Ера "оленів" у "Колібрісі" триває?

Надрукувати
Останні новини Дрогобича
Написав(ла) Ассоль   
06.04.2012
Базар Знову "відзначився" "Колібріс". Вкотре, і це після статей про провальне відкриття і "оленів" у "Колібрісі". Публікуємо лист нашої читачки, яка мала сумнівне щастя відвідати даний супермаркет.

Шановна адміністрація сайту, хочу поділитися з вами своїми переживаннями. У суботу, 31 березня, вирішила завітати у супермаркет "Колібріс", що в Дрогобичі по вулиці Грушевського навпроти універмагу. Зайшла туди з невеличким, прозорим кульком яблук і намірилась покласти у камеру зберігання, тут "працівник служби охорони" (чоловік просто у куртці та джинсах без будь-якого натяку на працівника супермаркету) повідомив мене досить в грубій формі, таку "непросвітлену" у цих питаннях людину, виявляється у такому найновішому у нашому місті супермаркеті "тільки сьогодні і тільки для вас" необхідно мати 50 коп. які ви кладете у замочок і тільки тоді ящичок закривається, у іншому випадку, тобто у моєму (так як їх у мене не було) потрібно залишити свої речі у камері, а її просто прикрити, а охоронець начебто за нею пригляне, як за дитиною у садку.

Це смішно, чи не так? Далі мої дії були такими - я з тим кульочком направилась у зал за покупками, при цьому наскільки я знаю маю повне право не залишати пакунки з якими приходжу у супермаркет. Принаймні, така практика у всьому цивілізованому світі, ніде в Європі не змушують ставити свої речі кудись, максимум можуть запакувати в поліетилен і віддати вам. Так як оця заява, типу "Адміністрація ПРОСИТЬ залишати ваші речі у камерах зберігання" носить рекомендаційний, а не зобов’язальний характер і тут же пише що не несе відповідальності за майно. Це передбачено Законом України "Про захист прав споживачів" та "Порядком ведення торгової діяльності і правилами торгового обслуговування населення", що прийняті Кабміном у 1995 році, де непередбачена здача пакунків у камери схову.

А далі мене чекала шалена агресія з боку "охорони" та адміністратора (також особа без якихось приміток, просто жінка в светрі, їм що форму не видають?), що я не маю права входити з пакунком, дискусія тривала довго, аргументів вони не мали а лише читали моралі словами "А ось у інших супермаркетах..." і "А інші люди користуються камерами, і не пручаються...".

Далі я лише написала в книзі скарг заяву щодо їх незаконного вимагання і порушення моїх прав споживача і пішла. Спорити з ними це трата сил, тут потрібно діяти. Можна тут же викликати наряд міліції і написати заяву, що проти вас вчиняють незаконні дії.

Не знаю, дорогі журналісти, можливо ви щось краще придумаєте і будете мати бажання висвітлити ось ці протизаконні дії, що є в кожному супермаркеті де людей насильно заставляють залишати свої речі у камерах схову, при цьому не несучи за це відповідальності.

Коментар юриста.
Слід просто вимагати проводити розмін монет біля камери схову з наступним поверненням тих 50 копійок після отримання свого пакунку, а поки такі умови не створені - заходити масово із пакунками та посилатись на ті закони, які вказані в статті.

Переглядів: 10097

Коментарі (54)
 
А там написано, що 50 коп. повертають після вийняття своїх речей з камери? І ніхто й не підкаже. Хоча, в цілому, і магазин хороший, і колектив привітний. Можна навіть дякувати!
Рейтинг: 3+ -3-
 
Кекс, 06:52 06 квітня 2012 р.
 
