Я офігів, Валєра) Або як у Дрогобичі в скверах гаражі хочуть будувати!

Надрукувати
Останні новини Дрогобича
Написав(ла) Oleh Dorka - Facebook   
25.03.2021


Сьогодні в мережі проскочила інформація про ділянку для будівництва індивідуальних гаражів, яка знаходиться в сквері на вулиці Пилипа Орлика перед будинком №14. Ви точно знаєте цей сквер. Він один з небагатьох у Дрогобичі, де ще немає МАФів.
Спершу подумав, що то якийсь фейк. Як таке можливо, щоб у сквері віддати землю під будівництво гаража. Зараз у мережі багато фейків, тому вирішив перевірити... Коли перевірив, то одразу офігів.
Як каже журналіст Данило Мокрик, - “Я офігів, Валєра”.

 Адже дійсно, в сквері, в одному із небагатьох у Дрогобичі зелених куточків нашого міста, які ще залишилися, ще у 2019 році, у серпні, депутати Дрогобицької міської ради проголосували за виділення ділянок
для будівництва індивідуальних гаражів (від 15.08.2019 року № 1918) https://doc.drohobych-rada.gov.ua/%E2%84%96-1918-%D1%80.../
Серед інших пунктів цього рішення був п. 1.4., в якому пані Гриб Вікторії Володимирівні, яка проживає у Дрогобичі, надати земельну ділянку площею 75 кв. м. на вул. Кн. Ольги, кадастровий номер 4610600000:01:004:0108, для будівництва індивідуальних гаражів.
Це і є, власне, цей гараж.
До сліз!
Якщо вийти на місце, щоб поглянути, де саме це місце, то розумієш, воно в сквері. Так, можливо не дуже охайному, але все-таки у сквері. 
Що цікаво, щаслива власниця цієї ділянки в парку цього ж року отримали ділянку в районі вулиці Самбірської (4610600000:01:067:0076) для індивідуального садівництва. Ділянка знаходиться біля дороги в Лішню, якраз біля повороту на Тандем. Теоретично ділянка є комерційною.
https://doc.drohobych-rada.gov.ua/%E2%84%96-1801-%D1%80.../
Ось такі щасливі люди живуть  у Дрогобичі. 
Цікаво, дуже цікаво, хто за цими всіма речами стоїть. 
Але гараж у парку - це мерзость. 
Вже скоро чекайте там МАФ! Або будиночок. 
До речі, це не перший раз у Дрогобичі в дуже недоречних місцях з'являються гаражі, які потім стають, наприклад, медичними центрами.  Детальніше тут: https://drogmedia.net.ua/.../dvopoverhovy-j-budy-nok-vy.../
Тому саме через такі історії, такі рішення і такий дерибан, я не маю жодних ілюзій, щодо нинішнього цинічного порядку у місті та тих, хто його очолює. Це міський порядок будується точно не на тих чеснотах, які нам декларують і в чому нас хочуть переконати.
Як можна було віддати частину скверу під будівництво гаража?
Я цього не розумію! 
***
Закликаю усіх, хто має бажання і час, активно моніторити усі проєкти рішень ДМР, бо такого "добра" ще може бути багато...






 



Переглядів: 3717

Коментарі (54)
 
Я думаю, що якби не робити шуму у інтернеті, то основна частина дрогобиччан і уваги на це би не звернула. Людям треба гроші заробляти, сім'ї годувати, дітей вчити, а скандалять через якись гараж ті кому нічим зайнятися.
Рейтинг: 4+ -62-
 
Іванка, 16:05 25 березня 2021 р.
 
Яка ти Іванка мудра! Я думав що хіба нашим можновладцям треба гроші заробляти, сім'ї годувати, дітей вчити! Правильно! А народ тупий! Бидло! Хто ту чернь питати буде?  
 
До кінця терміну очікуйте новий торгаш-центр в парку Бандери, забудований парк новонароджених приватними котеджами, і розважальний центр на Богдана хмельницького, з огородженою приватною территорією!  
 
