Чи пролізе верблюд через вушко голки…?

Надрукувати
Роздуми
Написав(ла) П.Дригулич   
17.06.2010
ГрошіСьогодні на електронну адресу редакції надійшов лист від наших постійних читачів. "Доброго дня. Просимо опублікувати на Вашому сайті прикріплену статтю. Вона є досить актуальною і для нашого міста, особливо перед обговоренням в другому читанні у ВР Податкового закону.Наперед вдячні."
Що і робимо - публікуємо.

Відгриміли Президентські перегони, завершилась словесна перепалка між кандидатами та їхніми командами – хто з них кращий і хто більш народніший! Взявши кавалерійським наскоком владу, команда нового Кабміну опинилися наодинці з економічними проблемами і головне - з порожньою казною. Тому, чим радикальнішим буде рішення про скорочення видатків, та збільшення надходжень, тим легше нам буде вже наступного року. Але поки що таких дій зовсім небагато. А суперечки навколо розмірів дефіциту свідчать про небажання робити такі дії. При цьому, слід зазначити, що однозначно позитив є, адже наявність навіть найгіршої влади, набагато краще ніж безвладдя взагалі!

Щодо виконання передвиборних гасел і програм, то на мою думку, вони вже вкотре у своїй більшості залишаться лише деклараціями і порожніми обіцянками. Спитаєте на чому ґрунтуються така недовіра автора до заяв політиків? В державі, вже не один рік, триває криза, скоротилося виробництво, катастрофічно не вистачає коштів, відсутні реформи, які так вимагає МВФ та інші міжнародні інституції. І тут вже не вперше у політиків починають слова розходитись з конкретними справами. Замість того щоб скорочувати видатки, ми їх збільшуємо, щоб знайти додаткові надходження до бюджету ми все більше залазимо в борги. Виникає конфліктна ситуація: бідні вже не мають з чого платити, а багаті не хочуть платити взагалі. У нас соціальна політика побудована таким чином, що бідні годують багатих. Адже всі бюджетні дірки покриваються за рахунок грошей громадян. І бідні люди платять за послуги, якими користуються й багаті. Є декілька ключових і принципових моментів з яких необхідно розпочинати реальні реформи в державі. Одним з таких є проект Закону України "Про податок на нерухомість", який у більшості розвинених країн світу є одним з основних, що наповнює місцеві бюджети. Зокрема, міста США головним джерелом своїх надходжень мають податок на майно. Так, у м. Нью-Йорк цей податок забезпечує 40% власних доходів бюджету міста, у Нідерландах він забезпечує майже 95% надходжень до місцевих надходжень, Канаді – до 80%, Франції – понад 50%.

Крім додаткових надходжень до бюджету міста, цей податок сприятиме боротьбі з корупцією, оскільки нерухомість, на відміну від коштів, дуже важко приховати, можна буде встановити реальних власників майна, земельних ділянок, зменшити можливості отримання необґрунтованих соціальних пільг та субсидій, регулюватиме ціни на ринку нерухомості, почне виводити економіку з тіні тощо. Нарешті стануть нам відомі справжні "ефективні" власники наших промислових гігантів: ДЗАК, ДДЗ, ГАЛОЛу, машинобудівного заводу; об’єктів соціальної сфери - дитячих садочків, кінотеатрів і т. д., які за сприяння влади в т. ч. місцевої, своєю дією чи бездіяльністю перетворили наше місто в депресивну зону. Виникає запитання чому ж майже два десятки років цей проект закону припадає пилюкою у Верховній Раді?. І вже вкотре депутати весною 2010 р. відмовилась підтримати закон про податок на нерухомість. Тоді за закон проголосувало всього 159 депутатів. Зокрема від Партії регіонів проголосувало 7, від БЮТ – 105, НУНС – 5, комуністів – 26, блок Литвина – 15, позафракційні – 1. Нова влада у проект Податкового кодексу, текст якого зареєстрований 15 червня у Верховній раді, знову не вносить статті про введення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Чому так звана, опозиція, разом коаліцією реформаторів, не голосує у повному складі за цей Закон, що може поповнити місцеві скарбниці на декілька мільярдів гривень? Тому що, у своїй більшості вони такі самі як і представники влади – дуже багаті люди, які думаючи, що вони зможуть усе купити за свої багатства, самі насамперед продали себе. Ні. Бідність сама по собі, так, як і багатство, не є ані чеснотою, ані вадою. І багатство, і бідність є лише нагодою, використовуючи яку ми можемо бути чеснотливими або ні. "Ісус же сказав Своїм учням: Поправді кажу вам, що багатому трудно ввійти в Царство Небесне. Іще вам кажу: Верблюдові легше пройти через голчине вушко, ніж багатому в Боже Царство ввійти!"

Переглядів: 6798

Коментарі (100)
 
Гарне оповідання. Всім відомі істини в загальнодержавному масштабі. Що конкретно пропонує автор вчинити дрогобичанам на подолання усіх "кар небесних" - не зрозуміло. 
Щодо податку на майно. Давно пора! Однак спочатку слід конфіскувати награбоване так званими олігархами майно і інше; притягнути їх до кримінальної відповідальності. А ще - повернути ДЕРЖАВІ стратегічні і енергетичні галузі, притягнути до карної відповідальності кримінальних "авторитетів", що протизаконно і самовільно захопили прибережні зони Дніпра, Чорного і Азовського морів з тією ж конфісацією майна і ще багато чого... І аж тоді можна вводити на території України податок на нерухомість, однак і до цієї справи слід ставитися обережно. Є різні, дуже різні обставини. Приміром, на збудовані нашими чиновниками зі столиці чи обласного центру палаци слід накласти податок у такому розмірі, щоб вони з великим бажанням ЗАДАРЕМНО подарували свої маєтки під дитячі санаторії, лікарні, табори відпочинку тощо. А чоловік, що власними руками половину свого життя збудував собі маленьку хатину, бо грошей - катма заслуговує на звільнення від такого податку. Така моя думка. 
Щодо партії Зелених. При чім тут їх партія, якщо у надісланому тексті - жодних натяків про їх "зелену" діяльність? Панове, чи бачили ви, що діється у парку ім. Новонароджених по вул. Володимира Великого? Гори сміття і запах - наче на міському сміттєзвалищі. Де ваші протести? Або, приміром, на території колишньої Сільгоспхімії. Або чи цікавилися ви станом колишніх складів отрутохімікатів у наших селах, де були колгоспи... Проїдьтеся, поспостерігайте. І останнє. Хто з вас, панове "зелені", побував за містом, де функціонують міські очисні системи? Принюхайтеся. :upset
Рейтинг: 0+ -1-
 
Франсуа, 21:41 17 червня 2010 р.
 
У БЮТ найбільший процент голосувань за демократичні закони, а ПР не для народу, тому і не проходять важливі для розвитку єкономіки і справедливості закони.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Cава, 22:45 17 червня 2010 р.
 
Дякую за коментарі, шкода що від віртуальних осіб!  
Щодо податку на нерухомість, то це моя особиста позиція як громадянина. Якщо у когось інша, то порадьте виконавчій владі і депутатському корпусу продати ратушу (бо вже немає що продавати)і за ці гроші гучно відремонтувати дороги з "відмиванням".
Рейтинг: 1+ 0-
 
Дригулич П., 08:03 18 червня 2010 р.
 
Наявність найгіршої влади краще ніж безвладдя взагалі-хто ще так думае! ? Розумію, що це не Ваша теза, але спробуйте обгрунтувати її п.Дригулич? Влада в першу чергу, як на мене -закон!
Рейтинг: 0+ -3-
 
АНЖЕЛА, 08:44 18 червня 2010 р.
 
Шановний п. Дригулич . Ви пам"ятаете гасло під яким йшли до влади, що обіцяли? Назвіть нам хоча б 5 актуальних проблем Дрогобицького регіону в Вашій профільній діяльності! Згодом , якщо є експерти в області податкового законодавства зможемо обговорити і це актуальне питання.З повагою АНЖЕЛА.
Рейтинг: 0+ 0-
 
АНЖЕЛА, 09:05 18 червня 2010 р.
 
