Чому Радзієвський?

Надрукувати
Останні новини Дрогобича
Написав(ла) Анатолій Власюк   
28.07.2010
РадзієвськийЯкби я був дрогобичанином, то на виборах міського голови голосував би за Олексія Радзієвського. Олексій Радзієвський не належить до кришталево чесних і чистих політиків, і я ніколи не робив з нього кумира. Галичани свого часу всупереч біблійним канонам сотворили собі кумира в особі Ющенка, тим більшим стало розчарування в ньому.

Олексій Радзієвський є таким, яким він є, бо бути політиком (а він-таки дійсно є політиком на відміну від багатьох дрогобицьких політиканів) і зберігати моральну цноту не можна. Проте Олексій Радзієвський ніколи не переступав християнської і людської межі, за якою людина, власне, з людини перетворюється на негідника. Микола Гук давно переступив цю межу – мабуть, ще у Севастополі чи коли навчався у Львівському політичному училищі, яке виховало багатьох професійних сексотів.

Перший мій аргумент на користь Олексія Радзієвського той, що я ніколи не ставив знака рівності між ним і Віктором Януковичем та його командою. Луганчанин Радзієвський завжди був чужим для донецьких. Йому й досі не можуть вибачити, що за його сприяння у Дрогобичі постав пам’ятник Степанові Бандері. Всі ці роки Олексій Радзієвський почувається своїм серед чужих і чужим серед своїх.

Під час нинішньої виборчої кампанії він фактично став заручником Партії регіонів. Звичайно, йому було би краще, як і багатьом потенційним мерам інших міст України, йти самовисуванцем, але політична сила Віктора Януковича, розуміючи, що Радзієвський має найбільші шанси стати міським головою Дрогобича, на обласному зібранні висловила йому свою підтримку.

Якщо це стане доконаним фактом, Олексій Радзієвський втратить декілька відсотків голосів тих, хто потенційно готовий сьогодні проголосувати за нього, хоча ця кількість виборців не буде критичною, що суттєво не вплине на остаточний результат. Для Олексія Радзієвського не буде проблем йти на вибори мера від будь-якої іншої партії, крім Партії регіонів. Скажімо, його могла би підтримати Партія промисловців і підприємців Анатолія Кінаха чи "Сильна Україна" Сергія Тігіпка.

Та навіть будь-яка екзотична партія, зареєстрована у Дрогобичі, мала би за честь (чи за гроші) висунути Олексія Радзієвського своїм кандидатом. Але всі розуміють, що потім доведеться таки йти на поклін до Партії регіонів, бо Дрогобичу потрібні гроші на те, щоб запрацювали підприємства, які в результаті злочинної бездіяльності буцімто демократа і тим паче буцімто націоналіста Гука нині поставлені на коліна. Без підтримки Партії регіонів Олексій Радзієвський не зможе залучити інвестицій у Дрогобич.

Національно-демократичні сили Дрогобича знову наступатимуть на одні й ті ж граблі. Кандидати на міського голову від них ворогуватимуть між собою, ризикуючи привести до влади нового авантюриста на кшталт Гука. Нашим місцевим лідерчукам не до снаги зрозуміти просту істину: не поборювати Радзієвського треба, а робити його своїм, галицьким, не віддати на поталу донецьким. Я розумію, що навряд чи вони об’єднаються навколо фігури Радзієвського, адже владні амбіції не дозволяють їм тверезо мислити. Але від цього глупого протистояння програє лише дрогобицька громада.

З іншого боку, сам Радзієвський повинен усвідомлювати, що йому доведеться шукати компроміс і з "Нашою Україною", і з "Батьківщиною", й зі "Свободою", залучати їхніх представників до керівництва містом. Уже нині слід зрозуміти, що Олексій Радзієвський буде мером усіх дрогобичан, а не лише тієї партії, яка його висуне. Він змушений буде піти на розумні компроміси з різними політичними силами, які проведуть до влади своїх депутатів, тому ще не факт, що ті, хто нині допомагає йому в передвиборчій кампанії, стануть членами його команди в ратуші. Нині рейтинг Олексія Радзієвського є найвищим у Дрогобичі. Жодні опоненти не здатні нашкодити Олексієві Васильовичу, якщо, звісно, він сам цього не зробить, послухавши дурних порад тих, хто хоче завдяки Радзієвському розв’язати свої меркантильні проблеми.



Переглядів: 7721

Коментарі (120)
 
тільки Радзіевськии, варіантів достоиних нема! чи може Ваврина? 
пропоную всім допомогти перемогти достоиному кандидату !
Рейтинг: 0+ -6-
 
макс, 09:47 28 липня 2010 р.
 
знаєте уже пора радзієвським ЛУЖЕЦЬКИМ ГУКАМ ІТИ СПОКІЙНО НА ПЕНСІЮ .ДАЙТЕ ДОРОГУ МОЛОДИМ ЗДРАВОМИСЛЯЩИМ.
Рейтинг: 1+ 0-
 
анна, 10:39 28 липня 2010 р.
 
повністю підтримую Анну пенсіонерам треба йти на пенсію вони себе вже показали один йшов з мерства з ганьбою другий з позором.ми топчимося на одному місті як не радзієвський то лужецькій що немає достойних перспективних молодих кандидатів?ганьба буде якщо ще раз станемо на одні тіж самі граблі.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Дрогобичанин, 10:56 28 липня 2010 р.
 
Олексій Радзієвський сильна, вольова особистість, справжній лідер. Власне його особистісні властивості і були загрозою псевдодемократам.
Рейтинг: 4+ 0-
 
Очевидець, 12:18 28 липня 2010 р.
 
Якшо Олексій Васильович зрозуміє ( і переборе у собі надлишкові амбіції), що команда, яка веде до перемоги і команда, яка в поті чола рятує господарку міста, це різні люди, все буде гаразд.Свого часу пан Олексій допустився помилок, набравши собі радників, які займалися виключно його ізоляцією та тишком-нишком підкрадали по- мілкому.Таке владне управління - шлях в нікуди. Пліткували, що вони збирають "бабло" для Самого. Чи знав про це О.В.? Тож робіть висновки, Олексію Васильовичу та приходьте до відповідальних та порядних людей, які не обдурять, не "кинуть". І які не закопували партквитки в різні часи владних перемін. 
P.S.Шановні коментатори! Не ставте в один ряд пана Радзієвського, Ваврина та Лужецького. Це просто несумісні категорії людей.
Рейтинг: 4+ 0-
 
Олександр, 12:44 28 липня 2010 р.
 
вольова особистість задля власного добробуту це факт.ніхто незабув часи коли роздирали дрогобицький бізнес коли приказним тоном забовязували виконувати неприпустимі рішення.2002 страйк перевізників навколо ратуші заляканих діючою владою.ми непрагнемо повертатися в часи режиму диктатури.
Рейтинг: 1+ 0-
 
перевізники, 12:45 28 липня 2010 р.
 
Страйк перевізників 2002 року це складова частина виборчої кампанії псевдодемократів. Добре відлагоджена за кошти Петра Димінського штабна машина тільки й займалась тим, щоб придумувала заходи на послаблення позицій О.Радзієвського. Це і мітинги перевізників, і підпал його будинку в ніч підрахунку голосів. 
Ну не сприймав Радзієвський Байсу, Ваврина, Іванціва за їх демагогізм та руйнівний склад мислення, за що і поплатився. 
Ви пане "перевізники" можете і не прагнути повернутись в режим диктатури, однак цього прагнуть дрогобичани. Вони прагнуть дектатури Закону, диктатури справедливості, диктатури нетерпимості пройдисвітам та хапугам.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Очевидець, 14:37 28 липня 2010 р.
 
Ура! Настає час коли Гук нарешті зі свистом вилетить з Дрогобича1
Рейтинг: 0+ -4-
 
Марія, 14:54 28 липня 2010 р.
 
Я думаю, що Радзієвський буде не поганим мером.Він вже таким був.Незважаючи на те, що його партія у нас не дуже популярна, він чимось мені симпатичний.Є в ньому інтелект, інтелегентність, чого не було в його попередників.
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 15:41 28 липня 2010 р.
 
