Демонтаж "шансів": Дрогобич

Надрукувати
Останні новини Дрогобича
Написав(ла) Галицька Варта   
28.06.2016
БазарУ Дрогобичі демонтовано частину "шансів" з вулиці Шолом-Алейхема. Причина: підприємці не продовжили договори оренди. На цій вулиці залишилось ще 35 таких об'єктів.

Можливо, є логіка у тому, щоб так поступово, використовуючи такий же принцип, розчистити цю вулицю? Що скажете?



Переглядів: 5781

Коментарі (55)
 
Коментарі будуть наступні: усе зле, нічого з того не буде, нас зрадили ну і так далі.
| Ukraine
 
Greg, 12:15 28 червня 2016 р.
 
Ох, Ви наш провидець, Greg ! Тільки, думаю, на цей раз Ви помилились.
| Ukraine
 
Наталія, 12:22 28 червня 2016 р.
 
В. Білоган напевно оте все робить на законних вимогах? Але якщо ось так розсудити, оті "нещасні" наші ЛЮДИ з тих так званих ШАНСІВ мають ті пару копійок на хліб і маргарин, бо на масло тут не заробиш! Не знаю як ми всі бідота будемо платити комунальтні послуги, бо КИІВСЬКІ МАСОНИ так підняли ціни, що тепере в більшості народа будемо істи одну більбу в лупинах + квасну капусту! Що будуть робити дрогобицькі партіі, чи стануть на захист народа, чи кожний буде захищати рожу, ?
| Ukraine, Lviv
 
снайпер +, 12:25 28 червня 2016 р.
 
А , може, Грег ясновидючий, напророчите дрогобичанам про майбутнє п. Кучми Т. і Ко? Цікаво заглянути за шторку. Суміщати посаду держслужбовця з бізнесом Закон не дозволяє. Що вибере Кучма як чесний АТОвець, зрештою , як чесний громадянин . Напророчте, будьте ласкаві.
| Ukraine
 
Наталія, 12:33 28 червня 2016 р.
 
Правильно було б знести весь цей. вірніше, магазинчики, к чортам на кулічки))  
Але перед тим, як зносити, створити і запропонувати підприємцям альтернативне місце далі від центру. Тоді і "праведний гнів" є чим заспокоїти.  
А в нас, як у Москві : вночі приїхали і знесли будівлі без будь яких рішень.
| Ukraine
 
стебничанин, 14:09 28 червня 2016 р.
 
Кожен з дописувачів має рацію, проте у мене виникає питання, не укладено договори, то чому власники не забирають свої пожитки і не прибирають весь непотреб за собою, а знову все робиться за наші гроші, тобто силами комунальників.  
Час найвищий очисти наше місто від цих халабуд.  
Хто хоче працювати, то виділити спеціальні місця, так щоб і нам було доре і люди могли працювати, а не робити безлад на кожному клаптику землі.
| Ukraine, Konotop
 
Василь, 17:10 28 червня 2016 р.
 
Дурному Білогану треба пояснити, що вул. Шол. -Алейхема відноситься до земель загального користування. І тупі білогани- кучмісти повинні це знати. Оренда надається містом а не ринком. А підприємці мають повне право звернутися в прокуратуру на неправомірні дії органів влади та про перевищення повноважень неуками- керівниками. Народ сьогодні ледве виживає, а ті пройдисвіти Проводять акції на показуху.
| Ukraine, Lviv
 
ваня, 17:30 28 червня 2016 р.
 
Ви праві, вул. Ш. -Алейхема - місця загального користування. , але не торгівлі. Місця загального користування призначені для загального користування громадою, а не для торгівлі, оренди, продажу, тощо. Тому тут здійснювати торгівлю взагалі незаконно. Крім цього, від такої торгівлі громада міста не одержує коштів уже протягом багатьох років. Можете звернутись із офіційним запитом до відділу економіки і переконатись в цьому. А нечинність колишнього закону п діяльність санепідслужби дозволя цим торівельникам засмічувати і далі цю вулицю. Ось так.
| Ukraine, Drogobych
 
До Вані, 18:12 28 червня 2016 р.
 
Хто не дав хабаря, помимо 600 грн - того і пргонали. тут до гадалки не ходи. :?
| Ukraine, Kiev
 
Бувалий, 18:14 28 червня 2016 р.
 
