Базарний безлад продовжується

Надрукувати
Плітки
24.04.2010
БазарУ Дрогобичі закривалось не одне підприємство, не один промисловий об’єкт - і на вулиці опинялися сотні, а то й тисячі працівників. Але, мабуть, ніхто так завзято не пікетував ратушу, як це роблять наші базарники. Можливо, в іншій ситуації це би дало свої плоди. Та у даному конкретному випадку якщо мер здасть назад - може ставити крапку на залишках свого авторитету.

Вчора на площі відбувалося театральне дійство. Феєрія страйку, чи то пак "боротьба добра і зла". Базарники не пускали ратушних на роботу. Але тут не сміятися, тут плакати треба.

Приходить мер і просить, мовляв "пустіть нас, люди добрі". Не допомагає, тоді мер кличе міліціянтів, і вже ті просяться "пустіть їх, люди добрі". Таки Дрогобич цікаве місто.

Закон на стороні Гука. Базарники ж вчинили чистої води "безпредєл", як вони самі і люблять говорити. У такому випадку приходять доблесні товстоморді служаки палки і фуражки, роблять два попередження, і швидко розганяють непонятливих кийками.

А у нас? Допросилися за півгодини, пройшли у ратушу, і давай писати кляузи "наверх". Щоб приїхав грізний дядько, захистив бідних ратушних від злих базарників.

І нехай тут не плачуть ті, що продають "суверніри". Бо словосполучення "працювати на базарі" відноситься лише до вантажників. А продавці чи власники краму - спекулянти. І як бачимо, спекулянти наглі. У 20-х роках минулого століття теж були такі, "мішочники" називалися.

Більшість жителів міста проти цього базару. Проти, як би не завивали торговці, як би не били інакодумців по лицю. Рішення мера має законні підстави, і крапка. І кому б не жалілися базарники - чи "5 каналу", чи регіоналам, чи духу покійного Мао - байдуже.

Миколо Петровичу, знаємо, що важко - не здавайтеся. Зробіть хоч щось, послідовно і до кінця.

Хоча, Гуку дійсно непросто. Тиснуть на нього. От і крутиться - дали біля Пилипа Орлика, 18 тимчасовий майданчик для базару. А щоб відволікти увагу громадськості від даного питання, оголошується віче про недовіру Президенту, Чорноморський флот Росії і тому подібне...


Переглядів: 7477

Коментарі (59)
 
Дивну оду співає автор Гуку: "Миколо Петровичу, знаємо, що важко - не здавайтеся. Зробіть хоч щось, послідовно і до кінця". Жаліє небораку... А ті, що заказали статтю, вже потирають руки: "От виженуть "базарників", і ми наживемося. Облапошимо наївних міщан".  
І скільки вже таких проектів було! І не вдалися вони. А чому? - Бо дбали їх автори не про добро дрогобичан, а про власну вигоду! Хтось комусь щось дав або пообіцяв, а страждають, наприклад, прості бабці, котрі молоко продають. 
А в цей час побудували "успішний" Матадор, котрий з самого початку був мертвонародженим дитям, бо всім було зрозуміло - нема за цим проектом майбутнього.  
Потім звели ще якусь споруду у центрі, на місці колишніх туалетів. Може це прості люди зробили, за власні "кровні"? Ну не смішіть мене...  
І скільки ж таких прикладів?! - Багато. А народ мовчить. напевне чекає, поки прийдуть його виселяти з власної домівки. Привід, як завжди, знайдеться...
Рейтинг: 0+ -3-
 
Міщанин, 15:12 24 квітня 2010 р.
 
АДМІНІСТРАТОРE,  
Я ще раз прошу, зроби категорію для фотографій де б можна було скинути фотки про будови, машини, землі, і інші володіння депутатів і інших представників влади Дрогобича. Це є найважливіше зараз, тому, що Дорогобич повинен знати як його грабують і обводять кругом пальця. Пропоную на головній сторінці добавити слова: "Також просимо подавати фотографії про приватну власність окремих педставників нашої влади" в категорію "Прихватизація та інші володіння представників влади". Коли це буде зроблено, я тебе признаю як чесну та порядну людину!
Рейтинг: 0+ -2-
 
Іван, 17:49 24 квітня 2010 р.
 