Можна ще на бетонній площі пару мафів поставити, хоча вона вже себе відбила
Рейтинг: 49+ -2-
 
Снайпер-, 16:19 25 березня 2021 р.
 
Чава Ігор очолив ліквідаційну комісію по ліквідації відділу культури. Гівнюк ше не витер молоко на губах у вже ліквідатор великий! Ламать не строить ! Нічо-нічо, на нього час рано чи пізно прийде. Але то буде троха по інакшому
Рейтинг: 29+ -2-
 
лІквІдацІЯ ЯводЧака, 16:28 25 березня 2021 р.
 
А що так горіло на тій дІлянці (проданій під забудову) біля ШПІХЛІРУ учора 24 / 03 / 21 у вечері, що туди с перше пожежна погнала а потім швидка. Видно комусь терпець урвався і щось спалили!
Рейтинг: 5+ 0-
 
перехожий, 16:30 25 березня 2021 р.
 
Будівництво і торгові центри це робочі місця, зарплати і податки, а якщо хочете природи, то по селах хати дешеві, а багато хто навіть просто пускає пожити, щоб хтось у хаті був і комунальні платив.
Рейтинг: 2+ -46-
 
До Снайпер-, 16:40 25 березня 2021 р.
 
Олежик, а чого це ти так розстроївся? Теж хотів там ділянку під гаражик?
Рейтинг: 8+ -23-
 
До Дьорки, 17:11 25 березня 2021 р.
 
я знаю той сквер якщо не помиляюся. Він розташований коло будинку 5 по вул П. ОРЛИКА. Які там гаражі пацани? Ви що гахнулися з дуба? Та то парк суперовий.
Рейтинг: 24+ 0-
 
снайпер + затетий украінець, 17:53 25 березня 2021 р.
 
якщо хочите там розташувати гаражі так ви спочатку спитайтеся жителів будинку що там розташований чи вони хочуть бачити з своіх вікон дахи гаражів, а потім будете кумекати чи маєте право на таке дійство. Думакю що прокурор м ДРОГОБИЧА відмінить даний так званий прєкт.
Рейтинг: 25+ 0-
 
юрІй, 18:03 25 березня 2021 р.
 
Маразм, назад у СССР :grin
Рейтинг: 16+ -2-
 
фокін, 18:10 25 березня 2021 р.
 
Незаконне будівництво в районі Шпихліра обросло багатьма цікавими історіями. В Ратуші взяли добрячі гроші за прийняте рішення. Сьогоднішні патрійоти вишукують будь-які способи щоб не повертати хабаря і продовжити будівництво. Будівництво цього обєкту потенційно може призвести до серйозних нещасних випадків. Перші ластівки пожежі. Але владі наплювати на безпеку людей. Ушльопки та гади не зупинять найчеснішу владу патрійотів.
Рейтинг: 24+ 0-
 
123, 18:31 25 березня 2021 р.
 
правильно, гаражi зробити двохповерховi з басейном
Рейтинг: 4+ 0-
 
heer Flunt, 20:07 25 березня 2021 р.
 
Ця особа ГРИБ можливо підставна бо на підставних осіб наші "найвпливовіші" слуги народу набирають земельку по ласих місцях міста. А потім з гаража виростає черговий МАФ чи навіть другий "ЗЕФІР". Нинішні "найвпливовіші" дуже ненаситні особі. Зауважте що ділянка на побудову гаража є безоплатною . Тому так щиро депутати виділяють але не простому пересічному а самим собі чи родичам ну і коханкам звісно. Отже ця грибиха з їхньої кагорти "найвпливовіших".
Рейтинг: 16+ 0-
 
Юрем, 20:42 25 березня 2021 р.
 
Ти приїхала "байгарко" з села до міста , а нам пропонуєш їхати на природу у села. Не хило "іванцю". Як там по селам кажуть "іванцю". В кожній хаті по "іванці".
Рейтинг: 25+ -1-
 
До" Іванки", 20:52 25 березня 2021 р.
 
