Узбецька мафія повернулась

Надрукувати
Плітки
Написав(ла) Фільозоф Максим Гірчиця із горішньої брами   
18.07.2011
УзбекиУ березні цього року ми писали в "Тустані" про засилля в Дрогобичі так званої узбецької мафії. Дійшло до того, що наші східні "друзі" побили українського підприємця, який торгував поруч з ними на території, що поблизу фонтану біля колишнього кінотеатру "Прометей". Тричі до Дрогобича вчащав "Беркут", трусив "узбеків", але міська міліція ні кувала, ні молола. Нарешті знайшлися сміливі міліціянти, які навели лад у місті, хоча влада навіть пальчиком не кивнула, аби допомогти.

(Також читайте публікації "Узбецька мафія в Дрогобичі" та "Хто кришує узбецьких бариг")

Винних у побитті українського підприємця не наказали, хоча всі факти відомі, та й свідки від своїх слів не відмовлялися. "Узбеків" почистили, деяких відправили на історичну батьківщину, й на декілька місяців у Дрогобичі запанував спокій. Але незабаром усе повернулося на круги своя. Видно, "узбеки", а, головне, ті, хто за ними стоїть, мають волохату лапу не лише у Львові, а й Києві. Наші "друзі" знову стали торгувати біля фонтану, що коло колишнього кінотеатру "Прометей", - здебільшого, як і в ті часи, без ліцензій і патентів.

Правоохоронці на все закривають очі, ніби так і має бути, лише інколи ганяють бабусь-українок, які торгують молоком, сиром і сметаною. Чесні міліцянти, яких не так багато й залишилось, мовчать і нічого не можуть зробити, бо начальство на боці "узбеків", а, вірніше, тих, хто за ними стоїть.

Як нам пояснив один старший офіцер міліції, прізвища якого з відомих причин не називаємо, торгівля дрібним крамом на вулицях Дрогобича - лише відмазка для "узбеків". Головний їхній бізнес - торгівля наркотиками і супутніми товарами. А це великі гроші. Тому й зрозуміло, чому мовчать влада і правоохоронці. Одні бояться, інші мають з того "навар".

Ось така фільозофія, пані та панове...

Переглядів: 5446

Коментарі (37)
 
Може ще узбеків розцілювати в дупу? :) :(
Рейтинг: 12+ -1-
 
Вася, 13:14 18 липня 2011 р.
 
Автор правий на 1000%. 
І нехай мене трижди назвуть ксенофобом, але я проти галімих ліберастів. Так, Україна - багатонаціональна держава.  
 
Але, вважаю, пускати сюда чуреків можна хіба за умови примусової стеріалізації. 
 
А кару для тих, кого спіймають на нелегальному перебуванні, влаштувати дуже сувору. Не ув’язнення - ні, у нас своїх трутнів хватає, швидше би повернули смертну кару. 
 
Ні, кожному нелегалу слід як мінімум робити каліцтво або таврувати лице, бо диким азіатам цивілізований закон до одного місця.
Рейтинг: 20+ -1-
 
Слов’янин, 13:29 18 липня 2011 р.
 
Женіть геть цю нечисть! Бо з ними на чисту воду не вийти. Вони страшні взяткодавці (зрештою як всі народи тамтешні) тому корупція ще більше розкриє крила. 
Вони ідуть до своєї мети нерідко із спортивного азарту, просто щоб собі доказати, що в силі осягнути поставлену мету.
Рейтинг: 17+ -1-
 
luka, 13:42 18 липня 2011 р.
 
Як не крути, але тут Власюк правий на всі 100%
Рейтинг: 14+ 0-
 
Наталі, 13:46 18 липня 2011 р.
 
luka, вони взяткодавці, а наші взяткобравці ще ті. Ога.
Рейтинг: 5+ 0-
 
maxt_t, 15:25 18 липня 2011 р.
 
Й взагалі з них приклад потрібно брати. Не бути розрізненим сукупченням баранів-заздрисників.
Рейтинг: 4+ -1-
 
maxt_t, 15:27 18 липня 2011 р.
 
