"Безкоштовна" медицина і смертність пенсіонерів

Надрукувати
Життя сайту
Написав(ла) Наталя   
19.07.2011
АптекаПрошу відповісти, як рятуватися пенсіонерам у зв’язку з хворобою у стаціонарі нашої лікарні, якщо лікування потребує грошей (тільки томографія коштує мінімум 500 грн., без якої лікувати не хоче жоден лікар), а людина не має родичів і живе на одну пенсію? Що залишається такій людині - скласти руки і помирати у власній квартирі?

У мене запитання: чи може в таких окремих випадках адміністрація міста, департамент охорони здоров’я допомогти з оплатою лікування у стаціонарі Дрогобича? Адже департамент має гроші на такі випадки.

Мій безперервний стаж роботи - 40 років, мені 63 р., тому я не можу стати повною калікою, оскільки зі мною живе єдиний син-інвалід. Чекаю Вашої відповіді.

Дякую.

Переглядів: 10081

Коментарі (85)
 
Річ у тім, що з нашим братом каші не звариш. Для нашого чоловіка потрібно щоб все було чітко розписано, по пунктах: 1, 2, 3, і так далі. А сказати у нас що у винятковій ситуації держава має резерв для фінансування певних обстежень, буде так як з субсисіями, ліквідаторами аварії на ЧАЕС і так далі. 
У нас можливість підтримати потребуючих відкриває блага для проворних.
Рейтинг: 5+ 0-
 
Luka, 13:36 19 липня 2011 р.
 
Пані Наталя! Томограф -фірма яку відкрили інвестори з Ізраілю, кожен інвестор вклавши гроші хоче заробляти, завдяки їм можна обстежитись на місці. Моя порада - ідіть до Шевкенича, Красногурського, Кулини, Росохи, Пукала, у нас половина депутатського корпусу духтори, нехай проявлять милосердя і вам допоможуть. Ідіть до коростильова, радзіка , терлецького, корпана в ратуші дармоїдів повно може хтось і підніме дупу і допоможе, а ще краще пишіть і заказними листами бомбіть всіх.Думаю що результат буде. Удачі Вам!
Рейтинг: 10+ 0-
 
Довбуш, 13:43 19 липня 2011 р.
 
кожний лікар який скерував пацієнта на обстеження томографії має з того зиск, а власне певний відсоток, тому так багато хворих скеровується без потреби на дане обстеження. Пацієнт має право відмовитись від даного обстеження, лікар зобов'язаний провести альтернативне обстеження. надіятись на те , що департамент Вам допоможе марудна справа. Це майже надіятись на те що похоронне бюро закопає безкоштовно
Рейтинг: 5+ -2-
 
, 14:04 19 липня 2011 р.
 
Хауза обдивилися? Будь що - на томографію.
Рейтинг: 6+ -2-
 
maxt_t, 14:47 19 липня 2011 р.
 
maxt_t +1 
Це точно... На жаль, наші лікарі без тої новітньої техніки зараз не вміють поставити жодного діагнозу. Стаття до болю правдива, так як медицина аж ніяк (! ) і зовсім цілком не безкоштовна...
Рейтинг: 7+ -3-
 
Наталі, 17:02 19 липня 2011 р.
 
, , На жаль, наші лікарі без тої новітньої техніки зараз не вміють поставити жодного діагнозу, ,  
і не тільки наші лікарі, без новітніх тегнологій в 21 столітті нажаль не обійтись.Лікарі будь-якої розвинутої країни, не мають поняття, як можна ставити діагноз не користуючись компютером.Наша медицина відстає на багато років, та і про які технології може йти мова, коли лікар немає звичайного медичного спирту чи бинту.(Пишу з власного досвіду)Повезла дитину на Павлова(впав, розбив голову)вечером це було. Вийшов лікар, сказав почекати , медсестри вечеряють! ( з кімнати доносився голосний регіт)за тим часом сказав купити бинт, спірт, вату! Купила.Повечеряли медсестри , будуть зашивати Боже ! винесли так звані , , мисочки, , (маю сказати мій собака їсть з чистішої) як вміли так зашили, на другий день на перевязку Повірте...лікар вийшов до нас пяний! памятаю звали його Віталій, нажаль не памятаю прізвища.Відмовилась, не можу довірити свою дитину пяничці-, , доктору, , .Бруд в лікарні описати важко, без дверей та обдерті стіни, павутиння звисає по стінах.хто був бачив, хто не був..нехай Бог Вас милує побувати...Про яку безкоштовну медицину говоримо, коли в нас ніякої нема! А за наше старше покоління страшно, не маєш грошей-чекай на свій день Жоден лікар не візьмется і навіть не подивиться, є гроші-хворіб добавлять, щоб більше здерти.Нажаль такі жорстокі реалії нашого з Вами життя.Нажаль тільки одна країна в Європі-Україна, яка залишається за рівнем життя в 19ст...
Рейтинг: 6+ 0-
 
, 19:15 19 липня 2011 р.
 
Довбуше! Підтримую, щодо Ізраїлю, Шевкенича, Красногурського, кулини, Росохи, але до чого тут Пукало (він лікар, але очолює зовсім іншу комісію), коростельов... тощо.Радзік так, у нього гроші. Затям, Довбуше! Медициною, тобто гуманітарним направленням "керує" Тарас Метик, якого, аналізуючи всі статті і коменти, оберігає ДІ. Максе, - це і дурню видно! Що тобі дана команда від Метика "мочити" Коростельова? Що тобі, Максе, пообіцяв взамін наш "гуманітарний Бог"?
Рейтинг: 0+ -3-
 
вІка, 21:11 19 липня 2011 р.
 
www, яким чином наявність новітніх технологій змінить ситуацію, з якою ви безпосередньо зіткнулись? 
 
