У Дрогобичі Ющенка "вітали" пікетом

Надрукувати
Останні новини Дрогобича
Написав(ла) Святослав Грабовський   
10.09.2012
ПомаранчевіУ суботу (8 вересня 2012) бувший президент України Віктор Ющенко відвідав Дрогобич. Біля театру стояло кілька палаток з символікою Наша Україна і палатки з вивіскою ГУК, молоді хлопці (мабуть студенти) стояли з прапорами і роздавали газети. Народу було десь чоловік під 150. Ющенко, як завжди, запізнився майже на годину.

Оновлено 11.09.12 о 8:00, додано відео.

Що було у середині і як пройшов виступ, не розкажу, бо у середині не був, чекатимемо текстів від журналістів, які змогли його слухати і просиділи до кінця зустрічі.

Розкажу лише те, чув і бачив і у чому приймав участь. Ющенка зустріли з пікетом і плакатами та вигуками ганьба, ганьба псевдопатріотам, зрадник геть! На плакатах писало "Ющенко, розводь бджоли, а не українців", "Ющенка геть", "За Ющенка було добре любим друзям", "Ющенко, ти продав мрію українців і надію онкохворих дітей", "Де сидять бандити, а де соратники майдану". "Ющенко обанкротив банк "Україна", а потім і Україну". Під час пікету відбулась невеличка сутичка з прихильниками Ющенка та пікетувальниками. Під час пікету Ющенко швидкою ходою зайшов в залу під викрики "Зрадник".

Серед пікетувальників були Святослав Грабовський та Сергій Розора, які категорично не погоджуються з тим, що людина, яка зрадила цінності майдану і вселила байдужість у серця багатьох українців, сміє нагло приїжджати в серце Галичини, ще більше псуючи свідомість людей своїми поступками і зрадливими промовами, підігруючи банді олігархів та енакієвському клану.


P.S. Про Ющенка і його новий політичний проект.

Говорить: Олег СОСКІН, знаний економіст, Голова Української Національної Консервативної партії, директор Інституту трансформації суспільства.

Події останнього часу засвідчують, що частина олігархату, кланово-корпоративних груп, які діяли під помаранчевими стягами і які за своєю суттю не відрізняються від фінансово-корпоративної групи Януковича, вирішили поєднатись із цією єнакіївською групою, почавши координувати з нею власні кроки. Групи, що діяли в минулому під помаранчевим прикриттям, нині намагаються окупувати праву площину політикуму. Це виявилося зокрема в тому, що один із головних зрадників української нації Віктор Ющенко разом із членами свого угрупування знову хоче внести розбрат серед сил, які обстоюють національні цінності. Об'єднати звої зусилля в боротьбі за депутатські мандати в рамках нового політичного проекту "Союз патріотичних сил "Наша Україна" на чолі із В. Ющенком вирішили три політичні структури, які, хоч і є відомими брендами, але, по суті, зараз захоплені політичними перевертнями. Йдеться про залишки політичної партії "Наша Україна", Українську народну партію - уламок Народного Руху на чолі із розкольником Юрієм Костенком, та дуже впливову колись політичну організацію, що має давні традиції, - Конгрес українських націоналістів. Позбувшись Наливайченка та Огризка, які не могли стерпіти такої зради, Ющенко пішов шляхом обслуговування інтересів Банкової, правлячої верхівки. Він знову гратиме колись завчену роль, щоб завести український народ, українську націю на манівці. Зрозуміло, що ніякої ідеології у Ющенка і так званої об'єднаної "Нашої України" немає. їх головна ідеологія - це влада, посади, особисте збагачення, служіння "золотому тельцю". Національні, національно-консервативні сили сьогодні повинні дати рішучу відсіч цим "вовкам в овечих шнурах", які будуть іти на парламентські вибори на чолі з Ющенком. Головне завдання, яке стоїть перед національно-консервативними силами, - притягнути Ющенка і його компанію до кримінальної відповідальності, аби вони в повному обсязі спокутували шкоду, завдану ними українській нації та українській державі. Саме він і його група відкинули Україну на кілька десятиліть назад. Саме він винен у тому, що сьогодні при владі знаходиться режим хижацької бандократії на чолі з Януковичем. Здійснення подібного політичного проекту розпочала й інша так звана правоцентристська сила, що має назву Українська платформа "Собор". її очолюють Анатолій Матвієнко - вічний комсомолець і вічний народний депутат, та Павло Жебрівський, який завжди там, де багато грошей і влади. Фактично Матвієнко є одним із найбільших розкольників, який розколов свого часу Українську Республіканську Партію та Українську Правицю разом із Ющенком. Ці "лідери" не можуть представляти праві сили за своєю суттю, оскільки вони є не ідеологічними політиками, а політиканами, які обслуговували й надалі обслуговуватимуть інтереси кланового олігархату. Саме через їх недолугі дії Україна сьогодні опинилась у такому важкому становищі. Це все політики минулого, які повинні піти в небуття. Необхідно, щоб на сцену нарешті вийшли політики, які сповідують праву ідеологію в інтересах українського народу, української нації, які реалізовуватимуть ідеологію національного консерватизму, його базові засади, які дадуть обітницю перед людьми, перед виборцями, перед Богом, що вони не будуть опікуватися тим, щоб будь-якою ціною збільшити свої статки і пограбувати народ, а які здійснюватимуть реальні трансформації у всіх площинах. Ідеться передусім про розбудову України як заможної, процвітаючої європейської держави, як це зробили справжні європейські політики в посткомуністичних країнах - Польщі, Чехії, Словаччині, країнах Балтії. "Зрозуміло, що ніякої ідеології у Ющенка і так званої об'єднаної "Нашої України" немає. їх головна ідеологія - це влада, посади, особисте збагачення." Виборцю потрібно чітко усвідомити, що існують конкретні праві ідеологічні індикатори, головними серед яких є: вступ до НАТО, Угода про вільну торгівлю та безвізовий режим з ЄС, денонсація харківських угод і перехід на принципи мирного співіснування та рівноправні економічні відносини з Росією, децентралізація і передача влади місцевим громадам, розвиток малого та середнього підприємництва, створення в Україні потужного середнього класу, недопущення формування мільярдних статків, громадянський націоналізм. Саме на такі ідеологічні орієнтири повинна спиратися громада, виборці, здійснюючи 28 жовтня свій вибір.

Відео Сергія Матійка:



Переглядів: 7668

Коментарі (118)
 
Гниломордий зрадник і американський блазень.
Рейтинг: 34+ -12-
 
Слов’янин, 08:56 10 вересня 2012 р.
 
От Вам і без джинси на Дрогінфо. Скільки ж заплатили тим, хто кричав "зрадник"? Всередині в залі теж було кілька провокаторів, проте там їм нічого не вдалося зробити. Я тепер розумію, звідки беруться істеричні крики про запізнення. Уявіть собі: стоїш на площі з плакатом "зрадник" чи що там ще, прийшов в визначений час, люди на тебе дивляться, хитають головою. А тут ще й той, на кого прийшов кричати "Ганьба", запізнюється :). Створюється двояка ситуація: з одного боку, гроші-то потрібні, але замість "прийшов, крикнув, пішов, взяв гроші" доводиться невизначений час чекати під не дуже приємними поглядами людей, ще може й хтосб знайомий пройти, хто взагалі не мав би бачити провокатора в такій ролі. Шановні провокатори, наступний раз просіть більше грошей - форс-мажор же ж... Ну і видно, що є на Дрогобиччині кандидати, які готові піаритися, обливаючи брудом інших людей.
Рейтинг: 15+ -43-
 
петров, 09:49 10 вересня 2012 р.
 
По-перше , хочу подякувати СВЯТОСЛАВУ ГРАБОВСЬКОМУ за статтю.Ну а про ОЛЕГА СОСКІНА, взагалі навіть не можу підібрати слова, ЛЮДИНА чеше всіх отих продажних - *** - і вдоль.і поперек! Дуже мало було протесту, але і то добре, що є люди в ДРОГОБИЧІ, які терпіти не можуть того блазня ЮЩЕНКА! Не хочеться писати прот того чувака, бо наш мудрий народ знає досконало - хто є хто! Дивує лише одне, що ще є в місті перевертні, які би цілували даного кента в зад! Ну то є іхні проблеми.В неділю, ЮЩЕНКО давав інтерв*ю зі ЛЬВОВА по 12 телеканалу! Як завжди махав руками, щось там молов як навіжений і щось хотів доказати.Моя думка така - ЮЩЕНКО потрібний, але ...тільки десь викладачем в якійсь школі, або технікумі, або ще десь..тільки там його місце, якщо його прийме його кент ТАБАЧНИК! Здоров*я всім, дрогобичанам мудроі голови і думати, щоб ми всі разом не вдарилися в болото..
Рейтинг: 36+ -12-
 
Я також там був ......, 09:49 10 вересня 2012 р.
 
хамелеон.
Рейтинг: 21+ -5-
 
sens, 10:20 10 вересня 2012 р.
 
Що у нас за народ-аби лиш когось брудом облити, а Ви на себе подивіться пане Грабовський(якщо ще ви пан)-невже у вас немає людської поваги до Ющенка як до людини? Він щоб незробив, але це людина з Великої букви, адже був Президентом України, а ви п.Грабовський хто?Речення розумного неможете скласти і сказати, хіба що ганьба і т.д. Майте повагу до людей, які прагнуть змінити ситуацію у нашій країні, а якщо хочете покричати, то їдьте у Київ під Банкову і там покричіть.Що слабо? Духу мабуть не вистачить! От такі ви грабовський "діяч"-покричали за чиєюсь спиною, у дрогобичі, а не у львові чи києві, і пишете тут всякі статті про те які ви ж безстрашні і політичні-але справа у тім, що справжні полфітики доводять свою позицію не дибільними вигуками а реальними справами, вчинками. Задумайтесь грабовський і покайтесь
Рейтинг: 13+ -20-
 
, 11:06 10 вересня 2012 р.
 
