Дрогобицький суд VS свобода слова

Надрукувати
Новини
Написав(ла) Анастасія Коваль   
27.03.2012
Історія з казкою про азійсько-дрогобицьке королівство набуває все більш цікавого розвитку, оскільки після її публікації один чоловік, котрий, з якогось дива, впізнав себе в казковому герої, подав позови про відшкодування завданої моральної шкоди (яку оцінив у 50 000 грн.) до газети "Гомін Галичини" та до шеф-редактора сайту "Дрогобич Інфо" Федиса М.Б.

28.03.12 о 14:30 за адресою вул. Лесі Українки, 32, каб. 3 розпочнеться судове засідання. Запрошуємо всіх колег-журналістів.

(натисніть на фото для перегляду, всього 1 фото)

Так, 15 березня 2012 року Дрогобицьким міськрайонним судом Львівської області, на підставі заяви Чернеця М.В., винесено Ухвалу про забезпечення позову по справі за його позовом до ФОП Федиса Максима Богдановича про захист честі, гідності та ділової репутації і відшкодування моральної шкоди в розмірі 50 000 грн. Відповідно до вказаної ухвали, суд постановив накласти арешт на грошові кошти Федиса Максима Богдановича, що знаходяться в банківських установах, а у випадку їх недостатності – на належне йому майно до ухвалення рішення по справі.

Цікаво, що заява Позивача про забезпечення позову не містить жодних обґрунтувань щодо відсутності гарантій виконання рішення суду у разі задоволення позовних вимог. У заяві містяться одні припущення: що, можливо, в майбутньому, рішення не буде виконано. Поза увагою залишається відсутність самого факту доведеності завданих збитків, факту існування моральної шкоди. Окрім цього, п. Чернець не надав, а суд не здобув належні докази щодо відношення п. Федиса до факту опублікування казки та до її змісту. Мало того, суд сумнівається щодо правомірності вимог саме до п. Федиса, свідченням чого є постановлення разом з ухвалою про накладення арешту на його майно, а також розпорядження на зібрання доказів через надсилання запитів до реєстратора доменних імен та податкової адміністрації з метою встановлення інформації про належність сайту "Дрогобич Інфо" Федису М.Б.

Судом не враховано, що накладання арешту на рахунки Федиса М.Б. обмежить його у можливості розпоряджатись власними коштами, як суб’єкта підприємницької діяльності на тривалий період, що однозначно завдасть шкоди його господарській діяльності, так як остання безпосередньо пов’язана з постійним обігом коштів, тим самим ставить під загрозу права інших осіб, контрагентів і клієнтів.

Жодних причин, у зв’язку з якими потрібно забезпечити позов, у Позивача не було. Обрання виду забезпечення позову у вигляді накладення арешту на кошти ні позивачем, ні судом необґрунтовано.

З огляду на вказані факти грубого порушення Закону, необґрунтованого застосування надмірних заходів забезпечення неіснуючого позову, є нічим іншим як рейдерством по відношенню до Федиса М.Б., адже не встановивши всіх обставин справи, не перевіривши, чи має відношення останній до спору, чи взагалі існує спір як такий (одного бачення п. Чернеця щодо змісту згадуваної казки є явно недостатньо), чи існує шкода, чи її розмір співмірний із заявленими вимогами суд фактично заблокував діяльність суб’єкта господарювання. За таких обставин п. Чернець спокійно та безкарно може розправлятись зі всіма своїми недругами чи будь-якою іншою особою в Дрогобичі та районі. Про свободу слова чи думки взагалі говорити не доводиться.

Переглядів: 9060

Коментарі (75)
 
Суд - упереджений у своїх рішеннях, отже заслуговує на недовіру та відвід. Такі дії Чернеця є прямим тиском на шеф-редактора сайту. Вважаю за доцільне подати зустрічний позов на дії екс-професора Чернеця М. з вимогою відшкодування матеріальних і моральних втрат в сумі 200 000 гривень з накладенням арешту на його іменні рахунки у банках і належне йому майно, витребувати всі документи у відповідних служб і провести експертизу щодо законності видачі гр. Чернецю наукових звань і вчених ступенів, провести повну переатестацію викладача на право педагогічної діяльності в зв'язку з його психічним станом і неадекватними діяннями. Прокурору - вимогу на винесення протесту на упереджені дії суду. Максим Федис - не хабарник з педуніверситету, тому втікати за кордон не збирається. 
Ось так, тиск почався, і то тільки квіточки! ..
Рейтинг: 30+ -4-
 
Єврей, 18:11 27 березня 2012 р.
 
Правильно написано і А.КОВАЛЬ і Єврейом! Я скільки живу на світі .завжди гутарю, що оті євреі то є мудрі люди! Потрібно спочатку провести суд, а потім вирішувати - накласт штраф чи ні! Перевірити того "прохфессора" чи воістину у нього нормальний диплом! А то щось забагато розвелося тих "прохффессорів"! Ми вже маємо одного - СЛЮСАРЧУКА! Треба подавати зустрічний позов на того ЧЕрнеця Мирона Васильовича, голову первинноі парторганізаціі ВО " БАТЬКІВЩИНА".Дядьку, не позорь "БАТЬКІВЩИНУ".А може, як каже мій новий друг - єврей, повезти того дядька до ЛЬВОВА на сумашедшу експертизу! Там поставлять, я думаю, діагноз! Що ви всі хочете від Д І і газети "Гомін Галичини"! Шукайте автора фельєтона і якщо у вас є совість судіться з автором, а не з тими хто то написав! Ганьба! Краще всі гуртом віддайте хабарі які ви всі гуртом набрали бідним дітям! Майте совість!
Рейтинг: 25+ -5-
 
снайпер, 18:26 27 березня 2012 р.
 
