Ігор Хом’як: "Я у команді міського голови з початку його каденції"

Надрукувати
Інтерв’ю
23.12.2011
Хом’якХом'як Ігор Миколайович. 1958 р.н., українець. З 8 років мешкає у Дрогобичі. Освіта вища, інженер-теплотехнік. Директор департаменту міського господарства 2002-2006рр. Зараз директор КП "Дрогобич Теплоенерго". Партія "Сильна Україна".

(натисніть на фото для перегляду, всього 1 фото та 1 відео)

- Що ви обіцяли перед виборами?

- Я прожив на вулиці Самбірська 35 років, знаю проблеми цього мікрорайону, готовий відстоювати на рівні міської ради ці проблеми. Проблема водовідводу - глобальна проблема.

- Так що ж ви зробили?

- Оцінку об’єктивну дадуть мешканці. Було проведено роботи з благоустрою мікрорайону до Великодніх свят, відновлення дитячих майданчиків, я як християнин, звітуватиму перед Господом Богом. Маю потребу сприяти у будівництві Храму Воскресіння Христового. (На столі лежить програма передвиборча, перший депутат, що зберіг її). Вся програма буде виконана.

- Чому ви пішли в бюджетну комісію?

- Я пішов у бюджетну комісію, маючи попередній досвід роботи з бюджетними коштами, працюючи на посаді директора департаменту. А це неабиякий досвід.

- Ви підписали меморандум про співпрацю з міським головою?

- Я погоджуюсь з позицією міського голови щодо стратегії розвитку міста. Міському голові важко робити глобальні реформи без суттєвого надходження в бюджет розвитку. Я підтримую програму мера.

- Ви голосували за приватизацію комунальних об’єктів?

- Так.

- Чому?

- Тому, що серед об’єктів є підприємства, загальна сума боргу яких за теплопостачання 400 000 грн. Я говорю про ресторан "Берізку" і готель "Тустань", їх треба скоріше продати, щоб не створити ще більші борги. Тимчасова комісія звільнила керівників, які довели ці два підприємства до такого стану.

- Як ви оцінюєте роботу депутатського корпусу?

- Конструктивно працює.

- Як ви ставитесь до "тушок"?

- Я в команді міського голови з початку його каденції і тому прогнозовано підтримую. Люди, які голосують ситуативно, несуть свою політичну відповідальність. Не переносіть це в політичну площину, на сесії у більшості господарські питання. Не політизуйте цей процес.

- Ви багата людина?

- Для мене багатство - це здоров’я і благополуччя близьких мені людей, дітей, 3 онуків, дружини, матері. Стосовно матеріального - особливо заощаджень не маю. Всі близькі мені люди реалізувались у житті.

- Як ви оцінюєте себе як депутат за рік роботи?

- Я не достатньо активний через зайнятість на підприємстві, але разом з тим працюю на своєму окрузі. Намагаюсь прислухатись і виконувати побажання виборців. Я не ховаюсь від людей, багато спілкуюсь, виходячи з церкви, мені дають вказівки, що я маю зробити в ближчий час, і я радий такому спілкуванню.

- Хто ви більше: політик чи господарник?

- Я інженер. Набутий десятиліттями досвід реалізовую в роботі, за це я дякую Господу Богу.

- Ви керівник КП "Дрогобич Теплоенерго" . У чому полягає робота цього підприємства?

- Діяльність даного підприємства направлена на забезпечення теплопостачання житлового фонду та об’єктів соціально-культурного побуту. Підприємство обслуговує 34000 мешканців міста, 476 бюджетних установ міста та інших споживачів. На підприємстві працює 240 працівників, 1.5 млн грн. податків сплачується у місцевий бюджет, у державний біля 4 млн грн. Маючи на балансі 17 котелень, щорічно 1-2 котельні реконструюємо. На даний момент 7 вже відреконструйовано.

- Як ви ставитесь до встановлення індивідуального опалення?

- Влаштування автономного опалення в окремих квартирах є збитковим для споживачів централізованого опалення. Тому автономне опалення треба влаштовувати цілими будинками. Поетапне виведення житлового фонду з централізованого опалення погіршує фінансовий стан підприємства, як наслідок без тепла можуть залишитись школи, садочки, та інші об’єкти соціального призначення. Тоді доведеться з міського бюджету дотувати підприємство для забезпечення теплом соціально важливих об’єктів. За дорученням міського голови завершується робота з виготовлення проектної документації на реконструкцію 4 котелень, які будуть профінансовані в наступному році з державного бюджету.

