Члени молодіжної християнської формації "Рух чистих сердець" провели акцію "Твій лист врятує Україну

Надрукувати
Останні новини Дрогобича
Написав(ла) Василь Кирилич   
18.03.2011
Рух чистих сердець Таким чином молодь висловила свій протест проти законодавчих нововведень України за ініціативою Євросоюзу. Йдеться про те, що впродовж останніх років відбулося узаконення в Україні великої кількості так званих організацій ЛГБТ (лесбіянок, гомосексуалістів, бісексуалів, транссексуалів), "піком" нашестя цього збочення стала нещодавня легалізація так званої "Ради ЛГБТ".

(натисніть на фото для перегляду, всього в статті 2 фото)

Фото 2.

Молоді люди розповідали перехожим про нав'язування Україні "сексуального виховання" дітей ще з дошкілля, збоченого "вчення" про статі людини (гендер) тощо. Сумні наслідки поступок України Євросоюзові, який є ініціатором введення згаданих "демократичних цінностей" уже є: нещодавно двома чоловіками-гомосексуалістами, громадянами іноземної держави, що перебувають у так званому "шлюбі", було усиновлено та вивезено за межі нашої країни українського хлопчика.

Члени "Руху чистих сердець" пропонували дрогобичанам підписати й надіслати листа Президентові України та першим особам нашої держави з вимогою зупинити моральне насилля над Україною, припинити "діяльність" так званих організацій ЛГБТ, а також відмовитися від інших ініціатив Євросоюзу, які деморалізують наше суспільство, руйнують інститут сім'ї та українські багатовікові традиції.

Однак, ті, хто підтримав цю акцію, зазнали переслідувань з боку місцевої влади у Дрогобичі. Як повідомили вчителі деяких шкіл, "зверху" їм було суворо наказано не підтримувати акцію "Твій лист врятує Україну", бо її ініціювали, нібито, "підгорецькі", як "охрестили" тут громаду УПГКЦ. З цього мотиву секретар міськради Дрогобича Тарас Метик навіть зробив попередження керівництву міської освітянської профспілки під загрозою позбутися роботи, попередив також деяких державних службовців.

Таким чином, дрогобицька влада, хотіла вона того чи не хотіла, – стала на бік збоченців. Тож виникає логічне запитання: а якої орієнтації вона сама, дрогобицька влада в особі Тараса Метика?

Переглядів: 5732

Коментарі (78)
 
люди роблять добро, а їх все страшуть...
Рейтинг: 1+ 0-
 
мала, 19:06 18 березня 2011 р.
 
Блін, їм би ще білі ковпаки, точно ку-клукс-клановці получились би.
Рейтинг: 0+ -3-
 
maxt_t, 19:42 18 березня 2011 р.
 
Блін, Максе, як вам і таким як ви вже пояснювати. Візьміть заведіть в Гугл "Трагедія в Лохвицькому районі" і дізнаєтесь хто правдивий ку-клу-склан. Матерей доводять до самогубства. Дословно -трагедія 15 вересня 2010 року в Лохвицькому районі Полтавської області. Почитайте, може почне щось доходити. Напевно своїх дітей ще нема. Іду писати лист..
Рейтинг: 1+ 0-
 
юлія, 20:19 18 березня 2011 р.
 
Юлія, я не про зміст, а про форму. 
Ідіть. Пишіть. Лист!
Рейтинг: 0+ -1-
 
maxt_t, 20:20 18 березня 2011 р.
 
я так розумію, вам байдуже?
Рейтинг: 0+ 0-
 
юлія, 20:29 18 березня 2011 р.
 
Вас це турбує? Хочете про це поговорити?
Рейтинг: 0+ 0-
 
maxt_t, 20:30 18 березня 2011 р.
 
Все це зроблено за рекомендацією Росії, щоб створити "відразу" щодо Європи. В росії тільки розуму повчитися: мол, не йдіть до Європи, інакше будете мати от такі речі.Натомість, ідіть до Росії! І тут будете празновать победітєлей, восьмое марта, і октябрьскую! МІР ТРУД МАЙ, тільки задармо:) 
 
В Європу неодмінно потрібно йти але не з таким позорним допотопним урядом, який крім вміння красти ніяких інших здібностей не має!  
Змінювати закон про дгенератів, звичайно, ніхто не буде і не збирається. 
 
Цікаво, а що комуністи на це кажуть? Чому б не спитати мера на рахунок такої от справи?
Рейтинг: 0+ -1-
 
Спостерігач, 20:48 18 березня 2011 р.
 
Спостерігач, перш ніж звинувачувати "Рух чистих сердець" і УПГКЦ в залежності від Росії, подумайте, чи самі не співаєте з чужого голосу. 
Будь-яка Христова Церква повинна залежати від волі Бога і Їй служити.
Рейтинг: 1+ 0-
 
християнка, 22:00 18 березня 2011 р.
 
Закон, як той ніж - в руках злодія це засіб яким він може покалічити, в руках доброго господаря - щоб нарізати хліб для гостей. Це в наших реаліях. 
Я ніколи не забуду репортаж, який бачив по телебаченню, коли десь на сході України, батько по звірячому, методично збивав свою доньку - шестирічну дівчинку, бо вона пісялась у ліжечко. Потім лишав її там спати, без ковдри, з відкритим вікном взимку. В результаті забив дитину до смерті. Ніхто не заступився за неї. Ніхто!  
Ви тут говорите про загрозу гоміків, лесбіянок та ювенальної юстиції? Перестаньте! Це не гоміки вам загрожують, а ви самі - українці! Не хочучи бачити, що ви вже самі стали інструментом власного знищення в умілих руках собі подібних. Та "москалям" і "жидам" вже нічого не потрібно робити, окрім того щоб просто спостерігати осторонь, як спостерігають за скорпіонами в тераріумі. Українці в ВР приймають закони, українці ж труять своїх же співвітчизників везучи з закордону прострочені ліки та продукти, українці ж обовванюють самі себе засобами масмедіа, українці чемно несуть хабарі чиновникам українцям - це хто в цьому винен? Гоміки? Москалі? Може жиди?
Рейтинг: 0+ 0-
 
maxt_t, 22:02 18 березня 2011 р.
 
