Інцидент в автобусі, або які "круті" дівки живуть у Ковпці

Надрукувати
Новини
Написав(ла) Юрій Федчак   
06.12.2011
Автобус Декілька днів тому сайт "Дрогобич Інфо" опублікував відеокліп з нарисом "Інтелектуальна деградація, або де "тьолки" шукатимуть "класного чувака". Мова йшла про аморальну поведінку підлітків в столичному закладі для розваг. Але чим відрізняються київські підлітки від, приміром, наших, місцевих? Події, що відбулися 5 грудня близько 15 год. в автобусі рейсом "Дрогобич-Стебник" спонукали взятися за перо.

(натисніть на фото для перегляду, всього 2 фото)

Фото 2.

Коли автобус (д.номер ВС1988АА) рушив з дрогобицької автостанції, одне пасажирське сидіння біля вікна виявилося вільним. Поряд сиділа юнка віком 14-16 років, тож до неї звернулася літнього віку жіночка з проханням дати можливість їй сісти. "Зайнято!", - заявила дівчина і опустила голову, втупивши очі у свій мобільний телефон. "Але ж тут ніхто не сидить", - не втримався вже я, але дівчина далі вперто сиділа, вдаючи, що не чує. Намагання її присоромити чи достукатися до її совісті нічого не дали: дівчина ще й почала нахабно огризатися, відповідаючи жінці, що, мовляв, нехай їй власні діти вступають місце. В розмові з’ясувалося, що пані Меланії було важко стояти через стан здоров’я та поважний вік. Тоді я звернувся до водія, запевнюючи останнього, що жінці-інваліду важко стояти на ногах, а в той же час поруч сидить підліток, зайнявши аж два місця. "А що я зроблю, - недбало кинув він у відповідь, - дівчина аж за два місця заплатила!"… і продовжив рух. Але ж всі пасажири оплатили за проїзд!

І ось на зупинці біля колишнього молочного магазину по вулиці Трускавецькій, випереджаючи літніх людей, в салон автобуса протиснулися ще двійко підлітків: хлопчик і дівчинка, та зручно вмостилися на "заброньованому" місці. Зрозуміло стало, що вони – приятелі "крутої" дівчини, бо врешті-решт їй на коліна сіла подруга, а хлопчина зайняв місце біля проходу. На повторне прохання вступити літній жінці місце тріо приятелів дружно розреготалися, продовжуючи виклично між собою теревенити небилиці. І коли, нарешті, підлітки виходили з автобуса на зупинці "Ковпець", хлопчак саркастично зауважив пасажирам, що сиділи позаду, щоб "не забули вступати місця старшим людям"…

Дрогобичанка Меланія поспішала у стебницьку лікарню, де на неї чекала прикута до ліжка подруга чи то родичка. Важко йти, але треба. Про що вона думала в той час: про нашу здеморалізовану молодь чи про високі ціни на ліки? Хтозна, можливо, про все одразу, але впевнений, що відчувала цілковите розчарування сучасною молоддю.

Дивує, і навіть обурює байдужа реакція молодого водія. Адже квитків з вказаними на них місцями пасажирів не отримав ніхто, як і ніхто не перешкоджав водієві виконати один зі своїх прямих обов’язків господаря автобуса. Невиправданим є байдуже мовчання інших пасажирів, що мимоволі стали очевидцями цієї ганебної поведінки підлітків. Їх позиція відображає цивілізованість нашої громади. І, нарешті, чи не байстрюки вони, ці дівчата, і чи українського вони роду, якщо їм не прищеплено жодних моральних устоїв українського народу? Хіба не усвідомлюють, що і на них попереду чекають та ж старість і неміч? Невже ми так незворотньо відлучені від свого коріння, що забули настанови наших прадідів свято поважати і допомагати старшим; занедбали наші християнські вчення, культуру, традиції, звичаї; втратили гідність і повагу до своєї України, що нехтуємо всім святим, ганьбимо себе і своїх земляків та все найкраще, що здобули? Скільки ж серед нас убогих духом, якщо замість поваги, підтримки і любові до ближнього свого кидаємо, образно кажучи, в його город камінь? Хто відтак через 10-20 років подасть руку допомоги немічному у важку мить – запитання без відповіді.

Переглядів: 12120

Коментарі (97)
 
Прочитав.Злий! На шпану! Отаке собі чмо з якогось там села, хоч знаю, що і по селах проживають порядні і грамотні люди... а так себе нахабно ведуть! Часто спостерігаю, як і в ДРОГОБИЧІ, особливо маршруткою 2, отаке собі метр п ятдесять з капелюхом, не вступає місце людям похилого віку! В давному випадку вина лежить на водія, бо воно! повинно було посадити жіночку на місце а шпану голопузу попередити за хамство! А взагалі потрібно ввести білети по маршрутках, бо водіі вічно плачуть, що немає заробітку -не брешіть..є у вас заробіток і калим, так слідкуйте за порядком по маршрутках ! Дякую ЮРІЮ ФЕДЧАКУ за матеріал! ЖМУ РУКУ! ПОВАЖАЮ ТАКИХ ЛЮДЕЙ, бо і сам поступив би як ти, ЮРІЮ! Але я би то все підняв, і ще би в дупу копнув! Ну такий я є, нічого не поробиш! Хамство треба постійно ставити на своє місце, в...стайню!
Рейтинг: 25+ -3-
 
снайпер, 08:32 06 грудня 2011 р.
 
Стаття викликає суперечливі почуття. З одного боку: в кожній маршрутці чи автобусі є місця, відведені для інвалідів. Водій правий, тому що квитки усі однакові, і він не має права зганяти когось з місця за своїми особистими уподобаннями. Ці підлітки мають таке саме право сидіти в маршрутці, як і згадана жінка. Крім того, виникає питання, невже всі місця в маршрутці були зайняті виключно підлітками? А чоловіки усі стояли? Чи були такі, що сиділи, але до них претензій у автора не виникло? 
З другого боку, ця проблема не виникала б, якби водій дотримувався правил перевезення пасажирів, а саме: кількість проданих білетів мала б відповідати кількості сидячих місць. Щодо виховання молоді , звісно, є проблеми. Але. не забувайте, що вони виховуються на прикладах дорослих. І силою, криками нічого не досягнете. А по нормальному, "вихованому" зробити те ж зауваження дорослі не вміють через вже своє "недокультур"я". Ось і виходить, що "яке їхало ..".
Рейтинг: 41+ -6-
 
..., 08:51 06 грудня 2011 р.
 
"підняв, і ще би в дупу копнув" ?Чим ви відрізняєтеся від тих малолітніх хамів? А якби ваша дитина там сиділа, а якийсь вуйко таке з нею вчинив, ви би дуже були йому вдячні за такий "виховний" момент?
Рейтинг: 14+ -13-
 
.... снайперу, 08:55 06 грудня 2011 р.
 
Молодь живе так, як її вчать "моральні авторитети" - дорослі: гроші понад усе, зневажай бідних і слабких і т.д. 
Усі знаємо, що та або інша особа роздеребанила гроші міста, тобто наші. Але вихваляємо її, тиснемо руки, заглядаємо у очі... Бо ж вона керує і буде керувати далі, як не на тому місці, то на іншому. То які можуть бути наші діти? Вони ж не дурні, усе бачать.
Рейтинг: 17+ 0-
 
..., 09:08 06 грудня 2011 р.
 
