Михайло Лужецький сказав меру: "Я прийшов все робити, щоб дрогобицькій громаді стало легше жити"

Надрукувати
Інтерв’ю
Написав(ла) Максим Федис   
15.11.2011
Лужецький Лужецький Михайло Петрович. 27.10.1946 р.н. Освіта вища. Інженер будівельник. У 1994 році перший заступник міського голови Дацюка Ю.Я. У 1996 - перший раз обраний міським головою. У 2002 році від рекомендації Блоку національно демократичних сил і партії "Наша Україна" вдруге обраний міським головою Дрогобича. З 2006 року є депутатом від партії БЮТ. На нинішній день очолює "Інститут розвитку міста" у Дрогобичі.

- Чи ви пам’ятаєте свою передвиборчу програму?

- Виборча програма: робити все, щоб краще жилося дрогобицькій громаді. Всі цікаві, хороші пропозиції від влади, які дають позитивний результат будуть підтримані, негативні – критикуватись. Принцип роботи - створення сильної громади, сучасне місто, заможна Україна.

- Що вдалось вам зробити з обіцяного як депутату?

- Мій напрямок - сильна громада, сучасне місто, заможна Україна - буде втілюватись протягом цілої каденції. Це питання, яке не має кінця, його постійно треба покращувати і вдосконалювати. Я не обіцяв нікому (мабуть, хтось інший обіцяв), що, будучи депутатом, збудую будинок, відремонтую дорогу та інші блага. Депутат має бути ініціатором пропозицій, які дають позитив у житті громади, і контролювати цей процес. Я депутат-стратег.

- Ви підписали коаліційну угоду?

- Я її не бачив навіть, мені не пропонували її підписувати. У спілкуванні з міським головою я сказав: "я прийшов все робити, щоб дрогобицькій громаді стало легше жити!"

- Дрогобицькій громаді за рік часу стало легше жити?

- Я б не сказав так. Приймаючи місцевий бюджет 2011 року і програму соціально-економічного розвитку, ми розраховували на краще наповнення бюджету, враховуючи на певні зрушення в державі.

- Ви голосували за приватизацію об’єктів комунального майна?

- Кафе "Пельменна" і кафе "Надія" - я голосував за приватизацію на конкурсній основі, враховуючи те, що є велика заборгованість. І тільки конкурс може врахувати вимоги з погашення заборгованості. По об’єктах "Берізка" і "Тустань" я утримався до з’ясування ситуації, що там склалась.

- За вашої каденції мером було приватизовано багато об’єктів, припускають, що в деяких є ваша частка?

- Ні до яких об’єктів відношення не маю. Якщо ви знайдете документи або частку Лужецького або його сім’ї, я готовий у той же час подарувати вам власність.

- Ви багата людина?

- Я самодостатня людина: але, враховуючи ріст цін, я починаю ставати середнячком або навіть бідною людиною.

- Чому ви погодились очолювати "Інститут міста Дрогобич", це виглядає як політичний хабар?

- Я не йшов у глуху опозицію і свою правоту звик доказувати логічним мисленням і розумом. Я політик-стратег незалежно від влади, я завжди чесно працював на дрогобицьку громаду. Це не є політичний хабар - щоб очолювати цей інститут, людина повинна дуже бути обізнана в інфраструктурі міста. Я порадився з керівництвом нашої партії, вони порадили іти, маючи досвід управлінця, маю можливість послужити дрогобицькій громаді в стратегії розвитку.

- Ваші досягнення не дуже запам’ятались дрогобичанам за вашого головування, чим зараз ви запам’ятаєтесь?

- Я не погоджуюсь з вами: у 2002 році я прийняв надзвичайно тяжке місто, ми спокійно працювали і не піарились своєю роботою. У 2007 році, вперше за роки незалежності, в Дрогобичі з’явилась цілодобово вода, а це робота нашої команди протягом 8 років. Згадайте початок реконструкції площі Ринок, ремонт центральних фасадів, реконструкція Народного дому, театру. Нові технології ремонту доріг - вулиця Стрийська - які прослужили нам п’ять років. Освітлення вулиць, використовуючи енергозберігаючі технології (вулиці Стрийська, Грушевського, Самбірська, Трускавецька та інші).