І далі захоплення земельки
Рейтинг: 12+ 0-
 
андрій, 20:54 25 березня 2021 р.
 
Іванка, Ви не грамотна та не обізнана людина, якщо таке пишете.
Рейтинг: 18+ -1-
 
Ігор Ярославович, 20:55 25 березня 2021 р.
 
СКОТИНЯКИ - делікатнішого слова не можу підібрати до тих 22-х , що голосували "за". :( 
Схаменіться! Пора вже зрозуміти, що гроші і маєтки з євроремонтами - це НІЩО у цьому житті. Подумайте трохи про духовне. Земний суд можна обдурити. Небесний СУД - не вдасться. А на нього стає кожна людина. І приходять внуки-правнуки із запитанням: за чиї гріхи ми страждаємо?  
 
Вважаю, що теперішній депутатський корпус просто ЗОБОВ*ЯЗАНИЙ відмінити це ганебне рішення!
Рейтинг: 26+ 0-
 
Наталія, 21:04 25 березня 2021 р.
 
А що Ви хотіли? Самі прикоськали турківських переселенців, дозволили влаштуватися на державні посади, наплодити потомства, то вони тепер і будуть розказувати куди Вам їхати, а земельку дрогобицьку поділять між собою. А не хочете у село то валіть на заробітки і зробленими грошима будете їм за кожну дурницю хабарі давати. Ви там назвали Іванку байгаркою, але схоже, що все навпаки, такі іванці якраз у Дрогобичі раду си добре дают на відміну від місцевих.
Рейтинг: 19+ -1-
 
До 20:52, 21:19 25 березня 2021 р.
 
Шановний Юрій Петранівський! Ви і надалі будете "нахвалювати" міську владу, а надто Кучму? А чи вже спала полуда з очей?  
Цікавим є те, що Кучма зі своєю братвою вміло приховували те ганебне рішення до місцевих виборів, вдало замакітрили і запудрили голови виборцям площею. Бо якби виборці знали про їхні "справи" - не проголосували би за того Кучму- мерзотника, а , значить, і ту зграю шакалів. Ганьба!  
Звертаюсь тепер до одного з найвпливовіших Ореста Каракевича: що будете робити як секретар ради? Саме від Вашої позиції з цього питання буде залежати Ваш статус: справжнього воїна АТО чи липового.
Рейтинг: 25+ -2-
 
Наталія, 21:25 25 березня 2021 р.
 
"Будівництво і торгові центри це робочі місця, зарплати і податки, а якщо хочете природи, то по селах хати дешеві, а багато хто навіть просто пускає пожити, щоб хтось у хаті був і комунальні платив. " - більш цинічного і хамовитого допису ще не читала.  
Хочеш розважальний центр та робочі місця - будуй на околиці. А ще краще там, куди ти посилаєш людей. Це ж треба було додуматись - вирубувати сквери!  
Ти - наглота з обмеженим світоглядом, один з тих "найвпливовіших".
Рейтинг: 21+ 0-
 
Наталія, 21:51 25 березня 2021 р.
 
Я не проживаю там в тому районі. Ясно як в день. що ставити там гаражі то абсурд - смішно. Багатьох нинішніх депутатів знаю особисто, здивувався що деякі з них підписалися за те будівництво. Ніколи не нахвалював керівництво влади, а завжди говорив, що якщо хтось прийшов до влади то повинен радитися з народом. повторюю ще раз що треба спитати у жтьелів того району чи до вподоби ім будуть ті гаражі? Вношу пропозицію. На вул Грушевського на територіі ШПІХЛЕРА є велика територія де хтось вкопав деревяний хрест, де часто туди приіжджають артисти цирку, там є можливість побудувати приміщення під гаражі такі як в ЄВРОПІ. багатоярусні! І останнє! Звертаюся до КУЧМИ Т. Я. Ви обціцяли в цьому році побудувати сміттєперобний завод ціеа якого 25 000 000 євро. Велике бабло. Трусіть разом з депутатами кИІВ нехай виділяють бабки. або треба шукати спонсора. Ось такі новини. П. С. А хто там з Турківського району мені пофік. не порушуйте закони! всім здоровя. АРЕВІДЕРЧІ!
Рейтинг: 15+ -2-
 
юрІй петранІвський, 21:56 25 березня 2021 р.
 
