У Дрогобичі більшість інформації недоступна людям

Надрукувати
Роздуми
Написав(ла) OZ   
29.11.2011
Комп’ютер Ініціатива Дрогінфо з опитуванням депутатів відкрила мені очі на одну банальну істину. У Дрогобичі існує дуже велика проблема з відкритістю. Паразитуюча армія чиновників, яких ми утримуємо своєю працею, податками і хабарами, нам абсолютно непідзвітна. Більшість громадян, у тому числі і я, у силу елементарної відсутності інформації просто нездатні об'єктивно проаналізувати роботу найманих нами "менеджерів".

Як забезпечити ефективний моніторинг, якщо нам не дають доступу до документів та інших даних? Замість цього, нас через пресу годують якоюсь незрозумілою балаканиною і, як не дивно, "піпл хаває". І знову йде і голосує, і все повторюється заново. Очевидно, що така ситуація не є прийнятною.

У сучасному світі, де навіть Папа римський закликає священиків "Заради бога, ведіть блоги! Використовуйте інноваційні технології та форми комунікацій, щоб донести до людей слово Боже", дрогобицькі динозаври продовжують робити вигляд, що на дворі й далі 1984.

Ініціатива ДрогІнфо - яскравий приклад того, що нові технології відкривають нові можливості в моніторингу роботи влади. Тільки завдяки цьому сайту я дізнався про існування багатьох депутатів, зміг ознайомитися з їх коротенькими звітами і навіть побачити фотографії декого з них.

Хочу також зауважити, що, хоча багато хто з них говорив про відкритість, залишити свій телефон і email зважилися не багато опитаних. Першим, хто залишив контакти для зворотного зв'язку, був Юрій Яцків, якому я відразу і написав листа з проханням опублікувати усі доступні владі дані по місцевій інфраструктурі. Мається на увазі кадастровий план, план міста, список вулиць/адрес, список маршруток (лінії, розклад, ціна проїзду, дозволені зупинки) та всі інші реєстри, які є в наявності. Для мене, як для учасника OpenStreetMap і розробника першої детальної мапи міста, ця інфомація є дуже важливою. Юрій пообіцяв зробити необхідний запит на ім'я керівника відділу економіки міської ради. На разі чекаємо відповіді.

Врешті, у світі така практика не є чимось новим. Існує навіть поняття Open Data (відкриті дані). Іншими словами, представлення загальнодоступної інформації в машинозрозумілій формі. У вигляді, у якому розробники можуть завантажити їх у бази даних, проаналізувати і подати в куди більш наочній формі, ніж те, як це робиться у державних системах.

Приміром, бюджет міста в текстовому форматі на 200 сторінок не є прийнятним. У такій формі він малозрозумілий пересічному громадянину і його неможливо відобразити наочно так, як це робиться в проекті "Where Does My Money Go?".

Без даних про злочинність у машинозрозумілій формі неможливо нанести їх на карту і показати наочно так, як це роблять у проекті "Crime Mapping".

Відкриті дані - це те, що є основою для великого числа комерційний проектів, а також проектів, націлених на суспільне благо.

Відкриті дані цінні не самі по собі, а завдяки тому, що вони використовуються громадянами. Говорячи інакше - інформація стає цінною не тоді, коли вона публікується, а тоді, коли вона використовується повторно. Саме це зараз активно заохочується державними структурами в Євросоюзі, США та багатьох інших державах. Люди у всьому світі вимагають більшої відкритості від влади. Вони закликають до більшої громадської участі в державних справах і шукають способів зробити свою владу більш прозорою, гнучкою і підзвітною. Залучення громадян лише підвищує ефективність роботи влади, яка тільки виграє від використання знань, ідей і можливостей громадян.

Нові технології та ідеї, які довели свою ефективність, рано чи пізно приходять навіть у найвідсталіші куточки планети. Так вже було з порохом, демократичною формою правління, загальною електрифікацією, комп'ютерами і мобільними телефонами. Те саме стосується і концепції "Open Data". Просто ще одна маленька сходинка загальносвітового прогресу.

Чи піде наше місто в ногу з цим прогресом у гонитві за більш ефективним і більш відкритим типом управління? Чи залишиться на узбіччі цього процесу як Сомалі чи Уганда - вирішувати вам. Адже за кого голосувати на наступних виборах - вирішувати також вам.

У коментарях хотілось би почути пропозиції на наступні питання:

1. Де місцевим політикам і громаді вести діалог в інтернеті? Розпорошені соцмережі / блоги чи якийсь єдиний спеціалізований сайт для всіх?
2. Як повинні відкриватися дані і яких даних хочеться в першу чергу?
3. Що робити, якщо виявиться, що ніяких даних не існує?