Мій контактний телефон 21412.



Переглядів: 6970

Коментарі (41)
 
Свідомо доведи Берізку і Тустань до шалених боргів і звільнили директорі та поховали кінці в воду . Тепер кричать що Тустань і Берізку треба продавати, бо мають борги. вже давно відкатаний прийом. треба щось з тим робити, бо завтра почнуть продавати й нас. Бо ми також маємо борги.
Рейтинг: 5+ -2-
 
От банда., 06:17 23 грудня 2011 р.
 
Я вам шановні дрогобичани скажу прямо і відверто - життя у пана ХОМ ЯКА ІГОРА МИКОЛАЙОВИЧА - вдалося! Я згоден з ним цілком.Він правильно говорить, що основне це здоров я, сім я+ діти+ онуки! А що ще треба людині! Зарплата, я думаю у нього, не 2000, і не 3000 гриваків, напевно трохи більше! Людина задоволена життям! Кожному би так жити, чи не так пане ІГОРУ! Як каже мій кумпель зі ЛЬВОВА, Дмитро Добродомов - " ЖИТТЯ ВДАЛОСЯ"! Ну а звітуватися пан ІГОРЧИК вирішив перед ГОСПОДОМ БОГОМ! Тільки чи почує його..ВСЕВИШНІЙ! ПОБАЧИМО! Я впевнений, що пан ХОМЯК також прийде в неділю до БК, на звіт свого шефа п.РАДЗІЄВСЬКОГО!
Рейтинг: 5+ 0-
 
снайпер +, 07:36 23 грудня 2011 р.
 
не приховуйте, пишіть хто і за скільки х 
 
оче купити, cкільки вам припаде.А то увас виходить що, ви продаєте засекречені обєкти.
Рейтинг: 6+ 0-
 
січень, 07:44 23 грудня 2011 р.
 
Згодний з "січнем", хоч січень ще не наступив, що продавати "маєтки" потрібно без ніяких секретів.Ми, народ, повинні знати що робиться в ДРОГОБИЧІ, до речі, в місті де ми всі проживаємо! А потім - куди будуть вкладені кошти від виторгу - чи комусь в кишеню, чи, воістину, підуть, по-закону, в бюджет міста! А так як ВИ всі робите, тому і між народом йдуть всякі кривотолки..Ну а пан ХОМЯК нехай працює, ніхто його не збирається гнати з роботи.Я чув, що він як керівник свого господарства - нормальний і чуйний до колективу.Не хам і не грубіян.З людьми обходиться по-людськи, розуміє колектив.а більше нічого і не треба! До речі у мене в квартирі, поки що тепло.Батареі гріють добре.Температура зараз всередині + 21 градус.Правда оплата за тепло взимку 500 грв. в місяць.Багато!
Рейтинг: 3+ 0-
 
Резидент, 09:38 23 грудня 2011 р.
 
Якщо ми дамо їм те все продати, то гріш нам ціна як ГРОМАДІ. Бо вони ж не беруть до уваги, коли оцінюють майно, ні комунікацій, ні підготовчих земляний робіт, ні твердого покриття навкруги. Нічого того вони не враховують, тільки голі стіни й дах. І продають за копійки поміж собою. на посередників. Час від часу вони ходять і до Церкви, але тільки для того щоби люди то бачили.А в Господа Бога з НИХ навряд чи хто вірить.Бо якби вірили, то би гріхувалися таке робити. обдирати власний народ вже відкрито, а самим наживатися вже відкрито.Але товсьо їм повилазит не тільки боком алей горлом. бо час підходить такий.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Лютий (дуже лютий), 10:11 23 грудня 2011 р.
 
Пристосуванець Янів також все в БАНДІ ГОЛОВИ. а той ДВА ЧОБОТИ ПАРА з янівим.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Департамент, 10:25 23 грудня 2011 р.
 