Ти сам провокатор. Ющенко не пройде. :( :( :(
Рейтинг: 15+ -6-
 
До петрова, 11:14 10 вересня 2012 р.
 
Для чого дивитися назад-ідіть вперед і не робіть старих помилок. Ющ-моральний виродок і йому за все відповідати перед Богом. А нам треба йти вперед.
Рейтинг: 32+ -7-
 
для чого, 11:17 10 вересня 2012 р.
 
А я добре пам"ятаю, як з Дрогоича відправляли автобуси на підтримку Ющенка ..Як грузили ящики ковбас, горілки, валянки...Як в київ їхали не за тим, щоби відстояти революцію, а щоб нахаляву не працювати , а пити і в п"яному угарі викрикати лозунги- "Юшенко! " та "Разом нас багато, нас не подолати! " ОТ ЯК БИ ТО РОБИЛОСЯ НА ТВЕРЕЗУ ГОЛОВУ, ВСЕ БУЛО БИ ПО ІНАКШОМУ! А потім , приїхавши додому, розповідали, скільки випили і кому набили морду, скільки дівок виг.ли.Бридко було слухати! ОТАК РЕВОЛЮЦІЮ РОБИЛИ?! ТАКІ РЕВОЛЮЦІОНЕРИ?! ТАКІ ІДЕАЛИ РЕВОЛЮЦІЇ? А на площу в Дрогобичі дітей гнали, щоб кричали "ЮЩЕНКО". Чого ж тепер так позорити Ющенка? ТАКА ВЖЕ НАША УКРАЇНСЬКА МЕНТАЛЬНІСТЬ.І Я НЕ Я І ХАТА НЕ МОЯ...
Рейтинг: 13+ -38-
 
галиЧанин, 11:20 10 вересня 2012 р.
 
ГалиЧанин, схоже, тролить тему . . . .
Рейтинг: 20+ -4-
 
Антон, 11:23 10 вересня 2012 р.
 
Нас поставили в рамки вибирати між москалями з партії регіонів і жидами з обєднаної опозиції, колишніми спортсменами(які закінчили 7 класів) і комуністами краще вже тоді за ющенка хоча в нього не хватає ХХХХХ до радикальних змін. подивіться на ютюбі виступи і звернення ющенка про Тимошенко і партію регіонів і ви все зрозумієте.
Рейтинг: 11+ -14-
 
бандерштад, 11:45 10 вересня 2012 р.
 
Для того щоб робити якісь висновки про революцію, треба було там побувати, а не сидіти вдома, виллядаючи з-за кута як засранець. А ті, що таке розказують, були не на революції, а тоді, коли всякий перестрашений непотріб їхав на халяву на екскурсію і щоб привести дармові валянки. Зрозуміло в якому середовищі ти крутишся, вам би ще туди вашого гниломордого вождя.
Рейтинг: 30+ -4-
 
До галичанина, 11:46 10 вересня 2012 р.
 
Він же ж сам привів цих москалів з партії регіонів до влади, в пямому розумінні за руку, і що тепер цьому облізлому ублюдку за це подякувати?
Рейтинг: 27+ -5-
 
До бандерштад, 11:51 10 вересня 2012 р.
 
Не на тій революції ти був, галичанин. А жаль!
Рейтинг: 22+ -3-
 
до галичанина, 11:53 10 вересня 2012 р.
 
Цікаво де ти був під час Помаранчевої революції, якщо ти судиш події, які тоді відбувалися з пліток. А ми цілою сім'єю стояли на майдані та небачили жодного у "п"яному угарі". Хоч не підписуйся , що ти галичанин! А підпишися західний регіонал!
Рейтинг: 34+ -4-
 
до галиЧанина, 12:10 10 вересня 2012 р.
 
Не стримався .. Бандештат, для таких як , ти скажу -що Помаранчева Революція революція це найкращі спогади і емоції у тих людей які там були, вони залишуться в нас назавжди, треба було бачити тих піднесених людей, їх запал в очах і віру в перемогу, нажаль надію в нас Вкрали ... Але це ніколи не зменьшити, важливіть Нашої Перемоги, перемоги простих людей.
Рейтинг: 51+ -7-
 
Федис М.Б, 12:17 10 вересня 2012 р.
 
Такі, як Ви, і ллють воду на млин ПР. Бо якщо Ви такий свідомий і розумний, то чому ні знімете свою кандидатуру на користь кандидата від опозиції? Якщо Ви і ще деякі "патріоти" цього не зробите, значить Ваша місія зрозуміла - розпорошення голосів, а результат відомий - ПР forewer :?
Рейтинг: 15+ -2-
 
До автора, 12:26 10 вересня 2012 р.
 
С р а на революія, с р а н і революціонери. 
Дві третіх перебіжчики, що працювали всю виборчу компанію на Віктора Федоровича, в одну мить прозріли та розкаялись і опинились на Майдані. Приклад - Сендак, Кондзьолка, Комарницький, Каленюк, Волошин і інша шелупонь.
Рейтинг: 12+ -3-
 
с.г., 12:36 10 вересня 2012 р.
 
Помаранчева революція, як виявляється тепер, добре продумане ШОУ, під час якого була змога поспілкуватися з людьми, поштовхатися, набити морду, якщо треба комусь, разом випити і закусити.НУ ЧОГО ГРІХА ТАЇТИ ?! НУ НЕ БУЛО ВСЕ ДОБРЕ ПРОДУМАНО, НУ НЕ ТІ ІДЕАЛИ І ГЕНІЇ РЕВОЛЮЦІЇ СТОЯЛИ ТАМ НА СЦЕНІ ! А БРЕХУНІВ І ЗЛОДІЇВ НАМ І ТАК ДОСИТЬ.МИ ХОТІЛИ ДЕМОКРАТІЇ? ОСЬ ВОНА НАМ! ЗЛОДІЇВ І ЖИДІВ ДОПУСТИЛИ ДО ВЛАДИ І ТЕПЕР МАЄМО, ТЕ ЩО ЗАСЛУЖИЛИ! ЦЕ ПРАВДА!
Рейтинг: 9+ -17-
 
До Федиса Галичанин, 12:40 10 вересня 2012 р.
 
До "1" 11:06 10 вересня 2012 р. Гарний псевдонім "1".  
Це добре коли хочеться бути у всьому першим, лише б це були добрі справи. 
 
Щодо помаранчево революції... 
З нашого регіону власним коштом поїздом поїхав на помаранчеву революцію і там організовував блокування кабміну, і в той ж час припинив діяльність злочинної групи, яка під виглядом революціонерів збирала гроші у людей і навіть отримувала допомогу будучи у 2-й зоні наметів.. .. В ті часи я також вірив Ющенку і мав великі сподівання на зміни, але я не розчарований, і навпаки кажу, що ми отримали урок, що зміни потрібно самим робити, а не чекати приходу "вождя".. 
Якщо хочете знати чим займаюсь та кого і де пікетую\протестую\чи що інше, зайдіть на мою інтернет сторінку ввв.грабовський.ком.юа чи в гуглі наберіть "Святослав Грабовський", або по соц.мережах перегляньте мої історії подій. Те що в Дрогобичі, пікет для Ющенка - це капля в морі і це мало робити більшість там присутніх... А взагалі, як на мене, то через поблажливе ставлення до "горе політиків" ми і отримуємо "пакращення вже сьогодні"..
Рейтинг: 37+ -5-
 
, 13:48 10 вересня 2012 р.
 
Ющенко - зрадник, блазень і боягуз! Двом вікторам Ющенку і Януковичу - спільну камеру для двох на Колимі! Обручки - парі!
Рейтинг: 19+ -3-
 
Зеня, 14:20 10 вересня 2012 р.
 
як назвати людину яка відкрито заявила що спеціально все зробила щоб до влади прийшов бандюкович ? хоча потрібно віддати належне -він це сказав і непобоявся- і немає йому вироку - ні історичного ні людського. Господь йому суддя== а вибору немає реального- тому що все що на вибори преться- голота- і все для свого блага-
Рейтинг: 16+ -3-
 
дзенЯ, 14:26 10 вересня 2012 р.
 
дзенЯ кажеш правду! Але Бог - всім суддя, а народ робить свої висновки. Вони болючі.
Рейтинг: 5+ -4-
 
Зеня, 14:31 10 вересня 2012 р.
 
Треба вміти відповідати за тих, за кого голосував. У нас у всьому винен Ющенко. А ті, хто за нього голосував, - білі й пухнасті? Вже пора не просто обирати нову владу, а вимагати від неї виконувати свої обіцянки.
Рейтинг: 14+ -3-
 
Бандерівець, 14:45 10 вересня 2012 р.
 
судячи по коментах у дрогобичі вже комунізм і набагато симпатичніші перші секретарі кпрс ніж свої люди браво мочіть плюйте , але ж все це вже булоі та люта ненависть повертається туди звідки прийшла
Рейтинг: 5+ -6-
 
рим, 15:30 10 вересня 2012 р.
 
Бандерівець +. Шановні виборці кидаються то до одного, то до іншого табору, а винуваті - ті, кого вибрали, ага.
Рейтинг: 5+ -1-
 
Петров, 15:42 10 вересня 2012 р.
 
так не любити один одного в одній державі то початок кінця цієї держави на всіх хто має інщу думку проплачені шістки накидуються як на лютого ворога .Браво 70 років дармо не пройшли, а суільки років потрібно щоб вийти з дурману?
Рейтинг: 2+ -1-
 
трактор, 15:53 10 вересня 2012 р.
 
Більшість дрогобичан невиліковно хворі від пропаганди капітельманів.Вибрали собі Януковича, замість переобрати єдиного проукраїнського президента. 
 