Уроди були в усі віки !
Рейтинг: 14+ -2-
 
Сократ, 09:39 06 грудня 2011 р.
 
Один пише, що дітки мають право сидіти на місцях, бо заплатили гроші за квитки! Ніхто не каже що ні! Робити культурно зауваження! КОМУ! БИДЛУ! Як воно вже смалить, п є, спить по кущах і т.д.Як би то було виховане дитя, воно би само встало і запрсило би літню жінку сісти...І до всіх моралістів - тобі ще шпана не била морду, коли будеш йти один ввечері додому! Тобі повезло! А буває і так, що отакі "ДІТКИ" перестрінуть любого і так дадуть нізащо і ніпрощо, що ти "друже" не будеш таким моралістом! Бажаю тобі, щоб з тобою такого ніколи не сталося! ТРИМАЙСЯ!
Рейтинг: 17+ -3-
 
до тих нижче написаних, 09:42 06 грудня 2011 р.
 
Із статею я незгідний. Впершу чергу треба звернути увагу на маршрутки, бо вони їздятиь що години і набивають повну маршрутку при цьому зароблять немалі кошти (повірте я знаю скільки заробляють маршрутчики). Хай введуть квитки і похила людина якшо не спішить просто сяде на другу маршрутку. Доречі на заході коли літні людині вступати місце вона ще й може образитись на ваас, а не подякувати. 
Висновок: потрібна перш за все культура перевезення. Люди рідко виступають що маршрутки рідко ходять, що не видають квитків і так далі.
Рейтинг: 15+ -11-
 
Андрій, 09:48 06 грудня 2011 р.
 
Маршрутки повинні ходити похвилинно(за розкладом), тоді будуть вільні місцяі не буде зайвих розмов. А зараз стоять, чекають на автостанції, забивають автобуси стоячими пасажирами, та щей по дорозі збирають. В автобусі близько двадцяти посадочних місць, тому виходить, що всі молоді та сумлінні, за ті самі гроші, повинні їздити завжди стоячи. Як би влада їздила в громадському транспорті, може би і відчула наші проблеми та пробувала іх вирішити. Автобусів є багато, і робити хочуть всі, та попробуйте туди залізти, все проплачено або кришується своїми("товчуть касу") а ми страждаєм. Також деколи сам спостерігав, як пенсіонер сідає на автостації в забиту маршрутку, хоча збоку стоїть пуста, та вимагає звільнити йому(їй) місце, я розумію повага до сташих, але і совість інколи треба мати.
Рейтинг: 14+ 0-
 
, 10:17 06 грудня 2011 р.
 
Да проблемы у вас, еще все на уровне африки.У нас нет маршруток, они если и есть то по заказу приезжают к дому где человек с коляской заезжает в нее, и едет в основном к врачу или организовано какое-то мероприятие.А второе такие машины применяют для доставки рабочих на обьект и назад(чтоб не добирались транспортом) или для работы в сфере строительства-перевозят разный инструмент.А у вас всегда как не у людей.У нас пасажиров перевозит нормальный автобус, как правило фирмы Мерседес, в нем есть камера, водитель денег не берет(расплачиваются магнитными карточками), ходит точно, пустой или загруженый, в основном есть места всегда, места для инвалидов(если таковой есть) уступают все.При любом скандале или попитке не уплатить-моментально приезжает полиция. 
Но инвалиды все здесь имеют транспорт-это електро-скутера, или мини автомашыны на 2 человека(скорость 40 км в час). 
Все культурно и тихо, летом работает кондеционер, зимой тепло.На каждой остановке есть часы, и електронное табло где указано когда и через сколько минут придет автобус. 
Вот такие перевозки в загнивающей старушке Европе, как любят называть более продвинутые в развитии страны.
Рейтинг: 10+ -2-
 
из Европейского Союза, 10:22 06 грудня 2011 р.
 
Колись за таку хамську поведінку шмаркачів шофер би їх просто вишвирнув з атобуса, як котів! Місце є а засранка верещить "Зайнято"? А самій свій зад підняти і вступити місце старшим! Видно, така її мамочка без роду-племені.
Рейтинг: 16+ -9-
 
Нормальний чувак, 11:04 06 грудня 2011 р.
 
Країна неляканих . рагулів. :sigh
Рейтинг: 12+ -3-
 
М.Кушнір, 11:59 06 грудня 2011 р.
 
Шановні коментатори! (звертання до Всіх) Перше питання: Чому ганячи молодь, говорячи про їх безкультур’я автор статті сам не провів бесіду з цією "юнкою віком 14-16 років", а береться говорити про моральні авторитети і осуджувати, Що він (автор статті) зробив для того щоб ця жінка похилого віку мала місце для того, щоб сісти. Чому старше покоління не показало приклад і ніхто не вступив місці цій жінці. Дайте відповідь на питання "ЗВІДКИ МОЛОДЬ МАЄ БРАТИ ПРИКЛАД?" відповідь: з інтернету і ТБ.Усі Ви Високодостойники і моральні авторитети (коментатори) ставите такі низькі оцінки молоді, а що ми конкретно робимо для того, щоб молодь розвивалася в правельному руслі. Не треба скидувати зараз на державу, владу, політику. чим ми можертвували щоб правельно виховати молодь. Ми привикли скидувати проблему на шофера, владу, ще на інші катаклізми, але ЩО РОБИТЬ КОЖЕН ІЗ НАС ЩОБ СТАЛО КРАЩЕ. 
PS! вибачне що так недолуго написано, не маю схильності до "журналіства". Дякую:)
Рейтинг: 16+ -6-
 
, 12:53 06 грудня 2011 р.
 
Загалом нормальна реакція відвідувачів сайту на відверте хамство. На мою думку все зводиться до моралі, до виховання. Однаково невиховані ні молоді люди (нехай подякують за це своїм батькам) так і водій, якому , відверто, абсолютно "по-цимбалам" чи поступаються місцем старшим, чи ні. А от мовчання пасажирів наводить на тяжкі роздуми - невже правда, що у наших людей характерною рисою є "моя хата зкраю"?
Рейтинг: 9+ -1-
 
, 13:10 06 грудня 2011 р.
 
От українці. Звикли, що все за них має хтось зробити. До чого тут водій? Невже не знайшлося жодної людини, яка б "гречно" попросила цю дівчину надати місце жінці. Не вірю! Не можна бути таким байдужим - моя хата скраю, я нічого не знаю. Тоді всі були б задоволені: і дівчина, що зробила добру справу, і в цієї жінки ноги б відпочили. Треба бути всім більш людяними.
Рейтинг: 9+ -2-
 
, 13:12 06 грудня 2011 р.
 
Я б тій кобилі малолітній пащеку б розірвав, в *** шкіль запхав
Рейтинг: 9+ -16-
 
Стопа, 13:21 06 грудня 2011 р.
 
петеушники зранку ідуть на навчання, і ні один старшій людині чи вагітній жінці не вступить місце, а на зауваження ще й огризаються. росте покоління бидла і хамів.
Рейтинг: 15+ -4-
 
я, 13:31 06 грудня 2011 р.
 
Може ще у автобуса згоди на фото спитати?
Рейтинг: 7+ -7-
 
М.Кушнір, 13:53 06 грудня 2011 р.
 
