Конфлікт у ТзОВ "Слов’янка"

Надрукувати
Юридична консультація
Написав(ла) Олесь Рупінський, юрист   
17.03.2012
Робота Все важче стає жити простому люду – на кожному кроці його чекає небезпека… Мені одразу ж заперечать, мовляв, виживає сильніший. Саме так є серед тварин: хто більший, спритніший та хитріший, той і живе далі, поїдаючи, використовуючи, наживаючись над слабшим. Але ж ми, ЛЮДИ – не тварини і в тім то йріч, що мораль, соціум та правила співжиття нас зробили вищими за звірів. Саме мораль і породила право, Закон, адже в ньому повинно відображатись, формалізуватись людське бачення добра та зла, правди та омани, критерії дозволеності та допустимості. Аналізуючи останні події, котрі стають характерними для суспільства, зокрема в Дрогобичі, невільно замислюєшся: чи не дала еволюція задній хід, зокрема в питанні духовного розвитку?!

(у статті 1 відео)

Зокрема, працюючи над справою ТзОВ "Слов’янка", така думка в мене виникає неодноразово. Отож, дане товариство має на балансі магазин на вул. Грушевського – навпроти залізничного вокзалу. Колись він був комунальним, проте, в свій час та за свої гроші, його працівники викупили в держави це приміщення та заснували це ториство. Перед цим сформувався штат працівників, серед яких колективом було вибрано директора – п. Лису Н.І. Вона на підприємстві працювала не з самого початку його існування – прийшла в колектив значно пізніше, проте, через молодість, енергійність та оманливу господарність працівники, котрі згодом стали засновниками товариства, обрали цю пані своїм керівником. Вони справедливо надіялись, що обраний директор прикладе усіх своїх зусиль для ефективного управління ввіреним йому підприємством. Отож при викупі приміщення були сформовані частки, котрі розподілили виключно між працівниками магазину.

Йшов час – хтось працював, а хтось "керував". Це "керування" завело підприємство в боргову яму. Як правило, за таких обставин, неефективного керівника звільняють з роботи та шукають більш господарського. Проте в цьому Товаристві сталось інакше – п. Лиса Н.І., прикриваючись створеними нею ж боргами, вирішила "викинути" людей на вулицю та позбавити часток на те майно, котре вони здобули своєю роботою, грішми та довгими роками праці.

Схема проста – спочатку створюються боргові зобов’язання в більшій частині через поставки неліквідного товару, котрий не продається, але за який потрібно платити постачальнику. Щоб покрити ці борги, на зборах учасників, всіх інших членів Товариства, в ультимативній формі, ставиться до відома про вимогу внести власні кошти для погашення боргу. Ця вимога була більш-менш зрозумілою, якщо б кошти проводились, як фінансова допомога. Проте так не сталось - п. Лиса Н.І. вирішила виправити свої помилки в керуванні підприємством не тільки за рахунок грошей інших, а й за рахунок збільшення частки в статутному фонді з подальшим розмиттям їх розмірів в інших учасників. Свої частки вона внесла, що не є дивом, адже керівник може собі це дозволити, оскільки має інші джерела доходу – в приміщенні магазину, за мізерну орендну плату, спокійно собі працює її зять, котрий відкрив відділ з канцтоварами та наданням комп’ютерних послуг. На таких же "ринкових" умовах працює і п. Лиса Н.І., але тепер у якості приватного підприємця. Колектив від цих "нахлібників" фактично нічого не отримує, окрім безладу та рахунків за комунальні платежі по цих "орендарях".

Щоб надати оцій вакханалії законного вигляду п. Лиса Н.І., разом з попільницею – головним бухгалтером п. Долгополовою, ініціюють збори учасників. Шляхом обману вибивають доручення на "представництво" в цих зборах від імені одного з учасників, котрий знаходиться в Іспанії, на ім’я п. Кішка (добре відомий працівникам ТзОВ "Універсал" як їхній юрист). Отож, таким чином, ця трійця отримує в сумі 60 % часток власників Товариства, чим і користає для вирішення своїх питань, а питання ці знакові – самі собі затверджують звіти про свою "ефективну" роботу, звільняють всіх працівників, котрі, фактично, є власниками цього Товариства, змінюють статут та встановлюють жорстку вимогу всім іншим учасникам внести частки в статутний фонд для покриття боргів підприємства. Вимога про внесення цікаво описана: якщо учасник не вносить – інший (догадайтесь хто ним є) може внести за нього ці кошти, чим, фактично, викупляє його частку в Товаристві. Отож за 50 000 грн. п. Лиса та подільники створюють собі можливість позбавити інших учасників права на приміщення магазину, площа якого 210 м2. Вимога ж про звільнення також гарно описана – з метою оптимізації роботи підприємства. Але де ж цей "оптимізатор" з питаннь встановлення реальних ставок оренди для свого зятя та для себе коханої – звісно, що простіше інших учасників вигнати на вулицю. Вся ця вакханалія відбувається, не зважаючи на заперечення інших учасників. Особливо цікавий є момент, коли під час цих "зборів" до п. Кішку зателефонувала його обманута довірителька з Іспанії та вказала на відмову від надання йому доручення управляти її часткою від свого імені. У відповідь на це вказаний пан осміяв свою довірительку та повідомив, що йому все рівно її бажання чи його відсутність – він має доручення, яким повинен представляти "волю" свого довірителя, отож замість цього він висловить свою.