що робити , якщо більша частина неуків при владі (чи проблема зараз купити диплом? ! ) , а толковим людям не дають працювати , чому ми Українці так погано живем , з такими родючими землями , надрами і талановитими людьми які повиїзджали закордон і прославляють не Україну а інші держави  
. :? :? :?
| Ukraine, Lviv
 
, 18:23 28 червня 2016 р.
 
Шановний "до Вані", пишете, що громада міста не одержує коштів уже протягом багатьох років. Це ви заявляєте впевнено. Ну то може скажете, кому платили підприємці 600 гривень, адже договори оренди були укладені. Сам Білоган на камеру сказав про продовжені договори оренди ще на півроку. Чи не плутаєте Ви праведне з грішним?
| Ukraine
 
Наталія, 18:29 28 червня 2016 р.
 
Шановна пані Наталю. Вибачте, але виглядає, що ви одна з тих торгівельників? Якщо були договори оренди торгового місця, то, відповідно, це повинна б бути територія ринку. Якщо зайти на карту земель або до реєстру майна, то побачимо, що земля ринку не належить (бо не може належати з причин, зазначених вище: місця загального користування). Серед тих, хто здійснює діяльність через оренду теритоії для встановлення МАФ таких теж немає. Тому якщо ви платили 600 грн. , то напевно, дуже незначний термін, і то по тимчасовій угоді, а не згідно з договором оренди. Місто повинно виглядати як місто, а не як суцільний ринок. І ще одне: мешканців будинків, що живуть у будинках навпроти і біля цих "шансів" хтось питав, чи їм так зручно користуватись своєю власністю, з постійним шумом, брудом, і т. д. А ще ми хочемо в Європу. Владі слід добре подумати і створити спеціальні місця для торгівлі, а цент міста повинен бути центром міста, а не центром торгівлі. Слід звикати до "європейьких" порядків, де європеєць ніколи не дозволить собі купити сир з асфальту, де пил летить на харчі, і можна додому принести не тільки продукти, а і туберкульоз, дизентерію, чи інше захворювання.
| Ukraine, Drogobych
 
До Наталії, 18:55 28 червня 2016 р.
 
Шановний "до Наталії". З торгівлею я настільки віддалена, як Земля від Марса. Погоджуюсь цілковито: 100-метрівка не є місцем для торгівлі. Але торгівля йшла повним ходом і грошики хтось таки збирав. Хто би дозволив отак просто торгувати? Невже підприємці вигадують?  
 
А щодо хворіб, то їх можна заробити будь-де , не обов*язково через "сир з асфальту". ( хіба не виходити з хати і ні з ким не спілкуватись). З повагою.
| Ukraine
 
Наталія, 19:16 28 червня 2016 р.
 
Дуже рада тому, що цей бардак потрохи прибирають . Ці страшні буди, а по-іншому іх назвати не можна, мали бути знесені ще 10 років тому. Для цього всім торгашам надали місце, де вони збудували собі кіоски в проході до 1000 дрібниць. Але як у нас буває- кіоски збудували і поздавали в оренду, а самі дальше залишилися на Шолом- Алейхем. Трьом попереднім мерам не вистачило сміливості все це довести до порядку. Дуже раді, що нарешті, навіть ціною непопулярних кроків, наша влада починає наводити порядок " згідно чинного законодавства". Якщо, звичайно пан адвокат Андренко не піде захищати знову ці буди, адже одна з них- членів його сім'ї.
| Ukraine, Lviv
 
, 20:09 28 червня 2016 р.
 
Торговий павільйон там плануеться, помалу всі шанси вивезуть і побудують металевий ангар, а може молочний рай №2, добре місце для молока.
| Ukraine, Kiev
 
а, 20:29 28 червня 2016 р.
 
Шановна невідома пані. Ви пишете, що всім торгашам надали місце в переході до вул. Л. Українки. Ця інформація не зовсім відповідає дійсності. Знайома з кількома торговцями, для яких "шанс" чи не єдиний дохід в сім*ю.  
 
