Так, я – "старший, де пошлють"...

Надрукувати
Роздуми
Написав(ла) Роман Москаль   
13.03.2012
МоскальНа протязі цілого тижня з часу виходу мого інтерв’ю в "Дрогінфо" я спостерігав як Інтернет користувачі реагують на неї. Надійшло доволі багато коментарів до даної статті. В першу чергу, хочу подякувати тим, хто підтримують та покладають надії. Але неприємно вразило, що деякі з них розпочали кампанію з поливання брудом мене як молодого керівника так і партії загалом. На такі нісенітниці вважаю за краще не реагувати, так як це даремне витрачання часу, сил та здоров’я. Але напевно критику та деякі питання я вважаю за необхідне висловити свою думку.

Отже стосовно того, що я "посильний" в партії хочу сказати наступне. В 2004 році під час президентських виборів, мені запам’яталися слова Юлії Тимошенко, яка сказала, що вона пратиме білизну в штабі Ющенка. Ви знаєте, хто що б не говорив, (знов ризикую зараз бути звинуваченим у хизуванні) повністю підтримую ці слова свого лідера. Я готовий робити все якщо це допоможе моїй партії, а в першу чергу моїй країні та місту. Я особисто не бачу нічого поганого в тому, що як написав один із дописувачів, я – "старший де пошлють". Так, я – "старший, де пошлють", якщо я бачу що потрібно вивісити прапор – я вивішу, якщо потрібно поїхати до Києва чи до Львова на акції – я поїду, якщо потрібно організувати акції – я їх організую не цураючись щонайменших технічних деталей (включаючи так зване "бігання по інстанціях" із заявами) і анітрохи цим не переймаюсь, так як я вважаю, що маю показувати приклад того, що ми всі рівні.

Щодо маніпуляцій мною А хіба відсутність командної дисципліни – це чеснота? Партія – це єдина команда в якій рішення приймаються колективно і узгоджено, хоч я голова партійної організації, але в першу чергу я є членом команди. А на рахунок образливих висловів, як-от "клоун" чи "вискочка" - я вважаю себе вище того, щоб звертати на це увагу.

Стосовно окремих членів нашої партії хочеться сказати наступне. В ситуації в якій зараз опинилася наша партія в кожного члена "Батьківщини" можна вважати сильною людиною. Хочу нагадати що кожен партієць, окрім своєї громадсько-політичної діяльності, має також роботу, сім’ю, близьких. Я веду до того, що здійснюється шалений тиск не тільки на бізнес опозиціонерів, а й на підприємництво загалом. То ж, якщо людина доводить свою надійність, підставляє своє плече в таких нелегких умовах, чи правильно буде просто так, на основі пліток та слухів когось виганяти, виключати чи "піддавати анафемі" як це часто було в українській історії. Якщо є питання до окремих членів команди дрогобицької "Батьківщини", то я думаю, що вони з радістю дадуть на них відповіді.

Багато хто зараз спекулює на тому, що я є надто молодим і "зеленим", щоб очолювати партію. Всі колись були молодими, недосвідченими. Хтось вчився на своїх помилках, хтось на чужих, але не помиляється тільки той, хто нічого не робить. Щодо дискусійного клубу то я переконаний, що якраз основним завданням таких заходів є обмін думками та знаходження шляхів вирішення поставленої проблеми. На такі заходи я, в першу чергу, ходжу для того щоб набратися досвіду, висловити свою молодіжну точку зору та сформулювати своє бачення вирішення тої чи іншої проблеми. Але в жодному разі я не бачу в цьому хизування.

Деякі з дописувачів говорять, що я нічого не досяг. Так от, основним моїм досягненням на даному етапі є довіра партійців Дрогобича здійснювати керівництво партійним осередком та підтримка цього рішення як на обласному так і на Всеукраїнському рівні. Я хочу заперечити тим, хто вважає, що я нічого не здобув у своєму житті. До здобуття цієї посади я пройшов нелегкий шлях. Від роботи в агітаційному наметі до керівництва молодіжним крилом, від голови молодіжки – до працівника офісу партії, а згодом став і заступником голови парторганізації. Ці посади здобувались не завдяки фінансам чи демагогії, так як я впевнений, що краще менше говорити, а більше зробити для свого міста та партії, що і раджу вам всім. Я вважаю, що тільки спільна, правдива та активна позиція партії та дрогобичан допоможуть нам змінити наше місто на краще.

