"Паралакси свідомості": ревю недільної слави

Надрукувати
Новини
Написав(ла) Ірина Сібеліус, Яна Любінецька   
20.03.2011
СерцеВиставка молодої художниці Ольги Гошовської, яка відбулася у неділю (13 березня 2011 року) у мистецькому центрі громадського об'єднання "Альтер", вже наробила багато руху: по-перше, нарешті ми спостерігаємо щось подібне на відновлення культурного простору нашого міста; по-друге, не так часто випадає можливість відкрити для себе нове ім'я жителя чи жительки місцевого Парнасу.

Бо чи то всі вони дружно дотепер були у глухому підпіллі через відсутність місцевого храму Муз, а чи ми так мало про них знаємо з власної байдужості - невідомо. Головне, що нарешті всі умови для молодих (і не дуже) художників (і не зовсім) створено. Подяка і шана за це тим людям, які всяко сприяють розширенню мистецьких горизонтів Дрогобиччини.

Отже, виставка відбулася, і - що ще важливіше - мала успіх. Молоду художницю хвалять всі: від мами, тата, хресної, родини і вчителя до випадкових відвідувачів, які, як то водиться на такого роду заходах, зайшли, аби вийти і ... залишилися (а це, погодьтеся, вже не мало). Були тут і відомі обличчя дрогобицької еліти: знаний медик і цінитель мистецтва пан Мацюрак, голова єврейської общини пан Карпин, директор полоністичного центру пані Меньок, педагоги, журналісти, мистецтво знавці і навіть один політик - депутат обласної ради пан Задорожний.

Схвальні відгуки лунали звідусіль: наприклад, пан Мацюрак запевнив, що написав про Олю статтю у науковий збірник "Бойківщина", де "порівняв її з Пікассо. Намалювати форму, яку ми бачимо, - це мистецтво Рафаеля, але пізнати зміст і викласти його у вигляді художнього вираження, малюнку - це дуже складно ". Не скупився на похвалу і активний учасник ГО "Альтер" пан Худик: "Це дійсно паралакси свідомості! Я вважаю, що Ольга зуміла побачити світ своїми очима. У кожній картині можна знайти щось для себе. Шикарно, чудово, неперевершено!". Високу оцінку роботам Ольги Гошовської дав пан Карпин: "Враження дуже позитивне! Тут повна відсутність агресії. Від них відчувається позитивна енергетика". Олю порівнювали з найгеніальнішими художниками. Наприклад, один відомий пан вважає, що Гошовська вже майже Пікассо, і без п'яти хвилин Рафаель. Ще один пан каже, що завдяки Олі вчиться бачити світ через призму абстрагованої свідомості. Вчителі нахвалюють працелюбність і старанність своєї учениці. Справді, геній - це 99% праці і 1% везіння. Батьки дякують Богу за не тільки красиву, а й розумну доню. Сестри гордяться своєю старшою і готуються піти по тій самій дорозі.

А що ж сама винуватиця торжества? Оля скромно розповідає про свої творіння, відмовляється від похвал і намагається приділити увагу кожному гостю виставки. Губиться, соромиться надмірної уваги, фотокамер і диктофонів. За словами Олі, натхнення приходить нізвідки, це свого роду втеча від реальності. Молода художниця свідомо порушує чорно-білі традиції графіки, наповнюючи їх кольором, - так велить її Муза. Чому не називає картини? Аби дати простір уяві глядача. Плани на майбутнє? Та Бог його знає. Головне - творчий розвиток. Чому "паралакси свідомості"? Бо далась чути освіта психолога.

Мало того, що перехвилювалася, ще й цілу ніч пекла печиво для гостей виставки. Одне слово, на всі руки майстриня. Так і пройшли перші миті Олиної слави, у атмосфері доброзичливого преклоніння перед талантом і захоплення красою. Шкода тільки, що скоро Дрогобич втратить ще одну майбутню знаменитість. Батько Гошовської зізнався, що незадовго вся родина переїде у Луцьк. Бажаємо Олі знайти на Волині не менш щирих шанувальників таланту, ніж у рідному Дрогобичі.

Переглядів: 4843

Коментарі (133)
 
Який ще Мацюрак?
IP: 178.212.101.182 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 1+ -2-
 
ехо, 00:16 20 березня 2011 р.
 
Який Парнас, які музи? Ви про шо, дівоньки. Я розумію, бабська порука і все таке інше. Але ви абсолютно некомпетентні у своїх твердженнях. Який геній? Яка праця? Таке діти малюють у дитсадках.  
 
У глухому підпіллі ті, що захоплюються тією виставкою. Тут одна людина об’єктивно написала, що це 4-5 клас художньої школи, її закидали шапками. Та це навіть на той 4-5 клас не тягне, мазанина звичайної школярки. 
 
І прийшли зіваки, дивитися на то все неподобство, бо не мали що робити у неділю. А щоб вдати з себе великих знавців, почали хвалити. Там не було ні одного критика, інакше би "обісрав" по праву те фуфельне явище, що подавали людям під виглядом мистецтва. 
 
Сама Гошовська, боже мій) Де вона лише не сунулася, і на конкурс "Міс Дрогобичина 2008", і дві освіти (куплені, знання 0.0), і дитяча мазанина під виглядом графіки з кольорами ))) Це ж маразм, ніхто не помічає, окрім мене? Пля, щоб ті глядачі не сильно помічали убогість псевдокартин, годувала їх печивом "а-ля жріть дорогі гості". А деякі, мабуть, дивилися на фігуру, і хвалили картини )))  
 
Я розумію Дрогобич Інфо, друкують хлопаки все підряд. Але від цієї слащавої писанини "сю-сю, пікасо" аж верне. Маразм чистої води. До речі, Гольберг хотів по-людськи зауваження зробити, його тоже заплювали. Я його сам не люблю, але навіть він переоцінив цю дівчину. Подумав, що вона копіювала дещо з Далі і т.п. Ха-ха! Якби ще вона знала, "що то таке" ))) 
 
Дивилися сторонні люди на це все і казали, що якщо ті картинки - то художество, то дрогобицька ратуша - Ейфелева вежа, а дрогобицькі дороги - німецький автобан.  
 
Хай їде у Луцьк, але волиняки не такі дурні, щоб вірити у казочки про "порушені традиції графіки", "сюжети зі снів" і т.п.
IP: 81.23.24.63 | Ukraine
Рейтинг: 12+ -10-
 
Слов’янин, 08:48 20 березня 2011 р.
 
1. Гольберг не зауваження робив, а вимагав забрати своє фото, а водночас всі фотографії з сайту. Це - несерйозно. 
2. Слов'янине, об...в молоду дівчину своїм маразмом, тож у ньому залишитеся. Вона - лише на першій сходинці, тож варто підтримати її дебют, стимулювати розвиток, а не в корні перший успіх молодої художниці закопувати. Чимало таких талантів за життя не визнавало суспільство, висміювало, а згодом ці ж картини на аукціонах продавалися за понад мільйон доларів США. 
3. Я також, приміром, в малярстві не розумію сюрреалізм/абстракціонізм, у музиці - джаз, у спорті - стрибки головою вниз без спецгуми на поясі, але схоже на те, що останнє варто застосувати всім заздрісникам. 
4. Хто що побачив у картинах - це справа особисто кожного. Нещодавно і я туди завітав. У кожного - свої бачення, своя думка, але вважаю, що негативні враження висловлювати митцю-початківцю, і навіть аматору є повним, грубо кажучи, свинством. 
5. Погоджуюся з одним: Парнас і Муза до написання цих картин не мали прямого стосунку (хто зна, чи Ольга засинала з навушниками під музику). Однак змонтуймо кліп з цих картин, додамо гарну мелодію і гарні враження, то потрапимо й на Парнас. 
6. Щодо Луцька. На волинянку Ви, Слов'янине, вже точно не заслуговуєте. Це - судячи з Вашої ненависті то вражаючої краси тілесних форм художниці. Вона ж молода! Симпатична! Освічена! Про таку треба мріяти та по-доброму заздрити тому, кому належить її серце та ін. Вочевидь, Вам в житті не пощастило в коханні, земляче. 
Красуням з Ковеля - мої вітання! ;) 
7. За що не любите Гольберга, Слов'янине? Що він Вам такого поганого зробив?
IP: 178.212.100.203 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 7+ -4-
 
Франсуа - злому Слов'янинові, 10:55 20 березня 2011 р.
 
Не дивно, що критика лунає від псевдо "Словянин"- це тому ми так живемо, напевно, що нічого не робимо окрім того, що критикуємо і найбільше -їсть і гризе велика жаба. Шановний твого імені ніхто не знає і ніколи знати не буде- ти безіменний "герой"(дуже жаль таку убогість).
IP: 94.178.84.235 | Ukraine
Рейтинг: 7+ -2-
 
Володимир, 11:18 20 березня 2011 р.
 