Пропозиції Івана, можливо і непогані, але не можна нашим людям давати кістку, ненависті в них багато і зависті. Візьміть історію-завжди все неподобається, Особливо "освободителям", які все готове хочуть мати., а самі за життя до чого дороблися?, хто мішає?
Рейтинг: 0+ -5-
 
Дрогобичанин, 21:56 24 квітня 2010 р.
 
Підтримую автора. Ціла драма з тим базаром.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Андрій, 00:49 25 квітня 2010 р.
 
В даному випадку Котляревського підтримує Гука.Продавцям тапок треба поважати владу яку самі і обрали!
Рейтинг: 0+ -2-
 
Свій, 11:40 25 квітня 2010 р.
 
Я розумію що адмін лобіює Гука, тому що Гук чого небудь наобіцяв. Але корінь зла лежить НЕ у торгівцях, а у владній корупції, А САМЕ: місця на ринку віддали за хабарі іншим підприємцям, а звичайний ЛЮД має торгувати на тротуарах. А тепер зовсім припинити торгівлю. А ВИ, шановна владо, краще за усіх знаєте , що автокрановий, долотний, машинобудівний заводи зупинені. А ЯК НАРОД МАЄ ВИЖИВАТИ? Він (народ) іде на ринок торгувати, бо інших варіантів НЕМА! Я впевнений, що своїми так званими "заходами" ви отримаєте революцію місцевого значення!
Рейтинг: 0+ -10-
 
Я, 19:30 25 квітня 2010 р.
 
Безробітний та голодний народ- це перша небезпека для будь якої влади у будь-якій країні.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Я, 20:50 25 квітня 2010 р.
 
Я, Вас це здивує, але ніхто не лобіює Гука, як Ви виразилися. Якщо почитаєте минулі статті, то побачите критику дій влади, і особисто мера.  
Але в даному випадку його можна і підтримати, у кожного своє бачення даного питання.
Рейтинг: 0+ -3-
 
Адміністратор, 22:30 25 квітня 2010 р.
 
Шановні друзі, давайте переведемо розмову у конструктивне русло, а саме:пропоную припинити звинувачення один одного, шукаючи компромати, а разом подумаємо, що можна зробити у Дрогобичі, щоб місто стало більш привабливим.Як ви дивитесь на те, щоб у центральній частині міста дійсно цивілізовано торгували:картинами, квітами, сувенірною продукцією(то не означає трусами з написом"Дрогобич", чи запальничками із зображенням Юрія Котермака, чи светрами із зображенням Ратуші).Маю знайомих, які дійсно могли-б і давати підприємцям такі речі і можливо дещо продавати самостійно.
Рейтинг: 0+ 0-
 
О.Т., 08:32 26 квітня 2010 р.
 
Того краму набереться на 1-2 кіоски, напевно. 
Та й хто його купувати буде? Туристи з Трускавця до нас не їдуть, у нас доріг немає. І місто не в найкращому стані.
Рейтинг: 0+ -7-
 
Адміністратор, 08:38 26 квітня 2010 р.
 
Спостерігається як О.Т. тягне за торгівлю сувенірами в центрі міста. Біди в цьому немає, адже такі приклади відомі: в Москві - Арбат, в Києві -Андріївський Узвіз, у Львові - площа біля театру Заньковецьвої (т.з, в Римі - Пяцца Навона. Подібне я бачив і в Будапешті та Кракові. Там збираються художники та різного роду митці торгують сувенірами, картинами предметами художніх промислів. Таке є і в Трускавці це місце вдоме як "Деревяний базар".  
Однак чи матиме це перспективу в Дрогобичі, і чи не поналазять туди бізнеследі з трусами та шкарпетками ?
Рейтинг: 0+ -3-
 
Очевидець, 09:08 26 квітня 2010 р.
 
