"Компетентність" та оперативність дрогобицьких стражів порядку й охорони концертного дійства вражає

Надрукувати
Останні новини Дрогобича
Написав(ла) Очевидці подій   
27.08.2012
МіліціяБільше пів доби тому завершився концерт на центральній площі міста Дрогобич. Приємно було насолоджуватися виступами співаків, а особливо виступом мегапопулярного Дзідзя. Про цей концерт мешканці Дрогобича будуть пам’ятати ще довго, тому, будучи солідарними, варто віддати належне і подякувати організаторам.

Але, у частини глядачів, після насолоди виступом Дзідзя залишилися неприємні враження, які справила та завдала охорона, разом із захисниками порядку, своєю силою, безрозсудливістю та хамовитістю.

Після того, як закінчився концерт, ми з друзями підійшли до входу на сцену, щоб привітатися зі знайомими, відтак опинилися біля авто Дзідзя. І дивним було те, що поки на сцені завершувалися привітання і слова подяки від організаторів, то охорона і правоохоронці не починали формувати коридору для вільного виходу та виїзду співака. Логічним було те, що при вході біля сцени на Дзідзя чекали його прихильники, фанати і багато малих дітей. Але, як тільки почався феєрверк і група Дзідзя почала сходити зі сцени, тоді миттєво появилися правоохоронці, а відтак разом з охороною холоднокровно без розсудливості почали відштовхувати силою людей і, що найбільше дивує, — малих дітей.

У мене, як людини, котра неодноразово була причетною до організації масових заходів, виникає декілька питань: "Чи не можна було на 10 хвилин швидше сформувати коридор і добровільно, без фізичної сили, відтіснити людей?", "Чим керувалися правоохоронці і охорона, коли "швиряли" дітей?", "Чи відреагують на це організатори?".

Коли ми уже йшли з площі, то було чути від людей різні відгуки: що гарний був концерт, але у когось порвали одяг, комусь дали в ніс, комусь потоптали ноги і т.д.

Тому побажання до організаторів наступних масових заходів: подбайте про компетентність охорони і правоохоронців, щоб покидання знаменитостями сцени не завершувалося таким безладом, адже ви організовуєте це, в першу чергу, для людей! А правоохоронцям та представникам охорони необхідно пам’ятати, що мирні люди — це не бидло і не м'ясо, і є багато інших гуманних методів як створити коридор, не завдаючи фізичної шкоди глядачам!

Переглядів: 6156

Коментарі (52)
 
Концерт дійсно класний, а от наші правоохоронці мали хорошу нагоду аби вкотре довести всім, що вони КОЗЛИ.. дійсно так хамовито ставилися по відношенню до людей, наче вони там охороняли Вітні Хюстон. :grin :grin :grin :grin :grin  
Тут так колись писали й обмовляли "політичний концерт" митців за українську мову, але там хоч таких проблем не було (хоча зірки були більшого рівня, ніж якийсь там Дзідзю 8) ).Ставлення до глядачів було більш гуманним... 
А тут.. :eek не буду повторюватись за автором.. як би не було- автор молодець! Гарно і грамотно, вчіться панове -"стражі"..ггг :zzz
Рейтинг: 30+ 0-
 
Правда, 22:24 27 серпня 2012 р.
 
Шановні кандидати у депутати, а давайте кожен з вас до дня міста яке відбудеться 21 вересня кожен з вас якраз вас 21 чоловік від початку вересня зробить свій концерт за участю відомих зірок, а то в Дрогобичі давненько небуло щоб на площі хтось дійсно цікавий виступав. Ви ітак дороги не будете робити то хоч місто відірветься до дня міста таким собі фестивальним концертом
Рейтинг: 22+ -1-
 
povstanec, 22:55 27 серпня 2012 р.
 
який організатор, такий і концерт і все інше, а мусара і в африці мусара !
Рейтинг: 17+ -2-
 
Саша, 23:24 27 серпня 2012 р.
 
так, правильно ти сказав про правоохоронців що вони охороняють порядок. тут якраз про те і стаття, що порядок був поки саміж правоохоронні органи його не порушили своїм ставленням до глядачів і поведінкою. Охорона також була!  
А дякувати треба завжди і всім, бо що б ми робили якби хоч не якась культурна програма. А так хоч повеселились на площі. 8) і підтримую "повстанця" аби кожен із 21 зробив щось таке до виборів, бо дійсно скучно в тому Дрогобичі, а так підемо на концерти а на виборах 28 оберемо- чий захід був кращим. :grin :grin :grin
Рейтинг: 12+ 0-
 
до /Student, 23:27 27 серпня 2012 р.
 