Думаю, що Радзієвський достойно обкраде Дрогобич на зразок Іванціва та Гладун. Тільки Радзієвський буде діяти значно професійніше: буде відбирати громадське майно значно скоріше, без церемоній і без лишніх розмов! Радзієвський є злодій професійного рангу а тому такі серйозні злодії як Кондзьолка та Ваврин складуть міцну братолюбну команду, яка буде активно знищувати і розпродувати не тільки державні підприємства а і не дасть жити приватному сектору!  
Тому і не дивно, що горстка людей таких як Макс/Кондзьолка активно "готували" і просували свого комуністичного героя легендарного вора в законі Радзієвського!  
ПРОЛЕТАРІ ВСІХ КРАЇН ЄДНАЙТЕСЯ!
Рейтинг: 2+ 0-
 
Іван, 15:59 28 липня 2010 р.
 
бо нам надоили такі Івани при владі! які крім красти, а після того як вкрадуть шукають краинього надоили, наш вибір ні не професіоналам і лже патріотам, і чим більше людеи це зрозуе тим скорше ми будем жити в місті а не безхозному краечку де керують Івани!
Рейтинг: 3+ 0-
 
макс, 16:23 28 липня 2010 р.
 
Для Анатолій Власюк: 
 
Продажна шкура, що ти про біблійські канони знаєш, смердюче бидло! Радзієвський був активний член комуністичної партії, яка топтала біблію, знищувала священиків, мордувала невинних, і затормозила розвиток нашої країни не на 70 а напевно на цілих 150 років! Місія Тігібка дорогий мій була проста: розділити виборчу громаду, щоб менше голосів пішло на Ющенка і Тимошенко. Він дістав свій багатомільйонний гонорар від Януковича і сміється з таких як ти! КУМИРА? Лицеміре, ти розумієш, що ти говориш? Ти ж сам "кумира" просуваєш. Тільки різниця в тому, що той кумир є представником диявольської комуністичної влади! Ти це розумієш? Ти закликаєш людей голосувати за поклонника і вірного слуги Сатани в особі Леніна!  
 
Радзієвський ніколи не переступав християнської і людської межі?  
 
Та ж він був переслідувачем народу за комунізму, він рапортував людей які йшли проти "системи". Це ж вони розкрадали і брали на лапу, тоді як вітрини магазинів були пустими і народ стояв в чергах! Це ж такі як Радзієвський пили і гуляли в ресторанах і на дачах, і розїжджали на чорних Волгах!  
 
ЦЕ ЩЕ РАЗ ДАЄ МОЖЛИВІСТь НА ТЛІ ТАКОЇ МЕРЗЕНОЇ КОМУНІСТИЧНОЇ СКОТИНИ ЯК РАДЗІЄВСьКИЙ ПОБАЧИТИ СПРАВЖНьОГО ПАТРІОТА, СПРАВЕДЛИВУ І ЧЕСМУ ЛЮДИНУ: МИКОЛУ ПЕТРОВИЧА ГУКА, ДОСТОЙНОГО І ГІДНОГО МЕРА МІСТА ДРОГОБИЧА!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Іван, 16:30 28 липня 2010 р.
 
ще одне, дуже смішне: "Радзієвському доведеться шукати компроміс і з "Нашою Україною", і з "Батьківщиною", й зі "Свободою" 
 
Братуха, так там "всьо схвачено", Радзієвському плювати на них. Партія регіонів ставить своїх наставників і інші партії навіть і не пікнуть! Такі поняття як "команда", чи "контроль" в такій професійній криміналітетній системі як "Партії Регіонів" не існують, дурню ти квадратовий!  
Як ПАХАН (Радзієвський) сказав так і будете робити!
Рейтинг: 2+ 0-
 
Іван, 16:42 28 липня 2010 р.
 
Якщо основний електорат дiючого мера ось такi Iвани, то не дивно що Дрогобич у такому станi. 
Шкода нормальних людей - враження, що вони у явнiй меншостi.  
 
Iван 
пiди повчи "бiблiйскi канони", бо Сатана з тебе постiйно випирае.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Чужий, 18:12 28 липня 2010 р.
 
Бачу ваш сайт має фінансові проблеми, адже починає писати заказні статті. Таке підлабузництво смішне і окрім співчуття вашій редакції нічого не викликає. Хоча гроші не пахнуть. Радзієвський був мером і що?, Дрогобич процвітав? дороги були хороші? відкрились нові заводи ? НІ і ще раз НІ. Це класичний бюрократ, радянського розливу. Проблема дрогобичан в тому, що вони постійно шукають спасителя. Але коли той спаситель розчаровує - то кидають каміння в нього. А через пару років знову голосують за того самого спасителя.  
Невже в місті немає молодих, розумних людей. Невже крім цієї старої і прогнившої від корупії влади нема кого вибирати - Радзієвський, Гук, Лужецький, Іванців, Байса все це політична гуманітарка БУ.  
Зрештою ми маєм ту владу, на яку заслуговуємо ))
Рейтинг: 0+ -4-
 
Реаліст, 18:39 28 липня 2010 р.
 
Для Довбуша: 
 
Цілком підтримую твій коментар! Бажаю доброго літа і всього найкращого
Рейтинг: 0+ -7-
 
Іван, 18:55 28 липня 2010 р.
 
Реалісту: уточнення, Ви автора статті бачили? Спеціально пишемо, щоб видно було, де думка редакції, а де інших людей.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Адміністратор, 19:06 28 липня 2010 р.
 
Для Чужий: 
 
По перше не бiблiйскi канони, а біблійні, якщо на те вже пішло, щтубаку ти непросвітний!  
А по-друге Комуністична влада є Сатанинська влада і ті хто до неї належав є співучасником злочину і тому називається просто: "злочинець". Мій дід не вступив в комуністичну партію і від нього відібрали все, а такі як Радзієвський вступили з радістю і тепер ще й вибиваються в мери! Радзієвський був представником Сатанинської влади в минулому і є тепер тої самої під іншим прапором: Регіонівської!
Рейтинг: 2+ 0-
 
Іван, 19:06 28 липня 2010 р.
 
Всі ми знаємо, що у владу, яка нам служить, треба вибирати людей моральних і краще праведних. Але не слухаємо або не знаємо накази Бога і мудрих світу; не повертайся до того, чого зрікся; не віддавай дурневі шану; дурний не відхиляється від злого а хто знаходить дружбу з дурнем-здедачіє; судити про людину по її справах; хто хоче зрозуміти розсудні слова, второпати всяку замотану мову, слова мудрих та загадки їхні-треба пізнавати премудрість і науки. 
Ми постійно вибираємо у владу міста людей з сторони. Яким Дрогобич-це місце для їхнього перебування, їхня культура здебільшого не вписується в шляхетність, яку в Дрогобичі підривали з радянських часів і викорінюють за наших часів. Ми бачимо культуру, архитектуру і законність в місті, по стану моралі в Дрогобичі, по таким прибудовам як магазин Іванціва, по скривдженим і не захищених владою громадянам Дрогобича.  
Кожна сімья знає, що в хаті повинен керувати свій господар а не сусід. Так і громада міста повинна наймати, собі на службу в міську владу корінних дрогобичан. Яких знають з дітячих садків, навчання в школі, сусіди по вулиці де росла людина. Про шляхетність чи праведність або лицемірство, завжди розкажуть громаді люди, які росли або спілкувались по життю з кандидатами у владу. А громада по його діях у владі заклеймить або прославить на віки його і його родину в Дрогобичі. Облишмо тільки вибирати людей передпенсійного віку або з досвідом кірівництва за радянських часів, бо в їхні голови та влада вдолблювала пролетарські цінності-красти, обмовляти, вбивати і за їхньою присутністю в теперішній владі суспільство ніяк не може піднятись з колін.  
Просимо Бога, щоб направив нас до розуму, який не передається в спадок, не знайдеш на дорозі і не купиш а здобувається постійною працею з книгами і в спілкуванні з мудрими людьми. Бо влада є люстерко-розумового стану суспільства.  
І чому дрогобичанка, з релігійними канонами в душі-не може стати мером?
Рейтинг: 3+ 0-
 
Громадянин, 19:57 28 липня 2010 р.
 
