Богдан Пристай розвінчує владу

Надрукувати
Інтерв’ю
Написав(ла) Юрій Федчак   
19.11.2011
Його інтерв’ю редакції дрогобицького радіо "Франкова земля" про велич української мови стало одним з чинників, що спонукав провести на сайті "Дрогобич Інфо" Літературний конкурс поезії. Доцент кафедри української мови ДДПУ Богдан Пристай сьогодні очолює громадську організацію "Віра і справедливість" та є депутатом Дрогобицької міської ради від партії УНА, а також має свій виборчий округ (мікрорайон міста вул. Самбірська, Івана Франка). Річний звіт його депутатської діяльності та критичний погляд на ситуацію в місті – у даній статті.

(натисніть на фото для перегляду, всього 1 фото)

- Богдане Романовичу, хочемо почути звіт Вашої депутатської діяльності за рік.

- Відповідно до законів України "Про місцеві вибори" та "Про депутатську діяльність" я 20 жовтня звітував перед своїми виборцями. Звіт відбувся у приміщенні факультету початкового навчання Дрогобицького педуніверситету, де була присутня велика кількість людей. Приємно, що виборці позитивно оцінили мою роботу протягом року, тому що як депутат-мажоритарник я намагався передусім виконати ті обіцянки, які їм давав перед виборами. За час цієї роботи я домігся того, що був розпочатий ремонт вулиці Івана Франка. Щоправда, зараз ця вулиця перебуває в непривабливому стані, а влада пояснює це відсутністю коштів. Є надія, що ремонт цієї вулиці буде завершено. Крім цього, я займався не тільки господарськими справами, але й намагався ширше провадити свою діяльність, тому протягом цього року мною було ініційовано і проведено конкурси читців поетичних творів Т. Шевченка, Л. Українки, І. Франка, присвячені річниці їх Дню народження. Переможці були нагороджені невеличкими грошовими нагородами, а всі учасники отримали у подарунок книжечки цих поетів і грамоти про участь у цьому конкурсі. Тому студенти і діти, які брали участь у цьому конкурсі, а загалом це - близько 100 учасників, були задоволені. Були задоволені і їхні батьки. Конкурс відбувався в Центрі душпастирства молоді… На моїй виборчій дільниці є люди знедолені, які потребують допомоги. Ми звернулися до спонсорів, які надали грошові допомоги. Саме на свято Миколая ми завітали до цих людей і вручили їм подарунки. Щоправда, претендентів виявилося більше, бо самих подарунків було всього 25. Але частина людей була задоволена і виявила вдячність. В будинку по вул. Самбірська 86, де проживає сім’я інвалідів, на моє клопотання вдалося забезпечити спорудження перил і пандусу. Я неодноразово звертався в міську раду про задоволення потреб цих інвалідів, але оскільки влада не вирішувала, я змушений був витратити на це свої депутатські кошти. Я ініціював декілька звернень до Президента та Верховної Ради України про недопустимість продажу української землі сільськогосподарського призначення. На жаль, ми отримали негативну відповідь. В цьому випадку міська виконавча влада не йшла нам назустріч, не підписувала ці документи з незрозумілих причин, але підписав їх секретар сесії, що було порушенням Закону. Я був подивований тим, що власне це питання не набуло такого розголосу в Україні, адже з втратою земель українці втратять все. Також подавав звернення до Президента щодо соціальних виплат, низьких заробітних плат та щораз нижчого соціального рівня життя людей. Ми також подавали звернення щодо заперечення позбавлення звання Героя України Степана Бандери та Юрія Шухевича, і депутати міської ради підтримали це звернення. Я скерував до виконавчих органів більше двох десятків запитів і звернень з різних питань, зокрема транспортного перевезення, облаштування дитячих майданчиків, стану доріг, облаштування зупинок та інших життєвих питань. Частина з них виконана, але повинен чесно сказати, що більшість отриманих відповідей – це формальні відписки і невиконання. Відтак надалі доводилося самому втручатися чи телефонувати. Наприклад, досі необлаштована зупинка біля великого магазину "Сільпо", погано вивозиться сміття на вулицях Самбірська і Тарнавського; жахливий нині стан дороги по вул. Івана Франка (біля цвинтаря); погано освітлюються вулиці нашого міста. Піднімав питання на сесії міської ради щодо незадовільного стану на залізниці, а саме про те, як доводиться пасажирам в очікуванні електрички "Трускавець-Львів", ризикуючи життям, переходити першу колію, на яку спочатку прибуває електропоїзд "Стрий-Самбір". Я також піднімав питання щодо безпричинного підняття оплати проїзду в маршрутних таксі в Дрогобичі до 1.50 грн. (в той час як у обласному центрі – 2.0 грн., а в Києві – 2.0-2.50 грн. за проїзд – Ю.Ф.). Не повинні люди й чекати так довго на зупинках, тим більше, що зараз на вулиці дуже холодно. Подав також звернення щодо відкриття маршруту до цвинтаря, щоб хоча б щогодини туди їздило маршрутне таксі. Звертав увагу на стан дороги до лікарні (вул. А. Шептицького) – передусім цю дорогу треба відремонтувати, а так само вулицю 22 Січня. Можливо, потрібно починати не з тих дорогих бордюрів, а подивитися на те, що ми в першу чергу реально повинні зробити. Мене, як депутата дуже турбує те, що рівень ідеологічної та виховної роботи повинен бути на належному рівні, і передусім в організаціях. Прикро, що всі свята в місті проводяться без національного прапора, і жодних заходів в місті не проводиться з нагоди 155-ї річниці з дня народження нашого земляка Івана Франка. Згадаймо також про те, що минає 90 років з часу зимового походу армії УНР, а через декілька днів – подія, як 359 січових стрільців було вбито москалями лише за те, що вони відмовилися вступити до лав російської армії, і в той же час у місті нічого не готується для відзначення цих подій та вшанування пам’яті загиблих. Пригадаймо й те, що 25 числа будуть поминати дні голодомору в Україні, але досі не створений організаційний комітет. Такі речі відбуваються постійно, що не може не турбувати. Навіть той факт, що на річницю Тараса Шевченка влада обмежується лише покладанням кошика квітів до його пам’ятника без проведення відповідних заходів, тож про таке мовчати ми не повинні. Я, як депутат від УНА хочу бачити, що влада нормально виконує свою ідеологічну, патріотичну роботу, а так само й господарську роботу, адже вона є обрана людьми. Ми бачимо розкопані вулиці в місті, отже щось робиться, але на мою думку – дуже мало.