Ти Максиме дійсно подавай зустрічний позов, але на 500 000. Нехай скидаються гуртом всі хабарники з універу! Ті які підштовхують того затурканого нещасного чоловіка до такого необдуманого вчинку. а роблять вони то тільки з однією метою- відбити охоту журналістам ПХАТИ НОСА до їхніх оборудок. А Чернець повинен представити до суду свої дипломи.Раз диплом фальшивий то він вже не має права подавати позов.А відповідати з свої дії- ПОВИНЕН!
Рейтинг: 26+ -2-
 
До Максима Федиса, 18:44 27 березня 2012 р.
 
Я не буду коментувати дії судді Гайдука. Но дуже здивований такою його позицією. Рішення будемо оскаржувати і писати відповідні листи вже на дій даного суді. За моєю інформацією це не поодинокі випадки "рішень" даного судді
Рейтинг: 25+ -3-
 
Федис М.Б, 19:19 27 березня 2012 р.
 
А ви зверніться до Ради Суддів з приводу дій того судді Гайдука. А також до Карпачової та до Кивалова, голови відповідного комітету ВРУ. Такі дії не можна залишати безкарно. І крам письмових звернень зверніться з відкритими листами на сайті.Ото буде дало.
Рейтинг: 21+ -3-
 
До Федиса М.Б., 19:30 27 березня 2012 р.
 
А хто підтримає Голос Галичини? Суд о 12 на Війтівській Горі. Чи вже розділились?
Рейтинг: 8+ -3-
 
Бандерівець, 20:04 27 березня 2012 р.
 
Завтра суду над газетою Гомін Галичини не буде, бо суддя Дюбель, який веде її справу, на лікарняному. Тому засідання перенесуть.
Рейтинг: 12+ -4-
 
До Бандерівця, 20:26 27 березня 2012 р.
 
Максим Богданович, рекомендую звернутися щодо грубих порушень норм процесуального права суддею п. Гайдуком до Вищої кваліфікаційної комісії суддів України (http://vkksu.gov.ua), там же присутні матеріали щодо самої процедури оскарження і їх випадків (http://vkksu.gov.ua/ua/distsiplinarne-provadjennya/distsiplinarna-vidpovidalnist-suddi/)
Рейтинг: 19+ -2-
 
свій до свого по своє, 21:01 27 березня 2012 р.
 
Дякую за пораду. Всі матеріали ми відсилаємо в комітет захисту журналістів, а також кваліфікаційну комісію. Це тільки початок ! Всі події будуть ми будемо висвітлювати. Люди повинні знати своїх своїх "Героїв".
Рейтинг: 23+ -4-
 
Федис М.Б, 22:05 27 березня 2012 р.
 
Ну й "грамотії" сидять у нас в судах. Суддя пише "при секретарі". Бувають "при пам’яті". За позовом не Чернець, а слід писати – Чернеця. Я вже не кажу про розділові знаки, зокрема, дві крапки, що розставлені невпопад. Далі суддя пише, що Чернець звернулась. Дивні метаморфози – був він, став вона. Далі про кошти. Кошти не бувають в "недостатності", їх може бракувати. Далі суддя оглядає заяву. Заяву розглядають, а не оглядають. Оглядати можна свій макіяж в зеркалі (не видно хто суддя, він чи вона). Далі пише: "оскаржена до апеляційного суду". Треба писати: "оскаржена в апеляційному суді". Ну і скаргу не проголошують, а оголошують. 
Якщо у судді такі ж знання з права і юриспруденції, як з граматики, то можна очікувати різних казусів. Ситуація непевна.
Рейтинг: 26+ -1-
 
, 22:13 27 березня 2012 р.
 
Той старий маразматик вже всiх дiстав...
Рейтинг: 23+ -2-
 
Спартак, 22:14 27 березня 2012 р.
 
Журналіст - це той хто говорить правду з перевіриними фактами...а не за тим чим сказала сумнівна особа. Тож за публікування будь-якого матуріалу несе відповідальність той хто не перевірив цей матеріал. Цей ваш галас недоречний і потрібно спочатку думати і називати речі своїми іменами. А свобода слова не дає дозволу ображати честь і гідність громадян україни. Я думаю, що справжні журналісти вам достатньо сказали і шукати підтримки в неправді аж ніяк не доречно. 
Тож цінуймо правду і свободу слова України. Слава Україні!
Рейтинг: 8+ -20-
 
Українка, 23:11 27 березня 2012 р.
 
А хто сказав, що фактів нема? Вони є, але суд має бути не упереджений !
Рейтинг: 21+ -7-
 
Федис М.Б, 23:14 27 березня 2012 р.
 
Чому ж тоді присутність псевдо фактів довела вашу редакцію до судового процесу? І чому якщо ви впевненні в цих фактах ставорюєте такий переполох?
Рейтинг: 10+ -31-
 
Українка, 23:26 27 березня 2012 р.
 
Гнати тих суддів в три шиї, візьміть нормального адвоката, який знає закон, який дійсно вчився, а не носив хабарі за оцінки. На мій погляд справа виграшна, дії суду явно неправомірні, а шкода завдана особисто Максиму та його бізнесу - очевидна.
Рейтинг: 20+ -4-
 
Казбек, 23:36 27 березня 2012 р.
 
Я можна казати, що суд упереджений, якщо він не відбувся ще? 
 
