З Днем Перемоги 2010!

Надрукувати
Життя сайту
08.05.2010
ВВВЩиро вітаємо зі знаменною датою - Днем Перемоги!
Сьогодні ми святкуємо 65-річчя великої перемоги! Редакція Дрогобич Інфо разом з Вами із вдячністю згадує воїнів-переможців. Їх подвиг ніщо не затьмарить, а жертва не буде забута.

Велику перемогу Україна святкує разом з братніми народами, пліч-о-пліч з якими боролася з окупантами.

Тож нехай у цей величний день забудуться всі незгоди та протистояння. Нехай День Перемоги консолідує Україну, і об’єднує нас так, як об’єднувала священна боротьба проти фашизму.

Велика дяка та пошана тим ветеранам та учасникам воєнних дій, які ще живі. А також дітям війни, та людям, що відбудовували післявоєнну країну.

З Днем Перемоги, ура!

Переглядів: 5712

Коментарі (89)
 
Краще б програли. зараз жили б як Німці... І що з тої перемоги? Настав комунізм, атеїзм, табори, і тюрми... 
Докотилися! Бодай той Ленін і Сталін не народилися! Ленін, ***, в принципі всіх перехитрив: всякий прах повинен бути переданий землі, а цей диявол далі смердить в мавзолеї...
Рейтинг: 1+ 0-
 
Іван, 09:01 09 травня 2010 р.
 
Іванові. 
Якщо для тебе Перемога не свято то не свядкуй. А я святкуватиму як і весь світ.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Очевидець, 09:21 09 травня 2010 р.
 
Іван ти прототип всіх казок))))))
Рейтинг: 0+ -1-
 
макс, 11:00 09 травня 2010 р.
 
Мама їхала в маршрутці № 10 і каже, що гриценківці розвісили по маршрутках вітання з Днем Матері.Добре, що хоч ці згадали.А Аміну і всім нам(дописувачам)-"неуд", бо забули підняти тему материнства.Мені соромно...(((
Рейтинг: 0+ -1-
 
тед, 13:51 09 травня 2010 р.
 
Був на дефіляді.І там і там.Супер! Ура патріоти в кінці чуть не побилися.А солтис! Во чувак дає! тепер слава про Дрогобич піде не тільки по укр. каналах! особливо подобалось коли марширувала укр. армія і МЧС а їм кричали "геть московських окупантів"(може не так дослівно - був у шоковому стані і добре не памятаю).
Рейтинг: 0+ 0-
 
Свій, 15:02 09 травня 2010 р.
 
Іван ти ЛОХ! З днем перемоги!
Рейтинг: 1+ 0-
 
ІГор, 15:17 09 травня 2010 р.
 
А міськрада прийшла в повному складі - скорочують 40чол.!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Свій, 16:24 09 травня 2010 р.
 
З дитиною пішли покласти квіти до місця розстрілу людей в центрі. В шоці від того, що зі зворотньої сторони стіни- монументу прилаштувалося кафе. І до самої стіни прикріплений навіс над столиками. Ще б на цвинтарях виїздні буфети зробили. Вічний вогонь не горів.  
Далі пішли до військового меморіалу. Ще більший шок- навпроти вічного вогню позганяли "дуже сильних патріотів". Чому "позганяли"? Та тому що вони тільки й чекали, як пошвидше звідти піти. Що деякі успішно робили до закінчення їхньої дефіляди.( зустріли таких "патріотів", коли ми йшли до Вічного вогню). Враження- клоунада назло тим, хто прийшов покласти квіти до могил загиблих воїнів. Підсумок- резулбтату від того дійства- повний нуль. 
Зовсім інші враження від протилежного мітингу. людей було достатньо багато, ветеранів, звичайно, вже , на жаль, мало. Але було багато дітей. людей середнього віку. Усі прийшли по поклику душі. Відчувалася урочистість і, одночасно, душевність . Гарні. теплі слова виступаючих. Багато квітів. Чудовий міні-парад. Люди аплодували крокуючим, та оркестру. Добре, що не чули тих криків, про що розповів Свій. Хоча свято ніхто і ніщо і так не могли зіпсувати. Що приємно вразило- імпровізований дитячий виступ. Якась маленька дитина співала "День победы". А потім вже школярики почали читати вірші. Як виявилося, це все відбулося спонтанно. Дітей настільки переповнили емоції. Було дуже зворушливо.  
Моя дитина до сих пір під враженням.  
Вітаю зі Святом!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Я, 16:34 09 травня 2010 р.
 
Так "патріотична кумедія" закінчувалась ще цікавіше. Глубіш обізвав учасників свого мітингу, які покинули його раніше - ХОЛУЯМИ. 
І цого нас вчить християнська етика? (типу лідер республікансько-ХРИСТИЯНСЬКОЇ партії) :sigh
Рейтинг: 2+ 0-
 
Спокійний, 16:59 09 травня 2010 р.
   
Я, 17:33 09 травня 2010 р.
 
Ну як?Хотіли обпаскудити СВЯТО, а обгадились самі! За що боровся, на те і напоовся...Он Іван( 1 ) написав, що радий був би і під німцем жити, аби не під МОСКАЛЕМ! В Е С Е Л О б було -не Галичина, а SS-Галичина, і не Іван, а Йоган, пив би шнапс і ходив у полосатій робі...Такого хотів би? "патріот" зі свастикою?Начепи свастику на чоло, щоб всі побачили! Щоб здалеку видно було ! Щоб люди обходили, бо на кілометр чути, як СМЕРДИШ!
Рейтинг: 0+ 0-
 
ВОРОНА, 19:02 09 травня 2010 р.
 