Я тут читаю і дивуюсь... всі такі культурні що просто аж дивно робиться, а де ваша культура була коли ви всі були на концерті? Та ви всі дійсно *** і ***... Ви бачили які цирки творилися на площі? Як люди на будку і одне на одного лізли? Як люди ломились до того ДЗІДЗЯ, це був справжній дикий табун. Ну яка нормальна людина тут буде після такого звинувачувати і робити винною у чомусь нашу міліцію. ЯК НА *** З ЯКОЮСЬ ФІГНЬОЮ НА ГОЛОВІ, ЯКИЙ СПІВАЄ ПРО КОБІТУ ЯКА ЙОМУ НЕ ДАЄ, ТУТ ЗРАЗУ ПОВНА ПЛОЩА ДІКАРІВ ЗАБУХАНИХ. А ЯК НА ІНШІ ЗАХОДИ БІЛЬШ КУЛЬТУРНОГО ДІЙСТВА ТАК НІКОГО. Може бачили багато на площі молоді коли кожен день люди збирались разом щоб відстоювати свою рідну мову? Стояла купка людей похилого віку... які розказували вірші наших легендарних поетів.. де була наша культурна молодь яка зараз виписує дурості на міліцію? ВИ ЗАСЛУЖИЛИ ГІРШОЇ МІЛІЦІЇ НІЖ ВИ ЗАРАЗ МАЄТЕ.! Ви говорите про огранізаторів... - а яке вони мали право робити цей концерт посеред ночі коли у вихідні дні заборонено порушення тиші після 22.00год? Лагодичу побарабану. каса є можна все... міська рада за копійчину на все очі закриє... А може хтось пройшося по площі після концерту? ТО БУВ ЖАХ...! ХМАРА ПУСТИХ БУТИЛОК... МЕШКАНЦЯМ ЦЕНТРУ ПРИХОДИТЬСЯ НА ТАКІ КОНЦЕРТИ ДУЖЕ ТУГО... ЛЮДИ БЮТЬ БУТИЛКИ, І СПРАВЛЯЮТЬ ПРИРОДНІ ПОТРЕБИ В ПІДЇЗДАХ, І ПО ДВОРАХ. ВСЕ СМЕРДИТЬ МОЧЕЮ І БЛЮВОТИННЯМ.. І ВИ ТУТ ВСІ ЩЕ ЩОСЬ МЯВКАЄТЕ.?
Рейтинг: 16+ -4-
 
xxx, 23:47 27 серпня 2012 р.
 
До povstanec, 22:55 27 серпня 2012 р. 
 
То що, голосувати потрібно за того, хто більше концертів дасть, до виборів?
Рейтинг: 7+ -3-
 
, 01:58 28 серпня 2012 р.
 
Якщо ви хочете концертів \вірніше хтось\, відірватися від чогось, то ви ще непогано живете.Тоді не нарікайте на владу, як дрогобицьку, так і мафіозну - Киівську! Сидіть тихо і не шуршіть паперами.Ось скоро , зовсім скоро, чиновники бажають щоб ви всі оплачували з квартиру маже подвійну ціну, ніхто не шкребе потилицю, видно вас всіх це влаштовує..Як голубих, так і жовтих.
Рейтинг: 5+ 0-
 
Якщо..., 06:33 28 серпня 2012 р.
 
З вашої точки зору депутатів виходить що так, бо самі ви робите ті концерти, а голосувати взагалі то нема за кого, ви всі ітак продажні.
Рейтинг: 3+ 0-
 
povstanec, 08:42 28 серпня 2012 р.
 
до "ви всі і так продажні." 
 
Щоб так стверджувати потрібно знати усіх кандидатів і кожному пропонувати гроші і щоб кожен їх взяв, тоді це факт і правда, а в іншому випадку це плітки і завчені фрази із зомбоящика для пропаганди не ходіння на вибори.  
Що дуже підходить для партії районів...
Рейтинг: 2+ -2-
 
Святослав Грабовський (Кандида, 09:01 28 серпня 2012 р.
 
Ось і рівень шановних дрогобичан - Дзідзьо... Маємо те, що маємо!
Рейтинг: 11+ -3-
 
так, 09:06 28 серпня 2012 р.
 