- Як ви оцінюєте роботу і обіцянки теперішнього міського голови, чи не забагато там популізму?

- Не всі проекти я підтримую. 100 000 дерев треба було розбити на 4 роки. Багато програм: для того, щоб їх реалізувати, необхідно мати не радянську систему управління містом, а ринкову. У нас, на жаль, нема державних реформ у сфері самоврядування. Величезна централізація влади. Нема ніякого самоуправління.

- Яке запитання ви поставили б собі і дрогобичанам?

- Чому ми не любимо наше місто? Якщо взяти інші міста, каденції міських голів 2-3 скликання підряд, за одне скликання великих позитивів у житті міста зробити неможливо. Спочатку ми вибираємо людину, а потім їй же і не довіряємо, а на наступні вибори обов’язково виберуть набагато гіршого господарника, ніж той, що був. Чому громада міста думає, що хтось має прийти - чужий, а не свій - і навести порядок? Чому ми не довіряємо своїм людям, корінним дрогобичанам? Ми завжди впадаємо в крайності. Чому так мало ініціативи з боку громади міста?

- Я знаю, ви великий шанувальник міської лазні, яка доля її чекає наступного року?

- Я переконую владу, що лазня у місті - стратегічний об’єкт. Я думаю, лазню в наступному році не закриють!

- Ви готові відповісти на запитання дрогобичан в онлайн-конференції?

- Так, звичайно.

Переглядів: 6001

Коментарі (37)
 
Лужецький М. дуже хитрий лис.Коли був при владі, головою міста, дуже багато понаобіцював дрогобичанам.Сам був у нього на прийомі при його меруванні, і бачив як в коридорах була купа народу, щоб попасти до нього на прийом...ЧЕРГА..Приймав всіх...Обіцяв допомогти в тих чи інших питаннях, але крім обіцянок - бульбашка.Пов язаний з старими кадрами, чиновниками, як КИЗИМА, ДЯКОН...і ін.які йому нашіптували всякі небилиці, а він розвісивши вуха, тупо ті небилиці виконував.Мені, особисто, прийшлося звертатися до суду, щоб відстояти свой права..Людина, яка багато говорить, обіцяє але дальше.нічого! Був на нього злий, але так як я людина не мстлива, я все забув.Якщо потрібно можу вийти в ефір під своім прізвищем, я нічого не боюся., я ніякого закону ніколи не порушував, як деякі чиновники з тоі ж РАТУШІ! Згадайте КІВАЛОВА, якого називали "ПІДРАХУЄМ", бо щось там намутив на користь ПР, ну а нашого ЛУЖЕЦЬКОГО, не тільки я, називають великим "ОБІЦЯЛЬНИКОМ"!
Рейтинг: 15+ 0-
 
Снайпер, 08:47 15 листопада 2011 р.
 
скажіть будь ласка, а хто виконав обіцянки
Рейтинг: 4+ -8-
 
вчитель, 09:29 15 листопада 2011 р.
 
Якщо ви пане чи пані дійсно вчитель чи вчителька, то ви закінчуєте педВУЗ і , напевно, йдете до школи чи в інший заклад, щорб вчити підростаюче покоління.Якщо в когось з вчителів цього не получається, так він йде на службу жо міліціі, якусь фірму і т.д.Бо взнає що то не його хліб..Не баламутить народ...А якщо той чи інший чиновник, який попав якимось чином до влади, законно чи не законно, ну не вміє і не хоче виконувати своі обов язки, то таке созданіє повинно йти у відставку, або застрілитися в своєму кабінеті, вибачте за таке грубе слово-порівняння.Будьте здорові...
Рейтинг: 12+ -2-
 
СНАЙПЕР вчителю, 09:59 15 листопада 2011 р.
 
Що це за "Інститут розвитку міста"? Я так розумію фінансується ця установа з бюджету і покликана послужити дрогобицькій громаді в стратегії розвитку. Але чому тоді вона не має хоча б якоїсь сторінки в Інтернеті, де б описувались її діяльність і здобутки. Це що секретна інформація? Чи місцевий розвиток ще не доріс до таких нанотехнологій? 
 
