"Ні!" - деградації у Дрогобицькій гімназії

Надрукувати
Роздуми
Написав(ла) Батько гімназиста   
12.04.2013
ДзвінокКоли Ви віддаєте дитину вчитися у Дрогобицьку гімназію, Вам обіцяють прекрасні умови: і дисципліна тут набагато краща, ніж в інших школах, і психолог чудовий, і вчителі уважніші до учнів, і не потрібно репетиторів наймати – вчителі у гімназії навчать вашу дитину самі, без сторонньої допомоги, на це є уроки.

Отут правда, але не про уроки, а про сторонню допомогу. Навіщо сторонніх відволікати, якщо вчителі самі, звичайно ж, за винагороду, будуть репетитором Вашої дитини? Так ви на сто процентів будете впевнені, якщо не у знаннях дитини, то у її позитивних оцінках і поблажливому ставленні до неї вчителя. Чудово все складається, еге ж?

Не так чудово з іншими моментами. Не всі батьки хочуть бачити ідеальні оцінки свого дитяти, деякі хочуть, щоб дитину привчали до обіцяної дисципліни і надавали обіцяні знання.

Тут вже важче. Якщо добре вчити на уроці, хто ж піде на приватні заняття? І з дисципліною у гімназії туго. Дехто з вчителів так постійно дітям і повторює на своїх уроках: "Нація деградує! Нація деградує!". І повторює так часто, що це вже схоже на мантру.

Дійсно, навіщо ж займатися вихованням, навіщо вчити дітей на своєму прикладі, якщо можна просто поплакатися, покричати на дітей, позалякувати їх, звинувачуючи у всьому "деградовану" націю. Головне ж, випускати пар, а діти…та вони вже все одно деградують, та ну їх!

Про кабінет психолога, схоже, мало хто з вчителів знає, а якщо знає і звертається туди по допомогу, що не завадить у тяжкій вчительській праці, то, мабуть, не отримує її.

А все могло би бути так чудово: психолог релаксує вчителів, вчителі – виховують дітей, діти – не деградують.

Але ниття, крики і звинувачення – це ще нічого, дехто з вчителів пішов ще далі: оголосив бій "деградантам". Не слухається дитина – трісь по голові! Дитина ж не відповість, бо ще замала. А доказів немає: можна не сильно бити, щоб і дитині було погано, і крові не було видно, так, трішечки прибити. Й інші діти нічого не підтвердять: звикли боятися сили і тим же вчителем налаштовані один проти одного. Звичайно, це ж легше, ніж згуртувати клас.

Коротше кажучи, деградація точно є, але хто саме деградує, от у чому питання, і може вже досить?

Наївно хочеться вірити, що візьмуться всі за розум, всі дорослі люди, призначенням яких є виховання і освіта, і що більше ніхто не зможе сказати, що наша українська нація і що наші українські діти… не буду навіть вимовляти цього слова, але ви мене зрозуміли!

Переглядів: 15162

Коментарі (103)
 
Прочитала і вжахнулася: виявляється, не лише діти бояться сили, а й батьки. Адже, сівши за компютер, ви знали, хто і чому не влаштовує вас в гімназії. І що? Хоч один приклад? Хоч одне прізвище? особливо з тим вчителем, котрий може вдарити дитину. Хто? Якщо є такі, то тут же треба підіймати громадськість, оскільки всі знають, скільки грошей треба на навчання в гімназії. Побори майже кожного тижня. І репетиторство тут таке, що податкова давно мала би прибутки.. Треба ж нарешті і батькам перестати боятися. Бо тут написав батько і заховався за плечі, може дитина якусь медаль отримає, не треба висуватися.. Ой батьки. Ч и не у вас вдалися наші діти?
Рейтинг: 38+ -14-
 
До батька гімназиста, 09:02 12 квітня 2013 р.
 
Ще не один тут напише, як то батько не дав своє прізвище, а написав оце все інкогніто! Якби і дав своє прізвище, то б того батька, а вірніше його дитину зацькували би, впевнений на 300 %.Прийшлось би дитину переводити в інше, "неперспектину" школу! Нам всім ще до гімназій в порівнянні з царськими гімназіями, як з землі до неба\так далеко\! Ото поприкривалися високими словами, а різниць, впевнений, між школами і гімназією немає, одна назва! Писати не буду, бо дехто не зрозуміє, хотілось би послухати керівника даного завєдєнія, як його називають - директором гімназіі, чи ГЕНЕРАЛЬНИМ директором! ?
Рейтинг: 17+ -22-
 
Зараз будуть повчати ..., 10:59 12 квітня 2013 р.
 
Якщо батько дитини, яку бив учитель, хоче якось вирішити питання з допомогою анонімної статті в інтернеті - то дитина може "гордитись" таким "татом"
Рейтинг: 37+ -8-
 
Тєрпілоїду, 11:41 12 квітня 2013 р.
 
Якщо Вашу дитину не навчають, принижують її гідність і навіть б'ють-однозначно, Ви повинні виступити на захист своєї дитини. Але-відкрито, бо анонімно, щоб і щось сказати і нікого не зачепити-нічого не дасть. Якщо ми хочемо бути громадянами, а не бидлом( за словами того вчителя про націю), ми повинні реалізовувати відкрито свої погляди на ситуацію.
Рейтинг: 24+ -4-
 
до автора, 12:02 12 квітня 2013 р.
 
звісно , в гімназіі дітям вчитися легше, тому що панове гімназійні вчитнлі отримують вже підготовлених і навчених дітей, але були випадки( і не поодинокі), коли діти верталися назад до школи , пояснюючі це тим , що до них ставляться зверхньо, весь час потрібно на щось здавати гроші іт.п.
Рейтинг: 22+ -13-
 
вчитель, 12:05 12 квітня 2013 р.
 
Чому ми постійно боїмося? Боїмося відкрито виступити проти чогось, ховаючись за анонімним прізвиськом? Всі боїмося, але з захопленням дивимося на тих, хто виступає з трибуни відкрито, при цьому не прагнучи влади чи якихось привілеїв? Найлегше – поскаржитися вголос на когось, при цьому залишаючись інкогніто. 
Розумію, є образи. Вчитель вдарив учня? За що? Як же треба було вивести з рівноваги педагога, щоб він вдався до такого вчинку? Дивлюся, як в Ютьюбі такі учні викладають відео, де в класах вчитель не стримався і вдарив учня. А скільки таких учнів – розпещених синків невихованих батьків виявляють неповагу до вчителя – сотні прикладів можна побачити і в Ютьюбі, в соціальній мережі Вконтакті і на інших Інтернет-ресурсах. І ось ображений синочок (доня) скаржиться матусі-татусеві, що її образила-принизила чи вдарила вчителька. Розлючені батьки тут же поспішають писати в прокуратуру чи міліцію, управління освіти скарги. А може треба спочатку підійти до цієї вчительки і запитати? Чому і за що? Сьогодні ствердно можу сказати вам, шановні анонімні горе-батьки, що вам має стати соромно за поведінку свого чада – воно наче щойно злізло з пальми. Давно у мене виникає думка відзняти приховане відео в будь-якому з навчальних закладів Дрогобиччини і показати Вам, як брутально і зверхньо дозволяють себе вести наші учні до Вчителя – педагога, що працює за малу платню. Ваші любі діточки – це таке велике жовтороте цабе, що не реагує на зауваження, вмикає під час уроку мобільний телефон (а навіщо йому ця шкідлива для здоров’я розкіш, що пожирає ваші, татусі з матусями, кровні грошики?), слухає крізь навушники або й гучномовець музику, хамить Вчителю, і навіть матюкається! Тому, ображені татусі, вам має бути соромно лише за те, що вчитель вдарив вашу дитину по м’якому містечку – він виконав ваш прямий обов’язок. 
У зверненні не бачу конкретики – хто, коли і чому? А головне – за що? Чи звернувся автор із заявою про побиття дитини у правоохоронні органи? Анонімні заяви без вказаних фактів можна розцінювати як наклеп. 
Чому покладаєте на вчителів весь обов’язок «привчати до дисципліни»? Це ж ваше упущення! І як же вчитель має привчати культури поведінки знахабніле дитя заможного татуся, який знайшов собі у класі «групу підтримки» і нахабно щодня зриває уроки? А може, це не вчителі деградують, шановні? Може пора подивитися на іншу сторону медалі у цьому питанні? 
Яблуко від яблуні далеко не котиться. 
У мене теж дитина вчиться у дрогобицькій гімназії. Не сприйміть мій коментар як захист цього навчального закладу, однак наразі задоволений, і не шкодую, що перевів зі школи. Більше того – дитина встигає ще й відвідувати дрогобицькі гуртки, розширюючи свій кругозір. Безкоштовно. І це – приємно. Прикро одне – портфель важкий, як і граніт науки. Знаю, що і моя дитина – не ідеальна, і в цьому – суто моя провина. Але якщо виникнуть претензії до педколективу цього навчального закладу – під ніком ховатися не буду або ж просто переведу в іншу школу. Успіху всім!
Рейтинг: 62+ -8-
 
Юрій Федчак, 12:11 12 квітня 2013 р.
 
