Створення першої ОТГ на Дрогобичині

Надрукувати
Останні новини Дрогобича
Написав(ла) Степан Рудницький   
27.06.2018
Пов’язане зображення   У неділю 24.06.2018 на Дрогобиччині відбулась велика подія!
Є прогрес по створенню першої ОТГ – Меденицької. В цілому це добрий знак. Перша серйозна громада с. Опарі у неділю  (24.06.2018) дала добро на об’єднання в Меденицьку ОТГ. Звичайно в присутності людей, які вміють переконувати. М. Задорожний молодець - він вміє розмовляти з громадами. Представники ЛЦРМС все фахово теж роз’яснили. Зустріч в Летні теж пройшла непогано, але через оргпитання керівництва сільради не доводили до офіціозу. Це показує, що громади району (на відміну від окремих сільських голів) підтримують створення ОТГ.

Переглядів: 9868

Коментарі (111)
 
І що мені з того, за комунальні менше платити чи ковбаса поменшала?
Рейтинг: 15+ -61-
 
Сергій, 14:10 27 червня 2018 р.
 
Повезло Коцюбі з Качмаром, що сьогодні пройшло питання про виділення земельних ділянок по АТП і вони не попали в мусорні баки тепер зрозуміло, що Вони цього бояться і так потрібно буде постійно робити, або безплатно вони пускають питання на сесію, або запихаємо в мусорні баки і зверху обсикаємо Качмара
Рейтинг: 16+ -52-
 
Сексот, 14:38 27 червня 2018 р.
 
пане Рудницький, що то за номенклатурний сленг "оргпитання", "офіціоз"? пишіть доступними та зрозумілими словами.
Рейтинг: 9+ -53-
 
Бомко, 15:01 27 червня 2018 р.
 
Рудницький далі заганяє людей в стойло ОТГ. Дураки на то ведуться а цей аферист тішиться.
Рейтинг: 10+ -25-
 
Баба Зеня, 15:35 27 червня 2018 р.
 
Рудницький С це той заступник РДА з партії регіонів, якого М. Л. Задорожний із РДА виганяв, але це підлабузник. СЛАВА УКРАЇНІ .
Рейтинг: 17+ -26-
 
До бомка, 15:36 27 червня 2018 р.
 
Рудницький це той що перебуваючи на посаді вДрогобицькій РДА в 2014 писав доноси в СБУ на людей що їздили на Майдан. а тепе працює в парі з Задорожним -перебіжчиком. сепар.
Рейтинг: 19+ -27-
 
знаючий аналітик, 15:51 27 червня 2018 р.
 
Рудницький - це такий собі анчоус , який постійно лізе ближче до корита. Пора вже і про вічне подумати в такому віці , а тільки про бабло. Хватить вже іхньоі писанини та балаканини.
Рейтинг: 14+ -28-
 
юрем, 17:00 27 червня 2018 р.
 
Щодо оргпитань / офіціозу - голова Летні був за кордоном, тому обговорення було, але реєстрації учасників та голосування про об'єднання Летні та Меденич не було. Про Задорожного - в нас з ним вже тривале ділове спілкування в т. ч. взаємна критика (наберіть в гуглі - Задорожний подарував Рудницькому гумові чоботи), але Михайло багато робить для району - я готовий це визнавати і про це говорити (на відміну від тих, що поливають під "одну гребінку" брудом всіх посадовців, депутатів (в т. ч. Задорожного, Кучму, Качмара чи Рудницького. ). Щодо суті створення ОТГ - хто вважає Європейські територіальні одиниці (громади, в Польщі гміни тощо) стойлом, колгоспом тощо, а відстоюють збереження ще створених при СРСР (на Західній Україні внаслідок ліквідації гмін) сільрад (чи як тоді казали- народних рад) - питання хто за європейські цінності хто за "русцій мір"? Щодо особистих образ - нема що коментувати (коли людям нема що сказати по суті, то вони опускаються до образ, оббріхування та поливання брудом). Це все переконує в тому, що активні люди на правильному шляху - МЕДЕНИЦЬКІЙ ОТГ БУТИ! З часом і Рихтицькій і Підбузькій і Східницькій.
Рейтинг: 26+ -6-
 
Рудницький, 18:42 27 червня 2018 р.
 
Хочуть люди ОТГ, не хочуть-все одно вони будуть і будуть села чи міста об"єднуватися, бо не виживуть . Це питання часу.
Рейтинг: 19+ -3-
 
..., 19:23 27 червня 2018 р.
 
задорожний м. л. -патрІот україни
Рейтинг: 15+ -18-
 
м, 20:20 27 червня 2018 р.
 
Задорожний патріот свого кошилька, диванний патріот .
Рейтинг: 19+ -10-
 
Знаючи й аналітик, 01:11 28 червня 2018 р.
 
ви так любите все мiняти, та утворювати щось незвичне, у нас тут столяттями однi й тi самi райони та мiста, хоча вже позливались мiста з мiстами але нiхто до нiкого не приеднуе та не мiняе нiчого. Потому що бережуть iсторiю.
Рейтинг: 4+ -13-
 
bef, 02:08 28 червня 2018 р.
 
Задорожний то брехло де він тільки не був і в Сліпо, партії Регіонів і в Батьківщині і в Свободі а тепер ще в БПП. Кажуть що його Синютка паплюжить як серливого кота. Цікаво де тепер ти Міша підеш в яку партію. Думаю що тебе вже зношеного ніхто не прийме у партію бо як кажуть в народі ти тепер партійна та політична проститутка. А хто хоче повію у партію брати. Залишається йому йти лише до Ляшка тому все по барабану.
Рейтинг: 17+ -14-
 
Мешканка м.Дрогобича, 12:04 28 червня 2018 р.
 
Задорожний разом зсвоїм підлизою Рудницький ще хіба що в Народному Контролі не були, але Кучма їх не прийме.
Рейтинг: 10+ -14-
 
До мешканки, 16:39 28 червня 2018 р.
 
Де райспоживспилка, задорожний?
Рейтинг: 14+ -8-
 
Вася, 17:53 28 червня 2018 р.
 
Я скинув адміністратору сайту лінки на громадське обговорення в Опарях питання надання згоди на приєднання до Меденицької ОТГ з тою метою, щоб процес обговорення був пулічним, зрозумілим і представники інших сіл могли висловити свої думки, які можуть бути враховані при організації обговорень в інших населених пунктах. Мені та іншим експертам по децентралізації важливо щоб така активність спостерігалася і навколо Рихтицької, Підбузької та інших наголошу СІЛЬСЬКИХ ОТГ на Дрогобиччині. Але наразі, що в коментарях то цієї статті що в Facebook я бачу лише огульне поливання брудом окремих громадськоактивних людей і не більше. Шановні краяни з таким негативом наша Дрогобиччина скоро буде чорною плямою серед розвинутих та забезпечених громад.
Рейтинг: 19+ -3-
 
Рудницький, 19:23 28 червня 2018 р.
 
Зверніть увагу шановні читаті на стиль написання "Мені та іншим експертам. " Чувак! Та в тебе манія величі. В чому ти чоловіче експерт? Ти самий паскудний чиновник який ходив коридорами адміністрації. Ти ж паскуда інтриги плів, а не роботою займався.
Рейтинг: 7+ -16-
 
Бомко, 20:34 28 червня 2018 р.
 
Я децентралізацією займаюся з 2008 року, фактично співавтор першого Перспективного плану області на 64 ОТГ. А що Ви зробили для децентралізаці? В чому Ви експерт?
Рейтинг: 19+ -8-
 
Рудницький, 20:56 28 червня 2018 р.
 
Пане Рудницький, якщо можете, поясніть мені , будьте ласкав, чим так добре буде Летні, Опарам і ін. селам у Меденицькій ОТГ ? Про який розвиток іде мова?  
Можливо я помиляюсь, але чогось кращого я не вбачаю. З*являться додаткові проблеми у населення. І все.  
Оця вся возня навколо різних ОТГ - і гроша не вартує. Згадайте як проживали різні сім*ї в одній комунальній квартирі. Щось подібне собою являє ОТГ. Оті т. зв. реформи псу під хвіст.
Рейтинг: 8+ -7-
 
Наталія, 22:59 28 червня 2018 р.
 
Степане , яка ти громадськоактивна людина, ти зрадник до корита хочеш і лізеш без мила в сраку , тільки би тебе до корита пустили, а закон про люстрація не пускає. Спочатку попросись В АТО тиж здоровий бичара, та ти там втечеш до сепарів і зрадиш Україну.
Рейтинг: 4+ -19-
 
До С.Рудницького, 23:10 28 червня 2018 р.
 
Стефку ОТГ буде тоді і стільки скільки захоче Сікора з компанійов.
Рейтинг: 4+ -14-
 
З Гаїв., 23:16 28 червня 2018 р.
 
В чому ти експерт- в пустослівя, зраді, брехні, нехлюйство. що ти собі увімнив, хто тебе визнавав експертом, ти сам , ти продаж і маму рідну, щоб отримати вигоду , якщо запечена смаженим.
Рейтинг: 4+ -20-
 
До Рудницького, 23:23 28 червня 2018 р.
 
