ТзОВ "Сігма" працює на ринку автомобільних перевезень з 2000 року. Власником і директором підприємства з 2009 року є Пастушак Михайло Миколайович, випускник (КАДІ) Київського державного транспортного університету, проживає в м. Дрогобич. Який потенціал підприємства? В 2009 році на балансі ТзОВ "Сігма" не було власних транспортних засобів, станом на 2016 рік – 22 автобуси. З них в 2014 році було придбано 8 (вісім) нових автобусів українського виробника, пізніше ввезено з Європи 2 (два) автобуси, що відповідають екологічному стандарту Євро 4.
ТзОВ "Сігма" базується на орендованій базі за адресою Горішня Брама, 183,АТП – 24663. На маршрутах які обслуговує ТзОВ "Сігма" працюють автобуси, що відповідають Євро – 2,не нижче, тобто на лінії не має автобусів старше 10 років. В штаті ТзОВ " Сігма" є механіки, медичні працівники, диспетчер, бухгалтер які відповідно своїм посадовим інструкціям виконують свої обов'язки. Тепер, коротка характеристика інших підприємств, що займаються пасажирськими перевезеннями. Достатнім потенціалом рухомого складу володіють "Транс-Екіпаж", "Західтранс", має власні транспортні засоби "Автокараван". Чим може похвастатись МПП "Транспортник", директор В.Кузбит? Мабуть тим, що впродовж багатьох років працює на ринку пасажирських перевезень має власну базу в м. Бориславі, виконує перевезення по одному з найбільш рентабельних маршрутів Дрогобицького регіону, маршрут №2 по м.Дрогобич. Як цей маршрут йому дістався, він напевне і сам не зразу зрозумів, адже потенціалу ні його підприємству, ні йому особисто явно не вистачало, щоб виграти конкурс на цей маршрут. До участі в конкурсі були не допущені два підприємства – перевізники: ТзОВ "Сігма", і "Транс -Екіпаж". Те, що конкурс виграло комунальне підприємство Дрогобича, а на другому було МПП "Транспортник" це, як стало зрозуміло пізніше була двухходовка, щоб вивести "Транспортник" на перше місце. Але це вже історія, а що зараз? Чому програв конкурс в Дрогобицькому районі "Транспортник", та в чому прорахувався В.Кузбит? Все дуже просто, ну банально просто.
Чому виграв № 2 по Дрогобичу, тому, що допомогли, чому виграв в 2014 році, об'єкт №3,по Дрогобицькому району, та знову ж тому, що допомогли. В свій час допомогла в 2011 році влада Дрогобича, в 2014 році влада району і перевізники. І те, що зараз, згідно Ухвали суду і виконавчого провадження Дрогобицька РДА, зобов'язана була провести новий конкурс по об'єкту №3,на який були допущені і інші перевізники, які були заявлені на конкурс, вивело В. Кузбита з рівноваги. Чому? Та тому, що не готовий конкурувати на рівних умовах з іншими, йому потрібно, що все зробили за нього. А часи міняються Володимире Степановичу. Чудово розумію, що виховуючись на класиках марксизму-ленінізму є ностальгія за сталінською епохою, сталінськими методами управління, коли хочеться, щоб тебе чули всі, а ти нікого біля себе не бачиш і не чуєш тільки себе одного. Власники автобусів, яких під психологічною давкою заставили переписати свої ТЗ на "Транспортник", щоб усилити підприємство рано чи пізно зрозуміють, що вони не на криголамі, який ламає все на своєму шляху, навіть не на "Титаніку", а на дирявому кориті, яке іде на дно. Чому? Та тому, що приплили.
А тепер, власники ТЗ подумайте над тим, що буде, якщо ваш капітан надумає продати свою посудину в якій ви разом пливете, чи є у вас юридичний механізм, щоб забрати свої автобуси, або хоч частину грошей за них.
До Дрогобицької РДА
МПП"Транспортник" не виконує взяті на себе договірні зобов'язання на маршрутах які він обслуговує більше року не має погоджених і затверджених паспортів маршрутів, а це вже є підстава для розірвання діючих договорів. Є маршрути які "Транспортник" самовільно без погодження із Організатором перевезень змінив, це стосується графіків виконання перевезень та схеми руху, а це також підстава для розірвання договорів в односторонньому порядку.
МПП "Транспортник" мішає своїми діями веденню господарської діяльності іншим суб'єктам господарювання, про що у вас є зареєстровані відповідні заяви та звернення. Прийміть міри згідно чинного законодавства України. Закон один для всіх і він має виконуватись.
До перевізників
Є і залишається пропозиція, щодо захисту інтересів місцевих підприємств та ринку перевезень Дрогобицького регіону. Давайте повернемось до вже обговорюємої тема про створення єдиного підприємства змішаної форми власності, та щодо паритетних перевезень між адміністративними центрами області та містами обласного значення.
До П. Магура
Пане Магур, є принцип журналістської етики. Якщо Ви дійсно журналіст, пишіть те, що відповідає дійсності, якщо звичайно є, що і про що писати. Також розумію, що Ваша зарплата редактора Бориславського друкованого видання газети "Нафтовик Борислава", яка видається за кошти громади м. Борислава напевне недостатня, якщо Ви вимушені писати такі однобокі статті. Але Ви шановний пане редакторе зобов'язані як мінімум бути коректним у своїх статтях, адже посилаючись на когось, або на щось потрібно оперувати фактами, а не своєю "бурною" уявою. Люди про яких Ви згадуєте у своїх статтях, за перекручення їхніх слів можуть на Вас і у суд подати. А як показує час В.Кузбит не дуже балує своїх покровителів, він швидко про все забуває, так що подумайте чи вартують ті гроші перспективи зустрічі в суді, адже підстави вже є.
В житті як мінімум потрібно бути щирим із самим собою, щоб перед собою не було стидно за те, що робиш. А тому не входіть у конфлікт із собою, не входіть у конфлікт з іншими, будьте простіше і до вас люди потягнуться, жити стане веселіше і цікавіше.
З повагою, Пастушак М.М.
Переглядів: 6496
|