Такого як в дрогобичі твориться з маршрутками(відправляемся по набитості, а не по графіку, а по дорозі добирае висячих)нема ніде! Але хочу зауважити з власного досвіду якщо водій у чомусь винен йому робиш зауваження по перше починае хамити по друге народ тільки за столами в кухні і за компом мудруе треба так треба сяк , а до діла дойде одиниці можуь щось говорити мало того щей захищають винуватців(основна маса не бидло їх такими зробили їм так подобаеться)!
Рейтинг: 9+ 0-
 
, 14:01 06 грудня 2011 р.
 
Сумно.
Рейтинг: 12+ -2-
 
Любов., 14:07 06 грудня 2011 р.
 
Ці образливі коментарі можуть написати тількі, які не мають своїх дітей, бо ображати дитей, які за статистикою хворіють частіше ніж пожилі зовсім не гарно. Колись в автобус зайшла вагітна на 9 місяці дівчина, бліда, виснажена і жоден із дуже вихованих пенсіонерів не уступив їй місце, аж поки їй не стало зле і не викликали швидку. То ж кого ми позоримо, краще б показали власний приклад.
Рейтинг: 16+ -16-
 
Мама, 14:18 06 грудня 2011 р.
 
Ну, так, в 15 років з мобілкою в руці і моднєйшими лахами на собі - вагітна і хвора, бліда і виснажена безтурботним життям і дискотеками/барами, і їй ще й місце вступити? Цей хлопець - теж вагітний, що не захотів вступити старенькій жінці місце?)
Рейтинг: 13+ -7-
 
Хохотун, 14:34 06 грудня 2011 р.
 
Напеисано мсогутньо. Особливо про хвору старшу жінку, на муки якої автор споглядав. Чому сам не поступився місцем, чувак?
Рейтинг: 10+ -8-
 
А що сам автор?, 14:53 06 грудня 2011 р.
 
1. Громадський транспорт ходить забитим навіть у найрозвинутіших країнах. Візьміть метро будь-якого великого міста в години пік. 
 
2. Хами зустрічаються в будь-якій популяції людей. Серед старих людей, до речі, також. 
 
3. І останнє, візьміть маршрутку Дрогобич-Львів. Чому місцеве населення вперто ігнорує номери місць вказані у квитку? Навіщо взагалі переводити папір, якщо люди і далі продовжують ломитись як стадо диких тварин в ту маршрутку, лише та відкриє двері, з метою захопити більш "мажорні" місця? А якщо сам захожиш в цивілізований спосіб, проте останнім. І на зауваження до "інтелегента/інтелегентки" вже недитячого віку, що той/та займає не своє місце, реагують не краще ніж герої даної статті.
Рейтинг: 13+ 0-
 
oz, 15:13 06 грудня 2011 р.
 
Я б автору порадила походити по магазинах, банках і інищих установах, де бувають черги і подивитись як чемно стоїть молодь і як хитрують пенсіонери, в яких море часу, але не хочуть стояти. А молодий спішить на роботу і ніколи не йде без черги.
Рейтинг: 24+ -3-
 
Дрогобичанка, 15:15 06 грудня 2011 р.
 
Таку молодь можна зустріти не лише у Ковпці, а посюду... Огляньтеся довкола: скільки підлітків на підпитку блукають містом, скільки разів, ідучи центром, можна почути голосну нецензурну лексику, якою вульгарною є поведінка підлітків (особливо дівчат) у нічних клубах... і цей перелік можна вести до безкінечності. Дана стаття порушує низку проблем не лише нашого міста чи району, а етнічного менталітету загалом. Ось, до прикладу: чому в сучасному світі слово «українець» звучить зневажливо? Чому у всіх згадуваннях ми фігуруємо як неповноцінна нація? - бо самі ж ми часто даємо причини так говорити. Базікаємо про політику, звинувачуємо інших в наших проблемах, кричимо про національну гордість. Але наша проблема не в слабкості – вона в байдужості. Ми звикли тішити себе ілюзією, що «це не мене стосується», не розуміючи того, що неможливо залишатися чистим, живучи в болоті!  
 
 
Як часто ми не віримо, не любимо, не вміємо,  
Не знаємо, не хочемо… від цього робимось ворожими 
Озлоблюємося на все, бо в нас усе є не таке,  
Яким хотіли б ми це мати…  
Ми звикли все в житті купляти,  
Вороже ставитись, всіх обмовляти,  
І так живемо стільки літ, не бачачи цих наших бід. 
 
Біда для нас – це стиль життя… 
А тут нема їй вороття,  
Якщо ми самі не захочем,  
Не повіримо, що зможем 
Цю нашу злобу зупинить 
Й навчитись всіх і все любить... – 
Буде нелегко виживати, комусь себе офірувати. 
 
Коли плюють вам в душу – смійтесь,  
Не мстіть, не зліться – заспокійтесь,  
Будьте вищими за ці людськії кола,  
Не уподібнюйтеся їм ніколи!  
Коли поборете в собі цю пиху –  
Для них це буде найбільшим лихом,  
Ми для життя прийшли, а не для помсти!  
 
Коли говорять про вас зле –  
Не відповідайте їм на це. 
Забудьте про омани всі на світі,  
Запам’ятайте: всі ми – Божі діти,  
Для щастя нам лиш небагато треба: 
Батьки, кохані люди і кусочок неба –  
Все решта – це наші бажання, які породжені самим коханням. 
 
Ніхто не знає, що його чекає: 
Сьогодні я є тут, а завтра – вже немає…
Рейтинг: 11+ -2-
 
Наталія Жмурко, 15:52 06 грудня 2011 р.
 
В Себнику самі рагулі! воно й видно! СЕЛО! Саме хамство і ніякої культури!
Рейтинг: 14+ -2-
 
Дрог, 15:52 06 грудня 2011 р.
 
бабулька тоже на пріколі, має пільгові місця, най тих штормить, а то полізла на самий зад автобуса місце шукати :grin
Рейтинг: 8+ -28-
 
анонім, 16:48 06 грудня 2011 р.
 
Ото цирк влаштували :zzz
Рейтинг: 8+ 0-
 
Хроновасел, 17:01 06 грудня 2011 р.
 
Просто треба поважати один одног!
Рейтинг: 16+ 0-
 
Правдоруб, 17:25 06 грудня 2011 р.
 
Якось Олег Косак зауважив, що в погоні за баблом маршрутки навіть не миють перед виїздом - бо треба бабло косити. Водії теж ті ж самі жлоби, вони що не бачать, хто їде і за що? А кришує їх Сашко Захаров, це йому папік Радзієвський зробив презент. Тож рибу треба чмстити з голови. А то знайшли малолєток і зробили з них козлів отпущєнія! Найголовніші козли - в ратуші. Їм по барабану, хто і як їде, головне в кінці зміни бабло - і в сауну! Сашко любить сауну в "Женеві" а ви?
Рейтинг: 2+ -8-
 
Vit, 17:33 06 грудня 2011 р.
 