Вам напевно відомо також, що сайт, на період проведення судового процесу, можна закрити?  
чи так сталося? 
робите неадекватний галас?  
будьте чесними і все буде добре
Рейтинг: 14+ -31-
 
До редактора, 11:06 28 березня 2012 р.
 
Читаємо уважно ухвалу. Арештувати без доведення! Нікому з фігурантів не дозволяється порушувати закон. Що п.Монах цією ухвалою мені доказати не знаю . Зрозуміло одне, на його сторону стали "Деякі провладні сили з депутатського корпусу"  
Монах+ Депутат проти правдивої інформації в місті Дрогобичі !
Рейтинг: 19+ -5-
 
Федис М.Б, 11:20 28 березня 2012 р.
 
О, процес ганебного тиску продовжується. Вже і натяки: "сайт на період проведення судового процесу можна закрити". Цілком по-совєцьки! Заткати рота! А може, заборонити викладацьку діяльність професора? Весь світ захоплювався "чудесами" містера Пі, і аж раптом два чи три журналісти викрили шахрая. 
Суд вже одне рішення прийняв - роззуйте очі, аноніме, і прочитайте ухвалу суду. 
О, відкрию, певно, і я свій сайт. От там і почну зливати справжню інформацію про злодійню з університету. Закриють той сайт - відкрию інший плюс десять газет в області. Хочете того? Якщо не я - то відкриють ті, які вже давно збираються це зробити. Стережіться, чернеці! :grin
Рейтинг: 31+ -10-
 
Франсуа, 11:22 28 березня 2012 р.
 
Довгий час читав з великим інтересом Ваш сайт. Хоча і зараз з'являються цікаві дописи, але усе більше бачимо невмотивованої злоби, образ та іншого негативу. Шановний Франсуа критикує когось за анонімність. Так у цьому й суть, що хтось висловлюється не називаючи своє прізвище, бо боїться наразитися на обливання брудом. А може Франсуа вказав своє прізвище, місце праці? Тоді б усі могли порівняти його слова і справи і навіть висунути у депутати чи й мери. Але знає Франсуа, і ми також, що одразу буде обляпаний брудом з ніг до голови. Мабуть, йому цього не хочеться. Але й іншим не хочеться. Франсуа погрожує: я почну зливати, я відкрию... Хіба це позиція? Вам відомі якісь неподобства - пишіть і вкажіть, що Ви знаєте це достеменно, пропонуєте зробити так і так і усі будуть вдячні за Вашу думку. А так виходить дуже смішно: якщо Ви те, то я зроблю оце. 
Тому закликаю творців потрібного місту сайту: поверніться до попередньої практики обговорення наболілих проблем, а не навішування ярликів - професор - містер Пі, лікар - ..., міліціонер..., депутат..., сантехнік... Це шлях на маргінес.
Рейтинг: 15+ -16-
 
володя, 11:56 28 березня 2012 р.
 
От Володю і прийдіть на той суд сьогодні - і буде хоч одна конкретика. Якщо Ви - дійсно Володя.
Рейтинг: 12+ -2-
 
Франсуа, 12:04 28 березня 2012 р.
 
До Франсуа. На жаль прийти на суд не зможу, бо змушений працювати. Вибачте, якщо Вас чимось образив.
Рейтинг: 4+ -2-
 
володя, 12:08 28 березня 2012 р.
 
Люди, якоїсь раптом півтори декади залишилося до Великодня! Чого ви гавкаєтеся? Невже в такий спосіб ви допомагаєте Христу нести той Хрест, на якому Його розіп"яли тогочасні людиноненависники?! Негараздів ще всюди достатньо- і у кожному з нас, і довкола нас. Не будьмо лише "кретинами" (за М.Задорновим), котрі все критикують- навіть у поганому завжди можна віднайти добре, якщо захотіти!
Рейтинг: 5+ -10-
 
Руслан, 15:54 28 березня 2012 р.
 
Максиме, для тебе це ще одне життєве випрбування і урок. 
За битого двох не битих дають. 
Не думаю, що справа матиме перспективи для позивача, однак нерви тобі порозчісують. 
Приходь попліткуєм в штири вока, без дописувачів та почитувачів. Паганого тобі не підкажу, а зробиш так, як вважатимеш за потрібне
Рейтинг: 12+ -3-
 
Очевидець, 15:55 28 березня 2012 р.
 
Прийшов на суд поглянути хто то і що то! Сама будівля знаходиться не то не в привабливому стані, а в страшному вигляді! Я не звинувачую сьогодняшню владу, бо даний , так званий "районний суд" знаходиться вже роками в такому страшному і занедбаному стані! Суд, Тюрма, Колоніі - вони всі такі захаращені! ГАНЬБА! То один блок будівель! Суддя запізнився на 15 хвилин! Це не багато, може пив чай перед судом а може ще щось..Сам суддя нагадує мені, особисто, того суддю! який судив Ю.В.ТИМОШЕНКО - одне лице! Я пішов геть, бо то не суд- а сміховисько! Циркова вистава! Максим Федис кудись вийшов на пару хвилин, вже розпочалося судове засідання ! , а ФЕДИСА немає! Суддя псіхує, появився Федис той робить йому зауваження, а сам а сам також був не пунктуальний! Потрібно починати порядок, пане суддя, з себе! АРЕВІДЕРЧІ!
Рейтинг: 15+ 0-
 
був на суді, 16:07 28 березня 2012 р.
 
Народ напишіть шо нині було на суді?
Рейтинг: 4+ 0-
 
Роман, 16:18 28 березня 2012 р.
 
