Все тлінне, але мистецтво - вічне

Надрукувати
Фоторепортаж
Написав(ла) Юрій Федчак   
14.03.2011
Вона – надзвичайно вродлива і молода, володіє іноземними мовами та хистом талановитого художника. Їй притаманні скромність галичанки і модерновий гламур, абстрактне бачення і гармонія душі та Всесвіту. У неповних шістнадцять вона стала студенткою романо-германської філології. Нею пишаються батьки та сестри, а відтепер – і рідний Дрогобич. У неділю з героїнею цієї розповіді та її творчістю мали можливість познайомитися всі охочі в приміщенні дрогобицького мистецького центру "Альтер". Тож шановні читачі, до вашої уваги – розповідь про відкриття виставки художніх робіт мисткині Ольги Гошовської.

(натисніть на фото для перегляду, всього в статті 29 фото)

Фото 2, фото 3, фото 4, фото 5, фото 6, фото 7, фото 8, фото 9, фото 10, фото 11, фото 12, фото 13, фото 14, фото 15, фото 16, фото 17, фото 18, фото 19, фото 20, фото 21, фото 22, фото 23, фото 24, фото 25, фото 26, фото 27, фото 28, фото 29.

Спочатку цю виставку презентував Андрій Юркевич. В своєму виступі він зазначив, що це – благодійний захід, кошти якого будуть скеровані на розвиток центру. Згодом слово було надано вчителеві-мистецтвознавцю Ольги – Миколі Федіву. Микола Йосипович висловив свою думку, що в Ольги – Божий дар. Все почалося з малюнку на склі, яким вразила вчителя. Ольга виявилася відмінною ученицею художньої школи, і свою уяву вдало виражала на папері. Згідно слів Миколи Федіва, у кожній людині, яким би шляхом вона не пішла, завжди живе художник, тож все одно вона колись повертається до мистецтва. "Вважаю гріхом, коли такі роботи залишаються забутими на полицях чи в альбомах. До речі, таке явище є проблемою в Дрогобичі. Хотілося б, щоб у нас мистецтво і культура були на вищому рівні. Одна річ – прийти на виставу, подивитися і оцінити, але ніхто не цікавиться, в яких умовах створюються такі мистецькі роботи, як художники здобувають все необхідне для створення картин. Це – одвічна проблема. Саме ця виставка і є прикладом того, як слід відноситися до мистецтва. Ольга – обдарована, кмітлива, володіє феноменальним талантом", - сказав пан Микола, і побажав Ользі творчої наснаги та ніколи не покидати мистецтво. Він також додав, що на одному львівському семінарі, на який були запрошені митці з різних областей України, було продемонстровано декілька робіт дрогобичанки. Всі дуже дивувалися побаченому, тож просили зробити фоторепродукції картин Ольги Гошовської. Ці фоторепродукції повинні стати наочним зразком для вихованців художніх шкіл Львова, Тернополя та інших міст України.

З захопленням розповім присутнім про творчий шлях Ольги і її батько. "Ольга у своїй творчості глибоко занурилася у психологію. Все тлінне, але мистецтво – вічне. Все те, що робить нас цивілізованими людьми дає Дрогобичу статус не провінційного містечка, а знаного культурного центру. Все це – завдяки тим талантам, які докладають свій енергетичний потенціал, часточки душі заради створення певних картин чи культурних доробок. Сестри Ольги – Ірина і Оксана – незабаром також продемонструють свої роботи на виставці", – з піднесенням у голосі повідомив присутнім щасливий батько.

Свої ґратуляції Ользі висловив також відомий у широких медичних колах Ігор Мацьків. Лікар зазначив, що у картинах Ольги простежується вічний пошук змісту і форми життя. "За нею – майбутнє", – резюмував Ігор Дмитрович. Вітали Ольгу та її родину також інші шанувальники мистецтва, зокрема керівник Дрогобицького полоністичного центру Віра Меньок, журналіст сайту "Майдан" Леонід Гольберг, а також журналісти ТРК "Алсет", газети "Вільне слово" і, звичайно, інтернет-сайту "Дрогобич Інфо".