Вчора я був присутнім на зборах батьківського колективу школи № 8. Одним із основних питань, які там прозвучали, було питання: чому стадіон 8-ї школи передали держуніверситетові ім. Івана Франка просто як ділянку, площею 2.2 га. (Тобто, що її тепер можна забудовувати під що тільки хочеш). Ніяких зрозумілих коментарів ніхто з депутатів не дає. 
Я не можу завантажити фільм на Ютуб. Лскільки не можу зайти на свою сторінку в Ютубі. 
Спецшлужби заперечують свою причетність. І я схильний їм вірити.
Рейтинг: 11+ -10-
 
Тимофій Хащівський., 12:47 12 квітня 2013 р.
 
задумаймося! Чи це не є провокація проти Гімназії.. І пише ці глупості нехто інший як директор однієї із дрогобицьких шкіл.. І дуже зрозуміло чому, адже, батьки забирають своїх дітей в гімназію а девятикласників(більша половина)в ліцей . І, знаєте яка це школа? СЛАВНА 10 з п.Харитоновою...
Рейтинг: 23+ -17-
 
задумаймось...., 12:57 12 квітня 2013 р.
 
Оскільки, я позбавлений можливості продемонструвати Вам відео (у них кращі спеціалісти), то я надішлю на сайт ДІ свій репортаж. В якому вкажу також: дуже для приємним було, коли учасники батьківського колективу школи № 8 лякували мені. Та просили передати подяку персоналові ДІ.
Рейтинг: 8+ -14-
 
Тимофій Хащівський., 12:59 12 квітня 2013 р.
 
Мене неодпоразопо запитують: а а прші генерали говорили то й тото. 
Тому я хочу відповісти: 
-Немає в нашій організації генералів. А наробили клонів, щоби знівелюпати значення нашої організації.
Рейтинг: 1+ -14-
 
Тимофій Хлщівськкий, 14:30 12 квітня 2013 р.
 
Юрію Фудчаку...Підтримую Вас.., Бо коли я забирала документи своєї дитини зі школи у гімназію, то вчителі в школі і директор дуже відмовляли мене.Вони говорили всякі глупості про гімназію.Але я не послухала їх і дала дитину у гімназію.І добре зробила.Дитина змінилася.Гарно вчиться.Самостійно виконує домашні завдання.Охоче іде на навчання.Дуже любить гімназійних вчителів.УСІМ РАДЖУ ДАВАТИ ДІТЕЙ У ГІМНАЗІЮ І НЕ СЛУХАТИ ДУРНИЦЬ.
Рейтинг: 47+ -9-
 
мама, 15:01 12 квітня 2013 р.
 
хочу сказати кілька слів на захист психолога, який працює у гімназії: ставтеся всі так відповідально до своїх обов*язків і все буде чудово. пам*ятаймо, що допомогти можна тільки тоді, коли людина відкрита до співпраці! дякую вам!
Рейтинг: 17+ -1-
 
малюнок з деревами, 16:08 12 квітня 2013 р.
 
неправда, 10 школа тут ніпричім! Ви просто заздрете, що в школі хороше викладання і хороші учні і хороші вчителі! :(
Рейтинг: 8+ -32-
 
ВіктОрія, 16:18 12 квітня 2013 р.
 
П.Хащівський дістав своїми тупими коментарями і 8 школою.Очевидно, не дуже здоровий чоловік.Досить поливати брудом освітян! Батьки так погано говорять і думають про школу, що довіряють їй найдорожче і найкраще, що мають- своїх дітей.
Рейтинг: 19+ -8-
 
реаліст, 16:24 12 квітня 2013 р.
 
Як це "красиво" - анонімно змішати щось чи когось з брудом. Моя дитина вчиться в гімназії 5 років і я впевнена на 100%, що постараюся, щоб там вчилася і друга дитина. Я жодного разу не пошкодувала, що забрала свою дитину зі звичайної школи. Ні разу! Все тут є - дисципліна! навчання! вимоги! і ставлення до дітей. Ви просто зайдіть в гімназію і прямо спитайте учнів!  
Шановні аноніми! Ніхто не відмінив українську національну тварину - ЖАБУ! ... А може ви страждаєте на комплекс неповноцінності чи просто виконуєте чиєсь замовлення? 
Справжні батьки гімназистів завжди стануть на її захист!
Рейтинг: 34+ -10-
 
Мати, 17:18 12 квітня 2013 р.
 
Реалії життя починають випливати на поверхню. То виходить , що 8 школа ще супер.ОТО ДОКЕРУВАЛИСЯ! Сушко так захопився підлою боротьбою, що забув про всіх і про все.Ось вам і гімназія! Закрити, передати університету і питання враз знято!
Рейтинг: 8+ -7-
 
До реаліста, 17:58 12 квітня 2013 р.
 
Тимофійко, до чого ти приліпив сюда 8-му школу і якихось генералів? Відмічав сьогодні трохи день космонавтики?
Рейтинг: 22+ -4-
 
чверточка, 18:52 12 квітня 2013 р.
 
Пане Тимофій, що ви верзете: "учасники батьківського колективу школи № 8 лякували мені. Та просили передати подяку персоналові ДІ", схаменіться, або навчіться писати, або перестаньте ганьбити себе і ДІ. 
Навіть за часів тоталітарної системи анонімки не розглядались і на них не реагували, не потрібно ховати голову у пісок, якщо батько бачить неподобства, то повинен відверто про це сказати і назвати "героїв", а так це просто наклеп.
Рейтинг: 18+ -2-
 
Василь, 18:54 12 квітня 2013 р.
 
Пане "батько"! На мою думку ваша дитина просто дуже погано вчиться, а для того щоб виправдати себе, вона звинувачує вчителів. НЕ правильно говорити таке про психолога, ви ж з ним не розмовляли, і точно не знаєте яка це людина! У гімназіїї вчителі чудові і добрі, а ви краще займіться вихованням своєї дитини...
Рейтинг: 24+ -9-
 
дівчина, 19:48 12 квітня 2013 р.
 
просто прикро бачити тут, як гімназію поливають брудом. як на мене, то низько. 
є проблеми - йдіть і вирішуйте на місці. вчителі й адміністрація завжди позитивно налаштовані на співпрацю, охорони не мають, зв'язатися з ними легко, було б бажання.. а не сидіть і пишіть анонімні відгуки. 
 
 
особисто я обожнюю і наші уроки, і вчителів, і навіть саму атмосферу. звісно ж, проблеми є, були і будуть. АЛЕ вони є усюди. 
 
останнє, що хочу сказати тим, хто сумнівається в підозрілій репутації гімназії: запитайте наших випускників(які провчилися там 7 років), чи хотіли б вони вчитися десь інде.. дууууууууууууууже сумніваюся, що хтось дасть позитивну відповідь. 
 
усміхайтеся частіше і їжте вітамінки ;)
Рейтинг: 37+ -11-
 
Анна Сторонська, 19:50 12 квітня 2013 р.
 
заздриснику зош 10, 14.16..попий щось заспокІйливе, бо ще з глузду з"Їдеш.задумайсЯ! :p
Рейтинг: 13+ -4-
 
до задумаймось, 20:11 12 квітня 2013 р.
 
Доброго дня! я випускник Дрогобицької гімназії 2002 року. 7 років навчання в ній не порівнюються з жодною школою! Якщо Ви, батьки, хочете хоч трішки відокремити Вашу дитину від цього "брудного" світу - не пошкодуйте зробити цей крок до гімназії. Маючи середні оцінки в ній, я завершив Львівський у-тет на відмінні оцінки завдяки дисципліні і фундаменту, який в мене заклали педагоги з гімназії.  
Так, на справді зараз велика деградація освіти і дітей вцілому. Причиною є соц. мережі та усі примхи наших чад. Адже, замість зайвої години за книжкою, дитина просиджує в мережі. Немає наповнення та збагачення знаннями... 
Спитайте дитину з будь-якої школи м. Дрогобича, яку останню книгу вона прочитала за програмою? У відповідь отримаєте - "Жодної" або "Не пам'ятаю".  
P.S. Я СКАЖУ ЛИШЕ ОДНЕ: "ДЯКУЮ ALMA MATER-ДРОГОБИЦЬКА ГІМНАЗІЄ! "
Рейтинг: 28+ -8-
 
, 20:16 12 квітня 2013 р.
 
Якби ви вчились так, як треба,  
То й мудрість би була своя...(до батька і гімназиста), а вибір завжди є. Можна змінити навчальний заклад, наприлад :8 - а школа.
Рейтинг: 19+ -3-
 
, 20:26 12 квітня 2013 р.
 
Прочитав цей текст нібито батька нібито гімназиста. Здається мені що писав не батько і не гімназиста. у мене дитина вчиться у гімназії. ПРЕКРАСНІ ПЕДАГОГИ І ПРЕКРАСНА АТМОСФЕРА ТАМ. А цьому доказ всі позитивні коментарі про гімназію до цієї "статті". Стаття в лапках пане Федис, тому що хватить вже дармовичкою годувати дрогобицьку громаду. А гімназії процвітання і ТАК ТРИМАТИ.
Рейтинг: 19+ -3-
 
, 20:34 12 квітня 2013 р.
 
