Що приховує Михайло Сендак?

Надрукувати
Плітки
Написав(ла) Фільозоф Максим Гірчиця із Горішньої Брами   
11.07.2011
СендакНє, я балдію від свого кумпеля Міська Сендака! Ото був з ним цирк на дроті в передачі "Хто тут живе?", яку нещодавно показали на телеканалі ZIK! Виглядало на те, жи Михайло Сендак діяв за принципом "здєсь помню, а здєсь нє помню".

Але насамперед хочу сказати, жи він зізнався в тому, що одружений з молодою жінкою, якій тридцять років (а Михайлові Дмитровичу - 63). Втім, це ще не факт, скільки йому років. За словами ведучого програми Дмитра Добродомова, Михайло Сендак тричі губив паспорт, а потім дивним чином змінювався його день народження. На запитання: "Так коли ж ви народилися?", Сендак так і не дав відповіді. Отож, можемо вітати його тричі на рік, а хто хоче, може й частіше, хоча в старі часи святкували його уродини 5 лютого.

Було дуже смішно, якби не стало так сумно, коли Сендак розповідав про свої помешкання. З’ясовується, жи в Лішні триповерхова споруда йому не належить і не він її продає за 150 тисяч долярів. Квартиру на вулиці Юрія Дрогобича його доньці подарував її хресний батько. Але найбільше нахабства й цинізму виявив Сендак, коли оповідав про квартиру ві Львові. Як відомо, він тоді працював головов обласної ради, дали йому типу службове помешкання, яке він обіцяв продати і закупити машини наглої помочі. Проте й досі не зробив цього. На логічне запитання ведучого, чому так сталося, відповів, що із принципу. Хай, мовляв, Медведчук віддасть свої маєтки.

Та сама катавасія була і з машинами. Мав їх купу і каже, жи він і дружина придбали їх за чесно зароблені гроші.

За дружину Михайла Сендака я теж спокійний. За його словами, вона із заможної родини, а в Дрогобичі має свій бізнес.

Весело й сумно було чути і про колишнє кафе "Казка" у Дрогобичі, де зараз знаходиться інтерактивний клуб. Глядачі так і не зрозуміли, кому належить дане приміщення: синові-прокурору, тещі чи самому Михайлові Сендаку.

Зайшла мова і про "ворога номер один" Михайла Сендака - Михайла Задорожного. У лютому цього року він пообіцяв у "Галицькій зорі", що надасть компромат на супротивника. На запитання ведучого, чому це й досі не опубліковано, запропонував звернутися до Петра Мацана. Мабуть, клятий журналюга тримає в сейфі компрометуючі матеріали!

Сумно мені за мого кумпеля. З року в рік його статки падають. Якщо в обласній раді заробляв до 14 тисяч гривень, то, будучи радником Ющенка, мав 7 з половиною тисяч, а тепер на посаді голови Дрогобицької районної держадміністрації - лише 4681 гривню з копійками.

А ще Михайло Сендак має сім одиниць вогнепальної зброї - пістолі та рушниці. Каже, жи ніколи ними не користувався, бо любить колекціонувати. Недавно його оштрафували, бо не заплатив вчасно за перереєстрацію зброї. Навіщо йому стільки пістолів і рушниць - один Бог знає.

І хобі в нього специфічне: збирає порожні коробки з-під цигарок, хоча сам не палить, а також віскі та горілку, якими пригощає друзів.

Коли Михайлові Сендаку задавали в студії незручні для нього питання, він пово-див себе нахабно й цинічно, а сам його вигляд говорив, жи має нас усіх у носі.

А маємо те, що хотіли! Звичайнісінький перекінчик, який служив Тимошенко й Ющенку, а нині прихилився до Януковича. За патріотичними гаслами ховається ница душа, здатна до особистої вигоди й наживи. Задля влади Михайло Сендак готовий переступити через будь-кого.

Людина, яка після Помаранчевої революції, могла стати національним героєм України, перетворилася на посміховисько в очах багатьох мешканців Дрогобиччини. Але ніхто Михайлові Сендаку в цьому не винен.

Переглядів: 8273

Коментарі (49)
 
Сендацюра має багато зброї аби забити своїх ворогів: 
Задорожнього, Медведчука, Ющенка ну і Власюка аби не писав такі пакості
Рейтинг: 2+ -7-
 
Депутат, 08:35 11 липня 2011 р.
 
Дивуєтесь сендаку? А чого? З хама в пана! Яскравий приклад крутого рагуля! Дивуйтесь собі, що такого вибирали і , напевно, ще будете вибирати...
Рейтинг: 11+ 0-
 
Левко, 09:35 11 липня 2011 р.
 
В Лішні в нього не 3-ох а 4-ох поверхова вілла, більше схожа на готель, а не на приватний будинок. І побудований точно не на зарплату, а на наші з вами гроші.
Рейтинг: 9+ 0-
 
, 10:08 11 липня 2011 р.
 
Допустили свиню до корита, то не дивуйтись, що вона хлебає!
Рейтинг: 8+ 0-
 
Левко, 10:45 11 липня 2011 р.
 
Ти краще хоч щось корисне за своє життя зроби і віддай людям то, що накрав, а тоді суди когось, депутат доморощений.
Рейтинг: 11+ 0-
 
до депутата, 11:16 11 липня 2011 р.
 
Гнати рагуля в шию треба...наглий *** який вискочив до корита і нангло сміється з нас. Накрав мільйоони, а тепер спригує на свата, брата і так дальше. 
 