Переглядів: 5672

Коментарі (41)
 
Так, Українці позбавлені достовірної інформації і в цьому полягає наша найбільша біда. Але не слід нам робити з цього трагедії. Поясню, з цього приводу, свою думку. 
Україні, як самостійній Державі, минуло якихось там два десятиліття. Це для окремої людини багато, але для творення Держави, це- мізер. 
Між іншим, Папа Римський, батьки якого були уродженцями Польщі та України, закликав Поляків: 
-Не бійтеся!  
І Поляки, вже, починаючи з 1980р., вибороли собі Свою Державу. Біда криється в іншому. 
В Польщі верх узяв справжній польський здоровий націоналізм. 
Чому так сталося? 
Польща також, у своїй історії, пережила 3 розділення між різними державами: Російською імперією, Австрійською імперією та Прусією (нащадками Тевтонського ордену). Але, тільки на окремій частині Польщі, впродовж порівняно невеликого часу, там відбулося руйнівне панування Російської імперії. І це слід брати до уваги. 
Не слід нам також сліпо переймати досвід Західних Держав. Бо вони вже стали перед проблемою ОБЕЗДУХОТВОРЕННЯ. Коли власна Культура Титульної Нації гине. В них вже зараз забили в усі дзвони з цього приводу. 
Не слід нам також сліпо переймати досвід США. Там вже являється нормальним (і це всіляко заохочується), якщо сусід доносить на сусіда. Бо кримінал інакше взяв би верх. 
Це ми вже проходили за часів СРСР. Це не є основоположним в Культурі Українського Народу. 
І ще є такі міжнародні вислови, як: калькування та мавпування. Тому ми не повинні сліпо наслідувати того, що робиться в інших державах. А ми повинні ми відбирати все найкраще і пристосовувати для умов Своєї Нації. 
І останнє. 
Ми доб'ємося справедливості, коли будуе доступною інформація про те, що задумують творити (задля нашого блага) народні обранці (хоча би за два тижні). І що вони витворили (зразу ж після їхнього діяння). Але цього ми можемо добитися тільки спільно.
Рейтинг: 0+ -4-
 
Тимофій Хащівський., 07:56 29 листопада 2011 р.
 
До Максима Федиса. 
Ми наробили собі великого клопоту. Поясню, з якої причини. І яким би я бачив їх вирішення. 
Тільки но я вийду на вулицю і мені зразу починають, образно кажучи, "тикати носом". Мовляв, ви там щось запобігаєте, щоби не було вчинене свіавілля над вчителями. А ви не бачита, що немає освітлення, а ви не бачите, що нас отруюють ядохімікатами тощо. Я рекомендую звертатися людям до ЗМІ. Зокрема- до сайту ДІ.. 
У відповіль- одні обурення, на кшталт: 
Ми вже зверталися до ... до .. і що то дало? 
Людей ми повинні зрозуміти. Люди, в деякій мірі, є розчарованими. 
Але, я би просив Тебе, щоби Ти підготував необхідний матерал і пояснив Людям, що від них потрібна, щонайменше, - ІНФОРМАЦІЯ. 
І, що вони не повинні сидіти, "склавши руки", а повинні навчитися діяти самостійно. 
У випалку самоуправства чи сваволі, люди мають можливість і право звернутися до нас, журналістів. Але ж ми- не всесильні і не всежильні. 
Поясни Максиме, будь ласка, у окремому матеріалі це людям. 
Ти ж розумний чоловік, Максиме. Дій. 
Слава Україні! Героям слава!
Рейтинг: 0+ -2-
 
Тимофій Хащівський., 09:39 29 листопада 2011 р.
 
Пане ТИМОФІЮ! Ви губите в моіх очах ваші прямі вислови по всіх питаннях -Ви пишете, цитую -"Украіна, як самостійна держава, має всього 20, якихось, років"! Але Ви пане забули сказати, що за ці мізерні 20 років, Украіну всяка шпана доросла опустила нижче плінтуса! Чиновники розграбували все, люди біднішають, більшість, с кожним роком...Особливо зараз, коли УКРАІНА стає УРКАіною.Хотів би зустрітися, і обговорити питання..Залишіть, якщо маєте бажання, свій моб.телефон...Ви залишили електронну адресу, чесно..не вмію тою адресою коритуватися! І потрібно все-таки провести зустріч з народом! А може чекати ще 100 років! щоб нас тут кримінальні авторитети повибивали поступово всіх до чортовоі матері!
Рейтинг: 3+ 0-
 
снайпер, 09:42 29 листопада 2011 р.
 