А знаєте, що?Ананомно писати це ж "круто"..Правда?Хоча я догадуюсь хто це пише.І так шановні батьки якщо Ви не навчили дитину доброму вихованню, тоді не потрібно ці проблеми звалювати на учителів..Які доре у Дрогобицькій Гімназії дуже хороші, вони добре вчать матеріал, непропускають жодної теми хочуть вони чи ні, присихолог також у нас є але на мою думку учителям туди звертатьсть непотрібно.а вам це пораджу...Я чемна і вихована дитина і вчителі на мене чомусь не скаржаться, не кричать..Ви не задумувались над тим, що це ви так виховали свою дитину, що це вам слід звертатись до психогога?! Задумайтесь тому, що у Дрогобицькій Гімназії виховання і навчання добре.Особисто мої батьки на це не скаржуться, а наоборот жаліють, що недали старшого брата у Гімназію...Пораджу одне, ви давали свою дитину в Гімназію ту де діти розмовляють українською мовою, навчаються і виховуються у руках хороших вчителів, тому не потрібно говорити того чого в Гімназії немає не подобається переведіться в іншу школу можливо там вам буде краще.Щасти..І доречі усім батькам Дрогобича раджу давати своїх синів і дочок у Дрогобицьку Гімназію там де вони навчаться хорошого і де їх ніхто гне буде бити по голові...Не слухайте цих батьків у них бабочки у голові, вони не виховали свою дитину, і думають, що це мають робити інші..До пори до часу, як говора моя вчителька*)Щасти)) :)
Рейтинг: 17+ -19-
 
, 20:52 12 квітня 2013 р.
 
Всі пишуть, що варто піти у гімназію і розібратись у чому справа, а до кого йти?До директора, який тільки те й робить , що захищає своїх вчителів і навіть не намагається розібратись у проблемі, а щодо дітей-він ними особливо не переймається!
Рейтинг: 13+ -21-
 
Мати, 21:40 12 квітня 2013 р.
 
Не маю нічого ні до гімназії, ні до якоїсь іншої школи. Вважаю, що у всіх школах Дрогобича є достойні вчителі Але можу похвалитися, що мої діти після шостого класу звичайної школи не допускалися взагалі якихось помилок, не те що таких "перлів", яких допустилися "гімназистка" та "учиниця гімназії":  
" Дрогобичькій, догадуюсь, непропускають, непотрібно, скаржуться, недали, доречі, бабочки" і т.д. і т.п." На відсутність розділових знаків та машинальні помилки уваги звертати не будемо, це діло простиме. 
Також хотів би звернути увагу тим паням, що виступають в ролі "гімназистки" та "учениці гімназії"- якщо берете на себе труд писати від імені дітей, то хоча б дотримуйтесть мовного та лексичного стилю старшокласників ;)
Рейтинг: 27+ -9-
 
Робота над помилками, 21:46 12 квітня 2013 р.
 
Згадав собі, яе то було колись... Ходили діти до гімназії і вчили отого "АБАБАБАЛАМАГА", та й нічо вчилися добре, навіть вміли читати. 
Певне мушу сказати так, хто не хочу вчити, той не буде вчитися навіть у Кембріджах, а хто хоче... А хто хоче? 
Бійтеся не вчителя котрий влупив дитину поза вуха, бійтеся дитини, котра своєю поведінкою ставить того вчителя нижче "плінтуса". 
Вуйко Анонім знову готовий отримувати від Вас шановні мінуси... Наперед дякую.
Рейтинг: 25+ -4-
 
Anonim, 22:12 12 квітня 2013 р.
 
Те, що проаналізовано "твори" гімназистів, ще раз нам стверджує-гімназія звичайнісінька школа.В якій навчаються всі , хто приніс документи.А екзамени вступні це страшилка.Тоді батьки беруть репетиторів, щоб хоч трішки "чадо" вчилося.Зате гонорово, бо в гімназії.
Рейтинг: 20+ -23-
 
Підтримую, 22:32 12 квітня 2013 р.
 
Ну, хто там може "натягувати" на репетиторство? Хіба Ісак. Моя дитина також вчилася в гімназії і я не те, що задоволена - я в захваті була. Хоча була одна вчителька, яка не знати що хотіла, але загалом там працюють прекрасні люди. Жоден ані на хабар не натякав, ані на репетиторство. А коли щось було не так, Лепкий розв, язував миттєво, до того ж педагогічно компетентно. Та й грошей не збирали так багато, як в деяких школах. Все відповідально робилося, чітко. Не просто вчили - формували свідомих українців!
Рейтинг: 29+ -8-
 
, 22:47 12 квітня 2013 р.
 
Це все наклепи і не більше.  
Досить шукати в комусь причину за те, що твій син чи дочка нездари і не хочуть вчитись. Вихованням займатись треба, а не писати провокаційні статті.  
Сам вчився, брат зараз вчиться і всім раджу тільки гімназію.
Рейтинг: 29+ -5-
 
Юрій Цихівський, 23:55 12 квітня 2013 р.
 
У регіоні найкраща гімназія у Бориславі. Її рейтинг один з найвищих також серед аналогічних навчальних закладів Львівської області. Тут зібраний потужний педколектив є вчителі з науковими ступенями та вченими званнями. 
Мешканці Трускавця у цьому також пересвідчилися і возять своїх дітей у Борислав на навчання.  
 
Випускники Бориславської гімназії - це здебільшого майбутні студенти провідних Київських "вишів" або закордонних навчальних закладів.
Рейтинг: 7+ -15-
 
, 00:14 13 квітня 2013 р.
 
*Ми-гімназисти-всі одна родина...* Це початок гімназійного гімну.зміст якого відповідає сутності нашого навчального закладу.у якому я працюю ось уже 20 років...Стаєі і сумно. і дивно...якби так не було боляче за байдуже-брутальний наклеп абсолютно далекого від проблем молоді дописувача...Не буду ставити риторичних запитань.бо відповіді не потребую...Скажу лише-роботу свою дуже люблю.із дітьми знахо- 
джу спільну мову .відчуваю іхні емоціі та потреби, переконана.що ім завжди потрібні розуміння.повага і підтримка...саме така атмосфера у рідному моєму другому домі..
Рейтинг: 20+ -3-
 
Промінь Сонця, 11:45 13 квітня 2013 р.
 
Трускавецькі діти їздять через Борислав у дрогобицьку гімназію.)
Рейтинг: 27+ -3-
 
Хохотун, 11:47 13 квітня 2013 р.
 
Я вчилася у гїмназії і не була найкращою ученицею.Раз навіть прогуляла урок.Класний керівник того ж дня про все розказала мамі.Більше я уроків не пропускала, бо мама сказала, що переведе мене в школу.В школу іти не хотілося.Дуже добре склала ЗНО.репетиторів не мала.Тепер вчуся у Національному університеті ім.Т.Г.Шевченка.Староста групи.Дякую вчителям гімназіїї, що навчили мене спілкуватися з людьми, поважати себе , а також інших людей.Дякую за те, що навчили мене вчитися, любити рідну мову, нашу Україну.Дякую за те, що навчили мене мислити, аналізувати і нічого не робити поспіхом.Особливо вдячна вчителям Л.Онисько, О.Дунець, Н.Файчак, С.Романюк, В.Ковальчукові і всім, хто мене вчив.
Рейтинг: 25+ -2-
 
Наталя, 12:02 13 квітня 2013 р.
 
Я декілька років як закінчила гімназію. в гімназії, як і в інших учбових закладах, є багато висококваліфікованих вчителів. які дають хороші знання, а є і такі вчителі фізики, від яких можна було почерпнути тільки похабні вислови. Залалом я ні однієї миті не шкодую, що навчалась в гімназії. Тепер в гімназії навчається моя сестра. Змінюється життя в державі в гіршу сторону, зміни і в гімназії на гірше.Колись можна було підійти до вчителя після уроків чи на перерві і отримати консультацію, тепер всі вчителі спішать на репетиторство. виключенням є вчитель хімії .Задають багато матеріалу, який потрібно вишукувати в інтернеті.Бажаю вчителям йти в ногу з життям і ставитись до своїх учнів, як до рідних дітей(колись зрозуміти, колись посварити, колись пожаліти).
Рейтинг: 12+ -5-
 
Випускниця гімназії, 18:25 13 квітня 2013 р.
 
Дорогі вчителі! Прочитала у одній замітці слова нашого Гімназійного Гімну і аж сльози виступили на очах.У гімназії справді одна гімназійна родина...Я скучаю за всіма вчителями.Часто мені їх навіть бракує.Бракує доброго слова, поради.ДУЖЕ вдячна Вам за науку, щирі серця, Ваші усмішки.Дякую Вам, пане директоре! Усі слова, які Ви промовляли до нас перед щоденною молитвою, -істина.Часто згадую їх.Ловлю себе інколи на тому, що подумки раджуся з Вами, дорогі вчителі.Жаль, що гімназійні роки пролетіли так швидко.Здоров"я Вам, довгих років життя, а також вдячних вихованців і батьків!
Рейтинг: 18+ -4-
 
оля,випускниця 2008 року, 19:20 13 квітня 2013 р.
 
Я навчаюся в гімназії вже 4 роки. За цей час я здобула багато знань завдяки нашим вчителям. Ми вивчаємо латинську , французьку/німецьку , англійську мови. На мою думку це варто поваги. В якій ще школі діти у віці 11-12 роців розповідають "GAUDEAMUS IGITUR"(студенський гімн) , який інші вчать в університеті. Вчителі у нас вимагають багато знань , але й самі вчать відповідно до своїх вимог. Мені подобається те , що я навчаюся в гімназії. І якщо дитина автора цієї статті розповідає своїм батькам , що їй так не подобається у гімназії , то хто її тримає? :)
Рейтинг: 27+ -6-
 
Уляна Бойчин, 21:19 13 квітня 2013 р.
 
