Сергій Гориславський: "Я не тільки пам’ятаю, але і виконую те, що обіцяю"

Надрукувати
Інтерв’ю
26.11.2011
ГориславськийГориславський Сергій Орестович. Народився 1 червня 1974 року. Освіта вища. Закінчив Дрогобицькій механічний технікум (зараз коледж), а також Дрогобицький державний педагогічний університет ім.І.Франка. За фахом менеджер-економіст. Маю досягнення в спорті. Помічник-консультант народного депутата України Писарчука П.І. Депутат Дрогобицької міської ради VI скликання, член бюджетної комісії. Мій тел. для виборців 0673130900.

(натисніть на фото для перегляду, всього 1 фото)

1. Ви пам'ятаєте, що обіцяли виборцям, коли йшли на вибори?

Я не тільки пам’ятаю, але і виконую те, що обіцяю. Насамперед хочу наголосити на тому, що моїм найпершим завданням, як депутата, було налагодити конструктивну співпрацю з громадою міста, обернути владу лицем до людей, відкинути політичні амбіції і тільки тоді, згуртувавшись навколо проблем, можливе їх вирішення, але за умови підтримки людей.

Так склалося, що мені доводилося працювати не тільки з населенням Дрогобича, але й Дрогобицького району, Стебника, Борислава та Трускавця.

Люди йдуть до мене, у першу чергу, як до представника провладної партії, і, навіть не маючи інколи впливу на вирішення важливих питань, я все одно усвідомлюю, що права на помилки я не маю, стараюся знаходити шляхи вирішення питань будь-якої складності.

Моя програма полягає у збільшені рівня довіри до влади, чого, на жаль, поки немає, оскільки обіцянки чиновників не відповідають конкретним справам, а люди відчувають себе приниженими і незахищеними владою, яку вони обрали. Зробленого мною - це зовсім мало, на відміну від того, що треба ще зробити, а якщо весь час тільки наголошувати про вершини своїх здобутків - це перша ознака руху вниз, і я це добре розумію.

2. Що виконали з тої програми?

Нехай моїй діяльності дадуть оцінку люди. До звіту перед громадою я готовий. Якщо проаналізувати діяльність як депутата, то найбільшу увагу я звертав на безвідповідальність чиновників, корупцію, яка не має меж, безкарність у діях можновладців, а найголовніше – байдужість до вирішення проблем, з якими щодня зіштовхуються пересічні громадяни. А це невиплата заробітної плати – на початку року за моїм сприянням отримали заробітну плату понад триста скаржників, яким заборгували приватні фірми Дрогобицького району (колективні звернення).

Було піднято вирішення питання гуртожитку по вул. Грушевського, 19 який, перебуваючи у власності Автокранового заводу, був спочатку переданий у фонд державного майна з подальшим рішенням прийняття у комунальну власність міста; це врятувало мешканців від невизначеності помешкань, у яких вони проживають.

У стадії вирішення перебуває передача житлового фонду по вул. Фабричній і вул. Грушевського, а це 11 будинків, за які йшла боротьба впродовж 3-х років. На мою думку, питання цих будинків має бути обговоренням громадськості, де відбулися масштабні зловживання і нехтування правами людей, які проживали в жахливих умовах.

Вирішилося питання, яке занепокоїло освітян у березні місяці в недопущенні розформування ЗОШ №8 та збереження навчального закладу.

Сприяння у виділенні з державного бюджету фінансування через Народного депутата п.Писарчука П.І. на ремонт доріг у м. Стебник (звернення міського голови м.Стебник). Петро Іванович ініціював дане питання через віце прем’єр-міністра Бориса Колеснікова (офіційне звернення).

Реагування на несплату податків та зловживань кооперативу "Пролісок" у м. Стебник. Часткова виплата заробітної плати працівникам КП МВУ ЖКГ м.Стебник - дане питання і надалі перебуває на контролі в прокуратурі.

Надання юридичних консультацій у створенні ОСББ: проконсультовано понад двадцять будинків в м.Дрогобичі та Стебнику. Реагування та вирішення усунення наслідків повені в червні місяці по вул. Зварицькій (колективне звернення).

Недопущення розформування ЗОШ №7 в м. Борислав (колективне звернення освітян).

Вирішення питання в отриманні пайовиками державних актів на землю в с.Лішня, дане питання затягувалося впродовж багатьох років.

Розв’язання багатьох поодиноких звернень громадян в сфері ЖКГ, а саме: в окрузі, за який я відповідаю, район Стрийської, Війтівська Гора, Грушевського дільниця газової кантори. Це питання ліквідації стічних каналізаційних вод, освітлення під’їздів, очистка стічних труб по вул. Стрийський, 103, фінансування на встановлення та виготовлення дитячого майданчика, який є зробленим і в найближчому часі буде облаштований у подвір’ї будинку 103-105 по вул. Стрийській. На жаль, у тому році мені не вдалося вирішити питання реконструкції підпірних стін та благоустрою території буд 103 по вул. Стрийській за браком грошей у бюджеті. Перенесу на наступний 2012 рік.

Допомога малозабезпеченим верствам населення у наданні дозволу на підключення автономного опалення та розроблення технічної документації (колективні та поодинокі звернення).

Сприяння у наданні людям земельних ділянок, які роками оббивали пороги міської ради, отримуючи безпідставні відписки.

Традиційна співпраця з малозабезпеченими дітьми (сім’ями), дітьми, які мають інвалідність, підтримка у проведенні різноманітних урочистостей за участі дітей (активна участь у заході з неповносправними дітьми регіону, присвяченому Дню захисту дітей, якій відбувся 01 червня 2011 року в будинку офіцерів). Виступив проти незаконного будівництва на вул. Самбірській(прибудови до будинку) та захвату земельних ділянок.

Найважливішим питанням стало рішення сесії про утворення контрольної комісії з питань перевірки комунальних підприємств "Берізки", "Хвилі", "Туристичний комплекс "Дрогобич", які навмисно доводяться до банкрутства. Мав честь отримати довіру міської ради очолити дану комісію. Їхня заборгованість перед бюджетом становить понад мільйон гривень, а керівники і надалі безкарно розвалюють дані підприємства. Я обов’язково надам розголосу про дані схеми зловживань. Планую зібрати громадські слухання з цього приводу.