У випадку Меденицької ОТГ вигода буде в першу чергу від того, що є ряд багатих сіл отже власний бюджет буде спрозмовний вирішувати більше проблем (ті 60 % ПДФО які зараз йдуть в районний бюджет підуть на потреби громади). Крім того новоствореним ОТГ держава дає фінансову підтримку 3 роки (якби Меденицьку ОТГ утворили в 2015 - за ці роки це було б 15-20 млн. грн) За ці роки навіть ОТГ утворені з бідніших сіл встигли повирішувати ряд проблем на місці (ремонти ДНЗ, ФАП, ЗОШ, НД , провести вуличне освітлення там де його не було ніколи, встановили дитячі та спортмайданчики) за кошти міжнародних грантів облаштували ЦНАПИ. Людям стало зручніше, бо не треба їздити в райцентр - всі проблеми вирішуються в центрі ОТГ або старостою на місці. За рівнем побуту та комфорту населені пунки ОТГ впевнено підтятуються до міських - молоді нема сенсу виїжджати в райцентр чи ще далі. В перспективні території простіше затягувати інвестора - білтшість погоджень на рівні ОТГ (не район, Держкомзем, чи кілька суміжних сільрад). Що образ - як кажуть: раз плюють в спину - значить я попереду
Рейтинг: 20+ -6-
 
Рудницький, 23:40 28 червня 2018 р.
 
Експерт РДА по СЕКСУ , пянках та страшний корупціонер.
Рейтинг: 7+ -22-
 
До С.Рудницького, 23:43 28 червня 2018 р.
 
Пане Рудницький, громадам яких сіл ще пропонують приєднатися до Меденицької ОТГ? Дякую.
Рейтинг: 9+ 0-
 
Наталія, 00:08 29 червня 2018 р.
 
Рудницький зараз займається тим, що з різних пристроїв ставить + в своїх коментах. лягай спати бовдуре. і не позорся.
Рейтинг: 5+ -17-
 
До Рудницького, 00:17 29 червня 2018 р.
 
Є два варіанти (менший і більший). В меншому (якщо буде Рихтицька ОТГ) - смт Меденичі, с. Довге, с. Опарі, с. Ріпчиці, с. Летня, с. Рівне, с. Коросниця, с. Літиня, с. Городківка, с. Солонсько, с. Далява. В більшому ще пропонуються (на 2-3 села можу помилитися) - с. Грушів, с. Тинів, с. Зади, с. Волоща, с. Ролів, с. Добрівляни, с. Верхній Дорожів, с. Вороблевичі, , с. Воля Якубова, с. Михайлевичі, с. Брониця, с. Бистриця, с. Новошичі, с. Ортиничі, с. Биків, с. Глине. Тут буде залежати які села відійдуть до Дрогобицької ОТГ і чи вдасться створити Рихтицьку ОТГ
Рейтинг: 20+ -3-
 
Рудницький, 00:33 29 червня 2018 р.
 
Чудово! Самий експертний експерт, на експертному рівні, робить експертний висновок "можу помилитися".  
Чоловіче, про які перспетивні плани ти говориш? Оргвідділ апарату ОДА, де ти дурня валяв, мав інші функціії. Планування роботи апарату ОДА і планування розвитку територій це різні поняття, різні за формою та змістом. Кому ти тут валяєш " експерт".
Рейтинг: 4+ -12-
 
Бомко, 07:18 29 червня 2018 р.
 
Задорожний пообіцяв Рудницький посаду свого заступника в Меденицької ОТГ , от тому і Рудницький (зрадник і адептів) всюди препідносить себе експертом по ОТГ(повноважень йому ніхто не давав) і хвалить ОТГ і Задорожного. Про рівень його інтелекту свідчать його коментарі в фб. . Один гавкав по фб. (Кашмар) але захлинувся , тепер ще один появився трутень.
Рейтинг: 6+ -12-
 
Знаючи й аналітик, 07:42 29 червня 2018 р.
 
Що Ви мелете про якісь посади в ОТГ: Задорожний мітить у Верховну Раду, а Рудницький себе бачить у Львові (як і буде десь балотуватися то в облраду). Шо ви будь-яку ініціативу людей міряєте дрібязковими вигодами вашого плоского рівня мислення.
Рейтинг: 9+ -2-
 
?, 09:42 29 червня 2018 р.
 
рудницький :cry :cry :cry
Рейтинг: 3+ -14-
 
позор стІпашІ, 12:44 29 червня 2018 р.
 
Склад великої (без Миколаївського району – 17 сільрад) Меденицька селищна рада, та Бистрицька, Верхньогаївська, Волощанська, Волянська, Вороблевицька, Грушівська, Добрівлянська, Довжанська, Верхньодорожівська, Летнянська, Літинська, Нижньогаївська, Ріпчицька, Ролівська, Солонська сільради. Я без переліку вагався по Гаївській зоні. Населення 23265. Площа 395, 6 тис. кв. км. В разі діяльності 2016-2018 мала : субвенція ОТГ – 35, базова дотація – 51, 7 млн. грн. , ПДФО – 32, 5 млн. грн. Аналізуйте, критикуйте, доповнюйте.
Рейтинг: 13+ -5-
 
Рудницький, 13:36 29 червня 2018 р.
 
Хабарник ти ще заьув Турку приєднати
Рейтинг: 5+ -14-
 
До С.Рудницького, 15:27 29 червня 2018 р.
 
Що ти мелеш , неук-махінатор-експерт. Половина цих цілей хочуть утворити Рихтицької ОТГ. З тебе депутат, як . хіба щодУпутат 
.
Рейтинг: 5+ -13-
 
До Рудницькоо, 15:49 29 червня 2018 р.
 
До Рудницький, 00:33 29 червня 2018 р.  
 
Я не просто так запитала Вас про інші села. Ваша цитата : *Людям стало зручніше, бо не треба їздити в райцентр - всі проблеми вирішуються в центрі ОТГ або старостою на місці. * 
Запитання: чи дійсно зручніше людям із названих сіл буде їздити у Меденичі? Чим добиратися? Ви , особисто, думали про те?  
Як на мене, те , що Ви понавидумували - "брєд сивої кобили" або Ви є далекою від реальності людиною. І над тим Ви , виявляється , "коптіли" 10 років?
Рейтинг: 2+ -4-
 
Наталія, 22:26 29 червня 2018 р.
 
До Рудницький, 00:33 29 червня 2018 р.  
 
В минулому столітті більшовики таким же чином добровільно-примусово людей-господарів заганяли у колгоспи, де люди працювали за трудодні , загубили здоров*я , а тепер животіють на копійчаних пенсіях. Більшовизм живучий у сучасних владцях. Ніби демократи, а насправді ті ж більшовики. Від того і сумно стає.
Рейтинг: 6+ -4-
 
Наталія, 22:36 29 червня 2018 р.
 
Пані Наталіє, Вашу поведінку легко пояснити за Фройдом. Ваше еґо підсвідомо, при відсутністі мужчини біля Вас та сексуальній незадоволеністі, знайшли громовідвід через який Ви сублімуєте накопичену сексуальну енергію. Це міський голова Тарас Кучма. У Вас це добре виходить і це нормально, людина має десь каналізувати негатив.  
Але є тривожний симптом- поширюєте цю сублімацію на інших осіб, зокрема на Рудницького. Це вже ознака істерії, а тут і до психічних розладів недалеко. Як доктор раджу, змініть спосіб мислення на позитив і спробуйте думати і писати, про щось добре, бо закінчите в психіатричній клініці.
Рейтинг: 5+ -5-
 
Доктор, 07:28 30 червня 2018 р.
 
Та це доктор з партії Регіонів сексепатолог Рудницький С , він себе бачить керівником Дрогобицького РДА у нього манічка велічія. :cry :cry
Рейтинг: 7+ -8-
 
до Наталі, 12:11 30 червня 2018 р.
 
Доктору.  
 
О, ще один павлін розпустив хвіст, попередньо начитавшись Фрейда. Це , мабуть, одна -єдина книжка прочитана Вами у житті, і то по діагоналі. І тепер козиряєте кількома цитатами. Прочитайте біографію того "вченого". Розлади психіки були саме у нього, і він дуже БОЯВСЯ ЖІНОК, і ненавидів музику. І Вам як сексапільному доктору має бути відомо, що жінка і музика тісно взаємопов*язані. Якщо чогось не буде, то і хвіст Ваш не розпуститься.  
 
Тепер про політику. Сучасні рогулі-патріоти-антиватники оперують на кожному кроці заяложеною фразою: " Якщо тобі плюють у спину, значить ти попереду всіх". Не знаю чи читав Фрейда політичний багаторічний в*язень радянських тюрем Левко Лук*яненко ( думаю, що читав, але не кичився), саме він іде попереду вісіх нас, і ніхто йому не плює у спину. Вчіться порядності, патріотизму і скромності у нього, бо сучасні "лжепатрійоти" ( доктори -антиватники) не вартують його капця.
Рейтинг: 5+ -4-
 
Наталія, 14:45 30 червня 2018 р.
 