Запитав і автор цих рядків художницю про те, який зміст несуть її картини та що вона бажає ними передати шанувальникам образотворчого мистецтва. Виявилося, що молода художниця у своїх картинах завжди зображала лише… свої сни. Спочатку її сни були сповнені жахливими речами, то ж ці емоції зі снів вона проектувала на папір. Схоже на те, що їй це допомогло в житті, адже перед присутніми постала врівноважена, привітна і прекрасна панна. Та, безперечно, кожен відвідувач виставки зацікавлено розглядав твори молодої художниці. Глибокий зміст прихований у картинах Ольги. Кожен щось своє побачив у цих творах. Кожна картина – це шедевр абстракціонізму; в багатьох приховані образи живих і водночас міфічних героїв: русалки у підводному царстві; юної безмовної дівчини; птахів і звірів різних казок тощо. Художниця утрималася від коментарів, а надала кожному можливість зрозуміти мовчазні образи на свій розсуд. Дивлячись на картини, помічаєш плавність переходу ліній, що гармонійно сполучають всі складові художнього твору. Загалом переважають чорно-білі тони, хоча на деяких роботах залучено інші кольори. Все це певною мірою віддзеркалює аналоги снів кожної людини: чорно-білі та веселкові. Роботи Ольги Гошовської випромінюють позитивну енергію та приємні емоції.

Сни… Над їх розгадкою людство завжди шукало відповіді. Хтось шукав роз’яснень у тлумачних довідниках, інші – у ворожбитів, а талановита Ольга їх просто змальовувала на папір, і кожен очевидець сьогодні скаже: вони – прекрасні!

…А в книзі відгуків один шанувальник залишив особливий запис: "Твої роботи – це шедеври!".

Переглядів: 7018

Коментарі (72)
 
Так. Виставка справила надзвичайні враження. Філігранна техніка молодої художниці зачаровує. На невеличкому папері, розміром в учнівський зошит вкладено дуже багато - емоцій, переживань, думок. 
Дивлячись на ці картини кожен може побачити щось своє. 
Оля, творчих Тобі успіхів та нових звершень ! :)
Рейтинг: 3+ -2-
 
Сергій Матійко, 20:40 14 березня 2011 р.
 
І ще зробіть собі на сайті якесь слайд-шоу, бо я еслі чесно схарився ті фотки по одній клацати. 
 
Врахуємо. Попередній коментар знято з публікації, є потреба пояснювати, чому?
Рейтинг: 2+ 0-
 
Мисткець, 21:30 14 березня 2011 р.
 
Невже в теперішньому світі ще збережені такі вічні істини- розум, мистецтво і краса. Ця тендітна дівчина, сповнена любові і поваги до ближнього , дає нам можливість бачити все навколо нас в ідеалістичних тонах. Бажаю їй любові великої і щасливої, здоровя людського і міцного, а долі благословенної Богом. Хай щастить тобі, красуне.
Рейтинг: 0+ 0-
 
оленка, 21:34 14 березня 2011 р.
 
Адмін, чого витер коментар весна прийшла, ***)) 
 
Без пошлості, будь ласка)
Рейтинг: 0+ -2-
 
Мисткець, 21:36 14 березня 2011 р.
 
Слава Богу, що у малесенькому приміщенні започаткували таку величну для Дрогобича виставку. І класно, що розпочала її вишукана і творча особистість. Вона володіє великим даром - любові до ближнього і це передано у її картинах. 
У цієї дівчини, я впевнений, велике майбутнє. Щасти.
Рейтинг: 0+ 0-
 
максим, 21:38 14 березня 2011 р.
 
картини Ольги цікаві, талановиті. Це- такий собі синтез Пояркова, Босха з сюрреалізмом. Але ніяк не абстракціонізм - модерністська течія в образотворчому мистецтві, яка принципово відмовилась від зображення РЕАЛЬНИХ предметів. А в картинах Ольги - є цілком впізнаваючі предмети. Успіху Вам, Олю, і бажаю Вам самореалізації в мистецтві. :)
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 21:47 14 березня 2011 р.
 
Питання ! скільки коштують такі картини?Як їх оцінити в грошовому іквіаленті?
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 21:54 14 березня 2011 р.
 