Два питання , де ви були 5 років? Чому згадали про народ та його проблеми під вибори? Да ваш вождь краснокожих Кононов? До Сави-друже про голосуванння бюту краще мовчи, або зайди на сайт в.р. і подивись правді в очі, ми ще років десятьбудем відхаркувати кровю часи правління пані в білому!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Довбуш, 11:33 18 червня 2010 р.
 
питання стоїть про податок на нерухомість. Піпли шановні, чого взвили! як "Свої" прийдуть до влади - всі хати побудовані після 92 року поконфісковуєм.(ну майже всі). І не будем дивитися чи пАН ЖЕЛА, чи опришок. :p
Рейтинг: 0+ -1-
 
Свій, 11:57 18 червня 2010 р.
 
Шкода, що більшість коментаторів віртуальні і мабуть все-таки повинні платити цей податок, тому по суті майже ніхто не висловлюються.!  
На запитання віртуалів, де був, живу і працюю в Україні, займаюсь виробничою, науковою, громадською діяльністю... Щодо політичних партій і їхньої діяльності то їх в Україні майже не існує, є клани, які створюють політичні проекти, під ті чи інші вибори., і є пристосуванці (м"яко кажучи) які лижуть одне місце власникам т. з. партій, і бігають від одного корита до іншого на кожних виборах, щоб портапити у список чи виборчу комісію. Потім обливають брудом колишніх і хвалять теперішніх...
Рейтинг: 0+ -2-
 
Дригулич П., 13:41 18 червня 2010 р.
 
Науковці, експерти та виробники Львівщини схвально оцінюють Програму економічних реформ Президента України. 
Науковий та експертний світ підтримують президентську програму реформ, заявлену нещодавно. Однак, пропонують збагатити її додатковими пунктами. Так, директор Інституту економіки і менеджменту НУ «Львівська політехніка» Олег Кузьмін наголосив, що більшу увагу варто приділити інноваційному розвитку: «За статистикою, у нас 10% серед підприємств вважають інноваційними. Та якщо з них 5% насправді є інноваційними, то це буде добре. Держава має скеровувати зусилля у цьому напрямку». 
Декан факультету міжнародних відносин ЛНУ. ім. І.Франка Маркіян Мальський вважає, що виконання програми могло б змінити Україну: «Вперше громадськість отримала документ, де чітко по кроках розписаний план дій, є чіткий механізм його виконання і якщо Президент, Уряд України доб’ється виконання цієї програми, то запланований через 4 роки результат буде зовсім інший», – зазначив науковець.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Очевидець, 15:08 18 червня 2010 р.
 
Пана Кузьміна знаю особисто..., Програма реформ можливо й добра, але чи буде зреалізована. 
Пан "Очевидець" чомусь промовчав про податок на нерухомість.
Рейтинг: 3+ 0-
 
Дригулич П., 15:21 18 червня 2010 р.
 
вважаю що такий податок повинен існувати. Розмір повинен бути диференційованим. 
Щодо статті то скажу що вона не є авторською, це відвертий плагіат! з публікацій різних авторів.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Очевидець, 15:39 18 червня 2010 р.
 
СВОЕМУ! Прокинься товаришу, мабуть ти дійсно живеш в "хрущовці", що так ретельно хочеш все конфіскувати?Розумію твоє бажання жити за рахунок інших, та незабувай про ЗАПОВІДІ, не перестарайся!
Рейтинг: 0+ -1-
 
АНЖЕЛА, 15:46 18 червня 2010 р.
 
Абсоллютно точно Очевидцю, я про те саме подумала -плагіат відвертий тому в диспут не вступаю! З точкии зору філософії , чи податок на нерухомість справедливий?Яка Ваша думка з цього приводу!
Рейтинг: 0+ 0-
 
АНЖЕЛА, 15:57 18 червня 2010 р.
 
Пане Дригулич. Написане Вами є компіляцією із статей розміщених на різних інформаційних ресурсах, яка притрушена малоповязаними описами загальнонаціональних та місцевих проблем
Рейтинг: 0+ -2-
 
Очевидець, 16:02 18 червня 2010 р.
 
При написанні статті мною використані публікації з різних інтернет ресурсів..., що відповідають вимогам ВАКУ... 
Питання в іншому, вже багато років нас водять за носа, імітуючи реформи. Наповнення бюджету міста відбувалось за рахунок дерибану комунального майна і земель (НПК)..., а що далі, де брати кошти? У більшості країн є, а у нас ніяк чомусь неможливо ввести...? Звичайно він повинен бути диференційованим і помірним!
Рейтинг: 0+ -3-
 
Дригулич П., 16:18 18 червня 2010 р.
 
Це не наукова стаття щоб перейматися вимогами ВАКу. Адміністратор зазначив "Написав(ла) П.Дригулич, 17.06.2010". Однак в тексті я ніде не зауважив посилань "автора" на кшталт «Кінець соціальних іллюзій» /Автор admin/ Розміщена Z-Украина, чи то "Італія за 5о розпусків пережила 56 розпусків парламенту..." … /Автор Євген Головаха/ розміщена Інформаційний бюлетень. 
А посилання, які встановлені вимогами ВАКу! якраз і виключили б сприйняття писанини як компіляцію.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Очевидець, 16:27 18 червня 2010 р.
 
Крім цього, результати голосування з сайту УП, остання фраза зі Святої Євангелії. і т.д. Не розумію в чому мене звинувачують, матеріали віртуальних дописувачів не використовую... 
Тільки біда може заставити вельмож ввести цей податок, добра воля - ніколи!  
Завершую дискусію... 
Дякую.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Дригулич П., 16:38 18 червня 2010 р.
 
п. Дригулич. Невже Ви не бачите що зачепили декого за живе.Який податок!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Свій, 16:46 18 червня 2010 р.
 
Я живу в хрущовці площею 54 кв.м.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Очевидець, 17:01 18 червня 2010 р.
 
А попиваю не тільки італійські, а й французські, іспанські, угорські, грецькі, чілійські, аргентинські, каліфорнійські навіть пробував китайське шардоне :p
Рейтинг: 0+ -1-
 
Очевидець, 17:04 18 червня 2010 р.
 
СВОЄМУ.Уяви себе мільйонером , що ти і твоя сім"я заробляли ці статки чесним шляхом , працювали в поті лиця 20 років , розуміється при цьому сплачували всі належні платежі та податки , ти побудував велику хату, дачу, купив дорогу машину, і ось до тебе приходять і грубо говорять , що мусиш заплатити більше бо ти багато заробляеш ! Що відчуватимеш? Тебе це не зачепить? Чому людина праці, повинна працювати на тих, хто з працею хронічно не дружить? Зовсім інша річ, коли великі статки в сім"ї невідомого походження, тоді згідна з вами, щодо цього виду оподаткування !
Рейтинг: 0+ -2-
 
АНЖЕЛА, 19:35 18 червня 2010 р.
 
Живу в Канаді. Податок на нерухомість платять усі, чи мають велике помешкання, чи мале, чи іпотечний кредит виплачений, чи ні. Причому податок таки досить немалий. І мільйонери теж платять. Податок залежить від площі і "прибамбасів" до хати (басейн в землі біля хати, наприклад). Так що п. Дригулич у даному випадку має рацію.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Miла, 21:11 18 червня 2010 р.
 
Hello  
 
I did read article, very interesting. I would say that I would agree with Mila, everybody should pay real estate taxes. Lets do not defend the rich people who have the big piece of land, or big mansions. City would have more money in the budget if this would happen. I do agree with the article. On the site, alot of non-sence discussion and very seldom you can read right points. Good Luck with everything. Sorry for my english, I am just practicing. I would love to meet Angela and Fransuas sunday morning at *Kamenyar* Thank you for admistration for traslating and his patience with all of us.
Рейтинг: 0+ -2-
 
MI, 21:42 18 червня 2010 р.
 
