Повернення 90-х або у Дрогобичі почались кримінальні "розборки"

Надрукувати
Кримінал
17.09.2011
ЦвинтарУ нашому місті почались кримінальні "розборки". Чергове вбивство у Дрогобичі. Вчора (16 вересня) о 22:30 у кафе "Рандеву" застрелено громадянина Р. за прізвиськом "Масік" двома кулями (у плече і в голову). Невідомий у капюшоні забіг у літній сад кафе "Рандеву" і, зробивши 2 постріли, вбив громадянина Р., що відпочивав у компанії своїх друзів-спортсменів.

Оновлено 17.09.11 о 21:50.

Це перше резонансне вбивство на теренах Дрогобиччини з давніх 90-х років.

Вбивця діяв швидко і чітко, стріляв на очах у відвідувачів, але ніхто нічого не помітив, ніяких особливих прикмет. І зловмисник має великий шанс залишитися непокараним, адже у "Рандеву" навіть немає камер відеоспостереження.

За наданою нам інформацією, громадянин Р. на прізвисько "Масік" був одним із керівників угрупування спортсменів, які займались проблемними кредитами і фізичною охороною деяких підприємців. Переважна кількість (спортсменів нараховується близько 50 чоловік) вихідці з Дрогобицького району.

Останні півтора року група спортсменів взяла під контроль вирішення всіх конфліктних питань серед молодиків 16-21 років.

Можна із впевненістю стверджувати, що у Дрогобичі розпочався перерозподіл впливу на тіньові схеми ведення бізнесу.

Переглядів: 14880

Коментарі (298)
 
Не в 24.00, а приблизно 21.30.  
І взагалі повний брєд написаний, особливо останні абзаци
| Ukraine, Lviv
 
, 11:38 17 вересня 2011 р.
 
у вас одна фотографія на всі події і на гонгадзе і на. що розуму більше не хватає
| Ukraine, Lviv
 
, 11:43 17 вересня 2011 р.
 
Я прсто в шоці, не можу в це повірити!
| Ukraine, Kherson
 
, 11:59 17 вересня 2011 р.
 
Рано чи піздно та їхня діяльність плачевно б закінчилась. Хоча був з ним не в самих найкращих відносинах але всеодно жалко...
| Ukraine, Zaporozhye
 
, 12:20 17 вересня 2011 р.
 
в мене шок.ми з дівчатами все це бачили.куча кіпішу.кров*ї.я тепер не піду туди ніколи!
| Ukraine, Lviv
 
я, 12:24 17 вересня 2011 р.
 
То просто ***! ше *** так розписали =( 
 
Лайка.
| Ukraine, Ivanofrankovsk
 
ххх, 12:30 17 вересня 2011 р.
 
А у нього була сім"я?Шкода хлопчину, називається пішов відпочити з друзями!
| Ukraine, Lviv
 
, 12:58 17 вересня 2011 р.
 
Взагалі ми з компанією День народження святкували за 2 метри від цієї події.Це трапилося 0 22.30. коли народ танцював.Ці звуки всім здалися феєрварками, поки не почулися крики в не вибігла дівчина в ся в крові, котра стояла біля потерпілого.Це був шок для всіх.Це дуже страшно...Навіть ворогові такого непобажаєш, ...Про що потрібно думати, коли таке робити на очах людей і тим більше дітей!
| Ukraine, Lutsk
 
Соля, 13:07 17 вересня 2011 р.
 
І чомусь мені так здається, що вбивцю не знайдуть!
| Ukraine, Lviv
 
, 13:11 17 вересня 2011 р.
 
Навіть, якщо знайдуть, то непосадять.Таке у нас правосуддя!
| Ukraine, Lutsk
 
Соля, 13:19 17 вересня 2011 р.
 
один постріл був в плече.а другий в голову, а не два в голову
| Ukraine, Lviv
 
Саша, 13:35 17 вересня 2011 р.
 
Весела жизнь блатная, но.. короткая 8)
| Ukraine
 
борец, 13:38 17 вересня 2011 р.
 
Ну так, всіх собак зразу на правосуддя. І зразу чомусь думка, якщо знайдуть, то не посадять.  
А ви знаєте що міський і районний відділи міліції на ногах всю ніч і ще не скоро додому підуть, а зі Львова начальник області був на місці події і особисто взяв це під свій контроль.
| Ukraine
 
зураб, 13:41 17 вересня 2011 р.
 
і якого 16 травня? чим думав автор тої статті, черговий конфуз цього примітивного сайту))))))))))) 
 
Виправили.
| Ukraine, Lviv
 
Ніна, 13:51 17 вересня 2011 р.
 
Вчора о 24.00)...2-а в голову... то ж треба так придумати відать, з головою не все в порядку...
| Ukraine, Poltava
 
Петро, 14:00 17 вересня 2011 р.
 
сайт хороший і зовсім не примітивний , видають інформацію на стільки на скільки вміють, Ну зробили помилку замість вересня написали травня, той що? Не помиляються ті, хто не працюють.А це шо сталося , це нормальне явище в Україні.Бардак, звичайний Український бардак, був, є і буде.
| Netherlands
 
, 14:01 17 вересня 2011 р.
 
Для когось це бардак, а для когось це трагедія. :?
| Ukraine, Sumy
 
, 15:02 17 вересня 2011 р.
 
питання "кіллер" чи "по п'яні" ?
| Ukraine
 
Громадянин, 15:07 17 вересня 2011 р.
 
Не кіллери , а просто ***!
| Ukraine, Kherson
 
, 15:40 17 вересня 2011 р.
 
шкода шо так сталось Роман на справді був хорошою людиною
| Ukraine, Boryslav
 
НеО, 15:49 17 вересня 2011 р.
 
питання "кіллер" чи "по п'яні" ? Це ж очевидно що замовлення..
| Ukraine, Nikolaev
 
в., 15:56 17 вересня 2011 р.
 
Щодо коментара Зураба. Хлопята а це ваші безпосередні обовязки шукати злочинців, і правельно що всю ніх на ногах, хай хоч щось роблять, а не тільки пантують перед малалєтками, і на всіх дивляться згори в нис, бо віділіти вони у формі. Пройшли часи порядної і справедливої міліції, ДУЖЕ ШКОДА!
| Europe
 
, 16:02 17 вересня 2011 р.
 
Tаких не жалко.
| Ukraine, Lviv
 
, 16:10 17 вересня 2011 р.
 
знаю Романа все життя порядний був хлопець, справедливий. Як можна так поступати якщо хтось щось знає підкажіть
| Ukraine, Lviv
 
ххх, 16:19 17 вересня 2011 р.
 
Я не можу в це повірити:(
| Ukraine, Sumy
 
Друг, 16:20 17 вересня 2011 р.
 
Про покійників але добре або нічого.Я вибираю нічого.
| Ukraine, Odessa
 
шеф, 16:24 17 вересня 2011 р.
 
Порядні і справедливі борги у людей для банків НЕ вибивають! Напевно чиїсь сльози відлились...
| Ukraine
 
борець, 16:25 17 вересня 2011 р.
 
Вважаю, що всім особам які намагаються жити не чесно, а згідно "понятий" туди і дорога. 
Бандитське життя, впевненість у тому, що ти на вершині світу і як наслідок два кульових поранення, що спричинили смерть ... 
Стріляли в руку і в голову. Смерть настала миттємо.  
Буде всім наука !
| Ukraine, Poltava
 
, 16:32 17 вересня 2011 р.
 
мені звичайно ШКОДА того чочоловягу "MASIKA " бо мав дитину! але!
| Ukraine, Sumy
 
, 16:38 17 вересня 2011 р.
 
Никто не задумался, почему именно в Рандеву! ? Проще было это сделать в другом месте, а не на глазах у сотни людей! Наверное, чтобы его дружки "спортсмены" задумались, что рано или поздно и к ним так придут ...
| Ukraine, Lviv
 
, 16:52 17 вересня 2011 р.
 
А фото того Масіка десь є?
| Ukraine
 
, 16:55 17 вересня 2011 р.
 
Я так зрозумів що тов.Масік був рекетиром в законі ?
| Czech Republic, Nezvestice
 
, 17:04 17 вересня 2011 р.
 
ви хоть знали цю людину особисто, що маєте право про нього тут писати.Він був людиною з великої букви.Київ сумує разом з Дрогобичем. 
Шеф та бос думайте що пишите.
| Ukraine, Kiev
 
, 17:22 17 вересня 2011 р.
 
Хай там що але він у нікого життя не забирав
| Ukraine, Lviv
 
небайдужий, 17:26 17 вересня 2011 р.
 
Вражає відверте вбивство у всіх на очах, простіше б було десь в темному провулку. Вбивця - суперовий кіллер або психічно хворий ?! В будь-якому випадку не боявся, щоб його побачили !
| Ukraine
 
Дедектив, 17:26 17 вересня 2011 р.
 
А з якими банками працював цей покійний "колектор" ? ДУМАЮ ДРОГОБИЧАНИ МАЮТЬ ЗНАТИ ТАКИХ "БАНКІРІВ".
| Ukraine, Lviv
 
Я, 17:33 17 вересня 2011 р.
 
Як би не ганяв панти, а вів себе нормально виховував би дитину далі
| Ukraine, Lviv
 
сор, 17:42 17 вересня 2011 р.
 
Навіть Київ сумує... Напевно, "серьозний" був пацан. Ну, що ж - серьозному пацану "серьозна розборка". Кожному своє.
| Ukraine
 
борец, 17:43 17 вересня 2011 р.
 
А де були його кенти? Чи коли почули хлопки очко заиграло "спротцмени"...
| Ukraine, Lviv
 
сор, 17:47 17 вересня 2011 р.
 
Та менше б ви усі займалися пльотками, а більше б кожен за собою дивився.ніхто не має права забирати чиєшсь життя бо він його і не давав!
| Ukraine, Lviv
 
****, 17:47 17 вересня 2011 р.
 
борец,  
а ти часом не ментозавррик засланий?
| Ukraine, Kiev
 
, 17:48 17 вересня 2011 р.
 
А чи невідомо ?а може і він життя позбавив когось і чи неодного?
| Ukraine, Kharkov
 
, 17:56 17 вересня 2011 р.
 
хто знає
| Ukraine, Lviv
 
небайдужий, 18:02 17 вересня 2011 р.
 
ОТТО а ти при своєму розумі щоб бандюків називати людьми з великої букви? Напевно вони тобі ніколи по гриві не давали?А про Київ ти дуже голосно написала!
| Ukraine, Lviv
 
Знаючий, 18:06 17 вересня 2011 р.
 
