Зраджений, але вірний

Надрукувати
Роздуми
Написав(ла) Юрій Федчак   
04.08.2013
СобакаЗ першим гудком приміської електрички він зірвався на лапи і побіг назустріч першим вагонам. Спочатку метушився на пероні, намагаючись когось близького розгледіти у незнайомих обличчях, розпізнати знайомий запах серед сотні чужих. А потім пес загавкав. Ось прибула наступна електричка, а відтак і третя – маршрутом з Трускавця до Львова, а він все бігав, крутив головою у різні боки, та марно – люди йшли, заходили у вагони, однак на його відчайдушний гавкіт ніхто так і не відгукнувся.

(натисніть на фото для перегляду, всього 3 фото)

Фото 2, фото 3.

Якби ж то Людина могла розуміти мову звірів! Не обов’язково диких тварин у лісах, а бодай тих, кого приручила собі для служби. Цей пес ніяк не міг зрозуміти: за що? Чому господар його обдурив, адже собака йому був вірним другом, до того ж молодий і здоровий? І куди йому тепер податися? Приєднатися до одного з гуртів бездомних, голодних і озлоблених собак, що зграями бігають по місту? Тоді навіщо його господар приручив ще цуценям?

Собака – розумна тварина, вірна, віддана, є охоронцем спокою господаря і служить на варті цілісності оселі. Собаки, рятуючи людей, часто приймають у небезпечних ситуаціях перший удар на себе. Так, собака – тварина, але яким же треба бути звіром, щоб зрадити вірного друга?

Надвечір, повертаючись електричкою зі Львова, побачив на пероні цього ж пса, що цілий спекотний день, без їжі і води марно силкувався розпізнати свого господаря серед тисячі незнайомців. Шкода його. Добре, коли твій собака – друг, але погано, коли твій друг – собака.

Переглядів: 5792

Коментарі (59)
 
Згоден з Ю.Федчаком який точно відмітив , що " ...добре, коли твій собака - друг, але погано, коли твій друг - собака"! Дуже і навіть дуже шкода, що собака залишилася на пероні сама -самісінька, напевно, чекаючи свого так званого "господара"! Немає слів передати тугу, і оце все дивитися на фото - як собачка бідкається і не знає що робити.Може все-таки появиться той чоловік який залишив вірного друга..добре би було, що не на довго! Не хочеться переповідати худ.фільм про вірного собаку, якого не зрадив його господар, ав просто відійшов у вічність після серцевого нападу! Говорять, що по даній життєвій історіі, навіть даному вірному псові, десь за кордоном поставили пам*ятник! Дякую пану Юрію за чисту душу і людяність!
Рейтинг: 22+ -1-
 
Снайпер плюс, 09:21 04 серпня 2013 р.
 
Звідки взяли, що цього вуханя хтось залишив чи зрадив, як пише автор, звідки такі висновки? Це вам сам вухань сказав? Може бути, що він проводжав свого господаря до електрички, а тепер скучає і виглядає. А господар виїхав на деякий час, чи то на заробітки, чи то у літню відпустку, чи то ще деінде. То що, він мав брати свого вуханя із собою? А може це собака якоїсь школярки, що поїхала у вуз поступати. Хто знає, варіантів може бути чимало. Ще не відомо, що так саме було, як п. Федчак собі надумав. І чого п. Федчак наганяє страху гуртами «бездомних, голодних і озлоблених собак». Я, наприклад, озлоблених не зустрічав. А голодних, звичайно, багато і не лише собак. І до чого ці недоречні «сентенції» п. Федчака «собака – тварина, але яким же треба бути звіром, щоб зрадити вірного друга», «… коли твій собака – друг, але погано, коли твій друг – собака», як і весь сюжет «висмоктаний з пальця».
Рейтинг: 11+ -34-
 
, 10:42 04 серпня 2013 р.
 
Студент (ото вибрав собі назву! ), та ти сам озлоблений і "голодний"! Коли читаєш твої "жовчні плювання" із приводу чи без, то скаладається враження, що тобі щось десь свербить, або ти просто нещасна, насправді нікому непотрібна істотка. За такими як ти навіть собака сумувати не буде!  
У цій історії "про собаку" і сюжету непотрібно! Тільки тварина здатна на безкорисливу любов і вірність, відданість! Ось тобі ще одна "сентенц" старигань - "Чим більше я пізнаю людей, тим більше я люблю собак"! (і хоча той, то сказав це не вартий щобь імя його згадували, але чорт забирай - він був правий! )
Рейтинг: 18+ -5-
 
!!!!!!!!!!!!!!!, 12:18 04 серпня 2013 р.
 
