Як мешканці Дрогобицької ТГ можуть отримати якісну житлово – комунальну послугу…? |
Останні новини Дрогобича | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
05.09.2022 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
“ЗНАЙТЕ СВОЇ ПРАВА ТА ВМІЙТЕ ЇХ ПРАВИЛЬНО ЗАХИЩАТИ І ВІДСТОЮВАТИ”
Для цього в першу чергу необхідно належним чином оформити відповідні договірні відносини з
виконавцями послуги.
Відповідно до ст.12 Закону України «Про ЖКП» надання послуг здійснюється виключно на договірних засадах.
Укладаючи договір споживач повинен звернути увагу на наступні
нюанси, що дозволять йому отримувати послугу належної якості та за належно сформованою ціною.
Це в першу чергу стосується договору про надання послуг з управління багатоквартирним будинком та поводження з побутовими відходами.
Дані послуги, в наших умовах, не мають чітких критерії фіксації фактів кількісного та якісного їх надання. А рахунки на оплату за нібито виконанні роботи надходять вчасно і регулярно. Договори на ці послуги згідно з діючим законодавством укладаються у відповідності з Типовими договорами затвердженими КМУ.
P.S.
Дрогобицькі КП повністю ігнорують законодавство України та виписують договори таким чином, щоб тільки любим шляхом отримувати оплату від споживача згідно цих договорів.
Споживач має право ініціювати переукладання угод чи внесення змін до діючих згідно з Типовими.
Що слід обов’язково зафіксувати в договорі з управління багатоквартирним будинком:
- Наявність технічної документації на будинок, перелік якої визначено Наказом Мінрегіону № 176
від 17.07.2018р., вона повинна бути в КП на балансі якого перебували будинки. За відсутності даної документації, з часом співвласники вимушені будуть виготовляти за власні не малі кошти;
- Кошторис витрат на утримання будинку, перелік послуг та вартість їх повинні бути погодженні з споживачами і затвердженні на загальних зборах співвласників будинку.
“Послуги повинні забезпечувати належний технічний стан будинку, а не зводитись тільки для підмітання прибудинкової території, яка до речі не оформлена за будинками згідно чинного законодавства і
надаватись повинна теж за погодженням з співвласниками згідно ст. 10 ЗУ “Про ЖКП””
- Щорічне звітування перед співвласниками про виконання кошторису витрат та подавати
кошторис витрат на поточний рік споживачам на погодження.
“Важливо зазначити необхідність
підтвердження факту наданої послуги актом виконаних робіт підтвердженої представником
споживачів”
Укладаючи Договір на послугу з поводженням з побутовими відходами слід врахувати наступне:
- Погодити графік надання послуги виходячи з потреб споживача, норми надання і якість послуг.
- Виконавець послуги на вимогу споживача зобов’язаний пред’явити:
а) правила надання послуг,
б) графік вивезення відходів,
в) тариф на надання послуг
г) інформацію про пільги, передбачені
законодавством для окремих категорій споживачів.
“Отже ці документи Ви вправі вимагати”
В більшості випадків споживачів турбує питання вартості послуги. Незважаючи на ніби далеку
відстань перевезення відходів. В ціні послуги найбільшою являється вартість захоронення відходів,
але її формування Дрогобицьким КП є засекречене.
Споживач має право знати такі дані адже це передбачено ст.35-1 ЗУ
“Про відходи”. Бажано споживачу ознайомитись з Правилами і порядком надання цих послуг, дані
документи затверджені КМУ.
Споживач повинен володіти всією інформацією перед підписанням
договорів та знати свої права і обов’язки, а не в сліпу підписувати документ і в підсумку стати його
заручником. Відсутність договорів на поводження з побутовими відходами чи участь в договорах
згідно редакції КП “Управитель ЖЕО”, які підписав за усіх споживачів, замісник мера Ігор Герман, з грубим
порушенням законодавства України.
P.S.
Це дає можливість КП практично не надавати реальні послуги, ігнорувати права споживачів, встановлювати необґрунтовану ціну та збільшувати її в односторонньому порядку.
При цьому, КП стараються свідомо створювати в більшості випадках фіктивну заборгованість споживачів.
Переглядів: 1841
Додати коментар
|
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6060 днів)