Прес-конференція Радзієвського

Надрукувати
Інтерв’ю
Написав(ла) Юрій Федчак   
04.04.2011
Радзієвський Можна в деталях описувати все те, що розповів журналістам місцевих ЗМІ 1 квітня на прес-конференції голова Дрогобицької міської ради. Однак фактично це буде дублюванням попередньої опублікованої статті "Ратуша офіційно інформує". Одна справа – це розказати читачам те, що вважав за необхідне міський голова, та зовсім інша – його відповіді на запитання, які задають журналісти. Адже фактично журналісти запитують керманичів міст про те, що найбільше в даний момент понад усе турбує мешканців нашого регіону. Тому пропонуємо вам відповіді міського голови на деякі запитання.

"Дрогобич Інфо": Чи відомо Вам, що медпрацівників пологового відділення Дрогобицької міської лікарні переведено на 0,8 ставки заробітної плати? Яка Ваша позиція у розв’язанні даного питання?

О. Радзієвський: Ви володієте недостовірною інформацією. Там такого немає.

"Франкова криниця з Підгір’я": Олексію Васильовичу, чому недостовірною? Це відповідає дійсності. Ми отримали інформацію від медпрацівників поліклініки про те, що їх "попросили", і вони "добровільно" написали заяви на 0.9 ставки. Яка ж тоді логіка, що при низькій зарплаті медики "добровільно" написали такі заяви?

О. Радзієвський: Ми провели відповідну роз’яснювальну роботу з керівниками медичних закладів. Все те, що стосується заробітної плати залишається на сталому рівні. А от на інші напрямки діяльності треба шукати додаткові резерви, тобто кошти на придбання медикаментів, організацію харчування, ремонт приміщень і утримання територій.

"Дрогобич Інфо": Які загальнодержавні програми, окрім "Чиста питна вода" і "Доступне житло" будуть втілені в Дрогобичі?

О. Радзієвський: Є цільові програми, які підтримують Президент України, прем’єр-міністр, голова Львівської облдержадміністрації Михайло Цимбалюк з бюджетів різних рівнів. Це – реконструкція дрогобицького стадіону для проведення ігор під Євро-2012, централізована державна інвестиційна Програма "Дороги Дрогобича" і державна Програма з модернізації котлів та інженерних мереж КП "Дрогобичтеплоенерго".

"Дрогобич Інфо": Наскільки нам відомо, дефіцит міського бюджету-2011 за перший квартал складає 32 відсотки. Прокоментуйте, будь ласка.

О. Радзієвський: Справді, певний дефіцит бюджету є. Це пов’язано з повільним формуванням бюджету розвитку. Разом з тим у нас нема проблем із забезпеченням фінансовим ресурсом захищених статей. Однак є ряд інших різних причин, що призводять до дефіциту. Це – і велика кількість свят на початку року; не до кінця визначені програмні питання. Все це разом взяте накладає відбиток на бюджетну ситуацію. Ми вийдемо на 100%-й рівень виконання бюджету по результатам роботи за чотири місяці. Ніякої тривоги в мене не викликає, з бюджетом все буде нормально. Більше того, бюджет міста буде виконано мінімум на 120%.

"Фортуна": Як Ви оцінюєте стан туризму в Дрогобичі та його роль у наповненні бюджету?

О. Радзієвський: Спочатку вирішимо базові проблеми в місті, забезпечимо ефективне наповнення бюджету, і аж тоді ми отримаємо унікальну можливість взятися за сокровенне – це пам’ятники та історичні пам’ятки Дрогобича.

Т. Метик: Є відповідна Програма розвитку туризму у Дрогобичі, тому вже у квітні будуть проводитися відповідні заходи.

О. Радзієвський: Спочатку треба розв’язати в Дрогобичі проблему з дорогами, а вже тоді наступного року бюджет міста буде сформований з ухилом на розвиток культурних і історичних пам’яток Дрогобича.

"Трускавецький вісник": Що доброго Ви зробили для Стебника за останні три місяці?

О. Радзієвський: Дуже багато. Я прийняв участь у визначальній сесії, яка приймала бюджет м. Стебника; при цьому ввів відповідні корективи, які були враховані депутатським корпусом, що сприяло забезпеченню більш ефективної роботи. Я особисто вплинув на формування кадрового питання керівної команди, при цьому доклав всіх зусиль, щоб до влади прийшла дієздатна команда. Підтримую щотижневий контакт з керівництвом Стебницького ДГХП "Полімінерал", завдяки чому там цілком ліквідована заборгованість по зарплаті. Перспектива у "Полімінералі" є. Зараз поставлено дві мети. Перша – це реструктуризація цього підприємства, тобто розділення його на дві частини: рудник № 2 повинен бути законсервованим; там необхідно провести рекультиваційні заходи на суму 50 мільйонів гривень з Держбюджету України, щоб унеможливити утворення карстових провалів. Друга мета – це віддати на приватизацію, тобто в руки інвестору, оскільки там є можливість видобутку калійних добрив. Крім цього, при розробці всіх цільових програм у Дрогобичі враховуються потреби міста Стебника.

У Стебнику буде запроваджено передові технології у галузі теплоенергетики. Будуть встановлені модульні котельні, що працюватимуть на альтернативному виді палива. Це у свою чергу розвантажить бюджет Стебника від закупівлі газу.

"Високий Замок. Дрогобиччина": Що в майбутньому буде зроблено для того, щоб врахувати колишні помилки у ремонті доріг, та щоб ці ремонти проводилися якісно?