Послухай студент якщо незустрічав озлоблених псів то пройдися в ночі по вул.Коновальця пару разів .І вони тебе самі найдуть.Таке враження що ти нікого крім себе нелюбиш.
Рейтинг: 14+ -3-
 
, 12:21 04 серпня 2013 р.
 
Найбільше шкода Studentа, бо замість любові його серце наповнене гіркою жовчю. Помолімося за його нещасну душу!
Рейтинг: 16+ -6-
 
Rex, 13:07 04 серпня 2013 р.
 
Фото 3 найкраще передає суть. Всі люди відвернулися від собаки і його потреб. Правильно хтось тут написав, що страшніші від псів чотирилапих пси двоногі.
Рейтинг: 12+ -1-
 
Зеня, 13:20 04 серпня 2013 р.
 
собака звир, ви людей спасайте.
Рейтинг: 2+ -21-
 
v.e.f., 13:46 04 серпня 2013 р.
 
Ха.Людей "спасати"? Вдумайся у слова : Навіть самий лютий звір має хоч крихту жалості, я немаю (людина), і значить я не звір. Шекспір
Рейтинг: 8+ 0-
 
до v.e.f.,, 14:20 04 серпня 2013 р.
 
Студенту треба брати інший нік, бо цей накопив стільки негативу, що навіть якщо думка буде вірна її вжк нізто сприймати не буде в серьоз. Імідж втрачено. Щодо публікації то Юрій Федчак вловив настрій недільний гарна стаття - роздуми.Не можна писати завжди про негатив, проблеми, деколи приемно почитати щось "Легке".
Рейтинг: 7+ -5-
 
Федис М.Б, 17:12 04 серпня 2013 р.
 
Не знаю чому автор вірішив написати статтю в таких чорних тонах, але я пару раз бачив що собаки, які мешкають біля ж/д вокзалу, спеціально чекають електричкі, бо люди віддають, виходячи з потягу, їм рештки їжі, можливо і в цьому випадку все набагато простіше і не так страшно як подумв пан Федчак.
Рейтинг: 7+ -14-
 
Сергій, 18:38 04 серпня 2013 р.
 
По-перше хотів би передати привіт з Дрогобича Максиму Федису.По-друге, не робіть ажіотажу з даноі статті Юрія Федчака! "Студент" написав так як розуміє дану ситацію, для мене нічого страшного немає! Собак тут на вокзалі бігає багато, може і та на фото чекає свого господара, а може чекає хто дасть попоісти ..Був випадок коли овчарка чекала свого господара на аеродромі, інша на автобусній зупинці.Погано лише одне, що собак так звагі "господарі" викидають на вулиці - і таке буває, може і не часто! Знаю одну жіночку, яка купує спеціально для собак корм - різний - і кормить тих бездомних собак коло бувшого к-ра "Прометей".Ми всі люди, і те що пише "студент" собаки голодні, так він замітив що і ..люди часом ходять голодні! Біда при такій системі нашого життя! На мене також тут часом деякі ллють болото, на в даній статті - але буває, ну що поробиш - ДЕМОКРАТІЯ! Бажаю вам всім здоров*я, щастя, благополуччя в сім*і і дружності - не проходьте мимо коло чужого горя!
Рейтинг: 7+ -14-
 
Не робіть ажіотажу ..., 18:53 04 серпня 2013 р.
 
Цій собаці не місце на вулиці. В нормальній цивілізованій країні цю собаку уже б давно помістили в "собачий притулок". Оскільки український менталітет пристосований лише для "вкради в ближнього свого", то в нас немає нормальних засобів боротьби з бездомними собаками. Єдиний вихід - усипити (а це теж гроші, яких тут немає), оскільки в один момент ця собака перегризе горло вашій дитині.
Рейтинг: 11+ -5-
 
Євген, 19:29 04 серпня 2013 р.
 