Холопів забули спитати де будувати. Пакуйте валізи, скоро у Польщі трускавки починаються.
Рейтинг: 10+ -9-
 
До Наталії, 21:59 25 березня 2021 р.
 
Якщо ліквідують культру і введуть щось нове в дусі Аля КУЧМа, аля ЧАВа , АЛЯ Конзьолка. Будете бачити місто буде житті , так , якще ніколи не жило! Культурою буде пахнути всюди ! Ви подивіться, вже ніхто з бізнесменів не хочуть нічого робити для міста, бо місто має бізнесмнів в сраці!
Рейтинг: 11+ 0-
 
Ігор Стефанків, 22:03 25 березня 2021 р.
 
22 " ДЗЮРАХИ" проголосували "за" серед них і ІРЦЯ хабарниця. Слів просто немає. Ото дурбецела площинні ще раз вибрало тих шахраїв в прямому розумінні.
Рейтинг: 18+ 0-
 
Дрогобичанка, 22:04 25 березня 2021 р.
 
Не існує в Україні документа підписаного народом на референдумах, про згоду народу передати свої права господаря, найнятим на роботу слугам; на землю, надра, ліси, озера, незалежний судовий орган узурпований нашими слугами президентом і депутатами верховної ради. Вони так перестрашились, що народ забере від них своє законне право обирати незалежний судовий орган, що внесли в закон про референдум, статтю забороняючу народу країни піднімати питання про узупований незалежний судовий орган нашими слугами, про правоохоронні органи і прокуратуру. Совки ніяк не розуміють, що живемо в 21столітті а не в павутинні минулого рабства. Так що по суті всі рішення так званої влади по землі і перебудові міста без згоди громади є не легитивні і за кожен метр землі і за кожне зрізане дерево самозваними  
"господарями" міста з ратуші, прокурор міста повинен відкривати діла на слуг.
Рейтинг: 8+ -1-
 
Семен, 00:26 26 березня 2021 р.
 
А скажіть , будьте такі добрі, що це за "щуряча" така позиція 12 депутатів , які просто були відсутні ? Усі 12 (! ). З яких таких поважних причин ? ! (І великий депутат Балог в тому числі). Повагу тут викликає, так виглядає, один Броварський. Знаєте, повагу взагалі викликають ті, які , знаючи , що результати їхнього голосування можуть показати усім жителям громади-зробили свій вибір , позитивний чи негативний. А от то-таке літепле: ні вашим ні нашим, то то є "сміття", як казала колись одна стара жінка і повірте і не заслуговує найменшої уваги ! Як пише в Біблії "Ваше ж слово хай буде: так-так, ні-ні. А що більше над це, то те від лукавого. ' Вчіться з наймудрішої книги життя !
Рейтинг: 8+ 0-
 
??, 03:26 26 березня 2021 р.
 
В сквері - гараж геніально. ((((( На вул. П. Орлика 14 я прожив 22 роки. Часто гуляв з дітьми. Затишне місце багато дерев було. Ми мешкаці прибирали від листя. Зараз хочуть еврейськи сверик знищити. Щось неймовірне. Я гадав що при комуістах немає правди. А то бачу патріоти найбільші вороги Дрогобича та УКРАЇНИ. Таке відчуття скільки не вибирай владу вона все гірше і гірше. Моральні потвори. Надіюсь цього не станеться.
Рейтинг: 24+ 0-
 
Володимир, 06:51 26 березня 2021 р.
 
