Крах імперії Харитонової

Надрукувати
Плітки
Написав(ла) Гелена Політковська, журналіст   
22.11.2010
Дзвінок Отримали такого цікавого листа на редакційну пошту. Публікуємо повністю, максимально зберігаючи авторську лексику.

У школі № 10 творяться справи, несумісні з нормальним життям. Вже неодноразово на ваших сайтах проскакувало ім’я тамтешньої директриси Світлани Харитонової. Те, що спонукає звернутися знову до цієї теми, - нестерпна ситуація, що створилася навколо імені і вчинків директора, навколо життя і праці багатьох працівників школи.

Основним конфліктом стало те, що авторитет як керівника у п. Харитоної став шалено падати, особливо після місцевих виборів, на які вона дуже надіялась. Адже так можна ще було вирівняти ситуацію. А тут не вийшло...

До того ж загострились відносини з колегами по роботі, чи то ж хотілося довести, що директор - недоторкана особа, і, як говориться в народі "Не дай боже свині та й золоті роги!". Груба з вчителями, невитримана з батьками, вона стала вимагати від колег та інших немислиме, те, що аж ніяк не входить в їх обов’язки.

Знана в школі завуч М. Н. Єдлицька, її всі діти і колеги по роботі люблять і поважають. Вона хороший спеціаліст - вчитель фізики, хороший організатор. Ось таким-то людям, вирішила п. Харитонова, не місце в школі, зокрема тим людям, хто може помірятися авторитетом з нею. І почалося...

Словом, хто не нагадує систематично директору про себе конвертами з грішми або торбами з подарунками, не може спокійно працювати. За широкою спиною чоловіка, знаного в місті заступника міського мера п. Суди, п. Харитонова почувалася досить спокійно, навіть дуже. І от прийшла нова влада в Дрогобичі, захиталося крісло під п. Судою, а в школі № 10 настала невитримана година.

Батьки і вчителі вже неодноразово скаржилися у вищі владні органи на директора, але так чи інакше на горіхи діставалося тільки скаржникам, бо в школі створилася справжня імперія Харитонової. Навіть за онуку, ученицю тамтешньої школи, що готувалася на обласний конкурс вчителями-предметниками і не зайняла достойного місця на ньому, встановила п. Харитонова просто терор в школі.

Ось такі справи в школі №10 м. Дрогобича. Тут ми живемо. То чи можуть такі події пройти повз нас непомітно? Як вам здається?

Переглядів: 15880

Коментарі (143)
 
І мені добре відома ця персона по розповідях моїх дітей і їх друзів.Особливо учнів приголомшує нелюдяне відношення директриси до них самих і їх батьків.Один тільки її прихід на урок викликає в учнів і вчителів панічний страх.Проте цей страх не від перевірки а від її несамовитого пронизливого погляду.Любу конфліктну ситуацію в школі вона розглядає з позиції своєї вигоди, не прагнучи з"ясувати її об"єктивно.Не один раз діти бачили як учні виходили зі сльозами з її кабінету.А пройдіться по району Коновальця.На будинках великими літерами написано хто така "пані Харитонова". :(
| Ukraine, Lviv
 
Валентина Іванівна, 20:46 22 листопада 2010 р.
 
Думаю, що вже час "почистити" освіту від пенсіонерів-керівників, які самі по-новому працювати не вміють, а молодим проти них перти "смерті подібно". Але хто готовий на реформи у Дрогобицькій освіті? Сущко? Ха-ха-ха!  
він розпустив відділ освіти, як нікому це невдавалось до нього. оОто ж судді хто?
| Ukraine, Lviv
 
невідома особа, а навіщо комус, 21:08 22 листопада 2010 р.
 
Якщо хтось думає, що написавши коментар, йому полегшає освітянське питання, пишіть, але справи в освіті Дрогобича кепські, роботу за дипломом знайти неможливо, університет "кує кадри" щорічно, місця купуються напряму через відділ освіти і пана Сушка, а за які гроші би він купляв нову машину? В депутатах він ще на 5 років пересидить, а значить і керувати освітою буде. Молодь, готуй бабки, якщо хочеш працювати за покликанням, і сподівайся, що пенсійна реформа трохи пенсіонерів почистить...
| Ukraine, Lviv
 
багіра,, 21:19 22 листопада 2010 р.
 
молодь готуи вила!
| Ukraine
 
макс, 21:34 22 листопада 2010 р.
 
Ну от, блджад, всі все знають, всі купують місця за хабарі. А позов у суд подати - сикотно? Відділ освіти х***ий і Сушко зокрема - а ти, блджад, якого милого хабар несеш? Заставляють? Здай, разок, у прокуратуру - питання закриється. Вчитися почнуть. Остерігатися. Коли останній раз в Дрогобичі справа про хабарництво розглядалась? 
"Молодь готуй вила"! П***ц лозунг. Звичайно, безголовій молоді тільки таке та й підходить. Безголовій та боягузливій.
| Ukraine, Kiev
 
maxt_t, 22:00 22 листопада 2010 р.
 
Якби не було б п.Харитонової, то не було б і 10 школи.Завдяки її наполегливості, старанню 
, бажанню, авторитету і т.д не було б і 11 класу.Цю школу закінчила моя старша донька і вчиться молодша.За 15 років навчання моїх дітей, я ніколи не носив ніяких торбів і хабарів.А на рахунок дисципліни, то керівник і повинен бути вимогливим, бо на голову сядуть всім колективом.
| Ukraine, Lviv
 
Мешканець вулиці Коновальця, 22:11 22 листопада 2010 р.
 
Знаю п. Харитонову вже двадцять років.Як у кожної людини в неї також є помилки. Вона насамперед вимогливий керівник. А це, як розумієте , не кожному подобається.Щодо реформ в освіті, то серед усіх директорів шкіл вважаю , що п. Харитонова є найбільшим реформатором. Автор листа, на мою думку, має особисту неприязнь до п.Світлани , та й ще прикривається імям Марії Несторівни.
| Hungary
 
вік, 23:41 22 листопада 2010 р.
 
до ВІК. Можливо Ви і маєте рацію. Дуже чомусь не хочу розчаровуватись в п. Харитоновій. Знаю, що завжди була вимогливим керівником. :? :? :?
| Ukraine, Lviv
 
Любов, 23:58 22 листопада 2010 р.
 
В Багіри і невідомої особи, а навіщо комус однакові IPшки - ха-ха :zzz
| Ukraine, Lviv
 
Коновалець, 01:35 23 листопада 2010 р.
 
хотів би спитати..ато які реформи здійснила харитонова?..все щось вигадувала у нашій школі..але то все була дурня..погдивіться як наші випускники здають ЗНО..НАЙСЛАБШЕ З УСІХ ШКІЛ
| Ukraine, Lutsk
 
макс, 14:00 23 листопада 2010 р.
 
якщо молодь хоче працювати в освіті то треба не бабки складати а дітей робити..бо скоро не буде кого вчити в школах
| Ukraine, Lutsk
 
сонЯ, 14:15 23 листопада 2010 р.
 
так соня чи макс?)))
| Ukraine, Dnepropetrovsk
 
макс, 14:41 23 листопада 2010 р.
 
По-моему от этого позора надо избавляться как можно быстрее. Не к лицу такой школе держать в шатате такое убожество.
| Russian Federation, Moscow
 
, 15:42 23 листопада 2010 р.
 
Ситуація цілком передбачувана, ниточка вилась давно, притримував ниточку Петруша Суда.Суді потиснули на прощання ручку і побажають директрисі, єдине, не думав, що так швидко.Признаюсь "не ожидал", та думаю, що Сушко вже пригрів нового директора давно, чекав момент, дочекався! Та і стаття є напевно ланкою єдиного ланцюжка, ну все хороше колись закінчується, і правління імператриці з 10 школи також.Єдине переживаю за лизунчиків, чи перепрофілюються швиденько, і чи далі будуть пекти торти, носити гроші та шестьорити один на одного! Удачі вам голубки, хоча не виключаю, що все залишиться по -старому, тільки петруша з розряду "важких опозиціонерів" перейде в розряд чемних зайчиків-побігайчиків.
| Ukraine, Chernihiv
 
Довбуш, 15:51 23 листопада 2010 р.
 
Петруші Суді :cry
| Ukraine, Dnepropetrovsk
 
оксана, 17:56 23 листопада 2010 р.
 
Господа читатели! Дело тут не столько в межличностных отношениях, а в подходе директора Харитоновой к выполняемым учителями и завучем обязанностям. Элементарная инициатива педагогов, не предвидящая никаких финансовых доходов для директора - не поощряется. Какие-то базовые понятия, которые должен соблюдать директор , чтобы в школе не только видимо, для родителей, шел нормальный учебный процесс, но и между учителями было налажено взаимодействие и доверие - ничего этого нет. Чем больше один учитель стучит на других, тем выше его шансы попасть в ее любимчиков и получить словесное поощрение в виде «неприрекания».
| Ukraine, Kiev
 
Newash, 18:01 23 листопада 2010 р.
 
Я 25 років тому закінчив 8 класів у 10 школі ще на Стрийскій, а 9-10, закінчив в 16 школі. Отже можу порівняти атмосферу у вище згаданих школах, незважаючи на малі класи, брак матеріального майна, про 10 школу в мене залишилися кращі спомини, а ніж про 16. 
P.S. Не варто так зупинятися на 10 школі, бо всюди є ОЙ ЯКІ ЩЕ ПРОБЛЕМИ!
| United States, Brooklyn
 
Вася, 20:23 23 листопада 2010 р.
 
Ха-ха-ха, це Несторівну поважають і люблять?! Та вона не може навести порядок у класах на своїх уроках фізики, та й з навчанням фізики у неї серйозні проблеми у 8-9-их класах( робить кучу помилок і обвиняє учнів, шо вони незнають), а ще я знаю, що її дочка Христина була зовсім не свята у школі і устроювала стрєлки з дівчачими боями.Чи може така завуч виховувати других дітей? А директор вміє ставити на місце і то напевно Несторівні і не нравиться.
| Ukraine, Poltava
 
випускник школи, 20:59 23 листопада 2010 р.
 