Земля Йому Пухом
| Ukraine, Drohobych
 
---, 18:07 17 вересня 2011 р.
 
Справедливим можна бути для однієї сторони, яка платить "бабло", але завжди є друга сторона медалі : людські сльози, прокльони, і знайшовся "крутіший", який замовив це вбивство, доречі теж за "бабло". Отак ! Робіть спорцмени висновки...
| Ukraine, Lviv
 
, 18:11 17 вересня 2011 р.
 
для когось горе, а для когось нагода язиком потріпатись!
| Ukraine, Lviv
 
Роман, 18:13 17 вересня 2011 р.
 
Ви ще правди не знаете , скільки вони горя принесли людям.Постійно когось били і на гроші грабили, Борман звати Богдан, це жахіття що зробив з моїм племіником.
| Ukraine
 
шеф, 18:18 17 вересня 2011 р.
 
Але смерті він незослуговував..)
| Ukraine, Sumy
 
, 18:20 17 вересня 2011 р.
 
перестаньте тріпати язиками. нема вам чим зайнятися. поганий, добрий. вбив когось, не вбив когось. якщо не знаєте людину, не говоріть. те що ви пишете про нього - його не характеризує, а характеризує вас. а я його знала!
| Ukraine
 
sama, 18:21 17 вересня 2011 р.
 
Горя принеслилюдям, але про це боялись всі говорити.Вони били цілі сімьї боржників, дітей також нема чого їх робити жертвами бандити звичайні.
| Ukraine
 
шефиня, 18:35 17 вересня 2011 р.
 
але хорошим хлопцям...(і в нього була судимість...) звичайно може це збіг обставин!
| Ukraine, Kharkov
 
, 18:40 17 вересня 2011 р.
 
От так би з кожним бандитом...
| Ukraine, Lviv
 
Корінний_дрогобичанин, 18:40 17 вересня 2011 р.
 
Жаль, что только одного грохнул. На всех остальных, наверное, нехватило патронов...
| Ukraine, Lviv
 
, 18:46 17 вересня 2011 р.
 
Люди схаменіться.Ви не маєте ні краплі поваги ні до вбитого, ні самі до себе.Хто ви такі, щоб судити інших?вБИВ, НЕВБИВ, БАНДИТ, НЕБАНДИТ, МАВ ПРОБЛЕМИ ВІН ЧИ НЕ МАВ...ВИ НЕВПРАВІ СУДИТИ.мИ ЛЮДИ.мИ ЖИТТЯ НЕ ДАВАЛИ, І НЕВПРАВІ ЙОГО ЗАБИРАТИ.І судити також не ми будем, над нами є Той, хто буде судити всіх нас.Ким би не був покійний він мав право на життя, так само вбивця "кіллер" чи "виконавець замовлення" не мав права забирати життя.Задумайтеся, на місці"Масіка" міг бути кожен із нас.!
| Ukraine, Lutsk
 
Соля, 18:58 17 вересня 2011 р.
 
Народ, хто знає.Розкажіть де жив , в якій школі вчився, чим ще був знаний в народі? Дрогобичани таких *героїв * мають знати в лице.ПОБІЛЬШЕ ІНФИ ВИКЛАДУЙТЕ
| Ukraine, Zhitomir
 
дружиннік, 19:02 17 вересня 2011 р.
 
Набридли вже ті стогони та плачі за злочинцем. Що заслужив - те й отримав. А дружина його мала знати чим він займається і мала розраховувати що в якійсь момент може лишитися без чоловіка, а її дитина - без батька. Захотілося гарного життя та блатної романтікі? Ось і маєте. А вбила його, можливо, людина над якою він знущався і в якої вже урвався терпець. А СУДИТИ таких осіб ми МАЄМО ПРАВО - завтра вони можуть постукати до нас в двері, чи перестріти нас в темному провулку і тоді вже наші діти можуть лишитися батька.
| Ukraine, Sumy
 
Сергій, 19:19 17 вересня 2011 р.
 
...вбивця "кіллер" чи "виконавець замовлення" ... :zzz :zzz :zzz :grin ...на місці"Масіка" міг бути кожен із нас.!
| Ukraine, Lviv
 
Корінний_дрогобичанин, 19:21 17 вересня 2011 р.
 
Шановна Мар"яна, я веду до того що міліція зараз реально працює на розкриття злочину. А на рахунок часів порядної і справедливої міліції то напевно мається на увазі радянські часи, так от, тоді людей били так, що вони сині виходили з міліції, а деколи їх виволочували. І не треба всіх міліціонерів міряти по кількох недоумках, які заочно закінчили якусь аграрну бурсу, одягнули форму і займаються такою от "фігнею"
| Ukraine
 
Зураб, 19:21 17 вересня 2011 р.
 
А щодо того, що намісці цього Масіка міг бути кожен, то це повна нісенітниця, там просто перетнулися інтереси певних людей. Наскільки мені відомо, він був дасить розуиною людиною, а тому знав яке життя веде і на що йшов. Єдине шкода його маму, дружину і малолітнього сина, яким випало таке горе.
| Ukraine
 
Зураб, 19:30 17 вересня 2011 р.
 
Є інформація, що є підозрюваний!
| Ukraine, Lutsk
 
Соля, 19:46 17 вересня 2011 р.
 
...Є інформація, що є підозрюваний!
| Ukraine, Lviv
 
Корінний_дрогобичанин, 19:48 17 вересня 2011 р.
 
Можливо і є!
| Ukraine, Lutsk
 
Drim, 19:53 17 вересня 2011 р.
 
*** 
По друге на вул.Коновальця в одному із будинків робили обшук в помешканні одного бізнесмене.Моя знайома була при цьому свідком!
| Ukraine, Lutsk
 
Соля, 19:57 17 вересня 2011 р.
 
Несваріться, нема що робити!
| Ukraine, Lutsk
 
Drim, 20:03 17 вересня 2011 р.
 
Спасибо жителям Донбасса за ПРезидента-ананаса.Ніхто не звернув випадково уваги як оживились *помічники народу*-рЄшали за цей період?
| Ukraine, Zhitomir
 
дружиннік, 20:04 17 вересня 2011 р.
 
всі говорять що бандит, ну а які б серйозні банки працювали з рекетиром, якщо хтось знае скажіть, бо я сумніваюсь що йому могли б доручити таку роботу, і також цікаво що били цілі сімї , кого били чому про це ніхто не пише
| Spain, Barcelona
 
lex, 20:05 17 вересня 2011 р.
 
Соля, напиши телефон твоєї знайомої - поцікавлюся чи це правда чи ти "собі гониш" :grin  
 
Особисті образи. Далі бан без попередження.
| Ukraine, Lviv
 
Корінний_дрогобичанин, 20:05 17 вересня 2011 р.
 
нутак хто він , вбитий, мразь чи нормальна хороша людина, що скажеш дрогобиччина
| Spain, Barcelona
 
lex, 20:08 17 вересня 2011 р.
 
ну так, як хто такий "Масік" подонок, чи хорошя людина яка рятувала комусь житт
| Spain, Barcelona
 
lex, 20:15 17 вересня 2011 р.
 
Дрогобичани пожинають плоди своєї дибільної настанови до життя і до політики - вже в першому турі бігли голосувати за Капітельманшу, тепер їм ананас перешкоджає. 
 
Почепіть тепер собі мішені на груди, село немите.
| Germany
 
, 20:18 17 вересня 2011 р.
 
"сор" а ти там був?, я б подивився що було б з твоїм очком, якби на твоїх очах вбили кращого друга? :?
| Ukraine, Boryslav
 
свідок, 20:22 17 вересня 2011 р.
 
хорошя людина яка рятувала комусь життя
| Ukraine, Boryslav
 
свідок, 20:23 17 вересня 2011 р.
 
Підтримую тебе lex!
| Ukraine, Lutsk
 
Drim, 20:24 17 вересня 2011 р.
 
шо сі робит на тому світі...
| Ukraine, Lviv
 
, 20:25 17 вересня 2011 р.
 
А Рандеву видно ще "не доробилися", щоб встановити спостереження!
| Ukraine, Sumy
 
kім, 20:30 17 вересня 2011 р.
 
підтримую, поки "вбивця" ходив два рази дивитись де вони сидять, в окулярах і закриваючи лице рукою охраннік пив каву з офіциантками...
| Ukraine, Boryslav
 
свідок, 20:34 17 вересня 2011 р.
 
Drim,  
1. для тебе це найважливіша проблема? собаці - собача смерть!  
2. треба писати перевірену інфу, а не  
"цьоці Галі повіла Солі." - там таємниця розлідування!
| Ukraine, Lviv
 
Корінний_дрогобичанин, 20:35 17 вересня 2011 р.
 
Людину створив Бог, він і вправі забирати життя.Наша українська раса надивилася американських фільмів от в строять з себе кілерів.
| Ukraine
 
вІра, 20:38 17 вересня 2011 р.
 
перше ніж когось звинувачувати треба хоч крапельку про людину знати!
| Ukraine, Lviv
 
Саша, 20:40 17 вересня 2011 р.
 
Померший був на постійному контролі, всі знали про його справи, але закривати не могли, нема заяви нема справи.То що з вуличних хуліганів , стали бандитами відморозками це факт.
| Ukraine, Lviv
 
Працівник міліції, 20:41 17 вересня 2011 р.
 
а ти звіре, який таке зробив, молися за своїх рідних і близьких, адже за все в житті треба платити...
| Ukraine, Lviv
 
Саша, 20:43 17 вересня 2011 р.
 
ну нащот видморозкив ты зря...
| Ukraine, Boryslav
 
свідок, 20:44 17 вересня 2011 р.
 
Цікаво як би кожен із вас поступив б з тою людиною, я зараз не про Масіка, яка б забирала у вас останнє що у вас є, заради свого ж збагачення...Замість того щоб своєю групіровкою вибивати гроші з людей які взяли кредит в банку, і на даний момент не мають змоги повернути кредитні гроші, то їхали б у Київ і там вибивали гроші у нашої влади, яка обкрадає кожного з нас! Через діяльність цих спортсменів не в одної вже людини нема нормального життя, а може і взагалі за заборговану суму покінчують життя сомогубством, тому що їм не залишають вибору такі люди як небіщик Масік!
| Ukraine, Lvov
 
metis, 20:45 17 вересня 2011 р.
 
