Образи: маршрутка "Дрогобич – Стебник"

Надрукувати
Новини
Написав(ла) Майкл Річчі   
04.04.2013
АвтомобільЩодня, щогодини ми спостерігаємо стосунки людей, які в кризовий період стають неконтрольовані, нелогічні, інколи смішні, а інколи небезпечні для оточуючих. А оточуючі – це ми, і ми ж усе вищесказане продукуємо. Даний цикл нарисів – спроба відмежуватися від цього коловороту подій і глянути на все це збоку. Отож пропоную образи змальовані з сьогодення.

Зупинка у центрі Дрогобича біля так званого "Молочного магазину". Холодно, натовп зібрався чималенький. Минуло 5 хвилин, 10 хвилин, 15 хвилин, 20 хвилин. Народ колективно шле прокльони на адресу водіїв, які курсують на цьому маршруті. У натовпі починається невдоволення і палкі бесіди на політичну тематику. Підігріває злість той факт, що маршрутки на Трускавець курсують одна за одною і вже за цей період очікування їх було аж три. І ось з-за рогу з’явився фрагмент напіврозваленого ПАЗіка. Він з королівською величчю під’їхав до зупинки, де в суцільній каші юрмився народ. Стара пенсіонерка з задоволеним виразом обличчя тішилась, що, очевидно, буде першою. Та де там, автобус ще не зупинився, а декілька жіночок бальзаківського віку перекрили кисень бабці. Автобус ще на крейсерській швидкості, а вони прилипли до дверей і супроводжували "автобус" до повної зупинки. І дарма, що там люди стоять, і дарма, що доведеться пройтися по чужих ногах – бажання покласти свою гепу на сидіння перемагає усі природні інстинкти.

І десь їх можна зрозуміти. Невипадково у попередньому абзаці слово "автобус" було взято в лапки. Даний транспортний засіб, якщо його без емоцій проаналізувати, виглядає кумедно. Зроблений на платформі вантажного автомобіля, десь так і перевозить пасажирів. Зі скрипом і рипом під’їжджаючи до зупинки, у нього розпочинається завантаження а не посадка пасажирів. В салоні на пасажирів очікують шедеври дизайну. Штори, які водії чіпляють на вікна, у таких "автобусах" ніякого функціоналу не несуть. Темні зі всілякими висульками роблять це диво на колесах схожим на "катафалк" (хай мене пробачать пасажири). Та повертаємось до подій на зупинці.

Автобус нарешті став. "Каша" з майбутніх пасажирів теж зупинилася. Ось-ось мають відкритися двері (хотів сказати ворота). Але ні, як у добрих голлівудських фільмах водій витримує логічну паузу. Далі з постаттю божка він виходить зі своєї "кормушки", тобто кабіни, обходить "автобус", і наближається до вхідних дверей.

Такі ритуали (незрозумілі мешканцям інших міст) покликані для того, щоб не пропустити "зайця" в салон. І тут повільний божок-водій оживає, оскільки розпочинається інший ритуал жертвоприношення – збір оплати за проїзд. Хоча і жертвоприношенням цей ритуал не можна назвати, оскільки він якийсь односторонній. Віддаєш гроші за те, щоб відбути 20-хвилинну каторгу. Ні квитка тобі, ні дякую, що дав заробити водію. Це радше нагадує мазохізм, коли платиш гроші за знущання. Але, як показує практика, мабуть більшість з нас отримує від цього насолоду.

Завантажившись в "автобус" потрапляєш в абсолютно інший світ зі своїми умовностями та неписаними правилами. В процесі завантаження відбувається невербальний контакт поглядів тих, хто уже сидить, і тих, хто лише вантажиться. Сидячі мужчини посилають очима месидж "Лохи, треба було йти на кінцеву зупинку, теж би сиділи. А тепер не вступлю місце, не дурак висіти на перекладині." Жіночки, що завантажуються, теж з ненавистю поглядають на сидячих: "Знову ті придурки місця позаймали, Нічого, піднімемо, постоять". Кожен переконаний у своїй правоті і перемозі, хоча в кінцевому результаті перемагають сидячі, оскільки знають як стратегічно займати місця. Справді, салон "автобуса" давно має певні стратегічні зони. Заходимо. Сидіння спереду не вигідне, оскільки доведеться бути ще й для водія касиром. Далі йде гетто для пенсіонерів, таких собі "другосортних" пасажирів у царстві маршрутки. Там теж не можна сідати, оскільки як не вилає божок-водій, то зі скандалом попросять пенсіонери, адже крім гетто їм немає куди діватись. Переступивши його поріг, можна накликати гнів божка-водія. Найстратегічнішими місцями виявились останні сидіння і крісла біля вікон. Ймовірність висадки з них є мінімальною. Кому захочеться вас піднімати вас з-під вікна. В переповненому автобусі це занадто складно. Для цього доведеться підняти ще й огрядну жіночку, що сидить біля проходу.