Ілики та їхні посіпаки багани не повинні пройти!
Рейтинг: 9+ -8-
 
, 16:08 10 вересня 2012 р.
 
*** 
 
Особисті образи.
Рейтинг: 2+ 0-
 
до "бандерівця", 17:06 10 вересня 2012 р.
 
*** 
 
Особисті образи.
Рейтинг: 1+ 0-
 
до Роми, 17:38 10 вересня 2012 р.
 
В.Ющенка ненавидять путінці, регіонами, бютівці, комуністи. Класний мужик В.Ющенко. Народ його брудом поливає, а він радіє, що його народ став розкутим. Однак народу інколи доцільно задуматись. Згадані розводять народ стосовно В.Ющенка так само успішно, як і стосовно прапорів. Пройдуть роки і навіть до нас це дійде. Ми повинні вибачитись перед В.Ющенком.
Рейтинг: 23+ -22-
 
, 17:42 10 вересня 2012 р.
 
Арифметик +1
Рейтинг: 10+ -13-
 
Бандерштад, 17:48 10 вересня 2012 р.
 
Ось що сказав ЮЩЕНКО газеті "УКРАІНСЬКА ПРАВДА"! - " Об*єднана опозиція - це та сама "ширка", яка була в 2008 році"! - "Об*єднана опозиція і партія регіонів - це два валянки однієі пари "! ЮЩЕНКО хоче бути білим і пухнастим, але так не є .І той, дядько, хто хоче вибачатися перед ним, прапор йому в руки! Я би вибачився, але нехай віддасть то бабло, яке вкрав у дітей, і матерів..
Рейтинг: 13+ -4-
 
Без коментарів ....., 18:13 10 вересня 2012 р.
 
Ющенку немає віри. Ми вірили в нього у 2004 році, всі - від старого до малого. Ісаме основне- в нього повірила молодь (яку ми вважаємо інертною). Йому би опертися на народну віру і довіру і створити справжню демократичну державу. А він почав чвари та мишаче вовтузіння з тими, хто стояв поруч. Свої порахунки можна було зробити потім, після завершення справи, заради якої піднялися мільони людей. І не треба говорити, що їхали в Київ заради розваги. Якраз молодь і була найрішучіше настроєна. Треба було заради неї йти до останнього. Але "гора породила мишу". І тепер навряд чи знайдеться лідер, якому б повірила перш за все молодь. А "перестрашений непотріб" (вислів з попередніх коментарів) знайде де потусуватися на халяву.
Рейтинг: 17+ -4-
 
, 19:06 10 вересня 2012 р.
 
єдиний проукраїнський президент за 21 рік всепоборення , на жаль, слова Мазепи" самі себе збороли" і нині актуальні
Рейтинг: 7+ -3-
 
микола, 19:09 10 вересня 2012 р.
 
яка нафіг революцюя .революція, принаймі, несе зміни .це була змова двох паразитів(юльки і юща) в результаті збагачення" любих друзів" і прихід до влади януковичо -азарових. знову прихід "ронжанжових" бажаєте? за кличка голосувати буду.
Рейтинг: 6+ -9-
 
z, 19:11 10 вересня 2012 р.
 
Шановний пане1 Ви абсолютно прав1.
Рейтинг: 5+ -6-
 
Арифметику, 19:21 10 вересня 2012 р.
 
Клычку начхать на Украину, это проект Меркель, он гражданин Германии, там живет его семья, на счету 25 миллионов евро, +акции мерседес-Бенц, фирма рекламы, фирма по боксу.Он в совершенстве знает немецкий так как просил гражданство Германии, и он что будет работать на Украину...наивные на мою матушку Германию.на наше благо!
Рейтинг: 16+ -4-
 
немец, 19:42 10 вересня 2012 р.
 
Не один раз пропонував ввести такий порядок по висуванню кандидатів до ВР Украіни з обов*язковою перевіркою у психоневрологічному диспансері навіть з консиліумом...перед регістрацією на дану грошовиту посаду! Обслідування зобов*язані проходити Президент держави, Прем*єр-міністр, Міністри силових структур і тому подібне! Вище згадані люди керують Державою + людьми, і тому повинні відповідати стандартам керування ДЕРЖАВОЮ! А може той чи інший "керовнік" не дружить з головою, так чому мільйони людей повинні страдати із-за дурості того чи іншого чиновника! СТАЛІН, ЛЄНІН і єжи ім подібних не зовсім були здорові на голову -зарах ми часто про це згадуємо..., а за ними, до речі, тягнеться шлейф мільйонів невинно убієнних.Чи не будемо ми, так років через 30-40 згадувати наші часи з осторогою і робити відповідні резюме, і чи не буде це все пізно...
Рейтинг: 5+ -2-
 
снайпер +, 19:51 10 вересня 2012 р.
 
ДО Святослава Грабовського - маленьке уточнення . Коли пишете про президента, гетьмана чи князя то термін "бувший " не вживається . Пишеться президент (зазначається роки президентства) України.  
Те, що зустріли певними вигуками Ющенка, це нормальна реакція людей. Колись цілували, тепер плюють. Повірте мені - завтра будуть цілувати ))  
Наступне. РS Олег СОСКІНA, "знаного економіста, Голову Української Національної Консервативної партії, директора Інституту трансформації суспільства." Що за партія ? що за інститут ? це "фількіна грамота" а не партія, це профанація а не інститут. Те, що пише цей пан - це казки про білих ведмедів. Клани, банди, єнакіївські групи, загарбання України - страшилки для "рагулів". Сам Соскін і є загрозою для України, адже такі Соскіни і створюють партії-банди (тільки з націоналістичним забарвленням) які обслуговують, немов повії, різні олігархічні кола.
Рейтинг: 6+ -13-
 
реаліст, 19:54 10 вересня 2012 р.
 
Ось в тому-то і проблема, за ним пішла нація, і тих можливостей, що були у 2004 р в України не буде НІКОЛИ! Нас всіх свідомо кинули , потім додали противсіхів , а зараз і знов забирають голоси, ллючи на млин Януковича... Жодного п"яного на Майдані не бачив, бачив очі людей, які такого виразу більше носити в собі не будуть, бо їх використали і наплювали в душу...
Рейтинг: 10+ -2-
 
не згоден з арифметиком, 20:10 10 вересня 2012 р.
 
Зовсім немаю наміру тут захищати Ющинка чи когось з лідерів помаранчовоі революції, але вина за те що сталося лежить на кожному з нас. 
Тут писаки всі пси на Ющенка вішають, а йому треба було допомагати. Я розповім що я маю на думці. В часі Помаранчевої революції я був в Україні і нехай Бог прийме допомагав не тільки фінансово, але і своєю присутністю. 
Але були такі люди, які події помаранчевої революції використали для власного збагачення: 
1) Є у вас такий п. Сендак який гарно пристроівся підчас Помаранчевої революції. Я особисто цьому панові не тільки грошами допомагав, але передав йому декілька десятків мобільних телефонів і карток поповнення. Пізніше мені на жаль не знаю прізвища пана, але він був у штабі нашої України там біля зупинки на Самбірську. Сказав що Сендак це все собі привласнив. 
Наступне, коли їхали автобуси до Києва я давав грошей водіям на заправку, а нечесні водії в часі подорожі збирали з людей гроші на соляру. 
Перед повторенням другого туру, коли збирали спостерігачів я вирішив допомогти якимось способом організатором, бо сам не міг їхати спостерігачом як українець, а від ОБСЄ також не зміг поїхати бо заздалегідь не зареєструвався. Тому вирішив допомогти чим міг. Довідався що їдуть семінаристи вирішив передати їм кошти щоб розпорядилися належно, але вони грошей не взяли, а відправили в ратушу. Там пан Богдан (поізвища не памятаю) прийняв кошти і пообіцяв необхіднє купити для спостерігачів. Після виборів я дізнався що цим необхідним були протермінований морквяний сік і шпротний паштет. 
Я думаю що не я один можу сідчити про таких горе-патріотів. 
Тож говорити зараз, що Ющенко знищив нашу мрію просто як мінімум є хамством. Неможе бути добробуту в домі якщо його постійно обкрадати!
Рейтинг: 23+ 0-
 
Лука, 20:20 10 вересня 2012 р.
 
краще на німців ніж на маскалів, а ющенко урод прищавий :(
Рейтинг: 7+ -6-
 
месник, 20:23 10 вересня 2012 р.
 
правду каже пука і я таких багато знаю що хотіли під шумок вдерти і тягнули, що могли , під себе , тепер напевно перші критики
Рейтинг: 7+ 0-
 
підтр, 20:30 10 вересня 2012 р.
 
Найшов кому давати мобілки - прихвостню СЕНДАКУ! Та то є страшний перекінчик з постійно бігаючими очима - видно грошенята рахує! До речі оцей кент СЕНДАК був навіть радником ! при ЮЩЕНКУ! Що воно там радило, хрен його знає! Жер, пив, а потім ще і капав на того ЮЩЕНКА! А БОГДАН, то напевно прізвище його є ІВАНЦІВ! А ну згадуйте і давайте інформацію! Привт ВАМ з далекоі ЗАХІДНОІ УКРАІНИ, з- м.ДРОГОБИЧА!
Рейтинг: 13+ 0-
 
до ЛУКИ..., 20:37 10 вересня 2012 р.
 
хлопаки , щоб добре жити треба дуже тяжко працювати, не пити, не курити , другого не дано, а все решта туфта і прах
Рейтинг: 8+ 0-
 
американець, 20:51 10 вересня 2012 р.
 