О. Радзієвський: У нашому місті є підприємство, яке виробляє дуже цінні додатки (присадки) до бітуму. Ці речовини у 10 разів збільшують зчеплення складових готового асфальту. Роблю ставку на використання цих присадок, посилення контролю за виконанням робіт, на залучення іноземних фірм (з Македонії та Іспанії).

"Каменярі": Скільки всього коштів з бюджетів різних рівнів буде залучено на ремонт доріг?

О. Радзієвський: Впродовж 2011 року буде освоєно до 30 мільйонів гривень на дорожні роботи. Якщо вдасться реалізувати ще деякі кроки, то ця сума може бути збільшена до 40 мільйонів гривень. У нашому місті відсутнє таке підприємство, що здатне освоїти таку колосальну суму, а тому роботи будуть проводити різні спеціалізовані підприємства з різних країн.

Ще деякі запитання задавали журналісти голові міста, але основними можна виділити ще такі факти:

1. На даний час ліквідовано заборгованості із заробітної плати на підприємстві ДЗАК і ТОВ "Універсальна бурова техніка".

2. Проведено оптимізацію працівників комунальних служб. У березні завершено утворення ЖЕО, причому було виявлено багато фінансових зловживань керівників ЖЕКу № 1 – на суму 1300 тисяч гривень і ЖЕКу № 3, у якому перевірки ще тривають, однак за попередніми прогнозами – на суму до 2 мільйонів гривень.

3. З 5000 зареєстрованих у місті різного роду фірм і підприємств приховують від податкових платежів інформацію про найманих працівників 4500 керівників цих підприємств.

4. За офіційною інформацією на даний час у місті висаджено 15 000 дерев, зокрема у лікарняному містечку по вул. Шептицького.

5. Буде створено робочу групу з оцінки земель і регулювання земельних відносин.

6. Новостворена Громадська рада створена як дорадчий орган, а не структура правління.

І останнє. Стало відомо, що сьогодні на ранковій нараді в ратуші Олексій Радзієвський озвучив суму – 7 мільйонів гривень – на таке число начебто наявною є перевитрата коштів на заробітну плату працівників галузі охорони здоров’я у Дрогобичі. Отже, на даний час саме проблема збереження рівня заробітної плати медпрацівників є найгострішою у нашому місті.

Переглядів: 7657

Коментарі (63)
 
Хіба можна так брехати? Це як говориться плюй к...ві в лице а вона каже дощ іде так і з медиками, а щодо 15000 дерев - ви уявляете скільки це 150 насправді.
Рейтинг: 2+ -1-
 
стах, 16:11 04 квітня 2011 р.
 
Пане Радзієвський ! з усією повагою, це ви володієте недостовірною інформацією.Доводжу до Вашого відома.що у всіх медичних установах, після , як ви кажете проведеної роботи з головними лікарями , проведена робота з персоналом медустанов.Проведені скорочення у всіх медичних закладах у формі переведення на неповний робочий день. Свдченням цього є судові процеси, в пятницю чемно очікуючи вироку за порушення правил дорожнього руху , особисто був свідком розгляду суддею Медведиком позову медпрацівників стоматології до головного лікаря.Якщо не проводилось скорочення, то чого люди пішли до суду.Аналогічно в пологовому -велький дохтур Штогрин заборонив акції протесту, цитую - нема чого ходити під Ратушу, будете ходити - провірю відробку робочого часу.Звучить тупо зате ефективно.Цифра в 7 млн, взагалі звучить фантастично, взяли кредит 9млн, на медицині повисло 7, питання з чого фінансували освіту та культуру.Виглядає пане мер, що вам , як колись Леоніду Іллчу доносять те , що ви хочете почути, або керівники підрозділів тупо вас обманюють.Раз менеджмент в медицині не працює -змінюйте керівників, прийде молодь, авось щось і покращиться.Чомусь таких кризових явищ, незважаючи на шквал критики , ні в освіті , ні в культурі немає.І наостанок - медицина , крім зарплати потребуєі тепла, і харчування для хворих, і медикаментів , і постелі.Простині в роддомі претендують на звання прапорів безвладдя.Про дерева, спотр і дороги говорити немає бажання.І ще одне запитання - хто увійшов у громадську раду, і чому її створили під килимом? А всі решта відповіді на всі решта запитання нам і так відомі.Слава кпрс!
Рейтинг: 4+ 0-
 
Довбуш, 16:16 04 квітня 2011 р.
 
Дочитався до 15000 дерев, ну це взагалі зверхінформація.якщо за день можна посадити 15 дерев, то в лікарняному містечку повинні були працювати 1000 людей.Так там першочергово треба вирізати хащі, а потім окультурювати.на моїй памяті мер плів байки про дизайнерів по ландшафту, для грамотного та красивого процесу.А командував всім старенький цимбалюк, з підказками Савшака. Ох врите но не завирайтесь! Сиджу і внизу бачу цифру - зараз на сайті 55 гостей, гості не мовчіть .висловіть свою позицію, невже ніхто з шановного панства не розуміє, що з нас роблять "лохів", а ми тупо це їмо і тішимось сьоогднішнім днем. Не вірю, що не читають цей сайт люди яким не байдужа доля міста, де ви - медики , підприємці, освітяни і просто добрі громадяни! АУ!
Рейтинг: 4+ 0-
 
Довбуш, 16:44 04 квітня 2011 р.
 
