Стратегія розвитку корпоративних проектів

Надрукувати
Плітки
25.07.2008
gymor.jpg Народна індіанська мудрість свідчить: "Якщо ти виявив, що твій кінь здох, то злізь з неї".
Проте в світі корпоративних проектів все не так просто. Існує декілька дуже популярних стратегій в цій області:
1. Купити потужніший батіг.
2. Змінити наїзника.
3. Говорити: "А ми завжди так скачемо – на дохлих конях".
4. Створити комітет із вивчення коня.
5. Відвідати інші компанії, щоб дізнатися їх досвід скачок на дохлих конях.
6. Почати розробляти стандарти їзди на мертвих конях.
7. Створити спеціальну команду з сильних фахівців для пожвавлення коня.
8. Створити курси для персоналу по їзді на дохлих конях
9. Змінити вимоги так, щоб кінь виглядав живим.
10. Найняти аутсорсеров – наїзників дохлих коней.
11. Запрягти в одну упряжку декілька дохлих коней з розрахунку на те, що вони повезуть.
12. Вирішити підсилити управління – жоден кінь недостатньо дохлий, щоб перестати його бити.
13. Виділити додаткові кошти, щоб поліпшити продуктивність роботи дохлого коня
14. Провести аналіз ефективності і скоротити витрати на наїзників, передавши їх обов'язки аутсорсерам.
15. Купити спеціальні продукти третіх фірм по прискоренню дохлих коней.
16. Оголосити що коні "кращі, швидші і дешевші" коли вони дохлі.
17. Провести дослідження по пошуку вживання дохлих коней.
18. Переглянути параметри ефективності використання дохлих коней.
19. Підвищити на посаді винного в смерті коня.

Переглядів: 3504

Ваш коментар буде першим
Додати коментар
Ім’я:
E-mail:
Коментар:

 
© 2008-2017 Дрогобич Інфо → (сайт працює 3456 днів)