Свято випускників буде скромнішим

Надрукувати
Новини
Написав(ла) Ярослав Грицик, "Галицька Зоря   
11.04.2014
Випускний на площі Ринок буде скасованоДо редакції "Галицької Зорі" звернулися батьки одинадцятикласників загальноосвітніх шкіл Дрогобича з проханням роз'яснити, чому цього року вирішили відмовитися від проведення загальноміського свята випускників на площі Ринок. Це питання ми переадресували начальнику відділу освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради Петру Сушкові.

- Петре Ярославовичу, з чим пов'язані такі зміни?

- Згідно з Наказом Міністерства освіти і науки України, відділи освіти та керівники навчальних закладів зобов'язані 31 травня вручити атестати випускникам 11-х класів, оскільки з 2 червня розпочинається Зовнішнє незалежне оцінювання знань. Відповідно, дрогобицький відділ освіти подав заявки на виготовлення атестатів, свідоцтв про освіту для випускників 9-х класів, нагородження золотими і срібними медалями. Але саму процедуру нагородження медалями і вручення атестатів цього року вирішили дещо змінити, зважаючи на напружену ситуацію, що склалася зараз у державі і нашому місті та враховуючи досвід попередніх років і звернення батьків випускників. Із яких міркувань ми виходили?

На 31 травня припадає сто днів розстрілу снайперами героїв Майдану, у державі – нестабільна політична ситуація через провокації на південному сході та загрозу вторгнення армії північного сусіда. На 25 травня призначені вибори Президента України, а 18 виборчих дільниць розташовані у навчальних закладах міста, і директори мають забезпечити їхнє безпроблемне функціонування. Не виключаємо можливості спроби дестабілізації ситуації і зриву виборів.

Крім того, у Дрогобичі практично не працює промисловість, чимало людей залишилися без роботи, тож більшість батьків не мають коштів, аби забезпечити дитину всім необхідним для так званих випускних вечорів. Адже святковий вихід на площу середньостатистичному випускнику обходиться орієнтовно у 5 тисяч гривень. Торік деякі батьки навіть брали кредит, щоби їхня дитина виглядала не гірше за інших!

Зараз, коли дорожчають газ, теплопостачання, пальне, продукти – така сума не кожному по кишені. Досвід попередніх років свідчить, що 20-30 випускників через матеріальні проблеми не брали участі у загальноміському святі. Та й саме дійство перетворювалося на шоу за участю кількох десятків фотографів і відеооператорів, котрі виходили на середину площі і безперервно фотографували дітей, а ті майже не слухали, про що говорилося зі сцени. Чимало людей вважають, що сьогодні робити помпезне святкування недоречно, це, як кажуть росіяни, виглядатиме як "пир во время чумы".

Тому, врахувавши всі ці моменти та зауваження батьків, котрі не мають коштів, керівників навчальних закладів, духовенства, яке з розумінням поставилося до ситуації, прийнято рішення: урочисте нагородження випускників золотими та срібними медалями, запис до "Книги шани Дрогобича" прізвищ дітей, котрі своїми здобутками прославили рідне місто, відбудуться 31 травня від 12.00 до 14.00 у муздрамтеатрі ім.Ю.Дрогобича.

Натомість вручення атестатів та нагородження грамотами проходитиме вже у самих навчальних закладах. Усі бажаючі випускники після цього матимуть змогу пройти містом для покладання квітів до пам'ятників Т.Шевченкові, І.Франкові, Ю.Дрогобичу, С.Бандері, прийти на площу Ринок, зробити фотографії на пам'ять тощо.

- Як ці зміни сприйняли самі випускники та їхні батьки?

- В основному – із розумінням. Але частина випускників і їхніх батьків, які мають відповідні матеріальні можливості, обурюються, мовляв, чому скасовують урочистості для випускників. Навіть організували у соціальних мережах збір підписів на підтримку свята на площі Ринок. Насправді ми не скасовуємо урочистостей, а через озвучені вище причини вносимо зміни до програми проведення нагородження найкращих випускників. Адже жодним нормативним документом не передбачено обов'язковий вихід випускників на головну площу міста, це лише своєрідна традиція, що склалася в останні роки.

Розумію, що, як писав Дейл Карнегі, для кожної людини наймиліше ім'я її дитини. Але варто прислухатися й до наших сусідів поляків, котрі кажуть: "Насамперед Бог, держава – а потім я". Якщо деякі батьки вважають, що витратити немалі кошти з нагоди закінчення дитиною школи є обов'язковим, зараз у нашій країні є більш нагальні потреби.

Для прикладу, освітяни Дрогобича зібрали на підтримку столичного Майдану понад 30 тис. грн., а зараз навчальні заклади переказали понад 22 тис. грн. зібраних пожертв дрогобицькій військовій частині А1108 для придбання приладів нічного бачення, акумуляторів тощо. Зрештою, можна допомогти у зміцненні матеріальної бази рідної школи, залишивши про себе добру пам'ять.

День закінчення школи й отримання атестата – це тільки перший крок у самостійному життєвому шляху молодих людей, розпочати який варто доброю справою. Випускникам – жити у цій країні, здобувати освіту, розбудовувати державу, тож вони мають із розумінням поставитися до серйозних проблем, які вона зараз переживає.

Переглядів: 10181

Коментарі (66)
 
Ми , бать учнів, на всі 100 % розуміємо ситуацію як в країні так і в наших родинах, думаю, що мене підтримають і випускники шкіл- досить перетворювати випускні урочистості на ШОУ !Адже багато учнів дійсно не приймали в них участь через матеріальну скруту, що просто обізлило саме цю частину випускників і поставило їх у принизливе положення.Тому вважаю рішення відділу освіти доречним.Досить влаштовувати конкурси краси, коли на другий день ваша дитина стоїть на життєвомму роздоріжжі-куди, нівіщо чи варто ? Головне, щоб з них виросли справжні люди, патріоти, захисники вітчизни, чесні і працелюбні українці. :? :? :?
Рейтинг: 69+ -11-
 
Здепський О., 13:48 11 квітня 2014 р.
 