П’яний лікар за пультом обриганого томографа - це так інноваційно.
Рейтинг: 4+ -1-
 
maxt_t, 21:17 19 липня 2011 р.
 
P.S. Та й лікарі це загалом? Як їх зараз вчать у Львівському медичному, і за які гроші. Тому медицина в нас така "безкоштовна". Мегатони вкладеної валюти за роки навчання потрібно якось відбивати. 
 
Цікаво, у нас є щось схоже на пожиттєве позбавлення лікарської ліцензії ?
Рейтинг: 2+ 0-
 
maxt_t, 21:26 19 липня 2011 р.
 
maxt_t, 21:17 19 липня 2011 р. 
Tа саме до чого і веду, і одночасно пробую відповісти п.Наталі, перш ніж говорити за якісь технології, треба навести порядок, та хоч відмити те приміщення, що зветься лікарнею.Нам до технологій, як до зірок! Власне, що ніяким чином...
Рейтинг: 2+ -1-
 
, 21:27 19 липня 2011 р.
 
Краще дати 500 гривень за томограф, ніж лікувати діагнози, які придумують наші лікар, і Їсти кілограмами ліки.
Рейтинг: 1+ -2-
 
новий, 21:28 19 липня 2011 р.
 
новий, ви так пишете, ніби це сам томограф вам діагноз поставить, ліки пропише. Томограф це інструмент. Ще хто, і як, ним скористається.
Рейтинг: 2+ -1-
 
maxt_t, 21:37 19 липня 2011 р.
 
, , Цікаво, у нас є щось схоже на пожиттєве позбавлення лікарської ліцензії ?, ,  
хороше запитання..
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 21:38 19 липня 2011 р.
 
www, прошу вибачення. Неуважно прочитав ваш перший коментар.
Рейтинг: 1+ 0-
 
maxt_t, 21:40 19 липня 2011 р.
 
maxt_t, 21:40 19 липня 2011 р  
:)
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 21:45 19 липня 2011 р.
 
Ясно шо 500 грн за томограф дорого ! Питання до всіх , ну зроблю я огляд на томографі, а хто в нас в місті з лікарів розбирається в ньому?  
До кого можна іти на прийом, підкажіть!
Рейтинг: 3+ -1-
 
???, 22:08 19 липня 2011 р.
 
maxt_t 
Наші лікарі практикують ставити діагноз "на око", в більшості випадків він є помилковим, а гроші на лікування вже потрачені. Все болить, + печінка плаче.Правильний та вчасний діагноз - 90% успіху.
Рейтинг: 1+ 0-
 
новий, 22:09 19 липня 2011 р.
 
медицина в Україні - болюча тема, тому важко заспокоїтись, читаючи таку статтю 
Хочу ще сказати, що ніяк не розумію цих , , збіговиськ, , на обіди чи вечері , , Медсестри вечеряють, , була відповідь лікаря.Так я ж не в рестаран прийшла, а до людей, які давали клятву рятувати чужі життя! Кожен має право на обід чи вечерю, але ж не всі разом, один пішов за тим часом хтось інший замінив.А в нас так: ви зачекайте, обливайтеся кровю, а ми тут похвалимо салати одна одної..Не розумію! Адже у кожного батьки, діти, близькі, рідні і з кожним може статися, так чому ж така байдужість до самих себе? Навчімось поважати самих себе перш за все, а потім може якось і в державі щось зміниться..
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 22:35 19 липня 2011 р.
 
до www. Повністю згідний, треба навчитися поважати себе і інших, і в лікарні, і в жеку, і в газовій службі, і в чиновницьких кабінетах в ратуші і т.д А то складається думка шо то тільки в лікарні такий безпрєдєл і неповага до людей - всюди таке ставлення. так шо із себе треба починати. шановна WWW !
Рейтинг: 1+ 0-
 
???, 22:44 19 липня 2011 р.
 
новий, наявність томографа навряд змінить практику дяких лікарів ставити диагноз "на око".
Рейтинг: 1+ 0-
 
maxt_t, 00:37 20 липня 2011 р.
 
отака сувора првда міста Дрогобич. 
 
Нажаль самі жителі нічого неможуть зробити проти того свавілля- а всі інші інстанції вимерли-=- 
 
реалії життя-
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 02:34 20 липня 2011 р.
 
томограф - це всього один із додаткових методів обстеження і не завжди доцільно його призначати в даному випадку говоримо за те що лікарі використовують його для отримання додаткаового заробітку
Рейтинг: 3+ -1-
 
, 09:24 20 липня 2011 р.
 