всi концерти необхiдно проводити на (стадioнi) який приготували до евро 2012 !
Рейтинг: 24+ -1-
 
sens, 09:24 28 серпня 2012 р.
 
1. Не розумію, чому всі так .ісяють по ногах від того дзідзя. Ну залита міцним пивом (чи іншим пойлом) школота - це зрозуміло, але нормальна, адекватна людина не може прориватись до якогось там дзідзя, як камікадзе. 2. На рахунок наших "правоохоронців" - більшість з них походить із країв, куда зимою маршрутки з Дрогобича не доїжджають, тому не чекайти від них якоїсь поваги до себе і, тим більше, до Вас.
Рейтинг: 13+ 0-
 
..., 11:49 28 серпня 2012 р.
 
Та уж, дійсно... такі "діячі мистецтва" як Дзідзьо є лакмусовим папірцем нашого суспільства - що вам, шановні, подобається, за тих вас, шановні, і рахують... Влада та бізнесмени кидають вам кістку з душком та, дивлячись на вашу реакцію, розуміють що з вами можна робити далі. Робіть висновки, якщо хоч трохи себе поважаєте.
Рейтинг: 13+ -1-
 
Сергій, 12:43 28 серпня 2012 р.
 
Пішла з донечкою я на той концерт і зробила висновок, що перший і останній раз я зробила таку дурницю! Повернулась шокована! Люди куди ми скотилися? В мене було враження, що я опинилась у якомусь некерованому, хамовитому та п'яному стаді! Вибачте, але іншого слова не можу підібрати! Як приїхав той наш великий артист Дзідзьо, то нащастя чоловік ще встиг підняти дитину на руки вгору, бо оце саме стадо рвалося до сцени по головам і байдуже що там були діти! І ще одне питання до влади - в нас що на час концертів заборона продавати спиртні напої дітям скасовується? І куди дивляться батьки, коли та п'яна школота в ночі повертається додому? Мені стало соромно за наших Дрогобичан, люблю Дрогобич, але знову переконуюсь що то велике село! За організацію концерту організаторам двійка, тому що організації як такої не було ніякої, пробачте за тафтологію!
Рейтинг: 19+ -3-
 
, 12:48 28 серпня 2012 р.
 
Таке ж враження, як у Хепа. Збіговисько п'яного бидла. Пили при своїх же дітях. Де стражі порядку?! Звук- нікудишній. Вимагати Дзідзя під час виступу інших колективів-хамсмтво і неповага.
Рейтинг: 17+ 0-
 
, 13:36 28 серпня 2012 р.
 
я також дуже обурена побаченим.Серце обливалося соромом і кров ю від побаченого.Стало страшно за наше майбутнє.Я мати двох дівчат і я думаю, що ж буде далі?Нація деградує.І це дуже страшно...
Рейтинг: 16+ -2-
 
Патріотка, 15:25 28 серпня 2012 р.
 
Ви знаєте, цього року я дітей на Україну не відправляв. Поясню чому, річ в тім, що останній наш візит залишив глибоку пам'ятну рану. 
Ми також були на святкуванні дня міста і донька пішла купити собі якусь солодість (нажель діти вже говорять українською з відчутним акцентом незважаючи що ходять до української школи) тож після короткоі розмови з дрогобицькими гопніками дитина втратила не малу суму грошей, ба забрали айфон і айпад. Вона не розгубилася побачивши міліціонерів підійшла і розповіла про халепу яка її спіткала. На велике її здивування міліціонер відповів дитині: "с-ка ти кон-на пішла на... звідси". Дитина як прийшла і мені розповіла про розмову з правоохоронцями, вирішив підійти не для того щоб отримати вибачення перед донькою, але щоб зробити зауваження за виразне хамство. Підійшовши до сторожів порядку вони провірили в мене всі документи і погрозили що я можу отримати 15 діб за порушення громадського порядку. І добавили забирайся у свою кон-ну Америку. 
Тому я мрію забрати ще батьків дружини, бо в уркаіні нема місця для чесних і порядних людей- а жаль. Прикро що колиска східно слов'янськоі культури перетворюється на звіринець. Нехай пробачуть звірі.
Рейтинг: 21+ -2-
 
Тарас Яворський, 15:39 28 серпня 2012 р.
 
