Звернення колективу дрогобицької міської лікарні №3 (колишнього онкодиспансеру) |
Новини | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Написав(ла) Трудовий колектив ДМЛ №3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
07.03.2015 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Згідно брифінгу міністра охорони здоров'я України Олександра Квіташвілі і директора світового банку у справах України Чімяо Фан від 05.03.2015р. (див.Урядовий портал) на м.Дрогобич на боротьбу з онкозахворюваннями у жінок буде придбано у 2015 році скринінгові мамограф, кольпоскоп, апарат УЗД та впроваджено електронний реєстр населення.
Міністр охорони здоров'я – людина з країни, де реформи мали позитивний зміст і були спрямовані на покращення та більшу доступність медичного обслуговування людей на місцях, наближених до їхнього місця проживання. На превеликий жаль, у нас на місцевому рівні реформи проводять старі чиновники, які співпрацювали з владою часів Януковича, є вихідцями партійної номенклатури. Замість того, щоб ламати корупційні схеми та сприяти європейському вектору розвитку, вони діють у своїх особистих інтересах, а на папері, дезінформуючи вищестояще керівництво (приховуючи або свідомо не надаючи повну правдиву інформацію), рапортують про реформування медицини. Колектив ДМЛ №3(бувший онкодиспансер) доводить до Вашого відома, що 03.03.2015р. була проведена розширена медрада відділу охорони здоров'я виконавчих органів Дрогобицької міської ради по проекту оптимізації мережі ЗОЗ м.Дрогобича та Стебника. Матеріали проекту попередньо в колективі не обговорювались, так як були доведені до колективу 04.03.2015р. (наступного дня). Аналізуючи "проект оптимізації" слід відмітити наступне: 1. Порушується стаття 49 Конституції України про неможливість ліквідації лікарні, як юридичної особи. 2. Посилання на рекомендації ДОЗ ЛОДА про ліквідацію лікарні №3 викликане неповною інформацією про діяльність установи. При затвердженні мережі ДОЗ ЛОДА ДМЛ №3 (онкодисансеру) було рекомендовано ліквідувати установу без залучення експерта по наданню спеціалізованої онкологічної допомоги (третинний рівень медичної допомоги) головного лікаря ЛДОРЛДЦ, обласного онколога Ковальчука І.В. 3. Не проведений аудит функції ліжка та лікарської посади в розтині спеціальностей по установах (за основу взято виконання плану ліжко/днів як основний показник, не враховуючи інтенсивні показники роботи ліжка порівняльно з обласними та державними показниками – перевиконання плану ліжко/днів може йти паралельно з низькими показниками інтенсивності та якості лікувального процесу). 4. Не проведено фінансовий аудит роботи ліжка по установах, відсутні показники вартості ліжка по ЗОЗ, комунальні видатки на ліжко. 5. Відсутній аналіз фінансування ЗОЗ на капітальні видатки з фонду розвитку міста за останніх 3-5 років. 6. Не була створена комісія ЗОЗ, ДОЗ ЛОДА для напрацювання проекту оптимізації мережі із залученням обласних експертів по наданню спеціалізованої допомоги третинного рівня (онкологія, дерматологія), а рішення в проекті пропонується в основному ДМЛ №3(онкодиспансер) та ДМЛ №5 (шкірвендиспансер) за рахунок яких планується масове скорочення медичного та АГЧ персоналу: а) по ДМЛ №3 в "проекті" пропонується перевід стаціонарного та поліклінічного відділів онкології з усіма діагностично-лікувальними медпідрозділами у вивільнені та адаптовані приміщення Стебницької міської лікарні, причому планується реорганізація стаціонару до 50 ліжок круглодобового стаціонару та 10 ліжок денного стаціонару (було 60 ліжок круглодобових), що в кінцевому результаті призведе до скорочення біля 35% штатних посад, в т.ч. лікарських та медсестринських, з них 25,5 ст. АГЧ персоналу. Всього штат ДМЛ №3 складає 95,5 ст. (станом на 01.03.2015р. 0,25 ст.столяра скорочено згідно Доручення секретаря міської ради № 5 від 10.02.2015р.) При перерахунку медичного персоналу онковідділу в штаті Стебницької міської лікарні згідно наказу № 33 (див.