хочу Вам сказати пане чи пані ?, 22:44 19 липня 2011 р.що давно вже з себе почала, так не завжди воно добре виходить, бо після одного такого походу, в одну з Вами вказаних інстанцій просто іноді здають нерви.В нас вміють перед вами закрити двері, там же нахамити.Ці люди, які сидять в цих холодних, обдертих кабінетиках, темних, павутинням огорнутих коридорах, з якоїсь причини вважають себе більшим чим насправді є. для прикладу, Районне паспортне відділення, яке знаходиться по вулиці Стрийській, зайшла по-людськи запитати, одна з тих пань, була не в доброму настрої, то не говорила зі мною, а криком кричала, а на кінець закрила переді мною двері Відношення абсолютно ніякого.А знаєте чому? та тому що знають, що їм за те нічого не буде! А ми і жалітися нікому не підемо.Знаєте , правильно сказав один Український гуморист, , У нас вищий на нищого завжди плює, , Правду казав.Це не є проблема Дрогобича , це проблема цілої України.Доводилося побувати в кабінетиках у Львові, в Києві.тяжкий випадок, повірте :cry :(
Рейтинг: 4+ 0-
 
, 11:07 20 липня 2011 р.
 
Пораджу відразу після такого ставлення , підійдіть до начальника . Легесенько постукайте і скажіть , що ви хочете написати скаргу на обслуговування. Якщо ні прийдете завтра з іспектором справ споживачів.Повірте , не проблема в них а ВАС , в вашому не бажанні сваритись і відстоювати свої права. Тому терпіть. 
П.С. Дворідна Сестра моя , після такого прийому , "допомогла" спеціалісту, з доганою і знаттям премії.
Рейтинг: 3+ 0-
 
макс, 11:40 20 липня 2011 р.
 
Біда нашої медицини, в тому, що з томографом, що без нього, що з іншою сучасною діагностичною технікою, наш лікар не може поставити правильний діагноз та провести лікування! Вся справа в некомпетентності і низькому професійному рівні! Ми всі знаємо, як поступають, вчаться і закінчують учбові заклади наші "медики". І, найголовніше, відношення до людей у них не людське. Головне - відбити копійку.
Рейтинг: 2+ -2-
 
Левко, 14:30 20 липня 2011 р.
 
Такого свавілля, лицемірства, цинізму, підкупу, злодійства і підлості, як зараз, в незалежній Україні, я не зустрічав раніше на своєму життєвому шляху. Ми незалежні, ми українці - так що з нами не те? Це ж наша держава, Україна, така жадана...Чому все не так? Що ж ми за нація така...Все корумповано, все спотворено - бал править сатана.Ніби всі моляться, до церкви ходять, церкви вибудовані на кожному кроці...А вже стоїть питання, чи можна застосувати слово ЛЮДИНА, до більшості з нас. Як таке може бути, серед людей, щоб в лікарні , дитина мучилась від болю, а медсестри і лікарі, у цей час, спокійнісінько жерли та реготали...Таких ганебних прикладів можна приводити до безкінечності. :cry :cry :cry
Рейтинг: 9+ -1-
 
q, 15:17 20 липня 2011 р.
 
Ось тому ми, українці, і не змогли на протязі сотень років утворити свою незалежну державу. :sigh І навіть зараз, коли незалежність нежданно-негадано звалилась на наші голови, не можем дати собі раду, та так, що скоро можемо її втратити, ту незалежність. :sigh Нічого не поробиш, такий наш український "минталитет". :p Але ми жили при татарах, при москалях, при поляках, при австріяках, знову при поляках, при москалях, при німцях і знову при москалях. Ми як мурахи - завжди виживем і будем жити вічно! :)
Рейтинг: 3+ -3-
 
Левко, 17:11 20 липня 2011 р.
 
Панове хочете правильний діагноз зверніться до доктора Хауса, а не до наших костоломів.
Рейтинг: 1+ -2-
 
.місцевій, 19:10 20 липня 2011 р.
 
На відповідь Вікторії! А що у нашому царстві керує не коростильов? Метик спеціаліст по "підносу патронів", себто налий-накрий! Який гуманітарний напрям, вчора взяв Г.З. - бридко читати, байси-шмайси як класичні вихованці партшкіл брещуть в живі очі. На рахунок та медицини - потрібно бути обєктивним, не всі мальчиші-плохиші, є дуже багато розумних, відданих та бідних лікарів.Честь їм і хвала, ну не може людина з вищою освітою жити на 1500грн.Ось де корінь зла, прибиральниця отримує 2000, ось почув , що на ЮТГ керівний склад отримує по 20000грн, і це за гарно прострочену блюзку, а за нічні чергування та недоспані ночі хірург отримає 1500. Справедливо? Думаю, що ні, не може блюзка для капіталіста оплачуватись дорожче за життя колгоспника з Волощі! Як і повсюди, є ЛЮДИ і Людиска, ось і вся різниця!
Рейтинг: 8+ -2-
 
Довбуш, 11:00 21 липня 2011 р.
 
Люди добрі , та ви живете так бо вам це подобається . Подобається жити в тому бардаку і хабарництві .Ви не хочете жити краще , бо свиня без болота мучиться . Хто звас не плюнув на пішохідну доріжку , не викинув недопалок з балкону , не засмітив газон , беріг річки чи озера . Хто звас написав скаргу , може і без відповіді , на чиновника , відверто бореться за свої законні права . Підняли ціну на пальне -мовчок , підняли ціну на проїзд в маршрутках - мовчок , підняли ціну на всі види товарів - мовчок , чорномазі залізли в місто - мовчок , насрали вам на голову _ мовчок , лишень облизались швидко .
Рейтинг: 6+ -1-
 
Дрогобичанин, 12:55 21 липня 2011 р.
 
а якого хрена лікар працює за такі малі гроші? нехай бере плакати в руки і страйкує..а він хоче спокійно жити і здирає хабарі з бідних людей..і добре знає..що здере більше ніж би йому добру навіть зарплату заплатили..тому і сидить тихенько
Рейтинг: 4+ -3-
 
коп, 13:31 21 липня 2011 р.
 