Тимофій, я з вами абсолютно не згідний. Не треба вдаватись в метафізику і знову розпочинати балаканину про якусь абстрактну духовність і унікальний шлях України. Адже якраз Ви зараз калькуєте російську концепцію "Суверенной демократии". 
 
Я ж говорю про дуже прості речі, які можна зробити вже сьогодні. Стаття написана з метою порадитись і дізнатись яких даних хочеться в першу чергу? 
 
Тільки що отримав дзвінка з невідомого номеру. Як виявилось телефонували з ратуші. Не знаю як довідались про мій номер, але влада погоджується, що є проблема і готова до діалогу. Тому давайте краще разом подумаємо, що конкретно нам хотілось би знати про місто і про владу.
Рейтинг: 1+ 0-
 
oz, 10:09 29 листопада 2011 р.
 
...влада погоджується, що є проблема і готова до діалогу 
 
Мені так смішно) погоджується влада. ВОна то може і погоджується, але робити ніхто нічого не буде ніколи. Дзвонили для галочки чисто. 
Тіпа "сигнал принят, примем меры".
Рейтинг: 1+ 0-
 
Слов’янин, 10:19 29 листопада 2011 р.
 
Влада готова? Брехня. Ми ще в травні місяці подали в міську раду 100 примірників регуляторних актів. Це "Положення про місцеві ініціативи" ( передбачене статутом міста) та Положення "Про інформування територіальної громади міста Дрогобич" ( корелюється із Законом "Про доступ до публічної інформації"). Дали контрольні примірники міському голові Радзієвському - особисто. Має їх й радник пані Байса. На 3 офіційні листи - мовчок. Навіть відписки банальної не спромоглися написати чиновники! Ба, більше в "Галицькій зорі" зявляється якийсьб аналіз регуляторного впливу проекту рішення міськради за підписом Богдана Ніколаїшина. Що це за твір влади? І чому владі так невигідно приймати акти, що змушують її діяти прозоро та зрозуміло? Змушені звертатися до прокуратури. Пан Радзієвський банально обманув лідерів громадських організацій, обіцяючи впровадити ці акти в практику дій міськради. Тоді йому вкрай потрібні були наші голоси. Сьогодні він їх вперто не хоче чути. Ось така інформація для роздумфів про доступність до інформації про діяльність наших "менеджерів".
Рейтинг: 0+ -1-
 
Зенон, 10:47 29 листопада 2011 р.
 
Зеноне Тарасовичу! Ви ж бобре знаєте, що якщо на тих актах стоїть прізвище Олександра Магльони, то їх весь час ховатимуть під сукно. А голова міста може про те й просто не знати. Діяльність Ніколаїшина теж відома, -дістав з інтернету положення про громадські слухання, здер і його прийняли. Тепер в Ратуші не можна те "положення" днем з вогнем знайти. Якщо хтось хоче перевірити, прошу дуже. А громадські слухання проводяться, як Бог на душу покладе. Вони швидше скидаються на сварки та ринок.І наостанок."Діалог" з владою - блеф. Про це добре знає Максим Федис, нічого не змінилося від його "походів" у Ратушу. На сайті міськради - все утаємничено. Влада закон "Про доступ до публячної інформації" тупо ігнорує. З ким там про це "діалогувати"?Хіба що написати комент на ДІ, але це владу більш відкритою та чесною не зробить.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Ярослав, 11:16 29 листопада 2011 р.
 
шановна громадо нашого міста, а знаєте яка ще новина нас невдовзі чекає? можливо ви вже чули що наш "любий" президент вніс зміни в положення житлового кодексу! запропонував цей гон.затвердити коефіцієнти для розрахунку площі балконів, цитую статтю: "Президент предлагает следующие коэффициенты для расчета площади, за которую придется платить: для балконов и террас – 0, 3; для лоджий – 0, 5; для застекленных балконов – 0, 8; для веранд, застекленных лоджий – 1, 0". 
Оце находить думка, може ми вже скоро будемо платити за повітря яким дихаємо...
Рейтинг: 3+ -1-
 
....., 11:54 29 листопада 2011 р.
 