Я закінчила Дрогобицьку гімназію в 2009 р. Цих 7 років пролетіли для мене непомітно. Я вдячна своїм батькам, які переконали мене поступити туди. В гімназії я отримала досить хороший рівень знань, хоть і не була відмінницею. В університеті я одразу ж це відчула. Вчителі в гімназії прекрасні, кваліфіковані, вони роблять все, щоб дитина почерпнула максимум знань з їхнього предмету. Гімназійні роки- найсвітліший період в моєму житті. Особливу подяку хочу висловити вчителям: п. О. Сливінській, п. Н. Файчак, п. Л. Беш.
Рейтинг: 15+ -4-
 
Випускниця 2009, 23:38 13 квітня 2013 р.
 
Стаття зовсім не варта уваги. Жодних прізвищ. Така абстракція, що мамо рідна. 
Сам провчився у гімназії з 5 по 9 класи. Зараз там же вчиться сестра. Негативу за 5 років навчання - 0. 
Усім в Дрогобичі зрозуміло, що якщо ти хочеш, щоб твоя дитина знала англійську - 16 ЗОШ, математику - 1 ЗОШ, а от гімназія виховує ерудита, лідера (хоч як випускник Дгогобицього педагогічного ліцею мушу додати, що рівень найстарших класів найвищий саме в ліцеї). Одначе, щоб чогось досягнути, варто прикласти до цього зусилля і час, а без цього все марно. 
 
Автору можу порадити лише одне - більше варто вам, батьку, приділяти уваги своїм дітям. Тоді й справи і в гімназії, і деінде у вашого чада підуть значно краще. 
P.S. Любі мої гімназійні вчителі, ця провокаційна стаття не варта вашої уваги - не переймайтеся через таке.
Рейтинг: 42+ -4-
 
Віктор Новожилов, 00:11 14 квітня 2013 р.
 
Ще раз уважно почитав коментарі і дописи до тексту написаного "Ні! " - деградації у Дрогобицькій гімназії" і вважаю, що ДІ нічого не зрозуміло пвля публікацї "Казки", яка наробила стільки шуму і емоцій, навіть судовий процес, який затягнувся довше від "Нюрберського" нічого не змінив. 
Адже перш ніж публікувати таку "статтю", яка принижує честь і гідність навчального закладу, засіб масової інформації повинен був перевірити дрстовірність викладених у ній даних, вказати автора, а тоді публікувати, якщо такі факти мають місце. 
Твердження ДІ, що "Редакція сайту не несе відповідальності за достовірність і зміст інформаційних повідомлень та не завжди поділяє погляди авторів публікацій", не відповідає чинному законодавству, адже відповідальність, згідно з чинним законодавством України, за поширення неправдивої інформації покладається на автора і засіб масової інформації, які поширили таку інформацію. 
Тому, панове, є можливість знову покричати і поплакатись на утиск свободи слова, якщо буде новий судовий позов, а для цього є усі підстави, про захист честі та гідності і відшкодування моральної шкоди. 
Прохання до ДІ не видаляти цей допис, адже хай читачі знають свої права.
Рейтинг: 16+ -6-
 
Василь, 09:25 14 квітня 2013 р.
 
Бачу Василь також не зрозумів, що він читав. Бо назвати це статтею неможна, швидше це нагадує істеричні нотатки батька гімназиста, як він себе називає. Батько гімназиста, маючи в запасі декілька уривчастих уявлень про навчання в школі, вирішив виступити в ролі проповідника, «навчити» всіх як це повинно бути, як це зробити краще, такий собі «Бессервіссер». Які мотиви були в нього для цього? Хто зна. Можливо пробні тести батьків гімназист не здав так, як би йому хотілось, можливо оцінки в атестаті не ті, яких він хоче, можливо ще щось. І хто у цьому винен? У батька гімназиста відповідь знайдена відразу – гімназія. Адже в гімназії обіцяли, як він каже. Кому – оцінки, кому – знання, комусь і те, і друге, і до репетитора не ходи. У батька уявлення про гімназію як про деякий комбінат. Відправив дитину, і через деякий час отримуй вихованого і розумного, перед яким відкриті двері всіх вузів. Насправді, у навчальному дійстві задіяна трійка: батьки – гімназист – гімназія. І чия тут вага більша, хто знає? Батьків, у всякому разі, не найменша. Так видається, що батько гімназиста хоче перекласти, спересердя, свої упущення лише на гімназію, а самому залишитись стороннім спостерігачем. А щодо закидів батька гімназиста тим вчителям, які – «Не слухається дитина – трісь по голові! ». То хочу зазначити, що таке собі дехто із вчителів дозволяє щодо тих дітей, для яких ляпаси є звичними вдома. В іншому випадку – це був би скандал, і стало б усім відомо.  
Накінець, чи ображає ця стаття заклад гімназія, «принижує честь і гідність навчального закладу», як пише Василь. Думаю, що ні. Бо честь і гідність бувають у конкретних людей, а до закладу загалом такі категорії не мають відношення, це вже демагогія.
Рейтинг: 7+ -6-
 
, 14:04 14 квітня 2013 р.
 
Пане /Student, Ви або дуже неуважні, або просто демагог, який зациклвся на своєму і нічого не бачить та не чує, у моєму допису слова стаття взято у лапки, тобто я прекрасно розумію, що даний твір не тягне на статтю, а що стосується Вашого твердження " честь і гідність бувають у конкретних людей, а до закладу загалом такі категорії не мають відношення" то воно суперечить чинному законодавству, яке передбачає, що честь та гідність мають як фізичні так і юридичні особи, тому Ваше твердження є безпідставним. 
Гімназія, як юридична особа має свою честь і гідність, а тому має право захищати своє порушене право у судовому порядку. 
Дякую за увагу.
Рейтинг: 6+ -3-
 
Василь, 18:09 14 квітня 2013 р.
 
Наша дрогобицька так звана гімназія вже давно загнила. І не так ззовні, як "з середини". Ніхто нікогоне вчить, і, ти більше, не виховує. Та й як і кого може виховати рагуль.
Рейтинг: 9+ -33-
 
мешканець, 20:33 14 квітня 2013 р.
 
Шановний, мешканцю, якщо вас навчали граматики та нормативної лексики так як у Дрогобицькій гімназії, то ви напевно б написали свій коментар без помилок. Сумніваюсь що ви хоч раз були у Дрогобицькій гімназії, бачили її життя, інакше ви б знали що там прекрасні вчителі і прекрасне виховання. Ніхто нікому не дає права засуджувати Дрогобицьку гімназію не бувши у ній жодного разу.
Рейтинг: 21+ -5-
 
Наталя, 22:06 14 квітня 2013 р.
 
Гімназія дуже хороший заклад, але якшо батьки не виховують самі дітей і вразі суперечносетй не можуть вирішити самі справу з вчитилями .. :sigh
Рейтинг: 13+ -3-
 
, 22:57 14 квітня 2013 р.
 
Люди, ви сидите тут і обпльовуєте , як не наше місто Дрогобич, так і гімназію.Давайте починати з себе, з своїх дітей, то ви ж батько гімназиста виховуєте свого сина чи доньку, якщо ваша дитина запізнюється на молитву, яка з давних-давен є в гімназії, або не вміє молитись, ви в тому винні , бо не навчили вас, а ви байдужі до своєї дитини, бо не розумієте, яку користь і важливість саме приносить молитва спільно перед навчанням, кожний день.У всьому винні батьки, а не хтось інший, дитині потрібне спокійне спілкування, ваша увага і допомога, тоді не буде ні докого зауважень і нарікань.Звертайте увагу як ваша дитина розмовляє, яка у неї поведінка, тоді буде легше вчителю навчити і гарно провести урок.Успіхів у вихованні дітей, саме вони розбудовують нашу державу!
Рейтинг: 14+ -2-
 
Мар'яна, 00:10 15 квітня 2013 р.
 
Молитва? Общая? Какой ужас! Средневековье!  
Т.е. гимназия только для христиан? А как же представители других вероисповеданий? Неверующие? Что они должны чувствовать?
Рейтинг: 11+ -41-
 
Малкольм Икс, 07:59 15 квітня 2013 р.
 
Мой сын учится в гимназии и могу ответственно заявить, что нам повезло с учителями, они не только компетентны в предметах, которые читают, но и каждодневным трудом показывают подросткам нравственные ориентиры, понятия чести и достоинства, уважение к языку и культуре, без унижения культуры других народов. Мой сын русский и не чувствует ни унижения ни дискомфорта и гордится культурой своего народа, а культурой нашей с вами страны сформирована на лучших традициях веры, которие достойны уважения независимо от вероисповедания.  
Вчителям вдячні, психолог - талановита, професійна, добра та енергійна людина, яку поважають і вчителі, і діти, і батьки.  
Мати учня.
Рейтинг: 17+ -1-
 
мати учня, 09:30 15 квітня 2013 р.
 
Шановні пані "гімназистко" та "учинице"! В моєму коментарі чітко написано, що машинальні помилки при наборі тексту це діло простиме, і аж ніяк не є страшним злочином. 
Взагалі , правду кажучи, мені, як і багатьом дописувачам, не є зрозумілою суть і мета допису анонімного Батька гімназиста. Вірю, що й в гімназії є багато достойних педагогів. 
Мій же іронічний, якщо Ви вловили, коментар стосувався того, що своїми малограмотними коментарями на захист гімназії Ви робите "ведмежу" послугу рідній "альма-матер". Тільки й всього! :zzz
Рейтинг: 2+ -7-
 
Робота над помилками, 10:53 15 квітня 2013 р.
 