НЕПРАВДА.Один мій знайомий різьбити по дереву(шедеври)образи, картини, портрети і.т.д, але має ваду- дуже слабкий слух і тому змушений віддавати у Трускавець, а наші"бізнесмени" не унають цивілізованих накруток і якщо він дає по300-500, то продають по700-1200, а у дрогобичі є з чого різьбити:церква Юра, костел(а поляки до костелуДрогобича їдуть незважаючи на дороги), знайомої син з пеньків робить такі речіЩо можна персональну виставку робити, але вчиться і не має часу займатися торгівлею, знаю жінку, яка вишиває сорочки(саме вишиває, а не машинна китайська вишивка)сусід малює картини та возить до Трускавця, бо у нас немає де виставити і не сумнівайтесь таких талантів на Дрогобиччині багато які вміють творити красиві речі, а підприємці можуть допомогти у реалізації(правда спочатку під жорстким контролем, а потім привикнуть, що колготи то не витвір мистецтва), а ще багато дрогобичан знає п.Р.Русевича, як він оформив юбілейну монету Ю.Дрогобича в обкладинку і меє багато що запропонувати гостям, і місцевим жителям Дрогобича і повірте, що то буде значно більше 1-2-х кіосків, просто підприємцям треба трохи порухатись, щоб це віднайти, бо дійсно трошки зажиріли і відвідувачів буде набагато більше, бо хмельницького, чернівецького, секондхендовського вже аж надто забагато, а на рахунок доріг, то треба усією громадою заставити міську владу виконувати обіцянки і СВОЇ ПРЯМІ ОБВ"ЯЗКИ.
Рейтинг: 0+ -3-
 
О.Т., 09:09 26 квітня 2010 р.
 
Очевидець я(моя сім"я також) до торгівлі промтоварами і продтоварам, а тим більше сувенірами не иаю ЖОДНОГО відношення І нізачим не тягну, просто хочеться, щоб у НАШОМУ місті комфортно було і підприємцям(порядним)і пересічним мешканцям і гостям.
Рейтинг: 0+ -3-
 
О.Т., 09:16 26 квітня 2010 р.
 
Повністю підтримую О.Т.! Є дуже багато художників та митців, які не мають змоги показати свої твори людям, а заодно і поправити своє матеріальне становище.Про спекулянтів печуться всі, а хто подумає про людей мистецтва! Попробуйте знайти в нашому місті вишиванку ? Єдине місце це магазинчик в "Лілеї", дякувати Богу, що знайшлася людина яка думає про національне, знаю власника простий сільський хлопець, а не ваврини, байси та інші бики, чомусь їм думка про такий бізнес не прийшла, а от йому прийшла, за що і дяка йому! От і було б гарне вирішення питання! А базар забрати необхідно врахувавши всі за і проти ! Удачі в такій непростій справі!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Довбуш, 12:52 26 квітня 2010 р.
 
"НЕПРАВДА.Один мій знайомий різьбити..."  
Це стосувалось якого коментаря ?
Рейтинг: 0+ -3-
 
Очевидець, 12:59 26 квітня 2010 р.
 
Любі Друзі, що ви всі мелете ахінею 
Вихід простий, надати людям дозволи , з однією умовою, там фонтанчик збудувати, там лавочку, там клумбочку, приклад місто Стрий 
+ підтримувати це в належному стані, ні .на твоє місце поставимо іншого + 
розробити проект+все в оренді і гроші не треба витрачати на облаштування, складається договір 
70 підприємців=======70 різних архітектурних прикрас можна збудувати +відновити фасади...барани Дрогобицькі :))))))))))))))))
Рейтинг: 3+ 0-
 
, 15:03 26 квітня 2010 р.
 
Останній коментар дуже підтримую.Івовки ситі , і вівці цілі. :) :zzz
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 15:35 26 квітня 2010 р.
 
на рахунок вишиванок, щоб пилюкою не припадали, зробити вивіску, або стоячок :))) біля господара конкретної палатки, і направляти людей, приклад.продаж пляцків в квітковому кіоску, на весілля :)))
Рейтинг: 5+ 0-
 
, 16:07 26 квітня 2010 р.
 
