"На гачку" релігії. Євангелістські псевдоцеркви

Надрукувати
Роздуми
Написав(ла) Василина Прекрасна   
26.12.2011
СектаУ сучасному світі вже не знаєш, кому довіряти. У вирі сірих буднів, проблем, неприємностей, бід ми звертаємось до Церкви, шукаючи захисту, підтримки і допомоги. А що отримуємо натомість? У деяких випадках лише ще більші проблеми і безвихідність. Нас ошукують, задурюють, використовують, "видирають" останні гроші. Йдеться про організації, котрі являються сектами. Одна із таких сект є і в Дрогобичі.

(натисніть на фото для перегляду, всього 5 фото)

Фото 2, фото 3, фото 4, фото 5.

Ввійти в секту дуже легко. Там зустрічають з неймовірною радістю, створюючи ілюзію цілком безпечного і доброзичливого середовища. Така методика зветься фахівцями "методом бомбардування любов’ю". Завоювавши довіру людини, секта починає обробляти її свідомість. Для впливу на людей деякі з них використовують методи, засуджені світовою цивілізацією (психотропні препарати, гіпноз, втручання в енергетику людини, наркотики).

Люди, які перебувають в секті, тобто в самому епіцентрі подій, не можуть повністю розуміти чи усвідомлювати ситуацію. Їх переконують, що там (у секті) їх люблять, вони потрібні, значущі у ній, унікальні. І це ж є однією з важливих причин, чому так складно людині піти з секти, навіть на перших порах, коли його не дуже одурманила і зв’язали зобов’язаннями. Адже людині, яка не знайшла свого місця і прийняття в реальному світі (а саме такі люди і поповнюють ряди сект), надзвичайно важко добровільно відмовитися від такої щедрого емоційного підживлення.

Після того людину змушують відректися від усього, що раніше було дорого і важливо. Заради "церкви" людина може відректись від усіх і від усього, псевдоцерква стає в неї на першому місці, основою її життя. Секти також характеризуються тотальним контролем емоцій, думок, волі, дій, вчинків, свідомості людини. Крім того, у результаті застосування специфічних технік людина може вводитися в стан трансу, гіпнозу. Нерідко використовуються (явно чи приховано - тобто будучи підмішані в їжу або пиття) наркотичні засоби, що викликають ейфорію, "почуття польоту", "осяяння".

У результаті всього вище сказаного наступає фізичне і психічне виснаження людини і вона втрачає найцінніше, що у неї є - свободу волі.

У нашому місті така псевдоцерква існує. І вже давно. Знаходиться вона на вулиці Стрийській, біля Стрийського мосту. Ця "церква" являє собою звичайний будинок (кажуть, у ньому колись жила жінка, яка віддала або яку заставили віддати своє житло євангелістам), всередині якого немає ні ікон, ні хрестів, взагалі без будь-яких ознак християнства.

Службу відправляють пастирі у звичайному буденному одязі. У церкві організовують так звані чаювання. І хто знає, що за чай вони п’ють? Людина, яка хоча б раз туди потрапила, вже не може себе контролювати, вона потребує частого відвідування зібрань секти. Від того руйнуються сім’ї, калічаться людські долі.

Якщо в таку секту потрапив близька вам людина - терміново беріться за його порятунок. Але робити це треба обережно. Не можна переконувати і вмовляти жертву. Адже перше, що чує у секті така людина, - це те, що йому страшно повезло. Адже він у громаді, яка врятується, якій даровано прощення (не забувайте, що саме вона знає істину і ніхто більше). А всі, хто говорить йому зворотне, - вороги.

Проте кожен з нас може допомогти вибратися своїм близьким чи рідним з цієї релігійної "прірви". Не будьмо байдужими і до чужої біди. Разом ми зможемо розірвати тенета псевдо церкви, яка практично в нас на очах втягує до себе людей. Головне – діяти, а не сидіти склавши руки і чекати, що проблема вирішиться сама. Вже завтра сектанти можуть добратися і до вашої сім’ї!

Переглядів: 10190

Коментарі (99)
 
В цьому приміщенні колись був філіал дитячої бібліотеки.
Рейтинг: 15+ 0-
 
Ірина, 08:27 26 грудня 2011 р.
 
Всі церкви по суті своїй є структурами які живуть, розвиваються і багатіють виключно за рахунок своїх прихожан. Я вважаю що кожна людина має в собі часточку Бога, і щоб вірити не варто годувати ці "компанії" паразитів. Якщо людина щиро вірить, любить ближніх, у неї є друзі з якими вона завше може поговорити, довіритися. Такій людині не потрібна церква, вона дивиться на світ відкритими очима і є самодостатньою. А коли тітоньки (не раз чув) поза очі миють кісточкми попам і тут же дають "на церкву", чудово знаючи що ці гроші підуть, приміром, на нове колесо до іномарки отцю - яка ж це віра? Це реакція вівці з отари "даю бо всі дають" . Отак і будете давати поки святоші почнуть правити і диктувати свої умови, а нема влади жорстокішої ніж церква, читайте історію...
Рейтинг: 26+ -8-
 
Василь, 09:20 26 грудня 2011 р.
 
"Українська Правовірна Греко-Католицька Церква" (УПГКЦ) або "підгорецькі отці", "догналівці" - це справжні сектанти! Але гарна новина - Антоніна Догнала депортують з України!
Рейтинг: 20+ -7-
 
sens, 10:12 26 грудня 2011 р.
 
Это как партия требует взносы для политбюро(священников), и ничего не делает, вообще ничего, пьет, ест, гуляет с девками и мальчиками, распутствует по полной.Этим и другим грехам(большим чем у людей) могут спокойно покаятся каждый священник любой религии на Украине(особенно официальной) у каждого грехов целый ешелом. 
Лучше читать библию верить самому. 
Вот это и есть именно истина, Бог сам тебе даст понять все написаное, без этих партработников(священников). 
Уходите от построеных развратниками храмов-банков, где ваши подаяния порогуливаются и пропиваются!
Рейтинг: 12+ -6-
 
браток, 10:47 26 грудня 2011 р.
 
На рахунок секти, це слово походить з грецької мови та означає-відділиний, отже саме христіанство, що до 60-того р.н.е. було напрямом йудаізму-тоді по Вашому теж секта? Те що там не використовують зображень, так зображеня в поклонінні(доречі, як і хрести) почали використовувати значно пізніше, а також спеціальний одяг для богослужінь.  
Саме поняття "Християнство"-дуже широке і охоплює дуже богато напрямів, що формувались під впливом різних факторів, але всі ці люди-христіани, і не тявакюьт зпідтишка, як боязливий пес, що робите Ви, навідь не назвавши свого імені, абож хочаб псевдоніма.Раджу Вам почитати насамперед Біблію, а також праці з історії, це піде вам на користь, адже я зробив висновок, що абеткою Ви володієте, адже текст ви набрали. А якщо ні то попросіть це зробити того хто набрав за Вас текст, так ви обидва отримаєте корисну інформацію і плідно проведете час, замість нести ахінею в інтернеті. 
З повагою. 
Сесгій.
Рейтинг: 18+ -7-
 
Сергій, 11:14 26 грудня 2011 р.
 
Да все наше государство сплошная секта, разделившаяся на касты! Чем даная церковь завинила пред обществом! Есть конкретные факты, излагайте по сути, нет - тогда вы ничем не лучше! Одно могу сказать с уверенностю; - " Если она существует значит на то есть Воля Божия и не нам ее оспаривать !
Рейтинг: 17+ -4-
 
Анжела, 11:28 26 грудня 2011 р.
 
Если уж и обсуждать злободневные темы о церковной жизни , то лучше всего, вытащить на Свет Божий взяточничество , процветающее в некоторых духовных школах нашего города .
Рейтинг: 22+ -2-
 
Анжела, 11:38 26 грудня 2011 р.
 
Повністю згідний з Василем що всі церкви, незалежно від їх спрямування, в першу чергу працюють заради збагачення, і те що робиться в семінаріях - це тільки початок. Але корінь зла навіть не там, корінь зла - в нас самих, бо це з наших дітей получаються такі священики, бо йдуть вчитися вони тільки з тою думкою, що після того як приймуть сан для них особисто настане "матеріальний рай на землі".
Рейтинг: 17+ -3-
 
Сергій, 12:56 26 грудня 2011 р.
 
vagka tema, odnoznachno sho portribno vuhovyvatu svoih ditej y tomy dysi jakomy i nas nashi batku ta pradidu vuhovyvalu, i dekolu neadekvatno reagyesh kolu bachush jak lyudu mechytsja chu to z bidu chu to y poshyky jakois rozradu, dopomogu...ale zachepit takog(ce do gazetu) i nashi cerkvu i napushit pro nashuh otciv, jak i v jakuh hatah guvyt?a za kordonom, podatkova zaputalab bu zvidku i pidnjalu bu dohohu simji, a chu to spadshchuna?ti sho bylu islygulu Staliv povustrilyvav i povusulav do Subiry
Рейтинг: 7+ -2-
 
, 13:12 26 грудня 2011 р.
 