Журналісти , часто, викривають такі сильні махінаціі і кримінальні справи, що то говорить про те, що вони/ЖУРНАЛІСТИ/ виконують роботу за цілу АРМІЮ! силових і правоохоронних органів! Складається таке враження, що деякі працівники міліціі, прокуратури, СБУ.прийшли на ті різні посади невідомо з якою метою! Прийшли туди - так не ганьбіть честь свого мундира і довіру народа! І для РОМАНА! Був на суді і пішов геть! Суддя мені, особисто, чомусь нагадує того суддю, який судив Ю.ТИМОШЕНКО! Копія, одне лице! Буває ж така схожість! Веде себе, як самий "крутий" суддя в ДРОГОБИЧІ, видно що хоче бути або г7оловою того нещасного і задрипаного суду/сама будівлі районного суду, напевно, скоро розвалитьсяі/, а може хоче йти на підвищення до ЛЬВОВА! Я бажаю йому тільки добра і трошки людяност!
Рейтинг: 14+ -3-
 
Снайпер+, 16:33 28 березня 2012 р.
 
суддя Гайдук А.М. *** вищої категорії і йому не місце на посаді судді. Хай спочатку виправить помилки в ухвалі суду. За матеріалами справи мужчина подав позов в суд а в ухвалі зазначається жінка. *** 
Такі в нас судді і такі в них помічники , що рішення і ухвали на коліні катають.
Рейтинг: 26+ -8-
 
к, 17:23 28 березня 2012 р.
 
Суддя Гайдук-самий *** у нашому суді з професійної точки зору. А розвів такий бардак в нашому місті голова суду.В інших містах такого нмає.
Рейтинг: 17+ -4-
 
666, 21:19 28 березня 2012 р.
 
З залу суду. 
Засідання тривало майже 2 години. Позивач Чернець Мирон Васильович звернувся з проханням до суду заборонити використання присутніми в залі журналістами засобів фото-, відео- і аудіоапаратури. Суд задовольнив прохання частково, дозволивши використання тільки диктофонів. Крім цього, позивач поскаржився на незадовільний стан здоров'я: зір та остеохондроз, а тому відповідав на запитання та надавав показання сидячи, щоправда впродовж трьох перерв виходив із зали суду. Послугами юридичної (адвокатської) підтримки не послуговувався. 
Максим Федис послуговувався послугами юриста Рупінського. 
З метою витребування і вивчення додаткових матеріалів справи за цивільним позовом Чернеця Мирона Васильовича до Федиса Максима Богдановича слухання справи перенесено на п'ятницю, 30 березня на 16.00 год. 
Перший "успіх" - позивача: з артеріальним тиском 180\110 госпіталізований молодий Максим Федис у Дрогобицьку лікарню. На цьому тиск на сайт "Дрогобич Інфо" не припинився...
Рейтинг: 22+ -5-
 
Юрій Федчак, 22:15 28 березня 2012 р.
 
Ви забули додати, що основна тематика на суді, була фінансова, а свободу слова якось залишили відпочивати.  
 
А також те що Федис М.Б. твердить тепер, що він не є власником Дрогінфо? 
Всі хто тут є прекрасно знають хто є адміністратором, правда? 
 
Тому і перенесено, а сам Федис, якщо б підтвердив, що він адмініструє, суд би сьогодні не тратився на дурниці, працював би по суті. 
 
Якщо щось не так сказано, поправте.  
Але будь ласка представляйте правду.
Рейтинг: 15+ -26-
 
До Юрій Федчак, 23:16 28 березня 2012 р.
 
для забезпечення позову треба мати підтверджуючі документи. сторона звинувадчення їх не надали тільки догадки і домисли, це ж суд. Про яку свободу ми говоримо коли це звичайне рейдерство?
Рейтинг: 18+ -8-
 
свідок, 23:46 28 березня 2012 р.
 
Ще здавна кожен вид діяльності позначали якимось символом. Правоохоронну систему символізує в цілому світі (! ) Феміда із зав"язаними очима. У який спосіб вона може наскрізь побачити, де добро, а де зло, якщо воно навіть кожною живою людиною розуміється по-воєму. Чи варто сперечатися про те, що є десять найвищих статтей Вічного Закону- Біблії. Невже ті, хто пише, і ті, на кого потім відписують, не є дорослими людьми і не озуміють, що таке добре, а що таке погано?! Ну який смисл цьому протистоянні обидвом сторонам конфлікту? Яку істину вони хочуть знайти і в чому- у казці? А в самих собі- кожен окремо і всі разом, не пробували? Вочевидь, це не спір двох особистостей особистостей-позивача і відповідача, - це обидві сторони (офіційні структури) захищають кожна своє право на правду. Як бачимо, і правда у кожного своя. Ще не зовсім давно вона була у кожному кіоску і коштувала якихось 2 копійки...
Рейтинг: 11+ -2-
 
Читач, 23:57 28 березня 2012 р.
 
Думаю, довести хто реальний власник не проблема. Достатньо викликати в суд кількох рекламодавців і запитати кому і як платили за рекламу на сайті. Під страхом 3-років за неправдиві свідчення брехати не будуть. А провайдеру федиса запит чи конектився в адмінку і коли от і відомо буде хто казку запостив.
Рейтинг: 13+ -25-
 
z, 01:08 29 березня 2012 р.
 
Зверни увагу на IP. Леон, Роман, Снайпер- 95.132.50.57. 
І ще є таких кілька "багатоверстатників".
Рейтинг: 14+ -3-
 
До Адміна, 02:35 29 березня 2012 р.
 