Українська влада знущається над народом так, як фашисти і сталіністи, тільки більш"вишуканими"методами.Просто порахуйте на скільки зменшилось населення України за роки незалежності, і скільки українців загинуло під час війни і сталінських репресій, а більшість українців і зараз живуть як раби(зарплати хватає тільки на харчі, жодних прав одні обов"язки).так-що де у чому Іван правий:яка різниця, яке рабство українське, фашистське чи совєцьке.Ветеранам_СЛАВА, владі-ГАНЬБА.
Рейтинг: 0+ -2-
 
О.Т., 21:12 09 травня 2010 р.
 
І звичайно потрібно привітати героїв України, які воювали проти нацистів і комуністів за свою незалежну державу. І поряд з кривавою сталінською зіркою розмістити національний герб. Слава Україні!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Роман, 09:36 10 травня 2010 р.
 
а вот интересно дать команду ветеранам. ГБисты выйти из строя сколько настоящих фронтовиков останеться?
Рейтинг: 0+ -1-
 
станислав, 14:14 10 травня 2010 р.
 
Станіслау! дуже цікаво було б дати таку команду і коло Ангела!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Свій, 14:40 10 травня 2010 р.
 
Пропоную нову онлайн гру. вгадай, хто в Дрогобичі очолить Комітет захисту України :?
Рейтинг: 0+ -1-
 
Свій, 14:48 10 травня 2010 р.
 
Ваврин, ЗВИЧАЙНО ))).Він же був нашим "захисником" ?
Рейтинг: 0+ -1-
 
СОРОКА, 15:12 10 травня 2010 р.
 
Вперше на цьому сайті. Кому він належить? Чому такий заангажований?
Рейтинг: 1+ 0-
 
Ігор зі Львова, 18:06 10 травня 2010 р.
 
Был на параде в Киеве. Такого скопления народу не было даже в 2004 году на революции. Это было сигналом для оппозиции да и для властей, чем живёт и хочет жить наш народ. К счастью народ имеет своё мнение. Видел собственными глазами, как утром ходили "З вусами, як у Глупиша" и уговаривали не смотреть парад раздавали брашурки. А потом видел, как некоторые из них сидели между домами и возмущалсиь, что молодёж ДИБИЛЬНАЯ их не понимает. Парад объединил людей, кторые чтут свою историю и людей выборовших им вободу.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Алексей, 21:41 10 травня 2010 р.
 
Все правильно. Ці псевдо патріоти обгадили самі себе. Я йшов мимо них і бачив, як ще не закінчилося то дійство, а народ вже рванув в кафе "Алібі" і всі місця позаймав. Столи накривали щедро, гуляли на славу під свіжу горілочку. 
Слава нашим батькам і матерям, які захистили нащу Батьківщину від гніту фашизму ! Ганьба рідненьким гнобителям народу !
Рейтинг: 1+ 0-
 
Ігор, 21:48 10 травня 2010 р.
 
Алексей, чувак, вали в донецьку область або в казахстан, бо ти мене вже дістав. Ти знаєш УКРАЇНСЬКУ МОВУ!
Рейтинг: 0+ -2-
 
Андрій, 00:41 11 травня 2010 р.
 
От через таких як ти свистунів і нема ладу в державі.Тобі, хаме , краще мувіть по - польську, бо російської мови боїшся як вогню.Що ПЕЧЕ тобі від неї в ср-ці?У кожного є та мова, що мати рідна говорила! НЕ ЗАКРИВАЙ НІКОМУ РОТА! :( :( :(
Рейтинг: 0+ -1-
 
ПРОЙДИСВІТ, 09:23 11 травня 2010 р.
 
Андрійку! Не ведись на тему , серед українців не менше гамнюшків ніж між інших народів! А тема розєднання є дуже актуальна.А до гбістів , прав свій провести люстрацію, і в рядах танюків, яворівських вавриних та інших націонал-патріотів їх відсоток набагато більший!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Довбуш, 12:31 11 травня 2010 р.
 
Андрію, прохання до Вас не ображати Алексея(хоч і москаль, але старожил сайту і розумний хлопака).До Алексея.Брате, ну чого ти провокуєш.Щодо порівняння к-сті людей на майдані в 2004 і на параді, то може ти з "регіонами" стояв(де Людочка про апельсини розповідала).Тоді порівняння на твою користь.Не сваріться, а обєднуйтесь проти влади, мочіть їх-синіх, рожевих, сердечних і не дуже...А коли самі прийдете до влади, то будьте готові, що і вам ширінки треба буде повертати на зад.)))
Рейтинг: 0+ -3-
 
тед, 12:46 11 травня 2010 р.
 
Подивіться фільм "радянська історія" і тоді будете мнявкати. Це відноситься в першу чергу до слідуючих безмозглих: 
ІГор, З днем окупації і причини гімняного життя яке ти маєш зараз в порівнянні з "переможеними" (Німеччиною) !  
 
Для Я:  
 
А ще було б більше зворушливо як біля них гімновоз вибухнув! Читай історію за європейськими матеріалами і архівами а не пропаганду москалів. 
 
Для ВОРОНА,  
 
Гальмо пролетаріату,  
Ти в Німеччині був? Ти там багато свастики бачив? Бидло необразоване, ніхто свастики не схвалює, хіба що крім Росії, де це добре підтримується певними політичними силами і де боряться за чистоту нації і таких як ти вважають за сміття! Чмо безпросвітне, німці повідкривали тюрми з замордованими і дали їм можливість поховати своїх рідних! А далі прийшли "освободітєлі" і наділи на таких як ти ярмо, яке ти і дотепер носиш! Носи на здоровя !  
 