а хто сказав, що молода людина не такий самий пасажир і має таке саме право у проїзді в громадському транспорті, як і люди старшого віку, при умові, якщо заплатив за проїзд...у кожному транспорті є 4 (чотири) пільгові місця для інвалідів і пасажирів з малими дітьми, а решта для пасажирів любого віку.так що і молода особа має повне право сидіти у транспорті...а якщо має бажання і можливість, то може уступити місце пасажиру старшому по віку...це все залежить від культури поведінки молодої особи...
Рейтинг: 14+ -3-
 
семен дрогобицький, 18:21 06 грудня 2011 р.
 
Читаю коментарі і враження , що 90 % дописувачів несповна розуму - моральні уроди . Обмовляють один одного , погрожують , обзивають . І це все тільки на сайті , бульок багато - справ нуль . А коли " понтові герої " стикаються з реальною силою , хвіст піджимають та сльози пускають .А ЩОДО МАРШРУТКИ - чого старше покоління навчило те і отримує . ЩО ПОСІЄШ ТЕ ПОЖНЕШ . Як ставляться старші до дітей та підлітків , так вони ставляться до них , Закон бумеранга .І ПРИКЛАД . В Грузії жоден , жоден , чоловік не буде сидіти в транспорті коли стоїть ЖІНКА або ДИТИНА . Вони джигіти , а ви хто ? рагулі чи ?! ?! :?
Рейтинг: 23+ -2-
 
Дрогобичанин, 19:43 06 грудня 2011 р.
 
вина йде від перевізника вони ж їзять не по графіку а їдутъ тоді кли бабуля уже не має куди сісти ну що зробиш що в дівахи батьки на заробіках і її нема кому виховувати.
Рейтинг: 6+ 0-
 
месник, 20:01 06 грудня 2011 р.
 
Хотілося б зачепити питання маршруток В ранішні години не можливо добиратися маршруткою №11 до лікарні та поліклініки.Вцентрі міста не всі сідають в транспорт особливо о 8 15 та о 8 30 міні маршрутки.де на лобовому склі видно обличчя шофера та попу пасажира Хтось в нашому місті за це відповідае.
Рейтинг: 10+ 0-
 
любов, 20:08 06 грудня 2011 р.
 
cільські дітки агресивні тому що невиховані
Рейтинг: 20+ -2-
 
дрогобичанка, 20:48 06 грудня 2011 р.
 
Люди добрі! До чого тут маршрутки?Просто справжніх мужчин -одиниці.Це виховується з дитинства власним прикладом.А що навколо нас? Хамство, хамство і хамство.І не від кількості грошей чи прочитаних книжок залежить поведінка чоловіків, а від виховання в сім"ї поваги до старших, матері та жінки.Колись цим займалася школа та сім"я.А хто сьогодні?Ніхто. 
Бувають дуже гарно виховані шофери і хами-начальники.Чи часто перед вами піднімає свій зад чиновник, коли ви заходите в кабінет?Є такі, а їх одиниці.Бо ми дозволили так з собою поводитись.Щодо дівчат, то я можу їм тільки поспівчувати-їх чекає доля нещасниої жінки, об яку витруть ноги їїдіти, чоловік та друзі.Бо сказано-що посієш, те й пожнеш! Співчуваю. 
Співчуваю і тим, хто оправдовує таку поведінку.Швидше всього іншої моделі поведінки ви не бачили.Для свого сина таку невістку я б не обрала, думаю що і він теж.
Рейтинг: 26+ 0-
 
Жінка,мама., 20:50 06 грудня 2011 р.
 
почався той скандал в марщрутці..заді було місце дівчина вступила тій жінці місце що в червоній курточці.. 
воні сказала ...дякую я постую.. 
давайте не будем гооврити про вихованість..якщо було багато людей і ніхто не встав..обсолютно..і той юрій федчак..почав ставити притензії.та жінка почала його підтримувати..і говорити що ці діти не виховані..та жінка з чоловіком почали обзивати водія..не цензурними словами..а самі старі ще гірші барани.. 
 
нехай кожен дивиться за собою а не за кимось.. і не виписуйте тут ніби ви всі такі правельні...
Рейтинг: 10+ -23-
 
анонім, 21:47 06 грудня 2011 р.
 
Во, анонім! Ось як треба писати! Скільки експресії, який високий виклад думки! А стилістика яка! Ого-го! Захитаєшся. 
 
Шановна молодь. Навколишній світ не обмежується смс-ками, вконтактє та mtv. Гроші не є єдиною одиницею виміру взаємовідносин людей. Є ще інші речі, світ яких, вам недоступний. Шкода.
Рейтинг: 29+ -2-
 
maxt_t, 22:19 06 грудня 2011 р.
 
Всі наші біди що ми не вміємо поважати один одного. Молодші старшого, чоловіки жінок, діти своїх батьків і навпаки. А це так важко? Що хтось бідніший стане якщо втупить місце? Чи дуже змучиться? Чому в автобусі всі представники сильної статі мовчали? Ви себе не поважаєте. Я не кажу що старші ідеальні, але вони можуть бути батьками твого товарища або коліжанки. А можливо колись і твоїм батькам нахамлять. Що тоді? Нічого не зробиш, бо ти не всесильна (ий), тому треба навчитись самому поважати інших , щоб поважали тебе!
Рейтинг: 8+ -1-
 
макс, 09:43 07 грудня 2011 р.
 
:zzz Неспорю старшы люди ви вчите молодчих вихованосты..а самы? 
поважати один одного потрыбно..але це не до наших людей... 
Дыти не виноваты нывчому..вони молоцы захищають себе!
Рейтинг: 3+ -13-
 
Юлька, 09:48 07 грудня 2011 р.
 
*** 
 
Цей і попередні кілька коментарів у топку. 
Флуд періодично видаляю.
Рейтинг: 3+ -2-
 
До Світлани-Марії-Юльки-Наташі, 10:07 07 грудня 2011 р.
 
Колись У Львові я поступилася місцем старому, але такому статному чоловіку. Так він мало того, шо не сів, а став коло мене і розповів таке і слухали всі: -"Я каже він живу в Австрії вже доано (тут приїхав до доньки ) і там пенсіонеру стає дуже не зручно і встидно коли йому поступаються місцем. Цеж молоді люди вони працювати на себе і нам на пенсію. А ми дома сидимо і получається заходим в транспорт і далі сідати. А молодь цілий день на ногах. Молодь треба шанувати."
Рейтинг: 8+ -5-
 
Г.н., 10:12 07 грудня 2011 р.
 
Це все вірно! Це їх пенсіонери які мають соціальні блага, нормальні пенсії но не наші. Голод, Війна, Репресії, Комунізм, Афган, Чорнобиль, Перестройка і Ніща Незалежність. Такого життя і долі не мали ні одні пенсіонери світу!
Рейтинг: 16+ 0-
 
макс, 10:17 07 грудня 2011 р.
 
І Ви сприйняли його іронію всерйоз? Поцікавтеся культурами всіх народів світу, в тому числі Китаю, України, ОАЕ. Молодим - дорогу, а старших, немічних, інвалідів треба шанувати і поважати, бо кожного чекає старість і неміч. Яким то недоумком треба бути, якщо тобі звертають увагу старші люди, а ти у відповідь пискуєш і демонструєш свою впертість і дурість! Ганьба тим батькам, що виплекали таке чудо! Замість привселюдно вибачитися воно ще, жовтороте, свої права качає. Яйце вчитиме курку? :grin
Рейтинг: 16+ -3-
 
Китайці - українцям Г.н., 10:25 07 грудня 2011 р.
 