Перечитала цю статтю, що уже викликала великий резонанс у місті.Телефонують знайомі і рекомендують перечитати.Одні тішаться , що нарешті люди наважилися розказати правду, що відбувається в цій школі.Інші співчувають, бо це дуже неприємно.Я не належу ні до одних, ні до інших, тому наважуся порадити Світлані Тихонівні лише одне.Йдіть з богом на пенсію, бо стільки років на керівній посаді як у вас -це уже діагноз. 
У кожного вчителя у Вашій школі є сім"ї, діти , чоловіки, батьки.І можу тільки поспівчувати їм, коли після такого терору вони приходять додому і приносять цей весь негатив туди.У вашому віці уже потрібно займатися внуками, інколи чоловіком, пекти пляцки та щонеділі ходити до церкви.Бо якщо цей нарив , що зріє рване, якщо ваші вчителі перестануть вас боятися , що є теж гріхом і скажуть вам у вічі, що вони про вас думають...Треба мати надзвичайно міцну сім"ю, здоров"я та вірних друзів, щоб це пережити. 
Школа -це не тюрма і не колонія.Це заклад, куди ми відправляємо своїх дітей за знаннями, вихованням взаємоповаги та взаємодопомоги.А якою ця дитина може стати, коли в колективі панує страх, заздрість, підлість чи ненависть.Така атмосфера ніколи не дасть позитивних плодів.Тільки любов та терпіння може дати щось позитивне.Тому робіть висновки самі, бо свою дитину я б ніколи не дала в таку школу.
| Ukraine, Cherkasy
 
Жінка, 21:07 23 листопада 2010 р.
 
Чим довше перебуває людина на керівній посаді, тим нестерпнішою вона стає. Історія доказала - влада псує людей. 
Проблема конвертів і подарунків є у всіх школах. Нормальні умови праці має тільки той, хто регулярно носить подарунки директору і доносить на своїх колег. 
Якщо би педагогічні колективи були дружніми, директори би собі такого не дозволяли.
| Ukraine, Lviv
 
а. а., 22:52 23 листопада 2010 р.
 
А як інакше жити, адже 1 вересня всі вчителі бояться як вогню! Особливо першої педради, чи то останньої, коли іде мова про розподіл годин, коли в школі роль БОГА на себе перебирає директор, і тоді як в байці про СОРОКУ -ВОРОНУ, що варила кашку дітям: ЦЬОМУ ДАЛА, ЦЬОМУ ДАЛА, А ЦЬОМУ НЕ ДАЛА -ти торби не носив, конверти не давав, НЕ ДАМ ТОБІ ГОДИНИ (кашки)! Системи ж ніякої нема, щоби перевірити чи встановити порядок, кому за що і скільки.От і стараються вчителі-хто скоріше ПІДНЕСЕ, тому більше дадуть.Але і це ще не все! Якщо ж ну не вистачає всім підносящим вчителям тих годин, тоді в школі(-ах)вигадуються назви платних гуртків або ж факультативів(Цього ж ніхто не перевірить! )Іноді такі назви вигадуються, що спаси Боже! НУ ЛЕДЬ НЕ ГУРТОК ПАРНОГРАФІЇ або ФАКУЛЬТАТИВ СЕКСУАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ! Та якби ж так ще було, а то під маркою цих гуртків часто-густо проводяться вчителями платні заняття з окремими учнями, т.т.вчителі стають на той час ПРИВАТНИМИ ПІДПРИЄМЦЯМИ, за що отримують подвійну платню-шкільну і батьківську! А ПЕРЕВІРЯТИ НІХТО НЕ БУДЕ І ТАК! Ще одним видом таких "догрузок" вчителям до зарплати є години з дітьми на дому, т.т.хворими.Це позаконкурентне довантаження вчителів взагалі ніким і ніколи не перевіряється, особливо досягнення в знаннях хворими учнями.Тоді ж бо є де знову розвернутися шкільним ШАХРАЯМ, коли дітям хворим на ДЦП або Дауна вводять в розклад уроки хімії, фізики, математики, і ставлять оцінки " 9" , " 10", хоча вони і рахувати до 10 рідко спроможні.ТА ХТО ПЕРЕВІРЯТИМЕ ЇХ , небог ! ЗАТЕ ВЧИТЕЛІ МАЮТЬ ГОДИНИ ! ТО ОТ ХТО В ШКОЛІ БОГ І ЦАР ! НА БІДУ, така ситуфція є в багатьох школах.Чого там тільки зараз не вчать! :?
| Ukraine, Lviv
 
а.х.т., 10:16 24 листопада 2010 р.
 
Не маєте достовірної інформації, то і не треба видумувати.На дому навчається тільки один учень із затримкою психічного розвитку. Немає ні ДЦП, ні Дауна.Дитині ставлять оцінки, які вона заслуговує, тим більше, що вона навчається за іншою програмою.Не чіпайте дітей!
| Ukraine, Kiev
 
а.б.в., 10:43 24 листопада 2010 р.
 
But You? Whot do you know about it?Nothing !
| Ukraine, Lviv
 
for a.b.c., 11:39 24 листопада 2010 р.
 
I know much about it! Ask me
| Ukraine, Lutsk
 
Вуйко з Млинок, 13:14 24 листопада 2010 р.
 
Цікава тема! кажете, що 10-та школа найгірша? А мені здалося, що 14-та. А гляньте, як сунеться чомусь вниз за рейтинговими показниками 16-та. Ні-ні, я маю на увазі зовсім не успішність, а поведінку, дітей, повагу до директора, духовні підмурівки. Уже доходить до того, що діти у присутності директора можуть штовхати одне одного, кричати. Що це? Прояв демократичного виховання, чи занепад у школі. Деградація школи. А щодо хабарів. Моя донька старша починала вчитися ще тоді, коли директором був нині покійний Синишин. Так я тоді відчував всюди порядок, газдівське пильне, але любляче око.А зараз. Моєму молодшому синові сказали принести на ремонт школи по 20 грн за 5 місяців буде 100. А середульшій доньці сказали, аби ми, батьки передали уже по 40 грн. Але мова йшла якраз перед і після виборів. Скажіть, куди ці гроші мої пішли, які я здав -300 грн у загальній сумі. На передвиборчу кампанію, чи на ремонт? То хто мені надасть чеки, покаже звіт за витрачені гроші. Порахуємо, який прибуток? Скільки у нас дітей у класі? 30 множимо на 100 дорівнює... А в іншому класі 26 множимо на 200 дорівнює. .. Рахуйте уже самі.Я механічно, сумлінно як завжди, здав кошти. А потім мене одна мама просвітила. А хочете знати за 14-ту школу. Я працюю у дві зміни. І коли йду вдень на другу зміну на 13 годину, то бачу біля 30-ого магазину багато ...ні не пиячків, а наших з вами діток-учнів та учениць, які залюбки димлять цигарками та посилають усю вчительську компанію кудись далеко. Моя племінниця перевелася у 4-ту школу, бо у 14-тій уже починаючи із восьмого класу немає чого сидіти на уроках. Там сидять хіба що "сиксоти"(так іх називають самі однокласники).А вчителі -предметники охоче готові дременути будь-куди, аби не на уроки, бо там тупаки, які нічого нее розуміють. А щодо 10-тої школи. Моя кума вчителює у цій школі. Каже, що там недавно- минулого року- поставили євровікна та євродвері. Чи це корисно для дітей хтось питав їх, вчителів та батьків. Вона згодом, як класний керівник, вислухала такі обурення від батьків. А як мати, чия дитина там навчається, теж переживає за своїх дітей. Ще про обурення- всі батьки підписувалися про те, що готові відшкодувати у разі збитих дверей їхніми дітьми цю вартість. А ще що цікавого:за вказівкою директора доходило до маразму- у класі визначався відповідальний за провітрювання класу, який вікривав вікна. Це мала бути висока дитина та дужа. Моя кума показувала довго цій дитині, як відкривати вікна, а врешті-решт сама приходила на перервах і це робила. Питання: навіщо євровікна. Ну двері..хай будуть уже... Правильно, якось треба ...далі ви здогадалися. Це не всі реформи у цій школі. Далі і там збирали і збирають батьки на ремонти, бо ніколи -ніколи не виділялося із місцевого бюджету навіть на лампочку. Класних керівників засталяють збирати із батьків гроші на ремонт класу. Вчителі ниючи, благаючи батьків просять допомогти зробити ремонт. Дійшло уже до окремих елементів євроремонту у деяких елітних вчителів, які мають елітних дітей. І столяру неодноразово платила моя кума за те, щоб він вкрутив великі лампи денного світла, поремонтував полички, де діти кладуть одяг. Соромилася казати батькам, що і на це їм треба здати гроші. А що ще цікавого прибиральницям теж потрібно платити, аби вони прибирали у класі після канікул. Якось кума розповіла про те, ремонт вона робила минулоріч, отже клас доглянутий. Але прибирання треба зробити. Перед першим вересня попросила прибиральниць допомогти прибрати клас. Так ті зчинили такий крик, що хай Бог милує. Де вони будуть прибирати і де не будуть. Що це таке? У нас, у 16-тій такого немає. Принаймні, я не знаю. Але знаю, що колись техпрацівники робили влітку ремонт, а не лузали соняшник та пліткували. І у них здавали колись гроші на загальний ремонт школи, але це були копійки 10 грн на рік від дитини. А щодо справжніх адміністраторів шкіл, то це талановиті та прекрасні директори 4-ої, 1-ої, 2-ої, 18-ої, гімназії та ліцею. У четверту школу і підуть на другий рік вчитися мої діти. А гімназію закінчувала старша донька. У ліцеї вчаться дві сусідські дитини. Кажуть порядок, дисципліна, вимогливість, але і водночас любов до учнів та самоприклад вчителів заставляє учнів бути на високому рівні. Вибачте за інших поганого не чув, а добре хай інші скажуть.
| Ukraine, Lviv
 
, 13:42 24 листопада 2010 р.
 