- Голова міста Дрогобича Олексій Радзієвський у своїх доповідях оголошував, що найважливіші рішення сесії, особливо в яких відображено злободенні питання міста будуть опубліковані на сайті міської ради. Однак жодного такого рішення насправді на цьому сайті не було розміщено. Мимохіть виникає думка, що влада від нас щось приховує?

- Звичайно, коли влада працює прозоро, то стовідсотково їй нема що приховувати. Скажімо, 30 жовтня відбувся рік новій владі, але я подивований, що влада досі не звітувала про виконану роботу. На минулій сесії я звернувся з відповідним зверненням, щоб такий звіт відбувся. Минуло більше місяця, але я досі не отримав відповіді, отже, влада відкрито не працює. Тобто є якісь моменти, що приховуються. На мою думку, дрогобичани мали би знати, хто виконує роботи навколо колишнього кінотеатру "Аврора" ("Прометей") і чому там обгороджено. Ця невідомість породжує різні чутки, зокрема про приватизацію. Декілька депутатів, в тому числі і я були категорично проти приватизації цієї території, а так само готелю "Тустань", ресторану "Берізка", проти приватизації "Хвилі", тобто комунального майна. Адже якщо це майно зараз продати, то місто довший час не матиме за що жити. Поки що ми отримуємо невеликий дохід, яким можемо вільно розпорядитися. Водночас засоби масової інформації, а саме газети та Інтернет-сайти не повинні сприйматися владою як вороги чи як опоненти, а як помічники. Влада повинна усвідомити, що і депутати – це не вороги, навіть якщо вони критикують її, а повинна прислухатися. І тоді влада буде краще працювати до досягнення результатів. Ми бачимо, що в газетах все хвалимо, що начебто у нас все добре, а насправді дрогобичани розуміють, що все - далеко не так. В мене є інформація, щоправда, неперевірена, що начебто суд заборонив приватизацію книгарні "Каменяр". І це – правильне рішення. Чому книгарню повинен ділити чи захоплювати якийсь банк, якщо ми можемо там мати гарний книжковий магазин? Дрогобичани все це повинні знати. Ми зробили гарні стенди до 150-ї річниці Івана Франка, в яких описано про місця проживання і творчої роботи Каменяра та встановили у тих місцях, що пов’язані з ним, зокрема на будівлі ансамблю "Верховина". Стенди можуть побачити і дрогобичани, і гості міста. Але зловмисники спаплюжили деякі стенди фарбами, а на вулиці Бориславській стенд Івана Франка взагалі знищили. Боляче таке бачити, і тому я звернувся з проханням до влади, щоб відновити це, але в отриманій відповіді про стенд по вулиці Бориславській – жодної згадки. Я готовий допомогти, надати текст, який там був, але для цього потрібні кошти. Ми зробили декілька стендів, тож залишається підтримувати їх в належному стані. Хочу відчувати якусь зацікавленість, що хтось хоче цим займатися...