Сприяння у створенні комісії ЛОДА щодо реорганізації лікарні №3 №5. Нам вдалося зупинити процес реорганізації та ліквідації онкодиспансеру та шкірдиспансеру. Я є членом даної комісії. Питання знайшло консенсус можливого фінансування медичних закладів з обласного бюджету. Також головним онкологом Львівщини було запропоновано в подальшому допомогою медичної апаратури, яку обласний онкоцентр зможе надати після отримання ним більш сучасного обладнання від інвесторів. Окрема подяка Федоренку С.М. - начальнику управління охорони здоров’я ЛОДА, який з розумінням поставився до даної проблеми і миттєво утворив комісію. Наступні мої кроки будуть в намаганні залучення інвестицій для вдосконалення медичної апаратури та реконструкції приміщення онкодиспансеру та шкірдиспансеру. У даній проблемі вперше об’єдналися депутати з різних політичних партій - це вселяє надію.

3. Ви підписали коаліційну угоду співпраці з міським головою?

Ні, я не підписував угоди. Я, як депутат, і без угоди усвідомлюю свою відповідальність перед Дрогобичанами на рівні з виконавчою владою, тому намагаюся об’єднати зусилля навколо важливих рішень, які вкрай необхідні для нашого міста. А пустопорожня, необґрунтована, на мою думку, критика - це не більше, як безсилля і амбіції депутатів, які не хочуть працювати. Якщо я бачу в діях можновладців небажання працювати для людей, я роблю кроки згідно Закону про депутатську діяльність, які спонукають їх до роботи та відповідальності.

4. Ваше рішення до приватизації комунальних об’єктів?

У загальному до приватизації позитивне, тому що я усвідомлюю, що рано чи пізно має прийти ефективний власник, який викупить дані об’єкти за найвищу ціну - ми йдемо до того. Але на даному етапі моє рішення є таким, щоб зберегти об’єкти комунальної власності в плані недопущення різних темних оборудків навколо даних об’єктів, оскільки вони є останньою привабливою нерухомою власністю міста. Найперше, інвестору потрібно створити сприятливі умови розвитку бізнесу - на жаль, цього немає!Такий об’єкт, як готель "Дрогобич" (Тустань), є стратегічним об’єктом в разі якоїсь надзвичайної ситуації в місті, потрібно переселити людей! Що будемо робити? Куди поселяти? Згадайте вибух будинку 102 на вул. Самбірській у 2008 році. Не потрібно за це забувати!

Враховуючи роботу комісії та рішення сесії про приватизацію, все ж таки буду рекомендувати залишити ці об’єкти у власності міста з можливою передачею для початку в оренду, надіюся на розуміння та підтримку членів комісії. На сьогоднішній день потенційних інвесторів, які запропонують найвищу ціну за дані об’єкти, просто немає, а також не треба забувати, що ці підприємства потребують значної реконструкції.

5. Ви багата людина?

Я вважаю себе самодостатньою людиною, якій потрібно ще багато чого в житті досягнути і навчитися. Багатство в багатьох випадках лише псує людину, вбиває в ній людяність.

6. Чи депутатська діяльність зробила вас багатшим?

Депутатська діяльність зробила мене сильнішим. Я повторююся, що не рвуся за багатством, і не ставлю перед собою таких цілей. Я отримав мандат довіри не заради власної користі, мав можливість відчути безлад на власній шкірі, тому не хочу, щоб таке саме відчували прості незахищені громадяни. Не сприймаю несправедливість і знущання над слабшими. Спілкуючись з людьми, роблю висновки: чим більш проста людина, тим вона щасливіша.

7. Як ви оцінюєте роботу депутатського корпусу?

Оцінку роботі депутатського корпусу, у першу чергу, повинна дати громада. Повірте, оцінка кожного депутата буде по заслугах зробленого або незробленого. На даному етапі депутатському корпусу бракує рішучості, незалежності і, однозначно, професійності. Присутність політики і служіння партійним вождям дискредитує депутатський корпус у його роботі. Відносно нашої фракції, то ми не пропустили жодної профільної комісії та жодного сесійного засідання. Весь час активна участь в обговореннях важливих питань життєдіяльності міста.

8. Як ви оцінюєте роботу ваших однопартійців?

Я прихильник дисципліни, і однопартійці про це знають, тому їхня робота мені тільки допомагає та стимулює до нових починань. Мої однопартійці, що не стали депутатами, і надалі працюють над вирішенням проблем, яких чекають від них виборці. Прикладом є намагання головного лікаря туберкульозного диспансеру Ю.Скурчанського у виділенні земельної ділянки поза межами населеного пункту для будівництва сучасного регіонального туберкульозного диспансеру на 200 ліжок. Наголошую, що даний проект спільними зусиллями проходить певні погодження. Дай Боже здійснення добрій справі.

9. Ваші рішення як депутата впливають на роботу міської ради?

Мої рішення, напевно, як і кожного іншого депутата, який має власну незалежну позицію, не завжди знаходять підтримку у депутатському корпусі, тому що є присутня ця брудна "дама" політика яка нас розділяє і це негативно впливає на нашу роботу. А, можливо, формується єдина думка, яка має сприйматися більшістю. Я переконаний, що прийде час, коли ми, депутати, громадяни, об’єднаємося, відкинемо кольори партійних прапорів і будемо працювати під одним прапором України.

10. Ваше бачення роботи міського корпусу в 2012 році?

Прагну побачити конструктивну, плідну роботу депутатського корпусу з виконавчою гілкою влади, хоча 2012 рік буде не легким роком - а для когось і випробувальним. Нам потрібно зосередити увагу над реформуванням медицини, створенням довгоочікуваного всіма єдиного медичного простору, який дасть можливість вирішити багато питань, які зараз турбують медиків.