Слов’янине, ти спроектував на інших свої комплекси, убогість, заздрісність і меншовартість. Очевидно, що ти - зівака, бо пишеш "прийшли зіваки, дивитися на то все неподобство, бо не мали що робити у неділю". Нормальна людина о 08.48. готується до церкви, а не пише брудні вихлюпи власної нікчемності.Безперечно, ти - сексуально заклопотана й нереалізована істота, тому що пишеш "бабська порука", "конкурс краси", "фігура", "пля", "сю-сю", "жріть" та інші лексеми, які засвідчують твій "голодняк". До речі, "Ейфелева вежа" - це в проективній психології своєрідний фалічний символ, а "німецькі дороги" - доказ того, що через самотність і відразливість ти любиш блукати віртуальними нетрями німецького порно.Якщо ти чоловік, то в психоаналізі подібне трактується як прихований (латентний) мастурбантний гомосексуалізм. Про куплені освіти - зайди на виставку і поговори з авторкою англійською чи німецькою мовою.Знання іноземної мови є доказом справжніх некуплених знань. 
Ще про тебе, твої лінощі і марнославність, та й досить, оскільки не вартуєш більше ні слів, ні аналізу, ні уваги. Зроби хоча б щось добре, не заздри іншим, адже єдиним "злочином" авторки виставки було те, що вона скромно презентувала свої картини - такі, які створили її уява і талант. Мистецтво інтерпретації будь-якого твору передбачає не лише творця, але й реципієнта (того, хто сприймає), тому негативне чи позитивне бачення факту мистецтва залежить якраз від духовного багатства, ерудиції, толеранції глядача, слухача, читача. З тебе, на жаль, виплеснулися лише гнітючі міазми власної некрасивості, агресивності і "нікомунепотрібності".
IP: 194.44.187.12 | Ukraine
Рейтинг: 11+ -3-
 
Аспірант - українець, лучанин,, 12:02 20 березня 2011 р.
 
А ще, наскільки знаю, авторка подарувала галереї свій твір, який купить позитивна людина, віддавши кошти бідним і неповносправним дітям. Про неї (на відміну від тебе) були сказані і написані добрі слова, отож зроби щось добре, людино, і тобі енергетично стане легше, про тебе по-людськи подумають люди.  
Ми чекаємо Ольгу в Луцьку -красивому українському місті, де вона навчається в аспірантурі, має комфортне житло й хороших друзів і де за доброю традицією (як і в Польщі) "слов’янином" називають дуже п’яну людину, яка плазує по землі. 
Шановні українці-дрогобичани, пропоную не коментувати слова слов’янина, щоб не давати йому змоги насолоджуватися своєю агресивною неповноцінністю. Краще піти на виставку і самому доторкнутися до суб’єктивного світу образів і паралаксів свідомості талановитої та красивої дівчини-дрогобичанки. Я подолав майже п’ятсот кілометрів, щоб побувати на цій виставці і дякую Богові, що побачив результати її вишуканої творчої душі. 
Окремо - велике спасибі, екскурсія княжим містом Лучеськом, найсмачніша в світі кава та всі зірки з нашого неба дівчатам-журналісткам -Ірині Сібеліус та Яні Любінецькій. Ви - справжні красуні, милі і відважні. До зустрічі!
IP: 194.44.187.12 | Ukraine
Рейтинг: 8+ -3-
 
Аспірант - українець, лучанин,, 12:03 20 березня 2011 р.
 
Франсуа - інтелектуал! Гострий розум, справжній психолог, і, напевно, вродливий хлопець, якщо його люблять дівчата з Ковеля. Молодець! Красуні-дрогобичанки, де ви?
IP: 194.44.187.12 | Ukraine
Рейтинг: 9+ -2-
 
Українка, 12:21 20 березня 2011 р.
 
Та хіба тут будеш спокійний, якщо такий собі псевдо "Словянин" дозволяє собі відверте хамство :(  
Чому ж ти мовчав тоді на виставці? Страшно було? Хотілось подивитися в твої псячі очі.
IP: 178.95.50.64 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 10+ -1-
 
Спокійний, 12:47 20 березня 2011 р.
 
Адмін - "написав про Олю статтю у науковий збірнику "Бойківщина" 
 
І так правив багато, але все ж пропустив :) 
Колись з редакції буде чарка за зірке око.
IP: 178.95.171.6 | Ukraine, Rivne
Рейтинг: 6+ -4-
 
maxt_t, 12:56 20 березня 2011 р.
 
до Аспірант - українець, лучанин: аналітег, такий аналітег...
IP: 178.95.171.6 | Ukraine, Rivne
Рейтинг: 9+ -3-
 
maxt_t, 12:57 20 березня 2011 р.
 
Да...прошлись девочки по"художнице". С юмором у них неплохо-подметили и перебор родственничков, и оды местной братии, в которых 'ути-пути Пикассо' до маразма дошли. Что ж вы этого не заметили? Воистину, печатное слово-что тест Роршарха:кому что близко, тот то видит. Яна, Ира-молодцы! Приезжайте в столицу-нам нужны такие репортеры
IP: 82.145.210.11 | Europe
Рейтинг: 14+ 0-
 
Киевлянин, 13:19 20 березня 2011 р.
 
maxt_t__________ що за іронії?.. 
Аспіранту-лучанину_________ Влучно сказано! ;) 
Українці______________ Колись дружив з прекрасною дівчиною Т. з Ковеля. Про таку нині багато хто лише мріє і бачить у снах. Але, на жаль, обрала заможного хлопця з чужої Італії. Був у Ковелі; був і в Луцьку понад 4 роки тому. Мда-а, дівчата тут - неймовірно чудові. ;)
IP: 178.212.99.240 | Ukraine, Drohobych
Рейтинг: 5+ 0-
 
Франсуа, 13:24 20 березня 2011 р.
 
Франсуа, а як же твоя дружина Лізет, а дітки Шарль і Луї. Ти ж одружений, а дозволяєш собі походеньки аж в Ковелі.
IP: 94.178.76.99 | Ukraine, Rivne
Рейтинг: 9+ -5-
 
Депутат, 13:26 20 березня 2011 р.
 
У нас повна демократія. ;) А одружений я на Франції. :grin 
Як справи з сесією, депутат? Що хорошого узаконили? :grin
IP: 178.212.99.240 | Ukraine, Drohobych
Рейтинг: 7+ -1-
 
Франсуа, 13:30 20 березня 2011 р.
 
Та намагаємось задусити Сендацюру, а він падло вислизає. Хочем взяти повну владу а він не дає
IP: 94.178.76.99 | Ukraine, Rivne
Рейтинг: 2+ -1-
 
Депутат, 13:32 20 березня 2011 р.
 
Значить, паралакси свідомості в депкорпусу. ;)
IP: 178.212.99.240 | Ukraine, Drohobych
Рейтинг: 7+ 0-
 
Франсуа, 13:33 20 березня 2011 р.
 
Сендак владу не віддасть. Якщо не запропонуєте йому новий і привабливий аеродром.
IP: 178.212.99.240 | Ukraine, Drohobych
Рейтинг: 2+ 0-
 
Франсуа, 13:35 20 березня 2011 р.
 
О, під моїми вікнами щойно засигналив мерседес - француженки кличуть. :) Па, депутате! Бажаю всім гарного настрою! ;) Панове, гарно бавтеся, тільки не забувайте, що зараз - піст.
IP: 178.212.99.240 | Ukraine, Drohobych
Рейтинг: 3+ 0-
 
Франсуа, 13:41 20 березня 2011 р.
 
Франсуа, Не говори мені "па" бо поскаржусь Васі Кириличу і він тебе разом зі своїми антигоміками запікетує
IP: 94.178.76.99 | Ukraine, Rivne
Рейтинг: 2+ 0-
 
Депутат, 13:45 20 березня 2011 р.
 
+1 за словЯнина
IP: 109.162.75.122 | Ukraine, Kiev
Рейтинг: 3+ -5-
 
in, 13:59 20 березня 2011 р.
 
Цей "ін" - не "інкогніто", не "іно-земець", не "іно-планетянин", і навіть не "інь" чи "янь" з китайської філософії. Це той же "словян-ін", який сам собі ставить плюси. Просто він чипідрос, тому й підтримує своє нібито словЯнське Я. Ін - постав сам собі хрестик (+) і сам собі палочку (1). Так буде найкраще.
IP: 194.44.187.12 | Ukraine
Рейтинг: 2+ -4-
 
Антигомік, 14:13 20 березня 2011 р.
 
До антигоміка який сам є гоміком бо тільки гоміки могли так підписатися 
ДИВИСЬ НА IP сраколиз,  
Я підтримою словянина бо на виставці було багато родичів художниці проти неї особисто я нічого намаю, Таки враження що виставка куплена заради піару заможніми батьками і статті також написані не з незалежноі точки зору
IP: 109.162.75.122 | Ukraine, Kiev
Рейтинг: 3+ -2-
 
in, 14:27 20 березня 2011 р.
 
