Компанія "Алло" продає несправні телефони?

Надрукувати
Останні новини Дрогобича
02.11.2011
Алло Не вперше стикаємося із порушенням прав споживачів у Дрогобичі та й в Україні. Цього разу розповімо про несправний телефон, що був придбаний нещодавно в одному магазині з мережі "Алло", що у Дрогобичі, на площі Ринок, 12, і як компанія відмовилася його замінити.

Оновлено 31.10.11 о 16:30, додано коментар юриста.

Як все було: дорогий (більше 1300 грн) сенсорний телефон відомої фірми не викликав ніяких підозр. Покупець випробував всі функції, заплатив гроші, отримав телефон, заповнений гарантійний талон, тощо. Проте, вже через кілька хвилин, виходячи з магазину, зауважили, що телефон "вимкнувся". На кнопку включення не реагував. Попросили менеджера допомогти, той просто витягнув батарею, вставив назад і ввімкнув телефон, висловивши припущення, що це просто "глюк".

Впродовж кількох годин телефон вимикався ще десяток разів. Навіть сам по собі, просто перебуваючи у режимі очікування. Оскільки днем покупки була субота, було прийнято рішення у понеділок віддати несправну річ і отримати заміну або свої кошти назад.

Та у магазині менеджер зв’язався з керівництвом і відмовився повертати гроші або замінити несправний телефон. Коли покупець зателефонував на гарячу лінію компанії "Алло", оператор сказав, що, згідно статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів", телефон вони можуть замінити лише після підтвердження його несправності.

Читаємо цю статтю, цитуємо те місце, на яке посилався представник компанії:

"... У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
...
"

Як бачите, експертиза повинна бути лише "за необхідності". Хто визначає цю необхідність, у Законі не вказано, чим і скористалась компанія "Алло". На всі заперечення покупця представник компанії відповідав: "Пишіть письмове звернення, отримаєте відповідь протягом 7 днів". Все.

Оскільки представник компанії за телефоном гарячої лінії обіцяв заміну телефона або повернення коштів після підтвердження несправності, і питання "необхідності" експертизи регулюється не чітко (про що покупець навіть консультувався із юристом Олесем Рупінським, що охоче допомагає читачам Дрогобич Інфо за телефоном 097 9000321), було прийнято рішення віддати телефон на експертизу.

Вилучення товару було оформлено в іншому магазині "Алло", за адресою площа Ринок, 8 у місті Дрогобич.

Через 2 тижні покупцю зателефонували з магазину і сказали прийти забрати телефон. Виявляється, його надсилали не на експертизу, а у сервісний центр виробника, про що покупець не був попереджений. Там телефон "перепрошили" (замінили програмне забезпечення), і у такому вигляді віддали людині.

Не повний тиждень працював телефон після такого "ремонту", а далі періодично почав "зависати", не реагувати на натиск сенсора і т.п. Цього разу представник компанії "Алло" (оператор гарячої лінії) сказав, що замінити телефон неможливо, оскільки міняють вони лише "некористовані" пристрої. Тобто, по яких говорили менше 5 хв і не відправляли смс. Також сказав, що треба чекати такого третього інциденту і аж тоді можна писати заяву на заміну телефону, і, можливо, її задовольнять.

Дуже цікавою виявилася умова "некористованості". Деякі телефони задовго до продажу використовувалися для розмови більше навіть, ніж на 5 хв (наприклад, для демонстрації) - тобто, згідно з політикою компанії "Алло", не підлягають заміні ніколи?

Зараз дорогий телефон, вартість якого перевищує мінімальну заробітну платню, другий раз знаходиться на "засланні". Про це нам розповів засмучений покупець, який більше місяця тому віддав свої кревні і замість якісного товару отримав лише купу турбот.

Ми ще спитаємо думку юриста з цього питання. Та схоже на те, що людину банально ошукали - клієнту не захотіли поміняти товар або віддати гроші.


Коментує юрист Олесь Рупінський, заступник голови Асоціації "Справедливість закону".

Одразу питання щодо правил повернення телефону - чому 5 хв, а не, скажімо, 4 хв 48 секунд? Чи це десь написано? Чи клієнта у магазині знайомили з цими правилами - ясна річ, що ні. У кращому випадку довели до відома постфактум, у гіршому просто вигадали на ходу.

Якщо є особливі умови для купівлі, користування, і, при потребі, повернення телефону, які не регулюються нормативними актами Законів України, тоді такі умови повинні бути чітко окреслені у договорі, що підписав клієнт при покупці. У даному випадку ніякого договору не було, отож слова про "5 хв" просто абсурдні.