Хлопаки! Я вимушений буду звертатися до столиці Украіни і просити того"голубого" з головою в бріоліні і намальованими нігтями, як його там, ХОРОШКОВСЬКОГО, аби прислав сюди до ДРОГОБИЧА кавлєрію своіх джігів і навів порєдок в тій РАТУШІ! Бо люди пишуть тут, що в РАТУШІ зібралася ші БАНДА на чолі ГОЛОВИ! То є , хлопаки, біда! А БАНДУ треба брати не одному порєдному хлопові, а так близько може коло штук так зи двайцєть хлопаків зі збройов! Може навіть треба буде брати і БТР! Той, БТР, з металу!
Рейтинг: 1+ 0-
 
До дописувачів, 10:35 23 грудня 2011 р.
 
Та нас самих стане щоби сто таких Ратуш взяти. Але ратуші язиком не беруться.
Рейтинг: 0+ 0-
 
бтр, 10:43 23 грудня 2011 р.
 
Саме легше грати за КОМАНДУ ГОЛОВИ і щось собі там випрохувати якісь крихти для свої маленької дільниці та для себе. Алеж люди тебе обирали щоби ти грав за КОМАНДУ МІСТА !
Рейтинг: 0+ 0-
 
Тренер, 11:25 23 грудня 2011 р.
 
Йти в депутати, щоби прогинатися під головою і тут його безсоромно вибілювати та захищати його розбійницькі плани з продажу комунального майна? Та ти чоловіче ДРУГА БАЙСА !
Рейтинг: 2+ 0-
 
Фе!., 11:37 23 грудня 2011 р.
 
На скільки я знаю Ігоря Хомяка не з тих він людей що прогинаються. Добросовісно людина працює, дбає за тепло - претензій не маю. Хоча не просто в наш час цю "комуналку" утримувати на якісному рівні.
Рейтинг: 4+ -5-
 
Дрогобичанин, 12:47 23 грудня 2011 р.
 
Це вже є свідченням того що пан Ігор на міській ниві збирає непоганий урожай.Такий що має вже можливість оплачувати навіть труд Мосьок-прости мене пане Ігорю.
Рейтинг: 0+ 0-
 
о!, 13:22 23 грудня 2011 р.
 
Фе! +О! Вас сміло можна визначити моською. Це ж з якого боку подивитись, а я висловлюю свою особисту думку.
Рейтинг: 1+ -1-
 
Дрогобичанин, 14:05 23 грудня 2011 р.
 
Тим, хто хоче штурму. Раджу вам купувати кукурудзяні палички, де є якийсь сюрприз- там часто попадаються китайські пластмасові пістолєти і всяка їнша мілітарі. Отакво- налили туди водички - і пшукайте тононько, так як комар пісяє. А серйозно- ну викачайте вже той газ з пляшок зі шампанським (його й так мало хто купує- уявляєте, скільки там газу)- і менші будуть комунальні ціни. Не стогніть, бо ВФ до третьої ночі расПутіна рекетирував, аби той зменшив вартість газу. А не схоче- то той йому всі краники перекриє - і нехай возять в бальончиках хоч в Америку, не хіба до Європи. (Аби менше хотілося плакати- більше смійтеся, - з усього).
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 14:10 23 грудня 2011 р.
 
А ще вам скажу, що я роблю, коли мені холодно в хаті: витягаю з шафи все тепле лахманство- і на себе. Тоді газ не горить, а свічечкує. Зима лиш настала, а я вже наекономив. А шо. Сто років тому газу взагалі не було, а не вимерзли ж. Тепер так багато гуманітарок- дешево і, скажу вам, доволі практично, якщо доводиться на всьоиу економити. Цікаво, правда, чому Хороший не спитає у тих, кого треба, з якого такого бздуру всі стратегічні галузі, які у всьому світі є підконтрольними державі, віддали приватним злодіям, разом зі стратегічними ракетами і всім рештою, теж стратегічним. Простим людям манна з неба не паде навіть у Києві.
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 14:19 23 грудня 2011 р.
 
"...їх треба скоріше продати, щоб не створити ще більші борги..." відмінна мотивація для продажі, а давайте все місто комусь продамо розом з жителями, може хтось купить.
Рейтинг: 1+ 0-
 
читач, 15:05 23 грудня 2011 р.
 
