Ями і малюнки на асфальті

Надрукувати
Спорт
01.08.2010
СпортУ п’ятницю (30 липня 2010 року) дрогобичани і гості міста стали свідками міського "наасфальтного живопису" - хто проїжджав дорогою на Трускавець ("трускавецька гірка"), не міг не помітити малюнків на асфальті. Як стало відомим, це була організована акція дрогобицького об’єднання "Інше місто", яку учасники присвятили приїзду делегації з організації Євро-2012. Делегація оглядала стадіон і приймала рішення, чи буде він тренувальною базою для команд (тобто, чи будуть свіжі гроші у бюджеті міста, які будуть ніби використані на ремонта стадіону).

Перш за все слід відмітити, що після мандрівки нашими дорогами ніякі малюнки не зможуть змусити гостей забути про ями на тому ж асфальті (де він є). А поєднання ям і малюнків виглядало досить убогим.

Хоча, координатором "молодіжної" акції був власник видавництва "Коло" Микола Походжай ("Пора"). І якщо стадіон буде таки тренувальною базою, то слід чекати запевнень від "Пори", що все це лише завдяки їм. Тим більше, розпочинав малювати на дорозі міський голова Дрогобича Микола Гук.

Що ж до самого стадіону "Галичина", то його ретельно прибирають, ремонтують силами комунальників - щоб надати цій руїні людського вигляду. Адже надходження коштів від організаторів Євро-2012 може бути ще до виборів, що на руку деяким привладним чиновникам та службовцям.

Переглядів: 10839

Коментарі (104)
 
Жах! Їдеш по хрестах. Я спочатку вирішив, що це якийсь злий жарт збоченців.А найгірше- це те що розмітки на дорогах немає і в такому аварійному місці водій дезорієнтується повністю. Я думаю жертва першого ж ДТП з повним правом може подавати в суд на "організаторів"
Рейтинг: 0+ -6-
 
Валерій, 18:23 01 серпня 2010 р.
 
Проїзжав у пятницю біля Гірки і бачив , як депутат-порист Кулина позував фотографу Фецяку на фоні розмальованого асфальту.Раджу всій Порі, разом з Кондратюком зробити групове фото на фоті розбитих доріг.Валерій все правильно написав.5 балів!
Рейтинг: 4+ 0-
 
тед, 10:30 02 серпня 2010 р.
 
Акція буле не спрямована на , , їждження по хрестах, , це по перше. 
 
Я думаю жертва першого ж ДТП з повним правом може подавати в суд на "організаторів" 
-самі зрозуміли що написали? це перш за все проблема водія, адже задивитись можна і на дерева. 
 
розбиті дороги? 
ви були на місці розмальованої дороги? 
я розумію що обсирати може кожен, але для того шо б обсирати треба перш за все знати чим) а не говорити шо попало) 
 
"Їздити по хрестах - це жах?" шось не подобається?! є інші дороги якими можна дістатись до трускавця!  
крім того позамальовували не лише хрести) а й вікна і букви) 
 
так що раджу спершу поглянути на малюнки і дорогу а потім виражати свої , , недовольства, , :grin
Рейтинг: 3+ 0-
 
Павло, 13:12 02 серпня 2010 р.
 
підтримую Павла..) 
 
в цих малюнках немає нічого поганого...просто люди привикли сприймати все погано.
Рейтинг: 3+ 0-
 
Софія, 13:29 02 серпня 2010 р.
 
я думаю шо Павло дуже правильно написав, оскільки в цьому немає нічого поганого.просто Дрогобич-це місто європейців.і ми також повинні думати про щось більше , окрім того, що там хрести.і що?
Рейтинг: 10+ 0-
 
Мар*яна, 13:37 02 серпня 2010 р.
 
Шось я вас не бачила там з пензликами, коли ми малювали це дорогу, для вас, для міста, для себе!  
Щось ви тільки вмієте про дороги говорити, інших звинувачувати, гнати на всіх, хто це малював. а самі? ви щось тут робите чи так, тільки обсирати вмієте усіх? 
ви би вже мовчали, перше ніж таке писати *в суд подавати* 
та ви взагалі до того ніякого відношення не маєте!  
от і мовчіть!
Рейтинг: 0+ -4-
 
Марта, 13:42 02 серпня 2010 р.
 
Марта +1
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 13:52 02 серпня 2010 р.
 
Після таких малюнків не жалійтеся на долю.
Рейтинг: 6+ 0-
 
, 14:56 02 серпня 2010 р.
 
Так...повністю підтримую Марту.. 
Ггг.я й сама брала участь у цій акції...і скажу, що розмалювати шмат дороги у 1600 м. не така легка справа, як отут язиками тріпати у коментарях...ну а на рахунок того, що дороги у ямах...ТО НЕ МИ У ЦЬОМУ ВИННІ!
Рейтинг: 4+ 0-
 
Соля..=), 14:59 02 серпня 2010 р.
 
Краще було б свастику замальовувати
Рейтинг: 4+ 0-
 
Ігор, 15:25 02 серпня 2010 р.
 
Хрест - це доля людини, в твоєму малюнку - частина тебе, твоєї душі -  
неприємно коли по ній катаються
Рейтинг: 3+ 0-
 
Ігор, 15:31 02 серпня 2010 р.
 
Ми християни ми ходимо по хрестах, несемо їх, і віримо що це має сенс. Так сама як і вірили що акція "кардіограма міста" покаже що Дрогобич живий, що серце бється... і як бачимо бється в молоді і завдяки їй... вона а не критики зробить з нього європейське місто... ми а не ви творитимемо майбутнє... ось!  
Тож всі що малювали і підтримували - молодці!
Рейтинг: 0+ -4-
 
Остап, 16:44 02 серпня 2010 р.
 
не тобі судити..в кожного своя релігія кожен вірить в своє...ці хрести не були намальовані щоб принижити християнство.воно було створено для кращого..ти спочтку б попробував це намалювати...а потім критикувати. 
Чого ти можеш кращого зробити для Дрогобича?я відповім :нічого! бо всі вміють тільки критикувати чужу працю і чужу віру...а самому за собою подивитись слабо! ..от і візьми фарбу в руки і замалюй свастику.ти хто щоб комусь казати що робити і чим займатись.в кожного своя думка свій погляд.ми хотіли зробити чим краще...а люди такі як ти ніколи не оцінять того чого намагаються зробити інші..от сиди коментуй і критикуй чужі дії...а сам нічого не роби.правильно а нашо якшо хочеш зробити щось краще зроби це сам..ти не маєш право говорити про якісь христи на цих дитячих малюнках краще подивись на своє життя і подумай що зробив ти?!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Юля, 16:48 02 серпня 2010 р.
 