Щодо добирання - ОТГ мають право виступати в якості організатора перевезень (право запроваджувати свої маршрути - в десятках діючих ОТГ Львівщини з цим проблем немає - чому має бути тут? ); щодо порівняння з колгоспами - я це в чув від окремих сільських голів (порівняння не коректне - на Галичині за Польщі були гміни їх розєднали і подробили на сільради за кількістю комуністів, колгоспи створювали для "комуністичої панщини" приборкання та використання села - ОТГ покликано вернути життя в село, створити гідні умови, сприяти поверненю бізнесу - нових робочих місць. інакше буде або вже є хіба робота в сільраді, школі, клубі і ФАП ).
Рейтинг: 18+ -3-
 
Рудницький, 15:25 30 червня 2018 р.
 
Пане Рудницький, чи думали Ви над тим, що теперішня Дрогобицька районна рада і є структурою одного ОТГ - Дрогобицького району. Ліквідуйте держадміністрацію, і залишіть одну раду. Навіщо дрібнити одне велике ОТГ ? Села вже є об*єднані з центром у вигляді районної ради. Велосипед винайдений давно, а Ви тільки тепер про нього говорите.
Рейтинг: 9+ -4-
 
Наталія, 16:38 30 червня 2018 р.
 
Обласні та районні ради створені для реалізації СПІЛЬНИХ інтересів громам (з контексту Закону). Дрогобицький район занадто розкиданий, неоднорідний (гори, рівнини, суто сільські території, приміські, з різною структурою економіки тощо). Як ОТГ це була б надто вайлувата структура - великі відстані добирання, значна чисельність населення (75 тис. осіб), резонне питання - де центр? Якщо Дрогобич! То просто для розміщення органів управління чи як складова - тоді ше 155 тис. осіб (без Стебника, Трускавця та Борислава). Знаєте, швидше це виглядає як якась видумка! Я не вилумую як таку Меденицьку ОТГ- вона була у всіх розрахукнках ЛОДА, КМУ, рішенні райради, науковців, Офісу реформ тощо. Ніхто з низ не пропонував одну ОТГ на регіон з чисельністю населення біля 260 тис. осіб. Питання не в Меденицькій ОТГ, а в тому скільки ще буде сільських! Якщо в добровільному порядку не вдасться створити Рихтицьку, Підбузьку та Східницьку ОТГ то на примусовому етапі їх не буде от і все. Дрогобиячина і так згаяла 3 роки. В інших районах постворювано вже по кілька ОТГ, вони набирають досвіду, користуються фін. допомогою Державного та Європейського бюджету і вже показують стабільні результати розвитку по ряду економічних показників. А ми спимо, критикуємо, знаходимо масу аргументів проти того, що своїм існуванням вже заперечило ці аргументи та показало свою життєздатність.
Рейтинг: 17+ -4-
 
Рудницький, 18:48 30 червня 2018 р.
 
Дорога пані Наталю! Ваш стан я можу характеризувати як хворобливо-агресивний з маніакальним синдромом. З Вашої реакції бачу Ви себе не контролюєте. Я щиро раджу Вам звернутись до лікаря. Подбайте за своє здоров'я.
Рейтинг: 2+ -9-
 
Доктор, 19:25 30 червня 2018 р.
 
Пане Рудницький. Я так зрозуміла, чисельність населення району ( без міст) становить 75 тис. Для одного ОТГ - це нормально з центром у Дрогобичі"просто для розміщення органів управління". Ви пропонуєте чотири ОТГ. Чисельність населення ОТГ менше 20 тис. На Вашу думку, чи зможе така ОТГ утримувати управлінські структури та інфраструктурні об*єкти? Перші три роки допоможе держава (заманює пряником), а далі що буде? Ви про це думали? Що зможе зробити громада з населенням до 20тис. ? На мою думку, перспектива неважна. Чи я помиляюсь? Дякую.
Рейтинг: 8+ 0-
 
Наталія, 19:50 30 червня 2018 р.
 
Докторе, Ви так переймаєтесь чужим здоров*ям, що зовсім забули про своє. У Вас чітко виражений СДТ. Щось робіть!
Рейтинг: 8+ 0-
 
Наталія, 20:01 30 червня 2018 р.
 
Все прораховано і вже доказано практикою - в т. ч. на Львівщині. Чисельність ОТГ оптимально 10-25 тис. осіб. Чисельність апарату формується в залежності від чисельності населення та об'єктів управління (ДНЗ, ЗОШ, ФАП, НД тощо). Перші три роки держава підтримує розвиток інфрастуктури (ремонти-влаштування дит. / спорт. -майданчиків, вуличного освітлення, будівель в т. ч. ЦНАПів), а також розвиткових проектів (які правда мало подають) - приміщення чи інші споруди під сільськогосподарські кооперативи, підготовка ділянок / споруд під оренду чи діяльність КП у сфері послуг (майстерня тощо). На четвертий рік ОТГ вже звісно мусить розраховувати на свої сили (досвід Львівщини показує достатню спроможність більшості ОТГ - хоча є й ті які не показали хороших результатів). Успішність громади - це працюючий бізнес який сплачує податки + добре поставлена робота по написанню проектів (для залучення коштів ДФРР, мікропроектів, МТД тощо). Велику роль грає роль депутатів ВРУ та олбради. На Дрогобиччині непогано залучають кошти депутати від Народного контролю на потреби міста Дрогобича та БПП (М. Задорожний) і НРУ (очевидно за погодженням М. Сікори) в розвиток сіл району. На жаль в сільські території округу Нардепа не виділяється коштів по Сувенції з Держбюджету (хоча громади Самбрщини, Городоччини, Старосамбірщини, Турківщини, Сколіщини та Миколаївщини отримують фінансування з Держбюджету на фінансування інфраструктурних проектів). Фінансування ремонту доріг в області на хорошому рівні (Дрогобиччина коштами не обділена) - в межах Меденицької ОТГ в тій же трьохрічній перспективі стан доріг буде суттєво покращений. Щодо перспектив тої ж Меденицької ОТГ (все залежить від бажань еліти яка там прийде до влади) - потенціал придорожнього сервісу (заправки, швидка їжа, туристично-інформаційні центри) по ділянці Пісочна-«Катюша» (Перехрестя Героїв); потенціал агротуризму (Зоопарк, Летнянське лісництво, ферма Меринос, історичні пам'ятки), агропотенціал (Меринос, Літиня тощо), виробництво яке вже непогано поставлене в Меденичах та Солонсько, видобуток (тут звичайно має змінитися законодавство щоб з надрокорисування - глина, газ - більше отримували громади). Якраз Меденицька ОТГ на фоні інших сільських має найкращий потенціал (крім звісно Східницької), але з часом Рихтичі чи Підбуж все можуть змінити, якщо запрацює та ж ВЕС Дрогобич-Енерджі, чи на законних рейках запрацює кар'єр в Урожі, або знайдеться інвестор і розвине здравницю на базі йодо-бромних вод того ж Урожа. Проблема дрогобиччини (сіл) зараз в тому, що всі працюючі мешканці на роботу їздять в міста - тому там (в містах) сплачуються всі податки (і з зареєстрованих підприємств в і з працівників). Завдання повернути енергію мешканців сільських територій в економічний потенціал їх (сільських) громад.
Рейтинг: 18+ -5-
 
Рудницький, 20:59 30 червня 2018 р.
 
Пане Рудницький, мер Дрогобича настирливо закликає громади навколишніх сіл приєднуватися до Дрогобича. Чи доцільно їм це робити, коли Ви говорите про оптимальну кількість населення в ОТГ 10-25 тисяч? Мабуть ні. Місто їх просто поглине. Так?
Рейтинг: 10+ -1-
 
Наталія, 21:21 30 червня 2018 р.
 
Мер з своєї точки зору робить правильно, адже йому в місті навіть не треба проводити перевибори - села до ОТГ з центром в МОЗ приєднуються за спрощеною процедурою (в світлі останніх змін в законодавстві -законопроект №6466). Чи виграють від того села? Ближні Раненвичі, Почаєвичі (які навіт не мають своїх шкіл), ще можливо Дережичі, Лішня можуть відчути зміни в кращу сторону (транспортні послуги, дороги? - вони поки в місті не дуже, вуличне освітлення? - ці села самотужки повигравали ряд проектів. Щодо дальніх сіл - я вважаю, що ці села не виграють, а програють (зразу може на них будуть звертати увагу, а з часом все менше і менше). Певним негативним шаблоном може бути модель відносин по Броницькому полігону ТПВ - села будуть вважати, що місто Дрогобич їм постійно винне (бо вони приєдналися), а місто або не зможе або не захоче вирішувати якихось проблем цих сіл. З часом оцей антагонізм місто - село може привести до нових соціальних напружень. Взаємовідносини в ОТГ де всі населені пункти сільські більш збалансовані. Щодо поглинання містом - це відбувається коли місто починає активно розвиватися - Дрогобичу, Бориславу хоч би відновити той рівень під який їх розбудовано станом на 1991 рік (хоча дай Бог, звісно). Щодо цифри 10-25 тис. осіб це про сільських мешканців (кілька десятків населених пунктів) - Дрогобич хоч і має 75-80 тис. осіб, але вони компактно проживають - не можна в одне лекало ставити міські та сільські поселення. Мера я розумію - йому дісталася роздута мережа бюджетних установ (фактично обласного центру) - держава на освіту і медицину дає субвенцію в розрахунку на учня та мешканця. В освіті ситуація і так на користь міста, бо учні з Раневич, Почаєвич, а також старшокласники інших сіл ходять в міські школи (відповідно кошти йдуть в міський бюджет). А от в медицині перманентна війна район-місто - місто завжди не задоволене поверненням бюджетних коштів за пролікованих осіб з сіл.
Рейтинг: 18+ -2-
 
Рудницький, 22:19 30 червня 2018 р.
 