Якщо кожен вніс би хоча б маленьку частинку себе, своєї душі у розвиток та розбудову нашого міста, а не шукав би скалку в оці сусіда, не помічаючи колоди в своєму, якщо б кожний відсував би зло, заздрість, амбіції хоч на сантиметр від себе, то жили б ми набагато краще. Сьогодні я відкритий для критики та готовий до співпраці. Я пропоную звертатись до мене зі своїми думками та пропозиціями, тільки так ми можемо спільними зусиллями та діями змінити лице Дрогобича та "втерти ніс" тим, так званим "патріотам на словах", які тільки й вміють що пліткувати та поливати брудом.

Переглядів: 4483

Коментарі (42)
 
Молодець!  
Відреагував. 
Відстояв свою позицію. 
Відчувається спокій, прямота, впевненість, вихованість. 
Побажання: Вислуховуй своїх "старших" з поваги, але роби так, як дозволяють твої розум і совість. Бо в "старших" вже нема ні авторитету, ні решти.
Рейтинг: 8+ -4-
 
Оксана, 06:35 13 березня 2012 р.
 
Авторитету до старших ще є багато! Ну а до РОМАНА! Все нормально! Треба тільки, не хочу тебе вчити, як жити, бо ми недавно говорили в центрі з тобою при зустрічі, що треба цей злочинний режим різко змінювати! ЩО РОБИТИ! Східна Украіна до цього готова! Там піднімаються АФГАНЦІ, ЧОРНОБИЛЬЦІ - ті хто постраждав від аваріі на ЧАЕС! Народ треба піднімати і то мільйонами чоловік..Треба вимагати вже зараз свободи для політичних арештантів! Ну а тобі РОМАНЕ! Здоровя, успіхів, щастя ..і розраховую на нас, на людей .ми тобі завжди допоможемо!
Рейтинг: 4+ -3-
 
снайпер, 09:08 13 березня 2012 р.
 
Все правильно.Молодець. 
Щоб бути талановитим генералом треба пройти курс солдата, помити туалети i т.д.  
А не так як у нашоi влади дiти зразу в депутати ВР...Януковича синочки.
Рейтинг: 8+ -2-
 
Володимир, 09:21 13 березня 2012 р.
 
Молодчина, Роман! Сталь закаляють у вогні.Вас попереду чекає дуже багато бруду, зрад та лицемірства.Але буде й багато приємних хвилин.У вас має бути дуже міцний тил, тобто сім"я, та друзі, яких ви знаєте давно і які перевірені часом та славою. 
Для того, що цю партію відбілити в очах дрогобичан, перш за все оновіть її молоддю, яка кількісно та якісно зможе дати вам опору.І тоді всі ці дідугани самі підуть на заслужений відпочинок.Остерігайтеся чиновників у партії, а найкраще коли їх там взагалі не буде.Це перші зрадники-перевірено на практиці. 
І на останок-менше читайте усі ці коментарі .Лідерами не народжуються, ними стають, а для цього потрібне величезне бажання, характер та мета.Здоров"я, кохання та вірних друзів!
Рейтинг: 5+ -2-
 
Виборець, 11:22 13 березня 2012 р.
 
тримайся Ромку!
Рейтинг: 3+ -2-
 
ваня!!!!, 11:23 13 березня 2012 р.
 