У даному випадку найкращим варіантом для покупця буде дочекатися свого телефону з чергового ремонту, та, якщо пристрій далі буде працювати незадовільно, знайти експертну організацію, яка вже підтвердить, що у телефоні істотні недоліки - а вже тоді продавець буде зобов’язаний здійснити заміну товару.

Вся проблема з "Алло" та іншими точками, де продається порівняно дрібний товар, - зволікання з реальними наслідками за порушення Закону України "Про захист прав споживачів". Іншими словами, клієнта беруть змором. Законодавчо все описано у статті 8 цього Закону, але скільки у ній можливостей для затягування процесу та шпаринок для затримки з реалізацією законного права споживача на товар належної якості.

А причина затягування дуже проста: або відбивають у клієнта бажання захищати свої законні права, або, якщо й віддадуть людині гроші, користуються ними (коштами) протягом 1-2 місяців.

Ось і маємо результат: якщо підприємство мале та не сильного "нагле" - поміняють одразу, Управління захисту споживачів серйозна структура, котра має вагомі важелі впливу. Але на "дрібноту". Ось на "Алло", "Мобілочку", "Київстар" і т.п. їм просто страшно "піднімати гриву" - тому так і виходить, що ЗУ "Про захист прав споживачів" для всіх, але не завжди.

Переглядів: 19648

Коментарі (66)
 
А колись же пропонували антирейтинг зробити магазинів, де дурять. Я би туда "Алло" першим вписав. У них менеджера тупиці, а начаству на всіх і на все насрати, був би прибуток. 
 
Короче. В "Алло" ні ногою, даже рахунок поповняти туда не йду.
Рейтинг: 10+ -2-
 
Слов’янин, 07:55 31 жовтня 2011 р.
 
А компанія "Алло" втратила кілька сотень потенційних покупців, адже хто піде туди віддавати свої гроші за несправний товар? Ми - точно ні!
Рейтинг: 19+ -1-
 
Адміністратор, 08:17 31 жовтня 2011 р.
 
Купляв в Алло свій сенсорний HTC за 2600, щоправда в інтернет магазині - дуже задоволений, заказ був опрацьованний в НЕДІЛЮ в 21-30! І в вівторок я вже його забрав.
Рейтинг: 3+ -9-
 
, 09:12 31 жовтня 2011 р.
 
права покупця повністю і багатократно порушені - відомий наш юрист має нагоду показати як працює закон на захисті споживача!
Рейтинг: 6+ 0-
 
sens, 09:38 31 жовтня 2011 р.
 
невже люди почали говорити про проблеми в голос ?
Рейтинг: 8+ -1-
 
пп стандарт, 10:09 31 жовтня 2011 р.
 
В ЕС тоже есть проблемы, вот перечислю с которыми сталкивался я.1-Телефон, купили, тоже батарея за день падала, заметили через неделю пошли в магазин поменяли на новую, все дальше держал по 5 дней спокойно, менялось с предоставлением чека. 
2-Швейная машинка-оверлок, через год виноваты сами, прошивали очень грубую ткань, перестала правильно путать-позвонили на фирму(гарантия 3 года)на прислали форму мы заполнили и через почту безплатно! -переслали в упаковке ее, переживали, хто его знает как тут на западе, но через месяц пришла родная справная по почте на дом. 
3-Купили соковыжималку-через две недели перестала включаться-отнесли в магазин, менять отказались и взяли деньги.Все без проблем и волокит за 3 минуты. 
4-Купили жене золотой браслет-поносила она 3 месяца и он от ее руки немного изменил форму-изогнулся, виновата была сама, понадевает 5-8 браслетов и они как-то там давят один на другой, пошли с чеком в магазин-гарантия 1 год, нам предложили сперва ремонт за счет компании, согласились, через месяц получили, опять носила, причина та же, пошли в магазин-дали нам на выбор или деньги назад или что то другое, выбрали золотые часы-доплатили паруевро и все.Без адвоката, без звонков, скандалов и самое главное ожиданий. 
5-Купили черешни, а они постояв три дня в холодилнике немного поплесневели-пошли в магазин-заменили на свежие. 
6-Купил курточку, красивую, поехали в ботанический сад, я там фотографировал, порвал среди кактусов эту новую куртку, причем эти здоровенные кактусы режут одежду как ножницы, расстроился...Жена предложила пойти сдать, но в трех местах просто по 10 см разрезы.Склеили мы прозрачной лентой, благо чек еще был, пошли, ну явные разрезы три, она продавщица приемщица спросила но они же порезаны, мы сказали что вы нам подсунули одежду из плохой ткани, новая не рвется.Оддали деньги, тут же купили другую.Замена произошла за 1 минуту. 
7-Купил DVD записывающий-поставил на компютер, что-то не пишет, пошел в магазин поменял на новый-1 минута. 
И так можно многое рассказывать но вы мне наверно не поверите...но мне нравиться такое обслуживание!
Рейтинг: 6+ -12-
 
nl, 10:17 31 жовтня 2011 р.
 
