Наркоторговці на Котляревського

Надрукувати
Блог читачів
Написав(ла) Місцевий мешканець   
11.02.2018
НаркоманиПовідомляю, що на вул. Котляревського, 38,вже рік часу торгують наркотиками. Вся вулиця про це знає, бо наркомани стягуються із усього Дрогобича. Познімали у людей паркани-сітку, крадуть каналізаційні люки і загалом, де що не так лежить. Весь мікрорайон усіяний шприцами.

Продають напіввідкрито, що свідчить про кришування. Люди бояться писати заяви, бо ніхто не хоче помсти. Прізвище господаря хати ПП.

Переглядів: 6525

Коментарі (45)
 
Наркоторгівля, торгівля алкоголем 
- це тема по збагаченню наших "правоохоронців" 
Хто буде нищити свій бізнес?  
Кілька років назад спец група брала на гарячому мента Василя Петрика за кришування цього зла.  
І який результат? Перевели в Стрий на підвищення, щоб тут не мозолив очі.  
Також спецоперація біля ДЮСШ, коли брали / також на гарячому / мента Василя Давидова за вимагання в наркозалежного коштів.  
Який результат? Василя відмазали, тепер він шістка в кримінальника Керчея.
| Ukraine
 
!!!, 09:59 11 лютого 2018 р.
 
Так було є і буде, поки не прийдуть такі як Саакашвілі в Грузії, який не побоявся і третина населення сиділа в тюрмах. Тоді буде порядок.  
Менти на цьому збагачуються, забирають в циган які попали під немилість хати, машини, золото і тп. Є ряд ментів, які зараз живуть в будинках які вибудували цигани, заставивши їх продати. Ось так і живем братове.
| Ukraine, Lviv
 
Бевз, 10:26 11 лютого 2018 р.
 
Їм то все поцимбалах ходять тай тішаться собі. Самі ніби одного зловлять тай вже грошенят більше бо одного спіймали таку публіку зроблять тай усе. А реально люди тих недоносків наріків бояться бо це просто жах. Незнати що від них можна чекати. Вот до чого це все котиться під носом все відбувається ніхто ніби то не баче. А хлоп курку вкрав все резонансна справа. :( :( :( :cry :cry
| Ukraine
 
, 10:29 11 лютого 2018 р.
 
Їх все чекає ще трошки досить мало залишилось
| Poland
 
Руслан, 10:46 11 лютого 2018 р.
 
Цигани то окрема тема, там у них є довірений рішала бувштий мент Кушнір. Вони йому довіряють так як ще з 90 х він у них був дільничним інспектором і ще тоді почав кришувати продаж трави і ширки.  
Також як більшість неписемні вони різні юридичні нюанси довіряють Кушніру 
Він на рівні із Сенівим є легендарною особистістю в історії корумпованих "правоохоронних" органів міста
| Ukraine
 
Про циган, 10:52 11 лютого 2018 р.
 
Нам потрібний такий президент як Саакашвіллі! Він один наведе порядок! Тому владі не вигідно допускати таких людей до політики! Вони ставлять дураків і валять країну з середини! А чому так? Бо дураками лекше керувати! Вони самі взятки приносять в кабінети! Вот де корупція! )
| Ukraine
 
Дрогобичанин, 11:08 11 лютого 2018 р.
 
А скоро з Дрогобича усі виїдуть, залишаться лише менти, цигани і наркомани.
| Ukraine, Kiev
 
Семен, 11:52 11 лютого 2018 р.
 
Я бачив у фейсбуці як дрогобичани сі перекстрашили "Нацдружин" писали шо то зло і Дьорка так подав новину шо то зло, чим допоміг усім лівакам та маргіналам.  
 
Усі знають, де наркомани, усі знають який чиновник бере хабар але все, що дрогобичани здатні робити це нити в інтернетах та писати "як би я зробив же би був мером" то класика! Причина проста - ніхто не хоче брати на себе відповідальність та робити щось в реальному житті. Тому нацдружини здались такими страшними місцевим обивателям диванів.  
 