Наші люди – прекрасні, талановиті, але владі треба йти назустріч до них і спілкуватися. Адже що людей нині турбує? Це – низькі пенсії і зарплати. А що нині обговорюється в місцевих ЗМІ? Це, наприклад, про зустрічі з іспанцями, італійцями, поляками чи китайцями стосовно сміттєзаводу. Але чому б чесно не сказати, що ці іноземці приїжджають до нас лише для того, щоб підписати намір про будівництво, але згодом їдуть геть, отримують гроші в себе (на батьківщині) і зникають. Тобто є шахраями. Тому ніхто сміттєзавод крім нас, не побудує, бо задарма сьогодні в світі ніхто нічого не робить.

- В такому разі твердження про те, що будівництво сміттєпереробного заводу на 100% за кошт інвесторів є неправдою?

- Я думаю, що цього не буде, тому що коли я працював заступником міського голови, то мав відверту розмову з одним з представників польської делегації. Після підписання міським головою відповідного документу виявилося, що вони отримують допомогу від свого уряду. Там діє така програма, з допомогою якої при підписанні за кордоном подібної угоди вони отримують певні преференції чи звільняються від сплати податків, тож їм вигідно це робити. Людям треба говорити правду, бо ніхто ні в минулій каденції, ні тепер не розпочав будівництво.

Наступним питанням є вулиця Війтівська гора, на ремонт якої було виділено з Держбюджету гроші. Однак досі не розпочато ремонт на цій вулиці. Чому змінено план або чому вдруге перекопано вулицю Трускавецьку, яка була в хорошому стані? Адже за ці кошти можна було відремонтувати вулицю Зварицьку, чи вул. Л.Курбаса, Володимира Великого тощо. Тобто тут треба якесь пояснення давати людям.

- А от чи не вважаєте Ви, що спочатку варто було провести капітальний ремонт гнилих мереж водоканалу в місцях перетину доріг чи де водогони прокладені вздовж доріг? Адже постійно спостерігаємо "джерела" на дорогах в різних куточках міста…

- Ми це зараз бачимо на прикладі вулиці Івана Франка, яка була відремонтована. А зараз її знову перекопують. Спочатку потрібно починати з комунікацій, зокрема водовідведення. Ми повинні зробити головні дороги так, щоб на багато років забути про якісь ремонти на них. Я спостерігав за фундаментальним ремонтом (фактично будівництвом – Ю.Ф.) основних доріг у Львові чи Івано-Франківську. Та ці дороги відслужать сотню років без ремонту – так все якісно продумано і зроблено! Я спостерігав за цією роботою комунальних служб в Дрогобичі. 1 листопада, в річницю ЗУНРу прямо в ями з болотом на дорогах сипали асфальт! Хіба не можна було почекати кілька днів? Щопонеділка на нарадах я виступаю з вимогою впорядкувати вулицю Івана Франка, але…

- Чи звітувався начальник КП "Дрогобичводоканал" Роман Шагала перед депутатами про витрачені гроші на реконструкцію водопровідних мереж в плані реалізації проекту Світового банку, а саме щодо заміни зношених мереж новими?

- Ні, не звітувався, і депутати не мають інформації про надходження та використання цих коштів.

Невідомо також, хто винен в тому, що досі не відкритий обіцяний міським головою 15 листопада стадіон; чому будівельними організаціями вчасно не виконані роботи. І якщо не встигають, то доцільно взимку припинити і перенести на весну, щоб дрогобичани отримали якісний стадіон з надійними конструкціями. Це питання треба висвітлювати, і говорити з людьми чесно і відкрито. Міському голові варто зустрічатися з людьми віч-на-віч і звітуватися, приміром в залі міського Будинку культури із залученням представників ЗМІ. Люди відтак зможуть висловити те, що їх найбільше турбує в освіті, медицині чи в інших сферах.