я вважаю що ця стаття про харитонову є дуже правдивою І вважаю що цій старушці з полонини пора на пенцію!
| Ukraine, Vinnitsa
 
цьоця зося, 14:09 24 листопада 2010 р.
 
А может ей уже действительно пора на пенсию. Флудить в школе не к лицу никому.
| Russian Federation, Moscow
 
Войтенко, 16:34 24 листопада 2010 р.
 
Мені здається дорога пані Директорко і дорогі вчителі прийшов час припинити цю війну : вона веде внікуди! З неї скористає тільки хтось третій.Можливо варто скликати педраду, вислухати всіх, непомстившись нікому і зробити кожному правельні висновки для подальшої праці...А вам шановні товариші-дописувачі варто нагадати, що такий бруд є на кожній нашій роботі: і у школі, і на заводі, і вдома. Питання тільки чи потрібно виносити це назовні?...для чого? Хай самі розберуться. не підливайте масла у вогонь...
| Ukraine, Boryslav
 
, 18:44 24 листопада 2010 р.
 
Питання треба ставити так. Чи потрібна школа у садочку ?Без спортзалу, трудового і ще багато чого.В садочки черга, немае місць зато е школа у пріміщенні садка поруч е школи 16 та14 що загружені на 50%, а вони спорожніли після відкриття школи-садка 10 на вул.Коновальця, и все це тримаеться на Харітоновій, а верніше на посаді її чоловіка.
| Ukraine, Lviv
 
Станіслав, 18:55 24 листопада 2010 р.
 
Шановний п.Станіславе! Аж через кільканадцять років ви згадали про школи 14 і 16. А може не знаєте, що батьки ведуть дітей у 10 школу в перший клас, а не в забуту людьми 14 і 16.Моя дитина 1 рік вчилася в 14 школі і нехай Бог милує від тої "Грицевої шкільної науки". Десятому закажу дорогу до тієї школи.
| Ukraine, Lviv
 
інкогніто, 19:49 24 листопада 2010 р.
 
Повністю згідна із коментарем, що якби не було б п.Світлани, то і не було б 10 школи! Саме їй можна завдячувати, що школа зараз є такою:хороший рівень освіти, дисципліна, тепле і сучасне приміщення.Вона власне така людина, яка має займати таку посаду! І не потрібно підставляти і переводити стрілки на Марію Несторівну.Вона і хороший вчитель і чуйна людина!
| Ukraine, Lviv
 
Марина(бувша учениця СШ №10), 22:51 24 листопада 2010 р.
 
Звичайно що все це правда.  
Світлана йдіть вже на пенсію і не тероризуйте колектив. Людям які з вами працюють це все давно надоїло.  
Повірте мені що школа без вас буде набагато кращою. :)
| United Kingdom
 
За Справедливість, 00:11 25 листопада 2010 р.
 
Набагато кращим буде і управління освіти без пенсіонерки Бутим, яка постійно тримає руку в державній кишені.Створила цілий синдикат Бутимів в освіті.Моя дочка 3 роки не могла влаштуватись вчителем початкових класів і вимушена доглядати дітей в Італії, бо її місце займає доця Бутим, яка працює на двох посадах і в методкабінеті, ще і вчителем у школі.Комусь-все, а комусь-дуля.Нема закону для Бутимів, але є ще кара Божа.
| Ukraine
 
За закон, 00:56 25 листопада 2010 р.
 
Якщо збирають гроші у батьків на ремонт чи лампочки, то винні у цьому ті посадовці, які ці гроші вкрали у школи і їм проблеми освітнього закладу є чужими. Якщо педагог в школі не здатен вміло і ефективно працювати, то вчитель - не його покликання. Вважаю, що значна частка неадекватної поведінки школярів є виною їх же батьків. Де їхні діти і чим займаються у шкільний чи позашкільний час, як поводять себе у стінах школи таких горе-батьків не турбує. 
Ох, начитався... Навіть не знав, що таке коїться в сусідніх школах. А у нашій, ЗОШ № 3 все гаразд. Єдине, чого не дала попередня гукнута влада - це грошей на ремонт. Будемо домагатися цього у нової влади і компостувати Сушка. :p
| Ukraine
 
Франсуа, 01:52 25 листопада 2010 р.
 
foto
| Ukraine, Lviv
 
user, 09:51 25 листопада 2010 р.
 
А що вже й говорити про її подругу - Світлану Малу. Вона теж мутила гроші із Судою, Сушком та Бутимом. Він у неї завгосп - жінка гол. бух відділу освіти. Накрали у 2008-2009 роках купу бюджетних та батьківських грошей. Сьогодні торують дорогу до Радзієвського.Ось такі ветерани-шахраї-освітяни!
| Ukraine, Lviv
 
Пупа, 11:43 25 листопада 2010 р.
 
Про махінації у відділі освіти відомо вже давно.Недаремно головбухи деякі так і закінчіли тюрмою.Невже п.Сушко не боїться гріха?!
| Ukraine, Lviv
 
Голуб, 12:01 26 листопада 2010 р.
 
Шановні пошановувачі сайту! Звертається до Вас група вчителів ЗОШ №10, висловлюючи своє обурення щодо т.зв. анонімної статті, яка є відвертим наклепом на нашу школу і нашого керівника Харитонову С.Т. Спочатку ми вирішили ігнорувати цей допис як недостойний, однак згодом прийшли до висновку, що Ви маєте право почути і наш голос на захист досвідченого керівника, педагога і гідної людини. А втім, відмовчатися – означає залишити директора наодинці у цій вкрай неприємній ситуації. 
Упродовж своєї управлінської діяльності пані Світлана чимало доклалася до розвитку школи і її визнання у місті: відкрито 10-11 класи, відлагоджено навчальний механізм, дібрано здоровий колектив учителів-професіоналів, відремонтовано класні приміщення. Вона завжди була самодостатньою особистістю безвідносно до будь-яких виборів чи їх результатів. Світлана Тихонівна усіляко допомагала і допомагає своїм колегам – партнерам у праці: порадою, розумінням. Свого часу абсолютно безкорисливо приймала на роботу і наших, учительських, дітей. 
Так, управління – завжди складний і суперечливий процес, а особливо, коли керівних – вимоглива і послідовна особистість! Наша пані директор ніколи не терпіла у школі непрофесійність чи формальність, а тому багато хто йшов, так і не зумівши піднятися до рівня достойного педагога. Але школа і діти від цього тільки здобували.  
Варто зазначити, що Харитонова С.Т. як директор завжди сприяла створенню умов для успішної особистісно-професійної партнерської взаємодії колег, які вирішують спільні управлінські завдання.  
Ми не прагнемо, аби цей коментар виглядав, як спростування брехливого допису, лише хочемо, щоб добре ім’я нашого керівника та навчального закладу не паплюжили люди, які не мають ні найменшого уявлення про справжню щирість і християнську мораль.
| Ukraine, Odessa
 
Вчителі ЗОШ №10, 00:06 27 листопада 2010 р.
 
Підтверджую..Харитонову треба зняти з посади, Марія Несторівна набагато ліпша людина, справедливіша, і не раз учні бачилил як п.Світлана дОводила всіх до сліз..НЕСПРАВЕДЛИВА ВОНА 
ХОТЯ ЗОШ№10 нАЙКРаща..! :?
| Ukraine, Lviv
 
нЕВІДОМО, 00:19 27 листопада 2010 р.
 
У всому треба ще розібратися...
| Ukraine, Drohobych
 
псевдоДовбуш, 11:25 27 листопада 2010 р.
 
Ну і хто це за мене так мудро пише і хоче у всьому розібратись, попередній допис не мій! Я вже у всьому розібрався!  
 
Так звана "Сорока" писала (нік з сусідньої статті).
| Ukraine, Donetsk
 
Довбуш, 11:41 27 листопада 2010 р.
 
згідні з Лютим що пише про СШ№16 ! Школа не та що була при Синишину А години - сраколизам і тим що носять сумки і конверти Атим що чесно самовіддано працюють і люблять дітей -дуля з маком Схаменіться "шанований " директору бо під таким керівництв. 
 
Геть корупцію привілегійованість "самовласть" у школі!
| Ukraine, Lviv
 
за порядок ічесність!, 12:06 27 листопада 2010 р.
 
я вчусь в 10 школі. Школа ніби з першого погляду нормальна, але як заглянути в середедину можна жахнутися! всі вчителі трясутця перед директором школи п. Харитоновою, а діти виходячи з її кабінету ледве не плачуть :cryі ще вона мене вчить англійську, і чесно кажучи педагог з неї ніякий!
| Ukraine, Lviv
 
цоьця маріка, 13:11 27 листопада 2010 р.
 