Все вказане мало б хоч якесь законне підґрунтя, якби не один нюанс – змінювати статут можуть виключно всі учасники Товариства та виключно за одностайної згоди. Проте "комбінаторам" це не перешкода – рішення приймають без застережень, статут в новій редакції реєструють, людей про звільнення попереджають. Все б так ішло надалі, якби учасники не почали боротьбу – заявили позови до судів про визнання цих змін протизаконними, відновлення паритету сторін та встановлення законних відносин. Тут-то п. Лиса почала згадувати про те, що вона ж не хотіла нічого злого іншим учасникам – всього лиш поправити роботу підприємства. А де ж вона була раніше, коли створила заборгованість перед постачальниками, коли занедбала підприємство, коли завела його в глухий кут, коли у власних інтересах своїм родичам роздавала приміщення підприємства, коли людей виганяла на вулицю без роботи?! Всі свої дії вона мотивує бажанням зберегти підприємство. Чому ж ці "благі" наміри вона не погоджує з іншими учасниками?! Чому ж вона відмовляє в справедливому поділі спірного приміщення між учасниками – хай собі директор далі "керує" але уже своїм майном та на власні кошти, не зазіхаючи на майно інших.

Все описане зараз передано на розсуд судів, про перебіг яких будемо повідомляти Вас окремо. Однак не варто забувати про питання моралі: як оцінити таку підступність, обман та попирання інтересів інших людей?! Суспільство це приймає як норму чи все-таки зверне увагу та вкаже на неприпустимість такої поведінки. Колись таку поведінку осуджали та осміювали. Достатньо згадати казочку про лисичку (гарне співпадіння з прізвищем "героїні") та зайця в якій Лиска спочатку просилась на поріг, потім на лаву, потів на пічку, а, в результаті, вигнала вухатого з його ж дому. Аналогічно і тут – взяли на роботу, призначили керівником, а пані-керівник, в результаті, повиганяла всіх. Але п. Лисій Н.І. вартувало б дочитати цю казку до кінця – знакова в ній доля лисиці... Така ж доля чекатиме і на неї, якщо не змінить свого ставлення до людей.

І наостанок шановній керівниці хочемо нагадати десяту Заповідь Божу, яка глаголить: "Не пожадай нічого того, що є власністю ближнього твого". Ця Заповідь застерігає нас, забороняючи мати лихі думки проти чужої власності. Жодна людина ще не втекла і ніколи не втече від власного сумління – де б ти не пішов, де б не сховався – всюди твоя брудна совість тебе знайде і про себе нагадає отруйною гадиною.



Переглядів: 5746

Коментарі (46)
 
Чому так рано пишу! Всі нормалдьні люди ще сплять.Причина - погуляв з овчаркою, прийшов і знаєте, що ІНТЕРНЕТ, то є якийсь "наркотік" хочеться глянути що то сталося за ніч - які пригоди! Просто цікаво! Не буду тут робити опис, зі статті все ясно, як в білий день.Кидалово конкретне! Але що ви всі хочете - та ЛИСИЦЯ, друга КІШКА ! третій якийсь ДОВГОПОЛИЙ ! видно що має довгі ...ПОЛЯ, ну і зробили крутий фінт щоб конкретно надути людей! Я буваю в тому магазині - КОШМАР! Зараз там чогмусь все попереставляли всередині! Часто ввечері тут збираються "АЛКАШІ" і гасять "чекушки" і пляшки більшого обєму! Якщо конкретно - випивають! Тут немає криміналу, так що то не заява до начальника полиціі м.ДРОГОБИЧА! Маєте пацани здоровя, можете трохай ввалити так грам по 100-200, тільки щоб потім між собов не битися! Але шутка шуткою, я зрозумів, що магазин той хочуть добити до ручки а потім купити за копійки ! Але в таких випадках уповати до Божих заповідей не треба! Ніхто з них, тих "крутих в яйцях" давно вже не вірить в БОГА! А ходять на Хресні дороги, Хрестяться - це все показуха.Як казав мій російськомовний товарищ , ! Єто всьо МАСКІРОВКА"!
Рейтинг: 6+ -8-
 
снайпер, 07:06 17 березня 2012 р.
 
"Все важче стає жити простому люду – на кожному кроці його чекає небезпека… " - прочитавши цей вступ мало не подумав, що наше місто населили динозаври, величезні крокодили та небезпечні гадини. 
 