Віримо, Bas, віримо. Лише такі як ти можете зловживати європейською гостинністю і порядністю - так само, як "Алло" - довірою покупця. Тільки не пиши про себе "а у нас". Ти там - досі непроханий гість. Ментальність у тебе досі російська, і нема на то ради.
Рейтинг: 9+ 0-
 
до nl, 10:38 31 жовтня 2011 р.
 
Наскільки я знаю, в Дрогобичі немає служби захисту прав споживача, яка б могла дати швидку і дієву допомогу. Хоча це дивує, як на таке велике місто. Це ще одне свідчення як поважають права громадян. Думаю, треба було судом полякати цей магазин "Алло", можливо б помогло.
Рейтинг: 7+ -1-
 
, 10:40 31 жовтня 2011 р.
 
Треба купувати дешеві китайські телефони. Якщо і поламаються, що тепер трапляється досить рідко, то хоч грошей не буде шкода! А права нашого споживача і так ніхто не захищає. Він як був без прав так і залишиться. :sigh
Рейтинг: 5+ -1-
 
користувач, 11:22 31 жовтня 2011 р.
 
Колись купив в "алЛОХ" дитині телефон. Новий Самсунг, на той час дорога цацка. Поносила тиждень, розподбався. Тяжкий, великий, тормозив (не тому, що несправний, а тому, що проц слабий). 
 
Пішов в "алЛОХ". Кажу, поміняйте. А чого? Та бо мені не підходить, хочу інший. А може ви зламали. Кажу, то провірте. А може то, може то. Подзвонили на Київ. Там вже кажуть, що можна міняти. Але тільки на дорожчий з доплатою. Став на принцип, кажу "вертайте тоді гроші взагалі. телефон мені не підійшов, тиждень від покупки, осьо чек". Кажуть "а ми вже гарантію заповнили". Та чи мене гребе!  
 
Думав вже на скандалити і йти скаржитися, хоча до суду. Дочка на руці повисла, що давай за берем вже той телефон назад, хай буде. Вмовила. А дарма. Треба було йти судитися. Бо суд безкоштовний для тих, хто подає повзов на захист прав споживачів.
Рейтинг: 10+ -3-
 
Злий Батько, 11:36 31 жовтня 2011 р.
 
Реакція людей во що саме головне, не боятись!
Рейтинг: 6+ -1-
 
макс, 13:13 31 жовтня 2011 р.
 
Для sens - коментар про роботу закону про захист прав споживачів скоро буде - але "працює" він довго та не завжди якісно 
 
Для Student - судом їх налякати так само як їжака тим самим місцем. Реально по таким мілким побутовим покупкам закон працює надто довго - враховуючи завантаженість суддів іншими справами, затримки з реєстрацією справ в автоматизовані системі, відповідач матиме київську реєстрацію відповідно треба буде час на доставку йому повістки, він може і не зявитись декілька разів навівши "вагомі" причини неявки, подати апеляцію, не спішити з виконанням рішення, короче тягнути можна довго та безболісно для відповідача. Ви скажите моральна шкода - рідко задовільняють в повній мірі, а як задовільняють то потрібно довести існування причинно-наслідкового звязуку між шкодою та порушеним правом. Цим всім і користаються великі мережі 
 
Про існуваня служби про захист прав споживачів в Дрогобичі - таке у нас є, але як воно працює - я утримаюсь від коментарів ... сам стикався ...
Рейтинг: 7+ 0-
 
Рупінський Олесь, 13:27 31 жовтня 2011 р.
 
Student Ратуша 2-гий поверх але швидку допомогу вони сумніваюсь що нададуть але проконсультувати зможуть !
Рейтинг: 2+ 0-
 
Бандерівець, 13:31 31 жовтня 2011 р.
 