Щоб зробити владу відкритою є один законний і дієвий спосіб.Перше:громадянин, громадське об"єднання чи інша структура ПИСЬМОВО пише звернення, запит, лист на ім"я міського голови+чиновника, відповідального за дане питання щодо тих чи інших питань.Ці листи надсилаєте поштою заказним листом і чекаєте відповіді.Якщо впродовж місяця ви не отримали цієї відповіді-пишете другий , такий самий і вказуєте , що це повторний.Чекаєте 5 днів.Якщо і після цього жодної реакції, або отримуєте відписку типу розглядаємо, довивчаємо...Тоді сідаєте і складаєте позовну заяву в суд, де згідно ст.закону "Про доступ до публічної інформації" чи закону про звернення громадян, викладає стан речей.І найголовніше, не забудьте вказати суму про моральне відшкодування.Чим більшою буде ця сума і чим більше буде таких позовів, тим скоріше ми всі разом зробим нашу владу відкритішою і біднішою.Бо тільки вдаряння по кошельку робить їх поступливішими.Чому тільки вони маєть з нас хабарі брати.Тепер прийшов час ці хабарі відбирати в законний спосіб. 
А тепер список чиновників, які за посадою несуть відповідальність перед громадою: 
Мер-Радзієвський, зам-Коростильов, керуючий справами міської ради-Шильник, нач.відділу діяльності міської ради-Гринчишин, всі начальники віділів-Россоха, Петранич, Пашко, Савран, ...Те саме стосуються всіх інших посадовців, які отримують гроші з бюджету держави-санстанція, пожежна, земельний відділ, БТІ. 
Тільки задовбавши їх таким листами, ми всі разом заставомо владу друкувати рішення, постанови, акти чи інші нормативно-правові документи.Шлях довгий, але ЄДИНИЙ.Допоки ми не навчимося тримати владу за горло, як каже Гриценко, доти вона буде тримати за горло нас.
Рейтинг: 2+ -1-
 
Дрогобичанин, 14:45 29 листопада 2011 р.
 
Особисто мене цікавить лише інфраструктура і бюджет міста. І на скільки я зрозумів з телефонної розмови, влада не проти "розсекретити" деяку частину цих даних. Що конкретно з того вийде побачимо наступного тиждня. В принципі мотивів приховувати таку інформацію нема. А от збір даних моніторингу діяльності влади - це вже зовсім інша справа. І тут листами особливо не зарадиш. 
 
Тому давайте ігнорувати на наступних виборах тих місцевих політиків, які не ведуть блоги, журнали свої діяльності, не публікують свої ідеї, пропозиції. До яких неможливо дотягнутись одним кліком мишки, в обхід послуг УкрПошти. Загалом за усіх тих старців і пихатих молодих патріотів, які ховаються по своїм кабінетам і не хочуть нічого міняти.
Рейтинг: 1+ -1-
 
oz, 15:18 29 листопада 2011 р.
 
Такі документи як бюджет міста громада має знати, щоб брати участь в обговоренні, Це не такий великий документ, щоб його не надрукувати.Інколи він друкується, але на протязі року туди вносять зміни, про які нас не повідомляють.Ось там і ховаються в розпорядженнях міського голови речі, про які влада не хотіла б розказувати. 
Дуже цікавою є також інформація про проведені тендери на закупівлю товарів і послуг.Коли б ця інформація було б гласною, ми б побачили ціни і порівняли їх з ринковими.Ця різниця і є відкатами, які заробляють чиновники .Щодо діяльності політиків, то це відкритість рішень комісій та сесій.А за це відповідає секретар ради, читай Метик. 
На сесіях міської ради приймають рішення, які надруковані.Але під час сесій інколи з голосу приймаються такі речі, про які громаді не завжди потрібно знати.Вимагати друкувати всі рішення , підписані міським головою після кожної сесії у повному обсязі-оце і є відкритість влади.Якщо хочете перевірити чесність депутата, то попросіть у них всі рішення, за які вони щойно голосували. 
Це саме стосується і роботи виконкому.Але там несуть відповідальність всі ті, хто є членами виконкому.І знання хто і за що , і як голосував дасть картину про нашу владу і владоможців.
Рейтинг: 3+ 0-
 
Дрогобичанин, 15:46 29 листопада 2011 р.
 
Завтра моя стаття з приводу бюджетників міста не вийде. Причина в тому, що фінвідділ м/ради запрпонував мені почекати до завтра. І завтра, мовляв, керівник фінансового відділу дасть мені повну інформацію з приводу фінансування бюджетників. 
До Максима Федиса. 
Максиме, ти хлопець молодий і розумний. Було би краще, якщо би ти підійшов туди зі своєю камерою. Вони тоді співають всі, неначе ангельський хор. А ми ж їх "вчепимо за язика". 
До речі, для загальної інформації: 
службовці з м/ради також не отримали зарплати. 
Максиме, підійди, будь ласка, і ми разом запитаємо: хто які кошти отримав і куди поділися решта? 
Це ж не вода, вилита в пісок.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Тимофій Хащівський., 16:45 29 листопада 2011 р.
 