Саша, ти думаєш, кілер нас читає?
| Ukraine, Lviv
 
Корінний_дрогобичанин, 20:47 17 вересня 2011 р.
 
Свідок ти мені погрожуєш? Дивись щоб "зря" до тебе в двері не достучалось.
| Ukraine, Lviv
 
Працівнтк міліції, 20:47 17 вересня 2011 р.
 
...не американських фільмів надивились, а дибільних російських, бо американські вряд лі можна сприймати всерйоз, а от російські все на "реальних" подіях знімають. штампують раз за разом а наш народ все це вбиває в мозок, замість того щоб жити на позитиві!
| Ukraine, Sumy
 
kim, 20:54 17 вересня 2011 р.
 
Я думаю, що 1000000000000000% читає, йому ж цікаво, як там реагують на все що сталось!
| Ukraine, Lviv
 
Саша, 20:54 17 вересня 2011 р.
 
я нікому не погрожую, я просто не називав би їх відморозками
| Ukraine, Boryslav
 
свідок, 20:55 17 вересня 2011 р.
 
я в шоке люди попусстіться...
| Ukraine, Lviv
 
Назар, 20:57 17 вересня 2011 р.
 
Саша, він буде в курсі як йде розслідування, знайома Солі буде вести блог! :grin
| Ukraine, Lviv
 
Корінний_дрогобичанин, 20:57 17 вересня 2011 р.
 
Коментарів валом, БОС-дурню пише.СОЛЯ-так, як би в ментярні слідчим працювала все знає.Пишете що попало.З того всього паписаного дійсно шока людину, яку на цьому світі вже не має :?
| Ukraine
 
кака, 21:00 17 вересня 2011 р.
 
нехай кожному воздасться по його ділах.
| Ukraine, Kirovograd
 
z, 21:00 17 вересня 2011 р.
 
Корінний_дрогобичанин - 5 балів!
| Ukraine
 
васЯ, 21:01 17 вересня 2011 р.
 
Не суть в тому які фільми раса дивить і приклад несе, а суть в тому, що зараз страшна біль для сімї і всіх близьких, а придурок той, що зробив зловтішається і таким самим дибілам розказує як то класно і крути.Але він незадумується, що його чекає.В кращому випадку самогубство.
| Ukraine
 
вІра, 21:10 17 вересня 2011 р.
 
Слухай Корінний дрогобичанин, може досить з людини насміхатися.Давай ти виложи якусь інформацію, тоді і ми подивимся, хто буде вести блог.Та з такими одноміщанами, які не вміють підтримати один одного краще взагалі блогу невести!
| Ukraine, Lutsk
 
????????????, 21:10 17 вересня 2011 р.
 
Drogobych micto Kotermaka?
| Ukraine, Boryslav
 
, 21:12 17 вересня 2011 р.
 
бреда...
| Ukraine, Lviv
 
, 21:12 17 вересня 2011 р.
 
А що ще тут робити? Плакати гіркими сльозами? Щоб над вами не насміхались, не пишіть маячню :grin
| Ukraine
 
васЯ, 21:14 17 вересня 2011 р.
 
дрім, а кого ми підтримуємо, чи що? бандитизм чистої води?
| Ukraine, Lviv
 
Корінний_дрогобичанин, 21:16 17 вересня 2011 р.
 
Не життя -дурдом! "Дрогобич"
| Ukraine, Boryslav
 
, 21:19 17 вересня 2011 р.
 
Точно! Так воно і є! А хто б сумнівався?
| Ukraine
 
васЯ, 21:24 17 вересня 2011 р.
 
одна пустота , нічо по суті , реально хто там був роскажіть як все відбувалось
| Spain, Barcelona
 
Lex, 21:26 17 вересня 2011 р.
 
смерть олігархам.катюзі по заслузі.
| Ukraine, Boryslav
 
, 21:29 17 вересня 2011 р.
 
в кого які припущення, чого його завалили через те, що гроші вибивав чи чужу жінку згвалтував
| Spain, Barcelona
 
Lex, 21:29 17 вересня 2011 р.
 
Lex, а ти попроси кілера (він нас читає) повторити "подвиг". Ще залишилось 49 "спортсменів".
| Ukraine, Lviv
 
Корінний_дрогобичанин, 21:30 17 вересня 2011 р.
 
Я думаю що не за просто так його вбили..
| Ukraine, Lviv
 
..., 21:32 17 вересня 2011 р.
 
Корінний_дрогобичанин а чого ти вважаеш що 49 а не 60 чи 20, Є ти їх знаеш
| Spain, Barcelona
 
Lex, 21:32 17 вересня 2011 р.
 
читай спочатку статтю, а потім коментарі
| Ukraine, Lviv
 
Корінний_дрогобичанин, 21:34 17 вересня 2011 р.
 
Не спорю не вся міліція погана, але більшість явто йдуть туди, щоб поблатуватися!
| Ukraine, Lviv
 
, 21:34 17 вересня 2011 р.
 
дргобичани прицидент на всю краіну а інформаціі ні на одному сайті украіни немає міліція щось приховує
| Ukraine, Kornin
 
іван, 21:35 17 вересня 2011 р.
 
Роман був гарною людиною а хто його незнав непишіть хрєнь вічна тобі память братан
| Ukraine, Drohobych
 
Товариш, 21:36 17 вересня 2011 р.
 
A що дивуєтесь?Вітер зі сходу!
| Ukraine, Boryslav
 
, 21:38 17 вересня 2011 р.
 
Lex. А чого тобі так цікаво як все відбувалось? Щось "по суті" тобі розкажуть на Стрийській 22, а тут так - народ розважається! Тобі цього мало?
| Ukraine
 
васЯ, 21:38 17 вересня 2011 р.
 
Ні хрена собі! Братани які грамотні стали! Через Інет маляви пишуть!
| Ukraine
 
васЯ, 21:42 17 вересня 2011 р.
 
Товариш, може і гарною, тобі видніше, але чомусь його грохнули, а не якогось слюсаря 4-го розряду. тут люди цікавляться його діяльністю - поясни.
| Ukraine, Lviv
 
Корінний_дрогобичанин, 21:43 17 вересня 2011 р.
 
Шкода.МАМУ він був в неї єдиним сином і незаслужив такої жорстокої смерті син з дружиною залишилися без кормильця сімї
| Ukraine, Drohobych
 
Товариш, 21:46 17 вересня 2011 р.
 
Смерть, в даному випадку, і не така вже жорстока. Маму, звичайно, дійсно шкода. А ось на рахунок "кормилця" - це вже занадто! Не дай боже таких "кормильців".
| Ukraine
 
васЯ, 21:51 17 вересня 2011 р.
 
Яка держава така й ціна житю "хороших"людей!
| Ukraine, Boryslav
 
, 21:54 17 вересня 2011 р.
 
Не судіть і не будете судимі...ви його не знали і не пишіть дурню...Бог йому суддя, а не ви!
| Ukraine, Dnepropetrovsk
 
, 22:01 17 вересня 2011 р.
 
А спортсмени то типа ЕНЕЙКО? Чи хто?
| Ukraine
 
яр, 22:05 17 вересня 2011 р.
 
народ заспокойтеся, який би той масік не був, його вже в живих нема, а ви тепер кожен бійтися за своє життя бо вбивця то на волі, а блатних в кожному місті хватає
| Ukraine, Lviv
 
леді, 22:11 17 вересня 2011 р.
 
щоб не розводилось "рекітьорів" пропоную позакривати спортивні зали. нехай шашки грають! шахмати їм заскладно
| Ukraine, Lviv
 
Корінний_дрогобичанин, 22:16 17 вересня 2011 р.
 
Яка держава така й ціна житю "хороших"людей! А про нас нехороших хто згадає?Таж держава або тіж "хороші" л..., \ 
Житя дарована безціність-дарована усім. 
В цій краіні?-?
| Ukraine, Boryslav
 
west, 22:27 17 вересня 2011 р.
 
та ви хоч раз бачили тих так званих "спортсемнів"? та тож на рожі в них у кожного написано, що ми блатні, і судді (принаймні на землі) нам немає.вони явно на хліб насущний заробляли рекетом.тепер може хоч страх будуть мати. Судити покійного ми звичано немаємо права. але він вже ЗАСУДЖЕНИЙ!
| Ukraine, Lviv
 
Ліда, 22:34 17 вересня 2011 р.
 
Вічная тобі пам*ять Ромчику. Люди схаменіться!
| Ukraine, Nikolaev
 
Знайома, 22:34 17 вересня 2011 р.
 
Напишіть щось конкретне про того Масіка, в яку школу ходив, де жив. Або хоч прізвище. Хочу знати дрогобицького героя. :?
| Ukraine, Lviv
 
, 22:45 17 вересня 2011 р.
 
, , , , , , менше знаєш - ліпше спиш!
| Ukraine, Lviv
 
Корінний_дрогобичанин, 22:48 17 вересня 2011 р.
 
Так і писався Масік Роман. Родом з Грушова. Там його і поховають. Більше нічого не можу написати.
| Ukraine, Uzhgorod
 
Знайома, 23:00 17 вересня 2011 р.
 
Корінний дрогобичанин, ти щось багато говориш не по темі. Не можеш розумно прокоментувати- краще помовчи :sigh
| Ukraine, Lviv
 
, 23:00 17 вересня 2011 р.
 
Шкода дитину що залишилась без Батька, але собаці собача смерь, забагато на себе брали"група так називаємих спортцменов"
| Ukraine
 
Друг, 23:00 17 вересня 2011 р.
 
Знайома, дякую за інформацію
| Ukraine, Lviv
 
, 23:04 17 вересня 2011 р.
 
, , , , , , , безіменний, а нах. тобі ця інформація. будеш завтра "пантувати"?
| Ukraine, Lviv
 
Корінний_дрогобичанин, 23:08 17 вересня 2011 р.
 
Базар базаром.Для души померлои людини найкраща потиха то молитва, так що помолится за його душу щоб души було легше до поки тило не закопають так що шановна громдо це буде найкраще що ви можете для нього зробити.Часто говорять, як так Господь допускае таке, але то не Господь а ми виддаляемся вид Господа своими вчинками и я так розумию з цього базару, що Масик задалеко виддалився вид Господа, и так завжди з такими людьми стаеться.
| Ukraine, Lviv
 
, 23:08 17 вересня 2011 р.
 
Проживав Роман в Дрогобичі. А батьки в Грушеві.
| Ukraine, Uzhgorod
 
Знайома, 23:08 17 вересня 2011 р.
 