В чому ви звинувачуєте організаторів? Хіба вони винні в тому, що наші люди не мають міри до спиртного, адже вважають, що не буде весело коли ти тверезий прийдеш на концерт. Чи їхня вина в тому, що ми не вміємо поважати одне одного і тому можуть позволити собі поводитися в натовпі, як велике "стадо биків". НІ тут я не бачу ніякої вини організаторів. Ви маєте ще їм подякувати, як би не вони то ви б свої дупи з диванів не підняли. Особсто мені і моїм знайоми концерт сподобався. Мала можливість запустити ліхтарик, і загадати бажання, отримати массу позитивних емоцій від концерту Дзідзя, а на завершення був найкрасивіший феєрверк, який наш Дрогобич ще не бачив. Тому я не повірю в те, що ви залишилися не задоволеними від цього дійства, але наша Українська натура лише вміє "обісрати" і спаплюжити.
Рейтинг: 7+ -11-
 
Мар"яна, 16:01 28 серпня 2012 р.
 
Не можна так говорити про всіх людей Дрогобича. Ми, старше покоління, виховали своїх дітей і онуків - не як бидло. Бо ми тут, разом із ними, на нашій батьківщині, і несемо за дітей і внуків відповідальність перед богом. А багато батьків полишили своїх дітей і поїхали на заробітки/бог їм суддя/І дітей виховала вулиця і таке суспільство, яке бачимо. Тому ми повинні всі разом виборювати краще життя тут, на Україні, заради наших нащадків, а не шукати його за морем. Там ми -чужі. Там ми стратимо і себе і свої корені.
Рейтинг: 10+ -5-
 
до п. Тараса, 16:32 28 серпня 2012 р.
 
Я на концерті не був, ну так сталося .Буває! Але наша "доблесна" міліція виконує своі обов*язки "желєзно".Наприклад, розігнали всіх пенсіонерів , які торгували всяким барахлом \лахами\ по вул.П.Орлика, щоб, напевно, заробити, пару копійок на хліб з маргарином, я вже не кажу про масло! Тут вони всі виконали свій "ОБОВ*ЯЗОК"! Ось де треба кричати "ГАНЬБА"! Не робіть такі агромадні концерти.не піартися..краще віддайте гроші дітям, які проживають по приютах..Сиротам! Хворим! Немощним! А Тарасу Яворському хочу сказати, із-за таких міліціонерів, які так з ВАМИ повелися, іх і обзивають лягавими псами! А піти жалітися в ПРокуратуру, собі нашкодити не фізично, а морально, бо попсуєте собі тільки нерви..То одно кодло!
Рейтинг: 7+ 0-
 
Ви не праві ....., 17:09 28 серпня 2012 р.
 
Дзідзьо молодець, він тсправді мегапупулярний, щоб збиралась така кількість я вже давно не памятаю, і пісні в нього про наше з вами життя тому кожен його розуміє, а кому щось не подобалось то за руку ніхто нікого не тримав.
Рейтинг: 5+ -12-
 
месник, 17:19 28 серпня 2012 р.
 
Ви напевно якимось чином причетні до організації цього концерту, а то чується мені агресія у Ваших висловлюваннях! Ніхто як Ви висловилися нічого не "обсирає" а просто описують те що бачили і зрештою чому те сумнівне дійство має всім подобатися? Так! Молодь вела себе як бидло, я в цьому просто ще раз переконалася, дика штовханина під час приїзду артиста в мене теж захоплення не викликала і п'яні діти в яких мат звучить через кожних два слова радості не приносить! Може пані Мар'яна ми з Вами на різні концерти ходили?
Рейтинг: 6+ -4-
 
, 17:48 28 серпня 2012 р.
 
Це все тому, що ментами карує головний ДЗИНДЗЬО, а рядові менти, відповідно, це натуральні дзиндзлики.Також бють невинних, не володіють грамотністю, купили дипломи на заочних формах, не віміють писать, беруть хабарі із невинних заробітчан на ринку, відкривають собі лотки із дешевою продукцією, за це не платять податків, отримують на руки зброю, незнаючи її техніки безпеки, УСЕ це веде до перетворення на клан-дзиндзликів-бандників.
Рейтинг: 7+ 0-
 
Тептюкович, 18:15 28 серпня 2012 р.
 