Шановні читачі сайту drog.info. До вас надійшло чимало відгуків про 
стан теперішньої освіти та виховання учнів, зокрема у ЗОШ № 10 м. Дрогобича. Ми спостерігаємо, як сучасний політичний стан в країні передбачає «виїдання» одних претендентів на крісла іншими. Можливо, і дана стаття з’явилася, щоб розчистити комусь дорогу до бажаної посади.  
Що стосується освіти, то ми, вчителі, працюємо заради дітей: їхнього рівня знань, уміння вижити в сучасному світі. Частково у нас плутаються поняття демократії і анархії. Але там, де є дисципліна, присутні відповідальність і порядок, чому варто навчати наших ви хованців.  
Про що ми дбаємо, пишучи подібні пасквілі, про свої амбіції чи про розвиток учня як особистості, яка має знайти себе в сучасному світі. А саме на це і орієнтована проблема десятої школи. У нас створені комфортні умови для перебування учнів у школі: тепло, затишно, безпечно, є сприятливі умови для праці. Велику роль у цьому відіграла наша дирекція. Велика подяка батькам, які допомогли школі.  
Враховуючи два класи на паралелі, легко вичленити учнів, які попадають у групу ризику, із неадекватною поведінкою. Усім нам відомий сучасний світ із наркотичною, алкогольною залежностями, хуліганством, торгівлею людьми, насильством . Хочу сказати, що залишаючи школу, наші випускники наголошують на тому, що їм важче вчитися в інших навчальних закладах. А чому мовчать їхні батьки про дисциплінарні вимоги в тих же закладах? Правда, ніхто із учнями не бавиться так, як бавляться вчителі у школі. Ми готуємо дитину до дорослого життя, і учень, маючи свої права, не повинен порушувати права іншого, чи це є вчитель, чи одноліток , чи мама з татом, чи оточуючий. Але, можливо, вимоги сучасності не всім до вподоби?  
Я закликаю до порозуміння між учасниками навчально-виховного процесу, знаючи , що в епіцентрі нашої роботи є дитина з її внутрішнім світом та можливостями реалізації. 
Шановні батьки! Хочу сказати, що учитель опинився в найменш захищеній категорії населення. Жоден із колег не залишив, не вислухавши, Вашу дитину, навіть маючи закінчений робочий день чи час обіду, як це відбувається в інших професіях. Тому кажуть, що вчитель - це базова професія, яка потребує поваги та недопускання обговорення недоліків, особливо серед дітей, які несуть це в учнівське середовище. 
Шановні читачі! Будьмо толерантними, готовими до компромісу, щирими у спілкуванні, заради найдорожчого у світі – дітей. Адже любити – це не означає не вимагати.  
Я ціную наш колектив, взаєморозуміння, взаємодопомогу та взаємопідтримку. А якщо ви помічаєте якісь недоліки, давайте вирішувати їх шляхом конструктивного спілкування віч-на-віч, а не ховаючись під псевдонімами на сторінках Інтернету. 
З повагою психолог школи ЗОШ№10
| Ukraine, Lviv
 
Психолог школи ЗОШ№10, 14:53 27 листопада 2010 р.
 
Шановний психолог!  
Душе шкода, що ви як психолог і спеціаліст не зрозуміли суті питання, яке піднімається на даних шпальтах. Передрукувати якусь передовицю і тим самим вважати , що Ви вигородили керівника від відповідальності за дії, які він створив на протязі своєї діяльності. 
Питання зводиться до дій корупції керівника Міського відділу освіти, його головного бухгалтера, інспекторів та директорів школи. А звідси і взаємовідносини в школі, витурання непотрібних "за двері" з метою створення нових умов для хабарництва, пиятики в школах, підлабузництва, доносів та іншого, що ганьбить високе звання ВЧИТЕЛЬ.
| Ukraine, Cherkasy
 
небайдужий, 16:27 27 листопада 2010 р.
 
Абсолютно згідна з "небайдужим".Молодець.
| Ukraine
 
Світлана, 17:21 27 листопада 2010 р.
 
І я теж з вами погоджуюсь.Але додам, що справжній учитель повинен говорити правду в очі , вчити того і своїх вихованців, а не прикриватися ніками та "всім колективом".
| Ukraine
 
Олександр, 17:36 27 листопада 2010 р.
 
Так, шановні вчителі, допоки ви будете мовчати, трястися і поодиноко конати, доти і буде все без змін.А то б зібралися всім колективом, написали куди треба, то може б щось і змінилося.
| Ukraine
 
а.б.в., 17:47 27 листопада 2010 р.
 
Повністю згодна з а.б.в.
| Ukraine, Kharkiv
 
г.д.е., 18:51 27 листопада 2010 р.
 
Шановні дописувачі! Хто не прцює в 10 школі, той не може судити ні про директора, ні про атмосферу в педагогічному колективі. Хто пише різний бруд, той підписується вигаданими іменами та ініціалами.А стосовно того, що перед директором трясуться і бояться, то тільки ті, хто не володіє методикою педагогічних знань , вмінь і навиків. В нашому педколективі -висококваліфіковані вчителі із вищими категоріями та педагогічними званнями, здобутими роками наполегливої праці та самовдосконалення.Наші випускники здають ЗНО на високі бали не тільки завдяки вчителям-репетиторам, а й завдяки тим вчителям, які працюють в школі. Чи може писати букви, рахувати. вміти аналізувати учні вміють з пеленок самі? Ось таким колективим керує директор вміло і компетентно, творчо, на сучасному рівні. Є вчителі, які працюють в школі з моменту приходу Світлани Тихонівни. І як бачите ще ніхто не "сконав", як пише а.б.в. і наклепницької писанини до цих пір ніколи не було.
| Ukraine, Kharkiv
 
читач, 19:25 27 листопада 2010 р.
 
Вот "читач" напевно працює у цій чудовій школі 10, але підписується псевдонімов "читач"
| Ukraine, Kharkiv
 
г.д.е., 19:42 27 листопада 2010 р.
 
Пані психолог Вбийте того , який вам сказав, що ви психолог! Такої чупакабри думок яще не чула! Якщо ви хотіли захистити свого шефа .то теба б було мовчати. Ви зробили ведмежу послугу. Якщо ви і дітям такі мульки бестолкові гоните ..то ясно чому вони вас не сприймають.
| Ukraine, Lviv
 
ой, 20:59 27 листопада 2010 р.
 
Пані "Ой" Я теж мав необережність назвати - "Психолог". Залишаю - "Шановна"
| Ukraine, Zaporozhye
 
Небайдужий, 21:27 27 листопада 2010 р.
 
г.д.е.! Навчіться літературної української мови, а тоді можете щось "нашкрабати". 
А школа і справді чудова - затишна і чиста.
| Ukraine, Sumy
 
читач, 22:56 27 листопада 2010 р.
 
Відповідь педагогу -"читачу"  
 
Педагоги 10 школи. Усе у вас "добре" у школі. Ваша директор і "доклалася" і "відкрила", "відлагодила", і "дібрала", і класи усі відремонтувала, і безкорисливо приймала, і допомагала колегам, і недостойних педагогів не терпіла. 
Так чому ж ви , педагоги з вищими категоріями і педагогічними званнями зараз у такому лайні?! Це завдяки вмілому і компетентному керівництву? 
Шановні вчителі, ті, що "не володіють методикою педагогічних знань, вмінь і навиків" подолайте страх, не мовчіть.
| Ukraine, Zaporozhye
 
Василь, 23:31 27 листопада 2010 р.
 
Шановний пане! Зверніть свою увагу на те, ким написана стаття, яку коментуємо. Якоюсь невідомою Геленою Плітковською. Інакше прізвище цієї особи написати не можу. Звідки ця особа взялася , хто вона така - невідомо. Та що вона може знати про школу і про вчителів? Може зустрічалася з педагогами школи, може спілкувалася з ними? Навряд! Ваші заклики до "застрашених" вчителів зовсім недоречні.Таких в школі нема.А написати різний бруд і підписатися різними вигаданими іменами може будь-хто, це найлегше зробити.
| Ukraine, Zaporozhye
 
відповідь п. Василю, 10:34 28 листопада 2010 р.
 
Вчителі школи №10, проведіть шкільний референдум з участю старшокласників і все стане ясно. Бо молодь в більшості своїй безкомпромісна і дасть справедливу оцінку директору.
| Ukraine, Vinnitsa
 
ар, 16:23 28 листопада 2010 р.
 
правда :zzz
| Ukraine, Sumy
 
аге, 19:48 28 листопада 2010 р.
 
пані Харитонова і справді створила диктатуру у школі. Здати хочаб , як "делікатно" вона вигнала зі школи отця, який викладав етику. Він бачте не погодився тлумачити боже слово як наказувала директор. А її донька чому мовчить не захіщає маму і боса? Непрофесійна і некомпетентна. Можна порахувати на пальцях скільки вона провела уроків нормально. Вона або не приходить зовсім або пє каву. Але має звання методиста! За що? А з М, Єдлицькою давня епопея. То чесна людина яка не підбріхує і не підтакує директору. І дочка заучки розумна і професійна вчителька. її учні отримують високі оцінки на ЗНО.
| Ukraine
 
Міра, 20:37 28 листопада 2010 р.
 
Не лийте бруд п. Міро! не так все було. І ніхто отця не виганяв. не спікулюйте!
| Ukraine, Boryslav
 
, 22:06 28 листопада 2010 р.
 
Все , що написане жерналісткою ПОЛІТКОВСЬКОЮ - ЧИСТА ПРАВДА ! До неї зверталися за порадою коло 10 вчителів, яким вже урвався терпець.От вона і написала статтю.Я - один з них ! Годі вже !
| Ukraine
 
правда, 08:57 29 листопада 2010 р.
 
Чому так живемо? Чому терплять діти? Пані Харитонова і "ремонт" зробила за рахунок інших шкіл, і класи відкрила завдячуючи своєму чоловіку. У 8 школі закрили 11 клас з 14 учнями, а в 10 відкрили з реальними 9 ( під примусом перевівши дітей з 8 школи у 10-ту, не спитавши згоди ні у дітей ні у батьків) тоже завдячуючи " примірним керівникам" як однієї так і іншої школи.
| Ukraine, Uzhgorod
 
"Ну дав же Бог фамілію", 19:15 29 листопада 2010 р.
 