Нарешті після кількаразового перерахування "пожертви" водій займає свій трон. При цьому він ще декілька разів визирне зі своєї "кормушки" в салон, чи бува не пропустив кого і… …І нарешті "трогаємо". Ну, термін "рушаємо" якось у цій ситуації не грає. Допоки "автобус" заведеться, треба декілька разів "потрогати" педаль газу, "потрогати" важіль коробки передач – усе таки "Газон" і в Африці "Газон". Нарешті поїхали. Додаткова опція – музичний супровід у форматі шансону, або якоїсь весільної мелодії. І тут розпочинається дивовижне перетворення божка-водія. На зупинках він починає страждати тимчасовим недочуванням. На звичайне прохання зупинитися на зупинці він просто не реагує. На ненормативну лексику на його адресу, яку пасажир пробубнів собі під ніс божок-водій реагує моментально з військовою виправкою. І знову ж якась дивна гра в одні ворота: на прохання зупинити між зупинками божок-водій відповідає, що не можна, посилаючись на абстракцію "нам заборонено", а на зупинках водій не зупиняє, бо розпочинається хронічне недочування.

Ось рідна бруківка. До речі, унікальна дорога. Такий собі навігаційний елемент, який у переповненому "автобусі" дає інформацію пасажирам про місце розташування. Почало трясти, дві ями – в’їжджаємо в Солець, "автобус" перейшов у позицію ліфта, при цьому продовжує трясти – ми на колпецькій горі і т.д. Скоро Стебник. І ось замість того, щоб звернути на автостанцію, водій повертає в центр. Пасажири з логічними претензіями пристали до божка-водія. Але водій є божок – "куди хочу – туди й їду". Не дурно Стебник називають раєм для водіїв маршруток. Тут вони якнайповніше насолоджуються своєю владою: курсують за своїм бажаним маршрутом, можуть зупинитися в невстановленому місці, щоб поспілкуватися з колегою, вилаяти пенсіонерку, яка попросилася проїхати декілька зупинок.

І ось на фіналі мандрівки починаєш розуміти де ж тут "кайф": після 20, а іноді 30 хвилин перебування у так званому "автобусі" починаєш розуміти, що життя прекрасне і що у нас ще не все так погано. Отож, втратили ціль у житті – запрошуємо на маршрут "Дрогобич – Стебник".

Переглядів: 11145

Коментарі (60)
 
Написано добре і так як воно є.А що дальше?А дальше не буде нічого! Все буде продовжуватися так як описано в даній статті! Висновки?Буде курсувати той же автобус, залишаються ті ж дороги - яма на ямі! Толкотня, сварки, штовхання ліктями - хто перший.Тут вже не винуватий ні олігархи, ні Обама, і навіть не сонце - а ми самі, такі ми є і нічого не зробиш!
Рейтинг: 22+ 0-
 
Прочитали.., 08:57 04 квітня 2013 р.
 
А чим кращий маршрут №2 по Дрогобичу.Водії напихають автобуси, ніби-то вони резинові - їдеш 1.5 кілометри, а виходиш як після армагедону: ноги потоптані, боки болять від сумок і ящиків, голова болить, бо як не водій кричить, то пенсіонери сваряться за безплатні місця, та ще обов`язково не пропустять і вас, пасажирів, які чесно заплатили за проїзд і лише хочуть без пригод і негативу доїхати на роботу чи додому.
Рейтинг: 21+ -2-
 
пасажирка, 09:15 04 квітня 2013 р.
 
Не все так погано. Хоча б те, що ми маємо почуття гумору і можемо жартувати і з самих себе і з тих "рагулів", які думають тим місцем, на якому сидять!
Рейтинг: 8+ 0-
 
не все так погано, 10:00 04 квітня 2013 р.
 
У кожному автобусі поначіпляли клепсидр, які великими літерами глаголять: "За БЕЗКВИТКОВИЙ проїзд- штраф 40 грн.". Штраф - з водія- кожному пасажирові? Де квитки? Де управління із захисту прав споживачів? І що це взагалі за чортятня твориться у місті?
Рейтинг: 14+ 0-
 
Пішохід, 10:05 04 квітня 2013 р.
 
Дуже дякую власнику автобусів маршруту Дрогобич-Сторона-Залокоть, де любо зайти в автобус. Посадочних місць майже 60.В автобусі чисто, чисте повітря, а так званих "ЗАЙЦІВ" на пенсійних місцях , а це пасажири з НАГУЄВИЧ, які мають підроблені посвідчення або і не мають, а водій не провіряє.Вони так їздять і у своєму автобусі.Шановні водії прохання до вас -ПРОВІРЯЙТЕ ПОСВІДЧЕННЯ(повинно бути НОВОГО ЗРАЗКУ).Завчасно вдячний.Пасажир з УРОЖА.
Рейтинг: 6+ -1-
 
пасажир, 10:46 04 квітня 2013 р.
 
Я, постійна пасажирка з Підбужа і цей коментар про зайців з НАГУЄВИЧ відповідає дійсності.Я знаю 5 панянок, які мають з міського соцсобезу підроблені посвідчення (СТАРОГО ЗРАЗКУ КНИЖЕЧКА), а є такі , що просто ЗАЙЦІ сідають на пенсійне місце бо водій не провіряє документ .
Рейтинг: 3+ -3-
 
Пасажирка, 11:00 04 квітня 2013 р.
 