Обратите внимание, сколько сторонников на сайте за то, чтобы оставить базар. Один. Кое-кто уже поменял мнение. Значит путь правильный. Любое новшество всегда воспринимается в штыки, особенно если оно происходит от власти. Срабатывает обыкновенный протестный инстинкт. Базару в таком виде, как он есть-НЕ БЫВАТЬ!  
А в том, что туристам нечего делать в нашем городе и им не нужны наши сувениры, виноваты все кто был с 1988 года у власти нашего города. Абсолютно ВСЕ! Раньше Дрогобыч был маленьким провинциальным городом в масштабах Союза, но о нём знали, а сейчас это крупный районный центр в Украине и никто не слышал о нём. Делайте выводы. "Голосуйте за РАГУЛЕЙ! Плодите спекулянтов, срите на улицах своего родного города, обворовывайте своих сограждан продавая гавно, кормите их гавном! , но при этом всегда пользуйтесь иммунитетом под гордым словом УКРАИНЕЦ, он вас очистит в любых начинаниях, а если нет, то слейте на власть, она безликая! " Вот дивиз РАГУЛЯ!
Рейтинг: 2+ 0-
 
Алексей, 16:09 26 квітня 2010 р.
 
З владою каші не звариш. 
Приклад.Дорога Дрогобич-Рихтичі 
Пішов КАМАЗ Асфальту на 7-10 ямок 
Я не здивований , просто я їхав туди рано а повертався ввечері і порахував собі скільки наша влада ямок заасфальтує, РЕЗУЛЬТАТ ВРАЖАЮЧИЙ, КУДИ ВЖЕ НАМ.. 
 
ТАК ЩО МАТЕРІАЛУ ДЛЯ ПИСАНИНИ Є МОРЕ 
А ТО ЗВИНУВАТИЛИ ПРОСТИХ ЛЮДЕЙ НА БАЗАРІ, НЕ ПРОСТІ ЛЮДИ ВЖЕ МАЮТЬ МАГАЗИНИ, ЗВЯЗКИ, ПОНТИ, І ЖИВОТИ :)))
Рейтинг: 0+ -3-
 
, 16:17 26 квітня 2010 р.
 
Туристам в Дрогобичі, чесно кажучі нема що робити, ВЖЕ МАЛИ БІДНОГО ПОЛЯКА, якого забили, той хоч фонтан був запустив. 
Корупція процвітає, і ОЛІГАРХИ називають простий народ Бидлом і Рагулями 
Наш народ привик жити в покорі, як при німцях так і при всіх владах, що скажуть, будемо робити, будемо бігати як барани, головне щоб гроші давали :)
Рейтинг: 0+ -3-
 
, 16:29 26 квітня 2010 р.
 
Вибачте за помилку, рохи поспішав, а це коментар до коментаря адмініструтора про1-2-а кіоски з таким крамом
Рейтинг: 0+ -2-
 
О.Т., 18:01 26 квітня 2010 р.
 
Один, а ти попробуй запропонуй, можеш навіть завтра зранку, а потім напишеш, що тобі відповіли, або яку сумму назвали.І недуже прості люди стояли в тих палатках, які за увесь навіть не спрмоглися їх випрати, а ти говориш про архітектуру.Поки ми не заставимо владу бути"слугами народу"буде так як пише Алексей, хоча багато у чому я з ним не згідний, але це моя власна думка.А на рахунок поляка з "конюшні"то вибачте, слів нема.
Рейтинг: 0+ -7-
 
О.Т., 18:18 26 квітня 2010 р.
 
Алєксею. 
Якщо ти вважаєш що я змінив думку з приводу базару в місті то ти помиляєшся. Базару не повинно бути на тому місці де він був. Місце для торгівлі слід обладнувати та пристосовувати. Там де було (на малому ринку) категорично не може нічого бути. Хай влада вишукує чи створює інші місця а не тротуари та пішохідні доріжки
Рейтинг: 0+ 0-
 
Очевидець, 18:41 26 квітня 2010 р.
 
Я вважаю, що весь центр міста треба перебудувати, поробити дорожні розв"язки на Трускавець, Борислав, поробити стоянки, заїзди, і підЇзди до торгових точок, все старьо знести, а про дороги я взагалі мовчу, через півтора року сда понаїдуть з Європи на футбол, і що?...та нас засміють, скажуть що ми дикарі..для чого ми взагалі погоджувалися на цей чемпіонат, якщо неможемо його забезпечити, є масса країн які це зроблять на високому рівні, куди ми лізем? 
в мене є пропозиція, збудувати в центрі міста хмаросос..і туда розмістити всі державні структури...санстанцію, пожежну, жеки, поліклініку, всі інстанції де треба бігати зі справками.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Володимир, 19:41 26 квітня 2010 р.
 