Дрогобичану краще утримувати муніципальну варту за 2 млн гривень і яка нічого майже не робить, ніж бачити в себе в місті добровільну варту з жителів міста, АТОвців які щось тай можуть зробити. До речі хто винив мерію в створенні муніципалів тишком то вони не винні це з Львова закомандувалитаке зробити щоб комусь халявні відкати капали.
| Ukraine, Lviv
 
Ім'я, 12:03 11 лютого 2018 р.
 
правопорядок і боротьбу із злочинністю повинні виконувати тільки правоохоронні органи, по інакшому це самоуправство яке приведе ще до більшого " бєспрєдєлу"
| Ukraine
 
Ігор, 12:27 11 лютого 2018 р.
 
Це викривлена краіна іншого не скажеш. Так званим ментам іхня посада використовувалась і використовуеться виключно для іхнього збагачення. Хто не плотить того до криміналу, а хто плотить того кришуем. За таким девізом працюють всякі Петрики, Козарі і інша погань у пагонах. У поліцію переважна більшість йдуть всякі перевертні бо там живеш на державному забезпеченні та ще й владу маеш. А щодо виконання своіх обовязків перед народом чи краіною то це усвідомлюють одиниці. Та зрештою згадані петрики, козарики, та бридкі кушніри - це просто погань там нічого людського немае.
| Ukraine, Lviv
 
юрем, 12:50 11 лютого 2018 р.
 
Ось пан Ігор або мєнт або лівак який вже налаштований що хтось має прийти і врятувати його! о хтось інший має вирішити його рпоблеми! це ідеально вирощений інкубаторний раб! Чи зможе така людина захистити свою сімю? чи просто плачучи під столом викликатиме поліцію яка буде їхати цілу вічність поки злочинці трощать його домівку! ? Зброю поліції видали для їх особистого захисту а не вашого! на жаль не кожен це розуміє.  
 
До того ж ми бачимо як рік часу наші правоохоронні органи борються з наркоманами на вул котляревського 38 ))) люди ви або дуже тупі або вас радує таке ставлення до вас. Так, мабуть існують люди яким подобається коли з ними як з бидлом.
| Ukraine, Lviv
 
Ім'я, 12:51 11 лютого 2018 р.
 
Ні, шановні дрогобичани, нем не потрібний ні Саакашвіллі, ні Рузвельт, а нам потрібні такі громадяни як в Грузії, чи іншій цивілізованій державі.  
Адже жодна людина без підтримки нічого не зроить.  
А ми, маючи достойних людей, обираємо до влади нікчем, зайд в брехунів, чи то на місцевому, чи на загальнодержавному рівні, назівть хочаб одного голову м. Дрогобич, що був достойний цієї посади, або народного депутата, усі випадкові люди.  
Де наш "слуга народу", хто про нього щось може добре сказати, ні на засіданнях Верховної Ради його не видно, ні в окрузі він нічого не робить.  
Тому нарікаймо самі на себе.
| Ukraine
 
Василь, 13:00 11 лютого 2018 р.
 
Ні, шановні дрогобичани, нем не потрібний ні Саакашвіллі, ні Рузвельт, а нам потрібні такі громадяни як в Грузії, чи іншій цивілізованій державі.  
Адже жодна людина без підтримки нічого не зробить.  
А ми, маючи достойних людей, обираємо до влади нікчем, зайд в брехунів, чи то на місцевому, чи на загальнодержавному рівні, назівть хочаб одного голову м. Дрогобич, що був достойний цієї посади, або народного депутата, усі випадкові люди.  
Де наш "слуга народу", хто про нього щось може добре сказати, ні на засіданнях Верховної Ради його не видно, ні в окрузі він нічого не робить.  
Тому нарікаймо самі на себе.
| Ukraine
 
Василь, 13:01 11 лютого 2018 р.
 