Тут дехто закидував по про Турку (в контексті Миколаєва). З Миколаївського району - долучення с. Більче, с. Гірське, с. Криниця, с. Раделичі додасть до бюджету Меденицької ОТГ 10, 47 млн. грн. / рік (4, 12 млн. грн. перші три роки Субвенції з державного бюджету на ОТГ;3, 95 млн. грн. базової дотації; 2, 4 млн. грн. – ПДФО). Лише низька активність по створенню ОТГ на Дрогобиччині та чітка позиція по Миколаївщина об'єднувати лише своїх (наразі створено Тростянецьку та Розвадівську ОТГ) наразі відсуває переспективу приєднання цих сіл. Щодо приєднання Турки (як жартував дописувач) - в Східницьку ОТГ просяться Ластівківська та Головська сільська ради Турківського району.
Рейтинг: 15+ -4-
 
Рудницький, 22:42 30 червня 2018 р.
 
Проблема обєднання громад закладена в законі ! Перша і най основніша - це принцип добровільності. Адже саме реалізація цього принципу і є перешкодою у створенні ОТГ. Уряд пробує виправити цей невиправдано розтягнутий процес ініціювавши проект закону Про засади адміністративно-територіального устрою України.  
За цим законом, у випадку його прийняття, поняття " ОТГ" відійде в історію. На його заміну у правозастосування увійдуть поняття "адміністративоно-територіальна одиниця базового рівня" та "громада", що з змістом проекту закону є тотожними поняттями. Добровільність, як принцип утворення громад, у проекті закону відсутній. Для утворення громад передбачаються чіткі критерії.  
Проект закону, як завжди, недосконалий. Узагалі невідомо ще чи його приймуть. А якщо приймуть, то в якому вигляді у порівнянні з проектом. Хоча політичні тенденції дають підстави вважати, що приймуть, та й хотілось би, бо добровільність обєднання приводить до абсурдних ситуацій, коли через амбіції, чи особисту неприязнь між лідерами громад, намагаються створити абсолютно не спроможні ОТГ.
Рейтинг: 4+ -1-
 
Аналітик, 08:46 01 липня 2018 р.
 
На Вашу думку - Східницька, Меденицька, Підбузька, Рихтицька - яка з них потенційно спроможна яка ні? Чи ефективно створювати великі Дрогобицьку, Бориславську та Трускавецьку ОТГ?
Рейтинг: 0+ 0-
 
До Аналітика, 10:07 01 липня 2018 р.
 
На мою думку гмінний принцип устрою, можна назватийого волостний(від волость), є раціональним. Повернутись до адмінстративного поділу який був станом на 1939, було б не розумно, адже за 79 років змінилось багато чого. Однак адміністративний центр громади повинен бути і географічним центром, адже у цьому випадку раціонально працює муніципальна логістика. Хоча ідеальний географічно правидьний пазл скласти надзвичайно впжко.  
Дрогобичу, таки варто поглинути Лішню, Раневичі, Почаєвичі не більше. Це поглинання обумовлене просторовим розвитком. Адже за свою історію він поглинув Завіжнє, Зварич, Корость, Млинки та інші поселення.  
Бориславу - Дережичі, Попелі.  
Як будувати громаду навколо Трускавця я не задумувався. Це дійсно проблема.  
Обласна адміністрація, як і районна, неговорячи вже про міста і села, за чотири роки існування закону "про отг", абсолютно не займались планувпння просторового розвитку на науковому рівні. Райони кроять місцеві лідери під майбутні виборчі округи - це є мотиватором для більшості згаданих персон у цій публікації ДІ.
Рейтинг: 7+ -2-
 
Аналітик, 10:34 01 липня 2018 р.
 
Східниця, як адміністративний центр, не буде центром географічним, це стає зрозумілим глянувши на мапу. Однак на це ради нема. Адже це поселення за 80 років значно розвинулось і в сукупності з іншими поселеннями може стати спроможньою громадою.  
До речі гірські громади це окрема тема, адже там своя специфіка і відмінна від рівнинних поселень економіка обумовлена ландшафтом. Це і дорожня комунікація, локаційні осередки та інше. Підхід до гірських громад однозначно повинен бути іншим.
Рейтинг: 8+ -1-
 
Аналітик, 10:54 01 липня 2018 р.
 
Ефективно створювати потрібно Державу Україна- як єдине міжнародне ОТГ Європи і світу. А оті всі феодальні подрібнення на кожну васальську пику- якась, відверто кажучи, феодалізація всіх хуторів: половини України вже й так нема в Україні, а "нашого квіту- по всьому світу"- такие ж бла-бла-бла, як і те, що "китайців по за мільярд", а євреї досі дивуються: "А чого ж нас- всюди, а вас- ніде не видно". Даруйте за демографічний реверансний компліментаризм. Дай Боже, аби так було "нашого квіту"- як самодостатніх українців, а не рабів- і в Україні, і у світі. Допіру- прикро, але сльози виплакано вже всі, тому на питання "А що ви робите? " потрібно давним-давно відповідати: "Думаю! ". Ото ж бо і: гроші, розтеребонькані по так званих ОТГ на місця- не що інше, як відверта крадіж національного фінансового багатства шляхом розпихування його по закапелках! Бідні місцеві громади й без того обкрадено всіма "папєрєдніками", з котрих повилуплювалося ще стільки ж "настіпніків". А хіба ні: що, за Новодворською "проклятих комуняк" на нині вже всіх вимерло? !
Рейтинг: 1+ -5-
 
:(, 12:20 01 липня 2018 р.
 
Емоційно, справедливо але не по темі дискусії.
Рейтинг: 3+ -1-
 
Аналітик, 12:59 01 липня 2018 р.
 
Все таки по спроможності. За Вашими даними (чи розрахунками) - сільські центри спроможних громад 2 (Східниця, Меденичі), 3 (+ Підбуж) ; 4 (++ Рихтичі)? Чи більше (або менше)?
Рейтинг: 1+ 0-
 
До Аналітика, 15:27 01 липня 2018 р.
 
Даруйте, я не проводив розрахунків, я не подавав даних. Я не можу оцінити спроможність майбутніх громад. Це робота справжніх! наголошую справжніх! експертів: економістів, юристів, управлінців. Думаю варто прочитати проект закону "Про засади адміністративно-територіального устрою України". Адміністративно-територіальне реформування буде здійснюватись за нормами цього закону, у випадку його прийняття.  
Там виписані усі критерії спроможної територіальної громади. Чекаймо прийняття нового закону. нинішній до добра не приведе. Ми усі це бачимо і противники отг і сторонники.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Аналітик, 18:15 01 липня 2018 р.
 
Можна без експериментів: кожна громада на місцях тепер має власні кошти (мабуть, мають, бо законом це дозволено, якщо на території провадиться бодай щось, економічно спроможне; як може на всіх територіях щось економічно спромогтися, якщо всюди- безлад і хаос, а кожна шпунька, достіпна до тіл своїх протеже- страшна начальниця? ! ). То чому б, за рахунок цих коштів, кожна громада не створила свій статут- і, не йдучи всупереч загальнонаціональним правилам гри, проводила, так би мовити, власну територіально-локальну внутрішню політику? ! Засторога: при створення громад, громад, громад, ОТГ, БББ, ЙКЛМН "настворяться", скоріш за все, цілі кубла новообраних, новокоронованих, новопризначених "за конкурсом" (? ! ) лабухів, котрі будуть лише гребсти за свої щоки, але- мимо громадних кишень. То вже традиція.
Рейтинг: 1+ -5-
 
Хотілося б і помилятися, але, 22:16 01 липня 2018 р.
 
Не можу з Вами погодитись. Нинішні проблеми існують, також і через неефективну управлінську модель, яка успадкована від СРСР. Тому створення ОТГ це намагання забезпечити ефективне управління.  
Державне управління як і будь яка соціальна діяльність підпорядкована певним закономірностям та здійснюється із застосуванням принципів. Не малу роль у цьому відіграє адміністративно- правовий механізм державного управління, складовою якого є адміністративно-територіальний устрій.  
Ефективне управління забезпечується, поряд з іншим, раціональним устроєм. Створення ОТГ це наміри запустити раціональну модель. Чи робиться це правильно? Це вже друге питання. Чи робиться це правомірно? Це вже третє питання.  
Але реформування управління на місцях це необхідність
Рейтинг: 4+ 0-
 
Аналітик, 06:33 02 липня 2018 р.
 
Але тут мабуть головне, що РОБИТЬСЯ. Бо Адмінтерреформу "проводили" і при Кучмі і при Ющенку (2005, 2009) імітували при Януковичу, але все зводилось до Адмінреформи - переділу сфер впливу Міністерств. А зараз в режимі Пілотних проектів дали можливість запровадити Місцеве самоврядування не як декларацію, а як реальний інструмент місцевого розвитку. На жаль Дрогобиччина з цього цнотливо не користає, а попаде під реформу "як скажуть зверху", без досвіду, знову з криками, претензіями, але бездоганно з точки зору "законної необхідності".
Рейтинг: 1+ -1-
 
До Аналітика, 08:10 02 липня 2018 р.
 