Мі. Практикуйся англійської на інших сайтах. Бо тут росіян не терплять, не те що англосаксонів. А багачів ніхто в коментарях не захищає, то тобі здалося. А в неділю під Каменяр я теж прийду, хочу усіх вас побачити. 
Очевидцеві. Мi versa un piccolа coppa?
Рейтинг: 0+ -2-
 
Вуйко з Млинок, 22:55 18 червня 2010 р.
 
В розвинених країнах до податків ставляться як до чогось, чого уникнути не можна. Навіть є такий вислів: лише смерть і податки є неминучі. В Україні ставлення до цього інакше. Люди вважають податки (і на нерухомість особливо) як покарання. Інша справа, що механізми оподаткування повинні бути справедливими. Нехай щастить!
Рейтинг: 2+ 0-
 
Miла, 04:25 19 червня 2010 р.
 
В журналі "Кореспондент" написано, що прийшовши до влади Янукович і його команда перетворили владу всімейне діло. Як мінімум 40 чоловік з близького оточення президента пряма родина (брати, сестри, діти, батьки, куми) займають різні посади держорганах, а всі разом утворюють загін численністю в 100чоловік. Ось закінчить з своїм врядуванням і почнуться виконання передвиборчих гасел.
Рейтинг: 0+ 0-
 
D.T., 15:22 19 червня 2010 р.
 
Анжелі. А Ви маєте всі чеки за 20 років, та відомості на з/п? Якщо є, то чого переживаєте?Може конфіскація Вас обійде. 8)
Рейтинг: 0+ 0-
 
Свій, 11:34 22 червня 2010 р.
 
Дуже цікаві і саркастичні коментарі у "Свого"...! ? 
Пані "Анжело" дякую за постійні коментарі на будь-яку тему...! Щодо тези про владу - то вона дійсно моя...! Влада в першу чергу - це виконання законів! Шкода, що і теперішня влада ділить на "своїх" і чужих...! Щодо проблем нашого регіону то їх значно більше ніж хотілось би..!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Дригулич П., 17:47 22 червня 2010 р.
 
Пану Дригуличу______ Чому так бояться податків? Спочатку слід розібратися, що таке ПОДАТОК, і для чого його слід платити? А ще прослідити, як кошти з кишень платників податків за останні N років використовувалися в Україні. А як будуть надалі використовуватися? В яких об'ємах та на які цілі? Хто донесе кожному платникові податку в Україні звіт, з якою метою і на що саме було використано державою кожну його копійку? Чи буде все нарешті прозоро, чи і надалі - всі, хто при владі нахабно і безвідповідально крастимуть з бюджету країни? 
Населення країни зневірилося у тих, хто біля керма. Будь-хто на такий закон в Україні відповість однозначно: "одні крали - усе обікрали. Тепер мало, хочуть ще, от і запроваджують новий вид податків". Інша річ, якщо прийде час реальних змін в країні в кращу сторону; місця бур'янів на полях нарешті знову займуть пшениця, льон, кукурудза, картопля, цукрові і кормові буряки, овочі і т.д.; реанімується промисловість та відбудуться багато інших змін В НАТУРІ; до нас шукати роботу валом посунуть італійці, росіяни, поляки, та навіть і з Канади... І економіка в державі справді почне розвиватися, а не так, як брешуть поспіль всі прем'єри, ось тоді можна буде обговорювати питання про доцільність тотального оподаткування з нерухомості. 
Для Міли з Канади________ Мій вуйко в Канаді славився гарним скрипалем. Давно 'го нема... Оподаткування, про яке Ви пишете - у країнах зі стабільною і розвиненою економікою. У нас нині не впевнений, чи завтра матимеш гроші на склянку чаю. 
For MI та тих, кого я цікавлю_________В інтернет я заходжу лише 1 раз на тиждень - щочетверга, а тому Вашу пропозицію зустрічі прочитав надто пізно. Мені справді хочеться зустрітися з власниками ніків МІ та Анжела. Взагалі майже місяць тому на мою електронну пошту надійшло інтригуюче повідомлення від незнайомки з пропозицією зустрічі на English. Англійською ж і відповів, але незнайома леді, вочевидь, розгубилася від моєї пропозиції у відповідь. :grin 
Таким чином, загадковому власникові/власниці ніку МІ пропоную вказати ще раз (once more) конкретніше час і місце зустрічі. Прийду. Без зброї та з гарним настроєм. ;) 
Землякові Вуйкові з Млинок_______Не зрозуміло, чому пошановувачів англійської плутаєте з англосаксонами? В той же час пишете італійською... Ну, розумію, Міла - з англомовної Канади, але пише на український сайт українською. Хіба Млинки вже стали резервацією Італії? :grin
Рейтинг: 2+ 0-
 
Франсуа, 02:50 24 червня 2010 р.
 
Для Франсуа - то гарно, що у Вас вуйко був скрипалем. Але до теми... Як Ви думаєте буде наповнюватися місцевий бюджет? І звідки брати гроші на, наприклад, ті ж майданчики для дітей у дворах будинків? Приїжджала в Дрогобич із дитиною, це просто жах. Барів і ресторанів досхочу, для дітей - розвалини. Заходили навіть на територію дитячого садка, там також руїни, небезпечно для дорослих, не те що для дітей. А про владу... Влада завжди погана. У такому невеликому місті як Дрогобич, де усі усіх знають, люди повинні знати, кого обирають. Бо наша влада то чийсь брат, сват, кум і т.д. І ще. Дякую, Франсуа, за Ваші фото. І адміну за цей потрібний і критичний сайт. Між droginfo і сайтом Тихого, можна отримати добрий інформативний баланс про моє рідне місто.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Міла, 03:20 24 червня 2010 р.
 
Для Франсуа. 
Вуйко з Млинок мені написав чи не зафундую йому маленьку чарочку? А я йому вчасно не відповів. Тому відповідаю зараз. Solitamente. Е le piccole. Vieni nel mio ufficio е mi pour. Cosa ti piace: forte o debole?
Рейтинг: 0+ -1-
 
Очевидець, 07:54 24 червня 2010 р.
 
Дякую "Мілі" за обєктивні коментарі і цікаві пропозиції...! Гроші у місцевих бюджетах нізвідки не з"являться, їх можна лише заробити, випросити з державного бюджету чи надрукувати в НБУ..
Рейтинг: 3+ 0-
 
Дригулич П., 08:14 24 червня 2010 р.
 
під ніком "Анжела" напевно стоїть пан Магльо.А Ви піпли чуть в коханні не освідчуєтесь! :grin
Рейтинг: 0+ 0-
 
Свій, 10:54 24 червня 2010 р.
 