Стая Гієн, яка вже себе скомпроментувала до краю, виставила на вітрині свого лігва Зайчика. Ну що ти можеш молодий чоловіче. Та тобою маніпулюють Гієни як хочуть. І далі маніпулюватимуть. Якщо вони зїли Ваврина, то ти їм на один зуб. Коли перестанеш їх вихваляти та прикривати. Покірно виконувати їх волю. 
... слова Юлії Тимошенко, яка сказала, що вона пратиме білизну в штабі Ющенка.  
Та та Юлька й плече готова була підставити Ющенкові і навіть напевне ЩОСЬ БІЛЬШЕ. До виборів!  
... якщо я бачу що потрібно вивісити прапор – я вивішу, якщо потрібно поїхати до Києва чи до Львова на акції – я поїду, якщо потрібно організувати акції – я їх організую  
... До здобуття цієї посади я пройшов нелегкий шлях. Від роботи в агітаційному наметі до керівництва молодіжним крилом, від голови молодіжки – до працівника офісу партії, а згодом став і заступником голови парторганізації. 
ВЕЛИЧЕЗНІ ЗАСЛУГИ перед Громадою. Та ти би тут щось хоч трошки розказав про дерибан в Дрогобичі. В тому числі і Гієнами з твоєї зграї. Ти ж усе знаєш ВЕЛИКИЙ ПАТРІОТЕ. А ти тут заливаєшся, переливаєш з пустого порожне.
Рейтинг: 6+ -1-
 
НеБЮТівець., 11:33 13 березня 2012 р.
 
Не будь наївним і добре подумай, чому старі і досвідчені однопартійці віддали тобі цю посаду. Адже марнославства, хитрості, досвіду і розуму у них не позичати. І взагалі, на політичному трупі молодому кар'єру не зробити (хоч як не бігай і не звивайся)... :sigh
Рейтинг: 7+ -1-
 
мешканець, 11:45 13 березня 2012 р.
 
"... якщо я бачу що потрібно вивісити прапор – я вивішу, якщо потрібно поїхати до Києва чи до Львова на акції – я поїду, якщо потрібно організувати акції – я їх організую  
... До здобуття цієї посади я пройшов нелегкий шлях. Від роботи в агітаційному наметі до керівництва молодіжним крилом, від голови молодіжки – до працівника офісу партії, а згодом став і заступником голови парторганізації.  
ВЕЛИЧЕЗНІ ЗАСЛУГИ перед Громадою. Та ти би тут щось хоч трошки розказав про дерибан в Дрогобичі. В тому числі і Гієнами з твоєї зграї. Ти ж усе знаєш ВЕЛИКИЙ ПАТРІОТЕ. А ти тут заливаєшся, переливаєш з пустого порожне." - НеБЮТівець вірно підмітив, а я ще хотів би додати: пане Роман а не хотіли б Ви в Ваші молоді роки щось більш корисне робити для нашої країни ніж вивішувати прапори, працювати в партійному офісі та їздити на мітінги? Можу сказати інакше - праця звичайного двірника набагато корисніша ніж праця всіх ваших штабів та партійних осередків. 
:grin :grin :grin
Рейтинг: 9+ 0-
 
Сергій, 12:20 13 березня 2012 р.
 
Ой не слухаєш ти старших Ромцю! Сильний не виправдовується -сильний іде вперед. Почитай притчу про закланного баранчика, може і зробиш висновки.Хлопець не злий, та молодий, не бери друже участь в ігрищах, все болото яке замісили старші партайгеноссе під вибори вилиється на тебе, а це гамно на все життя, час "багіні " та її каманди вже пройшов!
Рейтинг: 7+ -1-
 
Кум, 12:21 13 березня 2012 р.
 
Москаль. Твоє прізвище відповідає дійсності. Більшого підлабузника, ніж ти ще треба пошукати. І ця посада - тільки підтвердження тому
Рейтинг: 5+ -2-
 
знаючий, 12:38 13 березня 2012 р.
 
Так ставайте і робіть щось Може вам краще живеться. Роман правильно зауважив починайте з себе а потім критикуйте самі напевне палець об палець нічого не зробили. Ганьба тобі сергій з кумом
Рейтинг: 0+ -6-
 
пересічний, 12:39 13 березня 2012 р.
 