Найзлочинніша і найзапроданіши церкви у світі... це церкви східного обряду.
Рейтинг: 4+ -17-
 
Вісті з міськради., 13:40 26 грудня 2011 р.
 
Чому люди вірять в єврейські народні казки, НЛО, барабашок та інше? Можливо справа у гені VMAT2, відкриття якого фактично прирівнює фанатичну релігійність до хвороби. Хоча мені більш логічним видається теорія Докінза про релігію як меметичний вірус, який передається від батьків дітям, типу казки про Діда Мороза. 
 
В той час, як в Швеції де понад 80 відсотків мешканців відносять себе до числа атеїстів, закривають церкви, які ніхто не хоче утримувати за рахунок бюджету, в Дрогобичі ці архітектурні форми ростуть як гриби. Я спробував недавно нанести на мапу усі церкви міста - хрестів як на кладовищі. І це на 60 тис. населення...
Рейтинг: 22+ -9-
 
oz, 13:42 26 грудня 2011 р.
 
Ну да, Кирилл и РПЦ владеют большими капиталами. Украинские церкви, особенно УГКЦ, тоже. 
 
Но, как говорят умные люди, против Ватикана они (Кирилл, РПЦ) как шпана, что тырит мелочь по карманам, против гангстеров в шикарных лимузинах.
Рейтинг: 9+ -3-
 
Малкольм Икс, 13:43 26 грудня 2011 р.
 
sens, тебе скорше депортують з України ніж Антоніна Догнала ! Можеш збирати по маленьку речі =)
Рейтинг: 4+ -9-
 
Віра, 13:45 26 грудня 2011 р.
 
Вже руки болять Оза шалено плюсувати. 
Повністю поділяю думку.  
Деколи в розмові з нормальними людьми вроді, з освіченими і з життєвим досвідом деколи тупо напорююся на стіну глухого фанатизму.  
Бог і ппц! Бо так.
Рейтинг: 11+ -6-
 
Слов’янин, 13:46 26 грудня 2011 р.
 
a dijsno , ta nehaj podatkova probje, za jaki dohodu kypleni ditjam hatu i kvarturu" otcjamu" v Drogobuchi i rajoni.napevno sho za pogertvyvannja? ale dymaju sho ne bydyt probuvatu, bo sustema taka. za kordonom bu ne zmoglu gutu, bo tam robutu treba, a ne dymatu de bu to vkrastu! Ne pravdy kagy?a ditej de vchat?za jaki to koshtu?sho taka veluka zarplata v otsiv ?she raz kagy sho ti she chesno sho v monasturjah, i ti bylu virnumu kogo Stalin ta Moskva povustrilyvalu.
Рейтинг: 11+ -1-
 
, 14:24 26 грудня 2011 р.
 
дорогі друзі! я вже ходжу в цю церкву 10 років. про те що тут написано я мушу сказати що це не правда. в наша церква отримує реабілітаційний центр, в якому люди отримують звільнення від наркотиків, алкоголю, паління... відвідує тюрму і так далі. цю статю писала людина яка ні разу не була в цій церкві! наш пастор має свою роботу, на якій заробляє собі на життя, і з церковних грошей він для себе не бере жодної копійки.тому будьмо мудрі, і для переконання варто самому переконатись!
Рейтинг: 20+ -10-
 
., 16:22 26 грудня 2011 р.
 
Чи відповідає автор за свої слова? Чи не боїться Бога? Чи має факти а чи грунтує свої твердження на плітках і домислах? 
Це жах! Шукайте справді секти типу білого братства, а ви чіпляєтесь до зареєстрованої у державі протестантської церкви п'ятидесятників. Їх менше в Україні, але ж є країни, де менше католиків, то й що?  
Може, побільшало розчарованих католиків? Робіть щось, Василино Прекрасна, але перед тим помоліться і спитайте в Господа, чи схвалює Він ваш намір, щоб не стати вам богоборниками.
Рейтинг: 18+ -7-
 
, 16:49 26 грудня 2011 р.
 
Добре, що хоч цей сайт вільний для коментаріїв. Дуже добре знаю людей з цієї церкви ні про жодного з них не можу сказати, що це люди зомбі, яким навішали лапші на вуха, наоборот, це люди із власною здоровою позицією. Крім того, церква активно займається громадською діяльністю в місті і приймає участь у благодійних справах. Про пастора церкви можу підтвердити, він працює на роботі і не живе за рахунок церковної казни. А про автора статті можу сказати одне: людина якій замовили піар, не думаю, що хтось сам від себе від нудьги почне писати щось подібне.
Рейтинг: 20+ -6-
 
назар, 17:10 26 грудня 2011 р.
 
ВСЕ що написано вами- правда, щоб не говорили люди, що відвідують такі так звані "церкви", або ж будинки молитви , їхні псевдопастирі дійсно думають тільки про товщину своїх гаманців, а не про людські душі.В наш час, коли люди дуже часто опмняються безпорадними перед життєвими проблемами, вони дуже часто попадають на гачок таких проповідників, хочуть знайти душевний спокій, а потрапляють у тенета, де власне під дією психічного впливу стають невольними рабами таких сект , віддаючи іноді всі свої заощадження а іноді і житло на користь так званих релігійників.Перетворюючись у справжнісіньких ЗОМБІ, вони позбавляють себе і членів своїх сімей повноцінної участі у житті як суспільства так і країни, не визнаючи ні національних ні державних свят.Живучи в державі , члени таких сект є повністю відірваними від неї .Нажаль, державна політика для них також не має ніякого значення.. :?
Рейтинг: 6+ -19-
 
до автора, 17:38 26 грудня 2011 р.
 
Що не кажи, але я дійсно знаю такі випадки, коли подібні церкви рятували людей від тієї ж наркоманії, і тільки за те їм можна сказати дякую. А ось наші "основні" церкви - православна та католична щось не особливо думають когось рятувати... можливо вважають що пастви в них багато, ще надовго вистачить "електорату"...
Рейтинг: 21+ -4-
 
Сергій, 19:25 26 грудня 2011 р.
 
Не сваріться - авторка статті на термінальній стадії ПГМ, це ж очевидно. Вона ще забула зауважити, що у всьому винні євреї. Адже саме їхній бог вас усіх створив такими нетолерантними і злобними. Возлюби ближнього свого - це означає передусім: залиш ближнього свого у спокої. Аби бути хорошим, не обовязково вірити саме в Христа, таскати хрести і слідувати чітко-визначеним ритуалам. Що є добро, а що зло інтуітивно відчувається і без Біблії. І от авторка явно втратила це відчуття, адже розпалювання ворожнечі до "інакодумців" явно не є проявом чогось хорошого.
Рейтинг: 19+ -6-
 
oz, 19:35 26 грудня 2011 р.
 
авторка статті на термінальній стадії ПГМ, це ж очевидно...Возлюби ближнього свого...таскати хрести...Вже руки болять Оза шалено плюсувати. :grin
Рейтинг: 9+ -3-
 
бла-бла, 20:32 26 грудня 2011 р.
 
Мені дуже жалко цього автора, який написав такі нісенітниці. Це просто нещасна людина, яка немає ніякого страху Божого, ні сумління. Як можна писати такі речі не бувши ні разу в тій Церкві? А я більш за все впевнений, що вона не була там. Я прекрасно знаю цю Церкву і можу з впевненістю сказати, що Бог щиро Благословляє наше місто завдяки цій громаді. Тому будьте обережні, перш ніж писати всякі наклепи. Вам так це не личить.
Рейтинг: 19+ -5-
 
Володя, 21:01 26 грудня 2011 р.
 
В Україні жодна релігія не є державною! Отже ходіть куди хочте, робіть там що вам треба, але головне не навязуйте нікому своєї релігії. І не тільки релігії але й своєї точки зору взагалі.
Рейтинг: 12+ -3-
 
228, 21:27 26 грудня 2011 р.
 