Корінний дрогобичанин, подивися як Vova прокометував, і перечитай ще раз свої безглузді коментарі. :sigh
| Ukraine, Lviv
 
, 23:14 17 вересня 2011 р.
 
, , , , , , , , тобі такі морду бють, а ти їх захищаєш. значить - мало бють.
| Ukraine, Lviv
 
Корінний_дрогобичанин, 23:25 17 вересня 2011 р.
 
знаєте шановний корінний дрогобичанин, ви б трохи помовчали, бо не знати які ваші діти будуть, пантувати і ображати можуть лише слабкі люди.Особисто загиблого не знала, але співчуваю його родині адже втратити рідну людину велике горе.На жаль ми українці паршива нація лише тішимося з чужої біди.Жодна людина не вартує такої смерті.Вічна память загиблому
| Ukraine, Lviv
 
леді, 23:33 17 вересня 2011 р.
 
то тобі мало бють
| Ukraine, Uzhgorod
 
?, 23:34 17 вересня 2011 р.
 
da vin robuv pogano, ljydiam.vot, i vin i zaplatuv za ce, i duwe velukojy cinojy, tacho, zaraz pusatu chos bez smuslu, lechit jogo duwu v spokojy, bog jomu sudia.
| Greece, Kompуti
 
, 23:45 17 вересня 2011 р.
 
Ну що корінний дрогобичанин ? Почитай що народ пише про твої коментарі. Іди віддихни.
| Ukraine, Lviv
 
, 23:45 17 вересня 2011 р.
 
А де була охорона Рандеву? заспали.
| Ukraine, Lviv
 
Остап, 23:46 17 вересня 2011 р.
 
там така охорона, що п...ц, хіба якоюсь палкою би захищав відвідувачів
| Ukraine, Sumy
 
kim, 23:51 17 вересня 2011 р.
 
чуєш коріний дрогобичанин цинкуй базар *** 
 
Особисті образи.
| Ukraine, Lviv
 
Товариш, 23:54 17 вересня 2011 р.
 
та вони задовбали ті охоронці якби хоч вони були а вони взагалі там є?
| Ukraine, Uzhgorod
 
?, 23:55 17 вересня 2011 р.
 
Н.й вони там такі потрібні.
| Ukraine, Lviv
 
Остап, 23:58 17 вересня 2011 р.
 
та якби вони там були вбивства би небуло
| Ukraine, Uzhgorod
 
?, 23:59 17 вересня 2011 р.
 
вся їхня робота це - "Хлопці, ми вже закриваємся."
| Ukraine, Sumy
 
kim, 00:04 18 вересня 2011 р.
 
Все це можливо. Нормальний, добрий, гарний. чудовий, колектив, товариші, друзі будуть відпочивати-святкувати, тварина-закінчена буде стріляти шрапнелю, а ти гундосий коріний дрогобичанин попадеш під роздачу, то тоді, якщо все обійдеться в кращу сторону, коли до твоєї сірої маси все це дійде ти потім зробиш під себе
| Ukraine, Lviv
 
Остап, 00:10 18 вересня 2011 р.
 
Корінний дрогобичанин підписуйся смердячий дрогобичанин, бо від тебе несе як від гієни. У людей горе, а ти зловтішаєшся. Вічная память Роману.
| Ukraine, Lviv
 
Сусід, 00:12 18 вересня 2011 р.
 
в Дрогобичі живу 3 місяці, а безпорядок такий шо бери і тікай! люди чинять самі правосуддя калічать за сигарету, бють за горіляку, вбивають безслідно...другий Борислав?ширяються на вулицях, де малі діти...по підіздах шприци...до чого котимся! чи варто родити щоб хтось забив?ВОНО БУЛО, Є І БУДЕ!
| Ukraine, Lviv
 
, 00:23 18 вересня 2011 р.
 
який брєд несе більша половина коментуючих!
| Ukraine, Lviv
 
Саша, 00:26 18 вересня 2011 р.
 
Нетреба свій ніс пхати було куда не треба всіх жалко не застрілив!
| Ukraine, Lviv
 
ххххх, 00:37 18 вересня 2011 р.
 
і ще раз переконуюсь в байдужості людей які там були! невже небуло кому його зупинити, коли він втікав?
| Ukraine, Lviv
 
, 00:38 18 вересня 2011 р.
 
да...для себе бучу не получилось залишити
| Ukraine, Lviv
 
Саша, 00:38 18 вересня 2011 р.
 
ххххх-тебе жалко підвісити за яя, ще тобі пригодяться.
| Ukraine, Lviv
 
остап, 00:43 18 вересня 2011 р.
 
Хороших людей не заказують... а так то "струсили" трішки Дрогобич. а то все "застоялося"
| Ukraine, Lviv
 
, 00:57 18 вересня 2011 р.
 
остап тобі взагалі їх треба відстрілити якшо вони взагалі в тебе є!
| Ukraine, Lviv
 
ххххх, 01:15 18 вересня 2011 р.
 
Націоналіст. ше треба тебе "струсити" шоб ти не "застоявся"
| Ukraine, Ivanofrankovsk
 
знайдемо..., 01:49 18 вересня 2011 р.
 
Це жах, що ви пишете!
| Ukraine, Uzhgorod
 
Знайома Романа., 01:53 18 вересня 2011 р.
 
Скажіть хтось, а чому вальнули Романа адже є самий главний автік на ім'я Богдан...аааааа?
| Ukraine, Lviv
 
, 01:54 18 вересня 2011 р.
 
вуйко Стьопа..запитайся в нього сам !
| Ukraine, Ivanofrankovsk
 
знайдемо..., 02:00 18 вересня 2011 р.
 
Чи був Роман хорошим, чи поганим - тепер вже не нам судити. Все одно для родини , сім'ї , друзів , близьких-він залишеться найкращим.Хто пережив втрату близьких, знає як воно є...На мою думку жодна Людина не заслуговує такої участі.Люди, які своїми коментарями вирішили поглузувати(сміятись тут дійсно недоречно), є недалекими та морально убогими(мені вас шкода). 
На рахунок "спортсменів", то це , на жаль, далеко не поодинокий випадок в нашому суспільстві.Яскравим прикладом цьому є теперішня "верхівка" в нашій Державі(починали напевно по схожому сценарію, тільки в більших масштабах).Але тепер, не з фільмів і не з телепередач, хлопці будуть знати чого коштують "легкі" гроші, і який буває фінал. 
Що ж до правоохоронців, якщо вбивцю не вдастся затримати по "гарячих слідах", то справа може зайти в глухий кут.(і вони це знають)Бо реальним доказом є зброя, від якої , напевно, вбивця вже позбувся.(Він можливо не профі, але точно робить це не вперше)Версія з ображеним боржником малоймовірна(та й по борг прийдуть інші)Версія із замовленням напевно найправдоподібніша(могли ж комусь дорогу перейти, і не тепер а набагато раніше.Та ще й так "показово" було виконане замовлення, не в провулку, а на очах у десятка людей.)Хоча всяке буває.Нехай слідство розбирається. Свідки які покинули місце злочину до приїзду "копів"-не будьте байдужими, не мовчіть. 
Що тут ще скажеш, людини реально не повернути.Люди проявіть хоч краплю співчуття до сім'ї та родини покійного. 
P.S. Роман-нехай земля тобі буде пухом.
| Ukraine, Lviv
 
Спостерігач, 02:21 18 вересня 2011 р.
 
Собаці - собача смерть!
| Ukraine
 
, 02:32 18 вересня 2011 р.
 
А ти , бачу, Петре зуб на покійного маєш, та вже ж і не доречно.Ти мабуть не встиг?
| Ukraine, Lviv
 
хлопака, 02:38 18 вересня 2011 р.
 
та ніякий то не бандит і ті "спорцмени" ніякі не бандити, скорше хочуть бути ними, тому нахавались метану і широко рзкинувши руки ходять то в льодик, то біля гуртожитка.То шо вони вибивали кредити, то взагалі можуть писати хіба п"ятикласники, бо на даний момент такими вимагайлами є виконавча служба, яка в законному порядку всьо винесе і виб"є, тому банку, нема сенсу з такими, як ви їх називаєте "рекетирами", мати справу... Мусік наблатувався такими походеньками і попав першим під гарячу руку, а ви буцики, поопускайте ті надуті руки, не базарьте дурниць і пийте в льодику пиво. Не ті часи шоб під блатних косити. Навіть не уявляю хто вас так коронував, Туки, чи хто?, але навіть вони не наділенні таким правом.
| Ukraine, Lviv
 
ора, 03:21 18 вересня 2011 р.
 
Мені чомусь пригадався фільм Станіслава Говорухіна "Ворошиловський стрілець"де ясно і чітко вказано, в кого і навіщо потрібно сьогодні цілитися — в бандитів, злодіїв, хапуг, продажних міліціонерів, "спортсменів" і інших експлуататорів і кровопивць. Україні потрібен «ворошиловський стрілець»!
| Ukraine, Dnepropetrovsk
 
q, 08:58 18 вересня 2011 р.
 
ви тут всі як криси..безіменно хіба крила розпускаєте...цікаво так получається.
| Ukraine, Ivanofrankovsk
 
знайдемо..., 09:08 18 вересня 2011 р.
 
Його прізвище не Масік
| Ukraine, Chernihiv
 
sama, 09:14 18 вересня 2011 р.
 
а Тук то хто ?
| Ukraine, Lviv
 
запитаю, 09:41 18 вересня 2011 р.
 
коли похорон
| Ukraine, Tatarbunary
 
р, 10:12 18 вересня 2011 р.
 
"знайдемо", а ти хіба не так само безіменно крила розпускаєш? Це тобі не цікаво? Займися для початку собою. А знайти можна любого і тебе в тому числі 8)
| Ukraine
 
сторонній, 10:13 18 вересня 2011 р.
 
похорон сьогодні в 16:30 у грушеві!
| Ukraine, Lviv
 
Роман, 10:14 18 вересня 2011 р.
 
чому так пізно ховають в 16;30
| Ukraine, Tatarbunary
 
н, 10:26 18 вересня 2011 р.
 
Всім кому відома будь-що, що зможе допомогти встановленню осіб причетних до вбивства Романа (особи у яких, як вище говорять вибивали кредити, який банк потребував таких послуг, кому допомагав у проблемних питаннях Роман), прошу писати на адресу: - конфіденційність гарантую!  
 