Винайти кошти на реконструкцію школи №8, у якої є всі можливості для прийняття великої кількості дітей - школу потрібно однозначно зберегти. Добру ідею запропонував міській голова: про початок обговорення розробки проекту земельних ділянок бажаючим під надання індивідуального будівництва. Це зменшить чергу і ажіотаж навколо земельних ділянок, який роками не розв’язується.

Завершити ремонт доріг до Євро-2012. Знайти порозуміння між керівництвом Дрогобицької РДА та виконавчою владою Дрогобича у втіленні проекту побудови єдиного сміттєпереробного заводу. Занадто багато спекуляцій над тим питанням.

Вже слід думати, як утримувати реконструйований стадіон, зробити там спорт-центр. Дати можливість розвитку спорту. Пора наш славнозвісний спортивний клуб "Еней" переводити з підвального приміщення у світлі, просторі, належно обладнані приміщення. Я обов’язково буде працювати над цим питанням.

Що стосується спорту, я підтримую без обговорень – це святе. Найважливішим питанням буде стояти наповнення міської казни. Погашення заборгованості із заробітної плати. Звернути особливу увагу на житловий фонд - передавати у власність мешканців, створення нових ОСББ. Наша праця має бути налаштована на людей: не зазнаватися, радитися з громадою, творити добро і нам всім воздасться сторицею.

Якщо ми не об’єднаємося, а нам не допоможе і не повірить громада - ми ніколи не здобудемо європейського рівня, нашого міста.

11. Ви готові провести он-лайн конференцію на нашій сторінці?

Так! З великим задоволенням. Бажаю всім успіху, і нехай нам Господь Бог допомагає.

Переглядів: 10748

Коментарі (57)
 
Як казав колись при СССР "старший русский брат" - "НА БОГА НАДЕЙСЯ -А САМ НЕ ПЛОШАЙ".Я би просто хотів задати запитання представнику провладноі партіі С.ГОРИСЛАВСЬКОМУ, яке у нього ставлення до того, що його шеф, ЯНУКОВИЧ, так по-хамськи ставиться до своіх опонентів.! Я маю на увазі -Ю.В.ТИМОШЕНКО, Ю.ЛУЦЕНКА і інших опозиціонерів, які на даний час сидять по казематах! Це раз! Як СЕРГІЙ хоче боротися з корупцією в ДРОГОБИЧІ, якщо, як він каже, провладна партія, ПАРТІЯ РЕГІОНІВ, сама вирощує і захищає корупцію! Я маю в виду киівську корумповану владу.УКРАІНА була завжди УКРАІНОЮ! Зараз є таке поняття, як УРКАіна, яка для цього є підстава! Всі бачуть як живе Президент, скільки він витрачає грошей на своє утримання в.день і т.д. і т.п.А як живе "простий украінський народ"! ГІТЛЕР АДОЛЬФ, в свій час сказав "якщо народ живе погано і бідно, і рахує копійки, щоб купити навіть того хліба, а чиновники живуть дуже задобре, то така влада нікому не потрібна"(з книжки ГІТЛЕРА, "МОЯ БОРОТЬБА").Я і не тільки я, дуже сильно не задоволений такою владою, як каже ГОРИСЛАВСЬКИЙ, провладною! Ми знайомі з СЕРГІЄМ і навіть здороваємося з ним, тут немає ніяких проблем.І я впевнений, що якщо оті верхушки роблять не те що потрібно про це потрібно говорити вголос...
Рейтинг: 9+ -13-
 
юрІй петр....., 07:48 26 листопада 2011 р.
 
Класичний спосіб депутата відповідати на задане йому конкретне питання. Зверніть увагу - запитання №6 - можна було коротко відповісти "так" або"ні", натомність маємо цілий абзац словоблуддя на тему "який я пушистий" і не маємо відповіді! На городі бузина , а в Києві дядько...
Рейтинг: 15+ -8-
 
Казбек, 08:35 26 листопада 2011 р.
 
рекетир який пішов у політику. що тут ще додати
Рейтинг: 13+ -8-
 
Соня, 09:04 26 листопада 2011 р.
 
Розгорнута, зрозуміла думка в якись мірі навіть переконливо.Я не прихильник інтервю в якому не бачу суті розмови та відповідей на запитання яки мають бути змістовними.В даному випадку все зрозуміло, навіть при непопулярності партії регіонів у Гориславського є власна стійка позиція.Нема того лукавства, видно роботу з людьми володіння проблемами регіону і бажання їх вирішувати.Але знаходяться люди яким далі все буде недогодою.Порада незвертай уваги.Дав номер телефону- вражає.Недивіться з якої Сергій партії дивіться на його роботу там шалений потенціал навіть при приналежності до регіонів там є всі завдатки стати громадським лідером.Бажаю успіху і не розчаровуватися!
Рейтинг: 6+ -13-
 
Незалежний, 09:42 26 листопада 2011 р.
 
Все елементарно: Сергій просто не ту партію обрав.)
Рейтинг: 6+ -6-
 
Хохотун, 09:48 26 листопада 2011 р.
 