Який з старого і хворого викладач , Монах, якщо він бідолага ледве, нібито, ходить! Та сиди вже людино вдома, нів всі мало, все гроші, гроші і гроші! Коли ви вже наістеся тих грошей...Ну а ти РОМЦЮ стукнись два рази головою в стіну, як ринва впаде - ти тоді правий, а якщо ні - то тупий! Від правдивого слова нікуди не втікнеш!
Рейтинг: 14+ -4-
 
до опущених шлангістів, 07:25 29 березня 2012 р.
 
А я підтримую Федиса. Морально і про себе. Але підтримую. 
 
І на счет всіх закидів - якщо сторона звинувачення не гребує ніякими засобами тиску, нехай і відповідач вигрібає, як може.  
 
Головне, шоб Монах соснув. А в який спосіб, навіть шоб Федис сказав, шо то не його сайт - неважливо.
Рейтинг: 18+ -11-
 
Слов’янин, 08:08 29 березня 2012 р.
 
З корупцією в освіті треба боротися жорстко в нещадно. Я особисто не проти навіть смертної кари або позбавлення назавжди можливості працювати в сфері освіти. Поясню чому - з легкої руки таких "берунів" країну наводнюють неуки і нездарі, яких завдяки липовим дипломам приймають на керівні і відповідальні посади. Деградація країни зростає в геометричній прогресії. А скільки юних душ перший раз в житті зрозуміли що таке давати хабар, що це зовсім не погано і навряд вже коли ці люди звернуть зі стежки де все вирішують гроші.  
Якщо це майбутній лікар - горе його пацієнтам, якщо інженер - на горизонті нові техногенні катастрофи. А якщо вчитель - відповідно нові тисячі неуків. 
То чому покарання за такий злочин має бути менше ніж за розбещення чи ніж за підрив основ держави?  
Можливо спосіб боротьби вибраний Максимом не зовсім правильний, але я його підтримую, бо він робить хоч щось щоб врятувати рештки країни - робить те що мали б робити влада, правоохоронці, ми з вами. 
Бо йдучи, наприклад, до лікаря я не хочу боятися...
Рейтинг: 16+ -4-
 
Казбек, 09:19 29 березня 2012 р.
 
Шановна громада! Куди ми котимось? Якби у всіх нас, була повага до людей (не зважаючи у кого, яка посада) не було б такого переполоху. От для чого створювати такі теми для обговорювання? Перед тим, як щось друкувати, треба подумати, чи не будуть наслідки! Для чого таким чином піднімати рейтинг сайту? Для чого давати можливість студентам обговорювати своїх викладачів? Щоб пізніше гуділо все місто. Треба задуматись! Святого вже нічого не залишилось, на жаль... Хочеш змінити світ, зміни його з себе...
Рейтинг: 8+ -16-
 
))))____))), 10:24 29 березня 2012 р.
 
Невеселі новини із суду. Старий і хворий, слабозрячий позивач, а швидка забрала молодого, здорового і сильного. Мов якась зла сила відбирає в нього життєві сили.
Рейтинг: 18+ -2-
 
, 10:39 29 березня 2012 р.
 
*** 
 
Оффтоп.
Рейтинг: 0+ 0-
 
До всіх, 12:21 29 березня 2012 р.
 
Грамотію почитай положення статті 186 КАС України, згідно якої апеляційна скарга подається до адміністративного суду, та постанова суду проголошується. Суддя написав так як пише Закон. Якщо хоче вчити граматики то вчи Верховну Раду, а ще краще шуруй туди і рецензуй нормативно-правові акти.
Рейтинг: 1+ -3-
 
до Student, 12:25 29 березня 2012 р.
 
Щодо хабарництва в освіті, то вважаю, що кожен має починати із себе. Можна вчитись і здавати іспити і без "грошей", а ті хто хоче облегшити собі студенстське життя, то дає хабарі з власної ініціативи. 
Перш ніж щось говорити про упередженість суду дочекайтесь кінцевого рішення, і дивлячись собі під носом, зважте на людський фактор - в суді теж працюють люди, а не роботи.
Рейтинг: 2+ -2-
 
Леді Х, 12:26 29 березня 2012 р.
 
Казбека не курю, курю "Президент", "Нашу Мурку" і "Кента". Але він, мабуть, теж знає, що, наприклад, у Китаї лише минулого року розстріляли 10000 хабарників (не вбивць, гвалтівників і решту, хто зазіхає на життя, чи творить інші злочини, самих ЛИШЕ хабарників- 10000). Щодо До Студент: ви такий самий грамотій, як і той, кого бештаєте- так некоректно робити. І, нарешті: Закон завжди сильніший від криміналу, а МОРАЛЬ- сильніша від Закону. Ху із ху?
Рейтинг: 1+ -1-
 
Кекс- до Student, 12:39 29 березня 2012 р.
 