І як завжди пенсіонери плачуть: пенсії малі - нема за що жити, проїзд безплатний у маршрутках - ще й невгода, 50% робочих місць зайняті пенсіонерами - низька з/п або невчасно платять. А молодь повинна за все платити, сидіти без роботи, довати місця у маршрутках і при цьому мовчати, бо назвуть невихованим. А що якби пенсіонерам дали мінімальну з/п , за все плати і двоє дітей на ці мінімальні гроші вчити у школах. Крутись як можеш і мовчи, бо так сказали пенсіонери, які всюди: у школах, при владі, у поліклініках і лікарнях займають робочі місця, бо скільки тої пенсії.
Рейтинг: 10+ -12-
 
Молодь, 11:13 07 грудня 2011 р.
 
Ви знаєте молодь вона і в Африці молодь. А от пенсіонери такі як наші, сяде в електричку, а особливу у львівськуі тоді коли їдуть студенти; замучені, голодні, сонні та ще нема права сісти бо вони на базар їдуть.
Рейтинг: 9+ -10-
 
Г.н., 11:39 07 грудня 2011 р.
 
Анонім да да твоя правда дівчата позаду пропонували жінці сісти вона відмовилася і почала на мене навісати
Рейтинг: 4+ -19-
 
хлопець що на фото, 11:46 07 грудня 2011 р.
 
Не смішіть людей замученими і голодними студентами. Всі колись були студентами, і за радянські часи якраз і були голодними і ощадними. Сьогодні студенти нічим не замучені і ситі, як коти. Їх годують батьківські гаманці, а вони ці гроші насправді тринькають на непотрібні їм мобілки і цигарки, бо "круті", бари - бо "соврємєнні", і на хабарі - бо не хочуть вчитися. Тому корона з голови в молодих не впаде, якщо постоять в львівській електричці півтори-дві години, щоб потім даремно півдня протирати свої штані в аудиторіях. Спитайте у тих же пенсіонерів, що їх заставляє їхати до Львова, а не "насолоджуватися" життям українського (не голандського) пенсіонера. Молодь, яка не поважає і не слухається старших, порушує моральні закони, що тисячі років передавалися з покоління в покоління - становить вироджену частину нації.
Рейтинг: 17+ -4-
 
До Г.н., 11:54 07 грудня 2011 р.
 
Не тисніть так на молодь. З одного коментаря їх не зміниш, тут треба проводити послідовну і розяснювальну роботу. Стільки років ними не займались а тут раз і за один день хочете їх змінити. Треба починати з маленьких кроків. Перший крок-Повага! Повага один до одного. Не тільки на вулицях, а і тут в коментарях.
Рейтинг: 8+ -2-
 
макс, 12:08 07 грудня 2011 р.
 
А тобі не соромно що дівчата все ж таки запропонували тій жінці сісти, а ти - ні? Ти так, напевно, і не зрозумів суті проблеми.
Рейтинг: 18+ -2-
 
До хлопця на фото, 12:31 07 грудня 2011 р.
 
Сумна ситуація... Особисто я пропоную такі міри - серйозний прочухан власнику маршруту від керівництва міста, водія на місяць перекваліфікувати в мийники автобусів за півзарплати. А молоді люди - думаю, вчителі вже побачили знайомі обличчя - по завданню директора навчального закладу хай би підготували реферати на тему "чому і як треба поважати старше покоління" і провели кожен мінімум по п"ять бесід з учнями молодших класів на цю тему.
Рейтинг: 15+ -2-
 
Казбек, 14:04 07 грудня 2011 р.
 
Якщо дiвчата запропонували присiсти тiй жiночцi вона вiдмовила! ..то до хлопця нема притензiй! нехотiла присiсти тодi нехай стоыть!  
несподобалося тiй жiночцi, мужчинi щось..забрали манатки i вийшли..нема проблем поыхали дальше!
Рейтинг: 6+ -21-
 
Дiвчина яка ыхала в маршутцi, 16:58 07 грудня 2011 р.
 
Погляньте спочатку на своїх дітей, правильні сильно! ви ж незнаєте чи вони уступають місця у транспорті людям похилого віку, і чи вживають вони нецензурну лексику, сумніваюсь що ваші діточки такі чемні! так що не потрібно обговорювати незнайомих підлітків, незнаючи про їх життя. 
І ще скажіть що ви коли ви були в такій самій віковій категорії уступали місця старшим?сумніваюсь що таке було!  
 
На мою думку Юрію Федчаку немає що робити як розповсюджувати таку інформацію в інтернеті, просто попалась йому така ситуація в маршрутці і він вирішив на цьому заробити опублікувавши це тут! Чомусь іншим пасажирам було всеодно на це, а йому це тільки потрібно було чомусь.. 
І це вже на совісті підлітків чи уступили вони місцем чи ні! нехотіли, не уступили!  
 
ЛЮДИ НЕ БУДЬТЕ ТАКИМИ ПРАВИЛЬНИМИ!
Рейтинг: 5+ -18-
 
SmilE, 17:23 07 грудня 2011 р.
 
SmilE 
погоджуюся з вами!  
вони за своыми дiтьми не дивляться тiльки за чужими, бо вони думають шо ыхнi дiти чемнi. 
Всi осуждають цих дiтей з якими стався комфлiкт, незнаючи яке в них життя!  
А Юрiю Федчаку точно немаэ що робити..а як би його дiти попали в таку ситуацiю цiкаво чи йому би було приэмно якщо би обзивали чи шось наговорювали на його дiтей..!  
Юрiй хочу звернутися до Вас ви не хотiли попозорити дiтей..ви хотiли засвiтитися в iнтернетi!  
Навiть заходе мама, бабця, батько в маршутку з дитиною також нiхто нехоче встати! Так що не зачуджуйте дiтей!
Рейтинг: 5+ -16-
 
Nelly, 17:36 07 грудня 2011 р.
 
класно сказано :p
Рейтинг: 2+ -8-
 
до Nelly, 17:40 07 грудня 2011 р.
 
Та які вони діти? Фарбуватись, злословити, палити, пити пиво - "розуму" й наснаги вистачає. Як відповідати за свої вчинки - "та я дитина ще! ".
Рейтинг: 10+ -3-
 
maxt_t, 21:07 07 грудня 2011 р.
 
Якщоб я мала на кожного члена моєї сім"ї по пенсії, а нас 5. Яби питала, що Дрогобич коштує.
Рейтинг: 3+ -1-
 
Г.н., 21:37 07 грудня 2011 р.
 
Треба памятати, що медаль завжди має дві сторони. З одного боку - неорганізоване перевезення пасажирів, зрештою в нашій державі все неорганізоване, нажаль. А з іншої сторони маємо проблему сучасної молоді. Тому на мою думку будь-які зміни чи реформи треба починати з фундаменту, тобто виховання дітей, студентів, формувати національну свідомість.  
 
Черговий раз мене вражає те, що навіть нетакий уже й і гучний інцидент, як ми знову сваримося і неможемо дійти до спільної думки. Одні нарікають на дітей, інші "переводять стрілки" на інших осіб. НАРОД, ПОКИ МИ НЕДІЙДЕМ ДО ОДНІЄЇ СПІЛЬНОЇ ДУМКИ, У НАС НІЧОГО НЕ ПОЛУЧИТЬСЯ. І нетреба навіть нарікати на владу, адже маємо таку, на яку в першу чергу самі заслуговуємо :zzz
Рейтинг: 5+ -1-
 
, 21:41 07 грудня 2011 р.
 