І головне питання. Якщо ваш інститут в своїй роботі оперує даними, а не просто бюрократичними папірцями, чи готові ви передати ці дані спільноті OpenStreetMap?
Рейтинг: 7+ 0-
 
oz, 10:25 15 листопада 2011 р.
 
Наше покоління добе пам"ятає ЛУЖЕЦЬКОГО - мера ! Він дуже хитрий і підступний лис, а взято його в мерію лише тому , що він був непоганим спеціалістом в будівництві.Пам"ятаємо, як він же для Гука залишив "розвалену міську господарку", за словами останнього і ВЕЛИКИЙ НУЛЬ В МІСЬКІЙ КАЗНІ ! В час його каденціі на всіх фото виблискувало його масне обличчя , на всіх презентаціях і прийомах, іноді ще й з великим келихом та посмішкою до вух.Читачі міських газет добре пам"ятають його, а ті що спілкувалися, його улесливі обіцянки і БЕЗДІЯЛЬНІСЬ ! :grin :grin :grin
Рейтинг: 14+ 0-
 
Дрогобичанин, 10:38 15 листопада 2011 р.
 
ЛУЖЕЦЬКИЙ вже тим огидний, що завжди брехав! Любив все згадувати попередніх мерів, і говорити, що він не такий , а набагато кращий.Але результатом його МЕРСТВА було його ім"я в народі "МІСЬКО УЛЕСЛИВИЙ".або "УЛЕСЛИВИЙ БРЕХУН". :zzz :zzz
Рейтинг: 13+ 0-
 
в.в., 10:47 15 листопада 2011 р.
 
Радзік його взяв до себе так як і Байсу, щоби позакривати їм роти(приборкав)  
Хочеш впливати на опозицшю, треба її очолити, що Радзієвський і зробив, це зрозуміло, бо вони ж закляті вороги. А Лужецький в дійсності сильно замаскована людина.на всіх кругом ображений, злий, страшно зависний і трусливий.
Рейтинг: 4+ 0-
 
спортсмен, 11:11 15 листопада 2011 р.
 
Як вони всі схожі у своєму намаганні сховатися за словесним "парканом". В одного депутата на всі запитання одна відповідь – "я працюю", тут маємо – "роблю все, щоб …". До речі, це улюблені фрази українських чиновників, їх часто можна почути з телеекранів і радіо. Проте, філософи стверджують, що поняття "все" і "нічого" рівнозначні. 
Так все-таки, що з цього "все", що зроблено, ми знаходимо далі. Тут п. Лужецький наводить два голосування: за і проти, і аргументує чому саме так голосував. Далі, про те що очолює "Інститут міста Дрогобича", про який я, мають як і багато інших читачів, чую вперше. Чим займається інститут і, що зроблено за цей рік – ні слова. Далі зайшла мова про любов до міста. Проте чомусь в розумінні п. Лужецького любов до міста – це обов’язково любов до голови міста. Читається в рядках також прихована образа за те, що колись не переобрали п. Лужецького головою. 
Отже, чи стало жити краще дрогобичанам – ні. Про це стверджує також п. Лужецький. Навіть на собі він це відчув, хоча вважає себе самодостатньою людиною. Що ж тоді казати вчителям, яким не виплатили зарплати.  
Щоб хотіли почути громадяни? Я так думаю, відповіді на питання: а чому? І відповіді ці криються у бюджеті міста, те місце яке згадує п. Лужецькмй лише одним рядком. Бюджет міста для громадян – це як сімейний бюджет для членів родини. Відвертий і щирий аналіз стану справ у місті – ось що потрібно громадянам, а не розповіді-самовихваляння. Так що не треба робити "все", а лише те, що важливе для громадян і робити це щиро і фахово. Тоді люди оцінять, з’явиться шана і повага, і можливо ще раз переоберуть.
Рейтинг: 6+ 0-
 
, 11:43 15 листопада 2011 р.
 
Снайпер, а де тепер діячі Кизима та Дякон?
Рейтинг: 0+ -1-
 
дрогобичанка, 11:48 15 листопада 2011 р.
 
Помічено що гівно завжди смердить туди куди дує вітер
Рейтинг: 2+ -3-
 
Ярослав Бігуняк, 12:31 15 листопада 2011 р.
 