Очевидець: 
Весь світ святкував? Ти з якого дуба впав? Ти мені вибач, але крім Росії ніхто і нігде того дня не святкує! Для тупоголових ще раз пояснюю: перемога святкується тоді, коли переможець перемагає окупанта і стає вільний! В нас, мої дорогі, одні окупанти пішли, а другі прийшли! Ви це називаєте перемогою? Так, це є перемога, але не наша перемога! Усвідомте це, відморозки! Це перемога Сталіна, марксистів і комуністів! Святкуйте свою перемогу, а не чужу, дебіли!  
Цей день був би перемогою, як би Україна воювала за свою незалежність і її здобула! ! А вам мозги "Інтер" напудрив, щоб ви поверталися до "Рассєї" і до "Освободітєлей". З вашою логікою і ментальністю повіки бути рабами, малоросами, ну і, звичайно, бидлом!  
 
Доброго вам настрою і поскорішого повернення під Московську нагайку, я інакшого лікарства для вас не бачу!  
Ага, і підтримуйте Алєксєя, власника сайту в його промосковській пропаганді!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Іван, 17:08 11 травня 2010 р.
 
Тед,  
 
Молодець! Хоч один тут про матерів згадав. До речі, це свято, на відміну, від комуністичного "параду" святкується в цілому світі!  
 
Слава і низький уклін всім матерям, нашим повсякденним героям!  
Нехай вас Бог благословить і помагає у всьому! Щастя вам і здоровя, і море квітів!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Іван, 17:13 11 травня 2010 р.
 
Мудро сказано Роман! Нам національну символіку і герб, А ЗВІЗДУНАМ-ЗВІЗДУ!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Іван, 17:19 11 травня 2010 р.
 
Алєксєй,  
 
Скільки тобі ФСБ платить за droginfo? Я розумію, "работа такая". Я маю на увазі не відмазки, а конкретно: за реєстрацію, hosting, за твою "профессиональную деятельность"? Давай, викладуй! Нам по другій стороні дуже цікаво!
Рейтинг: 0+ -2-
 
Іван, 17:31 11 травня 2010 р.
 
Іван заміть, всіх встиг обіс.)) 
ну самии справжніи щирии украинець!
Рейтинг: 2+ 0-
 
макс, 17:49 11 травня 2010 р.
 
Іванові. 
Істеричне обурення не добавляє важності тобі дураку. 
Я св’яткував це свято і св’яткуватиму надалі. 
Скажи, а якщо тобі дати зброю ти в нас, тих хто св’яткує це св’ято, стрілятимеш ?
Рейтинг: 1+ 0-
 
Очевидець, 18:48 11 травня 2010 р.
 
Іване , розумію твої почуття, але вже пора вгамувати ненависть ! Вважаю, за непотрібне, навіть злочинно, вносити зерно розбрату в стосунки нових поколінь! Не важко передбачити , що вийде з ворожнечі! Але ніхто не забороняе нам в цивілізований спосіб відстоювати свої нац . права , інтереси! Такий шлях достойний, та виведе Україну на вищий щабель свідомості у світі, здобуде повагу у багатьох інших держав!
Рейтинг: 0+ -2-
 
АНЖЕЛА, 18:51 11 травня 2010 р.
 
Ми не хочемо Іване святкувати річниці НОВИХ ВІЙН , НЕ ХОЧЕМО! Мабуть ти не відчував свисту куль, пороха запах , тому так багато в тобі геройства?! Вчись мир будувати , як з зовні, так і з середини!
Рейтинг: 0+ 0-
 
АНЖЕЛА, 19:15 11 травня 2010 р.
 
Пройдисвіт 
Тобі хаме повідомляю, що в мене є своя мова-УКРАЇНСЬКА, бо я УКРАЇНЕЦЬ. По-польску говорять поляки, а я НЕ поляк! Пече в тебе в сраці і то не відомо від чого!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Андрій, 19:32 11 травня 2010 р.
 
про історію говорити і анулізувати подіи мають історики а не купка горе патріотів! )) 
з Андріем згоден тільки в одному треба навчитись бути Українцем!
Рейтинг: 1+ 0-
 
макс, 19:51 11 травня 2010 р.
 
Поц ти Андрію а не українець.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Гоцман Д.М., 20:00 11 травня 2010 р.
 
Ти українець?Ти знаєш свою історію як і мову, на якій так і не навчився ні писати ні говорити?! Як у тому анекдоті"Іване, Іване, а чом у тебе ніс горбатий?Та моя мама до Мошка молоко носила..."Видиш , і ти тому мову свою рідну не знаєш.Чи може маскалька тебе її вчила?
Рейтинг: 0+ -1-
 
Пройдисвіт-Андрію!!!, 20:02 11 травня 2010 р.
 
Не хотілося з вами вступати в полеміку, тому що рівень вашої культури спілкування до цього не спонукає. Але стало вас шкода. Хамство та злість притаманні слабким людям, які в своєму безсиллі гублять людську подобу.І правий Очевидець- дай вам зброю в руки і ви перестріляєте усіх, хто на вас не так подивився, сказав не те, що вам хочеться чути. Ось з таких , як ви і виходять негідники та вбивці, які в 40-кі розстрілювали жінок та старих немічних людей, вбивали дітей без жодних сумлінь. 
І Слава Богу, що ми усі такі "безмозглі", а не такі "мозковиті", як ви.  
А історію вам необхідно вчити не за гаслами"Свободи", а дійсно за архівами, документальними матеріалами. Прочитайте хоча б спогади Юхновського та Поповича. Я думаю, що вже проти їхнього авторитету ви не заперечуєте. 
І навчіться аргументовано та культурно висловлювати свої думки та відстоювати свою позицію не хамством та дворовим сленгом, погрозами та образами. Не усвідомлюючи того ви принижуєте в очах інших себе.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Я - Іванові, 22:28 11 травня 2010 р.
 