Ми вже неодноразово спілкувалися з депутатом Дрогобицької м/ради паном Сергієм Гориславським. Вчора, (ще до виходу цього інтервю), я поспілкуваввся з ним ще раз в телефонному режимі.  
Обговорили ми з ним багато болючих питань, які стосуються інтересів Громади Дрогобича. 
Що я хочу сказати. 
Я маю можливість спілкуватися з багатьма депутатами. Різних рівнів. Але Сергій Гориславський наразі практично єдиний з їх числа, хто погоджується з моєю думкою, що розрізняти депутатів (в сьогоденні України) за кольорами партійних кольорів вже не варто. Також ми одностайні в тому, що комунальне майно свідомо приводиться до упадку, щоби приватизувати його за безцінь. І в тому, що готель "Тустань" слід вважати стратегічним об'єктом (пан Олександр Коростильов висміяв таке моє стверджування при розмові з ним). 
І відносно решти комунального майна (КП "Берізка" (кафе "Пельменна", кафе "Надія"), КП "Хвиля", онкодиспансир тощо, він зі мною погоджувався. 
У Вас, Шановні Читачі, може виникнути логічне запитання до мене: 
навіщо ж ти пишеш про це зараз"? Коли депутат Сергій Гориславський визнає це в своєму інтервю? 
Відповім я просто та зрозуміло: 
-Я просто "хапаю за язик" пана Сергія Гориславського. Бо невирішених нагальних майнових проблем в м. Дрогобичі ще дуже багато. І я хочу 29 числа ц.м. наочно переконатися в правдивості його запевнень. Хоча, якщо сказати чесно, я не сумніваюся в тому, що пан Сергій буде дотримуватися цієї позиції. 
І ще раз хочу наголосити, що я вбачаю тут нашу спільну заслугу. А в першу чергу- сайту ДІ. Який дає нам можливість контролювати дії влади і виносити всю цю інформацію (нажаль, наразі- весь цей міський бруд) на розсуд громадян. 
І місцевих Дрогобицьких ЗМІ, які також освітлюють ці проблематичні питання. Бо, опинившися, образно екажучи, "під світлом юпітерів", депутат починає говорити інакше. (Висловлюю надію, що- і думати також). 
І для Громадян Дрогобиччини це є наглядним прикладом- спільно ми можемо докорінно змінити ситуацію. Тобто ставимо все з Голови на Ноги. Коли Депутат (Народний Обранець) з Пана, яким він став, (нехай навіть поступово ) набуває статусу "Слуги" Народу. 
Слава Україні! Героям слава!
Рейтинг: 7+ -10-
 
Тимофій Хащівський, 10:33 26 листопада 2011 р.
 
брехня
Рейтинг: 4+ -6-
 
ура, 12:34 26 листопада 2011 р.
 
люди перестаньте політизувати дивіться реально що людина зробила для міста та людей.Сергій так тримати і не зупинятися на досягнутому. 8)
Рейтинг: 16+ -14-
 
vasyl, 12:36 26 листопада 2011 р.
 
Таке враження, що багато з депутатів охопила болячна "нарцисизму". З одного боку Гориславський каже, хай дадуть оцінку люди, і тут же бачимо одні самовихваляння, нагородив три короби, бери хоч та за вітрину став. Як кажуть в народі, якщо сам себе не похвалиш... Не зрозуміло, чи п. Гориславському мало депутатських справ, щоб ще в ад"ютантах ходити у Писарчука. Особливо нема навіть що обговорювати, бо одна суцільна демагогія і словесна тріскотня. Навіть на конкретне запитання: "Чи депутатська діяльність зробила вас багатшим" Гориславський "умудрився" не дати відповіді. Бо "земна" відповідь означає: на які кошти живеш чоловіче, чи збільшились вони за роки депутатсва, за яку діяльність і т.д
Рейтинг: 17+ -9-
 
, 13:37 26 листопада 2011 р.
 
Я зрозумів відповідь на 6 питання, перечитав двічі.а шо тут неясно зрозуміло написано, отримав мандат довіри не для власної користі а якщо користі нема то і багатства теж а це і є відповідь.Може таки як студент незнає шо таке мандат довіри то це-депутатство банеку.ми дамо діям Гориславського оцінку але шоб давати треба знати за шо.тепер знаю, але того замало шоб до кінця бути впевненим в його роботі. Я особисто до нього звернуся з давнішньою проблемою з якою сходив мешти у ратушу і переконаюсь, чи допоможе вирішити.І так раджу зробити кожному хто має скарги на владу а не судити наперед.Це буде по христіянськи.Будьмо людьми а не людиськами.
Рейтинг: 12+ -5-
 
Підприємець, 15:13 26 листопада 2011 р.
 
Серьога, все нормально! НЕНОРМАЛЬНО, що фірма "Доброта" заробляє бабло як монополіст. Там і закупки за страшними цінами і так далі. Все тому, що шеф Коростильов! Не слабо цю тему підняти, дослідити і вивести на чисту воду? Бо будеш як і решта депів - болтуном!
Рейтинг: 14+ -5-
 
Kent, 15:26 26 листопада 2011 р.
 
Поверю в искренность Гориславского тогда , когда покаится перед жителями города за свое рекетирское прошлое! Еще не ушли из жизни те , кому он бошку обещался оторвать . Нет покаяния - нет прощения ! Все остальное- чистое пустословие . Зла ему не желаю , но доверять такому человеку по крайней мере глупо , ибо все делается исключительно ради личной выгоды.. Молодец , хорошо входит в роль защитника прав угнетенных ! Многим молодым депутатам наверное нужно брать с него пример , чтобы в ближайшем будующем не отстать , а составить ему существенную конкуренцию.
Рейтинг: 16+ -10-
 
Анжела, 18:42 26 листопада 2011 р.
 
Не забудьте ще партію регіонів поцілувати в дупу :grin і задоволення буде повні штани .Яка різниця рагулям хто ними керує , головне щоб випасали вчасно . НАМ ХЛЕБА НЕ НАДО _ РАБОТУ ДАВАЙ , НАМ СОЛНЦА НЕ НАДО _ НАМ ПАРТИЯ СВЕТИТ . :grin :sigh
Рейтинг: 19+ -11-
 
Дрогобичанин, 19:26 26 листопада 2011 р.
 
Прочитав ваше посланіє, сміявся що чуть не...ні ні не то, чуть не впав з .крісла! Ну що можу сказати - МО-ЛО-ДЕ-ЦЬ! Жму руку від щирого серця..Поки в УКРАІНІ і в ДРОГОБИЧІ Є ТАКІ ДРОГОБИЧАНИ - ми ще будемо довго житИ! Бажаю від душі бути завжди в гуморі, здоров я, сили в боротьбі з різною нечистю, яка ходить на двох ногах.і ще хоче нами командувати! Де нам сидіти, де нам спати і що ми маємо істи! ВСЕ!
Рейтинг: 7+ -8-
 
дрогобиЧанину, 21:55 26 листопада 2011 р.
 