Особисті образи.
Рейтинг: 18+ 0-
 
Я, 12:44 11 липня 2011 р.
 
"..Людина, яка після Помаранчевої революції, могла стати національним героєм України, перетворилася на посміховисько в очах багатьох мешканців Дрогобиччини..." абсолютно не погоджуюсь з автором. Це ми дрогобичани в його очах є посміховиськом, це такі "Сендаки" сиділи, сидять і будуть сидіти біля корита і красти, а ми лише будем ляпати язиками і тішитися коли когось з них знімуть з посади (як виявиться з годом, що звільнять для того щоб призначити на нову, більш хлібну посаду). За те ми горді, і обираємо тих хто гарно говорить та носить вишиванки (жодних претензій до вишиванок не має).  
От якби таких "Сендаків" після їх каденції забивали на смерть камінням біля Ратуші, або шкіру знімали з них на живо, от тоді б я сказав, що ми народ, який наведе порядок у себе дома ))) 
Українці - подивіться правді у вічі, завтра вас поставлять на хлібну посаду і наступного дня ви озвірієте, станете "Седаком", "Пупкіним". І все це тому, що владні керманичі знають, що їм, за скоєні злочини, нічого не буде. А ви всі сидіть, і пускайте піну ))) 
Шануйтеся УКРАЇНЦІ, бо ви того варті !
Рейтинг: 9+ 0-
 
реаліст, 16:40 11 липня 2011 р.
 
реаліст, ну а як по іншому? Це просто бізнес. Нічого особистого.
Рейтинг: 2+ -1-
 
maxt_t, 17:08 11 липня 2011 р.
 
Фільозофе , навіщо місити лайно в ступі . Тема Сендака нікому вже не цікава ! ЗІК вичерпно просвітив своїм рентгеном цього мажора . Не розумію навіщо знову піднімати це питання.
Рейтинг: 1+ -1-
 
Анжела, 18:43 11 липня 2011 р.
 
Анжело, не всі бачили ЗІК
Рейтинг: 1+ 0-
 
Cвятослав, 20:52 11 липня 2011 р.
 
Зменшення торгової мережі удвічі – з 162 до 83 об’єктів, закриття 6 магазинів та 3 кафе-ресторанів, значне зниження товарообігу – такими „ефективними” результатами економічно-управлінської діяльності може похвалитись депутат Львівської обласної ради Михайло Задорожній на посаді голови правління Дрогобицької райспоживспілки. 
 
Споживчу кооперацію в Дрогобичі Михайло Леонович очолив ще у далекому й буремному 1999 році. Тоді ще багато хто на Львівщини на противагу Симоненкові підтримував Кучму й не міг жити без тісних зв’язків із лицарями ордену червоної троянди. До цього, згідно його офіційної біографії, він очолював приватне підприємство «Лівач». 
 
Втім, з переходом у систему споживчої кооперації, керівну посаду у приватній фірмі він залишив за собою. Більше того, придумав унікальний механізм перетворення колективного майна у приватне. До речі, кажуть, що боротьба за патент на це ноу-хау розгорілась в певних колах не на жарт. У розпорядження Вголосу потрапили документи, які чітко свідчать: фірма «Лівач» купила у Дрогобицької споживчої спілки 6 об’єктів. 
 
А загалом з 2004 по 2011 рік Дрогобицька райспоживспілка продала 35 об’єктів. І більшість з них купили фірми, пов’язані з Михайлом Задорожнім. І причому купили за цінами, які у кілька раз є нижчими від ринкових. Загалом за всі ці 35 об’єктів спілка отримала лише 1, 2 млн. грн. По якихось 5 тисяч доларів за об’єкт. Перепрошую, нормальний туалет за ці гроші збудувати не можна. 
 
Так, ПП «Лівач» купило кафе у центрі Дрогобича (пл. Ринок, 6) площею 170 кв. м за 40 тис. грн. (тобто по 235 грн./кв.м). 
 
Також у центрі цього міста обласного значення – на вул. Малий Ринок, 6 ПП «Лівач» купило магазин «Урожай» площею 160 кв. м та кафе «На Ринку» площею 130 кв. м. Обидва приміщення фірма купила за 150 тис. грн. При цьому, відразу перед продажем райспоживспілка у цих приміщеннях провела ремонтні роботи на суму 203 тис. грн. – тобто тільки вартість ремонту є більшою, ніж ціна продажу! Які ж виявляється на Дрогобиччині пайовики меценати-філантропи! Роблять за свої гроші ремонт, а потім собі ж у збиток продають відремонтоване приміщення!  
 
І згодом ПП «Лівач» викуповує підвал у цьому будинку площею 133 кв. м за 30 тис. грн. 
 
ПП «Лівач» отримує також право власності на ковбасний цех у Дрогобичі по вул. Горішня Брама, 51 та два магазини у знову ж таки тому Дрогобичі. Ці магазини купило Дрогобицьке міське споживче товариство, як орендар, по мінімальній ціні. І відразу ж перепродало їх ... тому ж таки «Лівачу» по тій же мінімальній ціні. Цікаво, чи реагувало на ці оборудки обласне керівництво облспоживспілки? Правоохоронні органи? Прокуратура? Народне майно дивним чином трансформується у приватне, а всі мовчать. Невже в долі? Кажуть, голова УКООПСПІЛКИ Бабенко Станіслав Григорович активно вивчав досвід колеги Задорожного (АФЕРА СТОЛІТТЯ, АБО ЯК «БАБЕНКО І КОМПАНІЯ» ПОГРАБУВАЛИ 12 МІЛЬЙОНІВ ГРОМАДЯН УКРАЇНИ ). 
 