Даю слово, що якби зараз РАДЗІЄВСЬКИЙ О. сказав, що йде геть з посади ГОЛОВИ МІСТА ДРОГОБИЧА, впевнений що ніхто би не згодився зайняти його місце! Таке саме, відчуваю, і з посадою ХОМЯКА! Не так просто в наш час працювати в місті на любій посаді! Тикати пальцем і вказувати тому чи іншому на плюси, або мінуси в тій чи іншій роботі легше всього! А ти піди сам один з одним і попробуй ригати, щоб був порядок в місті! Важко! Порядок повинен бути у нас постійно! І по продажу приміщень, згодний з авторами вище написаного повинна бути прозорість.А всетаки наші дрогобичани самі кращі! Тільки потрібно відноситися один до одного трохи стриманіше.У нас не чиновники винні в Дрогобичі, а ми просто не маємо того Президента, який би мав бути, воістину НАРОДНИЙ! А так одні слова!
Рейтинг: 4+ -3-
 
Снайпер -повторно, 15:07 23 грудня 2011 р.
 
Ну во, видите, жи всьо рівно на моє вийшло: котрийсь си підписав, жи він є читач, але то не я, бо він то слово написав з маленької букви. То є раз. Два: якщо си хтось думає, жи на того, хто при владі і всіх всюди доступах сами з неба звізди падут- то най си спросує побути хотяй би в калідорах тої влади. А тагвово пашталакати, аби лиш свистіти- то си з того сміє кожен, хто має хоч би понятіє в чімсь. Пишут туткійво шось, пишут, понаставлєют комів з крапками там, де ними не має і пахнути. То всьо рівно, як котрісь вилупки йдут містом і плюют на гасфальт. Я би їх всєх вилапав, вилупив, дав до рук дротєні швабри- і най пуцуют той гасфальт до котєчого виблиску. Як то мож- йти і плювати: ану вітром задує тото чвиркані котромусь нижче пояса- то що буде тогди казав- жи то не молоко?.. Я би м казав, шо всякі рехворми тре зачинати з моралі. А хто ту мораль буде помежи нашого населені провадив, якщо до них навіть страшним словом не доходит. То, певно, треба доброго бука, виставити в шеренгу- і по клебеньох, так, аби аж присвистували. Не бійтеси: троха поскавулит, але на другий раз буде знав, жи чвиркотіти і смітити- то нефайно. Ану туткі плюне він, а перед ним хтось йшов і плюнув, а він си сховз і впав. Хто йому буде натирані розтирав? А ви кажете- влада. Влада так си справлєє з усим, як ми їй за то дєкуєм. І пошановуєм працю- не йно владну, а всіхну. Во так є м і написов. Хочете си смійте, а хочте- пійте, але треба бути на високім рівню внутрішної культури. Всьо. Помилки не виправлєйте туткі, бо то так можна писати.
Рейтинг: 1+ -1-
 
, 17:50 23 грудня 2011 р.
 
Ну вже блювати хочеться від спглядання того як ви тут всі хором накинулися СПАСАТИ СИТУАЦІЮ. Видно вже і Радзієвський і Коростильов і всі інші скинулися і поспускали з поводів своїх Мосьок. По перше. МАЙТЕ СОВІСТЬ. По друге НЕ ВВАЖАЙТЕ НАРОД ВЖЕ ГЕТЬ ТАКИМ ТУПИМ. А взагалі то, я з приємністю відзначаю, що в Дрогобичі відбуваються якісь переміни. І судячи з публікацій- ПЕРЕМІНИ НА КРАЩЕ. Мені звонять приятелі з Харкова і кажуть що там також журналісти вже зрушили кригу і щось очікується доброго. І що та вся шушера чиновницька і в них вже засуєтилася.Нам би зараз батька Махна до Дрогобича!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Володимир., 17:59 23 грудня 2011 р.
 
*** 
 
Оффтоп.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Злий Стах, 18:08 23 грудня 2011 р.
 
Ото треба йти в неділю в бк погледітьи на то швобло . Задам парочку пит ань.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Злий Стах ., 18:12 23 грудня 2011 р.
 