накінець то написали про алло! я купила там телефон за 1900 грн самсунг. через 2 тижні коли хтось подзвонив дуже скрипіло. вони взяли телефон на ремонт і повернули через місяць. казали що запчастини не було. але вони його і не ремонтували а віддали поломаний і так тягнулося поки гарантія не вийшла
Рейтинг: 4+ 0-
 
наталя, 13:48 31 жовтня 2011 р.
 
ще подібний випадок стався зі мною, купивши у цих "горе - бізнесменів" новий sony ericcson мав , той самий клопіт , що і автор статті.
Рейтинг: 3+ 0-
 
петро, 18:47 31 жовтня 2011 р.
 
Гаряча новина! Турки перейняли досвід дрогобицьких шляхоремонтників. Тільки що на Трускавецькій почали роботи по вкладанню асфальту на свіжонамочену дощем поверхню. Правда, вони ще прикрасили технологію дрогобичан - під асфальт закатують опавше листя.
Рейтинг: 7+ 0-
 
Василь, 19:24 31 жовтня 2011 р.
 
а що можете сказати про магазинчик "Мобі Ком" (біля театру)? Чи варто з ним звязуватись: там підозріло низькі ціни (на 200-300грн. дешевше ніж в мобілочці, алла, комп. сервісі.
Рейтинг: 1+ -1-
 
, 20:27 31 жовтня 2011 р.
 
*** 
 
Алло тут праве. Купити зіпсутий тел. можна будь-де не Алло ж його виробляє. Телефон треба здати на гарантію і його відремонтують. А у вирваній з контексту статті закону ключове слово "суттєві" недоліки. В ЦКУ визначено що це таке - поломки які виникають повторно після ремонту.  
 
*** 
 
Не видавайте бажане за дійсне, пишіть по темі, будь ласка.
Рейтинг: 3+ -4-
 
балабла, 21:37 31 жовтня 2011 р.
 
В "Мобі Ком", продають китайські аналоги. Тому вони на порядок дешевші.( Але де гарантія, що в АЛЛО не той самий КИТАЙ).
Рейтинг: 6+ -1-
 
Ірина, 21:45 31 жовтня 2011 р.
 
Покупець, слухай)  
Треба було "аЛОХАМ" (мені сподобалося то слово) сказати)) Ну тіпа шо напишеш на ДІ. 
Вони бьи повернули бабки зараз. 
 
Лічно я прочитав, всім знакомим розказав. Тут куча переглядів. Послідній раз людей так рвало, як штуцера завалили. Тільки тепер мало пишуть комів.  
 
Короче. Знаєте, шо тепер буде? Місцеві дурачки з "алло" получать дрючки від начальства.
Рейтинг: 8+ -2-
 
Слов’янин, 21:52 31 жовтня 2011 р.
 
проблеми не тільки з телефонами. знайомий купив фотоапарат і в цей самий день замітив пляму в низу екрана.відповідь аналогічна -відправляйте на київ :upset
Рейтинг: 2+ -1-
 
Гість, 22:20 31 жовтня 2011 р.
 
В мене також був випадок. Хотів купити моб. телефон в Алло на площі, прийшов, прицинився, мені показали його, сподобався, підійшла ціна, а коли прийшов до каси щоб оплатити покупку! почали оформляти документи, і в кінці продавці ненавязливо, з посмішкою на устах говорять скільки треба оплатити. Виявилося більше ніж я очікував. питаю: "ЧОМУ?" Виявилося що він переоцінився і став дорожче коштувати, а вони ...не встигли поміняти ціну. а по закону, якщо мені не зраджує память мені повинні були продати товар за ціною, яка вказана на ціннику. От тоді і шуму вчинила моя дружина в тому склепі (вона мастак доводити своє). Суть басні: З того часу я більше ніколи не заходив в Алло))) :x
Рейтинг: 3+ -2-
 
, 23:24 31 жовтня 2011 р.
 
В мене також є неприємний досвід з цим магазином. Приблизно два роки назад я придбав у цьому магазині 2 телефони (для батьків). Вже наступного дня після покупки телефони почали хімічити: один в кожен момент міг вимкнутися, в другому клавіші перестали світитися. Кожен з цих телефонів двічі бував у майстерні від магазину - без результату, тож прийшлося придбати нові телефони.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Спостерігач, 08:20 01 листопада 2011 р.
 
на протязі 14 днів покупець має право повернути товар
Рейтинг: 2+ -1-
 
sens, 08:39 01 листопада 2011 р.
 