P.s. Корінний_дрогобичанин, сумніваюсь що ти б виграв від Романа в Шахмати!
| Ukraine, Lviv
 
Рома, 11:00 18 вересня 2011 р.
 
Сидів би хлопуньо у своєму Грушеві, садив би бульбу, свиней вирощував, ходи би в неділю до церкви і все було б добре. І чого пхався до того міста? Хотів стати "міським"? Через таких Дрогобич став великим селом.
| Ukraine
 
корінний_дрогобичанин 2, 11:05 18 вересня 2011 р.
 
корінний_дрогобичанин 2 на твому місці я взагалі б нічого не писала.на себе подивися спочатку...вот через таких як ти Дрогобич і став великою пльоткою...ти людини не знав і тому не в праві осуджувати і говорити всякий брєд...будь ти нормальною людиною і просто поспівчувай сім*ї!
| Ukraine, Lviv
 
****, 11:11 18 вересня 2011 р.
 
Prosto tak, niv 
omu nevynych ljudej nevbyvajut, jakao vbyly zna 
it bulo za ao. A v danyj moment vaai debilni komentarij , inakae to nenazvea e tut nedore 
ni. Jakym vin buv, lipaym v~e nebyde. Vin svoju karu v~e ponis. Zemlja jomu puchom.
| Czech Republic, Prague
 
aleks, 11:49 18 вересня 2011 р.
 
дуже шкода хлопця, пофіг ким би він не був, але це ж людина.. 
і не гарно просто зараз обсирати його, і писати якісь образи, як говорять про покійника поганого казати не можна, так що успокойтесь, і краще скажіть щось хороше.. :( :( :( :(
| Ukraine, Donetsk
 
, 12:04 18 вересня 2011 р.
 
Абсолютно згоден з корінним дрогобичанином 2. З тою поправкою, що причини культурного падіння міста лежать значно глибше, в таких славних періодах як індустріалізація, модерназація та інших радянських "подарунках". Ставка на тяжке виробництво в збиток усім іншим галузям, в збиток освіті та культурі, як наслідок різке залучення на заводи малокультурних людей із села, які поселялися в спальних районах і через "п'ятирічні плани" й відірваність від старих сільських чеснот і моралі не мали часу та натхнення виховувати своїх дітей (сучасних гопників). Звідси і масіки та інші "постраждалі", через яких ввечері пройтися Дрогобичем страшно.
| Ukraine, Dnepropetrovsk
 
Гість, 12:12 18 вересня 2011 р.
 
шо ви робите з Дрогобича якесь кримінальне чтиво, нормально можна гуляти як вдень так і вночі, тай взагалі не личить пацанам писати що їм страшно гуляти вечером
| Ukraine, Lutsk
 
kim, 12:21 18 вересня 2011 р.
 
хахахахаха, шо за жіночки, а не чоловіки, тепер взагалі навіть хлопців нема..)))я ще розумію дівчатам, а то хлопцям страшно ходити ...я в шоці.)) :grin :grin :grin :grin :grin
| Ukraine, Donetsk
 
, 12:27 18 вересня 2011 р.
 
корінний дрогобичанин а ти часом не "корінний селянин"? 
мені здається що тебе Бог обділив мозгами) 
таке писати про помершого...тобі має бути встидно... 
незнаю шо ви там собі всі думаєте, але Роман був дуже хорошою людиною, веселою, доброю. 
ніхто з нас не є святим!
| Ukraine, Rivne
 
, 12:50 18 вересня 2011 р.
 
ви хочете когось шукати, та якби я була на місці того *** я б вже давно втекла чим подальше звідси.)але ще один прікол що він навіть не з львівської області. 
 
Лайка.
| Ukraine, Donetsk
 
, 12:58 18 вересня 2011 р.
 
Вічна тобі пам’ять Роман.Я знаю його як хороша людина.тому не судіть і не будете судженими :cry :cry :cry
| Ukraine, Lviv
 
лола, 12:58 18 вересня 2011 р.
 
Я особисто не знала Романа і тих спротсменів, хто він був, і чи дійсно бив цілі сімї, але то вже його життя було..він самі собі його вибрав..і не нам його судити і тому вбивці! суддя нам всім-Бог!
| Ukraine, Cherkasy
 
Анна, 13:04 18 вересня 2011 р.
 
Люди схаменіться!
| Ukraine, Cherkasy
 
анна, 13:10 18 вересня 2011 р.
 
Ок про покійника не будем говорити, а що доброго можна про його подельника Бормана? Теж хороший ?дітям купляе морозиво , студенгтів по голові гладить, бабулям сумки носить...
| Ukraine, Dnepropetrovsk
 
добро, 13:13 18 вересня 2011 р.
 
В світі існують закони, один з них "закон бумеранга", або як в біблії написано: "хто мечем замахнеться від меча і загине" (якось так приблизно), це треба знати! Від них ми нікуди не дінемось. Так що вбивці ризикують отримати все в заплату, причому це може статись несподівано для них...
| Ukraine, Lutsk
 
kim, 13:14 18 вересня 2011 р.
 
Ці закони ви їдіть розкажіть жертвам цих відморозків.Може їх це втіше...
| Ukraine, Dnepropetrovsk
 
добро, 13:17 18 вересня 2011 р.
 
Прочитав статтю і коментарі. Покійного я не знав, тому про нього особисто нічого говорити не буду. Земля йому пухом. 
Але правильно пишуть деякі: приїзджають люди із сіл. Не мають ні житла ні роботи. Те, що в Дрогобичі катастрофічно не вистачає робочих місць, знають напевно всі. Але як можна заробити гроші не працюючи? Тільки за рахунок інших! А звідси і кримінал! Люди свідомо йдуть на це. До того ж, від своїх сільських коренів і від своєї сільської культури відриваються, а міської культури треба вчитися роками, якщо не поколіннями, і то при умові, що є таке бажання. Ось звідси і всі проблеми, як для дрогобичан так і для самих приїзджих.
| Ukraine
 
Орест Кушнір, 13:25 18 вересня 2011 р.
 
Продам кусок потиличної кістки Масіка з кульовим отвором. Ціна договірна.  
Оригінальність гарантую протоколом всткриття.  
звертатись за телефоном 0676730355 
як таке можна писати?у людей горе..дитина, чоловік і батько помер..а тут лише думають як гроші заробити!
| Ukraine, Cherkasy
 
анна, 13:34 18 вересня 2011 р.
 
які ви всі правельні! тоді чому в нас така корумпована країна?ТОМУ ЩО ВИ ПРОДАЖНІ БОЯГУЗИ! хоробрі ви тільки на сайті! більше б таких як Роман.Це БУЛА ЧЕСНА І СПРАВЕДЛИВА ЛЮДИНА! ВІЧНА ПАМЯТЬ!
| Ukraine, Lviv
 
р.в., 13:36 18 вересня 2011 р.
 
Роман в1чна тоб1 память!
| Ukraine
 
христина, 14:10 18 вересня 2011 р.
 
Противно читати все, що пишуть. 
Яка би людина не була.Вона людина.І забирати у неї життя...це дико!
| Ukraine, Sumy
 
(, 14:31 18 вересня 2011 р.
 
Такі ж гуманістичні настрої панували після вбивства міліціонером хлопця... Мало хто розібрався в ситуації і знав, що шайка та людям ноги ламала, здирництвом займалася. Жаль таких? Не мені.  
Пишите, що Дрогобич не "кримінальне чтиво"? Дай боже вам так і дальше думати і проблем не знати через всяких там масіків.
| Ukraine, Dnepropetrovsk
 
Гість, 14:45 18 вересня 2011 р.
 
Ваша тупість безмежна  
Судячи по всьому показове покарання, а такі речі без причини не відбуваються 
Продовжуйте, зїжте один одного !
| Ukraine, Zhitomir
 
мізантроп, 14:49 18 вересня 2011 р.
 
якщо небулоб причини, то і вбивста небулоб.Вбили, заслужив!
| Ukraine, Rivne
 
, 16:15 18 вересня 2011 р.
 
тупо звичайно щось писати, , але що мало статись то і сталось, як кажуть можливо він був добрим сім"янином, другом, але мав свої "діла" на стороні, про як можливо або не знають або знають но замовчують.я б вам сказав тільки одне БУДЬТЕ НОРМАЛЬНІ не пишіть фігні.. 
а якщо просто хочете вшанувати пам"ять покійника, помоліться, поставте свічку на могилу..але помоліться від щирого серця.. 
 
вічна тобі пам"ять романе..
| Ukraine, Donetsk
 
бистрий, 16:49 18 вересня 2011 р.
 
Ким би не був цей "Масік" найперше він був людиною якому Бог дав життя і забрати це життя в нього міг тільки Бог! і я не розумію ні "шефа" ні "боса" всіх людей жалко а тим більше коли вони помирають не своєю смертю!
| Ukraine
 
, 16:59 18 вересня 2011 р.
 
:sigh  
капец читати противно( 
Не дай поїсти дай погоорити 
Судити буде Бог а не ми(((
| Ukraine, Kharkiv
 
да, 17:10 18 вересня 2011 р.
 
да в принципі правильно зробили шо вбили, хотя він мені нічого поганого незробив, але вони займались ***, всі проблеми рішали силою і немало значення правий ти чи неправий. тепер пацани два рази подумають перш ніж когось забивати на гамно і збивати рублі. а то пацани привикли шо роблять шо хочуть і їм нічо зато ніколи небуло. БРИГАДА.
| Ukraine, Lviv
 
Валєра, 17:51 18 вересня 2011 р.
 
Фсяку фігню пишити жалко його і блиськіх його тоже жалко нормальною людиною був
| Ukraine, Lviv
 
Знайомий, 17:55 18 вересня 2011 р.
 
В даному випадку важливим було не кого вбити а де вбити і як вбити. Не було би Масіка в цей момент в Рандеву жертвою міг би стати хто небудь інший.
| Ukraine
 
Аналітик, 18:12 18 вересня 2011 р.
 
Ти не Аналітик! Ти долб****!
| Ukraine, Lviv
 
., 18:23 18 вересня 2011 р.
 
Да, кожен має своє, робить своє не нам судити. 
Але я згідний з олегом Бог дав життя він і мав його забрати.Кожен має своє життя свої діла... 
Жалко, ну шо зробити... :sigh  
І хай земля йому буде пухом..
| Ukraine, Lviv
 
Олег, 19:51 18 вересня 2011 р.
 
Аналітик ти шо дурний? Пишеш якусь фігню аж смішно...
| Ukraine
 
Гість, 19:57 18 вересня 2011 р.
 