лікарям не вигідно мати добру зарплату..бо тоді ніхто хабар не понесе..їм краще сидіти на малих зарплатах і лупити великі хабарі :grin :roll :upset
Рейтинг: 6+ -2-
 
коп, 13:34 21 липня 2011 р.
 
п.Наталя на обстеження не має грошей, а на інтернет і комп ютер має? а якщо не має, виходячи з логіки, що їй 63 роки то їй всі ті коментарі "до фонаріка". Так що невдале місце для такого обговорення
Рейтинг: 1+ -3-
 
, 22:14 21 липня 2011 р.
 
Шановні критики медицини! Ви не бачите своєї професії і не чуєте про неї добрих слів. Про яких медсестер і пяного лікаря ви можете говорити і іх вечері? Невжеж ви на роботі не пєте каву? І не паплюжте мову (СПІРТ) і Людей! А хочете європейської медицини вперед до Європи ! До платної і страхової медицини.Про які брудні мисочки ви можете говорити, а тим більше згадувати намарно імя Боже, і вулицю Павлова , якої давно немає. Я на вашому місці поїхала голову зашивати дитині в Італію!
Рейтинг: 4+ -12-
 
місіс ікс, 23:01 21 липня 2011 р.
 
Місіс ікс. 
З таким коментарем, вам самій треба їхати в Італію лікувати голову.
Рейтинг: 10+ -2-
 
новий, 23:07 21 липня 2011 р.
 
В мене знайома приїхала з Італії на лікуавння додому в Дрогобич. Обстеження зробила там, а от лікарів хвалить наших ! Була там 5 років і ні копійки не платила податків тут в Україні в тому числі і на медицину. От і подумайте скільки людей ні копійки не платить на розвиток нашої нещасної медицини, а претензій дуже багато виставляють і хочуть дармовової, бесплатної. Я живу і працюю в Україні, тут плачу податки, я маю право вимагати бесплатної медицини, а не заробітчани і не тіньовики. А лікарі і медсестри якщо всі поїдуть за довгим рубльом по закордонах, то ми тут повиздихаємо! Я це розумію. А оті премудрі озлоблені дописувачі хай би не гнівили Бога, аби не прийшлося перед тими обхаяними лікарями стояти на колінах.
Рейтинг: 2+ -2-
 
???, 00:06 22 липня 2011 р.
 
У нас медицина не нещасна, і лікарі не бідолаги. 
У нас медицина платна, дуже дорога, без жодної відповідальності за здоровя і життя пацієнта.Ще жодного лікаря не засудили через неправильне лікування, смерть новонародженої дитини або матері -породіллі.А такі випадки часто трапляються у Дрогобичі.
Рейтинг: 6+ -3-
 
новий, 00:24 22 липня 2011 р.
 
гарний вислів "неправильне лікування". А де правильне? В Ступниці в діда Івана чи в Болехівцях в баби Марини, чи в якогось іншого самозванця? Кожний сам вибирає в кого лікуватися. От і не лікуйтеся у вище згадуваних поганих лікарів, йдіть до тих кому вірите (віск вам злиють, жаби на спирту настоять, будете жити довго-довго. поки не вмрете) :):)  
"Хліба і видовищ"- казали римляни. Нічого не змінилося: от би судили, судили, судили, а краще привселюдно. От було б "новому" радості.
Рейтинг: 2+ -5-
 
???, 00:48 22 липня 2011 р.
 

Я зрозумів, що ви з родини лікарів, або маєте до них якесь відношення. 
З таким менталітетом, стійте й надалі під кабінетом, як лох, і чекайте, поки медсестри і лікарі наїдяться і напються, і питайте притишеним голосом, чи можна зайти, бо якщо голосніше скажете, то наші Боги вас і послати в прямому смислі можуть.Тримайте доляри в руках , і з усмішкою, пхайте в кишеню лікарю.
Рейтинг: 5+ -2-
 
новий, 09:28 22 липня 2011 р.
 
І я напишу.Декілька разів бував на прийомній, провозив літнью людину у важкому стані і що ви думаєте на регістрації пробув біля 25 хв. поки покликали лікаря , поки знайшли санітарку яка повезе , поки реєстрували . Відверто , якщо б не мій товарищ , з яким ми товаришуємо з дитинства -важковато було б вирішувати ці питання. Я за реформування медичної галузі, введення деяких платних послуг (офеційно) бо тоді я зможу щось вимагати.  
Сидять 4-5 санітарок в прийомній, коджна ніби чимось зайнята.Документи треба подавати через маленьке вікно, 2-3 літні людини чекають, двоє з травмами сидять в коридорі, один алкаш неадекват літає по першому поверсі...
Рейтинг: 12+ 0-
 
макс, 10:08 22 липня 2011 р.
 
А я вчора пробувала дідуся положити в неврологію, то пан лікар сказав, що якщо нема гострого інсульту, то нема чого в лікарню, а те що людина вже пережила мікроінсульт і тиск 235 на 120, то до одного місця(((( Така от справа
Рейтинг: 8+ 0-
 
Натка, 10:24 22 липня 2011 р.
 
Воно жре і пойло п"є, поки ви під кабінетом сидите і вмираєте.
Рейтинг: 13+ -3-
 
новий, 10:50 22 липня 2011 р.
 