Пройдисвіт.  
Друже, ЗНО з української мови 3 роки тому я написав на 200 балів з 200 + перемагав на обласному етапі олімпіади з української мови двічі і раз на Всеукраїнській олімпіаді з укр. мови (3 місце). Тому я знаю свою мову. Думаю інтернет чат з таким лузером як ти не є місцем для застосування суперправельного варіанту мови. Історію я теж знаю, що підтверджено 11 балами в атестаті за 9, 10, 11 класи. А якщо ти зараз будеш вішати, шо в нас школи погані і нечесні, то відправ своїх дітей вчитись в Канаду чи Китай! Твої тупі анекдоти смішні хіба для придурків. Так що використовуй свій язик чи руки не для суперечки зі мною, а для задоволення різноманітних потреб твоїх панів-рускіх, польських... В тебе добре виходить
Рейтинг: 0+ 0-
 
Андрій-Пройдисвіту, 01:30 12 травня 2010 р.
 
Доведи, шо я не українець, або закрий морду!
Рейтинг: 0+ -2-
 
Андрій-Гоцман Д.М., 01:33 12 травня 2010 р.
 
Істеричний Андрію! По-перше я не коментував твоїх дописувань і нічого доводити не буду, хто ти є насправді очевидно і не потребує доведень. я не досліджував розміру твого черепа в пропорціях до інших частин тіла, тому не можу стверджувати хто ти є за расовим походженням. За етнічним походженням хто ти є, то абсолютно не має значення, хороше знання української ще не є доказом українства. Однак що ти йолоп, як і Іван, то я бачу і решта дописувачів також.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Гоцман Д.М., 06:29 12 травня 2010 р.
 
ПРОЙДИСВІТ, - 1. Хитра, пролазлива, спритна у своїх вчинках людина; пройда. Людина, здатна на ганебні, нечесні вчинки, на обман, підлість і т. ін.; шахрай. 2. Людина, що не має постійного місця проживання, сталого заняття, роботи і т. ін.; бродяга. 
Джерело: slovnyk.net 
Шановні дописувачі і що Ви хочете від людини під цим ніком? 
100% - відповідає. :grin
Рейтинг: 1+ 0-
 
Спокійний, 08:49 12 травня 2010 р.
 
Іване , метод"Подсадной утки" досить широко насправді, використовується й сьогодні ! У всіх структур, які професійно відстежують рух інформації є певні завдання! Одні вивчають настрої , другі відшуковують найзапекліших коментаторів -політ .опонентів , треті вивчають злиту інформацію по криміналу , четверті - державним таемницям і т .д! Тому все , що ми говоримо , може бути використано проти нас усіх! Все це вже було в нашій історії .Чи не замітив ти Іване, час Нової Економічної Політики?
Рейтинг: 1+ 0-
 
АНЖЕЛА, 09:12 12 травня 2010 р.
 
Анжелі. 
Ніяка він не "утка", хіба що та, яку ставлять під ліжко. Він звичайнісінький безголовий баклан
Рейтинг: 0+ 0-
 
Очевидець, 09:33 12 травня 2010 р.
 
Тепер знаю чому так зле живемо, я завжди заперечував тезу про українців-гетьманів.Бачу , що був не правий.Правильно роблять наші вороги, нас не треба завойовувати, нас треба посварити, а горлянки ми собі самі поперегризаємо. Прикро читати на такій сторінці такі коментарі, ми тут про високе, а ви замість нормального та розумного відношення до ветеранів , які воювалти з усіх сторін, плюєм один на одного.Давайте не перетворювати сайт на сміття, а так просто тішимо наших ворогів.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Довбуш, 10:40 12 травня 2010 р.
 
як завжди згоден з Довбушем! я думаю ви всі дорослі люди а поводитесь як діти в чатах "сам такии"! мені сподалось перетворення Анжели ! хто замітив? уважуха)))) 
замість того щоб обеднатись навколо чогось ви тільки обс... один одного(попрошу адміна зробити сторінку хто самии дотепнии) так провокатори тут тоже "Працюють" але якщо іх коменти не обсуждати або лірично пропускати то вони просто висохнуть від своеи дурості і злості!
Рейтинг: 0+ -1-
 
макс, 11:32 12 травня 2010 р.
 
Давайте краще про святкування 9, 05! а хто проти ті "ХОЛУЇ".А ще дотепер під враженням.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Свій, 12:07 12 травня 2010 р.
 
2 свіи від чого враження? чесно я пропустива діиство ! може в двох словах?
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 12:12 12 травня 2010 р.
 
Таке треба бачити! читай коменти спочатку!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Свій, 12:15 12 травня 2010 р.
 
якщо це то що в коментах ! то не бажу нічого цікавого(((
Рейтинг: 1+ 0-
 
макс, 12:26 12 травня 2010 р.
 
Ворог суспільства не національність, а людина. Нездатність людини адекватно сприймати добро і зло, політику держави, партій, натовпу, коли руки змагаються навипередки з розумом і мовою, - це наслідки виховання і помста непрочитанних мудрих книжок в дитинстві. Тому і полюбляємо рабство і насилля, а не свободу і справедливість.
Рейтинг: 0+ 0-
 
ЛД, 16:16 12 травня 2010 р.
 
А згадайте, який був психоз у німецького народу, коли до влади прийшов Гітлер! (див.хроніки)І що потім було з тим народом-березові хрести по всьому світу! :?
Рейтинг: 0+ -3-
 
ВОРОНА, 20:25 12 травня 2010 р.
 
Очевидець,  
 
Стріляти в свій народ? Ні, в свій народ не стріляють. В свій народ навіть Гітлер не стріляв. Стріляли в свій народ тільки з наказу Сталіна, Берії, Кагановича, Хрущова а сьогодні Путіна і газпромівського кодла. 
 