Читаючи відгуки читачів Інтернету з питання освіти, дивуюся: майже ніхто з дописувачів сайту не задумався, хто цю статтю написав! Я незалежний читач, до дрогобицької освіти не маю жодного стосунку. Але мене дивують люди, які не бачать, що цим підливають воду на чийсь млин. Я прочитав статтю т.зв. Гелени Політковської і задумався: «А хто ховається під цим псевдонімом. Щось досі матеріалів із таким підписом я не зустрічав». Закінчилися часи переслідувань. Якщо вона має якісь факти, чому не говорить про це під справжнім іменем? А фальсифікувати і лити бруд на когось (буцімто, її у цьому попросили) це легше всього. А що офіційно і відкрито ця Політковська зробила? Що в ній знайшли ті, хто її наймав. У мене є багато знайомих журналістів, які висловилися, що це не журналіст, а якась «халява», яка хоче за рахунок бруду когось охаяти. 
Ви подивіться, у нас діти вчаться на американських фільмах, де вчитель майже безправний. Він не має права ні крикнути, ні покарати учня, який хамить і матюкається. Але ніхто не звертає уваги на те, що знімається це кіно в якомусь гетто або в бандитських районах. Чого ми хочемо навчити дітей?! Неповага не тільки до вчителів, але до батьків і старших від себе. Ми хаємо радянський лад, але в той час учень завжди уступив старшому місце в автобусі і т. д.(я не кажу про щось інше, а лише про найелементарнішу повагу ). Із багатьох відгуків я зрозумів, що ті, хто пише, не мають жодної уяви про поведінку учнів у школі. То, може, відмінимо школи, нам не потрібні учителі, директори, навіть завгоспи і прибиральниці, які теж вимагають від учнів чистоти і порядку (якими нехтують і можуть нахамити). Так що пораджу таким дописувачам спробувати хоча б тиждень чи два попрацювати у школі. Я згідний з тим, що у нас в освіті корупція і кумівство процвітає, але це потрібно вирішувати на вищих рівнях і не анонімним обливанням бруду. Тому, вважаю, що усі ті, хто ховається за різними псевдонімами, «абетками» (абв, читач), і лиє бруд на людей, а не на проблему, це особи, які мають страх навіть від власної тіні. 
Шановні мої! Якщо ми хочемо вирішувати питання освіти, давайте відкрито говорити про це, а не циклитись на комусь одному чи двох, яких, мабуть, свідомо прагнуть поміняти на когось іншого. В бруді опинилися школи Дрогобича. Чому не опинилися інші школи? Та тому, що це комусь потрібно, хоча в деяких школах Києва, Львова, інших містах України вимоги набагато вищі. Це значить, що коли потрібно охаяти якусь школу, щоб звільнити комусь місце, достатньо облити брудом директора чи учителя! Це мені нагадує сталінські роки правління, коли вистачало одного анонімного доносу!
| Ukraine, Kharkiv
 
, 21:53 29 листопада 2010 р.
 
так я пітримую п.Ігора 
але найгоршою помилкою Харитонової є те що вона змінила класного керівника з одного класу.Це було жорстоко, діти неможуть так вчитись, вони 4 роки привикли до одного вчителя а зараз прийшла інша( 
наполягаю щоб вЕРНУЛИ НАЗАД КЛАСНОГО КЕРІВНИКА :cry
| Ukraine, Lviv
 
совість, 22:49 29 листопада 2010 р.
 
правельно Довбуш сказав що відкрито ніхто підписуватись не буде! мало хто за ради відстоювання правди пожертвуе посадою або роботою! тому і лишаеться тихо писати! але це вже плюс бо раніше і це боялись))) 
а як нам всім узнати правду? якщо всі будуть мовчати? на то ми і громада міста щоб засуджувати такі діи наших посадовців! задачка кого визнае суд правим? 4-5 працівників учбових закладів чи 1 чинушу прикормленого з місцевого бюджету? 
всі хто мае відношення до бюджетів самі не пасуться, всі звязані тои тому то тои то! така собі корупціина порука.але якщо ми хочем жити в цивилізованіи краині а не бути сомаліиськими піратами в европі нам треба всім звикати до правельного життя!
| Ukraine, Rivne
 
макс, 00:25 30 листопада 2010 р.
 
Дорогі друзі ! Хтось говорив за порядок в школі, але забув сказати за диктатуру. Вчителі мають йти на роботу, як на свято , а не як на каторгу. Потрібно з цими дебатами завершувати і переходити до більш радикальних мір. Про, що це я ... потрібно звертатись з колективною заявою в прокуратуру і суд на такого керівника і його подільників... тоді і результат ббуде . Якщо директор не перегляне своє відношення до своїх підлеглих погано вона завершить свою карєру.
| Ukraine, Drohobych
 
, 01:07 30 листопада 2010 р.
 
Пан Васерман фактично повторив і мою думку до статті "Зов освітян...". ;)
| Ukraine
 
Франсуа, 02:28 30 листопада 2010 р.
 
немаЄ диму без вогню !
| Ukraine, Lviv
 
правда, 17:26 30 листопада 2010 р.
 
зараз в інтернеті гуляе нова професія писак(чатники) які обслуговують різні партіи ! сама потужна це звісно партіи регіонів, так вони розуміючи актуальність деяких тем спрямовують думки читачів в інше русло своими коментами! тому мое прохання до всіх дописувачів -будем коментувати по темі))) бо читаеш деколи статтю одне а читаеш коменти зовсім іншии ліс)))))
| Ukraine, Rivne
 
макс, 20:05 30 листопада 2010 р.
 
Сьогодні виіде інтервью з п.Харитоновою! дуже чого нового зовсім протилежне до написаного! люди пишіть правду або хоча б півправду!
| Ukraine, Rivne
 
макс, 14:08 01 грудня 2010 р.
 
стаю на бік л.Харитоновой! хорошии менеджер- стан школи ! кабінети і ідальня, спортзал! перагог тоже не погании багато яких нововедень які не присутні в інших щколах! відео уроки, працюючии психолог, зустріч з батьками проблемних дітеи і бажання розібратись з іх проблемами. 
вона на свому місці1 
мінус -це жорсткии метод управління! як пед працівниками так і учнями1 дисципліна железна!
| Ukraine, Rivne
 
макс, 14:17 01 грудня 2010 р.
 
Максе! Та пиши вже якоюсь зрозумілою мовою (єдиний вихід - курси користувачів ПК) - ну дуже вже багато помилок, аж не личить!
| Ukraine
 
Українка, 15:17 01 грудня 2010 р.
 
Суть -ясна? це саме головне!
| Ukraine, Odessa
 
макс, 15:20 01 грудня 2010 р.
 
Макссе! Ви не послідовний в коментаріях своїх думок! Подивіться попередні власні дописи - жах, останній -цукерка!  
Насправді дисципліна потрібна в школі, і не тільки в 10. Радісно те, що погоджуєтесь, що завдяки вмілому керівництву директора і роботи педколективу дисципліна і порядок є!
| Ukraine, Dnepropetrovsk
 
Оліййник І.В., 18:51 01 грудня 2010 р.
 
Максе! Ви не послідовний в коментаріях своїх думок! Подивіться попередні власні дописи - жах, останній -цукерка!  
Насправді дисципліна потрібна в школі, і не тільки в 10. Радісно те, що погоджуєтесь, що завдяки вмілому керівництву директора і роботи педколективу дисципліна і порядок є!
| Ukraine, Dnepropetrovsk
 
Оліййник І.В., 18:52 01 грудня 2010 р.
 
хотів би спитати..ато які реформи здійснила харитонова?..все щось вигадувала у нашій школі..але то все була дурня..погдивіться як наші випускники здають ЗНО..НАЙСЛАБШЕ З УСІХ ШКІЛ 
IP: 94.178.40.238 
ЦЕ НЕ МІИ КОМЕНТ! дивимся на іп того дня! тим більше я не з 10 школи))) 
згоден трохи поміняв думку після того як сам відвідав 10 школу!
| Ukraine, Odessa
 
макс, 21:23 01 грудня 2010 р.
 
Прикриваючись боротьбою за права дитини в школі , ця директор повсякчасно їх порушувала.Вже навідь такий факт, що у школі був за її вказівкою організований куток порушників дисципліни:на коридорі в призначеному кутку поставлено крісло, куток обтягнуто червоною стяжкою.Туди садили порушника, щоб всі його бачили.Залишилося, напевно, тільки в того порушника кидати каміння чи плювати?І це ви називаєте боротьбою за права ДИТИНИ ?!
| Ukraine, Lviv
 
а.к.с., 09:19 02 грудня 2010 р.
 
а.к.с.! А ви бачили порушника дисципліни в тому кутку? Чи сам куток бачили? Ваш принцип:"одна баба сказала".Давайте, організуємо вседозволеність вдома, в школі, в громадських місцях. Для дітей це буде супер, як за кордоном, де можна все, ніякої відповідальності, а досягши повноліття, юнак чи юнка, скоївши проступок, не розуміють за що їх карають, адже було дозволено все : облаяти і побити вчителя, подати в суд на батьків за те, що подарунок на Різдво був не такий дорогий і т.п.і батьки були покарані.В школі повинен бути порядок і в 10 школі він є, хто би що не говорив!
| Ukraine, Kharkiv
 
а.м п., 10:40 02 грудня 2010 р.
 
А щодо ЗНО, шановні дописувачі, то учні школи №10 їх здають на тому ж рівні, які мають випускні оцінки в атестаті.А це говорить про об"єктивність оцінювання у даному навчальному закладі. І випускники цієї школи на 90% вступають до ВУЗів, після ЗНО.Так що знову пишете неправду і наклеп.
| Ukraine, Lutsk
 
випускник школи, 11:08 02 грудня 2010 р.
 
два чи три роки тому начальник обласного відділу освіти був цій школі і був дуже подивований цим кутком для правопорушників . такого він ще небачив і не чув. яка жорстокість
| Ukraine
 
в, 11:08 02 грудня 2010 р.
 
Сам бачив! Єдине чого там не було, то КАЙДАНОК !
| Ukraine, Lviv
 
акс, 11:14 02 грудня 2010 р.
 
Я щокована "правовим кутком". Якщо це справді так, то батьки тих дітей, які там побували, повинні негайно подавати до суду за порушення прав дитини. А що робить психолог? захищає права директора.
| Ukraine, Rivne
 
психолог, 08:10 06 грудня 2010 р.
 
Воистину, СВЯТІ НЕ ЗНАЮТЬ, ЩО ЧОРТИ РОБЛЯТЬ !
| Ukraine, Lviv
 
крук, 09:30 06 грудня 2010 р.
 