«Сердобольні» «друзі» чотирилапих накинулись, не відіб’єшся. От, наприклад, любитель «! », скільки їх там, тих окликів? Може цей «любитель» вже на вокзалі, віднайшов та нагодував покинутого песика? Але думаю, цей фантастичний сюжет точно не про нього. Логіку Івана взагалі важко зрозуміти, якщо вона взагалі тут є. Бо справді, якщо він так любить чотирилапих друзів, то чого вони всі озлоблені на нього? То хто тут кого любить, а хто ні? Але повернемося до сюжету п. Федчака, розберемося про що там? Пише п. Федчак, що їхав зранку до Львова і вечером повертався і бачив вуханя, який метушився і шукав свого господаря. От і майнула в нього в голові думка скласти сюжет і подати в газету. І так п. Федчак вирішив нам показати як йому стало «жаль» цього вуханя, і заодно «повчити» усіх «писаних» істин. «… однак на відчайдушний гавкіт ніхто так і не відгукнувся.» - пише п. Федчак в першому абзаці. А чого ж сам п. Федчак не відгукнувся? У другому і третьому абзацах п. Федчак «розійшовся», і про «долю» собаки, і про дружбу, і про зраду. Як на мене, маячня повна. До речі, я взагалі не розумію, як можна друга почепити на ланцюг біля будки, щоб він охороняв маєтки. Це вже не друг, а швидше пожиттєвий каторжник. В останньому абзаці п. Федчак після повернення зі Львова надвечір знову побачив цього вуханя. «…цілий спекотний день, без їжі і води…», каже п. Федчак про нього. Звідки ж про це знати п. Федчаку, якщо він цілий день був у Львові? Та не може бути, щоб хтось не напоїв і не нагодував! Адже, навіть тут скільки «друзів» зібралось, які готові прийти на допомогу чотирилапим. Врешті й сам п. Федчак міг це зробити. А коли ж ці фотографії п. Федчак зробив, на них ще далеко не вечір? Я власне і мав це на увазі, що складений сюжет у своїй основі надуманий. І «старався» п. Федчак суто для публікації, а не тому, що його доля песика хвилювала. Як було насправді, я не знаю. Але можливо, що цього песика ніхто і не кидав. Я не раз спостерігав, як люди приходили на вокзал, а з ними прибивались домашні собаки. Старий вухань знайде дорогу назад сам, а молодий міг розгубитися. Для дуже «агресивних любителів» можу розказати власну історію. Одного разу, ідучи на заняття, недалеко від будинку побачив як у траві повзало мале кошеня. Затримавшись на хвильку, я пішов далі, звичайно, у своїх справах. Вертаючись назад, десь напевне годин через 4-5, я побачив це ж кошеня, яке повзало майже на цьому самому місці. Я деякий час покрутився навколо, повагався, а потім взяв його у жменю і приніс до хати. Було воно у мене декілька тижнів, потім передав іншим людям, які потім віддали його у село. На завершення, мораль зі сказаного така – не треба голосно перекрикувати, хто більший, а хто менший друг чотирилапих, а тихо робити добрі справи. І тим більше розрізняти добрі справи від надуманих, часом недолугих, статейних сюжетів, як цей.
Рейтинг: 18+ -20-
 
, 19:39 04 серпня 2013 р.
 
То, що ти міхур жовчі і спеціально свиниш на сайті під всіма статтями і всіх обливаєш брудом бачать всі. А тепер, паскудне, піди на дрогобицький залізничний вокзал і побачиш того самого пса, він досі там бігає, візьми його, нагодуй і відвези у своє село до господаря, який не займається фігньою в інеті, а працює.
Рейтинг: 20+ -13-
 
Вокзальний до /Student, 19:57 04 серпня 2013 р.
 
От тебе зачепило (якась шрапнель, колись у дитинстві! )! Скільки їх тут (окликів) - порахуй! . Сподіваюсь твої студенти тебе на заняттях у місцевому лікбезі (де ти МАБУТЬ ВЕЛИКИЙ викладач) задовбають. "Фантастичний сюжет":-)))))))) Ну, то ти живеш у фаантастичному місці!  
"Покрутився, повагався", а потім по-царському вирішив взяти кошеня. Мораль ТАКА - якби любив цю тварину "добродію", а не просто тебе там щось під настрій зачепило б, не віддав би тварину спочатку одним, а потім іншим. Ти підібрав його, щоб потім розказувати який і переконувати САМОГО себе який же ти співчутливий.
Рейтинг: 13+ -7-
 
Любитель!!!!!!!, 20:14 04 серпня 2013 р.
 