В сквері - гараж геніально. ((((( На вул. П. Орлика 14 я прожив 22 роки. Часто гуляв з дітьми. Затишне місце багато дерев було. Ми мешканці будинку прибирали від листя. Зараз хочуть еврейськи сверик знищити. Щось неймовірне. Я гадав що при комуістах немає правди. А то бачу патріоти найбільші вороги Дрогобича та УКРАЇНИ. Таке відчуття скільки не вибирай владу вона все гірше і гірше. Моральні потвори. Надіюсь цього не станеться.
Рейтинг: 14+ 0-
 
Володимир, 06:53 26 березня 2021 р.
 
Прокуратура захищає всіх оборотнів у владних кріслах а не інтереси народу то давно відомо. Натомість з міського бюджету міста дофінансовують такі структури як прокуратура, податкова, сбу та мєнтовню. Квартирки їм "дарують" у новопобудовах і після таких благ ви хочете щоб ті справи на ту злодійню відкривали? Тільки протест від громади і живий протест а не писанина не дозволить чиїсь "СОСЦІ" встановити гараж.
Рейтинг: 16+ 0-
 
До "Семена ", 09:52 26 березня 2021 р.
 
водити туристiв треба й по гаражам, й розказувати як вiн той гараж дiстав, за скiльки еврейчикiв, та про доходи його, яка машина стоiть, взагалi всю вiдому бiографiю. ото буде туристичный маршрут в дрогобичi.
Рейтинг: 10+ 0-
 
heer Flunt, 09:53 26 березня 2021 р.
 
У Дрогобичі на той протест прийде від сили п'ять чоловік, яких поліцаї з муніципалами швиденько розженуть, щей поштрафують.
Рейтинг: 10+ -1-
 
До 09:52, 10:00 26 березня 2021 р.
 
На вул. Сахарова знаю що ці недоноски з людьми воювали за гаражі хоча там не сквер і не заповідна зона чи туристичний маршрут. Причина лишень в тому що як вони дають дозвола то цей дозвіл увінчуєьься хабарем а тут така кількість бабла їм пропадає бачите. То як це рішення на гараж у сквері можна трактувати? А ті депутати що були відсутні прирівнюються до тих що голосували , бо вагома причина думаю це "ні вашим ні нашим".
Рейтинг: 11+ 0-
 
Дрогобичанка, 10:02 26 березня 2021 р.
 
Можливо і так бо тут переважно контингент поселення люди з ближніх сіл які живуть думками про польські плантації з огірками та трускавками щоб вивчити своїх дітей . Хоча де їхні дипломовані діти опиняться вже відомо - також будуть збирати трускавку бо" теплі " кріселка у держустановах узурповані нинішними і минулими корупціонерами. Там їхні діти, внуки і у декого правнуки вже дерибанять Дрогобич туристичний . Навіть на підприємствах комунальних таких як водоканал, жео, тепломережа, плюс рем та газова сидять сімейними кланами . Там сторож чийсь родич або батько або тесть неговорячи про інженерію та бухгалтерію. Отака в нас європа чоловіче.
Рейтинг: 10+ 0-
 
До "До 09:52,.", 10:13 26 березня 2021 р.
 
Нам подають рейтинги найвпливовіших "людей" від влади та бізнесу і тим себе вони вважають інтелігентами. Но насправді це бариги з совковим ментолітетом якщо вони гаражами сквери забудовують. А ті експерти які ту наволоч піарять перед парламентськими виборами - це проплачені дуполизи. А їх немало крутиться в інституті міста біля грантоїда відомого.
Рейтинг: 15+ 0-
 
До коменту вище, 10:23 26 березня 2021 р.
 
Протест? ! Ой розмішили, я плачу. Дрогобиччани не можуть вийти на протест проти сміттєзвалища на Гайдамацькій, а ви хочете, щоб проти якихось гаражів вийшли. Будуть будувати де захочуть і що захочуть, і будуть наші дрогобиччани тихенько сидіти.
Рейтинг: 15+ 0-
 
Павло, 12:20 26 березня 2021 р.
 