До слова: щойно повідомили, що померла оксана Макар, котру згвалтували у Миколаєві четверо придурків. Чому їх не розстріляли на місці? Європа милосердна до виродків і нас такими хоче зробити? Свого часу спілкувався з одним трохи бацнутим, але вже на той час засудженим за свій вчинок, проте, за гратами він став тааакииим побожним, що договорився до того, що, коли почув, що десь в Україна розстріляли всю сім"ю, разом з дітьми- то сказав, що пробачив би їх. Бо, вочевидь, не його сім"я. Зрозумітьи рівень бздурності якоїсь частини челяді неможливо. Те саме- гроші: хтось краде- має, хтось аферить- має, хтось відбирає- має. А хто не вміє і не хоче таке вміти- має...як жити? Писати нові казки? Чи просити когось, аби про нього написав, потім подасть до суду- і буде мати? Де смисл у всьому тому, що ви вже упродовж місяця друкуєте? Нащо видаляєте коментарі, які вас не у всьому підтримують- це що у вас- такий різновид самозакоханості і безапеляційності? Є ті, хто уповноважений боротися зі злом- боряться. А вам були відомі факти хабарництва- то чому ви не зверталися туди, куди треба, а чорните весь колектив багатодесятилітнього вузу? Заодно- студентів, котрі справді і вчилися (колись) івчаться зараз. Вони чим завинили?
Рейтинг: 3+ -4-
 
Кент, 12:48 29 березня 2012 р.
 
Потрібно надати справі розголосу. Відправте посилання на справу на електронну пошту відомим українським сайтам новин.
Рейтинг: 4+ -1-
 
Порада, 13:15 29 березня 2012 р.
 
До Кент. 
Чому не розстріляли на місці, чому Європа вчить бути милосердним. 
Думаю тому, що той хто проводить до слідчу перевірку інформації про злочин може помилитись, тому що слідчий також може помилитись, тому що суддя також може помилитись або не виявити помилок слідства. Більше того, ак би була можливість розстрілювати на місті то не було би виборів, не було би і цього сайту, а по місту ходили би патрулі і стріляли би на місці на свій вибір. 
Наші батьки це вже переживали і вчать нас бути іншими - саме милосердними, щоби дати шанс виявити помилку і довести справедливість. 
До речі 22 березня, вранці з Вільнянської виправної колонії № 20 в Запорізькій області звільнений Максим Дмитренко, який незаконно відбував покарання протягом майже 8 років за злочин, якого не скоював.
Рейтинг: 6+ 0-
 
Очевидець, 13:16 29 березня 2012 р.
 
Мушу сказати очевидцеві, що помиляються (за хробурі, ні- за хабарі! ) навіть сдослідчі, слідчі і судді з прокураторами навіть у Києві. Але навіть там ніхто нікому нічого не компенсовує- їх просто підвищували у посадах- нехай далі "помиляються". То що ви хочете: аби інакше було на місцях? Хто за всіма ними вслідкує- Президент? Кабмін? Слава Богу, що хоч тут спокійно живеться! Анекдот. Летить старий комар з молодим. Малий каже: "Тату, пит хочу". Старий: "Я тебе навчу, як треба правильено: підлітаєш отак тихесенько до чиєїсь шиї, бац хоботочком- і нап"єшся". Підлетів малий комар- п"є, п"є, п"є кровцю з чиєїсь шкіроньки- чує, хтось його по плечу: " Синку, та досить вже, досить, ми ж не адвокати". Як бачите, і комарі помиляються, якщо йдеться про власну вигоду.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Читач, 13:26 29 березня 2012 р.
 
Читачу. 
У справі Чикатило було розстріляно двох осіб, яким шили вбивства зроблені цим злочинцем. У справі Міхасевича розстріляли одного а інший покінчив життя самогубством. Однак пройшов час і Чикатило та Міхасевич були виявлені а їхні злочини розкриті. Розстріляних реабілітували. То що це торжество справедливості ? 
Погоджуюсь що "помилки" за гроші це також чинник нікудишнього правосуддя. І що? тому треба розстрілювати без суду.
Рейтинг: 3+ 0-
 
Очевидець, 14:11 29 березня 2012 р.
 
Очевидцю, а у нас навіть в столиці нема суду над судом. То про що ви кажете? Га? Ну й що, що пореабілітовували колись застрелених, а потім полапали винних? Невинні воскресли? Чи їм компенсували? А якщо невинно відсиділи і нікого й не шукали- то тим невинним теж компенсували? Про що ви говорите?! Нехай у нас буде менше кабінетників і вкабінетених, і обирати на посади так, як набирають на роботу у силові (найвищого рівня) структури- тоді щось зміниться. А коли він-вона-воно ще лиш мріють про пенсію, але вже забили місце тридцять другому поколінню своїх родичів по всіх лініях-то вам так не жити! І не вам одному- це й так зрозуміло!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Читач, 15:13 29 березня 2012 р.
 
Про який тиск чи свободу слова Ви пише? Та це піар Максима. Який ходить і тішиться, що став "знаменитістю". Про що ви пишете? Я як читач був на суді. Прийшов підтримати Дрогінфо. Не дочекався кінця того блефу і пішов обурений. Я був обдурений, як і всі хто читає ДІ про тиск, переслідування, упередженість і тд. Думав хлопці в суді будуть відстоювати свою позицію, наводити факти, доводити свою правоту. А що побачив? Те що Максим зробив великі "наівні" очі і говорив, а чого Ви подали позов на мене - я ж не адміністратор, не власник ДІ, я взагалі до нього не маю жодного відношення, я звичайний будівельник, котрий займається будівництвом і все, я не маю жодного відношення ні до сайту, ні до журналістики. у мене був шок. навіщо тоді було доводити позов до суду, збирати громадськість, кричати про тиск, про те, що у Вас є факти, що ви доведете свою правоту, що Ви принципові і непохитні? Навіщо? Щоб на суді казати, що я будівельник, що ви від мене хочете. 
Моя Вам порада або перестаньте піаритись, або тоді доводьте правоту своєї писанини. Має гідність та лице.
Рейтинг: 24+ -5-
 
, 16:14 29 березня 2012 р.
 