Мої два сини вчаться у 10 
школі.Як і колективом так 
і директором цієї школи я задоволена.Один учень із 14 школи вимагав у мого сина гроші.Я звернулася до п.Харитонової.На наступний день це питання було вирішено.
| Ukraine, Drohobych
 
жителька коновальця, 16:47 10 грудня 2010 р.
 
Переглянув на свіжу голову просльозився.Хто критикує пише під ніком, хто прихвалює, як пан Олійник підписується сам.Певно хоче годин більше.До пані психолог - в правому куточку кожного комента є рейтинг, зверніть увагу на свій і зробіть висновок.А тему потрібно закривати, в звязку з тим, що в рейтингу обговорення стоїть високо, а насправді з того роя не буде меду, думаю Петруша вже все порішав!
| Ukraine, Nikolaev
 
Довбуш, 17:50 10 грудня 2010 р.
 
Грязь и вонь в школах не от бедности , но от невежества их обитателей , и рабское положение педагогов - признак темноты главы ! Неумение, нежелание строить сотрудничество , отвращение от всего нового , корыстолюбие, общение украшенное флюидами раздражения несет в себе мощный импульс к разложению общества в целом! Не предавать этому значения , замалчивать нельзя ! Идет природный процес самоочищения и люди в нем- естественные фильтры!
| Ukraine, Lviv
 
Анжела, 02:35 11 грудня 2010 р.
 
п харитонова вона хороша людина може інколи забагато вимагає але вона добивається всього найкращого я навчалася в 10 школі 3 роки тому і не один раз спілкувалася з директором вона завжди вирішувала усі проблеми правильно вона гарний директор
| Ukraine, Lviv
 
, 19:20 13 грудня 2010 р.
 
Не вірте, що так все добре в тій школі! Спитайте у вчителів самих з тої школи.Почуєте Анекдоти!
| Ukraine, Lviv
 
Rher, 17:21 15 грудня 2010 р.
 
у 10 школі на саме різдво буде педрада
| Ukraine
 
комуністка, 17:48 19 грудня 2010 р.
 
вітаю. таке може бути тільки в 10 школі.ганьба
| Ukraine, Lviv
 
я, 15:47 21 грудня 2010 р.
 
Я закінчив школу 2010 року 9 клас. Було з нею багато западла.і телефон у директора був... батьки ходили..Заучка на мене багато паганого брехливого сказла. п. Харитонова може і помякшила мою ситуацію за то їй дякуюю.. 
Я гадаю що це все перебільшення! Такшо хай ліпше буде директоркою. є ліпша кандидатура? Ну та ТО шо в школі твориться з вчитилями то та...Треба з ними троошки помякше..
| Ukraine, Lviv
 
Випускник 2010 9 - Б, 22:22 22 грудня 2010 р.
 
веселих свят.не звертайте увагу на директорку.вона того не варта.
| Ukraine, Lviv
 
я., 16:16 04 січня 2011 р.
 
відповідь Лютому 
прочитавши ваш довжелезний коментар, можу сказати одне: ви бачите скалку в сусіда, а колоду в себе під носом не помічаєте(це нар.творчість). 
а перед тим, як хвалити одні школи і очорнювати інші, треба позапитувати в людей.прогулюють у всіх школах, і в різних місцях.необовязково під 30 магазином стоять учні 14, а біля садочка№2 - гімназисти.це раз. 
два- чи знаєте ви яка атмосфера у 4, 2 чи гімназії?я знаю, що в 2 школі така ж монархія Лариси, як в 10-Харитонової, але чомусь про це ніхто не говорить. 
в кожній школі є справжні вчителі, від Бога, майстри своєї справи і є так звані сраколизи, гості, які працюють в школі з дітьми, хоч їх і до тварин страшно посилати.виною тому - корупція, завдяки в освіту, медицину, політику і інші галузі приходять не ті люди.і ЦЕ страшно.
| Ukraine, Zaporozhye
 
галина, 00:19 17 січня 2011 р.
 
народ давайте харитонову відправим на пенсію! А поставим замість неї вчителя української МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ Олександру Ярославівну
| Ukraine, Lviv
 
, 15:55 24 січня 2011 р.
 
Сообщение для Едлицкой Марии Несторивны, завуча старших классов. 
ЗАВИСТЬ- это досада по чужому добру или благу. Корыстолюбие и зависть всегда стоят рядом, так как совпадают их намерения: желание иметь или получить что-то важное и необходимое для себя. 
Человек завистливый испытывает раздражение, неудовольствие и не может спать спокойно, когда его сосед или знакомый приобретает или получает что-то такое, чего нет у него. В его подсознании формируется программа уничтожения другого человека, того предмета или человека, из-за которого возникла зависть, и, кроме того, программа уничтожения своего мира. Зависть формирует огромную сознательную и подсознательную агрессию. Не зря это чувство христианство относит к одному из семи смертных грехов. Зависть чрезвычайно разрушительна для самого ее автора и для Вселенной. 
 
Помните притчу? У одного человека был очень богатый сосед. И этот человек хотел иметь все то, что есть у его соседа. И тогда он обратился к Господу Богу и попросил для себя материальные блага. Бог ответил: "Я дам тебе все, что ты захочешь, но только с одним условием - твоему соседу я дам в два раза больше". И тогда этот человек попросил: "Господи! Выколи мне один глаз! " Завистливый человек не понимает, что выступает против окружающего мира. Он не осознает своего истинного места и предназначения во Вселенной. Он не знает и не верит, что Вселенная сама позаботится о нем и даст ему именно то, что необходимо. Человек может получить в жизни все, что только захочет: любые материальные и духовные блага. Для этого необходимо открыться силам Вселенной. А зависть мешает сделать это. Это пагубное чувство делает человека агрессивным и закрытым. Если у вас есть зависть, составьте для себя программу избавления от нее. В первую очередь для получения чего-либо в своей жизни пользуйтесь принципом изобилия. Суть этого принципа очень проста: Вселенная, Бог изобильны, а вы достойны иметь в этой жизни все, что вам необходимо. Берите и пользуйтесь. Радуйтесь и наслаждайтесь. И делайте это по-доброму, с чистыми помыслами. Как можно чаще искренне желайте удачи другим людям. Это прекрасное лекарство от зависти, а также и от многих болезней и проблем в жизни, которые зависть вызывает. Желайте удачи своим близким, соседям, своему городу, правительству, своей стране, другим странам, планете Земля, другим цивилизациям. 
Желая удачи и всего хорошего другим людям, вы притягиваете удачу в свою жизнь. Научитесь также радоваться счастью и успехам других людей. Этим вы тоже привлекаете удачу и счастье в свою жизнь. Если мой сосед или знакомый купил прекрасный дом или машину, но этого нет у меня, то глупо завидовать и тем самым отравлять свою жизнь. Я лучше порадуюсь вместе с ним. Так я приближу момент обладания тем же, если мне это нужно.
| Ukraine, Lviv
 
, 21:47 25 січня 2011 р.
 
Останній абзац - супер!
| Ukraine
 
Франсуа, 22:47 25 січня 2011 р.
 
То що написав ЗНАЙОМИЙ, вийшла у мене, всI кругом мали, я нiчого не мав, але нiкому не заидував.Бог дав! Але всi тепер менi завидують, навiть похворiли, але менi iх жалко, я ж не нелюд якийсь як макс скажений.
| Italy
 
Йозеф, 23:01 25 січня 2011 р.
 
Йозеф, молодець! Тілько Макса не чіпай-те. ;) 
Щоправда, євреї не пишуть слово Бог повністю. Шолом! :grin
| Ukraine
 
Франсуа, 23:52 25 січня 2011 р.
 
Правельно треба наводити порядок :(  
всі погані деректори на ПЕНСІЮ :(
| Ukraine, Odessa
 
Михайло 14 РОКІВ, 13:51 26 січня 2011 р.
 
ви що здуріли.про яку олександру ярославівну йде мова.та вона в школі хіба що репетиторством займається.а на уроках повний нуль.або зовсім їх не проводить.пє мартіні каву і балакає по телефону. доречі.обмовляє туж директорку.яка їїу всьому підтримує
| Ukraine, Lviv
 
учень, 11:42 27 січня 2011 р.
 
Не треба робити таких наклепів на Олександру Ярославівну , я досить впевнено можу поспорити що , якби не вона то половину дітей у школі не знали ні української мови , ні української літератури...  
по собі на цьому переконалася..  
а про рипититорство.. це взагалі її справи.. і взагалі у школі багато вчителів займаються рипитиорством.. післяурочний час і на уроках також. .. я там вчилася і прекрасно то все знаю..
| Ukraine, Ivanofrankovsk
 
учениця, 17:47 04 лютого 2011 р.
 
Ваша Харитонова характером подібна на директора міської центральної бібліотеки.Така ж штучка.Тільки років їй з 75.Як її тільки терплять працівники... :upset
| Ukraine, Kharkiv
 
я, 20:56 04 лютого 2011 р.
 
Шановна пані директорко! Надіємося ви читаєте інформацію про смерть дітей на уроках фізкультури.Ми, батьки учнів вашої школи звертаємося до вас з проханням вплинути на вчителя фізкультури Марію Тарасівну, щодо її невміння підтримувати дисципліну на уроці.Вона застосовує методи які шкодять життю і здоров'ю дітей.Це такі:залишає дітей самих в спортзалі, де діти б'ються м'ячами, кричить, обзиває дітей страшними словами, займається плітками, заставляє присідати багато раз, непорушно стояти 15хв. що діти навіть непритомніють та інше.Дуже просимо звернути на це увагу, так як ми, батьки, стурбовані життям і здоров'ям своїх діточок.якщо не буде прийнято ніяких мір, лист більш поширеної і підписами форми, буди відправленно в відділ освіти міста і області, відділ і міністерство охорони здоров'я.Просимо дати нам письмову відповідь, через цей сайт, протягом 5 днів, якщо вам, як директору школи, не байдуже життя і здоров'я ваших учнів, а наших дітей.Якщо відповіді ми не побачимо, значить, ми розумітимемо як байдужість директора!
| Ukraine, Lviv
 
Батьки,учнів 10 школи, 20:30 05 лютого 2011 р.
 