Я Ющенка 5 років в Дрогобичі чекав. На відміну від петрова, галиЧанина та 1 і на Майдан одразу поіхав, де не пиячив, а приходилось і стінка на стінку йти. Добре що все мирно закінчувалось. І під ніками не ховався. І своє "фу" Ющенку прийшов сам сказати ще й друзів привів. Скільки буде головний ПРОТИВСІХ (тобто той, що проти народу) допоміг з своіми оленями прийти до влади Януковичу і знову взявся за ослаблення опозиціі. Мені заперечують, що він говорить правильно. Це правда, але він ніколи не виконує обіцянок, зраджує соратників і є непорядною людиною. Якщо дехто хоче в черговий раз наступити на ті самі граблі, то це вже діагноз. А я хочу щоб Ющенко знав, що Дрогобич - місто де його не чекають. А ви , активісти, виходьте з підпілля і покажіть свою громадянську позицію. Тоді я вас почну поважати. 
 
 
і
Рейтинг: 19+ -11-
 
, 20:58 10 вересня 2012 р.
 
Дякуйте МАКСИМУ ФЕДИСУ , що маєте такий сайт "ДРОГІНФО" де можете висловлювати своі різні думки! Такого раніше ми всі не мали! Ще б було добре, якби по них приймалися відповідні міри від тих, чиновників, про яких часто-густо тут пишуть і згадують люди .Ющенко В.А. - то вже історія! Як колись казав "старший" руський брат "спісаний матєріал".Ще трошки і ми всі будемо мати шикарний і красивий фонтан, квітники і лавочки для відпочинку...Головне потім оте все зберегти! Не проходити мимо колись хтось нищить те, що для нас оте все будують! Бережіть нерви, бо нас чекає відповідальний крок - хто буде нами керувати ще 5 років! Це все покаже 28 жовтня! Дрогобич місто не велике, люди , в своій більшості, добропорядні..., ну сперечаємося, обговорюємо всякі новини - ми ж всі політичні! Так, напевно, і повинно бути! Всім злагоди+добра+сили духа!
Рейтинг: 6+ -2-
 
ПАЦАНАМ простим і "крутим" ..., 21:29 10 вересня 2012 р.
 
Такі як ти хіба вміють "фу" казати-це типові безідейні бютівці, що грають в чотири руки з Януковичем. 
 
Не підтримали Ющенка вчасно-тепер плачете. 
 
А вийти зі своїм "фу" до іликів з баганами?Слабо?
Рейтинг: 12+ -3-
 
, 21:39 10 вересня 2012 р.
 
Ніхто. Ти не можеш комусь говорити "слабо", бо це слово відноситься якраз до тебе.
Рейтинг: 3+ -5-
 
, 22:15 10 вересня 2012 р.
 
Люди після 28 жовтня, нам треба буде, знов дивитись один одному в обличчя , вітатись, не руйнуйте стосунки заради Політики.
Рейтинг: 8+ -2-
 
Федис М.Б, 22:28 10 вересня 2012 р.
 
Про Сендака, вибачте, що не по темі.Наказав поставити сміттєві баки на вул. Грушевського між своїм домом і медучилищем просто на тротуарі.Уявіть собі, який сморід... Куди дивиться санстанція?
Рейтинг: 6+ -1-
 
Ірко з Під., 22:51 10 вересня 2012 р.
 
Завелика увага вже приділилась приїзду цієї особи. Кого б не питала ніхто навіть не хотів іти "поглядіти" на те .(Може й дійсно, якби було пусто - були б і нерви здорові і йому вся відповідь). А в залі, думаю, зібралась та когорточка тих, які збираються бути Дон-Кіхотами, чи як хтось написав "лити воду у млин" існуючої влади. Тому й не закидали його там помідорами (на нього і їх шкода).  
Молодці такі, як С.Грабовський, С.Розора. Підтримую їх прямоту, чесність, віру, розум.  
Пише хороша людина, як підтримувала по-різному "революціонерів" і які були результати. А те, що не підтримали ющенка... а як його ще мали підтримати? Кожен місяць майдан збирати і керувати? Праві, ліві руки і все решта він понабирав собі сам. "Революціонери" боролись проти його "помічників" і за народною волею таких би до нього не допустили. На майдані плювались, а у ВР потиснули лапки і помінялись кріслами. Так і є - хамелеони.
Рейтинг: 8+ -4-
 
Оксана, 22:54 10 вересня 2012 р.
 
Ющенко привез с собой 2 автобуса мнимых приверженцев. Они к ДК шли пешком, а автобусы (желтый Богдан и 2-этажный другой, не знаю модели) стояли на ул. Б.Шульца, сзади "Пидарки".  
 
Вот они оттуда шли пешком. И делали вид, будто они дрогобычане, рьяные поклонники гниломордого.
Рейтинг: 6+ -5-
 
Малкольм Икс, 22:59 10 вересня 2012 р.
 
Ви всі якісь олені! Як ви не можете зрозуміти, що Ющенко, Юля, і Янукович то одна банда. На захист Ющенка хочу сказати те, що Юля його кинула, і кинула дуже сильно. Він зробив незалежне тестування, підняв допомогу на новонароджених дітей. Але поважати "МУЖИКА", якого кинула жінка я не можу! А про опозицію, навіть нема що говорити. Це просто фейк(фарс). Ніяка це не опозиція! Коли партія Регіонів протестувала в парламенті проти вступу в НАТО вони цього добилися. Ми не вступили в НАТО. За це їх можна поважати. А наша опозиція навіть за українську мову не може постояти. І це ви називаєте опозицією? І до німця! А чого ми мали виходити відстоювати Ющенка? Хто йому команду вибирав. Не сміши мене... НЕ ходив ніколи на вибору і ніколи не піду і всім раджу! Нема за кого голосувати. Хто не згідний з моєю думкою, прошу писати конструктивні відповіді!
Рейтинг: 6+ -2-
 
Goofy, 23:13 10 вересня 2012 р.
 
І американець дуже правильно сказав! ТІльки чомусь ніхто йому плюс не ставить, напевно не хочуть працювати, хочуть як за комуністів, щоб партія думала за людей. Вот такі то справи.
Рейтинг: 7+ 0-
 
Goofy, 23:15 10 вересня 2012 р.
 
Надивились зомбоящика і стали всі розчаровані , крчите зрадник зразник , а кого ви вибрали "в серце Галичини" партію регіонів і триколор на автобусах . На сході обирають зека рецидивіста живуть в г ...але кажуть що це наш, а ви як овци не знаєте хто ви і навіть не хочете думати головою а жрете все г...но що вам вішають на вуха .
Рейтинг: 6+ -2-
 
., 23:15 10 вересня 2012 р.
 
Є в нашому суспільстві, ще особи, які шанують людину не по їх ділам, а за крісло , яке людина займає чи займала, бо з допомогою вух створюють собі кумира і моляться на нього. Якби їхні голови були наповнені добрими знаннями, де на першому місці повинні бути Вітхий і Новий Заповіт, вони би вміли аналізувати дії людини і робити висновки. Але більшість українців вміють думати і розрізняти добрі діла від полови, тому дали свою оцінку Ющенку, який 5років займався інтригами у владі ( чому навчився може в дитинстві чи в війсках кгб, коли служив прикордонником ), продовжував руйнувати законність в країні і злочинці уникнули при ньому обіцяних тюрем, і Янукович при ньому побував головою кабінету міністрів. Не будьмо невігласами і пам'ятаймо своїх ворогів, які за добрими словами, плюють нам в душу і роблять свою чорну справу по знищенню справедливості в суспільстві, і не вертаймось до них; (як пси до свого блювотиння. Біблія).
Рейтинг: 5+ -5-
 
Виборець, 23:36 10 вересня 2012 р.
 
Святославу та Серію для роздумів. Мені пригадується вчинок мого батька – Івана Сурми, який  
в часи другої Світової війни, сам будучи 16-літнім, збирав молодь села Губичі, що під Дрогобичем, та переконував: «Рабство несуть нам як і радянські так і німецькі війська. Треба боротися за Україну, проти тих і тих! » І його підтримало багато однодумців  
і вони боролися в лавах УПА. Так, більшість з них загинуло, тих, хто вижив «побєдітєлі» відправляли на каторгу. Туди потрапив  
і мій батько, скуштувавши гіркоту радянського рабства. 
 
Але, ні тоді і ні тепер, ніхто не насмілюється закидати їм зневажливе «противсіхи». Більше того, саме їх ми вважаємо справжніми героями України, бо вони зуміли тоді протиставитися двом світовим системам. Завдяки їхньому подвигу теж, Україна сьогодні є на всіх картах світу. 
Не будьмо такі злі, проявім мудрості. Історія мусить нас чогось та навчити!
Рейтинг: 8+ -4-
 
, 00:40 11 вересня 2012 р.
 
Якщо вже такі великі "націоналісти" як Баган опустилися до того, що підтримують капітельманів, то чого чекати від рядових дрогобичан, які радо приймають пропаганду портнікових та іже з ними? Люди втратили відчуття свого і радо йдуть в найми та ярмо, і при цьому радо борються з ющенками.
Рейтинг: 3+ -3-
 
, 01:00 11 вересня 2012 р.
 
Був колись такий чоловік як Мойсей, так його народ - ізраїльтяни теж не любили, ба мало того ненавиділи. хоч він їх і вивів з египетської неволі. 
Тепер е така "шавка" як Юля капітельман. котра зрадила ющенка - сучасного мойсея апріорі, вона хотіла бути мудрішою, підписавши і закріпивши мокрою печаткою незаповнні договора газових контрактів, тим самим розраховуючи на поблажливість до неї москви , і тим самим розраховувала злісти з гачка міжнародного переслідування, знову ж таки з ініціативи тої ж москви, по суті наша юля була просто не виїздним премєром, як ви гадаете що може порішати на користь країни невиїздний премєр? правильно. нічого!  
Тепер про крілика. пригадую як цей бідака з буковини, агітував на останніх през. виборах голосувати проти всіх , чомусь ніхто тепер не каже що він тим самим був причетний приходу банди до влади :cry  
Звичайно, легше всього сперти все на юща.. але, не забуваймо! : що йго отруїли, наслідки - зазвичай суїцид, що наша країна розділена вірою, та мовами, тим самим ми не можемо розраховувати на порядок в нашій державі, що ми, українці, при запитанні до нас хто ми такі ? за звичай понизуемо плечимаі і невпевненно відповідаемо що маемо якесь відношення до україни.  
з того перечисленого виникае питання, поясніть мені, як міг собі дати раду ПЕРШИЙ ПРОУКРАЇНСЬКИЙ ПРЕЗИДЕН В.А. ЮЩЕНКО з таким станом справ в україні ?  
 