На міжміських маршрутах (Дрогобич - Стебник, Борислав, Трускавець.)водії по правилах дорожнього руху не мають права брати стоячих пасажирів. За це навіть передбачений штраф. Курити в салоні, слухати голосно музику, збирати пасажирів між зупинками - також заборонено. Але це на папері. А в реалі?
Рейтинг: 7+ 0-
 
, 11:29 04 квітня 2013 р.
 
Це все через жадібність водіїв автобусних маршрутів, які в одну маршрутку набирають кількість людей, яка б мала перевозитися у трьох маршрутних автобусах! Саме основне-на автобусних станціях автобусів багато стоїть на той чи інший маршрут, однак жадібність водіїв дається взнаки!
Рейтинг: 6+ -1-
 
Читач, 14:20 04 квітня 2013 р.
 
До "Але" 
а ви можете назвати якою нормою закондавства заборонено перевозити стоячих пасажирів? Я щось шукав і не знайшов
Рейтинг: 2+ -2-
 
, 14:24 04 квітня 2013 р.
 
Красиво написано, автор має талант, добре стиль витримано, побільше б таких текстів!
Рейтинг: 6+ 0-
 
Читач, 14:39 04 квітня 2013 р.
 
Все правильно пане водій. Стоячих пасажирів можна брати стільки, скільки передбачено дял даного абтобусу. Але тут я не впевнений, чи можна набирати стоячих пасажирів при перевезенні в інше місто, і в принципі не повинен цього знати. Але людьми також можна бути. Більшість(якщо не всі) водіїв набирає відверто забагато пасажирів з чого випливає перезагруженість автобусів. Я все розумію, дітей треба годувати, гроші сьогодні всім потрібні, але совість також має бути присутня. Невже вам розходиться так сильно, чи дві пасажирки їздять по пільгам чи три. Чи мусить та бабуля старенька стояти і мокнути на дощі і чекати на ту маршрутку. Просто будьте людьми...
Рейтинг: 8+ 0-
 
Goofy до водія, 14:40 04 квітня 2013 р.
 
Правила дорожнього руху введені з квітня місяця цього року забороняють перевезення стоячих пасажирів у міжміських маршрутах. І є прописаний штраф - подивіться нові правила.
Рейтинг: 6+ -3-
 
, 14:49 04 квітня 2013 р.
 
Що водії не можуть наїстися, то факт! Мою дитину , яка поверталася зі школи Стебника в Солець водій- ненажера вигнав з автобуса, бо дитина не мала грошей, щоб заплатити за проїзд. В салоні причіпив наклейку проте, що проїзд дітей шкільного віку- платний.
Рейтинг: 11+ 0-
 
мама, 18:15 04 квітня 2013 р.
 
До фені\до лампочки\.Сьогодні від фонтана іхав в автобусі на 2-ці.Все обійшлося добре - народу було не багато.Водій нормальний чоловік, ні до кого не сварився.Але дивує лише одне - на стінці водійськоі кабіни висить інструкція ще підписана...зам.голови міста пана Гука, ...П.Судою?А всі оці чиновники вже не працюють і не мають до цього ніякого відношення! Прийшла пора все замінити, написати інструкціі великими буквами, дати телефони відповідальних чиновників, які несуть відповідальність за перевезення пасажирів, вивісити прізвища в салоні водіів і іхні імена і по-батькові! А цього всього немає, нікого і ніщо не цікавить.Лише бабло+бабло +бабло! Ось і пишу, що поки що оце все, відповідальним, до ФЕНІ!
Рейтинг: 2+ -1-
 
Всім все до фені ....., 19:31 04 квітня 2013 р.
 
Цікаво, що проїзд для дітей шкільного віку платний, хоча діти на себе ще не заробляють, а батьки працюють на мінімальну з\п( більшість у місті) і мають платити за себе і дитину, а пенсіонерів, які стабільно мають пенсію возять безкоштовно. Хіба це справедливо, більшість пенсіонерів ще й на роботу їздять і мають доходи більші за всю сімю тої дитини, яка їде до школи, де гроші не платять, а ще й здавати треба.
Рейтинг: 15+ -1-
 
Цікаво, 19:53 04 квітня 2013 р.
 
Більшість пенсіонерів взагалі їздять треба їм того, чи не треба - бо це безкоштовно. А місця пенсійні ще добавляють. Скоро для них буде заброньовано половина салону. Якби заплатили хоча б 1 грн за проїзд, з голоду би не померли. І менше би каталися без потреби взад-вперед.
Рейтинг: 8+ -5-
 
100%, 20:50 04 квітня 2013 р.
 
До "Але"  
Ви СПОЧАТКУ можете ВИВЧИТИ закондавство про заборону перевезення стоячих пасажирів?  
На міжміських маршрутах (Дрогобич - Стебник, Борислав, Трускавець.)водії по правилах дорожнього руху не мають права брати стоячих пасажирів. За це навіть передбачений штраф. Курити в салоні, слухати голосно музику, збирати пасажирів між зупинками - також заборонено. Але це на папері.  
А вище згадані маршрути відносяться до приміських! :? :? :cry :cry :cry :cry
Рейтинг: 4+ 0-
 
фахівець, 23:14 04 квітня 2013 р.
 