"Розумію, що, як писав Дейл Карнегі, для кожної людини наймиліше ім'я її дитини. Але варто прислухатися й до наших сусідів поляків, котрі кажуть: "Насамперед Бог, держава – а потім я". - вуйко сушко тіпа хотів блиснути ерудицією. Смішний хлопе, яке відношення мають Карнегі, поляки, Бог і держава до святкування випускників на площі. Як кажуть наші люди - "ні в кут, ні в двері". Щось трохи почуло, трохи прочитало і вже "ліпить" то куда попало. Готуйся скоро бульбу садити, "фільософ"
Рейтинг: 17+ -36-
 
Чіп і Дейл Карнегі, 14:36 11 квітня 2014 р.
 
Пожалів вовк козу: залишив роги та копита. Хабарі треба не дерти, пане Сушко. Ви і ваша камарилья вже давно повинна бути під слідством за різні побори з батьків, учнів та вчителів. Ось куди йде прірва грошей аби ви їздили на автівці та робили євроремонти власного будинку. Плаче за вами, нешановний , люстрація. І ви там будете у списку від освіти під першим номером. Доста, нажерлися, вчіть історію і йдіть їсти учительський хліб, - побачимо, який з вас фаховий вчитель історії.
Рейтинг: 27+ -8-
 
001, 14:37 11 квітня 2014 р.
 
Знову попи поприлазять? Коли вже їх судити будуть за порушення Конституції України, параграфу ІІ?
Рейтинг: 8+ -16-
 
Анінім, 15:09 11 квітня 2014 р.
 
Так, до слова.. Дейл Карнегі - це відомий ПЕДАГОГ, психолог та письменник..так що згаданий ДОРЕЧНО. село ТИ не вмиване!
Рейтинг: 37+ -5-
 
До Чіпа, 16:03 11 квітня 2014 р.
 
Та яка вже різниця, що там написато. Головне - що той мажорський "показ" відмінили. Діти, яких батьки фізично не можуть заробити на ту нікому непотрібну фігню автоматично робляться "нищим класом". Хіба так можна? Це ж егоїстично! Виходять на площу тільки щоб показати "О дви яка я тьолочка, або дви який я пацик" , а потім вернутись до хати пятнй в дуба. А пізніше половина всіх випускників ідуть в наш пед! вуаля, і навіщо було роби ту дурню? Кому? Краще купіть цукерки дітям в інтернат, або принайпі витратіть їх з користю для батьків. А головне знання, а не дурна людина не пропаде!
Рейтинг: 43+ -7-
 
Вікторія, 16:45 11 квітня 2014 р.
 
Правильнк рішення, бо більшість батьків, щоб купити , , тоту сукєнку, та поскакати в кабаку, , цілий рік не доїдають, а ще гірше беруть кредит, а через кілька днів бідкаються, та ще довго згадують скільки стратили.
Рейтинг: 26+ -4-
 
батьки, 18:00 11 квітня 2014 р.
 
Зараз, коли дорожчають газ, теплопостачання, пальне, продукти –Чимало людей вважають, що сьогодні робити помпезне святкування недоречно, це, як кажуть росіяни, виглядатиме як "пир во время чумы". До такого стану привели *** демократи али це хіба Квіточки Ягодки ще побачити. *** верніть дітям свято. БОСОТА
Рейтинг: 7+ -35-
 
вова, 19:58 11 квітня 2014 р.
 
... і асфальт на площі за годину до свята не треба класти! І тут економія!
Рейтинг: 16+ 0-
 
так, 21:06 11 квітня 2014 р.
 
Народжуються всі одинаковими, а стають всі різними. Більшість попадають під дурний вплив (масмедіа, патріотів, дурних компаній) і так далі і стають рабами тих хто сам гризе науку і стає більш досвітченішим і заможним. То що відбуваєтся зара КАТАСТРОФА СТРАШНА. Якщо невідкриють границі і сюда неприйдуть Іностранці з ЗАХОДУ то я нехочу даже в голос говорити що буде. (((( Я живу тут і бачу як *** наш народ. Особинно зараз ховаючись 
 
Нецензурна лайка.
Рейтинг: 4+ -4-
 
вова, 21:24 11 квітня 2014 р.
 
Сушка не виправдовую, але "обплювати" можна кожного. Виходить так, що тільки вчителі і лікарі - хабарники. А всі писаки, які дають коментарі - "святі і Божі". Але якщо подивитись на все відкрито, то не залишилось жодної професії, яка б не була корумпованою. А хіба лише вчителі погано вчать наших дітей, лікарі заліковують до смерті, податкова, санстанція, міліція, чиновники здирають останню шкуру? А що, прості робітничі професії в нас дуже чесні? Ну, як приклад, візьмемо водія маршрутки чи контролера у електричці:якщо перший пакує людей так, що замість 22 стоячих є всіх 40, то другий з суворим виглядом і простягнутою рукою бере за проїзд на 1-2 грн менше і в кращому випадку видасть вам квиток до найближчого села, але аж ніяк не до місця призначення. Питання: куди діваються гроші за лишніх 18 стоячих за одну ходку, і чому Укрзалізниця стала нерентабельною? Правильно- і шофер, і контролер поїзда - теж люди, в них сімї, діти і маленькі зарплати. Але це така ж корупція, бо чогось можна кожні 5 метрів ставати підбирати по 1, 5грн, пакувати маршрутку і казати пройдіть до заду, і в той же час відкрити свою "варежку"коли, не дай Боже, сяде лишня "бабушка" по пільгах. Наша церква - ну це взагалі особлива структура, де чомусь священику, який отримав нову парафію, відразу потрібно збудувати громадою будинок, купити файну машину(не Жигулі), а похорони, хрестини, весілля - ну Ви самі розумієте... Напевно, саме тому в церкві священик вчить не думати про матеріальне, а про духовне, бо, як написано в Біблії, ластівка не думає, про те, що їстиме завтра, а живе днем сьогоднішнім. От тільки в отців духовних виходить не думати про матеріальне, бо за них і їх родини думають парафіяни, а от за нас - ми самі...І так продовжувати можна до безкінечності...Банкіри провертають наші зарплати в банках, міняйли рулять на курсі, працівники їдальні, барів, кафе - з торбами додому ледво пруть. Газова контора - це взагалі особлива служба. Хто робив автономне опалення, той знає. Згадувати противно і нервів купа. То всі такі чесні? Тому хватить скиглити і робити "Сушків" винними у тому, як живемо і хто нас оточує. Самі зробили з своїх дітей неуків, які нічого не роблять, лише сидять у дорогих телефонах в інтернеті на уроках чи парах, хамлять вчителям і викладачам, а згодом і Вас, дорогих батьків, ставлять у рамки, хто чого хоче і за скільки. А Ви сидіть по закордонах, гніть спину, заробляйте букет хвороб, шліть багси на сукєнки і шпіцасті капці і далі вчіть їх бути неробами.Нащо їм працювати, як є Ви? Починати треба кожному з себе , а не судити інших :cry
Рейтинг: 52+ -7-
 