Саме тому так влада поступає бо впевнена що бараноїди які їх приводять з тих чи інших причин у владу ( комусь майданчик, комусь гречку і т. д) ніколи відкрито не висловлять обурення. А один чи два у полі не воїн. Так і живемо а такі "Козловські" панують і їх як нас@рав по тій країні. Як миші "розмножуються". То ж за чотири роки площинні недоумки може зрозуміють як їх "влупили" , а може і ні.
Рейтинг: 7+ 0-
 
До "Павла", 12:43 26 березня 2021 р.
 
А хто буде протестувати, більшість дрогобиччан за кордоном, приїжджають хіба на Різдво і Великдень, а залишились тільки злодії і алкаші.
Рейтинг: 7+ -2-
 
До Павла, 13:31 26 березня 2021 р.
 
Думаю на 100 % питання парку вирішене і гаражів там не буде. Першочергово нашим чиновникам треба думати про сміттєпереробний завод , а де саме нехай влада і думає. або в Дрогобичі, або десь у Львівській області. То питання треба погодити з обл адміністрацією Львівськоі області і з чиновниками з м. Києва. Немають бабла? Нехай чиновники продають будинки які у них є в ЄВРОПІ ось тобі і бабло буде! Все крапка!
Рейтинг: 4+ -4-
 
снайпер + затетий украінець, 14:19 26 березня 2021 р.
 
При Радзіку прибрали всю комунальну нерухомість та підвальні приміщення а теперішні взялись за землю та деревину. Скоро облисіє місто від їхніх "кронувань". Їм до господарника як до небес. Дичина.
Рейтинг: 12+ 0-
 
Читач, 18:01 26 березня 2021 р.
 
Поставлять один гараж а потім як гриби повиростають інші. Якщо одній грибисі дозволено (видно біла грибиха ) то решта мухоморів чим гірші. Сміхота і годі з тих "впливових"
Рейтинг: 9+ 0-
 
Думка, 18:07 26 березня 2021 р.
 
на протест вийдуть майбутьнi власники, з гаслами руки геть вiд наших гаражiв.
Рейтинг: 6+ -1-
 
heer Flunt, 18:28 26 березня 2021 р.
 
Ніхто не збирається будувати у сквері гараж. Нам же усім один(а) цинічний(а) хам(ка) написав(ла) про створення нових робочих місць та сплату податків. Ясно як вдень. Містяни дуже із задоволенням підуть на мінімалку без офіційного працевлаштування! :) Своїх чад та зятів - у міську раду, а рабам - гарувати на них. Отака перспектива від хамів.  
Колись же цій вакханалії повинен настати кінець! :(
Рейтинг: 11+ 0-
 
Наталія, 19:40 26 березня 2021 р.
 
Так усіх усе влаштовує, якби людям таке не підходило, то ратуша би горіла і ті хами вилітали з вікон, а так схоже, що усім норм.
Рейтинг: 9+ 0-
 
До Наталії, 19:50 26 березня 2021 р.
 
до "Я".  
Особливо не тішся. Скоро "по пріказу Амєрікі" вишибуть твою кацапню з України і Криму разом із ЗЕоборотнями. Одного вже мають у Ростові, потім буде два.
Рейтинг: 7+ -4-
 
Наталія, 20:21 26 березня 2021 р.
 
Не обращайте внимания на мои комментарии, так как я дебил.
Рейтинг: 8+ 0-
 
Я, 20:30 26 березня 2021 р.
 
Ну нічого, головне що не боїшся це визнати, тепер будем до тебе ставитись більш лояльно, хвороба є хвороба.
Рейтинг: 9+ 0-
 
До Я, 20:56 26 березня 2021 р.
 
Мені цікаво чи наважиться Кучма будувати гараж в центрі міста. То треба так морально впасти щоб за мамона(грошей) плюнути всій громаді в лице. Хай спробує. хоче. нас провірити. Бачу він по сверах і парках спец дерибанити. Кучма Тарас не знаю чи ви в курсі але ПЕКЛО ІСНУЄ. Бачу ви собі і вашим прибічникам готуєте теплі містечка.
Рейтинг: 7+ 0-
 
Володимир, 07:12 27 березня 2021 р.
 
