У міськвиконкомі Дрогобича реорганізують 12 структурних підрозділів, скоротять 16 посад |
Новини | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
08.12.2015 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сьогодні, 8 грудня, у Дрогобичі на сесії міськради планують реорганізувати 12 структурних підрозділів виконавчого комітету і утворити відділ архбудконтролю міськвиконкому.
Управління комунальних ресурсів перетворять у відділ оренди, приватизації та комунального майна; відділ сім'ї, молоді та туризму і відділ фізичної культури та спорту об'єднають у відділ молодіжної політики, сім'ї та спорту, створивши сектор з питань фізичної культури та спорту; відділ охорони здоров'я перетворять в територіальне медичне об'єднання. Реорганізують відділ забезпечення діяльності виконкому в організаційний відділ, створивши сектор прес-служби організаційного відділу з посадами головного спеціаліста з питань інформаційної політики і головного спеціаліста з інформаційно - технічного забезпечення. Введуть посаду головного спеціаліста з комп'ютерного забезпечення організаційного відділу, скоротивши таку посаду у загальному відділі. Юридичний відділ реорганізують у відділ правового забезпечення виконкому, додавши функції правового забезпечення з питань оренди, приватизації, земельних питань, комунального майна, здійснення заходів з правового забезпечення держархбудконтролю. Відділу бухгалтерського обліку та звітності додадуть функції бухгалтерського обліку з питань оренди, приватизації, земельних питань та комунального майна. У ході реорганізації відділу обслуговуючого персоналу і технічних працівників, скоротять посаду прибиральника службових приміщень виконкому та посаду робітника з комплексного обслуговування й ремонту будинку і обладнання. У відділі з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення скоротять посаду головного спеціаліста з обробки документації, у відділі ведення Державного реєстру виборців - посаду головного спеціаліста відділу. Ліквідують відділ аудиту фінансового управління, інспекцію благоустрою департаменту міського господарства, скоротять посаду заступника директора департаменту міського господарства міської ради. У відділі економіки буде розширено функціональні обов'язки заступника начальника відділу з питань соціально-економічного розвитку та промислової політики, додано енергоменеджмент. Пропонується перейменувати відділ координації надання адміністративних послуг у відділ-центр надання адміністративних послуг виконкому. Загальна чисельність структури виконавчих органів міської ради після реорганізацій і скорочень планується в кількості 165,25 штатних одиниць замість 181,які є на сьогодні. За словами міського голови Тараса Кучми, проект рішення про структуру виконавчого комітету схвалено в усіх постійних комісіях і нема сумніву, що буде необхідна кількість голосів для його прийняття. "Оптимізація апарату міськвиконкому завтра не завершиться, - каже мер. - Ми і надалі будемо аналізувати роботу структурних підрозділів і вирішувати де, можливо, потрібно додати ту чи іншу посаду, а де - скоротити". Переглядів: 4975
Додати коментар
|
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6070 днів)