Ін - виставка безкоштовна, її не треба купувати. Ти навчися грамотно писати, намалюй картини і попросисяь у галерею - виставлять. Найбільша дивина звідки знаєш, що було багато родичів художниці. Я знаю, що в Олі повноцінна українська сімя: батько, мати, дві сестри-близнючки (разом=5).Була, здається, ще й бабуся. Статті підписані живими авторами - достукайся до них, поплачся хай поділяться гонорарами, якщо їх в Інтернеті платять. Задумайся чи потрібен такій красивій і освіченій дівчині піар. Вона пройдеться містом, і кожен нормально орієнтований хлопець зверне увагу. До того ж вона покидає наше місто, в якому живуть такі цінителі мистецтва, як словянін та ін. Для чого їй це. Сподіваюся лише для того, щоб кожен знав, що в Дрогобичі було, є і буде мистецтво, зокрема в мистецькому центрі "АЛЬТЕР", яке окультурює та одухотворює українство. Сходи на виставку. Родичі вже розійшлися... Доторкнись до прекрасного і сам станеш чистішим та світлішим до Великодня.
IP: 194.44.187.12 | Ukraine
Рейтинг: 11+ -4-
 
Адвокат заможних батьків, 14:46 20 березня 2011 р.
 
Прочитавши коментарі дописувачів до двох статтей, моя порада Вам, шановна п.Ольго, подякуйте тим незаангажованим людям, що Вас критикують, бо від критики, справжні митці, стають кращими. 
Щодо коментарів з одного IP: 194.44.187.12 то, шановні: Українка; Аспірант - українець, лучанин; Антигомік; Мовознавець; Аналітик; Макс 2; Оксана Іва - не падайте так низько, бо створюється враження, що після "Паралаксів свідомості" - у Вас пройшло роздвоєння особистості. 
До Франсуа. Ви сказали: "Я також, приміром, в малярстві не розумію сюрреалізм/абстракціонізм...".Що я можу на це сказати? Якщо людина не є компетентною в певній галузі, то навіщо засуджувати тих людей, які в цьому розуміються? 
P.S. Передбачаю, що шквал негативних коментарів з одного IP збільшиться, проте, мене це мало хвилює. :grin
IP: 178.210.148.186 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 3+ -9-
 
Ego, 15:02 20 березня 2011 р.
 
Навіть не знаю що сказати...шок)) Ну що ж...дуже рада, що моя виставка не залишила нікого байдужим)і що піднімаєте рейтинг сайту! Бачу, за піар таки не треба платити, ви мене самі чудово піарите!  
 
P.S.Дякую за позитивні відгуки і підтримку)
IP: 94.178.84.235 | Ukraine
Рейтинг: 9+ -3-
 
Оля), 15:14 20 березня 2011 р.
 
Ольго-Ольго, я не думала, що Ви потребуєте такого дешевого піару.Кожному своє... ;)
IP: 178.210.148.186 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 3+ -6-
 
Ego, 15:19 20 березня 2011 р.
 
)то ви ще й дівчина))) тепер все ясно))
IP: 94.178.84.235 | Ukraine
Рейтинг: 9+ -4-
 
До заздрісного Его), 15:21 20 березня 2011 р.
 
Я навіть не здивуюся якщо ми знайомі в житті! Маю деякі підозри хто це може бути і з яких причин (які явно не стосуються виставки)
IP: 94.178.84.235 | Ukraine
Рейтинг: 7+ -4-
 
Оля), 15:22 20 березня 2011 р.
 
Аха, то мій комент викликав більше відгуків, ніж та виставка. 
 
З Франсуа не буду сперечатися, бо для нього кожна жінка найкраща, він Дон Жуан (тому упереджено ставиться до тих, хто критикує жінок). 
 
Далі, ті одноайпішники всі фтопку, оскільки ніхто мені не заперечив з проф. точки зору, одні лише емоції "Оля то", "Оля це".  
 
Ще раз підкреслюю - виставка суцільне шарлатанство, псевдомистецтво і недолуга мазанина; "Альтер" - не мистецький центр, а комора, де діти бавляться у важливих дядь.  
 
І окремо до Гошовської: Олю, плюнь в писок тому, хто сказав щось добре про ті картинки і ти вирішила зробити виставку. Для людей недалеких ти митець, а в дійсності все зовсім навками. Зробила з себе посміховисько.
IP: 202.18.64.20 | Japan
Рейтинг: 2+ -12-
 
Слов’янин, 15:32 20 березня 2011 р.
 
Шановна Олю.  
Не шукайте ворогів серед своїх знайомих, я Вас не знаю особисто, та й бажання знайомитись, після Ваших коментарів, сповнених надмірної самооцінки, вибудованої з нічого, не маю.  
Щодо виставки, повторюся ще раз - уваги не варта.
IP: 178.210.148.186 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 3+ -5-
 
Ego, 15:49 20 березня 2011 р.
 
Всі вже знають вашу думку, не розумію яка мета вашої писанини!  
У мене адекватна самооцінка, а у вас, здається, комплекси беруть верх)
IP: 94.178.84.235 | Ukraine
Рейтинг: 8+ -3-
 
Оля, 15:54 20 березня 2011 р.
 
До Его - яке буцімто є видатним мистецтвознавцем (бо "завершило художню школу") та ще видатнішим кібернетиком (бо "розкодувало", що багато коментарів з одного ІР). Ніхто не ховається : Українка; Аспірант - українець, лучанин; Антигомік; Мовознавець; Аналітик; Макс 2; Оксана Іва, а ще Наталі Калина - це живі люди, які, переглядаючи Дрогінфо, просто відсилають свої думки з одного комп’ютера, що підключений до Інтернету.  
Нереалізоване нещастя і бездаро, яка ще в тебе може бути "проф.точка зору". Тільки на свою недолугість. Плюнь собі у свій писок, так як пробуєш плювати на інших від злості і безсилля щось створити. Якби не виставка, то не було у Неті ні тебе, ні твоїх заздрісно-жаб’ячих коментарів. 
До Олі - будь вище заздрісників і плебеїв. Не реагуй! Живи і твори!
IP: 194.44.187.12 | Ukraine
Рейтинг: 3+ -2-
 
ip: 194.44.187.12, 15:55 20 березня 2011 р.
 
Шановні Его і Словянин, рахую вас високоосвітченими людьми, аел одне но.Не варто так накидуватись на цю симпатичну дівчини з таким негативом.Ви як ніхто інші мали розуміти , що це дебут.І тут якщо ви дійсно толерантні люди негативну не потрібно, маете , що сказати -скажіть тільки хороше, або взагалі промовчіть.Бо хто зна чи ви дійсно, щось розуміетесь в мистецтві.Для таких цілей існують Художні критики, але їх всі знають і вони е визнаними.Тому з повагою до вас я не розумію вашу позицію.
IP: 178.95.33.19 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 16+ -1-
 
макс, 15:56 20 березня 2011 р.
 
повністю погоджуюсь з Максом
IP: 94.178.94.21 | Ukraine, Chernihiv
Рейтинг: 15+ 0-
 
Дмитро, 18:52 20 березня 2011 р.
 
Нехай малює собі дівча, це ж її хобі... 
Народна творчість має право на існування. 
Роботи Ольги не є професійного рівня, і це думаю й вона сама добре усвідомлює... 
 
Нічого, Ольго, що ти почула якусь критику, буде проте над чим працювати. Критика і, особливо, самокритика дуже допомагають у становленні майстерності. 
Але все ж таки, моя тобі скромна рада: позаймайся з анатомією. Хоча це й нелегка справа, і розтягнута в часі...  
 
Успіхів.
IP: 84.148.10.45 | Germany, Nьrnberg
Рейтинг: 10+ -1-
 
Медіадізайнер, 23:47 20 березня 2011 р.
 
Слов'янин, а ти хлоп чи кобіта? Ти її хотів а вона тебе нє? :) Чи може просто "добра" коліжанка, яка вирішила погадити в коментах (Міс Дрогобиччина до чогось тут згадане)? 
Так от, якщо ти там був(ла) на виставці і не міг(могла) пережити наявність тістечок чи ше якесь страшне явище, то можна було підійти і так і сказати. Мазанина то мазанина - до авторки багато хто підходив і багато що казав. Хотів(ла) сказати критику - то сказав(ла) би - ніхто ж в морду бити не буде якщо комусь щось не до смаку. А якщо бояв(ла)ся, комплексував(ла) - то там книга відгуків була. Можна було заритися в куточок і тишком-нишком написати свій екстатичний вилив ненависті. Але ти навіть того не зробив(ла). Тому що сцикун(ка) і убожество, ага :)
IP: 94.178.183.17 | Ukraine
Рейтинг: 20+ -2-
 
до Слов'янин, 10:56 21 березня 2011 р.
 