Юлія, мені не байдуже.
Рейтинг: 0+ 0-
 
maxt_t, 22:05 18 березня 2011 р.
 
Дух Предків - ти родновір? Знаю, в Росії ця течія набирає популярності. В Україні є щось подібне?
Рейтинг: 0+ 0-
 
maxt_t, 22:15 18 березня 2011 р.
 
Дух Предків, по вірі вашій дасться вам. 
Бачимо, як на Заході гендеристи і ювенали починають не те, що зі школи, - з дитячих садків!
Рейтинг: 0+ 0-
 
християнка, 22:15 18 березня 2011 р.
 
"Будь-яка Христова Церква повинна залежати від волі Бога і Їй служити" - покладіть руку на серце і визнайте, рідко яка церква служить тепер богу.
Рейтинг: 1+ -1-
 
maxt_t, 22:25 18 березня 2011 р.
 
До християнки: "Бачимо на Заході.." - підкажіть, де можна подивитись, може і я запалаю праведним гнівом від такого жаху :eek Покі що, крім пустих слів, явно заспіваних з чужого голосу нічого не видно.. :?
Рейтинг: 0+ 0-
 
пс, 22:27 18 березня 2011 р.
 
пс, пошукайте за назвою: "Гомодиктатура в Европе и ее перспективы в Украине” (пресс-конференция)".
Рейтинг: 0+ 0-
 
християнка, 22:33 18 березня 2011 р.
 
Я не суддя церквам, лише підтримую дії тієї церкви, яка хоче, щоб в Україні приймались закони, які не суперечать Божій волі.
Рейтинг: 0+ 0-
 
християнка, 22:44 18 березня 2011 р.
 
Поки що непереконливо. По всіх лінках посилання на одну пресс-конференцію, проведену спеціалізованою організацією. Доказів її незаангажованості не бачу, як і доказів зворотнього. На мій особистий погляд, іде сгущення фарб і підтасовка фактів під потрібний висновок. Навіщо? Не знаю, і чесно кажучі, не цікаво. Своїх проблем вистачає. Не терплю гоміків, рахую це збоченням, якого потрібно соромитись, але все не настількі страшно, як нам малюють ці добродїї.
Рейтинг: 0+ 0-
 
пс, 22:51 18 березня 2011 р.
 
пс, Ви дочитали статтю до кінця? "«Беспредел! » - скажите вы, «толерантность» - ответит вам Европа и подарит вашему ребёнку в детском саду сказку «О двух влюблённых принцах»."
Рейтинг: 0+ 0-
 
християнка, 23:04 18 березня 2011 р.
 
maxt_t, а може Дух Предків - прибічник раеліті? Так чи інакше, рівняти Бога з Сатаною - повна дурня. Сатана - падший ангел. Бог - це Абсолют. Як їх взагалі можна ставити на шальку терезів? 
Те, що "попи множаться" - це факт. Не буде Божого суду - про таке може говорити атеїст. Що вже буде після суду - автор не вказує. Значить, не знає, бо ніхто достеменно не може знати про те, що відбудеться за мить. Дотримуюся двох версій: Рай і Ніщо, Небуття, тобто відсутність вічного вогню - пекла (твердження Філберта). Далі: якщо це - дух предків, то якраз наші предки без віри в бога (богів) не жили. "Робіть усе, що треба, починайте з школи". А що треба? Зламати духовні традиції і віру в душах українських дітей? Це власне і стане шляхом до цілковитої анархії, безладу, тотальної деградації, свавілля в суспільстві. Дух Предків, роз'ясніть, як розтлумачити ваш заклик.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Франсуа, 23:30 18 березня 2011 р.
 
християнка - Зрозуміло. Тоді не дивуйтесь таким як Дух Предків, тим, хто розчарувався в християнстві і церкві, бо кожна з них щось хоче.
Рейтинг: 0+ 0-
 
maxt_t, 23:37 18 березня 2011 р.
 
Франсуа, на очевидні питання - очевидні відповіді. Це з віршика Духів Предків випливає. А ще Дух Предків не порівнює християнського бога з сатаною - для нього це одне й теж. Наголошую - християнського. 
Ну а решта... Треба відштовхуватись, що суд божий - християнське поняття ну і далі по контексту того, що я вище написав.
Рейтинг: 0+ 0-
 
maxt_t, 23:41 18 березня 2011 р.
 
І ще, він закликає не ламати духовні традиції та цінності - а навпаки згадати, відновити те що було втрачене. 
Всім відомо, що прийняття християнства на Русі був суто політичний крок. А так могли і мусульманами стати.
Рейтинг: 0+ -1-
 
maxt_t, 23:43 18 березня 2011 р.
 
maxt_t, дії, аналогічні акції "Руху чистих сердець" і чисельні демонстрації, проводяться вже кілька років представниками різних Церков у різних містах країни і знаходять все більше розуміння, підтримку.
Рейтинг: 0+ 0-
 
християнка, 23:48 18 березня 2011 р.
 
Я радий за вас.
Рейтинг: 0+ 0-
 
maxt_t, 23:52 18 березня 2011 р.
 
Повна маячня, чергова спроба відвернути увагу народу від проблем сьогодення. Видно , що важливість штучно нагнітається, на "рівному місці " черговий раз реалізується принцип "розділяй і властвуй" . А більшість чи сліпі, чи то стадний інстинкт спрацьовує... Люди! У місті і в країні є більш значні і серйозніші питання, які треба вирішувати НЕГАЙНО! Женіть геть цих провокаторів, бо скоро на зміну їм прийде всеукраїнський "Рух пустих шлунків і голих задниць"
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 09:18 19 березня 2011 р.
 
Реаліст, "Рух чистих сердець" намагається вирішити одну із важливих проблем сьогодення і майбутнього України. Якщо можете, розкажіть будь-ласка, як Ви особисто допомагаєте вирішити проблеми нашого міста і країни.
Рейтинг: 0+ 0-
 
християнка, 11:27 19 березня 2011 р.
 