До Свій__________ Припускаю, що під будь-яким ніком може бути будь-хто. Однак жодного разу не помітив "чоловічої" осічки під ніком Анжела. Відчуваю, що завжди все це пише не чоловік. Я - Франсуа, а у мене інтуїція у жіночому питанні особлива:))). Якщо під якимось іншим жіночим ніком пише насправді чоловік, то це означає, що у Дрогобичі жіноче питання - найболючіше. (Взагалі в мене склалося таке враження, що у Дрогобичі всі жінки якісь холоднуваті.) 
До МІЛА__________ Чув, нині Торонто і Онтаріо землетрус налякав. У Вас там все гаразд? Щодо податків. Їх вже стільки в Україні, що навіть Швеція б загнулася під таким тиском. Доходи держбюджету складаються не тільки виключно з податків. Якщо така стаття дохідної частини є єдиною, то такий бюджет - це утопія. Між країнами повинні існувати торгівельні відносини. Фішка України - новітня високотехнологічна зброя, родючі землі (незадіяний нині потенціал), туризм (слабо нині розвинена інфраструктура), найталановитіші у світі програмісти, літакобудування, географічне розташування, напрочуд працьовите і здібне населення і ще ряд переваг. У розумного керівництва наша країна могла б стати наймогутнішою державою світу. На жаль, втрачено багато часу і "умів". 
Отже, податки - це лише окрема частина наповнення бюджету, яка повинна працювати на розвиток економіки країни, а фактично витрачається безглуздо, або ж розкрадається. 
Щодо місцевого бюджету. Згадайте Дрогобич 20 років тому. Наші заводи, фабрики... Це - і робочі місця, і податки, і економіка. Заводи розграбували злодії; люди, рятуючись від голоду і нестабільності рвонулися шукати заробітків по світу (тобто піднімати ВВП інших держав), а ті ж злодії, що найменують себе олігархами розкошують на вкраденому. 
Слід таких "олігархів" ізолювати в #, належне Україні майно націоналізувати на благо народу. Слід змінити політику розподілу потоку коштів з податків. Таке місто, як Дрогобич повинне використовувати 100 % зібраних податків, а у Київ перечисляти 0, 0 грн. Приміром, дороги б у нас були прекрасними, якби всі кошти з щорічної платні місцевих автовласників цілком залишалися у Дрогобичі (Стебнику, Бориславі тощо), а не перечислялися київським банкірам у кишеню. Так думаю. 
Щодо обрання влади у Дрогобичі. Спочатку обирали Гука, бо казали: "Наша людина, офіцер, відважився у проросійському Севастополі таку газету видавати українською. А ще зовнішність у нього голівудівська..." Можливо, тепер мої земляки зрозуміли, що обирати собі керівника міста нарешті слід за зовсім іншими критеріями. І депутатів - аналогічно. 
Анжелі___________ Ви - прекрасна жінка!  
Очевидцеві___________Мабуть, Вуйкові з Млинок дуже сподобалося Ваше вихваляння смакуванням різних напоїв. А любителі шоколаду на сайті є? ;) 
Пане Очевидець, з мене - кава. Не відмовитеся?
Рейтинг: 0+ 0-
 
Франсуа, 14:39 24 червня 2010 р.
 
Франсуа теж живе в "ХРУЩОВЦІ".
Рейтинг: 1+ 0-
 
Свій, 15:12 24 червня 2010 р.
 
Питання стоїть так - чи пролізе Верблюд (Дрогобицькі злиденні власники магазинів) у вушко нового депкорпусу на наступних виборах? А Ви, Франсуа, малюєте велику геополітику і згадуєте Дрогобич за небіжки АвстріЇ!
Рейтинг: 0+ -3-
 
Свій, 15:17 24 червня 2010 р.
 
Fransua you are very smart.Take as areal compliment.
Рейтинг: 1+ 0-
 
MI, 17:20 24 червня 2010 р.
 
До Свій_____ Особисто з Францом Йосифом не зустрічавася, з його дружиною, яка все подружнє життя зазнавала моральних утисків амури не крутив, тож за ті часи не підписуюсь. 20- 30 літ тому, юний Свій, у древньому місті Дрогобичі злагоджено працювало багато заводів, люди отримували вчасно заробітну плату, були впевнені у майбутньому. Переслідувалися владою пияцтво, ледарство, брутальність; плекали повагу і увагу до старших, хворих, знедолених. Дітям прищеплювали любов до рідного краю (і до Союзу - також), ввічливість, патріотизм, альтруїзм, працелюбність, взаємоповагу і ще багато потрібних речей. За тітки Австрії культивувалися терпимість до інших націй та їх традицій і в нашому маленькому Дрогобичі. Це все було... А в модерновий час є таке, що лише для здеморалізованих недоумків - рай. Ви щось можете запропонувати реальне і конкретне для нашого міста? Ура! Викладайте свою програму змін ТУТ. 
Щодо хрущовки. Пане Свій, Ви встановили приховані камери стеження в моїх хоромах? Де саме, якщо не секрет? :grin 
То MI________ Thank you! :)
Рейтинг: 1+ 0-
 
Франсуа, 18:16 24 червня 2010 р.
 
камери є.Одна в душі, друга під душем, третя за душем. :grin
Рейтинг: 2+ 0-
 
Свій, 19:21 24 червня 2010 р.
 
до Франсуа.пишіть трохи коротше, а то читаєш як проповідь! ;)
Рейтинг: 0+ -4-
 
Свій, 19:22 24 червня 2010 р.
 
Fransua, I am with You.
Рейтинг: 0+ 0-
 
MI, 19:24 24 червня 2010 р.
 
Тож і пишу коротше: "Ви щось можете запропонувати реальне і конкретне для нашого міста? Викладайте свою програму змін ТУТ".
Рейтинг: 3+ 0-
 
Франсуа, 19:27 24 червня 2010 р.
 
To MI________:)
Рейтинг: 0+ -1-
 
Франсуа, 19:31 24 червня 2010 р.
 
а що міняти і ким?
Рейтинг: 0+ 0-
 
Свій, 19:32 24 червня 2010 р.
 
До Франсуа - У нас все в порядку, дякую. Те, що Ви написали, усе правильно. Але місцевий бюджет наповнюється і за рахунок податків на нерухомість. Так в усьому цивілізованому світі. За рахунок великих штрафів. Людей привчають до порядку і поваги до закону, караючи фінансово (ну, я не кажу про кримінально карні злочини). Так, до речі, підтримується і порядок на дорогах. Але це - інша тема. За рахунок податків з населення вивозиться сміття, прибираються території, коситься трава, утримуються парки, ведеться боротьба із шкідниками і ще багато благ цивілізації. Із податку на нерухомість, а також із штрафів за порушення правил дорожнього руху, утримуються дороги. Податків в Україні і справді багато, але давайте будемо відвертими, справді УСІ податки платять лише бюджетники, бо їм нема куди втекти від цього. А хто працює приватно, той ховає гроші як може. В Україні нема громадянської суспільної свідомості, свого роду "Усі за одного...усе це наше, а тому і моє, чини так, як ти хочеш, щоб чинили з тобою". Панує велика недовіра (небезпідставно). Також велика корумпованість і несправедливість у судах і міліції. А коли це зміниться, навіть не знаю. КОли кожен, хто дає хабар і бере хабар, зрозуміє, що це зло, тоді почнеться рух вперед. Бо якщо цього не станеться, то для України великих надій плекати не варто. На жаль...
Рейтинг: 1+ 0-
 
Міла, 19:42 24 червня 2010 р.
 
До Міла______ Розкажіть, будь ласка, яка зараз ситуація у медичній сфері в Канаді? Скільки коштує лікування, чи має хтось пільги. Як обслуговують пацієнтів (чи дбаюють про них, чи так, як у нас: залишають, мов собак напризволяще, допоки не даси хабаря в кишеню медсестрі чи лікареві)?
Рейтинг: 0+ 0-
 
Франсуа, 19:56 24 червня 2010 р.
 
І ще. В Дрогобичі багато магазинів і закладів харчування, усі або їдять, або продають. А коли будуть виробляти? Це країна збуту. А справді економічний розвиток може бути лише у країни, що виробляє. Тому в Україні і такі потрясіння від падіння іноземних валют. І я говорю не лише про великі підприємства, а про малий бізнес зокрема. А на Гука нема чого звалювати усі гріхи. У міськраді крім Гука працює багато людей. А також і поза Ратушею, і в прокуратурі, і в суді, і в інших ввірах, радах, трестах, будинкових управах і т.д. Якби кожен на своєму місці працював як належить, совісно, то не було би в Дрогобичі того, що є.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Міла, 20:01 24 червня 2010 р.
 
Медицина в Канаді для легальних жителів безкоштовна. Проте це також залежить від провінції до провінції. В одній провінції певні послуги можуть бути безкоштовні, тоді як в іншій треба платити. Проблеми є, що великі черги. Щоб попасти до спеціаліста, потрібно мати скерування від сімейного лікаря (по-нашому, терапевта). Не одноразово стикалася із лікувальними закладами і лікарнями, ставлення дуже добре. Не порівняти. Після перебування в лікарні, навіть якщо ви там були один день, вам надсилають додому опитувальник, у якому є питання стосовно ставлення медперсоналу на різних стадіях вашого перебування у даній лікарні. Перебування в лікарні нічого нам не коштувало, ні ліки, ні операції, ні догляд. Але потрібно мати ДОДАТКОВУ страхівку, щоб покрити, наприклад, вартість карети швидкої допомоги (! ), лікування зубів, очей (візит до офтальмолога), приватна палата в лікарні, можуть повернути гроші за інші медичні послуги( якщо ви доягнете певного максимуму). Але додаткову страхівку ви отримуєте від роботодавця (це входить у контракт), або не отримуєте, залежить від місця праці. Також процент, який покриває витрати (наприклад, за лікування зубів вам можуть повертати 100%, а можуть 50). Але наявність страхівки не означає, що ви за неї не платите. Просто вам знімають певну суму з чека, коли ви отримуєте платню.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Міла, 20:20 24 червня 2010 р.
 