обєктивно, 22:00 11 квітня 2014 р.
 
Маразм рулить. Для дітей це одне знайбільших свят в житті, кожна дитина хоче бути в цей день найкращою найгарнішою. На свалку старих пердунів.
Рейтинг: 23+ -50-
 
Федис М.Б, 22:29 11 квітня 2014 р.
 
Відмініть ще весілля, перший дзвоник, перше причасття. Які ж ви лицеміри, в свій час коли були молоді тільки і жили цим днем, тепер ви хочете залишити дітей їх яскравого дитинства. Впевнений на 100 всі коментатори в цей рік немаю в сімьі випускників. До чого опускаемся це жах.
Рейтинг: 27+ -40-
 
Федис М.Б, 22:36 11 квітня 2014 р.
 
Добре, що я хоч знаю хто він такий (Карнегі)! І навідміну від декого не є вузьколобим тупим бидлом з гір, єдиною книжкою якого був буквар (!) та спорт в ілюстраціях :grin :grin :grin :grin :grin :grin
Рейтинг: 16+ -2-
 
Від каністри, 22:37 11 квітня 2014 р.
 
І не накручуйте собі плюсів, бо видно під чиіми коментарями їх найбільше. І не відбілюйте Сушка.
Рейтинг: 22+ -26-
 
Федис М.Б, 22:40 11 квітня 2014 р.
 
Ой, ФЕдис, у вас як завжди не то заздрість, не то теорія змови, не то зашкалювана самовпевненість, не то нарцисизм...Вибирайте!. Ніхто нікого не відбіліє і ніхто нікому не доставляє плюсів! (Сушка НЕ ЗНАЮ) Вам просто невтямки, що можливо у людей може бути інша думка - протилежна вашій!
Рейтинг: 33+ -12-
 
Та заспокойтесь!!!, 22:48 11 квітня 2014 р.
 
Забудуйте всі центри барикадами по телевізорі і радіо говоріть тільки про політику у садочках заставляйте дітей учити гімн україни виберіть собі на одного українця три Гетьмани і кричіть героям слава.(((( Бидлогани верніть дітям незабутнє свято. Спитайте у них що хочуть вони. Ненавязуйте їм свій маразм. Сушка на палю.
Рейтинг: 21+ -22-
 
вова, 23:01 11 квітня 2014 р.
 
Категорично проти! це ж свято! учні чекають всі свої 11років життя! Зважаючи на кризову ситуацію в країні і різних верств населення, пропоную всі пишні вбрання залишити вдома і як зазвичай урочисто пройтися ходою до ратуші під знаменом своєї школи та Українського прапора! Ви шановні можновладці певно забули це відчуття, або взагалі його не відчули за своїх часів! Ця урочиста хода, як вихід у життя по коридору слави з людей які прийшли привітати, провести у доросле життя вже освідчених базовими шкільними знаннями)) і ще раз наголошу. та прошу не відміняти цей день який буває лише раз у житті) можливо в мене немає письменницьких здібностей але це моя думка!
Рейтинг: 24+ -16-
 
Тарас Чаповський, 23:05 11 квітня 2014 р.
 
Напевно в деяких коментаторів своє поняття про перший і останній дзвоник, про весілля і яскраве дитинство. Бо, відчуття особливої святості і торжества при всіх цих подіях у житті раніше було зовсім не таким, яким є зараз. Бо тепер -весілля - хоч разів 10, а на випускний - накваситись так, щоб на ногах не стояти, істерику закатати мамі з татом, бо на зачіску 200грн, туфлі - мінімум 700-800, вечірнє плаття - 1500грн і того - 2500. Недешеве "яскраве дитинство" розміром у середньостатистичну заробітню плату українця. І це не враховуючи вартості кабака, де справлятимуть випускний. То чи варто гнути спину місяць мамі чи таткові, щоб чадо прогульбанило це все за 1 день? Звичайно, якщо є статки, то можна собі це дозволити, і ніхто не каже, що випускний - це погано, весілля - відмінити, Ні, просто змінити своє ставлення і ставлення своїх дітей до того, що є необхідністю, а без чого можна обійтися. напевно якщо б дитина, знала, якою ціною заробляються ці гроші, а особливо в сьогоднішній нелегкий час, то напевно б задумалась, чи варто все протратити за 1 мить. А Сушка ніхто "не відбілює", просто напевно важко сприймати правду такою, якою вона є.
Рейтинг: 32+ -4-
 
обєктивно, 23:10 11 квітня 2014 р.
 
Я впевнена, що більшість випускників переживають за долю України, вони виходили на місцевий майдан не один раз(вичайно були такі, що просто хотіли уроки прогуляти), у багатьох навчальних закладах також неодноразово збирали кошти на допомогу постраждалим, на підтримку київського Майдану...Але, вибачте, відбирати у молоді свято..Цього дня не тільки самі випускники чекають, на свято приходить мало не усе місто!Ще одне.Навіть у війну проводили весілля.Україна зараз не повинна одягати чорну хустину.Ми всі усвідомлюємо, яка зараз ситуація в державі... 
Наступне.Останні років 10 завжди була урочиста частина на площі міста.То чому цьогорічні випускники мають відрізнятися від інших(саме цим)? 
А щодо 100 днів за загиблими на Майдані..Можна пом"янути їх хвилиною мовчання усією міською громадою, можна не вмикати під час урочистостей гучні пісні, показувати танці..Лише гімн і якась урочиста стримана музика. 
Якось так. 
 