Таке красиве ім*я у цьоці "АССОЛЬ", а стільки злості із-за якогось кулька з яблуками! Я один ! раз там був в тому "Колібрісі"/приходив в розвідку/, мав з собою кульок, бо йшов з міста і не міг скористатися тим ящиком, бо не знав, що туди треба пхати 50 коп., інакше його не закриєш! Охоронник пояснив як це робити, я мав ті копійки і все вийшло! Нічого не купував! Бо ходжу в "СІЛЬПО".Але по даному допису стільки проблем склалося до купи, що навіть юрист ! дає роз*яснення, що ви "цьоцю" ..праві! Але, на мою думку, дана ситуація не вартує вареного яйця! У нас є більше проблем в ДРОГОБИЧІ ніж дана ситуація.Ви, пані, не з того випадково корабля з червоними вітрилами..
Рейтинг: 6+ -26-
 
снайпер, 07:11 06 квітня 2012 р.
 
А до кого звертання "журналісти" Таких тут немаа
Рейтинг: 2+ -7-
 
Здивувало, 09:38 06 квітня 2012 р.
 
Ходим тут по всяким супермаркетам(в переводе-большой базар, так слово переводиться), иногда есть кабинки сдать свои сумки(где продают технику)в остальных, тем более продуктовых нигде нет.Охранника тоже нет нигде.Там где есть-сам закрываеш, сам открываешь, но это если ты сам хочешь.Принудит или в грубой форме нельзя-суд и штраф огромный охраннику, плюс с работы тю-тю...уволят. 
Но Дрогобыч это особенный город-это пуп земли.
Рейтинг: 9+ -1-
 
из Европейского союза, 09:43 06 квітня 2012 р.
 
жіночко, я була свідком вашого походу з кульком в супермаркет, ВИ НЕ ПРАВІ.Поставили хороші камери зберігання, вам робили нормальні зауваження, ніхто вам не грубив і це ви спортили всім настрій жаль, що ви, не розумієте і своїх помилок.Я так ідумала, що ви напишите статтю.Мені б на вашому місті було б встидно.я б вибачилась зразу ж в магазині і поставила ці яблука в камеру зберігання.Ми всі люди, ми всі здатні помилятись, але не кожен хоче вірити в свої помилки(напевно з-за своєї гордості "свого я").Нормальний супер-маркет, як і всі, але ви своїм криком в мене в памяті дотепер, напевно в суботу ви" не з цієї ноги встали"
Рейтинг: 11+ -19-
 
и в радости и в горе,какой бы , 09:46 06 квітня 2012 р.
 
ТО снайпер На мою думку це вартує уваги. Люди хочуть щоб до них ставились вічливо і був хоть елементарний сервіс. Просто непотрібно ставити таки скриньок на копійки. Особиста думка що це придумано на лоха. багато людей забувають ці 50 коп, а охоронесь заберає їх із собою. Доречі такий бардак не тільки в колібрісі. Наприклад у фуршеті постійно висять старі ціни, розраховуєш на одне, приходиш до каси, а тут сюрприз. 
P.S. Потрібно відстоювати і боротися за свої права (навіть і за 50 коп).
Рейтинг: 34+ -4-
 
Андрій, 09:49 06 квітня 2012 р.
 
Охоронці - це люди, які настільки не вміють нічого робити, що це єдина професія, якою вони можуть займатись. 
А ви, Ассоль, навіть такого рівня людину не змогли грамотно поставити на місце... або дійсно спеціально нагнітали ситуацію. А тепер плачетесь тут зі своїм кульком яблук..журналісти, юристи...це ж смішно
Рейтинг: 6+ -14-
 
Андрій, 09:53 06 квітня 2012 р.
 
аж смішно, чесне слово! що було зробити легше: поставити оті нещасні яблука в камеру схову, чи писати оці статті, звертатись до людей?що ви хотіли показати даною статтею?як на мене жіночко, Вам просто нема чим зайнятись і від того ходите псуєте настрій іншим людям...
Рейтинг: 6+ -11-
 
..., 11:01 06 квітня 2012 р.
 