"...Я знаю, що в Олі повноцінна українська сімя: батько, мати, дві сестри-близнючки (разом=5)." Тепер зрозуміло, хто дописує "солодкі " коментарі психологічного змісту, ви ж самі - воно.
IP: 178.210.146.56 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 4+ -2-
 
***, 12:40 21 березня 2011 р.
 
"Молоду художницю хвалять всі: від мами, тата, хресної, родини і вчителя до випадкових відвідувачів, які, як то водиться на такого роду заходах" -тонко підмітили, авторки ))))) 
А чого ж не кажете, що батьки і вчитель Олі просили всіх і кожного, аби давали схвальні відгуки? Га? ))) 
То шо ви її "ніби" хвалите -то ясно: хто винен, шо та, як ви кажете, місцева еліта порівнює шмаркачку з Пікасо? Вам тільки поспівчувати можна -таке вислухати!  
Одним словом -може, то шось колись з тої Олі і буде путнє, але явно не тепер. Та й пиху би художниці від слова "худа" не завадило збити. 
Така моя думка. Не подобається -шо я зроблю? ))))
IP: 178.210.130.242 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 11+ -2-
 
моя думка, 13:39 21 березня 2011 р.
 
"То шо ви її "ніби" хвалите -то ясно: хто винен, шо та, як ви кажете, місцева еліта порівнює шмаркачку з Пікасо?" - ви, прошу пана, самі себе читаєте коли пишете? То шо, вона себе порівнює з кимось?
IP: 94.178.152.125 | Ukraine, Volnyansk
Рейтинг: 2+ -3-
 
123, 14:03 21 березня 2011 р.
 
до 123: А ви?
IP: 178.210.130.232 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 1+ -3-
 
maxt_t, 14:14 21 березня 2011 р.
 
Нарешті вирвався з обіймів моїх француженок, ;) і повернувся до ВАС. Ого, та тут за час моєї відсутності такий гармидер! :zzz. І згадують мене привітним словом... 
Отже, українському Депутатові___________ Не лякайте мене Василем Кириличем, бо ми з тим журналістом в нормальних стосунках. Сей пан, принаймні, вірно дотримується завжди українських національних традицій, є християнином, не сприймає все чуже та переймається проблемами сусіднього Трускавця. Всеодно залишаюся надалі з Дрогінфо. Покищо. Хоча декому цього дуже не хочеться. 
Слов'янину_____________ Правильно, зі мною не варто сперечатися. Навіщо? Зі мною краще дискутувати і дружити, а не сваритися чи щось неприйнятне. Я - гоноровий чоловік. І українських жінок не дозволю поливати брудом, бо всі вони - наші сестри, матері, кохані. Та й хто ми без них? Життя без прекрасних леді - це тюрма суворого режиму. 
Для Олі Гошовської__________________ Якщо Ви ще читаєте "Дрогобич Інфо" (в чому не сумніваюся), то, яко сповідник дао любові, нагадаю спеціально для Вас крилатий афоризм Конфуція: "Якщо Вам плюють в спину, значить Ви - попереду". ;) 
До всіх критиканів-крикунів______________ Підтримати варто талант початківця у мистецтві, а не затоптувати в калюжі власного невігластва. Дівчина від зливи похвал не захворіє зоряною хворобою, бо й без своїх художніх робіт має стільки переваг і пріоритетів у житті, що багато кому і не снилося. Будьмо добрішими, доброзичливими, кращими. Колись мене здивувала епізод однієї серії німецького (чи австрійського) фільму про дорожну поліцію і вівчарку (назву кіносеріалу можете вгадати). Так от, собака своїми діями в кабінеті поліцая набешкетував так, що наш чоловік б розсердився і за це відлупцював би пса. А як вчинив німецький поліцай? Спокійно дорікнув собаці і усміхнувся. А якими є ми, що за щире запрошення красуні на вернісаж ми у відповідь її принижуємо? Хто ми є після цього? Погляньмо у дзеркало? Якими бути нас навчав Ісус та що постійно в церкві нам повторюють священики? Слухаємо, та не чуємо? 
І чомусь щераз згадую давнє росіське прислів'я: "Добре, коли собака - друг, але погано, коли друг - ...". 
Кого образив - пардон.
IP: 91.200.114.219 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 9+ -2-
 
Франсуа, 18:41 21 березня 2011 р.
 
Для маленького, провінційного Дрогобича - це подія. Але до великого генія художниці ще далеко, що і викликало поодинокі критичні коментарі.Головне, щоб художник-початківець не сприймала всерйоз як хвалебні, так і критичні, а наполегливо працювала. Бо захистить з татом дисертацію, з татом стане зав. кафедрою у Льцьку, а мо - деканом, вигідно вийде заміж - і вмре нереалізована геніальність художниці.
IP: 94.178.116.161 | Ukraine
Рейтинг: 6+ -2-
 
Шанувальник творчості., 10:42 22 березня 2011 р.
 
Ось власне всім і треба боротися, працювати і вимагати, щоб Дрогобич не вважали "провінційним". Провінція - за Санкт-Петербургом. Читайте історію і подивіться, як швидко деморалізує народ за цим російським містом. Тотальний алкоголізм, наркоманія і розпуста - аж до кордонів з Китаєм. Приміром, у Комсомольську-н.-А. майже кожен чоловік у 40 років - хронічний алкаш...
IP: 178.212.101.165 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 5+ -5-
 
Франсуа, 11:42 22 березня 2011 р.
 
Франсуа, а ви як завжди мусите згадати Рашку. "Задворки" Росіїської імперії, північні варвари, алкоголізм, не дуже по темі і тому я краще вічливо промовчу і не згадаю про Стебник чи Борислав, які по суті є такими самими "пост-індустріальними" гетто з усіма витікаючими наслідками. 
 
І давайте не будемо забувати, що більшість богемних тусовок "терпимо" відносяться до алкоголю і наркотиків. Згадайте скільки діячів культури були сферичними алконавтами, а постмодернізм і наркотики здається розділяти взагалі не варто. 
 
Особисто з авторкою незнайомий, в Альтер також давно в гості не заходив, але точно знаю, що мистецтво - це не завжди ПГМ і хвалебні оди рідному краю.
IP: 193.84.22.30 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 7+ -4-
 
oz, 12:46 22 березня 2011 р.
 
*** 
 
Цей і попередні коментарі видалено як флуд.
IP: 194.44.187.12 | Ukraine
Рейтинг: 0+ 0-
 
ip: 194.44.187.12, 13:18 22 березня 2011 р.
 
Народ бухає від безвиході і через те, що слабкий. Бухає, бо проводити життя біля телевізору нудно, а зі спиртовмісними рідинами трохи веселіше. І в групі ризику не лише безробітній пролетаріат, а й уся "творча інтелигенція". Алкоголь, наркотики, "збочення" (не знаю, що конкретно під цим мав на увазі Франсуа) - але це дуже значна частина сучасного "богемного" життя. І з чого ви всі взяли, що мистецтво обовязково мусить з підкресленим патріотизмом проводити соціальну рекламу "християнських цінностей" або правильного курсу партії?
IP: 193.84.22.30 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 8+ -4-
 
oz, 14:43 22 березня 2011 р.
 
Міг би - поставив OZу десять плюсів... 
 
 
))
IP: 84.148.5.58 | Germany, Forchheim
Рейтинг: 7+ -2-
 
Медіадізайнер, 15:07 22 березня 2011 р.
 
уххх... 
стосовно ...мистецької комори... як назвав один з тролів наш поважний мистецький центр, )))) най вам буде ми не ображаємось, і великодушно вас пробачаємо ))) 
стосовно ... шо діти бавляться в дорослих дядь... 
прошу пана, тим "дітям" вже під 30, коли "бавитись" як не тепер,  
хоча в мене є підозра, що то писав якийсь пуцвірінок. 
і найголовніше стосовно самої виставки Олі Гошовської:  
це перша персональна виставка в її житті, багато з вас навіть не уявляє, що таке виставляти свої роботи в цьому місці де кожен "знавець" може за перепрошенням прокоментувати твої роботи своїм мистецтвознавським рилом. Чи просто банально нахамити, бо йому сі так хоче... 
таке враження що Дрогобич настільки наївся мистецьких подій, що люди те і роблять що ходять на виставки, презентації, і до театру... деякі люди раптом стали настільки знавцями сучасного мистецтва, що нема їм ради... 
сумно це,  
ще раз хочу подякувати Олі, незважай на тролів, які під одним ІР і численними ніками пишуть різні дурниці. 
ти талановита і це головне.
IP: 82.207.50.51 | Ukraine
Рейтинг: 7+ -8-
 
Альтер, 16:47 22 березня 2011 р.
 
Альтер, з точки зору піару, тролі - дуже необіхдні люди. Вони провокують дописувачів залишати коментарі (мене от Франсуа спровокував, наприклад). Спостерігати за "срачем" цікавіше - стаття дійсно надто "слащава" вийшла. Та й ви самі говорите, що люди раптом не могли стати знавцями сучасного мистецтва, а отже і усі коментарі окрім "Оля Гошовська - молодець! " є суцільним офтопом.
IP: 193.84.22.30 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 5+ -5-
 
oz, 17:30 22 березня 2011 р.
 