Я опублікував свій перший коментар і вирішив більше не заважати Громадянам Дрогобича вільно висловлювати свою думку. Але тепер, зайшовши знову на ДІ, я побачив, що не докінця обдумані результати подій сьогодення м. Дрогобича та та гарячковість, яка завжди була притаманною Українському Народові, призводить до таких же ж необдуманих вмсловлювань. 
З усією повагою до Автора, якому (це відчувається) наболіло все те, що відбується в місті Дрогобичі, який наводить у приклад Адольфа Гітлера, хочу сказати: 
попри всі свої початкові благі діяння для Німецького Народу, він винищив мільйони представників інших Націй. Навіть- десятки мільйонів. Я не вважаю, що потрібно би наводити подібні приклади. 
З іншого коментаря: 
не потрібно прирівнювати СБУ до КДБ. 
У 20000-му році ті, які приходили мене вбивати до власної моєї хати, називали себе працівниками СБУ. І сьогодні я відчуваю "неусипне піклування" та чиєсь "гаряче дихання мені в спину", але я не звинувачу в тому СБУ, допоки не отримаю більш-менш достовірних доказів, що це є роботою цієї служби. Я думаю, що слід узяти до уваги наступне: СБУ, все ж таки, не МАССАД і не ФСБ. Яке керівництво держави, такою є і СБУ. Але це є СБ України. Нашої з вами України. Є в когось якісь проблеми з цього приводу, так звертайтеся до ЗМІ, до Громади. 
Дуже мені також не подобається, коли хтось закликає брати до рук зброю. З цого приводу скажу таке: 
У нас є Конституція України, чинне Законодавство України, Міжнародне право тощо. Вони дають нам достатньо засобів, щоби ми могли добитися справедливості. Інша справа, що вони мовчать тоді, коли мовчимо Ми.  
І- останнє: 
Всі ми тішимося тепер, що сайт ДІ дав нам можливість шукати шляхи власного порятунку. Так давайте не будемо підводити цих нормальних людей. 
Слава Україні! Героям слава!
Рейтинг: 2+ 0-
 
Тимофій Хащівський., 23:13 26 листопада 2011 р.
 
Гориславський - месія. Цікаво чи схавають то знову дрогобичани і оберуть.)))))
Рейтинг: 1+ -7-
 
kyrort, 09:39 27 листопада 2011 р.
 
Тут дописувач пише що Гориславський в минулому рекитир. Я про це нічого не знаю чи не можна докладніше, хочаби якісь факти з біографії, в противному разі це наклеп.
Рейтинг: 5+ -1-
 
вова, 10:30 27 листопада 2011 р.
 
Доброго дня шановні відвідувачі сайту Дрог- Інфо.По мірі поступлення Ваших коментарів в яких на моє глибоке переконання, порушені питання які найбільше Вас турбують, надам на них відповіді.1.Відносно опозиціонерів п Тимошенко Ю.В Луценко Ю.В. прокоментую так:Суд прийняв рішення, в якому довів зловживання посадової особи. На дане рішення, подана апеляційна скарга, тому зарано коментувати як буде далі.Дочекаємося рішення суду. Я шаную Вашу позицію, до людей яким Ви довіряєте за яких переживаєте.Відносно корупції, так я погоджуюся, це епідемія яка охопила Україну але українці самі спонукають чиновників до безкарності, требе починати з себе не давати в першу чергу хабарі, надавати розголосу в ЗМІ про факти зловживань. 2.Стосовно запитання чи я збагатився від депутатства відповідаю:в грошах- ні а в ворогах яким я заважаю, збагатився на декілька років вперед.3.На рахунок моєї діяльності: так, я говорив що мені дадуть оцінку люди і я десь був не прихильником писати за здобутки, але сайт Дрог-інфо поставив мені ультиматум щодо мого інтервю. Доречі підтримую Вас, можливо і нетреба було інтервю.4.Стосовно фірм можновладців, я обовязково перевірю. Напішіть свою електронну адресу або куда Вам повідомити.5.Відносно рекитирства-прошу Вас добродійко, в підтвердження звинувачення на мою адресу говорити фактами а це означає: представити рішеня суду або постанову про порушеня кримінальної справи, стосовно Ваших доводів на мою адресу тобто говорити мовою документів.Якщо ні тоді я розцінюю це як наклеп і образу, що дає право звернутися до суду.І до всього сказаного, не бажаю нікому, навіть ворогам, пройти той терор який пройшов я і мій колектив від тих осіб до яких Ви мене приписуєте, немаючи на то жодних підстав. Дякую за Ваші коментарі навіть якщо вони є критикою в мою сторону, критика- також корисна.З повагою до Вас.З повагою до зауважень та пропозицій.
Рейтинг: 10+ -7-
 
, 13:02 27 листопада 2011 р.
 
Підтримую думку- про те, якщо звинувачення людини, відбувається немаючи на це фактів, розцінюється як наклеп, брехня, для кожного по різному.Я був присутній минулого року на зустрічі в Народному домі при переповненому залі де Гориславський проводив зустріч з іншими кандидатами на міського голову.Мене зацікавив коментар за рекитирство і я в інтернеті знайшов відео цієї зустрічі щоб в черговий раз переконатися чи була піднята ця тема ні не було.Подумайте самі, маючи таку можливість, громадяни це би упустили? Особливо ті які тут звинувачують.Звинуватити людину прилюдно, немаючи підстав, тягне за собою відповідальність, а коментар просто написали аби- нагадити.Зависть, руйнує наших українців ще раз переконуюся в тому.Сергій, на тебе ще бруду вильють будь впевнений, але тримай достойно удар!
Рейтинг: 4+ -6-
 
Незалежний, 13:04 27 листопада 2011 р.
 
сергій рекетир з 90х
Рейтинг: 9+ -4-
 
урал, 14:11 27 листопада 2011 р.
 
я памятаю гориславського як він в 95році був у злочинному угрупуванні з гусьом семашеком уралом евланова але гориславский був виконавцем який збирав гроші на базарі з людей які продавали речі продукти крали авто
Рейтинг: 13+ -10-
 
дрогобичанин, 14:20 27 листопада 2011 р.
 