Звертаюся до аноніма. Вся викладена неправда починається з самого автора... Отже, так звана Василино, приношу тобі щирі співчуття. Мені жаль, що свою красномовність ти використала заради брехні, тим самим вводячи в оману хороших людей. Чи тебе не вчили твої батьки, що говорити неправду - гріх? Чи ти не знаєш, що свідкувати неправдиво - гріх? Хто заподіяв тобі стільки зла?.. Побійся БОГА...
Рейтинг: 18+ -4-
 
Анна, 21:52 26 грудня 2011 р.
 
Шахрай який створив церкву баптистів і всякі відгалуження їм подібні . сидів двічі в тюрмі за шахрайство , запитайте любого баптиста про засновника церкви і він вас невзлюбить :p :zzz про сотні міліардів доларів які збирають такі церкви промовчу ))) 10% мають віддавати всі , а якщо ви підприємець :grin вам обов"язково треба стати баптистом . ХОЧЕШ ЗАРОБИТИ ВЕЛИКІ ГРОШІ СТОРИ ЦЕРКВУ . Люди ходіть до церков в які ходили ваші батьки і діди , і не шукайте в сраці меду
Рейтинг: 12+ -24-
 
штунда, 22:03 26 грудня 2011 р.
 
Всім доброго вечора. Автор людина далека від Бога чи елементарної моралі. Добре знаю людей з цієї Церкви (Церква Християн Віри Євангельської), на відміну від автора цієї "писанини". Добрі, чесні, богобоязливі, але аж ніяк не зомбі. Рекомендую автору почитати Біблію без упереджень і можливо в житті з'явиться промінь віри надії та любові, а не злоби, ненависті та неправди. Важливо бути ХРИСТИЯНИНОМ не по назві, а по житті, адже діла говорять більше, ніж слова. Всім Божого благословіння.
Рейтинг: 21+ -5-
 
, 22:21 26 грудня 2011 р.
 
Акціонерна церква
Рейтинг: 6+ -21-
 
Джон Сміт, 22:22 26 грудня 2011 р.
 
Нехай Бог рясно благословить цю Церкву та всю її громаду!
Рейтинг: 22+ -6-
 
, 22:34 26 грудня 2011 р.
 
Если даже визуально сравнить церкви города с церковью Пятидесятников то выглядит она довольно скромно. Там нет золотых куполов, заморских шелковых тканей , дорогих машин на парковке! Все просто , так наверное и должно быть. Живет себе община , ну и пускай себе живет с Богом , зачем безосновательно поливать грязью. Насколько мне известно , люди той церкви не тольхо ходят молиться , но и живут согласно вере, чего прихожанам ( католикам и православным) нужно поучится!
Рейтинг: 18+ -3-
 
Анжела, 00:29 27 грудня 2011 р.
 
мдааа... це писала людина яка не має Бога в серці... яка навіть не думала про наслідки( шкода що люди не оцінюють добро яке сіють ближні!  
І ще одне цікаво, чому стаття вийшла не від автора з його прізвищем, а під псевдонімом, якщо ти дозволяєш собі таке писати, то вже під своїм імям... Це дуже низько, дуже...
Рейтинг: 10+ -3-
 
Анюта, 10:45 27 грудня 2011 р.
 
Бог любить Вас всіх без вийнятку... цінуйте це, і немає значення до якої Церкви ти ходиш, головне щоб ти любив Його... і ближніх своїх! А все остальне Вам додасться)
Рейтинг: 11+ -3-
 
Яна, 10:47 27 грудня 2011 р.
 
По сравнению с Украинскими церквями-голландские и в подметки им не годятся.У вас все золоченое и гламурное.Берет так сказать одеждой, а вот умом увы! Когда здесь пожил понял они в угол веры Христиаской ставят не шик и красоту и блески а именно веру. 
Попы здесь не шикуют, живут скромно и не ездят на дорогих машинах.Как правило церкви содержат за свой счет Больницы(со всем вытекающим оборудованием и персоналом ит.д.) и школы(также со всем...), и это не все шлют материальную помощь в Украину в виде денег, компютеров и всяких вещей и телевизоров в детские дома и больницы.Но вот вопрос что это не доходит, а все разворовуют, а то и перепродают, так это на совести властей и ваших священников. 
Где школы ваших церквей? 
Где больницы? 
Где помощь конкретным семьям? 
(Например мы получали денежую помощь от церкви как имигранты), и еще всякое можно перечислять...но у вас этого нет, да и зачем расстраивать людей, ведь у вас крахоборы и давно не священники, а бизнесмены по сбору денег и одурачивания. 
А вообще молитесь Богу чтоб вот всю эту нечисть в рясах вывести на чистую воду и пришли истинные священники, тоже самое касается и власти, ждать честных... 
А вообще то у вас ужас.!
Рейтинг: 15+ -1-
 
van Holland, 10:59 27 грудня 2011 р.
 
Запрошую всіх дрогобичан, найперше автора і відповідального за таку статтю редактора, на чай про який вони пишуть. Можна приходити сміло, я перевірив, добре працював під дією такого чаю 30 років в школі (належу до описаної спільноти євангельських християн). 
Спочатку від змісту статті стало сумно, бо в Дрогобич прийшов час Риму 2-3 ст., коли християнин Тертуліан в Апологіях, захищає християнську «секту» від подібних обмов. І ще, що ми насправді, прагнучи допомогти залежним від наркотиків людям і тим які у в’язниці, людям, чиє життя зіпсоване, говоримо їм, що воскреслий Ісус Христос є живим і може, через віру в Нього, виправити життя кожного. А натомість нас звинувачують офіційно, через газету у вживанні наркотиків. Сумно, що такий фанатизм підтримується інтернетвиданням, яка свобода слова в тому, щоб неправдиво обмовляти людей. 
Але потім зрадів, бо газета посприяла запросити дрогобичан до нас на свято, щоб спільно, разом порадіти народженню Сина Божого (час для відвідин є на фото), заодно поп’ємо чаю. Сподіваюсь тоді, більше не буде статті написаної і виданої ніби під впливом описаного «чаю». Радію, що в Дрогобичі так багато мудрих людей, в коментарях здатних тверезо оцінити цю статтю. Добре, коли таких людей багато. Молимось і просимо благословіння і милості для всіх, особливо до засліплених злобою, непримиренністю, обмовами. Вітаю всіх з Різдвом Христовим.
Рейтинг: 17+ -4-
 
володя, 11:41 27 грудня 2011 р.
 
Дуже ц1каво. Дрогобицьк1 горе-попи замовили статтю 1 попались.Вс1 бачать р1зницю так званих традиц1йних церков 1 нових людинолюбивих рел! г! йних обеднань,
Рейтинг: 11+ -4-
 
рел1гйних, 12:42 27 грудня 2011 р.
 
Для релігійних. Не вірю, що могли замовити цю статтю католицькі чи православні священнослужителі. Знайомий з багатьма людьми, які відносять себе до цих громад і їхні погляди та навчання в цих церквах, не провокує до написання такої статті і до міжконфесійної ворожнечі. Справді віруючий християнин католик або православний не може заохочувати до таких статей.
Рейтинг: 10+ -1-
 
володя, 14:04 27 грудня 2011 р.
 
Релігія - опіум. Ніхто це не спростував. А зараз "на травці" сидить купа люду. Церква - найбільша піраміда грошей - МММ, - пацани наївні. Карітас має у рабстві людей, що гарують на колишній ракетній базі за похльобку, а на них американці надали кучу коштів. Спитайте у Хосе Турчика. Страшно, що всі ці пройдисвіти розповідаю.ть, що лише вони знають дорогу до Бога. Брехуни! Несімо кожен свій Храм, - за заповідями Божими, а не проповідями: баптистів, она...стів, попів і всяке таке!
Рейтинг: 9+ -10-
 
Kent, 17:48 27 грудня 2011 р.
 
Буду мати вільний час, обов язково зайду в дану церкву.Побачимо чи пустять мене туди, чи ні! А потім опишу все для ДІ! В життя всяке буває -комусь подобається - комусь ні! Як колись мовив, старший русскій брат, насильно міл нє будєш! А якщо там все так майже кримінально, "ганяють"якісь чаі...подивимося! Секта то чи! Чому там навчають народ! Все! До зустрічі!
Рейтинг: 12+ 0-
 
снайпер, 18:18 27 грудня 2011 р.
 
Не збираюсь нікого переконувати. Ця стаття як попередження для людей, які нічого не знають про секти. Будьте обережні. Бережіть себе і своїх близьких.
Рейтинг: 6+ -15-
 
Василина Прекрасна, 19:54 27 грудня 2011 р.
 