Альтер, не шугайте опонентів, бо серед них не всі тролі. На рахунок одинакових айпішок, то як я помітив, як раз більшість з них - зі сторони підтримки п. Гошовської. 
Шановні дрогобичани, не будьте провінціюхами, які варяться у власному соці і не бачать нічого окрім місцевої "тусні". Зазерніть через паркан, який оточує ваш звиклий світ. Не ображайтеся.
IP: 84.148.5.58 | Germany, Forchheim
Рейтинг: 5+ 0-
 
Медіадізайнер, 17:36 22 березня 2011 р.
 
Класне таке мистецтво. Щоб його зрозуміти, треба бути настільки ж упоротим, як автор витвору. 
 
+1 :grin
IP: 178.95.35.145 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 7+ -8-
 
maxt_t, 17:42 22 березня 2011 р.
 
maxt_t, згідний, некрасиво виходить. Типу мистецтво тупі мавпи зрозуміти не здатні, а от подругу-митця повихваляти публічно перед цими мавпами обовязково потрібно. 
 
Коли людина починає читати "хороші" книги, слухати "хорошу" музику, пити "хороший" алкоголь, дивитися "інше" кіно і, що найголовніше, з висоти своєї освіченості та ерудованості зарозуміло дивитися на інших, загострене почуття власної "богоподібності" на жаль іноді призводить до таких сумних наслідків. Мушу визнати, сам іноді страждаю подібними приступами, хоча і розумію, що це нездорово...
IP: 193.84.22.30 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 4+ -5-
 
oz, 19:09 22 березня 2011 р.
 
Альтер_________ Чому не поясните всім, що "Альтер" - від слова "Альтернатива"? 
Ось тепер нехай тролі знову ламають свої списи. ;) 
oz___________Знімаю капелюха! На таке зізнання відважиться не кожен: "...з висоти своєї освіченості та ерудованості зарозуміло дивитися на інших, загострене почуття власної "богоподібності" на жаль іноді призводить до таких сумних наслідків. Мушу визнати, сам іноді страждаю подібними приступами, хоча і розумію, що це нездорово." 
 
Схоже на те, що саме у ваших руках - те дзеркало, у якому відображено его багатьох. Браво!
IP: 95.215.158.198 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 10+ -3-
 
Франсуа, 19:47 22 березня 2011 р.
 
Франсуа, альтер - латинське слово. Означає - "одне з двох". Альтернартива - від слова альтер. А не навпаки.
IP: 178.210.130.232 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 2+ -8-
 
maxt_t, 20:19 22 березня 2011 р.
 
*Альтернатива //fixed
IP: 178.210.130.232 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 1+ -6-
 
maxt_t, 20:20 22 березня 2011 р.
 
Тлумачний словник маю, дякую. Спитайте в засновників Альтеру краще, чому так назвали.
IP: 95.215.158.198 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 3+ -2-
 
Франсуа, 20:26 22 березня 2011 р.
 
"Альтер", чому назвалися альтер?
IP: 178.210.130.232 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 1+ -5-
 
maxt_t, 20:30 22 березня 2011 р.
 
Вибачте, не зміг втриматись. ГО "Альтер" - об`єднання альтернативно обдарованих?
IP: 178.210.130.232 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 4+ -6-
 
maxt_t, 20:39 22 березня 2011 р.
 
Франсуа, я так зрозумів, ви це з сарказмом про мою рефлексію? Спеціально ще й так підкреслили. Знаєте, ще Фрейд ввів таке поняття, як "раціоналізація". Це природньо, інша справа коли власна зверхність і віра в "баранізацію" оточуючих переходить в хронічну стадію. Тому власне і гидко слухати про якусь там елітарність мистецтва. 
 
Не хотів говорити, але якщо вже вирішили підгодувати троля. Авторка запрошувала переглянути роботи у себе на сторінці вконтагдє - ну значить зайшов я. Самих робіт толком не видно при розширенні 300x500px, а от анкета сама по собі цікава. Звісно можна робити різні висновки. Але фанатична жага власної популярності є очевидною. Стаття, яку ми тут обговорюємо є коротким повторенням тієї анкети і покликана донести до мас, яка ж Ольга класна. Чи я помиляюсь?
IP: 77.52.79.189 | Ukraine, Kiev
Рейтинг: 4+ -12-
 
oz, 22:12 22 березня 2011 р.
 
І до речі, куди дивились антигоміки Кирилича, чому листа не написали аби ту виставку закрили?
IP: 77.52.79.189 | Ukraine, Kiev
Рейтинг: 6+ -10-
 
oz, 22:33 22 березня 2011 р.
 
oz, я тут хедкрабів намалював. Може виставитись, га? А що? Ідея 1111АДИН!  
А тому чуваку з монтіровкою скажем що він ніфіга в сучасному мистецтві не розуміє.
IP: 178.210.130.232 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 3+ -9-
 
maxt_t, 22:57 22 березня 2011 р.
 
Соррі за флуд. Не можу стриматись. Просто ця стаття в мене викликає приступи сміху.
IP: 178.210.130.232 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 3+ -8-
 
maxt_t, 22:58 22 березня 2011 р.
 
maxt_t, краще текст яндекс-весною нагенерити, прогнати через гугл-транслейтер і відправити на літературний конкурс. і треба не забути завести анкету в контакті а-ля гламурна кісо для повного гламуру. але потрібно антигомікив остерігатись - вони можуть не зрозуміти такого мистецтва.
IP: 77.52.79.189 | Ukraine, Kiev
Рейтинг: 1+ -7-
 
oz, 23:43 22 березня 2011 р.
 
oz, плювати що його ніхто не зрозуміє. Це буде мистецтво тому, що це мистецтво.
IP: 178.210.130.232 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 1+ -7-
 
maxt_t, 23:55 22 березня 2011 р.
 
oz, в мене хедкраби рожеві, я можу себе рахувати гламурним? Чи блондинкою? 
Чорт, дилема.
IP: 178.210.130.232 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 1+ -8-
 
maxt_t, 00:03 23 березня 2011 р.
 
maxt_t, якщо серйозно, виставити в Альтері хедкрабів, мені здається, абсолютно реально. та й Ольга Гошовська, треба визнати, врешті заслуговує на похвалу, може не на стільки пафосну, але заслуговує. 
 
все, тролити більше не буду. творіть й далі!
IP: 77.52.79.189 | Ukraine, Kiev
Рейтинг: 3+ -9-
 
oz, 00:13 23 березня 2011 р.
 
підкалуєш? ну дійсно перше враження від тої сторінки, що переді мною типове гламурне кісо. я розумію, що у мене якісь стереотипи, але молоду Жанну Фріске я б ніколи до серйозного мистецтва би не відніс.
IP: 77.52.79.189 | Ukraine, Kiev
Рейтинг: 7+ -9-
 
oz, 00:20 23 березня 2011 р.
 
Умгу. З похвалою переборщили у over9000 разів. 
Тролити їх більше не бачу сенсу.
IP: 178.210.130.232 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 9+ -5-
 
maxt_t, 00:23 23 березня 2011 р.
 
Якщо мистецтво, це вираз внутрішнього світу майстра у зовнішніх творах, то у Жанни Фріске там вакуум.
IP: 178.210.130.232 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 6+ -7-
 
maxt_t, 00:26 23 березня 2011 р.
 
oz, жодного сарказму. Читайте так, як є і не шукайте у моїх словах подвійного значення (знаю, що з тролем це - небезпечно). Цілком з Вами згоден. Я до Вас - з повагою, а Ви у відповідь - стаєте в позу. Відкиньте упереджений негативізм. Все о'k. ;) 
А ще в багато в чому погоджуюся з Фрейдом. Завжди приходжу до тих самих висновків, що він написав. Розумний був чоловік. ;) 
Фотки Ольги Гошовської на сайті вконтакті бачив. Вражає. Тому не дивно, що Жаба декого конкретно дусить. :grin 
От і пишуть свої брудні пасквілі. Тим їх потенційні можливості й обмежуються. :p
IP: 95.215.158.198 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 20+ -4-
 
Франсуа, 01:28 23 березня 2011 р.
 
Два питання по тексту до авторок статті: 
"Олю порівнювали з найгеніальнішими художниками." 
Хто порівнював? Якісь неназвані, безтілесні і безособові панове? Чи існують ті, хто порівнював? 
"Наприклад, один відомий пан вважає, що Гошовська вже майже Пікассо, і без п'яти хвилин Рафаель." 
Чи має "один відомий пан" якесь ім'я та прізвище? Хто цей експерт? Чи існує він?
IP: 178.95.103.1 | Ukraine, Kiev
Рейтинг: 15+ -6-
 
mlc, 14:36 23 березня 2011 р.
 
:p
IP: 94.178.29.58 | Ukraine, Dnepropetrovsk
Рейтинг: 2+ -4-
 
ззззззз!, 18:56 23 березня 2011 р.
 
Якщо, хоч одній людині картини Олі Гошовської до вподоби, це вже подія, це добре.Можливо хтось і бачить цю дівчину, як талановиту художницю - чого такий супротив? Особисто мені сподобались картини, красивої художниці Олі Гошовської.Ці картини, як сон про світ, якого вже немає з першими промінчиками сонця... :zzz
IP: 178.95.113.247 | Ukraine, Kharkiv
Рейтинг: 10+ -1-
 
q, 10:24 24 березня 2011 р.
 