Ну, якщо ти "еслі чесно схарився ті фотки по одній клацати", то заходь на сайти еквівалентні твоєму рівню IQ - з однією кнопкою управління :zzz
Рейтинг: 1+ 0-
 
До МисткецЯ, 22:06 14 березня 2011 р.
 
Оленько,  
 
ну... по-перше ти і сама симпатюлька. І прикпасиш собою будь-яку імпрезу. Тому ходити і дивитися твої твори можна вже і не звертаючи великої уваги на решту чинників...
Рейтинг: 0+ 0-
 
Медіадізайнер, 23:10 14 березня 2011 р.
 
Зацікавленим покупцям: 
 
Роботи такого характеру в галереях біля мене коштують від 500...700 євро. Іноді ціни сягають і чотирьохзначних величин. 
Все залежить від самооцінки майстра, попиту на його творчість, кон"юнктури колекційного ринку тощо.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Медіадізайнер, 23:20 14 березня 2011 р.
 
Оля, Ти молодчинка! Успіхів!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Зеновій, 01:00 15 березня 2011 р.
 
Добродії! Бачу це не вперше й хочу попередити: не наражайтеся на неприємности. Не друкуйте мої світлини без моєї на то згоди. Так що - прошу видлалити не лише цю, з вул. Левицького, але й інші. Заздалегідь вдячний.
Рейтинг: 1+ -2-
 
Леонід Ґольберґ, 08:01 15 березня 2011 р.
 
)))))) Історія про ежика -чули?))))
Рейтинг: 1+ 0-
 
макс, 08:15 15 березня 2011 р.
 
"До МисткецЯ" , мабуть ти дуже розумна і обдарована людина якщо вимірюєш рівень ай кю по вмінню клацати по ссилках! Ти геній нашого часу, честь тобі і хвала. 
 
P.S. мені здається шо ти писав свій коментарій під якимось наркотиками, а можливо просто ***ізм з тебе пре.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Мисткець, 12:12 15 березня 2011 р.
 
розкажіть про йожика )) не всі чули
Рейтинг: 0+ 0-
 
йожика в студію, 15:11 15 березня 2011 р.
 
Добродію Максе (на жаль, прізвище та по батиькові мені невідоме)! Я не про їжачків, а про те, що не треба так наражатися й провокувати. Вам, здається, й без того проблем не бракує. То ж просто видаліть світлини й більше подібного не робіть...
Рейтинг: 2+ -2-
 
Леонід Ґольберґ, 15:11 15 березня 2011 р.
 
фото 29-просто ЖЕСТЬ) 
респект афтару)))
Рейтинг: 1+ 0-
 
Ну да, 16:42 15 березня 2011 р.
 
Це погроза?))) Удачі.
Рейтинг: 0+ -1-
 
макс, 17:28 15 березня 2011 р.
 
:grin з макса буде гарний депутат або мер ))) всі будуть памятати як починав з крадених фоток :grin 
 
Дрогобич Інфо ніколи не публікує фотографій у статтях, якщо автор не надіслав їх спеціально для нашого сайту. У даному випадку фото автора статті.
Рейтинг: 0+ -1-
 
стартовий капітал, 17:33 15 березня 2011 р.
 
Які крадені фотки?))) Це Фоторепортаж від Юри якійй придбав, фотоапарт бо багато , хто критикував його фотографії зроблені на моб.Телефон.)))) 
Просто вище вказаний пан забув, що він знаходився в публічному місці.
Рейтинг: 1+ 0-
 
макс, 17:52 15 березня 2011 р.
 
як страшно жити ))) йдеш собі по вулиці або іншому публічному місці , хоп і ти зьвезда )))) та нормально той пан вийшов , хоча я тоже думаю, що головне гроші а не слава :grin
Рейтинг: 0+ -1-
 
буває, 18:43 15 березня 2011 р.
 
взагалі тут не місце щоб виясняти відносини не по темі (можна і мели використовувати) , забираєте славу в п. Ольги а вона дійсно талановита і гарна людина , бажаю їй успіхів
Рейтинг: 1+ 0-
 
буває, 18:50 15 березня 2011 р.
 
Не погрозоа, ні. Але бачу, що подобається вам вляпуватися в скандали. Мало того, що вже мали? Гаразд.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Леонід Ґольберґ, 18:52 15 березня 2011 р.
 