ще раз повтролюю створили цеи саит як альтернативу дрогобицьким газетам які писали ні про що, фінансові проблеми? -це не комерціинии проект! це хобі молодих повторюю МОЛОДИХ людеи яким не баидуже це місто! )))
Рейтинг: 0+ -3-
 
макс, 19:59 28 липня 2010 р.
 
Іване ти в Гука на пів ставки? прессекретар? якщо ні то що така якась не чоловіча любовь?))
Рейтинг: 0+ -4-
 
макс, 20:09 28 липня 2010 р.
 
з цієї статті видно, що виборча кампанія вже почалась. я не знаю ніякого Анатолія Власюка (автора статті), а тому мені зовсім не цікаво, за кого він голосуватиме (а це він декларує у першому реченні). Знаю одне: ганьба дрогобичанам, якщо вони виберуть висуванця Партії регіонів – партії, котра співає оду кремлівському гебісту Кірілу; партії, що віддає українську територію сусідній державі (Крим); партії, що розтринькую державне майно, віддаючи його за преференції іноземних держав (здача ядерного пального); партії, що за газ для своїх олігархів віддає сусідній державі крими, нафтогази і авіапідприємства, а своїм громадянам плату за нього піднімає наполовину; партії, керівні органи якої очолюють особи котрі голосували проти акту проголошення незалежності України, а зараз, проживши в цій незалежній Україні не спромоглися навіть навчитися читати по українськи; одним словом, партії, сама назва якої підказує, що вона бачить Україну далеко не самостійною, а регіоном чужої держави. а якщо Радзієвський такий патріот, як це стверджує автор, до хай іде на вибори з українським партіями. Тоді я готовий його підтримати. а з Гука, що візьмеш? – абсолютна некомпетентність у всьому! але як кажуть: “Кожен народ має ту владу, на яку заслуговує”! це правило справдилось, коли ми обрали Гука, коли постали перед альтернативою жулька-проФФесор. не дай боже, щоб вибрали висуванця партії регіонів.
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 20:18 28 липня 2010 р.
 
макс,  
 
Гук немає грошей, це не Кондьолка, що має свої бізнеси, газети і таке інше. Я дурницями не займаюся і кандидатів не просуваю. Я думаю і ідіоту зрозуміло, що Гук не збирається бути наступним мером. То ж який мені сенс його "просувати"? Ти хоч думаєш перед тим як пишеш? А от ти брателло явно преш за КАНДИДАТОМ! І при чому ти гарно відмазувався ще на початках в коментарях, що Радзієвського не підтримуєш. От така ти продажна дрянь!  
Тобі Дрогобич, Україна по цимбалах! Будете ще ви вовком вити разом з Кондзьолкою! Радзієвський маленький хлопчик і Пахан дуже скоро від вас бізнес відбере і поставить свого провіреного кандидата, ане перекоти-поле яке міняє прапори залежно від погоди!
Рейтинг: 0+ -2-
 
Іван, 20:46 28 липня 2010 р.
 
Місту потрібен менеджер а не Радзівські-Гуки та інші. Нормальний і сучасний менеджер. На фоні "демократичних" непотребів він (Радзієвський)виглядає якісним управлінцем. Але... Він не сучасний менеджер. Пам'ятник Бандері чистий піар. На жаль доводиться визнати нема на горизонті достойних кандидатів. Шкода моє рідне місто, ту особливу провінцію, то місто, єдине на світі.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Роман, 22:30 28 липня 2010 р.
 
Все було гарно продумано: тут одна стаття про перемогу на захист катів "визволителів" тут ще щось про патріотизм, мовляв це не важливо, а ось вам і кінцевий продукт, який Дрогобич ну просто-таки мусить прийняти: славний, легендарний друг, сват, і брат Дрогобича, який душу готовий віддати за всіх нас: Радзієвський... та й стиль якийсь знайомий, дуже подібний до пропаганди за Януковича: трішки інформації про те що Радзієвський є патріот (памятник Бандері), трішки за Регіонів, бо інакше і так прийдеться це в майбутньому пояснити. Ну, одним словом, прекрасна стаття. Хоча з іншого боку, я думаю, що якщо б Бандера встав із гробу то б неодмінно Радзієвського вбив! І не тільки за те, що він був комуністом, а й за підлість: за те, що використав його, національного героя, задля особистого інтересу: піару для гнилого корита. Хтось сказав, що Радзієвський "навіть симпатичний". Я не буду судити про смаки, але як на мене, то він більше подібний на Терразіні з Коза-Ностри. Це також вдалий портрет для дітей, щоб знали як виглядають небезпечні дяді! Тому хто має дітей - раджу використовувати портрет Радзієвського для їх виховання. Але якщо порівняти з покровителем і давнім другом з сесій, і зїздів, Януковичем, то він не такий вже і страшний! Просто крав з головою, а не з голови так як президент України, і тому, звісно, не попався. 
Ну це так коротко про таваріща, якого ви також добре знаєте. 
А тепер про нас, Українців. Ми звикли жалітися, нюнькати, на кшталт авторів статей даного сайту: то москаль винний, то наш патріот Гук не такий, Ющенко теж не такий! Скажу одне: ніхто нікого на коліна не поставить поки той сам цього не дозволить. Подумайте, що б сказав на таку ганьбу Грушевський, Симон Петлюра, Степан Бандера, Роман Шухевич, або Дмитро Бурко, Дрогобичанин, якого комуністи звязали колючим дротом і спалили заживо нашому місті! Хоча Буркові пропонували негайно тікати за кордон, на що Бурко відповів: "Моя совість чиста перед моїм народом! " Це ж до якої степені потрібно докотитися, щоб "здати" одне з прекрасних міст Західної України колишньому комуністу? А ми скаржимося про Схід, мовляв, от вибрали Януковича! Я думаю, що вони так зробили бо не знали історії, яку в них відібрали, позбавили їхньої ідентичності! Схаменіться і пробудіться поки не пізно! Бо земля по якій ви ходите вам того не простить! Та земля на якій пролилося багато крові за визвольну боротьбу, за незалежність України.
Рейтинг: 0+ -6-
 
Адвокат, 01:05 29 липня 2010 р.
 
Ой, так-так... 
Анатолію Власюку_____________З усією повагою до Вас, пане Анатоліє, але для кого і з якою метою Ви розмістили це... гммммм? 
Чомусь мені здається, що автор - не Ви, а Вячеслав Піховшек 2002-2004 років... 
Підтримую Громадянина і Адвоката. 
Вважаю, що дрогобицька свідома громада не хоче політиків. Її вже давно нудить від них. Нам потрібна молода і нова людина, яка вболіває за місто і стане вмілим, дбайливим ГОСПОДАРем у Дрогобичі. 
Особисто мені вже остогидли всі ті, хто представляв владу у місті. Голосуватиму проти них.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Франсуа, 02:30 29 липня 2010 р.
 
Згоден з думкою про оплачені замовні статті. Та й Власюк інакше не може. До того ж знову показав своє справнє обличчя: колишнього члена КПСС, який надалі є лакеєм таких діячів. як Олексій Радзієвський. А той уже був міським головою. І, до речі, нічим не кращий за теж колишнього (хоча вони, керівники червоного забаррвлення, навряд чи бувають колишніми) Ваврина. Уже маємо в районі Сендака. Тепер на місто претендують Радзієвський і Ваврин. І, мабуть, добродій Власюк себе бачить або в одного чи в іншого прес-секретарем чи ще кимось. Має ж досвід кпссесівського ідеолога в районі.
Рейтинг: 0+ -5-
 
, 07:13 29 липня 2010 р.
 