і я купляв в Алло телефон 2 роки тому, більше ніж за 1500грн, тиждень працював, а потім почалися походи по ремонтах, адже в алло сказали що ремонт буде більше місяця, не було можливості чекати.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 10:04 01 листопада 2011 р.
 
У нас иногда показывают как проверяют товары из других стран по телевизору, вот смотрели за телефоны и одежду из Китая.Кстати здесь они качественные и работают хорошо, не ламаются.Так вот корабль пришел выборочно берут по несколько десятков продукции и начинается проверка на все, и безопасность и качество пластмассы и ударостойкость и работоспособность работать даже при влажности(так как у нас частые дожди), одежда также и качество нитей и материал и красители и соответственно все стандарты.И если хоть один не проходит из несколько десятков выбраных одного наимования товара-то его не допускают на рынок ЕС, значит корабль идет куда-то с этим наполовину и вообще бракованым товаром куда-то, выходит к вам.Не будет же он назад в Китай возвращаться.Так они и научили Китайцев что для одних перепроверенные вещи и с гарантией, а другим странам низкокачественные снебольшими проблемами.Раз так плохо у вас то понятно почему запретили везти телефоны с Европы, невозможно будет сбагрить неликвид который закупили непосредственно ваши правители.У нас идентификации телефона нет, можна ввести любой с любой страны и пользоваться.А еще мы при покупке сдаем старые телефоны в магазин, правда последний год уже это отменили и установили всюду спец-мусорки для батареек, телефонов, лампочек, зарядных устройств и дисков.И все уже телефоны бросают туда(так как люди здесь так приучены), в итоге сам видел как приезжала легковая как-то раз и забирала, мобильников была целая сумка кравчучка, причем неплохих, так как здесь молодежь в основном и меняет раз в год, то сами понимаете, куда ж девается это все, куда идет этот секон-генд? 
Ведь одежда же идет к вам которую тут собирают, значит и телефоны идут, а корпуса поменять так это раз плюнуть...
Рейтинг: 1+ 0-
 
nl, 10:06 01 листопада 2011 р.
 
Мені пощастило. Купив свою Нокію у Львові, німецького виробництва. Вже 6 років працює бездоганно як перпетуум мобіле без збоїв та глюків. Шкода, що тепер Німеччина не виробляє телефони компанії Nokia.)
Рейтинг: 0+ 0-
 
Хохотун, 10:15 01 листопада 2011 р.
 
Те, що в нас є закон "Про захист прав споживачів" і Управління захисту споживачів, ще абсолютно нічого не значить. Всі даржавні інститути в Україні - це просто "вивіска", для проформи. Ніхто нашим споживачем не піклується, а тільки думає, як би його обібрати та надурити. Особисто я купив мобільні телефони собі і родині китайські, через інтернет. Більше року працюють добре, а якщо колись і зламаються, то хоч грошей буде не шкода ( набагато дешевше і свої гроші відпрцьовують). А наші "продавці" нехай подавляться тими цінами, що з людей деруть та ще й дурять їх за їхні ж гроші :(
Рейтинг: 1+ 0-
 
васЯ, 11:53 01 листопада 2011 р.
 
*** 
 
Оффтоп.
Рейтинг: 0+ 0-
 
орко, 14:45 01 листопада 2011 р.
 
Попри магазин алло пролітати треба зі швидкістю реактивного літака недивлячись в його сторонну
Рейтинг: 4+ 0-
 
кос, 17:35 01 листопада 2011 р.
 
А я не розумію в чому власне проблема? Алло ж не виробило телефон то чим вони винні? Несправний дійсно здають на гарантію а не міняють беззастережно. Так є по закону. Міняють лише як повторні поломки виникають. Все як оператор сказав... І чому ця "новина" на 1-му місці? Вона така важлива для міста? І чому стаття без авторства?
Рейтинг: 5+ -8-
 
Леся, 18:43 01 листопада 2011 р.
 
може не Ало винувате а просто покупець невдаха
Рейтинг: 1+ -5-
 
придумай сам, 18:52 01 листопада 2011 р.
 
Люли не купуйте телефони та тахніку у магазинах!  
Продають один брак і ціни луплять ого-го!  
Я купую ус. техніку тільки у двох в інтернет магазинах: 
 
*** 
 
От наводжу приклад: в наших магазинах Samsung Galaxy S 2 коштуэ майже 7000 грн, а в інтернеті купив його за 5600 грн. 
Працює чудово. 
Удачі усім!  
 