Щодо Олександри Ярославівни, то учні школи знають, що вона цікава людина і знаючий учитель. А ті "коментики" про неї - це наслідок сліпої заздрості обмежених людей. Я теж училася в цієї вчительки. І саме дякучи їй я здала ЗНО на високий бал. А на репетиторство я не мала можливості ходити, а лише відвідувала додаткові безкоштовні консультації, які вела ця вчителька у школі. А її уроки літератури! То цілі дійства! Я дякую директору школи, що вміє підтримувати таких учителів, як Олександра Ярославівна, Марія Михайлівна, Володимира Володимирівна!
| Ukraine, Chernivtsi
 
Випускниця, 14:42 06 лютого 2011 р.
 
Шановні батьки згадайте якими були уроки фізкультури у вас. А сьогодні окрім компютера Ваші діти починаючи з 5 чи 6 класу поза уроками курять сигарети сумнівної начинки, пють спиртні напої, вживаючи при цьому нецензурні слова і тд. І це не тільки хлопці, а й дівчата, яким народжувати дітей, наше майбутнє. А який рівень знань у них "чемних" діточок? Ви ж приходите, дкаєте хабарі аби вашим "милим" діточкам поставили хороші оцінки. Дивно, але де в ЗОШ №10 можна дати будь-яке навантаження на уроці фізкультури? Тут немає нормального спортзалу тай взагалі краще 15 хвилин постояти на одній нозі, а ніж півтора години як зомбі просидіти в компютері. Лише маразматики, яким байдуже здоровя власних дітей можуть пистати такі бздури на вчителів фізкультури, які бодай на 10% прагнуть додати здоровя Вашим дітям зазомбованим інтернетом та Вашими брудними грошима. Повірте - стид та сором, коли Ваша дитина бездарно проводить прогуляні уроки в підворотнях наших вулиць а Ви ще й наклепи пишете.СТИД та ПОЗОР "ШАНОВНІ БАТЬКИ"! А може Ви теж окрім цигарок та спиртного перед собою нічого не бачите? Пардон, за всемогущі гроші забув.
| Ukraine, Drohobych
 
, 22:22 07 лютого 2011 р.
 
Хочу стати на захист Марії Тарасівни. Мав за честь один рік навчатися уроків фізкультури за її викладання. Таких сьогодні ще треба пошукати.  
Фізкультура - це здоровя, а не навпаки. Ганьба батькам, які такими тезами роблять ведмежу послугу своїм дітям. Займайтеся фізкультурою та будете здоровими і головне розумними!
| Ukraine, Drohobych
 
, 22:35 07 лютого 2011 р.
 
Дійсно.Фізкультура це прекрасно, але не у вчительки яка гарчить до дітей на цілий мікрорайон.Нехай вона подумає про те, що вона жінка, мама.І перед нею діти, а не собаки.І що з вікон будинків все видно і чути.Ганьба їй.
| Ukraine, Lviv
 
Житель мікрорайону, 08:07 08 лютого 2011 р.
 
Згідна з попереднім коментарем, виженіть дітей із-за комп"ютерів, заберіть в них пиво та сигарети ітоді побачите, що на фізкультурі стане легше виконувати нормативи. А коли вчителька перестане "гарчати" до учнів, і згадає що вона мама і жінка, то діти їй сядуть на голову. Деякі батьки не можуть справитись з однією дитиною, а тут 20 і більше, які тільки добре засвоїли свої права. А обов"язки?
| Ukraine, Lviv
 
Ірина, 08:23 08 лютого 2011 р.
 
Не знаю жодного з учителів, яких тут поливають болотом. Знаю одне, працювала у школі, і діти з року в рік стають все гіршими по рівню виховання, поваги до старших, та ба навіть один до одного. А найгірше в тому, що кожна мамочка каже: "Моє чадо найкраще, то все вчитель винуватий". Діти одні вдома (тихі, сумирні, чемні спокійні), але переступаючи поріг школи, де нема нагляду батьків вони стають (іноді, не у всіх випадках) НЕКОНТРОЛЬОВАНИМИ, АГРЕСИВНИМИ. Тому для початку, перш ніж гадити комусь на голову, придивіться до своїх дітей, може не крила у них?
| Ukraine, Lviv
 
Натка, 08:26 08 лютого 2011 р.
 
п.Ірино вчитайтеся в те, що ви пишете.Вчитель пів дня заміняє дітям батьків, навіть тим в яких немає нажаль одного із батьків і тому кричати, обзивати вона немає морального права.А в неї є погана слабість жінки - бити дітей.Може б її краще працювати в колонії!
| Ukraine, Lviv
 
Читач, 20:57 08 лютого 2011 р.
 
Шановний Читачу, я впевнена, що до дітей, які пам"ятають, що все таки прийшли до ШКОЛИ а не в дурдом, вчитель фізкультури 10школи відноситься адекватно. Ну а щодо ціє теми, хочу звернутись до випускників школи, хто пам"ятає вчительку фізкультури Марію Теофілівну. Як наші хлопчиська діставали від неї. Але нічого , тепер розуміємо, за діло. Читачу, попробуйте, зайдіть до школи під час перерви, та це - ДЕНЬ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ В ДУРДОМІ. Я згідна з НАТКОЮ. В нас дитина дома одна , ну може двоє. І чемні , добрі, ввічливі. А вийдуть на двір, попадуть в школу, де й дівається чомусь наше виховання. Правильно, ми батьки повинні своїх дітей боронити від будь яких поганих тьоть і дядьків які їх б"ють і обзивають. Але не всім дітям вдома БАТЬКИ пояснили, що вчитель не бидло, до якого можна кривлятись , нецензурно лаятись, вдавати дурника. Звичайно я не маю на увазі тих нормальних та адекватних дітей.
| Ukraine
 
Ірина, 22:03 08 лютого 2011 р.
 
Закінчив 10-ту школу у 1982-му році.Марія Теофілівна вчитель від Бога.Просто олись ми грали у футбол, хокей, пекаря, у квача, жабки, ходили до лісу(навіть на лижах)і.т.д., а зараз комп, плейстейшен, до лісу на авто.Замість малини-таміфлю, замість меду-ще якась біда.А фізкультура винувата.До речі замітьте що тільки в Україні.Про Світлану Харитонову поганого сказати нічого не можу, коли закінчував школу вона була директором перший рік, молода, симпатична, і взагалі враження самі хороші, хоча люди міняються.
| Ukraine, Lviv
 
о.т., 22:31 08 лютого 2011 р.
 
Можливо, перш ніж поливати брудом усіх вчителів, подивилися б на себе..а то говорете, а самі б собі не дали ради з учнями...Ви б спочатку відучили їх від нецензурних слів і сигарет..можливо у цьому ваша помилка, що ви тільки критикувати вмієте...А щодо О.Я то вона кваліфікований вчитель.який знає як надати матеріал.і так щоб у голові щось залишилось...Завдяки їй , у 10 школі є ще розумні діти...І це її справи .що їй пити...А вас це хай не хвилює..Простежте краще.що ваші діти п*ють..А репетитерство-це її власна справа...А щодо Марії Тірасівни-ви не були на її уроках .тож не заїкайтесь..а ваші "культурні" дітки готові ще й не таке розповісти, щоб спростувати свою оцінку і поведінку..якщо їм крім комп*ютера немає чим зайнятися, то це ваші проблеми..І по-моєму, ви вже відхились від теми...
| Ukraine, Kiev
 
Наталія, 18:15 11 лютого 2011 р.
 
Наталія! В тебе безграмотна думка.Як вже когось критикуєш, то вже критикуй змістовно! :grin! А може ти і є одна із тих "вибраних" вчителів 10школи, які стукачать на мудрих, працьовитих вчителів цієї ж школи! ? 
ГАНЬБА ПІДЛАБУЗНИКАМ І СТУКАЧАМ! :p
| Ukraine, Lviv
 
123, 14:45 12 лютого 2011 р.
 
Ніколи не повірю, що цю статтю написала журналістка.Неграмотно, непереконливо. Просто вирішила розповісти про те, що болить її. Але, якщо це все правда, то чому ховатися? Якщо це правда і вас багато, то розмовляйте серйозно.
| Ukraine, Nikolaev
 
Олеся, 14:15 18 лютого 2011 р.
 
Жах!
| Ukraine, Poltava
 
???, 23:48 07 березня 2011 р.
 
це правда.тількт не всім вигідно цю правду розголошувати.
| Ukraine, Lviv
 
в., 15:48 08 березня 2011 р.
 
Старі пательні, старі ропухи і т. д. А Ви подумайте, що буде, як прийдуть молоді кадри (вчителі, лікарі і т. д), які вчилися за гроші! Ви собі таке уявляєте? А молодих людей, які старанно вчилися не так вже й багато, більшість за такі "смішні" гроші працювати не буде, бо треба родину годувати. А ще й є такі, які ще й собі місце в школі купить... Боронь Боже, щоб такі вчили наших дітей.  
Можливо не так вже й погано, що є досвід і стаж у наших вчителів?
| Ukraine, Odessa
 
Натка, 16:41 22 березня 2011 р.
 
повністю згідна з попереднім коментарем.маємо відкритий приклад - вчителя історії. знань дає мало.плітки на уроках.завжди чимось незадоволена.а вимагає те чого не знає сама.
| Ukraine, Lviv
 
учень, 09:01 01 квітня 2011 р.
 
капець.скоро в 10 школі піде збірка грошей і подарунків для мами і доці.починаються екзамени з анг.мови.
| Ukraine, Lviv
 
учні, 09:47 13 квітня 2011 р.
 