Усі агітують "проти". 
А хто буде "за"? 
Називайте ім'я і обгрунтовуйте. 
Я, наприклад, не можу назвати нікого.
Рейтинг: 4+ 0-
 
frater, 08:38 29 липня 2010 р.
 
народ ви раби і я поясню чому! дали вам інформацію ви нічого не сказали але обгадили! даваи молодих! кого? назвіть хоть одне призвище? ми стараемся серьозні речі піднімати а ви привикли обливати і заиматись пустозвонством ! нам вибирати так даваите кандидатури? 32 комента, пять раз згадали про молодих, 6 разів про ссср, кпсс -при чому тут ці речі? почніть думати ане вивергати нікому не потрібні емозіи? бо будем далі вибирати баранів!
Рейтинг: 0+ -1-
 
макс, 10:58 29 липня 2010 р.
 
звертаюсь до думаючих! хто може дістати програму Гука з якою він ішов на вибори голови міста в 2005?
Рейтинг: 0+ -1-
 
макс, 11:04 29 липня 2010 р.
 
Хлопці, якщо ви берете новину із нашого сайта, то будьте добрі вказати це. (drohobych.com.ua) 
 
Ви собі лестите) У даному випадку це tustan.io.ua, а в загальному пан Власюк неоднократно надсилав свої статті. 
Рейтинг: 0+ -8-
 
до адміна сайта, 11:26 29 липня 2010 р.
 
Назвати молодих? Щоб їх тут з лайном змішали? 
Та молодим дорогу сірі кардинали дорогу не хочуть вступити. Прізвища?... 
Підприємець-аграрій Степан Костів. Чули? Прекрасний і вмілий господар. 
Або юрист Галечко Михайло. 
Назвати ще зо 10 прізвищ?
Рейтинг: 1+ -3-
 
Франсуа, 11:49 29 липня 2010 р.
 
А що Галечко Михайло це Ви, Франсуа? Тоді - не молодий!
Рейтинг: 3+ -1-
 
Свій, 11:53 29 липня 2010 р.
 
Треба обирати тих самих - щоб після рев.. було менше репресовувати! 8)Молоді ще своє відсидять!  
А після рев... буде і ЧК. 
Пояснюю - ЧК - членські квитки в Альянсі.
Рейтинг: 3+ 0-
 
Свій, 11:59 29 липня 2010 р.
 
2 Франсуа! а як вони зможуть бути мерами або депутатами без публічності?))))я взагалі першии раз про них чую! чому вони не обявляють свои притензіи на мерство? може ім того не треба? я теж багато молодих успішних знаю! але біда ім мерство не потрібно іх це не цікавить.. 
реально боротьба за мера Дрогобича буде між Радзіевським і Гуком, Ваврин підтягне Стебник, з Пори хтось виставиться...може Мозоль але про нього вже нічого не чути 3роки)) молоді могли б на цих виборах засвітитись. і протягом наступних пяти років робити роботу і готуватись ! але реалі такі що альтернатив нема.
Рейтинг: 0+ -2-
 
макс, 12:15 29 липня 2010 р.
 
Ні, Галечко М. - не я. Але він - грамотний, тямущий юрист, якого б я взяв до влади. Бо нині влада іноді приймає такі рішення, що деякі юристи за серце хапаються. :grin 
Так, він вже не молодий. Але з його допомогою хоча б дурниць новий голова міста не зробить.
Рейтинг: 4+ 0-
 
Франсуа, 12:16 29 липня 2010 р.
 
Свій, ми вже на "ти"? Чому Ви вирішили, що я не молодий? 
Не курю, веду активний спосіб життя, не цураюся жодної роботи, п'ю вино і доки люблю красивих француженок - буду завжди молодим. ;)
Рейтинг: 1+ -1-
 
Франсуа, 12:20 29 липня 2010 р.
 
Щоб зрозуміли ви, панове, яка у нас влада - зазирніть у Нові фото. Нині я скинув одну фотографію, зроблену мною у стінах ратуші. Це - завдяки замаскованому власнику ніку "депутат" на сайті, що засвідчив своє безкультур'я на сайті. Я завітав у ратушу минулої п'ятниці і пішов за Гуком в обідню перерву. Мені стало цікаво, куди ходить обідати пан голова. І від побаченого стало неприємно. Щодня спокійно дивитися на сиру стіну з облупленою штукатуркою, і на це не зважати?.. Стало зрозуміло, чому панові Гуку та всім його попередникам байдужі стан шкіл № 3, 5, 8 та інші заклади шкільної та дошкільної освіти... Є проблеми і в дрогобицькому музучилищі, але кого це цікавить...
Рейтинг: 0+ 0-
 
Франсуа, 12:32 29 липня 2010 р.
 
Максе, я теж не хочу бути головою міста. Хоча що робити і з чого починати знаю чітко. І не збираюся палиці в колеса вставляти новій владі, якщо вона буде новою і молодою, та виконуватиме реальні кроки для зміцнення статусу Дрогобича як промислового і культурного центру. Я б такому голові навіть допомагав на громадських засадах. 
Однак якщо посаду займе "колишній" - буду в жорсткій опозиції.
Рейтинг: 1+ -1-
 
Франсуа, 12:45 29 липня 2010 р.
 
я думаю керувати містом треба доручати тому хто цим все заимався і мае досвід! )) а ставати зразу в опозицію це не діалог! треба навчитись домовлятись і допомогати один одному
Рейтинг: 0+ -2-
 
макс, 12:49 29 липня 2010 р.
 
До Адміна___________ У Вас з іншим сайтом суперечка на статті? Невже вони думають, що Ви у них щось переписуєте? :grin 
Молодці! Дякуємо за конкурс! Будуть Вам статті! Нехай тепер вони у нас тирять. :grin. І фото. Може, щось зароблю у Вас. Бодай на пляшку шампанського. Журналісти, приєднуйтеся до пропозиції редакції сайту! Незабаром свою надішлю статтю. ;)
Рейтинг: 6+ 0-
 
Франсуа, 12:55 29 липня 2010 р.
 
Домовлятися у чому? Допомагати - згоден, але не розкрадати ж.
Рейтинг: 5+ 0-
 
Франсуа, 13:02 29 липня 2010 р.
 
Хто дивився по ящику звіт Пори Львів. міськ.Все, що у Львові зроблено за 4 роки - зробили 12(чи 14) депів від Пори!
Рейтинг: 3+ 0-
 
Свій, 13:19 29 липня 2010 р.
 
Почну з привітань Максу, чути свіжий голос, агов друже чую, що ти добре відпочив! дРУГЕ- ПОВНІСТЮ ЗГОДЕН З мАКСОМ В ТЕМІ діалогу, конструктив опозиції ми вже бачили, бачимо і будемо бачити, прикладом є , Ющ, Юля і інші бздюлі, які добре накрали і тепер мріють про те, щоб їх "напомаджена істота " не вдула по всій програмі.Звіт пори читав в газеті, і якщо бічна стрілка на світлофорі є великим досягненням, то я тоді мовчу.Така сама фракція як і інші, тільки чуть дорожча.Давно знайомий з Маркіяном, чоловяга порядний, хоч і відійшов від брудних ігор, як у нас наприклад Демко чи Розора! Прошу мені темному пояснити, як 12 депіків вплинули на якість асфальту у Львові!
Рейтинг: 5+ 0-
 
Довбуш, 15:53 29 липня 2010 р.
 
Якщо Франсуа знає, що треба робити і з чого починати, то повинен цим знанням поділитися. А то і сам не гам, і другому не дам. На сайті бачу багато людей, яким доля Дрогобича не байдужа і які готові діяти. Об`єднуйтесь! Дрогобич найкращий!
Рейтинг: 2+ 0-
 
Міла, 18:00 29 липня 2010 р.
 
Довбуше, Ви начебто гуцул, а пишете "пропозуху". Це слівце начебто не з високих гір походить... Без образ. А якого Кімака маєте на увазі- Миколу? До речі, він ще лілітами займається? Що Ви мали на увазі щодо Т.Демка: порядний чоловік чи Ви протилежної думки? Андруневчин Іван... чув, та хто такий - забув. Але недоумка з жеку знаю - йому варто спочатку навчитися на вулицях міста мітлою покерувати, а не жеками чи заводами (ото показав себе недолугим керівником на цегельному заводі). 
Міло, ЗНАЮ!
Рейтинг: 2+ 0-
 
Франсуа, 20:38 29 липня 2010 р.
 