Оскільки Ви досить поінформовані (мабуть, наближені до влади), то розкажіть , що планується зробити на вул. Ш. Алейхема після ліквідації на ній торгівлі? Цікаво , думаю, не тільки мені, але й дрогобичанам. Пан Білоган про це не обмовився жодним словом.
| Ukraine
 
Наталія, 20:52 28 червня 2016 р.
 
Шановна невідома пані. Якщо "шанси "стоять незаконно, то виникає питання , яким чином пан адвокат Андренко буде захищати "ці буди". Ви ж сама собі заперечуєте. А де правда?
| Ukraine
 
Наталія, 21:03 28 червня 2016 р.
 
Подобається . чи не подобається вам знесення "шансів ", але Дрогобич вже давно нагадує звалище. Колись затишне містечко перетворилося на смітник. Будівля йде хаотично, крім ятків і " шансів" та всяких мафів , нічого пристойного в місті не будується
| Ukraine, Kiev
 
zz, 21:44 28 червня 2016 р.
 
Молодець Білоган, єдина людина, яка почала викорінювати бариг торговців з центру міста на задворки, як і в усіх цивілізованих містах. Ато хочемо в Європу, а срачу в місті не бачимо.
| Ukraine, Lviv
 
Борис, 21:51 28 червня 2016 р.
 
Питання на засипку:вулиця Ш-Алейхема - це територія ринку чи , все таки , територія громадського користування?  
 
Якщо це територія ринку , то він нікуди не дінеться (як торгували, так і торгуватимуть - лишня копійка ринку не зашкодить). Якщо дана вулиця громадського користування , тоді чому пан Білоган виконує невластиві його посаді функції? Чи наділений він повноваженнями зносити споруди? Він всього-навсього є директор ринку. Люди, чи ми вже всі подуріли?
| Ukraine
 
Наталія, 22:24 28 червня 2016 р.
 
Молодець Білоган треба стехійну торгівлю припиняти.
| Ukraine
 
Мешканець, 22:33 28 червня 2016 р.
 
слідчий"чому ми Українці так погано живем" 
Бо ціна робочої сили=5, 29грн. за годину при курсі 25!  
Питання до Верховної Ради!  
Для довідки. В деяких штатах США підняли оплату праці до 10-12$ за годину!  
Порівнюємо і робимо висновки.
| Portugal, Lisbon
 
Місцевий, 22:48 28 червня 2016 р.
 
Стою ось тут, на розі, та й думка приходить: 1) Складається враження, що розчищають підїзд до "Гетьмана"; 2)Так ринок тут завжди був, хіба ні. Вулиця то як називається" 8) ?
| Ukraine, Lviv
 
, 22:56 28 червня 2016 р.
 
А ще потрібно цю вулицю освітити нормально і поставити декілька камер спостереження, а то страшно від фонтану пару кроків звернути вбік .
| Ukraine, Lviv
 
, 23:01 28 червня 2016 р.
 
до місцевого -примітивно думаєте :? :? :?
| Ukraine, Lviv
 
, 07:55 29 червня 2016 р.
 
Здало би ся опублікувати прізвища власників всіх кіосків, мафів та інших торгових точок в місті, тоді б картинка вималювалася ясніша. А ще б побудувати між тими всіма і владою "геніалогічне" дерево" типу сват-брат-кум. Може займеться хто має доступ до інформації?
| Ukraine, Kiev
 
Андрій, 08:33 29 червня 2016 р.
 
Хіба час вести ці війни? Люди виживають. Невігласи з ратуші разом ЧУЧМОЮ хіба це розуміють.
| Ukraine
 
Довбуш, 08:48 29 червня 2016 р.
 
Хтось виживає, а хтось цілі вілли поприбудовував до багатоповерхівок. Головний архітектор де дивиться? За який хир зарплату бере? ! ? Одним можна, а інші чорні, чи як? ! ?
| Ukraine, Lutsk
 
Хм..., 09:49 29 червня 2016 р.
 
давно пора очистити місто від торгашів. ставили ці ятки в свій час за хабарі чиновникам, які давали ці торгаші.
| Ukraine, Lviv
 
андрій, 09:56 29 червня 2016 р.
 
Такого архітектора давно пора гнати в шию. кучма - обіцяв звільнити хабарників, які загадили місто. Чому не попре. дальше з такими буде ще гірше. Дрогобич дохне, а Кучма з Педранечом заробляють.
| Ukraine, Lviv
 
орко, 11:29 29 червня 2016 р.
 