Так ментовська правоохоронна система не працює, але не будьте дурнями що порядок наведуть незаконні формуванння з різного непотрібу. Поки людям все до лампочки так і буде.  
А люди коли виходили масово на страйк чи мітинг щоб змусити владу працювати? ( революцію Порошенка не брати до уваги) в країнах Заходу чому рівень життя людини вищий? Вони не терплять, постійні страйки і згуртованість громадян
| Ukraine
 
Ігор, 13:03 11 лютого 2018 р.
 
Із Дрогобича усі стараються тікати, і тільки Турківський район їде сюди робити у міліції. У них вважається дуже престижним закінчити Дрогобицький педуніверситет і стати ментом.
| Ukraine, Kiev
 
Костянтин, 13:11 11 лютого 2018 р.
 
Формування законне! Склад формування це добровольці а також колишні АТОшники. Але звідки дрогобичанам знати закони та склад тих чи інших формувань якщо по тєлжвізору сказали шо то треба боятись! :)  
Кажу що не бійтесь бо в цьому місті ніколи подібного не станеться і ніяких угруповань тут не буде. Тільки поліція та муніципали. Вот їх і просіть щоб вони прикрили наркобізнес в місті.
| Ukraine, Lviv
 
Ім'я, 14:32 11 лютого 2018 р.
 
Поліція і муніципали на такі дрібниці, як наркотики не мають часу вони воюють з бабками з молоком і трос сторожують.
| Ukraine, Kiev
 
Тарас, 15:03 11 лютого 2018 р.
 
Но тут люди пишуть, що тільки правоохоронні органи нас усіх врятують а виходить, що наркомани та наркоторговці вже рік займаються цією справою і бачать це лише люди але не поліція чи влада. Ось такий замкнутий круг панове! :) наприклад в моєму районі торгували наркотиками але свідомі активні люди пояснили торговцям що це погано і так не можна робити і наркотиків в районі нестало і по сьогодні. Але це вже зовсім інша історія про не рабів :) і звичайно що ніхто з інших вулиць не піде вам допомагати бо в кінці ви та решта поїхавших назвете тих людей незаконними формуваннями та бандитами )))  
 
Тобто нити в інтернетах про біду чи якісь проблеми це саме те що вміє дрогобичанин, більше він нічого не вміє! Нити і нити і говорити як наївний школяр про порядок і законність, наче не розуміє у свої роки як насправді все відбувається та стан речей навколо. Але коли пониєш і нчого не зробиш щоб вирішити проблему то трішки стає легше мабуть, висказався і полегшало. Ну нехай і так, аби краще стало на душі =)
| Ukraine, Lviv
 
Ім'я, 15:39 11 лютого 2018 р.
 
Заява серйозна! Відділу Дрогобицького МВП\ВБНОН\ треба терміново приймати міри! Чекаємо реакціі на дану рахуйте що заяву!
| Ukraine, Drogobych
 
квІнта америкам бойс!, 16:19 11 лютого 2018 р.
 
В Дрогобичі скоро будуть працювати одні БТР! Це в перекладі Бойко турківського району! Всі мудрі виїхали! Ні заводів ні фабрик довели людей до ручки! Аж страшно як люди мають сімї прогудувати!
| Ukraine
 
Дрогобичанин, 19:28 11 лютого 2018 р.
 
А що начальник поліції не вкурсах, ЦЕ ВСЕ кришує місьо Козир
| Ukraine, Lviv
 
...., 19:52 11 лютого 2018 р.
 
А чи може автор цієї об'яви крім пустих звинувачень когось надати ХОЧАБ ОДИН доказ написаного ним ? Може в того в кого БУЦІМ ТО зняли сітку з паркана НІБИ ТО наркомани, звернувся до поліції за фактом крадіжки в нього сітки ? Чи може письменник може показати ХОЧА Б ОДНЕ фото з НІБИ ТО ТОВПАМИ НАРКОМАНІВ ? Чи може цей письменник може надати ХО, А Б ОДНЕ фото з НІБИ ТО шприцами які десь валяються? І за що чомусь НІ ХТО з мешканців вулиці не веде мову а лише одна людина, якою не надано жодного доказу написаного ним !
| Ukraine, Lviv
 
Андрій, 20:08 11 лютого 2018 р.
 