Дрогобичанин, підтримую вас на усі 100%. Давайте тоді писати листи. Я темний в бюрократичних питаннях, тому давайте ви як більш юридично підкована людина, опублікуйте шаблон такого листа. І почнемо спамити.
Рейтинг: 2+ -1-
 
oz, 17:36 29 листопада 2011 р.
 
п.хащ-ий, знову використовує дрогінфо для полеміки з максом, зустрінтеся і спілкуйтеся. :p
Рейтинг: 2+ 0-
 
я, 18:34 29 листопада 2011 р.
 
а в школах вже заставляють писати заяви за свій рахунок
Рейтинг: 0+ 0-
 
дрогобич, 19:49 29 листопада 2011 р.
 
Не поширюйте плітки! Не заставляють писати, в грудні ми, освітяни, будемо працювати.  
Здається, і аванс за листопад от-от дадуть, так що заборгованості не буде.
Рейтинг: 1+ -1-
 
, 20:36 29 листопада 2011 р.
 
Проблем з зарплатами не буде до кінця року. 6 млн гривень отримали дотації (вирівнювання) з Держ бюджету.
Рейтинг: 2+ 0-
 
макс, 20:44 29 листопада 2011 р.
 
Максим. 
 
Уважаю вашу непростую и самоотверженную деятельность вместе с этим сайтом. 
 
Но будьте добры, не удовлетворяйтесь отговорками властей, что получено дотация с Госбюджета. Пойдите, и посмотрите, сколько уже реально есть заявлений по школам Дрогобыча.  
 
Согласно моих данных, сегодня заявления на отпуск за свой счет продолжали собирать не в одной школе.  
 
Будьте бдительны, защитите слабых, они в вас нуждаются, Максим.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Малкольм Икс, 21:16 29 листопада 2011 р.
 
Громада на свої податки утримує інформаційні видання міста в паперовому і електронному вигляді. Де влада повинна терміново звітувати громаді, про свої рішення і дії. Якщо цього не відбувається, то виходить, що голова міста, як керівник влади ігнорує право господаря-народа все знати про дії влади і тому такий голова невартий нашої громади. В одному коментарі є думка, ніби не треба переймати досвід США, де сусід доносить на сусіда, бо ніби наш нарід вже це проходив за часів СССР. Не треба перекручувати очевидні речі. Наші шістки прислуговували в розкраданні народного добра і вбивствах людей злочинною владою, неправдиво свідчили і відправляли в тюрми чесних людей, незадоволенних безправністю і беззаконністю в СССР, а повідомлення громадян про злочини (так як і зараз), незавжди доходили до суду і проти можновладців, і їхніх пасинків причетних до злочинів, навідь не відкривались справи. Зовсім інша ментальність в американців, переважаюча більшість громадян розуміє, що сусід і чи яка небудь людина, якщо є хабарник, чи злодій, або не платить податки, чи бандит, всі вони є ворогами збагачення країни, а значить і збагачення кожної людини в цій країні. Тому звонять і повідомляють про таких людей в поліцію, якій довіряють, бо вона працює на нарід, як і вся американська влада. Тому, що там система народовладя, а не наша система фальшивої демократії.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Гриць, 21:57 29 листопада 2011 р.
 
І медиків у примусовому порядку заставляють йти за свій рахунок, тут і так зарплатня рівноцінна пенсії, за що жити?
Рейтинг: 2+ 0-
 
ліда, 22:17 29 листопада 2011 р.
 
А Ви не Михась Задорожний? Чи може Димінський? Ви свободівець, чи як? Є реальна проблема, а Ви переводити стрілки на якусь дурну тему.Спиніться і не чіпайте Макса, який на відмуну від ВАС робит свою роботу - ЖУРНАЛІСТА. Вчора в Каменярах була складна дискусія шодо сміття. Вас там не було, а Макс був... і ставив складні питання меру Борислав Фірману і Курусу - ініціатору того заходу. То давайте не триндіти, а робити. "Не словом, а ділом" пане Хащівський (чи як там Вас?)
Рейтинг: 3+ 0-
 
хащівському, 23:57 29 листопада 2011 р.
 
мене найбільше цікавить чому ніто не говорить про відсутність грошей на дітей які обіцяють може в січні це що голодомор? в мене малозабезпечена сімя моїм дітям 5 і 2 роки в даний момент я не знаю як їм пояснити чому ми їмо пісну бульбу не говорячи про ліки і квартплату
Рейтинг: 1+ 0-
 
лю, 23:57 29 листопада 2011 р.
 