Що сторони водія чи сторони пасажира треба бути людиною.такий момент, автобус вже відправляється всі пільгові місця зайняті, підходить старенька жінка, лишається чекати на наступний, але водій сказав , заходьте і вона йому при виході так щиро подякувала
Рейтинг: 4+ 0-
 
.водій-пасажир, 00:26 05 квітня 2013 р.
 
Все краще і краще.Раніше прийшов в центрі сіло 12 чоловік і вже поїхав на вокзал, самбірську?
Рейтинг: 6+ 0-
 
водій-пасажир, 00:29 05 квітня 2013 р.
 
не хочеш їхати в маршрутці є альтернатива - таксі. Помірні ціни . іномарка ... цілодобово
Рейтинг: 3+ -4-
 
, 07:42 05 квітня 2013 р.
 
В даній дискусії я на боці звісно пасажирів, оскільки навіть у зароблянні бабла водії демонструють маразм. Зима-дороги засипало снігом. Водії на цьому маршруті уже в рейс не їдуть -дупи бережуть втеплі. А де ж альтернативний маршрут через Трускавець? Через розумову профнепридатність водіїв і їх керівництва бабло заробили конкуренти на маршрутах Стебниу -Борислав і Трускавець-Дрогобич...
Рейтинг: 1+ -2-
 
, 12:23 05 квітня 2013 р.
 
Шановний Критик! причому дупі в теплі ? А Ви візьмете на себе відповідальність повного автобуса пасажирів по засніженій дорозі Дрогобич-Стебник, яку ніхто і недумав прочистити в заметілі ? Чи Ви візьмете на себе витрати пального чи зміну тарифу Дрогобич-Трускавець-Стебник?
Рейтинг: 5+ -1-
 
, 13:34 05 квітня 2013 р.
 
Я ж про що: бракує розуму.При бажанні скорочується коло пошани по Стебнику і ось вам резерв на дорогу через трускавець. У форсмажорних обставинах заміна маршруту є обгрунтованою. Зновуж простіше дупи тримати в теплі ніж порозкинути мозгами. Ганьба водіям і іх профнепридатним менеджерам. Нажадь тішить лише той факт що немудра голова зазнала фінансових втрат.
Рейтинг: 2+ -1-
 
, 15:55 05 квітня 2013 р.
 
Щодо статті, культури обслуговування та пільгового перевезення пасажирів. Щоб написати ту чи іншу статтю потрібно хоч трішки заглибитися у проблематику питання. Водії які працюють на маршрутах кращі з тих яких можна вибрати взагалі. Автошколи на сьогоднішній день не випускають профпригодного спеціаліста (водія), це факт. Водій на маршруті має встигнути реагувати не лише на дорожню ситуацію, ями, які на кожному кроці, але і на психологію того чи іншого пасажира, як видно із статті. На жаль грошей які зарабляє водій хватає хіба що на буденне проживання, а жити хочеться повноцінно, і далеко, дуже далеко йому до того божка, про якого так захоплюючи пише автор. Пільгове перевезення, що воно таке?  
Держава зобов'язалася дати людям пільги так ми не проти, ми за, але нехай вони будуть іменні. Не кожна людина безпосередньо може користуватися транспортом, є люди приковані до ліжка, і вони також мають право получити ту чи іншу допомогу шо її декларує держава. Пільгове перевезення надає держава, а виконують її приватні особи, тобто ми з вами. Цікаво получається за наш рахунок, нам надають пільги! А в чому фішка? А де ж тоді грощі які регулярно виділяються з бюджету?Аджеж робиться компенсація за пільгові перевезення? Гроші які дійсно виділяються на ці цілі нажаль до того самого перевізника, чи тим більше водія, близько не доходять і не доходили. Їх деребанять ще в Верхах. Так кому ж тоді іде ця допомога? 
За наш рахунок жирують Байкарі, які нав'язують нам свої закони і свої правила гри.  
Водія який нас перевозить треба шанувати, треба з ним рахуватися і потрібно розуміти, що він теж жива людина, яка теж на хамство може відповісти хамством, хотя право на це йому ніхто не давав.і їздить він, як правило, на чужій машині, працює на мінімальну зарплату, а зароблені гроші йдуть на податки, на утримання доріг, від яких одна назва і залишилась, ну і на утримання бездіяльних чиновників знизу і до верху, так, що на особпиві прибутки йому розраховувати не приходиться.
Рейтинг: 4+ -1-
 
За водія, 18:03 05 квітня 2013 р.
 
Погоджуюсь, що це проблема, і доки тут не буде наведено лад, протистояння водій пільговик триватиме. Та все ж для мене досі є незрозумілим логіка водіїв стосовео вирішення проблеми. Ми пасажири незадоволені водіями висуваємо їм притинзії і намагаємось якось з ними боротися. Що ж роблять водії? Вони починаєть пасажирам навязувати вирішення своїх проблем. Стоп! Знову гра в одні ворота. Вибачте проблема з пільговиками, маршрутами, невласним транспортом є виключно ваша проблема. Тож йдіть і відстоюйте свої інтереси перед власником державою, а не відігруйьесь на пасажирах, яким і так маєте бути вдячні що дають вам зарплаьу дають вам роботу.
Рейтинг: 3+ -1-
 
, 19:53 05 квітня 2013 р.
 