найцікавіше те, що автор цієї статті вміє набирати і писати для піару, але не вкладає справжньої істини в цей текст. мені тільки 22, я маю хорошу сім'ю. достаток, повноцінне здоров'я, навчання, класних друзів...Питання:що змусило мене піти в ту церкву?Це не фанатизм і не хтось переконав. Це поклик серця і спражнє розуміння того, що я отримала це життя від Господа і повинна з вдячністю його прожити. А без церкви ми не усвідомлюємо всього сенсу. Мені жаль, що люди у наш час сліпі і глухі. Життя прекрасне!
Рейтинг: 12+ -5-
 
вікторія, 20:52 27 грудня 2011 р.
 
Не судіть - і не будете судимі. 
У кожного - свій шлях до Бога. 
Звісно, якщо людина його шукає. Лицеміри, а їх більшість, ходять в культові храми "про людське око", а тому віра їхня - хитка. Є і частка атеїстів, деяких знаю особисто в Дрогобичі чи через спілкування в інтернеті. Щодо поняття "секта". Якщо людина належить до певної релігійної течії чи її секти, і цією приналежністю не чинить шкоди собі чи суспільству, і навіть починає жити за 10 Заповідями Божими - то на яких підставах її можна в чомусь звинувачувати чи осуджувати? Те саме стосується й культових споруд, в яких віруючі (ті ж сектанти) здійснюють спільні молебні чи зустрічі. А кому це так дошкуляє - цікаво знати? Інша справа - чому людина, що ходила в церкву, раптом змінила свої погляди і почала ходити в храм іншої релігійної течії? Ось в тому і є вина деяких священиків, які у своєму служінні забули про самих парафіян чи навіть декого відштовхнули через свою нікчемність від релігійної громади, дбаючи при тім перш за все про власні потреби. 
Вважаю Вашу, Василино Прекрасна, статтю як невчасною (в час новорічних і Різдв'яних святкувань), так і упередженою. Або навіть замовною. 
Не зрівнюйте Біле братство 90-х років з усіма християнськими ( і взагалі - релігійними) течіями в Україні, якщо Ви не належите до жодної з них. Треба відмовитись від тієї точки зору, що людство поділене на два ворожі табори або дві раси людей – праведні і грішні, гідні блаженства та приречені на загибель. 
Вважаю недоречним взагалі вказувати комусь межі, де йому і коли молитися.  
Бог - завжди поруч, все чує і бачить. Пригадується епізод фільму "Тихий Дон", коли жінка прокляла свого чоловіка, просячи в Бога кари. Подія відбувалася в полі, в грозу. На це інша героїня кінокартини жахнулася від почутого, штовхнула жінку на коліна з вимогою просити прощення в Бога, дивлячись на Небо... 
Тому Творець почує вас незалежно від того, чи ви - під ясним небом, чи вдома молитесь перед образом, чи перебуваєте в будь-якому храмі. 
Така моя думка.
Рейтинг: 18+ -3-
 
Франсуа, 21:04 27 грудня 2011 р.
 
ось у цьому і ваша проблема, маючи прекрасну сімю ви не усвідомлюєте сенс життя без церкви, тобто без церкви взагалі немає сенсу життя, саме у цьому і проявляється ваша залежність від церкви! Схаменіться, дівчино, і оприділіться, що саме для вас важливо?
Рейтинг: 7+ -8-
 
Хтось, 21:08 27 грудня 2011 р.
 
Якщо ви такі співчутливі і хочете спасати людей, як ви пишете, з так званої "секти", то чому ж ви не піднімете статистику скільки людей в нашому місті вмирає від алкоголю, наркотиків, від сигарет - захворівши на рак легенів! А саме ця церква допомагає таким людям вибратися з тенет залежності. Скільки розбитих сімей знайшли взаєморозуміння відвідавши одну із таких церков. Чому ви не пишете про чоловіків-алкоголіків, які присвятили своє життя пляшці і хочуть, але не можуть звільнитися від цього. Постійте і послухайте, як розмовляє сучасна молодь між собою - вуха в"януть! А молодь, яка відвідує цю церкву - ввічлива життєрадісна завжди з бажанням допомогти ближньому. То ж кого нам потрібно СПАСАТИ ?!
Рейтинг: 14+ -4-
 
, 22:15 27 грудня 2011 р.
 
попи кажуть - кожнiй дитинцi по хатинцi! А коли жруть й випивають - хрестять стiл в пiст й кажуть це все риба! Не звертайте уваги й ходiть до храму кожен до свого!
Рейтинг: 14+ -3-
 
sens, 23:12 27 грудня 2011 р.
 
Прочитавши цю статтю, мені так стало неприємно і шкода цю людину, яка це написала.  
Ви пишете, що в сучасному світі вже не знаєте кому довіряти, коли у вас виникають проблеми біди, якісь неприємності ви звертаєтесь до церкви. Хочу сказати, що ніяка церква не допоможе вам у ваших бідах, проблемах, душевних переживань, це зможе зробити лише Бог! Ви не туди звертаєтесь, тому можливо вас переповнює злоба, розчарування, відчай від того, що вам ніхто і нічого не може допомогти. Знаєте, попробуйте звернутись до Ісуса, до Бога, який послав Свого Сина Однородженого в цей світ, щоб кожен хто ввірує в Нього, не загинув, але мав життя вічне. Він допоможе вам, навчить любити людей, не залежно від того яку вони церкву відвідують, друг він , чи навпаки ворог. Бог є любов, Він може прямо зараз змінити ваше життя, ставлення до оточуючого, просто зверніться до Бога. ВІн змінив моє життя, наповнив його змістом, дав надію, віру і любов, звільнив від гріха, і дав нову одіж праведності. Божих благословінь вам всім, хто читає зараз цей коментар. ІСУС ЛЮБИТЬ ВАС ! :)
Рейтинг: 12+ -5-
 
Софія, 13:43 28 грудня 2011 р.
 
а моє життя змінило Літюче Локшинне Чудовисько. кльовий Бог - усім рекомендую
Рейтинг: 8+ -21-
 
oz, 15:42 28 грудня 2011 р.
 
Ісус помер за людей не для того щоб ми обливали один одного брудом і при цьому називалися християнами.Я думаю Богу це не приємно.Поводьмось гідно свого покликання.Зрозумійте БОГ любить ВСІХ людей, Він не людина, яка дивиться на обличчя.
Рейтинг: 13+ -1-
 
Дитина БОГА Всевишнього Мар'ян, 22:16 28 грудня 2011 р.
 
а мені Вас жаль...Я вже давно оприділилась і знаю, шо без Бога я б не мала всього, що маю, а щоб віддати Йому належне, подяку я живу згідно Біблії, яка вчить.., але безкорисно писати і починати розмову, коли Її не читають і не поважають Її Творця. Я щаслива тим, що не тільки матеріальний добробут на землі приносить радість, а надія на спасіння, дана нам Ісусом НА Голгофі. Якщо не вірите, то тоді теорія Дарвіна для Вас. Для справжнього християнина віра в Ісуса Христа, відвідування церкви, читання Біблії, повага і любов до людей мають значення, а також і повага до усіх християн- читайте Біблію, бо саме там можна знайти відповіді. І скажу з упевненістю, що я не фанатик, а щаслива людина, яка також має проблеми, але завжди знаю в Кому моя допомога.
Рейтинг: 11+ -1-
 
Вікторія, 22:34 28 грудня 2011 р.
 
дивно-сьогодні ця церква молилась за автора цієї статті !
Рейтинг: 8+ -3-
 
misha, 01:32 29 грудня 2011 р.
 
Вікторія, ваш Бог наказав Авраамові принести в жертву свого довгоочікуваного сина. Авраам вже заніс над сином жертовний ніж, коли ангел, театрально з'явившись в останній момент, повідомив йому про зміни планів: бог, виявляється, просто жартував, "перевіряючи" Авраама на міцність віри. Сучасним поборникам моральності залишається тільки гадати, чи зуміє дитина коли-небудь оправитися від такої психологічної травми. За нинішніми стандартами дана історія - приклад насильства над малолітніми, знущання керівництва над підлеглим і першого відомого в історії випадку застосування виправдання, яке згодом не раз звучало на Нюрнберзькому процесі: "Я лише виконував накази". Проте ця легенда - один з головних міфів усіх трьох монотеїстичних релігій. І знову ж, сучасні теологи скажуть, що історію про жертвоприношення Авраамом Ісаака не можна сприймати буквально. Але величезна кількість людей в тому числі і Вікторія, і донині вважають весь текст Священного Писання незаперечною істиною. Якщо ж ця історія не буквальна істина, як накажете її розглядати? Як алегорію? Алегорію чого? Навряд чи чогось гідного. Або це - моральний урок? І яку мораль ми повинні винести з цього моторошного оповідання? Зрозумійте, що насправді наше поняття про моральність не виникає з Священного Писання. А якщо й виникає, то ми вибираємо з Біблії "хороші" шматки і відкидаємо непривабливі. Але в такому разі ми вже маємо незалежний критерій, що дозволяє нам судити про те, які шматки є моральними, а які ні. Джерелом цього критерію, звідки б він не взявся, саме Писання бути ніяк не може. Крім того, даний критерій є, схоже, у всіх людей, незалежно від їх віросповідання.
Рейтинг: 13+ -9-
 
oz, 11:53 29 грудня 2011 р.
 