А якщо по темі статті, то причина її появи - конкурентна боротьба між двома угрупуваннями юристів, які займаються приватизаційним та постприватизаційним захопленням дрогобицьких підприємств та приміщень. І по правді до інтересів простих працівників "Словянки" пан юрист має таке ж ставлення як і пані Лиса із Кішком. 
І не сумнівайтесь - "Простий дрогобицький кріпак буде обдурений"
Рейтинг: 3+ -10-
 
Дрогобичанин, 08:36 17 березня 2012 р.
 
У нашому місті за таким принципом приватизовувалися майже усі магазини-чи це Верховина чи Кооператор, Перлина чи тридцятий магазин...Майже всі.Лише одиниці торгових точок зуміли чесно розподілити між усіми учасниками приватизації.Контрольний пакет продавали за немалі гроші дрогобицьким олігархам, які потім перепродували в десятки разів дорожче.Ось так і появилися Скірки, Мулі , Макарці та інші трохи менші "великі" бізнесмени.
Рейтинг: 5+ -7-
 
Дрогобичанин, 09:20 17 березня 2012 р.
 
Йой, а повітря у Дрогобичі ще не приватизували?
Рейтинг: 4+ -9-
 
Читач, 12:35 17 березня 2012 р.
 
Чесно читаючи цю статтю мало не "розплакався", а особливо з 2-го коментаря. Звідкілля звичайний "дрогобичанин" володіє інформацією про відносини п.Лиса (так як я зрозумів директора ТзОВ) і якогось Кішка, про якого в статті ані слова? Але не про це мова. Я проживаю неподалік цього магазину більше 20 років і хочу сказати, що ще ніразу я не зайшовши до цього магазину за покупками так щоб не зіпсувати собі нервів. В мене таке враження, що в "Словянці" не продавці, а якісь телефоністи, яким немає ніякого значення до покупців. Ні в одному з магазинів я не бачив такого, що для того щоб придбати товар, при відсутності не те що черги, а хоча б одного покупця потрібно чекати більше 15хв, бо бачите продавець зайнятий телефонною розмовою.
Рейтинг: 15+ 0-
 
, 13:29 17 березня 2012 р.
 
Це не магазин - це смердюча діра, притон для пияків в якому років 30 не робили ремонт, в якому продавці хамлять (бо вони всі бізнесмени). Хто був там хоч раз - обходить цей магазин. Фу 8) 8) 8)
Рейтинг: 6+ -7-
 
Вуйко з Млинок, 14:52 17 березня 2012 р.
 
Зайдіть в так званий підвальний кабак, що знаходиться якраз зліва від входу в магазин з продуктами "ОСАВУЛ" розташований по вул.ГРУШЕВСЬКОГО! Клікуха цьому "завєдєнію! - КЛОНДАЙК! Куди дивиться санітарно-епідеологічна станція великого села ДРОГОБИЧ! Чи взагалі є вони оті чистоплюі в нашому прекрасному ДРОГОБИЧІ! Зараз вже потепліло конкретно! Запршую всіх на базар розташований майже в 100 метрів від РАТУШІ, де воссідають наші "народні"вибранці! Тут продаються мясні продукти.. без належного зберігання! Зараз будуть вилітати а аеродромів мухи - коні і сідати на це все! Тут же стоіть приміщення обшарпане і страшне, як моє життя, де знаходиться, не повірите, ветеринарна ..служба! Агов! Пацани! А чим ви займаєтеся оті всі ветеринарні службісти! Чому допускаєте таку торгівлю на базарі! Хто скаже!
Рейтинг: 8+ -5-
 
пиЯк, 16:53 17 березня 2012 р.
 
Цілком погоджуюся з коментарем №5, для того щоб щось придбати в цьому магазині, потрібно володіти не людським терпінням. Продавців ніколи немає на місці або вічно вони чимось зайняті, а почути з їхніх уст хоча б якесь приємне слово - це взагалі не реально. Чесно в цей магазин тепер заходжу дуже і дуже рідко, хоча і він найближче знаходиться до місця мого проживання і здається такими "гарними" відгуками про нього може поділитися будь-який місцевий житель. :(
Рейтинг: 14+ 0-
 
, 17:21 17 березня 2012 р.
 
Давно знайомий з директором ТзОВ "Слов’янка" чесна і порядна людина. Подивіться хто пише статтю Олесь Рупінський "продажна людина" тобто юрист якого наняли за гроші для захисту інтересів певних осіб, його думка не є об’єктивною. Не розібравшись у ситуації пише повий абсурд і поливає гряззю чесних людей. У конфлікті приймають участь кілька сторін. Для об’єктивної оцінки ситуації необхідно висловлення думки усіх сторін конфлікту, а не однієї сторони! Вважаю статтю заказною а дії Рупінського підлими і підступними звинувачувати усіх крім свого клієнта. Моя неповага таким людям
Рейтинг: 12+ -4-
 
, 18:38 17 березня 2012 р.
 