Уважаемый, а что вы хотели? 
Чтобы играть по правилам Монаха, который "земли не чувствует под собой"? (хорошая пословица) 
 
Да Монах, если бы хотел отстоять свое имя, дал бы иск на 1 гривну, чтобы лишь выиграть суд. Но он же хочет сполна всех нагнуть. 
 
С такими подлецами честно обращаться нельзя.
Рейтинг: 8+ -7-
 
Малкольм Икс, 16:25 29 березня 2012 р.
 
Малкольм Икс: Цель оправдывает средства? Я это где-то слышал... Подождите, ох черт!
Рейтинг: 3+ -1-
 
maxt_t, 16:29 29 березня 2012 р.
 
Тут дехто Кекс видав потік плутаних думок, але не зміг все звести до ладу, мабуть куріння трішки все-таки шкодить. Треба шановний зібратись з думками, а потім робити спробу їх озвучити. А то виходить ні те, ні се. А щодо цінностей, про які він намагався щось тлумачити, то хочу зазначити (не я це придумав). Вище за закон є право. За право вище стоїть справедливість. А за справедливість вище є милосердя. А за милосердя вище любов. Це є ієрархія європейських цінностей, задумайся чоловіче.
Рейтинг: 3+ 0-
 
, 19:05 29 березня 2012 р.
 
Тут хтось звертається до АДМІНа і щось просить звернути увагу! Я сам по собі, а ті решта - самі по собі! Так що, дядьку, візьми краще почитай якусь цікаву книжку, можна взяти довідник - як грабанути БАНК, а БАНКІВ зараз розвелося ціла купа! А якщо колешся - бери аптеку там є наркота!
Рейтинг: 3+ -3-
 
снайпер, 19:06 29 березня 2012 р.
 
Можливо я когось розчарував, але позицію захисту вибудували адвокати. Повірте мені такого піару не треба, офіційно нівкого нема права власностей на інтернет ресурси. Такий ж захист вибували адвокати Дорожного патрюля. Ми використали їх досвід. Якщо законодавство дозволяє ми вчимось так само вчимось захищати себе. Це наш не останій суд ...
Рейтинг: 10+ -11-
 
Федис М.Б, 19:53 29 березня 2012 р.
 
Михайло Сендак: "Не беріть хабарі, бо рано чи пізно будете сидіти! "
Рейтинг: 3+ -2-
 
раджу, 20:24 29 березня 2012 р.
 
Студенте, Ви, мабуть, є не студентом, а кандидатом у депутати. Я ж вам (і Вам- теж) кажу: ЛЮБІТЬ- І ПЕРЕСТАНЬТЕ НЕНАВИДІТИ! А не хочете любити- то хоча б кохайтеся, хто вам не дає?! Щодо всього решти- то є лише 10 Вічних Правил і Ви їх також знаєте. Так і живімо! (Гратуляції! Бурхливі аплодисменти, що плавно переходять в овацію). :)
Рейтинг: 1+ -2-
 
Читач- Студентові, 22:27 29 березня 2012 р.
 
Радж, Ви так написали, що достеменно можна зрозуміти: якщо будете брати хабарі від Сендака- то будете сидіти. А від всіх решти? :grin
Рейтинг: 1+ -1-
 
Читач- Раджу, 22:30 29 березня 2012 р.
 
Перші результати сайт-голосування вперто підтверджують, що Ректором ДДПУ буде Н. Скотна. Питання закрито. Вітання! Заздрісників і злобників нехай жаба вдавить!
Рейтинг: 5+ -3-
 
Руслан, 22:52 29 березня 2012 р.
 
Федис М.Б. : а як же ж тоді гурток журналістів, чи як його там? 
 
Й ви обіцяли докази, щодо хабарництва в ДДПУ. Навіть акцію провели на сторінках сайту. Є щось? Ну хоч заінтригуйте. 
 
Виходить все тривіально - ДІ персональний бложик кількох приватних осіб, навіть не журналістів?
Рейтинг: 9+ -6-
 
maxt_t, 23:08 29 березня 2012 р.
 
Клуб журналістів вже підписали 11 журналістів регіону.  
Як завжди робимо поспішні висновки. Матеріали не можемо зараз висвітлити, бо буде як завжди. Нас "навчили" працювати більш детальніше. 
Ді не буде "бложиком" кількох осіб -знаю б вам саме так хотілось, щоб було! Не дочекаєтесь!
Рейтинг: 6+ -7-
 
Федис М.Б, 23:17 29 березня 2012 р.
 
Максим Богданович, при всій моїй повазі до вас та всього колективу ДІ, "казочки" та "плітки" це така ж свобода слова, як написати славнозвісне слово з трьох літер на паркані. Здається, свобода слова, а насправді - мілке хуліганство. 
 
Різницю відчуваєте?
Рейтинг: 13+ -4-
 
maxt_t, 00:16 30 березня 2012 р.
 