Господи, яка убогість. Краще б п. Гориславський не писав цих нотаток, бо вони лише підтвердили, очевидне. Як то кажуть каша в роті, полова в голові. А ще й фахом менеджера-економіста хизується. Наївні люди, що плекають надії на яку-небудь допомогу в житті від таких "горе-депутатів", схаменіться. Очевидно, - це випадкова людина, яка пробилась в депутати чи в помічники до Писарчука зовсім не для цього. Невже вищої освіти замало, щоб навчитись правильно писати "рекетирство". Хоча, як вказуюють деякі дописувачі, що таке рекет, п. Гориславський добре знає.
Рейтинг: 7+ -5-
 
, 16:01 27 листопада 2011 р.
 
Сергію, ти рекерир по життю. Як тільки Олексійович тобі в черговий раз в чомусь відмовить то ти одрасу його пресуєш "правильним" голосуванням.
Рейтинг: 7+ -10-
 
Депутат, 18:42 27 листопада 2011 р.
 
Коли я чую від бізнесмена, що він не рветься за багатством і не ставе перед собою таких цілей, розумію, що ці слова розраховані на розумово обмеженних виборців.
Рейтинг: 10+ -8-
 
Віктор, 21:07 27 листопада 2011 р.
 
Неприємно читати брудні, замовні коментарі під фальшивими нікнеймами. Давно чула, що Гориславський допомагає людям, тому мабуть вони і йдуть до нього. Може люди і наївні, але тільки вони можуть дати оцінку роботі кожного депутата. Тому побажаю Гориславському твердості, терпіння і надалі продовжувати працювати для людей, а люди це оцінять. І не ображайтеся на таких як „дрогобичанин”, який називає людей „ рагулями яких треба вчасно випасати”, таких як він можна назвати моральними уродами. Ми, не рагулі! Слава Україні!
Рейтинг: 8+ -9-
 
, 21:37 27 листопада 2011 р.
 
Два роки тому запропонував мені мій знайомий взяти участь в зустрічі, на той час, з кандидатом в Президенти В.Януковичем. Виїзд з дДрогобича організовував Гориславський. Нас в автобусі було близько 40 осіб. За участь було обіцяно небагато - 50 грн. 
Після зустрічі, а це було в листопаді, ми сіли в автобус і Горсилавський розрахувався з нами ... ? біляшами. Видав кожному по періжку примовляючи "Беріть хлопці, дівчата, ви гарно попрацювали". 
Пізніше нам вдалось дізнатись що дійсно по 50 грн давали, однак Гориславський гроші конвертував у біляші
Рейтинг: 8+ -15-
 
Томас, 07:49 28 листопада 2011 р.
 
Лукавите Сергійко, лукавите.Депутатська діяльність відбувається у неробочий час, і якщо у Вас такі здобутки, то коли Ви буваєте на основній роботі, на якій як я розумію Вам нараховують платню.Де берете гроші на таку бурхливу діяльність, ..в тумбочці, як Ваш президент, Адже джипу потрібне паливо, а пішки Ви не ходите.А політична вовтузня , Ви тут ні слова.Але це Ви на позачерговій сесії щось белькотіли про кремінальну відповідальність п.Тимошенко.Тобто Ви були членом і залишаєтесь членом...своєї бандитської, окупаційної влади.Сподіваюсь не надовго.Служить вірно, Сергійко, так колись служили поліцаї при інших окупантах.Чим кінчилось мабуть знаєте.
Рейтинг: 7+ -4-
 
Ярослав Бігуняк, 08:46 28 листопада 2011 р.
 
Ану Серьога бистро признавайся де ти зарив свої спортивні сподні, шкірянку і барсетку. Є пропозиція все це барахло виставити на аукционі.
Рейтинг: 10+ -17-
 
Роман, 10:44 28 листопада 2011 р.
 
До Романа - підтримую))))
Рейтинг: 5+ -8-
 
kyrort, 11:22 28 листопада 2011 р.
 
Я тепер розумію чому так скиглить той непотріб в своїх коментах, видно Сергійко їм добряче хвоста притиснув і правільно зробив, тягни ту нечесть на поверхню на суд людський, якого вони ой як не хочуть.Готель тустань, берізка, хвиля є чим перейматися, там криміналом попахує а директорам- партійцям з БЮТ треба рятуватися.Ось і гонить бідолаха Ваврин бо ниточка веде до нього.Чи будуть порушені кримінальні справи по розкраданнях державного майна в берізці, хвилі, готелі? Хто стоїть за закриттям лікарень онкодиспансеру і шкірдиспансеру?
Рейтинг: 22+ -3-
 
До Гориславського, 12:43 28 листопада 2011 р.
 
Гориславський молодець!  
Старається щось робить... Працює для людей і нікому не відмовляє...Побільше б таких.
Рейтинг: 21+ -5-
 
Андрій, 12:57 28 листопада 2011 р.
 
п.Сергій справжній політик!  
Він мабудь єдиний з депутатів, який робить те що обіцяв у своїй програмі.Якби всі наші депутати були такими як він, то наше місто було найкращим.Допомогає людям з їхніми зверненнями до нього! Ця людина викладається на всі 100%.Гориславський-МОЛОДЕЦЬ! Успіхів йому у роботі!
Рейтинг: 12+ -5-
 
, 14:13 28 листопада 2011 р.
 
Пане Сергію. 
Завтра, як відомо, відбудеться засідання відповідної комісії з питань приватизації. (Тустань, Берізка, Пельменна, Надія). 
Сьогодні я поспілкувався з п. Олександром Коростильовим і він заявив мені, що його позиція є непохитною: все продати. 
В розмові зі мною, Ви сказали, що Ваша позиція є протилежною і непохитною. 
Я з великим задоволенням очікую побачити завтра на цьому фарсі справжнього лідера. 
Докажіть Громаді міста Дрогобича свою позицію
Рейтинг: 5+ 0-
 
Тимофій Хащівський., 16:44 28 листопада 2011 р.
 