- Дрогобич до виборів і рік після виборів: що, на Вашу думку змінилося? Місто здійснило якісний поступ вперед?

- Переконаний, і думаю, що й більшість дрогобичан так оцінюють, що місто залишилося у тому ж стані, якому й було. Руху не відбулося вперед. Відбулася лише дезінформація дрогобичан. Все це на даний час – стагнація.

- Стагнація чого саме?

- Стагнація всього: і економіки, і господарки, і ідеології та всіх інших соціальних питань. Якби за минулі роки не вдалося вирішити кошти, які надійшли від продажу нафтопереробного заводу та не вдалося вирішити підготовку до Євро-2012 у Дрогобичі, то місто б взагалі "котилося" вниз. За ті державні кошти, які вдалося отримати, відбувається власне ремонт вулиць і стадіону.

Ще одним невирішеним досі питанням є встановлення магнітно-ядерного резонатора в Дрогобичі. Підготовка велася в минулі роки, але досі дрогобичани не можуть скористатися цією дорогою медичною апаратурою.

Все, що будемо робити нечесно, згодом обернеться проти нас… Отже, поступу я не бачу в жодній сфері життя міста. І це відбувається при тому, що міський голова є непоганим управлінцем; він вміло проводить наради, веде сесії, але для поступу сьогодні цього замало.

- І ще раз про патріотизм. Чи актуальне сьогодні, на Вашу думку, спорудження в Дрогобичі пам’ятника Лицарю?

- Вважаю, що сьогодні це недоцільне. Такі пам’ятники будують, коли вирішені інші питання. Але навіть якщо б були вільні кошти на таке, то передусім варто побудувати пам’ятник Андрею Шептицькому біля церкви Св. Трійці, бо вже є проект. Також було б доцільно спорудити пам’ятник Лесі Українки – геніальній жінці, талановитій дочці України. Якби така талановита поетеса жила в іншій європейській країні, то нею б захоплювався весь світ.

Але перш за все необхідно вирішити соціальні і господарські питання в місті. Таке – й у всій Україні. Невипадково ми сьогодні бачимо протести людей в загальноукраїнському масштабі: під стінами Верховної Ради України, Кабінету Міністрів, Адміністрації Президента. Ці люди очікують від влади дієвої допомоги. Хоча якщо ми будемо розв’язувати тільки господарські питання, то ніколи не будемо рухатися вперед. Ми повинні завжди пам’ятати, що найбільш розвинені країни – Німеччина, Англія, Японія та інші, - вони починали свій поступ з того, що серйозно займалися ідеологією, а передусім – освітою. Так і в Україні свого часу Богдан Хмельницький, Іван Мазепа чи то Петро Сагайдачний дбали, тому і ми сьогодні повинні дбати про освіту, культуру, охорону здоров’я – без цього належного поступу не буде, тобто все це має гармоніювати.

- Дякую Вам за інтерв’ю. Бажаю успіху та здійснення всіх задумів в депутатській діяльності.

Переглядів: 6332

Коментарі (29)
 
Дякую п.ПРИСТАЮ Б.Р.за ідеальне інтерв ю! Мені подобалося, як ВІН відповідає конкретно, стисло і зрозуміло, не хитрить, говорить те що є! Знаю Пристая як спокійну і врівноважену людину.Відверту і чесну! Він був при попередній владі, ГУК М.П., зам.голови, якщо не збрешу, по гуманітарним питанням! .Команда була нормальна, але такі, як АЛЛА ГЛАДУН, все робили, щоб ГУКА з істи.Що це могло дати, напевно хотіли запхати свою людину, щоб трошки бабла відмити.Бюджетні гроші розтрінкали, і вже відомо, що в керування ГУКА, був найбільший бюджет! Судилися, наймали суддів, викидали гроші на якісь непотрібні будови...одним словом бюджет розтрінкали.Газета "ГАЛИЦЬКА ЗОРЯ" постійно цькувала ГУКА, бо видно газеті хтось там щось нашіптував не те! Одним словом, ГУКА "з іли".Гладун поставили зараз керувати Дрогобицьким музеєм ! чи не дивно! А треба було би іі взяти за зад і спитати, чому витратила купу грошей на адвоката, коли судилися з ГУКОМ! Не кажу, що ГУК не робив помилок, але ця людина була спокійна, не мстлива.Потрібно було команді ГУКА йому допомагати, а не стояти осторонь, і спостерігати а що буде далі! Сьогодняшні "ІДЕАЛЬНІ КЕРОВНІКІ" знаходяться в постійній критиці...Згоден, що немає прозорості в іхній роботі.Народ не потрібно прирівнювати до бидла.Народ бачить все, що робиться навкруги! І робить висновки! Пропоную провести сьогодняшній владі провести зустріч з дрогобичанами в БК, прозвітуватися... наживо, поговорити, посперечатися спокійно і намітити плани нашого з вами життя на зимовий період 2011-2012 років! Ну а п.ПРИСТАЮ Б.Р.бажаю здоров я, щастя, наснаги і сили в вихованні, ще не дорослих, дітей...
Рейтинг: 11+ -8-
 