пи.си. не сприймайте як агітацію за юща, нічого особистого, тільки розуміння реального стану нашого суспільства :cry
Рейтинг: 8+ -6-
 
Стебничанин, 01:18 11 вересня 2012 р.
 
прочитав коменти і зрозумів ще раз , Ющенко перший проукраїнський президент
Рейтинг: 11+ -6-
 
рус, 07:32 11 вересня 2012 р.
 
Я не розумію, як взагалі можна захищати цю безхребетну істоту ? І взагалі тут нема про кого говорити.
Рейтинг: 11+ -9-
 
До стебничанина, 07:40 11 вересня 2012 р.
 
Гарно і правильно в окремих коментарях про Ющенка написано, але відповідей на багато пекучих питань немає.  
 
Наприклад: гасло "Бандитам - тюрми"- за президенства Ющенка було втілено в життя чи ні?!  
 
Перший тривожний дзвіночок - призначення генеральним прокурором креатуру донецьких. Після цього- що б не робив "термінатор" - все було дарма. 
 
Не є адептом ЮВТ, але після неї невже не знайшлося достойнішої кандидатури на посаду прем"єр-міністра в такій величезній державі ?  
 
І це стало початком кінця українства, думаю, кожен зі мною погодиться. Початком підйому антиукраїнських сил, які тепер правлять шабаш в Україні . . .  
 
Хто має нести моральну відповідальність за "противсіхство", за катастрофічний нині стан справ у сфері української мови і т. д. і т.п. ?!  
 
ХТО?!  
 
Цитата: "Ющенко - надзвичайно сильна людина . . ." Добре! Чому він і його партія, що декларує себе партією національно-демоократичного спрямування, тихенько або майже мовчки терплять наругу з боку табачників і ківалових на всім, що українцю дороге?!  
 
Антон.
Рейтинг: 13+ -3-
 
До стебничанина . . ., 09:15 11 вересня 2012 р.
 
Читаючи всі коментарі, роблю єдиний висновок, Всі писарі БІДНІ ЛЮДИ! СХАМЕНІТЬСЯ! БО ПРИЙДЕ ЧАС І ЗА ВАШІ ДУМКИ, СЛОВА, ВЧИНКИ БУДУТЬ ВІДПОВІДАТИ ВАШІ ДІТИ , ОНУКИ, РІДНІ! НЕВЖЕ ВИ БАЖАЄТЕ ЇМ ЗЛАААА, в повному розумінні цього слова."Бідна" та людина, яка нічого мудрого не придумала окрім САЙТУ на якому робиться стільки ГРІХА( зла, ненависті, людожерства, брехні...)
Рейтинг: 2+ -9-
 
дрогобичанин, 10:05 11 вересня 2012 р.
 
Ви подивіться уважно в дзеркало- за спиною крил не бачите? І ореолу нема над головою? Ну то не будьте святішим від папи римського.
Рейтинг: 9+ -2-
 
до дрогобичанина, 10:12 11 вересня 2012 р.
 
Ющенко дав відповідь на всі ці питання, якщо Ви були в залі і його слухали. "Бандитам тюрми" - він призначив голову МВС - Луценка та голову СБУ, чи не їх завданням є "саджати". "Що я ще мав зробити?" - запитав Ющенко в залу, і ніхто не відповів на це питання. "Який європейський президент "посадив" хоч одну людину?" - ще одне його питання. Чи Ви хотіли б, щоб президент показував пальцем - "посадіть" того, того, і того? Генерального прокурора призначає Верховна Рада, що показує, як "підтримували" Ющенка в парламенті. ЮВТ на Майдані виказувала всебічну підтримку Ющенка, "чудити" вона почала після призначення прем’єр-міністром і вона дійсно зрадила тим словам, які говорила на Майдані. При цьому повноваження президента були дуже сильно урізані в порівнянні з Кучмівськими, парламент після "діянь" ЮВТ розколотий, і люди, які вчора підтримували на Майдані, кричать в спину "зрадник", не отримавши на другий день після виборів раю на землі. Після такого впору застрелитися, не те що намагатся хоч якось вплинути на політику держави. А Ви привели до влади Януковича, кричите "зрадник" екс-президенту, намагаючися пропіарити себе і не знаючи куди рухатися далі. Сьогодні Ющенко - зрадник, Янукович - бандит, ВО "Батьківщина" - хороші. Якщо пройде ВО "Батьківщина" - через рік вони будуть зрадники і бандити, кого тоді виберете? Відповідь проста - в нашій країні право вибору мають не тільки ті люди, які аналізують ситуацію в державі та світі, доступну інформацію про економічний та соціальний стан, відношення до України сусідів, а й люди, які мислять іншим чином: прийшов новий президент, якому я вірив, а автомобіля власного в мене як не було, так і немає. Хто президент - зрадник. Давайте виберем нового, тому що цей зрадив інтересам України, не купив кожному українцю автомобіль, може інший купить яхту. Що ви кажете? Щоб мати автомобіль, потрібно самому на нього заробити? Та як ви посміли таке сказати? Коли в мене є час заробляти гроші, якщо я ще не вирішив, за кого буду голосувати на наступних виборах?
Рейтинг: 9+ -7-
 
до До стебничанина, 10:14 11 вересня 2012 р.
 
Хто подавав кандидатуру Генпрокурора у ВР? 
 
Хто знімав без особливої на те причини "помаранчевого" прем"єр-міністра і подавав у ВР кандидатуру саме Януковича? 
 
Не потрібно мені ніякого автомобіля, не кажу, що ВО "Батьківщина" є хороші, і т.д. і т.п.  
 
Цікавить тільки одне: якісь помилки в діяльності Ющенка чи були? Чи є?  
 
Чи вибору у своїх діях, зваженого, продуманого, певною мірою такого що відповідав би мріям і надіям людей, що стояли на Майдані, чи вибору у нього не було?!
Рейтинг: 10+ -3-
 
до ip: 176.104.187.105, 10:59 11 вересня 2012 р.
 
Ясно, що були помилки, проте поняттями "зрада" і "помилка" - здебільшого називають різні речі, Ви не вважаєте? Для мене важливо, що був правильний (на мою думку) курс.
Рейтинг: 9+ -1-
 
Петров, 11:36 11 вересня 2012 р.
 
Ющенко повівся як людина, відправивши у відставку Тимошенко після згенерованого нею державного антипрезидентмького перевороту-вона вже тоді мала б сидіти разом зі своїми головами СБУ та гриценками. 
 
Друге:Портнов, теперіiній друг Януковича, виконав на відмінно НАЙЖАХЛИВІШУ вказівку Тимошенко, добившиcь відміни законних конституційних виборів, призначених Ющенком.У ВИБОРЦЯ ЗАБРАЛИ ЗАКОННЕ БАЗОВЕ ПРАВО, а таке у демократичних країнах по голові теж не гладять, але й цього разу їй зішло з рук. 
 
Питанням залишається коли сядуть ті, кого призначав Ющенко, які не виконали своїх прямих службових обов'язків і не садили бандитів у тюрми, а тепер відкривають роти і балотуються. 
Але немає жодного сумніву-сісти насамперед має кліка Тимошенко.Тепер до неї приєдналися ілики, багани.Що далі?
Рейтинг: 7+ -5-
 
, 14:18 11 вересня 2012 р.
 
Чомусь на сторінках Дрогінфо про проект Ющенка розповідають соскіни. Це як на ЗІКу-не дай Бог покритикувати капітельманів!  
 
Продовжуйте не давати слово тим про кого пишете! Може вам безідейні капітельмани поможуть замість представників правих сил? 
 
До речі, а що то за заслані козачки з дурнуватими плакатами "При Ющенко було добре любим друзям"? На кого вони натякають?На теперішніх яценюків і капутельманів?
Рейтинг: 4+ -5-
 
, 14:59 11 вересня 2012 р.
 
Правильніше було б сказати, що Ющенко повівся як президент, як посадова особа, а не як людина. Як людина - це вже сфера особистого . . . 
 
Але не про Тимошенко та її діяльність мова. . . Відправили у відставку. Нехай. Потрібно було розвивати та закріплювати демократичні засади в житті суспільства, приводити до влади енергійних, освічених та високоморальних людей. 
 
Що було далі - знаємо.  
 
Цитую самого себе: " . . . це стало початком кінця українства, думаю, кожен зі мною погодиться. Початком підйому антиукраїнських сил, які тепер правлять шабаш в Україні . . .  
 
Огляньтеся навколо, пане Бартоше! Що робиться у сфері економіки? У сфері освіти? У багатостраждальній сфері мови? У інших сферах? 
 
На мітинги в підтримку української мови приходило декілька десятків людей. Як Ви думаєте- чия діяльність створила таку байдужість в суспільстві до політичних процесів, апатичність, зневіру, навіть деяку ненависть до політиків всіх мастей і плодів їхньої діяльності? 
 
Візит до Дрогобича- чий був? З якою метою? 
 
Підняти рейтинг "Нашої України"? Навряд чи вдасться . . . 
 
"Кліка Тимошенко має сісти". Добре, нема питань. Хто ще має сісти і за що? Чи цього буде достатньо, щоб змінити щось в країні на краще?  
 
Наразі бачимо дві-три партії, більш-менш зорганізовані політично, зі всіма своїми недоліками, які, тим не менше мають перспективу щось змінити в країні найближчим часом.  
 