Християнка, скажіть - а хіба немає гомосексуалістів чи лесбіянок християн? 
А що з такими догмами, як - "всі перед богом рівні", "люби ближнього свого"? Ви думаєте заборонивши всілякі ЛГБТ такі люди щезнуть? На іншу планету заберуться, чи як? Не припускаєте, що в Європі розуміють, що запобігти існуванню чи народженню таких людей не можливо? Тут вже писали, що гоміки - це люди з помилкою в хромосомах. Це уроди. А не збоченці. Різницю відчуваєте?
Рейтинг: 0+ 0-
 
maxt_t, 12:01 19 березня 2011 р.
 
maxt_t, а хто Вам сказав, що ті, хто більше всіх говорять про христианські цінності, самі їми послуговуються? Під гаслами збереження віри було знищено мільони людей за історію людства. Просто мінялася назва ворога - це були відьми, сарацини, невірні, тепер прийшов час гомосексуалістів. Це ні в якій мірі не принижує ролі і величі християнства, як релігії, просто Ви праві, є ніж, яким можна вбити, і яким можна нарізати хліб для гостя.
Рейтинг: 0+ 0-
 
пс, 12:13 19 березня 2011 р.
 
До речі, Юлія, є інформація про ""Трагедія в Лохвицькому районі". Чим завершилося, винні покарані? 
Чи як у нас завжди - масмедія, які абсолютно не відчувають відповідальності перед суспільством, прикриваючись тим, що ніби "неупереджено висвітлюють правду" написали статтю, під чиюсь дудку самі її і проаналізували і все. Вмили руки. А що? Якщо щось, ми публікацію знімемо, якщо притиснуть - розсмердимося про "порушення прав журналістів" і т.і. Нам головне сенсація! Нам головне бурління гівн викликати. А з нас "взятки-гладки". 
Ювенальна юстиція закликана упереджувати такі випадки, приклад якого я наводив вище. І тут її не забороняти потрібно, а вдосконалювати механізми її дії. Бо дивлячись на сучасне покоління майбутніх "мам" і "тат" - то більшість з них вже стерилізувати треба, а не дозволяти збагачувати генофонд країни клінічними ід**тами.
Рейтинг: 0+ -2-
 
maxt_t, 12:30 19 березня 2011 р.
 
читаю, і не вірю своїм очам.Дух предків несе таку гадість, а усі це спокійно коментують.Люди, просто спілкуйтесь з Богом, не робіть ближньому зла і по можливості допомагайте один одному.Бо належність до певної Церкви, національності, кольору шкіри, сексорієнтації чи займаної посади, родинних звязків чи суми на рахунках у банках не визначають Вашу праведність, порядність та духовність
Рейтинг: 3+ 0-
 
, 12:41 19 березня 2011 р.
 
"порядні" та "духовні" це оціночні поняття. А от гоміки та негоміки це константа
Рейтинг: 0+ 0-
 
Тарас, 13:09 19 березня 2011 р.
 
"а хіба немає гомосексуалістів чи лесбіянок християн?" 
 
maxt_t, у різних Церквах (греко-католицькій, православній і протестантських)є свідчення про звільнення гомосексуалістів від духа гомосексуалізму через глибоке покаяння. Так що зміна в хромосомах, якщо таку фіксують вчені(?), може бути тілесним відбитком зміни в душі - гріха.  
Те, що хтось вважає себе християнином, повинно проявлятись, в першу чергу, в його здатності бачити свої гріхи і в намаганні подолати їх з Божою поміччю. 
Європа дехристиянізується, а тому потакає людській гріховності, поглиблює духовну темряву засобами маскультури і поступово, свідомо-несвідомо стає провідником занепаду морального і демографічного.
Рейтинг: 1+ 0-
 
християнка, 13:28 19 березня 2011 р.
 
Християнко, а ще в деяких церквах (цитую): "Либеральные богословы в целом согласны с основными христианскими принципами недопустимости неупорядоченной сексуальной жизни. Однако они считают гомосексуальность одной из естественных форм сексуальных ориентаций. Моногамные отношения между гомосексуалами, основанные на взаимной любви и верности, не рассматриваются ими в качестве нарушения добродетели целомудрия, поскольку понимаются как аналог или подобие гетеросексуального брака. По этой причине в либеральных церквях осуществляются обряды благословения пар гомосексуалов, которые хотят иметь однополые семьи." 
Знаєте, ви говорите одне, інші діметрально протилежне. Це так зміцнює віру!
Рейтинг: 0+ 0-
 
maxt_t, 13:43 19 березня 2011 р.
 
maxt_t, а що говорить з цього приводу Бог, Ви знаєте?
Рейтинг: 0+ 0-
 
християнка, 13:56 19 березня 2011 р.
 
На остаток: "Падение рождаемости, в самом деле, начиная с середины XX века представляет все более серьёзную проблему для европейской цивилизации. Характерно, однако, что эта проблема появилась за несколько десятилетий до широкомасштабной либерализации отношения общества к гомосексуальности. Распад традиционной семьи с большим количеством детей стал результатом сложного комплекса факторов, среди которых декриминализация гомосексуальности вряд ли играет значительную роль: по чисто статистическим причинам основной вклад в демографический спад в Европе вносят гетеросексуальные семьи без детей или с единственным ребёнком. Кроме того, гомосексуалы являются меньшинством, составляя приблизительно 5 % населения, причём нередко имеют детей." 
Так що воюйте далі з повітряними млинами та висмоктуйте проблему з пальця.
Рейтинг: 0+ -1-
 
maxt_t, 13:57 19 березня 2011 р.
 
Адмін, я тут кометар залишав, достатньо об`ємний, десь після 12:13. Щось його не видно. 
 
Вже є, потрапило на стоп-слово у кінці комента.
Рейтинг: 0+ 0-
 
maxt_t, 14:04 19 березня 2011 р.
 
Християнко, я не дарма наводив приклади позицій різних церков, та так званих богословів. Християни так вдало оперують Біблією, створюють подвійні стандарти та суперечать самі собі, що якщо ви мали на увазі що говорить Бог в біблії я вам відповім - ні не знаю. Бо я не довіряю цій книзі.
Рейтинг: 0+ 0-
 
maxt_t, 14:09 19 березня 2011 р.
 