я повністю і в всьому підтримую Юлю.і всіх , хто написав, що ця акція була правильним кроком у житті нашого міста.Ми маємо думати, перш ніж щось робити, казати щось нерозумне. 
де не подивись, у нашому місті всюди намальовані хрести, свастики.а ви ніколи не подивитесь на це! а ви зверніть на це увагу, подивіться, і тоді беріться щось казати про наші малюнки! ми їх малювали.ми.а ви взяли та й замалювали! Ми всі є громадою Дрогобича.та маємо вирішувати проблеми разом.!  
наше місто ожило , набралося енергії.а зараз ви просто руйнуєте те, що ми так довго робили!
Рейтинг: 8+ 0-
 
мар*яна, 17:01 02 серпня 2010 р.
 
Чудова акція.Творча, оригінальна...До критиків-перестаньте бути язичниками, дві перпендикулярні лініі, це просто лініі.які перехрещуються.Майте бога в голові, а храм в серці.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Олег, 17:10 02 серпня 2010 р.
 
Радує поява в коментах молоді, яка обстоює свої малюнки.Та все ж є три але.1 - акція явно передвиборна, чомусь почалась після того , як янек підписав закон про вибори! 2 - участь брали діти пористів про що свідчить плакат в вітрині"Фуджі".3 - напревеликий жаль кардіограма міста давно нагадує пряму лінію, в кардіографі в такий момент іде пряма лінія і пищить сигнал, на превеликий жаль до лінії причетна і пора, а сигнал подавати почали тільки під вибори.Є ще одне але, як розглядає такі малюнки даі в аспекті безпеки руху.П.С. -Остап та Марта -діти Походжая! Але акція молоді , якщо б пройшла без політики вартує тільки похвали!
Рейтинг: 0+ -3-
 
Довбуш, 17:19 02 серпня 2010 р.
 
Пане Довбуш, я й справді гордий тим, що Микола Походжай мій тато. Ми робили акцію щиро, і кожен, хто брав участь, це підтвердить.=)
Рейтинг: 1+ 0-
 
Остап, 18:27 02 серпня 2010 р.
 
Знаєте, ті, що так усе критикують 
настане у вашому житті такий момент, коли ви захочете жити з містом, але воно не захоче жити у вас!
Рейтинг: 4+ 0-
 
Марта, 19:28 02 серпня 2010 р.
 
Марта, згоджуюсь з тобою.!  
перш ніж робити-думайте за наслідки. 
ми всі це робили з власної волі.нас ніхто не змушував.!
Рейтинг: 15+ 0-
 
мар*яна, 19:35 02 серпня 2010 р.
 
участь брали діти пористів про що свідчить плакат в вітрині"Фуджі"-Довбуш, 17:19 02 серпня 2010 г. 
якшо хо4ите я вас познайомлю з тими дітьми, побачите самі скільки там пористів!  
Можу вас запевнити, політики там небуло, а якшо була.То думаю той фестиваль шо будете організовувати ви буде без політики, а я прийду подивлюсь.
Рейтинг: 3+ 0-
 
, 20:38 02 серпня 2010 р.
 
Так так..хочете фестиваль без підтримки політиків організовуйте...самі всім цікаво на це подивитись.=))) 
всетаки ми відстояли себе...=)))ми змінили Дрогобич...зробили його частинкою чогось кращого, вищого
Рейтинг: 0+ -2-
 
Юля, 22:30 02 серпня 2010 р.
 
без політиків небуло б того, що ми зараз маємо! ми самі пішли на це.! ми хотіли щоб наше місто виглядало європейським! а ви натомість замалювали все, що було зроблено нами
Рейтинг: 6+ 0-
 
Мар*яна, 23:08 02 серпня 2010 р.
 
Дивно.Чому більшість побачили негатив ? 
Всі жаліються на ями, погані дороги, хоча ніхто не задався питанням, що ж він особисто зробив для міста.Молодь провела акцію, нестандартну акцію, чим хоч трохи розворушила наше місто байдужості.Місто в якому свіжих ідей практично нема... 
Не розумію чому хрести так комусь "стали в горлі" ? 
Давайте тоді фотографії з церквами забороним, живопис, та й знімати будь-які фільми де на задньому плані є хрест.Я думаю ні для кого не секрет що церква в останні роки перетворилась в свого роду комерційну структуру, з своєю внутрішньою корупцією та свого роду бізнесом.і політикою також почали займатись духовні лідери.Тому як на мене, вже не треба вже на стільки драматизувати, та "згущувати фарби".Дивує те що молоде покоління хоч щось робить для міста, його іміджу, привертає до міста увагу, а вибачте купка "старих пердунів" сама нічоого робити не хоче, та ще й максимально критикуе, і ставить "палки в колеса". 
Відповідно й дороги в нашому місті такі тому, що коли хтось починає робити для міста, решта вважає своїм обов"язком цю роботу прокритикувати, та "зарубати" всіма силами. 
Не розумію чому так дивує те що стадіонним руїнам надають трохи вигляд? 
Треба бути повним ідіотом, щоб не привести стадіон до европейских стандартів за гроші не з міського бюджету.Чи більшість вважає що місту підсилу відремонтувати стадіон власними силами? 
Само собою, що критикувати чужу роботу сидячи дома за компом, біля кондиціонера, попиваючи пивко, та слухаючи радіо - це не малювати в жару "кардіограму міста" , не проводити квест, та й не "шаманити" стадіон... 
Молоддю в нашому місті не займаються купу років, вони самі знайшли собі заняття, ще й у вигляді досить свіжої ідеї. 
А критикувати має моральне право лише та людина, яка хоч раз в житті спробувала організувати якусь акцію , а не бізнес, в місті.Яка знає як важко згуртувати людей, їх зацікавити і направити в корисне русло !  
Я низько вклоняюсь новому поколінню. 
Років за 5-10 хотів би навіть бачити їх у владі.Думаю аж це нове покоління з своїми нестандартними та свіжими поглядами наведуть лад у рідному місті !
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 10:43 03 серпня 2010 р.
 