До слідчого.  
В ЄС сама низька мінімальна з. п. в Болгарії-184 євро. Найвища-в Люксембургу-1923 євро. В Україні-36 євро!  
Як може бути така з. п. , якщо тільки в сільському господарстві Україна займає: 
1 місце в світі по виробництву і експорту соняшникової олії і виробництву соняшника 
4 місце в світі по експорту зернових і кукурудзи 
8 місце в світі по експорту пшениці 
І все це продається по світових цінах!  
Питання, де гроші?  
:roll
| Portugal, Lisbon
 
, 11:36 29 червня 2016 р.
 
знести ці страшні буди які вже навіть перегнивші і розвалюються. Це жах у центрі міста. А ті хто пише що люди заробляють собі на хліб . Згідна. Але більша половина тих шансів тих хто мае магазин по Шолом Алейхема і навіть на Чагарах і люди які продають у шансах не оформлені і податки в податкову не сплачуються, бо все без документів, а як податкова виходить на перевірку просто залишають місце і перечікують коли перейде перевірка. А на хліб заробляють ті що торгують у 
Тих роботодавців-підприемців 
:cry :cry :cry
| Italy, Aspra
 
До Дрогобичан, 14:03 29 червня 2016 р.
 
Курва чому я неможу пройти своїм центром міста, без бродячих псів, без цих засраних бараків з квітами з турецьким смердючим одягом, чому нашу так звану стометрівку засрали, ті базарники повинні платити податки, не тільки орендну плату. Чому бідні бо у нас все в конвертах! Вони думають, якщо їх перенесуть з центру то ніхто не буде купувати? Ви туподоходящі, тому шо люди ідуть туди де ви будете продавати, а не Ви за людьми! А за тих бабусь з молоком мовчу взагалі, хоча б раз свій прилавок би помили( Сумно(((
| Poland, Gdansk
 
, 17:12 29 червня 2016 р.
 
Я також згідна з тим, що ніякої торгівлі в центрі міста не повинно бути! В заміну торгівцям потрібною надати альтернативу. Перенести все це на автостанцію. От наприклад "Максимус", кому він потрібен? Товар той самий що й на базарі, а ціни. Тай глухо там, як в танку, людей майже немає. Багато точок закриті. От там би зробили культурний ринок. Без собак, бруду, пилу, тай зручно при будь яких погодніх умовах.
| Ukraine, Lviv
 
, 20:24 29 червня 2016 р.
 
100 метривку знести треба. Продавцом дати альтернативні місця на п. Орлика. в центрі немає бути  
торгівлі барахлом турецкім.
| Russian Federation, Moscow
 
Макс, 21:43 29 червня 2016 р.
 
Шоу продовжується. Розчищається місце під нові МАФи. Побудуються потрібними людьми "чудо-теремки" такі як на Маламу Ринку (окраса міста, на яке будуть приїзжати дивитися туристи зі всього світу, а рада Європи зразу ж прийме нас в Євросоюз. А ЮНЕСКО дані МАФи признає пам`ятниками архітектури). Дані теремки "Великі" будуть здавати "Малим". І "Великі" стануть ще "Величнішими". Нью-Васюки, тьфу, Нью-Бич.  
А тепер серйозно. Читаючи коментарі, можна зрозуміти - хто ті МАФи буде будувати. Ніхто й не думає забирати торгівлю з центру, просто хочуть монополізувати все під себе. В Дрогобичі створюється "кучка Великих", які хочуть контролювати торгівлю.  
Мені також не подобається дана торгівля в центрі, але я розумію, що все це робиться не для благоустрою, а для розвитку свого бізнесу. Хтось скаже, що я не правий.
| Ukraine, Lviv
 
, 22:52 29 червня 2016 р.
 