З часів Незалежності адміністртивно-територіальна реформа не проводилась узагалі. Був, так званий, проект Романа Безсмертного, однак він і надалі залишився поектом адже в частині адміністративно-територіального устрою нічого зроблено небуло. Перш за все слід прийняти закон, а потім його виконувати.  
Ось і прийняли закон про добровільне обєднання громад, і розпочали реформування. Оскільки в законі закладені помилкові регулятори, то й усі реформування стопориться, адже закон приймався похапцем.  
Польща також робила адмінтерреформу 1999 р. Однак підготовка закону зайняла близько трьох років. Хоча ідея проговорювалась більше 10 - з 1989 року.  
З приводу останнього Вашого речення - одноманітне в усій державі застосування закону (у нашому випалку реформи) можливе лише тоді коли це робиться централізовано, те що Ви називаєте "як скажуть зверху", у іншому випадку буде - "хто нащо здатен". Приклад - порівняйте Самбірщину і Дрогобичину.  
Адміністративно-територіальне реформування це складний та затратний процес, більше того вінболючий, адже ламає устрої яі складались десятиріччями. Тому він викликає критику і несприйняття.  
Моя думка однозначна. На наинішній день адміністративно-територіальне реформавання робится на неякісному законі ! ! ! без наукового обгрунтування, без врахування економічних, правових, історичних, традиційних та ментальних чинників. Реформування на Дрогобичині робиться "під себе" місцевими політиками, для збереження впливу та окреслення виборчих округів на майбутні вибори. Хоча пробують під це підсунути гасла про доцільність та спроможність громад.
Рейтинг: 4+ 0-
 
Аналітик, 10:33 02 липня 2018 р.
 
Колеги! Я радий, що дискусія пішла в якісному руслі. Чому Закон такий? Це ж зрозуміло, бо в нас не було 10 років як в поляків, а також 300 голосів у ВРУ, щоб вносити зміни в Конституцію України. Але та ж Самбірщина на неякісному законодавстві, але з якісним нардепом та якісними районним менеджментом вже не знає в які об'єкти кошти вкладати. Так, може там забагато ОТГ. Потім може буде укрупнення ОТГ. Але більшість інфрастуктурних проблем вирішено. Вони готові до примусового об'єднання на базі "якісного законодавства". Тут все таки сіль не законодавстві, а в їх виконавцях - В НАС ВСІХ без виключення (не лиш в обранцях чи чиновниках - яким ми не віримо, але обираємо, а потім хаємо). Самий Європейський Закон в Українських реаліях втрачає всякий зміст. Поки ми не готові до змін, то їх нам ніхто не організує.
Рейтинг: 12+ -4-
 
Рудницький, 11:15 02 липня 2018 р.
 
Чи на успішній Самбірщині зуміли зупинити процес обезлюднення території через масову евакуацію працездатних людей за кордон та зубожіння тих, хто ще залишився виживати?
Рейтинг: 2+ -5-
 
До Степана, 01:17 03 липня 2018 р.
 
Заробітки це не є явище Самбірського чи Дрогобицького району. Завжди є частина людей, які хочуть жити краще ні їм це виходить на рідній землі. В Україні це відбувалося і понад 100 років тому і після відкриття "залізної завіси". В тій же успішній Польщі поляки теж їздять на заробітки в Німеччину. Звісно, що чим вище безробіття тим більше виїжджають за кордон. Можна багато говорити про якийсь світовий план, що українців має лишитися 15 млн. осіб. тощо. А можна просто робити свою роботу на місці, сподіватися лише на себе, виховувати нове покоління - вчити його жити тут і будувати своє майбутнє тут. Звичайно, що в містах є більші можливості для влаштування своєї справи, для влаштування на роботу, на перенавчання чи пошуку гідного варіанту самореалізації, проживання в комфортних умовах. В містах (типу Львів) молодь може більше заробити ніж на заробітках. В селах цих всіх можливостей в молодих людей практично немає. Створення ОТГ - це не панацея, але це один з механізмів з боку влади так управляти місцевим розвитком, що можливості громадянина сільської території наближувались до аналогічних можливостей в місті. Дальше - це людський фактор. Бо і в органах управління ОТГ працюють люди, яких ніхто не завезе з Луни - це наші українці (які може вчилися-працювали за кордоном чи десь в місті), які мають створювати умови в ОТГ з центром в смт Меденичі, смт Підбуж, смт Східниця чи с Рихтичі (мусять мати поняття в організації роботи органів влади, в т. ч. із застосуванням ІТ технологій та галузевих знань, поняття Стратегічного планування, в т. ч. написання програмних документів та проектів МТД, ДФРР мікропроектів тощо, вміння PR - робота з людьми, бізнесом, міжнародними партнерами, розуміти контекст секторальних реформ - освіти, медицини, інфраструктури та ЖКГ, землевпорядкування та будівництва тощо). Люди які на посадах в теперішніх сільських радах не володіють цим всім спектром знань, вмінь і навичок - їх треба або вчити (в тій же ЛРІДУ НАДУ) або набирати молодих. Робота з людьми - це ключовий елемент успіху громади / ОТГ - люди мають бути залучені до місцевого розвитку (як в конкурсі мікропроектів - ініціативні групи пишуть проекти, вкладають співфінансування 5 % і вище, вкладають нефінансовий внесок шляхом виконання простих робіт - по завершенню проекту мешканці ставляться до результатів проекту я до свого дітища), люди (на хлопський розум) мають розуміти суть реалізації планів ОТГ по розвитку (де? коли? чому? за які кошти? ремонтується ДНЗ / ЗОШ / ФАП / НД чи вуличне освітлення, чиститься потічок, влаштовується дитячий чи спортивний майданчик - Інтернет, сайти чи соціальні мережі дозволяють комунікувати не виходячи з дому). Залучені та поінформовані мешканці будуть допомагати владі ОТГ, а не лише вимагати, критикувати та звинувачувати у всіх гріхах. Це все може виглядати як якась утопія, але діючі ОТГ Львівщини вже показали, що таку атмосферу можна створити на рівні ОТГ (наприклад, Гніздичівська ОТГ на Жидачівщини - там майже кожного тижня якісь обговорення семінари-навчання, керівники освітніх та інших установ об'єднані в facebook (чи Viber)-групи тощо).
Рейтинг: 12+ -1-
 
Рудницький, 14:11 03 липня 2018 р.
 
Пане Рудницький, допустимо, в районі будуть створені перечислені Вами ОТГ.  
Як такі ОТГ існуватимуть у фінансовому плані ( як самостійні одиниці з власним управлінським апаратом, чи підчинятимуться якійсь районній структурі зверху). Іншими словами, яка доля районної Ради і держадміністрації? Та і інших структур. Дякую.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Наталія, 14:59 03 липня 2018 р.
 
В фінансовому плані ОТГ з районом не будуть пов'язані - прямі міжбюджетні відносини з Державним бюджетом (так як міста обласного значення). ОТГ формують свій управлінський апарат, в тому числі для управління бюджетними установами ( ДНЗ, ЗОШ, НД, координація амбулаторій-ФАПів як КП), благоустрою тощо. Від району поки ОТГ залежні в плані земельних відносин і планування території (Держгеокадастр, Районний архітектор), та окремих соціальних питань (Управління соціального захисту). Типові штати можете глянути на прикладі сайтів діючих ОТГ, наприклад: Грабовецька ОТГ: Фінансово-економічний відділ, Відділ бухгалтерського обліку та звітності, Відділ кадрового та правового забезпечення, Відділ соціально-гуманітарної політики та освіти (спеціаліст з питань освіти, спеціалісти з питань інформаційної політики, з надання субсидій, з питань культури, молоді і спорту, служби у справах дітей, опіки та піклування), Відділ земельних відносин, житлово-комунального господарства та капітального будівництва (спеціаліст з надзвичайних ситуацій та військового обліку, спеціалісти-землевпорядники), ЦНАП, Державний реєстратор. Доля районних структур поки радикально не вирішується (є райони де вже повне охоплення ОТГ або один малий район і є одна ОТГ - їх поки не ліквідовують), але зрозуміло, що за напрямками де іде повна передача повноважень на рівень ОТГ має бути ліквідація такого напрямку в РДА
Рейтинг: 10+ -2-
 
Рудницький, 15:38 03 липня 2018 р.
 
Бачу, що в отій реформі закладений вигідний принцип для осіб, що не люблять фізичної праці. "На одного раба три прораба". ! 5 -20 тис. осіб повиннні утримувати весь чиновницький апарат( перерахований Вами) і плюс загальні "координуючі" структури. І це називається оптимізацією коштів. Я би це назвала розмноженням чиновників, з яких користі мало, тому що вони не продукують, а споживають продуковане кимось. Я категорично проти такого поділу. А далі буде ще "цікавіше" . Держава скине на ОТГ фінансування шкільної, професійної освіти, медичні заклади тощо. Ну не зможе така громада це все утримати.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Наталія, 16:04 03 липня 2018 р.
 