В кожній хаті є свій господар зі своїми законами, і гість повинен їм підкорятися. Це - образно кажучи, стосується всіх, як туристів у чужій країні, так і покупця в магазині, і навіть невістки у хаті свекра. Прочитав це звернення. У львівському METRO треба заплатити 10 грн. за жетон. Ніхто там через таке не скандалить, бо потім ті гроші йому повертають. У "Сільпо" чи "Фуршеті" такі послуги безкоштовні. Кожен встановлює свої правила, і їх треба дотримуватися. Питання в тому, що деколи покупці, забуваючись, кладуть ключ в кишеню, а потім... мало хто повертає. Тому і вводять плату за тимчасове користування камерами схову. Чи варто було йти на конфлікт через таку дрібницю? Може, треба було хоч трішки поступитися своїми принципами, Ассоль? Так само, як згладжуєте непорозуміння в сім'ї... Навіть якщо і не маєте тих 50 копійок, охоронець все ж пішов Вам назустріч - запропонував просто покласти речі в цю камеру на його відповідальність. Чи варто було псувати і собі, і працівникам закладу настрій? 
Взагалі казали мої кобіти ;), що ціни в тому "Колібрісі" вищі, ніж на ринку чи інших магазинах міста, і що в тих камерах схову прозорі дверцята - все видно. 
А я навіть і не заходив у той магазинчик, що недолуго іменує себе "супермаркетом". Мені для цього було достатньо прочитати статтю про заборону фотозйомки біля полиці товарів - все стало зрозуміло, що то за "кантора". Тому побережіть свої нерви - купуйте продукти в достойних закладах торгівлі. Вибір в Дрогобичі -широкий. 
Згоден з Андрієм: до чого тут журналісти? Вони що, мають покарати працівників "Колібрісу" чи власника магазину?
Рейтинг: 11+ -5-
 
Франсуа, 11:47 06 квітня 2012 р.
 
Андрійчику, ну не можуть всі бути такими високорозвиненими істотами, як ти, хтось повинен і в охороні стояти. Впевнений, що серед охоронців знайдеться достатньо таких, які вміють більше за тебе. І дуже багато таких, які запросто настукали б по твоїй розумній голівці за такі слова, сказані їм прямо в очі
Рейтинг: 6+ -11-
 
борцю за права Андрію, 12:41 06 квітня 2012 р.
 
а ви не купуйте в тому магазині. я от принципово його бойкотую.  
купіть краще продуктів на базарі у "бабусі".
Рейтинг: 12+ -3-
 
андрій, 12:56 06 квітня 2012 р.
 
у Дрогобичі лише один супер-маркет, де є контроль, за касирами, відповідальність за запазнення на роботу, штрафи, контроль за продуктами це Сільпо визнаний кращим, і все люди у формі завжди, охорона не вищий рівень але принаймі вічливі дівчата-охорони і начальник щей у костюмі все як має бути, багато кас, а Колібріс жметься дати 2-каси у нічний час, притрушені оці камери схову за 50 копійок, то я шо маю носити копілку собою, Ромашка зовсім інша тема, спорчене кладуть на прилавки, ховають термін придатності, охорона вобше бомба, лазять на кожному кроці за тобою, а одного разу не дала здачу нормально, то пішла з охороною дивитись на камери, отже людини там немає на відділі спостереження, а черга людей стояла ще 30 хв. :zzz Рукавичка хороший супермаркет але розрахований лише на людей які приїжають з навколишнього району, селища, і т.д.приємні касири, але лабіринти, з тим візком їздиш і все заципаєш, товар паде і твоя вина бо ти збив фляшку вина)Фуршет правда чиста за ціни, одні на товарі, а другі у чеку, от такі магазинчики у нас! А кому надавати перевагу це вже ваші рішення дорогий народ!
Рейтинг: 7+ -6-
 
Ігор, 15:53 06 квітня 2012 р.
 
Є клієнти , а є і пацієнти , уявляєте скільки таких за день проходить ))) і який настрій в кінці зміни в охоронців і решти персоналу :grin
Рейтинг: 3+ -6-
 
медична книжка, 15:56 06 квітня 2012 р.
 