Хочу підтримати цим коментарем мою рідну гімназію, бо тільки через певний проміжок часу зміг оцінити те, що там набув.Коли навчався, то також інколи злило те, що однолітки бігають по вулиці, а маю вчитися...Але тільки в університеті я зрозумів, як ми відрізняємося від інших.І сьогодні хочеться подякувати найкращим вчителям , яких я буду згадувати довго-а це Сливінська -вчитель історії, Ходорівська, Онисько-математики, Дорик, Лучшев, Юрків, Грицик Л...І директор у нас найкращий! Велике спасибі всім Вам, бо ви виховували нас особистостями, а не стадом. 
І побажання сьогоднішнім учням- якщо ви хочете мати знання і не витрачати гроші батьків на репетиторів , то вчіться кожен день, а не лише в 11класі.Я особисто здавав тести з української, фізики , англійської без жодних репетиторів.Лише відчув потребу в допомозі математика, і то для того , щоб здати на 190 балів. 
Тому, якщо не хочете вчитися, а мати оцінки, то йдіть в 3 школу, 15, 14, 16...Там вам намалюють.
Рейтинг: 21+ 0-
 
Юра-випускник гімназії, 13:42 15 квітня 2013 р.
 
Знову ДІ запустило "мульку" задля процвітання. Сумнівного. Бо вже один раз судовий процес закінчився для цих "журналістів" ганьбою. А ще вуха владні стирчать, бо таким чином всі почали забувати, що йде "оптимізація", що у 8 школу прислали директора, який має доповісти Сушку про її закриття. Поважаю колектив гімназії, але як не було захисту вчителів від владного свавілля, так і немає. Чи буде цей коментар, сумніваюся.
Рейтинг: 6+ -6-
 
Бодя, 14:25 15 квітня 2013 р.
 
гімназія-чудова школа! там вчителі і наука просто супер! Я люблю гІмназІю...* ;)
Рейтинг: 20+ -1-
 
Христина, 14:26 15 квітня 2013 р.
 
По-перше, це не стаття, а допис. І, до речі, деякі коментарі несуть значно більше інформації, ніж те, що намагався донести батько. Поки - це звичайнісінький наклеп на навчальний заклад, не підтверджений жодними фактами. По-друге, писати анонімно ніколи подвигом не було. Якщо Ви боїтеся це писати, то краще - не пишіть. Називайте конкретні імена та прізвища. Я закінчила гімназію уже давно. Були викладачі, котрі мені подобалися і котрих я поважаю. Є й такі, яких я не вважаю достойними там викладати. І це проблема, про яку треба говорити, а не мовчати, чи боятися, що на Вашу дитину всі показуватимуть пальцями і вона не зможе там навчатися. Ви боїтеся, що Дрогобич - маленьке місто-село, у якому все зв'язано. Так міняйте щось! Тут жити Вашим дітям!
Рейтинг: 7+ -2-
 
, 14:33 15 квітня 2013 р.
 
Стаття написана дуже скромно..те , що твориться у гімназії легко можна назвати "вчительським бізпрідєлом"...це як наша міліція - шугають народ, залякують, деруть гроші.  
 
Основним "осередком відьомського зла" є : Фарбітник (залякує, принижує, змішує дитину з лайном), Ониськів (принижує та намагається бути схожою на відьму номер 1 - фарбітник, дууууже любить порпатись по кишенях учнів які навіть цього не помічають), Хомин (просто "крикун звичайний", нічого не вчить, сидить в інтернеті та переписується з "богами" напевне бо відірватися не може, принижує дітей, агресивно налаштована, може й стукнути, любить "ремонтувати" власний кабінет по 5 разів на 1 рік))..Шевченко (принижує учнів, не вчить нічого абсолютно , розказує тільки про свої поїздки кудись, десь, колись, постійно обирає нову книжку для "навчання" мінімум двічі на рік ми купуємо дорожезні книжки, 160 - 230грн. ) 
 
Ну, але наскільки багато б зла не було , завжди перемагає ДОБРО..відьом спалять на вогнищах добрі інквізитори..хехех))) Такі як Сливінська, ЛУЧШЕВ, Файчак, Дорик, Кінаш, .Сливінська - пояснює все дуже доступно. Думаю якби постаралась то й собаку навчила б правознавства, бо мавпи правознавство уже знають ідеально. Вчитель - ІДЕАЛЬНИЙ, молодець, дякую!  
 
Лучшев Юрій Миколайович - живіть довго , щасливо і в багатстві...Ви вчитель на вагу з золотом.та яке там золотом, платина бриліанти..))) Хімію ненавиджу але лузкаю як насіння! Слава вам Юрій Миколайович! ))))) 
 
Файчак - за всі 10 років жодного разу не підвищила голосу...Красива жінка, добра, мила, розумна..Навчить всього. Добра вам..ми вас любимо) 
 
Дорик - єдиний хороший вчитель рідної мови ... я б їй премію в міліон долларів...хоча вчила нас зовсім трошки.Прониклива, сильна, добра..один єдиний раз назвала мене "придурашеним" і те зі сміхом та любов"ю...Щастя вам) 
КІнаш - просто чудовий вчитель. Допомагає учням з усіх сил, підтяне, допомож, е пожартує, ..дійсно гарний викладач...Грошееееей вам! І добра))
Рейтинг: 34+ -12-
 
, 17:49 15 квітня 2013 р.
 
Хотіла б я побачити автора цієї статті!  
Я розумію що це далека від гімназії людина, яка просто звинувачує вчителів у поганому ставленні до своєї дитини. Звісно, своя дитина завжди ідеальна. Авторе, ви хочете сказати шо ваше миле чудо добре вчиться і з відмінною поведінкою? 
Я щось в цьому сумніваюсь! Вчителі люди які стикаються з хамством дітей таких як ваші щодня, щоб ви робили в такому випадку? 
Визнаєте, що ви б не терпіли "геморой" довго. І ви взагалі пробували розібратись в тій ситуації яка сталась? В СТАТТІ Я НЕ БАЧУ ЖОДНОГО ДОКАЗУ ДЛЯ ТОГО ЩОБ ПОВІРИТИ ХОЧ ОДНОМУ СЛОВУ!  
А в мене є цілий комплект для захисту гімназії!  
Я впевнено можу сказати що Дрогобицька гімназія одна з найкращих шкіл Дрогобича. Чим вам не подобається наприклад школа №14, чи №16, чи №1. Ми мали широкий вибір куди віддати вашу дитину! І якшо ви не маєте поваги до тих учнів і вчителів гімназії, яку репутацію ви заплямували, то майсе повагу до себе, БО ЦЕ БУВ ВАШ ВИБІР
Рейтинг: 12+ -4-
 
, 17:55 15 квітня 2013 р.
 
Хто б що не казав а вчителі і діти в гімназії чудові . 
гімназія рулить
Рейтинг: 20+ -2-
 
Оля, 20:25 15 квітня 2013 р.
 
Я навчаюся в гімназії 4 роки.Усі уроки, які я відвідувала, були цікавими та змістовними.Педагоги дуже сумлінно готуються до них.Навіть дитині з невеликим обсягом знань, матеріал після пояснення стає зрозумілим.Але існують такі "розумники", як цей хлопчик, який щоб приховати своє небажання вчитися, звинувачує в усьому вчителів.Ще ні разу за роки існування гімназії не було випадку, коли наставник підняв би руку на вихованця.Для мене гімнзія-другий дім і я із великим задоволенням відвідую цей чудовий заклад.А якщо ж ви вірите цим наклепам, то моя вам порада:"Вдягніть окуляри...")))))) :)
Рейтинг: 17+ -2-
 
Вікторія Болюк, 21:02 15 квітня 2013 р.
 
Ахах ну якшо гімназія така погана, то чому ж так багато дітей в ній вчаться?вам напевно тупо не було шо робити і ви написали такий брєд...ахах трошки прибити?отут то взагалі...ні один вчитель в гімназії на дитину руку не піднімить..чи ви думаєте батьки би мовчали? 
Гімназія одна з найкращих шкіл Дрогобича.І з тим сперечатися ніхто не буде))так шо майте хоть трошки совісті і не пишіть те чого в реалі нема. :(
Рейтинг: 13+ -4-
 
Олена, 21:06 15 квітня 2013 р.
 