Тож перш, ніж приймати такі рішення, будь ласка, візьміть до уваги всі "ЗА" і "ПРОТИ" бульшості жителів міста.Оцініть проблемі з різних сторін.
Рейтинг: 19+ -18-
 
Одна із..., 23:16 11 квітня 2014 р.
 
Так можна обійтись без всього, одяг носити поки не побореться років 20, не стригтись і відпустити бороду, а чого б ні? Їсти тільки хліб, яйце і воду засіб крана, відключити інтернет, воду, світло, без цього всього можна обійтись і вернутись в резерві там жити. Так от якщо ви не випускник і не маєте відношення до цього свята ідіть в пещеру і там живіть, і свої філософії вдосконалюйте там. А для нормальних людей Випускний мае залишитись зі всіма атрибутами.
Рейтинг: 16+ -28-
 
Федис М.Б, 23:18 11 квітня 2014 р.
 
Цей п д..р СУШКО просто хоче познущатися з наших дітей. Яка криза та ви подивіться скільки у дрогобичі машин , ресторанів, нових будов, та що у нас нема що їсти чи удітися. Позорище. Де та куревска бабска сотня чуму нічого не коментує. Може вдінимся всі в военну форму і будем воювати з невідимим ворогом. СВЯТО ДІТЯМ((
Рейтинг: 18+ -20-
 
вова, 23:21 11 квітня 2014 р.
 
іди доробляй путіна і не мели дурниць
Рейтинг: 16+ -8-
 
до федиса м.б, 23:43 11 квітня 2014 р.
 
Усе мое серце винесуть Сушка з відділу освіти розлючені батьківщина дітей випускників і самі випускники, зробіть ще йому коридор ганьби щоб запам'ятався на все життя.
Рейтинг: 19+ -18-
 
Федис М.Б, 23:48 11 квітня 2014 р.
 
Дурбецал причому тут Путін. Нехай працюють хто накого хоче, а свято повинно бути. Спитайте кожен у своїх дітей чи хочуть вони ВИПУСКНИЙ і відповідь буде одна ТАК. додупи така влада що обмежує нас у всьому.
Рейтинг: 11+ -18-
 
, 23:51 11 квітня 2014 р.
 
правильно зробили, що відмінили ті "урочистості"! навіщо їм ця площа? познимкуватись? нехай знимкуються під школою, в театрі, під рестораном, а не на площі, де нагороджують дітей і виступають люди. Яка площа? Всі лізуть, навіть на Гімні не стоять порядно, біжать, щоб не дай Бог щось недобачити. Поробили казна-що! Хочете площі? Візьміть свою дитині під руку і прогуляйтесь з нею. Будьте свідомими людьми. Війна на межі, а ви про якийсь випускний. Дрогобичани, ви ЩО? Схвалюю відміну. Єдине обєктивне і справедливе рішення влади за довгий час. Йдіть краще свічку в церку поставте за Небесу сотню, а не обсирайте людей, як то так, вони такі погані випускну площу відмінили, дитину вашу не весь Дрогобич побачить айайайай
Рейтинг: 25+ -11-
 
, 00:03 12 квітня 2014 р.
 
Ти бездітний хруню небесна сотня загинула явно не за таке як нам пропонують бидлогани які прикриваючись їхнею славою прийшли до влади.
Рейтинг: 9+ -17-
 
, 00:11 12 квітня 2014 р.
 
Дітям щасливе майбутне.Вони наше майбутне а не купка старих Хабарників, які залишились від старої системи.
Рейтинг: 14+ -17-
 
Федис М.Б, 00:14 12 квітня 2014 р.
 
Повністю з Вами згідний.
Рейтинг: 7+ -7-
 
, 00:16 12 квітня 2014 р.
 
Нарід рагульский трєбуєт хлеба і зреліщ!.. :zzz З хлебом всьо нармально, а вот со зреліщами якось туговато... 8)
Рейтинг: 14+ -4-
 
BenderОвецЪ, 07:34 12 квітня 2014 р.
 
В далекому 1985 році закінчив ВУЗ у Харкові. Тоді придурок Горбатий заборонив проводити святкування випускних в ресторанах, по нині залишився осад в душі. Ми всі роз'їхались. Пам'яті не залишилось. Невже придурки такі живучі?
Рейтинг: 17+ -15-
 
Левко, 08:12 12 квітня 2014 р.
 
Пише тут пан ЛЕВКО, що Горбачов в 85 році заборонив ..проводити випускні шкільні вечори в ...ресторанах?Дивно правда?отаке одне при керівному кориті\стукне тому чи іншому моча в голову\і керує одне мільйонами людей!Випускні потрібні бо після 11 років навчання має залишитися пам*ятка учнів і викладачів від тих років.А потім роз*ідуться всі - хто куди- таке життя, а спогад залишиться!Це СВ*ЯТО!А де св*яткувати це вже по домовленості!Побачимо думаю всю красу наших випусників в Дрогобичі на площа РИНОК!Ще чекати не довго!
Рейтинг: 10+ -9-
 
снайпер +, 09:36 12 квітня 2014 р.
 