Врешті ми як пасажири про нормальних розкладах можемо вас підтримати із солідарності. Та допоки водії будуть свої негаразди проектувати не вту сторону - претензії до них будуть лише зростати. Пора дкмати головою...
Рейтинг: 1+ -1-
 
, 19:56 05 квітня 2013 р.
 
Дай Боже тобі дожити до пенсіїї і щоб ти зміг платити ту 1 гривнюю. А маршрут Центр-Коновалья взагалі хамський не поїде поки не натопче як лантух сіна. До 100% і водіїїв.
Рейтинг: 7+ 0-
 
Пасажир, 21:18 05 квітня 2013 р.
 
автор молодець.така їзда має коштувати 50 коп а не 3 гривні
Рейтинг: 3+ 0-
 
лодж, 17:21 06 квітня 2013 р.
 
ООООО! це болюча тема стосовно доїзду з Стебника до Дрогобича! Але давайте розберемось, по перше шофер ні при чім! чому? вони як і кожен з нас на роботі, по друге за шкибари треба брати Бойка який керує маршрутом, по третє вимагати пояснень в міський раді яким чином проводився тендер щодо перевезень, причому постійно вигравав Бойко.А тепер уважні Стебничани, зверніть увагу, скільки змінилось вже шоферів, не витримують умов які ставлять їх власники.А ще на маршруті їздить такий собі пан Мирон" Матрона", таку клику дали йому шофери, ХАМ з великої букви, вже не одноразово був свідком його вихованості. Минулого року через скарги його звільнили, пів року не минуло, наче на початках вів себе гарно, а тепер знову хамить, наче на своєму горбі несе! Люди пишіть скарги колективні, і повірте наш доїзд покращиться! Згадайте як раніше було сідалі до Газелі вибираючи собі місця! і було все класно!
Рейтинг: 1+ -1-
 
Правда, 00:11 07 квітня 2013 р.
 
нехай автор поставыть свого газона з афрыкы а тоди най напыше папир все стерпыть
Рейтинг: 0+ -1-
 
000, 15:35 07 квітня 2013 р.
 
Водій, так водії немають перевозити стоячих пасажирів. я як працівник правоохоронних структур можу це вам сказати і непотрібно сперечптись зі мною. Якщо у вас в дома інтернет існує то можете зайти на оф сайт ВР чи ДАЇ.
Рейтинг: 2+ -1-
 
увб, 12:44 08 квітня 2013 р.
 
1. якщо шофер немає права брати стоячих, то чому в автобусах пише кількість сидячих і стоячих місць?  
2. нехай шофер не зупиниться біля "Молочного" і недобере стоячих-, та його люди , які чекають і спішаться, зїдять з патрохами!
Рейтинг: 3+ 0-
 
, 15:27 08 квітня 2013 р.
 
а не простіше шоб автобуси їхали з таким-же інтервалом як на трускавець?
Рейтинг: 0+ 0-
 
Правдоруб, 04:01 09 квітня 2013 р.
 
Дуже погано те, що в нас є такі "працівники правоохоронних структур", які вже навчилися читати, але ще не можуть зрозуміти прочитане - до увб 12:44, шановний, звільняйтеся з правоохороних органів поки не пізно, або хоч нікому не кажіть що Ви там працюєте і тоді не доведеться постійно червоніти -  
"На приміських та міських маршрутах дозволяється перевозити стоячих пасажирів автобусами, які за своєю конструкцією мають  
місця для стоячих пасажирів, у кількості, передбаченій технічною характеристикою транспортного засобу та визначеній у реєстраційних документах на цей транспортний засіб. На міжнародних та міжміських маршрутах дозволяється перевозити пасажирів з обов'язковим наданням їм місць для сидіння." 
Тепер давайте ще розберемося що таке міжміські та приміські маршрути - "Закон України "Про автомобільний транспорт", ст. 35 ч.2. До приміських належать перевезення за маршрутами завдовжки до 50 кілометрів незалежно від адміністративно-територіального поділу, крім міських маршрутів. Міжміські перевезення - перевезення пасажирів у міжміському сполученні на внутрішньообласних і міжобласних маршрутах, довжина яких перевищує 50 км, за міжміським тарифом."
Рейтинг: 2+ -1-
 
Сергій, 10:11 09 квітня 2013 р.
 
До Сергія,  
дякую, хоч один чоловік нормально процитував законодавство. 
Тепер питання скільки за технічними характеристиками у ПАЗіку чи в бусі Мерседесі, чи в інших автобусах довзолено перевозити стоячих пасажирів. В когось є такі відомості і яка відповідальність передбачена за недотримання цих норм.
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 11:05 09 квітня 2013 р.
 
ПАЗ 3205: 
Місць для сидіння: 19 — 26 
Повна місткість: (8 осіб/мІ) 37 — 42 
те ж саме і в автобусі Богдан. 
 