макс, 10:08 22 липня 2011 р. 
Ну ситуацію ви описали з точністю 100%, так воно і є 
A для ?, 00:48 22 липня 2011 р. 
cкажіть будь-ласка, а яка різниця між настояною жабою на спирту і пяним лікарем, якщо так його можна назвати? А до баби Марини ходим частіше ніж до лікаря, бо ж баба Марина хоч справляє враження, що їй цікаво яка проблема. 
І ще одне, ми тут не судимо, а кажемо як є. 
, , Кожний сам вибирає в кого лікуватися, , кажете ви. Нажаль вибір у нас не великий і в тому наша біда. Якщо потреба термінова біжимо до того хто на зміні, якщо той що на зміні пяний, біжимо додому давати раду самі ну або ж..до баби Марини Такий от вибір..
Рейтинг: 7+ -1-
 
, 11:21 22 липня 2011 р.
 
місіс ікс, 23:01 21 липня 2011 р. 
вам гарну пораду дав новий, 23:07 21 липня 2011 р. чи ви можe одна з тих, що кавують, коли на вас чекають люди.Немає значення чи вулиця Павлова є чи назву змінили, а ваш гадюшник залишився без змін.А в Італії, шоб вам зашили голову треба бути легально, сплачувати податки і тоді вам зашиють все шо бажаєте.І не має значення Спірт чи Спирт, але ні того ні другого у вас немає.Перший пєте за обідом, другий треба купити самому
Рейтинг: 7+ -2-
 
, 11:30 22 липня 2011 р.
 
до модератора. 
Пошу пов"язати дану статтю із  
http://droginfo.com.ua/content/view/1440/
Рейтинг: 0+ 0-
 
до модератора, 13:54 22 липня 2011 р.
 
Всі ви www, , НОВИЙ і макс далекі в чужій професії, особливо в медицині.Чого ж ви звертаєтесь в цей гадюшник, а не до баби Марини? Про легалізацію в Італії і про сплату податків ви також майже далекі в цьому. На мою думку літня людина, яку ви хотіли оформити в лікарню, ви його опікун за квартиру. Дякую за підтримку ?
Рейтинг: 1+ -9-
 
мІсІс Ікс, 22:59 22 липня 2011 р.
 
Місіс ікс.Ваша думка зрозуміла.Якщо б ви її не висловили, то мудріше б виглядали.Дякую.
Рейтинг: 8+ 0-
 
новий, 23:17 22 липня 2011 р.
 
А ви НОВИЙ, якщо б не оправдовувались, то не було б вам ціни
Рейтинг: 0+ -7-
 
місіс ікс, 23:43 22 липня 2011 р.
 
Для місіс -це мій Дідо .Прошу більше такими речами не жартувати. Вас теж старість чекає.
Рейтинг: 6+ 0-
 
макс, 00:08 23 липня 2011 р.
 
Місіс ікс. Ви перед тим, як відписувати, уважно читайте попередні коментарі усіх людей. 
Мати свою суб"єктивну думку-це ваше право. 
Я не лікар, у мене ні ціни, ні націнок немає.
Рейтинг: 5+ -1-
 
новий, 00:10 23 липня 2011 р.
 
бідна місіс х, grin , , до чого тут міліція, як бабу грім забив, , :grin :grin  
новий, 23:17 22 липня 2011 р.  
класні Ваші коментарі, короткі і зрозумілі, а Макс...як прочитає за що хотів оформити літню людину в лікарню. :grin  
ось і результат , уявімо собі, будь-хто з нас приїхав в лікарню, а в прийомній сидить Mrs X :grin :grin
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 00:24 23 липня 2011 р.
 
До місі сікс____Якщо хтось і не розуміється в такій професії, як медицина, то це зовсім не означає, що ця "медицина" не стосується кожного з нас. Як розуміються на медицині більшість дрогобицьких медиків, всім відомо! :? І результати такого "розуміння" ми всі відчуваємо на собі :sigh
Рейтинг: 4+ -1-
 
Левко, 09:25 23 липня 2011 р.
 
P.S. Ще раз наголошую: найбільша біда нашої медицини - байдуже (а подекуди і злочинно халатне) ставлення медиків до людей, безвідповідальність і низький професіоналізм!
Рейтинг: 6+ -2-
 
Левко, 09:29 23 липня 2011 р.
 
шановні писаки! раз такі погані лікарі в дрогобичі чого до них ідете на прийом?можливо ви кращі аси всвоій професіі?пані натці рекомендую купити дідусеві ліки зазделегідь і попереджувати хворобу а не кричати коли вже пізно.на протязі 1.5 року жодного консультативного прийому.в принципі розумію-погані лікарі так ідьте в інший регіон.щодо компютерноі томографіі-питання слушне.зиску від пр иватника нема.раз.два-це приватна структура.три -тепер лікування по протоколу-без кт в випадку смерті лікар може бути наказаний.інша річ-скільки оренда держ.приміщення за кт і хто іі отримуе.за ренду приміщення можна булоб мати пару місць безкоштовно.питайте в мужів міста.лікар тут ні при чім.запамятайте всі-90 % лікарів працюють на ентузіазмі за 1200гр.в місяць.
Рейтинг: 2+ -2-
 
, 22:48 26 липня 2011 р.
 
звертаюсь до нового-*** ти новий.от і все.як би не зусилля лікарів то цей бардак був би ще гіршим.всі ремонти зроблено стараннями медиків.з іх ініціативи.жодноі копійки не дано з бюджету 
 
Лайка.
Рейтинг: 2+ -1-
 
, 22:56 26 липня 2011 р.
 