Вікторія, я щиро радію за вас, коли ви пишите, що віра робить вас щасливою і радісною. Але той факт, що віруючий щасливіший за скептика практично нічим не відрізняється від того факту, що випивша людина щасливіша за тверезу.
Рейтинг: 12+ -6-
 
oz, 12:09 29 грудня 2011 р.
 
Посмотрите в новостях как попы подрались в церкви рождения Христа.Дрались швабрами и носы били друг другу, несмотря на то что церковь находиться на святой земле.И после этого им верить.Задумайтесь...? 
А ведь туда направляют самых, самых достойных, верующих ит.д. 
Как после этого им гадам верить, если они драку устроили в самом святом месте?
Рейтинг: 4+ -1-
 
не резидент, 15:32 29 грудня 2011 р.
 
А ты Резидент не попам , а Богу верь, ведь как не крути Он Существует! Неописуемо Его Величие , Его Полнота жизненных форм , сил , возможностей ! Разве из за нерадивых служителей стоит отворачиваться от Истины ?
Рейтинг: 11+ -2-
 
Анжела, 19:20 29 грудня 2011 р.
 
С каких это времен OZ стал критиком глагола Иеговы ? Созателю решать, где травма , а где нет, но не современным психологам, и кому как не ЕМУ создавать моральный облик , устои общества !
Рейтинг: 10+ -2-
 
Анжела, 19:37 29 грудня 2011 р.
 
Анжела, моральну систему, яку сповідує Старий Завіт, цивілізована людина сьогодні повинна вважати не інакше як огидною. Ваш Иегова - це ревнивий, мстивий, несправедливий расист, жінконенависник і диктатор, що закликав до актів геноциду. Та й інші персонажі проявляють архаічну жорстокість та інші садистські нахили. 
 
"Коли намовить тебе брат твій, син твоєї матері, або син твій, або дочка твоя, або жінка твого лоня, або твій приятель, який тобі як душа твоя, таємно говорячи: Ходімо ж і служімо іншим богам."  
 
То ось тобі, Анжела, інструкція від Создатэля, як слід вчинити з таким членом сімї:  
 
"...рука твоя буде на ньому найперше, щоб забити його, рука всього народу наостанку. І закидай його камінням, і помре він, бо жадав відвернути тебе від Господа, Бога твого..."
Рейтинг: 10+ -11-
 
oz, 20:15 29 грудня 2011 р.
 
OZ-ТЫ ПРОСТО В ТОЧКУ ПОПАВ! Они -большинство очень сильно одурманены, замкнутое общество Дрогобыча не дает понять таким людям истинную веру!
Рейтинг: 4+ -9-
 
не резидент, 20:19 29 грудня 2011 р.
 
OZ . Как и следовалдо ожидать Вы сами выбрали из текста то, что Вам хочется , и трактуете событие всего одной причинно- следственной связью . Разве прод силу человеческому уму связать все звенья событий в единую стойную систему ? Да , я также заметила , что уж слишком много крови в жизни Богоизбранного народа , но мотивацию положений созданного Им Закона на то время оспаривать не собираюсь , поскольку это приоритет Создателя ! А Вы думаете люди сильно изменились , и закон об убиении камнями сейчас не актуален ? Не так ли должны поступать люди с политическими партиями , лидерами , предавшими своих избирателей ? Думаю, если бы такой закон остался в силе , речи о тушках , подкупе и т.д не существовало .
Рейтинг: 9+ -2-
 
Анжела, 21:13 29 грудня 2011 р.
 
Анжела, да при чем тут тушки? Лично вы забьете свою маму камнем или нет, если она вдруг рискнет вам предложить помолится к примеру Перуну? Для вас тексты Библии аллегоричны или буквальны? Если первое, то автоматически допускается бесконечное число субъективных трактовок текстов, так что вы не можете быть уверенными, что верите именно в того Бога, который вкладывался авторами Библии. Если второе, то мне вас жаль. 
 
Да и человеческий ум вполне способен связать все тексты Библии в единую систему чтобы дать им оценку. Тот же Эйнштейн (человек связавший многие законы природы в единую стройную систему) писал: "Слово «бог» для меня не более чем плод и проявление человеческой слабости, а Библия - собрание достойных, но всё же по-детски примитивных легенд. И никакие даже самые тонкие их толкования не изменят моего к ним отношения."
Рейтинг: 11+ -11-
 
oz, 23:29 29 грудня 2011 р.
 
Я столкнулся с такой ситуацией, в моей семье есть священник греко-католической веры, сперва так и думал что все там по вере, но когда понял что ему и его семье нужны только деньги и больше ничего, а все это Бог и вера лишь прикритие для пристроивания и добывания денег, я отказал.Так на меня смертельно обиделись, а работать никто там(в той семье) не пойдет, как они пойдут работать у них в семье поп, -позор!  
А я должен их обеспечивать потому что он еще не в полную силу может. 
А где его вера по отношению к своей же семье да и к ближним родственникам-вера только в деньги.. 
Вот вам и вся истина. 
После этого я их не хочу знать, а они меня...
Рейтинг: 4+ -3-
 
не резидент, 10:22 30 грудня 2011 р.
 
Свідомістю кожної людини керує страх. Божий страх; упокорює людину, допомогає їй і направляє її на праведні вчинки, з допомогою правди, справедливості і добрих справ вона не губить свою душу. Сама виживає і допомогає іншим вижити в цьому світі. Протилежний страх від нечистого, з яким людина не відрікається від злого а засівше в людині зло, своїм неспокоєм мучить людину, знищує душу і тіло, і вкорочує дні перебування на цьому світі. В нас багато мудрих і віруючих в Бога людей, але поряд з ними в церквах присутні обрядовіруючі, які хитаються, як і невіруючі, тому доступні до нечистого. Основа людської особистості добрі знання, які людина поповнює на протязі свого життя, бо знає, що грішна - нерозумна людина.
Рейтинг: 5+ -2-
 
Василь, 13:56 30 грудня 2011 р.
 
Василь, тільки слабкі душі тішать себе такими думками - зі страху чи безглуздого егоїзму. Етична поведінка людини повинна грунтуватися на співчутті, освітченності, соціальних зв'язках, а не на релігійній обробці. Людство опиниться на тупиковому шляху, якщо у своїх вчинках буде стримуватися лише середньовічними забобанами, страхом покарання і надією на винагороду після смерті.
Рейтинг: 5+ -10-
 
oz, 14:20 30 грудня 2011 р.
 
Ну і навіщо ви мене мінусуєте? Обгрунтуйте своє негативне відношення до попередньої тези, якщо вона вам так не до вподоби. Це ж ненормально поводити себе показово добре лише зі страху, хіба ні? Цими мінусами ви лише визнаєте, що релігійна людина свічки копійчаної даром богу не поставить, це їй все векселя на майбутню хворобу, на майбутній врожай, врешті, на майбутнє життя.
Рейтинг: 10+ -8-
 
oz, 14:55 30 грудня 2011 р.
 
Коли ви завершите ряд "співчутті, освітченності, соціальних зв'язках...", то прийдете до думки, що без духовної основи ваші етичні засади дочасні. Окрім того, ви, очевидно, людина невіруюча, бо все переводите у релігійну площину, а йдеться про віру, не про релігію. Саме віруючі люди дивляться не на інших людей, а на Бога, тоді відлітає купа ваших запитань. 
Погоджуюсь з Анжелою: ви не бачите всієї картини, лише її історичне обрамлення, бо не можете зрозуміти речі, які не вписуються у "тут і тепер". 
Стосовно Ейнштейна. Він ще у студентські роки довів своєму викладачеві-скептику, що Бог існує. Тому не смикайте, будь ласка, одні висловлювання, замовчуючи протилежні. Савл колись говорив так, як ви.
Рейтинг: 9+ -1-
 
, 23:30 30 грудня 2011 р.
 