підрозділ онкологічні відділення в складі багатопрофільних лікарень) по стаціонару підлягає скороченню 2,0 ст. лікаря онколога з наявних 5,5 ст. (36,4%), що в кінцевому результаті йде в розтин з дорученням секретаря міської ради від 10.02.2015р. за №5 – на виконання доручення голови Львівської обласної адміністрації від 23 січня 2015 року № 2/0/6-15, з метою забезпечення виконання доручення Кабінету Міністрів України від 15.01.2015р. № 117/1/1/13 до Закону України від 28.12.2014р. № 80-УШ "Про Державний бюджет України на 2015 рік" та протоколу селекторної наради від 13.01.2015р. "З питань підготовки і прийняття місцевих бюджетів та додаткових джерел їх доходів у зв"язку із проведенням податкової реформи" - забезпечити до кінція поточного року скорочення чисельності працівників бюджетних установ на 3%. б). Наслідки переводу ДМЛ №3 в Стебницьку міську лікарню: - "позитив" – перевід на не кращу, а то і гіршу матеріальну базу: відділення та оперблок, які тривалий час не використовувались за призначенням, вимагають капітального ремонту та значних фінансових вкладень, сучасна медапаратура та обладнання відсутні; - негатив - ліквідація юридичної особи, що є грубим порушенням ст.49 Конституції України; віддалення доступу до спеціалізованої допомоги громади м.Дрогобича та району, а також "зони обслуговування" колишнього онкодиспансеру. Відсутнє КТ, проблемними будуть ургентні консультації уролога, кардіолога (часова доступність тепер 10-15 хв, при переводі в м.Стебник – 40-60 хв) (м.Стебник є маршрутним тупиком), повна ліквідація кабінету рентгенотерапії, в якому щороку лікується біля 200-230 хворих з візуальними формами раку, що в кінцевому результаті призведе до підвищення занедбаності та смертності пацієнтів (похилий вік, вади слуху, зору, рухового апарату); відсутні розрахунки фінансових видатків для підготовки приміщень СМЛ, вартості демонтажу та монтажу обладнання ДМЛ №3 на базі СМЛ, демонтаж трьох апаратів рентгенотерапії та монтаж на базі СМЛ є неможливим, новий апарат для лікування візуальних форм раку коштує біля 1,0 млн. доларів. Стебницька міська лікарня (всього було 365 ліжок, в даний час 235 ліжок) була збудована як типова медсанчастина калійного заводу за часів СРСР, де свого часу працювало 5,5 тис.працівників та була розрахована для обслуговування працівників заводу, в т.ч. населення м.Стебника, яке на даний час складає біля 20 тисяч, розміщена в сейсмологічно небезпечній зоні. При перерахунку на населення м.Стебник згідно нормативів підлягає скороченню біля 70% ліжкового фонду, так як протягом останніх років завод припинив виробництво, утримання такої великої лікарні лягає тягарем на бюджет м.Дрогобича, і доцільність її існування в такому об'ємі є сумнівна. Бюджет Стебницької міської лікарні за 2014 рік – 15 млн.грн., ДМЛ №3 – 3,6 млн.грн. При аудиті роботи стаціонару за 2011 р. слід відмітити наступне: всього ставок лікарів 5,5, в т.ч. 1,0 ст. завідувача, з них онкохірургів 3,75, онкогіненколога – 1,75, виконано операцій 528, з них на органах черевної порожнини – 50, на одну ставку онкохірурга припадає 96 операцій в рік, з них на ОЧП – 14 операцій в рік. Загальна кількість гінекологічних операцій 388, кількість об'ємних гінекологічних операцій 226, загальна кількість операцій на одну ставку онкогінеколога 222, з них об'ємних на одну ставку онкогінеколога – 129. Профільність роботи стаціонару ДМЛ №3 75,7%, онкоцентр м.Львова 84, 8%. Дані показники по роках коливаються в межах 2-3% (ріст або зниження). При розрахунку на "Зону обслуговування" (м.Дрогобич, м.Стебник, р-н.Дрогобич, м.Трускавець, м.Борислав – всього населення згідно даних статуправління станом на 01.01.2012р. – 229132 чол.) – наказ ГУОЗ ЛОДА № 61 від 19.09.2006р. "Про виділення стаціонарних ліжок для надання високоспеціалізованої медичної допомоги населенню області" - забезпеченість онкологічними ліжками складає 2,6 на 10 тис.населення. По даних Національного ракового реєстру за 2011 рік забезпеченість населення України онкологічними ліжками складає 2,8 на 10 тис.населення (в розтині областей від 2,0 до 4,2 на 10 тис.