пану хто запитуе про "читаннякт" я вам прочитаю.а вам воно потрібне?читання. 
паціент:зробіть мені рентген 
лікар;вам не потрібен рентген. 
не витримавши лікар скеровуе на рпентген. 
за хвилю-знимок готовий. 
паціент;ну що там видно.. 
лікар;..гонорея. 
паціент;дякую лікарю. 
це не анекдот.це првда.60% паціентів ідуть на кт самі без скерування лікаря-мене болить в боці.це жах.вірніше відмивання грошей в дураків-мов світло все покаже.це вже на совісті лікарів кт.
Рейтинг: 1+ -1-
 
, 23:06 26 липня 2011 р.
 
жаль що не все модератор пропускае.а новий 
м...к з великоІ лІтери.сам в життІ щось зробив?за дЯкую.
Рейтинг: 2+ -1-
 
, 23:09 26 липня 2011 р.
 
пане левку а що ви розумІете пІд пофесІоналІзмом?2 роки в португалІІ Чи ЧехІІ І плитка за 15 баксІв за м кв.щоб стати лІкарем треба вЧитись 12 рокІв а потІм все життЯ.а не помилЯетьсЯ той хто нІЧого не робить.факт помилка лІкарЯ коштуе дорожЧе нІж вибоІни на дорогах.погане харЧуваннЯ.сервІс І тому подІбне.глЯньте на себе а потІм критикуйте Інших.не суди судим не будеш.
Рейтинг: 1+ -2-
 
, 23:14 26 липня 2011 р.
 
так вже вам не вгодили лікарі.а ви вивчіть своіх дітей на лікарів-рік навчання 5-6 тис баксів помножте на 9 і знайдіть ще роботу.відомо вам що тільки 4%дітей лікарів продовжують традицію?надивились на все.достатньо "легкого хліба"всі хто відпрацював на виробництві святі-правда хто що міг той щось тягнув.що притягнув лікар з шпиталю-масу хворіб .щодо страйку медиків-страйкували і не раз.а де була ваша підтримка?на страйках першою вимогою було не скоротити заклади. а вже потім зарплатня.може ви призабули коли медики організовували збір овочв для хворих?хто з вас і кільки чого приніс?все минуло слава богу.минуться і теперішні негаразди.не можна за вчинком 1-2 людей судити за весь колектив.так званий людський фактор а він притаманний всім-і в міліціі і в освіті.всюди.ми всі люди одного суспільства.поки самі все не зробимо самі і ніхто нам не допоможе.крім щоб нас всіх знищити як народ.суспільство.люди будьте добрішими.
Рейтинг: 2+ -2-
 
, 23:42 26 липня 2011 р.
 
Шановний пане Добродію! Для початку препарати ми вживали, і профілактично і те що лікар призначив, а коли почав тиск стрибати, звернулися до лікарів, бо я в принципі не є прихильником самолікування. Для того той лікар є, щоб допомогти хворому. І не подумайте, що лікарі бідують, більшість беруть, санітарки що підлогу вмиють, медсестри що капальницю поставлять. От від тої безкоштовної медицини вже вивертає, я готова заплатити за медицину, щоб медпрацівник був забезпечений, я хочу мати впевненість, що не дай Боже не здохну в прийомному покої, поки лікарі будуть обідати. Шануйтеся!
Рейтинг: 3+ -2-
 
Натка, 08:05 27 липня 2011 р.
 
Добродію, а ти 100% лікар-"м.к", який вчився .А чого ти пригрівся у державній клініці на всьму готовому і свої такси та порядки встановлюєш? Іди приватно працюй, заплати за оренду приміщення, купи медичне обладнання за свої гроші, і я подивлюсь, чи ти тоді будеш бухати і жерти в робочий час.
Рейтинг: 3+ -1-
 
Новий, 14:40 27 липня 2011 р.
 
А в мене сестра родила дитинку кілька днів тому в Дрогобицькому роддомі, 1500 лікар взяв за пологи! так собі сказав дати По 100 грн медсестрам і по 50 взяли санітарки.І в підсумку 2000 грн, за один день, з однієї пацієнтки.Бідують наші лікарі. І всюди так, в лікарні, в роддомі, в поліклініці 
, , .сам в життІ щось зробив?за дЯкую, ,  
І ви пане добродію за дякую нічого не робите.Та ніхто в нас за дякую вже давно нічого не робить. Те що лікарі в нас отримують 1500 тис грн ми також знаємо, така вже хренова наша держава! А хто отримує більше? Як би були добрі зарплати не було би хабарів, це також зрозуміло.Але є люди, є пацієнти, які і 1500 тис не мають і що куди йти, якщо в боці заболіло? 
Кажете , , все на совісті лікарів, , може і так, але більшість з них вже давно совість втратили. Є, звичайно, є десь один , два лікарі, які вислухають, порадять.Мала розмову з хорошим лор -лікарем, в дитячій поліклініці, але таких лікарів можна порахувати на пальцях. 
Кажете , , не судити, , Та ні не судимо, кажемо так як є, та і добрішими не маємо від чого бути. 
, , всі ремонти зроблено стараннями медиків, , які ремонти? в нас навіть павутиння в поліклініці нема кому зняти, про лікарню мовчу, а роддом.! no comment 
Так з Ваших коментарів, розумію Ви лікар, може один з цих , хто помагає , , за дякую, , ну тоді честь і хвала Вам.А в загальному ситуація страшна, плачевна і подібно безнадійна. 
А те що в нашій медицині присутня халатність, байдужість, кавування, застілля, це вже давненько не секрет.Як казав один наш гуморист , , людоньки, най всіх вас Бог боронить, в шпитали лежати, ,
Рейтинг: 4+ 0-
 
, 16:33 27 липня 2011 р.
 