З адвокатами і юристами тепер потрібно бути обережними. Вони продумано роблять конфлікти в колективах замість того, щоб людям розумно порадити як розійтися мирно. Наші чвари - це їхній хліб. Вони знаходять замовника - і всі учасники товариств залишаються голі-босі. Люди не розуміють одного - що це їх непорушна приватна власність. Я впевнена, що після такого конфлікту у колективі, люди, яких виключили погодяться подарувати свою частку БУДЬ-КОМУ, лиш аби їм дозволили допрацювати до пенсії. Не ведіться на таке: це майно ваше, ваших дітей та онуків. Хочу звернутися до жіночки, яка в розпачі кричить на камеру: "Помиріться з директором та разом з колективом дружньо розійдіться". Немає там ніяких боргів - це все фікція - у вас не фірма-міліонер, а невеличкий магазин!
Рейтинг: 0+ -8-
 
н.н.н., 19:51 17 березня 2012 р.
 
П. Віталік не Вам судити про продажність чи покупність - конфлікт розпочатий та ініційований не мною та мною жодним чино не підтримується - пропозиція - по ЧЕСНОМУ розділитись була та є з самого початку - так от по ЧЕСНОМУ виходить як в тій казці коли лисиця сир ділила - не вже заслуговує поваги людина котра кидає 12 інших з якими працювала роки - якщо так ... то в мене більше нема Вам що сказати
Рейтинг: 6+ -8-
 
Рупінський Олесь, 21:24 17 березня 2012 р.
 
Поняття "обмежена відповідальність" означає, що при зверненні стягнення на майно товариства за його боргами, пайовик втрачає лише свій пай (внесок), а на решту його майна ця відповідальність не поширюється (наприклад, при банкрутстві товариства). Так написано у "Вікіпедії". Тому можете не хвилюватися за борги - це вигадки юристів. В акціонерному товаристві вже зовсім по-іншому.
Рейтинг: 1+ -10-
 
н. н. н., 21:46 17 березня 2012 р.
 
В тому то і біда, що у нас більшість по Вікіпедії учена та старається свою мудрість показати там де нічого не розуміє - ніхто і не каже, що хтось нестиме відповідальність за борги Товариства своїм майном окрім паю - тут проблема в іншому - чому один учасник може розмити пай інших - чому багатший може завалити грошима біднішого - мове йде про те, що внески котрі повинні внести інші члени для них непосильні та неаргументовані - так як з мотивування п. Лиси вбачається, що саме ними вона хоче розплатитись за свою безгосподарність та некомпетентність, як керівника - це офіційна версія. а неофіційна - зменшити до мізера частку інших учасників та отримати привабливу нерухомість за безцінь - і не треба тут розглогольстувавти які хороші/погані юристи - тут питання людяності та совістності - юридична сторона хай буде встановлена судом.
Рейтинг: 4+ -9-
 
Рупінський Олесь, 22:13 17 березня 2012 р.
 
Сподобався коментар - "Я впевнена, що після такого конфлікту у колективі, люди, яких виключили погодяться подарувати свою частку БУДЬ-КОМУ, лиш аби їм дозволили допрацювати до пенсії" - шановна пані в тому то і річ - що людей і ВИКЛЮЧАЮТЬ і ЗВІЛЬНИЛИ уже - а ви роззглогольствуєте про онуків та дітей - учасників хочуть просто викинути як непотріб і на вулицю і з своєї власності
Рейтинг: 5+ -9-
 
Рупінський Олесь, 22:29 17 березня 2012 р.
 
Я бачу що Ви п. Руданський порядний адвокат, з тих "КИНУТИХ" 12 учасників напевне навіть гроші не берете? ВИ покараєте 
гр. Лису - заберете її долю?
Рейтинг: 4+ -5-
 
Карпін, 22:38 17 березня 2012 р.
 
Цікаво - н.н.н. стала Карпін - ІР 46.201.105.44, цікаво скільки таких Тролів від п. Лиси дописує в гілці - з ядовитих коментарів та кількості переходів на особистості - думаю що достатньо багато - але менше з тим - особисто я - ні - я тільки консультую по тих питаннях котрі їх цікавлять - маю частково родинний частково дружній інтерес до деяких з учасників - є найнятий адвокат котрий і представляє їх інтереси - хоча з іншої сторони цікава є позиція за послуги кравця, перекуаря, слюсара та столяра платити це правильно, та вони порядні люди, а за послуги адвката - ні - це ж та ж робота, кропітка, тяжка та виснажуюча. не спорю багато позовів є беглуздими та надуманими, багато грошей оплачуються за "пургу" - це нажаль правда, але ви й за інші "послуги" платимо впусту
Рейтинг: 7+ -8-
 
Рупінський Олесь, 22:47 17 березня 2012 р.
 