молодець Сергій, продовжуйте працювати так і далі.Люди йдуть до Вас бо вірять і кожен, хто звернувся до Вас за допомогою не залишився не вислуханим і результати видно.Ну але на жаль всім не вгодиш і такому, як "дрогобичанин"що називає нас "рагулями" яких потрібно випасати хочеться задати питання "ну а Ви шановний не той самий Р.?"І знаходяться ще й "розумні"яким від цього стало дуже смішно=над ким смієтеся, над собою! Ось наше лице!
Рейтинг: 4+ -5-
 
, 20:39 28 листопада 2011 р.
 
Доброго вечора відвідувачі сайту Дрог-Інфо! Сьогодні я отримав одинадцять телефонних дзвінків, поспілкувався і вислухав наболіле в основному від стурбованих працівників медичних установ та наших вчителів. Наголошую що Ваші зауваження і. скарги взяті на контроль. Я обовязково з цього приводу буду мати розмову з міськім головою якій на мою думку недопустить різних негативних маніпуляцій в даних галузях.Обовязково зверну увагу на позицію та рекомендації громадян відносно комунального майна, моя позиція така, що на даному етапі є недоречно продавати обєкти комунальної власності.Сьогодні відносно перевірки „Берізки”, туристичного комплексу Дрогобич, Хвилі, плідно провела своє засідання контрольна комісія яка буде готувати свої пропозиції на сесію міської ради. Паралельно в тому напрямку працюють контролюючи та правоохоронні органи які також нададуть висновки з приводу проведених перевірок.Обовязково результати перевірок оприлюднимо! Відносно збірника книжкового видання зверніться письмово на моє імя.Тепер відносно мого автомобіля, повідомляю я його придбав ще у 2007 році небудучи в партії регіонів і в політиці загалом. Життя так повернуло що таки паничи як п. Ярослав що люблять рахувати чужі здобутки прийшли до мене і захотіли забрати весь бізнес але їм "членам"тоді в 2006 році правлячих горе партій невдалося цього зробити.Тому порада Вам займайтеся справами а не рахуйте чужі статки.А свій час я вже сам розпріділю коли і чим мені займатися.Я депутат обраний дрогобичанами і як би Вам мене нехотілося облити брудом я всерівно буду плідно щодено напривелике Ваше не бажання-здійснювати свою депутатську діяльність яка направлена для людей.Іншого не дано! Рекомендую слідувати мому прикладу! Звертаюся до Дрогобичан які дійсно прагнуть змін дзвоніть, давайте свої пропозиції разом ми подолаємо всі перешкоди.Я відкритий і готовий до співпраці! Чекаю наступних питань та пропозицій.З повагою до Вас!
Рейтинг: 6+ -4-
 
, 22:08 28 листопада 2011 р.
 
Ой пан Гориславський, кому ви розповідаєте казки?) Якщо, ви своїх і то кидаєте, ?Розповім вам історію:на минулих виборах, мене разом з моїми знайомими, загітували вступити в Партію Регіонів, мовляв :Партія владна, плюс ще й грошей заробите на виборах.Результат такий: ми всі - чесно пропрацювали, від ранку до вечора на виборах..і? Отримали - менше ніж по половині обіцяної суми, а багато хто взагалі нічого не отримав! То ж, якщо ти своїх(та ще й у таких мізерних сумах) *дуриш*, то про що можна говорити у більш серйозних, у тому числі політичних, справах...Серьога, я думаю тобі не потрібно розказувати, як у кримінальних колах називають людей, з такими поступками як в тебе.А час відповідати за свої поступки , рано чи пізно прийде.Всё, совершённое тобой, к тебе и вернется.Аль Капоне
Рейтинг: 8+ -5-
 
Віталік, 22:54 28 листопада 2011 р.
 
Товарищ СЕРЬОЖА! Будь трохи мудріший! Про які суди ти тут розказуєш! Добре знаєш, що дані суди працюють на твого кумпеля "ПРОФФФЕСССОРА! " Януковича! Ну ти розуміш, що він такий професорі, як я римский полководець! Ці всі суди заказні! Вся кодла при владі - майже з Східноі Украіни! Обіцяли добробуту для народа, скажи відверто - є цей добробут чи ні! Даю тобі завдання - перевір диплом у проффессора ЯНУКОВИЧА чи він відповідає дійсності чи ні ! Кажуть, що він його купив в метро, в МАСКВЕ! Ясно що якщо зараз випускати ТИМОШЕНКО і ін., то треба садити декого з силових структур, а він цього не зробить.! Любий член ПР, в любому випадку не буде йти проти свого "ВОЖДЯ"-ЯНУКОВИЧА, бо може схлопотати по мордам.Тут немає ніякого секрету, КІРПА також якось дістав по рилу від проффессора! Є факти, що КІРПА живий і проживає за кордоном, десь в АНГЛІІ! Так що як казав один кент - у нас все схвачено-це про ЯНУКОВИЧА!
Рейтинг: 5+ -4-
 
гориславському, 23:27 28 листопада 2011 р.
 
Розігрується черговий спектакль. Потрібно зрозуміти , що щось депутати -підприємці між собою не поділили . Тому Сергій бере до уваги заяви громади і ними б"є нижче пояса деяких корумпованих чиновників , використовуючи силу закону. Коли вигідно користуватись законом, ним користуються, коли ні , домовляються і обходять .
Рейтинг: 5+ -2-
 
Аналітик, 07:28 29 листопада 2011 р.
 
ага побыльше би таких, як гориславський: дорогу молодим рекетирам!
Рейтинг: 4+ -5-
 
фтвкц, 13:11 29 листопада 2011 р.
 
Читаю коментарі і плакати хочеться.Головне завдання багатьох-облити брудом, тому що судимо по партійних кольорах, а мені імпонує, що молодий хлопець не тікає від труднощів і не боїться говорити правду! Простим людям це ПОДОБАЄТЬСЯ, а чиновникам-НІ.Але думаю, що ми вже дозріли нарешті, щоб жити по закону, а не прислужувати корумпованим чиновникам.А чиновників не треба бити нижче пояса, їх треба гнати і видати всім "вовчі білети"тоді Дрогобичани будуть мати Європейське місто!
Рейтинг: 6+ -1-
 
, 22:20 29 листопада 2011 р.
 