Mila, good for You.Thank YOU.
Рейтинг: 0+ -2-
 
MI, 20:34 24 червня 2010 р.
 
І ще забула додати. Лікарні конкурують між собою за пацієнтів. Бо чим більше пацієнтів має лікарня, тим більше грошей отримує з бюджету.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Міла, 20:45 24 червня 2010 р.
 
To MI - I hope it'll be good for you too.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Mіла, 20:47 24 червня 2010 р.
 
Франсуа не пиши краще взагалі. Якийсь стиль типу перманентної сексуальної стурбованості.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Вуйко з Млинок, 21:05 24 червня 2010 р.
 
Доброго дня!  
Приємно, що нарешті дописувачі зрозуміли - що багаті також повинні платити для наповнення місцевих бюджетів. 
Надзвичайно сподобалася позиція Міли. хочу в Канаду до Міли!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Дригулич П., 13:44 25 червня 2010 р.
 
Мабуть Вуйкові з Млинок, дуже заздрісно Франсуа за Вашу стурбованість, бо сам пише в стилі перманентного почуття ...
Рейтинг: 0+ -1-
 
АНЖЕЛА, 19:35 25 червня 2010 р.
 
Дякую, п. Дригулич. Тут цікава інформація для усіх небайдужих ***
Рейтинг: 0+ -2-
 
Міла, 21:55 25 червня 2010 р.
 
Адміну. Пора оприлюднити списки з податкової - хто задекларував 1 млн. за 2009 р.Скоро вибори і ми, піпли, повиння знати майбутній деп корпус та наших потенційних меценатів.Решта тіньові Дрогоб. власники джипів засвітяться на мажоритарці.Попробуйте вибити цю інфу з податкової. 8)
Рейтинг: 0+ 0-
 
Свій, 15:57 26 червня 2010 р.
 
Пане Дригулич, якщо Вам сподобалась позиція Міли, це не означає, що Ви повинні їхати до неї в Канаду. :grin :grin :grin  
А якщо серйозно, то обговорення теми такими дописувачами, як Міла, Франсуа, вирізнялись глибоким розумінням проблеми. 
Очевидець "надзвичайно розумний" у цьому питанні, аж занадто "великий теоретик". Анжелі респект за активність ! :)
Рейтинг: 0+ -2-
 
Спокійний, 23:35 26 червня 2010 р.
 
Так вони нам і дадуть такі списки :)
Рейтинг: 0+ -1-
 
Адміністратор, 11:42 27 червня 2010 р.
 
Взагалі , чому б Дрогобич, маючи неабиякий освітній потенціал не створить для себе пілотного проекту , щодо розвитку КОМУНАЛЬНОГО господарства в місті! .. Маючи в університеті достатню кількість професорів наук, чому владі не використати цю можливість, що заважає?Якщо ні , то чому б не запозичити досвід тих країн де з цим питанням все гаразд ?
Рейтинг: 0+ -1-
 
АНЖЕЛА, 18:11 27 червня 2010 р.
 
А можливо взагалі, владі всього цього не потрібно?Друзі мої, щойно мене зі сміхом розкритикували , мовляв про який розвиток ком. власності йде мова?! Коли все хочуть розтягнути і сама професура активно сприяє цьому!
Рейтинг: 0+ -1-
 
АНЖЕЛА, 18:31 27 червня 2010 р.
 
Шановний пане Дригулич , це добре що Вас турбуе проблема податків , але чи не підскажете Ви , як голова ПЗ , як контролюється вирубка лісу! Скажу відверто -такі державні структури-лісгоспи в такому вигляді як зараз, краще б взагалі зникли ! Зайдіть у ліс, біля зупинки с. Далява , що в напрямку Львова -переконаетесь самі - ВАРВАРСТВО ВИЩОЇ ПРОБИ ! Таке саме явище і у лісі навпроти! Щкода, що вікові Дуби не можуть себе захистити !
Рейтинг: 0+ 0-
 
АНЖЕЛА, 09:34 28 червня 2010 р.
 
П. Анжела підняла дуже важливу тему. Зелені і справді повинні займатися охороною навколишнього середовища. Бо інші партії про це навіть не згадують.  
П. Дригуличу - прошу звернути увагу на стан річки, що протікає через Дрогобич (На жаль, не можу згадати, як вона називається). Особливо турбує, що люди, які живуть біля її русла, зробили із неї смітник. І ще. Як справи у колишньому парку Васильєва? Чи далі це смітник, куди небезпечно і огидно іти з дитиною. Може, хтось підкаже, де безпечне місце для дітей? Планую приїхати в Дрогобич. Усім дякую...
Рейтинг: 3+ 0-
 
Міла, 19:07 28 червня 2010 р.
 
Дригуличу. Подивіться як класно зійшли з податку з палаців, на ліси і зелених! а дійсно, чому зелені ще й досі не почистили Тисменицю!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Свій, 11:37 29 червня 2010 р.
 
СВОЕМУ. Твій тонкий сарказм в даному випадку некоректний .
Рейтинг: 0+ -1-
 
АНЖЕЛА, 17:01 30 червня 2010 р.
 
"30 червня, у Дрогобичі з 8 години місцева організація ВГО «Громадянська позиція» розпочала пікетування Ратуші під гаслом «Діти – скарби нації! ». Пікетувальники виставили плакати і стенди, на яких відображено стан міських об’єктів, де Мали б відпочивати діти. На одному з стендів читаємо: «Депутати! Поверніть дітям дитинство», на інших: «Парки – місце відпочинку, а не не смітник», «Хто воює з дітьми, той стріляє у майбутнє» та ін.  
Дрогобичани, особливо активісти "Громадянської позиції", молодці! Так тримати! Лише активні дії, а не постійні нарікання, будуть служити для розвитку міста!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Міла, 17:13 30 червня 2010 р.
 