Охорона в супермаркеті правила не встановлює. Але що найсмішніше, це те, що оці люди без форми просто ходять за вашими п'ятками і так заглядають під руку, що пропадає бажання стояти та вибирати товар - так і хочеться сказати нецензурне слово і тікати з цього місця чимдалі... :grin :grin :grin
Рейтинг: 7+ 0-
 
я, 19:08 06 квітня 2012 р.
 
Не робіть із нічого проблем! проблем немає ніяких, то ми самі іх робимо! Ну пішла людина в магазин з своіми яблуками, якв купила десь в іншому місці..., так постиав іх в "отстійник" і не роби проблем! В Дрогобичі стільки зараз різних магазинів, що береш що хочеш, було би бабло! Якби так би було при при СССР, так було би супер-мупер! Постійно бачиш по телебаченню, яку випускають ковбасу! СЕС попереджає, що і то неможна істи і то інше! ДИВИНА! Все якась хімія! На продуктах пишуть про якесь ГМО! Ви вирите в це! Хто це все перевіряє! НІХТО! А ви тут робите "шкандаль" за якісь не ті ящики.схову продуктів не з того магазину! ПОСТ СКРІПТУМ! Іхав на двуйці маршрутці з міста в стороні вокзалу по вул.ГРУШЕВУСЬКОГО! Просто випадково повернув голову і ..побачив, що ще відкрили одну АПТЕКУ коло .аптеки "МЕДІКУС".! Дві аптеки вкупі! Ось де проблема! Що то за медикаменти! Які на них ціни! Чи то підробка чи ні ! Ніяких перевірок тут немає! Відкрито є можливість заявити що в ДРОГОБИЧІ існує МЕДИЧНО-АПТЕЧНА МАФІЯ! ВИГІДНА ШТУКА ДУРИТИ НАРОД! СЛАВА УКРАІНСЬКІЙ ФАРМАЦІІ!
Рейтинг: 4+ -1-
 
до всіх мудрих і просто таких, 20:39 06 квітня 2012 р.
 
юристу потрібно дописати що маркет відповідае за речі в камерах зберігання!
Рейтинг: 2+ 0-
 
sens, 21:25 06 квітня 2012 р.
 
От так почитаєш такі коментарі, такі статейки, і думаєш:" Як добре що ти вже не живеш серед Дрогобичок і Дрогобичан". :)
Рейтинг: 4+ -5-
 
Dron-dronich, 21:30 06 квітня 2012 р.
 
*** 
 
Образи.
Рейтинг: 1+ 0-
 
олег, 21:50 06 квітня 2012 р.
 
Вообще у вас все перекручено, почему вы берете от Европы 50% а остальное черте что.У нас можно снимать на камеру, если упала бутилка вина или чего то еще, ничего не платишь, вина продавцов в неправельном расстановке товара, сразу уберут.Охранники которые ходят за тобой явпервые встретил на Украине когда приезжал, все не мог понять почему он за нами ходит...так и не понял.Мало того что у вас не так, но я думаю что и такого вот бы не было-неделю назад пришло по почте(каждому, как реклама от разных супермаркетов(здесь оно идет через день-два) что продуктовый(один из многих) будет три дня закрыт.Ну будет так будет, есть другие...но пошла жена, зашла и в тот что почему-то закрытый был, получила красивый букет цветов, дорогой.И так получала каждая женщина или девушка как извинение...за неудобства.Или вот случай, стою в очереди, но тут к кассе пришел мужчина и без скандала и выяснений-принес клубнику-она была куплена 3 дня наз стояла в холодильнике но покрылась одна плесенью-и что вы думаете, без разговора поменяли на новую, да еще и извинились.Я думаю такого в Дрогобиче вряд ли будет... 
Или вот всегда на пасху детям всем делат, которые придут с мамами в магазин-подарки-в основном кулек как кулак конфет набор.Ну это обычно... 
А вы так и останетесь нецивилизоваными, и повводите свои порядки, ведь если к вам приедут в гости, то просто не поймут, ваших камер, скандалов и навязчивой охраны.Испорченых продуктов, недоброкачественных и вредных.Обман на кассе и т.д. 
А ведь все это расходиться и потом никто не едет и украинцев нигде нихотят. 
Меняйтесь...
Рейтинг: 7+ -1-
 
из Европейского союза, 22:01 06 квітня 2012 р.
 