Оля дуже талановита і красива дівчина, я би за щастя мати таку дівчину... :roll
Рейтинг: 1+ 0-
 
Korhiell, 19:17 15 березня 2011 р.
 
п. Гольдберг, а в чому власне, проблема? Ви вважаєте своє обличчя інтелектуальною власністю? Чи то, може, так проявляється ненависть продажного журналіста до непроданого?
Рейтинг: 7+ 0-
 
Саламандра, 20:43 15 березня 2011 р.
 
Леонід Гольберг я збираюсь ініціювати перевірку цільового використання коштів на реконструкцію Синагоги! З залученням кращих спеціалістів в будівельній гулузі.Так звірим обеми.Виведем на чисту воду .
Рейтинг: 4+ 0-
 
макс, 21:21 15 березня 2011 р.
 
Оля молодчинка! Макс красава :grin
Рейтинг: 1+ 0-
 
Uma, 21:52 15 березня 2011 р.
 
Цікаво кого, по-перше. Бо не маю жодного стосунку. По-друге, ви, такий вже не продажний. Не хотів прилюдно, тепер скажу (не має значення чим що вважаю, але просто нехочу, щоби без мого дозволу /є й норма закону/ мої зображення оприлюднювали та ще й на такому сайті/: мали проблеми за паном Шильником, з - такою ж неправдивою - замовною статтею про рейдерів. Тепер зі мною воювати починаєте? Знав, що ви впертий, та не думав, що настільки. Ініціювати можете, що завгодно, та от невдовзі за вас серйозно візьмуться, бо останнім часом просто наклепницькі матеріали друкуєте. До того жи ви ще й хам (пригадайте свою поведінку хоча б на виставці у мистецькому центрі "Альтер"). Варто замислитись, добродію.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Леонід Ґольберґ, 06:47 16 березня 2011 р.
 
Макс, ти супер)***
Рейтинг: 2+ 0-
 
Анонімно), 08:57 16 березня 2011 р.
 
Гольберга на мило!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Володимир, 09:09 16 березня 2011 р.
 
Шановний Леоніде. Критикувати дуже просто, а що ви для свого прізвища зробили у Дрогобичі- сумнівно. Цікавий ви чоловік, але живете на узбіччі цивілізації і не розуміючись у мистецтві аналізуєте чи робите висновки. Це має право робити знавець мистецтва, а ви чіпаєтесь до всього, що не є вашою компетенцією. До речі, хто ви за фахом.
Рейтинг: 2+ -1-
 
Василь Петрович, 09:14 16 березня 2011 р.
 
Світлої памяті Марк Гольберг - видатний учений-балканіст і компаративіст, титан інтелектуальної праці, який поклав усе життя на вівтар українського літературознавства й на славу науки та Дрогобича.  
Леонід Гольберг - без коментарів.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Українець, 09:56 16 березня 2011 р.
 
P.S. Багато гарних прізвищ і слів розпочинається на літеру "Г". У своїй інформації про виставку у прізвищі "Гендель" (Георг Фрідріх Гендель, Heorh Handel), пане Леоніде Гольберг, перша літера пишеться "Г", а не "Ґ". Як, до речі, і слова "гендлювати", "гавкати" та інші.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Українець, 09:57 16 березня 2011 р.
 
P.S.S. Природа відпочиває на дітях геніїв... Звідки це? І чому? Але це так...скромні міркування у площині філософсько-екзистенційного дискурсу.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Українець, 09:58 16 березня 2011 р.
 
Війна то війна .На війні всі методи хороші..))
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 10:13 16 березня 2011 р.
 