Тільки вслухайтеся:"свою правоту звик доказувати логічним мисленням і розумом. Я політик-стратег незалежно від влади, я завжди чесно працював на дрогобицьку громаду. Це не є політичний хабар - щоб очолювати цей інститут, людина повинна дуже бути обізнана в інфраструктурі міста. Я порадився з керівництвом нашої партії, вони порадили іти, маючи досвід управлінця, маю можливість послужити дрогобицькій громаді в стратегії розвитку."... Тихий жах! І цей облудник отримує чималу зарплатню, бо "бідняк"! Він "порадився з партією"! А з ким радився мер, садячи у відповідальне крісло нездару та лицеміра?
Рейтинг: 7+ 0-
 
До всіх, 13:03 15 листопада 2011 р.
 
Михайле.ти гідно завершив свою політичну кар"єру тебе знали.як нормального хлопа.і напевно Тобі не треба було йти на старості років у наймити і не ставати поряд з Байсою у жебраки до влади!
Рейтинг: 4+ -1-
 
обізнаний, 13:43 15 листопада 2011 р.
 
п. Лужецький знищив весь спорт м. Дрогобичі, баскетбольну команду " ОСК Дрогобич", футбольна "Галичина", а про баскетбол баскетбольна команда була створена для відмивання грошей п. Радзієвським, п.Плазиньським.Так говорив су-а Місько з Медвежі! :( :( :( :( :( :( :(
Рейтинг: 4+ 0-
 
спорт, 16:10 15 листопада 2011 р.
 
А чому ніхто не говорить про перші роки демократії, як цей "ПАТРІОТ МІСТА" голосував проти підняття синьожовтого прапора! Їх таких було 4(четверо) А Лужецький по наівності думає, що час все списав.будучи при владі, одні інтриги, та нащіптування., а результат його керівництва ми всі бачили і вибори це підтвердили. Нехай краще сидить тихо і про себе не нагадує, ато ми все йому пригадаємо.
Рейтинг: 8+ 0-
 
демократ, 16:44 15 листопада 2011 р.
 
Інститут розвитку міста Дрогобича голосно звучить, Але в цьому інституті працює одна людина -Лужецький. Він і директор, він і прибиральник. А кошти отримує з бюджету. А взагалі повинен шукати інвестиційні проекти і зарплату отримувати з них. Але які інвестиції.Чоловік старий із старими поглядами. Тут потрібна молода і ділова особистість.
Рейтинг: 4+ 0-
 
василь, 17:16 15 листопада 2011 р.
 
Знову стара комуняцька гвардія валить у владу :grin Не здивуюсь, якщо така ж совітська громада Дрогобича підтримає на наступних виборах.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Gopota, 19:35 15 листопада 2011 р.
 
Ліпше йди, нічого не роби, і Дрогобицькій громаді буде легше жити.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Олег, 21:59 15 листопада 2011 р.
 
Каже Михайло Лужецький, що прийшов щоби полегшити дрогобицькій громаді кишені. Та на фраса ти нам такий потрібний! Тут і без тебе не бракувало добродіїв на наші діраві кишені! :? :cry :?
Рейтинг: 1+ -1-
 
Вуйко з Гірки., 22:00 15 листопада 2011 р.
 
Ну як такого сомпроментованого *** можна було пускати до влади)))
Рейтинг: 0+ -1-
 
Знаючий, 22:18 15 листопада 2011 р.
 
Ти чоловіче якщо не розумієшся то не спіши з висновками. Лужецький при Радзієвському не так Директор, як Рахуй. Він дбайливо рахує кожну бюджетну копійчину і зберігає всі гроші в кишенях голови. (щось певно трошки і в своїх кишенях). Бо так надійніше. А ти кажеш Рагуль. Рагуль то Рагуль, але про міські гроші дбає добре. Бо він є природжений Рахуй.
Рейтинг: 1+ -1-
 
До Знаючого., 22:33 15 листопада 2011 р.
 
прийшов до влади не можеш наповнити бюджет міста у відставку.Треба щоб влада думала про місто, а не про свої інтереси..Хтось з жиру .., а комусь і зарплати не дають, а за комунальні треба платити, щось їсти, внукам цукерків купити...
Рейтинг: 2+ 0-
 
вчитель, 22:39 15 листопада 2011 р.
 