Vano, і до якої спільної думки народ має дійти? 
 
Ви розумієте, що стаття і коментарі до неї, яскраво ілюструють тенденцію знищення відчуття поваги, співчуття у сучасної молоді? 
 
А закиди, на кшталт - "та не будьте такими правильними... та й у вас "рильце в пушку..." краще дивіться за своїми дітьми" й таке інше, показують, що стан речей тільки погіршується. Такі коментарі - це виправдання власної неповноцінності, байдужості, невігластва. 
 
Це начебто озвірівші пенсіонери кидаються на бідних, затюканих діточок, живцем їх загризають. 
 
Уроди батьки плодять уродів дітей. Якщо їм хтось каже - "ти урод! ", вони тільки починають цим більше пишатись й доводити, що уродство - це нормально. 
 
Ось така моя думка.
Рейтинг: 14+ -6-
 
maxt_t, 22:28 07 грудня 2011 р.
 
роздули з цього незнати яку проблему..можете якісь нормальні статті писати?! ..бо це повний брєд!
Рейтинг: 2+ -18-
 
www, 22:38 07 грудня 2011 р.
 
я з вами не погоджуюсь шановний... 
це вже забагато ви постарались, як можна так писати "уроди батьки плодять уродів дітей", виходить що ви тож відноситесь до уродів батьків, якщо у вас є діти, а якщо немає, то вам не зрозуміти цієї ситуації.!
Рейтинг: 7+ -8-
 
до maxt_t, 22:54 07 грудня 2011 р.
 
maxt_t, люто плюсую
Рейтинг: 10+ -1-
 
Слов’янин, 23:00 07 грудня 2011 р.
 
уу ото вже виписують.зеачить всi уроди..так получаэться..!  
зробили з мухи слона!  
це молодь не тi часи шо були колись, не тi погляди!  
а молодь вiдихаэ i маэ право на своэ слово i.т.д 
нема чого дiтей засуждувати.Краще подивiться шо робить в ДЕРЖАВI який безпорядок! а не на дiтей..це дiти!
Рейтинг: 3+ -11-
 
Анонiм, 23:08 07 грудня 2011 р.
 
Ви засуджуэте тих дiтей як злочинцiв! Несправидливо..з кожним такэ буваэ!
Рейтинг: 4+ -14-
 
Зеновiя, 23:34 07 грудня 2011 р.
 
"до maxt_t, 22:54 07 грудня 2011 р." 
можливо так буде вам зрозуміліше: 
 
"не уроди батьки плодять не уродів дітей. Якщо їм хтось каже - "ти не урод! ", вони тільки починають цим більше пишатись й доводити, що не уродство - це нормально." 
 
Й так, діти в мене є. 
 
Анонім - ніхто не заперечує прав молоді. А в нашому випадку (контекст статті) молодь заперечує право на гідне ставлення та повагу до людей похилого віку. 
 
"це молодь не тi часи шо були колись, не тi погляди! " - звучить, як погроза. 
 
"Краще подивiться шо робить в ДЕРЖАВI який безпорядок" - ми всі - дорослі й діти - є частиною держави та беремо безпесередню участь в цьому безпорядку. Давайте його не примножувати?
Рейтинг: 14+ -3-
 
maxt_t, 23:54 07 грудня 2011 р.
 
Я не розумію взагалі, більш нема про що обговорювати, є важливіші речі, а ви робите з цього катастрофу!  
В маршрутках таке буває часто, і навіть ще гірше, просто на це ніхто уваги не звертає!
Рейтинг: 2+ -15-
 
SmilE, 00:09 08 грудня 2011 р.
 
Молодь така погана, а ж бо усі дорослі такі прекрасні, такі виховані, цвітете і пахнете. 
Ви виховувались однаковими і сіримим в Радянському Союзі, а молодь зараз є розвиненою і трохи зіпсованою, через відкритий доступ до і інформації і можливість бути, де забажає 
якщо молодь - виродки, виховуйте своїх дітей не ганебно. 
у нашій державі ніхто нікому нічого не винен. 
і я , гречно перепрошую звичайно, але є пенсіонери, які зранку розпихають людей локтями лізучи в маршрутку, не викликають поваги. 
 
а на місці "хлопця, який на фото" соромно тобі називатись чоловіком.
Рейтинг: 2+ -12-
 
, 00:27 08 грудня 2011 р.
 
У нашій державі ніхто нікому нічого не винен? Ви думаєте, що пишете? Спочатку треба знати свої обов'язки, а вже потім починати качати свої права. Права у всіх є, але от на обов'язки така молодь, про яку тут пишуть, чхати хотіла. Завтра молодь стане дорослим населенням країни, і цьому населенню вже буде байдуже на Ваші, амазонія, проблеми. Будете топитися, а ці ублюдки стоятимуть і замість дати руку допомоги - посідають на бережку, показуватимуть на вас пальцем і ржатимуть, як коні. А от щодо пенсіонерів з ліктями, що розпихають людей... яких людей? Бува, не ту "золоту" молодь, що замість пропустити пенсіонерів, інвалідів, жінок з маленькими дітьми першими в салон автобуса вриваються, щоби сісти? А солі їм в одне місце! Це стосується й тих знахабнілих батьків, яким самим бракує клепки в голові і не здатні чомусь своїх чад навчити. Вам ще петарду під ноги чи вухо така "молодь" не кидала? Звідки у тієї молоді гроші на пустощі? Молодь в основному тепер взагалі ледача, і хоче отримувати все легко, задарма і побільше. Хоча є й цілком нормальні молоді люди, які не хамлять на сайтах чи автобусах, а займаються тим, що потрібно для усіх.
Рейтинг: 13+ -5-
 
Нормальний чувак - амазонії, 00:58 08 грудня 2011 р.
 
Нормальний чувак, "Будете топитися, а ці ублюдки стоятимуть і замість дати руку допомоги" - нє, нє, нє! Знімуть ролік на "мабілу" та викладуть "вкантактє". 
 
Не забувайте - сучасна молодь розвинена та яскрава.
Рейтинг: 14+ -6-
 
maxt_t, 01:08 08 грудня 2011 р.
 
ти походу сам дитина якщо все так досконало знаєш про молодь :grin
Рейтинг: 2+ -11-
 
До maxt_t, 07:06 08 грудня 2011 р.
 
Шановні, в коментарях ганьбите молодь. Ледача, брехлива, зла, НЕ ВИХОВАНА. Але ж ми батьки тієї молоді. І всі вони виховуються на ПРИКЛАДІ поведінки дорослих. Так що треба починати з себе.
Рейтинг: 13+ -2-
 
Ірина, 08:45 08 грудня 2011 р.
 
Ірина, 08:45 08 грудня 2011 р. 
я з вами повнiстю згiдна!
Рейтинг: 3+ -6-
 
380932532446, 21:51 08 грудня 2011 р.
 