2 О.Т. Відносно Томека з "конюшні", царство йому небесне, людина запланувала і розробила проект модернізації кінотеатру в торгово-розважальний комплекс (торговий пассаж, дискотека, піцерія, сучасний кінотеатр) благоустрій території (зменшення фонтану, окультурена територія з лавками і новими насадженнями, паркінг для маршруток "2" з нормальною посадкою для пасажирів і т.д.). Людина хотіле це зробити і мала можливість. Що з того вийшло - маєте нагоду побачити особисто - ще трохи і Прометей догниє і сам завалиться.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Myroslaw, 11:44 27 квітня 2010 р.
 
А відносно базару - цілком підтримую мера, такому бардаку не місце в історичній частині міста, особливо в самому центрі. Коли гості приїзжають, під час екскурсії по місту базар приходиться обходити десятими дорогами.  
Хоча тупо заборонити торгівлю не є вирішенням проблеми.
Рейтинг: 0+ -3-
 
Myroslaw, 11:48 27 квітня 2010 р.
 
Очевидцу: Вы внимательнее читайте мои коментарии, если изучаете мнения других. Я, за ЯРМАРКИ, в настоящем их смысле и правильном их проведении, в специальновыделенных им месте! Это и есть форма для торговли товарами народного производства в большинстве случаев, настоящей Европы. И между прочим прошлой Украины. Некоторае ярмарки, даже являются гордостью страны, например Сорочинская и.д. 
И в центре города может существовать некая торговля, скажем, даже она должна существовать, но не в таком виде и не в таком объёме. В Киеве в начале Хрещятика, существует "Бессарабский ранок" , зайдите и посмотрите в какой всё форме. И его такого небольшого хватает для всего центра города. А какое там качество продуктов, я вообще молчу. Дорого, ну а чего Вы хотели. За выращенное в домшних условиях нужно и заплатить крестьянину. Говна там нет. 
Тяжёлый путь! Но идти нужно!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Алексей, 17:42 27 квітня 2010 р.
 
Большое колличество магазинов и дорогая аренда или стоимость их, а также их содержание, будут формировать правильный рынок, качественным товаром за низкую цену. Изучайте основы экономики.  
Барыги перебесятся и у кого хватит ума, примут новые условия игры. Дадут результат городу, народу и бюджету свои семей. 
Дерзайте РАГУЛИ! НЕ останавливайтесь!
Рейтинг: 0+ -6-
 
Алексей, 17:46 27 квітня 2010 р.
 
Може я не зрозумів, а може це помилка"дорогоя аренда и низкая цена".
Рейтинг: 2+ 0-
 
О.Т., 18:43 27 квітня 2010 р.
 
Низька ціна-це найкортший шлях товару від виробника до споживача, коли виробник перестане платити дорогі аренди, чиновницькі і міліцейські побори, коли він сам зможе реалізовувати свою продукцію(а не через перекупщиків, які покупляли місця наГОСПОДАРСЬКОМУ РИНКУ-така була назва того бурделю під назвоюК.П.Дрогобицький ринок заСРСР)тоді буде дешевий і якісний товар.Один приклад:якщо якийсь чолов"яга виростив худобину на продаж, йому треба приїхати до базару і скоренько то все продати, бо у нього немає складів, холодильників і часу щоб стояти на базарі, бо у хаті господарка, а попробуйте у Дрогобичі привезти що не-будь на базар і спокійно продати.Щоб не бути голрслівним-сходіть порівняйте ціни(припустимо на домашні яйця, або сир, або сметану)на дорозі біля базару і під дашками і попитайте тихЩо на дорозі:чому така різниця, або спитайте під дашками у жіночокЩо мають по два вібдра сметани:по скількми корів вони тримають, а ще запитайте, чому вони ту сметану постійно колотять, а попитайте на м"ясному ринку:чи багато українського м"яса, хоча контрабанда СТОП, а ще пошукайте одного, який би продавав свою худобину.Я прекрасно розумію, що говорю "крамольні"речі, але поки будем їсти голандську цибулю, польське сало, єгипетську бульбу, носити китайські шкарпетки дотиі будемо тими що каже Алексей.
Рейтинг: 0+ -1-
 
О.Т., 19:09 27 квітня 2010 р.
 