Підтримую автора ) я не расист але не сприймаю масової міграції людей) запитайте себе - хто з вас бачив узбеків та ін. в дрогобичі на будові, чи може хтось з них працює за станком на заводі чи програмістом - чому вони всі в торгівлі (наркотики і контрабанда то звична справа). Як думає наша міліція - кому продають наркоту узбеки, - своїм родичам чуркам, ні, нашим, вашим дітям. За це їх варто четвертувати.  
Подивіться що зробили чорні та араби у Європі - вони не працюють а сидять на соціальному забезпеченні. А у вільний час торгують наркотою та краденими товарами. Окрім цього, ці люди умудряються поселятися компактно і в ті райони де вони живуть проти білому - рівнозначно смерті )) 
Чому так? чому ми у себе в дома дозволяємо чуркам творити таке з нами. Невже у прокурорів, міліціонерів та влади не має дітей, які завтра стануть жертвами цих мігрантів.  
Я не заперечує щоб приїжджали люди але нехай їдуть ті, хто хоче чесно жити, ті хто має якусь спеціальність, що в подальшому принесе користь державі. У такому випадку я вітаю гостей з любої країни. А так, підтримую автора і раджу не стояти осторонь і вести себе агресивно по відношенні до подібних гостей ))
Рейтинг: 17+ -1-
 
реаліст, 16:51 18 липня 2011 р.
 
реаліст, як показує об’єктивна реальність, ставлення over 95% населення до реальності - "після нас, хоч трава не рости".
Рейтинг: 3+ -1-
 
maxt_t, 16:58 18 липня 2011 р.
 
У азіатів, відповідно, і психологія азіатська: перед сильнішим гнутись, а слабшого гнітити. Хабарі (бакшиш) у них нормальне явище. Християн вони не сприймають органічно, тому ніколи вони не сприймуть українських та європейських традицій і способу життя, що ще більше буде віддаляти нас від цивілізованої Європи. Плюс до того всього мігрує, в основному, криміналітет. Тому з автором статті згідний на всі 101%!
Рейтинг: 11+ -1-
 
Левко, 18:08 18 липня 2011 р.
 
це звідки з'явився автомобіль на Герцена з якого тошнотіками торгують ..? також мабуть ментовской!
Рейтинг: 0+ -1-
 
sens, 18:37 18 липня 2011 р.
 
Я завжди вважав себе людиною толерантною до інших, але прийшлось тррошки поїздити по світу, люди, східні народи для нас це БІДА. Вони не зважають на культуру, традиції і т. п. тих до кого приїхали. Наприклад, в Норільську, айзери заполонили торгівлю, таксі, малий бізнес, це при тому що там багато росіян і наших земляків українців. Вони відверто пристають до наших жінок, дочок, матерів. Подивіться що робиться в Трускавці _ ресторани "Огні Баку", "Старий Баку", "Очаг", кафе "Кавказ", "Тифліс" і це все у нас під носом. Ми будем мати з ними велику біду, , , Згадаєте мої слова через рік-два...
Рейтинг: 15+ -1-
 
, 18:38 18 липня 2011 р.
 
Хоча заклики до насильства законом заборонені, але я бачу, шо скоро буде проходити в народі акція "Завали чурєка". 
 
Внатурі, у них тільки сила в почоті, треба прижати всіх їх до нігтя.
Рейтинг: 6+ -1-
 
Слов’янин, 20:12 18 липня 2011 р.
 
До Неузбека: малошановний Неузбече, ти, мабуть, букви навчився писати, але ніц не тямиш в тому, що пишеш.  
1) Власюк - такий самий комуняка, як ти - балерина; 
2) Коли ти є таким великим кавалком інтернаціоналіста, значить, ні тебе, ні твоїх рідних ще не торкнулися оті паскудства, що витворяють узбеки та кавказці; 
3) коли на своїй шкірі відчуєш те, про що не розумієш з матеріалу Власюка, то згадаєш і ксенофобією і розпалювання міжнаціональної ворожнечі; 
4) а Власюк пише: "Правоохоронці на все закривають очі, ніби так і має бути, лише інколи ганяють бабусь-українок, які торгують молоком, сиром і сметаною. Чесні міліцянти, яких не так багато й залишилось, мовчать і нічого не можуть зробити, бо начальство на боці "узбеків", а, вірніше, тих, хто за ними стоїть." Додам від себе: начальство давно на боці узбеків, бо вони отому начальству добре і справно платять
Рейтинг: 9+ -1-
 
, 20:49 18 липня 2011 р.
 
А де ж наші славні "патріоти" -"демократи" -депутати міської ради? Чому ніхто не піднімає це питання на сесії?
Рейтинг: 2+ -1-
 
Володимир, 21:09 18 липня 2011 р.
 
А срали депутати на цю проблему , їм би щось собі урвати , а що потім їх дітей чурки будуть мордувати недумають . :sigh А наші " славні українці " нафіга ті шмотки в них купують ? Якщо зараз цю погань не знищити вона заразить всю нашу землю та суспільство . А міліція - це ж тупі рагулі , якщо заразі помагають та прикривають . Необхідно організувати збори міста та підняти це питання . :( Снід + узбек = смерть !
Рейтинг: 9+ -2-
 
Дрогобичанин, 21:48 18 липня 2011 р.
 