Реклама.
Рейтинг: 3+ 0-
 
XakeR, 19:09 01 листопада 2011 р.
 
Я також купував там свій телефон, і чомусь ця стаття мене не вразила. В цьому магазині не якісні телефони, мабуть 1 з 10 нормальний телефон, у кожному з їх телефонів бувають так звані ''глюки''. чи це нормально? :?  
Про персонал їхній я взагалі мовчу. Непривітні, неввічливі. На мою думку, перше що потрібно змінити в цьому магазині це ПЕРСОНАЛ!  
:(
Рейтинг: 7+ -1-
 
, 20:51 01 листопада 2011 р.
 
Дрогобиччина в небезпеці! Кулиняка з його сестрою-хабарницею треба негайно гнати в шию! Що вони виробляють на рідній Дрогобиччинні.Загнали в могилу прекрасного директора районного будинку культури і їм ще мало. В Гайдук Галини(з дому Кулиняк) вся робота побудована на хабарах і щомісячних поборах. Це просто жах! рівень її виховання і інтелекту - 0
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 00:45 02 листопада 2011 р.
 
Так, так . Чув, що до ансамблю " ВЕРХОВИНА" добираються. Хоче п. Галина вого ставленика і туди. Ну, ну. Подивимось, що буде далі...
Рейтинг: 1+ 0-
 
Не байдужий, 01:18 02 листопада 2011 р.
 
а які інтернет-магазини можете порекомендувати?
Рейтинг: 0+ 0-
 
ася, 02:01 02 листопада 2011 р.
 
Не плутайте грішне з праведним - Михайло - порядна людина, фахівець своєї справи, яких зараз направду мало. Ну а щодо Галини - в сім"ї не без урода...
Рейтинг: 1+ 0-
 
Станіслав, 08:52 02 листопада 2011 р.
 
Мені відома пані Галина особисто. Крім негативу нічого не видає. Обмежена у інтелекті, жовчна і злісна. Якби не брат міністр то ніхтоби її і на прибиральницю не прийняв. Гіршої ситуації в гуманітарній сфері як за часік Галини район не знав і дай Бог не дізнається. 
Думаю Партія Регіонів області дасть їй належну оцінку, ну звичайно хіба її не візьмуть з хабарем на гарячому. 
Думаю страждання мешканців району скоро закінчаться і Галина "кульок" буде шукати собі іншу роботу. 
Щиро надіюсь
Рейтинг: 3+ 0-
 
Сергій Г., 11:51 02 листопада 2011 р.
 
просто ''АЛЛО'' напевно закупляє ці телефони за дуже низькими цінами, і хочуть більше заробити..ну і потім виявляється що більшість з них брак!
Рейтинг: 1+ 0-
 
ммм, 17:40 02 листопада 2011 р.
 
Да ситуация там у вас... 
У нас если есть публикация написано что где-то есть негатив, то с этим очень серйозно разбираються, как минимум идут проверки(как при Советском Союзе) и если факт налицо, то как минимум такой магазин закроют со штрафом и возврате денег всем пострадавшим, это такой способ ведения бизнеса, у вас каменный век во всем этом.Как же вы так дико живете, а что дальше будет, уже в ценовом диапазоне переплюнули ЕС, а качество африканское.Ввозите в страну весь непотреб, так на эти деньги лучше купить и продать нормальное хоть чуть подороже но качественное.Но во всем виновата власть, раз она ничего не делает значит ей выгодно, значит она на этом зарабатывает.
Рейтинг: 3+ -2-
 
nl, 19:58 02 листопада 2011 р.
 
АСЯ 
 
Напишіть мені на мейл, я все поясню, бо тут модери ссилки удалять. 
 
Рейтинг: 0+ 0-
 
XakeR, 21:25 02 листопада 2011 р.
 
...то є банда))
Рейтинг: 0+ 0-
 
kim, 22:03 02 листопада 2011 р.
 
Я у тому магазині купляв телефон за 2100 грн. 
Ну також перевірив - все добре)) 
Прийшов додому уже не працював БЛЮПУП))) 
З часом перестав бачити флешку а тепер і виключається під час розмови... =( 
Закрити б цей магазин на перевірку!
Рейтинг: 3+ 0-
 
Юра, 22:19 02 листопада 2011 р.
 
Не забувайте про контрабанду. Вона потрапляє на прилавки таких аЛОХів в декілька разів дешевше, а значить її якість підозріла. А хто такі магазини перевіряє на контрабанду?)
Рейтинг: 2+ 0-
 
Хохотун, 23:45 02 листопада 2011 р.
 