У 2003 році спілка також продає свій магазин-склад на вул. Опришківській, 1 площею 1 тис. кв. м всього за 14 тис. грн., який викуповує фірма, наближена до депутата обласної ради Задорожного. 
 
Щоправда, це не єдині посади Задорожного – окрім посади голови правління Дрогобицької РСС та ПП «Лівач», він також очолює колективне підприємство «Підгір’я». Дане підприємство оперує кількома магазинами, які належать Дрогобицькій спілці. Пан-товариш-бізнесмен також є директором кафе «На ринку» (яке, нагадаємо, з власності спілки перейшло у власність ПП «Лівач»). Нагадаємо, що він також є головою постійної депутатської комісії обласної ради з питань промисловості, ЖКГ, транспорту та зв’язку і взагалі займає активну життєву позицію, веде здоровий спосіб життя, не вживає жирної їжі та обливається холодною водою. 
 
Завдяки стільком посадам та впровадженню передового досвіду прихватизації Задорожний кошти спілки, в основному виручені за продаж майна, скеровує на підтримку своїх підприємств. Так, у 2007 році Дрогобицька РСС перерахувала гроші у статутні фонди КП Підгір’я, а також виділила 40 тис. грн. на ремонт магазину «Кооператив», який вже був власністю ПП «Лівач». Воістину вершини майстерності ефективного менеджменту!  
 
При цьому, «Лівач» фактично не здійснює жодної діяльності (окрім купівлі у Дрогобицької РСС нерухомості), на підприємстві офіційно не працює жодного працівника!  
 
Крім того у компетентних органів є підозра, що магазини «Підгір’я» показують лише частину виручки, а більшість товару взагалі реалізується нелегально. Згідно офіційних даних саме магазини кооперації входять до числа тих не багатьох в Дрогобичі, які офіційно виплачують зарплату нижче мінімальної, що також є порушенням законодавства. 
 
Більше того, магазини постійно нарощують податковий борг. Так, станом на кінець попереднього року 8 магазинів заборгували 20 тис. грн. 
 
Але крім майна тягне нашого депутата і до землі. Згідно інформації Держкомзему у Дрогобицькому районі за Дрогобицькою РСС закріплено 9, 21 га земельних ділянок. На жодну з них немає договору оренди. Бо буцімто підприємці перебувають на т.зв. єдиному податку. А де ж громадянська позиція депутата Задорожного, його турбота про виборців району, наповнення місцевого бюджету? Земельний податок зі всіх підприємств спілки (а їх є близько 100) сплачують лише 5 підприємств у сумі 3, 5 тис. грн. 
 
Через це підприємства райспоживспілки традиційно потрапляють у погані «рейтинги» у Дрогобицькому районі – як ті, де найменші зарплати, і як ті, де сплачують найнижчі податки. 
 
Але все це, як бачимо, не заважає Михайлові Задорожному будувати успішну кар’єру політика місцевого масштабу. Подейкують, що має він амбіції балотуватись на майбутніх виборах і до Верховної Ради України. Може тому так активно „Лівач” збиває лівак? На вибори гроші потрібні... 
 
P.S. Чекаємо на реакцію як завжди принципового голови облдержадміністрації й інших борців з капіталістами, що п’ють кров трудового народу.
Рейтинг: 5+ -10-
 
Газета Вголос відповідь Власю, 21:06 11 липня 2011 р.
 
працівник РССЗлодюго Задорожний чи памятаєш у 2009 році ажіотаж з цукром?Тоді ти найбіш активний обласний депутат- бютівець і твоя Юлька захотіли ратувати простий народ України і прокрутили аферу з цукром з Держрезерву. . Через КП "Підгір"я" з Державного резерву було одержавно 200 тон цукру за ціною 3.5 грн за кг. Пам"ятаєш злодюго ти лише 40 тон продав у селах району. Решта цукру , а це 160 тон , було продано підприємцям по ринкових цінах більше 10 грн за кілограм. Отримав ти чистий дохід - 160 тисяч грн.! Шановні люди хіба це комерція! Це - злочинна діяльність банди Задорожного і міліції ! Ганьба мафії !
Рейтинг: 3+ -8-
 
Ветеран РСС, 21:11 11 липня 2011 р.
 
БТІВідповідно до статуту продаж майна РСС повинна погоджувати з обласною РС. Щороку зборами пайовиків затверджується перелік об"єктів для продажу. У 2007 році був визначений перелік на 2008 рік. І саме у цьому році Задорожний, як голова райспоживспілки продає, а потім як фірмач купує (сам у себе по суті) два приміщення магазин "Урожа" (160 м.кв) і кафе "На ринку" (130 м.кв). Ці об"єкти були оцінені у 150 тис грн! А їх ринкова вартість на той становила 1, 5 млн грн! Реальна експертна оцінка була явно занижена у кілька разів. Бо лише у 2004-2006 роках на цих об"єктах райспоживспілкою було проведено капремонт на більше ніж 200 тис грн. Але вміло провівши амортизаційні нарахування - вийшло 150 тис. до оплати. Причому на час складання договору купівлі-продажу не було проведено проплату! А ви кажете борець за правду! Жулік він, а не свободівець. 
tooltip white 21:43 13.03.2011 
колишній
Рейтинг: 1+ -6-
 
бтІ, 21:14 11 липня 2011 р.
 