Даємо пропозицію Вельмишановному товариству до відкритоі дискусіі, проблем Дрогобиччини, маємо сподівання бачити Довбуша, Анжелу та Олексія.Можливі пропозиціі співпраці.
Рейтинг: 0+ -3-
 
ратуша, 15:47 28 квітня 2010 р.
 
а тут чим не відкрита дискусія! ? знов попахуе бюрократіею ви приідіть ми на вас подивимся , скажем де сісти поговорим ні очем, пообіцям, гарно помахаем руками в сторону вулиці тіпа хтось нам завджди мішае...ребята хочете робити робіть ! дискусію ми можем і тут тримати і пропонувати! на дворі 21століття забутте про час коли всіх треба було загнати в один кабінет і щось пояснювати -тепер існуе інтернет! і ваша робота яку ми прості жителв можем оцінити))
Рейтинг: 0+ -5-
 
макс, 17:55 28 квітня 2010 р.
 
Нє, ну чого ти макс зразу з наєздами, може Гук чергового вірша написав, він би його зачитав, похизувався би вусами, розказав би пару патріотичних рядків. Ви своє життя марнуєте в пусту. Ви відмовляєтесь від такої нагоди харканути прямо в очі. Пацани сходіть і від мене, там парочку щиглів вусатому зарядіть.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Дрогобичанин, 20:24 28 квітня 2010 р.
 
для О.Т.: рад, что вы понимаете куда тянут НАШУ страну и народ. Но избавиться от спекулянтов пораждающих базар можно двумя способами: 1. Выгнать и посадить, а 2. создать им условия настоящего чесного рынка, сами подохнут. Второй вариант, поверьте, длительный , но самый правильный. отому что полезный для общества. А по поводу Вашего замечания, мне сложно прочитать вам курс макроэкономики, купите книжечку и изучите, будет очень полезно.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Алексей, 20:44 28 квітня 2010 р.
 
для ратуши: пока что кроме болтовни от Вас ничего не исходит. Я Вам дал електронный адресс, а Вы голову в песок. Пока, это Ваш подчерк.
Рейтинг: 0+ -3-
 
Алексей, 20:47 28 квітня 2010 р.
 
Олексій у Вас гарячка :zzz
Рейтинг: 0+ -7-
 
..........................!!!!, 12:38 29 квітня 2010 р.
 
До ! , якщо якась терпіла з ратуші уважно перечитала наші коментарі та мала хоча б чайну ложечку мозгів могла б набрати для себе купу прагматичних речей і видати їх за свої, а воно , одне з другим пють горілку , продають місто і хваляться імпотенти довбані які вони граюни.Сьогодні їздив в Івано-фРАНКІВСЬК НА ЗУСТРІЧ З партнерами з Чехії, злість бере на нашу владу, веду перелік, Стрий , Моршин, Болехів, Долина , Брошнів, Калуш.Кругом ремонт доріг, і тільки при поверненні в Дрогобич -тишина, як в болоті, тільки чути як в ратуші кумкає Суда з Гуком.Чому зустрічаюсь з чехами в Станіславові, їм там дорога хороша, є готелі, і краще дає влада розвинутись бізнесу, вони самі кажуть, що не чують там тиску на відміну від Львівщини, а ми про інвестиції пи...якаєм! І така злість бере, проїхав 250 км, стратив 300грн, через долбану владу.Так і живем! Удачі всім та хорошого настрою, та чує моє старе гуцульське рило, що зміни недалеко, і мусимо щось рухати бо пропадем!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Довбуш, 17:30 29 квітня 2010 р.
 