вася, іди подронькай на іншому сайті :grin
Рейтинг: 4+ 0-
 
до Dron-dronicha, 22:10 06 квітня 2012 р.
 
Я то все розумію- не по тем.
Рейтинг: 0+ 0-
 
т.х., 22:23 06 квітня 2012 р.
 
Вважаю про неправельну поведінку у сфері обслуговування та про якість товару треба говорити і зразу цьому персоналу і керівництву і напевно в таких статтях. Але без шуму, це показує вже ваше виховання і розум. Думаю конкуруючий вибір постачальників має додавати керівникам досвіду в навчанні персоналу привітності, уважності, вихованості. Від репутації і залежить процвітання.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Оксана, 22:29 06 квітня 2012 р.
 
Ассоль права на 200 відсотків. Рівень персоналу подібних закладів відповідає рівню їх власників. В нормальному суспільстві таке відношення до клієнта є звичайним хамством, за яке можна подати до суду. 50 копійок за зберігання кульків ?... Видно в тому закладі більше немає на чому заробити. 
Пропоную відкрити рубрику: "Покарай хама" В цій рубриці можна висвілювати механізми звернення до суду у подібних випадках і наводити приклади виграних справ.
Рейтинг: 8+ -2-
 
Василь, 23:35 06 квітня 2012 р.
 
Ассоль село не отесане! це нормальне явище для супермаркитів! тому що бидла повно яке просто краде ключики з бирками! а в пані дописувачки в *** вот і строє з себе баронесу! не подобаеться супермаркет Вали в другий! а не заставляй їх підстроюватись під себе! селюхи!
Рейтинг: 4+ -8-
 
з такими людьми дрогобич буде , 23:54 06 квітня 2012 р.
 
Андрій ти абсолютно правий
Рейтинг: 1+ -3-
 
доджер, 00:02 07 квітня 2012 р.
 
я мав на увазі 09 49 06 квітня 2012р
Рейтинг: 2+ 0-
 
доджер, 00:04 07 квітня 2012 р.
 
а ще непотрібно вивіски на дверях у приміщенні ведеться відеонагляд.одразу поміто ніхто там не сидить :eek :eek :eek я не то шо агітую за Сільпо зрозумійте правильно, люди які там працюють від відкриття, поставили його на професійний відповідний рівень, спочатку охорона була так собі, а потім посилився режим, рації, тепер сигнал на дверях, отже так звані ключики ви не візьмете собою, сигнал дає знак, це вже +, ви незабудете свої речі в камері схову, багато кас, і касири не клеються до відвідувачів -покупців як у колібрісі чи ромашці, до речі до колібрісу є великий мінус касири розмовляють по тел.коли черга 10-метрова, а вона триндить по тел.ви таке бачили у Сільпо?Фуршеті?ні, бо за таке полетиш з роботи чи догана, і охорона у Колібрісі відстій, і двері вхідні також, за 5 см.від тебе тоді відкриються(((плужать
Рейтинг: 2+ -1-
 
Ігор, 00:20 07 квітня 2012 р.
 
Ходила я два рази у супермаркет Колібріс. Він мені не сподобався. Маючи карточку на знижку, нею не могла скористатися, коли у м. Трускавці можу користуватися. Адміністратор в цій справі не допомогла, бо вона не має стажу роботи. Там всі не привітні. Більше у м. Дрогобичі не буду заходити. У Трускавці більш культурні і привітні працівники.
Рейтинг: 1+ -1-
 
Ірина, 02:34 07 квітня 2012 р.
 
а сорока малий там ще не начальник охорони? :grin
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 03:25 07 квітня 2012 р.
 