населення) – при нормативі 3,5. По Львівській області 3,0 на 10 тис. населення. Показник забезпеченості ліжками для лікувальних онкологічних хворих на 1000 захворівших у 2011 році: Україна – 79,2, Львівська обл. – 93,5, "Дрогобицька зона" - 77,2 (в межах областей України мінімальний 47,8, максимальний – 115,8). Станом на початок 2015 року по даних регіональних ракових реєстрів по м.Дрогобичу на "Д" обліку стоїть 2599 хворих, по Дрогобицькому району 1589 хворих. Аналіз діяльності лікарні за останніх три роки – див.додаток. В лікарні наявні два кабінети рентгенотерапії які відповідають ГОСТам радіаційної безпеки з наявністю діючої ліцензії Державної інспекції ядерного регулювання України на право впровадження джерел іонізуючого випромінювання, протоколами дозиметрії робочого місця та клінічної дозиметрії, забезпечено сервісне обслуговування (ТзОВ "Західно-Український центр "Медсесрвіс" м.Львів). Наявні діючі ліцензії на медичну практику, з контролю за наркотиками, свідоцтво про метрологічну атестацію клініко-діагностичної лабораторії які були вироблені в 2014 році. В листопаді 2010 року була перевірка комісії МОЗу, яка перевіряла стандарти надання спеціалізованої допомоги – у висновках комісії зауважень до роботи установи не було. Рекомендовано покращити матеріально-технічну базу. Згідно рішення комісії ДОЗ ЛОДА від 28.01.2011р. за № 384/16 міському голові м.Дрогобича рекомендовано призупинити закриття спеціалізованих онкологічного та шкірвенерологічного закладів наближеного до важкодоступних гірських районів з слаборозвиненим транспортним сполученням з обласним центром, що призведе до погіршення рівня діагностики злоякісних новоутворень, зростання занедбаності і смертності від раку та нерівності у доступності якісної лікувальної допомоги хворих вказаних територій, спричинить порушення права хворих на рівний доступ до бюджетної охорони здоров'я, тому просимо забезпечити належне фінансування Дрогобицьких установ за кошти регіональних бюджетів. Рішення № 97 від 29.03.2011р. У сесії У1 скликання Львівської обласної ради "Про скорочення мережі закладів соціально-культурної сфери" - сесія вирішила: вважати неприпустимим скорочення мережі закладів соціально-культурної сфери області та їх працівників. В грудні 2014 року департаментом ЖКХ ЛОДА (замовник) подано декларацію на початок будівництва нової лікарняної котельні з використанням твердого палива. Вартість будівельно-монтажних робіт 3,2 млн.грн. згідно кошторису. За 2014 рік комунальні видатки ДМЛ №3 всього склали 414,7 тис.грн., з них газ – 335,0 тис.грн, світло – 57,0 тис.грн., вода – 22,7 тис.грн. (Стебницька міська лікарня – всього комунальні послуги склали 1,2 млн.грн.). Введення твердо-топливної котельні здешевить комунальні видатки приблизно на 40%. Виготовлено робочий проект по капітальному ремонту (термомодернізації) з застосуванням енергозберігаючих технологій. Кошторисна вартість робіт 3,2 млн.грн. Питання включення в Державну програму по термомодернізації буде вирішуватись в 2015 році на рівні Кабміну України. Введення енергозберігаючих технологій ще дасть економію біля 20-30% видатків на паливо, впровадження вище вказаних заходів в цілому дасть економію видатків по тепло збереженню в межах 60-70%. Таким чином буде зекономлено бюджетні кошти. Свого часу прецендент реорганізації психоневрологічного диспансеру м.Дрогобича привів до повного руйнування та занепаду служби. Ми просимо провести об'єктивний і незалежний аналіз діяльності установ, доцільності та рентабельності даного проекту відділу охорони здоров'я м.Дрогобича щодо реформування медицини. Колектив лікарні просить перед засіданням виконкому та сесією Дрогобицької міської ради, яка запланована на 27.03.2015р. провести громадські слухання при прийнятті такого серйозного рішення, як ліквідація юридичної особи Дрогобицької міської лікарні №3. Крім цього, повинна бути врахована думка громади Дрогобицького району та суміжних територій, які частково перераховують кошти (трансферти) в бюджет медицини міста за пролікованих хворих. Переглядів: 9926
Додати коментар
|
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6070 днів)