Як стало відомо зі слів забудовника, будівництво спортивного майданчика «Найкраще дозвілля для родини» на вул. Бориславській, 8 в м. Дрогобич, яке почалося у листопаді 2017 року, станом на сьогодні, повністю завершене, а об’єкт введено в експлуатацію. Однак, побудоване аж ніяк не відповідає уявленням про спортивний майданчик для заняття спортом та проведенням дозвілля.
Встановлення тої кількості металоконструкцій без облагородження території не можна вважати повноцінним спортивним майданчиком і такий жодним чином не покращує благоустрій території.
Більше того, по факту, з всієї території забудовано менше 1/3 частини території ближче до дороги, на якій і розміщені металоконструкції, решта території не використана за цільовим призначенням, що підтверджується фотоматеріалами.
Такі дії суб’єктів владних повноважень, а саме Дрогобицької міської ради, виконавчого комітету Дрогобицької міської ради та Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради схожі на чітко продуману злочинну схему, метою якої є розкрадання бюджетних коштів, для досягнення якої неодноразово порушувалися норми законодавства та вчинялися ряд дій, що тягнуть за собою кримінальну відповідальність.
Саму ініціативу спорудження даного майданчику виявив депутат Дрогобицької міської ради Кушлик Юрій, який є членом політичної партії «Народний контроль», автор проекту – Злочевський Олександр.
При цьому, жодної потреби в такому спортивному майданчику для територіальної громади міста та жителів даного мікрорайону не було. В даному районі є достатньо інфраструктури для забезпечення дозвілля та здорового розвитку молоді. Відтак, на протилежній стороні дороги, у дворі будинку вже існує понад 40 років дитячий майданчик та міні футбольне поле. Тому доцільніше було б провести ремонт уже наявного майданчику, що буде краще поліпшувати благоустрій території та буде значно зручнішим у користуванні для його відвідувачів, ніж створювати новий та витрачати на це у кілька разів більше бюджетних коштів.
При цьому розташування такого майданчику біля самої проїжджої частини, де здійснюється постійний рух транспортних засобів є небезпечним для життя і здоров’я дітей. З приводу того, що вони не зможуть спокійно відпочивати та проводити час занепокоєні самі жителі кварталу.
Більше того, будівництво самого спортивного майданчика здійснювалося незаконно, без відведення земельної ділянки, розроблення належної технічної документації, її погодження та з перевищенням максимально допустимої площі відведення земельної ділянки.
Як достовірно відомо, строк виконання робіт по будівництву спортивного майданчику за укладеними з підрядником (ТзОВ «ЕКО ТЕПЛО ДРОГОБИЧ») договорами №216 та №116 мав становити з 02 листопада 2017 року по 10 липня 2019 року. Проте, як вбачається з інформації, розміщеної на офіційному інтернет-порталі Prozorro роботи, що планувалися на 2019 рік виконані у 2018 році у зв’язку із надходженням додаткових бюджетних призначень з обласного та міського бюджетів.
Виходячи з офіційної інформації, яка розміщена на офіційному інтернет-порталі державних та комерційних закупівель – Держзакупівлі та інтернет-порталі Prozorro фінансування будівництва спортивного майданчика «Найкраще дозвілля для родини» по вул. Бориславській, 8 в м. Дрогобич здійснювалося як із громадського, так і з обласного бюджетів.
Загальна сума бюджетного фінансування становила 193 501,64 грн., при тому, що орієнтовний кошторис згідно бланку проектної пропозиції складав 100 000 грн.
Навіть без спеціальних знань в галузі будівництва та в порівнянні з ринковими цінами на аналогічні металоконструкції (турніки, вуличні тренажери та інші спортивні елементи) для спортивного майданчика (інформація з веб-сайтів про ринкові ціни на обладнання для спортивного майданчику додається), дане будівництво спортивного майданчику не може коштувати 193 501,64 грн. та за офіційними даними бланку проектної пропозиції не може перевищувати 100 000 грн.
Провівши аналіз загальної вартості (ринкові ціни) встановленого спортивного спорядження на території забудови спортивного майданчика, за адресою вул. Бориславській, 8 в м. Дрогобич, така становить не більш, як 50 000 грн. Також зі слів авторів проекту та забудовників - будівництво майданчика станом на сьогоднішній день повністю завершено, майданчик передано на баланс департаменту міського господарства та введено його в експлуатацію. А куди і на що тоді ще були витраченні решта коштів (приблизно 143 000 грн.)???
Отже, що будівництво такого майданчику було лише способом привласнення коштів місцевого та обласного бюджетів, адже суми грошових коштів, виділених на будівництво такого і близько не можуть відповідати витратам на будівництво спортивного майданчику.
На меті замовника та підрядника було свідоме укладення договору підряду, отримання бюджетних коштів без подальшого належного виконання сторонами взятих на себе зобов’язань. При виділенні бюджетних коштів для проведення будівництва спортивного майданчика кошти лише частково використовувалися для проведення такого будівництва, а поряд з цим, частка коштів, що використовувалися не за цільовим призначенням, привласнювалася службовими особами. Так, за наявності необґрунтованого завищення вартості виконаних робіт в документи, такі як акти виконаних робіт, які складала підрядна організація на підставі укладеного договору вносилися неправдиві відомості з метою привласнення бюджетних коштів.
Усвідомлюючи незаконність своїх дій, знаючи про порушення закону та інтересів громадян, правопорушники діяли з прямим умислом.
Вказане може свідчити про наявність корупційних зв’язків та зловживання службовим становищем для одержання неправомірної вигоди для себе та/або інших осіб.
Незаконними діями посадових та службових осіб суб’єкта владних повноважень вчиняються дії спрямовані на порушення прав та законних інтересів територіальної громади міста та створюють загрозу порушення інтересів держави загалом.
Такими діями було заподіяно збитки територіальній громаді міста Дрогобича на значну суму (близько 100 тис. грн.).
Викладені вище обставини, дають підстави для висновку про ймовірну наявність в діях службових осіб Дрогобицької міської ради, виконавчого комітету Дрогобицької міської ради, Департаменту міського господарства Дрогобицької міської ради та ТзОВ «ЕКОТЕПЛО ДРОГОБИЧ» ознак кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст.191 (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем), ст.210 (Нецільове використання бюджетних коштів, здійснення видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням), ст.364 (Зловживання владою або службовим становищем), ст.358 (Підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів) та ч.1 ст.366 (службове підроблення) Кримінального кодексу України.
Територіальна громада Дрогобича не може залишатися осторонь такої зухвалої розтрати коштів. ??????
Переглядів: 5795
|