"...Тоді доведеться з міського бюджету дотувати підприємство для забезпечення теплом соціально важливих об’єктів..." Ну, звичайно! А зараз "підприємство" дотується з кишень городян! Якщо, ви шановний, не політик, а інженер, то чого в політику пхаєтесь? Маєте потребу сприяти у будівництві? :grin :grin :grin Льодового палацу чи сміттєзаводу? Погоджуєтесь з позицією міського голови? Стадіон новий вже перебудували! :) А у бюджетну комісію пішов, щоб голосувати за приватизацію комунальних об’єктів і не лишитись в стороні від деребану!
Рейтинг: 4+ -1-
 
мешканець, 19:43 23 грудня 2011 р.
 
На скільки я знаю пана Ігоря, то це дипломований спеціаліст в галузі теплотехніки і потужний управлінець - це підтверджує його успішна діяльність і як на посаді директора Департаменту міського господарства, так і на посаді директора теплоенерго. Щодо останньої посади, то йому тут треба скласти велику шану, адже в умовах дрогобицьких реалій (не працює ні одне велике підприємство і, відповідно, зубожілий бюджет) він зумів стратегічно важливе підприємство не тільки втримати на плаву, а й проводити постійну модернізацію і мереж теплопостачання, і котелень. Щодо його підримки діючого мера, то він з ним в одній команді йшов на вибори з певною програмою, яку намагається виконувати, з метою вберегти своє підприємство від краху, а не постфактум після виборів приєднався до "тих, кого більше". І на закінчення скажу щодо створення боргів рестораном "Берізка" та готелем "Тустань" для їх подальшого продажу, то яке відношення до того має п. Хомяк? Він навпаки зацікавлений в тому щоб всі обєкти теплопостачання вчасно розраховувались за отримані послуги, а за борги треба спитати попередніх директорів цих підприємств та екс-голову міста п. Гука М.П. - "великих комбінаторів", які невідомо куди профукали державні кошти!
Рейтинг: 2+ -2-
 
Справедливий, 19:45 23 грудня 2011 р.
 
Злий Стах, Мешканець, Справедливий. Ну не грайтеся вже стільки в НАРОД. та вжеж ДУРНІВ у НАРОДІ все менше і менше. закінчуйте вже з тим. Тут люди обговорюють серйозну тему, а ви тут починаєте- СЮ_СЮ, ЛЮ_ЛЮ.
Рейтинг: 1+ -1-
 
..., 20:04 23 грудня 2011 р.
 
До Вельмишановних Читачів. 
Я перепрошую Вас, що я вклинююся з інформацією не по темі, але думаю, що вона буде цікавою для Вас: 
Сьогодні відбувся "круглий стіл", який ініціювала Громадська рада при Дрогобицькій РДА. Тема- Земля і Право. Йлося про те, що невдовзі вся Українська Земля, при політиці чинного уряду України, опиниться в приватній влсності латифундистів (володарів величезних маєтностей). Йшлося також про те, щоби розсекретити імена тих власників, які стоять за назвами тих фірм, які сотнями тисяч прибирають до рук НАШІ ЗЕМЛІ. Бо в цивилізованих державах кожний Громадянин має право знати, хто володіє земельною ділянкою, яка пролягає поряд З ЙОГО ДІЛЯНКОЮ. 
Хочу звернутися до тих, хто думає, що байдуже споглядаючи за боротьбою купки людей, він дочекається швидкого оновлення нашої Держави. Ні. Так не буде. Тільки спільними зусильлями ми поборемо той Лишай на Нашому Тілі. 
Слва Україні! Героям слава!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Тимофій Хащівський., 20:45 23 грудня 2011 р.
 
До Ігоря. 
Ігоре. невже ти за шмат дешевої ковбаси )і не тільки. бо ти збагатився тільки за минулирий рік) ти готовий продати все і навіть батька матір. Ігоре, подумай чи то варта того.
Рейтинг: 1+ 0-
 
військовий, 20:56 23 грудня 2011 р.
 
Добре не там, де нас нема, а там, де не гірше.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 21:28 23 грудня 2011 р.
 
Невже у Дрогобичі є зарплата 2, а то й три тисячі грн.? Мінімальна, чи що? Підкажіть, я так хочу працювати за такі гроші. Хіба що не лохотроньте пірамідальними продажами. Дякую!
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 21:50 23 грудня 2011 р.
 