Хто з ними воює? Кому це вигідно?
Рейтинг: 7+ -1-
 
До Бартоша, 15:23 11 вересня 2012 р.
 
"Свобода", "Батьківщина" та "Удар" мають шанс змінити систему пануючого дикого олігархічного капіталізму, щось зробити для людей, ввійти якимось чином в історію . . .. 
 
Мають шанс не як проекти, як політичні сили, за які задіяні живі люди. 
 
Зрадять- кануть в небуття! І ніхто їм не повірить, не простить, якими б красивими словами не прикривалися, у які б тоги не вбиралися . . .
Рейтинг: 5+ -3-
 
а, 15:35 11 вересня 2012 р.
 
А на кого ви проміняли сьогодні память про батька, , , , , , , , , , , , , ///////////- чи не на Куруса?
Рейтинг: 2+ -3-
 
до Сурми, 16:43 11 вересня 2012 р.
 
"Приводити до влади енергійних, освічених та високоморальних людей..." 
 
Як тут приведеш, якщо зазомбований виборець рвався голосувати за капітельманів, а Ющенко лише призначав на прем'єрів того, чия сила взяла більшість?Так і формувалися кадри, з теперішніх зрадників кириленків, червоненків і несть їм числа. 
З кого мав вибирати?З оцих турчинових?Чи може гриценко, як він зараз поширюється, працював не "на Ющенка"? 
 
Баланс сил при Ющенку, навіть при тих несприятливих умовах був на користь проукраїнського курсу. Саме тому тепер оці всі борисюки та наливайченки мають рейтинг, бо працювали "під Ющенком".Бо якщо це не так, тоді вони брешуть-тут усе ясно. 
 
Чому кліка Тимошенко повинна сидіти?Та хоча би тому, що красти у підприємця Фірташа довелося їй, а віддавати накрадене - нам.Про підписання вигідних Росії угод тут вже можна не згадувати-зрада економічних інтересів держави.Вже не кажучи про зраду про яку писав-спроба антиконституційного нічного перевороту разом зі своїми горбоносими друзями.Вже не кажучи про попередні крадіжки.Про прямий зв'язок з криміналом. 
А ще ж не виплили усі факти про пряме замовлення Тимошенко отруїти Юшенка, але й це проясниться. 
 
 
Поки що воюють капітельмани проти народу, який обирають і щоденно задурюють.Як не своїми беззмістовними політичними програмами, то "хворою" Юлею-голокостом. 
 
Поки дрогобичани не позбудуться гіпнозу капітельманів не можна розраховувати на прихід до влади навіть схожих на Ющенка - а саме цей курс потрібно було тоді і тепер підтримувати.Або, як бачимо, йти у раби до януковичів.
Рейтинг: 5+ -7-
 
, 16:45 11 вересня 2012 р.
 
Візит у Дрогобич зрозуміло чому був:попри три четвертих зазомбованих капітельманами виборців є вагома частина тих, які підтримували і підтримуватимуть праву ідею, адже Ющенко, йдучи на президента був самовисуванцем і об'єднав насамперед праві націоналістичні сили. На цьому електоральному полі гопозиційним жидкам нічого снідати. Ну хіба би у них були вставні зуби від Ілика. 
 
Потрібна роз'яснювальна робота не стільки від Ющенка - кожен адекватний виборець має обов'язок поширювати власну думку, також розвінчуючи капітельманів, бо громадянин з правими ідеями не повинен перебувати в цьому замшілому КОДлі.
Рейтинг: 4+ -4-
 
, 16:54 11 вересня 2012 р.
 
"Свобода", "Батьківщина" та "Удар" мають шанс змінити систему пануючого дикого олігархічного капіталізму, щось зробити для людей, ввійти якимось чином в історію . . ..  
 
Мають шанс не як проекти, як політичні сили, за які задіяні живі люди.  
 
Зрадять- кануть в небуття! І ніхто їм не повірить, не простить, якими б красивими словами не прикривалися, у які б тоги не вбиралися . . ." 
 
 
У них того шансу зроду не було.Хто буде змінювати?Оплачуваний Фірташем та Коломойським Кличко з "Ударом"?Вони що, переголосують закон про мову чи поставлять на місце олігархів? 
 
А Яценюк, це породження Пінчука?Він що, коли був головою Зради, багато зробив для української справи?Кролик, який примножував число противсіхів, забираючи в першому турі голоси від Ющенка? 
 
Про пасторів-горбоносиків можна й не згадувати.Вони будуть так працювати як Ілик голодував за "хвору" Юлю.Звичайні антиукраїнські сили!
Рейтинг: 5+ -2-
 
, 17:05 11 вересня 2012 р.
 
Повторюю, не є прихильником жодної згаданої політичної сили. 
 
Історичний шанс їм даю, виходячи з наявного на сьогоднішній день, за даними центру Разумкова, рейтингу підтримки виборцями. 
 
Прийдуть до влади і покажуть себе- чи є по суті вони антиукраїнськими силами, чи, може, наведуть якийсь системний порядок в країні. 
 
Але я не про це.  
 
Яким є Ваше бачення виходу з антиукраїнської кризи? За кого слід нам голосувати, виходячи не з нинішніх слів кандидатів в депутати, а здійснених ними колись дій і вчинків?  
 
Що саме Ви пропонуєте?Навколо кого чи навколо чого мають об"єднатися українці? 
 
Не вірю!
Рейтинг: 5+ -1-
 
До п. Бароша, 17:24 11 вересня 2012 р.
 
До речі про багатостраждальну мову , а якою мовою говорять ваші діти, яку музику слухають ... от то то й воно
Рейтинг: 5+ 0-
 
ярик, 17:33 11 вересня 2012 р.
 
Я теж не до кінця визначився з вибором, але орієнтуватися на якісь рейтинги, знаючи, що мова йде про вагомі справи, це хвороба. Бо так "випадково" можна і за рейтингових регіоналів проголосувати. 
 
Вже тепер видно хто такі опозиціонери, не задурюйте себе та інших - нічого чекати, коли вони зіграють переможні акорди в чотири руки з Януковичем та олігархами. 
 
Обирати - справа особиста. Те, що потрібно для себе знайти достойну кандидатуру з правого крила - факт. 
 
Вірю-не вірю це з арсеналу старозавітних жидів, а теперішніх капітельманів. Порядний українець повинен ЗНАТИ - не сидіти в інтернетах, критикуючи Ющенка, а читати і більше цікавитися політикою, її справжньою стороною.
Рейтинг: 3+ -5-
 
, 17:41 11 вересня 2012 р.
 
Справа в нас самих , а не в Ющенку , народ дав 70 відсотків підтримки як росіяни путіну ? нє, ще не встиг очухатись почали валити , їздити по лісах і скидати президента , а чому не працювали на благо людей?Разом? Га?
Рейтинг: 3+ 0-
 
крваль, 17:43 11 вересня 2012 р.
 
дуже вчасне й важливе питання.  
 
Доводилося пояснювати дітям змалку, хто вони є і чийого роду. 
 
Телевізор (майже новий) роками вже спочиває в куточку, нема сили то все г . . . .о вкупі з рекламою споживати. 
 
Хоча й було важкувато воювати з впливом оточення (інших дітей, батькам яких наплювати було, що кумирами їхніх дітей є "Татушки", Савічева чи Діма БЄлан).
Рейтинг: 6+ 0-
 
До ярика, 17:44 11 вересня 2012 р.
 
І завжди доречно спитати: "А якою мовою матюкаються ваші діти?". Чомусь це нікому не болить- мабуть, від дорослих навчилися, навіть без перекладу.
Рейтинг: 3+ 0-
 
До Ярика, 17:54 11 вересня 2012 р.
 
Найкращі президенти завжди з гуманітаріїв Вацлав Гавел вивів країну на шлях розвитку Рейган вивів америку на новий розвиток а ми обрали президентом Януковича, а зараз повилізали всі шістки кгб і вносять розкол вже не тільки в суспільсто а й в церкву "догналівці", а це шлях в нікуди
Рейтинг: 8+ 0-
 
оптиміст, 17:55 11 вересня 2012 р.
 
"Не вірю"- означає: не вірю словам!  
 
Не потрібно давати примітивні поради типу читати, цікавитися. Ніхто ж не ставить під сумнів Вашу обізнаність, начитаність і ерудицію. 
 
Вчинки-помилкові чи ні - зроблено!  
І залишилися в історії назавжди. 
 
А відповідальності за нинішній стан справ - ніхто на себе не взяв і не бере!  
 
Чому? 
 
Невигідно!  
 
Можливо, позакулісні угоди, укладені ющенками, капітельманами, яценюками і т.д. і колись таки випливуть на світ Божий!  
 
Історія всім відведе своє місце.
Рейтинг: 5+ -3-
 
До п. Бароша., 17:58 11 вересня 2012 р.
 
Не писатиму у відповідь багато: погляньмо СКІЛЬКИ ми втратили з часу Ющенка, якщо нині ТАК побиваємося за справедливістю і хоча б якимись правами.  
Це і є оті здобутки, з яких тепер куці на розум люблять насміхатися.Історія ВЖЕ відвела цьому місце. 
Бо якщо нічого не було в часи того президента, тоді Янукович герой.
Рейтинг: 3+ -1-
 
, 18:29 11 вересня 2012 р.
 
А могли здобути більше, якби були разом, а не розкололисьа разом бути ой як важко, а ми прагнули війни ось війну і отримали, то чого ж нарікати де двоє бються третій користає
Рейтинг: 4+ 0-
 
Ось так, 19:33 11 вересня 2012 р.
 