Шкода, що не маю змоги щодня користуватися глобальною мережею Інтернет, інакше на "дружні" камінці на мою адресу реагував би блискавично. Але все попереду. Тож "камінці" всі визбирав і повертаю їх до Млинок. 
Вуйкові з Млинок (ПРОХАННЯ МОЇХ ДРУЗІВ НЕ ЧИТАТИ, СОРОМНО ЗА ЦІКАВІСТЬ ВУАЙЄРИСТІВ НА КШТАЛТ ВУЙКА з МЛИНОК)__________Щодо моєї, як Ви думаєте, "сексуальної стурбованості". Якщо Вас цікавить таке інтимне питання, то повинен Вам повідомити давно вироблену мною формулу: "Допоки ЧОЛОВІК хоче і може - доти він ЧОЛОВІК. Доки чоловік вірить - до тих пір він живе. Нема віри - нема людини". Питання інтимних зацікавлень людини я вивчав давно. Скажу Вам, якщо в чоловіка - проблеми з потенцією, то він починає заздрити тим, у кого її є у надмірній кількості. Спочатку такий ч. втрачає рівновагу у власному ліжку (ото халепа: поразка за поразкою), згодом починає підсвідомо заздрити тим, хто на такі проблеми не страждає, а потім починає жбурляти камінці у їх городи. Бо що ж залишається робити... Тож розумію Вас чудово і щиро співчуваю. Знаю одного пана у віці 73 роки, що має другу жінку, на 15 літ молодшу (першу поховав). Скажу, що він настільки у цьому понятті досі активний і потенційно енергійний (тобто, як Ви тут зазначаєте, "перманентно сексуальностурбований"), що мало який молодий козак так зуміє. Між іншим, живе цей пан у селі Дрогобицького району, має корову, доглядає свині та дбає за своїм господарством. 
Гордістю спалень був славетний кіноактор і режисер Чарлі Чаплін (1897-1977 роки). Його друга дружина у своїй книзі "Моє життя з Чапліном" писала, що він був справжньою сексмашиною, і виконував свій "обов'язок" (дурне, на мою думку, сучасне висловлювання) по 10 разів на ніч. Мало чим від Чапліна відставав Гі де Мопассан, котрий за півгодини міг задовільнити 5-6 прекрасних дам. Ну, а російський поет О. Пушкін взагалі мав 126 коханок. І цей список можна продовжувати, але не на цьому сайті та не на податкову тему. :grin 
Таким чином, пане Вуйко з Млинок, на Ваше зауваження до мене "не пишіть тут, Франсуа", відповідаю Вам: не читайте, якщо Вам не цікаво. А якщо будете вказувати мені чи будь-кому іншому, що можна, а що неможна писати на нашому улюбленому сайті, то ми вкажемо Вам. Краще поставте приписне, бо Ви тут засвітилися пізніше від мене.  
До речі, не рекомендую Вам так пристрасно захоплюватися міцними алкогольними напоями (як повідомив мені на сайті мій приятель Очевидець), бо саме це і може стати однією з причин Ваших заздрощів до таких, як я. Про шкідливість тютюнокуріння взагалі не пишу - ця отрута прямо впливає на можливості чоловіка. Принаймні особисто я досі почуваюся 18-річним парубком, і стати вуйком планую десь так рочків через 100.:) Чого й Вам від усієї душі бажаю. ;) 
Для Міли________ Я так і не зрозумів, чи Ви у даний час перебуваєте у Дрогобичі (з огляду на останнє повідомлення), чи у Канаді (бо питаєте про міський парк культури та відпочинку ім. Васильєва по вул. Трускавецькій)? Справді, цей парк - у жахливому, зруйнованому і занедбаному стані. Зрештою, як і два інші найбільші парки у Дрогобичі - ім. Новонароджених по вул. Володимира Великого (колишня Космонавтів) та парк ім. Б. Хмельницького (кінець вул. Трускавецької). Парк по вул. В.Великого смердить туалетом та слугує у місті другим сміттєзвалищем...за мовчазної згоди міської влади (починаючи від вже не пам'ятаю чиєї каденції). 
Дякую Вам за опис медичних послуг у Канаді. Щодо Гука. Згоден з Вами у тому судженні, що всі гріхи не можна присуджувати одному йому. Винні і його попередники, і горе-депутати. Винні і ми, жителі міста, що допустили таких недолугих керівників управляти господаркою міста. Однак повинен зауважити, що Гук взагалі не здатний керувати містом, ба', навіть коректно реагувати на звернення мешканців міста. Тож гідно, думаю, було б з його сторони звільнити посаду, якою не справляється. Якщо каменяр не вміє і не може виробляти вишукані коштовні прикраси, то нехай довірить цю роботу ювелірові. Якщо місто протестує проти нього (а в цьому питанні вже, бачу, і місцеві діаметрально протилежні парторганізації одностайні), то нехай собі шукає іншого керманича, чи не так? 
І по темі. Податки були і будуть. Тільки цим питанням слід займатися професіоналам з економіки + маркетингу + спеціалістам галузей народного господарства - всім разом. Щоб податковим важелем, як то кажуть, "не перегнути палицю", а вміло регулювати економічні та інші взаємовідносини у ланцюжку Держава-людина-достаток. 
До Свій__________Wow, камери спостереження - навколо мене у душовій? Гарне кіно буде. На прем'єру хоч покличете? :grin 
До пана Дригулича_______ Вже і свободівці, і гриценківці провели протестні акції у Дрогобичі. Чого очікує Ваша партія? Передвиборчого марафону? Щось конкретне плануєте, чи Ваша стаття про податки на інтернет-сайті цим і обмежиться? 
Анжелі____________Слова Р. Ентоні: "Усміхайтеся! Це - не боляче" :) 
Адміну та усім_______Сподіваюся, інтимні питання на цьому завершаться, і мене більше не провокуватимуть відповідати на відверті питання.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Франсуа, 02:18 01 липня 2010 р.
 
Франсуа, Ви сьогодні в чаті? Ви просили "Викладайте свою програму змін ТУТ"! А Ви готовий до радикальних змін в місті, і можете так як Данко для блага дрогобичан?
Рейтинг: 0+ -1-
 
Свій, 12:10 01 липня 2010 р.
 
Можу. І не тільки готовий, а прагну радикальних змін. Давно пора. Міняти треба все: і владу, і свідомість (погляди) звиклих до гноблення і приниження українців. Хто такий Данко? Активіста саме з таким іменем чи прізвищем в Дрогобицькій області не чув. І що ж від Вас є ТУТ? Чекав-чекав на конкретику, а воно ні тут, ні тутечки. ;). Без образ. 
Якщо це - чат, то я 24 години на сайті. Тільки комп з собою не ношу. В кишеню не вміщається.
Рейтинг: 0+ -3-
 
Франсуа, 13:19 01 липня 2010 р.
 
Сурміть сурми, гудіть вувузеллли, цей День настав. 
На цьому сайті створено Двіж чи Рух - “Соціял Революційний Альянс Консервативно-Анархічний”(абревіатура - СРАКА — можна і треба відмінювати). 
Засновники — всі СВОЇ. 
Статут — Очевидець напише. 
Програма — відсутність будь якої програми (потім історики допишуть). 
Девіз - “кругом СРАКА”. 
Кредо — Конфіскація плюс електрифікація. 
Ціль — прихід до влади мирним шляхом літневої революції (революції треба робити літом). 
Офіси СРАКИ — приміщення школи №3, Парк культури та відпочинку, калійний завод. 
Членом може бути кожен, кого пошлють в “Соціял Революційний Альянс Консервативно- Анархічний”. 
Фінансування — добровільні пожертви та поступлення від видачі довідок.(“Довідка про те, що даний догобичан не рагуль”.)(Видають жеж довідки і сертифікати - що Ви не наркоман, не псих, не судимий — установу, між іншим, очолює наш догобичан — без черги — 100у.є.; роблять експертизи, що Ви не шиз.). 
Тариф на видачу довідки : 
бланк заявки — 1грн., 50 коп. 
бланк довідки— 1грн., 50 коп. 
ламінування — 10грн. 
внесення до реєстру — 3 грн. 
добровільне пожертвування до СРАКИ — від 1000 грн.  
Для видачі довідки дрогобичан повинен подати наступне: 
ксерокопію паспорта (6 екз.) 
фото 3*4 (8 шт.) і 24*32 — 1 шт. 
копію дипломів (нотаріально завірені) 
список прочитаної літератури з коротким описом  
декларації про доходи - свою, тещі, свата і кумів. 
Увага! Довідка діє на всій території держави, крім міст Одеси, Бердичева, Жмеринки і хутора Скибичі. 
Видачу довідок буде доручено Алексію — він рагулів за два сайти вперед чує і тому зловживань НЕ БУДЕ!  
 
Дата , опис революції буде подано пізніше.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Свій, 13:34 01 липня 2010 р.
 