Про долю РДА та Райрад на добровільному етапі говорити рано. Тут мають бути зміни на конституційному рівні, адже Місцеві державні адміністрації прописані в Конституції. Чи їх повноваження розподіляться між виконавчими органами Райрад і ОТГ, а держава в районі залишить Префекта (назва може бути будь-яка) (його виконавчий апарат за функціями це суміш прокурорів та інспекторів - нагляд за дотриманням законності, призупинення та оскарження рішень ОТГ тощо). Може РДА залишать але з урізаними повноваженнями та зменшеним штатом (зараз середня штатна чисельність РДА по 20 районах області біля 100 працівників). Щодо райрад, то вони нікуди не дінуться. Питання лише в межах районів - 20 районів Львівщини можуть укрупнити і до 7-9 районів (в них ще влиються в складі ОТГ теперішні 9 міст обласного значення). Райради і далі виконуватимуть представницькі функції по управлінню питань (установ), які віднесені до спільних інтересів громад, в т. ч. ОТГ (вторинна медицина, спеціалізована середня освіта - спортивні школи, інтернати тощо).
Рейтинг: 13+ -2-
 
Рудницький, 16:15 03 липня 2018 р.
 
До Наталія, 16:04 03 липня 2018 р.  
 
Якщо не рухати районного рівня то в сільських радах Дрогобицького району зараз на зарплаті 210-230 працівників (47 с / рад * 4, 5 одиниці = 211, 5 + спеціалісти по військовому обліку в окремих сільрадах).  
Якщо б на базі цих сільських рад утворити суто 5 сільських ОТГ, то для забезпечення їх роботи з лишком би вистачило 150 працівників (5 * 30 - беру з прикладу Тростянецької ОТГ яка займає більше 25 % Миколаївського району). Отримуємо економію 80 штатних одиниць + скорочення штатної чисельності РДА.  
Хоча економічний ефекти при утворенні ОТГ не від зменшення кількості посадовців, а від передачі фінансів "на місця", створення реальних можливостей для оперування "бюджетом розвитку" (зараз бюджет більшості сільрад - це бюджет проїдання - зарплата 4, 5 працівника та утримання адміністративного приміщення).
Рейтинг: 11+ -2-
 
Рудницький, 16:37 03 липня 2018 р.
 
Не треба ніякої економії! Все значно простіше: перестати приймати на роботу у державних виконавчих структурах лише родичів і коханок, а взяти тих, хто справді хоче працювати і знає, що там буде справді його місце. Тоді зекономите- на витратах: один, котрий буде на своєму місці, може замінити трьох. Те ж стосується і всіх інших сфер життя держави. Хоча й так зрозуміло: безпросвітництво- так би мав називатися славень України.
Рейтинг: 1+ -4-
 
!, 11:32 04 липня 2018 р.
 
В Україні реформи для реформ, а не для народу.
Рейтинг: 3+ -4-
 
Реаліст, 12:02 04 липня 2018 р.
 
Степане, ти часом нагадуєш мені одіозного Реву, говорячи про мільйони робітників з України за кордоном як про незначну частину людей-невдах. Цинічно також з твого боку порівнювати наших з поляками, бо ті працюють офіційно як вільні громадяни Євросоюзу не по 12-14 годин, не віддають значну частку заробленого посередникам, не живуть в кімнатах по 10 чоловік і не їдять найдешевші продукти, економлячи кожний цент для своїх дітей. Яка реформа поверне народ з чужини?
Рейтинг: 3+ -4-
 
Роздратований, 12:21 04 липня 2018 р.
 
Мордаті бариги додумались лишити соціальних пільг родини тих, хто перебував за кордоном більше 2-х місяців, тобто головних інвесторів нашої недоекономіки.
Рейтинг: 3+ -3-
 
p.s., 12:31 04 липня 2018 р.
 
А на який хер було плодити дітей, нічого за душею не маючи, аби тепер кинути їх напризволящЕ, а самим- ламбадитися закордонами на сраки пригоди лушпарити? ! Що: тут не було грошовитих кавалєрів, чи багатих рабовласників? ! Рабами Європи, вважаєте, бути- престижно? ! Рабами!
Рейтинг: 0+ -6-
 
?!, 15:47 04 липня 2018 р.
 
До Роздратований, 12:21 04 липня 2018 р.  
Знаєте, щодо міграційних та демогрфічних питань я особисто не оперую термінами "значний" чи "незначний". Я не критикую людей, які виїжджають за кордон на заробітки, я констатую, що в будь-якому суспільстві є частина людей, які будуть бачити своє майбутнє в регіоні де вище оплачують ту саму роботу. Якщо реальне безробіття тоді виїжджають і люди, які в разі достойної роботи на місці би цього не робили. Це власне, що було в моєму коментарі - ". В містах (типу Львів) молодь може більше заробити ніж на заробітках. ". Щодо демографії, то щодо українців цифри нажать завжди значні (в гіршу сторону) - В СРСР станом на 1926 році та ще 1931 році було 81 млн. осіб, а вже в 1937 році - 26 млн. осіб. Оце справді жахіття епохи більшовизму.  
 
До Реаліст, 12:02 04 липня 2018 р. та інших.  
Звісно, що можна критикувати реформи, дїї (чи бездіяльність ) влади, фокусувати увагу на фактах нехлюйства чи корупції. Звісно, що умови життя не такі як би нам хотілося. Але ця стаття про один з фрагментів ЗМІН на краще, які ми так всі очікуємо - реформування адміністративно-територіального устрою. Тому я абсолютно впевнений, що є речі які треба робити ВЖЕ і ЗАРАЗ: 1. після Революції Гідності треба було негайно проводити вибори ВРУ та Президента України (як би хто не критикував теперішніх нардепів чи Порошенка, але як би ми тоді не легітимізували владу то Путін би завершив операцію по "визволенню від хунти". Тому вибори в 2015 році були ПРАВИЛЬНИМИ, а не військовий стан тощо) 2. Для того щоб вирватися з лам "руского міра" тре крім військового зміцнення розірвати інформаційні, культурні, духовні зв'язки. Тому заборона ворожа соціальних мереж та ворожих ЗМІ, укріплення статусу української мови та поширення українського продукту (музика, фільми, книжки), створення помісної Церкви це ПРАВИЛЬНІ кроки. 3. Для того щоб нас прийняли в західні структури (ЄС, НАТО) нам крім звісно вирішення питання військового характеру привести всі галузі до західних стандартів. Тому реформа суду, правоохоронної системи, освіти, медицини, соціального забезпечення, управління на рівні державних органів та на рівні місцевого самоврядування це ПРАВИЛЬНА РОБОТА. Впорядкування територіальних рівнів область - район - громада (ОТГ) до західних стандартів NUTS це ПРАВИЛЬНА РОБОТА. Впорядкування надання послуг органів влади за принципом "єдиного вікна" (ЦНАПи) це ПРАВИЛЬНА РОБОТА. Зараз на район один ЦНАП, а після реформи буде в кожній ОТГ.  
Тому критикувати можна багато, але треба при цьому щось і робити. Є такий символічний поділ людей за світоглядною оцінкою довкілля: бджоли і мухи: ". Людина з свідомістю бджоли знає, що в світі існує добро і зло, краса і сміття, низьке і високе. Вона чітко усвідомлює, що це її вибір – звертати увагу на те або інше, концентруватися на негативному або позитивному. Бджолі не цікаве чуже сміття. Вона хоче бачити красу квітів, вдихати їх аромат і збирати нектар. Її цікавлять лише хороші якості, тобто позитив, краса, користь – все найкраще. " а " . Людина з свідомістю мухи завжди помічає «коров’ячі кізяки». А головне - вона завжди хоче дослідити це питання. Хто залишив? Коли? Чому Петрови розлучаються? Чому в країні криза і хто винен? У кожному «коров’ячому кізяку» треба длубатися обов’язково. Обговорити, припустити, розслідувати… Люди-мухи в усьому помічають негатив, в будь-якій ситуації вони чимось невдоволені. Виходячи з дому, не бачать сонця, а лише сміття на газоні. Між переглядом фільму і кримінальної телепередачі виберуть останнє".
Рейтинг: 12+ -2-
 
Рудницький, 18:22 04 липня 2018 р.
 
Відпрацьований матеріал, КГБшна шістка тепер хочеш реабілітуватися? Просимо в Добродомов, щоб взяв тебе в НК. Думаю з тебе буде мудріший дупутат, ніж з Матківського. Але не зволікай.
Рейтинг: 3+ -7-
 
До Рудницького, 19:21 04 липня 2018 р.
 
Шановні панове (чи то один пан) «Знаючи й аналітик» та «До Рудницького» (188. 163. 74. 92), «Реаліст» та «Роздратований» (188. 163. 74. 72)!  
 
Подбайте за себе, а я вже за себе подбаю без Вашої допомоги. Насолоджуйтесь життям, робіть добро, а Бог Вам за це обов'язково віддячить.
Рейтинг: 10+ -2-
 
Рудницький, 19:36 04 липня 2018 р.
 
До Рудницький, 18:22 04 липня 2018 р.  
 