Ми всi колись були дiтьми i маэмо розумiти молодих людей!  
Засуджувати дiтей непотрiбно буваэ з кожним така ситуацiя!  
А обзивати дiтей непотрiбно адже ми батьки тих дiтей!  
А якщо би вашу дитину так обзивали я сумнiваюся чи вам би було приэмно!  
А жiночка тiй що невступили мiсце маэ своэ пiльгове мiсце чого пiшла на самий зад маршутки? 
Юрiй хожу звернутися до Вас! Ви з цього зробили вилика трагедiю як би тi дiти незнаю шо зробили, це дiти вони молодцi захищають себе!
Рейтинг: 3+ -12-
 
, 22:03 08 грудня 2011 р.
 
Точно, Юрій зробив велику трагедію: описав об'єктивно те, що сталося. В автобусі сиділи чемні і гарненькі діточки, нікого не чіпали, а тут в автобус увірвалася страшна і грізна пенсіонерка з журналістом, побігли аж в "зад" маршрутки і причепилася до невинних божих ангеляток. Ай-я-яй! Чому ця грізна пенсіонерка не причепилася до тих пенсіонерів, які сиділи спереду маршрутки, га?! Або ліпше би шофера витіснила - най сама керує, якщо хоче їхати і заодно сидіти. Бідненькі діточки! Нічого, скоро Миколайчик прийде, їм по мобілочці під подушку покладе, а ще моднєйшу шмотку у шафу і сто баксів - у кишеньку. Яка гарна дитинка! Ох, а ті злі і погані пенсіонери, маленьких діточок ображають! :( Ну, не плачте, маленькі, скоро підростете, час пролетить, і вже не треба буде нікому місце вступати.
Рейтинг: 15+ -5-
 
Федьо з пилорами - Наталі, 10:15 09 грудня 2011 р.
 
Вот скажіть мені: ми знову всі сваримося обіжаємо тих і тих. З мухи роздули величезного слона. Давайте подумаємо: а чи в нашому віці ті пенсіонери, що зараз сидіти захтіли, чи вони раніше давали місце старшим людях) 
Задаймо собі таке питання:) Хтось каже що наші коментарі це образ невігластва та байдужості? Та ми всі байдужі, байдужі до нашого майбутнього, країни. В іншому випадку булоб видно, як Україна є Україною. 
 
Такий в Нас менталітет, що ми завжди шукаємо проблему в чомусь, а забуваємо що треба починати з себе, А хочемо змінити щось, так давайте в першу чергу змінимо СЕБЕ
Рейтинг: 5+ -2-
 
, 14:48 09 грудня 2011 р.
 
ти iнвалід *обаний! Тяжко встати?
Рейтинг: 1+ -13-
 
, 21:08 09 грудня 2011 р.
 
А я от вважаю це нормальним. До речі, для літніх людей корисно стояти. Це покращує кровообіг ніг. Ну а діти... так - мораллю і не пахне, але гадаю, що їх совість загризла, а якщо ні - ну то що з них взяти. 
А в цілому - стаття ПОГАНЕНЬКА. Не має тем про що писати? Робимо статтю з опису поїздки в автобусі. Теж мені.
Рейтинг: 3+ -10-
 
за, 21:17 09 грудня 2011 р.
 
Це демократія. Дівчина купила квиток, все крапка. Це її місце. Нікому вона не зобов'язана його поступати. А ще краще їздити на 500 мерсі S класу :)
Рейтинг: 2+ -14-
 
Олько, 01:35 10 грудня 2011 р.
 
Це - не демократія. Це - відсутність елементарного виховання і культури як у свинуватої дівулі, так і в того підсвинка. Взагалі як того пацика звати, хто знає? Чемний? :grin :grin :grin Чемний, у тебе вже мозок поплив, що таке тут пишеш? Не спіши інвалідів обзивати, тебе ще таке чекає - інакше заспіваєш... :grin
Рейтинг: 18+ -1-
 
Демократ, 09:44 10 грудня 2011 р.
 
Я в щоці:( Та тут і нема про що говорити. Що за люди, що використовують таку лексику? Народ хочу привітати Вас, Ми далеко зайдем з такими людьми. 
 
Немати елементарної поваги до людської гідності.то зальот. Погоджуюсь з Демократом, не суди і не будеш судимим
Рейтинг: 15+ 0-
 
, 10:44 10 грудня 2011 р.
 
Ну короче пацан ти зарвався Йди вибачся перед журналістом і тою пенсіонеркою, а будеш тут Чемний ахінею нести - щоб ми тебе в місті не бачили. накопаєм Ти опозорив з дєвками наш Стебник. Понятно?
Рейтинг: 15+ -3-
 
Стебник, 14:39 10 грудня 2011 р.
 
Не ображайте молодь, вони від кого мали навчитись? При живих батьках-сироти, уваги їм бракує.Подивіться на їх медогляди-80% ХВОРИХ, із загостреними хворобами.І чому петеушники? У 15 їдуть з навчання, то ж, мабуть, із якогось технікуму. І проблема не в навчальному закладі, а у вихованні.
Рейтинг: 2+ -4-
 
, 09:33 12 грудня 2011 р.
 
Перехожий, не зміщуй акценти. Дико читати, як тут дехто подає: "не ображайте молодь", "молоді захищаються" і т.п. Прочитай пост Чемного. Це воно, ***, до інваліда написало. Таку "молодь" треба виховувати патиком. Якщо мама з татом уму-розуму не дали, то люди виховають. По голівці гладити не будуть. Якщо воно чимось і хворе, то на мозги - це точно. "Таблетка" для таких тільки одна - дубинкою по гузиці, інакше не зрозуміє. Не даремно старики кажуть: німця на вас всіх треба, щоб порядку привчити.
Рейтинг: 4+ -4-
 
Федьо з пилорами, 09:46 12 грудня 2011 р.
 
ну люди ви тоже неправi..э 
дiти сироти хто iх може виховувати? 
а державi паралельно чи та дитина голодна чи нэ.. 
так шо не судiть i небудете судимi!
Рейтинг: 3+ -3-
 
Аня, 20:45 14 грудня 2011 р.
 
Правду, кажеш, Аня, гарна дівчинка. Давай зустрінемось, я тебе нагодую і удочерю.)
Рейтинг: 3+ -4-
 
Хохотун, 21:24 14 грудня 2011 р.
 
У такому ставленнi до себе винні в першу чергу саме старші люди. Бо вони самі подають приклад, як і за що їх треба "поважати". Звичайно, люди є різні і всіх не можна рівняти під одну планку. Є порядні і хами в усіх вікових категоріях. Але... 
Наводжу власний приклад. Одного разу моя 24-х річна дружина, будучи вагітною, чекала на автобус. Бажаючих їхати не бракувало. Коли приїхав автобус, всі ринули до нього. І тут жіночка років 47-50 мало того, що не пропустила дружину вперед, та ще й відштовхнула її...  
А скільки разів ті ж самі "старші" не поступались таким же самим вагітним та мамам з дітьми?! А як поводяться "старші" зі студентами?! А "старші" менти, можновладці? А на роботі яке ставлення до молоді?! А про черги в магазинах і говорити не хочеться. І таке на кожному кроці. Тому не нарікайте потім на молодь. Ви самі винні у такій "повазі".
Рейтинг: 5+ -1-
 
, 13:40 16 грудня 2011 р.
 
снайпер, з якого села будеш?
Рейтинг: 0+ -3-
 
Вуйко Мирон, 02:07 17 грудня 2011 р.
 