Не розумію Ваших аргументів і хочу їх спростувати. 
1. Не знаю, хто у нашій владі такий сильний математик, що нарахував 100 днів від розстрілу. Оскільки криваві події відбулися у першій половині дня 20 лютого, його теж потрібно враховувати. 31 травня - це 101 день.  
2. Хто із представників духовенства такий розумний, що поминає 100 днів? Наскільки я знаю (і всі люди, з якими я спілкуюся, теж це підтвердили), поминають 9 днів, 40 днів і потім рік, 2 роки і т.д. Тому 100-ий день не є жалобним! 
3. Відколи випускний став залежним від виборів президента? Вони вже неодноразово проводилися, і чомусь ніколи не відміняли урочисті свята. Давайте відмінимо останній дзвоник! А що? 30 травня. 100 днів припадає саме на цю дату, швидше після виборів. А може саме тоді доведеться обирати президента України? 
Чому все має скидуватися на випускний? 
4. ЗАВЖДИ були бідніші і багатші люди. І так завжди буде. Чому саме цього року ви робите такий акцент на даній проблемі? Дитина, яка розуміє, що її батьки не мають достатньо грошей, щоб оплатити їй випускний, шукає для себе альтернативу. Замість зачіски, яка коштує 200-250 грн, можна просто вирівняти чи накрутити волосся власноруч (таких було багато минулого року). Дівчатка, які користуються косметикою, можуть самі зробити собі мейк-ап. Не бачу жодних проблем. Економія? Так! Далі, сукня не мусить коштувати 1500 грн. Ви можете пошити собі щось схоже, витративши лише 400-500 грн. Ви можете взяти на прокат сукню, якщо не будете її більше одягати. Ви можете купити собі недорогу сукню і переробити її так, як ви захочете. В крайньому випадку ви можете одягнути вишиванку і спідницю (так робить моя однокласниця). Щодо взуття, то не варто купувати мешти за 700-800 грн. Можна купити щось простіше і одягнути не лише на випускний, а й, наприклад, на день народження. Щодо хлопців-випускників, то тут все набагато простіше. Костюм, який ви придбаєте на випускний, обов'язково згодиться вам ще не один раз.  
Особисто я знаю, як мої батьки заробляють гроші і яка це важка праця. Я відмовилася від подарунка на свій день народження, на Миколая. Я сама відкладаю свої кишенькові гроші, щоб оплатити якусь частину свого випускного. ТОМУ ВВАЖАЮ ЦЕЙ АРГУМЕНТ ВЗАГАЛІ БЕЗПІДСТАВНИМ! Ті, хто дуже бідні і не можуть знайти коштів на випускний свого чада, просто не йдуть туди. Для чого відміняти свято, на яке я чекала 11 років, усім?! Я хочу закарбувати цей день назавжди у своїй пам'яті. Не хочу відрізнятися від випускників, що закінчили школу раніше. Спитайтеся у дітей, чи хочуть вони цього свята, і тоді щось вирішуйте. Ті підписи, які вам були додані до заяви від випускників, не збиралися у соц. мережах. Їх збирали по школах особисто. Не говоріть, якщо не знаєте, як це було.
Рейтинг: 24+ -15-
 
, 10:26 12 квітня 2014 р.
 
На питання святкувати, чи не святкувати, відповідь може бути тільки одна - святкувати! Впевнений, не знайдеться жодного батька -матері випускників Дрогобича, які не пригадають своі шкільні роки, і ходу через місто, щопотім стає світлим спомином на все життя. І через десятки років пам"ятаю свій перший юнацький костюм і дівчат у білих фартуках... Але до організаціїї самого свята треба підходити зовсім по-новому. Давно вже нема кому втілити задумку- ловіть пораду, і буде свято. Його тривалість не має перевищити години ні за яких умов! Провести нагородження медалістів та переможців у спорті , науці і т д у залі ратуші в присутності батьків. Хода з оркестром може йти за традиційним маршрутом з короткими зупинками на покладання квітів / одразу біля пам Франкові, далі Дрогобичу та вихід до Шевченка з площі / . Раніше школи вшановували самостійно ті меморіали, що поряд / пам Геврику, вічний вогонь і т д / . А на площі без ешафотів з невідомими людьми на поверхні над людьми / категорично без депутатів, які НІЧОГО для випускників не зробили , тільки близькі і рідні люди / ті ж батьки, молодші брати сестри і люди без папірців у руках бажають щастя і блага для дітей. / А решта побажань і теплих моментів мають проходити у родинних шкільних колах та розважальних закладах. Якщо вечір випуску готують професіонали, а не весільні тамади / деколи вони забувають у своїх сценаріях і форми звертання / дорогі молодята тощо, проводять сороміцькі ігри й конкурси на роздягання, або на вживання спиртних напоів / то такі вечори залишаться у пам"яті всіх присутніх. Щодо одягу на випускний, то ми ж у Європу рухаємось, тут смак треба виховувати, не накуповувати дорожезні висококаблучні туфлі , ні до танцю, ні до ходи дрогобицькими вулицями, та й фотограф їх у кадр не бере.Повний прольот і неможливість через мозолі святкувати. Але такі дрібнички мають у сім"ї прививати... Гарного святкування і не чиновницькі відмови і так враженому через все нинішньому поколінню, бо це можна сприйняти тільки як баба з возу... Всім зацікавленим тиснути , щоб потім міськво спинилось і на вашій думці , бо там цей сайт читають, переживаючи, щоб чиєсь прізвище тут зайвий раз не світилось : :)
Рейтинг: 23+ -7-
 
об"єктивно, 12:22 12 квітня 2014 р.
 
А я хочу сказати, що святкувати треба, але вже набридли ті паради краси і грошей.Розумію -урочистості з врученням атестатів в школах, але ті весільні і ресторанні сукні ЗАДОВБАЛИ! І то випускники?Пооголюють спини, груди, ноги і крокують площею ніби парад КУРТИЗАНОК.Де ті плаття, що говорять про невинність і цнотливість дівчаток і взагалі молоді?! А потім під ранок вертаються додому оббльовані, п"янезні з втраченою цнотою..То так починається шлях у самостійне життя?До цього ми їх готуємо? НАВІЩО Ж ПОЧИНАТИ ТОЙ ШЛЯХ З ГАНЬБИ ? А МИ , ДОРОСЛІ, ПІДШТОВХУЄМО ЇХ ДО ЦЬОГО, , , НАВІЩО Ж ?
Рейтинг: 31+ -10-
 
тарас, 14:15 12 квітня 2014 р.
 
