Вирішив я придбати собі нового телефона. І звернувся до крамниці фірми "АЛЛО". Оскільки в них є доволі широкий вибір телефонів. Заплатив я кругленьку суму і, обнадіяний, поїхав додому. І Ви думаєте, що я довго втішався цим телефоном? Кілька днів. А далі мій телефон, що називається, "завмер". Я звернувся, звісно ж, до крамниці фірми "АЛЛО". Ви напевне думаєте, що мені тут же ж обміняли мій неякісний телефон на інший? Ще й вибачилися, при цьому? Ага, розбіглися вони. Отже, як все було, я розкажу Вам детальніше.
Читайте також статтю "Компанія "Алло" продає несправні телефони?".
У мене є старенький, простенький, але надійний телефон фірми "Нокія". Як телефон, він мене цілком влаштовує. Працює бездоганно, досить потужний і витривалий. Вже і у воді побував і падав нераз, аж розсипався на частини, та йому це- хоч би що.
Але мені для роботи потрібний більш сучасний телефон, з додатковими можливостями. Тому я вирішив звернутися до крамниці фірми "АЛЛО" і купити собі новий, сучасний телефон фірми "Нокія".
Порадившися з продавцем, я вибрав собі модель, вартістю біля 1000 гривень, і, нічого не підозрюючи, поїхав додому. Зарядив його, як належить, переставив sim-карту зі старого телефона і почав ним користуватися.
Але моє щастя протривало буквально тільки кілька днів. Бо коли мій телефон розрядився (як мені й рекомендували), то зарядити його знову я вже не зміг. Батарея просто не заряджувалася?!
Я звернувся, як споживач, до крамниці фірми "АЛЛО". Мовляв, так і так, ваш товар є бракованим. Тому я прошу цей телефон поміняти мені на інший. (Я навіть не вимагав повернути мені гроші).
Тоді мені ввічливо пояснили, що я, мовляв, засильно його розрядив?! І запропонували мені батарею з мого телефона "підштовхнути" (висловилися якось трохи інакше) якимось пристроєм, який вони називали "Краб".
Залишив я свого телефона разом із чохлом і пішов у своїх справах. Потім прийшов, мені його віддали в чохлі, мовчки, нічого не сказавши, і я поїхав додому. Не перевірив прямо при них, оскільки якось звик довіряти людям. З другої сторони, я взяв до уваги той фактор, що фірми такого рівня, ніби-то, мали би дбати про своє "обличчя". І не обманювати покупців.
Вдома переставляю знову sim-карту до нового телефона і … він далі не працює. І не заряджується.
Сьогодні я знову звернувся до крамниці фірми "АЛЛО". Мене вже зустріли доволі прохолодно. І знову пояснили мені, що я занадто розрядив батарею свого телефона. І "підштовхнути" її вони вже не мають чим, бо вже не мають отого "Краба".
Я звернувся за консультацією до спеціаліста. Той тільки розсміявся. І пояснив мені, що батарею в телефоні неможливо розрядити до такого стану, щоби вона вже не заряджувалася. Оскільки телефон, як тільки батарея розрядилася до певного рівня (вона, мовляв, не розряджується повністю)- автоматично вимикається. Я не міг з ним не погодитися, оскільки батарея в моєму старому телефоні не один раз і не два рази розряджувалася так, що переривалася розмова. І нічого. Ставлю заряджуватися, він зарядиться і далі працює. І так вже років 5.
-У твоєму телефоні: або акумулятор бракований, або "гніздо" відпаялося. Може бути, щоправда, ще й інша причина. Здавай у ремонт і тобі все зроблять.
Я подумав собі: здавати в ремонт новий телефон, а потім з ним мордуватися. (Тим більше, що він має гарантію)!? Та й "штовхати" мені його не потрібно, неначе старі "Жигулі" по дорозі. Мені, як споживачеві, повинні його просто поміняти на інший. Або повернути гроші.
Тому, прийшовши додому я, в першу чергу, вирішив застерегти Вас, Шановні Читачі сайту ДІ, щоби Ви були уважними при купівлі товару. А завтра знову піду до крамниці фірми "АЛЛО" і ще раз спробую добитися свого законного права.
Якщо ж нічого з того не вийде- буду діяти, виходячи з норм чинного законодавства України.
З повагою до Вас, Тимофій Хащівський.
Переглядів: 21008
|