Здається автор вчора дивився фільм "Хатіко" і сьогодні побачив на вокзалі щось схоже.
Рейтинг: 9+ -9-
 
povstanec, 21:49 04 серпня 2013 р.
 
Дякую авторові за чудову статтю. Тему людської жорстокості по відношенню до тварин потрібно піднімати й займатися проблемою в контексті побудови в Україні цивілізованого суспільства в контексті євроінтеграції, долучення до надбань Європи в плані гуманізму і терпимості. Європейська конвенція по захисту прав домашніх тварин повинна втілюватися і на території нашої країни, оскільки ми хочемо бути справжніми європейцями, а не дикунами. Дивуюся, що в нашому регіоні, який, здаволося би, претендує на особливу релігійність, панує дух наживи і брехні. Усе починається виховання в дятячому віці. Якщо не привчили дитину до людяного ставлення до домашніх тварин, то потім вона стане легкою здобиччю тоталітарних ідеологій або, що ще гірше, маніяком. Байдужість до страждань домашніх тварин є ознакою суспільстава дикунів, яке за своєю суттю знаодиться в часі кам'яного віку.
Рейтинг: 8+ -4-
 
Наш дім - Європа, 23:23 04 серпня 2013 р.
 
До останнього дописувача - а Ви знаєте, шановний, що в Європі, тварину, якщо її деякий час ніхто з притулка не забирає, присипляють? Тобто - нікому не сподобалася, нікому не потрібна - на цвинтар. Ось Вам гуманізм та терпимість, конвенція по захисту прав та людяне ставлення, беріть приклад та втілюйте в життя.
Рейтинг: 5+ -8-
 
Сергій, 23:40 04 серпня 2013 р.
 
Відповідь Сергію. Я розумію, що не у всій Європі досягнуто в рівній мірі кращих зразків європейського ставлення до тварин, але вони на шляху до того. Напрям вибрано правильно. Натомість Україна регресує по всіх добрих показниках, перетворюючись на країну лишень панів та рабів, де панує егоїзм в фальшивій патріотично-релігійній обгортці.
Рейтинг: 14+ -1-
 
Наш дім - Європа, 23:50 04 серпня 2013 р.
 
Що за бред? Я про Фому, Ви про Ярему... Який напрям вибрано правильно? На якому вони шляху? Тварин присипляють та будуть присипляти, інколи мені вже здається що краще вже тим собакам бути безхатченками, ніж відчувати на собі таку ось "турботу".
Рейтинг: 3+ -4-
 
Сергій, 00:00 05 серпня 2013 р.
 
Автор підняв важливу тему- бездомні пси на Украіні.Про цей факт неодноразово писали і італійські журнали.Бо весь світ дізнаіся, що перед Евро12 псів на Украіні знищували.Пройшло 2 роки..Що змінилося?Абсолютно погоджуюсь із Евгеном-місце таких псів у соб.притулку...Це однозначно. Одне не розумію-чого ви всі накинулись на Студента.Я його статті нотую як розумні і написані завжди по темі.Без образ і агресивності.А ви всі такі сердобольні -де ваша звичайна елементарна повага до ближнього?Я особисто не можу повірити, що людина яка може так низько ображати іншого-здатна на велику жертву в ім! я тварин..Автор статті може звернутись з певними пропозиціями до міськоі ради.Можливо.це посприяе у відкритті притулку для собак.А так -стаття наробила шумище і завтра всі забули про що дискутували...Випустили пар і добре!
Рейтинг: 10+ -8-
 
До співчутливих, 00:03 05 серпня 2013 р.
 
Де ви такі дурниці вичитали чи почули? А ви знаете, що в Італіі за кинуту напризволяще собаку -дають срок і великий штраф! Не пишіть дурниць-спочатку проінформуйтесь!
Рейтинг: 13+ -2-
 
до сергІЯ, 00:09 05 серпня 2013 р.
 