Хочу продовжити тему"бджоли і мухи"( тобто людей).  
Звичайно, що "бджола" живе, вдихаючи аромат квітів, любується красою тощо. А чому? А тому, що для неї створені КОМФОРТНІ умови проживання, тому собі літає майже безтурботно. "Муха" таких умов позбавлена. Щоденний пресинг і гноблення. Чи буде "муха" любуватися красою?  
Тому Ваше порівняння , по крайній мірі, неетичне.
Рейтинг: 3+ -1-
 
Наталія, 19:51 04 липня 2018 р.
 
Рудницький: "ця стаття про один з фрагментів ЗМІН на краще - реформування адміністративно-територіального устрою".  
Що може змінити одна цеглина покладена в трясовину?
Рейтинг: 4+ -6-
 
Реаліст, 22:06 04 липня 2018 р.
 
Будьмо об"єктивними - рівень теперішньої влади не відповідає рівню проблем, які перед нею встають. Тому реформи, про які проповідує тут Рудницький, приречені.
Рейтинг: 4+ -7-
 
Реаліст, 22:28 04 липня 2018 р.
 
До - Наталія, 19:51 04 липня 2018 р.  
Ці "порівняння" не мої - ця притча гуляє по інтернету (я подав цитати з сайту "Християнське радіо Світанок"). Умови тут нічогого це поділ людей щодо того до чого вони тягнуться і відповідно те вони притягують. Скажімо такі пари бджола-муха можна спостерігати стосовно абсолютно однакових умов - брат(сестра)-брат(сестра) від одних батьків, співробітники з однаковими посадами та зарплатами, власники ідентичних будинків чи автівок - один буде отримати задоволення в цих умовах, а інший буде хаяти батьків, роботодавця, долю тощо.  
 
До Реаліст, 22:06 04 липня 2018 р.  
Насправді це не цеглинка, а фундамент. Зараз в районі 47 сільських голів, більшість з яких нічого не можуть вирішити в селі без району (немає коштів на кап. видатки - треба просити в районі чи депутата, директор СШ працівник освіти РДА, директор НД - культури РДА, зав. ФАПу - ДРТМО, на благоустрій коштів нема). Чим цей голова керує? Просить в підприємців щоб дали солярку чи трактор на розчистку дороги, помогли на матеріали тощо. Зате він їм не піднімає орендні ставки тощо. РДА його закидує купою доручень на виконання яких в нього просто немає коштів. В реаліях на кілька каденцій можна лишатися якщо "нікого не рухати" (нічого не робити") і мати велику родину (яка "за свого"). В ОТГ (хай там 5-6 на район) зовсім інша картина - кошти і повноваження збалансовано, район мінімально "задовбує", мешканці бачать, ЩО РОБИТЬ ЇХНЯ ВЛАДА (бо кошти реально є щоб в кожному селі щось робиться). Влада ОТГ дійсно вирішує питання.
Рейтинг: 9+ -3-
 
Рудницький, 22:39 04 липня 2018 р.
 
До Реаліст, 22:28 04 липня 2018 р.  
Рівень проблем та шляхи їх вирішення у Вашому населеному пункті буде визначати влада ОТГ, яку Ви оберете. У Вас буде більш усвідомлений вибір голови, старости чи депутата ОТГ, адже це люди з Вашого (чи сусіднього) села - ЯКИХ ВИ ЗНАЄТЕ на відміну від пройдисвітів з Дрогобича, Львова чи Києва.
Рейтинг: 10+ -2-
 
Рудницький, 22:45 04 липня 2018 р.
 
Пане Рудницький. Гарно пишете. Але це ще не означає, що так воно і буде - ЗМІНИ на краще.  
Жодна проведена останнім часом реформа НЕ ЗМІНИЛА життя простого українця на краще. Тільки погіршує життя. Коли мене запитують, як я живу, то відповідаю, що гірше як учора, але краще як завтра. Конкретний приклад т. зв. медичної реформи. Два дні лікувалась у сімейного лікаря, витратила гроші на ліки, приймала ліки собі на шкоду. Результат нульовий. Потім звернулась до хірурга, який і поставив правильний діагноз та заперечив попередні ліки. Призначив інше лікування. Правильне лікування.  
А тепер питання до Вас на засипку: чи може (нехай і грамотний) педіатр чи терапевт лікувати хірургічні, неврологічні, урологічні, кардіологічні, гінекологічні, акушерські, офтальмологічні та ін. хвороби? А провадити вагітних - повний абсурд. Лікарі, щоб стати лікарями, вчились понад п*ять років, а тут - пройшли піврічні курси сімейного лікаря і стали великими фахівцями. Оті два дні, що мене лікував сімейний лікар, тільки ускладнили хворобу. Могло закінчитись і трагічніше.  
І це Ви називаєте реформою. Жахіття. Те саме і з іншими реформами, в тім числі і адміністративною. Популізм чистої води.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Наталія, 23:40 04 липня 2018 р.
 
В математиці є поняття АКСІОМА. Твердження, що не потребу доведення. На мою думку, вибори-2018, гуманітарні кроки «без Росії», запровадження стандартів ЄС (реформи) є саме тими Аксіомами. Якщо ми не змінимо радянські стандарти на європейські нам ЄС не світить. Без ЄС і НАТО нас «поверне» Росія на ще гірших умовах ніж було до 2014 року, оті всі критики теперішньої влади, розділені між «новими фаворитами-опозиціонерами» приведуть у владу чергового «Троянського коня». І будуть першими і найкращими її прислужниками (до чергового суспільного вибуху). Всім цим змінам іде шалений опір на всіх рівнях – підміна законопроектів, кумівство, злиття службової діяльності та бізнесу, повернення (переатестація) посадовців які чинили порушення, саботаж та не бажання вчитися виконавців реформ – я це все розумію і бачу. Але зміни потрібно РОБИТИ, а не лише критикувати. По цій же статті конструктивні думки (навіть не пропозиції) щодо ОТГ дописував лише Аналітик. А решта? Чому не «проповідуєте» як вивести села Дрогобиччини з депресивного стану? Через 1, 5-2 роки ОТГ і так стане реальністю Вашого життя! Ті ж Рихтичі приєднають до Дрогобича. Закриють там лікарню. Знову будете когось в цьому звинувачувати? А те, що за 3-5 років не спромоглися утворити Рихтицьку ОТГ ніхто з сільських голів (сусідніх сіл), громади, ті ж «дописувачі» ДІ своєї вини не побачать і не визнають.
Рейтинг: 9+ -1-
 
Рудницький, 00:53 05 липня 2018 р.
 
Пане Рудницький. Якщо Дрогобич із 75 тис. населенням може існувати як ОТГ, тоді чому Дрогобицький район не може бути тим же ОТГ. Навіщо руйнувати створене? Достатньо ліквідувати РДА. Це моя позиція. А оті дії примусових ОТГ, подрібнення нічого доброго не додадуть. І не переймайте на себе носія істини.  
Щодо Рихтич, Лішні, то оті навколишні села потрібні Дрогобичу лише наявністю земель, бо своєї землі малувато стало.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Наталія, 01:19 05 липня 2018 р.
 
На питання про одну ОТГ на базі сіл Дрогобицького району я вже відповідав відповідав. Її не буде. На примусовому етапі об'єднання буде 4 ОТГ, з них лише одна сільська - Меденицька. От і все. Свої думки я викладаю на основі роботи в органах влади 11 років, надчання в Академії держуправління 2 роки та стажування в Канаді (ознайомлення з роботою Service Canada). Причетний до Адміреформи ще з 2008 року, спіслуююся з друзями, які зараз відповідають за її впровадження на Львівщині. Якщо щось не так пишу, або когось образив дописами - вибачайте.
Рейтинг: 11+ -1-
 
Рудницький, 08:12 05 липня 2018 р.
 
Ну все зрозуміло. Реформа в лайні. А я надіявся що Степан Рудницький все ж таки фахівець. А він виявився торпедою Задорожнього. Шкода. Сидіти громадам у лайні доведеться довго, саме через таких, як хтось тут писав, "експертів".
Рейтинг: 0+ -6-
 
Аналітик, 08:40 05 липня 2018 р.
 
В лайні Адмінтерреформа та Бюджетна реформа (разом - Децентралізація) лише на Дрогобиччині (і ше в кількох районах), а в решті районів вона відбувається. Є райони, які майже повністю сформували ОТГ (Самбірський, Мостиськй). Наприклад, в сусідніх районах: Миколаївский - діє Тростянецька ОТГ, Розвадівська ОТГ (створена під тиском громади і всупереч на той час перспективного плану), Стрийський - Грабовецька ОТГ (одна з найменших, але показує добрі результати), в Стрию є проблеми з небажання влади міста приєднувати сусідні села, а також підприємство Leoni (с. Нежухів) - в разі створення Нежухівської ОТГ обвалиться районний бюджет тому її не випускають на вибори, Сколівський - вже сформовано Славську ОТГ (вони затягнути туди серйозного інвестора) йде робота щодо створення Завадківської ОТГ (голова з с. Задільське вийшов на київський рівень щодо створення даної ОТГ, напряму затягує субвенції з Держбюджету в це село). Щодо інших галузевих реформ я не фахівець щоб про них писати, а лиш впевнений, що їх треба проводити. Щодо торпед Задорожного - питайте в нього))). Ні Рудницький ні Задорожний не є суб'єктами створення ОТГ на Дрогобиччині - тому "експертість" що моя що Леоновича не може допомогти чи нашкодити створенню ОТГ. Хіба що Задорожний як депутат ЛОР може голосувати (чи не голосувати) за Перспективний план Дрогобиччини який подасть ЛОДА. Пряму відповідальність за підготовку та подачу документів до ЛОДА, КМУ щодо створення ОТГ несуть сільські голови, депутати сільських рад та громадяни які беруть (чи не беруть) участь в громадських обговореннях про об'єднання в одну ОТГ з тим чи іншим населеним пунктом.
Рейтинг: 11+ -1-
 
Рудницький, 10:20 05 липня 2018 р.
 