небуло мене пару днів а тут такии двіж! скажіть будьласка хто організував діско на подвірьі ратуші? ідея хороша ! але якщо вона звязана з маибутніми виборами то..
Рейтинг: 0+ -2-
 
макс, 11:02 03 серпня 2010 р.
 
Любі діти, я радий за ваше вболівання за долю міста! Маю до вас прохання не грайтеся в ігри дорослих, які тупо вас використовують.Макс! Дискотека в ратуші передвиборні ігри пори! Син мого товариша провів в буцегарні 8 годин за те , що розмальовував графіті стіну, питання до тих хто робить наше місто кращим, яким чином юні пористи в білий день та з чийого дозволу розмалювали стіну навпроти парку Бандери, я за справедивість! Думаю , що ще не раз побачимо різні акції під вибори, маю переконання, що результат дає систематична робота, а не пропагандистські акції, тим більше з залученням молоді та дітей! Я завжди був на стороні молоді, але без політики, так як вважаю молодість не тим періодом, щоб залазити в таке гамно! Удачі всім , їду в гори!
Рейтинг: 0+ -3-
 
Довбуш, 11:26 03 серпня 2010 р.
 
А хто розмалював вул. І.Франка коло цвинтаря?
Рейтинг: 0+ -2-
 
Свій, 11:34 03 серпня 2010 р.
 
Пане Довбуш!  
От якраз і є різниця, коли діти малюють графіті на стіні з дозволу та в білий день, а не "буть де" та вечером. Те що син вашого товариша провів за це час в буцигарні говорить про те , що він мало приділяє часу та вихованню власній дитині. 
А якщо комплекс біля вічного вогню розмалював якраз син вашого товариша - то цей вчинок в навіть порівняти з хрестами на дорозі неможливо... 
Панове приділяйте більше часу та уваги власним ДІТЯМ!
Рейтинг: 0+ -3-
 
, 11:39 03 серпня 2010 р.
 
Якщо я поняв Акцію "інше місто "з розмалюванням стіни і діско провела Марта Походжаи? молодець за не погані організаторські здібності! мінус в ціи ситуаціи що це не зробилось раніше))) 
якщо ви продовжите ці акціи після 31 жотня 2010року то смело розраховуите на підтримку на цьому саіті.. якщо ні то краще граитесь в такі ігри вконтактах)))
Рейтинг: 2+ 0-
 
макс, 12:05 03 серпня 2010 р.
 
Колись я з друзями був студентом-пористом.Мене Кучма, Лепак, інші використали(ходив клеїв листівки, бігав з прапором), а коли стали депутатами, то забули про нас на другий день.Хочеться вірити, що Походжай своїх дітей не кине. :)
Рейтинг: 0+ -3-
 
бувалий, 15:59 03 серпня 2010 р.
 
До "любих дітей" - скажіть мені будь-ласка хто може дати дозвіл на графіті?В цілому світі для цього є відведені місця, а у нас кожний партагейноссе може дозволити своїм чадам малювати де хочуть і що хочуть, і це є початками відчуття безкарності.От мій тато депутат і малюю де хочу, а твій тато токар то малюй собі в хаті , бо підеш до цюпи.Така політика подвійних стандартів погубила всі імперії, і прийшла до нас.А біля вічного вогню і пописала якась погань на замовлення таких . як ви "любі друзі", по тій простій причині, що в боротьбі за корито у вас немає нічого святого.А мер нехай собі на чолі намалює "Я гук довбанутий , який виконав завдання , і звів Дрогобич до стану села".А ще нехай показово повіситься на тих брамах при вїзді , що мав побудувати, а не знайде брами, то нехай повіситься на памятнику цибулі в музеї дрогобицької ковбаси! Пористи які підтримують гука ідуть в нікуди , туди їм і дорога!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Довбуш, 17:20 03 серпня 2010 р.
 
А при 4ім тут Гук?
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 17:27 03 серпня 2010 р.
 
Відповідь:Довбуш, 17:20 03 серпня 2010 г. 
 
Приватна власнысть. то власник, державна, то тыльки ДЕРЖАВА. 
Як бачите, варто попросити і позволять, а цюпою і не пахне.
Рейтинг: 0+ -7-
 
, 17:56 03 серпня 2010 р.
 
НЕ марта про вела, а Хлопці ініціатори!  
вони повністю провели фестиваль "Інше місто"!
Рейтинг: 6+ 0-
 
Марта, 00:31 04 серпня 2010 р.
 
так напишіть! юні патріоти ! хто організував! скільки приняли учасників участі! і скільки кіло фарби пішло))) хочете бути акртивними учасниками життя дрогобича -вперед)))тільки потім партіями не прикриваитесь бо ... самі зможете почитати через пару років що ви тут писали і як думали.))))
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 00:46 04 серпня 2010 р.
 
не тобі судити... 
А говорити всяку фігню, анонімно, любий дурак може.
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 01:03 04 серпня 2010 р.
 
Мені цікаво пане Довбуш, шо ви тим хочите показати, або добитись? 
А якшо то просто враження, тримайте їх при собі, непоказуйте своєї глупоти, та безпідставних припущень ітак нікому непотрібних
Рейтинг: 0+ 0-
 
я, 01:22 04 серпня 2010 р.
 
Вибачте Довбуше , але прояв творчості наших підлітків це добре ! Яка різниця, хто організатор , основне- мета . Цікаво , чи досягнута вона організаторами, І які плани на майбутнє ?
Рейтинг: 0+ 0-
 
АНЖЕЛА, 08:43 04 серпня 2010 р.
 
обережно діти на саиті) 
)согласен з Довбушем!  
то "я" ми вже на ти?)))
Рейтинг: 0+ -6-
 
макс, 09:09 04 серпня 2010 р.
 
обережно діти на саиті-дебыльний жарт. 
Як ви замітили навіть діти, присутні в коментах неписали такої фігні як ви з паном Довбушем...
Рейтинг: 5+ 0-
 
, 10:36 04 серпня 2010 р.
 
шановні панове ви б іще повели цю комсію вул. Володимира Великого.намалювали б малюнки по тротуарі.Повзували каблуки іхода.голови б точно погубили .Може і краще було би.
Рейтинг: 0+ -2-
 
ані, 10:41 04 серпня 2010 р.
 
2 "Я" почитаеш свои коменти через пару років! і все сам(а)-зрозуміеш ))))
Рейтинг: 5+ 0-
 
макс, 11:35 04 серпня 2010 р.
 