У вас, чувак, если ты только не косиш под Европейца, ясно, что намного лучше чем тут у нас, на УРКАине! У вас и медицина лучше! Ваши люди зарабатывают намного выше чем тут.И пенсия у вас выше! Веша правительство старается для народа лучшей жизни! У вас и Президент не зек, и дважды не побывавший в советских колониях зак нарушение законов бывшего Советского хурала! У вас и Президент не "проффессор", а у нас "проффессор", но два слова прочитать с готового листка..не может! Потому мы так и живем! И что далбше тут писать.Пописали, поговорили и разошлись!
Рейтинг: 2+ -1-
 
ответ чуваку из Европейского с, 08:14 07 квітня 2012 р.
 
А чого так обурюватися, у всіх супермакетах повинні бути такі камери зберігання, щоб можна було туди кульок поставити і знати , що його тобі ніхто не вкраде. Так роблять за кордоном.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Надя, 10:11 07 квітня 2012 р.
 
Стаття це замовлення *** Ромака Муля)))
Рейтинг: 8+ -1-
 
Барига, 14:09 07 квітня 2012 р.
 
А мені в "Колібрісі" сподобалось. Може, тому, що нечасто буваю, але усього вищеописаного не було.
Рейтинг: 5+ -2-
 
, 15:23 07 квітня 2012 р.
 
Нє людиськи, ну реально чого ви домахалися до Клібрі, Ви ж Дрогобича, для Вас взагалі свято що такий заклад існує у Дрогобичі. А всім гламурнім пАдонкам можна скористатися послугами міського Ринку, там весь бомонд затарюється. Так би мовити "Дрогобич форева! ", і всім промінчиків добра. :zzz
Рейтинг: 3+ -5-
 
Dron-dronich, 17:08 07 квітня 2012 р.
 
А чого ж: "Колібріс"- дуже світлий торговий заклад, і люди там працюють хороші. Можливо, клієнтури менше, аніж де-інде, так вони ж і відкрилися пізніше від попередників. 
Щодо викладки товарів- це ціла наука. Цього мистецтва не спостережеш в жодному з магазинів міста. 
Шановний Бариго, а якщо Ромака Муль Вас капутне трішечки за те, що Ви писякакаєте?! Він таки спортивний пацик. У "Ромашці" працюють, як мурашки (зрештою, де трудяться інакше- якщо таки ПРАЦЮЮТЬ?! ), аби нам з вами було завжди непроблемно щось придбати. Віват нашим! :)
Рейтинг: 1+ -2-
 
Читач, 19:15 07 квітня 2012 р.
 
ханижка, була команда дронькати на іншому сайті, виконуй :grin
Рейтинг: 2+ 0-
 
до Dron-dronichа, 22:25 07 квітня 2012 р.
 
Тут не поймеш - одні кажуть, що Ромашковці то не іх! Інші кажуть , що то є все МАТОЛИЧІВ! То що ті МУЛІ то страшні людиска - то факт! Жадні, до потєрі пульса! Бабло, бабло + бабло! То все приватне - зоче тримає роботягу, не хоче не тримає! ХРЕНОВІ РОБОТОДАВЦІ! То вони разом з ГЛУБІШОМ кричали на площі РИНОК, що ім заважають жити москалі і жиди! Зараз мовчать, як риба у воді ! Перевірок тут немає - все схвачено! СЕС - продажна! Податкова видно що також не пасе крайніх! Ось так і живемо! Пан поганяє рабом!
Рейтинг: 4+ 0-
 
ромашкІвцІ, 07:56 08 квітня 2012 р.
 
Дутий патріотизм обперся на міць меркантилізму- от вже і не патріотяться.  
А чому плинність кадрів? Бо приватний господар, вклавши зусилля і кошти у власну справу, не буде тримати непідготовлені кадри. Так є у цілому світі. 
Гроші, гроші, гроші... Дайте грошей, а то доведеться одружитися. В жінки стільки не заробиш!  
ДРОН-чик, йди та почірікай десь на дереві, не хами.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Читач, 13:15 08 квітня 2012 р.
 