Біда в тому, що проблеми часто-густо є інші, аніж нам їх нав'язують. Нам підкидують проблеми з мовою, міжнаціональні питання тощо. А проблема сучасності - дух сатанізму, який несе нам Європа та Америка через масонські проекти. Ціль одна: зменшення людства до так званого "золотого мільярда". Азійців та окремі європейські народи винищують через поширення наркоти, алкоголю, збочень. Котрі цьому не піддаються через релігійні переконання - винищують війнами. Серед видів збочень, які хочуть найперше узаконити і вже узаконили дещо - гомосексуалізм, педофілія, так звана гендерна політика. У Канаді, наприклад, педофілію визнали... сексуальним потягом. Так що, дорогенькі земляки, виходьте на вулиці й женіть ту нечистоту від себе. І таку владу, котра або узаконює цю погань, або переслідує за її узаконення, як оцей патрійота-кунівець Тарасик Метик. 8)
Рейтинг: 1+ -1-
 
, 14:16 19 березня 2011 р.
 
maxt_t:"Бо я не довіряю цій книзі".  
А Ви її перечитайте, попросивши, щоб Бог дав Вам світло розуміння. 
Історія Содому і Гомори має одне тлумачення на всі часи.
Рейтинг: 0+ 0-
 
християнка, 14:18 19 березня 2011 р.
 
«Не судіть, щоб вас не судили; бо яким судом будете судити, таким і вас будуть судити; і якою мірою міряєте, такою і вам відміряють»(Мт. 7, 1-2) 
Лишіть богові право вирішувати ступінь гріха людей. І, справді, не думаю, що в Україні знайдеться з десяток людей, які б змогли витлумачити Біблію. Решта викручує факти, підганяє під свої цілі, користуючись тим, що більшість взагалі не читає. Тут трохи не згоден з maxt_t, я Біблію скорше не розумію, ніж не довіряю. А от не довіряю я людям, які пробують її тлумачити.
Рейтинг: 0+ 0-
 
пс, 14:25 19 березня 2011 р.
 
До христіянки - Ваш запал, да пустити на якісь добрі, справді позитивні справи... Легко боротися з віртуальними ворогами. І вигляд бурної діяльності присутній, і результатів ніхто не побачить.
Рейтинг: 0+ 0-
 
пс, 14:30 19 березня 2011 р.
 
Бувають результати близькі і віддалені. Нехай діє Бог.
Рейтинг: 0+ 0-
 
християнка, 14:54 19 березня 2011 р.
 
Kvas, о! Пішли теорії змов! Знаєте що мені в них подобається? Те, що їх неможливо ні довести, ні спростувати. 
Боретеся з сатанізмом?
Рейтинг: 0+ -1-
 
maxt_t, 14:56 19 березня 2011 р.
 
Макс, ПГМ таке саме відхилення. Вони своє знають і аргументи тут не сприймаються. Нехай тішаться своїм холіварчиком, може і справді Україна колись стане частиною Європи. І не дай Бог, ми будемо жити як ті ненормальні збоченці. Краще все залишити як є, поки у нас ще є таке таке високоморальне і освітчене суспільство.
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 16:37 19 березня 2011 р.
 
ПГМ в сполуці з ФГМ дає феєричні ефекти.
Рейтинг: 0+ -1-
 
maxt_t, 16:57 19 березня 2011 р.
 
До християнки - перш за все я не стараюся розділити людей на поганих і хороших а потім зіштовхувати у полеміці чи то пак у конфлікті. Питаєте що я зробив? - минулого року посадив коло десятка (точніш не пам"ятаю) плодових дерев в різних місцях, купив мішок цементу і залив яму в асфальті через яку постійно оббризкували перехожих, ну ще надув з друзями зо 50 повітряних кульок і передав вихователям однієї дитячої установи для дітей.  
Є ще й вагоміші, з мого погляду, речі, але я звик РОБИТИ а не базікати, це всього другий коментар на цьому сайті, і напевно останній - просто тратити час на балачки мені шкода - адже життя таке коротке... Може й Ви свого часу дійдете висновку що тратите час марно, а ще й створюєте конфліктну ситуацію в і так напруженому житті городян.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 17:12 19 березня 2011 р.
 
капец скільки в Дрогобичі гамасятіни :grin
Рейтинг: 0+ 0-
 
фуу гомікі, 17:51 19 березня 2011 р.
 
Реалісте, я теж більше довіряю не словам, а корисним справам. Але те, що обговорюється в статті, є не менш важливою справою, ніж посажені дерева, зацементовані ями чи інші Ваші добрі вчинки. Масштаб цієї справи вимірюється долями тисяч і тисяч дітей і молодих людей, які, не дай Боже, при гендерній зміні законодавства можуть стати ошуканими і занапащеними збоченою ідеологією.
Рейтинг: 0+ 0-
 
християнка, 17:56 19 березня 2011 р.
 
Християнка, окрім приховування факту існування секс-меншин, треба мабуть ще вирізати зі шкільної програми всі згадки про еволюцію, фізику і астрономію. Навіщо нам збочена ідеологія. Дітям достатньо того, що написано у Біблії. Те що говорить наука - все від лукавого. Та й гнила західні демократія нам не потрібна - треба брати приклад з Ірану та Афганістану і вводити закони ширіату.
Рейтинг: 0+ -1-
 
oz, 19:23 19 березня 2011 р.
 
Залізу в дупу без мила любому пі де ра су
Рейтинг: 0+ 0-
 
Їжак, 21:02 19 березня 2011 р.
 
Люди...замість того щоб писати таку маячню про Біблію.спасайте своїх дітей...пишіть листи! :cry
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 21:36 19 березня 2011 р.
 
Meri, якщо в тебе свого розума немає, то так, пиши лист. За тебе вже все вирішили, розвернули і дали копняка під зад для польоту у "правильному" напрямку.
Рейтинг: 0+ -3-
 
maxt_t, 13:03 20 березня 2011 р.
 