супротив не проти картин, супротив проти самовихваляння
IP: 193.84.22.30 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 6+ -14-
 
oz, 11:17 24 березня 2011 р.
 
а хто вихвалявся? ви що придурки повні? не втрималася
IP: 94.178.112.199 | Ukraine
Рейтинг: 14+ -7-
 
не втрималася, 11:47 24 березня 2011 р.
 
ну от, якщо не у фан-клубі - відразу придурки! може досить вже, а? мені здавалось тема вже вичерпана. шановна незнайомка, цю статтю хоча б фконтакє би вже посоромились вішати. це ж неприкрите позерство
IP: 193.84.22.30 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 8+ -14-
 
oz, 13:11 24 березня 2011 р.
 
Слов"янин, посміховисько в тебе в штанах :zzz
IP: 94.178.61.93 | Ukraine, Cherkasy
Рейтинг: 12+ -9-
 
О как)), 14:19 24 березня 2011 р.
 
>>>OZ 
дорогуша, неприкрите позерство виставляти вконтактє фотки топлес і тд., я розумію, "Європа", "21 століття"..., але батьки Олі мають всі підстави пишатись своєю дочкою, на відміну від ваших батьків, щиро їм співчуваю... :upset :eek
IP: 94.178.61.93 | Ukraine, Cherkasy
Рейтинг: 11+ -7-
 
*****, 14:37 24 березня 2011 р.
 
При чому тут "фан клуб" я прокоментувала слова про "самовихваляння"яке ви, не знаю звідки взяли! у яких моїх словах ви побачили "самовихваляння"?Прошу процитувати, інакше ваші слова розцінюю не більше як приступи заздрощів або особистої неприязні(правда не знаю з яких причин). Приземлена ви людина! ай яй яй) і поки тратите свій час на те, що виливати свою отруту, я насолоджуюся весною і життям загалом :grin  
 
 
Бачу, що моя виставка стала дуже важливою подією у вашому житті, якщо щодня виділяєте час щоб написати чергові"брудні" коментарі! Моя вам порада:займіться чимось корисним, особистим життям чи що, а то, бачу, вам чогось явно бракує.
IP: 94.178.112.199 | Ukraine
Рейтинг: 15+ -13-
 
Оля, 14:46 24 березня 2011 р.
 
oz, не пиши більше, воно того не вартує.  
 
Я щодня читаю, але більше не коментую, оскільки нема з ким говорити. Це задрипане міщанство забуває, що "з Івана не буде пана". Тому мені смішно і прикро.  
 
Гошовська і натовп її прихильників - це галасливий плебес у мистецтві. Це вшиві гегемони пролетаріату, образно кажучи, які самі себе хвалять і піднімають до небес. 
 
Нема навіть що коментувати, якщо мазанину називають "мистецтвом", малюночки - "картинами", пихате дівчисько - "художницею". Крапка.
IP: 94.95.138.43 | Italy, Gessate
Рейтинг: 12+ -13-
 
Слов’янин, 15:37 24 березня 2011 р.
 
Цілком і повністю підтримую Ольгу! Люди, які мають чимось корисним зайнятися, щодня проводять час біля монітору комп'ютера, аби висловити свою неприязнь та кучу заздрощів у сторону дівчини. Скажу навіть більше: впевнена, що більшість "антиГошовських" - це заздрісні дрогобичанки , які готові на все, лишень би не визнати, що є така людина, яка і красивіша, і розумніша, і талановитіша, а тепер уже й відоміша за них. :eek  
"Намагайтеся знаходити більше часу для своїх хобі й самовдосконалюйтесь. Адже саме захоплення прикрашають буденне життя і роблять його цікавішим і яскравішим! ", - ось як сказала Ольга в інтерв'ю нашій газеті. Прислухайте до цих розумних слів, можливо і ви зможете хоч колись зробити щось більш розумне і корисне, аніж писання бздур в інтернет-ресурсах. Будьте людьми, а не ненависними жабами, які те і роблять, що обсмоктують чиєсь життя, а свого не бачуть. І на останок, як то говорив у свій час Плутарх, заздрість – це жаль про чуже благо.  
 
До Ольги: Коли люди з презирством, злобою відносяться до тебе, це знак, що в тебе є скарб, якого завидують тобі і раді б його відібрати. 
Тобі байдуже те, за чим побиваються вони, а вони завидують тобі рівноваги, спокою, погоди душі...  
 
Бажаю успіху! :x :zzz
IP: 194.44.216.234 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 17+ -13-
 
Наталі, 15:41 24 березня 2011 р.
 
ну от, аргументи закінчились, тепер пішли особисті образи. взагалі-то, пишатись можна і трішки скромніше.
IP: 193.84.22.30 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 12+ -12-
 
oz, 15:46 24 березня 2011 р.
 
Шановно Ольго, шановні панове "меценати" і просто любителі мистецтва... 
 
Я з зацікавленням слідкував за подіями у пресі і інтернеті, і особливо тут, на цій веб-сторінці навколо виставки п. Гошовської, і міг би з вашого дозволу сказати, що ламання списів по цій темі на мій погляд не має особливого підгрунття. Тобто, нема так би мовити "спеціальних" причин так емоційно і сильно розкручувати цю маленьку подію. Бо вона у моєму розумінні є дійсно маленькою, які проходять, до речі, десятками в містах такого рівня як Дрогобич.  
Твори, представлені на виставці п. Гошовською є аматорськими, хобістичними, але не позбавленими оригінальності і шарму. Це може вам сказати будь-який профі від мистецтва або навіть перший-ліпший мистецтвознавець, в якого ви першого ж ткнете пальцем. П.Гошовська показала свої праці як одне з своїх уподобань, можливо навіть одне з багатьох. Якщо клуб "Альтер" орієнтований на презентацію і подачу ще й такого матеріалу, то свою функцію він виконав добре, за що йому плюс і шана. Я думаю, що немало дрогобичан може показати щось в ньому хорошого зі своїх творчих (хай би й аматорських) досягнень. Творчість народу має місце всюди і має право на існування... От хоча б як ця експозиція робіт з бісеру, описана в одній із статей на цьому сайті... 
 
Бажаю всім потенційним і майбутнім експонентам клубу "Альтер" самоктитичності, уважності і толерантності до критики інших.
IP: 84.148.4.225 | Germany
Рейтинг: 19+ -2-
 
Медіадізайнер, 16:42 24 березня 2011 р.
 
Олю, якби Ви були трішки уважнішою, то помітили б, що кожного дня час виділяється не лише для коментарів про Вас )) не варто собі так лестити. Ще один неправильний висновок: не "оцінили" картини "належним чином" - ознака заздрощів та неприязні. Навіщо так невірно трактувати звичайну суб'єктивність? 
 
З однієї сторони, не думаю, що тут у нас багато справжніх знавців мистецтва. Особисто мені деякі картини сподобались, хоча знаю людей які творять краще (у Дрогобичі); різниця в тому, що цих людей не піарять знайомі та не просувають батьки. 
З другого боку, якби у цьому селищі виставки відбувались частіше - було б і з чим порівняти, і я впевнена, усі "охи-ахи" навколо Олі не набирали такого розголосу.
IP: 194.44.216.234 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 20+ -2-
 
, 16:44 24 березня 2011 р.
 
Аля я готовий пропіарити безкоштовно.Тільки вказуйте кого, зі мною вже працюють люди які готові допомогати своїм талантом організовувати і проводити такі міроприемства.Все на багато простіше ніж ви собі можете уявити.Всі готові на добровільних засадах допомогти заради відродження мистецтва в Дрогобичі -повірте це не пусті слова, вони грунтуються на словах підтримки видатних дюдей Дрогобича від істориків до музикантів.
IP: 94.178.186.198 | Ukraine
Рейтинг: 10+ -6-
 
макс, 16:59 24 березня 2011 р.
 
Максе, не сумніваюсь у щирості вашої пропозиції та бажанні допомагати )) Та не думаю, що людям, які більш-менш серйозно ставляться до своїх робіт та поважають свою працю, захочеться відроджувати мистецтво таким шляхом, який, для прикладу, обрала вищевказана художниця.
IP: 194.44.216.234 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 6+ 0-
 
, 17:44 24 березня 2011 р.
 
Аля, звучить як відмазка. Можна просто виставити роботи - ніхто ж не заставляє повторювати піар-коцепцію Ольги.
IP: 193.84.22.30 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 0+ -11-
 
oz, 18:33 24 березня 2011 р.
 
Оз, до чого тут відмазка? Вчитайся в мій коментар.
IP: 194.44.216.234 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 1+ 0-
 
Аля, 18:47 24 березня 2011 р.
 
на скільки я зрозумів, Макс пропонував не лише організацію піару на цьому сайті, але й допомогу з приміщенням та організацією самих виставок. чи ти ведеш мову про людей, які "пишуть" у шухляду і не шукають "сумнівної" слави через представлення місцевій "публіці" свого "аматорства"? 
 