Думаю, це повинно вирішуватися на рівні громади, мер повинен підтримати і зобов"язяти всі служби - міліцію, санстанцію, пожежників, екологів, міграційну просто виконувати свої обов"язки і формально створити таку атмосферу щоб ця діаспора шукала собі місце деінде, навіть якщо не пов"язана з наркотиками, в чому особисто сумніваюся. За приклад можна взяти наведені колись BASом практики відношення до іноземців в цивілізованих країнах. Причому робити це треба негайно, до речі - де там наша активна молодь, керівники та очільники нових молодіжних рухів - покажіть себе, ініціюйте депутатський запит, журналістське розслідування - ви ж за життя в місті без наркотиків і за здорову молодь. І, звісно - доведіть справу до кінця. Шкарпетки і флешмоби це прекрасно, але це одна сторона, а те про що говориться в цій статті - реальна загроза нашому майбутньому.
Рейтинг: 10+ 0-
 
Казбек, 23:46 18 липня 2011 р.
 
Повністю підтримую Реаліста, Дрогобичанина, Казбека. Активісти, молодь - відгукніться, допоки не пізно! Дрогобичани вас підтримають. Мігранти повинні пристосуватись до нашого життя, або не проживати у нас (не кажу вже про злочинну діяльність) :(
Рейтинг: 7+ 0-
 
Левко, 09:49 19 липня 2011 р.
 
однозначно з ЧЕБУРЕКАМИ треба навести порядок .. але нема кому за це взятися .. влада має з цього копійчину . а за простих громадян їм байдуже ... для захісників . подивітся як українці живуть за кордоном .. ми там чужі .. а ЧЕБУРЕКи ходять по місту як по рідній хаті . ГАНЬБА !
Рейтинг: 4+ -1-
 
, 10:58 19 липня 2011 р.
 
Дрогобичани зрілого віку пам'ятають радянські часи беззаконня. Коли в міліції або в прокуратурі питали потерпілих, ким вони працюють і якщо людина мала вищу освіту силовики вели себе обережно, а коли людина працювала робітником і не мала родичів у владі, їй в більшості випадків старались відмовити в захисті. Беззаконня доходило до того, що людей калічили і вбивали в стінах міліції, а лікарі в більшості випадків давали заключення, що люди вмирали від серцевої недостатності. Більшість рідних потерпілих не могли добитись від влади справедливості, але були і такі, що їздили до Москви (бо листи з скаргами в вищестоячі інстанції перехоплювались на почті силовиками, і в наші часи це, ще існує) жалітись на дії влади. Тоді приїздили бригади слідчих з Москви і садили до буцигарні наших правоохоронців, і на деякий час в Дрогобичі панувала законність, але не надовго і знову беззаконність брала верх. Нині ми маємо теж саме беззаконня, правоохоронці покривають злочинців і вбивць, бо живемо при антинародній системі, коли не маємо право обирати суддів, прокурорів, шерифів, як це робиться в розвинених країнах сталої демократії. Обираймо ту партію, яка буде мати програму "Прямої демократії", тоді громади позбудуться нинішнього рабовласницького устрою.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Стах, 00:35 20 липня 2011 р.
 
Стах, іншими словами нічого не змінилось з тих часів. Хіба "псевдосвобод" побільшало, все що було хорошого зруйновано та понівечено, страху перед законом нема, як й самого закону. Самі "понятія".
Рейтинг: 0+ 0-
 
maxt_t, 00:44 20 липня 2011 р.
 
Щось не чути нашої "активної" молоді, як засідання проводити то всі тут, поіменно : 
Роман Москаль, Олег Говдяк, Мар’ян Домбровський, Ігор Дьорка, Зеновій Квасній, Богдан Кучер, Віктор Новожилов, Остап Походжай. 
А проблема виникла - то розбіглися хто на море а хто до бабці клубніку їсти. Чи обсудили з своїми "патронами" плюси і мінуси та прийшли до висновку що треба ігнорувати проблему? Зголосіться, скажіть свою думку чи вам байдуже те що молодь присідає на наркотики та змагається в кількості випитого алкоголю. А то скоро міська рада зареєструє народний молодіжний узбецький рух, вже підростають.
Рейтинг: 6+ 0-
 
Казбек, 09:30 20 липня 2011 р.
 
ого, тут по ходу все нацисты собрались. вы лучше научились бы завидовать молча, чем тут сидеть и сплетничать.
Рейтинг: 1+ -7-
 
Дима, 11:32 20 липня 2011 р.
 