Ворон,  
людського суду, Сибіру? У тебе всі вдома? Я перепрошую, смерть за колосок це не людський суд! Закопування живцем в землю-це також не людський суд! Це суд поза межою звірячого!  
 
АНЖЕЛА,  
Дуже поважаю вас. Але зрозумійте, що казати, що це була перемога над фашистами є неправильно! Якщо ви подивитеся уважно на історію за матеріалами архівів бувшого Радянського Союзу, ви побачите, що між Сталіном і Гітлером немає різниці. Радянські спецслужби передавали досвід німецьким щодо споруд концтаборів. Саме вони передали сумнозвісну душегубку німцям. Без допомоги Сталіна Гітлер не зміг би почати війну. Це є свідчення бувших лідерів компартії, людей які були близькі до Сталіна. Ви про Магадан чули? Ні? Спитайте людей які там живуть і вони вам покажуть де і хто проводив медичні експерименти на людях...Вам такого в найстрашнішому сні не снилося! Я згідний, що народ не потрібно розколювати. Але народ також повинен знати історію своїх рідних, дідів і прадідів. Гітлер воював за Дойчлянд, все було для Дойчлянд і, на відміну від Сталіна, своїх людей не вбивав! Тож скажіть мені, хто був фашист? І чому ми маємо святкувати чиюсь перемогу? Тут хтось намагається показати, що це була війна вітчизняна...Це просто сміх, бо у всьому світі її знають як Другу Світову війну. Ніхто ані словом не згадує союзників, без яких Сталін нічого не зміг би зробити. Радянський союз ніколи не подякував США за високооктанове авіаційне пальне, бо тоді союз не мав на це ні засобів ні технологій. Без авіації війна була б поразкою для Сталіна. Анжела, я б хотів, щоб святкування перемоги не було, а був день скорботи за ветеранами, які примусово йшли на війну, а ззаді йшли каральні загони НКВД, які вбивали тих хто вертався назад. Але коли зараз певні сили в Кремлі починають використовувати "День побєди" для того, щоб навернути Україну в лоно Російської імперії, це не дивно. Росія є неперевершений гравець в міжнародній політиці: що не здобуває дипломатією здобуває брутальною силою. Але не потрібно під Росію лягати, потрібно мати свою власну ідентичність. Присутність Червоних зірок і їх святкування в той момент коли "люди" з червоними зірками морили нас голодом, катували під музику, і висаджували в повітря церкви, це щонайменше зневага над жертвами Московського терору! Ви людина дуже розумна, то ж повинні це розуміти. Дякую вам за ваш змістовний і поважний коментар. 
 
Гоцман Д.М.,  
Коротко на твоєму рівні: ти є саме натуральне бидло, біжи до Росії поки беруть і підлизуй їм! Там таких поважають!  
 
Дорогий "Я",  
 
Я до партій ніякого відношення не маю. Не підтримую тих, хто хоче "виїхати" на народі. Мене не потрібно жаліти. Я знаю, що Україна є самостійна держава і не потребує Російської допомоги чи символіки. Я на життя не жаліюсь, бо матеріально забезпечений. Вважаю, що кожен хто має руки і ноги повинен сам на себе заробити, а тим хто їх не має потрібно помагати. Негідники та вбивці, які в 40-кі розстрілювали жінок та старих немічних людей, вбивали дітей без жодних сумлінь? Так, червоні визволителі це робили! Але не німці. Німці, знищували євреїв, (вибачте але Гітлер як і Сталін були хворі на голову) місцеве населення ніхто не чіпав. Це пуста Московська пропаганда. Жалійте себе за те, що не знаєте своєї історії. Тому вас завжди будуть використовувати: Путіни, Януковичі, Радзієвські і їм подібні! Я лише прагну бути господарем на своїй землі.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Іван, 23:06 12 травня 2010 р.
 
Іван, з Вами сперечатися - себе не поважати. 
Але мушу втрутитися. 
Ви або затурканий і неосвічений, або лицемір. Бо кажете, що Гітлер не вбивав німців. 
Але перше концтабори, розтріли і т.п. - це були німці-інакомислячі! А також німецькі євреї, цигани і т.п. 
 
Ще будете Адольфу тут дифірамби співати, не публікуватиму.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Адміністратор, 23:25 12 травня 2010 р.
 
Довбушу. 
И скажи брат, что я был не прав! Россине добились своего. Сначала поделили всех по кровной принадлежности, потом по религии, оставшихся по партийной принадлежности и отношение к классу. Затем маленькая провокация! И! Сами съедим себя. Около 10 врагов на одной территории. зачем сюда идти с войной? Они прийдут неуставшие на пепелище и к ним будут относиться как к миротворцам. "Некоторые"- учитесь и вникайте. Это класическая схема применяемая а странах третего мира. А если она у нас проходит, значит мы и есть в этой категории. 
 
Если народ не объединится, то он перестанет существовать!  
"некоторые" абсолютно прогнозируемые, они и есть слабым звеном, туда и бьют!
Рейтинг: 0+ -2-
 
Алексей, 00:02 13 травня 2010 р.
 
2 іван хорощ ! вже з тебе всі посміялись не спримаи це близбько до серця))) 
а якщо по серьозному то хто ТИ щоб розсуждати про подіи 1940-1945 років? воював? історик? знаиомии з архівами ? 
тому будь добр, вибачся перед всіма за свою глупість!
Рейтинг: 3+ 0-
 
макс, 00:03 13 травня 2010 р.
 
Добрий день 
 
Над світом нависла тяжка загроза. І ця загроза - фашизм. Ви можете займатись своїми чварами. А хто може поЇхати в експедицію в Чілі в колонію "Вілла Бавейра". Ніхто. Ця колонія немає права на існування.  
З повагою: Ігор.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Ігор., 01:03 13 травня 2010 р.
 