Хотів би я побачити автора цієї статті! хтось вже тут писав, що це просто далека від цього закладу людина! Я реально просто щасливий, що пішов сюди! Мої батьки ще з третього шкільного класу настроювали мене, що я піду в цю школу! Мені казали, що там важко вчитись, що це буде не легко! Провчившись в цьому навчальному закладі 6 років, я б ні за що зараз не пішов в іншу школу і можу закластися, що якби я зараз продовжував своє навчання в іншій школі, то я би матюкався, курив, пив! Я взагалі чув, що в якісь школі вільно можна купити наркотики! І це нормально! Для них це круто! Я зараз не такий! І я аж ніяк не думаю, що це круто! Цим я завдячує гімназії!  
Що до вчителів ... ! Я начитався тут стільки всього негарного і непристойного, що мені стало якось навіть не по собі! За 6 років навчання мене ні разу не били, не змішували з лайном, як хтось писав! Так, бувало, що кричали, бувало що принижували! ! Але все це робилось чисто в мірах виховання! І майже завжди це робилось в жарт! Що ще робити тому одному бідному вчителю, який стоїть перед тридцятьма першокласниками! Чим зараз зацікавити сучасних дітей? Їм в голові лише одні смартфони та планшети! Та ігри, в які вони і грають на цих же планшетах і телефонах! Та вони десь мали ту математику чи фізику чи хімію! І от тому батьки і кажуть, що вчителі не можуть тримати дисципліну, не можуть зацікавити дітей і, звісно, деколи зриваються! Це природно! Ніхто не може тримати все в собі! І, так як вчителі час проводять в школі, перед дітьми, то зриваються вони на них! Вчителі теж люди! І не вони винуваті, що їх нервова система інколи просто перевантажується! Вчителі в гімназії прекрасні! Наприклад мене вчить біологію Дарія Фарбітник! Це прекрасна людина! Так строга, так вимоглива! якщо тебе вчить ця людина і тобі в майбутньому потрібно буде знати цю ж саму біологію, то про репетиторів можеш навіть забути! Вони тобі просто не будуть потрібні! Просто геніальною людиною є Юрій Лучшев, викладач хімії! Мені знання з хімії потрібні так як і з біології! Але я б не сказав , що я її не знаю! Ще одною такою дуже доброю і просто чудовою людиною є п. Леонід, вчитель з фізики! Про цю людину можна писати і писати! п. Роман Кінаш, історик наш. Це напевно один з вчителів, який дійсно цікаво подає матеріал! Мені дійсно цікаво в нього на уроці! п. Світлана Блищак, вчитель з математики! Суперовий вчитель)) І пожартує коли треба, і матеріал подасть класно! Цей список можна продовжувати і продовжувати!  
Що ще б хотілось сказати? Я раджу і навіть рекомендую батькам давати дітей в гімназію! Я не хочу наговорювати на інші школи, я не знаю як там обстановка! Просто час від часу я зустрічаю своїх однокласників з попередньої школи...цього просто не описати що з ними твориться! І я стою навпроти нього і стараюсь себе уявити на його місці! І в мене не виходить це зробити! Я не можу себе таким уявити...  
Мені неприємно слухати цю брехню про моїх вчителів. А саме неприємне те, що про це пишуть ті діти, які вчаться в гімназії!
Рейтинг: 20+ -3-
 
, 21:52 15 квітня 2013 р.
 
Гордість гімназії...Яка ж це гордість якщо ти так ненавидиш своїх вчителів?Нерозумію, може, це залежить від дітей.Я навчаюсь у гімназії уже 4 роки і жодного разу я не діставала від вчителів, та й у мене немає жодного знайомого який навчається у гімназії і жодного разу не був битий вчителями.Чесно кажучи п.Дарія Фарбітник чудова жінка.О як мені подобається оце її"малятка" її улюблена фраза вона нас так називає.А п.Люба Онисько настільки доступно і зрозуміло пояснює, що я навіть незнаю як мала свербіти рука, щоб таке написати.П.оксана Хомин була моєю улюбленою вчителько.Чому була?Тому що наш клас віддали пану Юрію який теж чудовий педагог.Та й і взагалі у гімназії викладають такі вчителі, яких треба постаратися знайти і то незнати чи ще знайдуться.Хотіла би звернути вашу увагу на те, що люди які написали коментарі, які є негативними на рахунок Дрогобицької гімназії жодного разу не написали своє справжнє прізвище.Та хоча б ім'я.Тому шановні вчителі, не звердайте увагу на такі дурниці і на людей, які бояться проявити своє справжнє "Я" , щоб не погіршити репутацію, яку вони у вас заробили.я погоджуюсь з Олею, що діти, вчителі, атмосфера і поведінка гімназистів чудова.Ну звичайно є винятки, але хто з нас ідеальний?Чесно кажучм я страшно не хотіла іти в гімназію.Мама сказала, що тільки здаш вступні екзамени, щоб перевірити свої знання.Коли я здала все на 12 і подивилась які в гімназії порядки і які виховані діти, то дуже захотіла тут навчатись.І я не пожалкувала про це.Порівняти з іншими школами, то це небо і земля.Як і поведінка учнів так і атмосфера.Дуже задоволена всім.Батьки раджу своїх дітей віддавати у гімназію.Я можу дати гарантію, що ви не пожалієте.Всіх дуже люблю=)
Рейтинг: 17+ -8-
 
Христя), 21:53 15 квітня 2013 р.
 
Той хто то писав був в "білій гарячці"
Рейтинг: 18+ -3-
 
Яна))), 22:15 15 квітня 2013 р.
 
Людина яка це написала напевно ніколи не була в гімназії.Я вже 5 років там вчусь і мене ще ніколи вчителі не били.Так можливо деколи вчитель може крикнути на хлопця який його зовсім не поважає і не хоче вчитись.Але ж це все заради нас самих.Ви ще потім дякую скажете вчителям гімназії за те що вони навчили вашу дитину.І хочу сказати, що в гімназії дуже добрі та веселі вчителі.На багатьох уроках з ними можна посміятись.Отож, шановні батьки якщо ви віддасте свою дитину вчитись у гімназію то ви зовсім не пожалієте про це)) :)
Рейтинг: 11+ -4-
 
Софія), 22:16 15 квітня 2013 р.
 
Хто міг видумати такі нісенітниці?і щоб дітей у гімназії били таких небилиць мої вуха ніколи нечували)))та у гімназії ніколи не били, не б*ють, не будуть бити дітей)Сажіть мені будь ласка ініціали автора цієї статті чорт забирай..який негідник міг таке написати)
Рейтинг: 14+ -2-
 
свої зрозуміють, 22:17 15 квітня 2013 р.
 
Гордість Гімназії...Як шкода мені що все написане вами - правда. Добре хоч ви не лижете, вибачте, зад тій сволоті гордій. Цілком з вами згідний. Сам вчився у цьому закладі і знаю як воно є. ДЯкую за відвертість. :)
Рейтинг: 9+ -9-
 
, 22:58 15 квітня 2013 р.
 
Просто Саня..Правда?Ахахаха ви напевно щось путаєте..Це не була гімназія..Якщо ви кажете що це правда ви глибоко помиляєтесь!
Рейтинг: 6+ -5-
 
Христя), 23:06 15 квітня 2013 р.
 
Ой, налякали своїми коментарями! Так чи давати дітей сюди, чи ні? Бити точно не будуть?
Рейтинг: 1+ -7-
 
Збентежений батько, 23:11 15 квітня 2013 р.
 
Не давати...а як віддаєте то дайье йому ножа для самозахисту)))))
Рейтинг: 4+ -14-
 
, 23:16 15 квітня 2013 р.
 
Давайте! І не слухайте людей які зовсім нічо не знають про гімназію! Тут дуже добрі та хороші вчителі і тут дійсно дають знання а не так як в інших школа! Ви не пожалієте якщо дасте! )) :)
Рейтинг: 12+ -4-
 
Софія), 00:20 16 квітня 2013 р.
 
Це все наклеп у гiмназiйi все не так я там навчаюся вже 5 рiк
Рейтинг: 11+ -3-
 
sasha, 14:58 16 квітня 2013 р.
 
Я теж учениця Дрогобицької гімназії , і все , що тут написано все неправда ! В Гімназії класно , вчителі добрі ! Дають багато домашнього , бо хочуть навчити , на уроках чудово пояснюють і не треба поливати гімназію брудом ! Таке враження , що хтось просто завидує і все :(
Рейтинг: 13+ -1-
 
, 16:27 16 квітня 2013 р.
 
Збентежений батько, звичайно давайте! Тут дійсно класно.Діти знайдуть багато нових друзів, отримають незабутні враження він навчання тут.Але це ваш вибір.! :)
Рейтинг: 8+ -2-
 
Христя), 17:59 16 квітня 2013 р.
 
Як вам совість дозволяє таке писати? Цього року я поступила до гімназії і мені одразу сподобалось тому , що навчання в мене покращилось . Вчителі у гімназії всі висококваліфіковані справжні професіонали, які вміють знайти підхід до дитини. А що до того, що тут написано, можу з певністю стверджувати - що це маячня. :p :roll
Рейтинг: 10+ -3-
 
Учениця гімназії*), 19:31 16 квітня 2013 р.
 
Гордість ГІМНАЗІЇ-ха ха ха.Це чиста провокація.Не ведіться.
Рейтинг: 4+ -6-
 
Робін Гуд, 19:46 16 квітня 2013 р.
 
Брехня! Гімназія найкраще місце у світі. Слухай ти автор того шо написав ту.. скажем статтю якшо у вас велика фантазія то гімназія тут до чого?!
Рейтинг: 11+ -3-
 
, 19:48 16 квітня 2013 р.
 
гімназія-це школа де освіта і атмосфера посто клас. 
Я сама навчаюсь у цій школі вже досить довго і заохочую всіх до поступу в гімназію. А на ці факти просто наклеп на такий чудовий заклад. І я не займаюсь репетиторством і вчусь досить добре. В цій щколі я отримала підтримку, якої не отримала в попередній школі. :)
Рейтинг: 8+ -2-
 
юля, 21:00 16 квітня 2013 р.
 
Шановний коментатор під двома ніками, то як довго ти навчаєшся в гімназії- 5 років ( повідомлення 14.58), чи тільки в цьому році поступив ( повідомлення в 19.31)?)))))))
Рейтинг: 5+ -3-
 
учениці гімназії та Саші, 22:05 16 квітня 2013 р.
 