Романе, читаю Вашу «сповідь» і постає запитання: «А навіщо всі ці виправдовування?» :?  
Ви пишете: « ...На такі нісенітниці вважаю за краще не реагувати, так як це даремне витрачання часу, сил та здоров’я» і тут же самі собі протиречите: «А на рахунок образливих висловів, як-от "клоун" чи "вискочка" - я вважаю себе вище того, щоб звертати на це увагу». :upset Чесно, поводите себе, мов та дитина в пісочниці, якій забрали лопатку, і вона тут же біжить жалітися мамі, так і Ви... :grin Для чого писати про те, що то нісенітниці, що Ви стоїте вище тих образ, і тут же виправдовуватися?! – Якби так справді було, то жодним чином та критика не мала б вплинути на Вас і змусити написати цю «річ» (статтею це не назвеш)... :x  
Про Вашу грамотність можна змовчати, хоча, будучи на такій посаді, і, як то Ви кажете, «пройшовши нелегкий шлях», - можна було навчитися елементарним речам, або хоча б найняти коректора, а то... :( шляки трафляють (вибачайте на слові), коли читаєш такий вінігрет слів.  
Романе, навчіться змовчувати на звичайну критику, а не реагувати на кожну каку у Вашу адресу купою металолому... ;)  
Зрозумійте і запам’ятайте: «Про нас думають погано лише ті, хто гірше нас, а ті хто краще за нас – їм просто не до нас». Ніколи не виправдовуйтеся. Ні перед тим, хто Вас любить, ні, тим більше, перед тим, хто не любить. Той, хто не любить – все одно Вам ніколи не повірить, а хто любить - він і сам придумає для Вас виправдання. 
 
Нехай проблеми та незгоди не творять Вам в житті погоди! 8)
Рейтинг: 39+ 0-
 
Наталі, 12:54 13 березня 2012 р.
 
А як починати з себе тепер, як ми вже стали ГОЛІ БОСІ? І хто нас до того довів? Хто роздерибанив все в пух і прах? Як не ті що тепер пробують прикритися ХЛОПЧИКОМ НА ПОБІГЕНЬКАХ? ГА?
Рейтинг: 8+ -2-
 
До Пересічного, 12:56 13 березня 2012 р.
 
До пересічного - а чому це мені ганьба?! :grin В свому житті я зробив багато корисного, допоміг та далі допомогаю багатьом людям, чесно працюю та не краду. А ось протирати штани в офісах, драти глотку на мітінгах, покупати "тушок" та самим продаватися - це особливості нашої політики. Що ж я поганого порадив пану Роману?
Рейтинг: 2+ -12-
 
Сергій, 13:02 13 березня 2012 р.
 
Не нападайте на молодого в привабливого керівника партіі "БАТЬКІВЩИНА"! Я згадую, як при СССР, на кожну людину, чиновники готували.характеристики! Я про себе.Я то знаю який я є насправді! А тому чи іншому чиновнику може не подобається як я розмовляю...як я іду, як я ім, як лягаю спати.І ось він, готує ту характеристику таку, яким він хотів мене бачити! Але я зовсім не такий! І таке було! І зараз деякі "щирі" хочуть переламати ту чи іншу людину під своє копито! ТАК НЕ БУДЕ! Кожна людина - особистість і часи видачі стандартних характеристик, на мій погляд, вже минули! Може ще СИМОНЕНКО пише іх на кожного ЧЛЕНА ! партіі комуністів!
Рейтинг: 2+ -15-
 
до всіх новоспечених демократі, 13:10 13 березня 2012 р.
 
Знову наступаємо на граблі. не зважатиме на побрехеньки. Даремно ти, хлопче, пішов у політику. Краще б опанував якусь достойну професію. Бо політика в Уркаїні - фарс між перманентними виборами. Ти обрав саме цей шлях, - забув, що існує й інший. Робота на благо громади. Чи побачиш світло в кінці тунелю? Ні. На жаль. Бо маєш батьків, що тобі вірять. А більше, мабуть, ніхто...
Рейтинг: 15+ -2-
 
Бла-бла-бла, 13:26 13 березня 2012 р.
 
