Ощадбанк не поважає своїх клієнтів
|
|
Блог читачів
|
Написав(ла) Taras Lysak
|
10.02.2016 |
Хочу поділитися з вами ситуацією, яка сталася зі мною під час оплати комунальних послуг через дрогобицький термінал Ощадбанку. Я дуже часто користуюсь терміналами, які є майже в кожному відділенні. Швидко, а на здачу можна поповнити без комісії рахунок мобільного телефону. Але сьогодні сталася цікава ситуація, з якою хочу поділитися, щоб оберегти інших людей. Я оплатив два рахунки і добре, що чек отримав, а на здачу ввів свій номер телефону.
І тут термінал видає: "операцію скасовано". А далі все - він працює ніби все нормально. Гроші (9 гривень), звісно, на рахунок не прийшли.
Коли я звернувся до працівника відділення із скаргою, то він розвів руками і сказав, що мені треба звернутися до центрального відділення в службу безпеки банку і написати письмову заяву. І тут виникло питання: чи вартують 9 гривень, якщо проїзд в маршрутці туди і назад коштує 6 гривень, таких клопотів? Але я вирішив зайти в центральне відділення Ощадбанку.
Звісно, не все так просто, як мені здалося (і це за 9 гривень). Особи, яка відповідає за подібну ситуацію, на місці не було. Працівники банку повідомили, що буде після обіду. Допомогла жіночка з приймальні, мабуть, секретар. Коли я написав заяву, то мені сказали, що моя справа вирішиться до 10 робочих днів (тобто через півтора тижні).
А тепер уявіть собі, що на моєму місці робити пенсіонерові похилого віку чи людині з іншого міста? Вони просто нічого не будуть робити, а Ощадбанк просто обкрадає таким чином людей. Чому керівництво банку не може вирішити все на місці, а відправляють клієнтів у центральне відділення, а ще б у Львів відправили? Це ж вирішується впродовж 1-2 годин! Сталася така ситуація - значить, з вини Ощадбанку. Закривайте термінал, підраховуйте кошти і віддавайте людині гроші, ще й зобов'язані вибачитись. До речі, ніхто навіть не перепросив. Таке враження, що я прийшов і забираю їхні гроші, а не свої власні.
Така ситуація вже не вперше лише зі мною трапляється, але раніше все вирішилося протягом 2 годин на місці: директор відділення кудись зателефонував і гроші повернув, але тепер така довга процедура, що не вартує тих грошей.
Переглядів: 8948
|