"Як побачиш наркомана - бий його як таракана. " Казали брати Гадюкіни колись. Питання актуальне і сьогодні, панове. Вулицями міста мали б ходити закохані пари, усміхнені пенсіонери, веселі та безтурботні діти бігати. А не кончені наріки з алкашами та безбашені гопніки.
| Czech Republic, Pribram
 
зима, 22:25 11 лютого 2018 р.
 
Пишуть тут про Нацгвардію, туди теж всі з Турки лізуть! Знову на дорогах вимагають хабарі, ловлять молодь по дорозі !  
Міліція в Дрогобичі зараз просто жирує, такого не було ніколи!  
Залісся ними переповнене, зараз сидять в ресторані Золота гора, айфони найдорощі!  
Незнаю звідки, але точно не на зарплатню живуть!
| Ukraine, Lviv
 
Ліда, 22:47 11 лютого 2018 р.
 
В Дрогобичі затримали за ХАБАР начальника карного розшуку Поліції 10. 02. 2018року.
| Ukraine, Lviv
 
Віталік, 11:19 12 лютого 2018 р.
 
Давно проживаю на Котляревського і складається таке враження що це нісенітниці якісь . давно коли цигани проживали там то було щось подібне, а тепер? Крадіжки сіток, огорож? В якому місті ЦЯ ВУЛИЦЯ КОТЛЯРЕВСЬКОГО ХОТІЛОСЯ Б ЗАПИТАТИ Цього писаку.
| Ukraine, Lviv
 
, 15:19 12 лютого 2018 р.
 
Дрогобич то є яма. читаєш комeнти. місто святих житeлів. якими кeрує бидло влада. захищають продажні правоохоронці. лікують пажeрливі лікарі. що вибрали на тe і заслуговуєтe. самі собі сe. рeтe на голову. при чому шукаєтe крайніх.
| Ukraine
 
чeсний, 21:29 12 лютого 2018 р.
 
Проживаючи у місті Дрогобич саме по вул. Котляревського та побачивши ще на при кінці січня написане стосовно факту продажу наркотиків, вирішив що напевно щось пропустив стосовно місцевих подій, які відразу стають відомі всім мешканцям нашого району, через те що майже усі всіх знають особисто та вітаються при зустрічі. І тому я вирішив розпитати у сусідів про це. Але їм як і мені також ні чого про це не відомо, як не відомо про якісь крадіжки сіток з парканів, чи крадіжки каналізаційних люків. Які всі на місцях, крім одного, який знятий з свого місця та лежить поруч з каналізаційним отвором, з якого стирчить всунута велика гілка. Більше того не бачивши до того на вулиці жодного шприця, вирішив пройтися і уважно обдивитися місцевість і так як і раніше я не побачив жодного шприця. Крім того говорячи про якісь скупчення людей, то вони часто знаходяться лише біля нічного магазину де спокійно п'ють пиво фактично цілодобово.  
Більше того, стосовно даної теми чомусь не має жодного підтвердження з боку мешканців вул. Котляревського і тому виникає питання до автора цієї писанини про те - "З якою метою він вирішив облити брудом вул. Котляревського ?
| Ukraine, Lviv
 
, 13:07 13 лютого 2018 р.
 
До Ярослава. комeнтарі здорово мислячоі людини тут нe вітаются. . йдe маніпуляція суспільною думкою, що в нас всe погано. наріки . пияки. хабарники. Ви проживаєтe на даній вулиці, однак Вашу думку всі мають в. Такe вражeння що мeшканці Дрогобича приіхали жити сюди з Торонто. чи якПорядок трeба починати з сeбe. та мати власну думку.
| Ukraine
 
чeсний, 16:40 13 лютого 2018 р.
 