Аналітик ти внатурі гониш...
| Ukraine, Lviv
 
Олег, 20:01 18 вересня 2011 р.
 
Бідний хлопець.але ще й так забити непобоятись публічно..надіюсь злапають того гада. а хтось знає його прізвище , Романа? :cry
| Ukraine, Tatarbunary
 
..., 20:20 18 вересня 2011 р.
 
Масяк Роман Васильович
| Ukraine, Zhitomir
 
Друг, 20:22 18 вересня 2011 р.
 
а Тук то в брігаді Масіка, чи навпаки? В брігаді масіка одні відморозки позбиралися-їм побити людину раз плюнути. То ж сволочі!
| Ukraine, Lviv
 
не байдужий, 20:38 18 вересня 2011 р.
 
масяк був дужи хорошою людиною
| Ukraine, Lviv
 
гіст, 20:52 18 вересня 2011 р.
 
шкода дружину, але якщо вона знала чим він займається, то мусіла його зупинити.на чужому горі свого щастя не побудуєш!
| Ukraine, Lviv
 
@@@@, 20:55 18 вересня 2011 р.
 
дужи дужи!
| Ukraine, Lviv
 
wtf, 20:55 18 вересня 2011 р.
 
не байдужому ти сам відморозок тому і бють
| Ukraine, Lviv
 
ааа, 20:58 18 вересня 2011 р.
 
не байдужому ти сам відморозок тому і бють :cry
| Ukraine, Lviv
 
ааа, 20:58 18 вересня 2011 р.
 
молодих хлопців затягував в свою банду, а мами не спали ночами
| Ukraine, Lviv
 
, 21:02 18 вересня 2011 р.
 
валира тиби били гроші відбирали що ти фіхню пишиш
| Ukraine, Lviv
 
ааа, 21:04 18 вересня 2011 р.
 
Аналітик пише: "В даному випадку важливим було не кого вбити а де вбити і як вбити. Не було би Масіка в цей момент в Рандеву жертвою міг би стати хто небудь інший". 
А можна поцікавитись звідкитакі факти ? І взалалі, розвели тут базар. Ніхто з вас жодного відношення до справи не має, але всі такі великі експерти-криміналісти!
| Ukraine, Nikolaev
 
, 21:08 18 вересня 2011 р.
 
іди граматику повчи, тупизна, якщо пишу, значить знаю
| Ukraine, Lviv
 
, 21:08 18 вересня 2011 р.
 
Це умисний злочин і стріляючий добре знав свою жертву. Чи це було замовне убивство?! Швидше ні.  
Особа, що мала мотив і стріляла одна і таж. 
Щодо потерпілого, то особисто не знаю чим треба було завенити, але видно що завенив. 
І справді, якби більшість догобицької молоді вела себе адекватно, не жила ілюзіями про "блатне" життя, намагалось розвиватись і інтелектуально, і культурно, таких випадків було б менше... Як наслідок поганого виховання, негативного впливу вулиці, різноманітніх субкультур, молодь іде хибним шляхом ... І як наслідок стрілянини, поножовщина, наркотики і смерть. 
Особисто мені нешкода потерпілого. Буде наука решті які ще вважають себе крутими. Хлопці ви не круті, ви плачите коли попадаєте в управу, а коли стріляють у ваших друзів, сидите за столом. Лише два постріли можна зробити з обрізу мисливської рушниці ...
| Ukraine, Nikolaev
 
, 21:16 18 вересня 2011 р.
 
Тобі його нежалко тому, що ти його незнав.І ти неможеш його осуждати..(
| Ukraine, Zhitomir
 
, 21:23 18 вересня 2011 р.
 
Ніхто нікого не засуджує. Кожен вибирає сам. І якщо вбивство спровокував якийсь вчинок потерпілого, то і тут можна говорити про його особистий вибір. 
Можливо як людина загиблий був надійним другом, хорошим сімянином, але просто так людей не стріляють!
| Ukraine, Chernihiv
 
, 21:28 18 вересня 2011 р.
 
Часто допомога людині, стає для когось протилежним, визиває злість, бажання помсти... в теперішньому світі так є і буде, допоки жити бедем!
| Ukraine, Lviv
 
Рома, 21:41 18 вересня 2011 р.
 
Люди не судіть покійника - побійтесь Бога !
| Ukraine, Donetsk
 
Іра, 22:22 18 вересня 2011 р.
 
Хто знав Романа, той натише про нього тільки хороші слава. А хто незнав пише всяку херню. 
Хай тепер спочива. І земля йому буде пухом...
| Ukraine, Lviv
 
Vik, 22:38 18 вересня 2011 р.
 
Хех в якій тепер жопі, лишились всі , хто під Масіком був, і башляв йому лаве за вирішення конфліктів, розборок.Обрубались всім крила))Тепер буде нікому за них втикатись і допомагати) :p :grin
| Ukraine, Lviv
 
, 23:06 18 вересня 2011 р.
 
Я , думаю-кожному по справедливості дістається.Все це не даремно сталося.
| Ukraine, Lviv
 
Sasha, 23:07 18 вересня 2011 р.
 
Так шо немаэ Масіка, немаэ вашої криші)держытесь теперь лохи -дела вашы плохи)
| Ukraine, Lviv
 
Вова, 23:10 18 вересня 2011 р.
 
"брєд" - пишеться і читається - МАЯЧНЯ (для автора ХХХ). Ще не чув, щоб "хорошу людину" маніяк прилюдно застрелив, та ще в ресторані. То навіщо казати, що всі пишуть "херню" (дурниці). Прецедент для таких дій вбивці повинен був мати місце. Згідний з тим, що просто так в людей не стріляють.
| Ukraine, Dnepropetrovsk
 
, 23:11 18 вересня 2011 р.
 
тут стільки пишуть про нього що я починаю думати чи дійсно це в Дрогобичі сталось 
тай взагалі хто він такий що ніхто про нього не знає?
| Ukraine, Lviv
 
1, 23:13 18 вересня 2011 р.
 
Знає хтось його чи не знає, яка різниця, я теж про ноього вперше чую. Пишуть, бо сталася подія на все місто, і це знає вже напевно кожен (не собака ж пропав)...Вбито ЛЮДИНУ, треба про це говорити! Хто теж так вважає - ставте плюс.
| Ukraine, Lutsk
 
kim, 23:32 18 вересня 2011 р.
 
банда, да есть такая очень серьезная вооружённая до зубов при чем за гос счет. Парень на них забил по полной.. организовал противоядие! они чухнули очком плохо мол, вот и решили списать на разбарняк...  
логика отсутствует... горький опыт 90-х уже усвоен.. ворон - ворону глаз больше не клюет... коротко и ясно.. убрали его хлопцы в форме... вы хоть понимаете о чем говорите... Рандеву... возле него есть пультовая охрана... там у них и калашники и машины есть и каски и брони жилеты... и вот ну все настолько были в шоке что не смогли отреагировать и оцепить район... ну да конечна бензина у них нет... как на завод в ваютычи за левым спиртом так там масса их стоит.. а тут ну нема...  
У той твари которая стреляла... крылья мол выросли, и испарился... никто задержать не смог... так или иначе это человек не меньше 40-50 килограмм весу... кудато то етот вес должен уходить.. не по трубам же. явно дилетант.. потому что профи стреляет один раз.. с этого умо вывод шо подонок шёл на дело со страхом.. и так или иначе под допингом. вот с первого раза и промахнулся. И я так вижу шо это сделали на показ... мол типа мы Вас не боимся... и стреляем в открытую. шо тут не понятного... его шо в другом месте не могли пристрелить... могли! у подъезда, да где угодно... шо мало мест где может засесть снайпер с винтовкой! но ответ не в том, нужна показуха! ХОРОШИЙ ПСИХОЛОГ ПОРАБОТАЛ.. но этот психолог забыл шо есть и другие люди которые тоже имеют знания. зачем убийце рисковать ... а если там в рандеву в штатском сидят конторщики.. или у кого то тоже есть с собой волына... логика отсутствует в действиях убийцы.. лицо прятать.. да и тем болие шо он там был не один.. кто то позвонил сказал шо так мол и так слил координаты где находится потенциальная жертва.. то есть убийство планировалось за ранее.. группой лиц. да проще было ночью у подъезда просто в грудь вставить пику и досведос... по голове ломом и с понтом ограбить... за чем столько ресурсов тратить... искать пути отхода... планировать расставлять коммуникации, столько риска и все проходит ну просто идеально... бред... не верю. ТАК КОМУ ТО БЫЛО НУЖНО. и этот кто то довольно умный... Дрогобычь не Львов не Киев шоб просто взял и скрылся.. это деревня в которой посцать не где сразу бежыт сержант и вымогает спрятать и прекратить... ну и денежных компенсаций. а тут бам и ни одного...  
ПОЧИВАЙ С МИРОМ. КЕМ БЫ ТЫ НЕ БЫЛ . ТЫ БЫЛ ДОСТОЙНЫМ ЛЬВОМ. ЕСЛИ ТЕБЕ УГОТОВИЛИ ТАКОЙ ОТХОД. ЗЕМЛЯ ТЕБЕ ПУХОМ. "Admiral"
| Ukraine, Lviv
 
115 кку, 23:35 18 вересня 2011 р.
 
Ух ти! класно написано, майже як сценарист, ставлю плюс. Хоч і не обовязково погоджуюсь, але такий комент читаю з захопленням...
| Ukraine, Lutsk
 
kim, 23:42 18 вересня 2011 р.
 
нет не сценарист. просто логика как наука вещь упертая! ... есть еще понятие (римского права..) - а кому это надо... есть такая наука как криминалистика криминология баллистика... и все эти науки приходят к одному к логике. к психологии ... вот и все. "Admiral"
| Ukraine, Lviv
 
15кку, 23:49 18 вересня 2011 р.
 
Щоб висувати версії треба мати докази - фактичні, достовірні і допустимі. 
Для чого міліції стріляти потенційного свого "клієнта" який і так був на контролі?! Задіювати стільки людей, планувати?! Чи ви гадаєте, що їм немає чим займатися ?!  
Я б поставив питання інакше: для чого це робити на людях ? Мабуть, щоб залякати. Кого ? Це вже інше питаня. 
Хоче версій є багато. 
Рандеву теж відмітислось. Такий заклад, а камер відеоспостереження немає, служба охорони не чергує, один нещасний охоронець якому платять копійки.  
Закрити б цей заклад, менше смороду було б в місті.
| Ukraine, Ivanofrankovsk
 
, 23:55 18 вересня 2011 р.
 