А здорово дискусію закрутив Власюк! Буде цікаво прочитати статтю того героя, який переплюне його за кількістю коментарів. Але хай сміливо оприлюднить ім'я, а не сховається за нікнеймом. Ще одне. Аналогічного обговорення рідко де в областях знайдеш.І пишіть грамотно, галичани, не осоромте Дрогобич! :zzz
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 23:53 29 липня 2010 р.
 
Ви що , ще не усвідомили дорогі браття , що мера нам, вже майже призначили, з огляду на недавно підписаний президентом закон. Вибори без вибору. Все доволі зрозуміло, але ми повинні , просто зобов"язані зробити все , щоб темна рать остаточно не забрала у нас майбутнє. Дійсно , постає складне запитання, кому довірити свій голос? Адже самовисуванців не буде? Однозначно , підтримувати ЛЖЕПРОРОКІВ і їхніх сателітв -"Смерти подобно". Давайте зразу виключимо з обговорення ці три постаті, а саме Ваврина, Іванціва, Радзієвського , як таких, що не заслуговують нашої довіри, а обговоримо можливості інших достойних кандидатів .Найдімо Івана , щоб побив цього трьохголового змія!
Рейтинг: 0+ -4-
 
АНЖЕЛА, 00:11 30 липня 2010 р.
 
Власюк правий!  
 
Нам потрібен комуняка-алкоголік, людина безчесна, співучасник пограбування міста від фресок Шульца, пенсіонер, співучасник партії регіонів, антидержавної та антинародної сили - Радзієвський. 
 
Поцікавтеся матеріалами про цього недолюда-брехуна, не пошкодуєте!
Рейтинг: 0+ -5-
 
, 09:46 30 липня 2010 р.
 
Чому Радзієвський? Тому що (л)ідер!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Андрій, 07:16 30 липня 2010 р.
 
Під псевдонімом Анжела виступає Магльона Олександр Васильович ! Це перевірено !
Рейтинг: 0+ -5-
 
Тінь, 09:57 30 липня 2010 р.
 
Тінь! Магльона О.В. пише в портал під власним іменем. Що Пише Анжела , її, чи його особиста справа. Інша річ, що деякі писаки ВСЕ життя пишуть під псевдо ( це у них у крові, від батьків та дідів КДБ- стських сексотів). Вони мастурбанти за менталітетом та рівнем інтелекту. А як відомо - від мастурбацій ( чи онанізму) ще ніколи й ніщо не народилося. Сплять і бачать себе такими собі місцевими "Гапончиками". Як колись казав старина Фройд: "Всі проблеми - від імпотенції".Отож "Тінь": " Не наводи тень на плетень"
Рейтинг: 0+ -1-
 
Олександр, 11:54 30 липня 2010 р.
 
народ ви втрачаете мисль! тобто уходити від суті? бачу важковато вам! 1 треба весь час нагадувати чого ми тут зібрались))) 
СУТЬ!  
кандидати в мери м.Дрогобича!
Рейтинг: 0+ -2-
 
макс, 11:59 30 липня 2010 р.
 
Максе! Підтримую. АЛЕ. Завжди є провокатори, які прагнуть завести конструктивну розмову в кут - особистими образами, плітками і т.п.Щодо суті. На порталі важко щось створити продуктивно через псевдокоментаторів, які його використовують задля сумнівних цілей, дрібних пліток, пакостей. А тому й на виході - зеро. В серпні я випускаю наклад "Нових Горизонтів", у якому надам короткі характеристики тим, що прагнуть мерства. Звісно 
, що така робота є авторською ( по відповідальності ) але потребує альтернативних джерел інформації. Тел. редакції 3 57 62 ( працює автозаписувач), диспетчерський 0964372609. Буду вдячний всім небайдужим.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Олександр, 12:45 30 липня 2010 р.
 
Тобто алкоголік, старий гриб і злодій(в т.ч. Шульцівських фресок) мав би знову ощасливити місто? 
Людина, яка є членом антинародної партії, неконституційної коаліції і ще тисячу чорних плям?
Рейтинг: 0+ -1-
 
Батько, 16:10 30 липня 2010 р.
 
При усій повазі до Олексія Васильовича, вважаю, що мером має бути інша людина, НОВА незаангажована.  
Я би мера вибирав на 6 місяців, щоб не встигали красти.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Я, 17:01 30 липня 2010 р.
 
Шо за дурачок написав цю статью?Ви забули як синок Радзіевского з отморозками/тіпа отморозкі, вони ще небачили отморозків під водярою або під димом\били бітою лобовуху таксісту біля Ратуші?А хата його просто так горіла?Чомусь мені бензин не закідують.Напевно ще не заслужив.Про ваврина- навіть не хочу нажимати на кнопкі.Буде реальний Патріот і Националіст-буду голосувати, а так срати я хтів на них і на того писаку.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Сірко., 17:30 30 липня 2010 р.
 
Привіт усім! Відпочив я добре, чого і вам бажаю.Прохання о всіх, хто поважає себе і любить Дрогобич-ЖОД-НО-ГО бувшого депа немає бути в Раді.Бо зараз і Коростильов з Кулиною, і Іванців з Сабатом, і Походжай з Летнянчином, і-і-і будуть розказувати байки...ЖОДНОГО негідника!
Рейтинг: 0+ -1-
 
тед, 19:02 30 липня 2010 р.
 
Ось знову громада міста почала лити, фекаліїї одне на одного. так ви ж по другому не можете)))) ЛУШПАРІ :grin :grin Все рішать і без вас...Як говорять москалі "Бабло победит зло" Ненапрягайте свої пальці стукаючи по гудзикам . гайда на природу 8) 8) 8)
Рейтинг: 0+ -3-
 
Дротик, 21:14 30 липня 2010 р.
 
Раби знову захотіли кнута! ?
Рейтинг: 0+ -2-
 
якудза, 21:58 30 липня 2010 р.
 
До адіміністратора. Зовсім недавно довелося зайти на один поважаний сайт. Так от, там обумовлено, що коментарі мають подаватися виключно грамотно і без ... словом, без матюків. А що у Вас? 
Хочеться прочитати дійсно аналітику, а також про інших конкурентів на посаду міського голови.
Рейтинг: 0+ -4-
 
, 22:48 30 липня 2010 р.
 
Тед , це дуже актуальне питання .Ці хлопці знають, як пропхатись до корита, використовуючи парт організаціїї. Звісно на мери не підуть , а в депутатики дуже хочуть.Запропонуй своє бачення, як не допустити цього! .
Рейтинг: 3+ 0-
 
АНЖЕЛА, 23:00 30 липня 2010 р.
 
Шановний Оолександре, вибачте за втручання , але коротких резюме претендентів на посаду мера замало .Потрібен серйозний, критичний , навіть науковий аналіз можливостей кандидата , повний психологічний портрет . І все це , заради нас з вами , а за обгрунтованими, якісними, альтернативними джерелами інформаціїї, діла не стане . Пропоную першу з них . директор маг "Океан" п. Гамаль систематично, найманим працівникам , яких бере на роботу без укладання трудового договору не виплачує заробітню платню, або виплачує з затримкою 4-5 місяців , чим порушує чинне законодавство, і божі заповіді. Тому прошу вас помянути цю депутатську фамілію у "Нових Горизонтах" .
Рейтинг: 2+ 0-
 
АНЖЕЛА, 09:54 31 липня 2010 р.
 
до SOFO 
... А перед тим як прочитати статтю вiдвiдувач сайту мае здати тест на розумiння прочитаного матерiалу. 
Доречi, SOFO - це цензурне слово? 
 
Тут мера нема з кого вибирати, а вам аналiтику подавай.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Чужий, 00:17 31 липня 2010 р.
 