Деякі наслідки літневої революції в Дрогобичі: 
Газети “Вільне слово” і “Галицька зоря” будуть закриті. Замість них буде виходити газета “Словом, вільна зоря”. Шеф-редактор — Толік Бласюк. 
Радіо “Франкова земля” буде перейменовано. Замість “Франкова” буде вказано конкретних власників землі. 
З назви ТРК “Алсет” буде забрано приставку “Алла”.А саму ТРК разом з філіалами — кафешкою на площі та магазишкою на П. Орлика, буде повенуто в держ. власніть. 
Держказначейство буде перейменовано в копилку. Керівник - Магльо. Це дасть можливість гроші грандів напряму пускати в міський бюджет без оплати дорогих “фахівців та спеціалістів Асоціації” та випуску мільйонних тиражів “Млинківських горизонтів”. 
Вулиці міста будуть перейменовані на честь тих, хто на них живе - по конкурсу. Конкус виграє той, в кого найвищий паркан і найбільша кована брама. Їх обов’язком буде підтримування своєї вулиці в чистоті і належному стані. 
Для довговічності латок, рух автомашин по Дрогобицьких дорогах буде заборонено. Хай добивають тротуари. 
Сміття буде вивозитись в р.Тисменицю з подальшим його транспортуванням на Миколаївський цементний. 
Всі контролюючі організації будуть зведені в одну, де працівники будуть без з/п(для чого?). Всі “добровільні пожертви ” догобичан будуть поступати в бюджет.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Свій, 13:37 01 липня 2010 р.
 
Для ефективного використання пісочниці на площі, на ній буде поставлено переносну установку (чи апарат) французького лікаря Гільот..Показові шоу з цільовим використанням даного апарата будуть проводитись по святам (в сонячні дні). Робота апарата буде проводитись з дотриманням техніки безпеки. На шоу будуть запрошувати ...ністів, .лістів, . ів, . ів, . ів, . ів, . ів, . ів, . ів, . ів, . ів, . ів, . ів, . ів, . ів, . ів. Дрогобицькі заводи будуть завантажені виробництвом плетених вербових кошиків для надійної роботи апарата. 
В звязку з величезним напливом туристів на ці шоу, половина ратуші буде відведена під готель. Скорочені працівники ратуші плавно перейдуть туди на роботу адміністраторами та коридорними, а “кобилки на високих підборах” (див.О.Довбуш “Майн комп і мої коменти” т.4, р.16) - розносчицями кави по номерах ( цю ділянку роботи буде доручено Франсуа). Таким чином ратуша буде заробляти на себе сама а не сидіти на шиї дрогобицького пролєтаріяту. 
Для зменшення кількості рагулів і повного викорінення цього ганебного явища, в школах та освітніх закладах буде введено курс К.Макса “Теорія максизму-рагулізму”. 90 відсоткам догобичан буде добровільно-примусово “рекомендовано” купити всі томи даного курсу. 
В держустановах буде дозволено канібалізм, щоб підлеглі могли з’їсти поганого начальника. 
Підприємництво буде виведене з підпілля, а в слові “Підприємець” префікс “під” буде скасовано. 
Для залучення інвесторів та туристів ДРОГОБИЧ буде перейменовано в ДЕШЕВБИЧ. 
(Продовження буде..)!  
Так що, шановні піпли, любіть владу поки вона є. 
З ПОВАГОЮ, СВІЙ (тепер вже не для всіх)!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Свій, 13:41 01 липня 2010 р.
 
:)Свій, ну і швидкість викладення програми! Бачу, вона у Вас реально існує в електронному форматі. ;) 
Дякую за посаду наглядача за довгоногими. Ох, бідненькі, ще більше схуднуть під моїм керуванням! Сам голова дрогобицької організації партії жінок України позаздрить мені. 
Судячи про розділи Вашої Програми, вчора були під ратушею, де гриценки наробили шуму.:) Резонанс аж у ЗІКу. 
Ой, не знаю, чи Ваша Програма змін до вечора буде на сайті - адмін, мабуть, процензурить. Але вона мене розвеселила, нагадала КВНівські розробки. Копіюю її. Повішу на стовпі біля свого будинку. 
В честь такого мого вчинку, сподіваюся, приховані камери спостереження з моєї душової кабінки заберете, а? 8)
Рейтинг: 0+ -2-
 
Франсуа, 13:59 01 липня 2010 р.
 
Ну Свого і рве :grin
Рейтинг: 0+ -2-
 
Адміністратор, 16:39 01 липня 2010 р.
 
Свій - красавец, його напевно теж вже доє...ло , як і мене.Програму підтримую! Внески внесу, для подальшої розробки програми пропоную Юзя -обсератора! Всіх кобил в душові до Франсуа, рагулів в кошари до Олексія, а Максу нагляд за цим великим бардаком! УРА!
Рейтинг: 0+ -3-
 
Довбуш, 17:29 01 липня 2010 р.
 
До Довбуша___________ 
...І нарешті сповниться заповітна мрія Франсуа... :grin Довбуше, в душовій кабінці всі зі мною не помістяться. Це якщо, згідно Програми буду завідувати жіночим легіоном у ратуші, от тодіііі. я-то справлюся без проблем з таким натовпом, і з усмішкою вийду з ратуші. А от хто цих "ощасливлених" панночок додому доправить? У них же сил не залишиться звестися на ноги після такої забави... Бери гуцулів з фірами. З мене - Кагорчик за доставку красунь додому (чи домів? ;)). 
Адмін, я Свого не рву. Навпаки, підтримую його оптимізм і заповзятливість. Мораль така: треба нарешті щось реально робити, діяти. Адже під лежачий камінь вода не потече... І я з цим ціблком згоден. Мені самому давно вже остогидла така ситуація у Дрогобичі. 
І будь ласка, панове, може досить тут піарити сірих кардиналів? Від таких негідників при владі нудить. Цим політичним імпотентам - дорога на смітник історії, нехай коротають свої вечори в мемуарах та з коньяком на столі. Місто в очікуванні нової, прозорої, дієвої і сильної команди, що єдиним ядром викине цю злодійську і малограмотну шушару з теплих місць. Тож перед виборами ми побачимо, чи дозріла така МОЛОДА сила у Дрогобичі. 
Піду на барикади. Хто зі мною? 
А ось з Вуйком з Млинок у мене особливі стосунки. Його поняття реальних змін грунтується на висновку: треба б щось робити, наприклад випити пива. 
Взагалі я чув, що у Млинках школа гарніша, аніж 5, 3 чи 8 у місті. Отже, роми менше крадуть, аніж українці при владі. 
Роми, без образ. Поважаю вашу націю. Мої щирі співчуття - з приводу втрати барона. :sigh
Рейтинг: 0+ 0-
 
Франсуа, 21:28 01 липня 2010 р.
 
Опечатка: слід читати "...І я з цим ЦІЛКОМ згоден...".
Рейтинг: 0+ 0-
 
Франсуа, 21:49 01 липня 2010 р.
 
Очевидець, відгукніться! Свій, Анжело, ау!  
Чи то я всіх наполохав? :xГаразд, ніч за вікном... Скукота-а-а... "Файно так мєчтати, піду сподні прати". Ще завітаю на батярський сайт до Львова. А потім... Плеєр поряд, музику - на 30 децибел, піду спати... Пока!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Франсуа, 22:29 01 липня 2010 р.
 
Франсуа, це ж де Ви таке чули, що на Млинках школа гарніша? Жорстоко Вас надурили :)
Рейтинг: 0+ -1-
 
Адміністратор, 08:49 02 липня 2010 р.
 
Пусть Тебе приснится ПАЛЬМА де МАЛЬЙОРКА, ласковое солнце , чистые ручьи .красивая девченка...! Чего не пожелаешь для доброго Франсуа!
Рейтинг: 0+ 0-
 
АНЖЕЛА, 09:32 02 липня 2010 р.
 
Де подівся Алексей ?  
Невже подався на моря ?  
Хто ж довідки буде видавати ?
Рейтинг: 0+ 0-
 
Спокійний, 10:08 04 липня 2010 р.
 
СРАКА глибоко законспірована організація, і ніхто не повинен знати, повторюю - ніхто, що перше засідання виконкому або Ради Вождів “Соціял Революційного Альянсу Консервативно-Анархічного” відбудеться в четвер ТУТ. 
Гасло чи пароль - "Любіть владу поки вона є", відповідь - "ЛЮБИМО".
Рейтинг: 0+ 0-
 
Свій, 10:17 04 липня 2010 р.
 