паніwwwпологовийбудинок і лікарня дві несумістимі речі.називайте речі своіми іменами.і я платив коли моі рожали. 
пані наталю! де ви за такий малий доволі період життя купили таку машину.може батьки допомогли?а дідусь ваш так і за 1.5 роки в лікаряне був.думай що пишеш. 
пНовий! я працюю і вкладаю своі гроші в медицину. а 
ви шановний *(8 серпня ви поступите в лікарню) все переобдумаете.не хами.
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 21:06 27 липня 2011 р.
 
пані wwwви праві нехай бог боронить всіх нас лежати в шпиталі.будьте здорові ви і вся ваша родина!
Рейтинг: 1+ -1-
 
, 21:09 27 липня 2011 р.
 
спочатку шукаемо кому дати а потім говоримо скільки дали.ще ні одній рожениці назад дитинку не "запхали"родіть і ідьте додому.а хто вимагае -е служби...
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 21:23 27 липня 2011 р.
 
п.новий ми обидва знакомі! не телефонуй і не проси.за все заплатиш.
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 21:24 27 липня 2011 р.
 
мах! а хто твій знайомий?чи ти персона-яку треба вже і зараз! МОЖЕ ЩЕ Е ЛЮДИ КРІМ ТЕБЕ?ЕГО?
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 21:27 27 липня 2011 р.
 
пишіть що завгодно.я і моі колеги е були і будемо.і до нас були і після будуть.пишіть.платіть.нам цікаво.ще сьогодні.завтра не читатимемо всю вашу біліберду.
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 21:39 27 липня 2011 р.
 
Добродію,  
я вже засумнівався чи ти лікар, чи пацієнт психлікарні? 
В тебе, мабуть піна з рота іде, коли по пять коментів підряд пишеш. 
Спокійно, не шуми, колеги тебе в біді не лишуть.
Рейтинг: 2+ 0-
 
новий, 22:44 27 липня 2011 р.
 
Дякую п.Добродію і вам здоровя доброго.Але в пологовому будинку лікар сказав заплатити, бо інакше не випишуть, і тут же почав шукати різних причин і хворіб дитині.А хто хоче сидіти в цьому капарстві довше ніж насправді має бути.Так і заплатили.У свій час не дала ні копійки, могла і вмерти так ніхто б і не знав, бо ж ніхто не прийшов запитати, як почуваюся.По при все те що ви пишите , ви знаєте, як воно насправді в Нас є. 
, , пані www пологовий будинок і лікарня дві несумістимі речі.називайте речі своіми іменами.і я платив коли моі рожали, ,  
я перепрошую, але до сьогоднішнього дня, я думала, що лікарня, пологовий будинок, все це відноситься до медицини в цілому.І якщо це дві не сумісні речі і не лікарі працюють в пологовому будинку, тоді хто? Кажете що і ви платили, коли ваші родили, і тут же самі собі даєте відповідь , , ще ні одній рожениці назад дитинку не "запхали"родіть і ідьте додому.А навіщо платили? А платили так, на всякий випадок...щоб все було добре, бо і ви , і я, і всі ми знаємо халатне ставлення, байдужість, не зацікавленість. 
, , .пишіть, платіть, нам цікаво ще сьогодні, завтра не читатимемо всю вашу біліберду, , Ну ось вам, цим реченням ви показали справжнє відношення, точно таке, яке проявляєте до тих хто сидить під вашими , , замурзаними, , кабінетиками...З повагою
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 01:00 28 липня 2011 р.
 
Це ви пане Добродію, про яку машину пишете? В діда був інсульт три роки назад, і спостерігався він в іншому районі.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Натка, 08:35 28 липня 2011 р.
 
Поки от будуть такі дохторі з великої букви (ще й малограмотні), доти дітям будуть в 6 років відрізати руки, щоб врятувати життя, жінки після пологів будуть вмирати, люди похилого віку, будуть вмирати на передпокої, бо заходити на приймальню, треба махати грошима, тоді ставлення нормальне. Не дай Боже, потрапити в лікарню і не мати грошей, навіть не плюне ніхто в твій бік. І пане добродію, я до вас не тикала, і на тики з Вами не ходила, тому прошу трохи більше поваги до тих людей котрі тут спілкуються. Шануйтеся!
Рейтинг: 4+ -1-
 
Натка, 08:41 28 липня 2011 р.
 
Натка - назвіть в цій країні хоча б одну структуру де не потрібно махати грошима, просто в лікарні це болить, а в газканторі, ратуші, податковій болить душа.Бо коли болить тіло це одне, але коли болить душа це набагато гірше.Думаю обпльованих душ більше.
Рейтинг: 4+ 0-
 
д, 10:59 28 липня 2011 р.
 
Так, беруть усюди, але з лікарні можуть винести, залікувати до смерті, і тоді вже нічого змінити не можна буде. І не дай Боже, щоб це сталося із близькими людьми.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Натка, 11:24 28 липня 2011 р.
 