Анжелко, єдиний спосіб не пустити колишніх-це лити світло на паразитів.Ось так, конкретно по прізвищах і парт.приналежності.І не треба казати, що ось депутат Піткін добрий, бо каже до мене "Слава Ісусу"...Рада -це колективний орган і відповіальність має бути солідарною за зруйноване місто.
Рейтинг: 3+ 0-
 
тед, 09:14 31 липня 2010 р.
 
Які нафік аналітики?Тед-угомонись.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Сірко., 09:49 31 липня 2010 р.
 
До-Теда вибачь проїхав.
Рейтинг: 0+ -6-
 
Сірко, 10:04 31 липня 2010 р.
 
Сірко до-Тіні, ти втому впевнений?ніколи не називай вслух. це особиста думка кожної людини.Анжела чи вася це нікого не грае\тупо\ти поважай думку інших людей.И милый не сливай информацию.Ти тут не один!
Рейтинг: 4+ 0-
 
Сірко., 10:50 31 липня 2010 р.
 
Сірко до-Sofo.То нічого , що твое імячко у мене в сайті висвічуе голубенькіми буковками?А мое сіренькіми?
Рейтинг: 0+ -5-
 
Сірко, 11:03 31 липня 2010 р.
 
Про якій ви тут розвиток міста говорите для початку вам самим треба вимитись а то так рагулятньою попахує що інколи думаєш невже Дрогобич остаточно перетворився в село.на тому сайті мабудь всі доїзджеючі :zzz :grin
Рейтинг: 0+ -2-
 
Ладзьо, 16:06 31 липня 2010 р.
 
Ще один обявився - Не рагу..!
Рейтинг: 0+ -6-
 
Свій, 18:40 31 липня 2010 р.
 
Сірку. Чув дзвін, як мовиться, та не знаєш, де він. Якщо маєш на увазі древньо-грецьку поетесу Сапфо, яка жила на острові Лесбос, то мені до неї так само далеко, як до древньо-грецького поета Софокла. Це щодо скерування. А ось філософські погляди, може, й варто б почерпнути в древніх. Може, сьогодення було би мудрішим. І міського голову галицького міста було би з кого обирати.
Рейтинг: 0+ -4-
 
, 19:52 31 липня 2010 р.
 
Был бы рад, чтобы Вы нашли альтернативу Радзиевскому, только к большому сожалению, боюсь, что это будет вертуальный кондидат, существующий только в воображениях. И потому Дрогобычане отдадут свой голос за Радзика, в надежде на лучшую жизнь. Но всё умрёт в надеждах. город ему не поднять. Где команда? Из кого она состоит? Из бизнесменов? А ещё из почетателей красивого, которые строят дома на берегу Вонючки, главное, что в центре! ?
Рейтинг: 0+ -3-
 
Алексей, 22:09 31 липня 2010 р.
 
Чому Радзієвський? ТОМУ , ЩО МУДАК
Рейтинг: 2+ 0-
 
ВИСНОВОК, 22:24 31 липня 2010 р.
 
Чому Радзієвський. Тому, що продуктивний (л)ідер
Рейтинг: 0+ -6-
 
Андрій, 23:20 31 липня 2010 р.
 
до Олексія а може тебе в мери тоді ти збудуєш хатинку на березі річенькі CЕРЕТ.поставиш флагшток з написом тут мешкає Алексей і доїзджеючі буду пишатися своїм мером.ну то що збираємо підписи за тебе? :grin
Рейтинг: 0+ -1-
 
Ладзьо, 12:42 01 серпня 2010 р.
 
До ЛАДЗьоЄ! ти до Алексея в чергу стань - за довідкою!
Рейтинг: 4+ 0-
 
Свій, 13:28 01 серпня 2010 р.
 
ладзьо 5 балів.алексей рагулик заганяється по повній треба вичислити хто пишє під тим ніком. :zzz
Рейтинг: 0+ -5-
 
небайдужий, 10:29 02 серпня 2010 р.
 
Шановна Анжело, дякую! Знаю особисто пана Гамаля, але це не завадить мені задати йому прикрі запитання стосовно вашої інформації. Невідомо, чи пан Гамаль прагне бути мером. І ще - де ж ті конкретні люди, яким не заплатили гроші? Видаючи громадську газету десятий рік поспіль ( безоплатно, на громадських засадах) переконуюся у справедливості : "Не мечіть бісер..."ТОму й не відписую тим, що ховаючись під псевдо всіляко "тхорують". А ось скривджені по-справжньому завжди можуть розраховувати на посильну допомогу "Нових Горизонтів". З побажаннями всіляких гараздів.
Рейтинг: 3+ 0-
 
Олександр, 12:46 03 серпня 2010 р.
 
Даа Гук Вже борги віддав бо продав Унівемаг паніЧайківькій, яка в свою чергу продала Прометей майже за мільйон доларів, а купив її покійний чоловічок у Гука прометей за безцінь, от як "чесний" Гук заробив собі мерство-продався бандитам і Дрогобич продав.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Марія, 13:08 03 серпня 2010 р.
 
алексей вже в норку сховався?а так гарно нам лапшу вішав вчив як жити треба ото балабол :zzz :grin
Рейтинг: 7+ 0-
 
небайдужий, 15:11 03 серпня 2010 р.
 
приз тому хто вичислить алексея.так охота взнати що то за мудрогелик :(
Рейтинг: 0+ -4-
 
небайдужий, 15:17 03 серпня 2010 р.
 
Зрозуміла річ Олександре , що на посаду мера п.Гамаль претендувати не буде , але в депутатах залишитись обов"язково захоче , а МИ ВИБОРЦІ , вже оцінили його діяльність та ставлення до людей, тому вважаемо, недоцільним його перебування в деп .корпусі наступної каденціїї. Ви Олександре , можете просто поспілкуватись в неофіційних обставинах з персоналом магазину і все зрозуммієте . Думаю варто зробити, маленьке журналістське розслідування .Бажаю успіху "Новим горизонтам".!
Рейтинг: 0+ -4-
 
АНЖЕЛА, 08:04 04 серпня 2010 р.
 
Під прапори Радзіка побігли-Коростильов, Скірко(тіпа УНП), Янів(тіпа УНП), Похожай примазується(тіпа пора).Хто знає голову УНП, спитайте, чому його активісти біля Радзієвського?Пору ні про що не питайте.)))
Рейтинг: 0+ -1-
 
тед, 16:07 04 серпня 2010 р.
 
Теде , Ви не відповіли на запитання, хто на Ваш погляд достойний мерської посади ! ? Оцінка за шкалою чесність -професійність.
Рейтинг: 1+ 0-
 
АНЖЕЛА, 18:25 04 серпня 2010 р.
 
Це типове джинсі!
Рейтинг: 1+ 0-
 
А.Б., 22:50 04 серпня 2010 р.
 
Сірко до Sofo.Напевно дуже начітаний, чі довго мислив?Філософ хре-в.Я мав на увазі Содом іГомору.Але якщо тебе пре лесбос, то прись.На вкус и цвет товарищей нет! Поважай думку інших-тупо.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Сірко, 06:16 05 серпня 2010 р.
 
Анжелко, Дрогобич знову буде мати вибір без вибору(щодо мера).Надія на якісний депутатський склад, але за однієї умови-жодного колишнього депа-ЖОДНОГО!
Рейтинг: 0+ -1-
 
тед, 12:41 05 серпня 2010 р.
 
Лідер пори Каськів сказав про Януковича, після зустрічі оин на один:«Я сделал четкий вывод, что он поднялся над партийными интересами и мыслит государственными категориями."Агов, тіпа пористи, гайда присягати Радзіку(кандидат в мери від "регіонів".Ух, гидота!
Рейтинг: 1+ 0-
 
тед, 18:10 05 серпня 2010 р.
 
нехай краще регіони в місті візьмуть владу ніж ті проходимці яки зараз при владі.дрогобицька влада це позор на всю країну.
Рейтинг: 0+ -1-
 
ладзьо, 18:43 05 серпня 2010 р.
 