з Дрогобича, а що?
Рейтинг: 2+ 0-
 
снайпер, 11:01 17 грудня 2011 р.
 
Оце розійшлись.  
Хамства було достатньо тоді, його достатньо зараз, його буде достатньо і в майбутньому. 
По перше, завдяки нашим перевезенням при умові, що я зобов'язаний поступитись місцем літній людині, я маю завжди їздити стоячи, хоча те, що я молодший, не означає, що я менше змучився, а може я цілий день на будові траншею копав (не про цей випадок мова). По друге, наш народ сам в цьому винен, не хочеш стояти, почекай наступну маршрутку і сядь собі нормально, а не лізь з останніх сил в переповнену (так само є винятки, ну коли ДУЖЕ спішиш) і нічого перевізник не зробить, не заштовхне Вас силою у маршрутку і не заробить більше грошей, ніж має. 
А по третє, про яку повагу до себе можуть говорити ці старші люди, коли від них аналогічно немає ніякої поваги, для них молодь по замовчуванню невиховане бидло, і повірте мені, що у такому випадку пропадає всяке бажання поступатись місцем. Коли заходить старша людина і без ніяких тобі каже "Встань"! це що?! Це напевно їхнє високоморальне виховання, яке заслуговує на повагу. Так що дивіться на речі зі всіх сторін, а не однобоко.
Рейтинг: 7+ -6-
 
Юрій, 03:44 18 грудня 2011 р.
 
Юрій, не мели дурниць. Шмаркачі в цьому випадку бетон не місили і траншеї не копали. Подивися, які розфуфирені ті дівулі на фото. Що таке лопатта - їм невідомо, живуть, приспівуючи, холоду і голоду не знають, і до роботи не привчені. Навіть якщо тобі старші вказують вступити місце - корона з голови не впаде. Хочеш сидіти королем в громадському транспорті? Замовляй радіотаксі або катайся у власному авто. А постояти зайвих 15 -20 хвилин тобі честі не відбере. Знай, якщо старша людина сідає саме на цю маршрутку - значить так їй треба, і не тобі, хлопче, старшим вказувати. Якщо людина старенька каже тобі встати, то це означає, що тобі бракує виховання і розуміння того, що це ти повинен зробити мовчки, без нагадувань.
Рейтинг: 5+ -1-
 
до Юрія, 04:12 18 грудня 2011 р.
 
Я вас повністю підтримую. Людина молодого віку їде на роботу, можливо і важку, а куди суне пенсіонер _ може теж працювати, якщо може працювати і ще пенсію отримувати, то може і стояти. Не пишіть дурниць, погляньте що робиться навколо літні люди зайняли всі робочі місця і плачуть що їм зле, якщо не можуть доїжджати нехай сидять вдома отримуючи пенсію, потреби їм їєдити щодня немає, а вони всюди де не посій. Може молодь вигнати з маршрутки, бо на одного молодого 3 пенсіонери... :upset
Рейтинг: 7+ -3-
 
Юрію, 13:20 18 грудня 2011 р.
 
І справді студент їде на навчання, молоді люди на роботу, а куди пенсіонери? Якщо є потреба проїхатись один раз на тиждень, то хай собі, а вони катаються до тих же внуків, бо бідні діти приїхати не можуть, Нічого робити вдома, то їдьте, причому безплатно, і подякуйте, а то ще й недогода. 8)
Рейтинг: 4+ -2-
 
Молодь, 13:24 18 грудня 2011 р.
 
Прочитавши статтю та відгуки до неї, почав і сам шукати, а чому. Згадав яку було колись як є тепер, і взагалі в інших містах.  
Дійсно, треба визнати, що молодь в нашому місті не має поняття як це поступитися літній людині. В тому ж Львові молодь досить часто уступає місце літнім, інколи навіть жіночкам. Тут ніхто нам не допоможе як не ми самі, згадаймо що всі будемо старенькими. 
Звісно в місті та районі дуже велика проблема з перевезеннями пасажирі, і чомусь як тільки владні структури пробують наводити там порядок ситуація робиться ще гіршою. 
Не знаю чому прийшов на згадку час коли на маршруті №2 упорядкували зупинки, але чомусь 
замісь покращання отримали не просто переповнені маршрутки, а банки з оселедцями. 
Про стан маршруток взагалі я думаю розмова марна.  
Особисто деякий час працював в цій сфері, і хочу сказати, вилюдоньки не дивуйтеся, що така ситуація, фірма ж яка виграла тендер нічого не має, (маршрутка водія , або ним арендується, місце для проведення теогляду також арендоване і т.д.) ось і знімають з того водія за тендер за техогляд, за медогляд, за маршрут, на зарплату керівнику і т.д., а йому ж теж заробити треба ось він і крутиться, на другий ж рік скажуть купуй нову(можливо не завсім, а б/у яку уже не використовують в Києві) маршрутку, бо твоя по тендеру не пройде. Місту із 80ти тисячним населенням автобуси би пасували, але знову згадую, як один із водіів виїхав великим автобусом(маршрут був постійно переповнений в годину Пік), так через пару днів того автобуса не стало, а люди казали що спалили, конкуренція це. хоча люди були ним дуже задоволені. 
:upset :upset :upset
Рейтинг: 6+ 0-
 
Цікаво, 14:00 18 грудня 2011 р.
 
Мені не бракує ні виховання, ні розуміння, і поступитись старшій людині місцем для мене не проблема. І якщо вже зайшла мова про виховання, то Ви мене взагалі не знаєте і дозволяєте собі мені тикати, що характеризує Ваше виховання і розуміння з тої самої сторони, з якої характеризується виховання старшої людини, яка мені наказовим тоном наказує встати. Ще раз повторюсь, це тільки мої особисті переконанні і виховання можуть заставити мене поступитись місцем, а зі всіх решта сторін. я не зобов'язаний, я такий самий пасажир, так само заплатив за це місце і не грає ролі де, в маршрутному таксі, чи в радіотаксі чи будь де інде.
Рейтинг: 1+ -3-
 
до Юрія, 04:12 18 грудня 2011, 01:19 24 грудня 2011 р.
 
І ще, Ви взагалі не прочитали те, що в дужках, а тільки те, що Ви хотіли прочитати
Рейтинг: 1+ -3-
 
до Юрія, 04:12 18 грудня 2011, 01:21 24 грудня 2011 р.
 
Ти хоч імя своє нацарапай, а то неясно, хто ти і з якої дєрєвні а підписуєшся тут не знати ким. Добре, що імя журналіста знаєш, а ти що за розумне цабе?
Рейтинг: 4+ -1-
 
пацанові з фотки, 13:37 24 грудня 2011 р.
 
Мені 14, я теж користуюсь громадським транспортом, але я не можу стояти більше 15 хв, мені стає погано. Одного разу, коли я сиділа в автобусі, на зупинці зайшли якісь два пенсіонери : жінка і чоловік, і давай мене осуджувати: "таке виховання, куди батьки дивляться". І от, коли я не витримала цього, я встала, і вони почали казати : "ади встало воно". Одна дівчина заступилася за мене, сказала, що всяке може бути, модетв мене є якась причина, чому я сиділа. Дід сказав " вона вагітна чи шо? " І розсміявся.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Антоніна, 17:56 19 липня 2018 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6070 днів)