люди добрІ.! а ви не мали бурхливого ганебного Чогось в життІ.так І гориславський десь в Чомусь помиливсЯ.а тІ роки 95 це не оцІнка всього життЯ.кожен маЄ право на шанс.так що сергІю вперед! наснаги тобІ у вирІшеннІ всІх проблем.
Рейтинг: 5+ -3-
 
спостерІгаЧ, 17:38 30 листопада 2011 р.
 
Нехай Сергійко розкаже.як голосував за те.щоб червона символіка висіла в Дрогобичі 9травня.як на догоду своїм верхам захищав здачу Росії Севастополя на 49років.як всупереч законодавству про нероздільність цілісних майнових комплексів.відкусив від "Тустані" ресторан.і коли мрія взяти за безцінь збанкрутілий готель лопнула.почав виступати проти його приватизації через конкурс...Так.що Сергійку вперед.але прошу не світися певних точках Трускавця з малолітніми.-ти ж депутат від правлячої партії!
Рейтинг: 3+ -3-
 
спостерігачу, 22:10 30 листопада 2011 р.
 
Ти правий спостерігач треба дивитися на вчинки людини а не то шо говорять.Скільки тої злоби у наших земляків, повинні стояти один за одного а ми топимо, сами своїх.Гориславському вдається допомогати мешканцям ну і дай йому Боже нехай допомогає на здоровя, шо тут поганого.
Рейтинг: 8+ -1-
 
мешканець, 22:28 30 листопада 2011 р.
 
Підтримую Мешканця на цілих 100! Але біда в тому, що у наших людей є дуже поширена хвороба, яка має назву "ЖАБА" !
Рейтинг: 8+ 0-
 
, 08:25 01 грудня 2011 р.
 
я також 2 роки назад їздив на зустріч (тоді ще кандидатом у президенти) з Януковичем. Ніхто нікому не обіцяв 50 грн. Все було добровільно і без грошей багато хто хотів побачити Януковича Ти видумуєш або може ти їздив на зустріч з Тимошенко. Або пиши по суті або не звизди. :(
Рейтинг: 3+ -2-
 
до „томаса”, 12:12 01 грудня 2011 р.
 
Я також їздила, і мені Гориславський обіцяв 50 грн, однак, як вірно зауважив "Томас", потішив нас періжком. 
Більшість присутніх в автобусі відмовилась. Гориславський зрозумів що "сів в калюжу". Пообіцяв наступним разом компенсувати. Однак наступний раз був уже без мене і без багатьох інших. 
Томасе розкажи ще як Гориславський обіцяв усіх записати до якоїсь міфічної команди про яку завжди памятатиме Янукович та партія регіонів
Рейтинг: 1+ -5-
 
сtg, 13:16 01 грудня 2011 р.
 
Да вас всіх жаба тисне- продажна нація.Пишите тут за 50 гривень і хвалитеся як васможна купити за 50гривень.це абсурд :grin
Рейтинг: 4+ 0-
 
шок, 14:19 01 грудня 2011 р.
 
Навіть сумнівів немає про продажність українців.Стидно повинно бути за таки речі деж ваша честь і гідність я вибачаюся- вона дорівнює пятидесяти гривням.Таких розцінок ніде немає :zzz Ганьба!
Рейтинг: 5+ 0-
 
!!!, 08:55 03 грудня 2011 р.
 
Відверто скажу я не прихильник ПР. Але за цей місяць Гориславський більше намагався зробити ніж весь депутатський клуб.Хочу відмітити ще двох депутатів. Можливо не самих дієвих но активних Ваврин і Шевкенич. Можливо в подальшому зробим рубрик депутатське життя де будем оцінювати депутатів їх діяльність.Також готуються курьзні статті хто не бажає звітувати.
Рейтинг: 10+ 0-
 
макс, 09:15 03 грудня 2011 р.
 
Кто продал Бандеру-украинец, кто продал Петру 1 украину-украинец, кто сделал голодомор-украинцы украинцам. 
Что будет дальше-перебьют и передушат друг друга, а потом за деньги пойдут под Польшу или Россию.Вот и все!  
Душу изменить нельзя, раб был рабом и им и останется!
Рейтинг: 12+ -1-
 
не резидент, 10:35 03 грудня 2011 р.
 
Серёга тебе не позавидуешь, ты посмотри какие уроды тебе пишут и не сложно догадаться по чьей просьбе это делают. *** 
Дерзай, не обращай внимания политических импотентов и не ищи себе кумира сам становись им!  
 
Образи третіх осіб.
Рейтинг: 14+ -3-
 
Алексей, 11:58 16 грудня 2011 р.
 
Депутат супер. і як людина порядна. чого Ви люди добиваєтесь. має джипа то має. наші всі крутелики мають і не таке. Ви просто заздрите що молода людина добивається в свому житті чогось. Заздрість це гріх. Сергію так тримати.
Рейтинг: 9+ -3-
 
Скрипка, 07:16 04 січня 2012 р.
 
Так тримати і не здавати своїх позицій! Тобі люди вірять!
Рейтинг: 7+ -3-
 
до Сергія, 13:48 12 лютого 2012 р.
 
сергій ти молодець розкажи який ти був рикетер, продавав наркоту.На даний час чесний бізнесмен "депутат" прихватизував підприємства.
Рейтинг: 1+ -4-
 
До сурьоженки, 14:46 09 липня 2012 р.
 
Ніхто нікому не заздрить, просто правда все це . Людина має декілька масок і вміє ними користуватись на всі 100.
Рейтинг: 1+ -2-
 
Шарік, 16:03 09 липня 2012 р.
 
Сергій! БОРИСЬ ЗА справедливість, а ми тебе підтримаємо. ГРОМАДА тобі вірить!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Микола. Зрозуміло, хто намагає, 09:59 15 лютого 2013 р.
 
Поки-що надіємось на обіцяне.
Рейтинг: 0+ 0-
 
володимир, 11:31 15 лютого 2013 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6070 днів)