снайпер, 08:05 19 листопада 2011 р.
 
п.ПРИСТАЙ Богдан себе зарекомендував, як відданий депутат свого округу. що ж побачемо як далі буде...
Рейтинг: 9+ -7-
 
ціль, 09:08 19 листопада 2011 р.
 
Безхребетна і сіра людина, такий і депутат 20 років при владі а добрих справ нема крім чесання язиком. Івсіх любить повчати,
Рейтинг: 12+ -6-
 
за волю, 09:18 19 листопада 2011 р.
 
Нашим дрогобицьким рагулям, вибачте за тавтологію, порівняння, ще ніхто і ніколи не вгодив! Якби з небес спустився сам ІІСУС ХРИСТОС, прошу покаяння і вибачення у ВСЕВИШНЬОГО, він би вам також, через деякий час, став неугодним! Я знаю коли би вам сподобався ПРИСТАЙ.! Поясню.Якби крив матом, завалив би кому-небудь в...риляку, або обізвав всіх, як ХАМ, "КАЗЛАМИ", ось тоді то би був наш хлопака! Ну а ПРИСТАЙ спокійний, урівноважений хлопака, і тут немає нічого поганого.А повчати вас всіх потрібно, але ПРИСТАЙ не СЕНДАК, якого прийшла пора вже давно гнати в шию, бо так вже всіх повчає, осорбливо через дрогобицьку газету "ГАЛИЦЬКА ЗОРЯ", що вже спасу немає! Може присвоіти СЕНДАКУ звання ГЕРОЯ УРКАіни-тричі, і переіменувати площу РИНОК на ім я СЕНДАКА, встановивши цьому кенту погруддя де колись стояв "великий вождь пролетаріату, УЛЬЯНОВ, клікуха ЛЄНІН".Ясно, що я сміюся! Кожна людина має свій характер, так що будьте трошки телерантнішими!
Рейтинг: 14+ -3-
 
резидент, 10:07 19 листопада 2011 р.
 
:(  
Він з тих, що при владі то з'являється то зникає. В залежності від часу. А до влади лізуть у нас ті, що насправді не червоні і не помаранчеві а ЗЕЛЕНІ :p  
А ідеологічне лялякання - то спосіб ті зелені заробити. 
Хай він розкаже як він покращує свій матеріальний стан після кожної вступної кампанії до педуніверситету. Він ж вступні диктанти з укр. мови читає і оцінює. А диктанти там ой НЕПРОСТІ як і оцінки. :grin
Рейтинг: 10+ -10-
 
, 10:13 19 листопада 2011 р.
 
повністю підтримую "знаючого".пристай завжди пристане там, де йому вигідно
Рейтинг: 10+ -11-
 
я, 10:21 19 листопада 2011 р.
 
Знаючий, де стільки жовчі лиєш, стримай трохи. Пристай - класний дядько і говорить все як є, не відноситься до сцикунів, яким є ти. Ріже правду-матку, як воно є. Видно, нікудишній з тебе стюдент, НЕзнаючий. :grin
Рейтинг: 10+ -6-
 
Нормальний чувак, 10:27 19 листопада 2011 р.
 
Максиме. Якби мені навіть хтось сказав, що Максима Федиса можна купити, я би не пірив.  
Мені здається що у вас є зчсваз гориславськимю бо горислаівсткий купис і федиса і хащівського оптомє
Рейтинг: 2+ -12-
 
Журналіст, 10:27 19 листопада 2011 р.
 