Ще раз до тих, хто не зрозумів - я за ініціативну молодь, наприклад піти в сиротинець, зробити свято неповносправним дітям, прибрати дитячий майданчик! А розмалювати стіну та дорогу бо тато хоче знов бути депутатом, я - проти.До "Я" гук при тому, що воно чудо наклкло перший мазок в кардіограмі на дорозі( воістину символічно).Їду відпочину, залишаю вас на старожилів МАКСА, ТЕДА ТА АНЖЕЛУ, хоча б з поваги, що вони нік не міняють і є стабільно і чесно на сайті.Маю надію повернувшись з відпочинку застати всіх в здоровї та при тверезому розумі.ДЛя ліквідації засилля макаронів під вибори використовуйте басейн та піші прогулянки.УРА!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Довбуш, 12:49 04 серпня 2010 р.
 
Пане Довбуш. 
Враження , що ваш весь світогляд "заклинило" на Гукові. 
Хто бачив графіті на стіні біля парку тому не важко зробити висновок, що про Гука та пору там не згадуеться...Графіті зроблене досить майстерно й з тематикою старого міста, а не "бредові" закарлючки, які малюють особистості, типу сина вашого товариша (після чого проводять час в буцигарні), на зупинках, будинках, ролокасетах, памятниках. 
Як на мене дане графіті досить цікаво вписалось в даному місці, та й прикрасило цю сіру, не в найкращому стані стіну.Та й на відміну від інших "місцевих папіків" 
Гук якраз пішов назустріч молоді і дозволив провести дискотеку та джаз концерт в дворику ратуші, хоча попередня домовленість по дискотеці була з іншими людьми, які в останній момент відмовили в місці проведення.Тому, як би не було, але той же Гук пішов на зустріч молодіжних ініціатив, а не ховався за "проповіді" на тему вищих матерій.Хто ніколи не організовував акцій не зрозуміє, що всім "по барабану" до молоді.А перед виборами це єдиний період коли можна одержати хоч якусь підтримку.І те, що проведена робота з досить великою кількістю молоді- це показник.Можливо хтось підкаже де в нашому місті дітись молоді? 
Парк на Трускавецькій в руїнах, залу для проведення тієї ж дискотеки нема (поцікавтесь скільки церква бере за оренду центру молоді, приміщення якого тепер передали їм у власність, повірте сумадо благочинства далека), з двох басейнів не працює на разі ні один, озеро з горем пополам нарешті з"явилось, але більше по кольору води подібне на болото... 
А політичний вибір доки люди не навчаться робити на основі особистих висновків, а не пропаганди, повірте до того часу жити краще не стане. 
Тому дану акцію не потрібно аж настільки політизувати. 
Є молодь, яка має ідеї!  
А якщо держава не допомагає в реалізації цих ідей, то нічого дивного нема, що підтримку шукають у спонсорах, политчних партіях, фондах. 
І повірте цікаві ідеї не можуть замикатись на сиротинцю, та неповнсправних дітях. Як на мене є в нас в місті старший прошарок населення , який має, повірте, набагато більше можливостей фінансових та матеріальних щоб відремонтувати майданчик чи допомогти неповносправним дітям.Цікаво а чи бував пан Довбуш хоч раз в сиротинці? 
Більша половина старшого покоління навіть уявлення не має де він знаходиться в нашому місті. 
В даному випадку критика - НЕДОРЕЧНА!
Рейтинг: 5+ 0-
 
, 17:36 04 серпня 2010 р.
 
Цілком згідний з Дрогобичанином! Слава Богу є мудрі люди в Дрогобичі. Дай Бог щоб всі такі були!  
Цілком зрозуміло чому так багато старається спаплюжити Гука. Гук чесна людина, походить з сімї патріотів. Гук завжди вислуховує всіх, поважає старших, ніколи не робив з себе великого пана, завжди боровся за правду, національну гідність, свідомість. Він не побоявся мафії і кинув їй виклик, за те Бог йому допоміг виграти справи в судах. Він завжди виходив переможцем, чи то відкриваючи першу україномовну газету, чи просвіту, чи першу школу в повністю русифікованому Севастополі. Він молодий, розумний, енергійний, знає закон і поважає його. Іде на зустріч громаді і молоді. Завжди проявляв найвищу участь і ініціативу в громадських заходах чи то історичного, патріотичного, чи національного змісту. Це серйозний конкурент, якого поважають не партії, бариги, і інші мафіозні структури, а прості Дрогобичани: молодь, студенти, вчителі, і багато інших. Як на мене, того кого прославляє преса і пропоганда потрібно гнати в шию! Так прославляли Януковича, а тепер комуніста Радзієвського і міліцейського бандита Ваврина!
Рейтинг: 0+ -4-
 
Іван, 18:04 04 серпня 2010 р.
 
"А розмалювати стіну та дорогу бо тато хоче знов бути депутатом, я - проти." 
Довбуш 
 
не варто таке тут пистаи, ти це дарма!  
не подобається, так мовчи.! ніхто не просив твоєї допомоги і нікому не потрібні ось тут твої притензії!
Рейтинг: 1+ -1-
 
Марта, 22:19 04 серпня 2010 р.
 
Парадокс. Політику тут приписують її ж противники і ревно відстоюють її присутність в даній темі. Немає сенсу по декілька коментарів втовкмачувати стереотипним людям суть даної акції.  
Можливо краще їсти насіння під під'їздом та грати в карти, аніж займатися активним молодіжним дозвіллям.
Рейтинг: 3+ 0-
 
А.Б., 22:48 04 серпня 2010 р.
 
Мартусь тобі від сили 17 років! а ти вже на ти з людьми які старше за тебе на 20-30 років! так молодець гарна акція але вона ніщо якщо в тебе не буде поваги до інших ... 
культуру треба нести в собі а не асфальті..
Рейтинг: 2+ 0-
 
макс, 22:59 04 серпня 2010 р.
 
Довбуш - політичний лузер, не здатний ні на ідею, ні на дію, тому й поливає брудом усіх і все навколо.Вже набридли його безглузді коментарі! А наша молодь - найкраща! Молодці, хлопці і дівчата! Нових вам ідей та звершень!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Ольга, 23:05 04 серпня 2010 р.
 