Так. Твориться біда. Видам частинку інформації, яка би мала бути наведеною в завтрішній моїй статті. 
Перед бюджетниками у м/ради дійсно є заборгованість. Мені так здається, що- чимала. 
Я міг це зрозуміти хоча би з того, що самі працівники м/ради раді були моєму приходові. В який з кабінетів я не входив. Бо їм також не виплачують заробітньої плати. 
В кінці дня я довго чекав у приймальні п. Олександра Коростильова, допоки закінчиться нарада. Та так і не дочекався. 
Щось там не так. 
Тому я просив і прошу зараз підійти також Максима Федиса, коли мене повідомлять телефоном, що начальник фінансового відділу готова викласти інформацію з цього приводу. Бо питання доволі об'ємне. 
Бо я ж попросив дати розклад всіх виплат дерслужбовцям. 
Пан Петро Сушко запевнив мене, що вчителі сьогодні отримають авансс, як належиться. 
Щодо закидів: 
А Ви Шановні, будь ласка, порахуйте- скільки Ви тут нарахували запитань, на які би Ви хотіли почуим відповіді від влади. Дуже добре. 
Так давайте будемо разом працювати над цим. 
Особисто я не отримую за це ні від кого ні копійки. Якщо ще хтось готовий прикластися до того- я буду тільки вітати його вчинок. 
З повагою до Вас,  
Слава Україні! Героям слава!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Тимофій Хащівський., 00:19 30 листопада 2011 р.
 
Коротко. 
Вже сьогодні, як запевнив мене п. Петро Сушко, вчителі отримають аванс. З його слів, кошти є і проблем з цим він не має. 
Заяви на відпустку вчителям писати не потрібно.
Рейтинг: 1+ -1-
 
Тимофій Хащівський., 00:29 30 листопада 2011 р.
 
Дякую. Але чомусь це нагадує партизанську війну. Чому влада не інформує громадськість про стан речей в місті? А видає деколи діамеатрально протилежні висновки о один день? Була б прозора робота не було б стільки чуток.
Рейтинг: 2+ 0-
 
макс, 01:02 30 листопада 2011 р.
 
Десь загубився мій коментар, тому я напишу наступний. 
З приводу того, що я прошу Максима Федиса підійти, коли мені повідомлять телефоном, що начальник фінансового відділу готова дати пояснення відносно зарплат бюджетникам. 
Максим є хлопець молодий і розумний. А що дві голови- то не одна. 
Відносно закидів. 
Неважко кидати закиди тому, хто працює з лопатою, стоячи збоку. Будь ласка, візьми лопату та й сам спробуй покопати. 
Відносно того, чи я є Хащівским а чи ще там кимось. Та приїдьте, будь ласка, до с. Лішні та й переконайтеся- є той Хащівський насправді, чи він видуманий персонаж. 
Я можу спробувати пояснити ці всі запитання відносно мене так: 
сьогодні моя поява в м/раді була зустрінута службовцями з неприхованою радістю. Оскільки, як я міг зрозуміти, вони також не отримали зарплати. 
З другої сторони: 
Керівники м/ради "не дуже раді" були приходові такого журналіста, як я. 
З приводу того, що я десь там не був. 
Я впевнений. що це писав ХТОСЬ із числа тих людей, яким вже дошкулили мої відвідини. Бо я не можу бути всюди. Я, так само як і Ви, потребую одягу, їжі, маю сплачувати рахунки і т.д. і т.п. Станьте поряд і мені буде легше. 
Я, так само як працівники сайту ДІ, мушу сам дбати про свої потреби. 
А ті хлопці- молодці. По-доброму заздрю їхньому молодому поривові, їхньому ентузіазмові, бо такий дається Людині один раз. 
Або й не дається. 
Слава Україні! Героям слава!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Тимофій Хащівський., 01:10 30 листопада 2011 р.
 
біда наша й ваша - те, що амбітні хащівські, магльони та макси й іже з оними гадають, що щось можуть. Насправді ж - намагаються хоч так довсети свою значимість. Горе місту..
Рейтинг: 1+ 0-
 
Коментаторам, 09:59 30 листопада 2011 р.
 
Магльоні зараз не до амбіцій, бо вчора в обід його квартиру на вул.м. Грушевського обікрали. Це сталося в самісінький обід, посеред білого дня. Дружина була на роботі а господар на обід запізнився. Тому розминувся у декілька хвилин зі злодіями. Діяли профі, відкрили двері підбором ключів. Взяли гроші і коштовності. Скільки невідомо. Це вже третя"почищена" квартира цього тижня в місті. Чи відали грабіжники, що то квартира шеф редактора?Бо пан Магльона явно не місцевий олігарх, а хрущовки зараз відкравають як консервні банки. Правда , що в них багаті люди не живуть. Щиро співчуваю пану Магльоні, бо направду він є порядною людиною а не хапугою.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Знаючий, 10:10 30 листопада 2011 р.
 