"У Канаді, наприклад, педофілію визнали... сексуальним потягом" - так, розглядають можливість, а ось ви, Kvas, дійсно перекручуєте факти. В Канаді педофілію не узаконювали. Там, цитую "Законодательный акт С-54 предусматривает внесение поправок в уголовный кодекс Канады в отношении __увеличения обязательного__ по закону низшего предела наказания за сексуальное преступление против детей... На парламентской сессии 14 февраля рассматривался вопрос о минимальном наказании и о том, как __осужденные реагируют на лечение__, которое является __частью наказания__. Доктор Вернон Куинзи и доктор Хуберт Ван Гиджсегхем, эксперты в данном вопросе, присутствовали в качестве свидетелей. " (доречі це цитата з джерела, звідки ви взяли інформацію). 
 
Тобто, таких ув'язнених-педофілів там намагалися лікувати. Тепер, певно не будуть, тому що, експерти не бачать в цьому сенсу. І де ви там бачите узаконення педофілії? Саджати та карати за неї і надалі будуть. 
 
Це схоже на таку "утку", як в Європі заборонили слова "тато" та "мама". Жовта преса постаралась. Насправді, отримавши на вході факт «швейцарським чиновникам дозволили використовувати слово "батьки" в однині», на виході преса видала - «в Європі заборонять слова "тато" і "мама"». 
 
Негарно маніпулювати, Kvas.
Рейтинг: 0+ 0-
 
maxt_t, 03:31 23 березня 2011 р.
 
P.S. Хтось взагалі бачив "узаконення Ради ЛГБТ (лесбіянок, геїв, бісексуалів, транссексуалів), що прийняла Верховна Рада України 14.02.11р" такий документ? 
За 14.02.11р. є тільки "Комітет з питань сім'ї, молодіжної політики, спорту та туризму підтримує законопроекти про приєднання України до Конвенції про захист дітей та співробітництво з питань міждержавного усиновлення". Згадування про ЛГБТ я не зустрічав. Нічого крім "жовтої" преси ненагуглилось.
Рейтинг: 0+ 0-
 
maxt_t, 04:26 23 березня 2011 р.
 
Дороге стадо! Так, стадо, бо як Вас іще назвати?  
Ваша толерантність, куди вона приведе народ? Та й не тільки народ...Чи вже думаєте, що один голос нічого не вирішує? Теоретично так, не вирішує. Але практично... Один голос, другий, третій. Снігова куля вже росте в геометричній прогресії.  
Одні кидаються туди, інші туди... І кожен, головне, думає, що "має свій розум". Та нема розуму, якщо ви толерантно ставитесь до таких нововведень. 
Ви прикриваєтесь науковими фактами, здоровим глуздом, а навіть Біблією. "Люби ближнього свого". Якщо любиш ближнього, повинен усіма силами намагатись вивести його на добрий шлях. Яким гомосексуалізм, безперечно, неможливо назвати.  
Я не хочу, щоб моїй майбутній дитині казали в школі, що одностатеві сім"ї - це нормально.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 10:08 23 березня 2011 р.
 
Про які нововведення йдеться мова?
Рейтинг: 0+ 0-
 
maxt_t, 10:47 23 березня 2011 р.
 
"из заграницы" в своем репертуаре. Ты глобусом не ошибся? Или от миазмов и веществ особенно тяжелого воздействия у себя на Самбирской сбрендил окончательно?
Рейтинг: 4+ 0-
 
maxt_t, 11:41 23 березня 2011 р.
 
maxt_t, воно не від міазмів, а у маразмі знаходить кайф.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Франсуа, 11:50 23 березня 2011 р.
 
Анна Б., кожна людина заслуговує на повагу, якщо тільки вона не вважає себе кращою за інших. Стадо кажете, а чим ви краще? Буцімто маєте свою думку? Так вона і так домінуюча і навязана нашим суспільством так само як і ненависть до євреїв. Мабуть немає сенсу повторювати, що вроджена сексуальна орієнтація ніяк не лікуються. Ні Біблія, ні таблетки тут не допомагають. Але ви всеодно чомусь не здатні цього усвідомити. Теоретично, якщо ваша майбутня дитина народиться з таким дефектом і вам про це скажуть ще у пологовому будинку, як ви вчините?
Рейтинг: 2+ -2-
 
oz, 12:13 24 березня 2011 р.
 
Мені здається, через недоліки спілкування через Інтернет (часові і просторові відстані, анонімність ітп), виникає багато непорозумінь. От чого ми власне споримо про права геїв? Ніхто не закликає їх бити чи карати (як у Франківському клубі Геїв-націоналістів;)Я хочу зустріти принаймні одного (! ) гея, чи лесбіянку, яка б мені привела конкретні(! ) факти дискримінації - на роботі чи в інших сферах з приводу орієнтації. При Союзі це каралося, але були діячі мистецтв, знані і любимі актори з їх племені. Чого далеко ходити - старше покоління пам'ятає, що були вони і в Дрогобичі серед досить знаних людей. І змогли досягнути чогось, бо щось з себе являли. А тепер? В певних галузях (шоу -біз) бути натуралом - це мати меньше перспектив. В мене на роботі був гей (зараз поміняв місце праці). І нічого. Якось ніхто його не цькував, не притискав. Навпаки - шанували, бо він був професіоналом, щось з себе представляв, був (і є) цікавою людиною. А вий про притискання і дискримінацію ЛГ піднімають власне нікчеми, які хочуть, щоб були введені закони, що роблять процес звільнення їх з праці дуже обтяжливим, бо це дискримінація. І так власне є в Штатах, де найтрудніше звільнити з роботи чорну лесбіянку. Можливо, я в чомусь помиляюся, прошу вказати в чому. Тепер хочу перейти до питання -якби в мене в сім'ї таке трапилось.Відповім так - жодного насилля, але і жодних гей -парадів. Напевно, така дитина раніше чи пізніше знайшла б собі товариша (товаришку) і жила б з ним (нею)(Від чого я б не була у захваті, зрозуміло). А можливо, змогла б жити сама? Адже натурали можуть жити в самотності - ну, не склалося, то що тепер -трагедію робити? А якщо ще й гей -віруюча людина, то єдиний вибір -одиноке життя.Але жодних всиновлень! В справі всиновлення виникає аспект прав дитини - чому він так оминається борцями за права ЛГ? Хто зможе довести, що гіпотетично всиновлюваній дитині не завдаєтиметься жодної кривди з приводу дорастання в нетрадиційній родині? Мені здається, за це не візьметься жоден юрист. Не може бути реалізації прав одних за рахунок інших. Я думаю, в Україні немає місця жодна фактична дискримінація ЛГ, вони просто прагнуть акцептації суспільством свого стилю життя, схвалення, і ці зміни хочуть закріпити законодавчо, через ратифікацію Європейської конвенції про усиновлення, введення гендерної політики ітп. Я, в свою чергу, маю зустрічне питання до Оза і всіх небайдужих- чи ви б хотіли, щоб (гіпотетично) осиротілу дитину ваших знайомих всиновила пара геїв?
Рейтинг: 5+ 0-
 
юлія, 13:58 24 березня 2011 р.
 