якщо друге, то виходить, що Ольга Гошовська (після коментарів якої у мене тепер дійсно особиста неприязнь) є унікальним явищем для Дрогобича і вона насправді заслуговує на хвилю гіпертрофованої похвали.
IP: 193.84.22.30 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 8+ -11-
 
oz, 19:19 24 березня 2011 р.
 
на рахунок "людей, які "пишуть" у шухляду і не шукають "сумнівної" слави" я писала вище, 17:44 24 березня 2011 р. Мабуть не досить доступно написала... 
Відносно виставок - я ЗА за їх проведення. Але не подобається надмірна увага (як похвала, так і критика) суб'єктів, які створюють зайвий галас навколо будь-якого нового заходу, показуючи тим свою дикість. Люди, які з радістю приймають таку увагу, виробляють в мені упереджене ставлення, аж ніяк не позитивне.
IP: 194.44.200.142 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 8+ -4-
 
Аля, 20:17 24 березня 2011 р.
 
Тема в силі.
IP: 94.178.186.198 | Ukraine
Рейтинг: 3+ 0-
 
макс, 21:57 24 березня 2011 р.
 
Знаєте, я також був на цій виставці! Не скажу, що це світові шедеври, але я особисто не знаю людей, які б змогли так малювати! І любу з її картин я б без сорому міг повісити в себе вдома на стіні! (надіюсь, що якусь мені продасть) Бо більшість з них в неї дійсно вийшли дуже гарно! А всі інші коментарі я не знаю до чого тут! Як так можна писати до жінки? Що ви за мужчини такі? Та й в кінці кінців де ваші манери? Ви всі такі розумні, такі експерти, але одного вас не навчили: якщо не можете нічого хорошого про людину сказати, то краще мовчіть!
IP: 46.203.247.32 | Ukraine
Рейтинг: 11+ -8-
 
, 23:38 24 березня 2011 р.
 
давайте, давайте, коли вам (мега кращим художникам і тд) пропонують показати народу свої твори, ви починаєте "петляти", то нащо жалітись, що хтось показує і відповідно має успіх, розголос і привертає увагу?! не хочете показувати свої "круті" , "сильніші набагато" твори, то сидіть і мовчіть в тряпочку, свої слова треба чимось обгрунтовувати, а то звучить як пустий звук :p такщо Аля вперед за орденами :)
IP: 178.95.203.225 | Ukraine, Kiev
Рейтинг: 6+ -9-
 
чшш, 00:01 25 березня 2011 р.
 
joker zao, я зараз просто розплачусь!
IP: 178.95.208.146 | Ukraine, Kherson
Рейтинг: 6+ -12-
 
maxt_t, 03:44 25 березня 2011 р.
 
Дорогий (-а)(-е) "*****" IP:94.178.61.93 - витягніть ан*льний зонд, востаннє відлижіть Ользі, стіна там ->
IP: 178.95.208.146 | Ukraine, Kherson
Рейтинг: 3+ -11-
 
maxt_t, 03:58 25 березня 2011 р.
 
Не хотів цього писати, але та пиха і зверхність Гошовської... 
 
"Мало того, що перехвилювалася, ще й цілу ніч пекла печиво для гостей виставки. Одне слово, на всі руки майстриня..." 
 
Печиво було куплене в магазині "Океан", у суботу, приблизно між 20 і 21 годинами ввечері. Але сказала, що пекла сама. 
 
Можливо, і ту мазанину не сама малювала?
IP: 178.94.10.63 | Ukraine, Kiev
Рейтинг: 8+ -15-
 
Слов’янин, 08:09 25 березня 2011 р.
 
Можу сказати одне ! Якщо б не було словянина -його треба б було вигадати.Так піарить.Антиреклама (хоча не всі коменти до них можна віднести) теж реклама.Тема стоїть на вухах цілий тиждень.ні одна тема про мистецтво не піднімало такі рейтинги.Всім дякую...що ви не байдужі.))
IP: 94.178.186.198 | Ukraine
Рейтинг: 7+ -6-
 
макс, 09:33 25 березня 2011 р.
 
Тема стоїть "на вухах" не через твори, а через особистості! Тут головне - поговорити, себе показати :) Про мистецтво вже давно забули :?
IP: 178.137.70.148 | Ukraine, Khmelnitskiy
Рейтинг: 3+ -1-
 
Олько, 10:44 25 березня 2011 р.
 
Олько, а воно там було?
IP: 178.210.130.232 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 4+ -11-
 
maxt_t, 11:05 25 березня 2011 р.
 
Макс, мушу не погодитись. увесь цей дискурс носить швидше соціальний відтінок. мистецтво тут другорядне. на скільки я зрозумів з коментарів вище, батько художниці не остання людина в ДДПУ. а про традиційні для Дрогобича династіні схеми просування своїх дітей та родичів ми всі прекрасно знаємо. звісно, я нічого не можу стрверджувати, але сам факт, що "геній" і по сумісництву "без 5 хвилин Пікасо" вирішила отримати освіту в ДДПУ, а наприклад, не у Львові, уже ніби натякає нам... та й сама по собі виставка якогось там мажора не викликала б такого "бурлєнія г0вна" в коментах. обурення викликала стаття згори перенасичена лестощами. трішки відредагували б текст і на тому б все закінчилось. але ж ні. афтар і Co (армія фанатів, які лише сублімують на фейс і сьське альфа-самки) відмовляються сприймати очевидне, пускаються в психоаналіз дописувачів та опускаються до особистих образ. 
 
добре. якщо не бажаєте робити правки в тексті та у власному ЧСВ, переіменуйте хоча б статтю в "Паралакси свідомості": прояви запущеного мажорства та самовихваляння місцевої багєми - воно якось більше відповідатиме дійсності.
IP: 193.84.22.30 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 6+ -7-
 
oz, 11:37 25 березня 2011 р.
 
Цікаво, як коментували статтю, якби Ольга була страшніша за атомну війну?
IP: 178.210.130.232 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 2+ -5-
 
maxt_t, 12:20 25 березня 2011 р.
 
"які лише сублімують на фейс і сьське альфа-самки" 
 
гггггг пацани, ви - феєрія )))) 
Ця фраза - кагбе квінтесенція всього, що написано в цій гілці. 
Покладіть руку на серце, скажіть: весна прийшла, гармонь грає, ось ми і бісимося в коментарях :-) 
А то почали знавців з себе вдавати - "мистецтво - не мистецтво". Що ви в тому розумієте? Картини - це останнє, на що ви дивилися на виставці :) За умови, якщо ви там взагалі були.
IP: 94.178.66.233 | Ukraine, Uzhgorod
Рейтинг: 5+ -5-
 
Друг Бобер, 12:25 25 березня 2011 р.
 
Бобер, якби я ще побачив ці картини... Це стало б останнє, що я взагалі побачив. Бережу себе.
IP: 178.210.130.232 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 2+ -8-
 
maxt_t, 12:34 25 березня 2011 р.
 
Друг Бобер, опусти руку з седця трохи нижче - може попустить. Не всі мріють попасти у френд-ліст до богині. І зовсім не обовязково відвідувати виставку аби побачити паралакси свідомості у авторки(-ів) статті.
IP: 193.84.22.30 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 5+ -7-
 
oz, 12:39 25 березня 2011 р.
 
А взагалі, якщо дійсно перечитати всю гілку коментарів, то я дійшов до висновку, що мистецтво дає елітарний архетип, таким чином, подібні закони мистецтва контрастують з розвитком процесів в психіці. Канон використовує так званий деструктивний геній, однак само по собі стан гри завжди амбівалентний. 
 
Прекрасне, згідно з традиційними уявленнями, постійне. Як було показано вище, інтенція витончено являє собою первісний архетип, однак самі по собі переживання Ольги і їх втілення, як би це не здавалося парадоксальним, прояснює фактографічний художній ідеал, таким чином, подібні закони контрастують з її розвитком. 
 
Піднесене, так чи інакше, витончено імітує певний хтонічний міф, саме про це в комплексі рушійних сил і є її образотворче мистецтво. 
 
Ось все, що прийшло на думку.
IP: 178.210.130.232 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 2+ -6-
 
maxt_t, 13:22 25 березня 2011 р.
 
maxt_t, vesna? крапка yandex крапка ru? ололо  
 
афтари, або відредагуйте статтю, або пишіть ще на радість тролям. нямка!
IP: 193.84.22.30 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 4+ -6-
 
oz, 13:43 25 березня 2011 р.
 
oz, я тобі на це відповім словами Цицерона: 
"Lorem ipsum dolor sit amet" - що означає в перекладі "З несправедливістю або співпрацюють, або боряться." 
 
Ось я і намагався виправити несправедливість, щодо Ольги. 
Такі справи.
IP: 178.210.130.232 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 2+ -6-
 
maxt_t, 13:52 25 березня 2011 р.
 
ніхто ж не оцінить. наша богема рибу не використовує
IP: 193.84.22.30 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 1+ -6-
 
oz, 14:01 25 березня 2011 р.
 