свіи респект за програму1)))) але не втримався і всетаки мене десь вплів! ))) народ признаюсь 2 тижня на морі і ви просто не зрозуміете про що тут написано! чесно навіть перестав читати всеукраинські новини! побажання аи да всі на відпочинок!
Рейтинг: 2+ 0-
 
макс, 12:19 04 липня 2010 р.
 
всі в зборі. Роспочнемо.порядок денний - створення виконкому або РАДИ ВОЖДІВ “Соціял Революційного Альянсу Консервативно-Анархічного”.До відома - після революції Вожді стануть застуниками, або директорами департаментів.Їм буде присвоєно другий ранг держслужбовця і виділено службові авта з водилами.Вожді одержать нові квартири, можливість влаштовувати своїх на теплі місця і перференції у вирішенні своїх земельних та приватизаційних справ. Це такі революційні Дрогобицькі традиції і з цим нічого не поробиш.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Свій, 11:58 08 липня 2010 р.
 
Переходимо до обговорення кандатур у Вожді. Ми, СВОЇ, тут довго і нудно придивлялися до народу і треба сказати - є ще в Дрогобичі піпли(товариші, пани, громадяни.. - якось не звучить) з якими можна йти на барикади.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Свій, 12:03 08 липня 2010 р.
 
Франсуа. ЛЮБИТЬ БАГАТО ГОВОРИТИ. Слабкий до жінок, а чатиться хіба раз в тиждень. Готовий до зради. З ідеологічних мотивів не читає рос. класиків. Прямий, як вежа Ейфеля. Оптиміст. Комплекс — патологічно боїться митися в душі. Рекомендується у Вожді.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Свій, 12:42 08 липня 2010 р.
 
Адмін. Чоловік поважний. Не любить ...ністів, .лістів, . ів, . ів, . ів, . ів, . ів, . ів, . ів, . ів, . ів, . ів, . ів, . ів, . ів, ІВАНА! Рекомендується у Вожді. 
 
Іван. Любить владу від 91 року. Своїх теж полюбить! Основний вербувальник всіх до СРАКИ. Рекомендується у Вожді. Далі ІВАНУ не читати: пропонується поставити Івана директором департаменту доріг, і хай його Чужі довбуть; а через пару років, коли дрогобичани почнуть нарікати , що Вожді крадуть і дерибанять — все можна буде списати на Івана!
Рейтинг: 0+ -2-
 
Свій, 12:49 08 липня 2010 р.
 
Очевидець. Правильний(знається на праві). Заробляє здаванням своєї “хрущовки” пл. 54 кв. м. під явочну точку. Через це повинен 4-5 разів на рік переховуватись за кордоном. Відповідні служби його вже вирахували, але бояться звязуватись. Незамінимий чоловік в революції — всі дії і рішення завжди зробить відповідними законодавству. Любить випити. Рекомендується у Вожді. 
 
Алексей. Володар Сурка в передачі “Самий умний” для молодших школярів. Має багато вільного часу (почнеш видавати довідки — почухатися за вухом не буде коли! ). Має себе за супермена. Впертий. Самодостатній — сам себе деколи дістає. Поки що у Вожді не рекомендується. Хай покаже себе в конкретній роботі.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Свій, 13:03 08 липня 2010 р.
 
Дригулич П. Єдиний хто не стоїть за ніком. Як видно з Нету — нафтовик, напевно кандидат наук. Старовір — з 91 року вірить, що можна ще щось змінити. Для конспіративної роботи не зовсім підходить, бо ще ЗЕЛЕНИЙ. Має коханку (віртуальну). Рекомендується у Вожді. 
 
Анжела. Віртуальна коханка Дригулича (в чаті тільки про природу, ліс і парки). Наївна людина з кримінальним майбутнім. Дуже переживає за майбутню конфіскацію своїх магазинів. Рекомендується у Вожді. (не переживайте, за пару років, будучи Вождем, ще більше будете мати).
Рейтинг: 0+ -2-
 
Свій, 13:21 08 липня 2010 р.
 
а макс?
Рейтинг: 0+ -2-
 
макс, 13:47 08 липня 2010 р.
 
Макс. Погано вчився в школі.Має комплекс — постійно всім доказувати, що він не рагуль. Недавно був в Одесі. Щоб одесссити не казали шо то якийсь рагуляка з Дрогобича, — пішов на пляж солідно — в плавках, чорних мештах і краватці. І ШО? Не помогло. А взагалі хлопака нормальний. Любить поїсти. Погано реагує на критику. Рекомендується у Вожді. 
 
Довбуш. Трохи самозакоханий. Добре поінформований. Має почуття гумору. Любить з опришками робити набіги на дрогобицькі вулиці, після яких 60 працюючих комунальних служб мають роботу (ремонтують, перефарбовують, відновлюють). Особливо любить малювати по деревах. Купив 20 сотих на Чорногорі і у випадку провалу революції має де переховатися (99 % що цього не буде). Рекомендується у Вожді. 
Свій. Прошу охарактеризувати. (Не забудьте - Рекомендується у Вожді.)
Рейтинг: 0+ 0-
 
Свій, 13:47 08 липня 2010 р.
 
))) своему! бачив краватку? і як зажег я?))) одесіти заценілі будуть про мене фільм знімати))) 
свіи -агент аргетинських спецслужб, вербуе чисто рагулів на виізд неоплачуему відпустку в Рагуляндію))) знае алфавіт, вміе рахувати, в СРАЗІ один з самих активних..
Рейтинг: 1+ 0-
 
макс, 13:56 08 липня 2010 р.
 
Які будуть ще кандидатури? Прошу подавати з характеристиками.
Рейтинг: 0+ -5-
 
Свій, 14:02 08 липня 2010 р.
 
Які будуть ще кандидатури? Прошу подавати з характеристиками. Сміливіше, піпли!
Рейтинг: 0+ -3-
 
Свій, 20:24 08 липня 2010 р.
 
До Свій__________Я - не зрадник, і ніколи не зраджував своїх. От мене зраджували друзі у трагічну мить. Свій, якби Ви пізнали справжню зраду, то такі б дурниці не писали. Крапка. 
До зустрічі наступного четверга.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Франсуа, 23:57 08 липня 2010 р.
 
Всім членам та членкиням СРАКИ! Воюйте , бийте вікна, бийте мерав морду, давайте підсрвчників дупутатам, нічого не бійтеся, в разі провалу - схрон готовий, вівці є, бринза вудиться, гуцулка Ксеня підготовлена.Всім радості та сонця, Макс з краваткою був краще всіх, на слідуюче літо приїде в Крим на дідовому танку та з шапкою на якій буде дві блискавки ото буде сміху!
Рейтинг: 4+ 0-
 
Довбуш, 14:49 09 липня 2010 р.
 
Але розклАд пішов ! ;)  
Я підтримую ФРАНСУА !
Рейтинг: 2+ 0-
 
Спокійний, 00:50 11 липня 2010 р.
 
Франсуа з честю пройшов перше випробування, Довбуш теж молодець, на відміну від макса(писати треба з маленької).
Рейтинг: 0+ -2-
 
Свій, 11:00 11 липня 2010 р.
 
“Соціял Революційний Альянс Консервативно-Анархічний” просить допомоги. Хто міг би виготовити вивіску на двері офісу. Бо поприбігало начальство в третю школу і кричать: - "Де тут СРАКА"?! Працівники школи теж не в курсі і ведуть зразу їх до тих стін, що падають і в туалет на другому поверсі!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Свій, 12:59 13 липня 2010 р.
 
Дякую за підтримку:) 
Р.S. Взагалі-то я якось спитав, хто піде зі мною на барикади, однак під шумок Революційного Альянсу це питання всі дружно зігнорували. 
Па! ;)
Рейтинг: 0+ 0-
 
Франсуа, 23:14 15 липня 2010 р.
 
Франсуа, мій дід (який пройшов війну), коли довіряв людині, казав: "Я б з ним пішов у розвідку". 
З ким би Ти "пішов урозвідку" сьогодні ?
Рейтинг: 0+ -1-
 
Спокійний, 00:14 17 липня 2010 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6040 днів)