Ого, щось в Дрогобичі вибухнуло. Колись на Самбірській - начебто газ (дехто казав - бомба). А тепер на сайті щось гримнуло, і луною пішло по всьому Інтернету Дрогобицького масштабу. Подзвонив мені Бодько-колега і каже, що аж клавіатуру на його компі заклинило від тої вибухової хвилі. Каже, аби я знову конче зазирнув до свого давнього друга - Дрогінфо. Опа! Справді, правду каже Бодько - Леонід Гольберг образився на тотой Дрогінфо за те, що розмістив Його Величності фотографію. То й що? Львівські батяри ве Львові мене теж зафоткали, і на своїм сайті розмістили з молодою львів'янкою. То і що? Я не серджуся. Хай знають всі, що в Дрогобичі теж є батяри. Так от, щодо пана Гольберга. Був той пан в публічному місці, і з фотографій видко, що там купа тих журналістів фотографували-знімали (а то ж не була вечірка клюбу закритого типу), значить треба було панові Леоніду чорні окуляри 8) взути на очі - ніхто б не впізнав. Не знаю, що там такого? Ладний чоловік, з сивою борідкою без пейсів - свідчення глибокої мудрости в голові. Та ж Їх величності Леоніда Гольберга фотографії аж на трьох дрогобицьких сайтах видів - і жодних претензій сей пан їм не виставляє. А потрапив у фокус автора статті - і на тобі, скільки грому. Нє, точно щось в лісі здохло. Чи б то пак, вибухнуло. ;)
Рейтинг: 1+ 0-
 
Франсуа, 10:44 16 березня 2011 р.
 
Бодьку, дякую, що порадив сюди зазирнути. Та виявляється, в моєму місті такі ладні дівчата живуть, що аж... :zzz Ех, і чого мене та Ольга на цю здибанку не запросила? Я б з такою - хоч до шлюбу. Але нє, зараз піст. А ще, мабуть, така вродлива панна вже має кавалєра. Та ще якщо паперу не вистачить, то вона б мені всю спину розмалювала а ля графіті. :) Ох, які там, судячи з фотографій, гарні дівчата були! Ну просто а'муррррррррррр! ;)
Рейтинг: 1+ 0-
 
Франсуа, 10:49 16 березня 2011 р.
 
Дякую усім за хороші відгуки!  
 
p.s.Хто б хотів ще відвідати виставку, запрошую) Ви зможете її переглянути в будні(18.00-21.00)і на вихідних(15.00-20.00)!
Рейтинг: 2+ -1-
 
Оля), 11:23 16 березня 2011 р.
 
Знайдена у світовій павутині автобіорафічна довідка про Льоню Г. Коржика (його самоопис) 
"Родился. Продолжаю жить. Работаю. присутствую в журналистике (эпизодически). Надеюсь. Общаюсь с друзьями. Пью пиво (время от времени) у Конторовича и Залужца. Люблю загадки и всё необычное, а также хорошую поэзию и собак. Боюсь дураков. не люблю лжецов, подлецов, расистов, нациков, коммунистов.". 
Найважливіше сказано: люблю собак. Присутствую, надіюсь, общаюсь, п"ю, люблю, боюсь - це, очевидно, пов"язано з "епізодічєскі работаю".
Рейтинг: 0+ 0-
 
Аналітик, 11:39 16 березня 2011 р.
 
Оце прікол) 
 
Але діваха кльова :roll
Рейтинг: 0+ 0-
 
Коля, 12:03 16 березня 2011 р.
 
Хіба можна про це ніжне дівча сказати що це діваха. Краси, витончена, тендітна, творча і надзвичайно красива. Ура, я щасливий, що знаю її і був на її виставці.
Рейтинг: 2+ 0-
 
вова, 12:16 16 березня 2011 р.
 
До Аналітика______________"...боюсь расистов, нациков...". Ну, расистів у нас точно нема. А от націоналістом варто бути. Можна жити хоч серед папуасів, але залишатися вірним своїй нації та водночас поважати місцеве населення. 
Якось Червоненко заявив в телекамери, що його обвинувачують в сіонізмі. "Ну то й що, що я - єврей? Але я живу в Україні, і є патріотом України". Не так важливо, чи це насправді на всі 100% - правда, але якщо людина народилася і/або живе у певній країні, то не основне, якої вона крові, а визначальним є те, ким вона є в соціумі. Якщо китаєць, що живе серед папуасів, поважатиме їх та їхню культуру, звичаї, то вони відповідно з повагою ставитимуться до нього. Хоча не варто говорити про одного китайця.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Франсуа, 12:53 16 березня 2011 р.
 
Друзі "дрогобичани",  
продовжуйте, дуже прошу вас, цей інтелігентний диспут про війну, пейси і про скромні міркування у площині філософсько-екзистенційного дискурсу. 
 