Якщо стільки часу не стихає обговорення статті навколо 10 школи, значить люди все ще очікують реакції влади на дану ситуацію.А що стан тут тяжкий видно неозброєним оком.Совдепівський керівник і совдепівськими методами керування ніколи не виховає вільних , впевнених у свої здібностях дітей.Та й вчителі, доки дозволяють зі собою поводитися як з рабами, не мають морального права нарікати на свою " тяжку долю", бо варті такого ставлення до себе.Є чудова вислів:"Рабів до раю не пускають".Так і ви всі-вчителі, батьки і діти-поки не переосилите страх і навчитесь говорити правду у вічі, а не на сайтах, доти будуть об вас витирати ноги такі харитонові, лужецькі, малі, радзієвські та решта...
| Ukraine
 
Мама, 15:23 13 квітня 2011 р.
 
Дуже гарна думка.Прислухайтеся до голосу серця таких матерів. Захистіть права своїх дітей і вкажіть не обов'язки таких директорів і їх однодумців.
| Ukraine, Lviv
 
Тато, 17:13 13 квітня 2011 р.
 
Крик душі. Допоможіть поставити на міце директрису педліцею ЗАЯЦЬ як називається не знаю і знати не хочу.  
Завжди їй всього мало. При поступленні дай, вже через два місяці знову дай, на ремонт дай на крісла дай. А книжечок про ліцей так званий альманах пхають примусово по пару раз на рік, а це по 20грн. А тепер випускники чудасії розповідають. І про подарки для ліцею, і про подарки для класу. І саме гірше, що це обо"вязково бо був натяк, що по іншому не випустяь.  
Напрошується запитання. 
У нас стільки проблем, а куди дивиться ПРОКУРАТУРА? А чи вони такі самі як і всі директари крахобори?
| Ukraine, Lviv
 
за право на освіту., 22:34 09 травня 2011 р.
 
Звертаємося до Тих, хто себе називає вчителем школи.Беріть приклад з розумних, добрих, розуміючих, щирих..вчителів, таких як%Тетяна Казимирівна, Ірина Миколаївна, Мирослава Михайлівна, Любов михайлівна Галина Миколаївна
| Ukraine, Lviv
 
учні 10 школи., 12:19 10 травня 2011 р.
 
Не вміють оцінити роботу учнів на уроці, вибирають любимчиків з пакунками іконвертами .
| Ukraine, Lviv
 
учні, 12:40 10 травня 2011 р.
 
Те, що вступ в ліцей коштує 600 доларів знає все місто.Дякувати богу , що не призначили начальником управління освіти, бо це була б повна хохма. 
А щоб не вимагали -не пробуйте давати.А як даєте, то з заявою в міліцію...
| Ukraine, Kiev
 
Юрій, 17:38 10 травня 2011 р.
 
Та хто їй дає. Там жеж вчаться діти із багатьох регіонів України, а батьківський комітет має складатися із місцевих, так от через них це все відбувається. Бо туди теж не кого небуть обирають. А, що робити решту.
| Ukraine, Lviv
 
а.с., 22:23 11 травня 2011 р.
 
До чого тут ліцей, як стаття про Харитонову.
| Ukraine, Lviv
 
читач, 23:43 11 травня 2011 р.
 
напишіть, як проходило свято останнього дзвоника в 10 школі.
| Ukraine, Lviv
 
читач, 22:38 29 травня 2011 р.
 
нормально навіть гарно.
| Ukraine, Lviv
 
учень, 16:57 03 червня 2011 р.
 
дякую всім учителям 10 школи, що нас і мене вчили. Ви найкращі! Особливо дякую директору Світлані Тихонівні. Це людина з великої букви! Саме вона підтримала мене особисто від щирості своєїдуші і буз жодної! для користі! Від серця Вам дякую! І бажаю Вам, Світлано Тихонівно, ще довго працювати на цій посаді, бо ви на своєму місці! А Вашій родині злагоди і любові, бо ви її серце!
| Ukraine, Lviv
 
Випускниця, 21:47 03 червня 2011 р.
 
я думаю що освіту дрогобича треба докорінно змінювати.Першого Сушказа те що такі безчинства робляться у школах, а він закриває очі, а про все він знаєщо роблять директори бо грішний вчитель захисту від керівника не найде нігде, зате камінь на шию поможуть надіти бігом , бо приймуть чергову жертву за гроші і поділять гроші між собою.Правило у них таке
| Ukraine, Lviv
 
дрогобичанка, 13:02 05 червня 2011 р.
 
Справді, стаття про Харитонову, а не про ліцей (до речі, директорку цього благословенного й найдорожчого у місті закладу середньої освіти звати Ольга Василівна). Варто визнати, що десята школа, звичайно ж, далеко не ідеал, і директриса не ангел, але ж хіба ми не знаємо гірших? Усе виглядає, як цькування Харитонової на замовлення. На тлі директриси ліцею вона ж ангел небесний.
| Ukraine, Lviv
 
, 21:51 08 червня 2011 р.
 
Історія закінчилася таігічно для школи і для дітей-завуч написала заяву за власним бажанням з посади .Єдиним претендентом є донька Харитонової.\.Про моральну сторону цієї оборудки й говорити немає про що.Залишається поспівчувати вчительському колективу , який терпить мовчки всі ці приниження.І в такій атмосфері навчаються діти:страху, лицемірства, ПРИНИЖЕННЯ та аморальності .Пан Сушко мав би втрутитися в цей конфлікт і стати на сторону більшості.Але страшок за свої минулі грішки робить його маріонеткою в руках моральних злочинців. 
Вчителям хочу побажати мужності залишатися гідними своєму званню.Тримайтеся!
| Ukraine, Kharkiv
 
Екс-вчитель, 13:12 21 вересня 2011 р.
 
Це просто викликає жах!
| Ukraine, Zhitomir
 
Жах!, 21:11 05 лютого 2012 р.
 
В 10 школі відкрилася бізнес-лавочка.Взялися заробляти гроші на шкільних святах.Якщо готує свято вчитель з учнями, то вхід вільний.А якщо готує ..(хтось)на пару з внучкою Харитонової, то вхід 5-7 гривень.Ось і виховна робота ! Запрошуються, навіть, бажаючі з .інших шкіл, а той цілого мікрорайону.ПРИХОДІТЬ І ПЛАТІТЬ!
| Ukraine, Lviv
 
учні., 16:42 09 лютого 2012 р.
 
Це вже закладено в генах по бабусеній лінії
| Ukraine, Lviv
 
читач, 09:38 10 лютого 2012 р.
 
Побувала в 10 школі, хочу поділитися цікавою новиною.В школі будуть великі зміни! Завучем школи (початкової) буде Харитонова молодша.Ура-Ура.
| Ukraine, Lviv
 
ура-ура, 08:58 20 лютого 2012 р.
 
Проект, проект.Такі слова тільки й чути від деяких вчителів "славної"школи.А що це таке , вони учням пояснити не можуть, бо самі не знають.Заставляютьдітей зай матися МАЯЧНЕЮ -малювати плакати , виготовляти книжки, записувати на диски.А учні сліпо скачують все з інтернету, а на уроці читають незнаючи про що.Звичайно це відноситься не до всіх вчителів.Таке роблять тільки ті, які самі не хочуть нічого цікавого дітям розказати, а може не вміють.А учні витрачають час на напотріб, тоді коли знань приносять 000000000.З чим підуть діти на незалежне тестування -ха-ха з плакатами...Може варто на тих плакатах написати імена ГОРЕ ВЧИТЕЛІВ.Задумайтеся"Славні Педагоги", не калічте дітей своєю тупістю і лінивством.Візьміть приклад з вчителів української мови, зарубіжної, англійської, інформатики, математики.Звичайно, вам вигідні незнання учнів, бо ви тоді на оцінках ЗАРОБЛЯЄТЕ! на репетиторстві!
| Ukraine, Lviv
 
батьки, 09:35 21 лютого 2012 р.
 
я получила шок ЯК ЦЕ ПРОЧИТАЛА ЦЕ ПРОСТО .. а яще чула що харетонова бере хабарі здерає з батьків гроші от біи на гарячому спіймати я просто тепер хочу сввою дитину перевести в іншу школу № 1 :eek
| Ukraine, Lviv
 
мама, 12:02 24 травня 2012 р.
 
Як добре що моя дитина закінчила навчання в тій КОРУМПОВАНІЙ ШКОЛІ! Батьки, не давайте своїх дітей в 10-11класи 10 школи! Особливо, якщо ваша дитина добре вчиться, бо, в 10-11класі вона просто ОТУПІЄ! ТАМ нічого не вчать.Відпускають додому або беруть на репетиторство.На уроках деякі вчителі свій зад з крісла не піднімають.І так з уроку на урок.УЧНІ! продовжуйте навчання в ліцеї , якщо хочете мати знання.Не викидайте , батьками зароблених грошей , на вітер.На безплатні медалі не розраховуйте.Тут знань не дадуть, а кожна оцінка має свою ціну!
| Ukraine, Lviv
 
Ось і все!!!!!!!!!!!!!, 17:51 24 травня 2012 р.
 
сьогоднішнє свято останнього дзвоника є підтвердженням того, про що пише попередній коментар.Куплені нагороди і відзнаки одним і тим учням.Грошові нагороди назад повернулися звідки. "прийшли".Вчителі позабирали цукерки і гроші від дітей назад! Для чого тоді такий піар.Стид і ганьба такій хвалькуватій директорці, яка не може ніяк зробити порядок..Бо сама непорядна!
| Ukraine, Lviv
 
Правда..............в очі....., 00:25 26 травня 2012 р.
 
Шановні Вчителі! Вітаємо Вас З Новим роком! Бажаємо Вам всього самого найкращого! А ГОЛОВНЕ-Попхати зі школи ДИРЕКТРИСУ! Успіхів Вам у цьому!
| Ukraine, Lviv
 
учні, 18:17 29 грудня 2012 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2018 Дрогобич Інфо → (сайт працює 3670 днів)