Гарно місто змінилося, що розігнали з 100м проходу до Ратуші палатки, а для туристів, ми пропонуємо сир, молоко, сметану на землі+Культурні цінностівід Рукавички до П.Орлика з лівої сторони :))))), Землю в центрі всеодно заберуть олігархи, які не дають дозволи на різні будови, а прості люди завжди будуть баригами і бидлом, судячи по коментарам.
Рейтинг: 3+ 0-
 
, 20:26 29 квітня 2010 р.
 
Один.Ви знову праві.До усіх дописувачів:моя пропозиція на рахунок зустрічі залишається актуальною, давайта знайдемо всеж-таки спосіб зустрітись, познайомитись, і можливо знайдемо спільну думку(більш аніж впевнений), а тоді попробуємо здійснити все те, про що пишемо, бо в інакшому випадку усю нашу дискуссію, сварки, спори, вважаю пустим місцем, а ми дійсно це слово, яке часто вживає Алексей.
Рейтинг: 3+ 0-
 
О.Т., 22:25 29 квітня 2010 р.
 
Чому не задіяти центральну площу, де люди продавали би квіти але не муляж і власні вироби мистецтва. Туристам було би вигідно рядом з пам'ятниками культури, обзавестись сувенірами, а дрогобичани мали б мистецький майданчик.
Рейтинг: 6+ 0-
 
Влас, 23:06 29 квітня 2010 р.
 
Вы сами то Алексей выжили б в условиях честной конкуренции! Быть может, расскжите сказку о том , что сами никогда не пользовались никакими преференциями со стороны власти, имея свой , пусть даже небольшой бизнес? Каким образом, Вы создадите в условиях тотальной коррупции , условия честного рынка?Десятки исследовательских институтов на постсоветском пространстве, занимающихся проблематикой усовершенствования управления государством не могут преодолеть этого явления...
Рейтинг: 0+ -1-
 
АНЖЕЛА, 08:23 30 квітня 2010 р.
 
АЛЕКСЕЙ , Вы как экономист "Рагулям" ответьте , где найти качественный товар по низкой цене? Секонд хенд не предлагать!
Рейтинг: 0+ 0-
 
АНЖЕЛА, 08:39 30 квітня 2010 р.
 
Лучше быть последним "РАГУЛЕМ", нежели иметь столько желчного ВЫСОКОМЕРИЯ, как у Вас- Ваше БЛАГОРОДИЕ!
Рейтинг: 0+ -2-
 
АНЖЕЛА, 09:07 30 квітня 2010 р.
 
Хочу стати на захист Олексія, так в таких умовах вести бізнес чесно, та все ж можна.Перше -це мінімізація хабарів, досягається двома шляхами, перше вдавати з себе повного дибіла, до того моменту поки надоїш обєкту вручення хабаря своєю присутністю з висолопленим язиком та тупим виразом обличчя.Другий шлях - все через офіційну переписку , яка , по вашому наполяганні реєструється та вирішеннч всіх спірних питань за допомогою фахових правників.І один, і другий шлях важкі, потребують міцної нервової системи, але повірте задоволення коли ця криса скриплячи зубами та пером задурно підписує вам папір дууууууже велике.На мою думку це єдиний шлях, хоча він потребує такого грамотного ведення бізнесу, щоб ви були впевненні, щ любий наїзд на вас з сторони фіскалів ви відібєте.Для цього потрібне добре знання законів, тому вчіться, читайте, цікавтеся новинками.Повірте , більша половина "горних людей" в контролюючих органах не знають і половини, з того, що знає грамотний бізнесмен.Удачі , коханння та бережіть своє здоровя на весняно-польових роботах!
Рейтинг: 5+ 0-
 
Довбуш, 11:45 30 квітня 2010 р.
 
Вибач Довбуше , але так можливо міркувати лише з двох причин: Мабуть ти не займаешся приватним ділом , або тобі передали справу з давно протоптаною стежкою, і всі хитросплетіння в цій сфері тобі не відомі! Про яку переписку з чиновниками ведеш мову? ! Скажу відверто, ти мене здивував! Бізнесмени зі стажем, з немалим капіталом не завжди добиваються правди , не те, що проста людина , без особливих статків та зв"язків ! Думаеш якийсь чиновник, без твоеї присутності виконае свої посадові обов"язки через листування, де він, може заробити на візуванні? Вибач , ще раз Довбуше, поважаю тебе друже, але це утопія !
Рейтинг: 0+ -4-
 
АНЖЕЛА, 16:16 30 квітня 2010 р.
 