А скільки ще таких рішень ті мерзотники винесли . Але пасивна громада тішиться площею та розливайками які на кожному кроці. Тупість місцевих жителів породжує таке безчинство зі сторони влади. Ясна річ що ці "патрійоти" йшли до корита щоб працювати на свою кишеню. То цинічний голодняк а не керівники отг. Йому плюй у бельки а воно ричить що дощ йде. Отака ратушня "впливових"
Рейтинг: 12+ -1-
 
Місцевий, 08:24 27 березня 2021 р.
 
Згоден. Але не все так безнадійно.
Рейтинг: 1+ -1-
 
Володимир, 09:27 27 березня 2021 р.
 
збодувати для бидлоти з селiв пiдземнi гаражi пiд ратушою. хай сi тiшат.
Рейтинг: 2+ -2-
 
heer Flunt, 19:17 27 березня 2021 р.
 
Комерційне будівництво в місті розквітає. Скоро за зелені почнуть будувати котеджі навколо Ратуші. Сьогодні о 8 год. горе будівельники переганяли з Сахарова на Стрийську до лісгоспу гусеничний екскаватор своїм ходом по асфальтному покриттю. А на незаконному будівництві його вже очікували три Камази , що перекрили весь підїзд до житлових будинків і цілий день вивозили грунт. Котлован і будівельна площадка не огороджені. Всі очікують нещасного випадку. Викликали в чергове поліцію , яка покрутилась і поїхала геть. Пікертони штрафують з неправильне паркування, а тут десяток порушень і всі передумови до трагедії, але міри приймати зась. Ратуша в долі.
Рейтинг: 10+ 0-
 
www, 19:45 27 березня 2021 р.
 
Громада незнає цілком свого значення у процесі любого рішення яке виносять наймані слуги місцевого самоврядування. У Конституції чітко прописано хто є влада , а це народ , і якщо громада бачить безчинство зі сторони найманих ними слуг то виражає свою незгоду з тим чи іншим рішенням останніх. А коли громада пасивна тоді влада діє так як їй це вигідно. Вибираючи депутатів ми тим самим надаємо їм дозвіл розпоряжатись майном громади, коштами громади , надрами громади , але згідно законів прописаних у Конституції, оскільки Конституція має найвищу юридичну силу. Но в результаті бачим що одні незнають і не хочуть знати своїх прав, а другі у більшості ігнорують цей акт прямої дії. Тому і живемо як стадо баранів з обов'чзками , а слуги жирують бо мають права.
Рейтинг: 5+ 0-
 
Дрогобичанка, 20:05 27 березня 2021 р.
 
Виходячи з цього в еврейському сквері треба чинити по справедливости. Тобто А ОСЬ ВАМ)))), . По самі помідори)). Так буде. Якщо ту не буде справеливости тоді влада почне безчинства тобто будуть посібниками москалям.
Рейтинг: 5+ 0-
 
Володимир, 20:39 27 березня 2021 р.
 
Внесу роз'яснення щодо дураків, отже: то не дураки , а довірливі справжні українці , які люблять щиро свою неньку. Ними просто маніпулюють ось такі, що у скверах у третьому тисячолітті будують гаражі а в кінцевому результаті буде черговий МАФ. Тепер під таким прикриттям захоплюють земельні ділянки по центральній частині міста.
Рейтинг: 6+ 0-
 
До "Я", 11:24 28 березня 2021 р.
 
Думаю, що до того "Я" можна вже і не звертатись. Його писанина , мабуть, закінчилась. Тепер точно світить йому його рідна матушка-вєлікая і могучая.  
Як кажуть, дурак дураком. Жило би собі спокійно на "Западной Украінє", їло --пило. Так ні, захотілось йому пообзивати українців та українську мову. "Скатєртью дорожка! "
Рейтинг: 0+ -1-
 
Наталія, 14:09 28 березня 2021 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 5796 днів)