Перевезення водієм маршрутного таксі кількість пасажирів більшу, ніж дозволено технічними характеристиками, або більшу за кількість місць для сидіння штраф 170—255 грн згідно ч.1 ст. 121 Закону України про адміністративні правопорушення.  
Отже, можете викликати міліцію, хай складає акт про правопорушення. Якщо б громадяни почали відстоювати свої права, то все б у нас було законно
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 12:47 09 квітня 2013 р.
 
Так, з одніє складовою проблеми ніби усе стає зрозуміло: перебор - 102 - штраф. А як жеж бути з іншими складовими: хамство, недотримання графіку (або навязування незручного графку).  
P.S. Визнаю, не сподівався, що дана стаття викличе такий інтерес - видно багатьом допекло. І ще позитивніше, що завдяки дискусії отримуємо багато корисної інформації. Залишається усе це втілити на практиці :)
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 14:44 09 квітня 2013 р.
 
Пане Водій, справа в тім, що, можливо, водій ПАЗу, чи Богдана сам би і ніколи і не брав би пасажирів понад норму, а пасажири самі погодилися би відступитися від автобуса побачивши що там всі місця (разом з стоячими) зайняті? Невже Ви самі ніколи нікого не запихували в маршрутку та не стояли на одній нозі всю дорогу? Ну причому ж тут водій? Ну викличете Ви міліцію побачивши таку ситуацію... і, як Ви думаєте, що Вам скажуть ті 37-42 чоловіка на таке Ваше почуття справедливості? :grin
Рейтинг: 0+ -1-
 
Сергій, 14:50 09 квітня 2013 р.
 
Сергій, ваша іронія тут неумісна. Від водіїв автобусів також багато залежить. Бо, відповідає якраз водій, а не власник фірми перевезення. Якщо б водії боялися, то не брали б стоячих пасажирів понад норму. А пасажири відреагують адекватно, якщо ви зможете нормально пояснити що, як і до чого. Ви ж захищаєте в тому числі і їхні інтереси.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 15:52 09 квітня 2013 р.
 
Впевнені? Спробуйте затримати маршрутку десь на годину (поки приїде міліція, поки складуть протокол) і Ви почуєте про себе дуже багато нового та цікавого, а від пасажирів - в першу чергу.
Рейтинг: 1+ -1-
 
Сергій, 16:01 09 квітня 2013 р.
 
То вам більше подобається постійно їздити в переповнених автобусах?
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 16:06 09 квітня 2013 р.
 
Звичайно, у перевізників є "домовленості" з "ментами", але повірте, якщо б значна кількість громадян почали ось так відстоювати свої права, то вони б просто змушені були виконувати закон. Але ось такі, як Сергій, байдужі люди (а це абсолютна більшість українців, в Європі таких мало) якраз і винні в тому, що ми так живемо. Винні, що в нас в освіті, в медицині, в державних установах суцільне хабарництво. Просніться нарешті!
Рейтинг: 1+ -2-
 
, 16:13 09 квітня 2013 р.
 
Якщо у вас память чи зір поганий тоді прошу перечитати адресування. я писав про маршрути ті які ви згадували.. і не вчіть мене що мені робити. а на таких як ви, які прирікаються можуть найтись такі жорсткі методи що ви будете підкорятись всьому і всім діалогам. так що краще не раджу вам відповідати мені
Рейтинг: 1+ -2-
 
До сергія від УВБ, 16:23 09 квітня 2013 р.
 
За нас з вами ніхто не зробить нам краще життя. ніяка ілюзорна влада. Тільки від мене, від тебе, залежить, як ми житимемо далі.  
Працюєте на ненависній вам роботі, "бо нині важко знайти роботу" - то ви тим самим продаєете свою душу за гроші. Задумайтеся, християни. Ви на цьому світі не для того, щоби бути рабами, як вам втовкмачують "отці", які самі їздять на джипах. Ви вільні люди, ви народилися для того, щоби досягати своїх мрій, а не танцювати під чужу дутку. Ви маєте інтернет(якщо читаєте ці коментарі), практично безкоштовне джерело інфомації , то вчіться, шукайте істину.  
Досить вже бути рабами хитрожопих. Почитайте біографії розумних людей таких, як Стів Джобс, Іван Зімбіцький, Алекс Яновський і тисячі інших і зрозумійте, що тільки від вас залежить, як ви, як ми усі будемо жити, яку будемо мати державу.
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 16:34 09 квітня 2013 р.
 
До УВД - шановний, в мене і пам'ять і зір нормальні, якщо Ви написали дурість, то дурість я і прочитав, згідно законодавства (яке Ви б мали не тільки знати, але й розуміти) маршрути Дрогобич - Стебник (Борислав, Трускавець і навіть Стрий, чи Самбір) є приміськими (до 50 км) і на них дозволяється перевозити стоячих пасажирів, маршрут Дрогобич-Львів (більше 50 км) - міжміский, і тому там тільки сидячі місця. В тому що Ви працівник правоохоронних органів я майже впевнений - на жаль їм властива подібна хамовитість коли вони розуміють що спороли дурість. 
До Водія - теоретично я з Вами повністю згідний, але практично - ні. Ви говорите вірні слова, але це лише слова. Вихід дуже простий - з завтрашнього дня почніть викликати міліцію на подібні випадки, (я вважаю, довго шукати не треба буде) про результат напишіть, я буду тільки радий якщо у Вас все вийде і люди Вас підтримають.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Сергій, 22:39 09 квітня 2013 р.
 