Довбуш, повірте мені, 4-й рік спілкуюсь листуванням, заявами на комісію(то кворуму нема, то голова не прийшли, то перенесли, то не вспіли розглянути, то, то, то, зрозуміло нічого не давав)ось так ніби і легально працюю, але без дозволу, "а горниє люді", то у них закон один- БАБЛО, але нічог і не таких пережив, тепер на пенсії(як не дивно, але вітаються і навіть кажуть, що поважають, ще раз наголошую кажуть)Такщо планую, ще не одного на пенсію спровадити, але без гуманітарної допомоги зі своєї сторони.
Рейтинг: 0+ -2-
 
О.Т., 21:26 30 квітня 2010 р.
 
Кароче! Я даже нечитав ваші коментарі, але нарахунок базару мер зробив правильно! В центрі міста базар?! ?!
Рейтинг: 3+ 0-
 
Вовка, 23:36 30 квітня 2010 р.
 
довбуше може тебе у владу оберемо ти розумні коментарі пишеш.що скажеш :roll
Рейтинг: 0+ -7-
 
.......................!!!!!!!, 17:13 01 травня 2010 р.
 
підтримую Довбуша в будь яких починаннях! даю слово
Рейтинг: 0+ -2-
 
макс, 23:05 01 травня 2010 р.
 
довбуш більше досвідчений.думали спочатку може Олексія.
Рейтинг: 0+ -4-
 
......................!!!!!!!!, 16:53 02 травня 2010 р.
 
Я тут для Анжели описав шлях становлення бізнесу, в тому числі і свого, та він десь в адміна закотився під диван, знайде -почитайте , там чиста правда!  
 
Де? У нас нічого не губиться :)
Рейтинг: 0+ -4-
 
Довбуш, 17:28 03 травня 2010 р.
 
Комент відправлено, отримано відповідь проте, що коментар збереженоі буде опубліковано після перегляду адміністратором, зуб даю!  
 
5 балів )
Рейтинг: 0+ -3-
 
Довбуш, 09:16 05 травня 2010 р.
 
Боже м1й, 1 це все 1нтелект моего м1ста. Жах!
Рейтинг: 0+ -2-
 
я, 13:19 05 травня 2010 р.
 
Базарники знову повернулися торгувати своім ганчірям.Заплатили феміді бабки ізнову торгують.Уже ні в одному місті краіни такого безладу нема.Певно треба збиратися всім хто хоче чист оту в місті іти бастувати під ратушу .Ганьба базарникам які занехаюють наше місто.Якщо ваш товар комусь потрібен то він може піти і на автобусну туди де вам пропонують місця. Ави все хочете щоб було дармове.
Рейтинг: 0+ -2-
 
, 07:19 10 травня 2010 р.
 
навкруги безлад, навіть на цьому сайті!
Рейтинг: 1+ 0-
 
незалежний, 08:14 10 травня 2010 р.
 
І що вам казав старий гуцул! Не прохаває мер базар, кишка тонка.А де його долбані глибоко фахові юристи? Де апеляції та інші юридичні штучки-дрючки? Базарком гроші на доброго юриста має, а мер нехай знову з Аллою закатає тисяч так з 100 на юридичну фірму де працює аали синок, і так по кругу разів 5, дивишся і відкатних нормально набіжить, якраз на пенсії буде за що жити! Влада в черговий раз показала своє безсилля, а я писав, що шанс Гуку випав серйозний, та він його просрав в черговий раз! Шансів більше не буде, борона на плечі і на плавання в Тисменицю або в океан парку хмельницького!
Рейтинг: 0+ -4-
 
Довбуш, 12:23 11 травня 2010 р.
 
заберіть той довбаний базар, неможливо пройти
Рейтинг: 0+ 0-
 
gopnik, 22:16 01 червня 2010 р.
 
Самбірська як завжди рулить
Рейтинг: 0+ -5-
 
, 07:58 13 червня 2010 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6070 днів)