сучасний телефон а тим бiльше смартфон чи комунiкатор це високотехнологiчний пристрiй тому при купiвлi необхiдно перевiряти всi функцii не говорячи про стан корпусу i чи внесено його емей в базу даних Укрчастотнагляду! Неодноразово спостерiгав як здiйснюють покупки нашi громадяни... - плакати хочеться. а персонал магазинiв як правило знае тiльки елементарнi речi! А як купують компютери...:(
Рейтинг: 0+ 0-
 
sens, 02:51 03 листопада 2011 р.
 
І чим закінчилась епопея Дрогінфо проти Алло?
Рейтинг: 0+ 0-
 
Ольга, 23:44 03 листопада 2011 р.
 
Покупець забрав телефон після другого ремонту, ніби працює. Про подальший розвиток подій повідомимо.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Адміністратор, 14:30 06 листопада 2011 р.
 
Декілька місяців назад куили дитині телефон в цьому магазині за 900 грн. Вже дома виявили, що глючать дві кнопки. На другий день понесли замінити, але нам відмовили. Відправили в сервіс, мотивуючи це тим, що телефон продано і відповідальності магазин більше за нього не несе і в жодному випадку заміни не буде. Понесли ми телефон в сервіс, де зустріли знайомого, який теж здавав свій, пару днів назад куплений, саме в цьому магазині, дорогий сенсорний телефон.Ще й до того всього в сервісі виявилося що нам на сервісний талон в тому "чудовому" магазині "Алло" не поставили печатку. Прийшлось знову до них повертатись. Продавець почервоніла і печатку поставила без жодного слова. На телефон з сервісу чекали 2 тижні. Ось такий ми зробили на День народження дитині подарунок. Робіть висновки, шановні дрогобичани, чи варто щось купляти в магазині "АЛЛО".
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 13:10 07 листопада 2011 р.
 
Варто! Кто же поддержит украинских бизнесменов как не свои родные щирые, иначе придется ехать на чужого пана работать...
Рейтинг: 1+ -1-
 
nl, 15:23 07 листопада 2011 р.
 
А нащо ви всі "щирі украінці" купуєте такі дрогі телефони -мобілки! Хочете бути крутими, ну тоді не пишіть тут всякі негаразди! Я си придбав телефон за 200 гриваків і тепер грає це добро мені вже 7 рік! Т ак що панове купуйте дешевше, не трінкайте гроші.Ви всі щирі, а я "затєтий"
Рейтинг: 5+ -1-
 
то єст Я, 15:36 10 листопада 2011 р.
 
Я придбав у "Мобіку" на площі нетбук і радий. Бо то є сила. І всі такі привітні та щирі. В Біосі теж такий симпатюнька! ДЯКУЮ! То я не кліпси клею, а так до них щирюся.:)))))))
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 13:53 22 листопада 2011 р.
 
я тоже купила там телефон то він через тижденб перестав працювати а мені там сказала йе ваша провина! ((( 
тепер моєї ноги в тому магазині не буду а телефон 2 400 коштував тепер тшукаю новий
Рейтинг: 1+ 0-
 
бейба, 12:10 28 грудня 2011 р.
 
Пишіть заяви в міліцію по факту шахрайства!
Рейтинг: 0+ 0-
 
потерпілим, 17:34 28 грудня 2011 р.
 
найгірше те, що продавці знають, що телефони несправні і все одно піхають наївним людям!
Рейтинг: 0+ 0-
 
покупець, 12:20 06 січня 2012 р.
 
Люди купляйте техніку в інтернет магазинах, там на порядок дешевше і якість супер. 
Наприклад: Rozetka. Fotos 
Реклама
Рейтинг: 0+ 0-
 
Боислав, 08:11 19 квітня 2012 р.
 
Купив телефон нокія в магазині АЛЛО 29.07.12 побачив несправність камири: при фотографуванні зависає телефон. Повернув покупку в магазин 30.07.12і вамагав поверненню коштів.Написав заяву дали термін 21 день для того щоб відправити в сервісний центр. 
Наданий момент відповіді немає із сервісного центу. 
Які вмене шанси повернути гроші 
?
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 17:23 17 серпня 2012 р.
 
Ніякі.  
Треба було їм не давати, а заплатити грошей і отримати висновок експертного центру, що телефон несправний. А тепер вони не повернуть нічого, а "перешиють" телефон і скажуть, що все, термін повернення пройшов.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Слов’янин, 19:36 17 серпня 2012 р.
 