Ну, якщо вважити плювання жовчю - '"статтями по-темі", то напевно так і є ;) ;) ;) . Хто буде сперечатись! І це нічого, що дописування студента схожі на гавкання "злющого карлика", з кризою середнього віку, зовсім пусте, що ваш "святий" сам нікого не поважає, НАВІТЬ ЕЛЕМЕНТАРНО, основне, що ви, шановний, ТАКОЖ випустили пару. аж у Італії! :grin :grin :grin :grin
Рейтинг: 8+ -8-
 
!!!!!!!!!!!, 00:14 05 серпня 2013 р.
 
Як би я був там, то подбав би про цього песика. І вам би сподобалось
Рейтинг: 0+ -8-
 
Кореєць, 08:23 05 серпня 2013 р.
 
У нас бродячих собак взагали нема, мало того вси водять на поводку, ще крим того е смштники для собачого лайна, де пидбирають собачники, причом вси, и мильонери тоже.Собак елементарно знищують.Вильно гулять тильки коти и то стерелизовани. 
Проблеми взагали нема.
Рейтинг: 3+ -9-
 
v.e.f., 09:30 05 серпня 2013 р.
 
Мені особисто здаеться, що це ВИ -злющий карлик.І яке значення мае звідки "випускають пар"?! Зараз украінців як цвіту по світу.Невже ви через те, що мешкаете на Украіні маете право постійно вказувати кому і куди писати! Запам"ятайте-ми всі УКРАІНЦІ ! :zzz
Рейтинг: 9+ -2-
 
до !!!!!!!!!!!, 16:18 05 серпня 2013 р.
 
Коментів як в темі на актуальну проблему!
Рейтинг: 0+ -1-
 
ml, 18:10 05 серпня 2013 р.
 
Та пишіть ви хоч з Гонолулу! Здається мені, що саме ВИ через те, що мешкаєте за кордоном вважаєте своїх співвітчизників людьми другого гатунку, "неотесаними рагулями"? яким треба на щось там "відкрити очі" або "поінформувати".
Рейтинг: 7+ -7-
 
!!!!!!!!!!, 18:12 05 серпня 2013 р.
 
До італьянців, які чомусь ніколи не підписуються ім'ям, напевно чогось стидаючись - те що за кордоном за вигнану на вулицю тварину можна отримати великий штраф та срок, абсолютно ніякий не аргумент, якщо Ви не здатні зрозуміти суть мого допису, то я можу повторити спеціально для тих, хто на бронепотязі: за кордоном тварин в притулках не тримають до їх природної смерті, їх присипляють, тобто - вбивають. Те що на вулицях чисто і нема на тротуарах ані собачого, ані чоловічого лайна абсолютно не означає що європейські дворняги найщасливіші дворнягі в світі.
Рейтинг: 4+ -7-
 
Сергій, 21:20 05 серпня 2013 р.
 
гав- гав студентик . рр__р___рр ! ти що бачив мене, знаєш мене? . Як ні , то якого х ..ра сичиш на федчака , зміюко ти підколодна. покусаю! . :(
Рейтинг: 11+ -8-
 
Вухань вокзальний ., 23:04 05 серпня 2013 р.
 
А всі хто підписуються ! .Сергій чи Вухань не встидаються?! Ніхто нікого не повчае , а проінформуватись декому не зашкодило б.Бо хоч ми і не на вашому "бронепотязі". але співвітчизників "неотесаними рогулями" не називаемо.За кордоном мае право дати смертельний укол собаці(тварині) лише ветеринар у разі невиліковноі хвороби і при сильних страданнях тварини.За це господар платить до 200 еуро.Все документально нотуеться.Висновки робіть самі.Всі притулки під контролем.Ніхто нікого не вбивае.Дорогі УКРАІНЦІ! Давайте будемо ввічливішими.доброзичливішими і не будемо ображати інших нецензурними висловами.
Рейтинг: 10+ -5-
 
Леся Украінка до всіх Гав-Гав , 23:56 05 серпня 2013 р.
 