І я підтримую рішення П.Сушка.Годі привчати дітей до розпусти з шкільної лави. Життя ще довге, всьому навчить. :?
Рейтинг: 32+ -15-
 
Петро Могила, 14:20 12 квітня 2014 р.
 
Ми, вчителі також підтримуємо рішення Дрогобицької освіти.Справа в тому, що на випускних вечорах, власне в отих ресторанах і кафе, ми вже недоречні, випускники самі влаштовують білі, нехай і з атьками.Результати отих гулянь бувають р і з н и м и .
Рейтинг: 31+ -13-
 
вчитель школи, 14:24 12 квітня 2014 р.
 
З якого віку в Україні дозволено вживати спиртне? Чому воно вільно продається впритул до навчальних закладів? Чому, коли рівень соціальних стандартів в країні схожий на шкварок, завжди у виграші залишається той, хто виробляє спиртне і той, хто продає? Кому це потрібно- державі, владі, людям? Нікому- як у позитивному, так і в негативному відношенні. Це- байдужість, загребущість, відсутність внутрішньої культури нації в цілому, що це?
Рейтинг: 22+ -1-
 
?!, 15:15 12 квітня 2014 р.
 
зауважте, це виключно моя думка і наскільки я зрозуміла відміняються лише урочистості на Площі, тобто сам парад, а випускний ніхто не скасовує. Нагородженнями медалями буде, вручення атестатів буде, продовження святкування у ресторанах, кафе, барах - буде, такий резонанс...і через що? Через те, що ніхто не побачить, кому і які медалі вручають, хто чим прославив місто чи ніхто не побачить, які Ви(випускники)чи Ваші діти (адресується Батькам) красуні / красені (чи якщо можна сказати  
випендрьожники).Так що розслабтесь, і думайте над майбутнім, а не над тим як влаштувати показуху з випускного. Будьте об'єктивними та чесними самі з собою.
Рейтинг: 19+ -5-
 
, 18:51 12 квітня 2014 р.
 
От ви тут всі так справделивості шукаєте, говорите, що випускні це розкоші, гуляння і це неправильно, що ми ж хочемо у Європу...А самі? Та як ви смієте так ображати молодь?! 
Які вони повії розбещені?!Яка втрачена цнота і обпльовані обличчя?Якщо ви були такими у свій час, то не означає, що теперішня молодь така ж!Я не заперечую:є певна частина тих, хто певною мірою веде себе на випсукних вечорах недостойно.Але тут не вирішується питання про ресторан.Йде мова про урочистості у центрі міста. 
Ви також говорите, що краще би пішли свічку поставити...Та більшість випускників зараз ще більш свідомі, ніж старші люди.Вони і моляться за Україну, і свічки ставлять і служби наймають за загиблими. 
Ще.Чому ви всіх тут рівняєте під одну планку?ДАЛЕКО не всі оголють спини, груди, ноги...А якщо і є якийсь виріз чи розпорка, це особиста справа кожного! І то зовсім не має відношення до цнотливості, невинності. 
Ви тут також пишете, "НАВІЩО Ж ПОЧИНАТИ ТОЙ ШЛЯХ З ГАНЬБИ ? А МИ , ДОРОСЛІ, ПІДШТОВХУЄМО ЇХ ДО ЦЬОГО, , , НАВІЩО Ж ?" 
Яка ганьба?Це вже хто як своїх дітей виховав, який вплив був на дітей у школі, яка свідомість у кожного випускника окремо.Можна ж теж все старше покоління зрівняти під один рівень- ходять п*яні по центрі, курять, викрикають, виспівують на все місто...але ж це не так.Це тільки ті, хто не зміг вистояти через проблеми..Так само і молодь.Зовсім НЕ ВСІ повертаються додому із втраченою цното, п*яні, обпльовані і т.д. 
Погоджуюсь із цією думкою: ЗАВЖДИ були бідніші і багатші люди. І так завжди буде. Чому саме цього року ви робите такий акцент на даній проблемі? Дитина, яка розуміє, що її батьки не мають достатньо грошей, щоб оплатити їй випускний, шукає для себе альтернативу." 
Дійсно, завжди були бідніші і багатші.І сучасні діти ДУЖЕ добре розуміють, як їхні батьки заробляють гроші у нашій державі. Дуже добре.Молодь свідома. 
Випускники чекали цього свята 11 років. Напевно, владі просто набридло витрачати гроші, час і вільний суботній день на підготовку цього доввгоочікаваного свята длі цілого міста.А навіщо?Краще набудувати у Дрогобичі всяких будівль, магазинів, яких уже і без того на кожному кроці. 
А ті, хто не мають і сім*ї випускників цього року і все рівно отут виписують свої "проти", свої образи і принципові погляди, вирішуйте краще власні проблеми і не ганьбіть молодь.
Рейтинг: 15+ -10-
 
Одна із..., 21:15 12 квітня 2014 р.
 
Так, добре, що ти знаєш, хто такий Карнегі. А ще краще - що ти визнаєш, *** 
 
Особисті образи.
Рейтинг: 1+ -5-
 
до каністри, 21:31 12 квітня 2014 р.
 
За хабарі на екзамен чи та повна сумка яку вони беруть , то не думають звідки батьки мають взяти, а свято для дітей їм мішає, треба гнати ту корупцію г :( :(
Рейтинг: 19+ -10-
 
від усіх батьків, 22:21 12 квітня 2014 р.
 
Тепер так шановні батькі випусників - випусний в центрі міста буде ! За кілька днів я вам повідомлю усі розклади
Рейтинг: 14+ -18-
 
випускний буде !, 23:13 12 квітня 2014 р.
 
от і добазікалися! а все тому що прозвуЧала п р а в д а !а то вже як хто сприйняв її, то воістину кажуть, що на злодІЄвІ шапка горить ! :grin :grin :grin
Рейтинг: 8+ -3-
 
Здепський О., 00:16 13 квітня 2014 р.
 
Тут розвучала "мисля": "Ми, вчителі також підтримуємо рішення Дрогобицької освіти". 
А я не згодна! Тобто ми, вчителі, не погоджуємося! 
 