Довбуш, ви підтверджені хоч чимось факти здатні подати? Я вас й так ледве читаю, бо пишете просто потік свідомості - що на думку прийшло, то й набив на клавіатурі.
Рейтинг: 1+ -5-
 
maxt_t, 17:21 04 квітня 2011 р.
 
Доброго дня!  
Довбуш, тільки писати сюди на цей сайт це замало! Потрібно виходити на вулиці і там відстоювати свою думку. Я думаю, що Радзієвський не часто читає ці коментарі, а як читає то не бере їх собі до голови. А потрібно зробити так, щоб він взяв проблеми міста собі до голови, а для цього потрібно виходити на вулицю і говорити про це! Тоді буде толк!
Рейтинг: 6+ 0-
 
, 17:49 04 квітня 2011 р.
 
ДО МАКСТ- цифри беру з пресконференцій 
, хочете підтвердження - ідіть в лікарняне містечко рахуйте 15000 дерев! Найдете хоча б 1000 будете мати факти ПІДТВЕРДЖЕНІ! ОТАКА друже ріпка!
Рейтинг: 2+ -1-
 
Довбуш, 18:26 04 квітня 2011 р.
 
А чому преса не може перевірити інформацію про дерева і медпрацівників? З доказами! Різні видання навіть ставки заробітної плати різні назвали. У всьому Дрогобичі біля 6000 будівель. 15000 нових дерев велика цифра - це цілий лісопарк кущів виходить і тисячі людино/годин. Зробіть фотозвіт перших плодів цього нанопроекту.
Рейтинг: 6+ -1-
 
oz, 19:34 04 квітня 2011 р.
 
Потужна брехня...будь-яка людина з поверхневим знанням математики може побачити лошарську нісенітницю. І що це за питання преса підготувала? Потрібно було запитати конкретно: покажіть документи про висадку дерев, документи про реалізацію коштів, ціна висадки одного дерева, засканувати і поставити на сайт. Так робить "Українська Правда". А так, як того не має, Радзієвський гарно потішив солодкою брехнею журналістів, щоб відмазалися! Розвів всіх як лохів у професійнтй комуністичний спосіб!  
Про дороги: конкретно які дороги будуть проводитися, коли, і ким, плюс ціна, план ремонтів (засканувати документи).
Рейтинг: 2+ -1-
 
Іван, 20:18 04 квітня 2011 р.
 
"На даний час ліквідовано заборгованості із заробітної плати на підприємстві ДЗАК і ТОВ "Універсальна бурова техніка". 
 
БРЕХНЯ! Тільки що спеціально зателефонував двом друзям, які працюють в різних підрозділах автокранового заводу - відповідь: дали 50% зарплати за лютий. Пане мер! У вас годинник на місяць відстає!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Андрій, 20:52 04 квітня 2011 р.
 
Іван, в тому то й справа. На питання журналіздів про медиків мер відповів як відрізав. Журналізди епічно злили тему, бо оперують тільки плітками та чутками. 
 
Невже підготуватись краще не можна було?
Рейтинг: 1+ -2-
 
maxt_t, 20:53 04 квітня 2011 р.
 
Іване, не плутайте пресу з СБУ, КРУ, прокуратурою і іншими контролюючими органами. Захочете щось засканувати - ксерокс на плече - і вперед!  
Якщо цікавлять ціни і тарифи про дерева, то треба, крім коментарів, ще й статті читати. Власне там і знайдете відповіді про гроші на дерева. Візьміть краще відерко води і йдіть полийте, бо нема кому (хоча б на вул. Самбірській біля зупинки з продуктовим кіоском).
Рейтинг: 2+ 0-
 
Франсуа, 21:02 04 квітня 2011 р.
 
maxt_t, правильно, в усіх негараздах у місті винні тільки журналісти. Ач, чим займаються: переливають плітки зі слів чиновників на сторінки газет. Ох, негідники! В стройбат усіх, а потім - по АКМу в руки - і на полігон пройти курси молодих бійців. Після цієї підготовки вже будуть готові брати інтерв'ю. :grin
Рейтинг: 2+ 0-
 
Франсуа, 21:23 04 квітня 2011 р.
 
Приеднаюсь до Француа, скоро тай такого поняття як журналістика може не бути.Фінансові проблеми в ТРК Алсет, тепер в газети "Вільне слово" тому пропоную всім не байдужим підтримати їх в тяжку хвилину -простим методом -купляти раз в тиждень.
Рейтинг: 1+ -1-
 
макс, 21:27 04 квітня 2011 р.
 
Франсуа, а ви самі не плутаєте пресу з "жовтою пресою"? Чому це преса не контролюючий орган? Дрогобицький Уотергейт неможливий? 
 
Всі ці дрогобицькі гезетьонки більш подібні до бложиків на ЖЖ, де автори виливають свої власні внутрішні переживання, чутки і відвертий фейк. У нас або преса абсолютно непрофесійна, або усі бояться повторити участь Гонгадзе. Більш ймовірне звісно перше. Взагалі дивує, що такий інформаційний шлак ще хтось купляє у паперовому вигляді. 
 
І чого це по-вашому Іван мусить дерева саджати? Ви я бачу, Франсуа, прихильник анархо-індивідуалізму. Агітуєте аби кожен громадянин перебрав на себе функції влади? А якщо в мене часу немає займатись посадкою кущів в публічних місьцях чи мені просто влом? Нехай цим займаються спеціально-навчені люди, які за це отримують зарплату. Ми наймаємо владу аби вона облаштовувала наше громадське життя, ми сплачуємо податки і хочемо нормальну звітність куди йдуть ці гроші. А такі прес-конференції - пародія якась.
Рейтинг: 4+ -2-
 
oz, 21:49 04 квітня 2011 р.
 