Уважаемый ОЗ . Совершенно естест венно, что Вы не воспринимаете легенды Ветхого Завета и берете на вооружение теории , высказывания гения Ейнштейна . Таких монго. А вы не пробовали ничего не отрицать , но вместить. Вы уверенны в том , что отрицая положения Библии, других учений о Божественном не пропустили чего то важного , сокрытого от многих человеческих умов? И я совершенно не согласна с Ейнштейном , что Бог это проявление человеческой слабости , скоее наоборот, Вера в Него - проявление высочайшей мудрости! Чего и Вам Желаю !
Рейтинг: 8+ -2-
 
Анжела, 08:50 31 грудня 2011 р.
 
Дорогая Анжела, верующий - это просто человек, который верит в то, чего не видит. Как по мне никакой мудрости в этом нет. Это больше сродни помешательству. Вот скажите, как так получилось, что из всего многообразия религий, вы Анжела, решили без доказательств принять на веру именно еврейские сказки в иеговистской интерпритации, а не уверовали, например, в Аллаха или в Невидимого Розового Единорога?
Рейтинг: 10+ -6-
 
oz, 12:06 31 грудня 2011 р.
 
Devora, притча яку ви згадали і яка постійно циркулює по соцмережам не має жодного відношення до Ейнштейна. От вам і приклад освітченності віруючої людини. Дані висосані з пальця і заперечення залізобетонних наукових фактів (типу віку Всесвіту і еволюції) і все заради бажання отримати хоч якісь аргументи ЗА. Насправді, Ейнштейн писав наступне: "Це неправда, що я вірю в персоніфікованого бога 
Те, що ви читали про мої релігійні переконання, брехня, яка систематично повторюється. Я не вірю в персоніфікованого бога, я ніколи цього не заперечував і відкрито про це заявляв. Якщо в мені щось і можна назвати релігійним, то це безмежне захоплення влаштуванням світу, наскільки наша наука нам його відкриває. 
 
Я не можу уявити собі бога, який нагороджує тих, кого сам же створив, тих, чиї потяги подібні його власним - коротше кажучи, бога, який є лише відображенням людських слабкостей."  
 
Devora, доведіть, що коріння етики витікають з віри. Це також міф! Невіруюча людина ні чим не гріша за віруючу, а часто навіть більш етичніша, а ніж віруюча. Порядність і доброта людини прекрасно пояснюються теорією еволюції. Людям не потрібна релігія для того, щоб добре поводитися з близькими і відповідати добром на добро. Ви навіть можете знайти приклади альтруїзму у багатьох соціальних тварин в природі. Ні одна група високорозвинутих істот не може існувати без етики, а ось без релігії запросто.
Рейтинг: 8+ -5-
 
oz, 12:51 31 грудня 2011 р.
 
Вера , уваэжаемый ОЗ в( моем понимании )не предполагает тупого, бессмысленного поклонения неведомому богу . Вера, сродня твердому знанию коим пропитан человек ищущий Истину! Да нет Оз , Вы ошибаетесь , я не отдаю предпочтения какому либо богу, будь то Яхве, Кришна , Аллах, но знаю точно Он СУЩЕСТВУЕТ! И гении Тесла, Эйнштейн , Леонардо, Блаватская, Его никогда не отрицали , а ставили во главу глав всего мироздания ! А как Вы решили, без доказательств поверить в истинность теории Относительности , ведь не всегда Ейнштейн был прав и Вы это знаете! ? Мир относительности - виртуальный мир . Вы лично , в состоянии доказать состоятельность его теории ?
Рейтинг: 4+ -1-
 
Анжела, 13:56 31 грудня 2011 р.
 
OZ приніс би більше користі людям, якби з таким же рвінням доводив і аргументував істину, а не теорію, уподібнюючись ап.Павлу. 
"Бо Його невидиме від створення світу, власне Його вічна сила й Божество, думанням про твори стає видиме. Так що нема їм виправдання,  
бо, пізнавши Бога, не прославляли Його, як Бога, і не дякували, але знікчемніли своїми думками, і запаморочилось нерозумне їхнє серце. 
Називаючи себе мудрими, вони потуманіли…" 
(Рим 1:20-22)
Рейтинг: 8+ -1-
 
misha, 16:18 31 грудня 2011 р.
 
:grin :grin :grin  
хай Дід Мороз подарує вам розум
Рейтинг: 3+ -11-
 
Василина Прекрасна, 16:40 31 грудня 2011 р.
 
Да, да Василиса вы чудесная пара с Дедом Морозом , прекрасно дополняете друг друга . :grin :grin :grin
Рейтинг: 13+ -1-
 
Анжела, 18:13 31 грудня 2011 р.
 
Що таке віра, на ваш погляд, Озе?  
"а моє життя змінило Літюче Локшинне Чудовисько. кльовий Бог - усім рекомендую" А як воно змінило ваше життя? 
Припустимо, це не Ейнштейн казав, хоча гадаю, міг. Ви не згідні з його аргументами? 
Що у вашому розумінні "неперсоніфікований бог"? Деміург? Пришелець? Перун? Ра? Я розгубилась... 
Доводити, що коріння етики - у вірі, марно, бо ви її, вочевидь, не маєте, тому будь-які аргументи будуть розбиватись об бетонність вашого матеріального сприйняття. 
Цікаво було б поговорити з вами після смерті.
Рейтинг: 4+ -1-
 
, 18:31 31 грудня 2011 р.
 
Анжела, GPS на моем телефоне подтверждает теорию относительности. Приведите такое же простое доказательство существования сверхразума, которому есть дело до 7 миллиардов "думающих" букашек на одной из бесчисленного множества планет. Я понимаю, что дает такая вера с точки зрения психологии, но с точки зрения логики - это все детский лепет и вовсе никакая не истина. К авторам статьи отношения не имею, присоединился к дискуссии чисто от любви споров на подобные темы. Так что попрошу не опускаться до оскорблений, если аргументы исчерпаны. 
 
Devora, "персоніфікація" (від лат. persona «особа», лат. facio - «роблю») - надання природним явищам людських властивостей, представлення абстрактних понять в образі людини. 
 
Чому марно доводити? Я відкритий для усього нового, якщо воно аргументується і доводиться, а не базується на традиціях чи просто сліпій вірі. 
 
misha, та якби не такі невірні як я, ти зараз би в хаті без електрики сидів, зубрив єврейськи казочки і навіть не здогадувався, що можуть існувати такі диявольсіськи механізми як компютери чи інтернет.
Рейтинг: 12+ -4-
 
oz, 19:51 31 грудня 2011 р.
 
Оз , приношу Вам свои извинения , совсем не хотела Вас оскорбить ! Тема действительно очень интересная. Отложим Эйнштейна на несколько дней и посе праздников, сли будет Вам угодно, продолжим нашу дискуссию ! Желаю Вам счастья , и всему творческому коллективу Дрогобыч Инфо!
Рейтинг: 7+ 0-
 
Анжела, 20:26 31 грудня 2011 р.
 
Підтримую.
Рейтинг: 5+ 0-
 
, 22:27 31 грудня 2011 р.
 
“В 1962 году, - рассказывает Жак Кусто, - немецкие ученые обнаружили, что в Баб-эль-Мандебском проливе, где сходятся воды Аденского залива и Красного моря, воды Красного моря и Индийского океана не смешиваются. Следуя примеру своих коллег, мы стали выяснять, смешиваются ли воды Атлантического океана и Средиземного моря. Сначала мы исследовали воду Средиземного моря - ее естественный уровень солености, плотности и присущие ей формы жизни. То же самое мы сделали в Атлантическом океане. Эти две массы воды встречаются в Гибралтарском проливе уже тысячи лет и логично было бы предположить, что эти две огромные водяные массы давно должны были бы перемешаться - их соленость и плотность должны были стать одинаковыми, или, по крайней мере, схожими. Но даже в местах, где они сходятся ближе всего, каждая из них сохраняет свои свойства. Другими словами, в местах слияния двух масс воды водный занавес не дал им смешаться”. 
При обнаружении этого очевидного и невероятного факта ученый был крайне удивлен. “Я долго почивал на лаврах у этого удивительного феномена, не объяснимого законами физики и химии”, - пишет Кусто. Но еще большее удивление и восхищение ученый испытал, когда узнал, что об этом написано в Коране еще 1400 лет назад. Узнал он об этом от доктора Мориса Букайа, француза, принявшего Ислам. “Когда я рассказал ему про свое открытие, он мне скептически сказал, что об этом сказано в Коране 1400 лет назад. 
После этого я принял Ислам и каждый день поражалсяистинности, справедливости, легкости, полезности этой религии. Я бесконечно благодарен за то, что Он открыл глаза на Истину”, - пишет далее Кусто. 
 