Юлія, дуже хороший коментар. 
 
Зустрічне питання - хто візьметься довести, що дитині не завдасться шкоди і в рідній родині? 
 
Щодо всиновлення. Необхідно мати велику сміливість та відчуття відповідальності, щоб прийняти не рідну тобі дитину. Я скажу більше - не кожна сім’я взагалі наважується народити свою дитину. Якщо ж так станеться, що серед нашого високоморального, духовного суспільства не знайдеться жодної родини, яка б прийняла осиротілу дитину - то факт всиновлення одностатевою сім’єю заставляє замислитись багато над чим. 
 
З одного боку, я би не хотів, щоб дитину всиновили геї, чи лесбіянки. Для мене, як і для багатьох інших, це не природньо. Але з іншого боку - така наша соціальна реальність. Вони існують. Вони також людські істоти. 
Не факт, що дитина яка буде жити в такій родині, обов’язково стане однією з ними орієнтації. Тут потрібно дивитись на досвід схожих родин. 
Інше питання, як суспільство сприймає таке явище? Як до дитини будуть ставитись, скажімо, однолітки в школі? 
Чи не вплине шкідливо на психічний стан дитини ставлення оточуючих до неї, як до прокаженої?
Рейтинг: 2+ 0-
 
maxt_t, 15:59 24 березня 2011 р.
 
Ще хочу додати, Юлія, щодо свого максималізму - вік тут ні до чого. 
 
Справа в тому, як "Рух чистих сердець" подав інформацію про свою діяльність, як обгрунтував причини її виникнення. Моє враження - маніпуляція, подача тільки однобічних аргументів, ігнорування та перекручення фактів. 
 
Мене обурив коментар від Kvas - таке враження, що людина нічого крім "жовтої" преси не читає. Та й ще намагається нав’язати свою упереджену думку і мало того, закликає до боротьби. Я не зрозумів взагалі - боротися з чим та ким він збирається?
Рейтинг: 2+ 0-
 
maxt_t, 16:19 24 березня 2011 р.
 
Юлія, по багатьом пунктам мушу з вами погодитись і відповідаючи на ваше питання: ні, не хотів би. Але з іншої сторони давайте обєктивно оцінювати наші дитячі будинки і армію безпритульних дітей на вулицях. Бруд, наркотики, насильство (в тому числі і сексуальне). Питання дуже складне, насправді, і воно не вирішується простим накручуванням гомофобії з боку релігійних організацій. 
 
І давайте ще обєктивно оцінемо, що найбільше пропагандує збоченння? Шоу-бізнес + гламурна диктатура чи (бюрократично узаконене) сумісне проживання секс-меншин?
Рейтинг: 1+ -1-
 
oz, 18:25 24 березня 2011 р.
 
антип***р Кирилич вирішив боротись зі снідом
Рейтинг: 1+ 0-
 
вася, 19:15 25 березня 2011 р.
 
maxt_t, скажіть будь ласка, отже, яким чином, на Вашу думку, виникла на планеті Земля homo sapiens, якщо Ви не вірите в Бога? У кого чи що Ви вірите?
Рейтинг: 0+ -1-
 
Франсуа, 20:19 25 березня 2011 р.
 
бас -дурак))) дивись на Іп  
ip: 195.240.234.179 -хвора ти людина))))
Рейтинг: 1+ 0-
 
макс, 22:30 25 березня 2011 р.
 
Франсуа, вважайте мене агностиком. 
 
Існує дві теорії виникнення людства на землі - самозародження та занесення живих форм з космосу. Хоча бачив інформацію про дослідження вчених, на тему самозародження - проводився фізичний досвід, в якому через атмосферу насичену сукупністю певних газів та сіркою пропускали електричні заряди. Їм вдалося викликати появу амінокіслот. 
 
Людство в процесі пізнання. Багато чого ми ще не розуміємо, багато механізмів ми не можемо пояснити.  
 
Щодо мого ставлення до християнства. Справа в тому, що ознакою віруючих є сприйняття тільки однобічних позитивних фактів та ігнорування та відкидання негативних, щодо об'єкту вірування. Немає критичної оцінки. Я не видкидаю корисність релігійної віри, але й сліпо слідувати догматам — це абсурд. 
 
Цікаве дослідження соціологів у США — релігійність в окремому штаті вища, чим більше в ньому афроамериканців, чим ___нижче дохід та рівень освіти___. Звичайно, такі явища зменшують відчуття захищеності та впевненості, це й заставляє людей шукати втіху у релігії. 
 