Макс, в негараздах винуваті усі. В тому числі і журналісти. Кому потрібна недавна "аналітика" від Власюка? Я не розумію чого підтримувати таку журналістику? Якщо бізнес неефективний, його або реорганізовують, або зливають. Благодійність - не вихід!
Рейтинг: 1+ -2-
 
oz, 22:00 04 квітня 2011 р.
 
в Дрогобичі більше 100 багатоповерхових будинків , получається по 1000 дерев на будинок ха ха ...списали дерева кудась загнали бабло поділили з керіниками лісгоспа якогос вот і вся і поливати нема чого ))))
Рейтинг: 1+ 0-
 
лохотрон, 22:09 04 квітня 2011 р.
 
oz, чому постійно приписуєте мені те, чого не було? Іван дерева садити не збирається; він виставляє якісь недолугі претензії ЗМІ. oz, Ви хоч розумієте терміни (окрім програмістських), якими оперуєте і про що доводите? Анархо-індивідуалізм! Так розумно сказано, що аж страшно. Де в моєму тексті простежується агітація? Якщо Вам "влом" хоч що-небудь зробити на користь районного центру - Ваша особиста справа. Це у війну людей можна було заставити йти окопи рити, а в мирний час - повна демократія. Тим більше, що, як кажете, проживаєте у великому селі Підбужі. Там, скоріш за все, маєте особистий садок біля хатки. А от до передостаннього Вашого речення - жодних зауважень; цілком згоден. Спробуйте самі докопатися фактично за кожну витрачену владою копійку - і на сайт. Особистий. Ми всі з цікавістю почитаємо.
Рейтинг: 2+ -2-
 
Франсуа, 22:13 04 квітня 2011 р.
 
в Дрогобичі 44 км квадратних територія міста , поділіть на 3 метра щоб посадити дерево від дерева )))))) куда садити 100000дерев :grin 15000 можливо але це буде суцільний парк ))))))
Рейтинг: 3+ -1-
 
лохотрон, 22:37 04 квітня 2011 р.
 
100000 дерев-це 4.4 дерева на метер квадратний
Рейтинг: 2+ -1-
 
ухаха, 22:41 04 квітня 2011 р.
 
якщо людям в будинках садити то може вийде по 2 дерева на метр :grin
Рейтинг: 1+ 0-
 
ухаха, 22:56 04 квітня 2011 р.
 
дуже гарно нас обвоводять круг пальця.все написане є брехнею слова і небільше.людей скорочують,  
багатоміліонні кошториси на папері, бюджет банкротує, команда незнає що робиться з нею видумують нові проекти брехні.заангажовані корупціонери якіх треба гнати в шию з Дрогобича.
Рейтинг: 1+ 0-
 
!!!!!!!!!!!!, 23:22 04 квітня 2011 р.
 
Франсуа, "моя хата з краю" - це і є анархо-індивідуалізм. Від козаків - до махновщини - приклади політичних устроїв, де класичні функції держави були сильно спотворені. Мені видалось ви агітуєте Івана продовжити цю славну традицію. Сучасна наша держава також бере на себе цілий ряд функцій, які не здатна або не хоче виконувати. І вихід простий. Або користуватись аналогічними послугами, що надає бізнес (який є ефективнішим за будь-яку бюрократію), або робити все самому. Але ж де логіка? Заплатити податки, а потім ще й ти поливати дерево на Самбірській повторно за свій кошт? В будь-якому випадку вибачте, якщо слово агітація вас якось образило. 
 
Але і вам не варто ображати Підпуж. Це не село, а СМТ!  
 
Тепер до передостаннього Вашого речення - я не конкретно ваш сайт мав на увазі. Малась на увазі вся дрогобицька преса. При чому паперова. Займатись журналістикою я навіть пробувати не хочу - ну не вмію я, навіть блог не веду. Ваш аргумент залізний, але це те саме, якби хірург заявив у відповідь на критику - поріж себе сам, якщо не подобається. 
 
Просто є проблема. Влада не прозора. Навіть офіційного сайту нема, де можна було б ознайомитись з тими планами, презентаціями, документами. Наша преса також не може отримати доступ до такої інформації, на скільки я зрозумів з ваших слів. Про що тоді ми тут розмовляємо? На що посилаємось? На чутки, на віру в добрих дядь, на абстрактні числа зі стелі і на власну симпатію чи антипатію? Навіть з тими 15K дерев нічого не зрозуміло - кому вірити Радзієвському, Довбушу, вам Франсуа? 
 
При чому і коменти всі однакові. "Брехня, лохотрон, фігова команда". І це в кожній гілці. Суспільна думка вже сформована? Чому мер не зацікавлений в покращені свого іміджу шляхом більш прозорого висвітлення своєї роботи? Якщо дійсно не зацікавлений, чому ці всі ура-патріоти і різні там дєрмократичні коаліції не вимагають змін у цій сфері? Він збирається повторно балатуватись? Я просто не розумію ролі нашої преси. Чим вона займається - всі ж і так виходить все знають. Йде постійне пережовування старої казки про негідну владу. Ніби влада буває хорошою.
Рейтинг: 4+ -2-
 
oz, 23:24 04 квітня 2011 р.
 