Виявилось, що Лагодич - єдиний, кому то потрібно, - справді відзначати державне свято. Загалом День Незалежності - третє за значенням свято в пристойних державах: після Різдва й Пасхи. Тому святкування завжди має бути яскравим і масштабним, а не як цьогоріч в Києві, де ніби встидалися святкувати, все тихесенько і саморобно було, Президент зробив вигляд, що взагалі ніякого свята Незалежності немає, і держави майже немає. Та й тут - чого Микола на неділю аж концерт влаштував? Бо був певний, що і влада міста, й інші кандидати (а їх же ще двадцятеро душ! ) 24 і 25 серпня організують обов'язкове святкування. А це мав бути завершувальний акорд з салютом (до речі, салют був класний, що на День Прапора, що в неділю, - в столиці отакий роблять! Дрогобич такий гарний і потужний навряд коли бачив).
Рейтинг: 8+ -1-
 
Оксана, 18:50 28 серпня 2012 р.
 
в стебнику тоже після концерту морди били.наш дикий народ відпочивати по людськи не вміє
Рейтинг: 7+ -3-
 
, 19:44 28 серпня 2012 р.
 
Усі свята у м.Дрогобич я з дружиною уже" надцять" років відпочиваю у Карпатах, Шацьку, Закарпатті, спробуйте, і усі негативні емоції про наш "дурдом" залишать вас назавжди.Насолоджуйтесь життям, бо" празники" у Дрогобичі то або піар, або(пі пі пі пі пі пі пі )
Рейтинг: 7+ 0-
 
олег, 20:08 28 серпня 2012 р.
 
Правоохоронці герої гуртом! Цікаво б подивитися як один працівник міліції поводився якщо б побачив що десь у темному місці бють невинну людину пару чоловік. Зразу б наклав у штани і вдав що нічого не бачить. "Герої" турківського району!
Рейтинг: 9+ 0-
 
смипа, 21:08 28 серпня 2012 р.
 
Кожний відпочиває як вміє - комусь, щоб розслабитись потрібно випити літри пива (горілки чи ще чогось), а іншій (сподіваюсь, більшій частині) - послухати музику, потанцювати, поспілкуватись з друзями, подивить на якісний хороший феєрверк. Подяка організаторам за хороше шоу! А те, що купи сміття, так їх і після новорічної ночі багато і не тільки в нашій країні, щодо роботи правоохоронців - це всеукраїнська проблема, минули часи, коли їхня праця була в пошані і виконувалась професійно.
Рейтинг: 5+ 0-
 
oxa, 00:29 29 серпня 2012 р.
 
Святослав Грабовський, я так зрозумів Ти немаєш грошей шоб зробити свій концерт і вирішив попіаритися на сайті :grin тоже вихід. Ось скажи мені, що ти зробив для Дрогобича щоб я тобі дав свій голос?
Рейтинг: 6+ 0-
 
povstanec, 00:44 29 серпня 2012 р.
 
Який народ-такий йому і рівень артиста-таке до такого народу і ставлення. 
Ви ж на Дзідзя прийшли. Тіштесь що до вас не говорили як він говорить. Мат поперед мат.  
І що це за батьки, що дітей на таке привели, та ще й до сцени близько запхали? Що тим дітям закладаєте? 
І тут уже самі винні, а не міліція, не кандидати, не регіони, не комуністи, не Юлька, не Ющенко, не жиди і не москалі. А самі собі. 
Нарікаємо на життя, а самі його похабимо, ще й дітей дурі вчимо. 
чому не привели дітей на заходи по підтримці мови? Там би їх ніхто не штовхав. Але це ж не круто і не прикольно...
Рейтинг: 6+ -4-
 
До всіх, 01:01 29 серпня 2012 р.
 
Такого свята яке нам подарував пан Лагодич в Дрогобичі ше не було. Ні один з кандидатів нічого подібного не робив, вони лише язиками тріпають. А Лагодич молодець не словом - а ділом. Я його підтримую.
Рейтинг: 8+ -13-
 
Для Дрогобичан, 01:52 29 серпня 2012 р.
 
Рагуль він і в Африці Рагуль.  
Який дзідзьо такий і лагодич, і такі самі його хвалять і за нього голосують.  
щоб писати, що концдрт був класним, то треба мати з чим порівняти. А дрогобицькі рагулі крім дрогобицьких кабаків більше нічого не бачили. Ось і тишаться кинутою кісткою і думаять, що це круто. А насправді, панове, вас знову опустили і з вас понасміхались.
Рейтинг: 13+ -5-
 
До для ДРОГОБИЧАН, 08:42 29 серпня 2012 р.
 