На останок, я не вважаю себе високоморальною, високоосвітчено людиною. Але й дурником себе рахувати не дозволяю. Намагаюсь критично оцінювати, аналізувати — деколи вдало, деколи ні. Невизнання власних помилок розцінюю як слабість та боягузство, в деяких випадках — тривіальну тупість, яка й мені притаманна в деяких питаннях.
Рейтинг: 0+ -2-
 
maxt_t, 00:50 26 березня 2011 р.
 
maxt_t, Ви - інтелектуал. Щодо агностицизму. В колі моїх знайомих теж є сповідувач цієї філософії. У Ваших словах впізнаю його. Однак, на відміну від Вас, він себе утотожнює мало не з Папою Римським - його велич більша понад його фізичне тіло. 
Особисто я розділяю три теорії виникнення людства. Дарвінізм відхиляю на етапі буцімто спонтанного створення життя на планеті (від молекули білка - до всіх представників флори і фауни), оскільки є докази про те, що сам Дарвін умисно сфальсифікував речові докази наших начебто предків. Власне, якщо не втрачати здорового глузду, то й сама наука генетика, яку успішно вивчав у внз сама заперечує цю теорію. Єдине, в чому погоджуюся з цим вченим - це етап еволюції людини у розумовому і технічному прориві - від орала до сучасних нанотехнологій, форм зв'язку і кібернетики, досягнення сучасної науки у вивченні методів НЛП та медицини, ядерних технологій і т.д. 
Щодо занесення живих форм з Космосу. Цю гіпотезу (навіть не можу назвати її теорією) вважаю утопічною. Чому? Тому що завжди логічно виникає питання: а яким чином з'явилося життя в Космосі, яке згодом потрапило й на Землю, тобто що передувало всьому цьому? Відповіді переконливої на це запитання досі ніхто не дав, як і не представив доказової бази. Так що теорія раеліті руйнується миттєво мов карткова халупка. 
І третє. Звичайно, Бога ніхто не бачив і побачити не зможе, за вийнятком віруючих мамоні. Якщо Буда був реальною особою, то хто, приміром, бачив Крішну, змальовуючи його на папері? Однак, якщо все ж дотримуватися 10 Заповідей Божих та декілька разів перечитати Новий Заповіт, то мимохіть приходиш до висновку, що за цими законами варто жити, інакше суспільство остаточно деградує; при тім моральні устої кожної родини, людини, народу будуть знівельовані. Тому погляньте, як твердо дотримуються правила співжиття та поваги до оточуючих у мусульман. Не державні закони там правлять бал, а віра. Тому дотримуюся віри у Вищий Розум - Абсолют. 
Хоча, і я у багато в чому можу помилятися. Я просто ділюся з Вами, maxt_t, своїми поглядами. 
Радий, що такі, як Ви, maxt_t є жителем Дрогобича, а не іншого міста та шанувальником (як і я) цього сайту. З цього приводу виношую цікавий задум: зустрітися реально якось всім прихильникам сайту (Ви, oz, Анжела, Довбуш, Макс, Тед, Alice і ін.) та за круглим столом в кав'ярні провести цікаву розмову (дискусію) про сайт і реальні шляхи (вектори) розвитку міста. Це щось на кшталт зібрання однодумців в клубі; без галстуків і штучних усмішок. Бюрократам, фарисеям, казнокрадам, басам і нишпоркам вхід буде платним. ;)
Рейтинг: 3+ -1-
 
Франсуа, 01:54 26 березня 2011 р.
 
Новина: Ватикан проголосив Святослава Шевчука головою УГКЦ.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Франсуа, 04:29 26 березня 2011 р.
 
Не думаю Шановний Франсуа, що вдасться зібрати усіх перелічених за один стіл. Це ти та я можем собі дозволити поговорити у вічі, а більшість, переконаний комфортно почуває себе за ніком і ні заякий стіл не сяде.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Очевидець, 16:49 26 березня 2011 р.
 
Франсуа, виникнення життя і еволюція життя зовсім різні речі. Якщо про перше достеменно нічого не відомо і є ціла низка гіпотез, то еволюція є доведеним фактом. І я вперше чую, що генетика заперечує еволюцію. Якраз навпаки - не полініться погугліть, фільтруючи релігійні сайти. Відверто, я шокований, що у ВНЗ вам могли про таке говорити. Хоча якщо це було за часів СРСР, коли генетика важалася капіталістиною псевдонаукою - можливо. Умисна фальсифікація доказів дарвіністами дійсно мала місце в історії, але тим науковий підхід і відрізняється від віри, що в процесі пошуку "істини" фальсифікації завжди вспливають.
Рейтинг: 0+ -2-
 
oz, 19:47 26 березня 2011 р.
 
Фрасуа, і перегляньте будь-ласка фільм "Enemies of Reason". Точно є на рутрекері з субтитрами. Хотілось би почути ваші думки відносно аргументів Річарда Докінза.
Рейтинг: 0+ -2-
 
oz, 20:00 26 березня 2011 р.
 
oz, мені нема потреба гуглити в питанні генетики, позаяк цією наукою свого часу захоплювався, а за екзамен у внз з генетики отримав тверде "5" - найвищий бал. Без хабарів. Навіть дещо дискутував з викладачем. 
Ви неуважно прочитали мій попередній коментар, в якому питання зародження життя і еволюцію не ототожнював; я лише заперечую вигадки Дарвіна щодо походження людини від мавпи, тобто такий "еволюційний" прорив. Це - абсурд, що й заперечує сучасна наука генетика. Генетика вчить нас, що, наприклад тюлька і сотню тисяч років тому була тюлькою, і не перетворилася під дією іонізуючих випромінювань (мутацій) чи інших факторів на, до прикладу, пітекантропа чи лебедя. Людина з самих начал була людиною. Допоки не розпочала спиватися чи зловживати наркотою. Не дивно, що в останньому випадку кажуть: "Напився, як свиня". Адже за складом крові та генотипом людина і свиня є дуже спорідненими. Але, зрозуміло, не одного роду. Тож їх фенотип різниться, як та ж тюлька і лебідь. Але це вже - екскурс в іншу площину. Еволюція триває постійно, але геном людини, а так само інформація, закодована у генах людини (у хромосомах ядра і ядерця клітин, в складових протопласту і навіть, згідно досліджень іноземного вченого у 1995 році - в оболонці клітини) досі є сталою і структурованою, будується за незмінними правилами. Винятками можуть служити хвороби, пов'язані із зайвими однією чи двома Х-хромосомами людини. Однак це вже - своєрідний програмний збій. Таке відбувається через народження дитини немолодою жінкою (після виповнення 30 років ймовірність народити хвору дитину зростає з кожним роком), під дією мутагенів (через вживання наркотиків, тютюнокуріння, систематичного вживання деяких медпрепаратів, опроміненню радіоактивними речовинами, харчування неякісними продуктами харчування, забрудненими емульгаторами та іншими хімічними додатками + продуктами з ГМО тощо). 
Вищезазначений фільм якось перегляну, дякую. А думку свою щодо аргументів Річарда Докінза висловлю, однак чи доцільно це на сайті? Може, висловите відгук на мою пропозицію зустрітися вірним шанувальникам сайту реально?
Рейтинг: 2+ 0-
 
Франсуа, 21:09 26 березня 2011 р.
 