Дрогобицька ДПАВ користуванні райспоживспілки знаходиться 9, 21 га земель, а земельний податок сплачується лише 5 підприємствами за використання 0, 6 га. Це становить в рік близько 3, 5 тис грн. А якщо б платили всі, то додатково в бюджет району могло надходити від 40 до 100 тис грн. Подібні «цирки» і з орендою майна. Дрогобицька райспоживспілка здає в оренду 8 об’єктів, причому кілька на безоплатній основі! Невже за красиві очі такі пільги? За скромними підрахунками за рік не сплачено 8 тис грн. податку. Розмір орендної плати коливається від 3, 6 до 22 грн за 1 м.кв. Наприклад, у с. Сторона магазин здається в оренду по 22 грн за квадратний метр, а в Дрогобичі – по 4, 6 грн. Подібні історії і з податком на прибуток. Окреме підприємство маючи оборот, наприклад у 171 тис грн. сплатило 500 грн податку, а інше при обороті 44 тис грн. за цей же час – 1100 грн податку? Чому Меденицьке споживче товариство, маючи у два з лишнім рази більше торгових точок, ніж підприємство «Підгір’я», валового доходу показує у 4 рази більше і у 6 разів більше сплачує податків? Причому «Підгір’я» має об’єкт в центрі Дрогобича. Диспропорції у кілька разів! І це в одній системі кооперації! До речі, саме підприємства райспоживкооперації найбільше зменшили сплату податків до бюджету: з 21 платника допустили падіння 9! Шановні правоохоронці ! Простого чоловіка за один із приведених фактів ви давно посадили б у тюрму , а злодія з дитинства Задорожного постійно вигороджуєте (в юності злодій Задорожний крав у людей легкові автомобілі) . Тепер розікрав майно 1, 5 тис. пайовиків , став мільйонером- грабіжником. Яких фактів вам ще потрібно ? Невже у правоохоронній системі області немає жодного чесного правоохоронця , який би припинив знущання над Законом? Кожному зрозуміло що злодій Задорожний мав і має прикриття в т.ч. місцевих генералів. На днях він заявив що бачить себе депутатом Верховної ради .Ось вам ваша боротьба з бандитами та корупцією в області ! То таку ви хочете бачити незалежну Україну шановні правоохоронц
Рейтинг: 1+ -10-
 
ДПА для друга Власюка і пана Р, 21:18 11 липня 2011 р.
 
Святославе___________ уважно читайте статті на цьому сайті, переглядайте відео (якщо швидкість дозволяє) та фоторепортажі - побачите ВСЕ, в т.ч. кліп ЗІКу. ;)  
З думкою Анжели згоден: тема вже настільки обсмоктана, як стара таранька. Ну, за 4-поверхову хату "з ліфтом" автор писав ще у 90-х роках. Ходив я, дивився заради цікавості: ліфта там нема. :grin Тобто впіймався на тому, що не зрозумів іронії. :roll Але навіщо й далі воду в ступі товкти? Хіба в одного Сендака декілька три-чотириповерхових хоромів на рахунку? Чому б не розповісти про інших депутатів, чиновників високих рангів з різних структур? А про їх добротні маєтки, надбані нечесним шляхом (розкрадання) - матеріалів на сотню кримінальних справ лише в одному Дрогобичі.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Франсуа, 21:19 11 липня 2011 р.
 
Ветеран РСС з Дрогобича" Свобода" захотіла поживитися за рахунок Дрогобицьких пайовиків , яких обдурив та обікрав жулік Задорожний за допомогою міліцейських злодіїв. То ви хочете ще раз будувати за допомогою злодіїв Україну? А чому не волаєте про переслідування бандита Задорожного ? Поверніть людям вкрадені гроші ! А ось формула вашої діяльності: Злодій Задорожний + злодії в пагонах + Гітлера "Mein Kampf»" = " Свобода". Ганьба жулікам , які захотіли злодійської України! Слава " Свободі" що підбирає різного роду покидьків і жуліків!
Рейтинг: 1+ -9-
 
працівник РСС, 21:27 11 липня 2011 р.
 
ветеран райспоживспілкиНе землетрусами займається злодій Задорожний , а крадіжкою мільйонів грошей у ветеранів РСС , їх дітей і онуків та більше 1, 5 тис. пайовиків . Підробкою та фальсифікацією приватизаційних документів , обманом , підкупом правоохоронних працівників, контрабандою , залякуванням колишніх працівників - ось чим займається злодюга Задорожний ! А Вас понесло у Японію та успадковані маєтки сім"ї Сендака. Це у тебе в Україні обкрадають бандити Задорожні і їх злодійська мафія ! Сендак зробив перші правильні кроки у боротьбі із районною та Дрогобицькою мафією ! Може Вам ще замало фактів ?!
Рейтинг: 1+ -8-
 
Для пана Радзієвського і Власю, 21:40 11 липня 2011 р.
 
Сендак і Задорожний одного поля "гнилі" ягоди, а гниль потрібно знищувати !
Рейтинг: 2+ -1-
 
місцевий, 21:48 11 липня 2011 р.
 