Я співчуваю Вельмишановному панові Магльоні, хоча й особисто я не є знайомий з ним. Але, варто би було познайомитися. Я вважаю цю акцію цілеспрямованою і тому прошу начальника Дрогобицької міліції, п. Андрія Біласа звернути на неї особливу увагу. 
Скажу, чому я так думаю. 
Приходжу до такої думки, виходячи з того, що діючий режим (важко назвати це владою) посилив свої зусилля. Але. не на те, щоби добитися покращення життя Українського Народу, а на те, щоби заглушити голос Незалежних Журналістів. 
Проти мене також зараз задіяли цілу кампанію.  
Їхня біда полягає в тому, що у мене красти вже нічого (забрали майже все). 
І друга їхня біда- вони вже знають, що Тимофій Хащівський піде до кінця. Незважаючи на наслідки його діяльності. 
І останнє. 
Вони забігали, бо вже почали розуміти й Українці, які проживать у східних областях України, що робиться щось не те. (Обкрадений завжди просинається вже тоді, коли його обікрали дочиста). І почали "підіймати голови". 
Слава Україні! Героям слава!
Рейтинг: 0+ -3-
 
Тимофій Хащівський., 10:54 30 листопада 2011 р.
 
Тимофій, може вже досить флудити? Ваша боротьба, бюджетна сіська та інша лірика - це цікаво, але явно не по темі. З 29 коментів лише одна толкова пропозиція від Дрогобичанина, що мене вкрай засмучує. 
 
Перебуваючи в задниці, ви можете зробити дві речі. По-перше - постаратися зрозуміти, чому ви там знаходитесь. По-друге - вилізти звідти. Помилка окремих людей і цілих народів в тому, що вони думають, ніби ці дві дії якось пов'язані між собою. А це не так. І вилізти з жопи набагато простіше, ніж зрозуміти, чому ви в ній знаходитесь. Чому? Вилізти треба всього один раз, і після цього про неї можна забути. А щоб зрозуміти, чому ви там перебуваєте, потрібне все життя. Яку ви в ній і проведете.
Рейтинг: 6+ 0-
 
oz, 11:40 30 листопада 2011 р.
 
У Магльони син майор карного розшуку то хай покаже який він сищик. Магльону я знаю, по-моєму ті жуліки дурні, бо в нього явно немає того за чим варто ризикувати, вдираючись до помешкання. Але всерівно прикра річ. Співчуваю.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Оба-на, 12:02 30 листопада 2011 р.
 
Може ви й праві пане Хащівський, а може це збіг обставин. Бо крадуть серед білого дня добре підготовлені люди. Правда колись у Магльони угнали машину, а коли взнали у кого то позвонили, що залишили біля "Сільпо". тож це демонстрація чи випадок невідомо, хіба коли тих злодюг впіймають то можна буде це встановити. А син Магльони зараз працює начальником служби безпеки газового управління я до нього якось звертався по допомогу. Нормальний мужик. Так що хіба його колишні колеги добре роззлостяться та будуть щиро шукати крадіїв. Думаю, що Магльона офіційну заяву написав саме пану Біласу.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Vit, 12:15 30 листопада 2011 р.
 
Дуже ненавиджу квартирних крадіів, хуліганів вуличних і всякого роду недобиту шпану, яка заважає нам жити.Костя Маглена працював в КР і зарекомендував себе як мудрий працівник.Я думаю, що оті реб ятки, які зараз пішли на пенсію с міліціі, ми організуємо якусь оперативну розробку і попробуємо все-таки вийти на слід отих всіх непотрібів які ще обертаються в ДРОГОБИЧІ! ВСІ БУДУТЬ ПОКАРАНІ- на місці злочині пуля в лоб, гарантую 100%.Це все буде робитися без суда і слєдствія...ЗБРОЯ Є!
Рейтинг: 2+ 0-
 
ІнкогнІто, 13:43 30 листопада 2011 р.
 
особливо недоступна інформація в податковій)))Там щоб дізнатися про свої права і обовязки про правильність складання звіту, нюансів повязаних з ним ось ці "менеджери" просто крутять мордою ссилаючись на читання законів.Читаючи закон нормальна людина хрен його зрозуміє-настільки пафосно і по-чиновсницьки там все написано) Геть податкову!
Рейтинг: 3+ 0-
 
Anna, 16:02 30 листопада 2011 р.
 