100000 дерев це більше ніж 2 дерева на кожен метр квадратний міста ))) цікаво чи будуть такі дебрі висаджені до наступонї пресконференції :grin полу чудес для дураків :grin
Рейтинг: 1+ 0-
 
ухаха, 23:58 04 квітня 2011 р.
 
ухаха, 44 кв. км = 44 000 000 кв. метрів. Якщо висаджувати один кущ на 25кв. метрів можна висадити 2 млн. кущів. Журналістика потрібна аби адаптувати матан під арифметику. А то народ ще не таке понараховує
Рейтинг: 3+ 0-
 
oz, 00:03 05 квітня 2011 р.
 
Та ці дерева - це надувна кулька. Ось десь 7-9 років тому від Океану вздовж вул.В.Великого (також за правління Радзієвського)під активним керівництвом Л.Пашко закладалась так звана Алея молоді. Першим 30 дерев знищив директор Океану Гамаль будуючи автостоянку біля Океану. Пропоную за 7 років простежити долю і цих дерев та покарати винних у розстраті коштів міста.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Олько, 00:46 05 квітня 2011 р.
 
oz, складається таке враження, що під Вашим ніком пише дві особи, або ж читаєте коментарі, не формуючи в уяві образ тієї чи іншої особи, яка постійно дописує. Якби Ви справді були уважні, то б пам'ятали, що буквально 2-3 тижні тому в одному з таких дописів я засуджував оте саме ментальне для українців "моя хата скраю". Щодо Івана. Упустимо конкретного дописувача, а візьмемо загально. Отже, а що б сталося будь-якому дрогобицькому Іванові (Миколі, Петрові, Бен Ладену врешті решт), якби взяв відерце води і полив нещодавно посаджене кимось деревце? Адже воно посаджене на благо усіх, і його нащадків - у тому числі. По-перше, до чого тут податки? Їх платимо ми всі щодня, незалежно від статусу. Без податків не існуватиме жоден управлінський орган у світі. Отже, нехай деревце засохне, а ми пройдемо осторонь, бо ми його не садили? Так? І гілка, що впала після сильних вітрів на середину тротуару нехай продовжує лежати, а ми її всі ретельно будемо обходити. Бо ми платимо податки, і для цього є комунальна служба, що утримується за рахунок платників податків. Обійдемо осторонь людину, що знепритомніла. А ми тут при чім? Для цього ж є карета Швидкої допомоги - хай приїдуть і розберуться. І в сусіда пожежа - для цього є рятівна служба 101, що також утримується за наш рахунок. Так? Стоп, стоп! Здається, за такими міркуваннями повертаємося знову ж таки до того анархо-індивідуалізму. :upset Щось Ви, oz, самі собі заперечуєте. 
Щодо Підбужа. Спасибі за уточнення, це - селище міського типу, більше за Меденичі. До речі, у Вашому смт живуть мої давні приятелі, діє мистецька школа. Незабаром побуваю у Вашому смт. Щось там, як повідомляють мене люди, коїться недобре... Схоже на те, що там дехто з вельмож має намір провернути велику аферу. До речі, Ви могли б пролити світло на ці речі, адже проживаєте в цьому смт. Тож не я ображаю Підбуж, не робіть порожніх обвинувачень. 
А щодо наступних міркувань у Вашому розлогому коментарі я не маю що додати. Наївно виглядає переконання розумників, ніби будь-який чиновник при вигляді посвідчення журналіста стане струнко, віддасть честь і, щиро каячись відрапортує чесно все достеменно, що хоче знати журналіст. Коти від таких стверджень повсик...ся б від сміху. Чиновник будь-якого рангу в Україні (як і будь-де) скаже журналістові лише те, що хоче і не більше, що можна сказати. Є деякі обмеження у наданні інформації. Запхаєте носа далі, ніж можна - залишитеся без нього. Питання-відповідь, які Ви вище прочитали - дякуйте тим сміливцям, що ще відважилися задати ці питання, бо більшість мовчить, і пише лише те, що їй дозволено, тобто дано "схавати". Таке - по всій Україні, а в Росії - тим більше. Ви там, здається, згадали про Гонгадзе? Шановний юний ozе, Ви тут сховалися за ніком, як і більшість "героїв", що вказують працівникам сайту, як і що треба робити, і щось вимагаєте? У мене вже понад 2 роки лежить пакет документів, які не відважиться (і не відважилася)опублікувати жодна місцева, нехай і "жовта" газетка. В лютому цього року мене попередили: якщо хочеш стати дрогобицьким Гонгадзе - публікуй ці матеріали. Одна справа - "погуглити" і пошуміти на сайті під вигаданим ніком так, щоб Вас ніхто не розкусив і сховатися, але зовсім інша справа скинути таку собі інфобомбу під нехай і псевдо, але таким, через яке тебе в обличчя знають всі, кому треба і не треба. Такщо не згадуйте про харакірі ("поріж себе сам"). Кому вірити? А я хіба раз когось обдурив на сайті? З гарними кобітами можу лише пофліртувати і пожартувати - на те я і Франсуа:). Можу іронізувати і висміювати тих, хто на це заслуговує; можу імпровізувати задля якогось розважання читачів, але аж ніяк не обдурювати. Не ставте мої слова і слова голови міста на шальки терезів - нічого у Вас не вийде. Це недоречно і не підлягає порівнянню. Принаймні не бачу хоча б десяти коментаторів, які б сказали: "Допоможемо нині всіляко обраній владі. А якщо вона виявиться злодійкуватою - оберемо собі нових поводирів", чи інакше: "Знаю і маю докази, хто, що і як зараз дерибанить". Всі тільки кажуть: погана влада. І що з цих слів? То лише слова. А хто візьметься до роботи? Та яка б влада не прийщла - у всіх "хата скраю, нічого не знаю", лише на розмови всі здатні. "Понараховують", як пишете. Прочитайте, як про таке у своїх віршах описав Т. Хащівський (читайте Літературний конкурс). 
Хочете знати де правда? Юний oz, вона завжди на поверхні. ;)
Рейтинг: 4+ 0-
 
Франсуа, 02:10 05 квітня 2011 р.
 