Я провчилася у гімназії уже 7 років і можу з гордістю сказати , що гімназія є одним із найкращих навчальних закладів міста Дрогобича .Жодна школа не зрівняється дисципліною.Є і хороші школи , наприклад , 1 школа.Якщо хочете , щоб дитина була під контролем хоч якимось і вчилася, то її варто дати туди .Вчителі хороші, правда у кожного вчителя свій характер і до кожного потрібний свій підхід, але їх також можна зрозуміти.Не всі ж то діти святі , а нерви у них не залізні .Звісно, що якщо дитина хамовита , то і до неї ставлення буде відповідним .Я не пожаліла , що поступила туди .Базу знань я отримала хорошу і вдячна за це окремим вчителям .А ця "стаття" справді наклеп :) :) :)
Рейтинг: 10+ -4-
 
, 23:10 16 квітня 2013 р.
 
Коротше, один дивак хотів написати погане про дрогобицьку гімназію, а вийшов протилежний ефект - після учнівських коментарів вийшла супер-реклама як найкращого освітнього закладу міста! .)
Рейтинг: 7+ -3-
 
Хохотун, 00:12 17 квітня 2013 р.
 
Читаю коментарі, як тут гімназію брудом поливають, і зразу смішно стає. Гімназія входить до 200 найкращих шкіл України, дисципліна тут теж добра. А щодо "деградації нації", скажіть будь ласка, чи це погано, що з нас виховують свідомих українців? Гадаю, що ні.  
Ніхто з вчителів ні разу не підняв руку на дитину, ні разу не понизив самооцінку. І взагалі, складається враження, що дитині просто вчителі не підтирають заднє місце. 
До Зіглера: а це нічого, що в другій школі стільки дітей залежних від різних наркотичних речовин і стоять на обліку в міліції? 
В гімназії, принаймні, такого нема. Я сама не дуже підтримую релігію, але молитва потрібна для християн. Ходити чи не ходити на молитву, то вирішує для себе кожен, проте я думаю, що потрібно проявляти толерантність і пошану до інших!
Рейтинг: 11+ -5-
 
Учениця гімназії, 09:06 17 квітня 2013 р.
 
Для початку: я проти анонімних дописів проти кого і проти чого б це не було написано. 
І гімназія, і ліцей, і всі школи міста- це достойні (як на нинішній час) навчальні заклади!  
Тепер питання до "Учениці гімназії 09:06" -  
 
Цитата: "Я сама не дуже підтримую релігію" . 
 
Питання перше: У Вашому віці, як Ви вважаєте, Ви вже склали собі життєве кредо? Ви вже знаєте, в чому полягає смисл життя? 
 
Знов цитата: . . . "молитва потрібна для християн." 
 
Питання друге: Ви не християнка?  
Якщо ви атеїстка, то атеїзм також є певного роду вірою.  
Був би вдячний, якби Ви спромоглися щось з цього приводу пояснити
Рейтинг: 5+ -5-
 
Антон, 09:25 17 квітня 2013 р.
 
Толерантність? Чомусь деякі вчителі не зовсім толерантно ставились до дітей інших релігійних поглядів)))хах..А на рахунок другої школи і дітей залежних то це вже таке..інше питання...я говорив за освіту а не за дітей і їхні шкідливі звички.Діти там і за кордон по знижках їздять і світ бачать, а не те що у гімназії..прислали янкі якогось , який думав що картопля фрі росте полосками на кущику, а не як картоплина , під землею тобто. :grin :grin :grin
Рейтинг: 9+ -8-
 
, 09:25 17 квітня 2013 р.
 
я навчаюсь у гімназії тут дуже хороші вчителі , прекрасний деректор.У гімназії не беруть хабарів як це роблять у деяких школах, незанижують оцінки коли їм недовподоби учень. випускники які вже закінчили гімназію мають вищі освіти а не підмітають вулиці) на уроках наші вчителі не приходять п*яні і не п*ють каву вони завжди на урок вчасно приходять , добре пояснюють матерял) :)
Рейтинг: 8+ -4-
 
Учениця, 17:59 17 квітня 2013 р.
 
1. Так, у мене вже є чітко сформовані переконання, які я не збираюся обговорювати тут. 
2. Толерантність - це повага до інших. Так що в спільній молитві немає нічого поганого. 
3. Атеїзм - це не релігія :eek  
Я шокована, що старші люди цього не знають
Рейтинг: 10+ -2-
 
Учениця гімназії, 18:38 17 квітня 2013 р.
 
Я випускниця гімназії 2011 року...Дуже рада, що пішла зі свої школи і вступила саме сюди. Хочу сказати, що гімназія дає прекрасні знання. Якщо чогось не знала, то тільки через те, що не була схильна до тої чи іншої науки. Особливо образливо стало за п.Дарію Фарбітник. Реально це одна з найкращих людей з гімназії, про яких я згадую із великою вдячністю. Люди, які пишуть погане про цей навчальний заклад - пошукайте спочатку проблему в собі, чи конкретно у своїй дитині!
Рейтинг: 14+ 0-
 
Юлія Файчак, 20:39 17 квітня 2013 р.
 
Заздалегідь перепрошую за слово "свої" для того, щоб ніхто потім не написав, що учні неграмотні. Це опечатка
Рейтинг: 4+ 0-
 
Юлія Файчак, 20:56 17 квітня 2013 р.
 
Шановні дописувачки- учениці гімназії, дуже добре, що ви так любите свій навчальний заклад. Але більша половина ваших коментарів ганьбить гімназію . Ваша неграмотність ставить під сумнів об"єктивність оцінювання при вступі в гімназію та рівень навчання в ній.
Рейтинг: 6+ -3-
 
ученицям гімназії, 21:09 17 квітня 2013 р.
 
ви маєте наувазі якийсь конкретний запис?
Рейтинг: 1+ 0-
 
до ученицям гімназії, 21:13 17 квітня 2013 р.
 
Шановний ученицям гімназії! На комп'ютері друкувати важче ніж писати в зошиті.Можливо в когось опечатка чи хтось поспішає кудись, або просто має мало часу.Тому я вважаю, що ніхто нікого не ганьбить і не ставить під сумнів! А перш ніж дивитися за іншими, подивіться краще за собою і за Вашою грамотністю! 8)
Рейтинг: 3+ -6-
 
Христя), 21:18 17 квітня 2013 р.
 
*** 
 
Особисті образи.
Рейтинг: 4+ -5-
 
До Зіглера-гітлера, 22:04 17 квітня 2013 р.
 
Стосовно моєї грамотності- в гімназії не мав честі навчатися)))).  
Якісь однакові "опечатки" в учИниць : дЕректор, матерЯл...)))
Рейтинг: 3+ 0-
 
Христі), 22:20 17 квітня 2013 р.
 
Погано тебе вчать у гімназії! Вже починаєш поділяти людей на тих, що з освітою і тих, що замітають вулиці.Ще невідомо , де опинишся ти...
Рейтинг: 5+ -2-
 
До учениці, 22:22 17 квітня 2013 р.
 
Що ж ви усі такі агресивні? Нібито з молитви починаєте кожний день, а терпимості , толерантності та елементарної поваги до інших людей вас не вчать? 
Читаєш коментарі і складається враження, що не про навчальний заклад мова йде, а про секту Догнала: подібний стиль коментування гімназистів та догналівців.
Рейтинг: 5+ -5-
 
І ще, 22:26 17 квітня 2013 р.
 
Хочу сказати що написано Гордістю гімназії це все маячня.Говорить бо далекий і не розуміє що пише... 
В гімназії дуже гарні вчителі таких як внас ще треба пошукати))) 
п.Дарія хороший вчитель педагог.Допоможе коли треба навчить порадить що до чого дуже хороша називає нас (малятами) бере активну участь у гімназійному житі)) 
п.Люба Онисько найкращий класний керівник 2012-2013 року и як вона може бути поганою.пояснює прекрасно матеріал...дбайливий класний керівник...Співчутлива приймає участь у конкурсах часто їздить з класом на екскурсії... 
п.Оксана Хомин хороший географ...Проводить розвиваючі географічні конкурси..А про ремонт по 5 разів на рік то брєд як таке придумати можна я незнаю анонім чим ти думав коли писав_)) 
В гімназії панує чудова атмосфера тут всі вчителі хороші завжди вислухають допоможут.У нас одні з найкращих дискотек дрогобича завдяки вчителям  
Так що задумайтись над цим питанням...Я не жалію що пішов у гімназію а горжусь тим...я гордий носити звання гімназиста...І не дозволю всяким пройдисвітам ображати її честь...Гордість гімназії якщо ти такий крутий(а) таке писати напиши імя и ппрізвище навіщо скриватися навів(ела) наклепи тепер задню та...Дорогі батьки нежалійте що дали дітей в гімназію вона найкраща...а аноніми хіба можуть з підтишка писати...Як кажуть в народі хто копає під кимось яму той сам в нех втрапить..Так що анонім ЗАДУМАЙСЯ і вибачся перед вчителями...дякую за увагу_______))) :)
Рейтинг: 13+ -2-
 
Учень гімназії, 22:39 17 квітня 2013 р.
 
слухай сюда і ще ти хто такий вопше шоб нас розуму вчити...це наш статут и обовязок...і хоб ти знав кожен віруючий християнин який ходить до церкви завжди розпочинає день з молитво...так шо ротик прикрий і сиди тихо.Секта ти хоч знаєш шо то таке шо словами розЄидуєшся)) :)
Рейтинг: 6+ -6-
 
Учень гімназії, 22:45 17 квітня 2013 р.
 