Ви піднімаєте настрій і надаєте творчого стимулу. 
До речі, висловлю свою думку: як на мене, то там всі трохи кумедні на тих фотографіях, не тільки той пан-"протестант". (Олюсика це не стосується). 
 
))
Рейтинг: 1+ 0-
 
Медіадізайнер, 13:31 16 березня 2011 р.
 
Поважаю ваш сайт, схвалюю оті коменти, бо теж не люблю чужинців неукраїнців. Та от не згодний з дечим. Чому ніхто власним іменем не пише? Той з Майдану хоч і пимше дурню, та собою підписуї. Ну і даремно ви тут Коржика згадали. Хоча теж зайда, але це інший хлоп - Дорофтей з високого замка
Рейтинг: 0+ 0-
 
Петро Задирака, 15:36 16 березня 2011 р.
 
Вибачте. Не знав. Ішлося про життєпис льоні гольберга, який епізодічєскі плює на "гоїв". А головне - любить псів. Це дуже важливо.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Аналітик, 15:55 16 березня 2011 р.
 
Петру Задираці__________ Не думаю, що Леонід Гольберг - чужинець. При чім тут неукраїнці? Озирніться довкола, що наші "правдиві" УКРАЇНЦІ роблять поруч та як ганьблять своє ім'я... Просто чоловік замість подякувати Дрогінфо за те, що і його уважили, зробив все навпаки. Не розібрався що і до чого, піддався упередженим амбіціям, от тепер й виглядає кумедно. Та ще й пригрозив Максові. А це - помилка.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Франсуа, 16:37 16 березня 2011 р.
 
Франсуа - інтелектуал!  
Однак повернімося до виставки "Паралакси свідомості". Авторка - красуня і талант. Картини - прекрасні за глибиною філософського змісту і вишукано-філігранні за технікою. Це очевидно. А все інше - марнота-марнот.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Українка, 16:54 16 березня 2011 р.
 
До Українки___________ Не маю що Вам заперечити. Цілком згоден з усім. Крім одного: не вважаю себе інтелектуалом. Сьогодні інтелект - великий дефіцит. ;) 
А художниця - справді чарівна красуня! Дивлюся - і милуюся. І горджуся тим, що я - дрогобичанин. Томущо саме в Дрогобичі живуть такі вродливі і талановиті дівчата. ;)
Рейтинг: 2+ 0-
 
Франсуа, 17:02 16 березня 2011 р.
 
Шановні панове! Кредо виставки - все тлінне, а мистецтво вічне. Говорімо про вічне, красиве, досконале, гармонійне, розкішне, Українське, а не про таких миршавих, плюгавих і нікчемних істот, як деякі марґінальні жовто-бульварні писаки.Вони цього не вартують. Не потрібно тратити залишки свого життя на думки про поганих інших (це перефразований Марк Аврелій). А щодо нефотогігієнічного (генічного - тут недоречно)типа на фото, то це не іновірець, а інопланетянин. Знаю його років 40, зауважую лише деградацію.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Українець, 09:13 17 березня 2011 р.
 
Олюня! Ти просто чудесне і миле ангелятко! Унікальний талант! Я написала про Тебе і Твою виставку статтю у Волинську пресу! Чекай. Вийде друком і я вишлю. Процвітання Тобі! Успіхів! Особливо в ЛЮБОВІ. І, звичайно, в мистецтві. Я Тебе люблю! Зроблені Твоїми пальчиками прикраси вартують найкращих ювелірних магазинів. Ношу їх і милуюся. Дякую!
Рейтинг: 2+ 0-
 
Наталі Калина, 11:29 17 березня 2011 р.
 
Олюня - феноменальний Талант, рівних якому треба довго і безнадійно шукати. Прекрасні картини! Успішна і багатолюдна виствка! Багато друзів і прихильників. Резонанс у Неті. Про таке можна хіба мріяти.Будь щасливою! Луцьк пишається Тобою! І чекає...
Рейтинг: 1+ 0-
 
Оксана Іва, 11:33 17 березня 2011 р.
 