патріотЗадорожний -молодий , але досвідчений злодій опинився у " Свободі". Пані Фаріон, пані Сех і Тягнибок чи правда що вигідно тримати жуліків і крадіїв у Вашій партії ? Не могли б Ви повідомити скільки це коштує .Задорожний каже що витратив на Вас трошки більше 1 млн.( Як низько приходиться падати , але гроші , навіть, злодійські не пахнуть) Чи знаєте що теперішній Ваш депутат із своєю братвою обікрав районних пайовиків , ... Про який патріотизм Ви можете після цього говорити . На злодійських грошах Ви хочете будувати Україну? Ганьба вам усім , покидьки!
Рейтинг: 3+ -9-
 
патріот, 22:00 11 липня 2011 р.
 
а сваху сендака знпєте?с.м людей по лікарні доганяє хто забув пядесятку положити! :cry
Рейтинг: 2+ 0-
 
ліля, 22:20 11 липня 2011 р.
 
Якщо зпівставити деякі факти , розмови , бажання , то вимальовується цілком зрозуміла картина боротьби двох злодюг за якийсь привабливий бізнес . Нехай з"їдять один одного , громада від цього тільки виграє!
Рейтинг: 4+ 0-
 
Анжела, 22:22 11 липня 2011 р.
 
Хтось пояснить , чому міняються іp- коди ? Зранку був 92. 113 , а тепер 178. 95. Яка мета цієї зміни?
Рейтинг: 0+ 0-
 
Анжела, 22:28 11 липня 2011 р.
 
Від війни компроматів, вийграємо ми прості.Оскільки б ніколи б про це незнали.Продовжуємо пани Демократи
Рейтинг: 0+ 0-
 
Антианалітик, 22:34 11 липня 2011 р.
 
ДО: 
Газета Вголос відповідь Власю,  
Ветеран РСС,  
бтІ,  
ДПА для друга Власюка і пана Р,  
працівник РСС,  
Для пана Радзієвського і Власю 
патріот 
Скажу вам наступне: 
1) При чому тут райспоживспілка і Задорожний? 
2) Не палилися б по іп, що ви одна й та сама персона, по крайній мірі 
3) Пане Сендак, може вже досить спригувати на інших, відволікаючи увагу від себе? Усе накрадене і взяте як хабар вам ще відіб’ється...
Рейтинг: 12+ -1-
 
raider, 01:09 12 липня 2011 р.
 
Анжела, ви просто підключаєтесь до іншого порта DSLAM, оскільки у властивостях з’єднання явно не вказуєте назву DSLAM концентратора. 
 
Нічого дивного, так провайдер балансує навантаження на активне обладнання.
Рейтинг: 0+ 0-
 
maxt_t, 01:45 12 липня 2011 р.
 
Чорт, "віртуального" порта, фізичний той самий. Спати мені пора Ж)
Рейтинг: 0+ 0-
 
maxt_t, 01:48 12 липня 2011 р.
 
Чому ти так заметушився , друже? а може злякався , що у твоєму просторі з"явились інші думки! А ти привик чорнити по- своєму, без установлених правил. Що у тому злочинного що Сендак успадкував від родини Городиських ( батьки покійної дружини) квартири і маєтки. А може ти хочеш все націоналізувати, але будь розумним і менше зависливим! Невже у Лішні Сендак будує без рішення сільради? Бери і ти будуйся , роби щось добре для сім"ї , для держави України.Але ти привик тільки чорнити . Адже крім твоєї участі у спланованому проекті по шельмуванню Сендака , риття у чужому барахлі , очевидно ти на більше не спосібний , чоловіче, бо живишся одним негативізмом . А жаль , що бачиш одну чорноту у чужому оці , краще поглянь сьгодні зранку у дзеркало , у свої очі і ти побачиш себе мерзенного , такого що змарнував усе життя , і надалі не залишаєш місця для світла.А ще починаєш лякати , хочеш виявляти , ловити , маскуєшся під марку демократії під твою особисту вигоду.Сендак будує , а що робиш ти із Задорожним і іншими замовниками проекту антисендак? Ось Ваша спільна фільозофія ! Твори , брате , добро і тобі буде добре! І не лякай людей!
Рейтинг: 1+ -6-
 
для райдера, 07:36 12 липня 2011 р.
 
Чому ти так заметушився , друже? а може злякався , що у твоєму просторі з"явились інші думки! А ти привик чорнити по- своєму, без установлених правил. Що у тому злочинного що Сендак успадкував від родини Городиських ( батьки покійної дружини) квартири і маєтки. А може ти хочеш все націоналізувати, але будь розумним і менше зависливим ; все це ми вже проходили! Невже у Лішні Сендак будує без рішення сільради? Бери і ти будуйся , роби щось добре для сім"ї , для держави України.Але ти привик тільки чорнити . Адже крім твоєї участі у спланованому проекті по шельмуванню Сендака , риття у чужому барахлі , очевидно ти на більше не спосібний , чоловіче, бо живишся одним негативізмом . А жаль , що бачиш одну чорноту у чужому оці , краще поглянь сьогодні зранку у дзеркало , у свої очі і ти побачиш себе мерзенного , такого що змарнував усе життя , і надалі не залишаєш місця для світла.А ще починаєш лякати , хочеш виявляти , ловити , маскуєшся під марку демократії під твою особисту вигоду.Сендак будує , а що робиш ти із Задорожним і іншими замовниками проекту антисендак? Ось Ваша спільна фільозофія ! Твори , брате , добро і тобі буде добре! І не лякай людей!
Рейтинг: 0+ -4-
 
для raiderа, 07:47 12 липня 2011 р.
 
Якщо всі будуть так "робити щось добре" для держави України, то з тої держави миттєво настане "пшик"! Який файний сендак - "будує" собі рай на чужому горбі! Кому ти тут мозги пудриш? :(
Рейтинг: 2+ 0-
 
Левко, 08:31 12 липня 2011 р.
 