ви знаєте а я з вами майже у в сьому не погобжуюся так діти , які спивається. ще з молодих років це друже страшно, нощо ви кожете про МИКОЛУ ЛАГОДИЧАі його концертом я не згоджуюся .Цвін єдиний за скільки років зробив насправн гарний концерт .це він запустив такі гарні ліхтарики і велитеньсьий феєрверк , це він запросив СПІВАКІВ. А в тому що він запросив Дзідзя нічого поганого нема він вміє запалювати пукбліку , а якшо вам навіть і не сподобалося то вже знаєте ваші проблеми . Аврешті вас ніхто за руку не тримав , навіть якшо авм не сподобалося ви могли розвернитися і піди , а не писати зпраз тут габості про Лагодича і про Дзідзя
Рейтинг: 9+ -5-
 
дрогобичанка, 09:04 29 серпня 2012 р.
 
Тепер я розумію чому наша Україна не є такою сильною, могутньою державою. Як ви можете собі позволяти так називати людей з якими ви живете в рідному місті - Дрогобич. Ви спілкуєтеся з цими людьми кожен день, радієте разом, ділетеся самим сокровенним, а тут називаєте бидлом та рагулями? Навчіться поважати себе і оточуючих. Свою державу і хороше майбутнє ми будуємо своїми руками і з любов'ю до ближнього.  
 
А тепер про концерт, ящо ви мали щось проти Дзідзьо і організатора Лагодича, то чого ви йшли на цей корцерт.Туди ж не заганяли силою.
Рейтинг: 7+ -6-
 
Мар'яна, 09:17 29 серпня 2012 р.
 
А ми і не ходили на той концерт. Бо не хочу, щоб мої діти малий такий рівень розвитку як дзідзьо, і так з ними радіти. А ви щодо своїх дітей? 
А щоб вас (нас) поважали інші, то спочатку треба поважати самого себе. А дзідзьо - це не тільки не самоповага, а САМОПРИНИЖЕННЯ.
Рейтинг: 9+ -7-
 
До ДРОГОБИЧАНКИ І МАРЯНИ, 09:52 29 серпня 2012 р.
 
я сама дитина , якій 12 років і ходила туди з батьками , і мені і моїм батькам сподобалося, тому, що дзідзьо є співак для молоді і дітей шкілького віку і їм то шо він співає подобається і якшо ви авіть не ходили то нашо говорити , як там погано було...
Рейтинг: 9+ -8-
 
Дрогобичанка, 10:40 29 серпня 2012 р.
 
Дитинко, щоб знати, що було погано, то не треба ходити, а досить знати, хто такий Дзідзьо. 
Ви пишете, що він співак для молоді і для школярів. А ваші батьки і вчителі бачили його кліпи на ютуб, де мат поперед мат? 
Шкода мені вас, що вас ваші ж батьки так виховують. А наслідки їм відомі?
Рейтинг: 10+ -9-
 
До Дрогобичанки, 11:02 29 серпня 2012 р.
 
Ну то назвіть співака який би побобався всім
Рейтинг: 8+ -4-
 
Дрогобичанка, 11:09 29 серпня 2012 р.
 
Давайте проаналізуємо. 
Відбувались Франкофест, Велика Гаївка, акція у підтримку мови. Чи були тоді конфлікти із міліцією? Чи тоді до до когось ставились принизливо, ображали? 
Ні. А чому? 
Тому, що це був зовсім інший рівень організації і співаків і зовсім інша публіка. А відповідно і належне ставлення до всіх. 
А ви поперлися на дзідзя, поводились як публіка дзідзя, от до вас і відповідно поставились.
Рейтинг: 9+ -11-
 
До дрогобичан і гостей міста, 11:15 29 серпня 2012 р.
 
Українські менти можуть лише порядних громадян, пенсіонерів і дітей бити, натагати протигази на обличчя, цинічно ламати автомобілі та ще після того відкривати справу на зазначених осіб... Головним моментом таких справ є, цитую: "відірваний гудзик на сорочці правоохоронця"... Якщо десь таке фігурує, то справа точно "шита".
Рейтинг: 2+ -1-
 
, 11:19 29 серпня 2012 р.
 
ПОРЯДНІ громадяни, пенсіонери і діти на концерти Дзідзя не ходять :sigh
Рейтинг: 8+ -9-
 
до уу, 11:23 29 серпня 2012 р.
 
Дзідзьо найкрутіший співак ЛЬВІВЩИНИ і я з дрогобичанкою цілком згідна у всьому
Рейтинг: 9+ -15-
 
олена, 11:33 29 серпня 2012 р.
 