maxt_t_________________ Моралізуєте? А от цікаво, чи б сказав уголос сам Чернець чи хтось з великих професорів університету, хто бере хабарі. чи вкаже пальцем? А хто з студентів прямо напише заяву і хто його підтримає? maxt_t, прекрасно знаєте, що бояться прямо виступити, бо це означає, що завтра він вже - не студент (студентка). Випускники вузу також не заявлять в прокуратуру на хабарників, бо для них це вже - в минулому, і все вже просто байдуже. Біда в тому, maxt_t, що наша українська влада запровадила офіційно плату за навчання - оце і є національне лихо. Бо "турок" не поступить без необхідних знань (а за гроші - будь ласка), а от якщо я хочу здобути другу вищу освіту, і маю до цього нахил, тільки грошей не маю - переді мною двері зачинені. Це - справедливо? Ось про це і варто піднімати тему. Це і використовують наші "професори", і під їх високі апетити потрапляють як неуки, так і ті, хто добре вчиться, але його деякі "вчені" навмисно "завалюють" екзамен (залік), бо не приніс "дань". Це - казочки? Одна сторона боїться заявити про це відкрито, інша, знаючи про це та про те, що анонімки, як за часів Союзу, не розглядаються правоохоронними органами, тим і користується. Ось про це і моралізуйте, пане maxt_t. На сайті про це можна сказати відкрито. Ось тому і почався суд, а не через нібито "ображеного" професора. А професор, якби хоч трохи себе поважав, не опускався би до судової тяганини. Якщо не винен в хабарництві - просто б промовчав. Зачепило? Чому особисто не звернувся до редактора Анни Баневської, а зразу, як пацан, побіг плакатися в суд, та ще й заодно на 50 000 ua? 
maxt_t, не треба насміхатися "бложиком". Бложики - це ті причесані, культурно-лаковані сайтики і газетки, які тільки вихваляють, приховуючи реальну правду.
Рейтинг: 7+ -6-
 
Франсуа, 09:34 30 березня 2012 р.
 
О Боже, та не давайте- і не будуть брати! І не беріть- не даватимуть! Вас так багато, а не можете навести лад у своєму "королівстві". Ви ж сильні!
Рейтинг: 5+ -3-
 
Кекс, 10:26 30 березня 2012 р.
 
Франсуа, не зовсім точно, що моралізую. 
 
"На паркані слово, а насправді за ним дрова". Веду до того, що слова повинні чимось підтверджуватись. 
 
Бо в даний момент одні "казкарі" пишуть, що "беруть", інші "казкарі" - що ні, мовляв чисті як гірська вода. Доки оперується казками та плітками - вони ними й будуть залишатись. Пустими. 
 
Студенти бояться заявляти, що вимагають хабар? 
 
Наскільки я пам’ятаю, однакову кримінальну відповідальність за хабарництво несуть дві сторони - той хто брав, й той хто давав. І цей злочин класифікується, як злочин проти держави. Тобто обидві сторони - злочинці. Якось "неправильно" бояться. Повинні боятись _давати_ хабар. 
 
Ну а поки обидвом сторонам вигідно здобувати/давати "знання" таким чином, то чого тоді обурюватись? 
 
Зрозумійте, допоки не перестане бути вигідно дати хабаря, їх будуть брати. Ви ж не тільки з одного боку на це дивіться.
Рейтинг: 9+ 0-
 
maxt_t, 11:35 30 березня 2012 р.
 
Правильно, Maxt! Відмінно: оприлюднити списки тих, хто брав, і тих, хто давав. І- на відбудову стадіону. Щоб до 1 квітня встигнули. :)
Рейтинг: 0+ 0-
 
Читач, 12:41 30 березня 2012 р.
 
maxt_t____________Згідний з Вами.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Франсуа, 13:26 30 березня 2012 р.
 
Дякую, Франсуа. На цьому сайті є кілька осіб, з якими приємно дискутувати. Ви серед них. 
 
Радий, що дійшли спільної думки. 
 
Щодо "бложика" - це була моя реакція на коментар Федиса у відповідь до "Обурений".
Рейтинг: 1+ 0-
 
maxt_t, 13:57 30 березня 2012 р.
 
*** 
 
На сайті "засіло" кілька провокаторів, які своїми коментарями "гадять" у статтях. Найбільше, чомусь, у цій статті. Замовлення п.Монаха? 
Оффтоп і флуд не пройде, тому не плачте, що "коментарі видаляють".
Рейтинг: 0+ -7-
 
Читач, 14:37 30 березня 2012 р.
 
Ваш удел- слабаки. Вы боитесь уже самих себя и считаете, что кто-то над вами правит стеб. Научитесь любить- тогда выйдете в люди. А то что-то переворачиваете как бы весь мир бурей ложки в стакане водички, а стакан-то пуст! Включите душу- мозги не перегорят. Искренне!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Кекс, 21:05 30 березня 2012 р.
 
Интернет уполномочен сообщить, что, по велению Минобраз дипломы для студентов будет печатать частная фирма. Остается надеятся, что до того времени все родители студентов вернутся из заработков с боольшими деньгами. Кто еще стане утверждать, что беспредел творят на местах?" Нет- там, в поднебесной.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Кекс, 21:09 30 березня 2012 р.
 
Кекс -це Магльона.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Я знаю, 21:12 30 березня 2012 р.
 
"тепер викладачі на нас зганяюють свою злість"-студенти
Рейтинг: 4+ -2-
 
Я знаю, 00:21 31 березня 2012 р.
 
Такое ДИскутирование, с удалением немилых вашему ранимому сердцу комментариев (в большинстве случаев- цельных и точных! ) иначе как какоїдством не назовешь. Не забивайте гол в свои ворота, потому что всегда проиграете.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Кекс-Maxtу, 18:11 02 квітня 2012 р.
 
Кекс, мои комментарии удалялись неоднократно. Разные. 
 
Вывод - пишу по сути, стараюсь придерживаться логической цепочки своих высказываний (ее, кстати, нетрудно проследить). Интересных мне людей провоцирую на общение в комментариях. Чего и вам желаю. 
 
Дискутированием называю любой адекватный ответ на свои высказывания. 
 
Присоединяйтесь.
Рейтинг: 0+ 0-
 
maxt_t, 00:16 03 квітня 2012 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6075 днів)