Дядьку коли ТИ тово усьо ту малюєш, не спіши, я ті благам.Не роби помилок.Може ТИ вчорка й трохай квасив, то не біда, то є життє! Не переживай! Усьо будєт харашо! Я ТИ мовлю! А ТИ ші стрихуєш як "ЖУРНАЛІСТ"А ну ші признавай де ТИ ші вчив сі! Бо, бігме, ладно пишеш.Як би не ФЕДІС, то би не мав де ші писати, а так валиш, як голий до бані, вибач, чесне слово не в обіду сказане! Бажаю щастя, і не спіши коли пишеш, бо робиш помилки, нічого страшного с часом навчишся і не пий чемергес!
Рейтинг: 10+ -1-
 
журналюзі, 10:50 19 листопада 2011 р.
 
Хай тобі, Нормальний чувак, Пристай скаже за кіко дулярів хату купив, і де взяв, певно в іспанії мандарини 20 років рвав.. 
 
і чого це я сцикун ? 
сцикун якраз ти 8)
Рейтинг: 6+ -3-
 
, 15:45 19 листопада 2011 р.
 
Журналіст у Пристая й українську мову і вивчав!
Рейтинг: 2+ -3-
 
Перехожий, 16:45 19 листопада 2011 р.
 
Ще, може, Пристай і хороший політик, але викладач він на 0. Сам собі читає лекції, а студенти самі по собі. Він своїми знаннями не ділиться й не віддає їм. Так, прочитав переписану книжку, а ви собі будьте здорові. Політик спокійним не повинен бути. Врівноваженим, виваженим - так. Але не воблою.
Рейтинг: 8+ -2-
 
Перехожий, 16:48 19 листопада 2011 р.
 
Інтерв*ю розумне, відповіді -конкретні, справи -реальні, позиція -зрозуміла, думки-ясні, наміри-благі.Всіх Вам гараздів п.Пристай.
Рейтинг: 1+ -4-
 
Ярослав Бігуняк, 18:02 19 листопада 2011 р.
 
БУВ в місті.зустрів друга з яким служив на САХАЛІНІ.ВІН приіхав з ОДЕСИ.Пішли, взяли пляшку арм янського коньяку, шоколадних конфет.Пішли в бар.Випили.Закусили конфетами.ПОПЛАКАЛИ.Ми не бачилися більше 30 років! Обнялися, згадувакли яу ми з ним стояли в наряді.Мороз 30 градусів.а нам по 20 років, але ми вижили.Ми думали про УКРАІНУ, постійно.МИ жили , і чекали коли ми поідемо з Далекого Сходу назад, на свою землю.МИ вижили.МИ тут! Коли я після служби прилетів у ЛЬВІВ, упав на землю і цілував ЗЕМЛЮ, ту землю де я народився, де я виріс.Не сваріться, бережіть один одного, бо скільки того життя.Коли стояв в наряді, відморозив ліве вухо, бо шапку опускати вуха, було заборонено, але я вижив , відтер вухо снігом.бо було як вареник! Я ВИЖИВ! Я ЖИВИЙ! Я УКРАІНЕЦЬ!
Рейтинг: 5+ 0-
 
резидент, 18:41 19 листопада 2011 р.
 
+ 100 !
Рейтинг: 1+ 0-
 
до резидента, 19:32 19 листопада 2011 р.
 
Хто такий пан Пристай?Бігає від одного покровителя до другого в пошуках власної вигоди! Спочатку Лужецькому догоджав той мером непройшов Пристай побіг до Гука як відомо команда Гука багато зробила добра для міста окрім розкрадань більше нема чим похвалитися.Тепер Пристай думав що примкне до Радзієвського але не тут то було став непотрібним.Починає себе рекомендувати діяльним депутатом хочя сам є бездар яка ходить на сесії і конкретно нічого неробить.Згадав про Прометей наш (патріот)Пристай а чи не за його каденції коли був заступником Прометей не законно приватизували?Звісно що при ньому і при його допомозі ось так він дбав за культуру! Пристай говорить що був проти приватизації комунальних обєктів так він на ту сесію просто незявився бо боявся! Він коментує чиюсь діяльність а чому про свою не роскаже як міліони розтринькали від нафтопереробки чи Пристай може тоді непрацював?Знищили площу Шевченка порозкрадали мрамурні пли при кому та при керівництві великого діяча Пристая.Можна ще дуже багато наводити прикладів про (честного депутата рятівника)! Але і так все зрозуміло тому і живемо в злиднях вішаючи ордени різним негідникам! Судіть по справах а не по пустопопорожній балаканині!
Рейтинг: 7+ -1-
 
незалежний, 19:43 19 листопада 2011 р.
 