Противно слухати Ющенка, коли він намагається все звалити на партію батьківщина. Хто, як не він з воїми 5% підтримки, допоміг прийти до влади Януковичу. Ющенко добре знав програму Януковича і партії регіонів, запровадити двомовність в Україні і зробив все з своїми прихильниками, щоб через Януковича двомовність була в Україні, а в подальшому через двомовність розколоти Україну. Нарід повинен викинути цю особу з його ріднею, кумами, любими друзями на узбічча історії, щоб далі не розвалювали країну, а при нормальній владі, розібратись з його президенским правлінням і його статками, здобутими за час президенського правління. А тим від Бартоша, хто насідає на євреїв, треба знати, що в УПА воювали євреї за свободу українців, на відміну від продажних українських стрибків - ворогів свого народу.
Рейтинг: 6+ -2-
 
Семен, 19:44 11 вересня 2012 р.
 
Є такі сили у цьому складному світі, які думають так:такої держави як Україна ніколи не було і бути не може. Зайвий конкурент нікому не потрібен. Для деяких існування України –це втрата іміджу третього Риму та втрата великого шматка власної історії. Прихід В.Ющенка до влади становив загрозу для інтересів згаданих вище. Тому був розроблений план Х про посилання В.Ющенка туди, де у свій час опинились всі, хто мав сміливість відстоювати глибинні українські інтереси (Мазепа, Петлюра, Бандера, ..). Українці мають досвід боротьби за Україну, але їм бракує значно складнішого досвіду – досвіду будівничого держави. Тому нас легко розводять по кутах як котиків. Згаданий план Х втілили в життя руками найбільших патріотів, які тепер поливають В.Ющенка брудом. Вони так і не зрозуміли, що є котиками і що розбудова української держави – це тривалий і дуже складний процес. Втіленням в життя утопічного гасла “Бандитам – тюрми” можна хіба знищити державу.
Рейтинг: 3+ 0-
 
, 19:49 11 вересня 2012 р.
 
"А могли здобути більше, якби були разом, а не розкололисьа разом бути ой як важко, а ми прагнули війни ось війну і отримали, то чого ж нарікати де двоє бються третій користає" 
 
Політична традиція така, що БЮТ завжди йшов окремою силою, достатньо згадати як вони поборювали НУ у округах після 2005 року. 
Але як присмоктатися до національної ідеї чи скакати по парканах біля резиденції Кучми, закликаючи до крові - то вони перші, тут як тут. 
 
Об'єднатися-об'єдналися, досить поглянути як Баган представляє Ілика :grin Махрові націоналісти підтримують капутельманів. Дожилися, об'єдналися.Проти нас.
Рейтинг: 0+ -2-
 
, 19:49 11 вересня 2012 р.
 
"Противно слухати Ющенка, коли він намагається все звалити на партію батьківщина. Хто, як не він з воїми 5% підтримки, допоміг прийти до влади Януковичу. Ющенко добре знав програму Януковича і партії регіонів, запровадити двомовність в Україні і зробив все з своїми прихильниками, щоб через Януковича двомовність була в Україні, а в подальшому через двомовність розколоти Україну. Нарід повинен викинути цю особу з його ріднею, кумами, любими друзями на узбічча історії, щоб далі не розвалювали країну, а при нормальній владі, розібратись з його президенским правлінням і його статками, здобутими за час президенського правління. А тим від Бартоша, хто насідає на євреїв, треба знати, що в УПА воювали євреї за свободу українців, на відміну від продажних українських стрибків - ворогів свого народу." 
_____________ 
 
Ющенко провів вільні вибори, на яких кожен міг вибрати справді ефективну українську силу. Можна навіть було повторити попередній успіх виборів президента, але щось твої улюблені капітельмани не захотіли. Чому ж такі дрогобичани як ти бігли на зламану голову голосувати за Тимошенко? Бо пропаганда зробила своє діло. Немає власної голови, не хочеш продовження українського курсу - йди служити януковичам. Такі як ти "патріоти" сіоністи їм дуже потрібні.
Рейтинг: 4+ -3-
 
, 19:56 11 вересня 2012 р.
 
до речі а де поділися дрогбицькі заводи, що ющенко вкрав?
Рейтинг: 4+ -4-
 
робітник, 20:39 11 вересня 2012 р.
 
" до речі а де поділися дрогбицькі заводи, що ющенко вкрав? " 
 
 
Заводи по інерції спонсорують "Удар" і Добродомова, такого ж як Ілик. 
Власність навіть при януковичах потрібно втримати.
Рейтинг: 2+ -3-
 
, 20:48 11 вересня 2012 р.
 
Деколи добрі думки подає пан арифметик (професор Винницький, як арифметик ) . А тепер проаналізуймо разом і без особливих емоцій те, що сталося у державі. Попередня влада Ющенка залишила повні руїни у всьому : дороги , комунальне господарство , соціальні проблеми , "безплатна" медицина , освіта , культура. Зате, пан Ющенко , Порошенко , Червоненко, Жванія і їх кумівська свора стали мільярдерами.Довіру людей ця кумівська мафія проміняла на мільярди кровних людських грошей. Мали найбільший шанс , але його не використали , стали злочинними багачами , а тепер знову згадали про простих людей напередодні чергових виборів.  
Лозунг Ющенка " 10 кроків назустріч людям ! " привів до вимирання мого народу. Це геноцид у мирний час !  
А мені підкидають мовну проблему під вибори .Адже ця проблема була за Австрії , за Польщі , за німців та совітів. Тут нічого нового не змінилось , йде процес маніпулювання політсилами мовного питання , появились нові політпроєкти по задурманенню людей. І знову , скільки патріотів появилось на горизонті , готових кинути державу у нову гризню , нову революцію та нову кров. Маленька кров викликає велику. А може досить крові ?! Адже є парламентські методи боротьби. Про яке покращення життя Ви говорите , коли попередня влада Ющенка жодного кроку не зробила для створення української інфраструктури розвитку. Зате остаточно були розвалені на селі господарства , шляхом " вавчеризації"фабрик і заводів знищено українське виробництво . Зруйнувати - зруйнували , а далі що ? З цієї причини рівень життя погіршується. тому не намагайтеся відбілювати тих ющенківців , які зрадили інтереси простого українського народу, збагатилися на крові людей і на показному патріотизмі.Він особисто знищив віру простих людей у добропорядність та Україну. Не має ніякого морального права при бідному народі ставати мільярдером , створювати якісь злочинні фонди для своїх родичів та для обкрадання лікарень, злочинно розвалювати банк " Україна" , забудувати своїми багаточисельними віллами , замками ( особливо на Івано-Франківщині , де на крові людей збудовані десятки палаців , не тільки у Буковелі ) та ін. злочини.  
Тому будуймо Україну добром , розумом , працею і починаймо кожен із себе . Бо спільна праця на добро - будує , а ненависть- руйнує !
Рейтинг: 6+ -4-
 
про політичних обманщиків, 21:32 11 вересня 2012 р.
 
У попередньому коментарі залишилась не висвітлена сторінка, як голова Дрогобича продав місто у 1578 році, за що отримав два грюнвальдські мечі, що на костьолі... 
 
Та й список любих друзів, що стали мільйонерами зовсім не повний, зате є заклики до спільної праці. 
 
Окремо можна було б прокоментувати слова про геноцид, але треба бігти, бо роботи багато: табачнікі не враховують, що при Ющенку народилося нове численне покоління, на яке скоро шкіл і підручників не вистачатиме. 
 
Ненавись, як бачимо з попереднього комента, не руйнує, а закликає до якоїсь ефемерної розбудови України. На основі ненависті до проукраїнського, нехай і злодійкуватого (ідеальної влади своїх панів не було і не буде, але не розрізняти капітельманів з януковичами від правих то вже занадто).
Рейтинг: 0+ -5-
 
, 22:07 11 вересня 2012 р.
 
так гарно і багато написав, а про Тимошенко навіть не згадав, дивно якось...
Рейтинг: 4+ 0-
 
, 22:51 11 вересня 2012 р.
 
"так гарно і багато написав, а про Тимошенко навіть не згадав, дивно якось..." 
 
Часто не можна - Власенко образиться. А то ще чого доброго і Шуфрич сайт завалить.
Рейтинг: 1+ -2-
 
, 00:10 12 вересня 2012 р.
 
ого, та так дали жару Ющенку , що пора вже медведєву ордена якогось виписати місцевим щирим , а то своїх вже нагородив за успішну операцію по знищенню ющенка , а тут щось ша
Рейтинг: 4+ -1-
 
курд, 07:08 12 вересня 2012 р.
 
Заключне слово лідера "Нашої України" Віктора Ющенка у Дрогобичі 8 вересня 2012 року. 
 
"Я виступаю перед вами чесно, спокійно і с усією відповідальністю за кожний день свого президентства. 
Я був чесним банкіром, я провів грошову реформу, я керував Національним банком. У нас не було жодної кризи банківської за 21 рік. 
 
Я був Прем'єр-міністром і працював на націю. Один із небагатьох Прем'єр-міністрів, який не сидів в тюрмі. Бо зараз традиція. І зараз два Прем'єра сидить. Поки що. 
Я був Президентом. 
 
Мене так виховував мій батько: "Тебе можуть в чомусь не розуміти, десь - не підтримувати, але саме головне - пам'ятай: керуйся національними інтересами." 
Я йду цією дорогою. Вибачте, мене мало навіть турбує, чи хтось зрозумів це, чи хтось не зрозумів. 
Я не прошу у вас нічого, я просто, як на іспиті, кажу: я - чесна людина.Я живу чесно. В мене п'ятеро дітей, четверо онуків. 
 
В мене нема заводів. У дітей нема заводів. У дітей нема квартири в Києві. Це - один єдиний випадок, я думаю, в нашій практиці. 
 
І я стою, як на розп'ятті перед вами. Я ще щось не доробив, я в чомусь винний. 
 
Не винний по одній причині. Як і кожний із вас. Я не ходжу по воді, у мене крилець немає ззаду. Це - правда. Але мені здається, у вас теж їх немає. 
 