Половину більшості маршруток тепер займають пільгові місця. Чи не було б доречніше встановити диференційовану платню за проїзд: сидячі місця- повна вартість, стоячі- пільгова?! Схоже на те, що самоокупність транспортних одиниць тоді стала б реальною.
Рейтинг: 3+ 0-
 
Пропозиція, 10:50 11 квітня 2013 р.
 
Щось я не дуже зрозумів сенс Вашої пропозиції, Пропозиція. :upset "Схоже на те, що самоокупність транспортних одиниць тоді стала б реальною." - а зараз, з однаковою платою за проїзд, "самоокупність транспортних одиниць" не реальна? І що взагалі означає цей термін - самоокупність? Уявив собі картину: стоячі місця - 50%, сидячі - повна платня, як Ви вважаєте хто буде стояти, а хто сидіти? Стояти будуть бабусі, сидіти - молоді люди, або ще забавніше - ніхто не буде сідати, і всі будуть товктися в проході. :grin
Рейтинг: 1+ 0-
 
Сергій, 22:04 11 квітня 2013 р.
 
Тут нажаль проблема є значно глибшою. Вона полягає у загальній філософії перевезень. Пригадую був у Німеччині під час реформи коли великі міські автобуси міняли на двохсекційні (у нас їх називають з "гармошкою") І це робилося для того, щоб комфортніше було їхати стоячим пасажирам. У нас все навпаки: переходимо до великих автобусів, щоб якнайбільше затрамбувати народу. Ось де криється проблема. А це все залежить від культури, розвитку суспільства ну відповідності влади та менеджерів перевізників.
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 09:08 12 квітня 2013 р.
 
Правила Дорожнього Руху України 
21.1 
Дозволяється перевозити пасажирів у транспортному засобі, обладнаному місцями для сидіння в кількості, що передбачена технічною характеристикою так, щоб вони не заважали водієві керувати транспортним засобом і не обмежували оглядовість, відповідно до правил перевезення. 
 
21.2 
Водіям маршрутних транспортних засобів забороняється під час перевезення пасажирів розмовляти з ними, їсти, пити, палити, а також перевозити пасажирів і вантаж у кабіні, якщо вона відокремлена від салону. 
 
ст. 35 Закону України "Про автомобільний транспорт" 
Автобусні маршрути за видами сполучень поділяються на:  
міські, приміські, міжміські, міжнародні.  
 
Автобусні маршрути за видами перевезень поділяються на:  
загального користування, спеціальних перевезень, нерегулярних  
перевезень.  
 
На приміських та міських маршрутах дозволяється перевозити  
стоячих пасажирів автобусами, які за своєю конструкцією мають  
місця для стоячих пасажирів, у кількості, передбаченій технічною  
характеристикою транспортного засобу та визначеній у реєстраційних  
документах на цей транспортний засіб.  
 
На міжнародних та міжміських маршрутах (Стебник - Дрогобич міжміський маршрут! ) дозволяється  
перевозити пасажирів з обов'язковим наданням їм місць для сидіння.  
 
Та для кого в нашій країні Закони існують? :cry
Рейтинг: 0+ 0-
 
sertek, 16:06 12 квітня 2013 р.
 
До sertek - Ви теж "з правоохоронних органів"? Перед тим як щось написати перечитайте попередні коментарі - з якого це дива Стебник - Дрогобич міжміський маршрут?! Ще один приклад того, що людина навчилася копіювати інформацію з інтернета, але не навчилася її розуміти.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Сергій, 21:46 12 квітня 2013 р.
 
Коли платня за проїзд однакова і написано "Штраф за безквитковий проїзд- 40 грн.", а тих квитків не бачать навіть водії- це вже чистої води корупція. Але, коли водії справно платять виручку в касу (з квитків, яких немає?! ), але обслуговування своїх же ж автобусів мають проводити за власний кошт- то це називається... як не називай- все зводиться до одного: корупція. Навіть питання до пасажирів міжміського маршрута про те, чи "квитки потрібні?" вже є замах на корупційні діяння.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Самоокупність, 17:09 13 квітня 2013 р.
 
Ух... нічого не зрозумів! Корупція з чиєї сторони? Водія? Чи власника автобуса? А якщо водій і є власником автобуса то кого він дурить не видаючи квитки? Якщо водії справно платять виручку в касу з квитків яких немає - в чому тут корупція?
Рейтинг: 0+ 0-
 
Сергій, 20:16 13 квітня 2013 р.
 