Доброго здоров'я усім! :) 
Мені дуже сподобалися відгуки ДРОГОБИЧАНИНА. Підтримую! Пане Дрогобичанине, читаючи Ваші думки, чомусь згадую чудового журналіста В. Кирилича. Чимось ваші погляди схожі... ;) 
Не бачив, що малювали діти на дорозі вул. Трускавецькій. Однак у мене самого вже давно зріє бажання розмалювати асфальтне покриття перед вікнами дрогобицької ратуші. По периметру. Щоб щодня зі своїх вікон бачили і читали. Як нагадування. А також в ролі звернення до нової влади. яка прийде після виборів. Хочеться вірити, що це буде нова, молода влада. Але "сам у полі - не воїн". І є що написати до уваги влади. SOS! Відремонтуйте школи, дитсадки, парки; поверніть місту кінотеатри, чистоту і порядок і т.д. і т.п. Думаю, що крейда для цього не підходить, бо опади змиють усе. 
Не знаю, чим перед містом провинився Микола Походжай. Знаю його як людину шляхетну. А в часи "Помаранчевої революції" кучмівське КГБ, мов хорти переслідували його. Прочитайте "Вільне слово" тих часів. 
Якщо його діти прийняли участь у благородних заходах міста - і їм, і пану Миколі - великий плюс. Така моя думка. 
Щодо хрестів... от читав коментарі деяких дописувачів, і згадав дещо жахливе, нелюдське. Пояснюю.  
 
Пам'ятаєте той час, як згорів дрогобицький кінотеатр "Юність"? Це було у 90-х роках. Прийшов я якось подивитися на те, що залишилося. Пригадую, падав тоді дощ. Сумно. Сюди я часто приходив з друзями. І з дівчиною... Ось пошкоджена металева апаратура... Погляд на сцену - і завмер. На стіні був намальований чорною фарбою величезний фашистський хрест. А довкола нього - текст про гуртування прихильників фашистської течії у Дрогобичі. Я був шокований. Побіг у редакцію "Галицької зорі". Зловив якогось журналіста, почав просити, щоб той пішов подивитися на це. Той відмахнувся від мене... 
Не знаю, що там твориться тепер. Але з огляду на те, що іноді деякі божевільні малюють цей хрест на стінах будівель міста, приходиш мимовільно до висновку, що у нашому суспільстві - нездоровий дух. 
Хоча, можливо, я помиляюся. 
Молодим____________ Молодці! Так тримати! І не зважайте на заперечення старих консерваторів. Вони живуть вчорашнім днем, а за вами - майбутнє!
Рейтинг: 1+ -1-
 
Франсуа, 01:52 05 серпня 2010 р.
 
Сірко-Марті і Соля.Ліпше візміть віники в свої ручкі і попідмітайте Дрогобич.Айвазовські хр-ві.Багато заплатили за художество від слова худо?
Рейтинг: 0+ -1-
 
Сірко, 07:43 05 серпня 2010 р.
 
Сірко.Максу і Довбушу.Підтримую.Не відіться на провокації.Два пальця броні не пробьеш.А доказувати всякім гоблінам що біле є біле, а чорне є чорне-собі накладно.Ліпше би взяли і розмалювали свастіками альбо тризубами базар в центрі.Бо скоро мер буде з Узбекістану альбо з Кіргістану. :grin
Рейтинг: 5+ 0-
 
Сірко, 08:00 05 серпня 2010 р.
 
Всі гарно пишуть про любов до міста, до свого татка і т.д., а дорогу зісрали на багато місяців наперед. Ті що їздять нею кожен день Вас всіх згадують не злим тихим словом не один раз.Краще б виставили цих студентиків і зробили цією фарбою розмітку - "європейці".
Рейтинг: 0+ -7-
 
Обурений водій, 11:54 05 серпня 2010 р.
 
До пані Ольги ! Напревелику радість і гордість, ніколи, ніде і ні з ким не бавився в політику, звідси автоматично лузером бути не можу! Політика -проститутка! І ніхто мене в цьому не переконає! Микола Походжай хлопець то що треба, та не треба йому розмальовувати дороги, це не його шлях. А агресія молдих пористів не пасує їм , просто як молодим людям.Хоча всі ж прекрасно розуміють, що час пори пройшов, і якщо Микола справді є українцем, він не зможе зреагувати інакше, як вийти з пори, виходячи з позиції Каськіва та його зустрічей з янеком!
Рейтинг: 0+ -5-
 
Довбуш, 16:45 05 серпня 2010 р.
 
вибачайте, дорогі дорослі люди!  
але писати таке про тих людей, які зробили все, я не дозволю, нікому, ніколи! ці люди адли життя місту, подарували віру молоді, і я не дозволю принижувати і писати таке про них! якщо вони для вас ніщо, то для мене вони все!
Рейтинг: 5+ 0-
 
Марта, 17:33 05 серпня 2010 р.
 
Оууу..Які думки! Яка критика!
Рейтинг: 0+ -4-
 
Ульна, 18:14 05 серпня 2010 р.
 
я теж таким був! і називаеться це дитячо юнатськіи максималізм! ми за! міняите цеи дрогобич малюнками, шаріками, роздаите всім рожеві окуляри і нехаи світ стане кращим для вас, але е одно "но" не спешіть в світ дорослих, там нема доброго Санта-Клауса і мері попенс!
Рейтинг: 4+ 0-
 
макс, 18:25 05 серпня 2010 р.
 
якщо покишо в наших силах тільки малюнками і шаріками, то нехай буде так! колись ми змінимо його і всіма іншими способами!  
а ви дальше нарікайте на нас у коментах під цим журналістським "шедевром"..і завидуйте нам, шо наші фотки висять в самому цетрі міста...)
Рейтинг: 0+ 0-
 
Ульна, 18:33 05 серпня 2010 р.
 
Чому політика цікавить вас всіх так сильно.Чи неможемо ми просто жити, насолоджуватись нашим прекрасним містом, просто жити наповну.?Просто ми задумуємось над дурними проблемами.. 
Кому заважали ті хрести, які ми намлювали.?Ми їх малювали, тому що ми всі пам*ятаємо про церкву, про Бога. 
навіщо ж спорити про це все.?нерозумію.?Що зроблено вже, те й зроблено..для чого приписувати сюди ту політику.Походжая, та його дітей.?це все не є розумним.Люди.схаментіться, ми робмио наше місто кращим, ніж зараз є.Ми робимо його кращим для всіх.Для підлітків, та для людей старшого віку.Наші фото вистять у центрі, ну і що?Просто люди, задумайтесь , що ми зараз робимо, пишучи ті пісті, безглузді коментарі, якими вже нічого не докажеш!
Рейтинг: 4+ 0-
 
Мар*яна, 19:04 05 серпня 2010 р.
 