Ото, чувак обгородився (цитую): 
"Оцінку об’єктивну дадуть мешканці. Було проведено роботи з благоустрою мікрорайону до Великодніх свят, відновлення дитячих майданчиків, я як християнин, звітуватиму перед Господом Богом. Маю потребу сприяти у будівництві Храму Воскресіння Христового. (На столі лежить програма передвиборча, перший депутат, що зберіг її). Вся програма буде виконана. " 
 
Іншими словами - не знаю сам, що ви мене питаєте. Відповім шаблоном. До того ж не вам мене оцінювати, мені боженько каже як і що робити. За сім відкланююсь й йдіть до біса, бо храм ніяк не воскресне без мого втручання. 
 
Далі не читав. Сенс?
Рейтинг: 4+ -2-
 
maxt_t, 23:07 23 грудня 2011 р.
 
Та просто пристосуванець ваш Хомяк. Появився він на підприємстві на поатку 2000року і завдяки профі Гуку трохи злетів. 
Таких як він в Дрогобичі є багато.Чому ми зразу говоримо, що людина на своєму місці. 
Так , можливо і на своєму. Азгадайте керівництво попереднє. А прогляньте штат існуючих працівників теплоенерго, - тоді можливо і так - пан Ігор на своєму місці. 
Я всю цю кухню знаю з середини - повірте бардак і відмивання коштів, особливо в період ремонту (травень-вересень). Хтось із дописувачів не компетентний, іншому по барабану - тому так і живемо, не догадуючись що може бути і краще. 
Але попри всяку критику серед всього колективу ТКЕ Хомяк лідер. 
Люди встановлюйте індивідуальне опалення і нам і державі буде краще.Дбаймо за своє.
Рейтинг: 4+ -1-
 
Борис, 23:24 23 грудня 2011 р.
 
Прийняти чоловіка таким, яким він є, може тільки військкомат! )
Рейтинг: 0+ 0-
 
Хохотун, 23:46 23 грудня 2011 р.
 
Зпочатку Ви були команда Лужецького, який витяг рядового працівника керівником департаменту.Пізніше спрацювались з Гуком, який дав сьогоднішню хлібну посаду, а тепер з Радзієвським, щоб не забрав. А це все різні ідеології, різні люди.І така Ваша поведінка, повністю визначає Вашу суть.Використовуючи імя Боже не грішіть та не шукайте виправдань.Кожна посада керівника комунального підприємства завдяки нашії пасивності добра кормушкд, а депутатство охоронна грамота.І командиру добре, коли багато залежних від його волі штиків навколо.А в міській команді їх достатньо. Тому так і живемо.але коли є початок, то буде і кінець.
Рейтинг: 2+ -1-
 
міщанин, 13:38 24 грудня 2011 р.
 
Чуєте, люди, а Бог у церквах не живе! Будуйте хоч Вавилонські вежі- Його більше не стане, якщо самі не будемо мати Бога в собі! Йому не потрібна на землі ані популярність, ані піар, ані позолочені вбиранки всечесних папіків, ані визолочені куполи, ані масні слова.Ви ніколи не пробували позирати, скільки довкола церков пивбарів і кав"ярень? От куди йдуть християни після казання, під час казання, чи до нього. В одному магазині образ Боженьки бачив"єм над самим відділом з цілим суперпупером алкогольних пляшок...
Рейтинг: 1+ -1-
 
, 16:23 24 грудня 2011 р.
 
Чого нападаєте на людину? Будь-який керівник комунального підприємства, якщо він дбає про його майбутнє, мусить співпрацювати з керівництвом міста не зважаючи на свої політичні вподобання! А щодо самого пана Хомяка, то він чудовий керівник і прекрасна, чуйна людина в житті, і я це можу стверджувати, оскільки знаю його особисто вже багато років.
Рейтинг: 1+ -1-
 
Справедливий, 19:13 24 грудня 2011 р.
 
Ну хто тут на кого нападає, ну чого ви такий недоторканний? Ну що виневмієте читатитешопонаписували? Я б взагалі увів рубрику "Що не так у Дрогобичі?" зі всіма мобільними номерами високо і невисокопосадовців- і нехай би вся корисна інфа про міські проблеми надходила їм без посередників. А то декотрі "аналітики"-дописувачі думають, що обмін думками- то мало не тероризм. Фе, встидалибисьтеся!
Рейтинг: 1+ -1-
 
, 00:15 25 грудня 2011 р.
 