Точки ще на Кн. Ольги 3, біля опорного пункту міліціїї, та пантелеймона Куліша 18, весь шпихлір в шприцах
| Europe
 
, 22:10 13 лютого 2018 р.
 
це нація така українців щирих облити брудом сусіда із зависті бо в нього хата більша. схоже на те, що це пусте звинувачення . обмовити, оббрехати от це настояще лице чистокровного українця. як тільки зайшла мова про надання конкретних фактів так відразу всі звинувачення пропали кудись.
| Ukraine, Lviv
 
олег, 23:17 13 лютого 2018 р.
 
А чому б ментам не зависати у =Золотій Горі= , якщо так званий =професор=все свое нікчемне життя під дахом перевертнів в пагонах.
| Ukraine, Lviv
 
до Ліди, 20:04 14 лютого 2018 р.
 
До пана Олега. Ніхто не оббріхує і на на говорює. Кожен тут має можливість висловити свою думку. І кожен хто вчинив щось погане буде відповідати за своє.
| Ukraine
 
Аня, 22:17 15 лютого 2018 р.
 
Андрію зі Львова хочу відповісти. Живу на Котляревського 4-ий рік, бачу і нарків і шприци. Дуже хочу показати вам фото цього всього. бо читаючи ваш коментар дуже дивуюсь.  
А люди мовчать тому що по невідомій причині або бояться або їм просто все рівно.
| Ukraine
 
, 16:49 05 березня 2018 р.
 
Хотілося би дуже побачити фото якого НЕ БУЛО НІ ЯКОГО НАДІСЛАНО ТА НЕ ПОКАЗАНО! А знову пусті та брехливі слова наскільки ні яких сприйняв на вулиці близько ні коли не було та не має. А на рахунок ніби то наркоманів то ви що бачачи людей із думки читаєте що дивлячись на них називаєте когось наркоманом? Чи їх знаєте особисто? Чи в Вас звичка дивитися на незнайомих людей та не знаючи їх називати усіх наркоманами хто стоїть біля магазинів ?
| Ukraine, Lviv
 
Андрій, 11:53 06 березня 2018 р.
 
Вибачаюся за помилки у попередньому своєму коментарі якій був написаний  
на не зручному пристрої і тому щоб не виглядати незграбою яка не вміє писати правильно, публікую свій коментар вдруге, якій по змісту фактично той самий.  
Марта хотілося би дуже побачити фото якого НЕ БУЛО НІ ЯКОГО НАДІСЛАНО ТА НЕ ПОКАЗАНО, як ні мені так і ні кому іншому! А замість цього знову пусті слова. Оскільки на вулиці як не було ні яких шприців, так і близько не має.  
А на рахунок ніби то наркоманів то ви що дивлячись людей вмієте із думки читаєте що дивлячись на них називаєте когось наркоманом, не знаючи людини? Чи їх знаєте особисто? Чи в Вас звичка дивитися на незнайомих людей та не знаючи їх, називати усіх наркоманами. А людей біля трьох магазинів постійно стоїть дуже багато і навіть вночі, оскільки один з магазинів є нічним.
| Ukraine, Lviv
 
, 13:21 06 березня 2018 р.
 
Андрій, ні про який магазин мова не йде. вони збираються біля колії, на колишній території де виробляли олію чи щось таке(але якшо ви з Котляревського то ви маєте зрозуміти). І на тій самій території все, повністю все всіяно шприцами, пакетиками від них, голками, баночками від води для ін'єкцій. І якщо ви не вірите я можу легко показати вам фото і навіть відео, тільки скажіть куда скинути? !  
А на рахунок того звідки я знаю що ті "люди" наркомани, то це видно неозброєним оком і по їхньому вигляду і по їхній поведінці. І так, деяких я знаю особисто і давно ше з того часу як вони були нормальні.  
А читаючи ваші коментарі складається таке враження що ви самі щось продаєте і хочете ввести всіх в оману або ви працівник міліції, який ту всю продажу і покриває!
| Ukraine
 
, 19:02 06 березня 2018 р.
 