давайте голосуЄм за кращий продуктовий супер маркет дрогобиЧа: 
рукавиЧка, сІльпо, фуршет, ромашка, колІбрІс, наш край
Рейтинг: 1+ 0-
 
Ігор, 15:53 08 квітня 2012 р.
 
Хочеш щось зробити найкраще- ЗРОБИ САМ! Дуже вдала назва для нового супермаркету- напівфабрикатів. А що- класно?!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Читач, 22:01 08 квітня 2012 р.
 
З вище перчитаних коментарів Ми робимо Сварку, Бучу з нічого! , 50ко. за скриньку схову ОК ! У вас ж їх не забирають Ви забераєте речі то і забераєте своїх 50 Коп. Хто кого Дурить Я не розумію!  
До супермаркету поставте розмінний автомат і вирішені проблеми!  
До покупців не маєте 50 коп Не йдіть, чого іти якщо Ви знаєте що не лишити речі в камері схову. 
Зробили бучу з нічог ! В цьому районі стільки магазинів, що Куди голову не повернеш Всюди магазин.  
Вул. М. Грушевського :  
1 - День і ніч 
2 - ... через 4 метри  
3 - ... ще 6 метрів (якось У ) 
4- Продукти  
5 - Універмаг 
6- Вулик 
7- 4 метри і знов магазин  
8- повернули п двір магазин Продукти 
9-Колібріс 
10-Колишній Світоч 
11-Раневицькі ковбаси 
12-Продукти між цвинтарем і ромашкою 
13-Овочі і фрукти (Біля ромашки ) 
14-Ромашка 
15- ОДА 
16- Хлібосол 
17 - Галмясо 
18- Ринок Володар 
19 - С-маркет СВІТАНОК 
20 - Валерія 
21 - Парадіз 
22 - Кіоск на зупинці 
23 - Продуктовий стрийська 181 
24 - вишенька 
25 - Стрийська Продукти 
 
І в тому дусі 
 
ВАС ЗАБАГАТО  
А ДО ТИХ ХТО НЕ МАЄ 50 КОП. ПІДІТЬ ПО ІНШИХ МАГАЗИНАХ Я ЇХ ВАМ НАВІВ!
Рейтинг: 3+ -1-
 
Qwest, 18:53 09 квітня 2012 р.
 
М-да, Парадіз і Валерія - це "близько" до колібріса, ше би Респект на Самбірській сюда втулив - він також "недалеко"
Рейтинг: 1+ -1-
 
до Qwest, 20:06 09 квітня 2012 р.
 
Почитав коментарі - бажання відвідати "КОЛІБРІС" вмерло в зародку. Я пам"ятаю - в тому приміщенні ще був 30-й магазин, де можна було пива випити за стійкою... Може перейменувати "КОЛІБРІС" на стару назву - і відношення буде краще. А щодо сервісу - диму без вогню не буває! Отож для працівників цього магазину ця і інші статті повинні бути чіткими сигналами : не в той бік йдете пані і панове. 8)
Рейтинг: 2+ -1-
 
, 21:26 09 квітня 2012 р.
 
Хочу спитатись чи є тут правознавці.Якщо є то дайте відповідь 
Чи має Охорона супермаркету право обшукувати чи оглядати ваші речі якщо підозрює вас в крадіжці.Чи це ще потрібно міліцію і понятих?
Рейтинг: 2+ 0-
 
Беркут, 21:24 10 квітня 2012 р.
 
беркуту, я колись працював старшим охоронцем в львівхолоді, охорона немає права вас обшуковувати вони звичайні працівники, для того щоб вас обшукали в супермаркеті вони повинні викликати міліцію двох понятих і надати міліції вагомі докази про причетність вас до крадіжки, а саме відео фото фіксацію злочину.а так можете їх послати, може в вас в сумочці чи кишенях є інтимні товари і ви нехочити показувати :) можете ще спитати керуючись яким законом вас хоче охоронець обшукати повірте відстануть
Рейтинг: 6+ 0-
 
, 23:13 10 квітня 2012 р.
 