Подарив би Лужецькому щось з Радзісвським тихо посваритися і делікатно спригнути з такої блатної посади.Бо весною будуть серйожзні розборки, Радзивіл найде крайніх, позвільняє їх і почне все з початку. Тільки так він до виборів дотягне. Іншого виходу в нього немає.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Радник, 23:06 15 листопада 2011 р.
 
як сказав отець , люди які не мають Бога в серці то є трупи.Ходіть до Церкви і тоді перед любою поганою справою, задумаєтесь чи брати гріх на душу.Дякую.
Рейтинг: 0+ -1-
 
парафіянин, 23:07 15 листопада 2011 р.
 
Я дуже уважно прочитав запитання журналіста та відповіді пана Лужецького.  
Відповіді наводять на думку, що інтерв'ю готувалося для партійної газети напередодні чергових виборів. Але, оскільки інтерв'ю готувалося для ДІ, то напрошуються наступні висновки: 
Представники БЮТу критикують пані Байсу за її вчинок, але самі посилають свого представника на подібну ж службу. (Можливо це хитрий стратегічний хід, щоби бити свого ворога зі середини?! ). 
Голова міста пан Радзієвський, таким чином, убезпечує себе зі сторони сил, які себе рекламують, як праві політичні сили (тобто такі, які сповідують націоналістичні засади). Такий собі хабар-відступне. 
Пан Лужецький кілька разів наголошує, що його ідеалом є: сильна громада, сучасне місто, заможна Україна. 
В такому випадку, чому тільки тепер пан Лужецький взяв собі на озброєння такі шляхетні ідеали? 
Пан Лужецький також готовий подарувати представникові ДІ власність, вкрадену в громади міста, якщо такий факт той доведе. 
Якщо журналіст доведе подібний факт, то та власність аж ніяк не може опинитися у руках журналіста. Бо вона є власністю громади і мусить бути повернутою громаді.  
Пан Лужецький наголошує, що, враховуючи ріст цін, він починає ставати бідняком. 
Коли пан Лужецький прийшов уперше до владних структур, тоді ще все майно належало громаді міста. І рядовий депутат того часу, за час своєї каденції, ставав надзвичайно заможною людиною не тільки сам, але й виводив у клас зможних людей всю свою родину, навіть найдальшу. Чому пан Лужецький виявився таким простакуватим та недалекоглядним, можна хіба здогадуватися?!  
Пан Лужецький подає себе політиком-стратегом, незалежним від влади?!  
Нонсенс. Особливо при нинішній владі, яка повністю концентрує в своїх руках всі важелі впливу. І не терпить найменших проявів "вільнодумства". 
Нарікання на малу ініціативність Громади міста Дрогобича. 
Тут можна з паном Лужецьким дещо погодитися. Але результатом малої активності громади є повна відсутність якихось зустрічних дій та заохочень зі сторони діючої влади. Яка, як складається враження, боїться ініціативи громади, як геєни огненної. 
І останнє: 
Про яку згуртовану команду під керівництвом голови міста може йти мова? 
Голова міста вже практично справами міста займатися не в змозі. Дається взнаки підірване здоров'я на ниві служіння громаді міста Дрогобича та Українському Народові. 
Такий стан речей дає незрівнянно більші можливості для самоутвердження того ж пана Лужецького, пана Коростильова, пана Метика та іже з ними. Оскільки ніхто з них від природи не наділений залізною рукою визнаного лідера, то й "віз" міської влади рухається так, як рухався віз у відомій байці Крилова про Лебедя, Щуку і Рака. 
Але такий стан речей вже триватиме недовго , бо закінчується для Кота масляна. 
Слава Україні! Героям Слава!
Рейтинг: 1+ -1-
 
Тимофій Хащівський., 23:42 15 листопада 2011 р.
 
Пане Хащівський. Щиро заздрю вашому оптимізмові та впевненості. Але в Україні вже треба на кожне місто по три Піночети, щоби скінчилася для КОТА масляна. А де вони?
Рейтинг: 0+ -1-
 
До Тимофія Хащівського., 00:53 16 листопада 2011 р.
 
Я вже тут. Чекаю тільки кли докінчать стадіон, щоби я міг зробити так як у Чілі.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Піночет., 08:35 16 листопада 2011 р.
 