Романе. Ви втішилися, що зайняли відповідальний пост. І тепер зі всіх сил стараєтеся довести тим ХИТРУНАМ ВІД ПОЛІТИКИ, що вас недаремно всадили в те крісло. Але те крісло що під вами зараз вже розтрощене їхніми жирними задами. І їм тепер потрібний "Хлопчик для биття" якого вони неодмінно зроблять з "Хлопчика на побігеньках. Просто для себе задумайтеся: що ви там вирішуєте? Та аж нічого. Ті жирні дяді вирішують все за кулісами і дають ДО ВИКОНАННЯ Хлопчикові на побігеньках. А вкінці вимажуть всього в болоті і "втоплять".
Рейтинг: 9+ 0-
 
До Романа, 13:59 13 березня 2012 р.
 
Шкода мені вас Романе, бо вас розіграли як останні свій козир ті, які вже себе вчисту скмпроментували перед Народом. А ви просто загубите при них СВОЄ ІМЯ. Бо це є народ підлий і не знаючий пощади. Затопчуть і не оглянуться. І не згадаю навіть. Тікайте з того болота, поки ще не пізно. Шукайте якесь корисне заняття, а не обманювати людей заради чужих інтересів. Хіба якщо ви самі плануєте доскочити певних статків таким шляхом? Але БЮТ то ЗАЇЖДЖЕНА КОБИЛА. На такій ви до чогось доброго не заїдете.
Рейтинг: 6+ 0-
 
Також до Романа, 14:16 13 березня 2012 р.
 
заголовок сам за себе говорить :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin
Рейтинг: 5+ 0-
 
анікдот, 15:07 13 березня 2012 р.
 
Звертаюсь до тих дописувачів, хто тут дуже критикує.Зразу скажу, що я не є прихильником Тимошенко чи її партїї.Але скажіть мені будь-ласка, звідки може взятися нова політична молода еліта, якщо ви на корню її зрізаєте.Можливо комусь ї вигідно, щоб всі нормальні люди займалися своїми справамиі не лізли в політику, заробляли податки для купки злодіїв.А наша корумпована система спокійно доживала б старість на владних посадах, дальше передавала владу своїм дітям, внукам...І так буде продовжуватися до тих пір, поки буде що красти. Потім вони повиїзджають хто в Росію, хто в США, хто в Ізраїль.Ми станемо лише байдужими спостерігачами над процесом з руйнування своєї держави. 
Мене особисто не приваблює такий сценарій, за яким ми рухаємся.Тому пропоную не знищувати найменші паростки політичної ініціативи зі сторони молодих людей, а всіляко їх підтримувати.І немає значення чи це Москаль, чи це Квасний, чи це Дукас...Треба дати шанс молоді, бо критикувати найлегше.Ніхто з них не проходив партійну школу лідерства, як в совєцькі часи.Як вміють, так роблять.Хто знає як краще, нехай пропонує чи зробить. 
Абсолютно не згоден з Наталі, що виправдовуваться не потрібно.Роман дуже грамотно висловив свою позицію.Бо змовчати, означає погодитися з дописувачами. 
За брехню б"ють по писку.Нажаль , через інтернет-ресурс цього не зробиш.
Рейтинг: 4+ -11-
 
Виборець, 16:24 13 березня 2012 р.
 
До виборця: Приклад молодої політичної еліти - мер Калуша. Будь ласка. А те, що робиться в Батьківщині - це так, зміна старого шила на молоде мило, ось і все.
Рейтинг: 5+ 0-
 
Сергій, 17:00 13 березня 2012 р.
 
до Виборця_____Ви мене, мабуть, або погано зрозуміли, або не вловили хід моїх думок. :roll  
Я зазначила, що ч-з всякі нісенітниці і пусті обвинувачення типу "клоун", "вискочка", "старший, де пошлють" виправдовуватись не потрібно - це ж рівень дитсадка, а не політикуму! :grin :grin  
Ви думаєте, такого типу обвинувачення не чують у свою сторону Зеновій Квасній чи Олег Дукас? - чують і в сотні разів гірші! То що, виходить, їм також треба написати однотипні "речі" на сайт? Вони, натомість, не зациклюються на цих дрібницях, а надалі працюють, займаються активною громадською роботою - ото хлопці молодці! ;)  
Романе, громада вже змучилася вислуховувати оті "нюні-оправдання" - Ви робіть щось, організовуйте, а то плачетеся постійно, що Вас ображають, Вами "помітають"... :cry будьте мужчиною, доведіть свою силу на вчинках, а не словах, бо якось тошно робиться в тому місті від постійного ниття "політикантів"... 
Я ні "за", ні "проти" Романа та його політсили - навпаки, підтримую ініціативну, тверезомислячу молодь, яка прагне і хоче щось змінити у цьому сірому місті. Але, прошу Вас, дійте, а не нийте! :sigh
Рейтинг: 19+ 0-
 