Цікаво яка в тебе професія ! ? Не було би в любих закладах, підприємствах охорони - такий народ як ми , все би розікрали! Справа втому Андрій ! Що є різні типи охоронників. Там де працюю я , залізобетонна дисципліна в охорони, вони дуже професійні , ввічлеві до персоналу та відвідувачів та вміру строгі для дотримання правопорядку! А ти гребеш всіх під одні граблі! Напиши свою професію?! ? Обсудимо і тебе! Проффффесор.! 8) 8) 8)
Рейтинг: 1+ 0-
 
До Андрія !, 10:33 11 квітня 2012 р.
 
А я був би там охоронцем: я все бачу наскрізь! І, дурний такий, красти не вмію! Гарний магазин. Чудова кав"ярня, смачна і недорога. А пиво і наливка- ну була колись у 30 магазині. І що- не був він схожий на буфет з вічно загидженим всім довкола? Так- великий вибір продуктів, горілок (! , кому вони взагалі треба?! ), і дристач.
Рейтинг: 1+ -1-
 
Читач, 13:06 11 квітня 2012 р.
 
В Сільпо була свідком того як охорона примусила дівчину заплатити за принесені з собою яблука! А те що якась мантелепа не вміє читати інструкцію на дверцятах камери зберігання в Колібрісі це її проблеми
Рейтинг: 0+ 0-
 
випадковий гість на сайті, 19:53 22 червня 2012 р.
 
Якщо "випадковий гість" (гостя?) була так впевнена що дівчина яблука принесла з собою, то по совісті мала б виступити свідком за дівчину, викликати міліцію і припинити свавілля охорони, чи не так?
Рейтинг: 0+ 0-
 
Василь, 21:10 22 червня 2012 р.
 
украiнець завше платить двiчi...
Рейтинг: 0+ 0-
 
zen, 11:14 23 червня 2012 р.
 
В будь якому випадку, якщо ви не згідні з правилами користування камерою зберігання, але при цьому Вас зупиняє охорона і повідомляє про те що бажано залишити пакет з товаром, і Ви ігноруєте попередження, то пізніше фраза"Я купила то в іншому магазині" не є аргументом!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Алінка, 02:32 29 червня 2012 р.
 
У Трускавці магазин Калібріс працюють не виховані продавці і втому чеслі адміністратор, на скарги взагалі нереагують. Напевно потрібно прийти з камерою і звернутись у відділ прав споживачів,
Рейтинг: 1+ 0-
 
Оксана, 18:47 07 березня 2013 р.
 
Я постійний клієнт супермаркету "колібріс" в м. Стрий. Вже більше двох років роблю покупки в даному магазині. Відношення до мене, як, до постійного покупця вважаю незадовільним.Якщо тебе знають, і, при тому, продають смердючу курку-гриль, -це звичайна неповага та обман.Можна перераховувати безліч подібних речей...Живем же в Украіні...
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 17:43 22 вересня 2013 р.
 
Згідна з приводу маг. Колібріс у Трускавці. Сьогодні мала нагоду поскаржитись адміністратору на помилку у чеку, згідно тої помилки я переплатила 30 грн. Щоправда покупка здійснювалась 2 тижні назад, але на моєму підприємстві чеки за придбану харчову продукцію перевіряються на прикінці місяця. Я прийшла і показала чек, де замість двох одиниць товару, мені пробили 50 (! ! ! ) Адміністратор з насмішкою, без будь-якого бажання порозумітися, у різкій та агресивній формі виразилась: "Та ви б ще коли прийшли! ! Пройшло 2 тижня, ви вже нічо не докажете! " Я спиталась чи камери спостереження фіксують інформацію і чи є змога переглянути той день і той час, на що отримала відповідь: "Це конфіденційна інформація. Нічого ми дивитися не будем" 
Я не з тих людей, які будуть перепиратись за 30 грн, в наш час на них хіба можна кульок яблук і купити. Але тим не менш, керівництво супермаркету могло б принаймні перепросити за помилку у чеку, і не було б так образливо.
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 19:30 21 жовтня 2014 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6045 днів)