Ініціатива не в то русло направлена!  
 
От якби тою фарбою пішохідні переходи малювали, яких у 70-тисячному місті - 0 (ноль! ), то я б вам у цій справі перший помагав!
Рейтинг: 0+ -4-
 
Студент, 00:23 06 серпня 2010 р.
 
Сірко-Студенту.Підримую.Мама з Іспанії присилае ойро, а вони тут чухають.Ти попробуй заробити своїми руками, а не фігнею займатись. :grin
Рейтинг: 0+ -3-
 
Сірко, 00:45 06 серпня 2010 р.
 
Пішохідні переходи малювати - зобов"язана певна структура, якій виділяються кошти, працівникам платять зарплату.. 
Така ж сама ситуація з шутром та засипанням ям.Повірте не одна машина з піском, асфальтом , чи шутром "роз"їхалась" по депутатам, та начальникам. 
Не питання, я думаю не проблема буде згуртувати молодь малювати розмітку на дорозі, навіть ями засипати, але при умові , що наприклад всі кошти, які закладаються на ці структури підуть наприклад на підтримку молодіжних ініціатив, або буде закуплена спортивна форма для дітей, то що.. 
Ми живем при КАПІТАЛІЗМІ відповідно потрібно привчати певні структури робити СВОЮ роботу , а не чекати коли прийде хтось.Я так думаю коли навчаєтесь дуже б хотілось. щоб хтось прийшов в кінці року та склав за вас іспити ? 
Але е в кожного певні обов"язки та відповідальність і не потрібно їх перекладати на "чужі плечі" !  
"Халявщиків" у нашому місті повірте ой як багато!
Рейтинг: 0+ -5-
 
, 09:36 06 серпня 2010 р.
 
Ой...шось я не бачила вас, Сірко і Студент, з пензлями в руках на дорогах...як ви пішохідні переходи малюєте!  
 
самі нічого не робите...та ше й будь-яку ініціативу інших критикуєте!
Рейтинг: 7+ 0-
 
Ульна, 13:19 06 серпня 2010 р.
 
Ви - ніхто, ніде, ніяк. Ви ніколи не будете залдоволені, бо ви так не приймали участі. Ви тільки завжди будете писати останніми коментарі - що ми агітаційна молода компанія. Ви завжди будете гордитися тим, що написали тут погане, а ми будемо гордитися тим - що внесли у дрогобич життя. ВАм ніколи цього не зрозуміти, бо ви не з тих, котрим би чогось хотілось. Ми вклали душу у кожен штрих пензля, ми вклали серце у кожен малюнок, намальований нами. Ми жили цими дивовижними годинами щастя. Ми це убдемо згадувати завжди як щось хороше. А ви собі завжди згадуйте свої коментарі і тіштесь, що вмієте руйнувати хороше.  
п.с. дякую Дрогобичу, що дав змогу жити у ньому, що він живе у мене як світле і рідне!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Марта, 15:51 06 серпня 2010 р.
 
Мартуся! Випусти пар! Ніхто нічого проти вашої акції немає, просто людей обурюють дві речі - чому тепер(під вибори та під татковим прапорцем), і друге - чому такий резонанс від релігійних громад та водіїв.Читай статті не тільки про вас а і про інших людей.Раз ми ніхто, то вже цим реченням ти , така культурна, молода і вихована плюнула всім, хто висловив свою думку на дану тему, тим самим підкресливши те, що ти ВЕЛИКЕ МОЛОДЕ ЗААНГАЖОВАНЕ ГАМНО! Удачі тобі в житті!
Рейтинг: 0+ -2-
 
Довбуш, 17:52 06 серпня 2010 р.
 
довбуш ти платний агент янека.
Рейтинг: 0+ 0-
 
kiler, 18:16 06 серпня 2010 р.
 
Довбуш це Демко Тарас, який будучи в Порі захватив собі змелю на халяву та обікрав Лазарєва Ігоря. Довбуш ти друг янека
Рейтинг: 0+ -6-
 
kiler, 18:18 06 серпня 2010 р.
 
макс працює на Тігіпка та Грицака і Радзієвського. Макс друг Довбуша, а значить друг янека. А тігіпко очолював штаб янека у 2004.
Рейтинг: 0+ -5-
 
riler, 18:21 06 серпня 2010 р.
 
Демко, тобто Довбуш, чим критикувати запропонуй що ти зробив за своє життя в дрогобичі, скільки ти створив робочих місць, як взяв землю біля райдержадміністрації, як в лазарева забрав перший поверх будівлі, скільки часу ти приділив молоді, і на фіга тобі бездарному трутню оцінювати те що роблять талановиті діти, їдь вже нарешті в гори, інколи краще мовчати, жуй жуйку дурню
Рейтинг: 0+ 0-
 
kiler, 18:35 06 серпня 2010 р.
 
2 кілер! Довбуш -сам б хотів взати хто цеи достоинии чоловік! а Демко це ТЕД! я макс був в Литвина по молодіжці, да підтримую Радзіевського!
Рейтинг: 0+ -5-
 
макс, 20:26 06 серпня 2010 р.
 
макс ти теж запроданець, продався після помаранчевої революції лагодичу а тепер куруєш сайт
Рейтинг: 1+ 0-
 
kiler, 21:06 06 серпня 2010 р.
 
2 кілер тебе кожен день покупають і продають, я хоч щось роблю.
Рейтинг: 0+ -4-
 
макс, 21:49 06 серпня 2010 р.
 
молодь ви молодці! тете, довбуш, макс -запроданці.в школі вчилися погано, не володіють жодною іноземною мовою
Рейтинг: 4+ 0-
 
kiler, 22:08 06 серпня 2010 р.
 
От і повиводили вас на чисту воду... А вони ше бралися говорити про якісь моральні цінності, совість, патріотизм..!  
 
2 кілер, ти молодець!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Ульна, 22:09 06 серпня 2010 р.
 
В загальному ідея була непогана, творча.Але... Кожен день їжджу на роботу в Трускавець машиною і мушу також визнати, що ця кардіограма сильно відволікає від дороги. А дана її ділянка, до речі, досить аварійна, і потребує підвищеної уваги від водія: як не йде хтось в темноті по дорозі, то з Макаренка вилітають, не дивлячись по- сторонам.Та й випускати дітей малювати по дорозі, нехай і під прикриттям ДАІ, на мою думку, також не найбезпечніше і не наймудріше. Не дай Боже, надїхав би якийсь пяний "джигіт", в якого вуйко працює десь-там, і тому йому все по... не помогли би ні ті ДАЇшники, ні нічого. А за дітей хто б відповідав ? Організатори ? Сумніваюсь. Я свою дитину на таку акцію не пустив би.
Рейтинг: 4+ 0-
 
Юрій, 04:01 07 серпня 2010 р.
 