Міський голова так само зустрінеться в міському Будинку культури, так як ти прозвітувався Дрогобицькому педуніверситеті.
Рейтинг: 1+ -1-
 
kent, 00:17 20 листопада 2011 р.
 
ПРИСТАЙ купив особняк по вул.ІВАНА ФРАНКА, навіть знаю за скільки, але не скажу, а взяв гроші, бо продав 2 квартири.В ІСПАНІІ точно не був, апельсини не збирав.А нахрена йому це робити, гроші мав, бо я сказав вже про це вище! Чому ніхто не скаже про те що МИРОСЬО ГЛУБІШ, як став головою міста, нібито в демократичному ДРОГОБИЧІ, придбав! приміщення "ВОЄННОІ КНИГИ" розташованого по вул.ГРУШЕВСЬКОГО.! Там спочатку бву бар "МАРЬЯНА", а тепер невідомо що, йдуть ремонтні роботи.Ота вся братія МУЛІ, ГЛУБІШІ і решта, відчувши владу, почали рвати як могли! Тут немає ніякого секрету! ГЛУБІШ для ДРОГОБИЧА, в свій час, зробив не мало - він один воював проти комуністичного режиму і свавілля.При ньому був піднятий украінський синьо-жовтий прапор, символ - неба і пшениці, це ФАКТ! Але потім почалося не так як би було бути.
Рейтинг: 5+ 0-
 
снайпер, 10:04 20 листопада 2011 р.
 
Підтримую "незалежний".  
Я розумію тих читачів які переглянувши інтерв’ю з Пристаєм - вражені від його об’єктивності, чесності та патріотизму. Не буду вести з вами суперечку чи "хороший" Пристай, чи має пушок на рильці.  
Знаю пана Пристая особисто. Його комсомольське минуле не будемо тривожити - Бог йому суддя. Проте сміюсь коли чую як Пристай розповідає про те як любить Україну. Колись за СРСР він також палко любив комунізм. Але ми не про це. 
Пан Пристай говорить що добився ремонту вулиці І. Франка. Тепер уявіть собі - як мер і вся дрогобицька влада налякався звернення цього депутата і стала ремонтувати дороги. Це обман чистої води. Те що Пристай давав запити чи щось там писав до Києва з проблем продажу землі та ін., то це чергове за пудрення виборцям голови. Хто такий Пристай, що його будуть слухати чи даватимуть відповіді з адміністрації президента чи ВР. Він брутально вішає лапшу на вуха читачам і дрогобичанам.  
Так сьогодні, пан Пристай критикує владу - це зараз найлегший спосіб себе піарити. Людина говорить на болючі теми, говорить те, що дрогобичани хочуть почути - погані дороги, брудне місто, дорогі маршрутки та безвідповідальна влада. Я не буду оригінальним але всі ці проблеми жителі міста знають і без пана Пристая. Коли депутат не має про що говорити, він розпочинає тему патріотизму. Ось і Пристай не оминає цієї стежини. Відкриття пам’ятників, відзначення чергових дат визначних українців. Все це добре - але це стара технологія говорити ні про що.  
Жаль, що кореспондент не запитав про досягнення пана Пристая за час його перебування у владних кабінетах адже є з чим порівнювати. І тут до цього одіозного "політика" у мене багато питань. Пан Пристай звичайнісінький «депутат-свистун» який дбає про своє приватне а не про державне. А ще дуууууже великий бюрократ (мабуть дається взнаки комсомольське минуле). 
Про Пристая викладача не буду писати - тут студенти краще дадуть оцінку. 
Можливо хтось і не погодиться з моїми твердженнями і буде критикувати мої слова - ви маєте на це право. Проте моєї думки та тих людей які знають цю хитру особистість, не змінити. Оцінюйте людей не за красномовство а за конкретні вчинки ))) 
Бажаю мудрості дрогобичанам ))
Рейтинг: 5+ -1-
 
реаліст, 14:04 20 листопада 2011 р.
 