Все что имеет мутное начало - мутью и окончится . Вероятнее всего через небольшой отрезок времени торгаши узрят воскрешение нового Мойсеенка в лице сегодняшнего директора рынка , но только еще более тонкого и изощренного . Лично для меня, фамилия не имеет значения , но сам факт отказа от внедрения конкурсной системы отбора на должность , при том , что это обещалось на каждой встрече , говорит о вшивости, полной фальши властей Дрогобыча . Кулуарное назначение - красноречивое доказательство финансовой заинтересованности некоторых особей. Не удивлюсь если ее просто банально продали, ведь не на каждом углу валяется работенка с зарплатой в 15 тыс грн, личным кабинетом и клондайком самых разных бизнес возможностей .
| Ukraine, Nikolaev
 
, 06:21 30 червня 2016 р.
 
Все вірно відбувається з тими халабудами, їм місце на пром ринку а не в центрі міста. Не має чого політизувати демонтаж кіосків
| Ukraine
 
Людина без понтів, 08:00 30 червня 2016 р.
 
В центрі можна зробити аналог львівському Вернісажу - продаж сувенірів для туристів прямо від виробника ( майстра, митця, а не від перекупок). Бо вже геть нема чим туриста потішити. У нас багато талантів не можуть себе показати, бо всюди гендлярі :cry 8)
| Ukraine, Kiev
 
А як ви думали.?., 11:09 30 червня 2016 р.
 
1 - . Нач. базару Білоган має 15 тисяч зарплати - питання хто дав таку зарплату за які заслуги . 2 - дайте людям 15 000гр таку зарплату на базарі будуть продавати тільки квіти. 3 -з шансів беруть що місяця 600 гр вони що провели в ті шанси світло воду зробили порозбивані дороги тротуари. (на герцена за такі шанси на базарі оплачуюють 150 гр в місяць ) 4 - треба кучму білогана і других таких людей поставити торгувати --вони б тоді знали як вистояти в тих шаншах в холод зима літо спека вдощ і які ідуть виторги а треба оплатити базару податкові пенсійному і так далі
| Ukraine, Dnepropetrovsk
 
, 12:53 30 червня 2016 р.
 
давно пора це уродство прибрати !
| Ukraine, Lviv
 
, 15:08 30 червня 2016 р.
 
трактором всі ті маф знести від "суецького каналу" до "рукавички". Центр міста, як шанхай. Власники цих мафіф мають мінімум по 2-3 магазини. А що робиться біля бувшого кінотеатру. Вигнали молочниць, а на їх місце стали люди з різним крамом, но то має бути цивілізовано, якщо хочемо в Європу. В Європі такого бардаку ніхто терпіти небуде. Треба відкривати підприємства, створювати робочі місця, будуть відрахування до бюджету, звідси пенсії і зарплати бюджетникам. Ці базарні "бізнесмени"займаються перепродажем, там купив, тут продав.
| Ukraine
 
, 15:31 30 червня 2016 р.
 
Пане Андрію. Приберуть одне "уродство", як Ви висловились, а завтра постане друге. Просто зміняться власники, що наближені до влади. Відомий вислів: *свято место пусто не бывает*. Від перестановки доданків сума не змінюється. У благі наміри Кучми, Білогана і т. п. абсолютно не віриться. За показним патріотизмом ховається мертва хватка вовкодава. За півроку Кучма добре облапошив дрогобичан.
| Ukraine
 
Наталія, 17:35 30 червня 2016 р.
 
Читаю коментарі якоїсь Наталі і намагаюся намалювати портрет цієї жінки. Така собі зла , не зреалізована особа, навіть можливо з вищою освітою, не все у неї добре в сім' і, можливо- дуже погано. Та й робота вам задоволення не приносить. З чітким переконанням, що всі навколо злодії, хабарники і брехуни. Напевне були для цього якісь причини, але швидше всього мені здається, що ви приїзджа пані з якогось села, заздрісна і недалека. І швидше всього - дуже лінива бо витрачати стільки часу на обгаджування всіх і вся - це ж скільки часу треба потратити даремно.  
Почніть з себе і світ стане чеснішим і добрішим!
| Ukraine, Zhytomyr
 
, 17:59 30 червня 2016 р.
 
Дрогобичанко, ви психолог? А може цепна собака теперішньої міської влади. Бо складається враження , що Ви круглодобово сидите на сайті і тільки очікуєте моїх коментарів. Відписуєте миттю.  
 
Написаний Вами мій портрет ще один раз є доказом відомої приказки:"правда очі коле". І Ви як би не ховали своє шило, воно все одно вилазить. Якщо Вам до вподоби описаний Вами мій портрет - то тіштесь , а мені байдуже , бо мої знайомі мене краще знають.  
 
