У міськвиконкомі Дрогобича реорганізують 12 структурних підрозділів, скоротять 16 посад

Надрукувати
Новини
08.12.2015
Міська рада ДрогобичаСьогодні, 8 грудня, у Дрогобичі на сесії міськради планують реорганізувати 12 структурних підрозділів виконавчого комітету і утворити відділ архбудконтролю міськвиконкому.

Управління комунальних ресурсів перетворять у відділ оренди, приватизації та комунального майна; відділ сім'ї, молоді та туризму і відділ фізичної культури та спорту об'єднають у відділ молодіжної політики, сім'ї та спорту, створивши сектор з питань фізичної культури та спорту; відділ охорони здоров'я перетворять в територіальне медичне об'єднання. Реорганізують відділ забезпечення діяльності виконкому в організаційний відділ, створивши сектор прес-служби організаційного відділу з посадами головного спеціаліста з питань інформаційної політики і головного спеціаліста з інформаційно - технічного забезпечення. Введуть посаду головного спеціаліста з комп'ютерного забезпечення організаційного відділу, скоротивши таку посаду у загальному відділі.

Юридичний відділ реорганізують у відділ правового забезпечення виконкому, додавши функції правового забезпечення з питань оренди, приватизації, земельних питань, комунального майна, здійснення заходів з правового забезпечення держархбудконтролю.

Відділу бухгалтерського обліку та звітності додадуть функції бухгалтерського обліку з питань оренди, приватизації, земельних питань та комунального майна.

У ході реорганізації відділу обслуговуючого персоналу і технічних працівників, скоротять посаду прибиральника службових приміщень виконкому та посаду робітника з комплексного обслуговування й ремонту будинку і обладнання. У відділі з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення скоротять посаду головного спеціаліста з обробки документації, у відділі ведення Державного реєстру виборців - посаду головного спеціаліста відділу.

Ліквідують відділ аудиту фінансового управління, інспекцію благоустрою департаменту міського господарства, скоротять посаду заступника директора департаменту міського господарства міської ради.

У відділі економіки буде розширено функціональні обов'язки заступника начальника відділу з питань соціально-економічного розвитку та промислової політики, додано енергоменеджмент.

Пропонується перейменувати відділ координації надання адміністративних послуг у відділ-центр надання адміністративних послуг виконкому.

Загальна чисельність структури виконавчих органів міської ради після реорганізацій і скорочень планується в кількості 165,25 штатних одиниць замість 181,які є на сьогодні.

За словами міського голови Тараса Кучми, проект рішення про структуру виконавчого комітету схвалено в усіх постійних комісіях і нема сумніву, що буде необхідна кількість голосів для його прийняття.

"Оптимізація апарату міськвиконкому завтра не завершиться, - каже мер. - Ми і надалі будемо аналізувати роботу структурних підрозділів і вирішувати де, можливо, потрібно додати ту чи іншу посаду, а де - скоротити".

Переглядів: 4975

Коментарі (7)
 
Почитав. ну все правильно! Все як у нас в державі - імітація реформ, корисних "потрібних народові дій". та чи мені не пох. як буде називатись той чи інший відділ? У нас в Дрогобичі нагальних справ до вирішення мало? Дороги курча зробіть! "Вилижіть" це місто, щоб воно не виглядало як вигрібна смердюча 900річна яма!
Рейтинг: 54+ -1-
 
Володя, 09:11 08 грудня 2015 р.
 
Реорганізація це як переатестація старого складу в поліцію. Ті самі люди - під іншою вивіскою. Роздута величезна чиновницька кормушка, роботу якої могла б виконувати одна автоматизована система управління. :upset
Рейтинг: 39+ -1-
 
Бувалий, 13:27 08 грудня 2015 р.
 
Штат працівників повинен бути максимум 20 чоловік. Всі працівники повинні бути переобрані на відкритій конкурсній основі. До уваги повинна братися освіта, вік, закордонний досвід, заслуги перед державою (АТО, волонтерство і тд). Бо даний штат був приведений познайомству, по блату, за гроші, через родичів і тд. Такий апарат є не тільки не компетентний, але й неефективний. Більша частина приміщеннь ратуші повинна бути звільнена, де повинні переміститися музей, бібліотека, і інформаційне довідкове бюро по туризму (гості міста повинні знати що пропонує місто, де йти і на що дивитися). Така практика є за кордоном. В інформаційному просторі, тобто на сайті повинна бути також інформація про туризм. В свою чергу, звільнені приміщення від музеїв та бібліотек які б перейшли в ратушу повинно орендуватися. Практика продажу повинна взагалі бути припинена. Якою б низькою не була оренда це постійний прибуток. До багатьох змін в місті повинні бути залучені волонтери, які повинні працювати над конкретними проектами, за що в подальшому повинні бути нагороджені разовими преміями і тд. Під ратушою повинна бути скринька пропозицій по кокожному проекту який пропонує місто. Те саме повинно бути на сайті. Комісія активістів та волонтерів міста повинна доносити їх до представників влади і доносити результати / звіти до преси. Тоді буде звязок і співпраця з народом
Рейтинг: 29+ -8-
 
Іван Небесний, 17:48 08 грудня 2015 р.
 
Пане Іване на 100 відсотків з вами згідна тільки оптимізація штату дасть ефект це реально 80 чоловік і ті що хочуть йти іх не тримайте нехай відзвітують і з богом йду так е цивілізовано і правельно. Так працюе весь світ. Тарасе ви почали правельно так і тримайте .
Рейтинг: 4+ -4-
 
Stefaniya, 09:08 09 грудня 2015 р.
 
Популізм! Люди, оговвв! Чому у Стрию і Трускавці не витрачають на це час? Не пропонують ніяких урн в центрі з "побажаннями і пропозиціями", немає ніяких укомплектувнь, якісь нікому не потрібних звітів? Бо там мер на СВОЄМу місці, займається РЕАЛЬними його проблемами!
Рейтинг: 20+ -1-
 
Володя, 12:20 09 грудня 2015 р.
 
На мій погляд скорочення парочку посад та перейменування відділів у ратуші не пренесе для Дрогобича реальних змін в цілому щодо нормального жииттєзабеспечення населення. В першу чергу міський голова повинен поставити основні завдання 1. Це шляхи наповнення міського бюджету міста. 2. Жорсткий контроль за витрачання коштів (освіта, медицина, дороги та ін. ). 3. Реальна боротьба та протидія корупції в відділах, виконавчих органах міської ратуші та в правоохоронній системі в місті (прокуратура, поліція та інші органи державної влади) в цілому. 4. Звіт за цими напрямками кожного кварталу а) Що заплановано. б) що зроблено в) хто поніс відповідальність за корупцію або не виконання своїх обовязків. Другого шляху виходу із депресійного стану міста НЕ БАЧУ.
Рейтинг: 7+ 0-
 
Володя, 16:56 10 грудня 2015 р.
 
Я вам відкрию невеличку таємницю - у Стрию у Трускавці так само крадуть , просто ще не настільки втратили відчуття міри.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Бувалий, 09:49 16 грудня 2015 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6070 днів)