ура мене розбанили!  
чого ви тут кажете шо це погано..це ж класно..якби не ті діти, хер би в нас було то Євро..такшо мовчіть ті хт о там проти цієї акції... Перше навчіться шось своє творити аніж обсерати інше... І мені не відписувати бо злапаю і задушу всіх!
Рейтинг: 4+ 0-
 
, 11:03 07 серпня 2010 р.
 
ПаНЕ НАЙВИХОВАНІШИЙ І НАЙКУЛЬТУРНІШИЙ, ДОВБУШЕ, ви мені на тата не спирайте. Цікаво чи хтось ще не перед виборам крім парламенту щось робив. Я щось не чула вас ніде і ніколи. Запам*ятай собі, вони робили це не для вас і незаслужили критики. А до мене не варто так писати, ой як не варто! я більше не пуду підписувати ваші *мудрі* коментарі!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Марта, 11:38 07 серпня 2010 р.
 
молодь! вам тт пробує все погане писати микола лоїк
Рейтинг: 0+ -3-
 
Kiler, 12:06 07 серпня 2010 р.
 
Важко собі навіть уявити , що б було , коли виникла б значно серйозніша проблема ! Господи , за що ви так гризетесь? Чому не прислухатись до думки інших ! Нехай діти проявляють себе в творчих справах, і Ви Марто, -продовжуйте планувати, ще грандіозніші акції ! Геть затхлість , творчості дорогу , бо саме так відкриваються НОВІ МОЖЛИВОСТІ ! Фарисеям -фарисейську участь! Бажаю Вам терпіння та успіху від щирого серця !
Рейтинг: 3+ 0-
 
АНЖЕЛА, 20:54 07 серпня 2010 р.
 
НЕ дивно , що поборник ВІРИ ХРИСТОВОЇ із церкви о. .. не прийшов на засідання круглого столу , що відбулось у ратуші. Мабуть зрозумів свій промах. За логікою цього служителя , всій парафіїї треба йти і замальовувати всі орнаменти, символи у вигляді хреста у всіх парафіях , де є таке зображення на підлозі .
Рейтинг: 0+ -1-
 
АНЖЕЛА, 21:15 07 серпня 2010 р.
 
Цікаво які люди згадують нас не злим тихим словом! ...якщо щось не подобається є різні дороги якими добратись до трускавця... 
ви пояснюєте нам де чорне і біле?О_о 
ви самі спочатку подумайте і дізнійтесь. 
всі вміют писиати і не цензурно висловлюватись... 
але хтось хоч раз зайняв чимось цікавим молодь.! ?ні 
такшо ви б мовчали...не хочу казати хто..не ваше діло хто допомагає..і що для нас краще...ми в такому віці що знаєм що краще особисто для нас.!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Юля, 02:09 08 серпня 2010 р.
 
Хамовиті малолетки! дітвору попутоло...
Рейтинг: 0+ -2-
 
серж, 10:57 08 серпня 2010 р.
 
Лого сайту тепер треба на червоному тлі розмістити. Дивно тільки, що доволі молоді люди, ненабагато старші за тих, кого так опльовують на чиєсь замовлення, так ревно виступають з совково-комуняцьких позицій. Проте які амбіції в адміністраторів! Бідний Дрогобич...
Рейтинг: 0+ -4-
 
Небайдужий, 15:29 08 серпня 2010 р.
 
Небайдужий. 
Цінуємо Вашу думку, хоча вона дещо упереджена та обмежена недостатнім розумінням ситуації :) 
Рейтинг: 5+ 0-
 
Адміністратор, 15:41 08 серпня 2010 р.
 
Хамовиті малолетки! дітвору попутоло... 
IP: 91.124.76.247 
 
 
серж, 10:57 08 серпня 2010 г.  
 
 
 
 
ти дивись щоб тебе не попутолу! .ахахахах.інакше не виходить висловити свої думки на рахунок вас!
Рейтинг: 4+ 0-
 
Юля, 23:46 08 серпня 2010 р.
 
Люди..схаменітся 
різниця в віці-це не є головним. 
те, що ви старші, немає значення
Рейтинг: 1+ 0-
 
я, 15:44 09 серпня 2010 р.
 
О так я погоджуюсь... 
в багатьох випадках ті які думаютьБ що вони вищі і старші.і всі повинні приклонятись до їхньої думки...помиляються...адже розум і власна думка не залежить від віку... 
А ті що думають - "я старшийБ значить я більше знаю" тоді це навпаки. :grin
Рейтинг: 0+ -8-
 
Юля, 01:49 10 серпня 2010 р.
 
Згоджуюсь, Юля.) 
просто різниця в віці немає значення.всі ми є особистостями.маєио різні думки, погляди на світ, все різне.просто ми не можемо зрозуміти того, що не треба поклонятися "стадному"інсктинту, бо ми маємо право вибору.можемо вибирати те, що нам більше до вподоби. 
люди, подумайте над тим, що ви робите. 
а потім пишіть
Рейтинг: 3+ 0-
 
я, 09:24 10 серпня 2010 р.
 
Юлінька , благо , що думку ніхто не в силах спинити , адже вона створює світи і їх руйнує , хоча , цього бачити не завжди можемо, та прислухатись до думки старших, іноді варто , досвід цінна річ, ніхто не каже їм поклонятись ! Такий природній процес пізнання оточуючого нас світу . Хтось , колись і до твоєї думки прислухається , а можливо, візьме за основу, і мабуть буде приємно.
Рейтинг: 0+ -1-
 
АНЖЕЛА, 07:03 11 серпня 2010 р.
 
Акція "Інше місто"-це добре, але що робила "пора" останню каденцію? Напевно будувало "Якесь не те місто", від якого сьогодні вперто хоче відхреститися."Слава" гниді-каськіву!
Рейтинг: 1+ 0-
 
орест, 15:53 11 серпня 2010 р.
 
омг...і все зводиться д ополітики! чому не можливо не спілкуватись тут про неї! я не розумю ну і що вона була задіяна в цьому фестивалі...але це просто відхилення від теми.
Рейтинг: 6+ 0-
 
Юля, 23:54 11 серпня 2010 р.
 