В тому й цимес!
IP: 178.210.130.232 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 2+ -6-
 
maxt_t, 14:04 25 березня 2011 р.
 
шановні маньяки-збоченці- maxt_t, соціопати і прочая шушара і не стидно вам? хто там хоче боротись з несправедливістю, приєднуйтесь до всеукраїнського страйку вчителів і тп. :zzz зробіть дійсно якусь корисну річ для людства, а не пліткуйте чи/або плетіть якусь чуш про дівчину, ваші коменти наочно показують, що ви галіма дрогобицька шушара 8) :p
IP: 178.95.203.225 | Ukraine, Kiev
Рейтинг: 7+ -5-
 
ну і ну)), 14:37 25 березня 2011 р.
 
ну і ну)) - в мене довший, апріорі. 
Марш в біореактор! Країні потрібен метан.
IP: 178.210.130.232 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 4+ -7-
 
maxt_t, 14:44 25 березня 2011 р.
 
maxt_t, шо ти гоніш дядя))) ти дійсно псіх якийсь :upset :grin з таких людей гріх навіть жартувати, а переписуватись нема навіть сенсу :zzz
IP: 178.95.203.225 | Ukraine, Kiev
Рейтинг: 7+ -5-
 
ну і ну)), 14:59 25 березня 2011 р.
 
Макс, я ж казав, що богема не зрозуміє твою гру словами та образами. надто заумно вийшло
IP: 193.84.22.30 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 4+ -6-
 
oz, 15:11 25 березня 2011 р.
 
Нехай тренуються. Я, абрвалг, здійснюю просвітницьку діяльність!
IP: 178.210.130.232 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 4+ -6-
 
maxt_t, 15:16 25 березня 2011 р.
 
знаєте є така думка, що смайлики - це візуальний дезодорант. його зазвичай ставлять, коли юзеру здається, що від нього погано пахне. і він хоче пахнути краще.
IP: 193.84.22.30 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 9+ -7-
 
oz, 15:36 25 березня 2011 р.
 
oz, гідний вброс!
IP: 178.210.130.232 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 2+ -6-
 
maxt_t, 15:50 25 березня 2011 р.
 
"Не скупився на похвалу і активний:) учасник ГО "Альтер" пан Худик: "Це дійсно паралакси свідомості! Я вважаю, що Ольга зуміла побачити світ своїми очима(? всі інші напевно бачать чужими, чи була сліпа і тут, внезапно, прозріла). У кожній картині можна знайти щось для себе. Шикарно, чудово, неперевершено! " Багіня - казав пан Худик уявляючи практику з камасутри з шановною авторкою :)
IP: 194.44.201.134 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 7+ -7-
 
vk, 16:50 25 березня 2011 р.
 
vk, ти вже перегинаєш. мене дуже засмутив твій пост. Худик не на стільки мутний пацанчик
IP: 193.84.22.30 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 5+ -5-
 
oz, 17:53 25 березня 2011 р.
 
2 ос: і тепер в тебе реактивний психоз? тобі відома степінь його мутності?
IP: 194.44.201.134 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 4+ -4-
 
vk, 18:26 25 березня 2011 р.
 
vk, степінь мутності визначається шляхом порівняння випробуваного індивіда з розчинником або еталонами. При чому еталонне самоспостереження, згідно з традиційними уявленнями, імітує фрактальний графічний дослідницький підхід до проблем художньої типології, а карго-ритм перезапускає неконтрольований онтогенез. Гоббс одним з перших висвітлив цю проблему з позицій нанопсихології. Лібідо ілюструє гендерний художній ідеал, як і передбачає теорія про даремне знання. Хоча художня сингулярність теоретично і можлива, багатство світової культури свідчить про те, що фарс відзеркалює контраст, однак сам по собі стан гри завжди амбівалентний, а ескапізм незмінний. Щось подібне можна зустріти в роботах Ауербаха і Тандлера. Перехідний стан, в тому числі, імітує глибокий внутрішній занепад, таким чином, всі перераховані ознаки архетипу і міфу підтверджують, що дія механізмів міфотворчості споріднена механізмам художньо-продуктивного мислення.
IP: 77.52.210.81 | Ukraine, Donetsk
Рейтинг: 3+ -2-
 
oz, 22:13 25 березня 2011 р.
 
Шановний oz. 
По перше - Анропологічна теорія Гоббса абсолютно не є мутацією Фройдівської школи індивідуалістичного мислення, хоча й частково відображає лібідуальні властивості психіки. 
По друге - навіть в коментарях читачам цікаво знати власні думки дописувачів. Однак припускаючи циування авторів філософів, навіть роблячи мікс з цих думок, потрудіться посилатись на цих авторів.
IP: 178.95.62.59 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 3+ -2-
 
Очевидець, 15:21 26 березня 2011 р.
 
Очевидець, ви текст від "шуму" відрізняєте? Я ж маячню написав - при чому навіть не я, а машина. Маячня нині в Дрогобичі дуже модна і не намагайтесь там якійсь сенс шукати. Його там нема.
IP: 77.52.75.54 | Ukraine, Kiev
Рейтинг: 0+ -1-
 
oz, 19:18 26 березня 2011 р.
 
Шкода Шановний oz що Ви не прийняли мою гру, а я так хотів подискутувати з кимось на предмет елокветного суб’єктивізму - бо саме в цьому і є сенс.
IP: 91.200.115.194 | Ukraine
Рейтинг: 3+ 0-
 
Очевидець, 11:09 27 березня 2011 р.
 
Переможцем в словесній дуелі став Очевидець.))Без призу))))
IP: 178.95.158.51 | Ukraine, Zhitomir
Рейтинг: 1+ 0-
 
макс, 11:21 27 березня 2011 р.
 
*** 
 
Оффтоп.  
oz та інші, також припиняйте.
IP: 178.212.100.184 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 13:49 27 березня 2011 р.
 
Очевидець, ставлю вам плюс. Проте як на мене, субєктивного словоблудства вже вистачає. Якщо вважаєте, що формат таких ревю є адекватним, продовжте в майбутньому цю славну традицію.
IP: 77.52.44.245 | Ukraine, Kiev
Рейтинг: 0+ 0-
 
oz, 14:01 27 березня 2011 р.
 
На виставці не був, хоча й запрошували, тому про формат судити не можу. Скажу лише, що кожен фарбує стіни у свій улюблений колір, однак за це критикувати не слід
IP: 178.95.53.249 | Ukraine, Vinnitsa
Рейтинг: 1+ 0-
 
Очевидець, 14:18 27 березня 2011 р.
 
Очевидець, я також не був на виставці і самі картини не берусь чіпати. Просто доставляє сама стаття-ревю і відношення причетних до її написання людей. Так, бризки летять, але вже краще веселі бризки, ніж тухле булькання смердючого газу, що піднімається з глибин дрогобицького застійного "богемного" болота. Увесь цей тролінг переслідує одну просту мету: моральне покарання марнославності і пафосу.
IP: 77.52.44.245 | Ukraine, Kiev
Рейтинг: 0+ -1-
 
oz, 16:23 27 березня 2011 р.
 
Ну хай себе марнославлять. Це ж не єдине що у нас заслуговує критики. А Ви критичнну статтю розмістіть, як О.Бузина, ще й по пиці в прямому ефірі дайте, може щоконадування і спаде.
IP: 95.215.157.118 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 0+ 0-
 
Очевидець, 06:41 28 березня 2011 р.
 
Очевидець, а яка Ваша думка про О. Бузину? ;) 
"Дзвін Севастополя" нарисом екс-голови Дрогобича Гука свого часу того чоловіка так чехвостив, аж гай гудів.
IP: 178.212.98.108 | Ukraine, Drohobych
Рейтинг: 0+ 0-
 
Франсуа, 09:05 28 березня 2011 р.
 
З точки зору права - ми живемо в країн закон якої гарантує свободу висловлювань. А з точки зору поваги до поглядів більшості українців, томені здається що Бузина провокатор
IP: 94.178.31.1 | Ukraine, Dnepropetrovsk
Рейтинг: 1+ 0-
 
Очевидець, 17:56 28 березня 2011 р.
 
Панові Задорожному пасує жити в лісі! Він збиває з пантелику людей: кожного ранку на його балконі відбувається наступне: задорожний обвалює в снігу свої яйця-зааляється, і виставляє їх напоказ, в той час як його жінка курить напівоголена! встид і ганьба, женіть його в шию -діти маленькі дивляться!
IP: 91.200.114.223 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 16:16 29 березня 2011 р.
 
Ви би сестро краще займались роботою, а не зазирали по чужих балконах, тим більше весна на дворі, снігу вже місяць як немає. Не ведіться на сплєтні паскуди Сендака.
IP: 94.178.243.85 | Ukraine, Sumy
Рейтинг: 0+ 0-
 
Головний лікар, 17:45 29 березня 2011 р.
Додати коментар
Ім’я:
E-mail:
Коментар:

 
© 2008-2018 Дрогобич Інфо → (сайт працює 3547 днів)