Марк Гольберг - класик. 
Льоня ҐольберҐ - пустоцвіт, який навіть прізвище пише не так, як батько. Природа дуже (! ) відпочила на ньому. Погоджуюся з Українцем. 
Тож куди йому до Генделя... Пише з помилками суцільні мізантропські антиукраїнські блуди проти нашої здібної молоді. Нікчемність і бездарність завжди хотіла повчати талант, розум і красу.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Дрогобичанин, 13:01 17 березня 2011 р.
 
Ой, людоньки! Зауважив дебати на славному сайті Дрогінфо. Вирішив розібратися. Знайшов в інтернеті інформацію про Лєоніда Гольберга. Це таки правда про нього: "Родился. Продолжаю жить. Работаю. присутствую в журналистике (эпизодически). Надеюсь. Общаюсь с друзьями. Пью пиво (время от времени) у Конторовича и Залужца. Люблю загадки и всё необычное, а также хорошую поэзию и собак. Боюсь дураков. не люблю лжецов, подлецов, расистов, нациков, коммунистов.". Найбільше цудо, що там замість своєї фотографії цей немиловидний пан виставив фото свого любимого пса (чи псини).
Рейтинг: 1+ -1-
 
Макс 2, 13:07 17 березня 2011 р.
 
І так завжди у житті) 
Хотів пан Г. гонорово повимахуватися, і викликав на себе шквал коментів.  
А сидів би тихо, ніхто би його і не згадав.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Слов’янин, 13:15 17 березня 2011 р.
 
Замітте як граиотно і толерантно пишуть дописувачі! Респект видно , що освічені і високоінтелектуальні люди.Я ВАМ ДЯКУЮ)))
Рейтинг: 1+ 0-
 
макс, 14:46 17 березня 2011 р.
 
Сонечко, виставка супер! Ти великий талант! так тримати далі, і я впевнена що ще не раз буду мати змогу відвідати твою виставку.МЕні дуже сподобалось)))))) :grin
Рейтинг: 1+ 0-
 
Іра*, 15:41 17 березня 2011 р.
 
ГОльберг-***!  
 
Образа третіх осіб.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Іра*, 15:42 17 березня 2011 р.
 
Мені подобається! :)
Рейтинг: 1+ 0-
 
Олег, 20:33 17 березня 2011 р.
 
Так виявляється у Олі нема вищої художньої освіти?  
 
Ааа... 
 
А я думаю, чому така дивна дівоча фігура в неї на малюнку... Ну, Ольго, негайно йди вчити анатомію, і щоб до наступної експозиції ти була озброєна знаннями з анатомії людини!  
 
Цьом цьом!
Рейтинг: 4+ 0-
 
Медіадізайнер, 23:22 17 березня 2011 р.
 
там багато чого дивного, це ж не реалістичні малюнки..."дивна дівоча фігура" явно не через незнання анатомії...і взагалі все там дивне, якщо уже так говорити
Рейтинг: 1+ 0-
 
Оля, 23:40 17 березня 2011 р.
 
Олю, не зважай на критику. Все в тебе чудово. Так тримати!  
М 
О 
Л 
О 
Д 
Е 
Ц 
Ь 
!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Франсуа, 01:32 18 березня 2011 р.
 
Ольго, де траву берете? 
 
+1 :grin
Рейтинг: 0+ -1-
 
maxt_t, 01:48 18 березня 2011 р.
 
Олюська... так це, виявляється, така художня деформація у тебе.. 
Так..? 
Така собі стилізація? )) 
Зрозумів. 
А ти можеш, красуне, намалювати своїм друзям там чийсь портрет..? Або краще просто руку там, чи ніжку з пальчиками якоїсь твоєї подруженьки, такої ж красуні як ти..? Тільки не стилізовано, а насправді. 
 
Цьом цьом.
Рейтинг: 4+ 0-
 
Медіадізайнер, 02:06 18 березня 2011 р.
 
Медіадізайнер - усю-сю-сю! уті-путі!
Рейтинг: 0+ -2-
 
maxt_t, 02:20 18 березня 2011 р.
 
Медіадізайнер - Жги еще! Доставляет.
Рейтинг: 0+ -2-
 
maxt_t, 02:21 18 березня 2011 р.
 