"Пай" - це не майно, а доходи товариства. Якщо я зроблю внесок у товариство(внесу свій автомобіль), то у мене збільшиться пай. Наприклад, замість 12% у мене вже буде 30%, тобто я маю отримувати дивідендів вже на 18%більше і права голосу у мене більше. А в інших учасників відповідно цей пай зменшиться. Та є одне НО...майно в інших учасників не зменшиться. Якщо людина заплатила за пів магазину, то цього пів магазину їй зобов'язане товариство повернути в натурі, або виплатити гроші по ринковій вартості. Ви, юристи, дурите народ...
Рейтинг: 0+ -9-
 
н. н. н., 22:48 17 березня 2012 р.
 
Про ІР МЕНІ ВІДОМО, але вдома я не одна... А де ваша контора? І який код ідентифікаційний фірми, до речі?.
Рейтинг: 0+ -10-
 
н. н. н., 22:52 17 березня 2012 р.
 
Мені відомий цей магазин і директор. Про директора нічого поганого сказати не можу, а про хамство з боку продавців можу розказати багато, як більшість людей які робили покупки в цьому магазині. На одне слово десять в придачу, дочекатися продавця було практично не можливо, особливо в хлібному відділі. Не розумію як можна тримати таких людей на роботі, аж тепер зрозумів, це ж співвласники магазину! У деякій мірі я згідний з П. Віталіком, що треба вислухати думку усіх сторін. Знаючи людей яких представляє юрист Рупінський у мене є великі сумніви, щодо правдивості статті. Юристи мають захищати права людини в суді, а не обливати гряззю своїх конкурентів статтями, поваги Вам це не додає. Хто кого кидає визначить суд, а до того когось звинувачувати не коректно ПАНЕ ЮРИСТ!
Рейтинг: 11+ -3-
 
, 22:54 17 березня 2012 р.
 
В цьому вся суть спору - первинним внеском в товариство було майно - приміщення. потім його замінили на грошовий еквівалент - проте в старому статуті який дійсності якого зараз якраз і домагаються інші учасники товариства був дозволений вихід майном та в частках котрі встановлені в ньому. В тій же редакції котру одноособово прийняла пю Лиса є зобов'язання інших учасників вносити кошти на вимогу загальних зборів (фактично одноособова п. Лисою) - немає грошей - твою частку викупимо - викупили частку - втратив право на частинумайна - ось Вам перехід права на частину в майні разом з примусовим викупом частки.
Рейтинг: 4+ -9-
 
Рупінський Олесь, 22:55 17 березня 2012 р.
 
Напишіть код ід. фірми, я перевірю, чи дійсно в фірмі пройшли зміни.
Рейтинг: 0+ -8-
 
н. н. н., 23:01 17 березня 2012 р.
 
п. Орест - я не заперечую проти вислухання думки інших учасників спору - вони це можуть зробити в іншій статті чи в коментарях до цієї, але не роблять - я висловив свою думку - брудом не поливав - по можливості старався об'єктивно та неупереджено показати суть спору зі своєї сторони - про хамство чи його відсутність у продавців сказати нічого не можу - не доводилось обслуговуватись в цьому магазині, про порядність директора в мене своя думка виходячи з тих обставин котрі я бачу - є гарне місце розташування, достатня площа та 10 років у керма - що вона зробила - в магазині РОЗРУХА - - це всі досягнення з сторони керівника.
Рейтинг: 2+ -9-
 
Рупінський Олесь, 23:01 17 березня 2012 р.
 
н. н. н. - код якої фірми Вас цікавить
Рейтинг: 2+ -9-
 
Рупінський Олесь, 23:02 17 березня 2012 р.
 
Вашої "Слов'яночки"
Рейтинг: 0+ -8-
 
н. н. н., 23:06 17 березня 2012 р.
 
н. н. н. - ну це дань моді ;) - сам собі зареєстрував, сам собі виконав, сам собі забрав.
Рейтинг: 2+ -9-
 
Рупінський Олесь, 23:07 17 березня 2012 р.
 
Щось не бачу коду...може, змін і не було, а ви людей лапошите.
Рейтинг: 2+ -4-
 
н. н. н., 23:13 17 березня 2012 р.
 
Об’єктивно у ВАС не вийшло, так як ви зацікавлена сторона, а про людей яких представляєте треба знати більше, а зокрема як вони відносилися до своєї роботи. А на рахунок розрухи, моя думка така - винуваті усі учасники у рівній мірі. А директор в тому, що так довго тримала на роботі таких продавців. Я більше в цей магазин не ходжу із-за хамського відношення продавців до своїх клієнтів. 
Я ВАС розумію, треба відробляти свої гроші любими способами
Рейтинг: 11+ 0-
 
, 23:29 17 березня 2012 р.
 