Ржу не можу!  
 
Ше в Дрогобичі нам не хватало свого "Януковіча"!  
 
:grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin
Рейтинг: 0+ -10-
 
ха-ха, 18:50 05 серпня 2010 р.
 
ржати рано!
Рейтинг: 2+ 0-
 
Свій, 19:01 05 серпня 2010 р.
 
Ректор Львівського національного університету імені Івана Франка Іван Вакарчук застерігає владу від витіснення української мови з вищих навчальних закладів. 
Про це йдеться у заяві Вакарчука у відповідь на скасування Кабміном обов'язкового іспиту з української мови при вступі в аспірантуру та для отримання ступеня кандидата наук. 
"Якщо навести історичні паралелі, то як це не парадоксально, але постанова Кабінету Міністрів від 28 липня 2010 року за своїм змістом і бюрократичною риторикою нагадує сумнозвісні Валуєвський циркуляр і Емський указ", - вважає він. 
Вакарчук зазначив, що відповідні зміни викладені у восьми пунктах, із них - у семи пунктах ці зміни сформульовано так: "слова "української мови (за професійним спрямуванням)" виключити". 
"Чи урядовці, котрі читали і подавали проект постанови на затвердження Кабінетом Міністрів, не вжахнулися від такого суцільного "виключення" української мови з академічного вжитку, чи робили це з якимось особливим завзяттям? Адже цей документ такий суголосний із Емським указом, що рясніє словосполученнями "Воспретить в Империи печатание", "Воспретить публичные чтения", "запретить газету" тощо", - заявив Вакарчук. 
Він також здивований тим, чому Кабмін скасував обов'язковий іспит з української мови "так швидко і без жодного обґрунтування, без будь-якого обговорення". 
На думку Вакарчука, в Україні зараз, "як ніколи раніше за всі роки її незалежності, зростає мовна асиметрія науково-інформаційних джерел, наукової та навчальної літератури на користь російської". 
"Українському уряду не повинно бути байдуже, яке мовне обличчя має сьогодні українська освіта та наука. І саме тому урядовці та політики не можуть виявляти демонстративної ойкофобії до всього українського, зокрема щодо української мови, бо це безперспективно з погляду політичної доцільності та безвідповідально перед українською державою і суспільством", - заявив він. 
Як відомо, Вакарчук є колишнім міністром освіти і науки.
Рейтинг: 1+ -1-
 
Що далі?, 22:40 05 серпня 2010 р.
 
Упс... вибачаюся, "Що далі?" - це я помилково на сайт закинув. Це все вино і технострес винні... :sigh
Рейтинг: 2+ 0-
 
Франсуа, 22:44 05 серпня 2010 р.
 
Сірко-Що Далі.Так, нас щемлять ти не замітив?Іде легальна окупація.Я не здивуюсь\але мені вже буде пізно\якщо через років 10 будем в Російській Педерації
Рейтинг: 0+ -3-
 
Сірко, 01:01 06 серпня 2010 р.
 
Олексій Васильович Радзієвський достойний кандидат на посаду мера Дрогобича про це говорить його попередня діяльність на посту мера Дрогобича
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 15:46 06 серпня 2010 р.
 
Назвіть Педагог в такому випадку, 5 суттєвих проблем міста, вирішиних особисто п. Радзієвським за попередньої каденціїї. Особисто я, щоб не бути голослівною, спробую віднайти передвиборчу програму п. Радзієвського, і порівняти з тим, що було зроблено. Думаю, метод простий , а головне об"єктивний , справедливий . Ось тоді і поговоримо , чи можна довірити цьому товаришу кермо міста.
Рейтинг: 0+ -1-
 
АНЖЕЛА, 01:07 07 серпня 2010 р.
 
вчора були вибори нового голови партії Кінаха в Дрогобичі(підприємців і промисловців).Напевно серйозно готуються до виборів.Радзік піде скоріш від тої партії, щоб не мочитись в негативі Тигіпка.Садлівського Петра переобрали.А претендували на голову партії нібито Міщатін, Макарець і Ацедонський.Хто став головою , не оголошували
Рейтинг: 3+ 0-
 
, 13:36 07 серпня 2010 р.
 
Радзієвський іде на вибори за підтримки і від партіЇ "СИЛЬНА УКРАЇНА" - і не вводьте людей в оману статтями
Рейтинг: 0+ -4-
 
Знаючий, 15:17 07 серпня 2010 р.
 
Сильна Україна це Тигіпко. 
А Тигіпко це підвищення пенсійного віку+новий податковий зашморг+весь негатив дій уряду. Не думаю що Олексію Васильовичу цого треба
Рейтинг: 0+ -2-
 
, 16:30 07 серпня 2010 р.
 
Сильна Україна-це Коростильов(бувший кінаховець), Янів і Скірко(бувші костенківці), ...Жодних бувших! ЖОДНИХ! Пору не чіпайте-вона мертва!
Рейтинг: 0+ -1-
 
тед, 16:42 07 серпня 2010 р.
 
Шановні дрогобичани згадайте хто продав (віддав за безцінь) дрогобицькі заводи, багато з яких тепер не працюють, хто запровадив у бізнесі кримінальні закони - саме він! Радзієвський можливо зробить хороші дороги (Азаров грошей підкине), але дрогобичани стануть чужими у своєму місті. Голосуйте за своїх!
Рейтинг: 0+ -3-
 
Боржомі, 16:59 07 серпня 2010 р.
 
Пора - мертва політсила.Свобода поділена і пересварена(молодший Хрущ нібито керує).Сильна Україна- сказано вище.Наша Україна- маєток Іванціва(коментувати і не потрібно)Промисловці і підприємці(Міщатін, Макарець і Ацедонський-новий голова МО)не такі як колись.Батьківщина - Ваврин, Сабат, Волошин, Вуйко-усі з одної служби.КУН, УНП, ПРП і т.д. не в рахунок. ЗА КОГО ГОЛОСУВАТИ ЛЮДИ ДОБРІ?!
Рейтинг: 0+ -4-
 
, 21:42 07 серпня 2010 р.
 
Голосуйте за мене. Я обіцяю що на цей раз крастиму менше!
Рейтинг: 3+ 0-
 
Депутат, 15:49 08 серпня 2010 р.
 
До "Депутата"__________ Открой лічіко, Гюльчітай! 8) Щоб знати конкретно, проти кого голосувати. :p :grin
Рейтинг: 1+ 0-
 
Франсуа, 01:45 12 серпня 2010 р.
 
Правильно, Боржомі. Голосуйте за СВОЇХ!
Рейтинг: 4+ 0-
 
Свій, 10:40 12 серпня 2010 р.
 
Дякую за довіру , вірю що це щиро.Але дуже прошу більше мене не чіпати.Завжди робила свою роботу з максимальною віддачею не заради слави чи грошей, а просто так виховали батьки.Так виховую і своїх дітей.Добре це , чи погано, але по іншому не вмію. 
З чим прийшла у владу, з тим і пішла . 
Ні магазинів, ні земель, ні грошей я звідти не взяла, бо маю дві руки і голову, щоб заробити на себе сама. 
Перспективи оновити владу - на сьогодні жодної.Пересадити з одного списку в інший, змінити вивіски в партіях чи партбілетах - це настільки аморально, що місто жахнеться на другий день після виборів.Недаремно й вибори призначені на 31 жовтня-День усіх нечистих. 
Для небайдужих, які читають цей сайт, мої вам побажання:збирайтеся докупи, об"єднуйтеся в громадські організації, але не для того, щоб бути при владі, а для того, щоб творити громадський контроль влади, для ініціативи знизу.Влада повинна себе відчувати, як на розпеченій сковороді , підпертою громадським контролем, відкритою перед людьми.І тільки тоді стане не такою привабливою для різного роду авантюристів та бездарів. 
А на рахунок жіноцтва, то особисто мені хочеться бачити на чолі нашого міста гарного, сильного, розумного чоловіка.Бо роль жінки не в тому, щоб будувати, а в тому, щоб народжувати і виховувати.Жаль, звичайно, що навколо нас більшість слабаки(щоб не скати більше). 
Мої вам вітання, надобраніч.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Фідик Л., 23:58 15 серпня 2010 р.
 