Якщо я засну та прокинуся через сто років і запитаю,  
що зараз відбувається в Україні, гарантую, що почую відповідь: п'ють і крадуть .
Рейтинг: 5+ -1-
 
Перефразовуючи класика, 15:00 05 липня 2018 р.
 
Рудницький ти сепар і шестьорка , яка здавала людей. що їхали на майдан. Одне. що можу підтвердити на основі твоїх дописів, що ти трохи мудріший за Шутка
Рейтинг: 2+ -8-
 
До Рудницького, 23:11 05 липня 2018 р.
 
Прокидається нічна зміна - «Знаючи й аналітик» та «До Рудницького» (188. 163. 74. 92), «Реаліст», «Роздратований» та «Перефразовуючи класика» (188. 163. 74. 72)! Вдалого чергування в ефірі, хлопці! :grin :grin :grin :grin
Рейтинг: 9+ -3-
 
Рудницький, 23:37 05 липня 2018 р.
 
У нас все платно: народитися, вчитися, одружитися, лікуватися, померти . Безплатно дозволяється тільки працювати. І ніяка т. зв. децентралізація цього не вирішить.
Рейтинг: 3+ -4-
 
Реаліст, 08:56 06 липня 2018 р.
 
Звісно, що Децентралізація не вирішує всіх аспектів корумпованого мислення давачів-отримувачів. Але вона однозначно покликана покращити добробут перших і других. Все решта лежить в площині правової культури і духовності. Ми ж не під примусом терпимо російську музику в транспорті, попри заборону сидимо в соцмережах ворога, обираємо тих кому не довіряємо але в них більше реклами, пхаємо дітей в Університет бо ПТУ це не пристижно, купуємо контрабандний товар бо він дешевше, правда?
Рейтинг: 7+ -1-
 
Рудницький, 11:59 06 липня 2018 р.
 
Ви лучше скажіть хто з діючих і бивших палітіков і клерков не ше шестьорка? Руховцев набирав і продвігав полковнік КГБ Бурлаков. І оті всі дємакрати каму больше 50 лєт і прі Совке били в парткомах, камсамолах, калхозах 1000 % шестьорки. А маладьож кому в 1991 не било 18 лєт не могли б за щот кураторов попаст на пасади- в правокатори да!
Рейтинг: 8+ 0-
 
Рух, 13:36 06 липня 2018 р.
 
Ти друже помиляєшся. За те щоб працювати теж треба заплатити. Наприклад за працевлаштування в Дрогобицьким міський ЦНАП спритник Коцюба происть 2000 баксів. З пів ставки вчителя (української, англійської мови, математик та інші) , не менш спритний Сушко присить стільки ж.  
За службу в 2-му спеціальному центрі швидкого реагування ДСНС України, випускник Подільської аграрно-технічної академії Толя Кінчеші теж заряжає не мало.  
Так що платять усі і за все. Людина прийшла на цей світ щоб платити!
Рейтинг: 7+ 0-
 
До Реаліста, 15:12 06 липня 2018 р.
 
Якщо такі факти дійсно є, то це не предмет розгляду на сайті ДІ, а компетенція відповідних органів, хоча там ситуація не краща. Тому так і живемо. По-новому :grin  
А Рудницький свято вірить, що в ОТГ цьго не буде.
Рейтинг: 3+ -7-
 
Реаліст, 17:56 06 липня 2018 р.
 
Рудницький С свято вірить, що пролізе до корита, а люстрація для члена партії регіонів, а доноси.
Рейтинг: 5+ -7-
 
...., 07:40 07 липня 2018 р.
 
Рудницький свято вірить, що Україна буле в ЄС. В Євроунії про корупцію і поговоримо. Щодо розгляду Меденицької ОТГ - як корита для людей з міста - це Ви серйозно? Я Вас здивую, але Меденичі це найбільший (поруч з Підбужем) населений пункт пункт Дрогобицького району. А в області є цікавіші "корита" (той же Дрогобич чи Львів). Щодо інших речей - може Ви б для різноманіття міняли пластинку? Я ше був реальним членом УНП (очолював її молодідку в Дрогобичі в 2005 році, входив до складу КРНДС). Під час Виборів-2004 був головою ДВК (дільниця в СШ #15 де есдеки палили бюлетені, ми їх прасували, відстоювали в ОВК щоб вибори визнали дійсними) від 10-ки кандидата Ющенка. Про це знає Байса, Ваврин, Юра Боянівський ( на той час очолював УНП). В 2010 я працював з командою Фронту Змін працюючи в ЛОДА за що мене спочатку пресували Єдиний Центр Балоги а потім Регіонали Горбаля (в т. ч. Тетяна Донець яка зараз нардеп від Народного Фронту). Прколупайтеся ще в тих сторінках. Бажаю успіху.
Рейтинг: 7+ -5-
 
Рудницький, 11:31 07 липня 2018 р.
 
Пане Рудницький, а на сьогодні Ви в якій партії?  
Попробую вгадати Вашу відповідь: "Котра перемагатиме, в тій і буду. " Пристосованство - одна з негативних рис людини.  
 
До речі скажу , ота УНП Ю. Костенка і розвалила-розколола колишній , справді НАРОДНИЙ РУХ. Мабуть, виконували чиєсь замовлення, і виконали успішно.  
Тому не пасує Вам говорити про якийсь патріотизм. Не патріотизм, а флюгерство.
Рейтинг: 1+ -4-
 
Наталія, 17:09 07 липня 2018 р.
 
Я працюю не з партіями, а з людьми. По Вашій логіці в Україні досі мали бути дві партії? : КПУ та НРУ?
Рейтинг: 6+ -2-
 
Рудницький, 19:59 07 липня 2018 р.
 
"Не мечіть бісер перед свинями. " 
Степане, ці виправдання і пояснення є недоречними. Їм ти нічого не доведеш, а друзів розчаровуєш.
Рейтинг: 7+ 0-
 
Ти зміниввся, 20:50 07 липня 2018 р.
 
Рудницький ти правильно написав , що працюєш не з партіями і народом , рвешся до влади до корита. Хочеш керувати, грабити нарід ну тиж ХАБАРНИК. Степани а Люстрація.
Рейтинг: 2+ -7-
 
До С.Рудницького, 16:37 08 липня 2018 р.
 
Знаєте отакого роду переписка з Вами мені нагадує цей жарт: "Тьотю тьотю. Просили тато, мама і я вас дуже прощу аби ви прийшли до мене на вісілє. Бо тато з мамом пішли до Мудрих , а мене послали до вас. То прийдете чи нє? "
Рейтинг: 6+ -2-
 
Рудницький, 20:37 08 липня 2018 р.
 
До - До С. Рудницького, 16:37 08 липня 2018 р. (91. 231. 40. 128) 
 
Ви вже як там відпрацьовуєте чиїсь гроші проти Рудницького чи проти ОТГ, то робіть це якось грамотно. І вже як бреше, то про щось таке що не можна перевірити, як у випадку Люстрації - наберіть в google - "Інформація про результати проведення перевірки Рудницького Степана Віталійовича". На сайті РДА доступно написано - За результатами проведеної перевірки встановлено, що до Рудницького С. В. не застосовуються заборони, визначені частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади".
Рейтинг: 6+ 0-
 
Рудницький, 20:49 08 липня 2018 р.
 
Чому Степан Іванович так ненавидить Степана Віталійовича?
Рейтинг: 5+ 0-
 
Складне питання, 23:22 08 липня 2018 р.
 
Зрозуміло чому. Бо Степан Іванович виконує ЗАВДАННЯ. А Степан Віталійович плутається під ногами заважає
Рейтинг: 6+ 0-
 
Зрозуміло, 05:35 09 липня 2018 р.
 
Прийде Шевкенич наведе порядок
Рейтинг: 5+ -1-
 
з рда, 15:47 09 липня 2018 р.
 
Який Шевкенич. керувати районом , розум потрібно мати. а Рудницький то ще той . як його бос Задорожний. один і другий рветься до корита, щоб бабло гребти.
Рейтинг: 1+ -5-
 
Знаючи й аналітик, 20:21 09 липня 2018 р.
 
Цей тиждень буде цікавий
Рейтинг: 1+ 0-
 
Зрозуміло, 05:28 16 липня 2018 р.
 
Буде представлення чергового намісника?
Рейтинг: 1+ 0-
 
рда, 08:56 16 липня 2018 р.
 
Сьогоднішнє Рішення Опарської сільської ради стало суттєвим кроком по створенню Меденицької ОТГ ще до жовтня 2018. Процес проходить точку не повернення. З Богом!
Рейтинг: 2+ 0-
 
Рудницький, 18:32 27 липня 2018 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6045 днів)