А чому правоохоронці ніяк не реагували на людей з пивом і іншим алкоголем в руках, адже у нас є заборона на вживання спиртних напоїв у громадських місцях. Стояли під магазином і ніякого звернення, що так не можна. Наші діти мали дивитися на п`яних і який робити висновок? А може все на таких святах відміняється?
Рейтинг: 6+ 0-
 
мама, 13:27 29 серпня 2012 р.
 
О, возняківщиною попахує
Рейтинг: 3+ -1-
 
істинний дрогобичанин, 13:36 29 серпня 2012 р.
 
Цілком згідна, що алкоголь дітям продавати не можна. Але і односторонньо про цю проблему говорити не можна: 
1. часто можна побачити як батьки вживають алкоголь і курять у присутності дітей, особливо у кавярнях; 
2. часто батьки посилають дітей у магазин по сигарети та алкоголь для себе (батьків); 
3. часто є лише МОВЧАЗНИМИ свідками того, як дітям продають алкоголь та сигарети; 
4. у міську раду та правоохоронні органи жодна мама не надіслала жодного разу звернення про те, щоб проконтролбвали точки збуту алкоголю та тютюну на предмет продажу їх дітям. 
Можна зараз багато писати і нарікати, так і не спробувавши практично захистити своїх дітей від безладу.  
Рузультат - маємо, те, що маємо.
Рейтинг: 7+ 0-
 
До мами, 13:58 29 серпня 2012 р.
 
До вісімнадцяти років, життя нічим 
особливо не тішило. Сувора гірська 
місцевість, натуральне 
господарство, жорстокі 
безпросвітні будні, сільська школа,  
де інколи залишався два рази в одному класі і дуже з того 
страждав, бо вже починали рости 
вуса і з’явились прищі. Тому дитячі 
дзвінкі голоси на тлі його 
поламаного рику виглядали як 
аномалія. На щастя директор був з міста, тому сир, сметана, яйця і дві 
свинячі ратиці , які принесла 
турботлива ненька нашого 
самурая, були для директора 
школи майже скарбом, і 
залагодили шкільні проблеми нашого героя. Після одинадцятого класу, коли 
самурайчику вже стукнуло 
вісімнадцять, батьки відправили 
його вниз до цивілізації, у 
величезний мегаполіс Дрогобич,  
аби син купив солі, бо все в їхньому селі робили самі а от сіль… 
ні. Вже з перших хвилин 
перебування в Дрогобичі, вогні 
великого міста закружили голову і 
перевернули світогляд пацана. Він 
не міг зрозуміти, як люди поставили 
девіть хат одну на другу, і жиют там, ніби в голуб’ятнику. Загадкою 
для юного самурая був кран, який 
стирчить зі стіни, а з нього – о, Боже 
– тече вода, хоч керниці нігде нема. 
Багато відкрив для себе в той день 
гірський самурай, і з таким роззявленим ротом і пачкою солі в 
руці, викликав наш герой 
зацікавлення військового патруля,  
який блудив містом в пошуках 
м’яса призовного віку. Так потрапив самурай в армію, де на диво зразу призвичаївся, бо 
зрозумів нарешті одну просту 
істину: якщо інколи розповідати 
начальству про когось якісь 
секрети, то життя одразу стає 
легшим, і масла в пайку більшає. Всю військову службу самураю 
снилось не рідне гірське село 
Турківського району, а велике і 
незвичайне місто Дрогобич, куди 
він мріяв повернутись. 
Дослужившись до сержанта, в лямпасах, і напастованих чоботах, самурай вийшов з армії. Вдячне 
командування частини, за 
регулярний стук на сослуживців,  
порадили пацанові йти працювати 
в міліцію. І навіть головний 
полковник частини витерши скупу вдячну сльозу, накатав самураю 
дифірамбну рекомендацію у 
внутрішні органи. Отак Дрогобицька міліція 
поповнилась ще одним цінним 
кадром. Далі життя самурая 
складалось як у казці: дружина – 
повариха заводської їдальні, в хаті 
завжди повно харчів, підприємливий самурай не забуває своїх батьків, щоденно 
переправляючи міліцейським 
“бобиком” у рідне село два баняка 
помиїв із заводської їдалки, аби 
батьки вигодовували свинок, які в 
свою чергу слугують кар’єрним каталізатором у вигляді 
подарованих начальству великих 
куснів м’яса. Тепер він дільничний, в його районі 
є невеличкий локальний базарчик,  
теж неабияка прибавка до 
зарплати. Тепер він знає закони, і 
має пістолет, не любить рагулів,  
любить бити п’яних в себе в кабінеті. Для цього він набирає 
повну дволітрову баклажку води і 
гамселить щосили бідолашних 
пияків по ребрах, любить файно 
поїсти на халяву, зі всіма на “ти”,  
але не любить хамів, намагається багато не говорити: так він виглядає 
солідніше. Та й узагалі він тепер 
займає найвищу соціальну 
сходинку в суспільстві. Отак-то мрії збуваються
Рейтинг: 4+ 0-
 
, 14:00 29 серпня 2012 р.
 