До української письменниці з Італії - можна багато чого знайти в інтернеті, ось Вам одна з перших цитат, які попалися мені на очі: "Американский интернет-сайт приюта для бездомных животных начал публиковать информацию о том, сколько осталось жить каждой из собак, если для нее не найдется хозяина. :'(  
Создатели проекта надеются, что это затронет чувства жителей США. Ежегодно в американских приютах для бездомных животных усыпляют до трех миллионов собак.  
По мнению активистов, статистика, помещенная на сайте *** должна побудить людей взять их домой. Там также помещены фотографии, клички и даты смерти уже усыпленных собак. Вероятно, это первый сайт подобного рода. Его создатели решили рассказать американцам жестокую правду о том, что происходит с бездомными собаками у них под боком. Они предупреждают, что родителям не стоит смотреть его вместе с детьми при выборе питомца."
Рейтинг: 2+ -7-
 
Сергій, 09:34 06 серпня 2013 р.
 
А чого стидатись . Студент нехай висновки робить. . Дана стаття про собаку , її долю , почуття , а Студент вперто все перекручує . Починає тикати на Федчака , підозрювати його в нещирості до тварин . Навіщо він це робить ? Те саме було коли йшла мова про Циганських діточок . Що за натура така підленька.?
Рейтинг: 3+ -3-
 
Вухань вокзальний до Українки, 22:22 06 серпня 2013 р.
 
Пане Федчак! Вам негайно потрібно закінчувати журналістську діяльність :) Фактично, майже кожна Ваша стаття не обходиться без критики людини, прізвище якої я вже згадував, але адміни його затирали. Ця людина відома багатьом стебничанам по публікаціям у газеті "Воля Громади" (ще й за її та декількох осіб редакцією). Різки зміни напрямку відтворювання новин та подій, заснованих на власних домислах, припущеннях та далеко необ'єктивній інформації надали газеті "жовтявого" відтінку, який і залишився у тих їдких коментарях на цьому сайті.
Рейтинг: 7+ -1-
 
стебничанин, 23:11 06 серпня 2013 р.
 
Добре ще добавлю, для информации, с прошлого року у нас обовязково собакам та котам вводять чип пид шкиру.Тепер любий кит чи собака не загуляться а за усиплення заплатить хозяин якщо пропаде собака.Але такого тут нема.Собаки не гуляють сами по соби. 
Наведить порядок, а то стидно за Вкраину...бруд, ями, бомжи, собаки та коти, пьяни, безкультурщина... 
Так повтикають решта всих нормальних с того краю...
Рейтинг: 2+ -1-
 
v.e.f., 10:23 08 серпня 2013 р.
 
Приїзджайте та вчить нас як наводити порядок, а з закордону у нас "повчалок" і без Вас вистачає.
Рейтинг: 4+ -5-
 
Сергій, 19:46 08 серпня 2013 р.
 
Краще ви поідьте трохи за кордон .Але так на років 10-15. Тоді з вами можна буде про щось "бесідувати".А то ВАМ-про тин.а ВИ-про двері! До речі.вам на цю тему уже давали поради.Від картини треба відійти-побачите краще , що на ній зображено! .Міняйте світогляд-ненависник "повчалок".І ще одне-щаслива людина ніколи не злиться .Нехай пощастить Вам у житті.
Рейтинг: 6+ -4-
 
До Сергія від "ПОВЧАЛОК", 23:13 08 серпня 2013 р.
 
що ви всі на студента накинулись. Ви що ветеринари? 
може він їжу шукав. Якби собака господаря шукав то не бігав по електричках а знайшов би його за сотні км. Зробили тут нюні.  
 
Так у мене душі нема бо саме такі як я виживають найдовше на світі а ви будете вірити всім які вас зрадять.  
 
Так ідіть краще працювати і за дітьми дивіться а не собаками милуйтесь. Судячи по вашим комам вам не менше 40 років. ідіть дальше нюняйте діточки
Рейтинг: 2+ -5-
 
Грім, 00:50 09 серпня 2013 р.
 
На короткий повідок тебе треба, Грім. Тебе ще не зраджували. А вот скількох ти зрадив. Ану пригадай. Той пес на фотці по ходу благородніший за тебе двоногого буде.
Рейтинг: 5+ -1-
 
Блискавка, 02:03 09 серпня 2013 р.
 