Діти мають право на своє останнє свято учнівства і "школярської" юності! Чимало їх поїде навчатися в інші міста, то ця хода буде, можливо, пращанням з рідним містом.  
 
А чиновники на хочуть свята: усе цілком зрозуміло, бо ж навіщо їм зайвого клопоту і обов'язків! 
 
Але ви дійте! Святові молодості - ТАК!
Рейтинг: 17+ -14-
 
, 11:59 13 квітня 2014 р.
 
Ну шо, задоволені батьки випускників?Повбираєтисі в сукєнки та мешти на обцасах, та підете до центру показувати чия сукня файніша та чия доня ліпшу фрезуру на голові має, і будете вихвалятись одна перед однов, скілько грошив стратили, а ваші доці, поки ви в кабаках в Інтелігенцію будете бавитись, папіроски в туалет будуть бігати курити.Чому такої думки?Бо в такий нелегкий час свідомі батьки і діти не про це б зараз думали, не про гульки-танцюльки та показ вбрання, а хоч би трохи розуму мали, та прививали своїм дітям нормальні цінності.
Рейтинг: 22+ -7-
 
також батько, 11:59 13 квітня 2014 р.
 
Чи спостерігали ви як проходить урочистості на площі?Навіть під час виконання гімну випускники лише позують перед камерами.Ніхто нічого не чує.У школі урочисто вручать атестати, відсвяткують у ресторанах.Добре, що більшість директорів і вчителів не ходять у ресторани, не спостерігають як вчорашні школярі без міри вживають спиртне.Лише кілька батьків залишаються до кінця забави, бо не хочуть пильнувати поведінку дітей.Нас європейці не розуміють.А деяким батькам не треба нікого страшити.Ми звикли останнім часом перемагати криками.а не поміркованістю.Як є таке бажання похизуватись, організуйте урочисту ходу центральними вулицями міста, Гарна ідея вшанувати медалістів у театрі.Співчуваю Сушку і зичу витримки
Рейтинг: 25+ -9-
 
Підтримую, 13:42 13 квітня 2014 р.
 
Підтримую ідею відділу освіти. Святкування ніхто не відміняє, але варто зробити його більш скромним. Мій син лише наступного року буде закінчувати школу. але батьки уже змушені були заплатити завдаток за оренду ресторану. Дівчата за рік записуються у перукарні на макіяжі та зачіски. Збір коштів відбувається у класі впродовж цілого року. Це ненормально. Навіть середньостатистичній сім'ї Дрогобича це матеріально важко. Вважаю, що практика проведення розкішних випускних поступово повинна відійти у минуле. Урочистості у стінах рідної школи з врученням атестатів - цілком виправдано.
Рейтинг: 30+ -6-
 
Світлана, 17:20 13 квітня 2014 р.
 
Дітки хочуть гульки? Я не проти, але за прикладом із твору Булгакова "Майстер і маргарита". Дівки голі, шпіддоси у фраках, ванни з кониною і шаппусиком, закусі ані, ані. Вальс під музику Штрауса, Курчику кров Радзієвського. І Бал закритий. ОТО БУДЕ ЛЯПОТА і ПАМЯТЬ для діток. Та й витрат мало для батьків. :) :) Схаменіться сатаністи. Лише нечисть скаче гопки на кістках померлих. :(
Рейтинг: 13+ -6-
 
олько, 17:32 13 квітня 2014 р.
 
Олько молодець, а до тих шо гулянь та показух в даний час хочуть хіба може це дійти?Для них вершина всього - похизуватись один перед одним в кого убьор крутіший, рагульня.
Рейтинг: 11+ -6-
 
до незадоволених, 18:32 13 квітня 2014 р.
 
Хто перед ким хизується? Це вже своєрідна традиція Дрогобича, яку нема підстав скасовувати! Схаменіться люди.. Ви витрачаєте більше коштів на той ресторан, який дійсно нікому не потрібен. А чи йти на площу в сукні за 5 тисяч чи за 500 грн - особиста справа кожного!
Рейтинг: 20+ -10-
 
, 21:24 13 квітня 2014 р.
 
Дуже образливо і гидко слухати весь "бруд", який виливається на нашу молодь. Складається враження, що таку позицію займають люди, життя яких не вдалося, вони всім незадоволені, на всіх злі.  
Щодо ціни на плаття, зачіски, туфлі, та чого плачете...про випускний знали батьки 11 років, і з першого класу по одній гривні щодня можна було уже назбирати! А плакати-найлегше! Згідна з думкою, щоб небесну сотню пом'янути хвилиною мовчання на площі, адже серед загиблих були і ровесники сьогоднішніх випускників. 
Єдина гарна традиція міста - випускний на площі, і ту хочуть відібрати. Невже не хочете подивитись на освічену молодь міста, невже не хочете долучитись до свята краси? Так паплюжите сьогоднішніх дітей! А де ж ви були, коли починалась революція, чому на площу виводили тільки школярів, де ви зараз, коли на площі о 16.00 молитва за загиблими. Тільки і вмієте, що повчати, сидячи у своїх норах!
Рейтинг: 20+ -14-
 
Мері, 00:18 14 квітня 2014 р.
 
Ну во до чого спиртяк і шмурдяк доводит. Хлопака вирішив, що він Мері і пише він о 16.00, а не о 00.18. Біда та й годі з тими алкашами. Ага й школярів саме ВИВОДИЛИ ( дусі радянських часів колишні комсамольці). А потрібно щоб вони самі приходили. Ще до гарної традиції міста потрібно віднести купівлю залатих медалей і влаштування свят виключно для дітей партійної еліти (тепер бізнесової і злодійської еліти). Понапиваються потім як свині і лиш олівє памятитимуть. :grin А на ранок по місту будуть пяні гурми сунути і напівголі дівки скакатимуть
Рейтинг: 9+ -12-
 
олько, 08:44 14 квітня 2014 р.
 