Якщо я вірно зрозумів, у попередніх коментарях, як і загалом у статті відбувся банальний на нинішній час обмін звинувачень і компроматів між двома найкращими "друзями" району - Сендаком і Задорожним. Панове, ви вже дружно помасажували один одного півроку тому, то навіщо далі зводите інформаційні рахунки між собою? Ай, негарно, негарно. Щоправда, багатьом цікаво. О, як ви виставили один одного на :grin :grin :grin...
Рейтинг: 0+ -3-
 
Франсуа, 15:21 12 липня 2011 р.
 
Левко ! А ти не давай Сендаку свого горба , роби краще від нього.Чому ти так заметушився , друже? а може злякався , що у твоєму просторі з"явились інші думки! А ти привик чорнити по- своєму, без установлених правил. Що у тому злочинного що Сендак успадкував від родини Городиських ( батьки покійної дружини) квартири і маєтки. Де тут ти бачиш кримінал? Доказуй ! А може ти хочеш все націоналізувати, але будь розумним і менше зависливим ; все це ми вже проходили! Невже у Лішні Сендак будує без рішення сільради? Бери і ти пляц і будуйся біля Сендака, роби щось добре для сім"ї , для держави України.Але ти привик тільки чорнити . Адже крім твоєї участі у спланованому проекті по шельмуванню Сендака , риття у чужому барахлі , очевидно ти на більше не спосібний , чоловіче, бо живишся одними негативізмами . А жаль , що бачиш одну чорноту у чужому оці , краще поглянь сьогодні зранку у дзеркало , у свої очі і ти побачиш себе мерзенного , такого що змарнував усе життя , і надалі не залишаєш місця для світла.А ще починаєш лякати , хочеш виявляти , ловити , маскуєшся під марку демократії під твою особисту вигоду.Сендак будує , а що робиш ти із Задорожним і іншими замовниками проекту антисендак? Ось Ваша спільна фільозофія ! Твори , брате , добро і тобі буде добре! І не лякай людей , Левцю! Тебе ніхто не боїться.І пам"ятай : хто сіє вітер- пожинає бурю !  
Зависть дуже руйнує людину.Тому карпатського здоров"я Тобі , людино!
Рейтинг: 2+ -6-
 
Спеціально для Левка і Власюка, 15:39 12 липня 2011 р.
 
Можливо і Сендак пише всі ці коментарі про Задорожного, але ж правду пише. Задорожний - злодій і повинен сидіти у тюрмі. А він швендявся від партії до партії, дошвендявся аж до ВО "Свобода" - чує бандюга де є вигода. Тепер натягнув "овечу шкуру" і на всіх рівнях піариться, який він "доброчинець", окрім того що депутат обласної ради, ще й голова постійної комісії промисловості, ЖКГ, транспорту та зв’язку :eek Диву даєшся, як таке тупорильство, в особі Задорожного, так видирається -"по трупах іде"...Але ж дрогобичани знають цю підступність.Як, як припинити цю зухвалу ходу злодія?
Рейтинг: 6+ -7-
 
q, 20:08 12 липня 2011 р.
 
Не питання до Задорожного про те, чому він в "Свободі".А питання до "Свободи", чому вони підбирають таких людей?Про яку довіру до цієї партєйки можна говорити, якщо у них такий набір кадрів.Про сендака взагалі сором згадувати.Такого рагуля ставити головою обласної ради, чи на будь-яку іншу посаду це хіба ради хохми, або за дуже-дуже великі гроші! Що один, що другий-дві сторони одного зеркала.ТОму й жируться між собою, а ми змушені спостерігати за цим цирком.
Рейтинг: 4+ -1-
 
Юрій, 20:44 12 липня 2011 р.
 
чим швидше сендака копнуть на пенсію тим краще для району, оскільки таких поборів, взяток за кожну земельну ділянку не було ніколи. 
що робить Галюлько?
Рейтинг: 1+ 0-
 
депутат, 21:03 12 липня 2011 р.
 
Conedy club :grin
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 21:14 12 липня 2011 р.
 
Землю у с.Станеля яка знаходиться за межами населеного пункту і якою нажаль розпоряджається Адміністрація , яку архітектура відібрала на комерційний продаж ця *** Сендак забрала собі оформивши на родичів.Просто ЖАХ. 
 
Образи.
Рейтинг: 5+ 0-
 
Бувалий, 10:25 13 липня 2011 р.
 