з дуру зайшов на цю сторінку.просто з цікавості. 
ацікавого мало. 
я не малограмотний.кульковою або чорнильною ручкою напишу грамотніше.в моему дитинстві небуло комп.проскакують деякі букви. 
пані натко-передпокій-це приміщення перед якимось покоем, гарним приміщенням.А приймальня вона  
е громадська якогось діяча.депутата, директора і тому подібно. 
новий-в мене ніколи піна з рота не бризгала.паціентом психлікарні не був і дасть бог не буду(не зарікайся від тюрми і суми). 
платив в переносному-за бензин.медикаменти доброчинні внески.а пологовий і інші установи дійсно різні.всі вони підпорядковані сам собі.якщо і е здоровідділ-так це просто формальний відділ міськради який перерозподіляе кошти.тому і безлад.керівником будь якоі галузі в любому регіоні повиннна керувати одна особа.з неі весь"спрос"а маемо-словами живого класика-те що маемо. 
міняти треба.якв анекдоті-за що сидиш?-за політику! -! ?працював в райкомі сантехніком-запропонував поміняти систему(опалення), от і дали по 58. 
пройдечас і все зміниться.івкращу сторону.а щось і в гірше.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 20:52 28 липня 2011 р.
 
ще новому-на роботі не жру, а можу випити чай.харчуюсь в дома.а"бухаю"так то що ти приніс.навіщо ніс!  
по життю алкоголя не вживаю.в державну установу сам багато чого приніс і пішов з піднятою головою.і працюю давно в своій засвоі кошти(кредит.колеги зза океану)куплені медикаменти працюю.вірніше заробляю бабки.і претензій немае.написаний прейскурант і все. 
але е ностальгія за державною установою де я займався любимою справою, а не бізнесом. 
ще в союзі медицина була.а зараз-гірка правда-бізнес.прийдемо до страховоі медицини іце зло-чиновники розкрадуть.не готові ми ще жити чесно.всі хто б ким не був.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 21:03 28 липня 2011 р.
 
більше "добродія"не згадуйте.кого обідив-вибачайте.зичу вам добра здоровя і вміти прощати .
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 21:07 28 липня 2011 р.
 
Ви всіх хвалите лікарів? А то тупі і не грамотні люди. Замість того, щоб лікувати людей, вони їх відправляють у Вічність. Дешевше зараз поїхати до Львова, чим провести один день на Павлова у лікарні. Подивіться на дитячих лікарів. Вони з дітей роблять калік. Особливо це стосується Стебельської Оксани, вона гроші гребе і не боїться за покарання від Бога, що вона дітей калічить. Не відстає від неї Власов Сергій. :cry :cry :cry :cry
Рейтинг: 6+ 0-
 
хххх, 23:08 31 липня 2011 р.
 
не дай Боже серйозно захворіти.останньому жебракові важаю здоров"я.у цих гадів в білих хадатах на кожного хворого тариф. дружиніній і іі браткам віразу -200гривен треба дати інакше і не підійде
Рейтинг: 1+ 0-
 
я, 17:37 27 серпня 2011 р.
 
Я вважаю що кожен для себе сам повинен обрати лікаря який буде лікавати Вас чи вашу сімю. Що стосується Стебельської О М - ми звертаєось до неї вже 4 роки дуже задооленні і бачимо скільки людей до неї приходить, якщо б вона була не кваліфікованим спеціалістом до неї б люди не ходили. Лікарі радять способи лікавання ліки але плюс до того всього ми самі маємо можливісь перевірити ліки які назначили для лікування прочитати про діагноз який поставив лікар - інтернет не проблема.
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 09:02 25 вересня 2011 р.
 
Чув, що 21 вересня нарешті відкриють магнітний томограф у Дрогобичі ! Його вже мали 3 рази відкрити, напевне знову лохують людей!
Рейтинг: 0+ 0-
 
!!!, 18:45 15 вересня 2012 р.
 
ду-у-уже сумніваюся, щоби запрацював державний томограф, навіть як запрацює -платити треба буде однозначно.
Рейтинг: 0+ 0-
 
123, 22:44 15 вересня 2012 р.
 
Розкажу вам історію-я 2 дні тому з дитиною 1рік вийшла з лікарні, лікувала Стебельська- здерла багато гршей9за 2 доби) сказала 28. 01 подзвонити донеї(за результатом аналізу, та дієтою для дитини)і що ви думаєте -подзвонила а вона відповіла що таких не памятає, і що лежали у відділенні, що капались, що аналізи здавали. А цікаво а що гроші брала памятає? . Бо навіть лікування не хотіла писати. . . говорила пізніше напишу. . .
Рейтинг: 3+ 0-
 
Оля, 23:19 28 січня 2015 р.
 
Я родила у Львові і за роди лікар сказав дати 500 доларів. 800грн педіатру, по 150грн медсестрам, 100грн санітарці. 600 грн акушерці, Ось так ірозкошують лікарі, а люди терплять і платять,
Рейтинг: 1+ 0-
 
Іра, 11:03 19 вересня 2015 р.
 
саиі і навчили, пихаєм один на перед одного їм до кишень, потім скиглимо. Лікарям потрібно давно нагадати, що вони на роботі та виконують свої професійні обовязки, а погано виконали-до суду їх, раз, другий , третій, дивись і зрозуміють, не подобається працювати без хабарів-на базар лахи продавати і нехай там клянчуть подачки та подяки.
Рейтинг: 2+ 0-
 
не давайте а вимагайте, 19:47 19 вересня 2015 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6040 днів)