Борислав туристичний: як місто нафтовиків розвивається у цьому напрямку?
|
|
Останні новини Дрогобича
|
Написав(ла) zmistovno.com.ua
|
10.08.2019 |
Борислав – місто нафти, озокериту, а віднедавна – й туристів. Довгий час воно перебувало у стані застою, проте сьогодні все змінюється. Активізовується робота з туристичної промоції міста. Так, наприклад, міський парк змінює свій вигляд, облаштовуються сквери. У рамках участі у конкурсах Асоціації «Єврорегіон Карпати – Україна» завдяки ініціативи ГО «Українське товариство охорони пам’яток історії і культури м. Борислава» у міському парку буде встановлено аптеку-музей винахідника гасової лампи Йогана Зега. Також будуть втілюватися в життя проекти «Нафтова колиска Європи: забута історія Польщі та України» і «Нафтова спадщина діяльності Ігнатія Лукасевича» (частково).
Враховуючи весь потенціал розвитку міста, влада намагається покращити свої зв’язки та комунікацію з громадою. 30 травня на засіданні 70 сесії Бориславської міської ради було затверджено Положення про громадський бюджет міста. Тож бориславці отримали можливість подавати на конкурс власні проекти покращення міста. Перший конкурс заплановано провести вже у вересні-жовтні.
Окрім цього, міська рада розпочала роботу над впровадження проекту «Борислав – Розумне місто» («Smart city). Поки що тільки створюється робоча група з розробки проекту, але вже зовсім скоро бориславці зможуть вільно моніторити діяльність міської ради, комунальних служб, відслідковувати рух транспорту і т.д.
27 червня на сесії Бориславської міської ради було прийнято рішення про затвердження Положення про електронні консультації з громадськістю в місті Бориславі. Агенція інноваційного сталого розвитку та ресурсоефективності спільно з Асоціацією міст України проводили конкурсний відбір: за його результатами Борислав отримав можливість безкоштовного впровадження сервісу на офіційному сайті міськради.
Близько місяця тому міський голова Ігор Яворський на своїй Facebook-сторінці опублікував допис, в якому закликав громаду до обговорення концепції бренду міста. До допису було прикріплено першу пропозицію, яка не є остаточною, адже остаточний варіант повинен враховувати пропозиції і думки більшості мешканців.
Концепцію бренду розробила Лабораторія брендингу територій. За допомогою різних іконок було сформовано і лозунги: Борислав радіє/діє/кохає/надихає/запрошує та ін. Цікавим є варіант написання англійською мовою назви міста: Борислав – Boryslove.
За словами представника Лабораторії брендингу Анатолія Мазарчука: «Запропонований нами логотип є адаптивним. Завдяки системі іконок та слоганів можна створювати відповідну комбінацію під кожну сферу життя міста: від туризму до інвестування, від культури до спорту».
Концепція викликала цілий шквал обговорень. Деякі мешканці пропонувала свої варіанти бренду. Більшість бориславців вважають, що бренд міста потрібно обирати серед безлічі варіантів, шляхом проведення конкурсу і голосування, оскільки він має відображати минуле і сьогодення міста, а ще бути впізнаваним і приваблювати туристів.
Яким буде остаточний варіант бренду – покаже час.
Переглядів: 5209
|