І останнє. Знову про владу міста. За 25 -ть років України мерів було багато (якщо треба то порахую), була і похвала, була і критика, але ТАКОГО МЕРА Дрогобич ще не мав. Це найгірший мер і найбрехливіший . Ось тут треба всім плакати. Знайшов ворогів в особі двох жіночок і не почервонів, і рука не здригнулася, коли підписував наказ про їхнє звільнення. Чи подумав про їхні родини? Добре що собі понамальовував зарплати і своїм псам. І Ви, дрогобичанко, ще маєте совість когось повчати. "Почніть з себе і світ стане чеснішим і добрішим! ". Це Ваші слова до Вас.
| Ukraine
 
Наталія, 18:28 30 червня 2016 р.
 
Забирайтеся з центру на Самбірську! Такий "Матадор" запустили, травою заростає. Там чисто, культурно приміряли річ, купили. Але ж витягти свиней з болота практично неможливо :sigh :sigh :sigh
| Ukraine, Kiev
 
...до слова, 21:02 30 червня 2016 р.
 
А приміщення магазину Фуршет на тій же Самбірській (біля Матадору). Який величезний ринок можна зробити для селян. Місця стане і на сир з молоком, і на бульбу з капустою. Агов, всі хто при владі, ДУМАТИ БУДЕТЕ ? ! ? :? :? :? 8)
| Ukraine, Kiev
 
...хм, 21:46 30 червня 2016 р.
 
Полетіли реп'яхи в пані Наталію, від хуторян місцевого розливу прислужників загниваючої влади, бо всякі зобіжені інтелектом люди, будуть стояти на стороні брехні і гарчати на правду. Багатьом не пошкодило би подумати, чому центр міста названий площею ринком, а не площею кнайп і забігайлівок, і чому нувориші від влади виганяють трудовий люд з землі, на якій торгували їхні батьки і прадіди? Загубила влада совість і не розуміє, що настане ссудний день від якоїсь іскри. бо людство рухається семимильними кроками до справедливості.
| Ukraine, Kirovograd
 
Говоримо правду., 23:48 30 червня 2016 р.
 
ну а палатки з алкашами та спирним під міською радою це норма,
| Ukraine, Lviv
 
вася, 10:13 01 липня 2016 р.
 
Пане Вася, ці палатки на площі Ринок відіграють велику роль: навіщо класти бруківку(як обіцяли), до зими дотягнуть, а там , дасть Бог, сніжком замете. Під снігом не видно. Ну а далі, запитаєте? А далі ще треба дожити.
| Ukraine
 
Наталія, 12:37 01 липня 2016 р.
 
Останні новини. Україна побила рекорд у 2015 / 2016р з експорту зерна!  
З 1-го липня тарифи на гарячу воду і опалення зросли вдвічі! І це при африканській зарплатні і пенсії!  
Цинізм влади вражає! Ганьба! 8)
| Portugal, Lisbon
 
Місцевий, 17:31 01 липня 2016 р.
 
Білоган, це людина, яка рейдерськи захватила ринок. Звільнила людей, а на їх місце понабирала невідомо кого та поставила собі зарплату 15000 грн. , а своїм прихлєбаям по 9000 грн. Ні один директор собі такого не позволяв!
| Ukraine, Drohobych
 
Вася, 22:04 01 липня 2016 р.
 
Ганьба та безлад! :(
| United Kingdom
 
Ганьба, 13:50 02 липня 2016 р.
 
Який чесний Білоган. , а сам в боргах як в шовках. Він би так оперативно борги віддавав , ті що назичив, як людей з насидженого місця забирає!
| Ukraine, Lviv
 
Правда одна, 10:27 03 липня 2016 р.
 
Чомусь пан Славко і ще частина дописувачів бачать тільки *бабські сири* під ногами, і через них не йде турист. Та не піде турист у Дрогобичі, (сири-молока ні до чого), він буде дивитись собі під ноги , а не по сторонах. Що дороги, що тротуари. Тільки й п*яний ще може пройти.
| Ukraine
 
Наталія, 21:12 06 липня 2016 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2018 Дрогобич Інфо → (сайт працює 3669 днів)