Все правильно охорона зробила відштовхуючи але неправильно що не подумала насамперед що потрібно вивільнити дорогу.Але мене вразило як то малолітнє бидло не давало проходу співакові.Я нормально почекав коли він відійде потім підійшов до машини і сфотографувався дальше пішов в зайняв вільне місце і насолоджувався музикою а це... назвати неможу мало того що дороги недало ще й перед машиною кидалось як ті тупі люди перед тим як везли Тимошенко в суд.Ще й понапивалось.А на рахунок відштовхування дітей.То де ви батьки були коли дітей самих відпускали.Тут не охорона винувата а батьки які самих дітей відпустили. 
Продажні стражі порядку де ви були?Особливо той молодий лейтенант і два сержанти.Бачу іде особа віком 15-17 років несе пляшку пива повз них і п"є а вони нуль уваги.То де ваша 178 стаття була тоді.Чи її уже відмінили.Чи вона діє тоді коли у вас авансу чи премії немає?
Рейтинг: 16+ -2-
 
Беркут, 15:25 29 серпня 2012 р.
 
Якщо вже Лагодич рагуль то я б дуже хотiла на вас подивитися хто таке пише)
Рейтинг: 27+ -4-
 
Мар'яна, 20:44 29 серпня 2012 р.
 
шановні , ви були в цей ЧАС на площі і бачили , які там були пяні морди.а наші бізнесмени в магазинах їм би заробити гроші.Іванців дупутат не закрив свій бар бо це гроші, а він подумав , що молодьож уже пяна і чудеса творить, а Іванціву тільки бізнес і гроші а ВАС усіх в одному місці має.НЕ звинувачуйте наші ПРАВООХОРОННІ ОРГАНИ вони і так охороняли ВАС як могли від тОї пяноти, А ЧОМУ міська рада ПОГОДИЛАСЬ НА ТАКИЙ ЗАХІД , що отримали подяку .
Рейтинг: 3+ -3-
 
Дрогобичанин, 22:27 29 серпня 2012 р.
 
Дрогобичанам чітко вказали на їхнє місце . Рагуль привіз рагуляку. Рагуляка рагулям співає рагульських пісень. Все нормально, хавайте.
Рейтинг: 9+ -12-
 
Насміхаються над містом., 18:45 30 серпня 2012 р.
 
Типова ситуація. Через невеликий населений пункт прокладають дорогу. Дорожники навезли піску і щебню. Ніч. 
 
Україна. 
Українець бере тачку, 12-річного сина в помічники і цілу ніч возить собі на подвір'я пісок і щебінь. 
На ранок сусіди говорять : 
- О-о-о, Місько то господар, за ніч вісімнайдцять тачок вивіз ! А вчора рейку з залізниці притєгнув, о ! То є файний господар !  
 
Польща. 
Поляк цілу ніч не спить. Думає, що і щебінь і пісок пригодиться, та і тачка є, і син на підмогу. Але нє, бо дрога то є для вшисткіх, бенде дрога - бенде латве жицє в вєсі. 
Під ранок щасливий засинає. 
 
Литва. 
Треба і щебінь, і пісок, є тачка і син. Але як хтось побачить - сорому не оберешся. Скажуть що комунар, і виженуть з села.Спить спокійно всю ніч. 
Норвегія. 
Треба щебінь, пісок. Є 5 тачок і 3 синів. Дурниці в голову не приходять. Спить спокійно. 
Зранку прийде з синами до дорожників і запитає чим зможе добровільно допомогти. 
Оце все що я написала i э типовий украiнський рагулiзм. Тому ми так живемо
Рейтинг: 9+ 0-
 
Мар'яна, 20:33 30 серпня 2012 р.
 
наші правоохоронці не люди, а *** :(
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 13:52 09 вересня 2012 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6060 днів)