Зрозуміло, чому влада не висвітлює свох рішень , але де ж та опозиція, яка дійсно зможе вказати на причини тих , чи інших дій влади . Де ті депутати , які б офіційно вели сторінку діалогу з виборцями , інформували б громаду про зміни до бюджету , голосування, і т.д ! Очевидно, воно нікому не потрібно . В Дрогобичі , не будь" Дрогобич інфо " вочевидь був би інформаційний вакум ! Ніхто б не знав про Шильника, Хрущів, Янівих , Іванцівих та інших посіпак влади . Тому, щиро вдячна НАШІЙ СТОРІНОЧЦІ в осбі МАКСИМА Федиса за плідну, вкрай необхідну для громади роботу!  
 
Шеф-редактору Дрогобич Інфо належить ключова роль у функціонуванні сайту, проте ми також безмежно вдячні всім доброзичливцям, дописувачам, небайдужим дрогобичанам, добровільним помічникам і всім-всім читачам та відвідувачам!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Анжела, 17:54 30 листопада 2011 р.
 
І як завжди знову всі наввипередки нити і жувати кілометри сопель як все погано. це всі чудово у нас вміють! а тут лишень трохи подумати і висловити свої думки та ідеї по суті написаної статті - то це вже складно. IQ бракує? Якщо вмієм лише нити, то нема чого дивуватись, що по аналогії з Пелевіним, сидимо в жопі.  
2 Oz: Кожен народ має таку владу і таке життя на яке він заслуговує (с)
Рейтинг: 0+ -1-
 
Steyr, 21:42 30 листопада 2011 р.
 
Кожен народ, як висловився вище один пан, має таку владу на яку заслуговує! ЗГОДЕН НА 100 %.Згадую як в ДРОГОБИЧ, приіхав "ВЕЛИКИЙ ДЕМОКРАТ" - жид О.ЛАВРИНОВИЧ! Зустріч проходила в БК, я вже і не пам ятаю, дрогобичан була ціла купа, повний зал! Ну що ти приіхав такий кент-хренов, і вішав лапшу на вуха людям! І що цікаво - ми його два рази ! пропхали на посаду депутата ВР УРКАіни! Повірили ***, а *** він і в АФРИЦІ ***! Коли я піднявшись з крісла бо там також був при зустрічі, сказав, щоб за цього козла не голосували, так єдна бабуля заявила так приблизно " ви ші пане тихо будьте, бо Лавринович -жид, то є наш хлопака.Він ші файно пише...закони."Ось так і вляпалися всі ми в лайно! А тепер цей продажний фаворит працює на ХАМА, є міністром юстиціі! Ось такого! Щоб навести ідеальний порядок в УРКАіні і щоб народ, воістину міг жити по-людськи, потрібно трошки постріляти...Тоді дехто з тих хто обікрав нас всіх, будуть боятися і то добре боятися! І охорона ім не допоможе!
Рейтинг: 0+ 0-
 
снайпер, 09:43 01 грудня 2011 р.
 
Сама продажна і корумпована це ЛЬВІВСЬКА областЬ! Слава УРКАіні!
Рейтинг: 0+ 0-
 
снайпер, 09:45 01 грудня 2011 р.
 
Знаючий, навіщо оприлюднювати інформацію приватного характеру та ще й таку, що травмує конкретну особу. Пишу так, бо нас також влвтку пограбували посеред білого дня. Ні свідків , ні злодіїв. Але більше всього діставали, як мене ще півроку знайомі розпитували, що та як. Повірте, це непрємно. Так само зараз ця тема є непрємною й для пана Олександра. І я йому щиро співчуваю. Яна (канцтовари)
Рейтинг: 0+ 0-
 
Jana до знаючого, 13:06 01 грудня 2011 р.
 
ви не могли б надати правдиву інформацію про перспективи освіти у дрогобичі . або ж спростувати чутки про ліквідацію окремих шкіл ?
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 17:06 01 грудня 2011 р.
 
Помешкання Магльони пограбували за планом чи випадково- не відомо. Злодії орудують в місті щоденно. Але ж не поставиш кого дверей по міліціянту! Багато вини й нашої! Ми відучилися вітатися, сусіди по підїзду один одного не знають, не спілкуються. Та за кордоном якби хтось помітив підозрілих осіб то через хвилину б уже приїхала поліція. А в нас серед білого дня ламатимуть сусідські двер, виносять майноі - ніхто й не писне. Ми й далі будемо бидлом, бо байдужі.В цекву валимо щотижня, а про ближнього, аби йому чимось допомогти - зась. Тому й злодіям живеться вільготно, вони через хабарі все відкупляться від тюрми. Так що не тільки Магльону пограбували але й нас усіх щоденно обкрадають. Ті, що вдираються у помешкання і ті, що пишуть закони для себе.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Vit, 10:33 02 грудня 2011 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6070 днів)