Навалив Інтернет тому пишу з телефона - по ЄДРПОУ - 13828692 проводіть дослідження та розслідування - надіюсь результат повідомите на загал. Для п. Ореста - про свої інтереси в цьому конфлікті я уже пояснив вище - вони не меркантильні а більш дружні та родинні - не треба все міряти грошима - про колектив сперечатись не буду - не в курсі якості їхньої роботи - та й стаття явно не про це - я й не претендую на об'єктивність - надіюсь що і інша сторона висловить
Рейтинг: 4+ -9-
 
Рупінський Олесь, 23:50 17 березня 2012 р.
 
05.01.2012- Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи.
Рейтинг: 0+ -4-
 
н. н. н., 23:56 17 березня 2012 р.
 
Свою позицію відкрито - а Вам уже судити хто правий хто винуватий - єдине що правду сказав один з попередніх дописувачів - це не перший магазин який таким способом прихвтизували - і це уже норма, на жаль ...
Рейтинг: 3+ -8-
 
Рупінський Олесь, 23:57 17 березня 2012 р.
 
н.н.н. Як бачите конфлікт досить свіжий та ніхто немає на меті "людей лапошити"
Рейтинг: 5+ -7-
 
Рупінський Олесь, 00:00 18 березня 2012 р.
 
Те, що продавці хами - то факт, а найбільша була п. Магда, і нахамить, і обрахує, і чекати треба по 15 хв. поки наговориться, як не по телефону то з іншими продавцями. Та щось її давненько не видно, кажуть, звільнилась, я б її давно вигнала. А щодо виступу жіночки на відео, яка жалілась на те що відділи об'єднали, я вважаю правильно зробили, продавцям нема з ким язиками чесати і чаї ганяти, ще б телефони конфіскувати під-час роботи, от тоді б вони працювали так як має бути.
Рейтинг: 15+ 0-
 
, 00:04 18 березня 2012 р.
 
Якийсь дивний тотой юрист пан Рупінський Олесь. Як я ото зрозумів він боронить інтереси простих трудяг перед капіталісткою Лисою. І до суду подав заяви, то нехай спочатку боронить, виграє суди а вже потім пише, що хтось, колись і щось зробив незаконно. 
 
А то виходить, що взяли доручення, яке не дуже комусь сподобалось - значить то на 100 відсотків незаконно, бо не так як комусь то хтілось. Знову - зробив по своєму - значить незаконно, бо якійсь пані то сі не сподобало...  
 
Бред! Та ми таки хочемо жити у нормальній країні, а ніц не робимо для того. Нехай суд скаже, що то незаконно - отоді і пан юрист буде мати право кричати що Лиса шахрайка і злочинниця. А зара виглядає, що я маю право свого сусіда назвати злочинцем, бо його кіт без дозволу насрав мені на грядки... 
 
І ще до пана юриста. Шкода, що ви не ведете справи про подружні зради, а то б ви тоді такі цікаві статті змогли писати - рейтинг аж зашкалював би. А ще й би відео одне друге підкинули.. Ух! Красота би була...
Рейтинг: 11+ -1-
 
Дрогобичанин, 09:32 18 березня 2012 р.
 
А мені є вам П. Рупінський, що сказати - хватить людям голову морочити і казки розказувати. Брехнею далеко не заїдеш. Поговоримо про факти. Мені стало відомо що кількість учасників магазину скла дає 12 чоловік, так я не зрозумів хто кого кидає «ПАНЕ ЮРИСТ» . З них 8 працюючих, а 4 уже давно не працюють в магазині , двоє(одна з них пенсіонерка) з 8-ми пішли за власним бажанням, а одна звільнена - пенсіонерка, якій 65 років. На теперішній час в магазині працює 5 чоловік: в тому числі директор, бухгалтер, продавці. Так виникає питання чи можна вірити словам П. Рупінському, який прямо бреше? Я допускаю такий перебіг речей так-як на «ВУЛИЦІ КРИЗА». А може бідні, несчасні овечки, яких захищає «ПАН ЮРИСТ» - вовки в овечій шкурі?
Рейтинг: 11+ 0-
 
, 10:24 18 березня 2012 р.
 
Пане Рупінський, у вас манія переслідування. Ви ж юрист, беретеся захищати людей. А ведете себе тут ніби останній "мент" - де взнав, а що взнав... 
 
Детальніше -  
"Шляхом обману вибивають доручення на "представництво" в цих зборах від імені одного з учасників, котрий знаходиться в Іспанії, на ім’я п. Кішка " - ви маєте докази про обман? Доручення не наторіальне? Вилучене з реєстру доручень? 
 
"ця трійця отримує в сумі 60 % часток власників Товариства, чим і користає для вирішення своїх питань" - а хіба це суперечить чинному законодавству?  
 
"Свої частки вона внесла, що не є дивом, адже керівник може собі це дозволити, оскільки має інші джерела доходу – в приміщенні магазину, за мізерну орендну плату, спокійно собі працює її зять, котрий відкрив відділ з канцтоварами та наданням комп’ютерних послуг." - докази є, що той зять арендну плату не вносить підприємству? 
 