До Адміна____________ 
Доброго здоров'я Вам і УСІМ!  
Зайшов нині на НАШ сайт, за яким скучаю, бо нещодня маю можливість помандрувати тенетами інтернету; почитав коментарі до останніх статей... І нема жодного бажання надалі продовжувати спілкування з краянами. Чому? Взаємні образи, брутальні слова... Бридко. Чомусь складається враження, наче перебуваю спостерігачем у Верховній раді України: кожен пан - по-своєму розумний, начитаний і правий, але от коли всі разом, тоді... :upset 
Пригадую, коли спілкувався в телечаті CHATRIX. Там - не так цікаво, вірніше - тупо. Однак модератор такі непристойні речі просто видаляв з прямого ефіру (там одне коротке смс повідомлення - 2 грн), тож гроші лайливим розумникам не поверталися. 
Усім________Чвари, чвари, чвари...Міжусобна війна на тему про війну і не тільки про останню. Може, досить? Обміняйтесь номерами своїх мобільних телефонів чи адресами електронної пошти, і чатуйтеся, гомо сапієнси, з такими взаємопринизливими намірами, один одному надсилайте смски з матюками і всім тим негативним, чого набралися в сучасному суспільстві. А на публічний огляд не виносьте своє безкультур'я. А ось історичні факти, полеміку в межах пристойності СХВАЛЮЮ. Бажаю оптимізму! ;) 
Після щойно висловленого мною враження очікую на реакцію багатьох на кшталт "не подобається - не лізь сюди, не заходь на цей сайт". Та ради Бога! Тільки тоді задумайтеся, яке майбутнє буде у цього прекрасного сайту, якщо тут постійно один одного ображатимуть (я не маю на увазі опозиційний чи критичний аспект до влади, негативних явищ і т.д.). 
Щодо МОСКАЛІВ. Є МОСКАЛІ, а є і росіяни - така моя думка. Є люди, і є нелюди ("ЛЮДИСКА"). Є виховані, інтелігентні, а є і нахабне бидло, що не поважає ні історію, ні культуру, ні ближнього свого, ані себе самого. Незалежно від національності. 
Якось, будучи ще юнаком (вчився в одному львівському внз)... знепритомнів у львівському трамваї (два дні голодував, будучи студентом). Якась пані на моє прохання неохоче звільнила мені місце, коли запаморочилося в голові. А далі чув на свою адресу від наших українців таке: "Це - наркоман! :grinВ міліцію його! "." От напилося, волоцюга, а тепер ще й місце йому звільняй. Викиньте його звідси, бо зараз все обблює! " "Та це, мабуть, якийсь бомж і злодій, бо нормально одягнений"... Потім двоє дужих молодиків підхопили мене попід руки зі словами: "Йти можеш?" Я кивнув головою, мовляв, так. Перша сходинка, друга... А далі пригадую, що вже сиджу на порозі вхідних дверей будинку навпроти кінотеатру ім. Богдана Хмельницького (там завжди індійські фільми демонстрували. Тепер цей кінозал комусь продали). Натовп людей довкола мене, сонце...і ніхто й нічого не пропонує (бодай склянку води). Раптом передо мною виринула якась жінка років 50-60. В мареві відчуваю, що вона мене невпинно тормосить: "Молодой человек, вызвать вам "Скорую?" 
- Ні, - відповідаю. 
- Откройте, пожалуйста, рот. Вот вам таблетка валидола. 
Таблетка за якусь мить почала виконувати своє призначення. Росіянка розщепила комірець на моїй сорочці, зняла з мене светер. 
-Может, Вы голодны? Вот вам кусочек шоколада. :eek 
І тут я відмовився. "Ач, - думаю, - москалька, чеколяду мені пхає (в той купонний час чорного шоколаду у продажу просто не було). А я гордий! Я - українець! " 
Тепер розумію, що був просто дурником. Адже чорний шоколад додає організмові людини багато сил, енергій і т.д. Але тоді я цього просто не знав. А жінку з чуйним серцем у цей час не хвилювали ні моя національність, ні місце прописки, ані гроші, ані мої політичні погляди. 
Коли нарешті опритомнів, "москалька" зникла з моїх очей. А довкола мене стовбичили цікаві перехожі (НАШІ, рідненькі українці). І увесь цей час, і вже коли встав і почав йти з светром у руці, ніхто й нічого мені так і не сказав, не спитався, не запропонував... 
 
Думав - знайду тут, на сайті реальних друзів... :sigh Ще удень завітаю до Вас. 
Пока! :):):)
Рейтинг: 0+ 0-
 
Франсуа, 02:53 13 травня 2010 р.
 
Анегдот про голодного студента, що мав місце в львівському трамваї. 
 
Стоїть студент хитається від голоду, худющий, як тріска і тримає на руці плащ. Ввічлива пасажирка каже: "Синку присядь, ти такий худий, ти що студенет?". 
"Так я студент, але я не присяду бо я вчусь добре і має стипендію". "Ну то дай хоч плащ потримаю" - каже доброзичлива пасажирка. "Не дам, бо то не плаш" - каже студент, "то мій друг студент Франсуа, він ленінський степендіат"
Рейтинг: 2+ 0-
 
Очевидець, 08:55 13 травня 2010 р.
 
Немцу который совсем не немец. 
Кушай деликатесы, имей все в доме, отдыхай на лучших курортах мира. Читай "Русский Берлин". Мира тебе и добра
Рейтинг: 4+ 0-
 
Очевидець, 12:18 13 травня 2010 р.
 