15кку,  
до чого тут римське право? 
Кримінологія це взагалі наука про злочинність(причини виникнення і.т.д), судова балістика це галузь криміналістичної техніки (виключно технічні поняття тут фігурують),  
а про логіку і психологію тут ви щось напутали ... 
Непогоджуюсь з коментарем. 
Багато слів - зміст відсутніх, хіба якщо такий:"всі мєнти козли".
| Ukraine, Ivanofrankovsk
 
, 00:02 19 вересня 2011 р.
 
15кку - повністю згідний - психологія, мабуть найсильніша наука на цьому світі. Вважаю, що в капітана теж є доля правди. А Рандеву тупо косить бабки, особисто я там їх вже дофіга лишив, а вони навіть обновки ніякої не роблять...може я помиляюсь...
| Ukraine, Lutsk
 
kim, 00:04 19 вересня 2011 р.
 
:) товарищ а я не писал шо ето милиция сделала.. с чего вы взяли это ? или вы тоже клиент завода...  
за чем валить... да потому шо отказался платить много знал да много версий есть...  
.. да, правильно, на виду у всех шоб запугать... да и тем болие собственник Рандеву явно не православный христианин-Украинец... - точька мешает.. Масика могли убить и на Залисси... он ведь. там тоже бывал. но выбрали время... место и исполнителя. темболие тут я смотрю по айпишках и по написанию комментариев... есть явно те кто упоминается в клиентской базе славно известного завода.. "Admiral"
| Ukraine, Lviv
 
15кку, 00:07 19 вересня 2011 р.
 
да тут начитатись багато можна але кожин знає своє я знав Ромка як хорошу людину і незнав шо він такі дєла мутить хотя можна було догадатись ... Земля тобі пухом Ромко ... І жалко Малого твого і Жінку 28 рокі..((
| Ukraine, Lviv
 
Знайомий, 01:03 19 вересня 2011 р.
 
Читаючи безліч цих коментарів, ми ще раз освідомлюємо народну мудрість:СКІЛЬКИ ЛЮДЕЙ, СТІЛЬКІ Ж ПОГЛЯДІВ НА ОДНУ І ТЕЖ РІЧ!
| Ukraine, Lviv
 
, 01:44 19 вересня 2011 р.
 
pravulno zrobulu!
| Italy
 
toto, 01:48 19 вересня 2011 р.
 
Ніхто не може судити, бо всі ми не робимо добре і правильно. Не кидай каміння в ближного, адже сам не безгрішний(це стосується всіх негативних коментарів, враження що святі пишуть). Всі забули що на світі є Бог і мало хто знає що всі гріхи вбитого тепер понесе на собі вбивця. Зараз ліпше допоможіть встановити вбивцю або хоча через що це сталось. 100% хтось щось знає і мовчить бо боїться.Співчуваю всій родині, щиро жаль їх.
| Ukraine, Lviv
 
Таня, 01:54 19 вересня 2011 р.
 
це не кіллер а поц галімий, можна це було зробити красивіше..
| Ukraine
 
, 02:02 19 вересня 2011 р.
 
якийсь нарік кончіний вдув собі 3 куба і вобразив з себе Чака норіса, ідійот!
| Ukraine
 
еліша, 02:11 19 вересня 2011 р.
 
Жалко Романа, дуже жалко! . Хорошую людиною він був. :sigh і невиписуйти якоїсь *** якої непотрібно уявіть собі як би ви були найого місті і провас так би писали *** ше ви всі!
| Ukraine, Lviv
 
Ангел, 02:34 19 вересня 2011 р.
 
2 еліша: 
да да, чак норіс то ше той стрєлок був!
| Ukraine, Lviv
 
wtf, 03:10 19 вересня 2011 р.
 
Ви тут всі неадекватні і ненормалні.Рагулям хіба би обісрати когось.На місяць тема забезбеченна.Дибіли
| Ukraine, Lviv
 
людина, 03:13 19 вересня 2011 р.
 
а після трьошки вінта, так взагалі Ворошилов! то так пробиває після вмазки!
| Ukraine, Lviv
 
wtf, 03:18 19 вересня 2011 р.
 
ssss я зроблю дужи грамотного п др :cry
| Ukraine, Lviv
 
ааа, 08:41 19 вересня 2011 р.
 
Ромчику, спочивай з миром :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry
| Ukraine, Zarichevo
 
Саша, 09:54 19 вересня 2011 р.
 
Мы живем в справедливом мире и каждый получает ровно то, что заслуживает.
| Ukraine, Lviv
 
, 10:03 19 вересня 2011 р.
 
Але тут феєрія зібралася... 
Одна групка войовничо вигукує "так йому! так і треба! " - і ніхто не думає, що куля в літньому саду могла спокійно рознести мозги комусь іншому, абсолютно лєвому, хто сидів за сусіднім столиком - ніч, не видно - запросто могло таке статися... Але ні - застрелили хлопця в людному наповненому місці і кому яке діло - давайте ще по одній і танцювати, ололо 
Друга групка теж варта уваги: ой яка біда БО В НЬОГО Ж ДИТИНА БУЛА (І ДРУЖИНА) значить, якби дитини не було і був би хлоп нежонатий, то можна стріляти, вішати, різати спокійно? 
То все ваші слова, подивіться на себе збоку.
| Ukraine, Zhitomir
 
Тарантіно, 10:13 19 вересня 2011 р.
 
Хочу продати цікавий і потрібний людям експонат, *** 
 
Вандалізм.
| Ukraine, Dnepropetrovsk
 
Колекціонер, 11:11 19 вересня 2011 р.
 
Одідно((( 
Ви пишете не знаючи людини. 
Хто що судете? 
Ви взага люди? 
Читаючи ваші деякі коменти я неможу зрозуміти хто ви( 
Але на людей не схожі(((((( 
Мені шкода людину!
| Ukraine, Zhitomir
 
Да, 11:22 19 вересня 2011 р.
 
люди що ви пишете то просто хлопець попав під гарячу руку рандеву мішає нормально працювати заліссю там де вбивства клієнтура падає
| Ukraine, Lviv
 
наталя, 15:50 19 вересня 2011 р.
 
Скиньте ссилку на цю подію на всі канали та інтернет газети. Щоб незамнули цю справу.
| Ukraine
 
, 15:58 19 вересня 2011 р.
 
А чому коментарі ідуть знову навпаки!
| Europe
 
'111, 16:29 19 вересня 2011 р.
 
про шо ви пишете ***?  
такого пацана завалили!  
я би вас *** шо погане пишуть сам пи***в!  
Ромчик ми тебе будем памятатати вічно!  
Земля тобі пухом!
| Ukraine, Lviv
 
, 16:30 19 вересня 2011 р.
 
А як прізвище того Романа? Де вчився? Чим же він такий відомий? Що за банда то така була?
| Ukraine
 
, 16:54 19 вересня 2011 р.
 
які банки? які рекетири? все міліція давно тримає.нормальні хлопці навідміну від вас.підіть їм в очі скажіть це все що пишете засранці
| Ukraine, Lviv
 
сергій, 19:15 19 вересня 2011 р.
 
Боно сейро, сеньори! Вітаю! Дрогобич також став маленьким ганстерським містечком.
| Ukraine, Kiev
 
Катані, 19:33 19 вересня 2011 р.
 
так йому і треба!
| Ukraine
 
135790, 19:33 19 вересня 2011 р.
 
:grin :grin :grin :grin так ему и надо паскуде , всех бы так :grin :grin :grin :grin :grin
| Ukraine, Lviv
 
, 19:45 19 вересня 2011 р.
 
хлопчики, брігаду дивились ? Ні ? Радила б ще разочок переглянути!
| Ukraine, Lviv
 
, 20:12 19 вересня 2011 р.
 
прочитав і дивуюсь від всього вище написаного , пишуть що він вже засуджений Богом , ні я думаю якою мраззю треба бути щоб про тебе так судили люди , тепер він судженний людьми , і його хлопчикам це все треба прочитати і зробити висновки , так жити не можна а за бандитизм він поплатився , ох люди його не люблять , ох :( :( :(
| Ukraine, Lviv
 
колян, 20:21 19 вересня 2011 р.
 
Що ви тут виписуєте , хто сказав що класний пацан , може і для вас він і юрнічав , класних пацанів не стріляють , класні пацани сидять біля жінок і працюють на роботі. Хоча б один міліціонер сказав хороше слово проо нього ? от комусь потріпали нерви , людина не витримала і тепер він жмурік , треба було раньше думати , рейдер хрєнов. :grin :grin :grin :grin
| Ukraine, Lviv
 
Василь Миколаєвич, 21:04 19 вересня 2011 р.
 
Дуже велика Втрата. 
Знаючи тебе студентом і твою наплолегливість навчання! раз вигнали! другий поступив! і в третьму закінчив Але ?
| Ukraine, Lviv
 
Фізмат, 21:10 19 вересня 2011 р.
 
Універистет ім. Івана Франка, Інститут Фізики маиематики та Інформатики, кафедра Інформатики та вся уафедра з г. І.І. Лозурчаком і всій педагогічний склад МИ ТЕБЕ НЕ ЗАБУЛИ І ПАМЯТАЄМО НАВІКИ ти НАШ СТУДЕНТ БУВ І БУВ І БУДЕШ НАВІКИ починаючи з гр.І-16-2000 р. Навіки НАШ. Вічна память Земля тобі пухом!
| Ukraine, Lviv
 
Фізмат, 21:16 19 вересня 2011 р.
 
В такому малому місті де все на виду, в громаді існує інформація про любих хабарників, злодіїв, бандитів, перевертнів, вбивць, апологетів. Але наша правозахистна система покриває такий контингент за кровними зв'язками, вихідців з тої системи і їхніх агентів, чиновників і їхні родини, тих хто може відкупитись. Така категорія осіб завжди буде творити злочини, в надії, що їх прикриють перевертні у владі. Навести законність і порядок в місті, і в Україні можна, якщо наше суспільство візьме систему народовладдя західних країн з виборами і відкликом суддів, прокурорів і інших чиновників від влади.
| Ukraine, Ivanofrankovsk
 
Ярослав, 21:31 19 вересня 2011 р.
 
Якщо собака то собоці собача смерть. Отак би Януковича, булоб класно. Він гірше собаки.
| Ukraine, Drohobych
 
а.с., 21:51 19 вересня 2011 р.
 