А тепер звідки я це знаю - а з Вашої статті. Дивний ви чоловік - самі все написали, а тепер допитуєтесь звідки хтось це знає. Зрозуміло, що у мене вистачає професійного і життєвого досвіду, щоб прочитати у вашій писанині між рядками та змоделювати реальну ситуацію. А ще знаю і пані Лису і пана Кішка і ту асоціацію, яку ви представляєте.
Рейтинг: 12+ -2-
 
Дрогобичанин, 10:31 18 березня 2012 р.
 
Ще одне. Порушення по кожному згаданому мною пункту вище тягне на кримінальну відповідальність.
Рейтинг: 6+ -1-
 
Дрогобичанин, 10:44 18 березня 2012 р.
 
Я не знаю ні п.Лису, ні її колектив. З коментарів зрозуміло, що у співвласності 12 чоловік, невже таке ще буває?! Це мабуть як у тій казці «Лебідь, рак та щука». Я бачу Ви дуже любите казки, п. юрист, а не факти. Складається враження, що юрист не допомагає у вирішенні конфлікту, а загострює його. 
 
По відео видно вік працівників – тільки у нашій державі можуть працювати пенсіонери, в той час коли молодь без роботи. І дуже цікаво чим займається і де була весь цей час замдиректора? – «Сиділа в своєму кабінеті?! ». Її «промову» можна назвати виступом вуличної бабки, бо «кваліфікована» людина з 45-річним стажем була б більш врівноважена!
Рейтинг: 14+ -1-
 
, 11:53 18 березня 2012 р.
 
Оце я собі звичайна мешканка нашого міста почитала і в шоці від культури, освіченості наших місцевих юристів. Вам би пан Рупінський казочки та байки писати у вас це гарно виходить особливо з посиланнями на народну мудрість і біблію. Я чесно кажучи не знайома з Лисою Н., але не одноразово стикалась з цими «бідними і знедоленими жіночками», яких намагаються викинути на вулицю. Хамство і не повага все, що я отримала зайшовши у магазин, склалась думка, що вони абсолютно не зацікавлені у тому, щоб реалізовувся товар і магазин отримував хоч якийсь дохід. Тому виникає доречне питання, а чи не вони створили штучно заборгованість, щоб викинути на вулицю Лису Н.? 
А ви пан юрист, як на мене не маєте права розповсюджувати інформацію, яка у більшості не підкріплена ніякими офіційними документами, а лише є «базарною балаканиною бабноти», адже вони можливо і не знайомі з законодавством, а ви я сподіваюсь маєте хоч якусь юридичну освіту за своїми плечима. 
І ще, чому друкуючи таку статтю, паралельно не має офіційної відповіді іншої зацікавленої сторони. До відома читачів - на вихідні редакція не працює. Як на мене це не чесно, і одразу ж наштовхуюсь на думку, що це звичайна провокація, щоб ввести людей в оману!
Рейтинг: 12+ -2-
 
, 12:01 18 березня 2012 р.
 
Чесно ще раз перечитав всі коментарі і дуже здивований тим як п.Рупінський висловлює свої думки і обгрунтовує свої інтереси. п.Олесь хочу щоб Ви гідно прийняли моє "ФЕ" в свою сторону, бо мені здається, що людина яка має юридичну освіту і є гарантом правових засад і чесності не повинна оперувати такими словами як: "кидає", "навалив", "брєд" чи по ІР адресах вираховувати людей які залишають свої коментарі. Ви повинні бути гарантом чесності і законності. А поливанням брудом інших людей це не демократично і не культурно. Чи Ви вже забули про такі поняття. 
Сьогодні спеціально зайшов до цього магазину, в принципі ніякої розворухи там не помітив, в дійсності обєднали відділи але за те продавець на місці, і не потрібно чекати (при відсутності черги) для здійснення покупки 15 хв. а то і раз більше. 
Я думаю що цей інфо-портал був створений для того щоб люди могли висловити свої думки, а не для того, що перечитувати навязування своїх ініціатив адвокатом. Чи п.Олесь маєте велике відношення до цього інфо-порталу? Якщо так, то доцільно буде висловити "Фе", не тільки від себе, але від багатьох читачів цього сайту в бік адміністратора.
Рейтинг: 12+ -2-
 
, 12:03 18 березня 2012 р.
 
До н.н.н., шановна, але ви все-таки не назвались. Та і звідки ви володієте такою інформацією, дрогобицьке ВВС чи самі придумали?
Рейтинг: 7+ 0-
 
Ігор Климів, 14:30 18 березня 2012 р.
 