Прочитавши всі коментарі, дивно, як із одного IP, під різними ніками, у нас відписують солодкі коментарі, прихильники юної художниці.Та мова не про те. 
Я, як людина, що завершила художню школу, проводила виставки і знайома з людьми, які відносяться до критиків мистецтва, об*єктивно оцінюю мистецтво п.Ольги. 
Не скажу, що все - погано, адже людина мала сміливість виставити на загал свою творчість-графіка + сюрреалізм, АЛЕ така творчість зустрічається в учнів 4-5 класу нашої дрогобицької художньої школи(80-90%).  
Зазначу, що видатний Сальвадор Далі, малював точні портрети, а вже потім відкрив себе, як художник сюрреалістичного напрямку.Тобто, він вмів зберігати реальні предмети, поєднуючи їх у сюрреалістичному баченні.До прикладу картина- «Відкриття Америки Христофором Колумбом», в якій збережено анатомію людини, будову корабля і.д.Тому, малюнки п.Олі-вітражного типу, які можуть прикрасити оселю, але виставковими і геніальними їх не назовеш. 
Бажаю самокритичності, натхнення і, якщо це Ваш поклик, -працюйте і вдосконалюйтесь.
Рейтинг: 4+ -2-
 
Ego, 10:52 18 березня 2011 р.
 
Я довгий час зберігала свої малюнки у папці, яку ніхто крім мене ніколи не відкривав і лише після того, як їх побачив мій вчитель з художньої школи і наполіг зробити виставку, й інші люди отримали можливість розглянути мою графіку) Веду до того, що малювала для себе, для душі, а не на виставку чи на замовлення, тому випробовувати мене на те , яка я художниця, в яких стилях малюю, що можу, а що ні, не варто) У мене інша професія, навіть дві(закінчила романо-германську філологію і соціально-гуманітарний(психологічний)факультети), заробляти на життя малюванням портретів не буду, тому творю на даний час саме те, що мені імпонує найбільше) 
Я прекрасно знала, що відгуки можуть бути різними, проте більшість таки хороших і лише один ви , Ego, сказали, що "така творчість зустрічається в учнів 4-5 класу нашої дрогобицької художньої школи(80-90%)".Сама її закінчувала і я, тому можу це абсолютно заперечити).Ну а решту можете критикувати як завгодно.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Оля), 15:34 18 березня 2011 р.
 
Олюсік, не зважайте на принизливі дописи. Їх роблять лише ті особи, у яких творча уява відсутня. Ніхто не бачив досі жодної роботи за підписом Ego (крім коментарів на сайті), тож ці слова написала скоріш за все заздрісна людина. А скільки людей закінчили художні школи, але залишилися невідомими... Щоправда, лише останні слова Ego заслуговують на підтримку. ;)
Рейтинг: 3+ -1-
 
Франсуа, 15:48 18 березня 2011 р.
 
Дякую, Франсуа!
Рейтинг: 3+ -1-
 
Оля), 16:01 18 березня 2011 р.
 
Єдиний висновок- той, хто пише негативні коментарі, сам ніц не вміє і людям завідує :upset людина або вміє малювати (красиво і талановито) або ні, третього не дано...
Рейтинг: 2+ -1-
 
Uma, 20:28 18 березня 2011 р.
 
Прочитав коментар Безособової істоти ЕГО і зрозумів, що є люди, які щось творять, шукають, будують, а є ті, хто критикує і до речі, робить це невміло. Я б хотів твою виставку побачити і зробити висновок - чи вона потягне на 4-5 клас. Якщо це 4-5 клас художньої школи то це б у тебе мали бути шедеври. Може ми варті такого життя- якщо є такі нікчеми.
Рейтинг: 2+ -1-
 
Володимир, 22:25 18 березня 2011 р.
 
Нешановнонікчемне й бездарнозаздрісне Его, за твоїми примітивними міркуваннями видно, що ти лише "завершило художню школу". Пиши правильно! Також є очевидним фактом, що самостійно ти спроможне тільки на анонімні дешеві пасквілі, оскільки лише знайоме з критиками від мистецтва. Переконаний, що твої виставки, якщо й були, то викликали не солодкі коментарі, а гіркоту Великої Жаби через свою невродливість і безталанність.
Рейтинг: 2+ -1-
 
Мовознавець, 16:26 19 березня 2011 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6004 дні)