Франсуа, от не треба лише цих натяків про наївність та вік. Я ні в якому разі не проти волонтерства - я проти коли ним закликають вирішити усі проблеми. Чиновник не стане стурнко при вигляді посвідчення, але про це і не йшлося. Ви краще закиньте мені на пошту той пакет документів - я його віднесу куди треба, ну або якщо ви проти, просто хоча б перечитаю сам. Інакше, говорити далі тут немає про що.
Рейтинг: 4+ -3-
 
, 12:02 05 квітня 2011 р.
 
...на яку пошту, шановний? Там - факти про одного місцевого чиновника, що розперезався так, наче Бога за бороду вхопив. У нього - багато мільйонів "в кишені" + зв'язки, посада і т.ін. Вкрадені мільйони. Робіть висновки. І подумайте, скільки в сучасній Україні коштує життя на тлі чужої репутації з вкраденими мільйонами (тобто нажитими нечесним шляхом).
Рейтинг: 2+ 0-
 
Франсуа, 12:14 05 квітня 2011 р.
 
хоча наш мер і брехлоооо я всерівно буду голосувати за нього , бо тільки він може згуртувати таких д***лів як я і це прекрасно
Рейтинг: 2+ -1-
 
придворний клоун, 12:38 05 квітня 2011 р.
 
Франсуа, якщо у вас дійсно є факти - закиньте на пошту (клікніть по підпису під коментарем). Нікуди далі воно не піде, я лише хочу переконатись у ваших словах.  
 
Якщо відверто, я думаю, ви фантазуєте. Хоч я і наївний, як ви кажете, проте мав досвід робити з державними структурами. Навіть зібрати документальне підтвердження одного маленького відкату - складна задача. Не кажучи вже про якусь там інформаційну бомбу.
Рейтинг: 3+ -3-
 
oz, 13:02 05 квітня 2011 р.
 
Народ не збивайте тему.Або нефлудіть як каже Адм...)))
Рейтинг: 2+ 0-
 
макс, 13:05 05 квітня 2011 р.
 
шановний Олексій Васильович.Зупиніть страшного хабарника пана Штогрина.(пологовий будинок)Совісті немає.Чому мовчить Шевкенич, напеино в долі. Спитайте у любої жінки, у якої Штогрин приймав роди.Називає цифри і нікого небоїться, а де СБУ, чому мовчать.ВІН що приватизував роддом?,
Рейтинг: 2+ 0-
 
катя, 13:38 05 квітня 2011 р.
 
Катя, безкоштовна медицина - це утопія. Така ситуація спостерігається по всій країні і як на мене, це справедливо. Якщо ж з вас вимагають гроші за влаштування на роботу - дзвоніть в СБУ, до чого тут Олексій Васильович? Дітей вже народжуєте - то пора дорослішати.
Рейтинг: 0+ -1-
 
oz, 14:26 05 квітня 2011 р.
 
Усіх вже давно приватизували.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Олько, 14:27 05 квітня 2011 р.
 
oz, Ви мали досвід роботи з держструктурами, а я не мав. Я там працював. Тема закрита.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Франсуа, 14:42 05 квітня 2011 р.
 
Франсуа, ви екс-чиновник? Скажіть хоч в якій держструктурі працювали. 
 
Вашу ж відмову надати цифрову копію "інформаційної бомби", розлядаю лише як підтвердження порожньості слів дрогобицької преси. Лише спекуляції чутками і власна фантазія. Тема закрита.
Рейтинг: 4+ -2-
 
oz, 15:12 05 квітня 2011 р.
 
oz, не треба вже так з Франсуа. Людина вичікує зручного моменту. Чекав 2 роки, буде ще 20-ть. А там, гляди, в мемуарах своїх напише - "під загрозою власному життю переховував в бачку унітаза інформаційну бомбу".
Рейтинг: 4+ -2-
 
maxt_t, 16:19 05 квітня 2011 р.
 
Франсуа працював бджоловодом в Лішнянській сільській раді. Розводив бджілок і селян (останніх на землю)
Рейтинг: 2+ -7-
 
Депутат, 16:20 05 квітня 2011 р.
 
Хочу стати на захист друга Франсуа.Всі такі борзі а самому написати фактаж слабо?Нічого наш колишній президент також бджоли розводив, наша міська влада лохів(тобто вас з нами) розводить і нічого.Так ми хоча б на сторінках сайту дискусію проводимо, звичайно, що як написав макст, макс що шпарим без ком і крапок.Та в цьому також є плюс, бо це щиро, а враховуючи те, що ми не є професійними журналістами , то і так добре виходить.Щодо Штогрина - люба Катя , у нього зять працює в СБУ, ПИТАННЯ Є? Думаю немає! Іду далі садити дерева, ще залишилось77894, до ДНЯ ПОБЄДИ мусим посадити, а то партайгеноссе буде сердитись!
Рейтинг: 2+ -1-
 
Довбуш, 17:19 05 квітня 2011 р.
 