Блискавка, мене зраджували і не раз. Ти йди краще до школи готуйся а не тут пиши. Ти хто ветеринар. ні ? тоді "Давай до свиданья" 
 
Я ще раз кажу якби його господар кинув він би пробіг сотні км і не чекав на пероні. він зразу би вирушив в дорогу. + він неміг в ел їхати. Заборонено перевозити тварин(якщо вони у кульку чи у спец клітці для цуценят) 
 
Там штраф від 30 грн. так що іди уроки вчи а не троль людей
Рейтинг: 2+ -5-
 
Грім, 12:03 09 серпня 2013 р.
 
До ПОВЧАЛОК - найкращий спосіб навчання це практичний, на власному прикладі, тому я і достатньо логічно написав що якщо хочете чогось когось навчити, то приїзджайте і вчить, а якщо не хочете їхати, то поради свої засуньте самі знаєте куди. І ні на кого я не злюся, своїм життям я задоволений і хоч згідний з тим що в Україні зараз бардак у багатьох відношеннях, але я вважаю що порядок, з часом, ми наведемо і без Ваших дурнуватих порад.
Рейтинг: 4+ -8-
 
Сергій, 21:06 09 серпня 2013 р.
 
Чому це якщо пишуть із-за кордону- то поради дурноваті?! І хто вам дае право вказувати таким же як і ви громадянам Украіни що .куди і як писати ?! І не вам розповідати куди кому іхати.Міняйте свій.менталітет.шановний.Я не знаю скільки Вам років.Але мені немало.Так що те.що я "пропрактикувала" вам .може.і не снилось.І те.що ми пережили -не бажаю молодому поколінню.Бажаю Вам успіхів .
Рейтинг: 8+ -2-
 
ДО СЕРГІЯ від повчалок, 22:37 10 серпня 2013 р.
 
Якщо я не помиляюся, Ви не заробітчанка? Живете в своє задоволення в Італії, полюбляєте "споглядати картини на відстані", приїзджайте сюда, балотуйтеся в депутати місцевої ради, вимагайте щоб Вас призначили чи начальником комунального підприємства, чи начальником СЄС, і "практикуйте" скільки Вам буде завгодно наводячи лад в місті. А від Ваших порад зараз мешканцям Дрогобича ані гаряче, ані холодно, ми самі знаємо що в нас погано, а що добре.
Рейтинг: 4+ -7-
 
Сергій, 23:13 10 серпня 2013 р.
 
Зауваження коментаторам: припиняйте суперечки і взаємні образи. Залишайте коментарі згідно теми публікації.
Рейтинг: 3+ 0-
 
Info, 15:13 11 серпня 2013 р.
 
Шановні свої поради і суперечки справляйте надворі або в туалеті. 
Бо як за вас візьметься УБКЗ чи відділ "К" то будете потім жаліти та вибачення на колінах просити. Інтернет у нас не вільний і ніхто вам не дав право ображати один одного
Рейтинг: 1+ -7-
 
убкз, 18:06 12 серпня 2013 р.
 
Логіка неймовірна! Мудрість та толерантність аж пре! Тобто надворі та в туалеті можна один одного ображати та сперечатися? Нічого страшного? Там можна? Блін... ну вже не буду писати образливе слово на адресу останнього дописувача, але ж дуже хочеться сказати що він дурень.
Рейтинг: 5+ -2-
 
Сергій, 19:53 12 серпня 2013 р.
 
:? Люди добрі, чому ви так нападаєте один на одного? Зробили велику проблему.Я розкажу вам як роблю я. Якщо вам не слабо то поступайте теж так, кожного разу коли я йду до магазину і купую продукти для себе, я не забуваю що є і ті хто не може купити.Багато не треба всього три гривні і у вас достатньо курячих лапок(ратиць, шпор)для того щоб нагодувати бездомних собак.Тоді у вашому районі собаки будуть ситі і лагідні, їм багато не треба, а ще ви спокійно будете ходити вечором і ніодна собака вас не зачепить. :zzz
Рейтинг: 3+ -2-
 
тузік,, 23:57 12 серпня 2013 р.
 
Сергій ти знаєш що таке вмислови. Я в туалеті та надворі я мав на увазі один на на один та особисто щоб ніхто не бачив. а ти тут головний троль. Що на публіку вирішив зіграти. Вважай щоб не загрався. взагалі хто тобі дав право мене криитикувати. Правильно ніхто! Так що йди краще роботою займись а не провокацією. Я тут хочу щоб порядок був і один одного поважали. Йди краще в те місце там де нікого немає і там злість виганяй а не тут. 
Ти тут людина з заниженим рівнем самооцінки. 
І заміть тут немає жодної образи а в попередньому ти писав образи. 
На словах ти Лев Толстой а на ділі чоловік простий
Рейтинг: 2+ -6-
 
убкз, 12:02 13 серпня 2013 р.
 