Франсуа, без можливості користуватись посиланнями, немає сенсу продовжувати цю суперечку. Спробуйте наприклад доповнити Вікіпедію тими аргументами про тюльку. Там такі спроби відбуваються дуже часто, але без посилань на поважні наукові джерела, ваша інформація не прийматиметься до уваги. Вірити і думати це одне, а от довести сказане - це вже зовсім інше. Зауважу лише, що з точки зору офіційної науки ми не від мавп пішли - йдется про те, що у нас з ними був спільний родич. Та й усі судові процеси між креаціоністами (до яких, судячи з ваших слів, відноситесь і ви) і офіційної науки чомусь завершувались в користь останньої. Що вже само за себе говорить. 
 
Відносно зустрічі. Якщо обіцяєте, що буде весело і відбуватиметься у вихідні, звісно можу приїхати познайомитись. Правда не дуже зрозуміло, чим я можу бути вам корисним окрім епізодичного тролінгу в коментарях. Я не є експертом у питаннях розвитку міст, а побажання щодо юзабіліті сайту я вже і так колись озвучував вашому адміну.
Рейтинг: 0+ -2-
 
oz, 00:24 27 березня 2011 р.
 
oz, я розумію, що Ви керуєтеся поглядами матеріалістичних вчень Феєрбаха, але іноді вчені мужі визнають, що органолептично чи іншими шляхами неспроможні пояснити деякі явища, процеси чи події. Надавати посилання тут (в коментарях) на підручники з генетики чи біології є недоречним і навіть безглуздо. Ще раз кажу вам: Чарльз Дарвін трішки шахрай, авантюрист, а тому в самих підручниках з біології закладені протиріччя. Доказом його маніпуляцій з черепами різних істот є стаття в одному популярному журналі, але вже не пам'ятаю його номера і року видання (десь в моїх архівах). Тому не називаю. Моїм викладачем з генетики був судовий експерт з генетики (для багатьох це - щось нове) пан Завірюха, відомий науковець у Львові. Можливо, деякою мірою я і є креаціоніст, але не більше, ніж звичайна віруюча людина. Тому ствердження про походження мавп і людини від спільного родича сприймаю з посмішкою. Цю хибну гіпотезу заперечує як генетика, так і релігія. 
Допоки в моїй душі - віра, до тих пір я ще живу. Нема віри - людина втрачає сенс життя. Вірити можна у що завгодно. Не визнаєте Творця, то бодай не втрачайте віри у самого себе. Чого й бажаю. 
Щодо приїзду здалека (?), то почекайте до теплих часів, допоки не відремонтують дороги та запрацює в Дрогобичі аеропорт. Сподіваюся, що незабаром Вам самим закортить побувати в Дрогобичі та познайомитися з реальними особистостями. Запевнюю Вас: буде весело!  
З найкращими побажаннями,
Рейтинг: 2+ 0-
 
Франсуа, 02:14 27 березня 2011 р.
 
З поглядами Феєрбаха не знайомий. Та й усі мої знання про генетику та еволюцію обмежуються каналом Discovery і науково-популярними ресурсами в Інтернеті. Генетику ж в школі зачипали лише поверхнево і мушу визнати, 5-ою похвалитись не можу. 
 
Якщо ви згадуєте Анатолія Завирюху, який буцімто винайшов чудодійну вакцину від раку, то це відразу усе пояснює. Дуже сумно, що увесь інший науковий світ не сприймає всерйоз наших на стільки віруючих науковців. 
 
Франсуа, і допоки ви будете з таким негативізмом чиплятись до моїх слів? Ви попросили висловитись про зустріч в реалі - я висловився. Цей сарказм про теплі часи і аеропорти є недорочним. У Підбужі просто нема аеропорту. Чому слово "приїду" відразу викликало таку реакцію - не розумію. Я ж не відмовляюсь познайомитись прикриваючись відстанями. Наприклад, з Максом (з вашої команди) я вже колись мав зустріч, проте на відміну від вас, його відношення до "іногодордніх" є більш позитивним.
Рейтинг: 0+ -2-
 
oz, 13:31 27 березня 2011 р.
 
oz, з огляду на Вашу нелюбов до смайликів я напишу все словами. Я просто не знав, що у Підбужі є вільний доступ до Інтернету та не здогадувався, що проживаєте в селі. Колись сайт звертався до жителів сіл Дрогобиччини з питанням, чи бажають, щоб "Дрогобич Інфо" висвітлював життя кожного села і району загалом? У відповідь - 0, лише коментарі міщан, яких сільські будні і свята анітрохи не турбують. 
oz, поважаю Вас, як і всіх інших читачів сайту, де б Ви не перебували: в Дрогобичі, Підбужі, Києві чи хоч в Канаді. З повагою ставлюся до Ваших поглядів. Так що все гаразд. Просто не сприймайте так все гостро. Ви зустрічалися з Максом? Чудово! Я також зустрічався з декількома дописувачами цього сайту. Але одна річ - зустріч двох-чотирьох, а зовсім інше - зал прихильників сайту. Гарного Вам настрою, oz. Будьте з нами і в жодному разі не сприймайте мої слова на Вашу адресу як кепкування. Згода? ;) 
З повагою,
Рейтинг: 2+ 0-
 
Франсуа, 15:36 27 березня 2011 р.
 
Франсуа, я не проти зустрічі. Підтримую oz`а що краще її провести у вихідні. Думаю тоді більше людей зможе зустрітись. 
 
oz, щодо "Я не є експертом у питаннях розвитку міст" я також не є експертом, але можливо наш погляд на речі, як ІТ-шніків, буде корисним. 
 
P.S. Франсуа, інтелектуальності не гарантую, я звичайна людина, "сантехнік сфери ІТ".
Рейтинг: 2+ 0-
 
maxt_t, 22:41 27 березня 2011 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6056 днів)