Франсуа, я фаломорфую від вашої проникливості. 
 
Наступного разу скористаюся вашим досвідом переховування алкогольних напоїв.
Рейтинг: 4+ -5-
 
maxt_t, 18:12 05 квітня 2011 р.
 
Давайте всі будемо оцінювати ситуацію об’єктивно. 
Журналісти мають написати статтю(демократія - що хоче те пише і нема чого його осуджувати), люди прочитати і проаналізувати.  
Проблема журналістів в тому, що не завжди пишуть факти, але до інформації їх то не допускають, бо збереглися фанати комунізму при владі. Проблема читача в тому, що читає, але забуває проаналізувати. Так що читаєм, аналізуєм, робимо висновки, а в журналістів робота така писати цікаві статті( можна інколи трошки прикрасити ;) )
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 18:17 05 квітня 2011 р.
 
Франсуа, от не варто знову фантазувати. Зацитуйте, де я писав, що "проживаю в Підбужі, де мене всі знають і Озом кличуть". Ще один яскравий приклад, як працює наша преса. 
 
Не ігноруйте моє питання, про яку держструктуру ви говорили? Ви можете підтвердити чи спростувати слова Депутата?
Рейтинг: 1+ 0-
 
oz, 18:33 05 квітня 2011 р.
 
Guffi, я не засуджую. Дійсно, нехай пишуть. 
 
Буду читате це, як фантастичні твори. Ось і все. Справді, в чому проблема Guffi ?
Рейтинг: 0+ -1-
 
maxt_t, 18:33 05 квітня 2011 р.
 
maxt_t,  
Я ж кажу нема проблем, життя в нас просто прекрасне :grin  
А якщо серйозно потрібно щось робити, бо добру не бути, а це вже не смішно!  
Потрібно виходити на вулиці і говорити про це нашим депутатам, які повинні працювати на нас, а не ми на них! Скільки можна, чесно інколи хочеться просто плакати, від стану речей :sigh
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 18:43 05 квітня 2011 р.
 
Guffi, щодо "життя в нас просто прекрасне" не можу не погодитись. 
 
Виходити на вулиці говорити з депутатами також, мабуть, потрібно. На мою думку нам потрібен план - яким чином впливати на діяльність місцевих органів? Як моніторити цю діяльність, щоб не було "окозамилювань"? 
 
Бо без контролю, ми маємо те, що маємо.
Рейтинг: 0+ 0-
 
maxt_t, 18:59 05 квітня 2011 р.
 
І головне - жодних місцевих політичних сил!  
Бо почнеться міряння політичними пенісами... 
Рейтинг: 0+ -1-
 
maxt_t, 19:02 05 квітня 2011 р.
 
Правильно, в будь-якій Європейській країні влада контролюється людьми, яка вони б не була добра. А те що це все має організовуватися без представників політичних сил це факт! Вже була Помаранчева Революція - вона все показала! 1
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 19:46 05 квітня 2011 р.
 
Потрібно створити профспілки, які не підпорядковані ніяким політичним силам і ці профспілки мають цим займатися, ну і звичайно цим має займатися преса!  
 
Оффтоп розвели. Після цього зніматиму з публікації всі коментарі, що не стосуються теми статті.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 19:48 05 квітня 2011 р.
 
Адмін, вибачаюся. *** 
 
Ваш комент не буде першим :)
Рейтинг: 0+ 0-
 
Франсуа, 21:04 05 квітня 2011 р.
 
*** 
 
Посміявся) Вибачте, OZ, перед флудом всі рівні.
Рейтинг: 13+ -1-
 
oz, 00:09 06 квітня 2011 р.
 
Вчора був у лікарняному містечку-посаджені дерева лежать просто прикопаними, сотнями. А ходив туди писати заяву на відпустку за "власним бажанням" - перерозхід 7 мільйонів.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 05:01 06 квітня 2011 р.
 
Фактично кожен пункт-брехня, якщо знати деталі. 
 
А коли святкуватимемо передачу Ізраїлю мальовидел Шульца Раздієвським?
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 16:21 06 квітня 2011 р.
 
Мамо погоджуюсь з Вами що тут на сторінці одні брехуни зібрались, крім зла і гадості для Дрогобича нічого святого не несуть. :( :( :(
Рейтинг: 1+ 0-
 
Вячеслав, 21:21 07 квітня 2011 р.
 
Переглянув цей бруд. Просто вражений. Коли вже в Дрогобичі буде реальна, аргументована, достовірна, конструктивна критика? А не безпідставні звинувачення у вигляді злобних пліток, за які, між іншим, передбачена відповідальність (тільки не подумайте про законодавчу, а відповідальність перед Всевишнім). Садівництво дерев, це я думаю сам Олексій Васильович приказали, тому ні дохтори, ні ті хто садять не виннні. Я переконаний, що розподіл праці має бути відповідний і дохтори мають лікуввати людей, приймати пологи, працювати над підняттям свого професійного рівня, а не садити дерева (беріть досвід із розвинутих цивілізованих держав). Хтось говорив за хабарі, думаю що це питання піднімають або самі хабарники або бездарі, які всім і в усьому заздрять, і тому збирають весь бруд про інших не бачать та не аналізують свої власні вчинки. Я люблю своє рідне місто Дрогобич недивлячись на те, що проживаю зараз не в ньому. З боку краще видно, тому закликаю Вас, земляки, обєднуйтесь і працюйте на благо свого міста та неньки України. Не обливайте брудом один одного, а допомагайте!  
Хай Господь Вас благословить у благих намірах.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Шарік, 23:20 07 квітня 2011 р.
 