Я не розумію до чого ви кллоните
Рейтинг: 0+ -4-
 
УчнИві, 23:06 17 квітня 2013 р.
 
Шановні учасники дискусії!  
Варто нагадати неприховану істину: автор скарги (нібито "розлючений батько") вирішив змінити ситуацію вельми сучасним методом - анонімним листом на "Сайті вільних людей". Мисліть раціонально: що ж вбіса таким вирішиш?! Сам цей факт наводить на думку про зовсім інший смисл написаного!  
А тепер проаналізуйте лист "батька". Чи розгніваний він конкретно через один (очевидно, вигаданий, малоймовірно, "перекручений") випадок? Знайшовши таку "зачіпку", пишуть і про гімназійного психолога, і про дисципліну, і про репетиторство, і про деградацію... То чи не спроба це спаскудити репутацію навчального закладу?.. 
А коментарів - сила-силенна! Як і тих, хто з гідністю захищає рідний заклад, так і тих, кому вигідно напаскудити Дрогобицькій гімназії!  
Дозвольте зауважити: чому таке не пишуть про інші школи? Невже там є всемогутні психологи-генії, які вирішать будь-яку ситуацію? Невже учні інших шкіл поводяться зразково в стінах своїх alma-mater та поза ними? Невже нікому не вигідно в своїх меркантильних цілях чи інтересах звинувачувати вчителів у незаконній діяльності? Невже вчителі інших шкіл гладять по голові своїх учнів, не зважаючи на будь-які прояви неповаги?.. 
Зроблю вигляд, що ці питання були риторичними. 
Я веду до того, що не надто розумний рибалка кидає наживку, хитро сподіваючись, що зловить те, за чим прийшов. Прикро, та риби ковтають. Хто з посмішкою пливе геть, того вважають нерозумним, подумки засуджують і ставлять тим "рибам" мінуси під коментарями. 
Я провчилася в гімназії 7 років. Не шкодую про жодний навчальний день. Зараз я на першому курсі Дрогобицького університету. В гімназії не була відмінницею. Більше брала участь в творчому житті . Поважаю кожного вчителя, який так чи інакше робив свій неоціненний вклад в голови нечемних учнів. І хвала тому психологу, який не раз вирішував різні непорозуміння. 
Шановні! Забудьте про слова. Подумайте про наслідки цієї скарги. Дирекор хоч-не-хоч мусить звернути увагу на все, що могло бути правдою. І почнеться... Розмови з вчителями, звинувачення, відверті допити. А ви зі своїми необережними фразами можете зробити комусь боляче! Чи справді ті вчителі, як ви кажете, займаються "репетиторствами за винагороду"? Чи вам просто вигідно так написати таке про когось, хто на вашу думку, нечесно оцінив вашу дитину?!  
Я буду об'єктивною. Вчителі в гімназії - то хороші і талановиті педагоги, які заслуговують найвищих нагород. Гімназія - класний навчальний заклад, куди цікаво йти і не менш цікаво проводити там час. 
А щодо написаного, та скажу так... Якщо "длубатись" в чомусь, то може щось і знайдеш, а не знайдеш - помітиш крихту і перебільшиш, розповідаючи всім про те, що "Ого-го, що я знайшов! " Проблема не в тому, що в гімназії такі крихти можуть знайтись (як і в будь-якому іншому навчальному закладі), а в тому, що авторові довелося добре попорпатись, щоб їх знайти. А якщо й знайти, то для чого? 
 
P.S. Не подобається Дрогобицька гімназія - є багато інших навчальних закладів у Дрогобичі! Хто ж вас тримає?.. 
P.P.S. За умови, якщо ви справді той батько, котрий так сильно переживає за свою дитину, що аж анонімний лист в Дрогобич Інфо написав... 
Дякую !  
:)
Рейтинг: 29+ -2-
 
Божена Глинська, 00:02 18 квітня 2013 р.
 
Молодець, Божена! Коментар- ні додати, ні відняти!
Рейтинг: 12+ -1-
 
Антон, 10:32 18 квітня 2013 р.
 
А голвне, якби такий коментар з"явився на самому початку обговорення анонімного допису, навряд чи знадобилися б малограмотні опуси різних "учиниць" та "гімназисток" на захист гімназії.
Рейтинг: 9+ -2-
 
Антон, 10:37 18 квітня 2013 р.
 
Привіт усім! Я навчаюся у Дрогобицькій гімназії вже 7 років, тому можу впевнено оцінити цей навчальний заклад. Хочу сказати, що полюбила гімназію, як і інші діти можуть полюбити свою школу. Всі , хто писав, як вони люблять гімназію, просто захищали своє рідне, бо як це їхню школу можуть так "попускати". Також багато людей писало, що гімназія така ж, як і інші школи, нічого в ній особливого немає, одні "понти". Хочу довести до вашого відома, у гімназії є набагато більше привілегій!  
По-перше, тут ми вивчаємо англійську, латинську, німецьку або французьку мови. До того ж англійська є посиленою і клас ділять на три підгрупи. 
По-друге, у гімназії є мотивація для учнів. Ми можемо отримати стипендію, хоч і не великих розмірів (30-60 грн), але ж як приємно! Діти молодших класів відчувають себе самостійними, вони "зароблять" гроші своїм навчанням. 
По-третє, у гімназії є кращі вчителі всієї Львівської області. Так, я ходжу на репетиторство до деяких із них. А знаєте чому? Тому що певний потрібний матеріал для ЗНО не вивчається за програмою, що є дивним!  
По-четверте, у гімназії є оригінальні свята: Посвята у гімназиста, Беанія, Презентація, 100-ий урок...Вони нас зближають. Я була два рази у таборі "Артек". Там потрібно бути активним, бо є багато конкурсів, виступів і так далі. І за ті три тижні відпочинку ми стали сім'єю, тому що встигли пережити за такий короткий час багато подій:). Ось і в гімназії так!  
По-п'яте, у гімназії не б'ють дітей! Звичайно ж буває, що в цей навчальний заклад "припруться" діти, батьки яких вважають їх золотими, а вони насправді "виїдають" нерви не тільки вчителям, а й учням.  
Я ще багато можу говорити про Дрогобицьку гімназію, вле мені час йти вчитися, щоб добре здати ЗНО. Отже, шановні батьки, читачі, ненавсиники гімназії, Дрогобицька гімназія є чудовим навчальним закладом, та стаття від батька гімназії нічого не варта. Я тільки можу подякувати за те, що вона дала мені можливість похвалитися нашою альма-матер.
Рейтинг: 19+ -2-
 
, 16:29 18 квітня 2013 р.
 
Пробачте будьласка вчителі і адміністрація гімназії, но диму без вогню не буває! Задумайтеся...
Рейтинг: 6+ -13-
 
, 16:41 18 квітня 2013 р.
 
Для учениці гімназії (18:38 17.04.2013) 
Вчіться читати те що написано чорним по білому! Де в моєму коментарі(09:25 17.04.2013) написано, що атеїзм- це релігія? 
 
Не знаю майже нічого про гімназію, але, наскільки я зрозумів, там щодня учні стають до молитви. Так це ж безумовний плюс! Дуже великий плюс для навчального закладу, який прагне бути прикладом не тільки у освітньому, а й у плані морального виховання молоді. 
 
Щоб не росли в нашому місті обкурені та здеградовані виродки угрини, які за 11 гривень змішують з болотом і кров"ю стареньких жінок, щоб не ставали наші дівчатка, найбільшими кумирами для яких є всякі тіматі та потапи, проститутками в борделях цілого світу. 
 
Власне, пояснюю - що ж мене так у Вашому (09:06 17.04.2013) зачепило?  
Ваша фраза "Я не дуже підтримую релігію", якийсь зверхній поблажливий тон. Хотів би сказати, що жодна релігія не потребує Вашої підтримки, як хмара не потребує підтримки комара.  
Інша річ- звідки це у Вас? Звичайно, якщо у Вас вже склалося повністю усвідомлене життєве кредо, то ніхто не збирається його обговорювати. Але, якщо у Вашому житті немає місця для Бога, то мені щиро жаль Вас. 
І продовження цієї, в деякому сенсі, провокативної фрази: ". . .але молитва потрібна для християн". Цікаво було б дізнатися, що саме Ви мали на увазі? Але відповіді не було. 
Питання можна конкретизувати:1. Вам молитва не потрібна? В такому разі, навряд чи хтось змусить Вас стояти разом зі всіма, думаю, маєте можливість вийти. Якщо ж Ви не хочете виходити, щоб не впадала у вічі ваша дитяча бравада, можете тихенько мурмотіти собі під ніс :" боганетбоганетбоганет". 
2. Ви не християнка? Мусульманка, іудейка, кришнаїтка? Якщо не "підтримуєте" релігію - хто ж тоді? Диво та й годі . . . 
Quo Vadis, дитино? . . ..
Рейтинг: 9+ -3-
 
Антон, 18:05 18 квітня 2013 р.
 
Дуже прикро, що дехто так погано думає про вчителів.Але ми завжди вчимо ваших дітей з повагою і святістю відноситися до батьків.Ви губите своїх дітей, бо показуєте їм поганий приклад, пишучи 
такі пасквілі. Дорогі Вчителі! Тримайтесь! Нехай Бог  
додає Вам сили , терпіння , доля дарує найкращі барви життя.
Рейтинг: 14+ -3-
 
Софія Карпінська,вчитель, 18:55 18 квітня 2013 р.

У даній статті коментарі вимкнено.
 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6071 день)