І тому, шановні, спасіння України - у нашому порозумінні. Якщо ви допускаєте, що туди приходять ті політичні сили, які будуть там працювати на наш розбрат, і ви з них будете чекать української вигоди, я потім скажу: не жаліймо за своє рішення. Воно буде сумним. 
 
Тому - крапка. Не забудьте про 14-й номер. Другого немає в вас. Другого - немає."
Рейтинг: 3+ -3-
 
Andrew, 12:31 12 вересня 2012 р.
 
Ваші коменти нагадують плювки.тому відбивають охоту диспутувати з вами. Гроші треба відробляти якісніше. інтелігентніше. а не бризгати слиною. Це не переконує.
Рейтинг: 2+ -3-
 
to Anonymus Proxy, 12:36 12 вересня 2012 р.
 
Правильно. Підтримую Вас. Більше б таких, як Ви, хлопці!
Рейтинг: 5+ -4-
 
До С. Розори і С.Грабовського, 13:07 12 вересня 2012 р.
 
- "Все одно" - ("Anyway") 
 
Люди часто несвідомі,  
Нелогічні і егоцентричні; 
Пробачай їм все одно. 
 
Якщо ти добрий,  
Люди можуть звинувачувати тебе 
В егоїстичних, прихованих мотивах; 
Будь добрим все одно. 
 
Якщо ти успішний,  
Ти знайдеш певну кількість несправжніх друзів 
І деяких справжніх ворогів,  
Будь успішним все одно; 
 
Люди можуть обдурити тебе,  
Будь чесним все одно. 
 
Те, що ти роками будуєш,  
Хтось може зруйнувати за хвилину; 
Будуй все одно. 
 
Те добре, що ти робиш сьогодні,  
Люди часто забувають завтра; 
Роби добро все одно. 
 
Дай світові найкраще, що ти маєш,  
І цього може ніколи не може бути достатньо; 
Давай світові найкраще все одно. 
 
Бачиш, в кінцевому рахунку,  
Це між тобою і Богом; 
 
Це ніколи не буває між тобою і ними. 
 
*** 
 
- це про Ющенка
Рейтинг: 4+ 0-
 
Andrew, 13:13 12 вересня 2012 р.
 
особливо оце: 
 
"Те, що ти роками будуєш,  
Хтось може зруйнувати за хвилину;  
Будуй все одно. "
Рейтинг: 1+ 0-
 
Andrew, 13:14 12 вересня 2012 р.
 
"Ваші коменти нагадують плювки.тому відбивають охоту диспутувати з вами. Гроші треба відробляти якісніше. інтелігентніше. а не бризгати слиною. Це не переконує." 
__________ 
 
В мене немає завдання переконувати людей, котрі не сприймають аргументи і факти. Тим більше таких, у яких гроші на умі або слина.  
 
Не можна розбудити людину, яка прикидається сплячою.
Рейтинг: 1+ -4-
 
, 13:17 12 вересня 2012 р.
 
Аргументів проти Ющенка Великий Нуль, адна слюна і будь що , опорочити і не треба бути дуже мудрим все видно як на долоні , заізджі штампи і вкладені певними людьми образи.Гидко.
Рейтинг: 7+ -2-
 
серж, 13:33 12 вересня 2012 р.
 
Я підтримую Ющенка! Він все почава- він і завершить. Питання виборів це тільки загострює.
Рейтинг: 6+ -6-
 
222, 14:02 12 вересня 2012 р.
 
Цитата з виступу у дрогобицькому театрі ВАЮ:  
 
"Тому - крапка. Не забудьте про 14-й номер. Другого немає в вас. Другого - немає." 
 
Чи дійсно в нас іншого номера немає? Можливо, взагалі у нас ніяких номерів немає? Немає вибору, немає нічого?!  
 
Але надії є. Що ж поробиш- такою є людська природа - надіятись на краще. 
 
Dum spiro- spero. 
 
Немає віри.  
 
"Не вірю! "- сказав з такої нагоди всесвітньо відомий режисер.  
 
Щодва-три-чотири роки перед нами розігрують погано поставлені вистави під назвою "вибори" актори- політикани 
всіх кольорів і мастей. Хто найпереконливіше зіграє- той буде - при всьому. 
 
До наступних виборів. 
 
В театральному реквізиті - пакети з гречкою, "бігморди" і мільйони тонн грязюки.  
 
Не було в сучасній українській історії жодної, по-справжньому ідейної сили - для народу, для людей - не для себе і приближених. Приклади - потрібні? 
 
 
Не хотів би образити своїм коментарем ні адептів ЮВТ, ні прихильників ВАЮ, ні інших.  
 
Немає віри людям, що були, є і мають надію й далі бути при владі, а відповідальності на себе за нинішній катастрофічний стан української економіки, української держави, української справи - не беруть!  
 
Вся надія - на нове покоління, свідоме своєї національної приналежності, свого призначення, своєї мети.
Рейтинг: 10+ -2-
 
Антон, 16:48 12 вересня 2012 р.
 
І все таки Ющенко з усіх президентів краший,
Рейтинг: 9+ -10-
 
спудей, 17:47 12 вересня 2012 р.
 
Ющенко тільки один плюс зробив ввівши свободу слова.Інше все вкрав.На палю його повішити
Рейтинг: 8+ -6-
 
Беркут, 19:56 12 вересня 2012 р.
 
Ющенко повинен сидіти разом з Тимошенко і Луценком :grin
Рейтинг: 7+ -7-
 
ми, 21:49 12 вересня 2012 р.
 
я взагалі то апелював до ..про політичних обманщиків, 21:32 11 вересня 2012 р
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 23:55 12 вересня 2012 р.
 
говорив, як завжди цікаво і змістовно. перший УКРАЇНСЬКИЙ президент. 
шкода, що народ у нас такий "темний"...
Рейтинг: 5+ -3-
 
., 08:23 13 вересня 2012 р.
 
Я не є авторитетом до наслідування, але хочу вам розповісти з яким налаштуванням я ходжу на вибори. Під час інтерв'ю на громадянство тут питають ідеологію якої політичної сили ти підтримуєш. Отож я себе ідентифікую з республіканцями, а точніше чаєпитцями.  
Отож цього року ми також обираємо презедента і мені не подобається кандидатура від моєї політичної сили (багато є причин для цього) але на виборах я буду голосувати не за Ромні і навіть не проти Обами, але за Ідеологію яку представляє мій кандидат. 
Дорогі мої, політику не творять поодинокі люди, навіть не творять лідери політичного верху. Але твориться вкладенням і самопосвятою кожного з вас. 
Не буде у вас добра поки будете чекати оказіі допомоги. 
У нас є погані політики також, але вони виходять з політики, а не політична партія. Ви повинні дивитися в руки своїм делегатам. Алярмувати про свої спостереження публічним організаціям і партіям, журналістам і правоохоронним органам. 
Бажаю вам кмітливості.
Рейтинг: 7+ 0-
 
Семен, 14:46 13 вересня 2012 р.
 
@ "я себе ідентифікую з республіканцями, а точніше чаєпитцями".  
"я буду голосувати не за Ромні і навіть не проти Обами, але за Ідеологію яку представляє мій кандидат".  
 
- от, от власне те чого немає в Україні. пан буде голосувати за Міта Ромні не тому, що так йому подобається той Ромні, а тому, що його вибрали представляти партію, ідеологію, філософію, цінності якої пан (Семен) поділяє. 
 
САМЕ з таких міркувань, особисто я в 2004, і в 2006, і в 2007, і в 2010, підтримував Ющенка і його партію, і буду підтримувати в 2012. Біда тільки в тому, що Ющенко чи не один - нема однодумців, нема команди, що називається політичне поле не структуроване (скоріше мізки в людей не зовсім структуровані, в голові каша - ніхто не знає ЗА ЩО він). 
 
(от в США наприклад, мої симпатії завжди були на боці Демократів - чи то Клінтон, чи то Гор, чи то Керрі, чи тепер Обама, чи хто там буде в майбутньому).
Рейтинг: 3+ -1-
 
Andrew, 19:48 13 вересня 2012 р.
 
якщо простіше і коротше - у нас мало людей у яких є УСТАЛЕНІ політичні (чи взагалі будь-які) погляди. 
 
метаються від виборів до виборів то туди то сюди, часто до протилежних за змістом таборів.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Andrew, 19:51 13 вересня 2012 р.
 
в Україні ще довгі роки ніякого поступу не буде, бо вона , не тільки розділена на схід захід , а й постійно культивується ворожнеча "ті бандити", а ті "нацюки" тільки православних церков 3 штуки , тепер взялися за УГКЦ, нібито є якісь правильніші , а ви хочете добре жити , як?А ми тут же на сайті підтримуємо цю ворожнечу навязану ззовні і безчестимо один одного , як одурілі.Недостойно так робити і добра від цієї шабашки годі чекати , хто б до влади не прийшов , так що думайте співгромадяни ...
Рейтинг: 1+ 0-
 
йосип, 20:31 13 вересня 2012 р.
 
Ющенко мав шанс зайняти місце у серці кожного українця поруч з Т. Г. Шевченком, а зайняв державну дачу. Це його вибір.
Рейтинг: 8+ -3-
 
..., 21:55 13 вересня 2012 р.
 
Ставте завжди себе на чиєсь місце. Уявіть себе Ющенком у 2004р, і зараз. Подумайте як би ви поступали в тих чи інших ситуаціях. Нам насправді нічого невідомо як воно все відбувалось там в котлі влади. 
І не розказуйте про соплі. Беріть з себе.
Рейтинг: 4+ 0-
 
Misha, 13:26 14 вересня 2012 р.
 
"Ставте завжди себе на чиєсь місце. Уявіть себе Ющенком у 2004р, і зараз. " 
 
Misha, точно.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Andrew, 21:10 14 вересня 2012 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6048 днів)