Якщо собака то собаці собача смерть. Отак би Януковича, Радзієвського, чим вони кращі. Гірше собак.
| Ukraine, Drohobych
 
Г.н, 22:01 19 вересня 2011 р.
 
мені за вас встидно фізмат , отакі люди у нас викладачі , що за бандюгу таке виписують , який два рази виганявся , але на фізматі одні хабарники , і за хабарі і закінчив , фу, фу , фу
| Ukraine, Lviv
 
студет, 22:32 19 вересня 2011 р.
 
да давайте не будем , все мы знаем кто он , так и надо , бандюга он ? я скажу да нет , был мурчащий - да , скажу так я лично парня знал , не хочеш *** , не мучай *** , а то что вы здесь пишэте , какой он хорошый , ну друзь я понимаю , вы должны так писать , это жэ вашы интересы друга спасать , а так он был заноза в *** , вот кто то по вышэ 
и вытащил эту занозу , это можэт быть кто угодно , простой инжэнер , или бомж , дажэ какаята тетя заказать могла , задумайтесь ребятки , чем вы занимаетесь , видь люди разные бывают , нельзя выбивать деньги , не те времена , теперь люди и убить могут, а так по жызни он ни кто , чмо , от и убрал ктото , теперь другие боятся будут , я скажу вам так , все правильно , собаке по собачьи
| Ukraine, Lviv
 
философ, 22:48 19 вересня 2011 р.
 
Ей, автори статті, шановні журналісти! Де наступна інформація по справі?!
| Ukraine, Tatarbunary
 
kim, 23:03 19 вересня 2011 р.
 
Під імьям:Антон, Філософ, Студет, Василь Миколаєвич, Колян, Ольга, - це все одна людина! Подивіться на айпі адресу))
| Ukraine, Lviv
 
Тарас Бульба, 23:08 19 вересня 2011 р.
 
Люди які пишуть про Романа погані слова, це ті люди які робили в Дрогобицькому районі безпрідел а Роман ставив їх на місце! І що ви думаєте що як Романа немає будете робити безпрідел ви глибоко помиляєтесь!
| Ukraine, Lviv
 
Сява, 23:57 19 вересня 2011 р.
 
Нарахунок інформації вказаної в даній статі, про численність угрупування 50 чоловік.  
 
Брєд))))Зробили прям бригаду)).Ніколи в житті не було 50 чоловік, ))Максимум 15.А всі інші, які були разом з ними, так це не учасники *банди*, а типічні *лохи*, *підприємці*, *терпіли* і т.п.які їм *відстьогували долю*, з Дрогобича та блищих сіл:Нового Села, Рихтич, Лішні і т.п.За рахунок яких банда Масяка, частенько відпочивала у тих же кафе, барах і клубах.)
| Ukraine, Lviv
 
Тарас Бульба, 00:02 20 вересня 2011 р.
 
Сява:Люди які пишуть про Романа погані слова, це ті люди які робили в Дрогобицькому районі безпрідел а Роман ставив їх на місце!  
Вот і доставився Роман) В кінці кінців його постаивли на місце..і то вічне..Крім того нагло, на показуху, і один якісь худенький пацанчик, не побоявся цілого як тут кажуть, угрупування спорсменів олімпійців)), прийшов і при всіх його друзях нагло розстріляв.От і прийшов кінець.Тільки шкода сина його.Нефіг було таким займатись маючи сімью, та ще й дитину.
| Ukraine, Lviv
 
Тарас Бульба, 00:11 20 вересня 2011 р.
 
Крім того, Сява, на рахунок твоїх слів, про те що і далі залишки угрупування буде *ставити на місце когось*.дуже сумніваюсь! ), мушу визнати , що Масік був дійсно *з мозгами*, і міг не тільки фізично регульнути питання , але і *базаром*.Чого не скажеш про інших учасників, які два слова до купи *правильно* не можуть звязати.Наврядчи буде кому прийти йому на заміну, тому що простою силою, далеко не зайдеш, треба мати і *розум*, який нажаль , а можливо і не нажаль, був* втрачений* в пьятницю в рандеву
| Ukraine, Lviv
 
Тарас Бульба, 00:20 20 вересня 2011 р.
 
Давайте будем чесні! Якщо людина нічого поганого не робить, то її така участь чекає тільки на грані фантастики. А тут з Масіка зробили мученика! Це було показове вбивство! Самі судіть, легше таке провести десь біля підїзду, а не в барі де багато людей. Я думаю до цього причетні наші славні органи, які самі хочуть заграбати все під себе. В міліції ж у нас працюють вихідці з турки і ці бики хочуть під себе підігнати все місто! І ще що за хрень приходить моїм знайомим на лайф, мол ви були в той час в тому районі і зверніться в міліцію може ви щось бачили. Мені здається це конфеденційна інформація і ніхто не має права провіряти де я знаходився без відповідного дозволу. Висновок один: нашою країною зараз керує банти і ті гандони вже повністю обнагліли. Коли почнеться революція першим ділом будуть валити мусарів адже вони і є осередком кріміналітету в Україні!
| Ukraine, Lviv
 
, 00:35 20 вересня 2011 р.
 
да бред
| Ukraine, Lviv
 
ххх, 00:51 20 вересня 2011 р.
 
всі ми люди кожен живе як може і судити померлих це просто абсурд!
| Ukraine, Uzhgorod
 
, 01:22 20 вересня 2011 р.
 
хороші люди масіками не називають , песіками , і хороші люди не боряться із бандитами , є на то відповідні органи , і на мою думку , слідство покаже , знайдуть хто стріляв і він розкаже за що , хороших людей не стріляють
| Ukraine, Lviv
 
zzz, 01:34 20 вересня 2011 р.
 
Повірте, добродії такою смертю не помирають...Людей без причини так само не вбивають та ще й в публічних місцях...Скоріше всього стаття дає найправомірнішу оцінку подій. Хоча будь-яке вбивство це трагедія і це не нормально. Як і є не нормально здирати данину з людей, погрожувати, і інші речі. Я не кажу, що він це робив, бо ніколи про нього не чув. В будь-яккому разі це є втрата для рідних, близьких, знайомих. Хтось тут говорить про те чому ніхто не почав стріляти у відповідь і тд...Ви друже напевно забагато фільмів надивилися... В реальному житті все абсолютно по-інакшому: коли щось подібне стається люди завмирають, довший час не можуть зрозуміти що сталося (хтось довше, хтось коротше). Стріляють у відповідь тільки державна охорона, президентська охорона і тд, тобто ті, які постійно такого сподіваються і яких спеціально для того навчають і тренують... А якийсь там лох з села який блатує може і має зброю...але одне діло мати, а друге Хто зможе під час танців чи забави сподіватися на щось подібне?
| United States, Washington
 
Іван, 18:53 20 вересня 2011 р.
 
Я знав Романа, вчились... Хороший, веселий хлопець, здоровий тілом, привітливий. Я взагалі в шоці... Я тільки зараз дізнався про якісь угрупування по вибиванню кредитів, я б ніколи не повірив, що він таким займався. Я його знав тільки з хорошої сторони. Жаль його і його сім’ю. 
 
Земля Йому Пухом. Вічна пам’ять.
| Ukraine
 
Юрій, 23:52 20 вересня 2011 р.
 
Борман чому мовчиш.
| Ukraine, Lviv
 
111, 02:35 21 вересня 2011 р.
 
ото зараз появиться фараонів всяких в дрогобичі..***!
| United States, Sorrento
 
---, 06:46 21 вересня 2011 р.
 
Люди зхаменіться за цей рік Романів більше загибло чим за останніх десять рокіфв !
| Ukraine, Lviv
 
Qwest, 17:54 21 вересня 2011 р.
 
Люди вам нема що робити займыться своїми справами, ви такий бред несете шо це просто жах читати. ВІЧНА ТОБІ ПАМЯТЬ РОМЧИКУ! :cry
| Ukraine, Lviv
 
галинка, 13:28 22 вересня 2011 р.
 
*** 
 
Пряма загроза вбивства.
| Ukraine, Lviv
 
дрогобичанин, 19:52 22 вересня 2011 р.
 
Дрогобичанин!  
 
Ти шо тут таке виписуеш? Причому тут Еней? Ти думай що пишеш! Еней це гарний спортивний клуб і одне з не багатьох місць де можна чимось зайнятись в Дрогобичі. Тебе видно часто обіжають спортсмени...Ти задумайся! Можливо проблема в тобі?)) 
 
І взагалі майте всі Бога в серці! Яка стаття такі і коментарі. Маете вже про шо поговорити)  
Дрогобич-це село)
| Ukraine, Kiev
 
, 22:22 22 вересня 2011 р.
 
Дуже шкода жінку і дитину...
| Ukraine, Lviv
 
()()(), 17:20 23 вересня 2011 р.
 
Роман Ти був доброю Людиною... Земля Тобі пухом!
| Ukraine
 
однокласник, 21:42 23 вересня 2011 р.
 
Хібаж Дрогобич не велике село? Чесно, краще в селі жити, ніж у такому місті як Дргобич.
| United States
 
Швейк, 02:09 24 вересня 2011 р.
 
Да той Дрогобочинан то якісь потерпілий))Саме цікаве , що він змінює імена , якими підписується, кожний раз) а айпі одне ж)Таких як ти мишей, які тільки тут в неті можуть говорити, а в реалі по штанам робить, все життя будуть *щемити*.Така твоя доля .
| Ukraine, Lviv
 
Юра, 02:31 24 вересня 2011 р.
 
Дрогобичанин особисто для Боксера . Я не проти "Енея" , сам там виріс і ще туди заходжу розмятись. Але ті відморозки , які там собі обладжнали "хату" вже дістали своїми вихваляннями , що вони самі "круті" і можуть фізично вплинути на беззахисну людину. А тут хлопчина , невеликий два постріли і питання вирішено. Де ви усі були друзі ? Що наложили у штани та попадали на брудну плитку - ? Виж клятву давали один іншому !
| Ukraine, Lviv
 
Дрогобичанин, 13:16 24 вересня 2011 р.
 
8) (((((( Б Е З Б Р І Д Є Л Ь Щ И К И)))))))) 
..Безпрідел карається бізпріделом. 
За шо боролися, на то і на поролися.. 
 
Решта коментарів видалено, оффтоп.
| Ukraine, Kiev
 
не байдужий, 13:44 24 вересня 2011 р.

У даній статті коментарі вимкнено.
 
© 2008-2018 Дрогобич Інфо → (сайт працює 3674 дні)