Розмови в інтернеті по суті нагадують істеричний скандал. Зійдеться декілька чоловік і починають один одному хамити. Прочитаєш до 10 коментарів і починає нудити. Де вже тут говорити про розумння і повагу до співрозмовника. Навіть коли вискакують розумні думки то в купі бруду губляться. Як зрозуміти людей які просто обзивають одне одного не знаю. Хіба в цьому сенс розмови?!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Роман, 12:24 13 травня 2010 р.
 
до Адміна ! я кщо зявляються коменти які ображають честь і гдність когось з допусувачів попрошу видаляти ! при цьому адресати прописувати!  
-комент тако видалении за невміння спілкуватись
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 12:48 13 травня 2010 р.
 
немец он же голандець)))
Рейтинг: 3+ 0-
 
макс, 12:51 13 травня 2010 р.
 
Для Адміна,  
 
Ну брат, знайшов ти велику "зацепку" в моєму коментарі: "німці своїх не вбивали". Аж мусів ти "втрутитися"! Ok, для тупих пояснюю: коли я кажу, що Гітлер своїх не вбивав, то це означає, що були свої і були не свої (цигани, євреї і всі інші), got it? Я би радив тобі сконцентруватися на мільйонах вбитих ні в чому не винних людей не тільки в Україні, а за її межами комуністичним режимом, якого ти так ревно захищаєш! Не називай нікого затурканим або лицеміром, особливо коли твій інтеллект на рівні фірмана з колгоспу "ХХХХ років без врожаю".
Рейтинг: 0+ 0-
 
Іван, 16:13 13 травня 2010 р.
 
Макс,  
 
Не сміши курей! Ані логіки, ані послідовності в твоїх коментарях не прослідковується. Ну от тобі приклад. Ти кажеш, що потрібно видаляти коментарі які ображають честь і гдність когось  
 
Ось твій коментар: 
 
Іван заміть, всіх встиг обіс.)) -комент тако видалении за невміння спілкуватись. 
 
Це знаєш, як фільмі: 
 
-Что, болван? 
-Согласен!
Рейтинг: 0+ -2-
 
Іван, 16:14 13 травня 2010 р.
 
перли івана 
-Ворон,  
"людського суду, Сибіру? У тебе всі вдома?" 
-Гоцман Д.М.,  
"Коротко на твоєму рівні: ти є саме натуральне бидло, біжи до Росії поки беруть і підлизуй їм! Там таких поважають! "  
-до адміна  
"Ok, для тупих пояснюю: коли я кажу, що Гітлер своїх не вбивав, то це означає" 
-"Ця газета є зареєстрована на імя москаля Алєксандра. Він тут час від часу маразми свої пише" 
-Олексію 
"олексій та ти сам рагуль який гавкає тут по москальські.ганьба з сайта москаляку олексія!
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 16:47 13 травня 2010 р.
 
Немец, він же - BAS. У Вас хибна думка про те, що у нас існує ворожа пропаганда проти Єворпи, у тому числі й Голандії. Українці - всюди. Європу побачили, підняли Європі ВВП руками українців і українок. Росію теж багато чому навчили: і культури землеробства, і будівництва, і ще багато чому. Тож ми добре знаємо, хто і чим "дихає". Не треба нас повчати і писати, що ми і через 100 років не досягнемо того ж, що і в Голандії. Це ми - попереду! Зі своїми негараздами справимося самі; це - аксіома історії. Немец, є таке правило: ВСЕ ТАК НЕ БУДЕ! Сьогодні нам важко - прийде час, коли, образно кажучи, буде і на нашій вулиці весілля. Сьогодні Вам дуже добре? Тоді прочитайте це правило ще раз... :x 
Оптимізму зичу всім! ;)
Рейтинг: 0+ 0-
 
Франсуа, 21:01 13 травня 2010 р.
 
наконец меня кто-то услышал. Рагули, внимательнее читайте. НИКТО не поможет. Расчитывать можно только на себя. Но этого Вам уже никто не даст. Свой шанс уже просрали. Хотя... попробывать стоит.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Алексей, 23:47 13 травня 2010 р.
 
Посему Алексей , Бас, читая Ваши коментарии, еще больше склоняюсь к осознанию того , что крайне важно, создавать условия роста именно национальной буржуазии и препятствовать проникновению всяких транс- национальных компаний , именно нац .буржуазия в тесном сотрудничестве со средним классом, должны вытеснить ненациональный капитал, и заполнить внутренний рынок товарами , услугами своего призводства ! Таким образом будем постепенно все более независимы от внешних влияний! Отказаться от займов МВФ раз и навсегда!
Рейтинг: 0+ -1-
 
АНЖЕЛА, 08:06 14 травня 2010 р.
 
Що саме я маю на увазі під поняттям національної буржуазії?Моя думка така
Рейтинг: 0+ -2-
 
АНЖЕЛА, 08:13 14 травня 2010 р.
 
Те такий немец, як я індеец. Рот поприкривали, мало того шо купа маскалів, ше й жиди почали писати! Якийсь клоун з компа з другим айпі пише , шо він немец:)))
Рейтинг: 0+ -1-
 
Андрій, 09:52 14 травня 2010 р.
 
Рагулі внемательно четайте, свой шанс просрали .  
Ти шо охамів, за кого ти бидло себе вважаєш? Назвати всіх рагулями. а ти хто такий? чувак легше, бо ти хамиш і то конкретно. йди поїж зупу з макароном і подумай над своєю поведінкою!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Андрій - Алексею-РАГУЛЮ, 09:57 14 травня 2010 р.
 
