Новопризначений голова РДА виявляється, мабуть, не таким вже і простим сільським музикою, як здавалось з першого погляду. Незважаючи на невідкладні проблеми в районі, одним із перших його кроків було призначення своїм радником Островського Данила Валерійовича. Ким же являється насправді ця особа? Як стало відомо, 24-річний Данило народився в Запоріжжі та в юності переїхав жити в Російську Федерацію, де і одружився на громадянці цієї країни та отримав єдину освіту слюсара – сантехніка, проте, з незрозумілих причин він не так давно вирішує переїхати з дружиною жити на західну Україну в м. Дрогобич. Юнак з перших днів добре освоюється в місті. Невідомо за які гроші відкриває сучасний бар в центрі та починає вести активну бізнесову, громадську і політичну діяльність, бере участь в різних сумнівних громадських рухах Дрогобиччини, а від тепер і в управлінні державними справами району.
Все це дає підстави вважати, що дана особа є спеціально підготовлена, інформована та постійно курується третіми особами. Будучи звичайним радником, він поводиться надто зухвало та позиціонує себе, як перша особа району навіть в присутності голови, а останній в свою чергу сприймає це як належне, зазначаючи, що це підтримка та допомога для нього від народного депутата України нашого округу Ореста Саламахи. Можливо Дрогобицький район опинився в руках спецслужб Російської Федерації? Інакше, як можна пояснити факт відкриття в кабінеті голови РДА в перший же день приступлення до виконання своїх обов’язків Омеляном Стасулою, сейфу з документами, що містять державну таємницю в присутності в тому числі Островського Данила, які з невідомою метою знімали це на камеру мобільного телефона. Також виникає питання для чого голові районної державної адміністрації з музичною освітою, який очолює найбільший район в області радник з освітою слюсара - сантехніка, яка ще й до того отримана в країні агресора?! Так, що відбувається в Дрогобицькому районі насправді, невже історія повторюється і Московія знову гнобить Франковий край! Що ж говорить законодавець стосовно даної ситуації, хто і яку має нести відповідальність?
Так, згідно ст. 1 Закону України «Про державну таємницю» забезпечення охорони державної таємниці відповідно до вимог режиму секретності в державних органах, діяльність яких пов'язана з державною таємницею, покладається на керівників зазначених органів. Крім цього, в ст. 20 вказаного Закону встановлено, що керівники державних органів, що провадять діяльність, пов'язану з державною таємницею, мають бути обізнані з чинним законодавством про державну таємницю. Статтею 39 зазначеного Закону передбачено відповідальність посадових осіб та громадян за порушення законодавства про державну таємницю, серед іншого, і за розголошення державної таємниці; порушення встановленого законодавством порядку надання допуску та доступу до державної таємниці; порушенні встановленого законодавством режиму секретності та невиконанні обов'язків щодо збереження державної таємниці; невжитті заходів щодо забезпечення охорони державної таємниці та незабезпеченні контролю за охороною державної таємниці; недодержанні вимог законодавства щодо забезпечення охорони державної таємниці під час здійснення міжнародного співробітництва, прийому іноземних делегацій, груп, окремих іноземців та осіб без громадянства за що останні несуть дисциплінарну, адміністративну та кримінальну відповідальність згідно із законом.
Відповідно до ст. 328 Кримінального кодексу України за розголошення відомостей, що становлять державну таємницю, особою, якій ці відомості були довірені або стали відомі у зв'язку з виконанням службових обов'язків, за відсутності ознак державної зради або шпигунства передбачена кара у вигляді позбавлення волі на строк від двох до п'яти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого. 3 об'єктивної сторони злочин передбачає розголошення певних відомостей, яке полягає у діях (усна чи письмова розповідь стороннім особам, по радіо тощо про зміст таємних документів, про таємні вироби чи інші матеріали, аналогічні публікації у відкритій пресі, демонстрування таємних документів, виробів чи інших матеріалів на зібранні або по телебаченню та інше віддання гласності, обнародування певних відомостей), а в окремих випадках і в бездіяльності (якщо, скажімо, недбале зберігання відповідних документів, виробів чи інших матеріалів створило умови для ознайомлення з ними сторонніх осіб). Злочин є закінченим з моменту, коли хоча б одна стороння особа була ознайомлена зі змістом документа, виробу чи іншого матеріалу, що становлять державну таємницю.
З огляду на все вище викладене вважаємо, що відповідні органи мають невідкладно здійснити перевірку даних обставин та притягнути винних осіб до відповідальності!
Переглядів: 9013
|