Наталі, 17:07 13 березня 2012 р.
 
Я думаю що ніхто ніго не розігрував просо старі гвардійці зрозуміли що їм ніхто не вірить тому лишились партії. Думаю що Роман знав на що йде Він багато що зробив сергій подивись всі культурно масові заходи тільшість з яких він організував. Щодо минулих грішків він не виноватий виноваті попередники на даний момент він не є чиновником не депутатом щоб на щось вливати я думаю на наступні вибори дай Бог дожити він пройде і покаже на що він спроможний. Такщо давайте не будем паплюжити а будем помагати молодим.
Рейтинг: 0+ -1-
 
пересічний, 18:55 13 березня 2012 р.
 
Сергій скажи що саме реального ти зробив. А щодо тушок ти сам підговорюєш його до того що тільки продаватись можна більше нічого. А може він буде інакшим порадь йому нормальні речі
Рейтинг: 1+ 0-
 
пересічний, 18:57 13 березня 2012 р.
 
Роману привіт! Ти нормальний пацан і добре тримаєш удар(у всіх відношеннях). Такі люди зараз особливо потрібні у БЮТ. Тому працюй, а ми тебе пітримаємо. Привіт дружині.
Рейтинг: 1+ -2-
 
Юра, 19:40 13 березня 2012 р.
 
До виборця: ну давайте я вже не буду перераховувати що і коли зробив, від кого почув просте дякую за, можливо, і невелику послугу та допомогу, можливо це дрібниці в загальному масштабі, але для мене особисто це має значення, і хай це лишиться при мені. Ми зараз обговорюємо політика, ПУБЛІЧНУ ОСОБУ, і тому я маю право казати все що думаю з цього приводу. Так, "Караоке по-дрогобицьки" та "Дрогобич колядує" це неймовірно важливі заходи, але для того щоб щось змінилося у нас в країні не цим треба займатися. Трохи вище я приводив в приклад мера Калуша - чи здатен, наприклад, пан Роман балотуватися на наступних виборах на посаду голови нашого міста та змінювати в Дрогобичі щось на краще, чи він буде "прориватися" до якихось "рад" щоб сидіти там та прикриваючись загальним бардаком писати незрозумілі звіти? Так, поживемо - побачимо, але відповіді на деякі питання хотілося почути б зараз.
Рейтинг: 3+ 0-
 
Сергій, 20:01 13 березня 2012 р.
 
Я вибачаюсь - попередній коментар я писав до пересічного.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Сергій, 21:00 13 березня 2012 р.
 
Дорогу молодим! Це всі мають зрозуміти!
Рейтинг: 3+ -1-
 
Федис М.Б, 22:22 13 березня 2012 р.
 
Романе, шкода вас, бо ви, або просто не розумієте задумів та діянь тієї публіки яка виставила вас, як останній свій рубіж, або вже самі заразилися їхньою заразою. В обох випадках- вас просто використають до кінця і дійсно- ПОШЛЮТЬ. Вибирайтеся з того болота і тікайте від них. Ви ще знайдете собі нормальне порядне заняття.
Рейтинг: 2+ 0-
 
До Романа, 22:56 13 березня 2012 р.
 
Роман ти молодець...Продовжуй свою роботи і надалі, бажаю успіху...
Рейтинг: 0+ -1-
 
оксана, 23:39 13 березня 2012 р.
 