Люсьєна ти сама віриш в те, що написала. Ти своїми тими обоиа ручками так грабастала і маніпулювала із землею, що не розказуй. Якщо ще щось напишеш про себе добре, я опублікую все що ти начудила разом із своєю справидливою фракцією у міській раді. Повір писати є про що. Такщо успіхів у своєму бізнесі, і бажаю таким, як ти більше не з'являтись у стінах міської ради. 
Я вважаю добрим рішенням, що ти нікуди вже не попрешся, томущо такої халяви, як в 2010 році, вже не буде!
Рейтинг: 1+ -1-
 
Хі-хі, 01:36 17 серпня 2010 р.
 
Ера Радзієвського-перекінчика закінчилася давно і назавжди. Знаючи, що під патронатом Регіонів він не пройде, підсовує нам «преданность до Тігіпка (колишнього тИгИпка)». Не потрібно бути сильним аналітиком, щоб зрозуміти – дрогобичани не поведуться на його обіцянки і не повірять замовним статтям. Ми все це вже чули!  
Панове, варто лише частіше бувати серед людей – на ринках, на зупинках, в транспорті, в установах, і послухати, що вони говорять… Усі розуміють, що тільки Петро Суда реально може щось зробити. Він людина практичних дій. Людей вже нудить від пантів Радзієвського і його обіцянок притягти у місто міхи грошей. Звідки? Це на наші з вами шиї повість він зашморги боргів? 
Наші люди не сліпі, не дурні і не склеротики, прекрасно усе пам’ятають, як Радзієвський ходив тут «хазяїном і паханом» за наші бюджетні гроші. А зрештою, чому ж птаха такого високого «Кієвскава» польоту знову повернула у рідне болото? Якщо тут усе так бридко, то чому ж п.Радзієвський так прагне отої «мєсної» гидоти? Очевидно, не все ще розкрадено і вивезено до «братанов», є ще ласі шматочки... 
Так, люди завжди у всьому звинувачують владу (я теж не оправдовую), теперішня владна система від народу ізольована. Але, панове, не впадаймо у крайнощі, і, борони Господи, не оберімо всупереч і зі злості п. Радзієвського! Тоді будемо змушені попрощатися із залишками демократичних засад у спілкуванні влада-громада. 
Сьогодні виборче законодавство та політтехнології дозволяють маніпулювати волевиявленням народу – особливо на місцевому рівні… Але не даймо себе ошукати. 
Зрозуміло, що п.Радзієвський демонструє зараз товстий гаманець для скнар і окремих!
Рейтинг: 5+ 0-
 
Ярина, 14:16 25 серпня 2010 р.
 
Бачу, ніхто не може дати об"єктивної оцінки господарської діяльності О. Радзієвського, і на те є причина - час ! А можливо і не було нічого такого, за що громада була б вдячна йому.
Рейтинг: 7+ 0-
 
АНЖЕЛА, 16:26 25 серпня 2010 р.
 
Ярино, наші погляди суттєво збігаються, стосовно кандидата від Тігипка , але ради істини, назвіть і Ви, досягнення та невдачі Петра Суди в бутність перебування його при владі.Мене цікавить, що зроблено , а не що може зробити! Думаю, різницю Ви розумієте . Якщо доведете Ваше твердження беззаперечними фактами, свій голос віддам йому.
Рейтинг: 6+ 0-
 
АНЖЕЛА, 16:50 25 серпня 2010 р.
 
Тяжко знати де правда -де кривда? 
Хто що продав кого заставили продати 
і чи мало Суда Петро за час керування КРУ набрався взяток 
голосували за свого а натомість не отримали нічого а Радзієвський може бути добрим господарником 
роки вже не малі і ніхто не знає коли прийдеться відповісти не тільки перед людьми а й там... Принаймі тут буде порядок є надія...
Рейтинг: 4+ 0-
 
Дрогобичанка, 17:27 26 серпня 2010 р.
 
Ви думаєте у Радзієвського буде порядок? Та не тіште себе надією. Регіонали поставили йому ультиматум, або борг, який винен, або він має стати нашим, а вірніше їхнім смотрящим в нашому місті.І я рада, що все частіше це чую і надіюсь на здоровий глузд нашої громади. Тай не потрібний нам такий старий, ну не той в нього вже темперамент. Треба молодого, щоб надихав енергією, надією на краще, біля молодого краще працюється, аще молодий спритніший, заводничий, симпатичніший і кінець-кінців здоровіший. Чого не скажеш про старого Радзієвського. 
Голосуємо за ХРУЩА!
Рейтинг: 0+ -3-
 
А.С., 20:15 26 жовтня 2010 р.
 
А.С.Вибір за Вами, але ми вже мали "патріота і націоналіста"тепер виберем "молодого, симпатичного, перспективного"(нічого не маю проти Хруща), але ще 4-ри роки не збираюся жити в хаосі, протистоянні голови та депутатів, їздити по розбитих дорогах, ходити по темних вулицях і.т.д., нехай візьме ділянку роботи і покаже, що може зробити за 4-ри роки, набереться трохи досвіду і вперед на мари, а про що можна говорити зараз.Думаю і він сам не дуже прагне цієї посади, бо наразі ще не знає, що буде з нею робити, прсто партія сказала а він мусе відповісти "ТАК", бо Свобода це жорстка дисципліна і контроль "зверху"і крок вліво вправо-"РОЗСТРІЛ"(не так жорстко, але близько до правди)Так-шо не штовхайте нормальну людину в пекло, яке називається Дрогобич, бо на сьогоднішній день(без образ)це не та людина, яка може нас з цього болота вивести.
Рейтинг: 1+ 0-
 
О.Т., 20:35 26 жовтня 2010 р.
 
Шановний О.Т., якщо у Вас немає нічого проти Хруща, так голосуйте за нього і я буду Вас згадувати добрим словом. А Радзієвський вернувся, щоб нам помститися за минуле.
Рейтинг: 0+ -2-
 
А.С., 19:35 27 жовтня 2010 р.
 
Але і нічого ЗА.
Рейтинг: 5+ 0-
 
О.Т., 20:32 27 жовтня 2010 р.
 
Радзієвський - *** і ***, бандюган хренов, люди не дурійте, дивіться кого до влади обираєте, щоб потім не плакали підприємці (в тому числі базарники), поставить Вас радзік на таксу що місячну - будете згадувати його противну усмішку (що яж блювати від неї хочеться) і його "щирі" задуми. Згадайте 2002р - коли це бидло вже було мером - війна з маршутками (з його недоношеним синком андрієм), дань підприємців, фірма "папірус2002" і багато-багато прикладів. Що забули? Пригадайте, і повірте, буде гірше, бо тоді до влади прийшов він один, а тут стільки *** вложили в нього гроші - треба дати буде їм можливість відбити свої гроші і їх помножити на десять або більше.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Олександр Коростильов, 00:07 28 жовтня 2010 р.
 
Згідний з попереднім коментарем: ми чомусь пам'ятаємо лише добре, що зробив Радзієвський, а все погане забули. При ньому комунальне майно також дерибанилося, хабарі бралися повним ходом, дороги ремонтувалися лише основні, а на околицях проїхати не можна було, фрески Шульца продав євреям і т.д.
Рейтинг: 0+ -9-
 
А.А., 01:55 28 жовтня 2010 р.
 
Я місяць не заходив на сайт бо немаю часу, працюю в штабі Радзієвського.Не пишіть брехні і мною не підписуйтеся.
Рейтинг: 1+ -4-
 
Олександр Коростельов, 11:06 28 жовтня 2010 р.
 
Та вже не відпирайся, все правільно ти написав старий це заслуговує. ну нема чого йому пертися туди, де і без нього справляться.
Рейтинг: 0+ -4-
 
А.С., 20:09 29 жовтня 2010 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6070 днів)