Та я ж не сперечаюся - я людина проста і не претендую на лаври наводящого порядки та лякающого всіх розбірками зі сторони якихось незрозуміло до чого приплетених "убкз", чи "відділу К", чи "відділу Х"... але, незважаючи на те, що я проста людина, я якраз і маю право критикувати тих, кого вважаю неправим, чи недалеким, водначас мої опоненти також мають право критикувати мої висловлювання, все дуже просто.
Рейтинг: 7+ -1-
 
Сергій, 15:13 13 серпня 2013 р.
 
"З відділу Х..." можеш бути тільки ти - там де тобі місце. Людина яка неправа немає права критикувати тих хто правий. Ти перш ніж критикувати інших подумай навіщо? Ти зараз знову створюєш конфліктну ситуацію. ти як той "тітушок" з ПР. тільки б когось спровокувати а потім сказати - моя хата скраю я нічо незнаю. 
 
Ізза таких як ти у нас завжди конфлікти у країні відбуваються. нічо колись твої мізки порозумнішають і ти одумаєшся що твориш
Рейтинг: 1+ -3-
 
убкз, 19:33 14 серпня 2013 р.
 
Я з превеликим задоволенням вислухаю аргументи своєї неправоти, але щось я не дуже впевнений що Ви в стані їх привести, бо вся риторика Ваших коментарів свідчить про те, що Ви, шановний, якраз і відноситесь до когорти "тітушок", більше ні нащо не здатні крім того, щоб псувати повітря в кімнаті.
Рейтинг: 4+ -1-
 
Сергій, 21:00 14 серпня 2013 р.
 
*** 
 
Флейм видалятиметься.
Рейтинг: 1+ 0-
 
убкз, 13:34 15 серпня 2013 р.
 
А що таке флейм? Дуже цікаво, бо напевно щось негарне, а убкз постійно позіцінував себе борцем за права людини та толерантність. :? :grin
Рейтинг: 0+ -3-
 
Сергій, 20:05 15 серпня 2013 р.
 
Так до речи.собака на Вкраини покусав в лице 5 ричну дивчинку, причом дуже серйозно, и не знати яке лице с того тепер вийде.тоже просто гуляла собака та дивчинка и вони зустрились, и вот тепер батькам горе. 
Цикаво чи жалитимуть тепер вони та вси родичи и знайоми собак?
Рейтинг: 1+ 0-
 
v.e.f., 08:31 17 серпня 2013 р.
 
Всі собаки звірі і нема добрих . всі злі
Рейтинг: 2+ 0-
 
Беркут, 10:43 17 серпня 2013 р.
 
собака просто так не вкусить.Ті собаки що кусаються переважно мають господарів, а дворняги не кусають без причини.Так що переважно в таких ситуаціях винні самі люди. :sigh :?
Рейтинг: 1+ 0-
 
тузік., 23:40 23 серпня 2013 р.
 
Не собаки винні, а звірі на двох ногах, що тих собак виганяють або позбуваються. От тих "господарів" за таке і треба каструвати.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Зеня, 10:54 24 серпня 2013 р.
 
Прочитав Ваші коментарі і змушений відповісти. 
Підгодовування собак може мати погані наслідки. 
Якщо собака десь отримує їжу, то вважає цю територію своєю і буде її охороняти. Тому можуть бути випадки нападу на людей, зокрема і на дітей. 
Навряд чи заспокоїть когось із покусаних Ваша теза про те, що собака без причини не кусає. Адже грабіжник без причини не грабує. Кому з його жертв від того легше? 
Разом з тим поділяю Вашу любов до собак. Але потрібно зберігати обережність - все ж у них гострі зуби. З повагою...
Рейтинг: 0+ 0-
 
до тузіка, 20:05 24 серпня 2013 р.
 
Ой шкода собаки! 1стор! я Хат1ко з Р1чардом Г1ром! дуже шкода :cry
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 01:58 02 вересня 2013 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6070 днів)