Згідно з Законом про захист прав споживачів, людина має право повернути телефон в 14-тиденний термін лише У ВИПАДКУ ЯКЩО ТЕЛЕФОН ПОВНІСТЮ СПРАВНИЙ І НИМ НЕ КОРИСТУВАЛИСЯ (не дзвонили, не відправляли повідомлення і т. д.)
Рейтинг: 0+ 0-
 
й, 17:04 03 жовтня 2012 р.
 
Купив телефон hts за 3000 грн. в магазині алло в м.Луцьку на вулиці Лесі Українки, через три тижні телефон почав сам виключатися і не можна включити, я звернувся в магазин і показав як виключається телефон, а мені з такою улибкою, що я не вмію користуватись. Я запитав, що тоді робити, мені відповели здати в сервісний центр, я звернувся в сервісний центр телефон відправили в Київ і сказали, що телефон буде не ранішше як через два тижні, а то і два місяці. Я знову звернувся в алло щоб дали підмінний телефон, а вони сказали що вже комусь віддали і більше не має. Я запитав що мені купити знову новий телефон, мені в відповідь як хочте і я пішов вже не в алло, а в Мобілочку і купив новий телефон, а в алло я більше не переступлю поріг і буду радити всім кого знаю. В алла поваги до клієнтів взагалі не має.
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 15:54 18 липня 2013 р.
 
Цей магазин дуре людей! будьте обережні!
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 18:32 13 лютого 2015 р.
 
У мене така ситуація з магазином "АЛЛО" і телефоном Sony xperia Z1 уже пів року. Телефон 3 рази на сервісі-1 раз найдена поломка, а 2 і 3 сервіс не знайшов, хоч коли тел приходить навіть продавці-консультанти бачать як він глбчить і кажуть що нічого зробити не можуть, бо все залежить від скрвісу. Телефон я взагплі не бачу, купляла коли він був лише 1 в наявності, а Z2 вони ще не мали, Z3взагалі не вийшов. Мій телефон постійно на сервісі був місяць, хоч мав би бути 14 днів. В салоні нам сказали що пеня не капає і гарантію вони не продовжують, бов тел не виявлено поломки. Самі бачать що він глючить і дивуються як так працює сервіс. Зараз питання: " Що це за робота сервіса який не може виявити помилки і що за магазин якому начхати на своїх клієнтів? "Зараз Z1вже застарів по своїх характеристиках технічних, хоч я майже ним і не користувалася. Могла просто відразу піти і купити z3, який набагвто потужніший зараз. Аджемоє кооистування в тому тел було мінімальним. Якщо пробивати телефон поIMEI, то як такого -немає в базі данних. Тобто, телефон "сірий", який зроблееий для Європи ( це перевірилося на 1 сайтів). З такими темпами могла купити тел за кородоном набагато дешевше-перепрошити
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 06:20 21 лютого 2015 р.
 
А моя електронна книга, придбана в інтернет-магазині Алло 4 раз поламалася, сервіний центр каже- істотного недоілку товару немає. Це моя перша і остання купівля в Алло! Жахливий магазин, обходьте його десятою дорогою!
Рейтинг: 4+ 0-
 
, 16:20 16 вересня 2015 р.
 
Алло самий тупий магазин, розводять людей ніколи там більше не буду купляти і не раджу нікому :( , це просто жах якщо купляєш то такі продавці хороші, а якщо глючить чи проблема це звірі а не люди , хами. . .
Рейтинг: 2+ 0-
 
Олена, 13:24 26 березня 2016 р.
 
Я їм говорю про закон україни стаття 8про права споживачів, де вони зобов'язані під час ремонту мого тел. по гарантіі видати мені такий самий телефон, а вона мені каже що у них такий закон не діє, як так може бути, нема на них управи, куди дивиться їхнє начальство -такий бардак твориться у м. Дрогобич, вул. площа ринок будь-ласка зверніть увагу а то я так просто цього не залишу, буду звертатись далі.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Олена, 13:32 26 березня 2016 р.
 
Всім привіт придбала також несправний телефон в Алло інтернет магазині. На наступний день відправила їм назад. Уже 7 днів чекаю на повернення коштів.  
Цікаво чим закінчиться історія моєї покупки.  
Рекомендую усім не звязкуватись з інтернет магазином Алло та не купувати там нічого.  
Побережіть свої нерви.
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 17:04 25 березня 2017 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2019 Дрогобич Інфо → (сайт працює 4186 днів)