Старий депутатський корпус кількох скликань мусить відійти в минуле. Це факт. Бо за їх головуванням ніяких позитивних зрушень не відбулось для Міста, дрогобичан, крім приближеним до влади, вони не навченні думати громадян міста, бо не вміють, а деколи забувають!
Рейтинг: 4+ 0-
 
макс, 14:24 20 листопада 2011 р.
 
Користі з Пристая, як з козла молока,
Рейтинг: 7+ -1-
 
місцевий, 20:43 20 листопада 2011 р.
 
Шановні дописувачі сайту,  
я вважаю що зі всіх опублікованих звітів депутатів це - один з найкращих. Ще хороший звіт у міського голови - як на мене, зроблений професійно, але думаю над ним працювало кілька людей протягом певного часу, тому і вийшов добрий звіт. Депута Пристай - хороший депутат! а опозиція потрібна в кожній раді для контролю дій влади щоб вона не розслаблялася!
Рейтинг: 1+ -4-
 
, 10:01 21 листопада 2011 р.
 
Як депутат можливо він і хороший, однак як педагог - нікудишній. 
1. Розпусник 
2. Хабарник 
3. Мстивий лицемір 
 
Привіт Богданчику!  
Твоя Оленка
Рейтинг: 4+ -1-
 
колишня студентка, 10:33 21 листопада 2011 р.
 
Читала і плакала! Ну вже скільки тривог за місто ви, пане Пристай, пережили, й не злічити. А пережили! Бо ніколи не були щирим. Особливо з нами, освітянами. Памятаєте, як після перевірки КРУ міськвідділу освіти у 2008 році ви говорили в своєму інтервю газеті "Галицька зоря", що займетеся хабарником Сушком, як" у нього не вистачить особистої порядності компенсувати збитки, що він наніс бюджету"?І що на ділі? Сушко, з вашої мовчанки, як сир у маслі, а ви патякаєте про свої благі наміри. Ними відомо куди вистелено шлях. Ви тут "доганяєте " пана Радзієвського у якого теж є "ідеальні ідеї". Були ви при владі, а нічим корисним не запамяталися. Хіба тим, що на нарадах із завсадками зверталися до літніх жінок "дівчатка". Ви - позавчорашній день, а всерівно чіпляєтеся до годівниці несамовито. Ваш звіт - колективний блеф.
Рейтинг: 4+ -1-
 
До Пристая, 12:56 21 листопада 2011 р.
 
До СНАЙПЕРА.Ти що з неба впав-ГУК був не мстивим, Та цей голова -це сором для Дрогобича, так як його борделівські стіни в ратуші.Вибрали брехуна і він опустив місто у яму. а помогли йому в йцьому Пристай .Гладун.та Іванців.Пристай дістав зуби бо Скотний помер а раніше мовчав як здохла риба. 
Він не хазяїн а ХАМЕЛЕОН-БРЕХУН І ВЗЯТОЧНИК ІЗ ПЕДІНСТИТУТУ. Таким не треба виховувати молодих.
Рейтинг: 1+ -1-
 
ден, 13:30 21 листопада 2011 р.
 
Кого развенчивает этот хорек? Он и дышать не смел, когда жил Валерий Григорьевич. Мелкий человечишко, отсидел свое в Ратуше, а теперь деятель. Политик ср..й. Вот через тахих оборотней имеем власть-фальшивку.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Глас, 12:23 23 листопада 2011 р.
 
Закінчувала колись наш універ. Пристай - більше аніж сірість та посередність. Його "гуманітарна" діяльність - повна бездарність. Був при Гуку замом, знав про всі гріхи Сушка. Навіть у Галицькій зорі виступав. І ніц з того! А тепер, як став депутатом то взагалі якийсь маразм. Ну що у нас за люди при владі? Кошмар!
Рейтинг: 1+ -1-
 
Катерина, 17:33 28 листопада 2011 р.
 
Я скажу Вам як спеціаліст-сміттепереробного заводу в Дрогобичі ніколи не буде. Практично немає такого інвестора в світі, який би вклав 30 млн. евро в смітник в нашій незрозумілій державі. Так що все це балачки новї влади.  
А Пристай мені імпонує як глибоко віруючий інтелігент.
Рейтинг: 2+ 0-
 
василь, 19:15 28 листопада 2011 р.
 
пристай-збоЧинець!
Рейтинг: 2+ 0-
 
!!!, 09:06 03 грудня 2011 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 5828 днів)