Чи уявляєте собі, що голова концерну "Мерседес" їздить на автомобілі Тойота. Ні, тому що він на другий день не був би головою концерну. Так і п. Хом"як переконуючи всіх про переваги централізованого опалення - собі швиденько встановив індивідульне, за хабарі будучи в міськраді надавав дозволи тим самим розвалюючи теплоенерго і має своїх виборців " в носі". 
Це "натуральна "тушка", який за посаду бігав по всіх можливих партіях поки не "посинів", але як тільки влада зміниться - то і його колір зміниться. 
І останнє - не рухайте Бога - Ви п.Хом"як відзвітуйтесь перед виборцями - по-перше вул. Самбірської 94, яких Ви обманули і побоялись йти знову по цьому округу, а потім і решти. Вислів - "я буду звітуватись перед Богом" - це вислів брехунів, яким немає що сказати людям. 
Ганьба Байсюковичам!
Рейтинг: 6+ -1-
 
Дядько, 18:03 25 грудня 2011 р.
 
Прочитавши всі попередні повідомлення, так і не зрозумів що тут обговорюють. Одні обговорюють особистість п. Ігоря Хом’яка, другі життєвий шлях, добра половина бавиться в політиканів чи навіть ВЕЛИКИХ ДРОГОБИЦЬКИХ ФІЛОСОФІВ, і здебільшого саме ця категорія дописувачів не зреалізувавшись в житті (тобто не приносячи суспільної користі, а може і взагалі ніякої, а в гіршому випадку ще й шкодять) пише лише для того, щоб задовільнити своє его і відчути свою значущість чи то підняти рівень самооцінки.  
А зараз конкретно по темі обговорення, а саме про діяльність пана Хом’яка на посаді керівника теплоенерго. Живу в багатоповерхівці мікрорайону вул. Коновальця два роки і проблем із обігрівом квартири наразі жодних. Звичайно болючим питанням є оплата послуг опалення, але якщо брати до уваги те скільки платив за газ коли проживав у власному будинку і це при тому що ще й старався економити, вартість послуг більш-менш адекватна. Тому на даний час претензій щодо господарської діяльності пана Хом’яка, а правильніше сказати до теплоенерго не маю. Дуже шкода, що немає теми, де б коментувалась діяльність Жеку і електромережі (за дороги не свідомо згадую) – до них у мене маса претензій, а вірніше за законами жанру особисто до директорів цих організацій (жарт). І повірте політичні вподобання цих осіб мені до лампочки, для мене головне отримувати якісні послуги. Від належності того чи іншого керівника до правильної чи неправильної партії мені як мешканцю Дрогобича ні тепліше ні холодніше. І якщо навести лад в господарці міста буде під силу представнику комуністичної чи якоїсь ультрарадикальної партії, я перший за нього голосуватиму.
Рейтинг: 2+ -1-
 
Неполітик_нефілософ, 11:13 26 грудня 2011 р.
 
Дякуємо Ігорю Миколайовичу за сприяння у вирішенні наболілої проблеми перенесення смітників від будинку №16 по вул. Наливайка. Бажаємо в Новому році нових звершень і завжди прислухатися до думки громади
Рейтинг: 2+ 0-
 
мешканці будинку №16 по вул. Н, 20:06 27 грудня 2011 р.
 
Треба бути депутатом, щоб такі глобальні проблеми вирішувати! Молодець! Вічно вдячні і по-вік будем вам винні!
Рейтинг: 0+ 0-
 
холуї, 17:37 28 грудня 2011 р.
 
Пане Ігоре! З Новим роком і Різдвом! Вас, Вашу родину і колектив, який очолюєте!  
Нормальний Ви чоловік, хороша людина, а те, що пишуть про Вас негатив - це просто від зависті і злості. Добрий Ви господар, не рвач і не хапуга. Дбаєте за родину, за людей, які Вас оточують, максимально викладаєтесь в любій справі, яку робите, аби то вийшло тільки на добро. Тож здоров'я Вам і наснаги у житті!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Добрі люди, 15:44 02 січня 2012 р.
 
Злодюга він та хапуга.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Комунальник, 15:41 26 червня 2014 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6070 днів)