Схаменіться! Тільки-но випускники мають стати на самостійне життя, а ви вже їм сюрпризи приносить. Вирішувати їм чи йти на ці заходи. Як здавати горші на ремонти шкіл, то ніхто не питає чи є гроші в батьків.Хто має гроші на сукню- 5 тис. грн, він її і так купить.А , взагалі, як по -фарисейськи турбується Сушко за бідних школярів. А до коментарів, то таке враження, що випускники- одні алкаші.
Рейтинг: 18+ -13-
 
мати, 09:46 14 квітня 2014 р.
 
Складається враження, що в ОЛЬКА було важке дитинство в неблагополучній сім'ї, дерев'яні іграшки, непрасований піонерський галстук і п'яні дебоші в гуртожитку. Ну, не склалось в тебе, не вдалось, сиди і сопи в дві дірки. Дивись, як інші, успішні та щасливі живуть!
Рейтинг: 6+ -8-
 
Дмитро, 20:23 14 квітня 2014 р.
 
Пам‘яті 17-річного Героя України Назара Войтовича Матусю , я в Київ вже їду, Ти вибач , тобі не сказав. Ти вибач мені , моя ненько, Я за Україну повстав. Синочку, ти зовсім малий ще, Куди ж ти , дитино , верни! Матусю, якщо я загину , Ти тихо мене пом‘яни. Спасибі тобі, моя мамо, Що в школу водила мене І казочку на ніч читала, Цілунком будила мене. Вдягала сорочечку білу Або вишиванку мою , Казала : « Люби Україну, Історію знай ти свою.» А ти пам‘ятаєш , я бігав, На сходах я якось упав, Розбив тоді сильно коліно, А тато : «Козак ти !»- сказав. А як зовсім був я маленький, Я дуже боявсь темноти , Тулив до лиця свою щічку І плакав: «Матусю , це ти?» А якщо обід ти варила, То я біля тебе читав… Усе закінчилося , мамо, Господь мене в небо забрав. Синочку , а як же кохання, А як же невістка , онуки? Нікого матусю не буде , Лиш жовті троянди розлуки. Не плач , моя мамо рідненька, Калину мені посади. Я ангелом з неба прилину І прийду до тебе у сни. 
...ВІН був ровесником ваших дітей, і загинув за нас з вами, а ви ще про щось сперечаєтеся?  
 
Вдивіться в цей МИЛИЙ, ДОБРИЙ, ЛАГІДНИЙ, ЩИРИЙ..погляд і може тоді опамятаєтеся про що сперечаєтеся!
Рейтинг: 10+ 0-
 
Схаменіться дописувачі з двох , 22:05 14 квітня 2014 р.
 
Випускники не слухайте тих старих, продажних, мухоморів яке все свое життя проспали тепер вас навчають, вирішили робіть, на площі то на площі якщо влада не допоможе впевнений ви в силах самі організувати і скоординувати свої дії. Намалювати на асфальті номера шкіл, підвести звук і провести програму, ви майбутне а не стадо прогнивших хапуг і нездар. Знайдете сайт Ді всіма силами вам допоможе.
Рейтинг: 15+ -17-
 
Федис М.Б, 22:57 14 квітня 2014 р.
 
Та гіршого МУХОМОРА аніж Федис немає.Він всюди пхає свого довгого носа.але всюди дістає відруба...А свої поради нехай запхає собі в .Діти мають родичів і їм вирішувати..Анасправді за 10 років небуло одного ГАРНО організованого свята на площі..Готують ніби свято, а виходить КОЛГОСП...
Рейтинг: 11+ -8-
 
........., 09:59 15 квітня 2014 р.
 
Не навчена ображати людей, але таких як Федис остерігаюся.Хто вам дає право так принижувати людей?Чим завинили вам батьки і діди сьогоднішніх випускників?Чи може вони менше люблять Украіну, ніж ви?Вашому хамству нема меж.Ви зробіть хоч одну добру справу і не думайте, що дрогобичани не вміють розрізнити насіння від полови.
Рейтинг: 13+ -5-
 
До Федиса, 11:43 15 квітня 2014 р.
 
*** 
 
Особисті образи.
Рейтинг: 1+ 0-
 
олько типу дімі, 14:05 15 квітня 2014 р.
 
***  
 
Флейм.
Рейтинг: 1+ -1-
 
олько модеру, 06:51 16 квітня 2014 р.
 
На хабарі Сушка, що він набрав за довгі роки царювання можна зробити випуск для всіх шкіл міста! Але той фарисей щось белькотить про економію.
Рейтинг: 8+ -2-
 
Ted, 10:37 18 квітня 2014 р.
 
Нешановний п.Сушко, чому в такій дирі як Стебник, де 3, 5 школи, буде святкування на площі хоча багато батьків проти?Ми, дрогобичани, хіба гірші?Ваше рішення має бути одним для всіх!Ви заборонили святкування на площі, але якийсь Пецюх організовує це!Ви немаєте жодного впливу на нього?Хто взагалі начальник освіти ви чи він?Відмініть і їм свято!Негайно зробіть це, щоб не мати проблем!
Рейтинг: 12+ -4-
 
Д.Локк, 12:00 18 квітня 2014 р.
 
д.Локк.ТИ маєш рацію.Якщо у Дрогобичі корова здохла, то вона має здохнути і у Пецюха у Стебнику.Оце по-нашому! :grin :p
Рейтинг: 6+ 0-
 
марІЯ, 09:52 19 квітня 2014 р.
 
Не потрібно відбиряти св"ято у дітей, просто, потрібно внести корективи. Перш за все замінити всі ці наряди і зачіски на вишиванки. Як на мене, то це буде виглядати культурно, на відміну від відвертих випускних суконь і по карману всім батькам. Загиблих вшанувати хвилиною мовчання, а нікому непотрібні п"янки замінити скромним фуршетом.
Рейтинг: 7+ -2-
 
, 20:23 21 квітня 2014 р.
 
Ну вибачте, про вишиванки потрібно було швидше думати, а не тоді коли більшість двічат покупляли сукні..
Рейтинг: 5+ 0-
 
..., 17:03 22 квітня 2014 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6040 днів)