пацани-аналітики тіпа несостоявшіяся політики не привязуйте акцію до політики. А Походжай всю жізнь фестивалить. Рейтинг не малий . Але від пори на мера хоче йти Дацюк та Люсьєна фІДИК
Рейтинг: 0+ -1-
 
kiler, 18:13 12 серпня 2010 р.
 
кілер депутат від пори! іх там не так вже багато можем вичислити...а на рахунок несостоявшихся вот ти і ваша партеика якраз несостоявшаися. і під яку партію будете лягати?пора создавалась як протидія Кучмі і перша збунтовалась проти янека! а тепер ви по засосах бетье! 1 совісттю і тілом торгують тільки -політичні прості.
Рейтинг: 5+ 0-
 
макс, 19:09 12 серпня 2010 р.
 
Якщо продався КАСЬКІВ то це зовсім не означає , що всі пористи такі . ЛЮСЬЕНО, ВИ самий достойний кандидат ! Геть мужиків від влади ! Дрогобичу -материнську ласку!
Рейтинг: 0+ -1-
 
АНЖЕЛА, 20:40 12 серпня 2010 р.
 
Анжело ! Сонце ти що подруга перегрілась чи може весь час під твоїм ніком виступала Люсьєна? Ти Люсьєну знаєш? Неврастенічна девушка з комплексом німфоманки, гарно прикрита жадобою до збагачення.Дебати по порі читали?пів-року тому Люсі обіцяла представити напогляд громади реформований агросервіс! Помниш дорогая! І що! Свідомо висувати на мерство людей які за весь час крім розмальовки на дорозі нічого не зробили -по меншій мірі глупство, а Анжела в коментах завжди відносилась до тверезомислячих людей.ДО ВЛАДИ НОВИХ ЛЮДЕЙ - З СТАРОГО СКЛВДУ НІ ОДИН НЕ ВИПРАВДАВ ДОВІРЯ!
Рейтинг: 4+ 0-
 
Довбуш, 16:32 13 серпня 2010 р.
 
Некоректно Довбуше, так говорити про жінок . Знаю Люсьєну , очевидно не так близько як Ви , але такого за нею не замітила , а щодо непредставлення проекта реформування агросервіса -зауваження слушне.
Рейтинг: 0+ -2-
 
АНЖЕЛА, 17:26 14 серпня 2010 р.
 
Марта, ти молодець! Так тримати! В нашій країні дійсно люди заіржавили, зачерствіли до того, що забули, що таке добро, що таке людяність, що таке чуйність. Мені шкода таких людей. Вони не вміють радіти життю, вони приречені обурюватися лише постійно. Якщо в нас би була вся така молодь, як Марта. чи інші активні учасники "Іншого міста". то ми б мали гарну процвітаючу країну. 
І не треба списувати все на молодість і недосвідченість. Вам просто заздрісно, що ви не вміли жити. 
Одне питання. Навіщо було давати цим москалям з УПЦ замальовувати ці малюнки. Яке вони мали право? Хіба вони це малювали? Українська ГКЦ це дійство не засудила, був би знав, сам би пішов не дав їм це зробити.
Рейтинг: 7+ 0-
 
, 17:06 15 серпня 2010 р.
 
Мої вітання всім, хто не спить.Дуже прошу вас залишити мене в спокої.В жодні мери чи депутати Фідик більше не йде - спіть спокійно.Знайдіть собі інші об"єкти для своїх нічних кошмарів.Перспективи оновити владу у місті сьогодні НЕМАЄ.При такій
Рейтинг: 1+ -2-
 
Фідик Л., 22:41 15 серпня 2010 р.
 
системі виборів це зробити неможливо.Прийдуть до влади в сто разів гірші, і не дай боже це будуть Демки, Лоїки, Гуки, Оленичі чи Головкевичі з Гентошами... 
На рахунок всього іншого...на цьому сайті сидять діти і опускатися до вас не хочу.Живу зі своїм чоловіком 21 рік, маю чудових сина і доньку.І раз мій чоловік не бігає по бабах , значить у нас все гаразд... 
А Довбуша я хочу попередити - якщо в нічний час тобі ненароком розіб"ють пику , запам"ятай - це за те, що ти тут написав.А хто Доб=вбуш, Тед, Макс, Іван я знаю точно. 
Хлопці ви добавилися.Мене розізли серйозно. 
Завжди пишу тільки від власного імені, а ви є просто боягузи.
Рейтинг: 1+ -4-
 
Фідик Л., 23:03 15 серпня 2010 р.
 
Вибачте Люсьєно! Ваше прохання прийнято до уваги.___ Дрогобич вже сміло, як не боляче, можна перейменувати в Чорнорабичі , Бездорожичі, або Зловоничі , а ще краще- три в одному. За це щиро дякую нашим обранцям , щирим патріотам -реформаторам , а саме головам фракцій, які старанно потрудились на благо своїх кишень . Пропоную дописувачам, створити своєрідний "Інтернет -орден" , обговорити назву , і вручати їх кандидатам на майбутніх виборах , що стане символом, нашого до них ставлення .
Рейтинг: 3+ 0-
 
АНЖЕЛА, 23:34 16 серпня 2010 р.
 
Люсьєно, а з чого Ви прийшли до висновку що Ваш чоловік лише Ваш чоловік? 
Мені аж образливо за такі твердження.
Рейтинг: 3+ -1-
 
Красуня, 11:37 19 серпня 2010 р.
 
До Красуні. Попрошу висловлюватись більш конкретно і по суті про чужого чоловіка!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Свій, 17:21 19 серпня 2010 р.
 
НЕ чіпайся чоловіків КРАСЕНЮ , краще прийди до мене -погадаю...
Рейтинг: 3+ -1-
 
АНЖЕЛА, 19:35 19 серпня 2010 р.
 
Дрогобичани Ви просто супер, місто по шию в лайні, на чолі з бездарним мером, а вони спорять для чого асфальт розмалювали. Ну реально стадо баранів. Люди схаменіться, про що диспут?
Рейтинг: 0+ -3-
 
Dr. House, 00:49 29 серпня 2010 р.
 
ужас і же це показують? :( :( як не соровно . 
а це хто зробив ?совісті нема.
Рейтинг: 0+ -1-
 
сашеньке, 15:04 06 жовтня 2011 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6040 днів)