МАКСиму.Бачиш що ти наробив на сайті! Основоположник теорії МАКСизму-рагулізму! Майже як Карло Марксов який розробив теорію як усунути від влади в Європі людей з синьою кровю які мали владу від БОГА! І привести до влади Рагулів! Це було зроблено по завданню обраного народу.Вони вже всі фінанси мали в своїх руках, а влади не мали б ніколи! В деяких країнах і до тепер не мають влади. Пояснюю слово демок ратія - ратиця, роги, рогулі!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Свій, 10:30 14 травня 2010 р.
 
німцю. в 33 німці обирали між більшим і меншим злом! Вроді вибрали менше.Якби вибрали більше то напевно війну виграли б і ти зараз працював би фірманом в передовому Голландсько-Німецькому колдойчгоспі"червоний тюльпан"! :)
Рейтинг: 0+ 0-
 
Свій, 10:49 14 травня 2010 р.
 
андрій я тебе підтримую рагуль олексій занадто почав хамити.макарон з зупою недопоможе москаляці.треба взнати хто це?
Рейтинг: 0+ 0-
 
іван, 11:44 14 травня 2010 р.
 
іван ти хочеш почати репресіи з інакше мислячими?дивись бо ми можем і тебе розшифрувати)))
Рейтинг: 1+ 0-
 
макс, 11:56 14 травня 2010 р.
 
Розшифруйте краще мене. Бо вас усіх я уже розпочав встановлювати. Даруйте, але така у мене служба.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Очевидець, 15:05 14 травня 2010 р.
 
і як получаеться? може номер моб дати шоб скоше було)))
Рейтинг: 0+ -1-
 
макс, 15:11 14 травня 2010 р.
 
Одна моя знайома- ду-у-же щира українка- писала своїй доньці записку: "Їч зупу". )))))))))
Рейтинг: 0+ -2-
 
Я, 15:38 14 травня 2010 р.
 
Іванові та Андрієві. 
При нагоді подивіться цей фільм 
 
У нас не розміщають посилань у коментарях. Якщо хочете запропонувати фільм цим людям, вкажіть назву, можливо режисера, рік випуску - якщо матимуть бажання, знайдуть собі.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Очевидець, 20:22 15 травня 2010 р.
 
Чи може бути РАГУЛЬ чесним?
Рейтинг: 1+ 0-
 
АНЖЕЛА, 16:16 15 травня 2010 р.
 
чесність - це одночасна повага до усього соціуму. А рагулізм власне є проявом неповаги. Тому між поняттями цими поняттями існує дезюнктивний логічний звязок: "чесність" OR "рагулізм"
Рейтинг: 2+ 0-
 
Очевидець, 18:33 15 травня 2010 р.
 
Не зовсім так Очевидцю .Чесність це чеснота, виплекана часом та стражданнями, що гартуе волю та виковуе силу духа, що ніяк не свідчить про повагу, чи неповагу до усього соціуму! Любов одна лише в стані, одночасно творити те, що ми називаемо повагою! Рагуль не відчувае всього цього, тому він обмежений і від цього не страждае! Страждають ті, хто знають ціну Любові!
Рейтинг: 0+ -1-
 
АНЖЕЛА, 14:16 16 травня 2010 р.
 
Анжело, Ви просто висловили моє розуміння іншими словами. Я не побачив у Вашому коментарі свого попереднього висновку. 
Чесність свідчить про повагу до всього соціуму, оскільки якщо особа буде нечесною у відношені бодай до одного індивідума, то вона одразу стає нечесною. Тому чесність до решти, уже не матиме значення. Чесний є чесним для всіх, для необмеженого кола. 
А рагуль є не чесним не по тій причині що він не вихований чи не освідчений, а потій що він хизується цими вадами, публічно демонструє їх не враховуючи думку інших.
Рейтинг: 0+ -3-
 
Очевидець, 14:43 16 травня 2010 р.
 
Друге речення попереднього коменту слід читати так: " Я не побачив у Вашому коментарі заперечення свого попереднього висновку.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Очевидець, 14:45 16 травня 2010 р.
 
Адміну! Пропоную нову рубрику - "Ти сам такий! ".Бо тут вже зійшло на пси.Де плітки, новини, практичні поради?! Вочевидець навіть Старого Гуцула з сайту попер!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Свій, 14:52 16 травня 2010 р.
 
Перемога над фашизмом це наш св"ятий празник, тепер ще треба перемогти нахабство, безгосподарнiсть, хабарництво, той негатив, що довкола нас. Так, i не забудемо вiдсв"яткувати ще день визволення нашого Дрогбича вiд фашистiв, 6-го Серпня! :)
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 15:46 16 травня 2010 р.
 
Для Немец____________"МЫ" - це хто? :grin 
Немец, Ви хоч німецькою читати вмієте? Бодай дві-три букви з німецької абетки знаєте? :grin О, та у Вашому голосі якийсь BASок проривається. Ваші зазомбовані політичнохворою Вітренчихою думки віють невтішним діагнозом. :upset 
Співчуваю... 
Взагалі на нашому сайті вже двох провокаторів вичислив. Панове, може на них не реагувати? Або ж відповідати їм так, щоб аж луснули зі злості? :grin :grin :grin
Рейтинг: 2+ 0-
 
Франсуа, 03:09 20 травня 2010 р.
 
Краще пізно... 
 
це брехня чистої води: 
святкували дуже помпезно в Німечині, Нью йорку Ізраїлю :grin
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 17:55 07 червня 2010 р.
 
Німці кращі, за всі свої біди вибачилися і взагалі є з кого брати приклад для наслідування. А росія кацапи дурноваті мало того, що не вибачається, самі хреново живуть і другим не дають. Геть їх з України бо вона тільки для українців! Победу ніколи не святкую це не наш празднік, тай яка це победа коли стільки людей загинуло-цеж день трауру. Та все в них, як не у людей
Рейтинг: 1+ 0-
 
А.С., 18:39 23 жовтня 2010 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6075 днів)