Навіщо садити Аж 100000 саджанців Вячеславе? Краще 1000 , але так, щоб оку, серцю мило було ! Шкода тих бідних Смеречок , що понатикували як-небуть, і буть -де! Краще б у лісі росли , а ніж мали тут загинути!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Анжела, 23:50 07 квітня 2011 р.
 
Шановний пане Штогрин у Вас певно нема Інтернету. Зупеніть Богаченка! Зараз у нього весняне загострення. Два роки тому у цей же час його побили за підлі анонімні СМС, І він, аби сфабрикувати карну справу ліг до лікарні і погодився на пункцію мозгу. він і так хворий, та ще та пункція усугубила його психічний стан. Хворі на шизофренію не мають права працювати у медицині та щей мати доступ до наркотиків. 
Давно не писала. Тепер буду. Анжела.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Анжела, 13:38 08 квітня 2011 р.
 
Так, тема медицини в Дрогобичі, ще гірша ніж з дорогами. Пологовий і гінекологія Богом забуті відділення. 
Хабарі не те, що беруть, а вимагають. 
ШТОГРИН- це головний хабарник. Я не говорю вже про Богаченка, Кошову, Чайківського, Костецького, а думаєте Цицик вже не бере, та ще більше. Дуже болюча тема піднялася і в край необхідна.  
Треба завести на сайті окрему сторінку, на якій можна писати про хобарі в медицині. Не треба забувати і про ВЛАСОВА без дозволу якого невіть санітаркою не влаштуєшся. Ворон ворону ока не вибере.
Рейтинг: 2+ -1-
 
а.с., 18:40 09 квітня 2011 р.
 
медицина платна і у Львові, і у Києві і на заході (будь-яка лікарня). ні один лікар не буде працювати за той мізер, що платить держава.
Рейтинг: 3+ -2-
 
oz, 21:14 09 квітня 2011 р.
 
Як заробiтна плата не влаштовує то чому такий аншлаг ?
Рейтинг: 1+ 0-
 
пва, 22:05 09 квітня 2011 р.
 
В мене хворі нирки-результат шкідливої роботи. Вимушений часто здавати аналізи. Попробуйте без нервів здати в полікланіці аналіз сечі. Черга під дверима. Бабця, яка приймає баночку постійно хамить, її хворі нервують. У мене постійно виникає сумнів, чи робить вона цей аналіз і що вона у своєму віці може там побачити.Всім зменшують ставки, а для чого тримають таких старих і озлоблених працівників? Невже нема ким замінити. У 70 років час уступити місце молодим, рухливим, привітним і грамотнішим.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Принижений, 13:06 10 квітня 2011 р.
 
Я згідна платити, але не в кішеню тим хабарникам. Я їм плачу, а попри них треба дати медсестрі, санітарці, а належного нагляду всерівно немає. Мало того, що всюди бардак, а про відношення взагалі мовчу. Хочу ще сказати, що це стосується виключно Дрогобича.  
Я не так давно оперувалася в Стебнику скажу Вам це небо і земля. Персонал без всяких взяток очей з нас не спускав, як в день так і в ночі. Дуже їм за це вдячна.
Рейтинг: 2+ -1-
 
а.с., 15:26 10 квітня 2011 р.
 
Люди добрі, що за біліберда?! Давайте порівняємо! Якщо ви навіть даєте у Дрогобичі хабар , його тут у вас ніхто не вимагає. А поїдьте до Львова чи Київа. Тут вам конкретно називають сумму, і ви нікуди не дінетесь. Без грошей там у Ваш бік навіть не подивляться! Це все вже давно зроблено на приватній платній основі. Розрахунок ведеться по дуже і дуже високих розцінках. Я через це все вже перейшла. Не обливайте інших брудом. Штогрин, Костецький , Турениця, Стрельнікова та інші... Це лікарі із золотими руками, які врятували не одне життя. Лікарі високоморальні, професіонали, які чуйно із з розумінням відносяться до пацієнтів! Особисто я лікувалася у лікаря Р. Фрелика, при цьому коли у мене виникли ускладнення, саме допоміг мені В. Штогрин. Питання про хабар ні до ні після операції взагалі не стояло. Лікарі провели біля мене чотири години, спасаючи моє життя і дитини. Я по сьогоднішній день вдячна лікарю Штогрину. І мені неприємно читати бруд, який лиється на тих людей, які мені допомогли.  
Не завидуйте, не виливайте свою злобу на інших людей! Медицина - це дуже і дуже нелегкий хліб! Рятувати чужі життя - це дуже висока відповідальність! Перед Богом і перед людьми!  
П.С. лікар Чайківський вже більше ніж пів року не працює. Надавайте достовірну інформацію.
Рейтинг: 2+ -1-
 
Шарік, 20:53 10 квітня 2011 р.
 
п.Вишневецький найбільший хапуга.Сеанс 50 грн , а результату ноль, ніякої відповідальності, багато після його лікування їздили поправляти здоров"я до Львова.
Рейтинг: 1+ -1-
 
Антианалітик, 21:12 10 квітня 2011 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6040 днів)