Бог є! Чим більше пізнаєш матеріальний світ, тим більше в цьому переконуєшся.
Рейтинг: 14+ 0-
 
Колишній атеїст, 13:15 01 січня 2012 р.
 
Важко доводити існування Бога шляхом логічних висновків, а до кінця зрозуміти Його людині взагалі не під силу.Так само, як неможливо зрозуміти, чи пояснити якесь чудо.Проте не залежно від нашої неспроможності до розуміння чудеса таки стаються.Причому стаються в житті кожного без винятку. 
Людина досі не може пояснити, як звичайна вода може перебувати в трьох різних станах:рідкому, твердому і газоподібному.Яким чином формується людське око, як паралітики починають ходити, сліпі бачити, глухі чути і багато інших чудес зафіксованих в мед.практиці.Людство не здатне дати логічне пояснення матеріальному і видимому, проте дуже хоче спростувати духовне і невидиме.
Рейтинг: 11+ 0-
 
misha, 20:48 01 січня 2012 р.
 
Озе, з Новим роком! Я знаю, що таке "персоніфікація". Не треба так. 
Вам люди наводять приклади, які не пояснити з точки зору матеріалізму. Як Вам? 
Про етику. У кожного вона може бути своя, якщо не матиме духовного підгрунтя. Це як штучно створена країна, народ, як рослина без коріння.
Рейтинг: 9+ 0-
 
, 12:46 02 січня 2012 р.
 
Вибачте Міша , але ще шкільна програма фізики дала пояснення про три агрегатні стани води ії будову , і про око вже все практично знають . Деякі вчені настільки глубоко залізли у мікро - макро світи , .що невдовзі вибухне справжній переворот в уяві всесвіту . ОЗ правий , потрібно вчитись , пізнавати всесвіт , і все це ОЗові закладено БОГОМ , шкода що цього факту він не сприймає.!
Рейтинг: 7+ 0-
 
Анжела, 19:20 02 січня 2012 р.
 
Кусто не приймав іслам, описана вище історія така сама брехня, як і балакаючи змії. За хімічним складом, вода Середземного моря не відрізняється від океанічних вод, різниця лише в концентрації солей, що в свою чергу спричинено більшим випаровування в силу географічного розсташування. Чому ви вже вдруге наводите аргументи з дуже сумнівних джерел? Навчіться хоча б гуглити, перед тим як наводите підтосовані дані. 
 
Devora, релігія не має право узурпувати роль мораліста. Та й яка саме релігія? Та, в якій нас виховали? Тоді який саме частині Біблії ми повинні віддати перевагу - адже вони далеко не одностайні, а деякі - в очах будь-якої сучасної порядної людини - досить огидні? Чи усі прихильники буквального тлумачення Біблії достатньо точно її читали і знають, що за подружню зраду, збір хмизу в суботу і непослух батькам чекає смертна кара? Якщо ми відмовимося від якоїсь частини, то на основі яких критеріїв нам слід вирішувати, яких моральних законів притримуватися? Або потрібно дослідити усі світові релігії і вибрати ту, мораль яка нас більше влаштовує? Тоді, знову ж таки, на основі яких критеріїв робити вибір? Ви справді вважаєте, що якщо зненацька в світі зникне віра в загробне життя і страх перед Богом, ми всі негайно перетворимося в егоїстичних, безсердечних гедоністів, яким не відомі ні доброта, ні милосердя, ні щедрість?
Рейтинг: 5+ -5-
 
oz, 19:54 02 січня 2012 р.
 
Міша, вода стає твердою бо Невидимий Рожевий Єдинорог не любить гомосексуалістів. І якщо ти не віриш в це - будеш горіти в пеклі. І навіть не думай доводити мені, що це маячня, адже та маячня в яку віриш ти, ні чим не краща за мою.
Рейтинг: 5+ -6-
 
oz, 20:10 02 січня 2012 р.
 
чаще читайте Библию, исследуйте Слово Божие, потому что через Него вы думаете иметь жизнь вечную.
Рейтинг: 3+ 0-
 
, 00:38 03 січня 2012 р.
 
От бачите, ви знову про релігію. А я знов про віру. 
Так, я вважаю: зникне віра - перетворимось на чудовиськ. Адже саме Творець дав вам життя, яке ви можете прожити щасливо. Чи ви схиляєтесь до думки, що пішли від шимпанзе? З іншого боку, ви тільки теорію Дарвіна підтримуєте? У ній достатньо доказів для вас, щоб прийняти її за правильну? А, може, були інші?  
І ще. Чому вказуєте на сумнівність прикладів? Думаю, такі речі цілком реальні, вони трапляються в житті часто: люди починають вірити. 
Віру не всі можуть збагнути. Біблія закрита від пропадаючих. І все ж, поки живете - перегляньте свої теорії і поміркуйте: чому у житті відбулась така-от дискусія, може, у ній є сенс для вашого життя?
Рейтинг: 5+ 0-
 
, 11:03 03 січня 2012 р.
 
Тобто вбити людину за збір хмизу в суботу по-вашому цілком нормально? Особисто я так не вважаю і мені не потрібна віра в фей, леприконів, балакаючіх змій чи єдинорогів аби поводити себе людяно. Навіть скажу більше, "поведінка по розрахунку" на життя після смерті, яку ви вважаєте нормою - підлабузництво перед Богом. 
 
Окрім релігійних сайтів, я не знайшов ні одного джерела, де б говорилось про те, що Кусто прийняв Іслам. Кусто був похований за християнським обрядом на католицькому цвинтарі. В офіційному листі Фонду Кусто говориться: "Ми абсолютно точно стверджуємо, що Командир Кусто не ставав магометанином і такі чутки не мають жодних підстав". 
 
Я не ВІРЮ, що піщов від шимпанзе. Я ЗНАЮ, що у шимпанзе і людини дуже-дуже давно були спільні родичі і це доведено дуже точно. Докази у вашому ДНК. Чи ви і в ГМО не вірите? Якщо так, то це також продукт найбільшої змови науковців з різних областей і країн, що мені видається дуже сумнівним. 
 
І чому саме Біблія? Наприклад, священні тексти індуїзма старші на тисячу років за біблійні. З чого ви взяли, що саме Біблія - істина? Інші виходить помиляються, а праві лише послідовники Біблії? Чому?!
Рейтинг: 6+ -3-
 
oz, 12:20 03 січня 2012 р.
 
Може ви не в курсі, але 9 місяців тому вперше було створено штучне життя. ДНК з нуля була зібрана в лабораторії з простих хімікатів під наглядом комп'ютерів. А потім цю ДНК помістили в клітину-господаря, у якої видалили власну ДНК. У результаті клітина змінилася і стала виглядати і вести себе точно як бактерія, запрограмована новим штучним геномом. Вона навіть змогла розмножуватися, що принципово. 
 
Я впевнений ми з вами доживемо до часу, коли буде стерто межу між живим і машинами, коли людство зможе перейти до справжнього програмування живих організмам. Хоча і в той час кількість віруючих швидше за все не поменшає. Адже потреба у вірі в ірраціональне закладена в ДНК більшості людей. Можливо такі відхилення з часом навіть почнуть лікувати, як й інші генетичні відхилення. Врешті було б правильно виправити усі помилки Бога і зробити світ трішечки кращим.
Рейтинг: 4+ -4-
 
oz, 12:51 03 січня 2012 р.
 
І останнє відносно етики. Частка невіруючих у Великобританії, Франції, Швеції, Данії, Норвегії, Чехії, Японії доходить за різними оцінками до 85%. Чому вони всі досі не перетворились на чудовиськ, як правовірні афганці? Та тому-що є зворотня залежність між релігійністю і освіченістю, що було підтверджено в десятках досліджень. Культурна, освічена людина з рівнем IQ не нижче середнього дуже мляво піддається релігійній обробці.
Рейтинг: 5+ -3-
 
oz, 14:02 03 січня 2012 р.
 
Для шимпанзе Бог це лев, для людини написана Библия.
Рейтинг: 2+ 0-
 
не резидент, 14:15 03 січня 2012 р.
 
З ваших слів виходить, що всі релігійні люди - з низьким рівнем IQ. Але кажу вам про віруючих людей, а не про релігійних. Знов зісковзуєте з розмови. Невже жодного дива з вами за життя не відбулось? Жодного доказу існування Бога не зустрілось? Шкода мені вас. Направду.  
Подивіться на названі країни з перспективи хоча б кількох століть. Можете? Де вони будуть? Ви певні, що й надалі процвітатимуть? А, може, то молитви віруючих тримають зараз рівновагу в цих країнах. Де процвітає садо-, мазо-, гомо-... вся ця скверна? Зрештою, може ви не вважаєте це огидним. 
Думаєте, якщо я віруюча, то автоматично не прагну пізнавати Божий світ, дізнаватись щось нове? Помиляєтесь. Але всяка етика, позбавлена духовного підгрунтя, скінченна. Люди схильні розчаровуватись. Але коли дивишся не на людей, а на Бога, можеш рухатись вперед у духовному плані.
Рейтинг: 3+ 0-
 
, 14:21 03 січня 2012 р.
 