Так от Марта пояснюю ще раз. Мова у написаному стосовно ніби то торгівлі наркотиками по вул. Котляревського йшла про те що НІБИ ТО шприци вяляються прямо по вулиці Котляревського, яка НІ ЯКОГО відношення до згаданою Вами бази НЕ має ЖОДНОГО відношення і на вулиці як писав автор того коментаря НІ ЯКІ шприці НІ КОЛИ НЕ валялися та НЕ валяються - це перше. Тому перш за все треба все називати автору того коментаря своїми СПРАВЖНІМИ іменами !  
Друге - ця база, як і багато подібних місць у м. Дрогобичі ЗАВЖДИ БУЛИ та будуть місцем збіговиська різного зброду, який шукає собі подібні місця за ради можливості сховатися від людських очей та щось зробити і таких місць у Дрогобич досить багато. Одне з яких було навіть на будові навпроти ПРОКУРАТУРИ по вул. Міцькевіча, на якій уся підлога була встелена шприцями ! І що виходить що в прокуратурі продають наркотики чи десь поблизу це знаходилася ця будова ? Звичайно ні, а просто туди звідки можливо, через можливість сховатися від людських очей, збиралися різні типи з різними протизаконними намірами. І це зовсім означає що десь поблизу хтось торгує наркотиками.  
Третє - як що хтось з Ваших знайомих наркоман, це зовсім не означає що на вулиці поруч хтось продає наркотики, які вони купують роками у різних місцях, які не мають ні якого відношення до вулиці Котляревського.  
Тому не треба змішувати різні речі та намагатися поєднати речі які не мають жодного відношення одне до одного, такі як майже закинута база на якій збирається різний збрід з вулицею Котляревського на якій НІ КОЛИ НЕ вялялися шприци та ні коли не збирали та не збираються наркомани.
| Ukraine, Lviv
 
, 20:22 06 березня 2018 р.
 
Ви вкотре мене здивували :eek  
До вашого відома навіть біля дитячого майданчику який знаходиться біля колії, теж попри забор це все валяється. але як бачу по вашим коментарям ви зовсім не хочете в цьому переконуватися і в тому що "продавець"живе і продає а навпаки ваша мета переконати тих хто це читає що автор посту і я в т. ч. просто пишуть брехню. Але я впевнена що тема НАРКОТИКІВ ЦЕ ЗОВСІМ НЕ ТЕМА ДЛЯ ЖАРТІВ!  
Люди які живуть на вулиці, знають в якому будинку продають. і навіть біля свого будинку під парканом я вийшовши рано з дому побачила шприц.  
Але, тепер після того що ви написали я не бачу смислу вам щось доказувати і показувати.  
І була би дуже вдячна якби ви навіть не відповідали на мій коментар. Дякую!
| Ukraine, Kiev
 
, 21:46 06 березня 2018 р.
 
Марта на відміну від Вас я констактував ФАКТИ ! А не припущення чи чиїсь думки. До речі сходіть на дитячий майданчик дитячого садку біля суду на Вітівській Горі та подивіться скільки там під кожним навісом лежить шприців ! ? І так у кожному дитячому майданчику нашого міста і не тому що поблизу продають наркотики, а тому що туди збирається усілякий непотріб, який шукає місце де можна сховатися від людських очей. Більше того, як що Ви знаєте те що на Котляревського живуть наркомани ( навіть ваші знайомі ) то не дивно що там де вони живуть можуть де коли валятися шприці, які ця наволоч в багатьох випадках хвора на різну заразу ЗАЖДИ КИДАЄ ДЕ ПОПАЛО, особливо на дитячих майданчиках навіть на тих що у дитячих садочках.  
Але як би щось продавалося по Котляревського, то вулиця була би закидана шпряцями, а ця навочь стояла під кожним будинком збираючись цілими товпами, яких як не було на вулиці, як і шприців, так і не має.  
І тому як що на згаданій Вами базі, яка за метрів 100 - 150 від самої вулиці коїться те про що Ви пишете, то це питання до власників цієї бази, які дозволяють що на їхній території чиниться таке, а не до вулиці Котляревського та її мешканців.
| Ukraine, Lviv
 
, 23:01 06 березня 2018 р.
 