Вы, Дмитрий либо ещё очень молоды либо никогда воочию не стыкались в проблеммой таких вот национальных группировок. Хочу сказать Вам что я видел к чему приводят попустительство и закрывание глаз - со временем, будь это узбеки, чеченцы, китайцы - значения не имеет, они набирают достаточно влияния и финансов заработанных на тех же наркотиках, проституции, алкоголе чтобы оказывать достаточное влияние во всех структурах власти, покупают своих депутатов. И тогда начинают открыто крутить свой незаконный бизнес, и ставить население, извините за выражение - раком. Так что называйте это национализмом или как ещё, но я полностью согласен с предыдущими постами в том что меры принимать нужно и немедленно. 
Да, кстати - о какой зависти Вы говорите?
Рейтинг: 3+ 0-
 
Русский, 13:34 20 липня 2011 р.
 
Дима - полное имя Димедрол. Да, бойтесь нас, националистов, иначе кырдык вам всем будет. :grin
Рейтинг: 2+ -1-
 
Националист - всяким там русск, 15:42 20 липня 2011 р.
 
Геть узбеків - наркоторговців з Дрогобича! Геть! Геть!
Рейтинг: 7+ 0-
 
q, 15:48 20 липня 2011 р.
 
Головні узбеки в міській раді
Рейтинг: 1+ 0-
 
з, 22:16 20 липня 2011 р.
 
Вопрос , почему они на рынке ? Наверное руководство этого рынка им помогает . Кто руководитель рынка?
Рейтинг: 0+ 0-
 
Анжела, 23:34 20 липня 2011 р.
 
Ставимо питання руба . Або партії , що так вихвалялись на виборах , свобода , фронт змін , конгрес укр. націоналістів . БЮТ , вирішують вигнати чорну заразу з міста або ми , виборці , виженемо їх .
Рейтинг: 3+ 0-
 
Дрогобичанин, 11:08 21 липня 2011 р.
 
гоніть їх
Рейтинг: 2+ 0-
 
патріот, 18:40 21 липня 2011 р.
 
Вони вже з вуличної торгівлі, переходять в критий базар, швидко ми побачимо, що всі прилавки будуть заповнені узбеками при допомозі наших "українських патріотів". В Дрогобичі вже були часи, коли базар був заповнений кавказцями, але найшлися дрогобичани і очистили базар від них.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Микола, 19:56 21 липня 2011 р.
 
А може ми візьмемо приклад з арабів і з допомогою інтернета, преси і т.п. самі почнем об"єднуватись і потрохи виходити на вулицю? Навіть білоруси(наскільки спокійна нація) виходять на площу і плещуть. Нехай побачуть, що ми сила, Хто за? Тільки партійних вожаків думаю не потрібно ні свободи, ні регіонів, ні сильної україни та фронту змін, Адже "примазатись" зразу хтось захоче, хто за?
Рейтинг: 4+ 0-
 
, 21:15 21 липня 2011 р.
 
У нас крім депутатів у міській раді від , різних партій , є щей купа рядових членів цих партій . І вони мовчать уроди . Хлопці - або виходимо на протести або скоро нас в раби зашиють .
Рейтинг: 2+ 0-
 
Дрогобичанин, 11:28 22 липня 2011 р.
 
Інтересно я сам чистий Українець но те чо ви тут пишете повна чепуха. Одні тут пишуть із-за того що завидують, другі пишуть за компанію, ну ніхто із ваз не задумася ніколи як їм коли їх тут призирають. А тепер задумайтесь коли вони відкривають тут точки вони дають робочі місця нашим Українцям і ні разу не заїкаюця за ваші образи в їхню сторону.Жодна країна неговорить про чужестранців так як ми про них може це іщераз доказує що ми не ті за кого себе вважаєм.
Рейтинг: 1+ -3-
 
Тарас, 20:56 22 липня 2011 р.
 
Які це ще "робочі місця"? :grin Слідуючи такій логіці, рабовласники також дуже добре робили -відловлювали нещасних "безробітних" і давали ім робочі місця! І навіть краще, ніж зараз у нас, бо була повна "соціалка": харчування, проживання, одяг, медичне обслуговування і, навіть, рогваги!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Левко, 09:39 23 липня 2011 р.
 
Поки чукрки "ТАРАСА " у жопу не трахнуть , розуму він не набереться .
Рейтинг: 0+ 0-
 
Дрогобичанин, 12:06 23 липня 2011 р.
 
Автору статті! Шановний, а той офіцер міліції назвав хоча б один факт затримання казбеків при збуті наркотиків?Яких саме? Всі коментарі і статті - шо казбеки торгують тапочками, за що їх неодноразово чесні міліціянти ганяють, а нечесні відмазують! треба бути обєктивним! А чурків - якщо нелегали - гнати в шиюна Кавказ!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Гість, 09:27 26 липня 2011 р.
 
чула такі дані по телевізору що за пару десятків років кожен третій житель країни буде чорношкірий! Вони ж множаться як коти.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 15:14 17 вересня 2011 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6070 днів)