Піночету за почуття гумору -відмінно! А може відмінно за передчуття? Хто зна, хто зна! Обговорювати політичні трупики не має ніякої потреби, і ми і вони розуміють , що це останній подих старих комуняк, от і пристроїлись, щоб ще трохи собі добити до стажу держслужбовців. Надіятись на притягнення інвестицій та нових технологій до міста паном Лужецьким марна справа, там треба і думати, і прогнозувати та й копійку свою стратити.щоб з інвестором бухнути.Пан Місько ні під одну вищеперечислену категорію не попадає, тому і результат рівний нулю!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Довбуш, 09:21 16 листопада 2011 р.
 
Краще б ти не прийшов, а вже пішов. І навіть не треба здогадуватися - куди.
Рейтинг: 2+ 0-
 
До Лужецького, 13:50 16 листопада 2011 р.
 
Та ВАВРИН його за вуха притягнув у БЮТ , а потім і до влади .
Рейтинг: 4+ 0-
 
Дрогобичанин, 18:07 16 листопада 2011 р.
 
..."я прийшов все робити, щоб дрогобицькій громаді стало легше жити! "... :grin :grin :grin  
Чоловіче, ти що, нас (дрогобичан) всіх за ідіотів маєш?
Рейтинг: 2+ 0-
 
мешканець, 18:39 16 листопада 2011 р.
 
МИХАЙЛО ВАСИЛЬОВИЧ! Ви зробтли дуже велику помилку, як каже ДРОГОБИЧАНИ, що за вуха притягнули ЛУЖЕЦЬКОГО у БЮТ! ЛУЖЕЦЬКИЙ був раніше в іншій партіі! Треба бути вірним до кінця тій чи іншій партіі, якщо людина рахує себе патріотом УКРАІНИ! Не ідіть по слідам пана СЕНДАКА, який змінив партіі, тільки, щоб вилізти в керівне крісло.Такі люди в любий момент можуть продатися і можуть навіть добре і досконало знати ГІМН УКРАІНИ і навіть ОТЧЕ НАШ! Іх обзивають перекінчиками.Є ще і такі, ну що поробиш...такі ми, деякі є!
Рейтинг: 4+ -1-
 
Артист погорілого театру, 18:45 16 листопада 2011 р.
 
Так нічого не зрозуміло, що все таки ви пане - стратег зробили?
Рейтинг: 0+ -1-
 
Cisar, 22:07 16 листопада 2011 р.
 
До Цысара. Прошу вас уточнити для пана Лужецького запитання.бо йому буде важко выдповысти.пан Лужецький маэ выдповысти що вын як стратег зробив для громади Дрогобича чи для себе?
Рейтинг: 0+ -1-
 
Хтось., 22:19 16 листопада 2011 р.
 
Освіта у Лужецького не вища, а свища. Просвистав все. Тому і дороги прибирали не ЖЕКи а ЗЕКи
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 22:52 16 листопада 2011 р.
 
Не пріть так на людину яка скочується вкрайню бідність, як він пише.він вже бідний перестав свині марципанами годувати і свого породистого пса ікрою осетровою кормити.а срібні ложки, вилки і тарілки скоро змушений буде нести в ломбард!  
Ми ще всі повинні подякувати Радзієвському що він взяв той архаїчний раритет до себе, та дає бідаці якусь копійчину.правда, той мусить зато через свій інститут викрутити якось та принести Радзієвському в зубах цілу гривню.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Працівник созабезу., 09:01 17 листопада 2011 р.
 
Який інсттут - такий і прохвессор. Радзієвсбкому ще треба когось із дурки навернути до влади і тоді вже нічому не дивуватимемося. Хіба будівництву особняка у дворі 4 школи. Там старий будинок Мала спалила 2 роки назад. Тепер це подарунок меру.
Рейтинг: 0+ -1-
 
М-да, 10:53 17 листопада 2011 р.
 
Я готуюся до вступу і прийшов до міської ратуші тай питаю де тут приймальна ректора. А мені показують якогось чоловічка і кажуть його доганяти, бо він весь інститут носить з собою.хіба касу інституту тримає дома.
Рейтинг: 1+ -1-
 
Абітурієнт., 11:55 17 листопада 2011 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6070 днів)