До сендаків, їх дуполизів і холуїв______Що не подобається! ? Правда очі коле? Заворушилося кубло зміїне. Гострого слівця злякались. Чекайте, буде вам від людей не тільки слово а й вила, гнати вас будуть не те що сраним віником, а й кувалдою. І не лякаю, а кажу як буде. Кажете «участь у спланованому проекті по шельмуванню Сендака…» :grin :grin :grin Ви про себе занадто високої думки. Мілко плаваєте! Я пишу, чи як ви кажете «чорню», всіх таких як ви і вам подібних. І доказувати нічого не збираюсь. Коли прийде час вам все докажуть. Кажете «бути менше заздрісним». :grin Не судіть по собі. Кому заздлити? Вам і вашій ницості ? :grin Кажете сендак будує для держави Україна :grin І що він такого «побудував»? Фабрики? Заводи? Випускав продукцію, дав людям роботу і на тому розжився? Може школу побудував, садок дитячий? Чи церкву, гріхи замолювати? Кажете і мені будуватись? Біля таких як ви? :grin Є в мене побудоване. І зароблене власною головою та власною працею, а не здирством, поборами і обманом.  
Кажете маю особисту вигоду? Так! МАЮ! Маю вигоду в тому, щоб не робили з України Гондурас! Маю вигоду в тому, щоб людей (і мене, в тому числі) не обкрадали, щоб поряд зі мною люди жили достойно, щоб не зарились на чуже (і моє, в тому числі) майно. Моя вигода в тому, щоб правосуддя було, а не «рішалово» і щоб країною (і мною) керували достойні люди, а не злочинці і захланні рагулі-перекинчики, що за 30 срібляників і мати рідну продадуть, не кажучи про «партію» (одну чи іншу). Гарно сказано: «твори добро і тобі буде добре». Ось і робіть, щоб слово з ділом не розходилось, людці..!
Рейтинг: 9+ 0-
 
Левко, 17:03 13 липня 2011 р.
 
Дуже добре сказано, Левко! Але ми, як Дон Кіхот з вітряками воюємо! :sigh Добре, що Мойсей водив євреїв по пустині 40 років, щоб народилося молоде, здорове покоління. А нас, українців, лише за ніс водять вже 20 років. Де наші Мойсеї? :? Одні покидьки біля керма: Сендаки, Задорожні, Коростельови і т.д. і т.п...
Рейтинг: 6+ 0-
 
Оля, 18:55 13 липня 2011 р.
 
Левко ! Вам шкідливо нервуватись , не беріть так близько до серця . І не госте слівце Ваше , а попросту пустослів"я , агресія , ненависть та інші негативізми. Це тяжка хвороба , на клітинному рівні . У Дрогобичі навіть немає відповідних психіатрів, Тут і Кашпіровський не допоможе ! З 90 років Ви мали владу . Де ти був тоді , Левцю? Теж лякав людей? Профукав ти із Яною той час , а тепер довай волати.Таких крикунів за час незалежності були мільйони , а де вони зараз ? А чому ти , Левцю , не пішов у мери , депутати , відомі бізнесмени? Та тому що на керівних посадах треба тяженько працювати , заробити на сім"ю , на відповідних робітників , на державу і при цьому залишатися самим собою , чесною людиною. Тебе , друже, поразив вірус руйнування і крикунства " Ганьба! "На більше ти як і тобі уподібнена "патріотка" Дрогобича Яна , на ніщо не здатні. Тому повертаються до влади такі керівники як Сендак , Радзіевський . І не по твоїй волі вони при владі , маєш право не голосувати за них . Тебе , друже, ніхто не збирається ображати. . Але ти маєш право образитися на своїх вчителів , які не розвинули в тобі такі поняття як доброта , честь, людська любов . Тому нуртує в тобі тваринний інстинкт сильного звіра з жадобою крові і ненависті. А світ тримається на любові , на доброті , а не на згаданих тобою вилах і крові. Повторюю ще раз ти не давай Сендаку свого горба , роби краще від нього.Чому ти так заметушився , друже? а може злякався , що у твоєму просторі з"явились інші думки! А ти привик чорнити по- своєму, без установлених правил. Що у тому злочинного що Сендак успадкував від родини Городиських ( батьки покійної дружини) квартири і маєтки. Де тут ти бачиш кримінал? Доказуй . Станеля - це теж твоя вигадка , подай у суд на Сендака , докажи свою принциповість! А може ти хочеш все націоналізувати, але будь розумним і менше зависливим ; все це ми вже проходили! Невже у Лішні Сендак будує без рішення сільради? Бери і ти пляц і будуйся біля Сендака, роби щось добре для сім"ї , для Дрогобича , для держави України.Але ти привик тільки чорнити . Адже крім твоєї участі у спланованому проекті по шельмуванню Сендака , риття у чужому барахлі , очевидно ти на більше не спосібний , чоловіче, бо живишся одними негативізмами і це дає тобі натхнення. А жаль , що бачиш одну чорноту у чужому оці , краще знову поглянь сьогодні зранку у дзеркало , у свої очі і ти побачиш себе мерзенного , такого що змарнував усе життя , і надалі не залишаєш місця для світла.А ще починаєш лякати , хочеш виявляти , ловити , маскуєшся під марку демократії під твою особисту вигоду.Сендак будує , а що робиш ти із Задорожним і іншими замовниками проекту антисендак? Ось Ваша спільна фільозофія ! Твори , брате , добро і тобі буде добре! І не лякай людей , Левцю! Тебе ніхто не боїться.І пам"ятай : хто сіє вітер- пожинає бурю !  
Зависть дуже руйнує людину.Тому карпатського здоров"я Тобі , людино!
Рейтинг: 0+ -6-
 
Для левка і його однодумців, 23:52 13 липня 2011 р.
   
Левко, 15:48 14 липня 2011 р.
 
Рагули, ну и ПИПЕЦ!  
Прочитайте прогнозы написанные год назад. У вас позднее зажигание! Вас всегда сношали и будут сношать, вы сами подставляете место в которое хотите, чтобы засунули, причём даже не важно кто! Ложитесь спать, завтра опять будет очередной тяжелый день.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Алексей, 00:27 15 липня 2011 р.
 