Devora, вибачте якщо когось образив. Але звязок з IQ за словами різних дослідників дійсно існує. 
 
Я відверто не бачу різниці між поняттями "релігійна людина" - "віруюча людина". Поясніть будь-ласка, що ви маєте на увазі? 
 
Я не готовий братись за прогнози на кілька століть вперед. Все ж і так йде по-божому плану. В США процвітає, і віра, і гомоскверна. В Україні і Афганістані віра і просто скверна. І навіть якщо набудувати в Дрогобичі ще 30 храмів, ввести в школах обовязкове вивчення Біблії, заборонити усі науки, які суперачать Біблії (а це майже усі науки не лише генетика і еволюція), вислати мене та інших безбожників кудись в концтабір - скверна нікуди не дінеться.
Рейтинг: 4+ 0-
 
oz, 15:46 03 січня 2012 р.
 
Девора , навіщо доказувати ОЗу те , що лежить на поверхні . Все що довкола нас і в нас самих є актом творіня Господа ! Факт, який не можна заперечити , і людина з найвищим інтелектом тільки підтвердить існування БОГА. А те, що не робить прогнозів ОЗ - правильно робить , бо не взмозі зв"язати в єдине ціле і сотої долі пазлу великого творення . А якби й зміг , то напевно, став би володарем усього земного царсва!
Рейтинг: 4+ 0-
 
Анжела, 18:23 03 січня 2012 р.
 
Релігійна людина тримається за ритуал, традицію. Віруюча - за істину, записану в Слові Божому. Колотнечу між конфесіями здатні зчинити люди релігійні. Віруючими керує любов (1 Кор.13), тому живучи в злагоді з Господом людина уникне "перегибів", які можуть виникнути як наслідок невірного тлумачення того чи іншого явища. 
Ваше локшинне чудовисько сповідує філософію всепрощення? Чи вважаєте це слабкістю? Особисто в моєму житті справджувалось завжди: благословляючи ворога, ти висипаєш йому на голову розжарене вугілля. 
Бог - жива вода для віруючого, якщо віра переростає в релігійність, церква ризикує перетворитись з джерела на копанку. Для цього Бог залишив нам Своє Слово, саме по ньому можемо перевіряти свій духовний стан. Тому, Озе, дивіться на Бога, не на людей. Сказано ж, що в останні часи таке буде і такі будуть. Це гальмує. Але дивлячись на Господа ніколи не зблудите. 
Бажаю вам збагнути: де Дух Господній, там свобода. Завершую дискусію, знов підтримуючи Анжелу.
Рейтинг: 5+ 0-
 
, 21:48 03 січня 2012 р.
 
Devora, для віруючого (християнина) живою водою є Боже Слово, тобто Біблія. В іншому погоджуюся. 
Щодо поняття "віра", то вона повинна живити і рухати людиною. Віра не завжди повинна бути прив'язана до Бога чи якогось божества. Якщо людина втратила перш за все віру у себе, то яким буде її подальше життя? Вона згубить своє життя при першому ж стрибку через прірву. 
Я колись читав літературу на тему зцілення завдяки віри у себе. Не знаю, чи хтось з вас таке читав, але дуже цікаво. Автор - Вернон Коулмен. 
Нікому не нав'язую свій погляд і жодним чином не втручаюся у вашу, панове, дискусію, бо можу і в чомусь помилятися, просто висловлюю своє бачення.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Франсуа, 22:15 03 січня 2012 р.
 
Бог заявлений як всемогутній, всезнаючий, всеблагий, всепрощаючий, творець Всесвіту, батько усього сущого "і інше, бла-бла-бла...". 
Парадокс Рассела виключає перші два пункти, парадокс Епікура і вивчення Біблії спростовує третій і четвертий, теорія Великого Вибуху вступає в протиріччя з пятим, факт еволюції з шостим. Почитайте популярних вчених - Докінза, Хокінга, і філософа - Деннета. Хоча мені видається більшість з віруючих навіть Біблію не осилять.
Рейтинг: 5+ -7-
 
oz, 12:07 04 січня 2012 р.
 
Уважаемый ОЗ. Понимаю Ваше тяготение к знанию , но тогда Вы лично , или посредством научных изысканий , трудов Ваших популярных ученых, попробуйте ОПРОВЕРГНУТЬ НАУЧНО доктрину личностного Бога , который руководит событиями природы . Может у Вас в запасе есть какая либо теория ( козырная карта) на сей счет! ?
Рейтинг: 3+ 0-
 
Анжела, 22:51 04 січня 2012 р.
 
Анжела, если мы имеем внутренне непротиворечивую идею о некотором физическом объекте, то можем задаться вопросом о его существовании где-либо во Вселенной. Получатся две теории: 1) этого нет нигде во Вселенной; и 2) это где-либо существует. Эти две теории с точки зрения принципа фальсифицируемости принципиально отличаются. Теория о существовании не может быть опровергнута никогда, а значит и не может быть признана научной. 
 
Попробуйте опровергнуть идею существования Невидимого Розового Единорога. Мы знаем, что ОН обладает огромной духовной силой. Мы знаем это, поскольку он может быть невидимым и розовым одновременно. Это важно. 
 
Невидимый, неслышимый, неосязаемый единорог символизирует бесконечное множество вещей, чьё существование мы допускаем и не можем опровергнуть. Понимаете? 
 
Именно поэтому, процент атеистов (даже без учета агностиков) среди членов Лондонского королевского общества - 93%, а среди ЗЕКов - 0.2%
Рейтинг: 9+ -3-
 
oz, 13:37 05 січня 2012 р.
 
Я щаслива завжди, а той, хто випиває- тільки деякий час. Вибачте, але я не хочу обговорювати Того, хто тримає всю Вселенну на лодоні.Гарно писати і аргументувати я можу, але не маю права, бо Бог- живий і не потребує цього. Пам"ятайте, Бог вас любить, незважаючи на те, що ви в Нього не вірите і оспорюєте.
Рейтинг: 3+ -2-
 
Вікторія, 22:32 06 січня 2012 р.
 
Ну чому ж, є такі поняття як "запой" чи "біла горячка". В термінальній стадії з такими симптомами люди йдуть навіть на вбивство, хоча ще 5 хвилин тому могли говорити про любов і повагу до ближнього. 
 
Дорога Вікторія, у мене до вас лише лише одне питання, як можна користуватись здобутками науки на кшталт комп'ютера чи автомобіля і категорично відкидати інші здобутки науки, наприклад згадану вами вище еволюцію? Де логіка? 
 
Мабуть ви не знаєте, але окрім улюбленої вами теорії "Розумного задуму" існує ще й теорія "Розумного падіння" - пародійна псевдонаукова теорія, в якій говориться, що й гравітації (еволюції) не існує, а падінням предметів керує в кожному окремому випадку безпосередньо вищий розум, тобто Бог. 
 
Я припускаю, що існує хтось, хто тримає увесь Всесвіт на долоні. ВІдверто допускаю. Мене бентежить лише те, що судячи з усього йому байдуже. Адже воно чомусь не змогло залишити жодного доказу свого існування. 
 
Та й навіть якщо існує Архітектор нашого Всесвіту, хто створив нашого Творця? А хто створив Творця Творця? А може моє життя просто сон якогось Васі і цей сайт йому просто сниться? 
 
Не шукайте прості відповіді на складні питання там, де їх бути не може, не опускайтеся в мракобісся. Головне аби нас любив не якийсь невидимий Бог чи Єдинорог, а ми один одного любили і поважали. З Різдвом Христовим!
Рейтинг: 9+ -11-
 
oz, 23:54 06 січня 2012 р.
 
Всьо ясно з вами хаххаха)
Рейтинг: 0+ -2-
 
Дід Мороз, 12:04 12 січня 2012 р.
 
сектанти і в павутині на ютубі агітують! Будьте обережні християни! Дрогобич. Проповідь - Святий Дух (Част.ІІІ) - youtube
Рейтинг: 1+ -5-
 
sens, 10:20 16 січня 2012 р.
 
щоб називатися християнином треба мати Христа в серці виконувати його заповіді а вони прості
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 01:29 26 листопада 2012 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6070 днів)