Люди розділені самі в собі і одна половинка кричить;- "Віват Романе , йди твердим кроком і не зважай на лайку псячу", а друга, наполегливо говорить ;- " Подивись Романе на оточення , прискіпливо подивись , чи можна з них брати приклад" ?
Рейтинг: 3+ 0-
 
Анжела, 00:41 14 березня 2012 р.
 
а якою була б Україна , якби Юлія Тимошенко не зрадила Ющенка і не почала працювати проти України?А всі "видатні діячі "не кололи Нашу Україну і не побігли" під спідничку"Юлі?
Рейтинг: 1+ -3-
 
Ось так, 09:12 14 березня 2012 р.
 
Романе я вважаю що виправодуватися і давати пояснення не варто - тим що на тебе лиють бруд - а формат Дрогінфо якраз цим часто слабує (тільки висунувся, щось написав - відро бруду на голову) - все одно ці пояснення не потрібні, вони лише шукають зачіпки, а тим що тебе підтримують, також - вони і так твої однодумці.
Рейтинг: 1+ -1-
 
Юрій, 09:59 14 березня 2012 р.
 
п.Роман не слова прикрашають людину а справи. Мені прикро що партія "Батьківщина" так з легкістю віддала свого лідера Ю. Тому я трошки розчарувався але і надалі підтримую вашого лідера ну і партію в цілому. Бажаю Вам бути подібним до неї. А Ваші справи покажуть , який ви є. Успіхів !
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 18:08 14 березня 2012 р.
 
дурна справа вступати в полеміку з інтернет тролями, ну пообзивали тебе в коментах, і що? тепер кожному *** будеш відповідь писати?  
я вас умаляю)))) :grin
Рейтинг: 1+ 0-
 
Орсон, 22:46 14 березня 2012 р.
 
Батьківщина з такими як Роман має майбутнє. Молодим потрібно давати змогу самореалізації. Погляньте за такий короткий період свого керівництва, а вже конкретні справи. Червона картка Януковичу, як приклад.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Колишній член БЮТ., 22:59 14 березня 2012 р.
 
Краще би було, якщо би пан Роман отут виставив Червону Картку тим Дерибанщикам яких він знає наперечот. Але про те він чомусь мовчить? Прапор повісити, акцію зібрати, червону картку Янекові, то- будб ласка. А от "здати свого" ДЕРИБАНЩИКА то це НЕ ПО ПОНЯТІЯХ.
Рейтинг: 1+ 0-
 
До Колишнього, 00:39 15 березня 2012 р.
 
Про якого деребанщика ти говориш хто кого має здати якісь пишеш небелиці ти сам щось зробив чи приклався що чогось
Рейтинг: 0+ 0-
 
до попередника, 09:35 15 березня 2012 р.
 
Дивна пропозиція здати дерибанщика. А для чого МВС, вони тоді чим будуть займатися. Ти напевне колишній міліціонер бо колишніх у БЮТ багато. Роман ти повинен бути вище цього болота і займатися лише політикою, а все інше це не твоя справа.
Рейтинг: 0+ 0-
 
До, до колишнього, 10:47 15 березня 2012 р.
 
Романе люби Украіну і роби для неі усе можливе і не можливе
Рейтинг: 0+ 0-
 
патріот, 21:42 15 березня 2012 р.
 
А може будем підписуватись своїми іменами? Тоді ясно буде звідки вітер дує ... ))) а Роману + шо від себе пише, а не так, хтось там передав ... і ще одне - змініть фотографію, в наш "купулістичний" час, щоб продати товар треба мати гарну обгортку)
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 21:52 15 березня 2012 р.
 
Ромчику ти молодець, настільки тебе знаю, ти єдиний у Дрогобичі, який дійсно для нас, для молоді робиш свято...наші люди просто то не цінують, а ще більше занедбують тим, і обпльовують кожного, тих молодих людей , які хочуть щось зробити для нашого міста. Я вважаю , що потрібно робити свою справу, свою місію до кінця, не звертаючи на це уваги , що тут тобі пишуть... Я вірю ти у своїй справі -переможеш! З БОГОМ і розцвіте УКРАЇНА!
Рейтинг: 2+ 0-
 
Дрогобичанка, 11:26 16 березня 2012 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6075 днів)