місько любить корито.а хто його обрав?ті що брали від нього пайки в нас таки вкрадені.чого репетуете?обрали-тепер терпіть поки він відібе і ще зо тричі збільшить капітал.міську-ти ж був так проти "свободи"(в ефірі лт все зафіксовано)а тепер ві тіеі ж сили і при ній годуешся.дітям як дивитимешся в очі?
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 21:53 28 липня 2011 р.
 
Сучасний вор-патріот Задорожний -молодий , але досвідчений злодій опинився у " Свободі"не випадково. Пані Фаріон, пані Сех і Тягнибок чи правда що вигідно тримати жуліків і крадіїв у Вашій партії ? Не могли б Ви повідомити скільки це коштує .Задорожний каже що витратив на Вас трошки більше 1 млн. долярів( Як низько приходиться падати , але гроші , навіть, злодійські , не пахнуть) Чи знаєте що теперішній Ваш депутат із своєю братвою обікрав районних пайовиків , ... Про який патріотизм Ви можете після цього говорити . На злодійських грошах Ви хочете будувати Україну? Ганьба " Свободі! Ганьба перевертням в пагонах , які покривають нуворіша Задорожного ! Ганьба вам усім , покидьки !
Рейтинг: 0+ 0-
 
Ветеран Дрогобицької райспожив, 22:09 30 липня 2011 р.
 
БТІВідповідно до статуту продаж майна РСС повинна погоджувати з обласною РС. Щороку зборами пайовиків затверджується перелік об"єктів для продажу. У 2007 році був визначений перелік на 2008 рік. І саме у цьому році Задорожний, як голова райспоживспілки продає, а потім як фірмач купує (сам у себе по суті) два приміщення магазин "Урожа" (160 м.кв) і кафе "На ринку" (130 м.кв). Ці об"єкти були оцінені у 150 тис грн! А їх ринкова вартість на той становила 1, 5 млн грн! Реальна експертна оцінка була явно занижена у кілька разів. Бо лише у 2004-2006 роках на цих об"єктах райспоживспілкою було проведено капремонт на більше ніж 200 тис грн. Але вміло провівши амортизаційні нарахування - вийшло 150 тис. до оплати. Причому на час складання договору купівлі-продажу не було проведено проплату! А ви кажете борець за правду! Жулік він, а не свободівець. Ніхто Задорожного ща не перевіряв .Всі документи він знищив , щоб затерти сліди злочинів . Він підробив статут РСС, купив усіх корумпованих чиновників і правоохоронців . Єдиний Сендак став на захист 1, 5 тис пайовиків . Всі попередньо викладені факти - це істинна правда і місце для злодія -тюрма. Зрештою , " Свобода" по названих фактах може провести партійне розслідування , але Ірина Сех , яку ніхто ніколи раніше не чув , після отримання вкрадених Задорожним грошей, стає відомою , як Байса на Дрогобиччині, патріоткою України. Ганьба грабіжникам України!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Працівник Дрогобицької райспож, 10:31 31 липня 2011 р.
 
и не Казанова , ти професійний злодій по землі навколо Трускавця . Ти , як і Задорожний - активні члени " Свободи", які пограбували дежаву.Ти знову перейшов на персоналії , на образи , на ярлики. Не вмієш цивілізовано спілкуватися .Цей метод властивий всім озвірілим і ненаситним ворюгам .Але це твої проблеми. Ти стріляв не резиновими кулями , ти справжній бандит! Сендак- єдиний , хто став на захист інтересів району , простих людей, припинив грабунок землі . Тому вся шваль маскується під архітектора , під Левка , під Власюка, під працівників РДА .Рано чи пізно тюрма плаче за тобою і твоєю компанією. Навіть , " Свобода" тебе не врятує.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Ти не Казанова і не Левко, 10:54 03 серпня 2011 р.
 
Не кралі тобі потрібні . Тобі земля у районі припала до вподоби , хочеш знову грабувати людей села , як Задорожний райспоживспілку.Але не вийде . У районі є Сендак і грабувати тобі не дозволить. Тому ти скаженієш і маскуєшся під архітектора, під Левка, під Власючка , під Снайпера , який погрожує кулею, під працівників РДА . Запам"ятай, в РДА , в основному , працюють професійні , чесні, працьовиті і розумні державні службовці, які оберігають наш край від таких виродків як ти, Казанова, мають мізерну зарплату , але мають почуття честі, люблять свій рідний край і Україну . Ті , що із тобою з РДА , Казанова , - тобі уподібнені , зависливі , агресивні , ненажерливі , огрузлі, остервенілі , за кульок рідну маму продадуть . Де добре - там для них є Батьківщина ! Вони самі шукають поживи , зрештою - це представники мерзенної влади - твоя опора і надія , користуйся їхніми послугами і вдень , і вночі . Зрештою , Казанова , - ти вор і бандит! Тюрма плаче за тобою ! Залиши у спокої
Рейтинг: 0+ 0-
 
Учасникам проєкту антисендак, 22:32 04 серпня 2011 р.
 
що ви того Сендака вчіпилися?даю гарантію:допусти хоч одного із вас до такої влади-ви ще не те покажете. 
вміємо "чуже" рахувати, а своє під носом не бачимо.кого обрали-того і маєте.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 16:37 10 жовтня 2011 р.
 
Сендака зловили на гарячому як він крав газ.Зловив і пофотографував Магльона з чіткоі вказівки Волкова.
Рейтинг: 0+ 0-
 
гість, 21:58 28 жовтня 2011 р.
 
А де ті фотки?
Рейтинг: 0+ 0-
 
Василь, 08:51 29 жовтня 2011 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6070 днів)