Корочє Андрій ви мене дістали і ДІСТАЛИ це м'яко сказано. Я не хочу з вами більше ні спорити ні проводити якісь дискусії.  
І повторюся ще раз, судячи по вашій позиції ви або самі БАРИГА або МУСАР який то всьо покриває!
| Ukraine
 
, 09:26 07 березня 2018 р.
 
Так от Марта, чиїсь емоції мене менш за все хвилюють !  
Ну а тепер по порядку: 
По перше - перш ніж когось в чомусь звинувачувати, треба мати за для того хочь якісь підстави.  
По друге - останній ваш коментар все ставить на свої місця і в котре показує читачам як де хто ПОВНІСТЮ ІГНОРУЮЧИ ФАКТИ НАДАНІ у моїх коментарях та ТАК і НЕ НАДАВШИ ЖОДНИХ ДОКАЗІВ, намагається прив'язую якусь базу до цілої вулиці та паскудить вулицю та її мешканців, ЖОДНИМ ЧИНОМ не доводячи своїх слів як і автор першочергового коментаря.  
І останнє - перш ніж комусь щось тикати, треба ПЕРШ за ВСЕ навести лад зі своїм БЛИЗЬКИМ ОТОЧЕННЯМ, причому дуже близьким, а крім того краще розповісти як на очах де кого люди просаджують ТИСЯЧІ, які крадуть з своїх домівок, а потім ночами спускаючи їх де кому у кішені.  
Тому звернемося до слів Біблії та де кому нагадаємо прислів'я про те, що: 
- Перш ніж вказувати комусь на маленьку щепку у оці, треба спочатку витягти велику палку у своєму оці !
| Ukraine, Lviv
 
, 12:06 07 березня 2018 р.
 
Андрій, взагалі не розумію що ви несете в своєму коментарі. Напевно мені не зрозуміти вас :grin Тому зробіть мені послугу не відповідайте.  
І це зовсім не означає що я з вами погоджуюсь, просто не хочу з вами спілкуватись.  
Щось вам доказувати немає смислу.
| United States, New York
 
, 14:03 07 березня 2018 р.
 
Так от Марта ви ДУЖЕ ДОБРЕ зрозуміли про що я вам написав - це перше.  
По друге - цей блог створений НЕ для вас ОСОБИСТО, а за для того щоб його бачили всі люди та мали можливість робити висновки НЕ по ПУСТИМ балачкам та емоціям того хто навіть близько не є корінним мешканцем вулиці Котляревського , а просто проживає на ній через певні обставини. І тому люди мають знати усі факти про обставини пов'язані з данною темою по місту Дрогобич, яких БЛИЗЬКО НІ КОЛИ НЕ БУЛО на вулиці Котляревського та не має. Зате є в багатьох інших місцях названих мною і через які ні хто не пов'язує їх з тим що поблизу хтось продає наркотики.  
А в тому що все саме так як написав може пересвідчитися кожний, коли зайде у названі мною місця і все побачить на свої власні очі.
| Ukraine, Lviv
 
, 15:49 07 березня 2018 р.
 
Марта, Ви звичайно тут накинулись на людину просто так. А дійсно, де ж на Котляревського ті всі шприци валяються? Шукайте винних у себе під носом, і оті всі шприци у себе вдома, бо Ваш "сожитель" і є постійним клієнтом у того "бариги". Його Ви теж фотографували і в інтернет викладували? Сумніваюсь.
| Ukraine, Lviv
 
, 13:16 26 березня 2018 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2018 Дрогобич Інфо → (сайт працює 3669 днів)