Оце вже майже 10 років я є учасником "бойових дій" по маршруту "Стебник - Дрогобич". Якщо 5 років тому я просто мирилася і закривала очі на весь цей дурдом на колесах, то тепер кожного ранку, запихаюсь в наш рідний автобус (якщо те відро з гайками взагалі можна назвати автобусом), я, віруюча в Бога, психічно здорова людина, законослухна громадянка, готова взяти автомат і перестріляти всіх тих недорозвинутих, вічно немитих шоферів, які вдявляться за гривню, тих наших пільговиків, які в години пік їдуть в Дрогобич дивитись, чи часом не підросла ціна на ковбасу, і всіх тих, хто набиває кишені нашими важко заробленими грошима. Впевнена, не одну мене кожного дня переповнюють такі "позитивні" емоції. Кажуть, що хвилина сміху добавляє п'ять хвилин життя, а відстань між Стебником та Дрогобичем скорочує його вдвічі. :cry Окреме спасибі авторові за статтю!
Рейтинг: 2+ -2-
 
, 19:00 14 квітня 2013 р.
 
Контролювати перевозку мають відділ транспорту при міськраді та ДАІ , а вони сидять по кабінетах дістають добру зарплату іще калим щоб не виходили з кабінетів Дармоїди, а ще вони є критими співвласниками цих перевозок тому то і нагло виганяють пільговиків з автобуса бо над ними міцний ДАХ.Подивіться на яких тачках їздять чи можна чесно заробити на такі.Одже рука руку миє, а на людей плювать бо за таких ніхто не рахує, де наше славетне СбУ, Прокуратори?
Рейтинг: 0+ 0-
 
снайпер, 00:15 15 квітня 2013 р.
 
... подивіться на яких тачках їздять наше славетне СБУ та прокуратура... і все відразу стане зрозуміле...
Рейтинг: 0+ 0-
 
До снайпера, 09:02 15 квітня 2013 р.
 
Так не докінця дочитав, справді Автобусний маршрут міжміський - автобусний маршрут, який з'єднує населені пункти і протяжність якого перевищує 50 км. :zzz :zzz пане Сергій "правоохороні органи" без мене ;) Хоча чисто теоретично маршрут пролягає між двома окремими територіально-адміністративними одиницями?За логікою законодавця до 50 км. на безпеку та комфорт пасажирів на чхати можуть бути і стоячі а після 50 км. уже тільки місця для сидіння.А взагалі караще б графіку ті маршрутки б дотримувались і було все б ОК! ;) ;)
Рейтинг: 0+ 0-
 
sertek, 15:18 19 квітня 2013 р.
 
Ви знов не до кінця дочитали - " Хоча чисто теоретично маршрут пролягає між двома окремими територіально-адміністративними одиницями?" - До приміських належать перевезення за маршрутами завдовжки до 50 кілометрів НЕЗАЛЕЖНО ВІД АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПОДІЛУ. А чи не забагато 50 км для приміського маршруту - це вже зовсім інше питання, у всякому разі для маршрута Дрогобич-Стебник який має максімум 10 км - в самий раз.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Сергій, 14:35 20 квітня 2013 р.
 
Негарно панянка отак негативно писати до пільговиків, старість треба поважати, Ви знаєте що все вертається? Будете ви на пенсії їздити дивитися на ковбасу і вираховувати копійки з мізерної пенсії щоб купити ковбаси подешевше а вас клястимуть молоді особи які грозно нависають в автобусі?Не пільговиків кляніть, вони ще нещасніші за вас. Винна влада яка не в змозі організувати нормальний маршрут, графік, автобус і шоферів.
Рейтинг: 1+ -2-
 
До пасажирки, 20:29 20 квітня 2013 р.
 
сьогодні 21 жовтня приблизно в 11-10 виїхала з Стебника автобусом Борислав-Стебник. Водій був чимось схвильований (мабуть тим що в салоні було мало пасажирів). По дорозі водій запалив цигарку. я, гречно попросила не курити. реакція була "дивною". Автобус зупинив і вийшов курити на дорогу оправдавшись "що так йому дозволяється робити ". З нами їхав мужчина який вийшов до водія і попросив дальше їхати бо він квапиться. І що тут почалося .  
Монолог водія:  
"Я аферистка, яку він добре знає (питається звідки ? я йому в мами гожуся).  
Дальше кричалося що він, взагалімає право мене вигнати з автобуса. І я для нього взагалі не пасажир, а просто нуль. Приїхавши на зупинку Коваліва мені було сказано щоб я забиралася з автобуса бо я вже проїхала на 8 грн. (стебник борислав до кінцевої так коштує).  
мені сказали що мене більше везти в СВОЄМУ автобусі не будуть.  
ДУЖЕ Б ХОТІЛОСЯ ЩОБ ТАКИХ ВОДІЇВ, ВЗАГАЛІ, ПРИВЕЛИ ДО ТЯМИ.  
ВПЕРШЕ В ЖИТТІ МЕНЕ ОБІЗВАЛИ "АФЕРИСТКОЮ". ВЗАГАЛІ Я ВПЕРШЕ СОБІ ДОЗВОЛЯЮ ОПУСТИТИСЯ ДО РІВНЯ ЦЬОГО ВОДІЯ (СТАРАЛАСЯ РОЗМОВЛЯТИ НА МОВІ ЙОМУ ЗРОЗУМІЛІЙ).
Рейтинг: 0+ 0-
 
пасажирка, 22:33 21 жовтня 2015 р.
 
водії стебник дрогобич щоб вони всі повиздихували
Рейтинг: 0+ 0-
 
Міша, 22:53 20 березня 2016 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6040 днів)