Я дуже обурений тим, що відбувається навколо магазину "Словянка". Я постійний покупець цього магазину вже на протязі 30 років. На даний час скоротився склад продавців, які як виявляється звільненні директором п. Лисою. Асортимент товару є надзваичайно малим, однак у приміщенні магазину функціонють приватні підприємці, зокрема зять Директора Джуряк Олег а також сама пані Лиса, яка в тому ж приміщенні відкрила собі підприємця, де займається роздрібною торгівлею продуктів, що перешкоджає торгівлі "Словянки".п Лиса займаєтиься виключно діяльністю свого власного бізнесу, а функціонуванню "Словянки" не приділяє жодної уваги.Своїми діями призвела підприємство до штучного банкрутства. А міг би бути гарний магазин, в який було б приємно зайти.Шкода. Ганьба п.Лисій
Рейтинг: 6+ -7-
 
пан Петро, 19:33 18 березня 2012 р.
 
Від імені всіх учасників, які звернулися до Вас за захистом, п.Олесь, дякую за чудову статтю! Просимо вибачення за весь цей бруд, який вилили на Вас наші «доброзичливці» та ваші заздрісники. Не всі юристи, навіть досвідченні, так гостро володіють словом та вміють вникнути у суть проблеми, як Ви.  
Звичайно, в тому що тепер ми змушенні захищати свої права у судах винні ми, учасники. Ми втратили багато часу, не звернувшись відразу до юриста за допомогою. Не могли повірити, що директор Лиса Н., яка працювала з нами більше 20 років, була нам майже рідною людиною, ділилася з нами своїм горем та радістю, яку ми радо бачили у своїх оселях – стала раптом таким «юдою». Щиро дивлячись нам у вічі вона цілеспрямовано, разом з п.Кишком В., вела захоплення привабливої офіційної нежитлової площі. Чиє це замовлення, є різні в нас здогади – Користельов, Хомич …? 
Ми зверталися за захистом до багатьох юристів, адвокатів, але ніхто з них не хотів братися допомагати нам захистити наші корпоративні права, тому що бачили, що ми просто звичайні люди, не бізнесмени, живемо на зарплату та пенсію. Допомагати нам означало – витрачати багато часу на справу та суди, вислуховувати погрози та різний бруд. Незважаючи на те, що ми звернулися до юридичної фірми, в якій працює п.Олесь майже в останню мить, вони швидко, професійно та злагоджено виконали свою роботу та на даний час зупинили цю «машину захоплення» магазину. Ми впевнені, що з такими юристами та адвокатами ми зможемо повернути нашу власність для наших дітей та внуків!
Рейтинг: 4+ -9-
 
, 20:19 18 березня 2012 р.
 
Ганьдьба тим продавцям які бояться сказати все в лице, а прикриваються ім"ям п. Педро, паплюжать репутацію чесних людей. Я також покупець в тому магазині і хочу сказати що зміни пішли тільки на користь.
Рейтинг: 9+ -1-
 
Дрогобичанин, 21:15 18 березня 2012 р.
 
До пані Волощук Дани, яка підписується Учасником.  
 
А вам не прийшло на думку, що то та юридична фірма швидко і налагоджено заробляє на вас гроші. 
 
І на рахунок захоплення - якось вона ріже вуха, адже у кожному випадку, коли за якесь рішення проголосувало 60 відсотків голосів, кричати "захоплення" що найменше дивно. Ви самі віддали стільки голосів свого часу тим двом учасникам, а сьогодні хочете від них їх забрати? І де тут захоплення?  
 
Так це ви хочете захопити підприємство і вигнати пані Лису. Для чого? Для того щоб вкласти гроші і створити крутий магазин?  
 
То на 200 відсотків не так. Ви хочете позбавитись директора, а її долю продати... і не дивно буде коли купить її керівник то тої юридичної фірми. Пан Богдан полюбляє такі варіанти.  
 
Цікаво, що ви будете кричати коли вас дійсно кинуть і підприємство захоплять? Ой накаркаєте...
Рейтинг: 11+ -1-
 
Дрогобичанин, 21:20 18 березня 2012 р.
 
пане Рупінський не можу зрозуміти, як державний реєстратор зареєстрував Нову редакцію Статуту, я так розумію на зборах засновників були присутні 60%?
Рейтинг: 4+ -4-
 
цікавий, 13:03 21 березня 2012 р.
 
Працюю в районі залізничного вокзалу і інколи заходжу в цей магазин...Власне заходжу робити ксерокопії. Купляю там надзвичайно рідко і не через магазин чи асортимент, а якраз через не привітних і озлоблених продавців.Остатній раз була свідком їхніх бурхливих розмов про п.Лису і всім було просто пофіг, що в магазині покупці...Я вже не говорю про привітну посмішку і т.д. Злі та огризливі продавці вже давно в минулому...Зараз зовсім інші стандарти. Магазину потрібні зміни і починати треба з персоналу, бо коли тебе обрахують, нахамлять і т. д. то вибачте, я краще в "Осавул" перейдуся.
Рейтинг: 4+ -1-
 
Галина, 01:51 23 березня 2012 р.

У даній статті коментарі вимкнено.
 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6075 днів)